טורונטו נגד אינדיאנה בראשון / רועי ויינברג

7 משחקים ביום ראשון די אפור, שהפוקוס יהיה על משחק נהדר בין אינדי וטורונטו בקרב על ראשות המזרח. בואו נתחיל:

02:00-טורונטו ראפטורס (12-29)-אינדיאנה פייסרס (12-26)

טורונטו משחקים טוב בזמן האחרון. אחרי מיני-משבר הם ניצחו 6 משחקים מ-9 כשההפסדים הם לספרס הלוהטים בסן אנטוניו, לאורלנדו ביום חייו של ניקולה ווצ'ביץ' ולפילדלפיה. בתקופה הזאת הם מנצחים בעיקר דרך ההתקפה, מה שמרשים בהתחשב בהעדרו של קייל לאורי משמונת האחרונים – אפשר לנהל משחק בלעדיו. שימו לב לפסקאל סיאקם שנהדר במשחקים האחרונים, נוסף לפרד ואן וליט שפותח ולקוואי כמובן.

אינדיאנה משחקת כדורסל נכון גם כן. 13 ניצחונות מ-15 המשחקים האחרונים ושישה ברצף, בהם חשוב לעקוב אחרי בוגדן בוגדנוביץ' שעושה יותר מלקלוע ואחרי דומאטס סאבוניס נוסף על ויקטור אולדיפו והגנת הברזל. מדובר בקבוצה קשוחה מאוד שיכולה ביום בהיר להגיע לגמר המזרח.

המשחק הערב יכול להיות הצהרת כוונות רצינית עבורם – ניצחון אצל מוליכת המזרח אומר הרבה. יהיה מעניין לראות מה הראפטורס יעשו נגד אולדיפו – האם דני גרין ישמור עליו או קוואי. סאבוניס גם יהיה מקרה מעניין ויבחן את היכולת של סיאקם ואיבקה להתמודד עם שחקן פוסט קלאסי. אני חושב שהראפטורס יותר טובים ושזה יגמר בניצחון דחוק של טורונטו, בין היתר בזכות הביתיות. יופי של משחק.

22:30-מינסוטה טימברוולבס (21-18)-לוס אנג'לס לייקרס (18-21)

מאז הפציעה של לברון הלייקרס עם ניצחון בודד מחמישה משחקים. ההתקפה שלהם עוד סבירה, אבל ההגנה נחלשה משמעותית וסופגת 115 נקודות במשחק. בהתחשב בלוח המשחקים הקל, יחסית, שהיה להם באותה תקופה המצב כלל לא מעודד, מה שבא לידי ביטוי בהפסד לניקס החלשים.

היום הם פוגשים את מינסוטה. ההגנה של הזאבים גם לא שם אחרי שהפסידו 3 משחקים מחמשת האחרונים והפציעה של רוברט קובינגטון פוגעת, אבל ההתקפה מתפקדת. המצ'-אפ המשמעותי כאן הוא בין טאונס לאיביצה זובאץ שמשחק טוב במשחקים האחרונים, דבר שמשחק לטובת הוולבס.

נוסף על כך, מינסוטה צפויה לשחק עם דריק רוז שהחמיץ כמה משחקים. ללייקרס אין את הכלים להאט אותם בלי לברון, מה שמבטיח לנו הרבה נקודות במשחק חביב לצפייה. אני מאמין שזה יגמר בניצחון בית של מינסוטה.

22:30-לוס אנג'לס קליפרס (16-22)-אורלנדו מג'יק (21-17)

הקליפרס טובים. 5 ניצחונות מ-8 האחרונים כשהם הפסידו לווריורס ולספרס הרותחת נוסף לפילדלפיה. ההתקפה טובה מאוד בזכות החזרה של לו וויליאמס, גלינארי והאריס משיגים נקודות והסגל העמוק מורגש – 7 שחקנים מקבלים בין 22.8 ל-32.5 דקות במשחק וארבעה מתוכם קולעים בין 17 ל-22 נקודות בממוצע. בקצב הזה הם ישמרו על המקום בפלייאוף ולא יצללו כמו ממפיס.

המג'יק הם יריבה נוחה יחסית עבורם. ניקולה ווצ'ביץ' בכושר מעולה ו-4 ניצחונות מחמשת המשחקים האחרונים זה לא דבר שהולך ברגל, אבל מלבד ווצ'ביץ' אף אחד לא מרשים במיוחד וזה היה מול יריבות חלשות יחסית. שרלוט קלעו עליהם 125 נקודות בערב לא מדהים של אף אחת מהקבוצות.

השאלה הגדולה היא מי יעצור את ווץ'. גורטאט והראל כבדים יחסית ולא מתמחים בהגנה, כך שהוא יכול להיות מצ'-אפ לא קל. יהיה מעניין לראות אם הקליפרס ינסו סמול בול מולו וישחקו עם מייק סקוט כסנטר או יתנו דקות ללוק מבאה א מוטה האנדרייטד. גם אם הוא יתן 25 נקודות, אני חושב שהלילה זה משחק של הקליפרס.

02:00-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13-25)-וושינגטון וויזארדס (24-15)

אומרים שהרעם לא מכה פעמיים באותו המקום, אבל זה לא נכון בהקשר של צ'יזפייק ארינה, המגרש הביתי של אוקלהומה סיטי בו ניצחו 13 מ-17 משחקים. הם בכושר נהדר שנה שלמה ולמרות שיש להם כמה סיבות לדאגה (העבירות הטכניות ורצף הקליעה של ווסטברוק למשל), הספסל נכנס לאט לאט לעניינים והמשך יכולת גבוהה של סטיבן אדאמס ופול ג'ורג' מספיק בשביל להשאיר אותם בתחרות על המקום הראשון בקונפרנס.

הוויזארדס ניצחו 3 משחקים מתשעת האחרונים שלהם. תומאש סטרונסקי רכז פותח סביר, תומאס בראיינט הפסיק להחטיא ובראדלי ביל לא רע, אבל על אף השיפור מאז הפציעה מסיימת העונה של ג'ון וול הם לא קבוצה שתנצח את אוקלהומה. איך הם כן יכולים לנצח?

המפתח זה לעצור את ג'ורג'. טרבור אריזה יכול לעשות את זה, לפחות באופן תאורטי, וזה הדבר המרכזי במשחק. גם אם המשחק יתפתח לקצב המהיר האהוב על הוויזארדס, הת'אנדר הרבה יותר מוכשרים וסביר שזה יגמר בבלואו-אאוט לטובת אוקלהומה סיטי.

03:00-פניקס סאנס (31-9)-שרלוט הורנטס (20-18)

פניקס מתקרבת למחצית העונה וחזרה לסורה עם 7 הפסדים ב-8 משחקים. השיפור הזמני של קלי אובורה ודיאנטוני מלטון אולי לא נעלם, אבל לוח המשחקים הרצחני שהיה לשמשות בתקופה הזאת השפיע לרעה.

היום הם פוגשים קבוצה יותר חלשה מכל אחת מהרצף. ההורנטס ספגו מעל 120 נקודות ב-3 מ-4 משחקיהם האחרונים, מה שיכול להיות חיובי עבור הסאנס. קמבה טוב מאוד אבל הוריד הילוך ולא יכול להחזיק קבוצה שלמה לבד, מה שהוביל ל-5 הפסדים מ-7 משחקים. לא משחק ששווה יותר מדי מילים ולדעתי יגמר בניצחון מפתיע של פניקס.

01:00-אטלנטה הוקס (27-11)-מיאמי היט (18-19)

ההוקס הפסידו 3 משחקים ברצף אחרי שני ניצחונות והם לא קבוצה תחרותית במיוחד. מדובר באחת מנמושות הליגה, קבוצה עם הגנה מפוקפקת והתקפה גבולית. קווין הוארטר הפתעה נעימה ובכושר טוב, אבל מלבדו ומלבד ג'ון קולינס השאר לא מרשימים במיוחד.

היום הם פוגשים קבוצה עדיפה עליהם בדמות ההיט. 8 ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים עם הגנה מתפקדת והתקפה טובה, בעיקר בזכות ג'סטיס ווינסלו, ג'וש ריצ'רדסון ודווין וויד שמציג כדורסל מאוד מגוון. העומק שלהם מתבטא בצורה טובה והם קרובים לתקרת הזכוכית של הסגל הזה – מקום 6. פערי האיכות גדולים מדי ולכן זה יגמר, בתקווה, בניצחון של מיאמי.

