הטור של מל: קאזינס מסוגל לעשות מהווריורס הקבוצה השנואה ביותר בתולדות הספורט!

למה אנחנו שונאים כל כך את הווריורס?

 

היו דיינסטיס רבים בספורט. אין טעם ללכת לשנות ה-60 וה-60 לפני שנולדתם לספר לכם על הסלטיקס. אותם לא שנאו. פשוט קיבלו זאת כדבר מובן מאליו – החלטה שמיימית למאמינים – שלבוסטון תהיה קבוצת הכדורסל המהוללת שאיש לא יוכל לגעת בה. היא היתה מעל שנאה. היא היתה UNTOUCHABLE.

אחרי הבוסטון הזאת לא הייתה דיינסטי אחרת אמיתית עד שנות ה-80. אבל אז התפתחו – יחד – שני דיינסטים, מנוגדים אחד לשני כמו ים ומדבר. הסלטיקס של לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פריש (וכמובן כל האחרים) היו מין 'קבוצה לבנה', צווארונים כחולים, מזרחיים העובדים קשה על כל כדרור וכל סל, ומנגד השואו-טיים של הלייקרס עם מג'יק, קרים עבדול-ג'אבר, וג'יימס וורת'י שניצחו במין קלות כזאת, ומשחק קסום, שלא היתה לך ברירה אלא להפוך לאוהד של זה או זו. לא היתה כאן כל שאלה: כמו היום בין הדמוקרטים והרפובליקאים: אתה במחנה הזה או הזה. תלוי ב-PSYCHIC שלך; תלוי בהסטוריה של משפחתך,  תלוי במקום מגוריך, תלוי אם אתה אדם עובד או מקצוען, ותלוי אם אתה עובד בבית חרושת או בשולחן ניתוחים.

המאבק היה על עליונות של מעמדות, כששנאה באה רק כתוצאה מקנאה או תחרותיות. שנאת תוך כדי שהערצת.

הדיינסטי הבא היה שיקגו בולס של מייקל ג'ורדן ששלטה בצורה כזו מחלטת שלא הייתה ברירה אלא לקבל אותם כדיינסטי, עם הודאה שמייקל הוא אלוהים ולכן אין מה לעשות בנידון. היה עוד דבר : כששיקגו לקחו אליפות אחרי אליפות הם לא נראו כטווסים המרהיבים את הנוצות כאילו 'אין יותר כמונו'. זה היה כמעט דבר ברור ששיקגו מנצחת ולכן לא היתה כל הצגת פאר בניצחונותיהם, אולי היוצא מין הכלל היתה תמונת מייקל המתייפח עם ראשו המונח על הגביע.

הדיינסטי של סן אנטוניו לא היה דיינסטי של המשכיות. היו יותר מדי הפסדים בדרך. זה היה מין דיינסטי שנימשך תריסר שנים אבל עם אליפויות בודדות, ועם שחקנים כדנקן, פרקר, וג'ינובלי שאתה לא יכול לשנוא אפילו אם גנבו לך את אהובתך סרינה (שמה זה השמינה. ראיתם אותה באוסטרליאן אופן? נראית כמו טנק על עמודי בטון). משהו דומה קרה עם הלייקרס של שקיל וקובי שאף הוא לא היה המשכי אלא נחתך לשתי תקופות – התקופה עם שקיל והתקופה ללא שקיל. את שקיל לא ניתן לשנוא ולא משנה מה.

את הלייקרס של קובי, פאו גאסול, אנדרו ביינום, ודרק פישר כן הצלחתי לשנוא, אבל הייתי כנראה במיעוט קטן. לא אהבתי את החיוכים של קובי ופאו גאסול ואני מודה שהיה זה דיינסטי קצר שכן הצלחתי לשנוא. למאר אודום לא עזר בהורדת הגועל מהקבוצה הזאת עם אדם מוריסון.

את הדיינסטי של מיאמי אהבתי. הערצתי. אלף כי גרתי שם והלכתי להמון משחקים, ובית, הייתי סאקר של דוויין ווייד, ריי אלן, כריס אנדרסון, שיין בטייה, מייק מילר, מריו צ'אלמרס, אדוניס האסלם, ואפילו את כריס בוש למדתי לאהוב. את לברון אף פעם לא אהבתי אבל הוא לא הפריע לי במיוחד להעריץ את הדיינסטי הזה (2 אליפויות בארבעה גמרים רצופים זה דיינסטי).

ואז הגיעה הסן פרנציסקו ווריורס.

והיא הפכה לקבוצה הטובה ביותר בליגה עם שחקנים שתמיד נראו לי כמין 'בני טובים'. כן, סטפן קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין, שון ליבינגסטון, קווין דוראנט…כולם מין 'עילית'ים מבתים טובים ועשירים עם חינוך טוב, ובראשם מאמן שמשדר מין 'אאורה' של עליון, שלא מתרגש משום דבר כאילו הוא יודע שבסוף הכל יהיה טוב. זוהי גם קבוצה שזכתה מההפקר עם בואו של קווין דוראנט.

הם ניצחו וניצחו בזריקות ממרחקים אסורים שתמיד נראו לי כאילו הם עניין של 'מזל' ותו לא. הם כאילו ניצחו לא במלחמה – מלחמת כדורסל – אלא בגלל שכל מה שיש להם זה מטלטלי כדורים מ-12 מטרים שהכל ניכנס.

ומה שתמיד עצבן אותי ביותר הם החיוכים של סטפן קרי, קליי תומפסון – כן, העילוי הזה שכולם מהללים יכול לעצבן לאללה – ואז החיוכים העארסיים, מעליבים, מכוערים, חיוכים שאתה חפץ לחסל במכת אגרוף אבל אתה יודע שאתה לא יכול כי הבנזונה גדול וחזק מדי.

ועכשיו מגיע דמרכוס קאזינס.

הוא כבר אמר שהגולדן סטייט היא "הקבוצה השנואה ביותר בתולדות הכדורסל". אני לא יודע. ייתכן שהבד-בויז של דטרויט היו בזמנים הרעים שלהם מעצבנים עוד יותר עם ביל למבייר, דניס רודמן, אייזיה תומאס, ג'ון סאלי, ריק מהורן, וויני ג'ונסון, מרק אגווייר, וגו דומארס, אבל זה ניתן לויכוח.

אין אף קבוצה אחרת בליגה שיוצרת יותר רוגז, עצבון, בחילה, ותיעוב מהווריורס. למה? כי הם לא סתם מנצחים אותך. הם מלגלגים עליך בשעה שהם עושים זאת. יש משהו מעליב בצורה שהם מנצחים. משהו סרקסטי בצורה שהם עושים זאת. משהו מבזה ומשפיל בשפת הגוף שלהם. הרבה בעיקר שהם נראים בני מין מעמד עליון, מעל שאר הליגה באינטליגנציה ותרבות.

לומר לכם את האמת? אני מאמין שסירובם להגיע לבית הלבן היה יותר עניין של יח"צנות מאמונה. קווין דוראנט, דריימונד גרין, וסטפן קרי היו מתים לשבת ליד דונאלד טראמפ ולדבר על בניית הגדר.

