You are currently viewing מעורב הופס ליום שלישי: יריבות מגן-עדן נוצרת לנגד עינינו! (לא. לא סלטיקס-נאגטס) / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי: יריבות מגן-עדן נוצרת לנגד עינינו! (לא. לא סלטיקס-נאגטס) / מנחם לס

1. אחרי מה שנראה כשיפור מסויים, הסלטיקס שוב ניקברים נגד קבוצת-על

בוודאי שוב יאשימו אותי שאני משנה דעתי כל יום.

אגב, הרופא שלי אמר לי שזה מה שמשאיר אותי צעיר. במקום שאשב על דעות ואמונות שונות עד שהן מעלות אבק, אני רץ עם השינויים בעולם. אתם יודעים כמה סוגי טלפונים עברתי? כמה סוגי טלויזיות? כמה סוגי כדורסל?

מוטב שלא אתחיל.

במקרה של הסלטיקס זה לא אני. זה הם.

אני יודע מה גיליתי היום בסלטיקס. פתאום נפל אסימון: זוהי קבוצה שלא מכירה את הסמל. את המסורת. את מה שעשו לפניהם שחקנים שהעדיפו לנפוח נשמתם על הפארקט, העיקר לא להפסיד.

הבעייה שפתאום ניגלתה לי – והיא נפלה על ראשי כלבנה אדומה כשאני שואל את עצמי מדוע לא חשבתי על כך עד עתה – היא שלסלטיקס של היום אין גאווה. האם ייתכן שזה כולל את המאמן בראד סטיבנס?

הם לא יודעים ולא מבינים מה הם ומי הם. אני יודע הרבה יותר טוב מהם כי הייתי באולמם עשרות פעמים ב-50 השנים האחרונות. אני מכיר את לושקטוף ואת קייסי ראסל. את דון נלסון ואת ג'ון הבליצ'ק. את רד אורבך ולארי בירד. כשאני אומר 'מכיר' הכוונה היא דשראיתם אותם כמה וכמה פעמים, ושוחחתי איתם בחדר ההלבשה. אני מכיר את הנפש הירוקה משך כל השנים.

לי נראה שהדור החדש לא מרגיש שייכות, ולא מבין בדיוק על איזה קרשים הוא משחק.

לפני שבוע כתבתי שאני רואה שינוי של ממש בסלטיקס. כאילו הצעירים למדו לשחק עם הוותיקים. ובכן, אחד הוותיקים, גורדון הייוארד יותר פצוע ממשחק, ולמעשה אין וותיקים טובים אחרים מלבד אל הורפורד שכמו יו-יו הוא פעם למעלה ופעם למטה. טרי רוזייר שוב נישכח ושוב סיים ערב מחורבן. אותו דבר בראון. אותו דבר כולם מלבד קיירי אירוינג.

עצוב שהרגע המרגש ביותר במשחק היה כשאייזיה תומאס ניכנס לשחק לכמה דקות (בהן די פישל אגב), בג'סטה שלח המאמן כי הוא מזמן איבד את מקרומו ברוטציה.

סרט התודה לימים של אייזיה תומאס בסלטיקס היה הדבר היחיד שעודד את הקהל.

מלבד זאת עוד יום עצוב ומדפרס של כדורסל בעיר השעועית.

הרגע (אמש) בו דירק נוביצקי עובר את וילט צ'מברליין בסך נקודות!

2. סטף קרי קובר מ-3/4 מגרש נגד הספארס, אבל הווריורס שוב ניכשלים

הזריקות האלה מחצי ושלושת-רבעי מגרש  קורות יותר מדי פעמים מלכנות זאת 'מזל'. אז מה זה? לך תדע, אולי יד אלוהים. אחרת אין לזה הסבר.

 

3. אני חושב שאני שומע את אייזיה אומר לאוהדי סלטיקס צעירים "I'LL BE BACK!" (אבל אם יחזור, אז מוטב שלא כמשחקו בהווה)

 

4. הלייקרס רוצים בדוק ריברס, וההיפך?

אילו שמעתי זאת מכל מקור אחר הייתי עוטף את הדג שיכולתי לדוג היום – אילו יצאתי לדוג – בעתון בו הידיעה ניכתבה.

אבל כשזה מודפס בLA TIMES  –  שני מייל מסטייפל סנטר – אני קורא, מנסה לעכל, ואז מסתכל מי כתב את החלק. מסתבר שהכותב הוא פיטר ווסי, אחד מעתונאי הספורט המוערכים ביותר בארה"ב. הוא כתב זאת באתר היקרתי (והיקר מאד!) דה פטריאון (https://www.patreon.com/posts/will-doc-rivers-  25454173 

וו ווסי כתב שהלייקרס רוצים אותו מאד – ושיש לו סיבה טובה לומר זאת – ושהדוק רוצה זאת מאד, ולווסי יש גם על כך ידע 'מוסמך'. הלוס אנג'לס טיימס יצא מיד עם דו"ח על על חוזהו החדש של דוק ריברס, על 11 מיליון לעונה לשנתיים הבאות (כולל עונת 2020-21) אפילו ללא אזכרת הידיעה של ווסי https://www.latimes.com/sports/clippers/la-sp-clippers-rivers-contract-20180523-story.html – הווה אומר 'על מה בכלל ווסי מדבר'.כל אחד אחר שהיה כותב זאת הייתי אומר, 'הלאה', אבל פיטר ווסי הוא כוכב עתונאות ספורט. הוא לא היה כותב דבר ללא סיבה טובה. נחכה ונראה.

5. אוהדי הסלטיקס הולכים בננה'ס עם סרטון התודה לאייזיה תומאס

לפני פתיחת המשחק נגד דנבר, הסלטיקס הציגה את סרטון התודה לפוינט גארד הקטן שנתן את הכדורסל הטוב ביותר אי-פעם על הפארקט שבבוסטון גרדנס

 

6. סוף-סוף ישנה יריבות (עם שורוק מלא): באקס נגד סיקסרס

אחד הדברים שנעלמו מה-NBA הוא יריבות ושנאה טובה ובריאה בין קבוצות. פעם היה לנו סלטיקס נגד לייקרס. לארי בירד ושות' נגד מג'יק ושות'. היתה יריבות מהולה בשנאה של ממש בין הניקס ומיאמי היט שהתחילה עוד לפני שפט ריילי ברח מהתפוח הגדול לסאות' ביץ בחשכת הלילה, ואז ריילי גרם להוספת 'עוזים' לסכינים המושחזים. היו עוד בערך תריסר שונאות אמיתיות משך השנים בהן אני מסתובב, רואה, וכותב.