22:30-שיקגו בולס (29-10)-ברוקלין נטס (21-19)

מאז ה-7.12 ברוקלין עם 11 ניצחונות ב-14 משחקים. ההתקפה שלהם כיפית, בעיקר בזכות ספנסר דינווידי ודיאנג'לו ראסל החיוביים בקו האחורי. השחקנים המשלימים לא רעים גם כן והם מתקרבים לאט אבל בטוח לפלייאוף. מי היה מאמין?

שיקגו הראתה שיפור הגנתי מסויים עם ג'ים בוילן, אבל זה נעלם במשחקים האחרונים. ההתקפה חלשה בלי זאק לאבין ועוד יותר בלי ג'סטין הולידיי, אבל מרשון ברוקס שהגיע יכול להשיג נקודות ולהיות הסקורר המוביל שלהם, גם אם באחוזים רעים. לא רואה אותם מצליחים לנצח קבוצה עדיפה בחוץ ולכן זה של ברוקלין.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
239 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ניר
ניר
06/01/2019 15:54:39

תודה רבה , מסכים עם כל התחזיות שלך.

ולדי קוגן
06/01/2019 16:07:31

וואו איזה יום להשלים שעות שינה.להתמקד בפוטבול.תודה רבה רועי

יניב
יניב
06/01/2019 16:09:40

הלייקרס לא רק ללא לברון הם שיחקו נגד הניקס החלשים גם בלי רונדו וגם בלי קוזמה.בלי שלושה שחקנים סופר משמעותיים שחסרים אז זה בהחלט סביר להפסיד אפילו לניקס

Berch
Berch
06/01/2019 16:18:01

אחלה פרוויו. ההפתעה הכי גדולה של הלילה שיש משחקים סבירים בשעה 22:30
לא הכל פח
יש עתיד
(נאמין תמיד)
בלי קשר לפוליטיקה
🙂

nba בדם
nba בדם
06/01/2019 16:18:43

הלייקרס בלי לברון זה כמו ילד שאיבד את אבא שלו בקניון. עושים במכנסיים עד שאבא בא.
צריך להביא בחלון העברות כוכב.
גם אם דיוויס לא יבוא, צריך להביא מישהו ליד לברון כי חוץ מקוזמה אף אחד לא יציב או בשל.
וושנגטון גם ככה בתחושת סוף עונה אפשר להטריד את אינגראם הארט ולונזו תמורת ביל וסטוראנסקי.
או אפילו אם פילי תאבד סבלנות מבאטלר הלא מרוצה זה גם אופציה.
חבל לבזבז שנה של לברון.
כולם חשבו שהוא יקרוס במערב אבל בינתיים הלייקרס קורסים בלעדיו.
יש לך שלד של מגי,לברון,קוזמה ורונדו.
תוסיף עליו את ביל או באטלר בsg ויש לך חמישייה קטלנית שתלך עד הסוף.
לא חייב את דיוויס בכל מחיר.
ללברון זה יספיק

יניב
יניב
06/01/2019 16:31:52
Reply to  nba בדם

זה לא מדוייק לגמרי,אתה שוכח למשל שמי שהביא את הניצחון ללייקרס כאשר לברון נפצע ויצא היה רונדו שאופס הוא גם פצוע ואתה שוכח שהשחקן השני הכי טוב של הלייקרס אופס גם בחוץ ,אז להגיד שהלייקרס קורסים בלי לברון לא בדיוק נכון,אמנם במידה ולברון היה משחק בכל המשחקים האחרונים המאמזן היה מן הסתם יותר טוב אבל גם אם תוסיף לקאדר את רונדו וקוזמה היו ל עוד 2-3 ניצחונות

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 16:44:54
Reply to  יניב

נכון מאד

דביר
דביר
06/01/2019 16:27:02

מתי לברון חוזר?

Mbk
Mbk
06/01/2019 17:31:45
Reply to  דביר

כשוולטון יקבל את הגרזן ,תקרא פוסטים

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 20:41:55
Reply to  Mbk

גרזן בטקס ויקינגי?

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 16:28:48

עד שיש 3 משחקים בשעה נוחה כולם אשפה. הליגה עושה דווקא. לפחות לא נראה את ההוקס, דטרויט או המג'יק 🙂
נראה לי שאסתפק במחצית אחת של רומוס ורומולוס נגד קיד ודוראנט. מיני ינצחו.

אינדי ינצחו את טורנטו במותחן אולי אפילו הארכה גם עם המנוחה הרגילה של קאווי.

הקליפרס ינצחו את המגיק מעל 15

אוק ינצחו את האשפ(תות)ים, לא אריזה לא יוכל לעשות כלום לגורג חוץ מלהיות מגבת

פיניקס יכניעו סוף סוף כל סוף במותחן משובח את קמבה ונגריו לקול צהלותיו של גיא ויגיעו לדאבל פיגרס בטור הנצחונות.

ההוקס יפתיעו את ההיט וינצחו גם במותחן

הבולס ינצחו את הנטס

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 16:57:26

ההגנה של הלייקרס לא נחלשה מאז הפציעה – הרייטינג ההגנתי שלהם זהה לפני ואחרי. הם פשוט משחקים בקצב הרבה יותר גבוה בלי לברון. ההתקפה לעומת זאת היא כבר סיפור אחר לגמרי.

Dor
Dor
06/01/2019 20:39:22

הנתון של הרייטינג ההגנתי לא מספר את כל הסיפור למרות העליה בקצב. מהמשחקים שאני ראיתי נראה שיותר קל לעשות עליהם סלים משום מה. חלק מזה בטוח קשור לקצב, אבל חלק קשור לדעתי למחויבות הגנתית של הילדים כשלברון משחק (לו עצמו כבר מזמן אין מחויבות כזו)

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 20:44:16
Reply to  Dor

ובמה זה בא לידי ביטוי אז?

Dor
Dor
06/01/2019 22:14:08

שאלה טובה. בעיקר בחוסר מאמץ/תאום הגנתי בתוספת IQ הגנתי ירוד. בתיאוריה זה לא אמור להיות ככה כי סהכ יש בלייקרס שחקני הגנה לא רעים וגם עומק מסויים. השחקנים הצעירים בעיקר לונזו ואינגראם נתקעים הרבה בחסימות או מאבדים ריכוז מה שמוביל לסלים קלים. אני מניח שגם החסרון של מגי משפיע אבל אולי ללברון יש השפעה פסיכולוגית כלשהי שמקשה על ״זיוף״ בהגנה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:19:25
Reply to  Dor

תחושות בצד ומציאות לחוד – ב-5 משחקים האלה הלייקרס מחזיקים את היריבות על 47% אפקטיבי הנמוך בליגה ונמוך מה-50.8% של לפני הפציעה בכמעט 4%. קצת קשה לקרוא לזה לזייף. כמובן שגם לא הייתי מייחס לזה משמעות אחרת לכיוון החיובי כי עדיין היו שם אריות התקפה כמו הניקס ו-OKC אבל בכל זאת.

Dor
Dor
07/01/2019 8:08:33
Reply to  Dor

סטטיסטיקה היא לא תמיד מציאות. תראה משחק שלהם ותגיד לי אם נראה לך שהם שומרים טוב

אליקו
אליקו
06/01/2019 17:06:43

קוואי שיחק הלילה מול הבאקס
הגיוני שהלילה יהיה במנוחה מול הפייסרס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/01/2019 17:34:11

תודה רבה רועי,
טורונטו יתקשו בגלל הבק-טו-בק אבל עדיין יתכן משחק שקול.

Mbk
Mbk
06/01/2019 17:52:17

משחקים נאים ולא כל כך גרועים
הלייקרס חייבת ניצחון
למזלה רוב הקבצות במקומות 9-14 במאזן שלילי
טורנטו בבק טו בק לא תקבל חיים קלים

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
06/01/2019 18:07:43

אחת ולתמיד: הבוגדנוביץ' של אינדיאנה זה בויאן, בוגדן זה הבוגדנוביץ' של סקרמנטו. מצטער, יודע שזאת טעות שולית אבל כזאת שמעצבנת אותי כל פעם מחדש 🙂 אחד משתי ההפסדים ברצף של אינדיאנה היה לטורונטו בקנדה במשחק בו הם הובילו לאורך רובו אבל איבדו את היתרון לקראת הסוף והפסידו בשלוש נקודות. מעניין אם בגלל הבק-טו-בק של הראפטורס נראה הערב תוצאה אחרת

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 18:15:31

מינסוטה מול הלייקרס בהחלט משחק מעניין ומבדר.
אני צופה שיהיו לא מעט האק-א-וויגינס והאק-א-בול.