הווריורס ניצחה 3 אליפויות ב-4 שנים. נקודת החולשה היחידה היה סנטר, אבל הם כל כך טובים שהם למעשה מנצחים ללא סנטר.

ועכשיו מגיע אליהם הסנטר מס' 1 בעולם, ומהדיווחים שאני מקבל הוא הירזה, הוסיף שרירים, ונראה בכושר שיא.

מה שמפחיד, ומגביר את השנאה אליהם, היא העובדה שהם מנצחים במין 'כדורסל של ילדות'. הם לא צריכים להילחם, לא צריכים להזיע. כל מה שהם צריכים לעשות זה לזרוק לסל ממרחקים אסורים. הם, הבני זונות, שינו את כל הכדורסל כפי שפעם ידענו. הלוואי שהיו היום ביל למבייר או ריק מהורן לתת להם שעור פרטי ב'סמול בסקטבול'. הצרה היא שאין היום אף קבוצה בכדורסל שתלמד את הסנובים לקח.

מה שמעצבן אותי עוד יותר היא העובדה שהם הצליחו לגרום לשנאה להגיע למרומים בזמן כה קצר. למכבי ת"א זה לקח 50 שנה. לניו יורק יאנקיס אולי 70 שנה. הניו אינגלנד? איזה תריסר שנים.

הווריורס עשו זאת תוך 4-5 שנים.

עוד לא נולדה הקבוצה שיצרה כל כך הרבה שנאה בזמן כל כך קצר. ומה שעוד מעצבן? הם לא שילמו את המחיר להיות כאלה שנואים. לסלטיקס וללייקרס לקח דורות ליצור שנאה לכאן או לכאן. הם שילמו את המחיר בשנים על גבי שנים של מצויינות.

וכאן סטפן עושה זאת באיזה 8 שלשות דפוקות במשחק, עם חיוך מסויים, ואולי 5 אגלי זיעה.

ועתה אם קאזינס יהפוך אותם לבלתי מנוצחים ממש, אז כנראה שאפשר יהיה לסגור את החנות ל-4-5 שנים, עד שהוא ייפצע שוב, וסטפן קרי, קווין דוראנט, ודריימונד גרין, יפרשו לגמלאות.

קוס אמעק. אין איזה מאמן או איזה קבוצה שיוכלו לעשות משהו למחוק את החיוך המזויף והמעצבן הזה מפני ילדי הטובים המכוערים האלה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
105 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
18/01/2019 19:38:32

תודה דוקטור
איזה פוסט מצויין עם תיאור של התחת של סרינה כמו היה טנק מרכבה סימן 4.
מזכיר למומי את הפעם הראשונה שעבר במנהרות הכרמל בדרך לסיבוב של חומוס ודגים בעכו
גולדן סטייט 2 דרגות מעל הליגה גם בלי קוזינאס
מעבירים את הזמן עד הפלייאוף
עם יד על השד של סילבי מומי מפרגן מכל הלולב לקבוצה שחוברה לה יחדיו ותפורק ויפה שנה אחת קודם

מנחם לס
מנחם לס
18/01/2019 23:03:01

מומי גולדן סטייט כמו נקבה חתיכה מדי וסנובית מדי שלא ניתן אפילו לגעת בה עם מקל

זלוטיקמן
זלוטיקמן
19/01/2019 21:34:57
Reply to  מנחם לס

מנחם
אני עוקב אחרי האתר זמן רב
הפעם ירדת נמוך
נתחיל בעובדות
ג"ס בנו שושלת על בסיס של בחירות 7,11,36 בדראפט (למיאמי היו את בחירות 1,3,4)
זה קורה רק בעזרת עבודה קשה, שיטת משחק חדשנית וארגון מעולה
המשחק שלהם מרהיב, מעורר השראה כמו מוזיקה טובה ומאפשר לכל ילד לחלום כי להיות קרי/תומפסון זה אפשרי (להיות לברון זה בלתי אפשרי)
אחרי זה גם הגיע דוראנט
הטור שלך אכול קנאה ונגוע בגזענות
ציפתי ליותר מעיתונאי ותיק
חבל

מלובני
מלובני
18/01/2019 19:38:32

צריך לחכות ולראות איזה יעבוד, במשחק מול דנבר כבר ראינו איזה רמה הם יכולים להיות , להוסיף לזה סנטר אמיתי ופשוט צריך לשבת בשקט ולהנות מהקרקס, אין הרבה ברירות אחרות.

בנוגע ללסגור את החנות ל4-5 שנים , כנראה שלא , קליי עונה הבאה חוזה מקס, קאנזיס לא ישאר על המינימום, קשה לראות את הכל מתחבר כדי שזה ימשיך שוב ושוב בלי לשלם סכומי עתק, אבל הם הפתיעו כל שנה מחדש אז מי יודע

עידן עופר
עידן עופר
18/01/2019 19:38:52

תודה מנחם, אחלה של טור. לווריורס אי באמת אפשרות להשאיר את קאזינס לעוד כמה עונות, פשוט אין להם את הכסף. הוא הגיע בשביל לקחת אליפות, להראות שהוא בריא ולקבל בקיץ את החוזה הגדול שלא קיבל בקיץ שעבר .

קראתי היום שדומיניק ווילקינס שעובד בפרונט אופיס של אטלנטה היה איתו בקשר לאורך כל התקופה ועזר לו מכיוון שעברו פציעה דומה אז אם ימצא את עצמו שם בעונה הבאה, אל תהיו מופתעים.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 7:01:02

1000000000000000000X+

אבי טרכטמן
Editor
18/01/2019 19:41:57

אפרופו השמנה, ראיתי שבוע שעבר את ריק מהורן אוכל בחדר האוכל של העיתונאים בסטייפלס.
איך אומר זאת – לסרינה יש פייט.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
18/01/2019 19:46:16

לא שונא אותם,לבריאות שיהיה להם

סוסמעץ
סוסמעץ
18/01/2019 20:53:34

הדבר היחידי שאני לא סובל בלוחמים זה גרין

שחקן די מלוכלך עם דיבור של ערס ממוצע.

אבל חוץ ממנו? קבוצה מדהימה עם שחקנים שכיף לראות ולאהוב

יהיה מעניין לראות כיצד יסתדרו בהמשך בלי דוראנט וכניראה גם בוגי

no funny shtuff
no funny shtuff
18/01/2019 21:11:06

מנחם, טור לפנתיאון. כשאתה כותב ככה- you're the best.
כל מילה, למרות שמבחינת קבוצות שנואות הלייקרס של שאקובי וההיט של לברון-ווייד-בוש לא רואות את הווריורס ממטר.

שלהבת
שלהבת
19/01/2019 2:18:37

+1

zivovivo
zivovivo
18/01/2019 21:54:05

סבבה לי עם הווריורס.

