מילווקי נגד פילדלפיה בראשון הגדול / רועי ויינברג

8 משחקים ביום ראשון כשהפוקוס יהיה על קרב צמרת במזרח בין הבאקס והסיקסרס ב-21:30. מיאמי ושרלוט נפגשות לקרב פלייאוף צמוד מוקדם יותר, הראפטורס פוגשים את דטרויט ויהיה עוד משחק בין 2 קבוצות פלייאוף בדמות הקליפרס והנטס.

21:30-מילווקי באקס (17-52)-פילדלפיה 76' (25-44)

המשחק של הלילה. זה יכול להיות מפגש בסיבוב השני או אפילו בגמר המזרח בין שתי הקבוצות שיכולות להיות העתיד של הקונפרנס. מילווקי מגיעה למשחק הזה כפייבוריטית – הם ניצחו את המשחק הקודם בין הקבוצות ועם מאזן טוב יותר. הקבוצה לא מרשימה בזמן האחרון (בהשוואה למה שראינו רוב העונה) אחרי שניצחה 5 משחקים מ-8 האחרונים. ההגנה שלהם חלשה יותר בחודש האחרון וזה משפיע בסופו של דבר, כשהדירוג ההגנתי שלהם ירד מהמקום הראשון ל-11 בליגה. סביר שמדובר רק בעייפות אחרי עונה ארוכה, אבל כשטורונטו מזנבת בהם, עם לוח משחקים קל בהרבה, ההגנה של הבאקס חייבת לחזור לעצמה כדי שיבטיחו את המאזן הטוב בליגה. הם הראו בשישי שהם יכולים, כשחזרו מפיגור 20 לניצחון בהפרש של 15 נקודות על קבוצת פלייאוף – הראשונים בהיסטוריה שעושים זאת.

פילדלפיה יכולה להיות אופטימית להמשך. החמישייה הפותחת שלהם מסתדרת טוב ביחד (97+ משותף ב-54 דקות). זה נראה כאילו הם עדיין לא סגורים על הרוטציה שלהם, למרות שיש חמישיות שנראות טוב ביחד – למשל זאת של מקונל וסקוט לצד באטלר, אמביד ורדיק או באטלר והאריס ליד שלושה מחליפים. בפלייאוף יכול להיות שזה פחות ישפיע כי הרוטציה מתקצרת ויש גם שיפור עצום בקלאץ' מאז ההוספה של האריס. הם קבוצה פחות טובה ממילווקי, לפחות בסטנדרטים של העונה הסדירה, אבל התוספת של האריס מורגשת לטובה.

המשחק הערב מאוד מעניין, כי יש המון מצ'-אפים מבטיחים. השאלה הגדולה היא מי שומר על יאניס אנטדקומפו – סביר שזה יהיה בן סימונס שעצר אותו על 1 מ-7 כששמר עליו במפגש הקודם בין הקבוצות בשלב מאוד מוקדם בעונה. ג'ימי באטלר מעניין מול קריס מידלטון שלא פוגע יותר מדי בזמן האחרון, אבל נשארנו עם 2 שאלות גדולות – מה קורה עם האריס ואמביד. אמביד אכל לא מעט מרורים מברוק לופז במשחק הקודם העונה כשהסנטר הלבן קלע 21 נקודות עליו וזה שיבש את כל ההגנה של ה-76'. יכול להיות שדווקא האריס ישמור על הסנטר הצלף ונראה ניסיון להגנה אזורית יותר מצד פילדלפיה. מיאמי ניסו את זה נגד מילווקי וזה עבד יפה לאורך מחצית. כשלפילדלפיה יש שחקני הגנה טובים בהרבה זה יכול להיות ניסוי מעניין לאורך משחק שלם ומשהו שבהחלט שווה לראות, כמו כל המשחק הזה. יהיה צמוד אבל יש לי הרגשה שנראה ניצחון קטן של פילדלפיה.

19:00-מיאמי היט (36-32)-שרלוט הורנטס (37-31)

משחק של לחיות או לחדול עבור ההורנטס. הם מרחק משחק בודד ממיאמי והמקום השמיני בפלייאוף והפסד ירחיק אותם לפער של שני משחקים שיכול להיות משמעותי מאוד כשנשאר חודש לסיום העונה הסדירה. יתר על כן, ניצחון יבטיח להם יתרון על ההיט במאזן הפנימי, מה שאומר שהם יוכלו להרשות לעצמם לסיים באותו מאזן כמו הקבוצה מסאות' ביץ' ולהגיע לפלייאוף במקרה ששתיהן יהיו בשיוויון על המקום השמיני. שרלוט מגיעה למשחק בכושר רע כשהם ניצחו 3 משחקים מעשרת האחרונים. קמבה קולע נקודות וג'רמי לאמב לא רע, אבל הם אחת מקבוצות ההגנה הכי חלשות בליגה היום.

לכן הם האנדרדוג במשחק הזה. ההיט ניצחו חמישה משחקים משבעת האחרונים, כאשר בדומה לכל שנה הם מתפוצצים במרץ. ההתקפה שלהם היא אחת היעילות בליגה ולצד הגנה קשוחה הם מסתמנים כפייבוריטים להבטחת המקום השמיני. יש להם 7 שחקנים שקולעים בין 9.9 ל-14.6 נקודות במשחק והעומק הזה משפיע כשהתיאום בין הסגל המגובש משתפר מרגע לרגע. אוליניק מוסיף הרבה בריווח לג'וש ריצ'רדסון וג'אסטיס ווינסלו בני ה-25 וה-22. באם אדביו בן ה-21 מוסיף הרבה כסנטר הפותח ויש לא מעט אופטימיות לעתיד.

במשחק הזה יהיה מעניין לראות איך ההורנטס יעצרו את ההתקפה האיטית אך היעילה של מיאמי. לעצור את ווינסלו, מוביל הכדור המרכזי, יכול להיות צעד בכיוון הנכון ואולי נראה את ניקולס באטום או שחקן כנף אחר שומר עליו. יש להם גם מצ'-אפ לא רע לאוליניק בדמות מרווין וויליאמס או קודי זלר וראינו במשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה איך ההורנטס מצליחים לעצור את ההתקפה הקבוצתית של ההיט, למרות שאז הם היו חלשים יותר ממה שהם עכשיו. מיאמי תצטרך כאן התעלות של דיון וויטרס, ג'וש ריצ'רדסון או גוראן דראגיץ'. זה הדבר הכי קרוב שיש ל-2 הקבוצות האלה לפלייאוף עד אפריל ולכן יהיה כאן משחק מזרחי קלאסי, כלומר משחק עומד שלא כיפי לצפייה. אני חושב שאף קבוצה לא תגיע ל-100 נקודות ושנראה בעיטה בדלי, כמיטב המסורת, מצד מיאמי. ניצחון קטן-גדול של שרלוט.

22:00-דטרויט פיסטונס (33-35)-טורונטו ראפטורס (20-49)

דטרויט הצליחה להתרחק, באופן יחסי, מהקרב על הכניסה לפלייאוף. יש להם יתרון של שלושה משחקים על מיאמי השמינית (ו-4 על אורלנדו במקום התשיעי). הקבוצה בשיוויון עם ברוקלין במקום השישי במזרח. שתי תבוסות לברוקלין ומיאמי לא עשו להם טוב, אבל לפניהן הבוכנות ניצחו 8 משחקים מתשעת האחרונים. בלייק גריפין נותן עונה נפלאה ועוד יכול לסיים בחמישיית העונה השנייה, אנדרה דראמונד ורג'י ג'קסון פורחים והם משחקים כטריו מאוזן מאז האול-סטאר. שחקני המשנה עושים עבודה טובה סביבם והם יגיעו לפלייאוף. הקבוצה לא טובה כמו פילדלפיה או בוסטון ולכן סביר שהם לא יעשו יותר מזה, אבל המקום השישי בהחלט בהישג יד.

