מאנדיי נייט בסקטבול – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

קליבלנד קאבלירס (11 – 45) – ניו יורק ניקס (10 – 45)
(02:00 לפנות בוקר)
מה אפשר לכתוב על משחק בו 2 מ-3 הקבוצות שמאכלסות את המרתף של הליגה נפגשות?
שהלילה, אלו יהיו הסאנס ש-"ינצחו" במשחק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הן הקאבס, והן הניקס, הן קבוצות, איך לרשום את זה במילים שיהיו פחות בוטות?
מסריחות.
היות וחייבים לבחור במנצחת בכל משחק,
אז הביתיות של הקאבס, לטעמי, תספיק להם בשביל לסיים את המשחק עם עוד ניצחון נדיר.
היא גם תספיק בשביל להרחיק אותם טיפונת באותו מירוץ אכזרי שהפרס למנצחת בו נקרא "ציון".

 

דטרויט פיסטונס (25 – 29) – וושינגטון וויזרדס (24 – 32)
(02:00 לפנות בוקר)
גם על משחק זה אין באמת סיבה להרחיב יותר מדי.
הוויזרדס זרקו את מה שנשאר להם מהעונה הקרובה לפח, בטרייד דד ליין האחרון, והם מגויסים כל כולם, כאחוזי עמוק, לריצה אחרונה שאולי תשפר את מצבם במירוץ השריון השנתי.
השינוי בלוטרי, הופך את הסיכוי שלהם מ-"נמוך בצורה מחרידה", ל-"יש על מה לדבר" –
כרגע הם עם המאזן ה-7 הכי גרוע בליגה. עם טיפה "מאמץ", הם יכולים לסיים את העונה עם המאזן ה-5 הכי גרוע. בשיאה החדשה, לקבוצה עם המאזן ה-5 הכי גרוע יש 10.5% סיכוי לזכות בבחירה הראשונה בדראפט. רק 3.5% פחות מלקבוצה עם המאזן הגרוע בליגה.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אני לא חושב שלסיפא של דברי דרושה פרשנות נוספת,
אבל בכל זאת –
ניצחון לדטרויט.

 

אינדיאנה פייסרס (37 – 19) – שארלוט הורנטס (27 – 28)
(02:00 לפנות בוקר)
אם לרגע נראה היה שהפציעה של אולדיפו שברה את הפייסרס,
הם הראו שהם אחת הקבוצות הקשוחות בליגה, והם אספו את עצמם, וניצחו את 5 משחקיהם האחרונים.
בנוסף, הם ניצלו את הטרייד דד ליין, בשביל לחזק את עמדת השוטינג גארד בווסלי מת'יוס ששוחרר מדאלאס, והוא כרגע השוטינג גארד הפותח של הקבוצה.
הם פוגשים את שארלוט שניסו להתחזק לפני תומו של הדד ליין, אבל נכשלו בניסיון להנחית בקבוצה שם גדול.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
ב-NBA, למומנטום יש השפעה מכרעת.
הפייסרס רכובים על גל של מומנטום חיובי, בעוד ששארלוט, הם ממשיכים להיות קבוצת 50/50, בדיוק כמו שהיו במשך כל העונה.
המומנטום, הביתיות, וההגנה החזקה של הפייסרס, יספיקו לניצחון של הקבוצה הביתית.

 

טורונטו ראפטורס (41 – 16) – ברוקלין נטס (29 – 28)
(02:30 לפנות בוקר)
לטעמי, זה המשחק המרתק של הלילה.
טורונטו הן מהקבוצות שהחליטו "ללכת על זה" בטרייד דד ליין, כאשר הם צרפו לקבוצה את מארק גאסול.
איך גאסול ישולב בקבוצה?
כמה דקות יקבל?
מה יהיה התפקוד של איבקה, עכשיו כאשר יש גבוה דומיננטי נוסף בקבוצה?
לכל השאלות הללו אנחנו ממתנים לתשובה
(אחרי שעלה מהספסל מול הניקס בבכורה שלו במדי הראפטורס),
ומול הנטס, אחת מהקבוצות המפתיעות של העונה, עם אחת מההתקפות הנפיצות,
אני מצפה למשחק מרתק, שאולי יחשוף רמזים לתשובות של חלק מהשאלות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אין לי מושג איך, וכמה דקות,
גאסול ישחק.
מה שאני כן יודע, זה שגם בלעדיו יש בטורונטו קבוצה עמוקה, עם פוטנציאל הגנתי יוצא דופן.
בבית, גם מול הנטס, אני בוחר בטורונטו.

 

שיקגו בולס (13 – 43) – מילוקי באקס (41 – 14)
(03:00 לפנות בוקר)
הבאקס הפסידו במשחקם האחרון (מול אורלנדו).
הם היו ללא יאניס, וחסרונו הורגש.
הלילה הוא צפוי לחזור להרכב. והבאקס, הם צפויים שוב להיות אחת מהקבוצות החזקות בליגה.
הקבוצה עם ההגנה מס' 1, ועם התקפה טופ 5.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הבולס, להבדיל. הם ממש לא אחת מהקבוצות החזקות בליגה. רחוק מכך.
התוספת החדשה לקבוצה (פורטר) הביא לקבוצה רוח גבית משמעותית, כפי שניתן היה ללמוד ממשחקו הראשון בקבוצה, בניצחון על הנטס.
מאז, הם הספיקו להפסיד לוויזרדס, ולחזור "לגודלם האמתי".
ניצחון לבאקס.


(האייל הזה ממש דומה לשור…)
.