ולדי קוגן
18/01/2019 22:13:24

טור לפרצוף. פשוט נהיו קבוצה מאוסה, נותר רק לקוות שלדוראנט ימאס ויקח את החפצים בקיץ וילך לניקס.

מנחם לס
מנחם לס
18/01/2019 23:06:02

מלוואי, אבל זה לא יקרה. הוא נהנה להיות אלוף בלי להשקיע יותר מדי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/01/2019 23:18:00

לברון ומיאמי זה לא דיינסטי. נקודה ! סימן קריאה.
.
שושלת של ממזרים פסולי חיתון מנפיקה יותר טבעות..
.
שתהיה שבת חלום.. נתראה באשמורת הבוקר :
“..Unleash the Boogieman on the rest of the league .It should be fun”

אור
אור
18/01/2019 23:24:34

8 אליפויות זה לא דיינסטי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
18/01/2019 23:36:23
Reply to  אור

"מאיגרא רמא לברנדון אינגרם"

דביר
דביר
19/01/2019 19:05:12
Reply to  אור

+100

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18/01/2019 23:43:51

לא שונא אותם. הם אולי קצת שחצנים, אבל גם זה לא ממש. עלו והצליחו בזכות ולא בחסד.
כל הליגה הייתה מוכנה לתת לדוראנט את הירח והוא העדיף לשחק אצלם. כל הליגה לא האמינה בקאזינס והוא רצה לשחק אצלם. כל הליגה תחזר אחרי קליי תומפסון והוא ישאר אצלם.
כשרון, ניהול מוצלח, שיטת משחק ותרבות ארגונית און אנד אוף דה קורט.
במקום לשנוא אותם עדיף ללמוד מהם.

Shadow
Shadow
18/01/2019 23:57:44

++

סוסמעץ
סוסמעץ
19/01/2019 5:16:10

+++

סוסמעץ
סוסמעץ
19/01/2019 5:16:12

+++

Dan
Dan
19/01/2019 8:01:15

כל קבוצה בליגה הייתה מוכנה לתת לדוראנט את הירח אבל רק קבוצה אחת יכלה באמת לתת אותו וזו גולדן סטייט

Dani din
Dani din
19/01/2019 10:18:38
Reply to  Dan

ולמה זרק הם יכלו? בכלל כל מה שמאנו כתב.

Dani din
Dani din
19/01/2019 10:17:38

+100

Benjo
Benjo
20/01/2019 2:12:01

מצוין

Shadow
Shadow
18/01/2019 23:55:35

אני ממש לא שונא את הווריורס להיפך זו הקבוצה היחידה שאי פעם הייתי ממש בעדה חוץ מהלייקרס שאני אוהד. קצת התבאסתי שדורנאט חתם שם אבל גם על זה התגברתי.
.
אתה בעצם אומר שבגלל רגשי נחיתות אתה שונא אותם. זה כמו לשנוא עשירים רק כי עשירים או לשנוא מוצלחים רק כי אתה כישלון. זה קצת פתטי.
.
מה שרשמת על הבית הלבן והדונלד לא קשור לכלום וקאזינס מעולם לא היה הסנטר מספר אחת בליגה וכנראה גם לא יהיה.
.
את סאן אנטוניו של ברוס לי בואן שנאתי כמו שלא שנאתי קבוצה בחיי, אבל הייתי הרבה יותר צעיר והרבה יותר אמוציונלי. היום אחרי הדרך שהקבוצה הזו עברה ובעיקר פופ למדתי להעריך אותם ולפעמים אני אפילו בעדם.

ודיע
ודיע
19/01/2019 2:07:54
Reply to  Shadow

בדיוקקק מה שאני מרגיש .. כל מילה בסלע.. תחושה מאוד משותפת במיוחד עם הספרס

הצל
הצל
19/01/2019 7:49:02
Reply to  Shadow

אתה בוט אנטי-לברון, אתה מגיע לכאן מדה-באזר רק למשחקי לברון ו- 99% אחוז מהתגובות שלך הן אנטי לברון ברמות פתטיות ממש ("להטריד את לברון עכשיו". בדיחה מטומטמת שאתה חוזר עליה גם אחרי שכולם התעייפו ואיש כבר לא מגיב, אבל אתה ממשיך. בוט כמו בוט) –
העובדה שאתה מנסה להסתיר את זה עכשיו, היא הנותנת. גולדן סטייט עבורך היא הנמסיס ללברון, לכן אתה איתה. גם אם היתה "גולדן היטלר" היית איתה.

Berch
Berch
19/01/2019 0:42:37

אני גם שונא אותם, אבל בחביבות.
אני לא מאחל להם שיסיימו כמו מנצ'סטר יונייטד בסוף שנות ה 50 אבל הייתי שמח לאיזו פציעה קלה שתשבית שם אחד או שנים לכמה חודשים.
הם באמת פשוט טובים מדי.
וגם אין שם סיפור של נער אשפתות שעלה לגדולה.
2 כוכבים שהם בנים של כוכבי עבר.
2 כוכבים מבית נורמאלי +
בתגובות כולם מחבבים אותם והכל אבל לי קשה לאהוב אותם. מודה.
מנחם, אני אתך בזה
🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 8:40:01
Reply to  Berch

לאחל פציעה… ברץ' יקירי… אכזבתני.
.
מה קרה ?
נגמרה הקססה, ועברת לנגב שאריות שומן THC מהלהבים של המספריים ?

Patience
Patience
19/01/2019 1:05:34

נכון! עם כל חוסר החיבה שלי ללברון הדרך שבה מחק להם את החיוך מהפרצוף באליפות בעונת 73 נצחונות היה כל כך טוב, תכלס יש מצב שזה עשה אותו goat איזו השפלה זו היתה- מי עוד יכול לעשות כזה דבר?
קודם דאג שירחיקו את גרין, אחכ הערה מזלזלת לקארי ואז חסימה כזו משפילה על איגודאלה הזחוח, זה היה ממש מעולה. ואז לראות את קליי תומפסון מתבאס ממה שקרה

Benjo
Benjo
20/01/2019 2:13:39
Reply to  Patience

זה לא עשה אותו goat

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/01/2019 1:58:08

אתה בגדולתך כשאתה כותב מהקישקס, תודה רבה.
זה כמובן לא סותר את העובדה שאני חולק על דעתך. בתור מי שיש לו אחת קבועה, בוסטון, הוורירס הפכו להיות הפילגש שלי, כשהקבוצה החוקית נרדמת בפליאוף.
המשחק הזורם והקל שלהם, שמגיע לרוב אחרי עבודה קשה ותנועה, פשוט יפה בעיניי. אם לא בוסטון, הקול שלי הולך לקבוצה שמשחקת את המשחק היפה יותר, ועד כה, במיטבם, אין להם מתחרים

שלהבת
שלהבת
19/01/2019 2:19:26

האליפות השנה תלך למזרח. הדיינסטי יקטע.

