You are currently viewing דנבר פוגשת את פורטלנד ו-3 משחקים מוקדמים בראשון / רועי ויינברג

דנבר פוגשת את פורטלנד ו-3 משחקים מוקדמים בראשון / רועי ויינברג

יום לא רע בכלל של כדורסל עם מפגש מסקרן בין דנבר ופורטלנד בקרב על הבית הצפון מערבי. גולדן סטייט מגיעה לפגוש את לוקה דונצ'יץ' ולא פחות מ-3 משחקים מוקדמים, כולל מפגש מעניין בין וושינגטון לטורונטו. בואו נתחיל:

03:00-דנבר נאגטס (13-28)-פורטלנד טרייל בלייזרס (17-26)

דנבר ניצחה 7 מ-9 האחרונים, למרות ההפסד המביך לפניקס המשתפרת. הם חוזרים לסגל מלא – וויל בארטון שיחק בהפסד לסאנס, פול מילסאפ פותח וגארי האריס מתקרב לכושר מלא. ניקולה יוקיץ' וג'מאל מארי נהדרים בזמן האחרון ויחד עם כל המחליפים, ביחוד מונטה מוריס ומאליק ביזלי, יש כאן קבוצה עמוקה שמניעה כדור היטב.

הם פוגשים קבוצה שמשחקת מתחת לראדאר. הבלייזרס ניצחו 6 משחקים מ-7 האחרונים, כולל יוסטון, סקרמנטו ופילדלפיה. יוסוף נורקיץ' בכושר הטוב בחייו ומתפקד כמספר 3 ללילארד ומקולום. אם ימשיך ככה הם ימשיכו להיות חזק בקרב על הביתיות.

זה משחק טוב מאוד. אפשר לדבר על הקרב בין יוקיץ' ונורקיץ', שני אירופאיים שנבחרו ע"י דנבר בסיבוב השני, או על איך טורי קרייג יסתדר עם סי ג'יי מקולום בהגנה. לדעתי זה יהיה משחק של שחקני המשנה והצוות המסייע העדיף ינצח. הוא יהיה של דנבר.

02:00-דאלאס מאבריקס (22-20)-גולדן סטייט ווריורס (14-28)

יש 3 קבוצות שישחקו הערב: דאלאס, המאבריקס וגולדן סטייט. לפני שנתייחס לגולדן סטייט בואו נדבר על דאלאס, אחת הקבוצות הטובות בליגה. 16 ניצחונות מ-20 משחקים, הדירוג ההגנתי התשיעי בגובהו בליגה והתקפה מאוזנת. הבעיה שלהם היא שיש גם את המאבריקס, גרסת החוץ של דאלאס שניצחה 4 משחקים מ-22 העונה. הפער מורגש בעיקר בהגנה.

למזלם, היום הם מארחים את גולדן סטייט. האלופה (הנצחית?) ניצחה 5 מ-6 משחקיה האחרונים עם התקפה שנראית טוב מאוד. קליי תומפסון חזר לעצמו אחרי פתיחת עונה חלשה וגם דריימונד גרין העלה הילוך. כשמוסיפים לזה את החזרה של קאזינס ב-18.1, אפשר וצריך לחשוש.

היום קשה לראות את דאלאס עוצרת אותם. הסיכוי הכי טוב שלה זה כמובן דונצ'יץ', אבל תומפסון בכושרו הנוכחי יהיה תשובה הולמת בהגנה. האריסון בארנס יכול להיות אקס פקטור מול האקסית, אבל פערי האיכות, נוסף על העדרו של ג'יי ג'יי בריאה שהיה פקטור מהספסל לכל אורך העונה, מרמזים על ניצחון של גולדן סטייט.

20:00-וושינגטון וויזארדס (25-18)-טורונטו ראפטורס (12-32)

יש חיים בלי ג'ון וול. אולי אפילו יותר טובים מהחיים עם ג'ון וול. הוויזארדס ניצחו 4 משחקים מ-6 האחרונים, כולם בלי הרכז המשמעותי שלהם כשההתקפה השתפרה משמעותית. בראדלי ביל פורח גם השנה ליד תומאש סטרוניסקי ועושה הכל על המגרש, ג'ף גרין מתפקד כסייד-קיק טוב בהגנה ובהתקפה כאחד ותומאס בראיינט קולע באחוזים גבוהים בצבע והופך לאט אבל בטוח לסנטר פותח לגיטימי בליגה. הם מרחק 2.5 משחקים מהמקום השביעי במזרח ועוד יכולים להגיע לפלייאוף עם עומק מרשים: חמישה שחקנים קולעים בין 11 ל-15.2 נקודות בערב.

היום הם פוגשים קבוצה יותר טובה מהם בפער. טורונטו ניצחה 6 מ-7 המשחקים האחרונים, חזרו לקלוע ונראה שהמשברון שהיה להם שייך להיסטוריה. סיאקם, איבקה ולנארד טובים מאוד וגם החזרה ההדרגתית של קייל לאורי לכושר לא משפיעה יותר מדי והם עדיין בקצב לראשות המזרח. היכולת הגבוהה בשני צדדי המגרש הופכת אותם לאחת הקבוצות הטובות והגמישות בליגה. עדיין מדובר במוקש לא קל עבורם, בהתחשב בזה שהוויזארדס טובים משמעותית בבית מאשר בחוץ.

המפתח הוא השמירה על בראדלי ביל, בתור הכוכב היחיד של וושינגטון כרגע והיוצר היחיד שם. דני גרין יתבקש להיות השומר עליו לאורך רוב המשחק כגארד ההגנתי של הראפטורס, שנמצא בתקופה פחות טובה מזאת שהייתה לו בתחילת העונה, אבל עדיין מדובר באחד השומרים הטובים ביותר שיש בליגה. הוויזארדס מאוד אוהבים לסדר לו חסימות ולכן סביר שנראה חילוף אחרי כל חסימה בסגנון האהוב על הקנדים. נוסף על כך, יהיה מעניין לראות אם הראפטורס ינסו לשחק עם קוואי לנארד כפאוור פורוורד לצד או ג'י אנונבי בהתחשב בכך שהמכשפים משחקים רוב הזמן סמול בול. בכל מקרה, יש לי הרגשה שהמשחק יגמר בניצחון צמוד של טורונטו.

22:30-אטלנטה הוקס (29-13)-מילווקי באקס (12-29)

משחק שמפגיש בין שתי קבוצות עם מאזנים כמעט הפוכים. אטלנטה לא קבוצת כדורסל טובה במיוחד, אבל יש להם הברקות. ההתפוצצות מול מיאמי והניצחון האחרון על פילדלפיה היו כאלה, למרות שהם הפסידו בשאר משחקיהם. החבורה הצעירה הזאת מרוויחה מאוד מקווין הוארטר, קליי תומפסון הצעיר שנמצא בכושר קליעה מצויין, וכך גם מג'ון קולינס שמאז ה-17 בדצמבר קולע 19 נקודות עם 12 ריבאונדים בכל ערב. בתקופה הזאת ההוקס עם 7 ניצחונות מ-13 משחקים. טריי יאנג מוסיף כמנהל של הקבוצה הזאת והמתקדמים יוכלו לזהות קווי דמיון מסויימים בין יאנג לקרי ובין הוארטר לקליי. זה החזון של ההוקס.

למרות הסימנים החיוביים, הוא כנראה לא יצא לפועל העונה. החזון המתקדם יותר שייך למילווקי, אולי הקבוצה הטובה בליגה. ברוק לופז מיידה שלשות וסוגר לריבאונד, אנדטקומפו מגשים את חלומם הרטוב של כל שחקני הפנטזי עם 26-12-6-1-2 במשחק, קריס מידלטון זה הסייד-קיק המושלם ובקו האחורי מלקולם ברוגדון ואריק בלדסו טובים מאוד. כדאי לשים לב לג'ורג' היל שהגיע מקליבלנד העונה ומשחק לא רע בכלל, למרות שהמספרים היבשים לא מראים את זה. הוא יכול לרכז, לשחק בלי הכדור ולהחליף בהגנה והוא חלק חשוב מרוטצית הגבוהים של מילווקי. זאק לואו החמיא לו ובצדק בטורו האחרון והבאקס יכולים לשחק בדקות מסוימות עם 3 מובילי כדור כשהיל עולה ליד אחד הגארדים ויאניס, או אפילו 4 כשברוגדון, בלדסו והיל משחקים ביחד ליד הגריק פריק.

קשה לראות איך אטלנטה מנצחת אותם. הניצחון על מיאמי הגיע כי ההיט קבוצה חלשה בהרבה (וכי הימרתי עליהם בפריוויו של ראשון שעבר..), הניצחון על פילדלפיה הגיע במשחק שג'ואל אמביד לא שיחק בו. אין להם מספיק כוח אש כדי לעמוד בקצב של מילווקי, אין להם שומרים מספיק טובים בשביל יאניס ומידלטון. הפתעה יכולה להיות נחמדה, אבל הרבה יותר סביר שזה יסתיים בניצחון גדול לטובת מילווקי.