ישנם כמה דברים ההכרחיים כדי ליצור יריבות, ואפילו שנאה טובה:

1)שתי קבוצות מעולות. מעולות ביותר אפילו טוב יותר.

2)שני כוכבי-על ברמה של הר רשמור, או בדרך אליו.

3) שחקני פאקה-פאקה מעולים שיש בדבריהם גם אמת, גם הומור, וגם התגרות.

4)קהל מקומי מטורף.

5)שתי קבוצות המתחרות על אותו דבר.

המשחק אמש היווה הוכחה שהיריבות שהתחילה על אש קטנה תפסה תאוצה, והיא היום הדו-פלוגתה ההופסית, יעני, מס' 1 בכל הליגה. ישנה כאן יריבות; ישנה כאן תחרות; ישנה כאן התחלה שנאה המעורבת בקנאה בין שני כוכבי המחר הגדולים ביותר בליגה – ג'יאניס היווני וג'ואל אמביד הקמרוני. אפשר גם לזרוק את בן סימונס למשוואה, ויריבו לפקה-פקה ברגדון, נמצא בתהליכי ריהב. על כף רגלו. חכו רק שיחזור.

בנוסף ליכולת העל של השניים, גם זה וגם זה חריפים, בעלי לשון חדה, ולא חוששים להוציא את הפנינים החוצה לעיני 18,000 צופים ונשיונל TV.

בקשר לקהלים, אני לא יודע אם אתם יודעים שבמילווקי יש את אחד הקהלים החמים בליגה. שלשום הוא הוכיח זאת. זה הכל תוצאה של הקהל בגרין ביי, ש-70% ממנו מגיע ממילווקי. ופילדלפיה? פילדלפיה היא אחת הערים הקשות בספורט ולא רק בגלל 'רוקי'. היו ימים שקבוצת ההוקי שלהם הייתה רוצחת רשמית עם קבלות מהמשטרה. אולי אתם צעירים מדי לחזור לשנות ה-70 בהן הפילדלפיה 'פליירס' שלהם בהוקי נקראה באהבה (או בשנאה) "THE PHILADELPHIA MEAN MACHINE", ואח"כ "BROAD STREET BULLIES" – האולם היה על רח' BROAD" ואז "FREDDY'S PHILISTINES" – 'הפלישתים של פרדי', המאמן.

גם בכדורסל היה להם קהל מטורף עד שהקהל השתתק ל-30 שנה מחוסר קבוצה (אחרי מוזס , צ'ארלי, והדוקטור) להיות משוגעים עבורה.

היום הכל השתנה. הפרעות חזרה. עדיין לא הבריונות של ההוקי של שנות ה-70 כשהיה פחד אמיתי להגיע לשחק נגדם, אבל החוליגניות מתחילה לחזור ושמעתי מחותני שהיה שם במשחק שזה בדיוק מה שקורה. זה מתחיל משובבנות, והופך לאט-לאט לפריקת עול ופרחחות, אע"פ שהנהלת הסיקסרס הכפילה את מספר השומרים שם, ומבטיחה שהתלהבות מקובלת באהבה, אבל פריצות תביא לקלבוש!

במילווקי הקהל קצת יותר מחונך ואדיב כי מילווקי – עם כל ההתפתחות שלה – עדיין נחשבת לקאונטרי, והגבינה היא עדיין התוצרת החשובה שלה (אבל גם בירת באדווייזר!).

בפילדלפיה? מה אגיד לכם? ג'ואל אמביד הוא בדיוק מה שהקהל דרש, וקיבל.

נכון להיום פגישה בין השתיים בסיבוב השני של הפלייאוף הוא הדבר הנראה בברור, ואני חותם לכם כבר עכשיו שזה יהיה הדו-קרב מספר אחד מבין כולם,  BAR NONE!

המשחק ביניהן ביום ראשון היה ההוכחה הטובה ביותר להסביר את תחושתי. המשחק בו פילדלפיה ניצחה 130-125 היה תענוג לעין הצופייה. לא שהיה כאן כדורסל נעלה, אבל היה דבר יותר חשוב: כדורסל מרתק ומענג מהרגע הראשון. ג'ואל אמביד קלע 40 עם 15 קרשים. ג'יאניס אנטטוקונמפו סיים עם שורה לפנתאון של 52 נק' עם 16 קטיפות ו-7 שוקולדות, אבל זה לא היה העיקר לחובב כדורסל כמוני.

אני מודה ומתוודה שאני אוהב כדורסל שיש בו "A LITTLE PERSONAL", כמו שאומרים החברים שלי בעתלית. אתם יודעים,

הרוב לא קלט מה שקרה עם טיפונת מעל דקה לבאזר והבאקס מפגרים בשבע. היווני BACKED DOWN בן סימונס לעבר הסל – דחיפה אחורנית תוך כדי כדרור, לגלי כמו כניסה למשחק עם כרטיס, ואז דינקק דאנק קשה על בן. כשהפעולה הסתיימה הוא תקע בסימונס  – שגם עשה עליו פאול – מבט מאיים, אימתני, ומתגרה, ואז כשהוא צועד לעבר הקו הוא מרים קול ש-NATIONAL TY שלם שמע:

Baby! He's a fucking baby!"

 

סוף סוף!!!!!!!!!!!! סוף סוף ישנה אווירה כלבבי ב-NBA!

(ואז ג'יאניס הולך וקולע מקו המתנה להקטין את ההפרש ל-4).

כמה שניות אחרי אמביד החמיץ A RUNNER אבל סימונס היה במקום לקבור דאנק יפהפה מעל…מעל הראש של ג'יאניס, ומה שהוא צרח לעבר ג'יאניס אני לא מוכן להכניס באתר הזה שלא מהסס להכניס נערות עם חוטים המשמשים כביקיני. היו אלה מילים שלא כתובות בתורה ואני לא עומד לקלקל עכשיו כמה קוראים צעירים באתר.

אז תשפטו לבדכם מה הוא צרח:

 

(טוב. ג'ואל אמביד סיים את המשחק בשלשה קלילה, שבסופה תקע בג'יאניס מבט מפלצתי ומבעית כאומר, 'לפני שתתגרה בצעיר יש לך אותי בדרך')

וכך הסתיים משחק כלבבי, וככה התחילה יריבות לעולמים!

7. למי נותנים את הכדור האחרון

רק שלא יתחילו לדבר שפעם דיברתי על הלייקרס יותר מדי, ועתה אני מדבר על הסיקסרס יותר מדי.

מה לעשות שהם כה הלהיבו אותי?