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 18:28:51

הראפטורס הודיעו שבפעם הראשונה העונה קוואי ישחק באק טו באק (אחרי 38 דקות אתמול מול הבאקס).

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 20:41:22

קח קישור מתנה שיעזור לך הרבה בהמשך

https://official.nba.com/nba-injury-report-2018-19-season/

נדב
נדב
06/01/2019 21:45:59

+1

אבי
אבי
06/01/2019 19:43:40

לא לא חבר קוואי רשמי בחוץ
אני מאמין שבלעדיו טורנטו ינצחו
@רועי ווינברג
בבקשה לעדכן בפרוויו שלך קוואי הלילה בחוץ רישמי
תודה
יאלה קנדים תנו בראש אתמול גזלתם לי את הכסף מהצבאים היום תשלמו בניצחון

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 19:52:07
Reply to  אבי

יתכן והצדק עימך, הוא מופיע עכשיו day-to-day.

את דבריי מקודם לקחתי מהדיווח הבא מ-ESPN:

Kawhi Leonard, who had 30 points Saturday, has yet to play in both ends of a back-to-back this season after missing most of last season with a quadriceps injury. He is expected to get the chance to do so Sunday despite playing 38 minutes Saturday.

"We will take it and see how this game goes and how he feels after tonight," Raptors coach Nick Nurse said before the game Saturday. "We are planning on rolling with him unless something changes after the game tonight."

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 20:21:56

טוב, זה של הפייסרס הלילה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 20:27:36

ואם לאורי ישחק?

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 21:06:07

ב"חאן יונס טיימס" וב-ESPN הוא מקוטלג כ-out

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 21:12:48

ובדו"ח הרשמי של הרפטורס כ-questionable

אבי
אבי
06/01/2019 21:21:05

אל תטעה לאורי חוזר
טורנטו ינצחו משחק מושלם

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 21:31:16

ססעמק espn האלה, הכל שם זה פייק

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:36:16

פייסרס מנצחים גם עם קאווי וגם עם לאורי

סימה הסייעת
סימה הסייעת
06/01/2019 19:55:02

אלה ינצחו את אלה
אלה יפסידו לאלה
אלה יפתיעו את ההם
ההם יחסלו את ההום
החום יצנן את הכלום
השום בצל פלפל כוסברה בצל ירוק הרבה שמן זית
עלא זין
מחזור אש

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
06/01/2019 20:33:40

תודה רועי איך אתה עושה את זה מהצבא, נבצר מבינתי.
לייקרס מיני יכול להיות משחק משעשע דווקא בגלל של,רון לא יהיה. קומדיה של טעויות

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 20:36:52

אני בטח היחיד שאכפת לו אבל שיקאגו בבית מול ברוקלין, לא בחוץ כפי שנכתב

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 20:39:03

במידה והיה אפשר הייתם לוקחים בקיץ את גלינארי או בלייק לעמדה 4 בדנבר? אן אף אחד מהם? או שהם יזיקו לקבוצה לדעתכם? או שאיך שיחתמו יפצעו?

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 21:02:58
Reply to  חרש עץ

לגלינארי נשארה שנה אחת על 20 מליון, אז זה הימור מינורי בהשוואה לחוזה העצום של בלייק גריפין. תיאורטית, גריפין ויוקיץ יכולים להיות הצמד גבוהים הכי מלהיב בליגה, אבל זה לא נראה לי שווה את ההימור. אפשר לראות אצל בוסטון שהחזרה של קיירי בלגנה להם את הסגל וסיכוי גבוה שזה מה שיקרה שוב, שלא לדבר על העול הפיננסי

nba בדם
nba בדם
06/01/2019 21:16:35

אם כבר אתה מדבר על הסגל של הסלטיקס אז דני איינג' שומר יותר מדי על הקלפים שלו ויגיע הזמן שישחרר על כל הנכסים שעמל עליהם שנים רבות ויביא כבר את דיוויס.
רק לבוסטון יש את החבילה הטובה ביותר להציע על AD.
בסוף יחטפו את AD קבוצות אחרות ובוסטון תצטער ותשאר קבוצה עם סגל רחב ומוכשר כמו טורונטו רק במקום. קוואי יש לה את קיירי וזה משמעותי

נדב
נדב
06/01/2019 22:26:47
Reply to  nba בדם

קיירי ווינר (בניגוד לטורונטו) בוסטון זה ההימור שלי השנה. ככל שחולף הזמן הקבוצה מתחברת והחבר'ה מבינים שהדקות והזריקות צריכות להתחלק.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 23:32:47
Reply to  nba בדם

מסכים לגבי בוסטון

nba בדם
nba בדם
06/01/2019 21:04:32

גלינארי על הנייר יותר מתאים אבל בלייק שחקן הרבה יותר טוב ומגוון.
גם ככה אין מקום לאף אחד מהם בשל החוזה הגדול של שניהם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 21:09:06
Reply to  nba בדם

לדנבר משתחררים פוטנציאלית 30 מליון דולר הקייץ, כמה אתה חושב שגלינארי מרוויח?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 21:11:43

לא כל המקום הזה מתפנה להחתמה .

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 23:33:48

בסדר, אבל מספיק כדי לשלם לגלינארי את החוזה שלו

nba בדם
nba בדם
06/01/2019 21:20:59

אם באמת נשאר לגלינארי חוזה לשנה אחת ל20 מליון שווה ניסוי למרות שהגנתית זה לא יהיה פשוט

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 21:23:21
Reply to  nba בדם

תמורת מי?

מוטי
מוטי
06/01/2019 21:32:51

מה פרוש שנה אחת ל 20 מיליון? זה היה 4 שנים 5 מיליון כל שנה? כלומר נותנים לו 5 לשנה אחת ואז הוא חופשי לנפשו? יכול לחתום בחולון, למשל? ומה זה כסף משתחרר? שחקן מסיים חוזה?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 21:35:45

נשארה לו עוד עונה אחת בקליפרס שבה הוא ירוויח 22.6 מיליון.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:01:39
Reply to  nba בדם

גלינארי לא בור הגנתי ולא נופל ממילסאפ בהגנה. מיחלסאפ הולך להיות סבא. אם מעלימים אותו אז גלינארי נטל הרבה פחות. הוא דחקן הגנה בינוני לגמרי ובהתקפה יכול להביא הרבה הרבה עולה על מיילסאפ בעצם בהכל.

אני עוד לא סגור על עצמי אם כדאי או לא לדנבר. לדנבר יהיה עונה הבאה אם אני זוכר טוב 17 מיליון פנויים.

לגבי בלייק הוא גם בגיל של גלינארי בן 30 אם אני לא טועה. הוא גם שומר סביר בינוני כזה ובקבוצה רצינית יכול לעלות את ההגנה ולשמור שכולם מדביקים אותך. הוא הרבה יותר טוב מדנילו ויקבל מוטיבציה אדירה בדנבר הקטע שעם החוזה איתו הם עושים אול אין ומאבדים גמישות לחלוטין וגם הריווח שלו פחות טוב מחוץ לקשת מדנילו. אבל אם זה מצליח זה יכול להיות אליפות.

הייתם לוקחים אחד מהם בקיץ? אני הייתי מפחד להיכנס ככה אול אין עם בלייק אבל אם אין אופציה אחרת נראה לי שהייתי הולך על זה.

גלינארי עדיפות יותר גדולה הוא גם יסתפק לדעתי בחוסה של 15 מיליון לא רואה מישהו בגילו שיציעו לו יותר בסיום החוזה הנוכחי.

מירוטיץ משתחרר חינם אבל הוא ויוקיץ לדעתי זה לא טוב אין למירו הגנה בכלל.

עמדות אחרות נראה לי דנבר כרגע לא ירצו לגעת ולהריץ עוד

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:09:05
Reply to  חרש עץ

לגלינארי ישי עוד עונה על החוזה לגריפין עוד שנתיים. איך בדיוק אתה רוצה שזה יקרה?