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 11:02:43
Reply to  שלהבת

הסיכוי לזה כמו הסיכוי של ווש לקחת את המזרח ולקטוע את הדיינסטי בעצמם

סלים ווארזה
סלים ווארזה
19/01/2019 5:18:31

אני מחבב את המשחק שלהם אבל בהן צדק הפוזות של סטף קרי מעצבנות לאללה. הריקודים הקטנים, החגיגות ליד ספסל היריבה, המגבת על הראש, מגן השיניים המגעיל שלו, החגיגות על הספסל.
המשחק שלו יפה והוא כנראה בחור מקסים, אבל הוא מביא לי את הסעיף.
וגרין לבדו מצדיק שיטנה וטינה לקבוצה הזו.

דה שוט
דה שוט
19/01/2019 8:46:05

+ 100
כתבתי את זה עוד בוואלה לפני 4 שנים:
זחוח מספר 1: קרי
זחוח מספר 2: קר
הם המקור לשנאה, כל השאר נישאים על גבם

זחוח טפיל: קליי
זחוחים טפילים: איגי ושון (דואגים לזחיחות גם כשקרי על הספסל)
זחוח פרה היסטורי: ספייטס
מאוס מעצם היותו: גרין

דה שוט
דה שוט
19/01/2019 9:01:01
Reply to  דה שוט

אבל אני לא שונא אותם – אי אפשר לשנוא שחקנים כל כך טובים ומלהיבים

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 11:01:44

למה קרי מעצבן אותך ומבטי השיקוץ והשרירים לא?

זה ליגה של שואו אוף וצריך להראות דומיניישן מהרגע הראשון .

מה עדיף דאנקן וקאווי הרובטריקים? אתה נרדם במשחק שלהם הם לא מעוררים שום רגש לא אהבה לא שינאה אהדה כמו רובוטריק

דה שוט
דה שוט
19/01/2019 11:52:33
Reply to  חרש עץ

לא אוהב זחיחות, אבל סבבה עם ג״ס, קרי מחפה על זה עם יכולת נדירה

שי אבן צור
שי אבן צור
19/01/2019 5:28:48

🤣🤣🤣
מבין אותך לגמרי מנחם אבל עוד כמה דקות אני הולך לצפות בקרקס.

לא מסכים בכלל בקשר לטראמפ

הייט אשברי
הייט אשברי
19/01/2019 6:02:05

נו – באמת . כמה התפתלויות סרק בניסיון להסביר משהו כל כך חמקמק ולא מדיד , גם אם קיים .
אין קבוצה ששולטת ברמה ומתסכלת קבוצות אחרות ואת אוהדיהן , שלא תתפתח כלפיה שנאה ספורטיבית .
ולגבי העתיד – קאזינס הולך בסוף העונה . הוא יודע את זה , הנהלת ג"ס ושחקניה יודעים את זה, וכל אוהד ופרשן NBA יודע את זה.
פשוט אין כל תסריט שהקבוצה תוכל לשלם לו אפילו קמצוץ ממה שהוא יקבל מקבוצות אחרות .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/01/2019 6:17:45

דירוג הקבוצות השנואות:
1. באד בויז
2. שאקובי
3. not 1, not 2…
.
את שיקגו לא ממש שנאו, יותר יראו מפניה.
.
מעולם לא שנאתי את גולדן. הם היו משב רוח מרענן בליגה וקבוצה שנבנתה נכון ובאה מלמטה לגדולה.
סטף וקליי חמודים.
קר תותח למרות שלפעמים קצת מעצבן בצ'יזיות שלו שמנסה להיות מגניבה.
כן התאכזבתי מהם כשהביאו את דוראנט, יותר איבדתי עניין, אבל זה מעולם לא הגיע לשנאה.
והם הצליחו לשלב אותו בצורה מרשימה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 7:03:00

אני עם העגל 🙂
לפרק ויפה שנה קודם…

המשגיח
המשגיח
19/01/2019 7:34:36

אני לא יודע כמה באמת שונאים אותם.
יותר כועסים, כי זה טבעי לפתח סלידה נגד הקבוצה הכי טובה.
בסופו של דבר מגיע שאפו להנהלה של הקבוצה, שניצלה 3 סיטואציות באופן מושלם:

א. השינוי המתמשך במשחק ("כדורסל ללא עמדות")
ב. הגדלת תקציב השכר (שאפשר לצרף את דוראנט מלכתחילה)
ג. אי הביקוש לקאזינס (שמצד שני, לא בטוח שהיה מסכים לחתום על חוזה כזה בקבוצה אחרת).

לא אשקר, אני שמח כשהיא מפסידה, אבל מלא הערכה לצוות המקצועי של הקבוצה שלא מוכן להתפשר על שום דבר חוץ מאליפות.
בנוסף – יש לה לפעמים משחקים פשוט מרהיבים, כולל קוסם בשם קרי.

ואם כבר קשקשתי אוסיף הימור: קווין דוראנט אומר בסוף העונה תודה אחרי 3 טבעות ועוזב.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 9:10:56
Reply to  המשגיח

גם אם KD עוזב ואיתו קאזינס אל תשכח שלא חסרים בליגה שחקנים חופשיים שיסכימו לבוא לשנה בשכר מופחת עבור הסיכוי לקחת טבעת. זה שיקול שקיים כי כולם רוצים כסף אבל גם כבוד והטייטל זה כבוד שבעקבותיו יכול לבוא המון כסף בחוזה עתידי. תאר לך את פרוזינגס, מארק גאסול, ווצביץ,ראנדל, גורדאן, וויטסייד וכו בסאן פרנציסקו בשביל הסיכוי לקחת טבעת….
שחקנים כמו קרי ותומפסון הם מגנט לכוכבים כמו שהיה פעם עם לברון….
קר רק צריך להתרווח על כיסא המנהלים שלו ולחכות לסוכנים של השחקנים שיתקשרו אליו 🙂

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 9:18:13

אם הייתי דויייט הווארד, אחרי כל הכסף שעשה באן בי איי, הייתי חותם חוזה לשנה בסאן פרנציסקו בשביל הסיכוי ללכת עד הסוף ב 2020….
רק לפרסם שמחכים לדבר הבא מהפרי אייגנסי והטלפונים יתחילו לרוץ…

Dani din
Dani din
19/01/2019 10:29:55

חותם איזה חוזה? להשכרת דירה? מי יקח אותו לשחק שנה הבאה? זה קבוצה שמתנהלת ברמות הכי גבוהות . הם לא עושים טעויות כאלה (למרות הפדיחה עם סווגי שנה שעברה)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 10:38:10
Reply to  Dani din

שו טעות?
לשלם מינימום על דוייט שייתן הכל בשביל טבעת?
לדוייט יש קרע בחשק, טבעת תכניס אותו שוב למוטיבצייה ותקבל בוגי מס' 2 שסוגר חזק את הצבע.