תנו מבט:

76ers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
T. HarrisSF 34 4-7 1-2 3-4 1 6 7 4 1 0 0 0 +5 12
J. EmbiidC 36 15-31 4-13 6-7 2 13 15 6 3 1 1 4 -6 40
B. SimmonsPG 35 4-8 0-0 0-2 4 5 9 9 0 0 3 3 -6 8
J. ButlerSG 34 8-16 2-2 9-13 3 3 6 3 3 0 2 5 +5 27
J. RedickSG 33 7-10 4-4 1-2 0 0 0 0 1 1 1 3 -2 19
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
M. ScottPF 24 2-8 2-6 0-0 3 4 7 1 0 0 2 2 +15 6
J. Ennis IIISF 16 2-5 2-4 0-0 0 2 2 0 0 0 1 4 -4 6
B. MarjanovicC 11 1-5 0-0 2-2 1 3 4 0 0 0 0 1 +12 4
T.J. McConnellPG 18 4-10 0-1 0-0 1 3 4 3 0 0 3 1 +6 8
J. BoldenPF DNP-COACH'S DECISION
J. SimmonsSF DNP-COACH'S DECISION
A. JohnsonC DNP-COACH'S DECISION
TEAM 47-100 15-32 21-30 15 39 54 26 8 2 13 23 130
47.0% 46.9% 70.0%
Bucks
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
N. MiroticPF 24 1-7 0-6 0-0 1 3 4 2 2 0 2 1 -8 2
G. AntetokounmpoPF 36 15-26 3-8 19-21 1 15 16 7 2 1 1 1 +12 52
K. MiddletonSF 36 8-18 3-9 0-0 1 6 7 6 0 0 1 4 -5 19
B. LopezC 33 4-11 3-9 3-4 0 4 4 1 1 4 3 5 -2 14
E. BledsoePG 33 5-14 1-4 1-3 3 2 5 6 2 0 2 3 -17 12
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D.J. WilsonPF 16 5-8 3-6 0-0 1 1 2 1 0 0 0 4 -7 13
E. IlyasovaPF 18 2-3 1-2 0-0 1 1 2 0 1 0 1 1 +5 5
G. HillPG 11 1-2 0-1 0-0 1 1 2 1 0 0 0 0 +3 2
T. SnellSG 8 0-1 0-1 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
P. ConnaughtonSG 25 2-5 2-4 0-0 1 2 3 1 1 1 0 3 -6 6
C. WoodC DNP-COACH'S DECISION
P. GasolC DNP-COACH'S DECISION
D. DiVincenzoSG DNP-Bilateral heel bursitis
TEAM 43-95 16-50 23-28 10 35 45 25 9 6 10 22 125
45.3% 32.0% 82.1%
*
טוביאס האריס קלע רק 12. רדיק 'רק' 19. אבל תנו מבט באחוזים. אם ג'יימס הארדן היה קולע באחוזים כאלה הוא היה קובר 100-115 נק' למשחק.
*
בן סימונס? הוא הפסיק לזרוק מרחוק. הוא קולע מהמקומות שהוא יודע.
*
המסקנה? מהרבה בחינות סטטיסטיות (B/R) חמישיית הסיקסרס היא השנייה בטיבה בליגה אחרי גולדן סבטייט. אוקיי. אני נותן להם את זה. אבל הפלייאוף היא לא העונה הרגילה ואני מאמין שהכל יתהפך.
*
*
למה? אני מרגיש שהסיקסרס יבואו עם מוטיבציה עליונה, והחמישייה שלהם תישתווה לפחות לחמישייה האוייבת. היתרון של פילדלפיה יהיה בגלל – –
*

אחד השינויים הגדולים והחיוביים ביותר של הסיקסרס הם השינויים מוחלטים ברוטציה של הסיקסרס!

החמישייה של הסיקסרס סוף-סוף הפכה לקבועה, וזה קרה כשרדיק עלה לחמישייה, מקום שהיה צריך להיות בו מתחילה. המחליפים טיג'יי מקונל, מייק סקוט, בובן מרג'מנוביץ', וג'יימס אניס הם שחקני הספסל. לזכותו של ברט בראון הוא לא מכניסם יחד. מה שהסיקסרס עושה זה שבד"כ באטלר הולך לשבת ראשון. ברט הפך את החילופים ל'צמדים-צמדים' במקום 'חמישייה נגד חמישייה', אבל על כך במעורב באחד הימים הקרובים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
86 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Smiley
Smiley
19/03/2019 5:44:40

1. הבאקס ופילי זה יותר יריבות עונה רגילה כי לא נפגשו מספיק בפלייאוף (והכל תלוי בעוד איזה שנה שנתיים עם יאניס יעזוב והבאקס יפלו). פילי יותר ביריבות מול הסלטיקס (שההיסטוריה גם עוזרת).
הכי קרוב ליריבות זה OKC מול יוטה, בעיקר בגלל ווסטברוק והקהל ומה שקרה בפלייאוף.
2. הרוטציה של בראון בפילי די ברורות. אמביד (ורדיק) עם סימונס נחים ראשונים וחוזרים לקראת סוף הרבע. באטלר והאריס משחקים עם החמישייה השנייה.
מה שמפתיע זה ג'ונתן סימונס שלא ממש מקבל דקות וטרם נכנס לרוטציה של הסיקסרס.
3. באטלר בפילי לוקח מה שהמשחק נותן לו ואם יש לו מיס מאצ'. בהגנה הוא יכול לסגור שחקנים וקבוצה שלמה, כמו בכמה פעמים שיצא לי לראות אותו (מגן על). ובהתקפה נראה שבהחלט הוא יעיל יותר.
4. הסלטיקס כל כך לא צפויים וחסרי יציבות שזה כבר מפתיע. שחקנים יש, כוכב על יש, מאמן גם כן, אבל משהו בכימיה הקבוצתית פשוט לא מדביק את כולם.
החולשה של הורפורד לדעתי נובעת מצורת המשחק. עם קיירי הכדור עובר בפחות ידיים ולכן הורפורד פחות מעורב. המשחק עם קיירי הולך יותר לניצול האחד על אחד שלו ויצירת מצבים על ידו, פחת מסירות כמו בשנה שעברה שהיה פצוע.
לגבי הייוורד – נראה כבר מה יהיה בשנה הבאה

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:28:15
Reply to  Smiley

חוץ מ-1 אני די מסכים

מעין
מעין
19/03/2019 5:45:06

נחמד להיות הראשון שמגיב על המעורב 🙂 מנחם תענוג לקרוא אותך.
פילי-מילי היה משחק אדיר! הרבה האסל ומסתבר שגם טראש. פספסתי את הלכלוך הזה בין יאניס לסימונס, תודה על זה מנחם. בכלל, בראיונות ובכלל (אני מאמין בכך) יאניס נראה כזה ילד טוב אבל יש לו נשמה של ג׳ורדן. הוא לא דופק חשבון לאף אחד ורק הניצחון והרבה אגו בוערים לו בעיניים.
בינתיים ס.א ניצחו את הלוחמים ומיאמי את אוקלהומה שבועטת בדלי. גם הפיסטונס..
להרגשתי בוסטון בפלייאוף מעלה שני הילוכים וכך גם פילי. למילווקי אין מה למכור, אבל נראה.