קבוצה שתעשה יותר מלהגיע לפלייאוף וכבר הבטיחה בו השתתפות למעשה היא טורונטו. הם משחקים כדורסל לא יציב – לפרקים נראים כמו קונטנדרית לכל דבר ולפרקים קבוצה לא מחוברת. הם הראו שהם מתקשים מול קבוצות שהמרכז הפוקלי של ההתקפה שלהן נמצא בקו הקדמי בתבוסה לאורלנדו בסוף פברואר ובהפסד לדטרויט החודש בהארכה, משחק בו הם שיחקו ללא קוואי לנארד. בתשעת המשחקים האחרונים הם הרשימו מול בוסטון ופורטלנד לצד תצוגות נפל נגד קליבלנד והמג'יק.

יש מגמה מדאיגה במשחקים האחרונים של הדינוזאורים. לנארד, סיאקם, גרין ולאורי מצליחים לשחק טוב באופן עקבי, אבל זה משהו שאי אפשר להגיד על שאר הקנדים. עדיין לא ברורה החלוקה בין מארק גאסול לסרג' איבקה כסנטר הפותח של הראפטורס ויכול להיות שעדיף להם לשחק עם גאסול (4 אס' למשחק בתקופה הזאת) כשחקן היוצר עם המחליפים. ג'רמי לין עדיין לא משתלב וגם או ג'י אנונבי בכושר רע, מה שיכול להיות בעייתי להמשך. ההבדל בין המשחק הזה למשחק הקודם הוא קוואי וזה אמור להספיק. אין לדטרויט כלים לעצור אותו, מה שאי אפשר להגיד על גריפין (פסקל סיאקם) או ג'קסון (דני גרין). לכן סביר שהפעם זה יגמר בניצחון של טורונטו.

03:00-לוס אנג'לס קליפרס (30-40)-ברוקלין נטס (35-36)

משחק בין שתי קבוצות שנאבקות על מיקום בפלייאוף. הקליפרס עם מאזן מצויין ובמקום השמיני במערב, כשהם ניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים. השילוב של לנדרי שאמט ליד שיי גילגיוס אלכסנדר ופטריק בברלי המתקמבק עובד טוב בשני צדדי המגרש ודנילו גלינארי פשוט נפלא בהתקפה. יחד עם וויליאמס והראל מהספסל הם יכולים לסיים במקום טוב, כלומר לא השישי או השמיני שמזמנים את יוסטון או גולדן סטייט בסיבוב הראשון.

ברוקלין איבדה את היתרון שהיה לה בקרב על המקום השישי במזרח לדטרויט. הקבוצה של אטקינסון תעשה פלייאוף, אבל חוסר היציבות מורגש והם נעים מרצפי ניצחונות להפסדים. זה בולט בעיקר אצל ראסל שמחטיא בצרורות ואצל דינווידי שפחות מעורב בניהול המשחק לאחרונה.

לקליפרס יש מצ'-אפ טוב לשניים בדמות אלכסנדר ובברלי שמתמחים בעצירת פוינט גארדים ויקשו על השניים הערב. ברוקלין תלויה בהם כמעט לחלוטין, ולכן נוסף על יתרון הביתיות סביר שיהיה פה ניצחון של הקליפרס.

03:00-יוסטון רוקטס (26-43)-מינסוטה טימברוולבס (37-32)

הרוקטס ניצחו עשרה מ-11 המשחקים האחרונים כשההפסד היחיד לגולדן סטייט בהפרש של 2 נקודות. מה ההבדל? כריס פול, אחרי פציעה, הגיע לעונה. הוא לא קולע באחוזים טובים במיוחד, אבל 8.5 אסיסטים (על 11.2 זריקות במשחק) הופכות אותו לאיום מאוד משמעותי, גם כשהקליעה לא שם. האחוזים של אריק גורדון חזרו לעצמם וג'יימס הארדן שחקן ההתקפה הטוב בעולם, גם כשהוא קולע ב-26% מהשלוש לאורך תקופה. דנואל האוס, קלינט קפלה וקנת' פאריד טובים והם יכולים וצריכים להשתלט על המקום השלישי במערב – פורטלנד ואוקלהומה קרובות אבל במומנטום פחות טוב.

מינסוטה במקום העשירי, אבל 7.5 משחקים מאחורי הקליפרס במקום השמיני. מאז האול-סטאר הם פגשו 6 פעמים קבוצות פלייאוף והפסידו ב-5 משחקים. קארל אנטוני טאונס שחקן התקפה אדיר, אבל ההגנה הקבוצתית שלהם חלשה וספגה 120 נקודות מיוטה ו-133 מדנבר. רוברט קובינגטון עדיין לא חזר והחזרה שלו תשפר את הקבוצה, בעיקר בהגנה. דריו שאריץ' תפס מקום בחמישייה במהלך שנועד לשפר את התיאום בינו ובין טאונס לקראת השנים הבאות. השילוב הזה חלש בהגנה, אבל ההתקפה שלו טובה במיוחד. לכן סביר שנראה כאן משחק עם הרבה נקודות, אבל יהיה ניצחון חד-צדדי של יוסטון – הם יותר טובים והמשחק הזה הרבה יותר משמעותי בעבורם.

00:00-אורלנדו מג'יק (38-32)-אטלנטה הוקס (46-24)

משחק בין קבוצה שיש לה על מה לשחק לאחת שאין לה. המג'יק חזק בתמונת הפלייאוף ויצאו מרווחים מהיום בגלל המשחק של ההיט נגד ההורנטס. הם ניצחו פעמיים בששת המשחקים האחרונים כשהעדרו של רכז מורגש וההתקפה חלשה.

למזלם, הם משחקים היום נגד אחת מקבוצות ההגנה החלשות באן.בי.איי. לא קלעו מולם כמות דו ספרתית של נקודות פעם אחת ב-2019 ולמרות הכושר הטוב של טריי יאנג הם לא טובים בצד השני של המגרש. לכן נראה כאן ניצחון של אורלנדו במשחק שיכול להחזיר אותם לכושר קליעה סביר.

00:00-סקרמנטו קינגס (35-33)-שיקגו בולס (51-19)

סקרמנטו נתנו עונה טובה מאוד, אבל לא יהיו בפלייאוף. 6 משחקים זה פער גדול מדי ושלוש קבוצות התחתית של הפלייאוף במערב, הקליפרס, הג'אז והספרס, טובות מדי. זה לא פוגע בעונה המעולה שהייתה להם כי בחירת הדראפט לא שלהם השנה, אבל הם לא בכושר טוב. ניצחו רק את הניקס (פעמיים) מאז ה-26.2, כאשר ההגנה שלהם, שטיפה השתפרה אחרי ההגעה של האריסון בארנס, חלשה. באדי הילד ודי'ארון פוקס עדיין משיגים נקודות וימשיכו לעשות את זה עד סוף העונה, הטובה ביותר של המלכים מאז 2006. השילוב של מארווין באגלי שכרגע תקוע בקיר הרוקיז מעניין לקראת שלב הגארבג' טיים של העונה.