04:30-לוס אנג'לס לייקרס (20-23)-קליבלנד קאבלירס (35-8)

קליבלנד לא טובים. 12 הפסדים רצופים עם הגנה שסופגת 120 נקודות למשחק ב-52% מהשדה. "רע" זה אנדרסטייטמנט במקרה שלהם. ג'ורדן קלארקסון משיג נקודות, אבל הם יכולים לשנות משהו בהגנה. טריסטן תומפסון חזר חלש מהפציעה והניסיון לפתוח עם צ'אנינג פריי לידו לא עבד. קולין סקסטון שומר מזעזע ברמה אנדרו וויגינסית ואלק בורקס לא שומר גם כן. יכול להיות שהחזרת לארי נאנס ודיוויד נוואבה לחמישייה תסייע להם לחזור לנצח (לצד קלארקסון), אבל כרגע הם ממש לא בכיוון. הדבר היחיד שיכול להפוך את המצב של הקאבלירס ליותר גרועה זה סנקציות מהליגה אחרי שהחתימו את פטריק מקאו ל-3 משחקים והפכו אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

הלייקרס היו אמורים להגיע למשחק הזה עם לברון, מה שהיה מוסיף בהתחשב בכך שהוא פוגש כאן את קבוצתו לשעבר. אחרי כמה משחקים קשים הם ניצחו פעמיים, מול דאלאס ודטרויט, והפסידו ליוטה. עדיין יש כאן הרבה בעיות, במיוחד הקליעה של לונזו בול, אבל קייל קוזמה נהדר מאז שחזר לכושר משחק ולידו ברנדון אינגרם ומייקל ביזלי משיגים נקודות. יש פה קבוצה שלא עושה פלייאוף במערב בלי לברון, אבל לא אחת מחמשת הגרועות בליגה. קליבלנד כן. כשמוסיפים לכל הסיפור הזה את המאזן של הקאבס בחוץ, 3 ניצחונות מ-21 משחקים, אפשר לצפות לצוגה התקפית וניצחון של הלייקרס.

01:00-אורלנדו מג'יק (24-17)-יוסטון רוקטס (17-24)

"כל העולם במה וכל האנשים שחקנים הם", כתב בזמנו וויליאם שייקספיר. ג'יימס הארדן מגדיר את המשפט הזה מחדש – כל העולם במה וכולם רק ניצבים, חוץ מהאיש והזקן. בעשרת המשחקים האחרונים הוא עם 40.8 נקודות הזויות במשחק ב-41% מהשלוש (!), לצד 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים בממוצע. הם האטו בתקופה האחרונה עם הפסדים למילווקי ופורטלנד העדיפות, אבל הוא הפך אותם לקבוצה רלוונטית לפלייאוף. אוסטין ריברס מתגלה כתוספת משמעותית וכך גם דנואל האוס ג'וניור, עוד החתמה חופשית איכותית. קלינט קפלה וג'רלד גרין לא רעים גם הם, אבל כולם ניצבים במופע של הארדן.

היום זה התור של אורלנדו. אחרי הניצחון הדחוק על דטרויט המאבדת גובה והתצוגה של ווצ'ביץ' מול טורונטו הם הפסידו 5 מ-6 משחקים עם הגנה גבולית והתקפה שעומדת במקום. ארון גורדון עדיין לא מנוצל מספיק, אוון פורנייה לא זורק בכמות לה הוא רגיל והקבוצה לא קרובה לניצול הפוטנציאל, אף על פי שהם נראים יותר טוב מהשנה שעברה. אין סיבה לפרט יותר מדי על המשחק כי פערי האיכות, במיוחד בהתחשב בכושר של שני הקבוצות, הופכים את יוסטון לפייבוריטית ענקית. אלא אם הארדן לא ישחק, מה שלא אמור לקרות, נראה כאן ספקטקל נוסף של ה-MVP המכהן. בלואו-אאוט לטובת יוסטון.

20:00-ניו יורק ניקס (32-10)-פילדלפיה 76' (16-27)

הניקס ניצחו שני משחקים מ-18 האחרונים. עמנואל מודיאיי רכז פותח טוב, קווין נוקס מתאקלם לליגה ואפילו לוק קורנט נראה כמו סנטר סביר לפרקים, אבל אף אחד מהם לא שחקן שמשיג ניצחונות NBA לבד וההגנה חלשה בהתחשב בחומר השחקנים הבינוני הזה. הם הצליחו להפתיע את הלייקרס חסרי לברון ואת ההורנטס בערבים של התעלות התקפית, זה הסיכוי הכי טוב שלהם היום.

פילדלפיה יכולה לאפשר כזאת. נכון, הם טובים בהרבה ונכון שהם ניצחו 7 משחקים מעשרת האחרונים, אבל הם ספגו 123 נקודות מאטלנטה, 129 מפורטלנד ו-121 מבוסטון. ההגנה שלהם לא יציבה במיוחד והם מתבססים בעיקר על ההתקפה. עשרת המשחקים האחרונים הציגו את בן סימונס, יקירו של שי אבן צור, בשיא תפארתו כשהוא מתקרב לטריפל-דאבל כמעט בכל משחק. ג'יי ג'יי רדיק קולע בקצב גבוה ויש את ג'ואל אמביד וג'ימי באטלר כמובן. ההתקפה שלהם יותר טובה מההגנה של הניקס, למרות הבעיות שיש בין באטלר לקבוצה על מיעוט הנגיעות שלו בכדור. לכן סביר שהם ינצחו, אבל לא בטוח שמה שיספיק לניקס יספיג לפלייאוף, במיוחד עם ההגנה הזאת. פילדלפיה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
366 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
bobby
bobby
13/01/2019 14:52:37

אחחח, קליבלנד קליבלנד..
לפני תחילת העונה אמרתי שלא יעשו פלייאוף העונה (בניגוד לדעת הרוב), ובהמשך כשלו פוטר אמרתי שזה לא מה שיחלץ אותם מהבוץ (שוב פעם, בניגוד לדעת הרוב שמשום מה חשבו שיש בקבוצה הזאת פוטנציאל פלייאוף).
אולי הם יוכלו לכוון לפלייאוף בשנה הבאה עם ציון וויליאמסון, עד אז הקבוצה הזאת פשוט חלשה ברמות, הזוי שלברון ג׳יימס אחד הוא הפער בין העפלה לפיינלס לכלום ושום דבר שהם נראים היום.
לא מאמין שאשכרה יוסטון הפסידו להם (במפגש הראשון ביניהן העונה, לא בשישי האחרון בו הסדר שב על כנו).

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 15:02:25
Reply to  bobby

ציון יהיה בניקס, טראסט דה פרוסס. מנחם אמר שהליגה לא דואגת לניקס.

לברון הוא כמו מחנך של כיתה טיפולית. שהוא נמצא השחקנים מתאמצים כי יודעים שהמאמץ שלהם יכול להועיל אבל שהוא לא שם הם אומרים בשביל מה להתאמץ אנחנו גם ככה פחים. אל תשכח שמהקבוצה של לברון לא נשאר כלום לאב טריסטן וגי אר מעולם לא נודעו כבעלימוטיבציית ואימוני יתר אבל הם בחופשה ואיש לא רוצה לגעת בהם. הקאבס משחקים עם יורוקאפ מלא סקסטון, עוסמאן, נאנס (גיא לא צריך לתקן אותי גם אם אני טועה אני לא רואה את הקאבס זה בסדר, זה חוות דעת בלי צפייה בהם).
לא שאם לאב טריסטן וגי אר היו משחקים הם היו נראים טוב יותר כן? בוא נהיה מציאותיים.

לי הדבר הכי מוזר זה למה החתימו את קווין לאב על חוזה כ"כ ארוך? על מי הם ניסו לעבודשהם אמרו שהם בונים עליו לטווח ארוך?
לאב שודד די בכיר אל תסתכלו רק על וול ופול, לאב אמנם שדד פחות אבל עשה אחלה שוד.
אני מניח שהוא לא ישחק יותר מידי בעונות הבאות גם 🙂 סתם הרגשה שלי

עידו גילרי
עידו גילרי
13/01/2019 15:10:38
Reply to  bobby

בובי אתה שוכח שכשדיברו על פלייאוף היה מדובר בקבוצה אחרת לגמרי. לאב, היל, קורבר לא נמצאים שם וגם ככה הם משחקים עם המון פציעות. אם אתה מסתכל על החולשה המטורפת של תחתית המזרח זו לא הייתה ציפיה כל כך מופרכת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13/01/2019 16:04:42
Reply to  bobby

הם גם פצועים וגם "פצועים", כלומר חסרי מוטיבציה. שמעון צודק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 16:53:51
Reply to  bobby

ה"משום מה" הזה כולל את חסרונו של קווין לאב, הגלייתו של ג'יי-אר סמית', והטרדתו של קורבר.
בגדול הם עשו את כל מה שאפשר כדי לטנקק.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 17:08:36
Reply to  bobby

בובי הרוב הימרו על קאבס מקום 9-הנה הימורי פתיחת עונה הראנקר

http://www.hoops.co.il/?p=137375

הנפילה של כולם זה וושינגטון במקום 6 אבל עם המצב במזרח הם עוד יכולים להגיע לזה 🙂

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 17:14:04
Reply to  חרש עץ

יש רק אחד בכל התגובות שידע מה הוא מדבר

Berch
הגב 14 אוק 2018 08:39:48
כואב הלב על וושינגטון אבל לא נראה לי שהם יגיעו ל 8.
יש שם הרבה יותר מדי בלאגן. אם יביאו את אובראדוביץ' באמצע העונה אז אולי…..