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 12:26:59
Reply to  Dani din

דוויט עבר ניתוח לשינוי מין. כבר לא אפקטיבי דוק

מכבי גולדן סטייט
מכבי גולדן סטייט
19/01/2019 7:41:47

בארה"ב גולדן סטייט היא כמו מכבי תל אביב בארץ, בתקופות הרעות.
היא הקבוצה השנואה ביותר בארה"ב, ובגדול. יש גם מפה שמבוססת על ניטור תגובות ברשת:
https://www.sfgate.com/warriors/article/Map-reveals-how-much-America-hates-the-Golden-13467446.php
*
יש הרבה סיבות:
1. קבוצה של בני עשירים לבנים. הסמלים שלה הם שני לבנים (אוקיי "מעורבים"), הספלאש בראדרז, בנים של שחקני NBA, נולדו עם כפית זהב בפה. הסיפור לבן-שחור מאוד מאוד מכריע, באמריקה, כי ה-NBA הוא המשחק של השחורים.
*
קווין דוראנט אמר על הצבע של קארי את הדברים האלה: "בפעם הראשונה שראיתי אותו חשבתי שהוא לבן. הילד הצהוב הזה. מאיפה שאני בא, אין כאלה עם עור בהיר. כולם נראים כמוני". ככה השחקנים נתפסים, קודם כל אצל החברים שלהם:
https://www.youtube.com/watch?v=JVtlyWsgztU
*
2. כמו מכבי של הרולקסים, היא הפכה לקבוצה של עמק הסיליקון. המקום הכי עשיר בעולם. היא גם בורחת עכשיו לאוהדים המסורים והלא-עשירים באוקלנד, ועוברת לסן פרנציסקו המיליארדרית.
עשירי עמק הסיליקון גם יכולים לסדר דילים לשחקנים שם, כמו קווין דוראנט, שבתמורה נותנים "הנחה" בשכר שהם לוקחים. וזו עוד דרך נכלולית לרמות את תקרת השכר.
*
3. קווין דוראנט, כמובן, סמל לגועל נפש, עם המהלך הכי פחדני של שחקן NBA. וזה לא רק שהוא חיזק את הקבוצה הכי חזקה – הוא גם הרס במקביל את היריבה שלה, הבית שלו אוקלהומה. דוראנט, עם הטוויטים מחשבונות אחרים, שמתנהג כמו הקקה הכי גדול שיש.
*
4. העובדה שדוראנט נתפס ע"י הקבוצה כשחקן חיזור "זר", עבד הבית, הביצ' של דריימונד גרין, שכיר חרב שהובא כדי לתת אליפויות לקבוצה של עמק הסיליקון. האוהדים הלבנים של גולדן סטייט לא רואים אותו כחןלק מהקבוצה ובטח לא הסמל שלה – וכל האחרים מבינים את זה גם. דוראנט הוא עבד FMVP.
*
5. המהלך האחרון של דמרכוס קאזינס – בגדול, הוא הבין שהליגה כבר נהייתה קרקס, לכן אמר, "אני אעשה את מהלך נשק יום הדין ואציע את עצמי, דווקא לגולדן סטייט. העלבתם אותי? אני אעליב את הליגה חזרה".
*
6. וכל התמיכה של אדם סילבר החבורה שלו – הם מעוניינים לשווק את גולדן סטייט בתור הדיינסטי החדש, למכור גופיות של סטף ברחבי העולם, ולראייה, גדודי ילדים שמגיעים לכל משחק חוץ ונשמעים ברקע. הצליחו לאלף דור של אוהדי NBA שעבורם יש קבוצה אחת בלתי מנוצחת, שחייבת לנצח, פשוט חייבת לנצח, וכל "העם" מאחוריה, אחרת זה אסון לאומי.
*
וזה בדיוק מכבי עלית תל אביב, בשנים הרעות.
***
ההבדל בישראל:
ישראל מדינה לבנה מאוד + שונאת את לברון ג'יימס, בעיקר בגלל פרשת בלאט, אבל גם בגלל החשש ש"לברון יעבור את ג'ורדן".
מהר מאוד גולדן סטייט נתפסו בתור מה שיציל את אוהדי ה-NBA בארץ, מהסכנה שלברון ג'יימס וקבוצותיו יזכו בעוד אליפויות.
.
אהדת גולדן סטייט בארץ מתחילה משונאי לברון, שפשוט עברו קבוצה לצורך המטרה – מסן אנטוניו, מהבוסטון, מהלייקרס, משיקגו – והפכו להיות "אוהדי" גולדן סטייט.
זה גם במדיה. אם עוברים כמעט שדרן-שדרן ופרשן-פרשן בערוצי הספורט ובעיתונות, הארץ, ערוץ הספורט, דה באזר, וואלה, רונן דורפן, אסף רביץ, עידו גור, גיל ברק, אלעד זאבי, גיל שלי, ערן סורוקה, גיל ברק וכו' וכו' – כולם גברים אשכנזים לבנים, אוהדי גולדן סטייט / שונאי לברון ג'יימס. שימי ריגר והניקס שלו, זה היוצא מהכלל הזקן, שמאוד מעיד על הכלל.
עוד עניין אחר, ישראלים מאוד מאוד אוהבים ללכת בעדר ולבחור בצד החזק, לכן גולדן סטייט היא הבחירה הבטוחה של האוהד הממוצע.
*
זה בדיוק מכבי עלית תל אביב, בשנים הרעות. "הקבוצה של המדינה" שכולם פה בישראל מאחוריה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 8:31:35

אני מנחש שזו לא היתה השחרית הכי מוצלחת בקריירה שלך.. תמהיל של סיוטים ונדודי שינה.

מלקולם ז
מלקולם ז
19/01/2019 8:39:08

אתה מקרה מובהק של עבד הבית.
צנעני, שחושב שהוא קלרסן.
אפילו לכתוב כפרשן לא ייתנו לך, לכן תתפרנס מלמכור שיט לילדים. סוג ב', היית ותישאר.
ממזרים נולדו כשבעל האחוזה הלבן אנס את השפחה השחורה.
ואז הממזר אונס את עצמו, לאמץ השקפת עולם לבנה.
עבד הבית, נו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 8:53:54

אף פעם לא התכחשתי לעובדה שאני
האסיסט מספר 15,807 של סטוקטון..
.
בכל אופן ספתא חילבה וסבא סחוג שואלים מתי אתה קופץ לג'חנון של שבת ?

מעדיף קובאנה
מעדיף קובאנה
19/01/2019 9:20:18

כשתחזור לעם שלך, ולא תהיה חלק מהעדר של התחת הלבן של דור "פלקינס" בלוך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 9:29:28

לא יכול.
אחרי שנחשפתי לעובדה
שאני מילדי תימן החטופים
ערכו לי בדיקת די אן איי
התגלה כי אני באמת
חצי תימני
חצי רוטוויילר
ו100% על 70% סאטיבה 30%אינדיקה.
.
אז מצטער..
לכלב ג'אנקי כמוני
אין שום כוונה לחזור ל
מלונה או הכלבייה של האשך.

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 10:58:03

רגע ומה עם הכושי הגורילה שמנסה להשתלט על הלבנים?

יש אולי סיכוי שהלבנים והיהודים מפחדים שכושי גדול ישתלט עליהם?🤣🤣

דוקטור סוס
דוקטור סוס
19/01/2019 13:34:53
Reply to  חרש עץ

או במקרה שלך, מפנטזים על זה.