יוסטון רוקטס (32 – 23) – דאלאס מבריקס (26 – 29)
(03:00 לפנות בוקר)
מצד אחד, זה באק-טו-באק עבור דאלאס, אחרי שאתמול שיחקו בפורטלנד.
מהצד השני, הארדן בספק למשחק.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
דאלאס ניצחו את 2 המפגשים הראשונים שלהם העונה מול יוסטון.
את הראשון, בדאלאס, הם ניצחו ב-20 הפרש.
את השני הם ניצחו ב-3 הפרש אחרי הופעה יוצאת דופן של לוקה בקלאצ' (בהמשך למדו שמה שלוקה עושה במאני טיים, זה רחוק מלהיות יוצא דופן. לפחות עבורו…)
לכאורה, אסור לפסול את סיכויי דאלאס לנצח גם הלילה.
רק ש-
דאלאס הם קבוצת חוץ מזעזעת. 6 – 21, זה המאזן שלהם במשחקי חוץ.
כאשר מוסיפים לכך את העובדה שהם בחלק הלא נעים של באק-טו-באק של 2 משחקי חוץ,
ושבעקבות הטרייד עבור פורזינגיס, הם עם סגל מצומצם –
אז לתת להם את הניצחון, זה מופרך למדי.
ניצחון לרוקטס. אלא אם הארדן לא משחק.

 

מינסוטה טימברוולבס (25 – 30) – לוס אנג'לס קליפרס (31 – 26)
(03:00 לפנות בוקר)
חייבים לתת קרדיט עצום לקליפרס.
הם אבדו את האריס בטרייד. גאלינרי היה פצוע תקופה לא קצרה. היו להם את כל הסיבות שבעולם להתפרק במהלך מסע משחקי חוץ לא פשוט בכלל –
דטרויט, טורונטו, שארלוט, אינדיאנה, בוסטון.
5 משחקי חוץ ב-8 ימים.
אבל הם לא התפרקו.
הם ניצחו בדטרויט, הם ניצחו בשארלוט. והכי מרשים, היה הניצחון בבוסטון, שם חזרו מפיגור בן 28 נקודות.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הטימברוולבס, להבדיל, הם אבדו את עצמם לחלוטין –
אחרי שבעונה שעברה הם חזרו לפלייאוף, ואחרי שהעונה נראה היה לרגע שהם צולחים את הטרייד על באטלר בהצלחה,
הם הפסידו 6 מ-7 משחקיהם האחרונים, והם כבר מרחק 5 משחקים ממקום בפלייאוף.
כאשר 2 קבוצות שנעות בכיוונים הפוכים,
שמציגות אופי כל כך שונה,
אני לא יכול שלא לבחור בקליפרס, למרות שזה המשחק ה-6 ברציפות שלהם בחוץ.

 

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (36 – 19) – פורטלנד טריילבלייזרס (33 – 22)
(03:00 לפנות בוקר)
קשה מאוד לשחק את המשחק השני של באק—טו-באק.
קשה עוד יותר לשחק אותו בחוץ.
ואם זה מגיע אחרי הפסד אכזרי בשניות הסיום?
אז זה בכלל הופך למשימה בלתי אפשרית.
בלתי אפשרית אם הקבוצה שממול מציגה את אחת מההגנות החזקות בליגה,
לצד התקפה עם המון אנרגיות, שמובלת על ידי צמד שחקנים נהדר:
ווסטברוק, ששוב מוליך את טבלת מוסרי האסיסטים, בעונה בה הוא זורק הרבה פחות (הוא גם קולע הרבה פחות. אבל זה סיפור אחר).
ופול ג'ורג', שנותן עונת MVP כאשר הוא מוביל את הקבוצה, הן בצד ההתקפי (28.3 נק' למשחק. רביעי בליגה), והן בצד ההגנתי (2.3 חטיפות למשחק, כאשר הוא העוגן ההגנתי של ההגנה שמדורגת 3 בליגה).
הניחוש שלי למשחק הלילה:
(מצטער, שמעון. מצטער, דה שוט)
ת'אנדר. קל.

 

דנבר נאגטס (37 – 18) – מיאמי היט (25 – 29)
(04:00 לפנות בוקר)
אחד לאחד, מה שכתבתי על פורטלנד, נכון להיט (רק שעבורם אלו 2 משחקי חוץ רצופים. וההפסד שלהם מגיע אחרי טעות שיפוט לא מחויבת המציאות):
קשה מאוד לשחק את המשחק השני של באק—טו-באק.
קשה עוד יותר לשחק אותו בחוץ.
ואם זה מגיע אחרי הפסד אכזרי בשניות הסיום?
אז זה בכלל הופך למשימה בלתי אפשרית.
הייתי ממשיך ומספר על עד כמה דנבר קבוצה חזקה, על ההישגים שלהם למרות מכת פציעות, על היכולת המרשימה שלהם בקונפרנס תחרותי.
אבל אני מרחם על האיסלנדי (והם כבר ספגו מספיק מנחת זרועי).
אז אני "אשתוק".
הניחוש שלי למשחק הלילה:
דנבר.

 

אתמול ווייד כמעט והביא את הניצחון להיט, עם עוד בלוק (הפעם על דוראנט) לפנתאון הפרטי שלו.
רגע לפני שהוא פורש, כיף להיזכר במה שהשחקן המיוחד הזה ידע, ועדיין יודע, לעשות:

 

Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 15:52:18

לברון מלמד הגנה על רכז על לפלייאוף

https://youtu.be/scidIzqs9Mk

ברוך רובין
ברוך רובין
11/02/2019 20:12:45

he said, according to AP’s Tim Reynolds. “Those are tough calls to make but everybody saw it. It’s right there in front of everybody. That should be a violation and you can’t miss those calls.”

התגובה של ספלורטאה, פריסלס שהשופטים ״לא רואים״ שריקות כאלה ברורות והליגה לא מכורה, שוב זה מה שנכון לליגה

ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 15:54:56

גיא האם שמת לב שמאז שאמרת שגולדן לוקחים בפו פו פו פו ושינית את שמך הגיעו כל הטריידים של המזרח?