שיקגו, מתמטית, הבטיחו אי-העפלה לפלייאוף. הם עכשיו עמוק בטנקינג ובניסיונות להשיג את ג'ה מורנט, הרכז המבטיח של הדראפט המתקרב. יש להם ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים, בהם ספגו רק פעמיים פחות מ-110 נקודות (בניצחון על פילדלפיה ובהפסד לאינדיאנה ההגנתית). האחוזים של לאורי מרקנן ואוטו פורטר התיישרו, אבל זה לא משנה – הבולס משחקים כרגע כי כל קבוצה חייבת להשלים 82 משחקים. הם לא יתאמצו יותר מדי ולכן סביר שנראה כאן מעל 230 נקודות משותפות וניצחון קליל של סקרמנטו.

18:00-ניו יורק ניקס (58-13)-לוס אנג'לס לייקרס (38-31)

משחק בין 2 קבוצות שאין להן על מה לשחק העונה. הלייקרס הם פארסה. לא הצליחו להתאושש מהפציעה של לברון ומזה שרצו להעביר את כולם תמורת אנטוני דיוויס וניצחו פעמיים בעשרת המשחקים האחרונים – את שיקגו ואת ניו אורלינס של אותו דיוויס. קייל קוזמה נראה שבור ולברון מעמיד מספרים יפים (30-8-9), אבל הגנה מזעזעת שלו ושל שאר הקבוצה הובילה אותם למאזן הזה. אין שם אף נקודת אור כרגע.

הם עדיין הולכים לנצח, כי הניקס יותר גרועים מהם. שמונה הפסדים רצופים לקבוצה מהתפוח הגדול כשב-5 האחרונים הם לא מגיעים ל-100 נקודות. דמיאן דוטסון האלמוני הוא השחקן הכי טוב שלהם בתקופה הזאת וזה אומר הכל. מיטשל רובינסון ואלונזו טרייר טובים, מה שאי אפשר להגיד על קווין נוקס המאכזב והלא יעיל. חבל שהמשחק הזה, בין 2 הערים הכי גדולות בארצות הברית, נראה ככה. זה יגמר בניצחון חסר משמעות של הלייקרס.

*

מערכת הופס מרכינה את ראשה בשל הפיגוע האכזרי שהיה היום בבוקר בצומת אריאל. אנחנו משתתפים בצער המשפחות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
285 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
Berch
17/03/2019 14:32:10

פרוויו מעולה
יפה ששמרת לסוף את המשחק בין הקבוצה הכי מאעפנה ביחס לגודל השוק לבין הטוענת לכתר בהנהגת המלך, כפי שהוא מתקרא בפי מאמיניו
🙂

bobby
bobby
17/03/2019 14:50:10

תודה רועי.
וואלה מילווקי-פילי משחק להיט, רק שזה באמת קצת מבאס שלמילווקי כמעט ולא נותר על מה לשחק, ולאור זאת בתקופה האחרונה הם נראים פחות אימתניים.
אולי דווקא מפגש מול יריב ששואף גבוה זה הזדמנות טובה מבחינתם לתת הצהרה, כפי שהווריורס עשו לאחרונה לדנבר, יוסטון ואוקלהומה.
.
הרוקטס לפני האולסטאר דווקא הפסידו למינסוטה. אז קאפלה עדיין היה בחוץ ולא היה מי שיאט את טאונס.
הלילה עם קאפלה בריא, ועל התוספת הישנה-חדשה של האוס ברוטציה, אני מקווה שהרוקטס יצליחו להיזכר שמשחק מול יריבה כמו מינסוטה הוא must-win, ולא יסתבכו מדיי.

Dor
Dor
17/03/2019 15:02:45

תודה רועי. הימורים מעניינים על נצחונות חוץ לפילי שארלוט והראפס. המשחק במילווקי חשוב מאוד לפילי כי אינדי הפסידו ובלי ברוגדון זה חור רציני במצבת הגארדים של הבאקס + ירידת מתח טבעית אצל מובילת הליגה, אבל יש לי הרגשה שפילי יבעטו בדלי ולא ינצלו את זה

מנתח מוח
מנתח מוח
17/03/2019 15:45:42

ברוגדון גמר את העונה הרגילה וספק איך יחזור לפלייאוף, זה משחק חשוב מאוד למילווקי לראות איך היא מסתדרת בלי "הנשיא". אם בודנהולצר אומר שהוא בורג מרכזי מי אנחנו שנחלוק

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/03/2019 16:07:45

תודה רועי מצוין.
פילי-באקס משחק שאני מחכה לו כבר הרבה זמן ויכול להיות מנבא טוב עבור סדרה אפשרית. יהיה מעניין עם איזו חמישייה הבאקס יעלו ועד כמה החסרון של בורגדון הוא משמעותי (שאם הבנתי נכונה מהאשך הוא יכול להעדר לזמן רציני כולל את הפלייאוף)

אינדיאני
17/03/2019 16:13:55

תודה רועי!
נחזיק אצבעות לבאקס הערב

Zivke
Zivke
17/03/2019 16:46:56

תודה רועי, אחלה משחק בצמרת המזרח סידרת לנו!
.
אישית, לא מחזיק מפילי לפלייאוף פשוט בגלל שלדעתי אז יש חשיבות גדולה יותר לקבוצתיות ואני לא מאמין שזה משהו שקורה תוך כמה חודשים
.
קווין נוקס אכזבה מאוד גדולה העונה, ובכללי נראה בלי חשק עוד לפני שמגיעים ליכולות. מעבר לחשיבות שלו כבחירת לוטרי, היה נחמד לראות ממנו לפחות ניצוצות גם בהקשר של החתמת שחקנים חופשיים פוטנציאליים בקיץ

המשגיח
המשגיח
17/03/2019 16:55:29

תודה רועי. מקווה להצגה גדולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 17:20:22

פריוויו מעולה, תודה רועי
באקס פילי זה משחק נהדר בשעה מושלמת (הילדות הלכו לישון, הסלון כמעט כולו שלי), נקווה ששתי הקבוצות יפגינו את אותה הרצינות שאני מפגין בקשר למפגש

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 18:16:45

חחח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 18:35:29

גדול

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 17:22:41

אחלה קדימון.
מילווקי – פילי משחק אש בשעה נוחה, שמעון – תבוא עם קסדה.
גם דטרויט – ראפטורס נראה מבטיח. למה המשחקים במערב לא בשעות כאלה.
ניקס – ל"א כל כך מצחיק, שאפילו השעה מצחיקה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 18:14:46
Reply to  דה שוט

אני בא במוד ניגוב הולכים לבצע בבאקס מעשים מגונים בכפייה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 18:16:20

שיט שכחתי יש לנו גם בן א שטן משלנו 🙄

אמביד מנגב היום. הבאקס היו הקבוצה היחידה שהייתה בריאה כל העונה וברגע הכי לא מתאים ברוגדון בספק לסיבוב 2 מול בוסטוניה בפלייאוף

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 19:45:28

לא יודע בקשר לניגובים, בטח יש מינוס מצמרר בוויסקונסין, יש לי הרגשה שהולך להיגמר בבכי, תגיד – סימונס מסוגל לתת תצוגת קליעה כמו של ראס מאתמול? נראה לי שאפילו הוא לא מסוגל

מנחם לס
17/03/2019 17:26:53

וואללה, שלושה משחקים בשעות נורמליות בישראל. איזה כיף. ואיזה פריוויו מקצועני ומלא ידע!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 17:57:04

ילה
שימו לינק ללייקרס אני נכנס להתאמבט וחולם שאני ב MSG

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
17/03/2019 18:11:50

ה-"מזל" של מילווקי הוא שג'ורג' היל חזר מפציעה. הוא שיחק 7 דקות במשחק האחרון של מילווקי (מול מיאמי).
הדקות שלו, בהתחשב בעובדה שברוגדון בחוץ לחודש וחצי הקרובים, קריטיות.
.
תודה, רועי. אחלה פריוויו.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 18:13:39

ליקרס ב MSG
http://bfst.to/watch/nba-4.php

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 18:19:00

אתה משועמם לראות דבר כזה. סרט אימה דל תקציב.