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 5:58:48
Reply to  מעין

יאניס יהיה השחקן הטוב בעולם ואם יהיה לו גםמשלשות כמו שדפק על פילי…

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:29:23
Reply to  מעין

תודה מעין

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 5:57:23

מעולה דוק.

אם ברוגדון חוזר בכושר מלא לבוסטון מהמר על באקס פילי בגמר. לדעתי הוא לא יחזור ויהיה פילי בוסטון.

פילי עם פוטנציאל מפלצתי. באטלר זה הקליי שלנו. עושה את כל הגנת הפרימיטר יושן במשחקים לא קובעים ויתעלה בפלייאוף. החסרונות שלנו סה בראון וסימונס אבל בראון מראה ניסיון ללמוד ולנסות דברים חדשים והמעבר שלו להרכבים החדשים צעד נכון. אם סוויט לו והארל יכולים לנגב חמישיות שניות אין סיבה שבאטלר והאריס לא ינגבו אותם
מה דאני לא אוהב זה שאמביד משחק יותר מידי בחוץ והולך המון ראש בקיר לפעמים סתם אז סה פחות הבעיה.
חסר בפילי עוד כימיה הם חושבים לפעמים יותר מידי ויש להם התקפות תקועות. סקוט וגונתן עוד לא השתלבו יש מספיק זמן.
הבעיה הגדולה שלנו זה סימונס שהוא יראה ככה במשחקים מול טורנטו באקס בוסטון אבל נקווה שיעלה רמה בהגנה כי בהתקפה זה פחות מהותי לנו שיש גם האריס וגם גימי אפשר לחיות עם זה.

רק שגיא לא יעלה על העגלה של פילי

צ'יקו
Admin
19/03/2019 7:53:20

ג'ימי חיים שלי!
הפיצול חמישיות זה הדבר הכי טוב שיכול להיות בפילי, ככה לכולם יש את האפשרות לעשות את מה שהם יכולים
השחקן שהכי משפיע על הכימיה בקבוצה הוא טי ג'י מקונול, הוא פשוט חבר של כולם ושחקן נפלא.
אמביד חייב להפסיק לזרוק לבנים
בראון במהלך של הפיצול קנה אותי

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:32:38
Reply to  צ'יקו

אני מסכים שעל אמביד לשחק יותר תחת הסל מאשר בפרימטר, ומקונול הוא אחד האנדרייטים הגדולים בליגה

Dor
Dor
19/03/2019 11:35:46

נראה לי שחלק מהאופן שבו אמביד חונה על הקשת קשור לא רק לבראון אלא לאמביד עצמו שאמנם חזק בפוסט אבל שלא כמו שאק לדוגמא מעדיף לקחת חופש לפעמים מהמרפקים מתחת לסל ובכלל אוהב להתחיל מהלכים עם נפנים לסל. לצערי פילי יפסידו שוב לבוסטון עוד יומיים. הורפורד קנה נדל״ן בראש של אמביד, סימונס נעלם סדרתי נגד הסלטיקס ואולי ג׳ימי וטוביה יפתיעו.
דוק – אני לא חושב שפילי בשלים עדיין ללכת עד הסוף, מקווה שאני טועה

צ'יקו
Admin
19/03/2019 12:48:12
Reply to  Dor

גם אני חשבתי שהם לא מוכנים אבל אחרי הפיצול של החמישיות אני חושב שהסיכויים עלו משמעותית

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:31:07
Reply to  צ'יקו

צודק ברוב. גם אני אוהב את ג'ימי כי הוא גבר פייטר שלא פוחד מהשטן

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:34:25
Reply to  Dor

אני בטוח שבראון אמר לו אלף פעמים לבלות יותר תחת הסל מאשר בפרימטר אבל אמביד לא שם על מה שבראון (או כל אחד אחר) אומר

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 15:47:14
Reply to  מנחם לס

לא בטוח. התרגיל שמכניסים את סימונס תחת הסל כולל יציאה של אמביד לקשת ה3

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 15:48:20
Reply to  Dor

עונה סדירה לא מעניין והם מגיעים לבוסטון אחרי בק טו בק. בפלייאוף זה משחק אחר עם אינטנסיביות אחרת ולפילי לדעתי יש עוד הילוך שלבוסטון אין

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 15:49:44

ומתישהו פילי יתחילו לנגב את בוסטון אין לי בעיה שזה יהיה בגמר המזרח. קונה סוויפ עונה סדירה דל בוסטון עכשיו. הם לא יפסידו להם לעד

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:35:26

שמעון, ברוגדון חוזר בכושר מלא. טראסט מי

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 6:01:01

ומחרתיים פילי בבוסטוניה בבק טו בק

MBK
MBK
19/03/2019 6:23:18

מעורב משובח להתחיל איתו את היום

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:36:27
Reply to  MBK

תודה מידן

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/03/2019 6:33:14

על בוסטון אין מה לכתוב לטעמי, מאוד בינוניים. דווקא הספרס עם 9 נצחונות רצוף עוברים מתחת לרדאר. חוץ מג"ס אני לא רואה קבוצה שיותר טובה מהם באופן מובהק – נראה מה יהיה מול יוסטון בחוץ. יכול להיות הקדמה לסדרה מעולה

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:37:40

אבל לבוסטון ישנו פוטנציאל מוחבא שיכול לעשות שמות אם – וזה אם גדול – יתממש בזמן

שלהבת
Editor
19/03/2019 6:35:32

תודה! קלוזרים – איך שכחת את קיירי אירווינג? הוא הקלוזר מספר 1 מבחינתי.

Smiley
Smiley
19/03/2019 10:26:52
Reply to  שלהבת

הבעיה שבוסטון לא ממש מגיעים למשחק צמוד כדי לתת לו את הכדור…

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:38:36
Reply to  שלהבת

לא מאמין ששכחתי אותו כי עמדתי להוסיף שהוא היחידי שעולה על ג'ימי

Ljos
Ljos
19/03/2019 6:58:23

בשביל יריבות גדולה כמו באקס – פילי, צריך להוציא את הנשקים הכבדים. הדאבל פלופ: https://streamable.com/wmgi8
.
אם תשמעו במשחק הבית הבא של הניקס ויכוח והעפת נציגי רינגר מהמגרש, תדעו למה: https://www.youtube.com/watch?v=Ap0DZFyF9d0
ועכשיו שראיתם את זה, גם אתם מוחרמים.
.
רגע נחמד היה בסל של דירק שהעביר אל מעבר לאולי גדול הסקוררים בליגה. דונצ'יץ' היה זה שמסר לו את האסיסט במפגן של העברת לפיד. דירק בלי לחשוב ישר זרק את הלפיד בפיידאוויי בלתי ניתן לעצירה. דירק עוד יישאר עד לרגע הפרישה של לוקה.