יש פה שני חברי פאנל בכירים ששמו את ווש מקום 5, עוד חבר פאנל בכיר שם אותם מקום 4!! הדירוג הכי גבוה שמישהו נתן להם, כמעט כולם שמו אותם מקום 6.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 17:19:16
Reply to  חרש עץ

לעומת זאת בראנקר המערבי הנפילות הגדולות היו עם יוטה (4 בראנקר) ונ"א (6 בראנקר) כאשר קליפרס (13 בראנקר) והקינגס (אחרונים) המפתיעות במקום שני אלו.

http://www.hoops.co.il/?p=137465

Berch
Berch
13/01/2019 19:59:17
Reply to  חרש עץ

אוי ואבוי
אל תעדכנו את אשתי שאני צודק…. זה יהרוס לנו את הזוגיות
🙂
האמת שדווקא בתקופה האחרונה הם עושים רושם של סיכוי להיות במקום שמיני אז אולי לא אהיה צודק בסופו של דבר
ריגשת סוסעץ
שמעון לא היה עושה דבר כזה
🙂

עידן הרחוק
עידן הרחוק
14/01/2019 6:49:40
Reply to  Berch

😉
צדק לפנינו יהלך יום אחד…
כדי שלא יגיע ככ מהר הצדק, אסור בתכלית האיסור שנשתינו יחשדו שאנחנו צודקים ולו במעט.. זה הרס הזוגיות .
רחמנא לצלן 😉
כן אשתי האהובה את צודקת ..

Benjo
Benjo
13/01/2019 17:54:31
Reply to  bobby

לא זוכר הרבה שהימרו עליהם. הם פצועים . לאב עכשיו נאנס. אם הם בסגל מלא הם יכולים להיות לא רעים דוקא ראיתי כמה משחקים שלהם העונה ודי נהנתי מהם.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 14:55:49

איכשהו שוב סילבר דאג לדחוף אשפה למשחקים המוקדמים בדמות ניקס, ווש (לפחות לא דטרויט) והוקס כמו תמיד אבל מולם העמיד יריביות ראויות לצפייה, פילי, ראפס ובאקס. ערב שכולו טופ מזרחי מול אשפה מזרחית. פילי ראס באקס ינצחו אם כמובן יאניס ואמביד ישחקו.

גולדן ינגבו את המאבס שבריאה כנראה סיים את עונתו זו. ואיך הם אוהבים את הנמושות האלו עם שיאי השלשות והריקודים. גולדן במאזן הטוב בליגה מול נמושות נדמה לי וזה ימשיך.

הלייקרס ניצלו בדמות משחק מול יורוקאפ כשר למהדרין עם חותמת של הרבנות. זה הזמן למניית לונזאי (לונזו ואינהגרם) להיות בשיאה.

הארדן עם עוד משחק של 40+ קל, אולי אפילו 60+

ערב על הפנים אבל פילי בשעה 8 ממתיק את הגלולה, רק שלא יפסידו בטעות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 15:03:05
Reply to  חרש עץ

אהה ודנבר ככ תשמח לחזור הביתה, הם יחנקו את לילי כריות

אופיר
אופיר
13/01/2019 15:31:11

אף אחד לא יצפב במשחקים הערב. זה שבוע הדיויז'ונאל בפוטבול. קדימה פילי!!!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 15:45:38

תודה רבה רועי.
דנבר פורטלנד יהיה מעניין.
אם יש היום פוטבול, למה המשחקים המוקדמים הם הפחות מושכים? למה לסדר מראש משחקים טובים בשעות מוקדמות? לליגה הפתרונים

עידו גילרי
עידו גילרי
13/01/2019 15:46:45

??
אתה חושב שצריך לנסות להתחרות בפלייאוף של ה-NFL?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 15:51:12

להפך. אם הפוטבול בערב, המשחקים הטובים של הליגה צריכים להיות מוקדם, וההפך.

עידו גילרי
עידו גילרי
13/01/2019 15:53:01

אני מבין שאתה לא עוקב בכלל…
הפוטבול מתחיל מוקדם. אתה יודע אצטדיונים פתוחים ושטויות כאלה. המשחק הראשון ב20:00 שעון שלנו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 15:54:09

עכשיו זה ברור. תודה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 15:50:07

למה לא…

עידו גילרי
עידו גילרי
13/01/2019 15:51:47

כי אין לך סיכוי…
יש 11 משחקי פלייאוף סך הכל ואתה רוצה שמישהו יעדיף משחק עונה רגילה אחד מתוך 82 ?

ברוך רובין
ברוך רובין
13/01/2019 15:53:15

גם אם היה פלייאוף NBA נגד NFL מרבית הצופים היו בוחרים בפוטבול, בטח שזה אחת העונות היותר טובות של השנים האחרונות

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13/01/2019 16:04:03

תודה רועי.
לא הבנתי למה אמרת שג'ורג' היל משתלב ברוטציית הגבוהים של מילווקי, אולי התכוונת שהוא משלים אותם בחמישיה השניה (?)
דנבר-פורטלנד משחק מסקרן, מילווקי ינגבו את אטלנטה. מקווה שיוסטון תנגב את אורלנדו, זאת קבוצה בעייתית עם הבלחות לא צפויות אז נקווה לטוב.

הייט אשברי
הייט אשברי
13/01/2019 16:13:07

עגל "קמע שלנו" – מרוב ניגובים הפארקט כבר נשחק . לא חבל ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13/01/2019 16:45:34

לא מזמן המזוקן ניגב איזו קבוצה אחת מאוד טובה, די נהנינו . . .
🙂
take it easy

הייט אשברי
הייט אשברי
13/01/2019 17:52:00

תיהנה בעונה הרגילה . אז הלידים יכולים לשחק להם. בפלייאוף , כשהכסף על השולחן , תנגב את הדמעות . כמו לפני שנה .

הייט אשברי
הייט אשברי
13/01/2019 17:52:21

אז הילדים …

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13/01/2019 16:46:26

נ.ב. שמעון משפיע עלי. הוא כמו האתר, נמצא בכל מקום ומשפיע על הכל

הייט אשברי
הייט אשברי
13/01/2019 18:02:40

רואים…

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
13/01/2019 18:56:41

תנחומי הכנים

רפיקי
רפיקי
13/01/2019 16:22:14

תרשמו, קרי או דוראנט עם 40 פלוס הלילה

ולדי קוגן
13/01/2019 16:30:51

בחרו לא להתחרות עם הפוטבול ודחפו את כל השאריות לשעות המוקדמות.לפחות לא תהיה התלבטות. דנבר פורטלנד משחק נפלא, מריח לי כמו הארכה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/01/2019 16:50:26

ערב מוקדם, וסוף סוף בלי דטריוט! (אם כי קשה ללכלך היום, אחרי ההצגה של גריפין אתמול).
תודה רבה על פריוויו מעולה, את הפתיחה של מג'יק רוקטס אני אקח אל קברי (או שאשכח אותה בעוד יומיים, הראשון מבין השניים)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 16:51:12

תודה רבה

סער ברעם
13/01/2019 17:51:29

גולדן סטייט שאננים כרגע. דאלאס מנצחים

Benjo
Benjo
13/01/2019 18:17:19

אין מצב. הם בכושר שיא כל התזמורת מנגנת עכשיו. זה יהיה מפתיע מאוד אם יקרה

מנחם לס
מנחם לס
13/01/2019 18:01:18

יום שיש בו יותר מדי ספורט. מתחיל עכשיו עם טוטנהאם – יונייטד, ואז פלייאוף פוטבול וכל משחקי הכדורסל שרועי כתב עליהם, וכמובן אוסטרליה אופן בטניס. הראש מסתובב מרוב אירועים.
תודה רועי. כמה משחקים מעניינים מאד.

Benjo
Benjo
13/01/2019 18:18:15

סבבה של פריוויו.יאניס בסוף משחק היום? יש כבר החלטה סופית?

zivovivo
zivovivo
13/01/2019 18:57:03

תודה רועי,
תיקון קטן יוסוף נורקיץ נבחר 16 בדראפט 2014.