אני לא שורף זמן על זה הולך לעשות תכף אימון מאסיבי בחוץ להזיע בקור הירושלמי לבוא להתקלח להקדיש זמן איכות לאישה וב9:45 לנגב יווני

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 19:09:44

אני על באיירן וחצי עין על השיקוץ 🙂

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 19:48:06

באיירן בית אבות, אפילו לא שברו לנו את הלב ב-UCL כי לא פיתחנו ציפיות, יאללה שיחליפו את כל הסגל (חוץ מקומן)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 19:52:35
Reply to  דה שוט

קומן שם עכשיו גול יפה.
זה לא באיירן בלי ריברי ויהושוע

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 20:14:15
Reply to  דה שוט

חמאס עם השני שלו היום, השישי העונה. אולי המשחק הכי טוב שלו השנה. מבקיע כאילו הוא רובן.
רובן ביציע עם הילד….

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 20:16:28
Reply to  דה שוט

עכשיו חמאס עם השלישי.
מיינץ על הפנים…
באיירן חזרו למקום הראשון.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 20:25:34
Reply to  דה שוט

ריברי מחליף את קומן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 18:36:53

תודה רועי, יא שועל!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 19:09:33

נתקלתי בסרטון שיהיה ממש מעניין לגיא ולכל מי שאוהב להשתמש בסטטיסטיקה:
https://www.youtube.com/watch?v=O6Gh8lqeISI

no funny shtuff
no funny shtuff
17/03/2019 19:12:09

אחלה פריוויו רועי, תודה רבה.
.
9:30 שעה נהדרת למשחק מסקרן. חובת ההוכחה על הסיקסרס.
.
לייקרס- איזו בדיחה של קבוצה. מצחיק איך אי שם בסוף אוקטובר עוד היה מישהו שהשתפך על לונזו, רונדו ולברון. בדיחה ממש.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
17/03/2019 19:49:48

מה זה היה?
גורדן בריקוד תימני?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 20:23:34

לברון דופק פוזות מול הניקס, כשהוא מחוץ לפלייאוף מספר שבועות לפני סיום העונה הרגילה.
זה מה שנשאר לבחור.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 20:27:54

נשבע לכם שהמרץ הפתאומי והפוזות האלה זה יותר פתטי מההגנה והנרפות שהפגין, כשעוד היה להם סיכוי.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
17/03/2019 20:42:04

לברון פעמיים רצוף מקבל גג ומפסיד את המשחק
טנקינג קטלני של הלייקרס, הם הובילו 7 הפרש דקה לסוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 20:44:21

חחח פספסתי את זה

רק שאלה
רק שאלה
17/03/2019 20:49:36

יש גג ויש גג מהזוניה
שיא השפל של לברון…….

קוזמה
קוזמה
17/03/2019 20:42:35

ההפסד הזה מצוין ללייקרס
כרגע בחירה מספר 12 שלהם והם "נלחמים" לשפר עמדות לעמדה מספר 10

דקסטר
דקסטר
17/03/2019 21:10:50
Reply to  קוזמה

כבר עכשיו רוב הסיכויים שיבחרו 10.
לדעתי אפשר ללכת על ציון..
עוד כמה הפסדים והלייקרס יוכלו לשפר ל 7.5% לזכות בבחירה הראשונה

ori
ori
17/03/2019 21:31:38
Reply to  דקסטר

shame on them

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/03/2019 20:43:46

תודה רבה רועי, אחלה פריוויו.

קוזמה
קוזמה
17/03/2019 20:44:16

יש למישהו הסבר ץמה הלייקרס ניסו לנצח את המשחק הזה???
רק בדקה האחרונה הם הורידו רגל מהגז…
הם צריכים לשפר עמדות בלוטרי…

Adiso33
Adiso33
17/03/2019 20:46:37

אוקטובר-הלייקרס היחידים שיכולים לעצור את ג"ס
אמצע מרץ-הלייקרס חייבים להפסיד בשביל לשפר עמדה לבחירת לוטרי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 20:55:28
Reply to  Adiso33

1000000+

קוזמה
קוזמה
17/03/2019 20:50:21

יש למישהו קישור למיאמי שארלוט?

Dor
Dor
17/03/2019 21:29:17

קישור לבאקס-פילי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 21:33:41
Reply to  Dor
המשגיח
המשגיח
17/03/2019 21:39:08

תודה

מנחם לס
17/03/2019 21:33:27

אני ממש, אבל ממש נהניתי מהמשחק הקבוצתי של הניקס. אני חושב שההפסד הזה סיים למעשה כל סכוי ללייקרס. בניקס חמישייה שלמה שלוחמת ותורמת. ממש נהניתי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 21:49:13

פילי פתחו עם אמביד על יאניס?

no funny shtuff
no funny shtuff
17/03/2019 21:49:53

רק אצלי הלינק מקרטע?
.
ואיזה דאנק של סימונס..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 21:53:15
no funny shtuff
no funny shtuff
17/03/2019 21:55:37

THX

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 21:54:38

רק אצלי הפריק מקרטע?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 21:59:21

יאללה הצטרפתי

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 22:00:08

הצטרפתי לא מזמן, מופע גירזונים במילווקי, נשברו הסלים בשני הצדדים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:00:56

חחח עכשיו קלטתי בובאן זה איליאסובה 2.21

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:02:01

חח מייק סקוט

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:03:50

הרבע מרחק הזה של מקונל אחד הטובים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:04:14

הניגוב החל

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 22:04:56

גאון מקונול

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:06:17
Reply to  דה שוט

3 זריקות מתנה בגלל אמביד הדביל שזרק לפני סוף שעון

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:05:08

אמביד הזה חסר מוח מה אתה זורק לפני הבאזר יא מפגר?

מנחם לס
17/03/2019 22:05:38

בלי מלקולם ברוגדון (אולי יחמיץ סיבוב ראשון בפלייאוף) הבאקס קבוצה שונה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:07:18
Reply to  מנחם לס

הוא מאד מהותי נקווה שיחזור נגד בוסטון אחרת אין להם סיכוי. הבאקס היו7 הקבוצה הבריאה היחידה לאורך כל העונה ללא פציעות כמעט של שחקני מפתח. עכשיו זה הגיע גם אליהם

D10S
D10S
17/03/2019 22:06:19

עשיתם מסי היום?
גדול שחקני הכדורגל בכל הזמנים משחק. אסור להחמיץ דקה שלו. כמו מייקל בשיאו. לא מחמיצים דקה. כי לא יהיה יותר.
יש עוד 70 דקות, את העונשין לחיבורים תראו בריפליי.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:08:12
Reply to  D10S

לא עשינו אבל תודה על העדכון. אנחנו בעידן בן 2 הכי גדולים משחקים בו זמנית.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/03/2019 22:09:58
Reply to  D10S

מצ'עמם חביבי. מה לעשות.

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:06:20

איזה עבירה מיותרת על הפריק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:07:12

כשחוטבים עצים עפים שבבים.
במקרה הזה, כל הפרקט מלא נסורת.