יאללה מנחם תן לנו טור שגולדן אלופים בפו פו פו וכלום לא יעצרם. זה יותר טוב מפולסא דנורא

😈

ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 15:55:40

אוק מנגבים את פורטלנד קללת הרשע והאשך לא חלים בבק טו בק

יום אחד
יום אחד
11/02/2019 16:09:34

רק אל תשכח לבוא לחרבן על ראס הדביל בבלוג החי.

ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 17:03:51
Reply to  יום אחד

בא לחרבן ב4:15 לחצי שני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/02/2019 18:26:34

לברון היה פעם בחור נאה עד שגיא ציין זאת פעם.
פיניקס אריזונה הייתה גן עדן טרופי עד שהוא בחר בה לקבוצתו.
הוא פעם ציין שפיירלואיג'י קולינה צריך להסתפר, ותראה מה קרה לו.
כשפולץ נבחר הוא טען שיש לו כתפיים רחבות וחזקות לגארד, מה שייתן לו יתרון על שומריו.
אמר על צ'רלס "ליי-אפ" סמית' שיש לו אחוזים אפקטיביים נהדרים מתחת לסל.
הוא אף ברך את גורדון הייוורד לרגל משחקו הראשון בסלטיקס בברכת "שבור רגל".
.
בקיצור, אל תתעסק עם קללת הרשע. פורטלנד

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
11/02/2019 18:30:03

שבור את הרגל. אהבתי.
.
דרך אגב, מה שלום המגרסה מהאלמו? . . .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/02/2019 18:34:59

נתקע לנו דרוזן בין הגלגלים. גנבו לאולדריג' את שיעורי הבית. המזגן התקלקל. הכלב של ווייט גנב לו את נעלי הבית ולכן הוא החליק ונפצע.
בקיצור, אין שום קשר אלי…

ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 19:42:14

צריך עטלפים ונחשים בלוקרים ואת באטמן ובמקום פאו תביאו את רובין לופז ישליםמיפה את האטמן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11/02/2019 18:52:59

זה הכל בגלל ההעדרות של דרק וייט כוכב עליון. שיחזור כבר ויקח אותנו כל הדרך אל, ובכן, המקום השישי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11/02/2019 18:51:37

גדול

המומחה
המומחה
11/02/2019 15:59:33

זייון ויליאמסון מזכיר לי במבנה הגוף הדחוס את דחואן בלייר וממש לא את לברון ג'יימס שאפילו לא היה צריך לעבור במכללות.

מנחם בניגוד אליך אני לא חושב שזה יעבוד בנבא.
אף פעם איאפשר לדעת במאת האחוזים איזה שחקן יצליח מהמכללות ואיזה שחקן יהיה מוגבל בליגה הטובה בעולם,
כבר היו דוגמאות בעבר כמו קוואמי בראון,מייקל בנט,גרג אודן,ואגנר,אשים טביט ובטוח עוד כמה שכבר נשכחו מזכרוני.

יניב
יניב
11/02/2019 16:11:58
Reply to  המומחה

קודם כל חלק מהתגובות שלך לא רלוונטיות כי קוואמי בראון למשל נבחר ישירות מהתיכון וגרג אודן הפציעות חיסלו אותו.לגבי ציון אז האמת שחשבתי כמוך ותמיד זה היה נראה כמו גבר שמשחק עם ילדים אבל אז ערן הפנה את תשומת ליבי שכבר עכשיו במשקל שלו הוא השחקן השני הכי כבד בNBA!!! זאת אומרת שהיכולות שלו יקבלו ביטוי גם בNBA

המומחה
המומחה
11/02/2019 16:41:41
Reply to  יניב

קודם כל אני לרוב צודק גם בפעם הזאת צדקתי בדבריי.
העומס ב-NBA הרבה יותר גדול מהעומס הפיזי במכללות. עוד גורם קריטי שקשה לנבא.
בראון ואודן הן בדיוק הדוגמאות של שחקנים שלא יכלו להתמודד עם העומס הזה.
-המשקל לא אומר כלום ולהיפך הוא יכול להפוך לחסרון.
תהיה בטוח שלזייון לא יהיה יתרון פיזי כזה בלו"ז של נבא ומול האתלטים הטובים בעולם.

זיו פנמה
זיו פנמה
11/02/2019 17:14:50
Reply to  המומחה

אתה שחצן ויהיר ומתכסה תחת שם בדוי.

קצת צניעות לא תזיק לך.

יניב
יניב
11/02/2019 17:16:33
Reply to  המומחה

אז אני יותר מאשמח להוכיח לך את טעותך.ואם תישאר מספיק פה באתר אז שציון יבחר לרוקי העונה ללא תחרות תאלץ לאכול את הכובע שלך.אתה מזכיר לי את כל האנשים החלטיים שידעו שלוקה הוא וניל אירופאי שמצליח ביורליג וברגע שהוא יתמודד בלוז של הNBA ומול האתלטיים הטובים בעולם אז אנחנו נראה שהוא לא שווה כלום…
ואיך לעזאזל אתה ממשיך לתת את בראון כתגובה שהוא בכלל לא שיחק במכללות והוא אף פעם לא נחשב פוטנציאל בסדר גודל של ציון.
ודבר אחרון לגבי היתרון הפיזי שלו זה הדבר שאתה כנראה לא מפנים כי למש'ל שלו יש משמעות אדירה כי אם משקל כזה הזריזות שלו היא משהו בלתי נתפס וזה יעבוד לו כמו ענק גם בNBA

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/02/2019 19:46:00
Reply to  המומחה

בשביל מה להתנבא, מה אתם ה GM's של הקבוצות?
נחכה בסבלנות ונראה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
11/02/2019 18:27:18
Reply to  המומחה

זה דחואן בלייר עם ברכיים ועם טיל רקטי תקוע בתחת

ולדי קוגן
11/02/2019 16:03:55

הימור קשה שלך על ניצחון של אוקלהומה, אולי האתגר הכי גדול בעונה הזו. בכל זאת נתגבר. נצחון פה וסוגרים את המקום השלישי לפחות.