Benjo
Benjo
13/01/2019 19:11:05
Reply to  zivovivo

נותן עונה מדהימה. פורטלנד זה כבר לא רק לילארד ומשולם.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:07:21
Reply to  Benjo

בדיוק הזמן להטריד אותו

Berch
Berch
13/01/2019 19:39:25

אחלה פרוויו רועי
חייב לציין שאני זוכר שדנבר התלבטו את מי להשאיר – יוקיץ' או נורקיץ'.
כשנוקיץ' הגיע לפורטלנד הוא השתלב יפה ונתן מספרים. לי הרגיש אז שדנבר עשו טעות והשאירו את ה-יץ' הלא נכון.
יפה לראות שפעם באלפי שנים אני עדיין מסוגל לטעות ומגיע כל הכבוד לצוות המקצועי של הנאגטס שראה את העתיד טוב ממני.
הם ללא ספק השאירו את השחקן הטוב יותר עבורם.
נו, לפחות המקרים האלה מזכירים לי שאני אנושי
🙂

Ljos
Ljos
13/01/2019 19:58:32
Reply to  Berch

אל תיתן למקרה אחד לבלבל אותך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 20:32:27
Reply to  Berch

גאוני… גם התגובה של ליוש. באתי בשביל הכדורסל, נשארתי בשביל ההומור 🙂

עידן הרחוק
עידן הרחוק
14/01/2019 6:57:05

לגמרי 😉

שמעון
שמעון
13/01/2019 19:57:49
שמעון
שמעון
13/01/2019 19:58:17
חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:09:26

פעם ראשונה מזה זמן רב אני רואה הצגת שחקנים של הניקס LOL כאילו לקחו אליפות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:16:45

אני משתגע שאמביד מקבל כדורים על ה3 ומשם עושה תנועה עד לסל במקום לקבל ליד הסל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:17:32

קווין נוקס זה אוויר בהגנה

דובי
13/01/2019 20:19:30

מאה שקל למי שמזהה אקט הגנתי של נוקס.
לפני שבוע מצאתי ברחוב צ'ינצ'ילה גוססת ששומרת יותר טוב מהזבל הזה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:21:52
Reply to  דובי

חחח לגמרי

בשידור יש עכשיו שפשוף על בן סימונס מטעם שדרנית הקווים ואורגיה יחד עם ברט בראון שאמר לה כמה סימונס גדול לאחרונה והשתפר בהתקפה.
שיעורי התאגיד קורסים יסודות השכנוע ב ו-יסודות ה-NLP ב

דובי
13/01/2019 20:22:37

מזמן לא הייתה ניקס כל כך עלובה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:23:30
Reply to  דובי

אל תדאג חצי שני נקל עליכם, אנחנו לא אוהבים להשפיל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:22:52

התספורת של גימי הכי יפה בליגה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:24:32

באטלר עבר לשחק סנטר בשביל סימונס LOL

דובי
13/01/2019 20:25:15

לא ראוי לצפייה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:27:58
Reply to  דובי

יהיה בסדר חצי שני אל תדאג. אנחנו בודקים אם באטלר יוכל להיות סנטר בפלייאוף, מכינים הפתעה לבוסטון

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:26:18

חברים אתם עדים להיסטוריה גימי באטלר כבר לא SF הוא עבר לשחק סנטר עושה חסימות מתחת לסל וממוקם שם לקבל כדורים שבאים אליו כמו שבאים לאייטון.

בראון מאמן העונה גילה דבר חדש שאמביד יורד באטלר נהיה הסנטר של פילי, תכלס עדיף על בולדן

דובי
13/01/2019 20:28:23
Reply to  חרש עץ

מול הניקס כל אחד יכול להיות סנטר

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:31:44
Reply to  דובי

מלקקים גלידת קורנטו

דובי
13/01/2019 20:31:14

אומץ בחורים אומץ!
עוד רגע אנחנו חצי מהנקודות של פילי!
אומץ!

דובי
13/01/2019 20:34:02

אם נוקס ימשיך לזרוק בכזאת קשת כדורים יכנסו למסלול מסביב למנהטן

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:36:17
Reply to  דובי

כמה אמביד מדבר גם שהוא רץ להגנה אני שומע אותו עד לפה יש אחלה ווליום שומעים מהמגרש צעקות של שחקנים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:35:19

אשך מקונל מתקשה מול הניקס לא עצמו היום

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:38:31

גלידת קורנט הפכה לגלידת תות, מה זה הידיים הורודות האלו??? וואו יש שחקן ורוד לגמרי בליגה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 20:38:42

מה זה המסירות המוזרות האלה של הניקס? כל מיני קפצוצים מוזרים ואז שחרור כדור מפתיע. השראה מברודווי? או סתם איזה משהו שהתפתח על האי המבודד מנהטן?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:42:06

חחחחחחחחח לגמרי כל שחקן קופץ סתם ואז מוסר נראים מרי פופינס עם כדור

Ljos
Ljos
13/01/2019 20:51:18

אומנות לחימה מקומית.
בשני העשורים האחרונים חל איסור מוחלט לשחק כדורסל על האי. בהשראת הקפוארה, החליטו בניקס לאמן את השחקנים בכל זאת, תחת מסווה של המחצב הטבעי המקומי הגדול ביותר, אחרי התעללות בשחורים וקווי רחובות שעושים לגיא טוב על הלב – אמן הפרינג' שמת להתפרסם. בטענה שהם כבר, עוד רגע, מסיימים לתכנן את יצירת המופת שלהם בסגנון מחול מודרני, הם מנסים לשחק כדורסל.
רק שבינתיים במקום קפוארה, אנחנו מקבלים את ההוא שלמד שחייה בהתכתבות וטבע בחול.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:52:05
Reply to  Ljos

חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 21:38:53
Reply to  Ljos

:-))))

דובי
13/01/2019 20:41:08

אני לא בטוח שיש לקווין נוקס מוח. אם להסיק מהצורה שבה הוא מתמהל על המגרש ומקבל החלטות הייתי אומר שבדומה לחרקים, הפקודות להפעלת הגפיים ושאר האיברים החיוניים מתקבלות מאיבר שממוקם מתחת ללסת ונוצר מאיחוי של שלושה גנגליונים.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:42:57
Reply to  דובי

אין כלום, זה IQ כרמלו בהתאמה של 100%. נמצאה גם התאמה לדיון וויטרס ולאנס סטיבנסון.

דובי
13/01/2019 20:46:24
Reply to  חרש עץ

תפריד בין הארוגנטיות האטומה והאגואיסטיות של מלו, הברגים המתרוצצים חוםשי בראש של סטיבנסון והואקום הברור באזור איבר החשיבה של נוקס.
מבלבל לפעמים.

Benjo
Benjo
13/01/2019 20:52:56
Reply to  דובי

חחחחחחח הרגת אותי

דובי
13/01/2019 20:42:34

כמובן שאופציה נוספת היא שהבנאדם פשוט דפקט עם דיפלומה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:45:00

אשך מקונל היום זה חגיגה ליריב כל הנק של הניקס עליו ולא עושה כלום בהתקפה, הוא ובולדן מחזירים את דובי לעניינים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:45:44

אמביד ישן בעמידה תכף נרדם על קורנטו תות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:47:18

המשחק הזה עושה לי חשק לשמוע

https://www.youtube.com/watch?v=deB_u-to-IE

דובי
13/01/2019 20:48:55
Reply to  חרש עץ

מכל שירי האבל והפרודיה בעולם זה מה שעולה לך בראש?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:51:30
Reply to  דובי

אני נרדם…

דובי
13/01/2019 20:52:30
Reply to  חרש עץ

זאת בדיוק הטקטיקה של הניקס. הבעיה היא שבדרך כלל נרדמים לנו כשזה כבר 15 בחזקת שלוש הפרש

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:53:38
Reply to  דובי

זה טקטיקת זליקו ומסינה, פנא ואולימפי

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:53:07

רמת העניין בטורנטו ווש זה כמו בחרקים של מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 20:53:15

אין כמו מראה עיניים – למרות שידעתי את הכל גם לפני, צפיה בניקס מעלה פליאה קיצונית – איך יכול להיות שבליגה עם תקרת שכר ומנגנון דראפט מאזן, אחרי כל כך הרבה שנים למטה הם עדיין כל כך חלשים? מי אלה השחקנים המוזרים האלה שלובשים לבן? מי זה לוק קורנט ולמה הוא לא במשרד רואי החשבון בו הוא שותף? ממש בלתי נתפס.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:54:08

זה גלידה בטעם תות שתוקע שלשות לא רע

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:54:46

סימונס עם גאמפ בסיבוב חחחח איך כולם מתלהבים רק רשת

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:55:44
Reply to  חרש עץ

הבחור מתחיל לעבוד על הגאמפ זה כבר זריקה שמינית או משהו שלו במשחקים האחרונים. עונה הבאה יתחיל נראה לי לזרוק שלשות לראשונה

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
13/01/2019 21:44:07
Reply to  חרש עץ

נכון

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:57:21

חברים עוד כמה גאמפים של סימונס והוא כבר לא יהיה כשיר לטריידים.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 20:59:28

סימונס הפעם עם איירבול בגאמפ בסיבוב

דובי
13/01/2019 21:03:13

חשוב לי להדגיש פרט שלא דובר כאן עדיין. הקבוצה שלובשת את מדי הניקס הערב היא נבחרת הדמקה הפאראולימפית של ניו יורק.
קצת חבל שאנשים כאן לא מעריכים את המחווה האנושית הבאמת מרגשת ומתייחסים למשחק כאילו מדובר בהתמודדות שגרתית בין שתי קבוצות NBA.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 21:05:56
Reply to  דובי

גאוני!!! זה ממש ככה. לא קשורים לענף.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:05:27

חחח איך סימונס חולה על לשחק נגד נמושות שכל הצבע ריק לחדירות והוא יכול לנפח סטט

דובי
13/01/2019 21:07:09

לא מבין איך קורנט מכשיל את אמביד ברחבה ואמביד הולך לזרוק עונשין ולא לבעוט פנדל.
אין מה לעשות מול שיפוט כזה.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:09:21
Reply to  דובי

חחחחחחחחחחח

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:09:09

לא שלא ידענו את זה במכבי אבל בולדן לא שייך אפילו ליורווקאפ

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:10:47

דובי הבטחתי לך רחמים רואה?