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:14:13
Reply to  חרש עץ

אני רק שאלתי תיאורטית. אני יכול לארגן טריידים השאלה אם דטרויט הולכת לפירוק מלא או לא או האם הקליפרס יסכימו לטרייד 😎 סתם עניין אותי לדעת מה אנשים חושבים על זה כי דנבר חייבים להתחזק בקיץ בשביל לעלות למדרגה הבאה אלא אם כן מייקל פורטר בא לנו להיות דוראנט. מתי הנכה הזה אגב חוזר? כמה זמן הוא כבר בחוץ

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:16:11
Reply to  חרש עץ

אגב לבלייק נשאר רק שנתיים?? חשבתי 4. אז אולי שווה להם לקחת סיכון עם בלייק.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:19:36
Reply to  חרש עץ

טוב אם לבלייק נשאר שנתיים נראה לי הייתי הולך על בלייק. שנתיים לא נורא. שווה את הסיכון לגמרי. בלייק גם פחות פציע מגלינארי. בקונטנדרית הוא יקבל דרייב ואין לו בעיה להיות מס 2 3.

עכשיו נשאר לשכנע את דטרויט שהם לא יגיעו לכלום וכדאי להם ללכת לריבילד. אשך המנגר שלהם. אז אשך האם אתה מסכים לשחרר את בלייק לקולורדו?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:21:11
Reply to  חרש עץ

בתאוריה – שנתיים נוספות בלבד אחרי זאת אין בטוחות אבל לא נראה לי שהוא יוותר על אופציית השחקן אז כנראה זה יהיה עוד 3 אחרי זאת.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:24:52
Reply to  חרש עץ

טוב אז הנה הפרקטיקה

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb5rz32p

בנוסף דטרויט תקבל 2 בחירות דראפט סיבוב 1 מדנבר.

אשך יש הסכמה? אני אגב פנוי למו"מ (למעט יוקיץ ומורי).

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:29:07
Reply to  חרש עץ

אף מנג'ר שפוי בדעתו לא יאשר את זה. מצד שני יש לא מעט כאלו גבוליים אז אולי זה יילך..

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:30:37
Reply to  חרש עץ

אני פנוי למו"מ אמרתי. תגיד מה אתה רוצה ונראה אם נסכים. יוקיץ מורי האריס-לא בדיל.

יש לך גיוון ביתר תציע חבילה נראה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:32:12
Reply to  חרש עץ

אני רוצה שתפסיק לנסות לפרק ולהרכיב את כל קבוצות הליגה כל חמש דקות.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:34:04
Reply to  חרש עץ

עידו זה יותר טוב לך?

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9ugvstz

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:35:13
Reply to  חרש עץ

דנבר יצטרכו לעשות מהלך בקיץ לעלות לרמה הבאה, אתה לא מסכים שיצטרכו לבצע מהלך?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:36:34
Reply to  חרש עץ

בדרן.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 22:37:41
Reply to  חרש עץ

לא בטוח, אבל גם אם כן אתה צריך לתת משהו לצד השני.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:41:37
Reply to  חרש עץ

הבנתי אתה אומר לתת לילדים לרוץ עוד שנה ולראות מה באמת חסר. לא להחתים אף אחד אלר את מיילסאפ בחזרה הפעם על שוויו האמיתי, מינימום.

fdsd
fdsd
06/01/2019 21:20:04

קוזמה צפוי לשחק היום בלייקרס או שעדיין לא כשיר?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/01/2019 21:21:36
Reply to  fdsd

GTD

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:31:34

לונזו איירבול ואינגראהם בוב מארלי VS רומוס ורומולוס

http://meshgrid.xyz/stream/live1/

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/01/2019 22:37:25

אחלה פריוויו, אבל נראה לי שיש לך טעות. דטרויט משחקת הערב ב22:30.
אני לא צופה בהרבה משחקים, אבל בכל פעם שאני רואה משחק בשעה נוחה, דטרויט משחקת בו. היום אצפה במשחק, ואני בטוח שאראה את גריפין ודארמונד.
חוצמזה, תודה רבה כמובן

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:38:55

חחח

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:37:37

קליפס מגיק

meshgrid.xyz/stream/live3/

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:40:23

שאלה למה משחק של 22:30 מתחיל ב22:45? כל פעם מרמים. עכשיו בלילה אני יודע את זה ומתעורר בהתאם אבל ב10 וחצי זה מעצבן 🙂

שימי ריגר
שימי ריגר
06/01/2019 22:44:47
Reply to  חרש עץ

כי הם בני זונות, זה למה

שימי ריגר
שימי ריגר
06/01/2019 22:43:47

צריך להחרים את ערוץ הספורט פשוט, פאקינג 4 ערוצים רק בערוץ אחד יש לייב, והם מכניסים את המשחק מינוסיה לייקרס בלייב הזה, פשוט בושה וחרפה של ערוץ.
אני פשוט רוצה לקטוע את התשלום שלי ולחסוך 60 שקלים בחודש.
בדיחה פשוט

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:46:45

מה אתה צריך אותם? קח תהנה

http://ripple.is/nba/5941-los-angeles-lakers-2

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:47:47

יש מותחן בין מכבי לאילת בערוץ הספורט 🙂

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:45:29

הגרזן קרוב לגב של וולטון 🙂

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:48:52

אתם רואים את הילדים של הלייקרס? שלשלו עוד לפני שהתחיל חח

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:50:06

טוב יאללה עברתי לקליפרס אי אפשר אפילו לשמוח לאיד אני מרחם עליהם

שימי ריגר
שימי ריגר
06/01/2019 22:50:29

חחחחח בושה וחרפה, 4 ערוצים על פאקינג כלום.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:51:31

מרוב שלונזו טוב בהגנה מיני מחפשים את וויגינס עליו

אפלטון
אפלטון
06/01/2019 22:53:55

6 דקות משחק והלייקרס עם 3 נקודות. מה קרה לקבוצה המפתיעה לטובה של שנה שעברה?

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:56:10
Reply to  אפלטון

אפקט לברון 🙂

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:55:40

ברוך איפה אתה? המניות מתרסקות

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 22:56:13

איזה בושות הלייקרס עושים במינסוטה.
משאירים אותם שתי דקות בלי לברון והם מתחילים לשלשל.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:59:01

בלי לברון הם לוקחים אליפות 🙂 עוד שנתיים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/01/2019 22:57:16

ווווווווווווואאאאאאאאהההההההההההההההההה (פיהוקקק)

מה הולך ?..

no funny shtuff
no funny shtuff
06/01/2019 22:57:37

7 דקות במשחק, הלייקרס עם 5 נקודות מתוכן 4 של ביזלי..

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:59:27

אל תזלזל בחירה 2 בדראפט 08

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 22:58:15

עוד שעה יהיה בלאק מונדיי למניות הלייקרס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/01/2019 22:59:45
Reply to  חרש עץ

ומכירת חיסול בבלאק פריידיי

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:01:32

חחח

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
06/01/2019 22:59:39

לראות ולבכות..
בקושר כזה אנחנו אפילו לא שווים הצלבה ביורוקאפ..
גם בלי לברון, רונדו וקוזמה זה לא צריך להיראות ככה ולא אכפת לי מה.

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
06/01/2019 23:00:14

בכושר***
זה הזעזוע שהכה בי

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:02:07

מחר אתם בדאלאס יהיה יותר קשה

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:01:08

יש שידור בערוץ הספורט חחח עכשיו עברו למשחק שמכבי נגמר

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:03:01

יש משחק בקליפרס-תהנו יותר שם די עזבו אתכם לייקרס

דורון
דורון
06/01/2019 23:03:54

ערב טוב לכולם. איפה רונדו לא שווה, צ'נדלר שווה, בעד הזאבים אל לא כך

דורון
דורון
06/01/2019 23:11:05
Reply to  דורון

טעות רונדו פצוע כנראה, מרחוק נראה כקלדוול פופ לרגע.