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 22:07:34

הארדן במילווקי!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:12:52

חחח איזה בלטה סימונס השליך מחצי מרחק ראס מסמיק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:13:07

הביטוי "סימונס מאיים על הסל" מקבל משמעות של גובה חובות, שמאיים לשבור לסל את הברכיים וכמה אצבעות.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:15:03

זה הפצצה לסל חח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:16:38

הקרש גם ברשימת החיסול…

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:14:45

טוני סנל הזה כזה נגר נראה טוב וארוך אבל ליגת ווינר לגמרי

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:19:50

לא סתם העיפו אותו מהבולס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:21:47
Reply to  צ'יקו

מדהים שהוא6עדיין בליגה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:14:56

חחח איזה מהלך לשאקטין

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:18:23

זה קצת נראה כאילו מילווקי מעדיפה שפילי תסיים שלישי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:19:32

הסל רועד מהמחשבה על סימונס המפציץ אותו מ-9 פיט ומעלה.
אי-לכך, השניים חתמו על הסכם אי התקפה הדדי.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:19:44

דטרויט 14-4 על טורונטו. משהו לא עובד לטורונטו במצ' אפ מולם, למרות שאני מאמין שהם ינצחו בסוף

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:22:59

דטדויט יותר רוצה. זהו

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:21:24

הנסיון של בראון לשים את אמביד על יאניס ממש מעניין

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:23:35

בובאן לא שייך לרמות האלו אבל אם זה בשביל לרצות את האריס בסדר מקבל. צריכים איזה רובין לופז כזה לפלייאוף מתי הוא משתחרר?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 22:27:08

את בובאן צריך לדעת לנצל, ואז הוא שווה 10 נק' בזמן לא ארוך

מנחם לס
17/03/2019 22:29:10

בדיוק כך. הוא יכול להוסיף 12-15 נק' אם ישתמשו בו נכון.
ממש לא יאומן כמה חסרונו של בוגדן מורגש. הבאקס פשוט לא מסוגלים לשחק בלעדיו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:32:17
Reply to  מנחם לס

נכון

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:37:59
Reply to  מנחם לס

הבאקס לוקים ביכולת אחד על אחד למעט יאניס בלי ברוגדון. מה שכן יש להם קלעים מעולים מידלטון איליאסובה לופז מירו. הוא מאד מהותי נקווה שיחזור לסידרה מול בוסטון שיהיה מעניין.

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:27:12

הוא אגדה! אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:27:19

רק דברת…

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:28:29

גימי באטלר זה מפלצת בהגנה שימו לב מה הוא עושה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:29:17

טוביאס שוחט. לוקח את התקוות של ג'ימי למקס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:31:37

אם פילי יגיעו לגמר ויאתגרו את גולדן באטלר יקבל את המקס

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:33:58

גם גמר אזורי ומלחמה שם יתנו מקס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:40:27

מסכים. גם אם הם יגיע לגמר של המזרח ויפסידו ב-7 משחקים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:43:51

לא מסכים. ג'ימי בן 30. פילי על הנייר הפייבוריטית לקחת המזרח. בלי כתר המזרח אין שום הישג אלא אפילו כשלון ולתת לו חוזה 150 מיליון ל-5 שנים לא רואה את זה קורה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:31:12

אמביד הרים הלייאופ לבאטלר על קשת ה3 LOL

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 22:31:17

הבאקס נראית בדרך להתרסקות בפלייאוף, בעונת בודנהולצר טיפוסית.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:33:39

רק שעכשיו יש לו את יאניס. הם יעברו את הראשון בקלות ואז יהיה מעניין מול בוסטון (כנראה)

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:31:51

ממש אפשר לראות שבראון מפצל את החמישיה לרדיק אמביד וסימונס בחמיישיה אחת גימי והאריס בחמישיה השניה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:38:44
Reply to  צ'יקו

עושה קליפרס.

המשגיח
המשגיח
17/03/2019 22:36:00

אחלה מחצית. יאניס ואמביד נותנים עבודה.
השאלה היא כמה אוויר יהיה לאמביד בשנייה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:36:14

הפריק ואמביד בקרב אש ביניהם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:36:20

אמביד זרק מהחצי לפני שהשעון הסתיים- נחמד לראות סופסוף שחקן נ.ב.א שהבייצים שלו לא חתוכות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:37:03

קישור בינתיים לדטרויט – טורנטו מישהו?

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 22:37:34

רואים את ההבדל בצוות המסייע במשחק הזה, מידלטון בעוד משחק חושך, בלדסו נראה אבוד, ומירוטיץ ולופז בעיקר עסוקים בלהשליך לבנים,מהצד השנד האריס ובאטלר נותנים עבודה.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:39:30

על הנייר פילי אמורה לקחת את המזרח במציאות המתחרות שלה אומרות תודה לסימונס ובראון

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:40:35

OMG מריו הזוניה שם גג על לברון באחד על אחד במהלך אחרון

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:43:07

בוקר טוב
לברון מגדל שערות לבנות מזה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 22:43:16

שטויות זה הכל בדמיון שלך,לברון פשוט מחוייב לטנקינג.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:45:02

יש דרכים אחרות לעשות טנקינג מאשר להשפיל את עצמך

Trusttheprocess
Trusttheprocess
17/03/2019 22:43:01

למה יאניס צורח כמו ילדה בת 5 כל פעם שהוא חודר לסל ?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:44:21

חלק מתרגולת הארדן 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:49:30

איך טורנטו או מילווקי לא הלכו על קונלי איזה בזבוז יבינו בפלייאוף מה זה לאורי ובלדסו

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:51:41

מה זה הפריק תוקע עלינו שלשות. אם הוא מפתח שלשלות וקצת קליעה הוא היה מפלצת שאיש לא אליו

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:55:23

בלתי ניתן לעצירה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:58:01
Reply to  צ'יקו

גירסה של לברון יותר אתלטי וגבוה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:52:46

איפה היה עבירה של רדיק?? LOL

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:54:53

באטלר זה הקליי של פילי והוא יגיע בפלייאוף

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:55:58

בלי הקאץ אנד שוט של קליי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:57:30
Reply to  צ'יקו

כן אבל הוא כל הגנת הפרימיטר שלנו, הוא מכסה שטחים בטירוף ורץ על השחקנים חייבים שחקן כזה לפלייאוף אחרת יש לך מסננת

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 22:56:02

שמעון מנגב

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:58:44
Reply to  דה שוט

אנחנו כמו אוק, מכינים פרומו למותחנים בהפקת בראון את סימונס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 22:56:50

סימונס פשוט לא אפקטיבי ולא קיים מול קבוצות כאלו שמצופפות, רמז לפלייאוף. טי גיי איפה אתה?

צ'יקו
Admin
17/03/2019 22:57:01

אמביד הופך לעובד בניין, זורק בלטות

צביקה
צביקה
17/03/2019 22:58:23

מה קרה במהלך הקודם עם מירו? למה הכדור עבר לפילי?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 22:58:56
Reply to  צביקה

פגע בלוח למעלה, זה חוץ

צביקה
צביקה
17/03/2019 22:59:48

תודה. וואללה נכון

צביקה
צביקה
17/03/2019 22:59:15

המשחק של רדיק זה קונצרט של תנועה ללא כדור וקליעה פנטסטית

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:01:55

יש שחקן בפילי בשם
Haywood
Highsmith

אין אפילו תמונה שלו LOL

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:02:39
סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:03:58

י-א-נ-י-ס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:05:40

רשום שוילסון הוא 2.08 עם ווינגספן של 2.21. הוא נראה לי יותר קטן ממידלטון

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:07:02

זאת התעללות לשים את בובאן בהגנה על יאניס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:07:11

אין אסור לתת ליאניס לקחת את התנופה הזאת מה לא מובן בפילי, בטח לא על בובאן

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:08:30

נו באמת כל מוב של יאניס כזה מה תוקף של גימי?