רבע אחרון אפילו ניתן לכם הרגשה שאתם יכולים, בכל זאת צריך לתת הרגשה טובה לפאראולימפים

דובי
13/01/2019 21:10:49

16 הפרש במחצית! תאכלו תלב עוכרי ישראל!
הניקס בדרך לקאמבק ולא יעזור לכם כלום!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 21:30:51

שמעון אני בסנוקר היום. דש למקונל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:33:42

סלבדור תן בראש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 21:43:43
Reply to  חרש עץ

חחח במאסטרס. היגינס שוחט

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:54:48

לא מבין בזה אתה רואה סנוקר או משחק בעצמך?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:01:53
Reply to  חרש עץ

רואה. יש טורניר מאסטרס.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:55:50

אשך סידרתי לך רבע אחרון מותח בMSG

פורט נוקס עם 22 נק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:33:19

מסכן באטלר, רצה מקס הפך לקובינגטון 🙂

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:34:22

דובי פורט נוקס

דובי
13/01/2019 21:34:45

דינג דונג! שמונה הפרש!
רייז אנד שיין…

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:35:39
Reply to  דובי

אמרתי לך שניתן לכם להרגיש טוב, אתה לא האמנת. אנחנו אוהבים לתת הרגשה ליריב שהם היו קרובים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:34:54

אתם רואים כמה סימונס SOFT? אוויר בהגנה

דובי
13/01/2019 21:37:37
Reply to  חרש עץ

אז תן ביטוי להגנה של נוקס

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:46:35
Reply to  דובי

עזוב איזה ילד בן 19 שומר 🙂

עם מאמן טוב הוא פוטנציאל נהדר לסקורר טוב. הוא מאד בוסרי וטיפש. הגנה לא יהיה לו אף פעם כנראה למרות שיש לו פוטנציאל ואתלטיות אולי באחד על אחד אבל מוח יהיה קשה לתקן.

שי אבן צור
שי אבן צור
13/01/2019 21:43:31

מוסקלה עם צעדים ברורים!!!
איך לא שרקו, איך???

דובי
13/01/2019 21:45:04

כמו שנתנו זריקות במקום פנדל במחצית הראשונה. שופטים אנטישמים.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:48:34

אויש תהיה בשקט על זה אתה מתלונן?

https://www.youtube.com/watch?v=rjM4z-M7gcA

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:44:49

ניקיטה בכלל לא בענף הנכון

דובי
13/01/2019 21:46:34
Reply to  חרש עץ

הוא קיבל צ'ופר משחק עם הקבוצה הבוגרת אחרי שניצח את קנטר בהתערבות על אכילת המבורגרים

fdsd
fdsd
13/01/2019 21:49:42

שלח קישור HD למשחק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:52:38
Reply to  fdsd

יש לינק בתגובה 15 ו-16

fdsd
fdsd
13/01/2019 21:50:06

איפה אתם רואים את המשחקים?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 21:52:13
Reply to  fdsd
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 21:50:21

כל שניה של צפייה בניקס נגד פילי מעלה את הערכתי לפופ. אנחנו לא תמיד טובים, לא תמיד מנצחים, ולעתים מחמיצים בטירוף, אבל תמיד יש שיטה, רצינות ומוטיבציה.
הניקס בכלל לא קשורים לענף ופילי, כקבוצה, היא בלגן מאורגן כמעט שכונתי – כבר לפחות שלוש התקפות רצופות שרדיק, היחיד שם שמסוגל לקלוע, מכדרר וכולם מחכים למסירה. זה הזוי. לקליי ולברטאנס זה לא היה קורה. פשוט כדורסל אחר.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:51:40

פופ היה לוקח אליפות עם פילי. אמביד היה אצלו שאק ושחקן ההגנה כל עונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 21:56:42
Reply to  חרש עץ

אני מתחיל לחשוב שאתה צודק. מה הטעם לטנקק ככה אם אחרי זה מבזבזים את כל הכשרון הזה? ואם אין מספיק מאמנים טובים בליגה אז אולי בכל זאת צריך לייבא את בלאט ואוברדוביץ ודומיהם?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:01:04

פילי זה מסוג המועדונים הרקובים שלא יביאו מאמן מבחוץ, המוח שם מנוון. הלוואי בלאט.

שי אבן צור
שי אבן צור
13/01/2019 21:50:56

אמביד מאבד את זה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:50:57

אמביד מנסה להיות הארדן אין שריקה 🙂

דובי אתה רואה? אנחנו מתחשבים בפאראולימפים

דובי
13/01/2019 21:51:45

אוקיי אם פילי מפסידים לניקס האלה שיגישו טופס 55 העברה לליגה השנייה של הונדורס

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:54:00

אמביד עבר לאיגרוף עם הניקס ועם הסל 🙂

דובי
13/01/2019 21:55:56
Reply to  חרש עץ

אין לי איך להגיב לזה בלי שכוחות יס"מ של ערד מופיעים פה לעצור אותי על גזענות קיצונית ימי הביניים

דובי
13/01/2019 21:54:43

מינוס אחד יא רבאנן… תפרשו סיקסרס יא מגוחכים יא חסרי קשר לעולם..
פרוסס מיי אס.

שי אבן צור
שי אבן צור
13/01/2019 21:55:27

אפשר להריח את התסכול של אמביד עד לצד השני של הכדור…

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:56:47

היום זה רק עליו, הוא בא ישן מתחילת המשחק זיין במוח עם טראש טוק סתמי בקושי הלך בזלזול

דובי
13/01/2019 21:58:14
Reply to  חרש עץ

טקטיקה. זה הכל טקטיקה.
ככה עושים את זה אצלנו בניקס, עם שכל ותכנון.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:58:00

רואים למה בראון אהבל? תוציא את אמביד תרגיע אותו דקה הבן אדם מפגיז לוחות וזורק איירבולים, תן לגימי כבר כדור יא דביל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:59:01
Reply to  חרש עץ

אמביד חייב לצאת לכמה דק מחרב לפילי סתם עצבני. מסכן גימי לא ראה כדור כבר כמה דק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 21:59:53

רדיק עושה הארדן לךרוקי התמים.

בראון יא דביל תחזיר את גימי הרגת אותו

דובי
13/01/2019 22:00:00

אם פילדלפיה היו קולטים כמה נוקס לא קיים בהגנה הם פשוט היו זורקים דרכו במקום כל השיט הזה של הטעיות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:01:59
Reply to  דובי

בדיוק אבל השחקן שעשה את זה הכל הרבע השלישי ירד לנוח ונשכח אחרי זה שהוא יפתח על המאמן יגידו שהוא בעייתי

דובי
13/01/2019 22:02:18

אנד דה אוסקר פור אני חמור עם שכל של צנצנת שוקולד השחר גואז טו… קווין נוקס!
על המתפרצת הכושלת בהיסטוריה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 22:03:33

להסתכל על אמביד וחברות. מה יש לו לחפש שם? ומה יש לזינגר לחזור לניקס? אם אני כוכב היום בליגה אני מוכן לוותר על כסף אבל לשחק בקבוצה אמיתית. כמה כאלו יש? לא יותר מדי:
גולדן
ספרס
בוסטון, עם כל הבעיות לאחרונה
דנבר
טורונטו
מילווקי
אינדי
מיאמי
יוסטון
יוטה
דאלאס
אולי קליפרס
אולי ממפיס

בערך שליש מהליגה. מספר נמוך להדהים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 22:05:00

על אמביד ולבכות…

דובי
13/01/2019 22:03:44

יא! משולש ברמודה בלע את ההגנה של הניקס!

דובי
13/01/2019 22:06:08
Reply to  דובי

תיקון. מרובע ברמודה. גם ההתקפה נעלמה.

דובי
13/01/2019 22:07:33

שני דברים בטוחים בקשר למשחק ההזוי הזה.
אחד, מישהו כתב לו תסריט מראש.
שתיים, היה לו משהו שקשור לשפעת העופות בשכל.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:08:57

הניקס לא בענף הנכון

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
13/01/2019 22:11:18
Reply to  חרש עץ

פשוט תעברו לטורונטו-וושינגטון

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:12:21

גם שם טורנטו נותנים הרגשה טובה לפאראאולימפים, אנחנו פשוט התבלבלנו ונתנו את זה מוקדם מידי לניקס

דובי
13/01/2019 22:09:15

יש מצב שסימונס כרגע עשה צעדים כי הוא נבהל לזרוק משלושה אינץ'?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:11:34
Reply to  דובי

אם תשים לב כל פעם שסימונס מקבל כדור בחצי שלו אחריי סל ומתחיל ללכת הוא עושה צעדים שלא רואים… שששש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:17:50
Reply to  חרש עץ

עושה ווסטברוק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:20:57

כל הרכזים עושים את זה גם ראס אבל סימונס עושה ממש הרבה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:10:24

רואים כמה סימונס מביך בהגנה??

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:18:21
Reply to  חרש עץ

העיקר שהאחרים סופט

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:19:42

אני אמרתי שהוא הסופט הראשי.