אפלטון
אפלטון
06/01/2019 23:09:07

יצאו מזה בזול הלייקרס.
ב6 דקות הראשונות קלעו 3 נק'. ב6 הדקות הבאות השתוללו עם 16.
בסוף רק 16 נק יתרון למינסוטה אחרי הרבע הראשון

דורון
דורון
06/01/2019 23:12:22

יחידת המתאבדים ביזלי וסטפנסון מחזירים את הלייקרס לרק 16 הפרש

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/01/2019 23:13:37

לאנסדאנס על תקן המבוגר האחראי חושף עוד צדדים באישיות העגולה

דורון
דורון
06/01/2019 23:25:52

גולדן סוחבים את לברון על הגב . תגובה יפה של הממזר אתמול בהקשר למיקום ה8 9 של לייקרס סקרמנטו (קשה להאמין)

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:37:13

לונזו אייר בול גם בהגנה מדהים איזה חגיגה טיג עושה גף טיף אלוהיםצ ישמור

דה שוט
דה שוט
06/01/2019 23:38:10

בול חודר – מוציא למק'גי לקורנר-ט'רי
LOL

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:40:20
Reply to  דה שוט

עזוב תראה את בול בהגנה טיג עםמ15 נק 6 אס ב15 דק וויגינס עם 25 נק בחצי מייגוד ירון 🤣🤣🤣

בהתקפה 0 נק מיי גוד רונן

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
06/01/2019 23:41:41
Reply to  דה שוט

כן, זה היה קומי במיוחד 😂

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
06/01/2019 23:39:29

גלינארי כאילו שמע את הדיון פה והחזיר את הקליפרס יחד עם טוביה (מול אורלנדו בבית, אבל בכל זאת).

אלא אם כן קוואי ודוראנט מתאחדים, הקליפרס לא ישחררו את גלינארי בטרייד ועוד לקבוצה שמתחרה מולם ישירות. אם דנבר יכולה להציע 100 מליון ל 4 שנים לטוביה הייתי הולך על זה, נגיד דרך שחרור של פלאמלי.

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:45:17

אני גם חושב דקליפס לא ישחררו אותו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/01/2019 23:39:30

תענוגות ושות'

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
06/01/2019 23:42:46

מסיבת הסיום של וולטון? לפחות נתנו לו את כריסטמס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/01/2019 23:45:29

לא תיתן לו לאמן את האולסטאר ?

חרש עץ
חרש עץ
06/01/2019 23:46:16

יתנו לו עוד כמה. מחר הם בדאלאס הדונציץ ינגב אותם. אחכ הם מארחים את דטרויט שם אולימינצחו בבית.

דורון
דורון
07/01/2019 0:00:59

וולטון טס לקריביים להשתזף, בצבע הנכון, זה ידחה

דורון
דורון
06/01/2019 23:48:02

12 הפרש, מג'יק וולטון וג'ני באס מתנצלים בפני ביזלי שהיה חייב להפסיק להסתמם בזמן המשחק וכמובן העבירה הטכנית שספג בדיבור לקאט, לא קשורה. נראה מסומס מה…

דורון
דורון
06/01/2019 23:51:02
Reply to  דורון

מסומס מסומם (סומסום לא התכוונתי). ביזלי חוזר בהפסקה לסמים וסליחה שהפרענו לו במשחק לא חשוב

דקסטר
דקסטר
06/01/2019 23:55:02

בסדר שמענו עליכם..
עכשיו אתם חכמים גדולים לונזו שמונזו אינגראם שמינגראם
שיגעתם לי את המוח כבר כמעט שנתיים עם הבלוף הזה.
החוכמה היא לעלות על זה בזמן ולא בדיעבד.
עכשיו כולם נהיו לי חכמים גדולים ומציעים אותם בטרייד… יקבלו עליהם את הערך הנמוך ביותר שיכלו לקבל.
היו ימים שאינגראם היה שווה פול ג'ורג'
איפה הוא ואיפה ההוא…

אני חוזר ואומר לכל אוהדי הלייקרס-
אתם צריכים להודות ללברון וללקק לו את האצבעות ברגליים על זה שהגיע לקבוצה ולא משנה מה הסיבה.
הוא הסיבה היחידה שהקבוצה הזו בחיים.
עונה שלמה של אינגראם קוזמה ובול שווים 30 נצחונות בלחץ והדרדרות לתהום של הליגה לאחר שעוד כוכב לא הגיע ולא יגיע.

לברון אולי לא יביא את כל מי שהוא רוצה אבל מישהו הוא כן יביא. זה בטוח
לברון זאת תעודת הביטוח למהלכים של הפרונט אופיס שאם הם חשבו כמו הגולשים פה לשבת על הגדר ולחכות שאיזה כוכב ינחת עליהם מהשמיים אז הוא ידאג שזה יקרה במהרה.

בתכלס זה לא משנה באיזה מקום הלייקס יסיימו כל עוד יהיו בפלייאוף. משם זה משחק אחר לגמרי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 0:04:13
Reply to  דקסטר

זה לא הסגל והקבוצה שטענת שגולדן הכי חוששים מולה ?LOL

דקסטר
דקסטר
07/01/2019 0:10:18

ברור כי זו הקבוצה היחידה שיש לה קלפים בשרוול לעשות עוד טרייד משמעותי העונה
מה חשבת שאני בונה על זובאק וחבורתו? אל תהיה ליצן

המצב במערב שווה לחלוטין אם לא שמת לב.
הלייקרס עם לברון היא קבוצה טופ 5 במערב.
הלייקרס עם לברון ועוד טרייד אפילו על בראדלי ביל והיא הקבוצה השנייה הכי מסוכנת במערב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 0:24:35
Reply to  דקסטר

מהפוסט הזה
http://www.hoops.co.il/?p=130409

"אני לא רואה פה שום בעיה.
יש כאן שחקנים שצריכים להוכיח את עצמם ושלא מפחדים להיכנס לעור של היריבים לא פרימדונות וקשוחים.
וכל "הבעייתיים" על חוזה לשנה אחת. יעבוד מה טוב לא יעבוד שלום ולא להתראות.
לא היו באמת שחקנים חופשיים בקיץ הזה.
מג'יק ולברון יאפסו את כולם.
אני חושב שיש כאן ניסיון מעניין ולא קונבניוצלי לשילוב מאוד מיוחד בין שחקנים צעירים רעבים וכשרוניים לבין שחקנים מנוסים וקשוחים שלא מפחדים להתלכלך ויותר חשוב לא מחפשים את אור הזרקורים.
אני לא צוחק ואומר שמכל המערב זאת הקבוצה שהווריוס הכי תפחד מולה כי את כל השאר הם מכירים.
את הדבר הזה לא!"

מצטער – אבל כבר בפתיחת התגובה ציינת ש "אני לא רואה כאן שום בעיה"… אז פתאום יש ?
שים לב שבאותו שרשור של התגובה המצחיקה הזו, כשמנחם עונה לך שאין שם קלעי 3, וגיא נותן נתונים של כל אותם "קלפים",
אתה מודה לו (לגיא), משמע שאתה די נותן אמון ביכולתם.

"קלפים בשרוול" חחח
.
מי בדיוק רוצה לשחק עם לברון ? איזה טרייד ?
נ"א בחיים לא היו משחררים אותו בפתיחת עונה,
קיידי לא רוצה,
קוואי כנ"ל
פול ג'ורג' ויתר על חלום חייו לשחק בבית בקליפורניה, כשראה את מי החתימו לו על העמדה
בראדלי ביל בקושי עושה אולסטאר במזרח, אם בכלל
.
"צעירים רעבים וכשרוניים" JJJ

דקסטר
דקסטר
07/01/2019 0:45:02

נו? מה הבעיה? צעירים שצריכים להוכיח את עצמם ואם לא אז יוטרדו חדש לך שאני דוגל בהטרדת צעירי הלייקרס? כל האתר יודע ורק אתה משחק אותה תמים.

יש לי חושים חדים כואב לך שצדקתי בצורה נחרצת. תתגבר על זה אולי תחיה חיים נורמליים מתישהו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 0:57:51

לי כואב שצדקת ?
.
הלוואי ונבואות הזעם שלך יתגשמו במלואן,
וכל שדרת הכוכבים של הוליווד תעלה באש.
.
הבעיה היא כשנבואות הזעם שלך סותרות את חזון אחרית הימים שלך
"וגר לונזו עם רונדו, ולברון עם סבי ירבץ בניסיון מעניין ולא קונבניוצלי " (מ"ג ישעיהו י"א)
.
זה גאוני הקטע הזה של "אם הוא יבוא" ו "ההוא יבוא","וההוא יבוא" אז אנחנו הכי מסוכנים במערב !
כשדי ברור שאף אחד לא בא או רוצה לבוא.
.
אבל עזוב, שמתי את הקישור לפוסט, וכל אחד ישפוט בעצמו.