דוקטור סוס
דוקטור סוס
19/01/2019 13:35:37

בהנחה שגרוזינים – או איך השם החדש הזה, עם כל ה-PC, אני לא עוקב – הוכרו כבר כ"יהודים".

הייט אשברי
הייט אשברי
19/01/2019 11:20:07

קח את הכדורים שרשם לך השרינק – לא טוב לך לשכוח לקחת אותם .

דוקטור סוס
דוקטור סוס
19/01/2019 13:45:16

שרינק לא רושם כדורים. יכול לרשום לך בעצמי.
תופעות חרדה ודיכאון אופייניות לגילך, והיום כבר לא בושה לקבל עזרה.
אפשר להתחיל בנוגדי חרדה רכים יחסית, כמו מודאל, בשילוב טיפול בתרופות מהדור החדש, SNRI.
בהצלחה. תיזקק לזה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/01/2019 16:19:47

בכל שלב של בניית הפסודו תיזות הגזעניות שלך, במיוחד בניסיון לקשור זאת לישראל, לא חשבת שאולי יש כאלה שפשוט, לא יודע, נהנים לראות אותם משחקים? למה הכל צריך להיות קשור לשנאת לברון? לא שמת לב שאתה הראשון שקישר אותו לדיון?
מעניין (ומפחיד בו זמנית) אותי לחשוב בעוד איזה 'תאוריות' אתה מחזיק. כדור ארץ שטוח? רבין והשבכ? אלביס חי בירוחם?

דוקטור רות
דוקטור רות
19/01/2019 18:18:09

"פסוודו" גזענות? איפה אתה חי? מה ההיתממות?
https://www.mako.co.il/nexter-internet/social-networks-instagram/Article-96a98f831b27251006.htm
https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-4756755,00.html
ויש עוד. גם פה, בשפע. זה הנושא הכי נפוץ בהופס, והרבה מגיבים קבועים שזה הלחם והמרגרינה שלהם.
*
זה לא אומר שאין כאלה שלא מונעים רק/ גם משינאה, נקרא להם שוחרי "המשחק היפה", ישרים תמימי דרך, זה ותו לא. אבל תנסה למצוא כאלה כאן. הם מעטים מאוד. אתה לא ביניהם אגב, למרות שאתה לא מהבולטים בהייטריזם.
*
התאוריה היחידה שאני מחזיק בה היא, שאנשים שמנסים להצחיק את החבר'ה עם בדיחות גיחי על ייחוס תאוריות בנוגע לרבין-שמבין, כדור ארץ שטוח, אלביס עזב את סימונה מדימונה, האווי לאסוף היה סטרייט בארון – הם אנשים שסובלים מהיעדר דמיון, טובלים בבינוניות, חסרי אישיות, מבקשים בטחון בחיק העדר, ונשכחים ברגע שאתה פוגש אותם. ייתכן אפילו לפני.
זו עדיין תאוריה מאוד ראשונית, אבל נראה שיש כבר עם מה לעבוד.

שלהבת
שלהבת
20/01/2019 0:30:50

תגובה ששווה כתבה. תודה.

Ljos
Ljos
20/01/2019 0:38:41
Reply to  שלהבת

בבקשה ממך, לא להוסיף להזיות ולדמגוגיה של אדם רעיל במיוחד.

א.ב
א.ב
19/01/2019 8:15:17

" האמת? אני מאמין שסירובם להגיע לבית הלבן היה יותר עניין של יח"צנות מאמונה. קווין דוראנט, דריימונד גרין, וסטפן קרי היו מתים לשבת ליד דונאלד טראמפ ולדבר על בניית הגדר."

ענק

דובי
דובי
19/01/2019 8:27:54

אני מאושר שיש לי את הזכות לצפות בקבוצה ההיסטורית הזאת בשידור חי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 9:11:39
Reply to  דובי

ארדואן התנקש בקאנטר ?!?

דובי
דובי
19/01/2019 9:28:06

ניסה, אבל סילבר שית"פ עם קנטר והפחדן נשאר ביו אס אוף איי במקום לטוס עד לונדון רק כדי להעלות הצגה מגוחכת מול "וושינגטון"

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 9:33:34
Reply to  דובי

אז לא הבנתי,
מה הופך את הקבוצה הזו להיסטורית ?..

דובי
דובי
19/01/2019 9:43:47

מפתיע אותי שלא שמת לב, בכל מקרה אין לי כוונה להתנשא עליך, ולכן אני אסביר.
מיצוי סחלע ביבים, מיצי זבלים, טינופת אשפתות וטים הארדוויי דובדבן כזה אין, לא היה ולא יהיה בתולדות הכדורסל.
תאר לך קבוצה שלמה שכולה חידלון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/01/2019 9:49:04

דרדר בדור מדבר.
.
העיקר שהילד מאושר.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
19/01/2019 10:25:44

כמה זמן צריך לעבור כדי שקבוצה "תשלם את המחיר להיות שנואה"?

הקבוצה קיימת 73 שנים, מתוכן 57 במפרץ. אליפות אחרונה לקחו לפני 44 שנה ומאז התבחבשו באיזור המוקי בליילוק. נראה לי מספיק זמן להכל…

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/01/2019 10:35:40

התמונה הפותחת של KD וקארינה גדולה. הם זחוכים ושניהם עם תחבושת קרח על אותה הברך. חבל"ז

Dani din
Dani din
19/01/2019 10:41:48

הקטע עם טראמפ זה קישקוש. למה שהם ירצו להפגש עם איש כתום, גזען וטיפש? בשביל לאכול מקדונלד ופיצה?
פגישה איתו לא מוסיפה כבוד לאף אחד. אני מוכן להפגש איתו רק בביקור אסירים

דוד אנקרם
דוד אנקרם
19/01/2019 10:46:29

מסכים איתך במאה אחוז.
הרסו את כל התחרותיות.
כל עוד דוראנט לא יקח לבד קבוצה לאליפות הוא לא יהיה בליגה של לברון, ולא משהה כמה אליפויות יהיו לו.

עם קאזינס זה בכלל מעצבן.

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 10:52:38

חחחח כי לברון לקח לבד 🤣🤣🤣🤣

אתה צודק אבל עוד 2 טבעות והוא בליגה מעל לברון

חרש עץ
חרש עץ
19/01/2019 10:51:28

מנחם הרגת אותי מצחוק. פוסט מצחיק עילאי. אצלי גולדן הפכו לשנואים רק שהקפקייק הצטרף. אני מאוהבי קרי וקליי לגמרי. ככה גם התלתי לשנוא את השיקוץ מהרגע שהגיע למיאמי והצהיר על 8 אליפויות זה חשף את האדם שהוא שלא מעוניין בתחרות וגם הוא שינה את פני הכדורסל במהלך הזה שיצר את גולדן. אחרת הקאפקייק לא היה מעיז להצטרף לאוק.