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 23:08:40

סוארז מנגב

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:10:11
Reply to  דה שוט

מסי עוזר לו לגזום דשא עם צמד

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 23:20:37

מסי זה מייקל, עז

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:09:29

סימונס מפחד מהצל של יאניס חח

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:10:00

המשחק של סימונס זה קונצרט של תנועה ללא קליעה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:10:49

חחחחחחחחחח גדול

זה מה יהיה בפלייאוף. תכלס לרמות הגבוהות סימונס שחקן של 5 5 5 זהו

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:11:25

ואיך שפילי יביאו לו את המקס ויקברו איתו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 23:11:17

זה משחק של שחקן אחד מול קבוצה, הצוות המסייע של יאניס זה נחמד אבל בלי עוד שחקן טופ 25 אין לו מה לחפש במילווקי.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:15:14

איזהשחקן טופ 25 יגיע לבאקס?

קרי דוראנט קליי הארדן באטלר האריס אמביד ראס גורג ליליארד יוקיץ קיירי קאווי אולדיפו בלייק דיוויס לברון למרקוס דרוזן מיצל אפילו לא יאנג או לוקה או סוויט לו. מי יגיע לשם? זהה למה אני חושב שהוא יעזוב את הבאקס בלי קשר לאיפה הם יגיעו. יראו לו שבאל איי כל דולר=4 דולר וזה יחלחל

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 23:12:52

המאמן של הבאקס תמיד נראה על סף בכי?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:13:31

תמיד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:13:05

מקונל אלוף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:14:06

נראה נקע קל

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:15:58

אמביד צריך לזכור שמי שפצע אותו בשנה שעברה היה פולץ, לא רדיק

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:16:36

מה עם פולץ? איך הוא באורלנדו?

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:17:37

מתלוצץ עם רופאיו…

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:23:08
Reply to  Smiley

עדיין?? אבל הוא כבר לא בפילי

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:24:06

מניח שעם רופאי המג'יק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:16:59

מי זה פולץ?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:16:03

אמביד רצח את רדיק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:16:03

הייתי מוציא את יאניס שלא יעקם אותה שוב. נותן לו לנוח ושומר אותו לפלייאוף בלי סיכונים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:17:43

אחרי עיקום אחד הקרסול רגיש יותר לעוד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 23:20:13

ולכן אני גורס עד היום שלפופ היה חלק בפציעה של קאווי, לא פחות מלפצ'וליה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:24:30

צודק. לזכותו ייאמר שהמעמד היה מחייב הרבה יותר.

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:16:15

אמביד פשוט רמס את רדיק…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:17:06

אם מילווקי מנצחים היום, אפשר לתת ליאניס את האם וי פי בדרך למקלחות

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:19:33

אמביד חושב שהוא ג'ינובילי עם כל הריצות האלה לכדורים אבודים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:19:55

איזה חוזה יותר גרוע, זה שבלדסו קיבל לא מזמן ממילווקי או זה שמידלטון יקבל ממילווקי בקיץ?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:22:40

זה שסימונס יקבל בפילי 🙂

מידלטון זה אופציית שחקן אז הוא יממש אותה כמו גדול

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:24:49

האופציה שלו היא על 13. הוא ירצה כפול

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:25:09

מידלטון יצא מאופציתת השחקן כי הוא מבין שהבאקס יתנו לו חוזה גדול לכמה שנים. אין לו מה לממש אופציית שחקן כי את המקס (או קרוב לזה) הוא (כנראה) הולך לקבל בקיץ

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:28:52
Reply to  Smiley

אוקיי טוב אין לבאקס ברירה כ"כ זה לא שעומדים להם שחקני טופ 25-30 בתור לחתום שם.

הבאקס חייבים ללכת בכל מחיר על קונלי/הולידיי או שניהם יחד, מה אכפת להם להתאבד בשביל יאניס

ברוגדון קונלי הולידיי מידלטון יאניס זה קבוצה שיכולה לקחת אליפות

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:31:37

זה טוב ויפה שאתה מצרף ככה את השחקנים האלה לבאקס, לא בטוח שמבחינת חוזים וטריידים זה אפשרי…
קונלי והולידי זה שני חוזי מקס, ויחד עם מידלטון שיקבל קרוב) והמקס של יאניס זה כבר 4… ועוד לא דיברנו על מי הם מאבדים בגלל הטריידים (ואם הקבוצות של ממפיס והפליקנס מוכנות לקבל שחקנים מהם בטריידים).
אם הם רוצים את קונלי/הולידי, הם כנראה יצטרכו להיפטר ממידלטון בטרייד

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:33:45

היתרון היחיד של הבאקס הוא ששחקנים חופשיים ירצו לשחק עם יאניס. כמו ש-AD אמר שהוא מוכן לעבור לבאקס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:35:29

הייתי בכיף מוותר על מידלטון. הכל אפשרי אם רוצים מספיק. מי תתן למידלטון מקס ותאפשר לו גם להתחרות?.

את ממפיס אפשר לפנק בבחירות דראפט. הבעיה זה להיפטר מבלדסו עם החוזה החדש. מה שיקרה שהם לא יעשו כלום ויאניס עוד שנתיים יעזוב

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:22:05

די גי ווילסון הזה קרציה במובן הטוב ראיתי אותו כמה פעמים העונה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 23:22:59

בלדסו על ספידים והחמצן לא מגיע למוח,מידלטון זה ההפך הגמור ישן בעמידה,כמה פעמיים העונה כבר הוא היה צריך להיעצר על שוטטות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:26:21

😂

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:24:37

לסימונס לא יהיה קליעה בחיים לכל ההוזים המכניקת זריקה שלו יותר גרועה מלונזו בול ודומה לשל יוגב אוחיון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:27:01

יוגב אוחיון בגבס

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
17/03/2019 23:27:04

תן כבוד ליוגב.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:27:26

הוא גם לא מנסה, אז זה בכלל חסר סיכוי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:29:54

הוא לא מנסה כי לא יקלע תראה שים לב לזריקה שלו, הבן שלי בן ה3.5 עם מכניקה טובה ממנו וגם קולע מחוץ לקשת (לקשת שאני בניתי לו 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 23:25:33

מילווקי בלי יאניס מרגיש כמו הילדים שמשחקים במחצית

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:26:07

לופז זה וויתור של הלייקרס – הנהלה שנותנת פייט לפניקס

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:26:30

היה צעדים של לופז לפני העבירה

צ'יקו
Admin
17/03/2019 23:30:10

מה זה צעדים, הוא הלך לטיילת ובדרך קפץ למרתון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:28:14

סקוט חתיכת רכישה מהקליפרס.
ג'ונתן סימונס משוש חיי לשעבר קיבל שנייה היום?

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:30:31

סקוט וסימונס עוד יתחברו וישתלבו כרגע הם ככה ככה משתלבים יש עוד חודש יהיה טוב

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 23:30:32

מסי השתגע לגמרי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:32:45
Reply to  דה שוט

המאסטרו GOAT

דה שוט
דה שוט
17/03/2019 23:34:09

לגמרי, הוא עדר עיזים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:32:12

איך כל כתף כזה של יאניס זה לא עבירה ושראס או באטלר עושים זה עבירה? יש עליו חוקי לברון?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:35:36

ברור. הוא הבייבי עכשיו

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:32:33

השירה בתנועה של רדיק, זה נחשב ריבאונד ליאניס?