דורון
דורון
07/01/2019 0:06:22
Reply to  דקסטר

החזיקו מעמד רבע שלם בלעדיו ואולי עוד משחק, באמת תעלומה והפתעה רעה הנפילה בלעדיו

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 0:06:11

לונזו בול הזה בלוף- מחליף אותו בשישיית בירה.

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:08:20

עזוב שישייה
נזכה לראות ממך את הארוחה שאתה חייב ?

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:06:24

זה שוולטון יושב על הספסל מיואש ולא דפק את הלוח באחד השחקנים שלו ….
הוא צריך לוודא שיש לו מספיק מזוודות
לברון יושב בבית ואומר לעצמו – אני לשיט הזה לא חוזר

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:07:44

אינגרם הזה אדיש …
צריך היה לקבל מכות מהארדן

דורון
דורון
07/01/2019 0:21:19
Reply to  Mbk

אינגרם נראה שותף לסמים/ או חוסר איכפתיות משווע, כמו בשנים האחרונות שצעירי הלייקרס זילזלו ולא נלחמו אלא רק רדיפת פירסום אגו ובצע, מקווה בשבילכם שלא.. צ'נדלר מגי והארט אמיתיים ונלחמים

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/01/2019 0:08:17

מי השחקן היחיד בנ.ב.א שמחזיק בממוצע של לפחות 20 נקודות, 8 ריבאונדים, 50% מהשדה ו 40% מהשלוש?

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:14:30

חשבתי שווצביץ
בדקתי ומצאתי שטוביאס

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/01/2019 0:19:34
Reply to  Mbk

יפה. פרס עליי במפגש הופס הבא

דורון
דורון
07/01/2019 0:28:13

כל הכבוד מגיע לצידן שמגיע עם צידה

דורון
דורון
07/01/2019 0:12:42

חוצפה של מיני, חטפו לביזלי כדור למרות שרואים שהוא קשיש איטי, והדרת פני זקן

דקסטר
דקסטר
07/01/2019 0:14:20

הדירוג של אינגראם בתור 50+ ושל 60+ של לונזו עשה להם חסד.
שניהם שווים מקום 100.

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:19:28

מול כל קבוצה אחרת במערב להוציא פיניקס הלייקרס היו במינוס 35 היום
מינסוטה לא משחקת חכם

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
07/01/2019 0:23:01

אורלנדו צמצמה ל 2, ואז קבלה 5 נקודות בהתקפה אחת, אבדה כדור וספגה עוד סל. דווקא משחק לא רע שלהם

דורון
דורון
07/01/2019 0:23:26

וגם פופ (האשך גילה אותו) אמיתי, בהמשך ל55

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
07/01/2019 0:24:54

עוד תצוגת שפל של הבאסט לונזו, אבל היי ראיתם איזה אסיסט הוא נתן ואיזה ראיית משחק, אז מה אם הוא לא קולע פאקינג סל אחד!!!!!.

כמה שהיה שחקן חכם על המגרש מחוץ למגרש יש לו שכל של ארמדילו, איך מג'יק נפל בפח של פאפא לונזו רק אלוהים יודע.

Mbk
Mbk
07/01/2019 0:26:58

המצב היה טוב יותר עם טייטום
אבל תחת וולטון אולי הוא היה נראה לא טוב

דורון
דורון
07/01/2019 0:31:14

הפפה אשם.שם גם לחץ בלתי אפשרי על הילד שנעלם וקרס

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
07/01/2019 0:28:45

את כל צעירי הלייקרס לא הייתי מטריד בשביל בראדלי ביל, אז למה הם חושבים שניו אורלינס יקחו את כל הזבלה הזאת בשביל דיוויס, כאשר הם יכולים לקבל מחצי ליגה משהו טוב יותר.

אלא אם ללברון יש תמונות של דל דמפס מסתיר רצח או שיש לו עליו משהו רציני, אין שופ סיכוי לשכנע אותו לקחת מה הלייקרס יציעו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 0:29:26

עזרא, כפרות, האם תוכל לדאוג לכך שאפשר יהיהלשים שורת רווח בין פסקה לפסקה ?
.
תבוא ברכה על ראשך..
.
מגיב זוטר

דורון
דורון
07/01/2019 0:36:24

סטיבנסון חשב שהוא מטוס ומיד יירטו אותו, התרסק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 0:46:22

לא מגיע לי כל הטוב הזה..
.
לא נהניתי ככה מאז עונה שעברה בסימן "רבע אחרון באוקלהומה".

שעיה
שעיה
07/01/2019 0:50:07

לברון לקח זהב והפך אותו לחרא. סירס את לונזו ואינגראם. הפך את קוזמה לתאום של קווין לאב. שלח את רנדל ולופז החוצה. קולדוול פופ נראה כמו סמרטוט. נהייה כאן ערימה של צואה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:02:17
Reply to  שעיה

אנא, לא להשתמש במילים לא נאותות בבלוג החי.
כתבת "לברון".
בעתיד הקרוב, כחלק מהשיפורים באתר, תתוקן המילה באופן אוטומטי למילה "שיקוץ".
עד אז נא לשמור על השפה, תודה.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
07/01/2019 1:41:16

לא חייבים להינעל על שיקוץ,גם סמארק, פרצלח ,מוסלמי,או סתם ג'יפה מהלכת הולך,

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:53:24

פלולה, הנאחס, זה-שאין-להזכיר-את-שמו

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 0:56:11

מיידן כשאני אגיע לארץ לחגוג את פסח אני אזמין אותך.

דורון
דורון
07/01/2019 1:12:40

אני והממזר נבוא להשקיף ולעשות טעימות. וברצינות זו קרמה טובה להחזיר בהתערבות ולהיפך. תהנו

Mbk
Mbk
07/01/2019 2:32:44

👍

דורון
דורון
07/01/2019 1:10:07

למידן יאיר גילרי עמית רון ולכל הצוות לא מגיעה ארוחה אלא 10 ארוחות לפחות הם עיתונאים הכי טובים שפגשנו בשבילנו בחינם, הרשימה ארוכה גם לממזר ולנותני הלינקים (לא יכול להזכיר עוד הרבה אנשים אהובים מחשש שאשכח)

דורון
דורון
07/01/2019 1:22:04
Reply to  דורון

העיתונאים הכי טובים אי פעם לאחר קריא של 30 שנה של ספורט, אין כמעט שמתקרבים ברמה. אנו מקבלים בחינם עם הרבה מאד אהבה משהו שיקר מפז ובכל מקום אחר היינו צריכים לשלם, כמו שהייתי נוסע מטנטורה לזיכרון לקנות עיתון העיר שאולי תיהיה שם כתבת ספורט טובה דלק זמן מחיר העיתון שלא היה בכל מקום, (שם רק שנתיים אני מהמרכז) וכאן מקבלים פי 1000 ובחינם אז לפחות תודה צריך להגיד לדעתי

Mbk
Mbk
07/01/2019 2:32:30
Reply to  דורון

תודה דורון
היית חסר

דורון
דורון
07/01/2019 1:23:26

וכמובן מתנצל על כל תודה שפיספסתי, בגלל חוסר זמן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:29:20

מי זה היצור הזה באטלנטה שנראה כמו הבן הממזר מחוץ לנישואים של בריאן סקלבריני?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:30:52

נראה לי מפרשיה עם יובל אשכנזי

דורון
דורון
07/01/2019 1:47:48

בארוחות שלאשך מגיע בבקשה ללא ביצים יוצא קניבל

טיג זריקה חשודה
טיג זריקה חשודה
07/01/2019 1:36:24

תנו לזה עוד איזה יום יומיים עוד הפסד אחד שניים וביי ביי וולטון.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
07/01/2019 1:39:18

וולטון לא מקור הבעיה,זה הסמארק המוסלמי עם פרצלח במקום בוהן,הוא מסרס כל מה שבמרחק יריקה

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 1:42:57

לונזו לא מתאים להיות רכז פותח בליגה אין מה לעשות, אותי דבר אינגרם חסר להם יכולות בשביל זה. לונזו בול זה סימונס ללא הגובה האתלטיות וההגנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:47:13

וואי שמעון מגיע לך עוד 10 שנים עם ראס על שהללת את טריי יאנג על חשבון ונילה אייס

דורון
דורון
07/01/2019 1:49:31

עוד 6 תגובות מצחיקות (חוץ מוולטון שלא צוחק)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:49:43