המומחה
המומחה
11/02/2019 16:07:16

אם כבר טביט אז פתאום עלה לי לראש גם טיילר הנזברו מצפון קרולינה.
עוד שחקן שלא עשה את המעבר מהמכללות. מעניין איפה הם היום.
:
והנה לכם עוד רעיון איכותי לכתבה מעניינת.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/02/2019 18:07:08
Reply to  המומחה

היומרנות הזו, זה טבעי או פאה? אתה צריך להתאמץ כדי לייצר אותה?

יניב
יניב
11/02/2019 16:08:26

תודה רבה גיא.
יש לך סלט קטן שבמשחק של מיניסוטה התייחסת לדיוויס

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
11/02/2019 16:19:36
Reply to  יניב

בלבול רגעי.
תוקן, תודה.

גזר
גזר
11/02/2019 17:13:10

תמיד חשדתי שהקאבס קבוצה טובה אבל אני לא בטוח שיש להם 1127 ניצחונות..

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/02/2019 18:10:06
Reply to  גזר

מאז שלברון לא שם הקאבס כבר לא טובה כלל!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/02/2019 18:12:06

ומה עם הבלבול הרגעי של 1127 ניצחונות לקאבס שלא תוקן?

עופר
עופר
11/02/2019 16:09:51

timberwolves? Davis?

גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
גיא רוזן שמשוכנע שהגולדן בויז זוכים באלי-פו-פו-פו-ת-!
11/02/2019 16:19:10
Reply to  עופר

בלבול רגעי.
תוקן, תודה.

המומחה
המומחה
11/02/2019 16:10:33

איך אפשר להעביר את ההודעה שלי למאמר של מנחם?

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
11/02/2019 16:45:24
Reply to  המומחה

אני לא (ה)מומחה אבל נראה לי שברמת המשתמש כל מה שאתה יכול לעשות זה להעתיק אותה למאמר של מנחם.

אסף
אסף
11/02/2019 16:25:56

זה עוד יצטרך להבחן בפלייאוף אבל לפחות במהלך העונה נראה שווסטבורק התמתן העונה ומוכן לתת מקום לג'ורג' לידו לצמוח. מעט יותר מנהל ומעט פחות משתולל. מעניין מה יהיה שהכסף יהיה על השולחן.

Berch
Berch
11/02/2019 16:42:29

אחלה פרוויו
לשור הזועם הייתי נותן את הכותרת "יאניס מול עוד שומר אקראי"
🙂

מנחם לס
מנחם לס
11/02/2019 17:09:58

הכל כיף: הקריאה, התמונות, והתמונות הנעות. במיוחד "ציון" שצריך לחכות לראות מה ה-DNA האמיתי שלו.
ןוואללה דוויין!
לכל משחק היום ישנה חשיבות משלו. אפילו לניקס נגד הקאבס. ויוסטון – דאלאס זה תמיד מין 'דרבי'. גם אני מחכה לראות מה הנטס יצליחו לעשות.
תודה גיא

יניב
יניב
11/02/2019 17:17:36

לגבי הזכייה בציון לדעתי זה סגור ונעול קליבלנד מתמודדת ובדרך כלל שקליבלנד מתמודדת על הפרס הגדול היא גם זוכה

שמייקל
שמייקל
11/02/2019 17:39:16

מירוץ החימוש במזרח מרתק. טורונטו, מילווקי ופילי נראות חזקות מתמיד.
יש מצב שפאו יצטרף למארק בראפטורס ויהיה להם בעצם את הקו הקדמי של נבחרת
ביחד עם איבקה ומחוזק בסיאקאם. לאורי, גרין וקוואיי יתנו בראש ויהיה שמח נגד גולדן בגמר.
אבל פילי ויאניס לא אמרו את המילה האחרונה…הסלטיקס כן לדעתי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11/02/2019 18:56:26
Reply to  שמייקל

אשמח מאד לוןתר על פאו אבל לא נראה לי שפופ רואה את זה כמוני, בטח לא אחרי שזה לא יהיה בטרייד אלא בשחרור. לא יקרה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/02/2019 18:10:06

חצי מקבוצות הליגה נושאות את עיניהן לציון, כך שחובה עליי לצטט כאן את מאיר אריאל (דרך אגב, את הניק שלו לא ראיתי פה באחרונה):

אתה לא מתפלא שאצלו תמיד מלא,
חובבי ציון עם חיבת ציון
פועלי ציון שמאל פועלי ציון ימין
ציונים כלליים רומנים בוסנוסרביים
טריטוריאליסטים טרוריסטים כבויים
גימלאים שלומעלייכמיסטים
בוגרשוביסטים בן-יהודאים גאים
ואפילו נס ציונאים

וכמובן, תודה גיא

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/02/2019 18:11:10

סיקור מצוין תודה.