D10S
D10S
17/03/2019 23:33:38

מתי כבר תקשיבו: לא מחמיצים דקה של מסי בעודו משחק. רושמים ביומן, לא מסובך, וגם אם יש NBA – שמים במקביל.
בגול השלישי, שהוא באמת מיוחד גם בסטנדרטים של אלוהים, כל אוהדי סביליה נעמדו על הרגליים ומחאו כפיים. רגע נדיר, שבוודא עוד ישודר פעמים רבות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:37:26
Reply to  D10S

לצערי כבר כמה שנים טובות אני והכדורגל כבר לא

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:38:49

למה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:46:11

התחיל מכל פיצולי הערוצים והשידורים ונאלצתי להיגמל, ומשם זה הלך והתדרדר עד אפילו פספוסי מונדיאל. ופעם הייתי ממש בעניינים.
כבר שנים אין לי טלוויזיה ופעם היה קשה למצוא שידורים נורמליים לכדורגל.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:50:05

היום יש הכל באינטרנט

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:38:14
Reply to  D10S

איזה החמצה של מסי יכל לשים 4

דה שוט
דה שוט
18/03/2019 0:21:03
Reply to  D10S

עם כל הכבוד לעז, הערב השער של סוארז זה הדובדבן

שחר
שחר
17/03/2019 23:34:51

מילווקי נראים לא בפורמה
נראה אם יהיה להם עוד הילוך בפלייאוף
פילי מתגבשים, זה אולי שקול מול בוסטון והאחרות, אם נהיה אופטימיים

חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
חגי "מוריד את הרמה באתר" ניסני
17/03/2019 23:35:18

יש מצב שהבאקס מתחת ל20 משלוש היום או משהו – פשוט כואב העיניים

שחר
שחר
17/03/2019 23:37:53

בערך 25%, זה ההפרש

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:39:22

אמביד מוכשר כמו יאניס, אבל הבחירת זריקות שלו נוראית. הוא לא מצליח להחטיא בתוך הצבע, ועדיין הוא משליך שלשות

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:39:52

הוא ממש משתולל בדקות האחרונות. נכנס בו איזה שד…

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:41:09
Reply to  Smiley

צריך ללמוד לשתף קצת יותר. באטלר חם, גם האריס במשחק לא רע

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:00:04
Reply to  Smiley

כן לאמביד יש רגעים שהוא לא מוסר לאיש

צ'יקו
Admin
17/03/2019 23:40:53

רגע שאקטין קלאסי מה שקרה עם מירוטיץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:43:14
Reply to  צ'יקו

בהחלט העלה חיוך

עדן
עדן
17/03/2019 23:41:10

כל פעם שאני רואה את יאניס זה נראה כאילו כל השאר בסלו-מויישן ביחס אליו. משהו שם נראה על סף הלא אנושי מבחינה אתלטית

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/03/2019 23:41:19

אוי איזה שאקטין של מירו

שחר
שחר
17/03/2019 23:43:52

שיאני עולם פוטנציאליים שהתפספסו באתלטיקה:
יאניס – קפיצה משולשת
רלף סמפסון – קפיצה לגובה
ברקלי – קרב 10
דר' ג'יי, קפיצה לרוחק
קרל מלון וציון – הדיפת כדור ברזל
מעניין איך זה בפוטבול

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:46:38

חוץ מגולדן סטייט אין קבוצה עם יותר כשרון מפילדלפיה

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:48:32

נכון מאד. חסר מאמן טוב ועוד קצת כימיה הייתי מחליף את סימונס אפילו בקונלי

צ'יקו
Admin
17/03/2019 23:47:23

ג'ימי חיים שלי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:47:42

ג'ימי סילס דה דיל

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:47:59

באטלר פשוט שידרג את היעילות שלו. שם סל מתי שצריך למרות שהוא בקושי נוגע בכדור בהתקפה של פילי והמשחק כמעט ולא כשהוא יוצר מהלכים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:48:56
Reply to  Smiley

נכון הוא יהיה הקליי שלנו בפלייאוף

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:51:27

אמביד עושה הארדן חח למה הוא על קשת ה3 בפינה אלוהים יודע

שחר
שחר
17/03/2019 23:52:21

לקבוצות במזרח אין מה להתעסק עם גולדן, הן פריכות, צעירות, אין להן הילוך להעלות ובדקות הקלאץ' הן נוטות לקבלת החלטות פחות טובה. אולי בוסטון ביום טוב יכלו להתמודד נניח עם יוסטון, אם ימצו את הפוטנציאל שלהם, ויש גם פער במאמנים

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:53:33
Reply to  שחר

פילי פריכים? גולדן פריכים

שחר
שחר
17/03/2019 23:54:36

בפלייאוף בסדרות הקובעות ההגנה של גולדן תהיה ברזל. פילי חוטפים פה לייאפ מבלדסו דקה לסוף מול סל פנוי

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:57:07
Reply to  שחר

זה הכל המאמן. שים את פופ בפילי והם עושים 4-0 על גולדן. לפילי יש מאמאפ סיוט מול גולדן. אמביד יהרוג אותם. היחיד שסימונס משפיל קבוע זה קרי עם האין הגנה שלו

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:53:11

יאניס ביצע מעשה מגונה בסימונס

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:53:43

איזה עדין סימונס בהגנה. חייב להיות אגרסיבי יותר

Smiley
Smiley
17/03/2019 23:54:18

הנה סימונס החזיר על הפריכות בהגנה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17/03/2019 23:55:19

הלוואי שזה יהיה הגמר של המזרח

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:58:45

חשבתי שזה יהיה הגמר אבל בעקבות הפציעה של ברוגדון אהמר על פילי בוסטון ופילי עם גמר ראשון, הם יתגברו על הטרומה של בוסטון על אף סימונס ובראון. אמביד האיס ובאטלר זה כשרון גדול מידי בשביל לפשל ויש לנו אחלה מחליפים גם. רק חסר סנטר במקום בובאן

שחר
שחר
17/03/2019 23:59:44

לבוסטון יש יותר אופי מלפילי, זה מבוגרים מול נערים בגישה

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:00:23
Reply to  שחר

נחיה ונראה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
18/03/2019 0:07:39

ברוגדון יחזור לחצי גמר, ובכל מקרה, מילווקי אמורים לנצח את בוסטון גם בלעדיו

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:15:15

למה נראה לך? בוסטון קבוצה יותר טובה מהבאקס על הנייר. הבאקס על הנייר הכי חלשים מכל הרביעייה. אבל יש להם את הכוכב הכי גדול במזרח ואת מי שהולך להיות כנראה הטוב בעולם בקרוב.

ראס א שטן
ראס א שטן
17/03/2019 23:55:47

אמביד סוגר עניין אבל לא אוהב את המשחק שלו היום הוא עומד כמו על הקשת כמו קרי ותוקע צאקות זה לא יעבוד בפלייאוף. הבאקס מצופפים את הצבע לגמרי זה נכון אבל אמביד לא יכול ללכת לזריקות האלו בקלאץ

האווי לאסוף
האווי לאסוף
17/03/2019 23:57:54

רציתי להגיד שזה מפתיע לראות שיובי בראון בחיים, אבל זה לא ממש בטוח…

צ'יקו
Admin
18/03/2019 0:00:55

אייש סמית פשוט מציל את דטרויט

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
18/03/2019 0:08:38
Reply to  צ'יקו

אם יש לך זמן תבדוק מה המאזן של דטרויט שאיש סמית' משחק ומה המאזן בלעדיו. תקבל תובנות שונות לגמרי לגבי מי מוביל את דטרויט

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:14:03

חחחח

Adiso33
Adiso33
18/03/2019 0:01:23

אני לא מבין למה הבאקס לא עשו עבירה על סימונס כל פעם שהוא עם הכדור לפני שנכנסו ל2 דקות האחרונות?