אני כבר לא יודע מה לא עובד בלייקרס ואיפה הבעיה וגם לא אכפת לי.
העיקר שיצללו ושהשיקוץ יסבול.
עונה שעברה דווקא ממש נהניתי מהם, היו אחלה קבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 1:59:12

המערב התחזק משמעותית זה חיה אחרת, אין קבוצות כמו שנה שעברה בטנקינג (פרט לסאנס) וחוסר הכישרון משפיע.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 1:49:58

בהתקפה זה 4-5 איתו , הוא לא מסוגל ליצור לעצמו גם אם חייו תלויים בכך, המכניקה כל כך שבורה שכל זריקה זה כמו זריקת קוביה (נטו מזל) אני לא מדבר בכלל על זריקות עם שומר על הראש, אין לו את האתלטיות לעבור ב 1 על 1 ולחדור, והגנה אישית לא קיימת, בקיצור אפס אחד גדול.
.
הרבה התלהבו מהניצחון על הלוחמים זה סגל שהוא אפס גדול פרט ללברון וקוזמה אין לנו אף שחקן חמישייה ( ולשניהם אין הגנה)

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 1:50:51

איזה בזבוז של בחירות דראפט במשך 4-5 שנים
הלייקרס פשוט הגיעו לשוק ומישהו אתגר אותם לאסוף 3-4 תפוחים עם כיסוי עיניים .
ועל כל זה הביאו על אותם בחירות את השחקן הדרמתי ביותר בהיסטוריה .
וכמובן כולם ידברו על –
דיוויס,קוואי שתכף יבואו ויחברו ללברון (כי מי לא רוצה לשחק עם לברון?).
העניין הוא שאיש ברמה שלהם לא יבוא לשם וחבל שאוהדי הלייקרס חיים באשליה ,בדיוק כמו שהם היו בקיץ.
הטעות הגדולה של הלייקרס היה להחתים את לברון לפני שחתמו עם סטאר אחר.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 1:54:36
Reply to  Adiso33

דייויס כבר בלייקרס זה חתום ונעול שהוא חתם בסוכנות של התאגיד, לברון ודיוויס לבד זה קוטנדרים, להקיף אותם במשלימים והשמיים הם הגבול

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:01:52

מתי, עוד שנה וחצי ?

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 2:03:17

א-החתימה בסוכנות לא אומר כלום.
ב-ניואורלינס יכולה להקשות כי דיוויס עדיין תחת חוזה ואם יעשה "קיירי" אז יש מצב שיזרקו אותו רחוק מהלייקרס דווקא (אולי בכדי לעצבן ישלחו אותו לשכנה).
ג-אני לא רואה חבילה רצינית שהלייקרס יכולים להציע בשביל דיוויס ,קבוצות אחרות יש להן יותר להציע .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:06:33
Reply to  Adiso33

ללייקרס אין חבילה רצינית, אבל לא בטוח שתהיה קבוצה סטייל טורונטו שתהיה מוכנה להמר ולזרוק חבילה על חוזה פג תוקף.

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 2:08:36

אני דווקא הולך על בוסטון או הקליפרס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:14:03

דני איינג' יקח את האמא והפינצטה של דיוויס כערבון לפני שזה קורה, והלוגו מכוון על קוואי.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 2:30:51
Reply to  Adiso33

בוסטון לא יכולה לעשות טרייד עד סוך השנה , לו ולרגע חוזים דומים בסגנון

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 1:52:59

לגבי אינגרם הוא יותר קרוב לטיישןן פרינס מאשר ההשוואה המגוכחת לדוראנט, אין לו יכולת מסירה או קליעה מכדרור, הדריבל שלו מאוד בינוני ואני לא מדבר על אתלטיות, זה לא זה והיה אפשר להטריד אותו לפני וחבל גם הבלון שלו התפוצץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 1:58:20

איזה עונש לצפות באטלנטה-מיאמי אחרי לייקרס-מיני.
מזל שלפחות יש את ווייד וקרטר להוסיף טיפה עניין.
קבוצות מחרידות.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 2:00:40

אשך עוד מעוט ווסטברוק עולה לשחק מה לדעתך יהיה? פיצוץ? או עוד ערב של נגר 4-20

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 2:10:25

לא יודע, לא ראיתי את וושינגטון השנה.
הדיפולט זה תמיד מופע נגרות.
בכלל, יש לי תחושה שבלי וול הם יכולים לבוא עם אנרגיות טובות ולהפתיע.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 2:29:50

התחיל 1-4 3 אסיסטים על 4 איבודים. בנתיים מופע נגרות שלונזו היה מתגאה בו

Mbk
Mbk
07/01/2019 2:35:42

הוא יסודי
מתחיל בריבאונד
עובר לאסיסטים
משם לנקודות
מלך ה TD

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:01:14

אוקלהומה – וושינגטון
http://meshgrid.xyz/stream/live5/

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 2:08:01

38-37 במחצית

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 2:13:39

הלילה סטיבו הולך לחגוג

שימי ריגר
שימי ריגר
07/01/2019 2:19:58

Pg לא במשחק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 2:41:01

קלטתי את זה, אוהדי ראס הם מזוכיסטים.
בטח כל אירגון אהב"ה נהנים מסשנים של עינויים, צביטות והלקאות. שעווה חמה.
אני כבר מדמיין את שמעון בבגדי הגימפ וירד לי האסימון לגבי הכינוי של "דה שוט".
מילת הקוד להפסקת הסשן במידה והוא הופך לבלתי נסבל היא 'קפקייק'.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:45:46

טורונטו – אינדי
http://meshgrid.xyz/stream/live6/

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 2:52:53

חחח תיבודו פוטר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 2:57:43

מה ? כי ניצח את הלייקרס ?!

אפלטון
אפלטון
07/01/2019 3:01:19

התאגיד עובד שעות נוספות

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:06:54

בשעה טובה הרס כל חלקה טובה כמאמן, צריך מישהו שידע למאמן את וויגנס שלא התקדם במאומה ואפילו התדרדר מעונתו הראשונה, שיהפכו אותו ליצרן נקודות וטרינר מהר עם איזה בילי קינג.
.
מנתו של הנגר בחלק הראשון 3-11 מהשדה 8 ריבאונדים מפופמפמים 8 אסיסטים על 4 איבודים

Benjo
Benjo
07/01/2019 3:10:05

מסכן פוטר בבת אחת משני תפקידים.
ברכות למיני (זה ישפר את החוזה של וויגינס?)… :))

Smiley
Smiley
07/01/2019 3:15:37

יפה שלקח להם כמעט איזה /שלוש עונות להבין את זה…
https://bleacherreport.com/articles/2802638-tom-thibodeau-fired-as-timberwolves-head-coach-after-win-vs-lakers

אפלטון
אפלטון
07/01/2019 3:05:22

תכלס אין ברירה במקרה של תיבודו. הקבוצה הזו כבר מזמן היתה צריכה להראות שיפור משמעותי וזה לא קורה. לא רואה אותו מוצא עבודה בתור מאמן ראשי בליגה. שיחזור ליוסטון שנה הבאה כמאמן הגנה במקום בזדלק שיפרוש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/01/2019 3:07:49

חירב היטב ויסודי מועדון צעיר ומבטיח שהיה בדרך למעלה.
בדיוק כמו שציפיתי ממנו.

אפלטון
אפלטון
07/01/2019 3:08:10

גם פרסונס והגריזליז כבר לא…
תכלס אם יגיעו לביי אאוט יהיה פתאום מצרך מבוקש. קיבל סימון אדום בגלל המשכורת המנופחת והפציעות אבל בשכר מינימום הוא סיכון ששווה לקחת

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:09:27
Reply to  אפלטון

הוא כמו ביצים מקולקלות, ממפיס לא ייתנו לו בייאוט העונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:08:45

ווסטברוק זרק סתם זה לא מביא עליו שמירה כפולה, לא עוזר בריבאונד התקפה סתם ניפוח סטטיסטיקה כדי לאריאל דאבל הוא עומד להגיע עליו במחצית אבל הקבוצה תפסיד עם ימשיך ככה

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 3:15:40

רובם זריקות פנויות ,מה אתה רוצה שיהיה סימונס שאתם מבקשים ממנו לזרוק?
כאילו מה?
והריבאונדים-לפי דעתך כל ריבאונד שהוא לוקח זה ריבאונד מפומפם אני מבין (8 ריבאונדים מפומפמים כמו שאמרת)

ראס זה היהודי הזה שבודקים לו בציציות ,יותר מכל שחקן אחר בליגה .