רק טעות קטנה שחוזרת אצלך – לפחות לפי הסטט' של איתי, יש הבדלים תהומיים בין ארבעת הבק טו בקים. בבק טו בק של בית אחרי חוץ הקבוצות מנצחות באחוזים מעולים (אם אני לא טועה, אפילו מעל הממוצע של משחק בית רגיל) לעומת בק טו בק של חוץ אחרי בית, שם זה סביב ה 25% (האחרונים לנצח היו דנבר במיניסוטה). כלומר, המשחק השני של הבק טו בק הוא לא אוטומאטית מתכון להפסד (או אפילו מרכיב מרכזי)

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/02/2019 18:11:50

לא טעות, יותר בכיוון של אי דיוק

שחר
שחר
11/02/2019 18:12:41

הטרייד של הקיץ (לפחות בפנטזי) : סימונס על רונדו ועוד מישהו (הארט/פופ)
רונדו ינהל את ההתקפה של פילי, ויביא נסיון פלייאוף קריטי
סימונס יצטרף ללברון כמו שנראה ששניהם רוצים

בלי קשר לזה, לדעתי קיירי יחתום במהירות בלייקרס בקיץ, בלי שהם יוותרו על כלום. דייויס יגיע לשם בקיץ הזה או הבא.
בוסטון עושה קולות של משבר רציני כרגע

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
11/02/2019 18:45:32
Reply to  שחר

פופ ורונדו מסיימים חוזה. אני חושב שזה יהווה מכשול בדרך של הלייקרס לכלול אותם בטרייד. שלא לדבר על זה שאין סיכוי לקבל את סימונס במחיר הזה.

ראס א שטן
ראס א שטן
11/02/2019 19:40:05
Reply to  שחר

תקשיב סימונס ברשימת הטריידים שלי אבל על הזבל שהצעת לי מנתק לך את הטלפון בפרצוף. עד שאני לא רואה את קוזמה ברשימה אל תתקשר אפילו.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/02/2019 19:50:01
Reply to  שחר

איך סימונס ישחק עם לברון, הרי שניהם צריכים את הכדור?

דה שוט
דה שוט
11/02/2019 20:38:20

סימונס יעבור לקאץ׳ אנד שוט

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/02/2019 22:58:44
Reply to  דה שוט

גדול

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11/02/2019 18:59:19

תודה רבה גיא.
ערב שקט צפוי לעבור על כוחותינו. מחזיק אצבעות לדאלאס.

Lamb
Lamb
11/02/2019 19:15:29

אוקלהומה תפסיד ביותר מ10

דה שוט
דה שוט
11/02/2019 19:18:41

תודה גיא אחלה פריוויו – כמו תמיד. שמתי לב שכאשר אתה מסקר/מקדים את אוק סיטי – הם מנצחים באחוזים (אפקטיביים) גבוהים. פורטלנד תמיד קשים לנו, מנחוסים 2.0 (אחרי דנבר), ועם ברכת-המינים שלך בכלל יהיה קשה. בכל מקרה, זה לא משחק שאוק׳ יכולה להרשות לעצמה להפסיד – קרב ישיר על מיקום. אוק׳ בדו-ספרתי.
בדרבי הטקסני יוסטון הולכים לתת בראש – יוציאו את העצבים על דאלאס הבוגדנית (בארנס בחר בהם! גברת קארמה בדרך לביקור).

בולבול הקבולבול
בולבול הקבולבול
11/02/2019 19:30:40

אני אישית מאוד אוהב את דונצ'יץ'.
שחקן נפלא עם חוכמת משחק מדהימה, יכולת מסירה מצוינת וקלייה מושחזת מהשלוש.
המשחקים של דאלאס נגד הרוקטס מעניינים גם לאור העובדה שדאלאס הנחשבת חלשה בהרבה מהרוקטס ( וגם מאזנה מראה זאת) ניצחה אותה פעמיים ( בפעם השנייה בזכות עוד תצוגה מרהיבה של דונצ'יץ' במאני טיים- למי שלא זוכר, 11 נקודות רצופות שלו כולל שלשת סטפ בק על קאפלה) אז זה יהיה משחק מעניין. מקווה שהזקן ישחק כדי שנוכל לראות קצת אקשן.

פאקו
Admin
11/02/2019 19:39:52

תודה על עוד כיף של פריוויו, גיא.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/02/2019 19:54:01

תודה גיא על עוד קדימון מושקע, ועוד עם חיות מצחיקות.
וגם אם היה ויהיה, ודאלאס תנצח את יוסטון הלילה, אני עדיין חותם כאן על לקבל אותם בפלייאוף. הארדן ופול ינגבו איתם את הריצפה. נכון שמעון?
הציון וויליאמס הזה מזכיר לי בעיקר לארי ג'ונסון על סטרואידים – מן מפלצת בהמות, כדרלעומר מלך עילם, שרץ כמו קרנף עם כל הכוח.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
11/02/2019 21:30:42

איזה תענוג תודה גיא.

מישהו יודע כמה זמן קיירי צפוי להיעדר?

צביקה
צביקה
11/02/2019 23:23:02

אני די בדאון עם המצב של בוסטון. לא מבין איך הם לא מתרוממים, לפחות לעומת פילי באקס וטורונטו שכולם נראות ממש חזקות כרגע והתחזקו עוד לקראת הפלייאוף בצורה משמעותית.
לגבי המשחקים הערב באמת מה שמעיניים זה אוק נגד פורטלנד – זאת מלחמה אמיתית על מיקומים, לפורטלנד יש את המספר של אוק, ומצד שני כל מה שכתבת גם נכון, מצד שלישי גם אשכרה כתבת את זה אז אולי זה באמת מה שמכריע… ויוסטון נגד דאלאס מגיע במקום השני מבחינת העניין, למרות שזה די בטוח של יוסטון.

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
11/02/2019 23:27:04

https://upload.wikimedia .org/wikipedia/commons/9/96/US_one_dollar_bill%2C_reverse%2C_series_2009.jpg
https://it.m.wikipedia .org/wiki/Pizzo_del_Diavolo_di_Tenda
In his 2015 script for Hail Cæsar!, Joel Coen alludes to the fact that the Super-Secret Girlscout club aka illuminati gathers twice yearly in a place called Il Pizzo del Diavolo di Tenda (BG), Italy.
BTW, one can obtain an octahedron by attaching two pyramids in their base.

Smiley
Smiley
12/02/2019 2:02:04
Smiley
Smiley
12/02/2019 2:02:20
Smiley
Smiley
12/02/2019 2:02:34
Adiso33
Adiso33
12/02/2019 2:43:18

https://youtu.be/rXYZlt2I6EE

האם מג'יק שוב מסתבך בגלל הפה שלו?