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:05:46
Reply to  Adiso33

יעשו בפלייאוף אל תדאג 🙂

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:05:21

חסימה נעה של בלדסו על באטלר בדיחה השופטים

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:07:17

ג'ימי מבסוט חח

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:08:13

יש מותחן בדטרויט

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/03/2019 0:09:23

וברוח ערב זה נשאר רק לומר, קאליספראס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
18/03/2019 0:10:37

דטרויט טורונטו תהיה סדרה טובה

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:17:12

דטרויט יהיו מול פילי ויקבלו סוויפ

Trusttheprocess
Trusttheprocess
18/03/2019 0:11:31

שני החברה האלה יאניס ואמביד, הם לא רעים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
18/03/2019 0:12:42

קוואי נראה כמו גרסת ביתא של יאניס

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:13:32

דקה וחצי לסיום שיוויון בדטרויט

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
18/03/2019 0:17:56

מארק נראה יותר זקן מפאו. קוואי עם כל המנוחות שלו במהלך השנה נראה לא קשור

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:20:16

הם יחנקו חזק בפלייאוף מול פילי חכו תראו. חוץ מקאווי אין על מי לסמוך שם במאני טיים עם כל הכבוד לסיאקם. איבאקה ולאורי שלשלנים סדרתיים

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:16:23

יאללה מתאים לי דטרויט ב-6 ננגב את דראמונד ואז ננגב את קאווי ונתמודד עם השדונים של בוסטוניה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/03/2019 0:16:37

הההההוווווווווואאאאאאאאאא (פיהוק)
.
אפשר לינק ל MSG ?

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:17:29

חחח

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:18:05

בלייקקקקקקקקקקקקק. גאסול נראה קטסטרופה ב4 דק שאני רואה חור הגנתי

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:18:40

דווין קייסי מנגב את טורנטו שוב פעם שלישית נדמה לי חח זה אישי

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:21:54

דווין קייסי עושה 3- 0 על טורנטו מגיש להם חשבון חח

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:26:28

בלייק מחרבן מהקו ודטרויט עלולים לחרבן עד הסוף אוי בלייק

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 0:26:50

קאווי גם מחרבן מהקו

Smiley
Smiley
18/03/2019 0:36:46
Smiley
Smiley
18/03/2019 0:37:08

עד שהבאקס שמטו משחק הראפטורס מעניקים ניצחון לפיסטונס…

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
18/03/2019 1:45:23
Reply to  Smiley

ארבעת ההפסדים האחרונים של מילווקי מלווים בארבעה הפסדים של טורונטו, יכול להיות שטורונטו מעדיפה את המקום ה2.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
18/03/2019 2:32:50

איזה פאקינג ניגוב אחרי שלשול נוזלי,
עוד מישהו חשב שהניקס ינצחו את הלייקרס העונה, גם בגארדן?
ועוד כשמריו הזוניה חוסם את הפלולה במהלך האחרון?
עונה לפנתיאון

Smiley
Smiley
18/03/2019 3:54:51

טימברוולבס – רוקטס
http://watchkobestreams.info/nba5.php

נטס – קליפרס
http://navdunk.com/report?i=1381&hd=1

Smiley
Smiley
18/03/2019 3:56:12
Reply to  Smiley
Smiley
Smiley
18/03/2019 4:49:09

איך ג'רי ווסט מצליח להביא את השחקנים הנכונים מתחת לרדאר כמו שאמט וג'מייקל גרין.
לקליפרס יהיה אחלה בסיס לקראת הקיץ, רץ צריך להוסיף את קוואי ועוד שחקן בכיר

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:01:18

הנטס באזורית מחפירה… כאילו לשחקנים אין מושג איפה ואיך לשמור

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:06:52

גליוס-אלכסנדר פשוט ממרר את החיים לדינווידי.
בנוסף, הראל פשוט מפלצת מתחת לסל מול שומרי הנטס

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:07:54

KAT הוא ממשיך דרכו של האוורד ברכות ופריחיות לגבוה עפ פוטנציאל שיש היום ב-NBA

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:10:02
Reply to  Smiley

שווו?
דוייט?
איך אתה משווה? לפחוית הווארד לקח קבוצה על הגב, לאיפה טאונס לוקח את הטימברוולבס? טבריה?

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:14:24

דוויט מרגע שעזב את המג'יק.
אין ספק שדוויט של המג'יק (בהשגחת ואן-גנדי) היה סנטר שהיה אמור לשלוט בליגה (ושלט)… אבל הוא לא הבין כמה השיטה של ואן גנדי אדירה עבורו

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:16:56
Reply to  Smiley

דוייט היה המחדד הכי קהה בעפרונות…

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 5:47:40
Reply to  Smiley

דוויט היה נגר על שון גנדי הפך לכוכב איכשהו. בן סימונס בגוף של יאניס. זה שהוא לא השכיל כל הקריירה לקלוע מעל מטר והעדיף להנות על קוקסינלים מראה שלא היה לו מוסר עבודה או שהיה ואחרי כסף הגדול נעלם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:08:03

דיאנגלו

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:15:28

האנרגיות של הראל בלתי הגיוניות. הוא רומס כל מגן נטס שעומד בדרכו… בייבי שאק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:17:59
Reply to  Smiley

בייבי גורילה דאוקינס 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:18:58

בברלי עושה מעשה מגונה בקארול 🙂

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:21:38

ברוקלין פשוט לא משחקים חכם היום, בטח לא בהגנה האזורית שלהם

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:24:07

יוסטון עם הכושר האדיר שהם נמצאים בתקופה האחרונה מבדילים את עצמם במקום השלישי, בדרך להילחם על המקום השני מול הנאגטס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:24:41

אני נהנה לראות את דוק ריברס מתווכח עם השופטים. הוא צריך להעביר סדנאות וויכוח לרוקיז כמו סטיבנס 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:27:27

שוב דיאנגלו, איזה ילד מפלצת…

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:28:50

איזה קאמבק של הנטס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
18/03/2019 5:29:17

ברוקלין לא פריירים של אף אחד.

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:31:25

ותודה לבברלי עם שלשה מהפינה, שטוב שלא פגעה בקו העונשין…

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:31:53

סוויט פ**קינג" לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 5:45:42
Reply to  Smiley

אין דברים כאלה איזה ווינר מפחיד הוא באד מאדאפאקה.
תוסיפו אותו לשחרורים של מגיק

Smiley
Smiley
18/03/2019 5:49:31

ניסיון יפה עם מג'יק… אבל חצי מקבוצות הליגה לא שמרו אותו אצלם… הבנאדם נווד עם תעודות

ראס א שטן
ראס א שטן
18/03/2019 6:06:00
Reply to  Smiley

זה עדיין לא אומר שמגיק לא רפה הבנה אלא שהוא רפה הבנה עם עוד כמה.
מה שמצחיק אצל סוויט לו שהוא היה טוב בכל מקום שהיה ועדיין נזרק. יש פדוט מנגרים דפוקים. אני רק מתאר לי אותו במקום סימונס הנגר אצלנו זה אליפות