צ'יקו
Admin
19/03/2019 7:56:34
Reply to  Ljos

הפלופ היה גדול, ראיתי את זה בלופים, צריך לעשות מזה GIF.
כל המשחק היה רווי במהלכי שאקטין קלאסים.

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 9:33:26
Reply to  צ'יקו

פלופ מהטובים אי פעם דאבל פלופ אדיר. אני זוכר שצחקתי תוך כדי המשחק שראיתי את זה אמביד הצליח להוציא מזה עבירה אגב 🤣🤣

שלהבת
Editor
19/03/2019 8:23:42
Reply to  Ljos

Ljos
הקליפ של Sell The Team חייב להיכנס למעורב של מנחם מחר…… תודה!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/03/2019 13:03:24
Reply to  Ljos

ענק.
תמיד שמעתי סיפורים על גדולתם של אוהדי הניקס, שאין כמוהם בכל העולם.
במשחק הבא, הייתי רוצה לראות אותם נעמדים לשיר את השיר. מעניין אם (א)דולן יצליח להרחיק 20 אלף איש

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:40:44
Reply to  Ljos

לי היה נדמה שהכל היה קצת מתוכנן מראש. סמוך על מרק קיובן

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:42:57
Reply to  Ljos

SELL THE TEAM ניכנס מחר למעורב!!!

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/03/2019 7:09:22

זה לא מפתיע שבארגון עם תודעת MeToo# כמו של המאבריקס,
הג'רמנייטור מצליח לשבור את השיא של וילט צ'מברליין.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 12:30:52

זה לא שיא של וילט אלא מגובר במקום שישי בכל הזמנים בכמות הנקודות בקריירה בעונה הסדירה, ומקום שישי זה לא שיא ליגה, אלא שיא אישי בלבד. כלומר הקשר היחיד לשיא כאן הוא שהשיא האישי של דירק עבר את השיא האישי של וילט.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/03/2019 8:07:36

הדובים
דובת קוטב וגוריה.
תודה דוק.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:44:51

דוק, תסביר לי מה מגן עליהם מהקור

אלכס רבינו
אלכס רבינו
19/03/2019 8:47:27

שמתי לב שלא שמת בחמישיה של הלייקרס את לברון. אני יודע שאתה לא מת עליו. זה בסדר. גם אני לא.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:47:13

חשבתי על זה אלכס. האול טיים של הלייקרס לא יכול לשחק עם 3 סנטרים. לברון צריך להיכנס לשם במקום שאקיל כנראה, אבל בינתיים לא מגיע לו כי הוא לא עשה שם כלום עד עכשיו

Berch
Berch
19/03/2019 8:53:50

אחלה מעורב על הבוקר
במיוחד שהיום אני משחק כדורסל אז בכלל מכניס אותי לאווירה
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
19/03/2019 9:06:59

מעורב נפלא כמה נקודות.
1. אני מסכים איתך עונה שעברה חשבתי סטיבנס מאמן מצויין, השנה הוא לא מצליח לנהל הירכיה הוא לא מנהל משחק טוב (בפסקי זמן שנותן לקבוצה להישחט ועומד כמו עגל) ,הסגל במצב שפוף אווירת המועדון ואחדות שהייתה הסלטיק של פעם נעלמה, ובקיץ אחרי שקיירי יארוז את הפקלאות (ברור שאם אין גמר הוא עוזב), איינג ישאר עם 60 מליון להיווארד והורפורד שנמצא ברגרסיה רצינית ביכולת.
.
הסלטיק בדיוק כמו הלייקרס ריסקו את רוחם של הצעירים עם הדיבורים על דיוויס שאיינג מתכוון להיות אגרסיבי וכולם על השולחן , דיוויס השחקן היחיד בהיסטוריה שהפיל 3 קבוצות, איינג ילמד סוף סוף אחרי עשור מה קורה שלא מוכרים מנייה בזמן (טייטום ובראון בירידה), וזה יהיה סופה של הסלטיק במתכונה הנוכחי .

2. סטפן קרי סגל עסקה עם השטן אני לא מסוגל לחשוב על סיבה אחרת.
.
4. דוק ריברס השנה מוכיח שהשנה שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה, הוא היה מנגר נוראי אבל הוא יודע לאמן, הוא יוכל להיות מצויין לליקרס , הוא בעל צבע עור שחור (ולברון ומאמן לבן לא יעבוד), הוא יודע להתנהל עם אגו בחדר הלבשה.
.
5. אני חייב להגיד שאני לא מעריץ גדול של באטלר הוא רעל בחדר הלבשה, אני לא מת על הסגנון משחק שלו , אבל הוא אחד השחקנים הטובים בליגה חבל שבדרום לא מריץ לו יותר בידודים ומשחק טיפה פיקאנדרול, הפוטנציאל של פילי הוא הגבוה בליגה (אחרי הלוחמים), החמישייה שלהם מדהימה התקפית ובטח הגנתית, אבל יש להם מאמן מקובע וסתום.
.
6. יאניס ואמביד, יאניס כבר עכשיו לדעתי הוא הטוב בעולם התקפית והגנתית אין דרך להתמודד עם אתלטיות כמו שיש לו, הוא מפלצת אתלטית פריק של הטבע, (בן סימונס לא קרוב אליו בכלל פיזית ההשוואה מצחיקה),
אמביד מדהים גם הוא הבעיה שלו שיותר מדי פעמים הוא משליך לבנים מה3 והדבר היותר גרוע הולך ראש בקיר במקום לשחרר מסירה (ויש לו יכולת למסור מהמרפק לא כמו של פאו אבל בהחלט הוא יכול למצוא את השחקן הפנוי). למרות העזיבה של לברון 2-5 השחקנים הטובים בעולם במזרח, ולדעתי הטופ של המזרח לך מתעלה על המערביות (פרט ללוחמים), בעתיד בטח עם זאיון יגיע למזרח מאזן הכוחות שהיה שייך למערב ב2 עשורים האחרונים ישתנה שוב למזרח.
.
לגבי איזייה תומאס יש לו פה גדול מדי בטח שהוא דיבר על משאיות הברינקס, משגע אותי למה קבוצות שצריכות רכז לא לוקחות אותו, אני במקום פיניקס מנסה להריץ את השילוב שלו עם בוקר ואייטון עונה הבאה במינימום ההגנה לא תהיה קיימת, אבל הוא מחזיק בשילוש הקדוש של חדירה מסירה וקליעה ויהיה רכז שיפעיל את אייטון, הוא גם יכול להיות פנטסטי לפילי שצריכה רכז מחליף ושחקן שיודע להוביל כדור בפיק אנד רול.
.
7. סתם לציין עם היה שחקן אחד שהייתי רוצה שהכדור יהיה אצלו ביד בשנייה האחרונה זה קיירי ארווינג לוקח אותו עשר פעמים לפני כל שחקן אחר בשניות האחרונות כשהזריקה האחרונה אצלו, בבדיקות שנערכו לו גילו קרח בווירידים.
.
תודה מעורב מצויין דוק