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 3:09:12

שרודר וגראנט בחוץ

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
12/02/2019 3:20:47

דו קרב זקן-לוקה בינתיים לא מאכזב.
פורזינגיס צריך להרגיע עם קולקציית הדוד הסרסור מריגה.
אני רואה שהניקס לוקחים את הטנקוק ברצינות 😧

Smiley
Smiley
12/02/2019 3:22:31
Smiley
Smiley
12/02/2019 3:22:57
Smiley
Smiley
12/02/2019 3:23:10
Smiley
Smiley
12/02/2019 3:28:58

הפייסרס כמו איזו יחידה מובחרת מאז הפציעה של אולדיפו. נלחמים עם סכין בין בשיניים

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 3:38:03

ג'ו האריס משחקן חימום לשחק לגיטימי בליגה.
המאמנים של ברוקלין ואינדיאנה צריכים לקבל אות גבורה על היחידות שהם בנו

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 3:41:24

גורגי בזון

Shadow
Shadow
12/02/2019 3:43:01

ג'ורג' חרמן על ה mvp לא מוותר

Shadow
Shadow
12/02/2019 3:51:27

מאיפה שלפו את הברטון הזה?

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 3:54:36
Reply to  Shadow

רוקי (שיחק בדרום קוריאה) שיחק בתחילת העונה והוקפא לתקופה מסוימת עד שהוציאו אותו לפני משחק או 2

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 3:56:16

המשחק שהארדן סוף סוף הולך לשבור את הרצף הגיע. הפציעה בכתף ממש מורגשת

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 4:02:19

לילארד וסי ג'יי חמודים

Smiley
Smiley
12/02/2019 4:04:51
אפלטון
אפלטון
12/02/2019 4:09:56

ממתי קווין לאב משחק?

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
12/02/2019 4:30:52

ניצחון שישי ברציפות לפייסרס, אומנם משחקים נגד קבוצות יחסית נוחות אבל גם את זה צריך לדעת לנצל. הם 2.5 משחקים מעל הסלטיקס, ויש להם סיכוי להשיג אפילו יתרון ביתיות. לא ברור אם מה שעובד בעונה הסדירה יעבוד גם בפלייאוף, אבל בכל מקרה כל הכבוד שהם לא נשברים וממשיכים בעונה היפה

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 4:45:12

איזה קאמבק של ברוקלין. קבוצה שלא מפחדת מכלום. רק שינצחו עכשיו

Shadow
Shadow
12/02/2019 4:46:45

ברוקלין וואו איזו מהנה. הסקרמנטו של המזרח וכרגע גם של הליגה. דיאנג'לו ראסל, לראות ולבכות

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 4:47:21

כרגיל ברוקלין לא מאכזבים,מותחן מותחן מותחן

Shadow
Shadow
12/02/2019 4:50:25

קאווי המניאק הרס את המסיבה.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
12/02/2019 4:51:03

ברוקלין אשכרה עלו לדקה האחרונה עם אזורית 2-1-2 וחטפו פעמיים…

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 4:54:05

יאללה איזה פספוס של ברוקלין.
בכל אופן מי שאוהב מותחן שילך למשחקים של ברוקלין

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 4:58:38

התאנדר אוטוטו עושים קקי

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:01:50
Reply to  Adiso33

אוק מול קללת הרשע לרבע האחרון

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 5:06:04

פול ג'ורג' בשטח

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:07:07

לא יהיה TD היום לראס באסה רציתי שהשיא ישבר

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 5:10:09

הארדן גם שובר את הרצף היום כהזדהות

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:16:03
Reply to  אפלטון

דווקא מול המאבס? יש עוד דקה שם אני רואה חסר לו 4 נק

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 5:17:58

2 דקות לסוף היה עם 20. אם הוא גבר הוא מוציא את עצמו עכשיו מהמשחק

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 5:19:12
Reply to  אפלטון

חחח אבוד. קלע 3 שלשות ב2 דקות האחרונות אחרי שלא קלע כל המשחק.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:14:16

ראס תסתפר כבר שהכוחות יחזרו קיירי הבין את זה מהר

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:15:18

ראס צריך עוד 3 אס ב5 וחצי דק שנותרו

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:23:00

יש ראס השיג את הTD

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
12/02/2019 5:23:06

ויש לנו שיא!
מדהים..
פשוט מדהים..

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:24:00

גם הארדן ממשיך את הרצף

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:25:16

גורגיי בדרך ל50 נק לא מוותר על הMVP

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
12/02/2019 5:27:22

לדעתי התחרות היא ביעו ליאניס.
לא מרשים אותי הרצף של הארדן, עם כל הכבוד.
היום לדוגמא? 6 מ 17 מהשלוש.
17 – זריקות – לשלוש!!!

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
12/02/2019 5:28:12

בינו (ג'ורג')**

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:33:49

השנה כנראה זה יאניס.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:40:15
Reply to  Smiley

ממש לא בטוח אבל כרגע זה בין הארדן יאניס וגורג. יאניס וגורג גם 2 שחקני ההגנה הטובים בליגה העונה

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:43:01
Reply to  Smiley

הארדן וג'ורג' משחקים בהחלט ברמה אדירה, ג'ורג' בכלל העביר הילוך ממה שהיה רגיל לראות ממנו.

אבל יאניס בשילוב הקפיצה המטורפת ביכולת, שלו ושל הבאקס שבמקום הראשון, לדעתי מבטיחים לו את התואר השנה. לדעתי אם הבאקס מסיימים ראשונים (אפילו במזרח – כל עוד OKC ויוסטון לא לוקחים את המערב – זה יהיה שוד לא להעניק לו את התואר)

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 6:19:18
Reply to  Smiley

ממש לא שוד. יאניס קודם כל במזרח ואין לו משחקים מפלצתיים בכמויות של הארדן וגורג. הארדן ברצף היסטורי ומוביל קבוצה פיסחת ופצועה במערב הרצחני שלברון הגדול התרסק בו.
הארדן משחק את הכדורסל ההתקפי הטוב בליגה.