שלברון אומר אנחנו רכים הוא מתכוון צעירים תתחילו לשמור

שסימונס אומר אנחנו רכים למי הוא מתכוון? מי עובד בשבילו?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:22:27
Reply to  חרש עץ

הוא חי בסרט עוד מלפני ששיחק דקה בליגה.
בנאדם הזוי לחלוטין, לא מחובר בשיט למציאות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:23:48

זאת הסיבה ששנאתי אותו עוד לפני שראיתי אותו משחק.
אחרי שראיתי שנאתי אותו יותר כי הפער בין הפנטזיה למציאות מעולם לא היה גדול יותר.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:10:56

ווש גם חוזרים לחיים

דובי
13/01/2019 22:12:01

שלושים שניות התעללות בתינוקות וחזרנו

דובי
13/01/2019 22:12:42

ו… ספריוול בקהל.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:13:03

ווש ירדו ל4 הפרש היו בפיגור 18 לא מזמן וכל המשחק למעשה

דובי
13/01/2019 22:13:45
Reply to  חרש עץ

הניקס כבר היו באחד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:14:39

בן סימונס = ג'ון וול עם פחות קליעה.
שיסתכל על וול ויראה את עתידו ואיך יסיים.

דובי
13/01/2019 22:17:39

חלאס כבר לתת לי תקווה כל פעם מחדש יא קבוצה זבל!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:19:25

הסגל ככ זבל שאני לא מצליח להחליט את פיזדייל אכזבה ענקית או לא

דובי
13/01/2019 22:23:48

כשנותנים לך לעבוד עם חולדות קפואות אי אפשר להכין אנטריקוט

Benjo
Benjo
13/01/2019 22:19:33

ביל עושה את כל מה שצריך כדי שיטרידו את וול

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:21:30
Reply to  Benjo

ביל מדהים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:20:31

פילי לא יגיעו גבוה יותר ממה שהגיעו שנה שעברה. זה היה השיא ומשם הירידה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:21:08

פורט נוקס

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:22:21

אמביד נראה לי משחק פצוע הוא בקושי הולך מתחילת המשחק וכל הזמן מתנשף ונח

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:23:06

קייל לאורי מחרבן לבד על ה3 ווש לא לוקחים ריב חח

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:23:32

בראדלי ביללללללללללללללללללללללללללל

Benjo
Benjo
13/01/2019 22:23:37

שוויון בווש 20 שניות לסוף ביל מטורף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:25:50
Reply to  Benjo

מה לא עושים כדי להטריד את וול.
זה תמריץ יותר גדול מלהקת לביאות שרודפת אחריך

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:26:49

חחחחחח זה לא יעזור לו וול עד עכשיו הרס אותו מלהיות כוכב גדול

Benjo
Benjo
13/01/2019 23:16:31

תיאור מדויק יותר מזה לא יכול להיות… :))))

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
13/01/2019 22:24:20

וושינגטון יורקים על תורת האבולוציה בפרצוף – איזו התפתחות בתוך רבע אחד וכמה רצון הם פתאום מראים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:24:26

אני אמרתי לכם ביל זה שחקן פוטנציאל פול גורג צעיר בן 24 אם ידעו מלבנות סביבו יהנו. רק מפגר יטריד את ביל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:24:44

ביל עם 40

שי אבן צור
שי אבן צור
13/01/2019 22:25:33

יש 2.7 שניות לנצח!!!!
יאללה ווש!

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:25:51

קאווי מחטיא זריקת נצחון כדור אחרון יהיה לביל 3 שניות לסיום יאללה שישחיל אותה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:26:18

רדי קובר את הניקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:27:10

הניקס ממשיכים להתעלל מנטלית בדובי, כעונש על כל חטאיו בחיים באלה ובגלגולים הקודמים

דובי
13/01/2019 22:29:44

שום דבר. הפסד בכבוד זה הכי טוב שיכולתי לבקש.
אין לי את הכלים הרגשיים להתמודד עם ניצחון של של הפקקטע קבוצה הזאת.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:28:02

נו באמת גף גריין??? תנו לביל סעמאק הארכה טורנטו החארות האלו ינצחו עכשיו

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:29:13

ביל מנגב את קאווי עם 40 נק 13 אס

שי אבן צור
שי אבן צור
13/01/2019 22:30:37

https://www.youtube.com/watch?v=7t8xwpW8gJQ

סימונס מול הניקס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:31:51

זה יהיה ככה – אחרי הקריסה הקרובה של הסיקסרס בפלייאוף הקרוב בגלל סימונס והבעיות בחדר ההלבשה בתחילת העונה הבאה, בועטים את בראון ושנייה אחרי זה מטרידים את סימונס תמורת רכז אמיתי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:33:36

אין כמו סימונס בחגיגה על נמושות. אולי הארדן אבל הולך לו גם לפעמים בעונה הרגילה נגד חזקות.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:34:18

זה במיוחד בשביל דובי העינומ המיוחד הזה

דובי
13/01/2019 22:35:07

תאמין לי, שככה יהיו כל המשחקים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:34:35

ווש נכים בלי ביל שטורנטו חכמים מביאים על דאבל טים

דובי
13/01/2019 22:34:38

הנה, הפסד מינימלי. יצא סבבה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:34:54

אני חושב שהם מנסים להמית אותו ושזה ייראה התקף לב

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:35:17

דובי אמרתי לך מההתחלה שהיה 20 הפרש שניתן לכם הרגשה טובה זוכר? מרגיש טוב?

דובי
13/01/2019 22:36:41
Reply to  חרש עץ

מרגיש מצוין. העיקר שהילדים מרוצים מעצמם.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:36:11

ביל לא רואה כדור

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:37:19

כוס אמו הקאווי הזה, מה אני מצפה מנכי ווש

דובי
13/01/2019 22:39:22

ובינתיים, בוושינגטון…

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:39:54

לפחות דובי פורט נוקס עם שיא קריירה תהנה

דובי
13/01/2019 22:47:25
Reply to  חרש עץ

תנחומיי למשפחת נוקס

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:40:37

קאווי מתעלל באריזה למה אריזה הקשיש שומר עליו לבד? כל פעם שקאווי רץ הוא עובר אותו זה אמיתי?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:41:21

טורנטו עם 3 שחקנים על ביל בהגנה!!

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:41:54

איזה פחים ווש 2 שחקנים חופשיים ולא מסוגלים לעשות כלום

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:43:13

כדור של ווש צריך להיות נוש ינצחו רבאק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:44:42

חבל שהלכו על 2 קאווי ינצח עכשיו סעמק

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:44:50

חבל שהלכו על 2 קאווי ינצח עכשיו סעמק1

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:45:41

איך לא נתנו לקוואי?

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:46:42

קאווי קיבל הזדמנות בסיום הזמן החוקי החטיא 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:47:12
Reply to  חרש עץ

פספסתי

Benjo
Benjo
13/01/2019 22:45:51

OT2 בווש.. משחק מטורף

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:46:11

קייל לאורי מחרבן לראפס שוב חח הארכה שנייה זה סתם ציפייה טורנטו ינצחו בסוף וסתם נתאכזב

דובי
13/01/2019 22:46:42

השדר של וושינגטון לא יעביר למוד התלהבות גם אם ביל ינצח את המשחק בהטבעה מהשלוש

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:46:58
Reply to  דובי

חחח לגמרי

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
13/01/2019 22:48:14
Reply to  דובי

הפסדת את השדרים בחצי הראשון . . .
עכשיו הם ממש יוצאים מגדרם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:48:45
Reply to  דובי

100+
התחלתי את הערב איתם, נשברתי מהשיעמום שבקולו, חזרתי להארכה בעקבות התגובות הסוערות בבלוג החי רק כדי לגלות… שכלום לא השתנה בקולו

דובי
13/01/2019 22:52:28

אולי הוא בוט

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
13/01/2019 22:47:09

הארכה שניה.
ביל ענק. גם קוואי (למרות שלקח עליו יותר מדי בדקות האחרונות). אם במאני טיים בפלייאוף מול הגנות יותר חזקות משל וושינגטון טורונטו כולה תסתכל על קוואי זה לא יגמר טוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 22:48:33

💯+ דומיננטיות יתר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 22:47:45

חתיכת מותחן בוושינגטון.

רפיקי
רפיקי
13/01/2019 22:49:07

וושינגטון צריכים להטריד את וול תמורת משהו שיעזור להם לבנות קבוצה סביב ביל
יופי של משחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:50:26
Reply to  רפיקי

השאלה מי ייקח אותו?

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 4:29:04

פופ יכול להפוך אותו לשחקן רציני

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:50:03

מי זה הבריאנט הזה בווש? הוא לא שייך לענף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:51:08
Reply to  חרש עץ

וואי זה היה אחד השאקטינים. כמעט פצע את עצמו בצעד תימני

דובי
13/01/2019 22:51:37

בקצב הזה יגמר 2:0

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:52:43
Reply to  דובי

העיקר שיש מצבים

דובי
13/01/2019 22:54:10

שינסו לסחוט פנדל עם שלוש קרנות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:52:20

קוואי שוחט בריבאונד.
הטבעת בפוסטר בלוק על לאורי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/01/2019 22:52:35

נגמר החמצן לשתי הקבוצות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:52:46

השחקנים כבר לא עומדים על הרגליים

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:53:55

השחקנים בקושי זזים הם לא מצליחים פאפילו למסור מרוב עייפות בשני הקבוצות

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:54:44

חחחחחחחחחח איפה היה פאול על ביל???