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 9:38:46

מסכים. איזייה הכי תפור על דטרויט זה זועק לשמיים

Smiley
Smiley
19/03/2019 10:35:23

1. נניח שקיירי עוזב, איינג' נשאר עם אחלה בסיס של צעירים (וכנראה גם עם רוזייר) וחוזרים למשחק המסירות מהעונה שעברה שקיירי היה פצוע.
ועוד יש בחירות דראפט ואולי משכנעים את הורפורד לצאת מהחוזה (כדי להחתים שחקן חופשי) ואז להחתים אותו על חוזה ארוך טווח.
2. אחרי ריברס ות'יבודו (וגם ואן גנדי) כנראה שב-NBA צריכים להבין שמאמן ו-GM זה שני תפקידים נפרדים ואסור לאייש אותם עם אותו בנאדם.
3. אולי אין ממש קונים לאייזיאה כי הוא לא בריא ב-100%, וכנראה האמת מאחורי הקלעים שהוא מפרק חדרי הלבשה… תומאס זה שחקן שצריך שהמערכת תנוע סביב היתרונות שלו (כמו בבוסטון, שההתקפה נעה סביבו ובהגנה שמו את בראדלי ובראון לידו). בסאנס, גם אייטון וגם בוקר צריכים את הכדור ולא בטוח שאייזיאה הוא האיש למסור להם. אולי יותר מתאים לפיסטונס או למג'יק, אבל ה-GM בליגה עושים את המחקר שלהם ועובדה שתומאס בסופו של דבר חתם על מינימום בנאגטס (עם קו אחורי עמוס ועם צעירים שמקבלים את הדקות על חשבונו).
תומאס כנראה יהיה PG מחליף בקבוצה טובה, ורכז פותח בקבוצה לא טובה

ראס א שטן
ראס א שטן
19/03/2019 10:40:31
Reply to  Smiley

רק דטרויט שם יהיה חופשי לשלוט להחזיק כדור לנהל הכוכב זו הקבוצה היחידה שיכולה להציע לו את זה בחוזה מגוחך וקצר מה אכפת להם אין מה להפסיד ויכולים גם להרוויח.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:51:57
Reply to  Smiley

אייזיה עובר מיטן משבר מנטלי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 12:35:25

טאטום ובראון יכולים לחזור לעצמם, וגם על הייוורד לא נסתם הגולל ומדי פעם הראה שהוא יכול לשחק נהדר. החזרה מפציעה קשה לכושר משחק ויכולת יציבים יכולים לקחת זמן לא מועט וצריך הרבה סבלנות.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:49:44

תודה. מעריך זאת מאד ברוך!

מנתח מוח
מנתח מוח
19/03/2019 9:38:23

אז ככה, היריבויות הגדולות ב-NBA זה:
כולם שונאים (מסותרתית) את הלייקרס, ועכשיו כולם שונאים את גולדן סטייט. יש יריבות ידועה של ניו יורק ובוטסון, אבל הניקס לא בעניינים וזה מתמקד בענפים אחרים.
.
ויש עוד יריבות NBA ספציפית:
יוטה ויוסטון.
יריבות שהולכת אחורה וממשיכה עד היום. יש סיכוי לא רע שזו תהיה סדרת סיבוב ראשון, 3-6.
.
זו המפה המעודכנת (סוף 2018) שמציגה את הקבוצה הכי שנואה ב-NBA בחתך מדינות בארה"ב. האדום שם משמאל זו יוטה:
https://bit.ly/2WfLkOZ

המומחה
המומחה
19/03/2019 9:50:24

זה ברור שהאוהדים ילכו נגד הלייקרס והגולדן כי אין קבוצות רלוונטיות.
אין יריבות אמיתית בנבא לפחות בין השחקנים שיוצאים ביחד אחרי המשחקים.
הדוגמא הכי טוב ההיא דורנאט ולברון שהם החברים הכי טובים מחוץ למגרש.

אופיר נ.
אופיר נ.
19/03/2019 10:02:32

מעורב נהדר מנחם.
לטעמי ריברס יעשה טעות אם יחצה את הכביש ללייקרס.
מקווה בשבילו שג'רי ווסט בונה עליו לאמן את הקבוצה גם בשנה הבאה יחד עם השמות הגדולים שיצטרפו אל הקבוצה.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:53:21
Reply to  אופיר נ.

טעות של 22 מיליון

נדב ש.
נדב ש.
19/03/2019 10:10:16

תודה רבה מנחם. ממש נהדר. הסיקרס מאד אטרקטיביים ואני מקווה שישארו בכושר הזה ללא פציעות. התמונה של הדובים מקסימה.

ינון
ינון
19/03/2019 10:25:10

מנחם היקר:
אמנם לא הגבתי הרבה, אבל נראה לי שכשאני נפרד מהאתר (ואסביר למה) כדאי גם לומר תודה.
אני לא מתיימר להיות חובב ספורט גדול, אבל האתר היה מבחינתי אתר שחיבר אותי לספורט ולכתיבה.
בהופס שבו התאהבתי הייתה תחושה של משהו חם, משפחתי, ובעיקר אתר שהציע כתיבה אחרת: כתיבה עמוקה, רצינית ולא צהובה.
לצערי זה לא האתר שאני רואה היום. היום כל אחד יכול לכתוב באתר, גם אם בדבריו יש גסויות, עלבונות, חוסר טעם ורדידות.
מאוד מצער אותי שאיש כמוך, שעשה כל כך הרבה למען עיתונות הספורט בישראל וקידם כל כך הרבה כותבים מפספס זאת.
לשמחתי גם צץ אתר חדש (שאני מבין שנפגעת מהעזיבה, אך אני בהחלט מבין את העוזבים, וכאמור, גם אני עובר לקרוא את הכתבות שם, ולא הבופס, עם כל הצער) שאני מקווה שימשיך את רוח הופס האמיתית.
כאמור, תודה רבה מנחם על הכול. אני חושב שאתה אדם ראוי להערכה, ותרמת רבות, ומקווה שעוד תתעשת ותצליח
to make Hoops great again
מעריך מאוד וכואב על המצב
ינון