הצבעה לכל אחד מה3 הוא לגיטימי ביותר זה קרב סופר צמוד.

בדרג השני נלחמים קרי קאווי ואמביד שגם להם עדיין יש סיכוי קטן באיסה רצף מטורף אם ירוצו אישית וקבוצתית.

לא זכור לי מאבק ככ חזק על הmvp בין ככ הרבה שחקנים

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2019 6:52:51
Reply to  Smiley

שמעון לברון לא התרסק היה פצוע בוא לא נמציא נרטיב, לברון לפני הפציעה בקצב נצחונות של יוסטון

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:28:53

גורגי צריך עוד אס לTD פסיכי גם

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:30:34

ראס דואג שגורג יגיע לTD מתי 2 שחקנים עשו TD במשחק?

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:32:34

לברון ולונזו העונה, לא?

Shadow
Shadow
12/02/2019 5:35:18

לברון ולונזו נגד שארלוט

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:32:12

שני שחקנים עם TD – ג'ורג' וראס

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:32:33

גורג 47 נק, 12 ריב 10 אס
ראס 21 נק 14 ריב 11 אס

איך ראס שמח בשביל גורגי קלע שלשה אחרונה בשבילו שיהיה לו אס אחרון חחח

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:34:26

OKC כבר חושבים על סגנות המערב בקצב הזה

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:39:21
Reply to  Smiley

משחק הבא דנבר…הנאחס הכי גדול שלנו

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 5:34:55

20 אחוזים של ראס מה3 אבל שם את כל הלב בזריקה הזו בשביל שג'ורג' ישיג את הטריפל דאבל.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:37:38
Reply to  Adiso33

לגמרי שמח בשבילו כמו אחרי גול חח

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
12/02/2019 5:35:20

הליגה הפכה לבדיחה, הרדיפה אחרי הסטטיסטיקה פשוט עלובה, הארדן מנפח ל30 ונשאר עד לדקה האחרונה במשחק גמור(אל תחרטטו לי את השכל על זה שהמאבס צימצו וזה היה בעצם קרוב),ג'ורג' משחק 43! דקות, למרות שהמשחק בשליטה מוחלטת של okc, וכמובן מלך הניפוחים הלא הוא ווסטברוק שיקריב את כל הקבוצה בשביל הטריפל דאבל המזורגג הזה.

קצת עצוב לראות את אדאמס כמו סמרטוט לוקח ריבאונד 1!!! במשחק, במיוחד עכשיו שג'ורג'י בוי שומע את הדיבור על mvp ורוצה גם לנפח ריבאונדים קצת, ראס והוא נותנים הוראות והודור מבצע.

דברים כאלו גורמים לי להעריך את קארי הרבה יותר,וכמה הוא מיוחד.

וכמובן כל זה בחסות סילבר שהפך את הליגה לתחרות שלשות שבה אסור לשחק הגנה.

זיו פנמה
זיו פנמה
12/02/2019 5:37:55

מה אתה כל כך ממורמר טיג? קצת חיוביות

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:38:10

די לבכות. שחקני עילית עושים עושים שיאי עילית. מה בכדורגל אתלטיקה שחייה לא רודפים אחרי שיאי עולם?

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:38:54

רואים שלא היית ספורטאי אף פעם. הרדיפה אחרי שיאים זה מה שמבדיל בין היכל התהילה לדריק וויט למיניהם בלי לפגוע לדירק וויט

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
12/02/2019 5:41:58

תספר לי את זה שפתאום גו'רג' ימתח איזה שריר במשחק חסר חשיבות בג'ארבג' טיים רק בשביל לנפח סטטיסטיקה ואז ביי ביי עונה.

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:45:57

רוברט הורי מוסר ד"ש עם שבע טבעות וכנראה שאף שיא הרשום על שמו.

מאנו גם מציץ פה עם הטבעות שלו…

שיאים זה טוב ויפה, אבל בסוף זוכרים מי לקח אליפות (או כמה השגת). ואם כל הכבוד, לא משנה איזה שחקן גדול היית, תמיד יזכירו שלא היית אלוף (מילר, מלון, סטוקטון, בארקלי)

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 6:15:16
Reply to  Smiley

מאנו והורי הם שחקניים שוליים ביותר. טף אחד לא יזכור אותם או ישים אותם ברשימת הגדולים. שחקנים משלימים טובים. אי אפשר להשוות אותם לסטארים מובילים

אפלטון
אפלטון
12/02/2019 5:42:04

וג'ורדן לא ניפח סטטיסטיקות? מג'יק ובירד לא הסתכלו על הסטטיסטיקות אחד של השני בשביל לעבור את השני במשחק הבא?
כל הקטע על ניפוח סטטיסטיקות זה בולשיט אחד גדול. הרי אם זה היה קל כל אחד היה עושה את זה. והם עושים את זה בקבוצות מנצחות לא איזה נמושות.
לצורך העניין מסכים איתך שזה מגוחך שאנחנו סופרים את הרצפים האלה, כאילו אם קלעת 29 נק' או 31 נק' זה עושה אותך יותר או פחות טוב, ואם לקחת 9 ריבאונדים אז זה משנה משהו. וגם מסכים איתך לגבי השלשות אבל הנהנה העיקרי מזה זה אהובך קרי שהליגה נתנה לקבוצה שלו לעשות חסימות נעות במשך שנים עד שהוסיפו את דוראנט

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 5:58:25
Reply to  אפלטון

💯
אם הוא היה חי בשנות ה60-70 בטח היה כותב את אותם השטויות על ביג O , צ'מברליין,ראסל או ב80 -90 על מג'יק ,בירד,מייקל וכו'…
כל עוד הם מנצחים הכל טוב ,זה לא שהם בקבוצת תחתית מנפחים סטט'

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 6:14:09
Reply to  Adiso33

מה לעשות חברה 31 יותר טוב מ29 אפלטון כמו ש9:58 טוב מ9:70 ב100 מטר ריצה. שיאים הם חלק מהותי ביותר מהספורט לשחקנים ששואפים להיזכר בעילית.