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:55:17

פוסטר זה ההוא שלקח להארדן 10 נק בגיים 7 מול גולדן לא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 22:55:27

השופטים על אוטומט. פוסטר הזה מכה

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:56:10

קאווי תכף מתעלף

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:56:39

ביל עם 53 דק משחק חחח

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:58:18

איפה ההגנה של ווש? חח קאווי רץ ולייאפ

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 22:58:50

איפה היה עבירה על לאורי????

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:01:15

ביל רוצה פלייאוף. ברוקס מאמן קטסטרופה הכל זה מזל

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:02:23

איפה היה עבירה על קאווי???? אלוהים ישמור

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 23:02:31

שמעתם את הבום?
השיפוט בליגה הגיע לתחתית.

אופיר
אופיר
13/01/2019 23:03:49

שמעון תירגעעעעעע
אי אפשר לשלוח תגובות המערכת קורסת

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:04:15

איזה שיפוט הזוי אלוהים ביל נופל מהאוויר ומקבל 2 זריקות עונשין.

אריזה לא נוגע בכלל בקאווי וקאווי מקבל שריקה

בריאנט לא נוגע בלאורי ומקבל שריקה WTF???

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 23:07:18
Reply to  חרש עץ

אחכ גילרי יבוא לספר לנו שהשיפוט בליגה דווקא מצוין השנה.
בכל פורום אוהדים מדברים על העניין הזה.
סילבר הרס את המשחק.

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:20:12

אתה טועה הליגה תבוא ותגיד שכל השריקות היו נכונות

רפיקי
רפיקי
13/01/2019 23:04:29

אריזה לא מסוגל לשמור על קוואי לשנייה
עדיף היה את פורטר עליו

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:06:37
Reply to  רפיקי

ברוקס מאמן מביך

דובי
13/01/2019 23:05:59

מתח! הוא אמר או נו!

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:06:07

חרא האיבאקה זה, איזה אפסים ווש לא יכולים לקחת ריב, טורנטו משחקים פולו עם הסל

דובי
13/01/2019 23:07:38

פאק איט

חרש עץ
חרש עץ
13/01/2019 23:08:51

חארות הוושינגטון האלו משחק שהיה להם בידיים חרבנו אותו שלשה חופשית נתנו

Benjo
Benjo
13/01/2019 23:09:03

משחק מטורף וואו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 23:09:12

אני לא חושב שיש טעם לראות עוד משחקים עם שיפוט כזה.

דובי
13/01/2019 23:09:15

מדהים.. אשכרה כואב הלב על הוויזארדס. מי דמיין שזה יתכן.

Benjo
Benjo
13/01/2019 23:09:53

איבקה לא עשה כלום כל המשחק הזה חוץ מהשלשה . כלום

סולי
13/01/2019 23:11:06

לא ממש ברור לי איך זה יקרה אבל ברגע הזה יש לי הרגשה ממש חזקה שביל שנה הבאה ימצא את הדרך ללייקרס או משהו בסגנון…הבחור רוצה יותר..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 23:11:35

אני עדיין המום מהשריקות פאנטום שהלכו כאן. בכלל לא שמתי לב מה קרה בסוף.

ט
ט
13/01/2019 23:13:21

טורונטו מתרגלת לקראת הפלייאוף, איך לא לשלוט בסוגרים
לברונטו
היו ונשארו
התוכנית כמעט עבדה רק לצערם וושינגטון אפילו יותר לוזרים עד כמה שקשה להאמין
במפרץ יכולים להמשיך לנמנם
קיירי אתה תקוותנו היחידה

רפיקי
רפיקי
13/01/2019 23:36:15

הרבה זמן לא צפיתי ביאניס
עכשיו אני נזכר למה
דאנק טוב לא מפצה על משחק שלם של שיעמום

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
13/01/2019 23:50:40
Reply to  רפיקי

100+
נטו כוח ונתונים פיזיים

Adiso33
Adiso33
13/01/2019 23:58:21
Reply to  רפיקי

אני עדיין חסיד של המשחק הזה ולא המשחק החדש,העפת שלשות מ3/4 מגרש …
המשחק היום הוא תחרות שלשות ארוך ומייגע

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 2:07:08

לינק לווריורס?

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 2:07:45
Reply to  רפיקי

מצאתי

עכברוש
עכברוש
14/01/2019 2:23:52

דאלאס-גולדן משחק זורם

עכברוש
עכברוש
14/01/2019 2:34:51

רבע ראשון גולדן: קרי 16 נק׳. דוראנט 9 נק׳. אף אחד אחר לא קלע.

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 2:37:43

קרי חם וזורק
לא כדי לפספס

Adiso33
Adiso33
14/01/2019 2:47:20

דייייי דירק דייי תפרוש בבקשה ממך!
בלעדיו דאלאס במקום טוב השמינייה הראשונה!

Smiley
Smiley
14/01/2019 3:02:50

שהווריורס על הגל, המשחק שלהם פשוט זורם כל כך בקלות שזה מדהים כל פעם מחדש.
יכולים להוריד איזה 20 נקודות ברצף בלי שהקבוצה השנייה אפילו מסוגלת להגיב

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:04:11
Reply to  Smiley

100+
אולי בהמשך הם גם יתחילו להגן

Smiley
Smiley
14/01/2019 3:06:26
Reply to  רפיקי

הם שומרים כשזה חשוב. מאמין שבפלייאוף גם ההגנה תחזור לעבוד

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:08:38
Reply to  Smiley

מסכים איתך
חשוב לי ההגנה בשביל הניצחונות בשביל הMvp
סליחה אבל כאוהד ווריורס זה הדבר היחיד שמרגיש צמוד

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:08:56
Reply to  רפיקי

הלילה ינצחו גם בלי הגנה

Smiley
Smiley
14/01/2019 3:04:22
רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:13:32

יוסטון-אורלנדו סיום צמוד שווה להיכנס
נקווה שהארדן יחרבן במאני טיים

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:15:53

יש אלוהים!
הארדן חוטף שלשה בפרצוף ואז זורק כמעט איירבול

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:19:01

חחחחח מריחים את החירבון של הארדן עד בית שאן
הפסיד ליוסטון את המשחק

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 3:20:40

הארדן היום 1-17 מ3 ו11-32 מהשדה.

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:21:40

זה חייב להיות שיא שלילי

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 3:26:29
Reply to  רפיקי

כן,השיא הקודם עמד על 15 החטאות ע"י דניס סקוט ב96

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:28:59

בנתיים קרי כבר עם 30 ב19 זריקות

מלובני
מלובני
14/01/2019 3:45:28

לוקהההה

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 3:46:43

אחד משחקני הקלאץ הטובים בליגה הוא רוקי

מלובני
מלובני
14/01/2019 3:49:05

הבחור הזה בן 19 וכבר שומר ונשמר על ידי דוראנט ועושה עבודה לא רעה בכלל
מצאנו לברון חדש לליגה? מה יהיה עם הללל , קשה לשנוא אותו ..

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:03:49
Reply to  מלובני

לברון הלבן זה לא היה הכינוי של היוורד

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 4:07:59
Reply to  מלובני

לווינגסטון הוא אחד השומרים הגרועים בליגה
ודווקא יש לו נתונים פיזיים מצויינים לשומר

Shadow
Shadow
14/01/2019 4:13:07
Reply to  רפיקי

נראה שחקן גמור

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:17:17
Reply to  רפיקי

בכל מקרה, בסופו של יום הוא נמדד בפלייאוף

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:03:11

יש גאווה בדאלאס

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:05:06

דווין האריס הבלתי נגמר. הספסל של המאבס מנצח להם את המשחק

מלובני
מלובני
14/01/2019 4:05:08

וואי וואיי דאלאס

מלובני
מלובני
14/01/2019 4:08:02

10/17 לשלוש לקארי

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:16:51

נראה כאילו הווריורס סתם מחפשים דרמה

מלובני
מלובני
14/01/2019 4:17:23

לוקה מקבל שיעור מקארי, הילד גדול אבל יש לאן לשאוף

Dan
Dan
14/01/2019 4:18:11

curry – extra spicy

Shadow
Shadow
14/01/2019 4:18:55

אני רק מתאר לעצמי מה היה הולך פה בתגובות אם ווסטברוק היה מביא נתון כמו 1-17 לשלוש.

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 4:43:44
Reply to  Shadow

הארדן הוא פלופר שמנצל את פרצות בחוקים משחק מלוכלך ומחרבן במאני טיים
המספרים שלו הם תוצאה של ניפוח סטטיסטיקה שיבוא על חשבון הקבוצה בטווח הארוך
קיבלת

Adiso33
Adiso33
14/01/2019 4:22:03

אני מתקשה לעקוב אחרי החוקים של השיפוט בליגה הזו.
כל משחק חוקים משלו

Shadow
Shadow
14/01/2019 4:31:42

היה פה איזה טרול היום שקישקש כמו כל מני דברים על קרי וקיבל ממנו תשובה תוך פחות מ24 שעות.

Shadow
Shadow
14/01/2019 4:43:19
Reply to  Shadow

כמו=פה

רפיקי
רפיקי
14/01/2019 4:33:42

מוזמנים לחזור לתגובה 6

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
14/01/2019 4:35:43

משחק בין גבוהים בדנוור, יוקיץ' לפלמלי. נראה כאילו פיני גרשון מאמן אותם.