ברלה
ברלה
19/03/2019 11:43:21
Reply to  ינון

בקיצור אתה רוצה לספר לנו שאתה מיוחד ואיכותי במסווה של מכתב שכביכול יציל את הופס אבל תכלס כל מה שהוא יכול לעשות זה להעליב את מנחם בפומבי. באמת תחסר כאן

צביקה
צביקה
19/03/2019 12:25:15
Reply to  ברלה

בדיוק ברלה! כל מילה שלך מדוייקת

Dor
Dor
19/03/2019 13:33:41
Reply to  ברלה

+1
לא מצליח להבין מה בדיוק אתה רוצה או מה הבעיה

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 15:58:53
Reply to  ינון

כולם מדברים על 'הפילוסופיה' של בראד סטיבנס. מה זה פה? תורת החברה? תורת האנושות? הוא מאמן מחורבן, נקודה. נראה כמו ספינקס בנצחון ותבוסה. לא יודע מה הבעייה שלו.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:01:07
Reply to  ינון

ינון, עזבת את האתר? אפילו לא ידעתי שאתה שייך להופס מלבד מאמר אחד כשסידרתי לך אקרדיטציה למיאמי לפני כמה שנים. נותן לך יומיים להוציא את המאמר שלך לפני שאני סוגר לך את הכניסה לעריכה.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:11:53
Reply to  ינון

וינון, לא נפגעתי מהעזיבה. לפחות במקרה של 3 מהעוזבים אני מרגיש אפילו הקלה. נפגעתי רק מהצורה שהכל נעשה מאחורי גבי, אחרי שמשך 6-8 שנים נתתי להם במה חופשית אצלי. לאף אחד לא היו ביצים של גבר לומר לי 'מנחם, תודה, אבל אנחנו עוזבים לפתוח אתר יותר תרבותי'. מידן הודיע לי רק אחרי שהכל כבר נעשה והושלם. על זה לא אסלח

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:12:51
Reply to  ינון

ועכשיו ברור לי שגם אתה היית חלק מזה. טוב, חלב שנישפך.

ינון
ינון
19/03/2019 21:02:58
Reply to  מנחם לס

אין לי מושג מי אתה חושב שאני (ינון יבור אני ממש לא, הוא הינון היחיד שנתקלתי בשמו באתר חוץ ממני), לא סידרת לי אקרדיטציה (וגם לא הייתי בארצות הברית בעשרים השנים האחרונות), כך שאין לי שום קשר למאמר המדובר (שאני אפילו לא יודע במה מדובר).
בכל מקרה ההחלטה להוציא מאמרים של אנשים שעזבו לאתר אחר נראית לי נקמה קטנונית (וכאמור, זה לא קשור אליי, חבל שתמחק מאמר של מישהו אחר), כך שלא נשמע שלא נעלבת.
מקווה שמעבר לעניין האישי תצליח להבין שמשהו לא טוב עובר על האתר, והמצב ישתנה.
ההודעה שלי הייתה מתוך צער, לא מסיבה אחרת.
לגבי התגובות של ברלה, צביקה ושאר המגיבים, אין לי בעיה עם זה. אהבתי את הופס בגלל האיכות שבו, ולצערי האיכות הזו נפגעה בצורה ניכרת. אני לא איכותי באופן מיוחד, אבל אני חושב שלגיטימי לצפות לאתר אחר. אתרים זולים היו לפני הופס, ולצערי יהיו כנראה גם אחריו. אם טוב לכם עם הופס הנוכחי- שיהיה לכם בכיף.

עידן עופר
עידן עופר
19/03/2019 10:38:16

מעולה מנחם ! תודה.

לודוויג
לודוויג
19/03/2019 10:53:11

הפלופ הכפול הרג אותי מצחוק
כאוהד בוסטון : דובר רבות על סטיבנס אבל אני לא מאשים אותו לבן אדם יש פילוסופיית כדורסל מאוד ברורה , אחרי הטרייד על קיירי היה חשש מחוסר ההתאמה בין הסגנון של קיירי לבוסטון של סטיבנס, ואני חושב שמאז הוכח שזוהי הבעיה יש פשוט חוסר התאמה ולכן צריך לקבל החלטה .
אני אישית מוותר על קיירי הוא רצה להיות מנהיג והוכיח שהוא לא מסוגל סטיבנס מזכיר את פופ , הוא מדגיש קבוצתיות בשיטה שלו שחקנים אלמוניים נראים טוב לפופ היו כוכבים שהתאימו לאופי ולשיטה דאנקן ג'ינובילי אירווינג לא מתאים
מה אתם חושבים? מחתימים את קיירי או לא ?

amitlahev
amitlahev
19/03/2019 11:36:24

תודה. אחלה מעורב.
אני בניתי על מילווקי לאליפות או לפחות לגמר הליגה. בלי ברוגדון זה יהיה הרבה יותר קשה.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:14:00
Reply to  amitlahev

ברוגדון חוזר AS GOOD AS EVER!

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
19/03/2019 11:39:02

1) הדובים לב(ק)נים ?
2) מילווקי לא צד באף יריבות, כמו שקרית מוצקין לא צד באף יריבות. ערים בלי אופי.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:02:51

קווין, מה קרה לך? ה-HEADQUARTERS של BUDWEISER במילווקי!

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
20/03/2019 0:02:12
Reply to  מנחם לס

בדיוק בגלל זה הפרסומות שלהם הכי מצחיקות, כי העיר עצמה כל כך משעממת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/03/2019 11:53:32

נפלא דוק.
נדמה לי ששכחת את בירד ברשימת הקלוזרים, ושאתה עצמך אמרת פעם שאם היה כדור אחרון בין מאדים לכדוה"א על הרס הכוכב, היית שם את הכדור בידיים שלו (ואני מסכים איתך).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 14:04:13

ג'ורדן היה לא פחות טוב בזה אם לא יותר, והכדורסלן האהוב עליי ביותר הוא בירד.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:04:43

אני יודע, אבל במיוחד כתבתי שאני לא כולל גבוהים ב-CLOSERS כי אנשים כמו שאקיל מקבלים כדור עם 2 שניות וזורקים. בירד הוא כמובן סוג אחר אבל כתבתי שאני לא מכניס גבוהים לרשימה

צביקה
צביקה
19/03/2019 12:26:30

לגמרי. כדור אחרון בעולם אני שם אותו אצל בירד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 14:54:52
Reply to  צביקה

באותה מידה אפשר אצל ג'ורדן.