אביתר
אביתר
12/02/2019 10:14:15

אף אחד לא חולק על זה ש-31 טוב יותר מ-29, אבל לא הבנת למה אפלטון התכוון.. אם הבנתי נכון אתה מעדיף שחקן שיקלע 30 פעמים 30+ נקודות כי זה "שיא". מאשר שחקן שייקלע 45 פעמים 29 נק' שזה לא שיא. ברור לכולם שעדיף את השחקן השני.

Ljos
Ljos
12/02/2019 7:09:01

לא יודע אם רק עכשיו הפכה לכזו, אבל אפשר להבין שני דברים מזה:
1) השיאים האלו לא שווים כלום. טוב, נו, לא "לא כלום", אבל הרבה הרבה הרבה הרבה פחות ממה שמייחסים להם.בהתחשב הרדיפה, נקודתית או מצטברת, של שחקנים, ושיטות משחק שונות של קבוצות (שגם ככה מוטות לטובת כוכבים), לא רואה סיבה להתייחס למרבית השיאים האלו מעבר ל-"מממ" תוך כדי עיקול הפה.
2) הדיבור על שחקנים שסוחבים את הקבוצות שלהם תוך כדי מאמץ הרקולוסיאני נדיר נפגע. אוקיי, תמיד אפשר לדבר על כל דבר שרוצים, אבל מה שבאמת נפגע זה התירוצים מההשלכות. אם יקרה לאחד מהשחקנים (או הקבוצות) האלו משהו שנובע מעייפות, האשמה תיפול יותר עליהם מאשר הייתה אם לא היו מתעקשים לשחק את הדקות הנוספות.

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 5:36:59

גורג נכנס לנעלי דוראנט+הגנה. האם ראס יחזור אי פעם? שיסתפר כבר לא למד מקיירי? חסר לנו ראס של פעם שיכול לקלוע סל

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
12/02/2019 5:43:28

הוא מדהים בינתיים בעונה הסדירה,אבל דוראנט אף פעם לא נחנק חזק כמו פול "5 נק! במשחק הכרעה" ג'ורג מול פאקינג ג'ו אינגלס.

Smiley
Smiley
12/02/2019 5:47:00

עד לקנגרו הלבקן… כבודו במקומו מונח 😉

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 5:54:51

זוכר את דוראנט נחנק במשחק 6 מול גולדן סטייט אבל זה רק אני …
זה מגניב לעשות מה בא לך בקבוצת אולסטארים ולשוק אותה קר רוח.
זה פשוט מצחיק שפתאום דוראנט הוא שחקן קלאץ' חחחחחחח בדיחה.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
12/02/2019 6:04:50
Reply to  Adiso33

יש הבדל מול גולדן שאגב זה באמת הייתה היחנקות רצינית לבין סיבוב ראשון מול יוטה שהובילו אותה ג'ו אינגלס ורוקי, אל תשכח שדורנאט הוביל את okc ל3-1 מול גולדן, ולפני זה הדיח את הספרס שבאותה עונה סיימו עם מאזן 67-15 ובלי יתרון ביתיות.

Adiso33
Adiso33
12/02/2019 6:22:37

תשמע עונה שעברה הם שיחקו מגעיל בעונה ראשונה שלהם ביחד הכימיה לא הייתה והיה שם אחד שהיה עוצר את ההתקפה כל פעם.
העונה הם הקבוצה המהירה בליגה נדמה לי והכימיה נבנת וההוא הלך…
לא לשכוח שג'ורג' נלחם שנים במיאמי ההיא כשהוא האולסטאר היחידי בקבוצה,זה לא שהוא תמיד חירבן בפלייאוף ,קורה להרבה שחקנים שניחנקים.
לברון נחנק מול חבורת ונילים זקנים מטקסס…

ראס א שטן
ראס א שטן
12/02/2019 6:24:12

תקשיב טיג אוק לא יקחו אליפות העונה כולם יודעים גם גורגי. מתי יהיה לו סיכוי עוד לקחת mvp? זה הפרס השני הכי יוקרתי בענף אחרי אליפות כמספר 1. אז אתה חושב שהוא יוותר? Mvp שם אותו בהיסטוריה. שיש הזדמנות לוקחים אותה. Mvp סולל לו את הדרך ל hof.
כנל הארדן עוד mvp שם אותו עוד יותר למעלה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
12/02/2019 7:57:08

המבט שלי לדיון הסטטיסטיקות האישיות:
1. הרצפים המופרכים של 30 משחקים עם 30 נקודות זה דבר מוגזם. או 20 משחקים של לפחות 20 נקודות ו10 אסיסטים או כ״ח במשחקי חוץ, דברים כאלה. לא צריך לקחת מהאמריקאים כל סטטיסטיקה מצחיקה שהם המציאו.
2. שיאים אישיים זה דבר מצוין. מי אמר שרק אליפויות חשובות? יזכרו את עונות ה TD של ווסטברוק עוד הרבה מאוד שנים בניגוד למה שהשונאים שלו חושבים. זה יזכר הרבה יותר מאשר עוד אליפות אחת לג״ס. שיא המשחקים הרצופים של לברון בספרות כפולות, דברים כאלה. ובכלל כשהאליפות סגורה כמה שנים ברצף מה רציתם ששחקני העילית יעשו?