Smiley
Smiley
14/01/2019 4:36:08
Smiley
Smiley
14/01/2019 4:53:29

לפעמים אוון טרנר הוא גם שחקן יעיל

מנחם לס
מנחם לס
14/01/2019 4:56:34

הקאבס משפילים את הלייקרס בביתם

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:13:23
Reply to  מנחם לס

יתהפך בקרוב לצערי

Smiley
Smiley
14/01/2019 5:04:28

צ'די אוסמן מנסה להיכנס לנעליים של לברון

שמעון
שמעון
14/01/2019 5:08:06
חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:08:31

הופה אני רואה מותחן בדנבר

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:13:00

איפה היה עבירה של מורי??? אשך צודק כדורסל בלי מגע

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:16:36

יוקיץ מנגב את פורטלנד ואת טרנר הבדיחה

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:17:20

הקהל שואג MVP ליוקיץ

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:18:16

מורייייייייי גיים אובר

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:20:24

סי גייי עם מהלך של 4 נקקקקקקקקקק

רן הנרגן
רן הנרגן
14/01/2019 5:24:02

לנורקיץ יש שכל של ציפור או שזו השפעת דלילות החמצן. הוא עשה בשלוש דקות כמות כזו של טעויות שאפשר להפסיד איתה שלושה משחקים

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 5:24:07

מקווה שדנבר יעשו עבירה ולא יתנו 3 אבל כמו שאני מכיר הם יתנו

Smiley
Smiley
14/01/2019 5:53:45

צ'אדי עם שלשה שמגבירה את הלחץ על המקום השמיני בפלייאוף במערב. ככה עושים לקולגה לשעבר…

Mbk
Mbk
14/01/2019 5:59:26

וולטון לא סחורה
הארט ו KCp עולים לשלשה בפאסט פרייק של 3 על 2
אם אני המאמן אני זורק אותם לעזעזל
לברון יחזור כשוולטון יעוף

גיא רוזן
גיא רוזן
14/01/2019 6:02:23
Reply to  Mbk

חשוב לציין שהמגיב לא עבר קורס מאמנים בווינגייט . . ..
.
(סמיילי פרנואידי)

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:04:05

תתפלאי

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 6:19:26
Reply to  Mbk

תשמע אם אתם מפסידים בבית לקאבס המשטרה באה ועוצרת את מגיק על הרצת מניית לונזאי

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:24:17
Reply to  חרש עץ

אין אם
זה הפסד בטוח בטח כשוולטון מחפש אצות על הקווים
הוא חושב על איזה מנת סושי הוא הולך לאכול
אני מקווה שיעבור טיפול עם צופסטיק
שערה שערה הייתי מוציא לו

עידן הרחוק
עידן הרחוק
14/01/2019 8:32:59
Reply to  Mbk

בפורום ?!
😉

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:09:32

#חייבים להחליף את וולטון

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:13:07

הלייקרס בדרך לאבד 2 משחקי בית מול הניקס ומול קליבלנד
וולטון צריך להבין עד כמה עמוק בור החרא שהוא הולך להכנס אליו אם לא ינצח את הרבע הבא ואת המשחק
לונזו שמונזו אחת הבעיות המרכזיות של הלייקרס היא וולטון

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:24:58

עוד לא הבנתי מה וולטון אשם בזה שהלייקרס הקבוצה הכי עלובה אי פעם מהעונשין?

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:31:11

הלייקרס בעידן שאק הייתה מקבוצות העונשין הגרועות ולקחה 3 אליפויות

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:35:10
Reply to  Mbk

כן אבל היה להם את שאק בשיאו.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:27:38

דלי מזכר נישכחות מ2015

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:33:09

חשבתי שהמשחק של מכבי מול פודגוריצה יהיה המשחק המביך שיצא לי לראות השנה

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:35:43

אני עדיין לא מבין למה אף קבוצה לא עושה האק א לונזו

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
14/01/2019 6:58:53

מנצחים אותם גם בלי זה

Shadow
Shadow
14/01/2019 6:36:05

למה להוציא את קייסיפי? 17+ יש לו לעומת כל החמישיה שנמצאת באוברדראפט. הלייקרס נראו הרבה יותר טוב איתו

Shadow
Shadow
14/01/2019 6:36:54

זה נראה כאילו השחקנים קיבלו הוראה להפסיד בכוונה עושים לוולטון סבוטאז'

Shadow
Shadow
14/01/2019 6:37:57

עושים טובה שמשחקים הגנה

no funny shtuff
no funny shtuff
14/01/2019 6:37:59

סקסטון מפרפר את לונזו בול.
ה"צעירים" של הלייקרס זו ערימה פאתטית של מקום 12-13 במערב.

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:42:30

הזריקה של לונזו מכוערת כמעט כמוהו.
שהוא עומד לזרוק שלשה זה נראה כאילו הוא מטעין את עצמו בשביל לשגר את הזריקה.

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 6:38:01

חחחח קוסמה בהגנה אפילו צדי חוגג עליו

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:38:21

מג'יק כבר מתחיל לרשום את המכתב פיטורים.

אני משוכנע שאם לברון כשיר הוא מושך עוד כמה משחקים בשביל להיפטר מוולטון ושהאשמה לא תיפול עליו שוב.

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:45:04

גני תציל את העכוז של וולטון
יתכן ויש דברים נסתרים

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:43:29

איזה פלופ חחחחח

Smiley
Smiley
14/01/2019 6:43:36

אז קליבלנד נזכרו שהם בטנקינג…

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 6:44:26

לטריסטן אין מוח בא לעזרת לברון. לברון בטח אומר יא דביל מה אתה עוזר אני מנסה להעיף את וולטון

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 6:45:21

לברון לילדי אל איי אם אתה רוצים שפאפא יחזור תעיפו את אמא 😂

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:46:22

סקסטון>>>>>>>כל הצעירים של הלייקרס.

הוא מזכיר קצת את דארון פוקס של שנה שעברה.

no funny shtuff
no funny shtuff
14/01/2019 6:46:43

צריך כישרון מיוחד במינו להפסיד בבית לניקס ולקאבס.

Smiley
Smiley
14/01/2019 6:48:56

זה לא כישרון… זה היעדר לברון

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:49:54
Reply to  Smiley

15 קבוצות בליגה היו מנצחות את הניקס וקליבלנד ללא הכוכב שלהן

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:48:33

אני מת לדעת מה בדיוק וולטון משרטט שם, שלשה של קוזמה או kcp, אולי איזה חדירה לסל של לונזו, אולי איזה פוסטאפ של אינגרם.

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:48:50

#וולטון לך הבייתה

חחחח
חחחח
14/01/2019 6:49:47

קרב צמוד בין 2 הקבוצות החלשות בליגה
לברון שוב בחר בדרך הקלה

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 6:50:07

לפחות שומעים GNR שם בסטייפלס

no funny shtuff
no funny shtuff
14/01/2019 6:50:24

הקאבס מתאמצים להפסיד. מדהים כמה שהם גרועים.

Mbk
Mbk
14/01/2019 6:51:40

קליבלנד והניקס הגיעו לאל איי עם רצף של 20 הפסדים במשותף ( 8 לניקס 12 לקליבלנד )

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:53:15

וולטון כבר מקריח מרוב לחץ, לברון קרוב לחסל עוד מאמן.

חחחח
חחחח
14/01/2019 6:53:18

לברון צריך לנוח עד סוף העונה, פול טאנק עבור ציון וויליאמסון
האסטרטגיה הכי נבונה ללייקרס

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
14/01/2019 6:55:24

מג'יק צריך לקבל בראש, אבל האשמה תיפול על וולטון למרות שלא הוא בנה את הסגל הזה, שכולם ידעו לפני שהוא מגוחך.

Smiley
Smiley
14/01/2019 6:56:23

רודני הוד זרק את העונשין הזה בשבילהטרייד שלו החוצה מקליבלנד

Smiley
Smiley
14/01/2019 6:58:46

אז יהיה מעניין על המאבק על המקום האחרון בפלייאוף המערבי

Shadow
Shadow
14/01/2019 6:59:33

11 החטאות עונשין יש הוראה לשרוף את וולטון. יפסידו עכשיו לאוקלהומה יוסטון וגולדן

no funny shtuff
no funny shtuff
14/01/2019 7:00:16

הקבוצה הבאה שמגיעה לסטייפלס- שיקגו.
ממש מצעד הנמושות מהמזרח.

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 7:02:16

נמושות המסרח באו לצעדה בקליפורניה נגד הקינגס גם

חרש עץ
חרש עץ
14/01/2019 7:01:15

דיווחים מהטייפלס: מגיק נעצר על הרצת מניה

חחחח
חחחח
14/01/2019 7:03:39

אין פה שום דבר חדש
הלייקרס בלי לברון היו מהקבוצות החלשות בליגה, ונשארו כאלה, במיוחד אחרי התחזקות כל החלק התחתון במערב
אין להם קליעה, לא היתה להם, לא תצמח קליעה מחר
לא מהעונשין, לא מהשלוש, אין קליעה, נקודה
רק אנרגיות והתלהבות לפעמים, ועם זה לבד לא מגיעים לשום מקום