זיו פנמה
זיו פנמה
19/01/2019 10:55:51

"למה אנחנו שונאים כל כך את הווריורס?"

כותרת כזו היא לא רצינית

מי זה "אנחנו"?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/01/2019 11:53:36

מנחם ו-22 מתוך 23 הזהויות של ספליט

ניר מועלם
Editor
19/01/2019 11:05:49

אין לך מושג כמה שאני מסכים איתך. אני פשוט לא סובל את הווריורס , במקום לנצח ולחגוג בעצמם הם חייבים לדרוך על היריב ולרסק אותו ולחגוג לו מול הפנים , אין דבר יותר עלוב מזה. הם כישרוניים בטירוף אבל האנושיות שלהם מאוד ירודה.

דקסטר
דקסטר
19/01/2019 11:38:08

לפעמים כל מה שצריך זה מזל ואז עוד טיפת מזל.
אז לא רק שסטף קרי נפל לידיים שלהם אלא שבשנה הכי קריטית מבחינתו הוא נפצע והווריוס "הימרו" עליו בחוזה של 11 מיליון לעונה שזה 20 מיליון דולר פחות ממה שהיה אמור לקבל.
ובכלל, הבעיה היא בעיה של חוסר בגרות בליגה. כל שחקן מנסה לפדות את הכישרון שלו בכסף כמה שיותר מהר וכמה שיותר גבוה.
תראו אלו שחקנים בחרו לקחת פחות ממה "שהגיע" להם בשביל מטרה מסוימת- דאנקן, לברון, וויד, דוראנט…
אם יוסטון לא יצליחו להפיל את הווריוס זה בעיקר בגלל חוזה ה 40 מיליון דולר של פול שתקוע להם כמו עצם בגרון.. וזה רק התחיל

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
19/01/2019 12:37:42

לא ממש שונא אותם. אצלי במילון שנאה לקבוצת ספורט כרוכה בהערכה. הבולס של השטן למשל, או הבד בויז.
רציתי לכתוב יותר, אבל חבר טוב טלפן ואמר שידבר במקומי:
https://www.youtube.com/watch?v=TEOAkuZcl40

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/01/2019 13:10:15

לגמרי.
גם אני לא שונא אותם אבל ההערכה שהיתה לי אליהם פעם נעלמה כשדוראנט הצטרף.
אם יעיפו את דריימונד תחזור חלק מהחיבה, הבן אדם בלתי נסבל

רן הנרגן
רן הנרגן
19/01/2019 13:14:55

תשנא, תשנאו, כלל לא אכפת לי. אני שראיתי את דון נלסון עולה על דרך המלך ב 90 / 91 עם RTM רק בשביל לחרב הכל בשנים הבאות ואת כריס כהן שהפך בעלים שבמשך 19 שנותיו כבעלים הקבוצה עלתה לפליאוף רק פעם אחת עם ה WE BELIVE TEAM וגם אותה הוא חירב בשנה שאחר כך, מבסוט.

זהו, מ 1975 עד 2015 לא ראינו אליפות. מ 1994 עד 2005 אכלנו את כל החרא שיש לנבא להציע. עכשו אנחנו ננצח כל עוד נוכל, נצרף את דוראנט וקזינס ודומיהם כל עוד נוכל ונשמח בחלקנו. מגיע לנו.

אפלטון
אפלטון
19/01/2019 13:51:21

מעולה מנחם.
גולדן סטייט דווקא היו הדרלינג של הליגה עד שדוראנט הגיע.
הצירוף של מי שנחשב לאחד מ3 השחקנים הטובים בעולם לקבוצה של 73-9 הפך אותם לכל כך הרבה יותר טובים מהשאר שזה עיקר (מלשון עיקור/סירוס) את התחרות בליגה וזה בסיס ההתמרמרות.
הזחיחות שלהם ושל האוהדים שלהם (בעיקר אוהדי לייקרס שקפצו על העגלה הכי חמה בליגה) זה רק עוד נדבך מעצבן.
מעולם לא רציתי יותר שהלייקרס תחזור לרלוונטיות.

אור
אור
19/01/2019 14:07:22

בגדול אני מסכים עם התגובות (אחרי שדוראנט הצטרף) חוץ מה"זחיחות" שלהם – גם ממציאים פה שהם "מתגרים ביריבות" וגם מה אתם רוצים שיסתובבו עם פרצוף סובל? די עם השטויות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/01/2019 14:48:37
Reply to  אור

1+

דובי
דובי
19/01/2019 15:50:19

אני אומר שחייבים נבל בכל סיפור טוב.
הבעיה שהנבל אמור להפסיד בסוף והמלוכלכים האלה כבר שנה חמישית מרביצים לכולם ורק מתחזקים

ג'ק סיקמה
ג'ק סיקמה
19/01/2019 16:01:44

כמו שכתבו לפני , השינוי היה בצירוף של דוראנט …..עד אז הם היו שינוי מרענן עם סגנון חדש שהם יצרו.
סטף קארי היה סוג של סינדרלה לאחר שהיה שחקן בינוני ופציע במשך כמה עונות ופתאום עשה קפיצה מסחררת קדימה…אף אחד לא ציפה שיהפך לכזה סופרסטאר ,לא היו ממנו שום ציפיות ופתאום הפך לרכז קולע שעוד לא נראה…המהלך של צירוף דוראנט והפאולים המכוערים של גרין שינו את התמונה ….שלא לדבר כל החיוך הזחוח של בן התפנוקים סטף….בא לי להוריד לו איזה בוקס לתוך הביבי פייס שלו.
אני בטוח שגם סת קארי שונא אותו !!! (האח המכוער והלא מוצלח של המשפחה).

אור
אור
19/01/2019 16:58:05

וואו קרי מחייך.. איזה גועל

Facepalm

הייט אשברי
הייט אשברי
19/01/2019 22:44:25

פציע – כן . אבל בינוני סטף לא היה אף פעם מרגע שדרך ב-NBA . כל עוד שיחק , הוא היה מצויין .

עידן
עידן
19/01/2019 16:30:07

אני מאוהב בקבוצה הזאת.לא אכפת לי כמו הממזר מהעיר עצמה אלא מהשחקנים.כשקרי יפרוש נראה לי אצמצם את שעות הנבא שלי בחצי.
בנושא לשנאות בספורט אני בעד אין כמו שמחה לאיד.אני אוהד הפועל חיפה ואחרי מה שבאר שבע ואחר כך התרגיל המלוכלך של ביתר עם קלינגר פיתחתי שנאה עצומה ל 2 הקבוצות.לשמחתי הן מתרסקות השנה וכל הפסד שלהן שווה ערך לניצחון של הפועל חיפה מבחינת השמחה.
לגבי הנבא בלי להחשיב עדיין את העונה הנוכחית אני שונא את לברון גיימס כמו שסומסום אוהב להזכיר לי תמיד מהיום שנכנס לליגה
12 שנים שמחות ו 3 שנים של סבל.
למרות שאני מאד אוהב את הלייקרס אני מצפה בשנה ה 16 ל 13 שנים שמחות אבל לא אכפת לי בשביל הצעירים שיגיעו ויהנו בפלייאוף