צביקה
צביקה
19/03/2019 13:00:47

לגבי בוסטון, אני מייד בתחילת המשחק כפי שאפשר לראות בבלוג החי, ראיתי את כל הסיפור – דנבר מאורגנים ויעילים, ובוסטון פשוט בלגן. וככה בדיוק זה נגמר. קיירי מההתחלה של המשחק שיחק 100% סולו, וככה זה נראה. יש לו 30 נקודות באחוזים גרועים ורק 4 אסיסטים.
עשיתי קצת חישובים. קיירי שיחק 59 משחקים מתוך 71 עד היום. כאשר קיירי מוסר 7 אסיסטים ומעלה, והיו 26 משחקים כאלו, בוסטון ניצחה 17 מהם, מאזן יפה של 9-17, 65% ניצחון. לעומת זאת בשאר 33 המשחקים, כאשר קיירי מוסר 6 איסיסטים או פחות, המאזן הוא 17-16, דהיינו 48% ניצחונות. זהו הבדל עצום!
נראה כאילו בקבוצה לגמרי תלויה במשחק הקבוצתי של קיירי. אם הוא מגיע במוד סוליסטי, וזה קורה יותר מ50% מהמשחקים, יש יותר סיכוי שהקבוצה תפסיד מאשר תנצח.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 13:01:16

החמישייה הזו של הלייקרס לא טובה כי חמישייה עם שלושה שחקני ציר טבעיים היא לא טובה לשחק.
בעל מקרה לברון שיחק מעט מדי בלייקרס מכדי להיבחר לחמישיית כל הזמנים שלה וללא להוביל את הקבוצה להישג משמעותיב על מקרה לא יהיה מקום בחמישייה כזו.

חמישיית כל הזמנים של הלייקרס בעיניי היא:
מג'יק, וסט, ביילור, וילט וכארים.
חמישייה שנייה: קובי, קופר, וורת'י, שאק, אלמור סמית'.
חמישייה שלישית: גודריץ', ארטסט ("שלום עולם"), גילמור, מייקן.

אני מעדיף על פני קובי את וסט שהיה גם הוא מעולה בשני צדי המגרש אך מגוון יותר והיה טוב מקובי בבירור במסירה וחטיפה וחסימה (משלושת החוסמים הטובים ביותר בכל הזמנים בין שחקני החוץ [הטובים ביותר בעמדה 3 הם קירילנקו וד"ר ג'יי ובעמדה 4 דאנקן ונאנס האב]).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 13:04:06

קייסי ראסל לא שיחק בסלטיקס אלא ביל ראסל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/03/2019 13:07:45

אחלה מעורב, כרגיל.
מסכים עם האשך (אף פעם לא הייתה לי מחלוקת עם אשך, מכל סוג שהוא), כדור אחרון צריך ללכת ללארי בירד, גם אם משחקים סטנגה.
בקשר לממבה, אם אני זוכר נכון את הסטטיסטיקה, לפחות בכל הקשור לזריקות של השניות האחרונות, היו לו אחוזים חלשים מאוד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/03/2019 13:12:18

ובנוסף, אין לריברס שום סיבה לעזוב את הקליפרס עכשיו, כשאליל המזל ווסט בכבודו ובעצמו בא לקבוצה. אם הוא אכן יעשה את זה, כנראה שכישורי המנג'ר של ריברס הם לא החלק הכי חלש אצלו, או היחיד

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:15:54

דבר ראשון, כתבתי בעיקר על ההווה. דבר שני, כתבתי שאני לא מכניס גבוהים לדיון (או לפחות נדמה לי שכתבתי)

עידן
עידן
19/03/2019 13:36:02

תודה מנחם, לפילי עדיין אין את זה, סימונס צריך להוכיח שהוא יודע לשחק בפליאוף ואם כן אז יש מה לדבר

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
19/03/2019 14:03:39

שאלה מעניינת, שאלת, מנחם.
מה הוא קלוזר?
אתה הצבת את הפרמטרים לבדיקה:
"שהכדור בידיהם ויש להם 10 שניות כשקבוצתם מפגרת בנקודה.
אני הוספתי –
במשחק פלייאוף. המאני טיים של המאני טיים.
.
ג'ימי באטלר, קווין דוראנט (1), דוויין ווייד, דמיאן לילארד, ג'יימס הארדן (1), סטף קרי, כריס פול, כרמלו אנטוני, ראסל ווסטברוק, פול פירס, דירק נוביצ'קי (1).
(בסוגריים כמות הסלים ששחקן קלע לפי הפרמטרים הנ"ל)
כולם ביחד קלעו 3 סלים מ-13 ניסיונות, כאשר על השעון היו 10 שניות או פחות במשחק פלייאוף, וההפרש היה פיגור נקודה.
.
ללברון ג'יימס?
לו יש בקריירה 3 סלים כאלו, מ-5 ניסיונות.
מיותר לציין שלרשימה המכובדת של כוכבים שהזכרתי, יש בקריירה ביחד פי כמה וכמה יותר משחקי פלייאוף מללברון ג'יימס.
.
'just sayin

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
19/03/2019 14:04:42

דרך אגב,
אני מסכים עם לא מעט מהמגיבים שכתבו לפניי "בירד".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
19/03/2019 14:58:05

ומה עם ג'ורדן? עד כמה שידוע לי הוא היה לא פחות טוב מבירד בזה אם לא טוב יותר גם בזה.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:17:53

דברתי בעיקר על ההווה, ונדמה לי שציינתי שאני לא כולל בדיון סנטרים ופאור פורוורדים שאלה CLOSERS מסוג אחר

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
19/03/2019 14:04:53

תודה על המעורב מנחם, אא.
מחווה מרגשת של בוסטון והקהל לאייזאה, מזכיר שבמקביל לקרחות ביציעים וקהל מהונדס יש לאמריקאים גם את הצד היפה הזה.
עדיין חבל לי שהוא לא מצא את המקום שלו מחדש בליגה מאז הפציעה.
משהו בפילי מרגיש לא מחובר עדיין לעשות את הקפיצה, וג'ימי באטלר נראה כמו אחד שסגר חוזה לעונה הבאה במקום אחר, ובגלל זה הוא משחק בכזאת אדישות.

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 16:18:55

בשני המשחקים האחרונים הוא שיחק כדב שכול

רם
רם
19/03/2019 19:03:36

סל מדהים של סטף……רק לא ברור לי למה הוא קיבל על זה 3 נקודות, רואים בברור שהוא היה בתוך קו ה3 🙂

מנחם לס
מנחם לס
19/03/2019 20:18:07
Reply to  רם

…אתה צודק. מקסימום 2!…

סגירת תפריט
86
0
Would love your thoughts, please comment.x