עידן
עידן
19/01/2019 16:36:38
Reply to  עידן

בnfl מצאתי לי השנה תואם קרי שגורם לי להתרגש-פטריק מהומס ואיתו יש לי עוד הרבה זמן לרוץ.
לא הספקתי עדיין לפתח שם שנאות בכל זאת רק שנה שלישית שלי בעסק

עידן
עידן
19/01/2019 17:03:24

בכלל רוב השונאים של הווריירס(לא כולם)הם אוהבי לברון שהחברה מהמפרץ הרסו לאהוב ליבם את הלגסי ויסיים את הקריירה עם רק 3 אליפויות

סובארו לגאסי
סובארו לגאסי
19/01/2019 18:28:15
Reply to  עידן

קשקוש בלבוש. אתה משליך את החרדה העמוקה שלך, "רק 3 אליפויות". it is sick baby.
לא צריך להיות אוהד לברון (וזה לא קל לאהוד אותו, בכלל) כדי להתבאס מחוסר תחרות ספורטיבית בליגה כולה, ובנוסף להיגעל מעדר מכביסטי, "אוהדים" כביכול שקופצים ישר לברצלונה הראשונה שהם מוצאים, ושינאה שהרבה פעמים מגיעה למקומות גזעניים, שמקדימה כל דבר אחר. לא צריך להיות אוהד הפועל ת"א – אפשר גם לתעב ספורטיבית את הקבוצה הזו, יש על מה – כדי להיגעל מלה פמיליה של הופס והצ'צ'ני שלה.
הלגאסי של לברון בתחת שלי, מי שההנאה שלו היא לספור כמה אליפויות פחות יש לו, וזו המטרה שמקדשת את כל ה"אהדה" שלו, למי שלא תהיה – פתטי בעיני. אבל מאוד מהנה להזכיר לו את זה.

המקצוען
המקצוען
19/01/2019 18:19:34

"בור ששתית ממנו אל תזרוק בו אבן" אמרו חכמים.
אף אחד לא מתעב את הגולדן סטאט ואת היכולת שלהם על המגרש כקבוצת כדורסל אלא בגלל מה שהם מסמלים.
קבוצה של כוכבים חסרי עמוד שידרה ובראשםדורנט שהחליטו להקים סופרטים כדי להשאיר סיכוי מול לברון ג'יימס.
מאשימים את קורי שהוא לא כוכב בכיר , נעלם ברגעים חשובים האחרון שמוביל את הספינה בפלייאוף, השחקן שלא היה עונד לטבעת בלי אגידלה,5 אולסטארים או היכולת הנדירה של דורנט.

המקצוען
המקצוען
19/01/2019 18:20:25

2
-"הוה זנב לאריות ואל תהיה לשועלים" מה חלקו של דורנט? שחקן שלא התמודד מול הגדולה של לברון,ווסטברק,ארדן או אפילו קובי בריאנט.
קורי רק לפני שבוע בכה על השיפוט בליגה כשהוא מסמל את המספר של ארדן בבכיה לליגה ששומרת עליו בעצמה.
לא ממש מעניין אותי החיוכים או הנחיתות שלו לארדן,ווסטברק וכל גארד שבעצם יכול לשמור בליגה.

המקצוען
המקצוען
19/01/2019 18:23:38

3
"חושך לא מגרשים במקלות". איאפשר לנצח סופרטים עם 5 אולסטארים בסגל עם קבוצת סחבות כמו קליבלנד או מה שיש ביוסטון,למרות שלברון ג'יימס הוכיח שזה אפשרי.
הגולדנים למעשה הרסו את האיזון של הליגה וקנו את הכוח של אדם סילבר ועוד אחר כך מתלוננים, לא קרה אף פעם בהיסטוריה שקבוצה שקיבלה עדיפות ועוד התלוננה על זה.

איזה שטויות
איזה שטויות
19/01/2019 19:30:44

מנחם אתה מבלבל את השכל, קרי, קליי וקר פיתחו שיטה חדשה ושונה של המשחק, דוראנט הצטרף לעגלה אמנם אבל השתלב במערכת בצורה מושלמת.
מעדיף את החיוכים של קרי מאשר הפרצופים הכועסים של לברון, ראסל, ודומיהם, הבנאדם נהנה מהמשחק ויודע כמה הוא טוב, אין בזה שום דבר רע.
אין לי ספק שהקבוצה הביאה המון אוהדים חדשים לאן בי איי, וגם אם אחרי הפרישה חצי מאוהדים אלו יפרשו, עדיין הקבוצה הזאת עושה שירות טוב לליגה.
מה שיפה גם באן בי איי בניגוד לכדורגל שיש לקבוצות כאלו תאריך תפוגה – גם אם יזכו בעוד 2 אליפויות, הליגה הזאת שומרת על ספורטיביות בטווח הארוך, וקשה להחזיק סופר טימס כאלו בטווח הרחוק.
ברצלונה הייתה מרגשת עם מסי ורונאלדיניו אך עם השנים ההתרגשות ירדה – סוארז שהיה מלך השערים באנגליה, קוטיניו שהיו כוכב על בליברפול, דמבלה שחקן של 100 מילון יורו על הספסל.. איפה הימים שולנסיה הייתה זוכה באליפות.

בקיצור לא נראה לי שהיא כזאת שנואה, רוב רובה של גולדן נבנה מלמטה+ טריידים חכמים, שונה לחלוטין מלברון וכריס בוש מצטרפים לכוכב על שלישי, כנ"ל הסלטיקס…

Westbororian
Westbororian
20/01/2019 0:22:48

They (curry) changed the game , most teams now play same 'shooting contest' match.
150 points average is going to get ugly to watch quick. Rockets are the worst at that already…
Only few teams still play D first…C's among them (Smart's MVP)

Benjo
Benjo
20/01/2019 2:19:36

מנחם אהבתי מאוד לקרוא את הטור שכתבת יש לך יכולת לייצר דברים שפשוט כייף לקרוא.דרך אגב כמובן שכל מה שכתבת זה ערימה של שטויות במקרה הזה. אתה מבלבל בין שמחת החיים ושמחת המשחק של סטף לבין שחצנות. לדעתי הם ממש לא שחצנים הם פשוט נהנים עד הסוף מהמשחק שנקרא הופס. אני לא מדבר על זה שהדרך שבה בנו את הקבוצה היתה הכי טהורה שיש. בחירות דראפט בלי טריידים. דוראנט כמובן הצטרף אבל אם הוא בחר להצטרף אליהם זה גם אומר משהו על הארגון הזה.
אחלה טור כרגיל מנחם אוהב את התשוקה שלך.

רפיקי
רפיקי
20/01/2019 11:28:30

מנחם בשנה הבאה דוראנט ואולי גם קזינס לא יהיו שם, המירוץ לאליפות יהיה פתוח לגמרי.
ועכשיו שאלה, אם אתתה לא יכול לשנות את זה, למה לא לאהוב את זה?