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:56:27
Reply to  Adiso33

שיחדור ויוציא כדור אין סיבה שהוא יזרוק בכמויות האלה, בטח שהוא קולע באחוזים האפקטיביים האלה זה מה שמוביל להפסד, בסוף אנחנו מדברים פה על אפקטיביות והוא נוראי (ושה גוזל מאוקלהומה כמה נקודות במשחק), כמו שהארדן היה אתמול נוראי (למרות ה38 נקודות), האחוזים היו נוראיים ככה ראסל על בסיס יומי. 12 ריבאונד הגנה ברור שזה מפומפם 1 התקפה הגבוהים מפחדים לא לקחת ריבאונד (כמובן שיש הצדקה מצד התאנדר לפסט ברייק).

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 4:24:26

בשביל לחדור הוא חייב שההגנה תצא אליו ובשביל זה הוא חייב לזרוק מבחוץ.
זה פשוט לשבת מול המקלדת ולרשום "לחדור" .
יש הגנה בצד השני אשר מצופפת את הצבע ובלי נסיונות מבחוץ יהיה לו קשה לחדור.
נכון שעדיף שיורד את הכמות אבל אתה לא יכול לבקש ממנו שיהיה בן סימונס.

לגבי הריבאונדר-
אין לי מה לומר לך ,אתה כנראה מאותם אלו שעברו שטיפת מח של המדיה.
זה הנרטיב שהוגש וכך אוהדי הכדורסל רואים זאת אז…שיהיה.

Benjo
Benjo
07/01/2019 6:09:47

אז רגע הארדן הוא כבר לא "הכי טוב בהיסטוריה"?. אתה מבין עכשיו כמה מגוכך זה היה נשמע באותו היום ? אני בדרך כלל לא מעיר אבל זה היה מוגזם.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 6:16:06
Reply to  Benjo

לא אמרתי הכי טוב בהיסטוריה, אמרתי שהוא נתן 3 שבועות הכי טובים בהיסטוריה. הוא רחוק מלהיות השחקן הטוב מכולם מבחינת השגים, הוא בהחלט נמצא בדיון של השחקן ההתקפי הטוב מכולם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/01/2019 3:09:49

לא שאני מחזיק מהקצב, ועדיף מאוחר מאשר אף פעם וכל זה, אבל העיתוי מוזר.

אפלטון
אפלטון
07/01/2019 3:16:05

לדעתי זה על כל המצב עם באטלר יותר מהכל.
סביר שהניצחון היה מתנת פרידה מהשחקנים שהרגישו אבן יורדת להם מהכתפיים

Benjo
Benjo
07/01/2019 3:16:22

מסכים. לא ברור למה התעכבו שנתיים.

Smiley
Smiley
07/01/2019 3:20:59
Adiso33
Adiso33
07/01/2019 3:19:22

מה יהיה עם רוז אחרי שלקחו לו את האבא ?

Smiley
Smiley
07/01/2019 3:22:18

והשמועה האחרונה שפטריק מקאו הולך להיחתך ע"י הקאבס (אחרי שחתם שם רק לפני אי זה יומיים):

https://bleacherreport.com/articles/2814282-nba-rumors-patrick-mccaw-to-be-waived-by-cavaliers-after-leaving-warriors

Smiley
Smiley
07/01/2019 3:22:43
Reply to  Smiley

הקאבס פינו מקום ללא אחר מאשר קמרון פיין

Benjo
Benjo
07/01/2019 3:24:54

הסאנס 5 דקות מהפתיחה איטון השווה את הנקודות שלו מכל המשחק הקודם (6). סתם לידיעה

Benjo
Benjo
07/01/2019 3:32:55

בוקר התחיל כל כל גרוע (שלוש החטאות איבוד פאול תוקף וכ' ) שמכאן זה יכול רק להשתפר.

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 3:36:52

הזלזול של התאנדר יעלה להם בהפסד.
האיבודים הם סתם מפגרים בנסיונות להום-ראן (במיוחד של ראס) .

יויו דלוח במיוחד
יויו דלוח במיוחד
07/01/2019 3:42:33

שיגידו השונאים מה שיגידו, לפחות דבר אחד אפשר להגיד על OKC:
הם הקבוצה הכי נלחמת בליגה.
חבל רק שהסגל דליל, אם לא היו מאיימים על המערב.

שימי ריגר
שימי ריגר
07/01/2019 3:44:45

פרגוסון 25 דקות 0 נקודות, כל כך עלוב

Benjo
Benjo
07/01/2019 3:45:36

בוקר מסר לג'קסןן !! לא סתם מסר אלא כם אסיסט לשלשה. אני תורם 100 דולר לקרן הצדקה של הסאנס

שימי ריגר
שימי ריגר
07/01/2019 3:46:49
Reply to  Benjo

Who?

Benjo
Benjo
07/01/2019 4:03:53

כדי להבין צריך לעבור את העינוי שאני עובר : לצפות במשחקים של הסאנס. לא הולך למכור את בידע הזה בקלות. תסבול כמוני ותבין.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:52:38

די ברור שראסל יהיה עם טריפל דאבל באחוזים מחרידים והסמרטוטים מהבירה ינצחו.
.
אני לא יודע מה אתה מתלהב מכרסום אין לו כלום ברמה גבוהה, גסטיס וינסלו בתחילת קריירה, זה לא כי בוקר לא מוסר לו זה פשוט שאין לו שום יכולת ליצור לעצמו או לאחרים, אין לו לא קליעה לא למסירה חדירה בינונית מאוד שנעצרת בקלות הוא אתלט חמוד לא על, שחקן מחליף

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 3:52:49

ג’קסון

Benjo
Benjo
07/01/2019 4:19:29

חחחחח זה בסדר.. תחשוב מה שאתה רוצה. ג'קסון שחקן על הכי טוב בסאנס זו דעתי. כשהוא חודר לסל אין שום דרך לעצור אותו בגלל האתלטיות שלו. לא מצפה ממך שתבין ברוך כמו שאל תצפה ממני להסכים עם זה ש"הארדן השחקן הכי טוב בהיסטוריה"…. חחחחח. סליחה כן??? לא אישי!!!. דעות שונות של אנשים זה בסדר.
הנה עכשיו בוקר הוציא את עצמו הזדמנות לראות קצת את ג'קסון (הסיבה העיקרית שאני סובל באופן עקבי את המשחקים של הסאנס- לא איזו אהדה פתאומית לקבוצה או לבוקר). .

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 3:53:33

משחק פתיחת רגליים של התאנדר סגנון בית שאן .
פשוט רוצים לתת את המשחק בכל הכח.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/01/2019 4:00:38
Reply to  Adiso33

ההגנה לא קיימת הערב, ההתקפה ללא גורג לא באמת קיימת הם יצטרכו יכולת שיא של גורג וגם אז זה לא יספיק לסיבוב ראשון כל עוד ראסל לוקח 100 זריקות וקולע באחוזים האלה ההגנה לא תספיק בפלייאוף. זה משחק של פושיזונים בסוף ושאוקלהומה אחת מקבוצות ההתקפה הגרועות בליגה (הרבה בגלל ראסל ובבחירת זריקות שלו) זה מה שקורה.

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 4:15:11

דווקא בפלייאוף ההגנה עושה את ההבדל .
לגבי ההתקפה אני לא ממש מודאג למרות שלא יזיק קלע נוסף לרוטציה .
מה שעצבן אותי הלילה זה ההגנה הנרפית שלהם שזה לא דבר רגיל לתאנדר.
כל עוד הם נעולים בהגנה ההתקפה יכולה להסתדר.

אבנר
אבנר
07/01/2019 3:55:07

טיבס פוטר!

שימי ריגר
שימי ריגר
07/01/2019 3:57:44

פול גורג מחזיק את הרגל, נקווה שזה לא רציני יותר מדי

שימי ריגר
שימי ריגר
07/01/2019 3:58:54

והקהל האמרקני בעולם משלו..
מדהים

Adiso33
Adiso33
07/01/2019 4:00:49

הפסד כזה מפגר הרבה זמן לא ראיתי,פשוט השאירו את ההגנה בטיסה חזרה מפורטלנד .
כאילו לא ממש אכפת להם לתת את המשחק ככה בחינם.

Benjo
Benjo
07/01/2019 4:31:19

ג'קסון פתח במקום בוקר . תענוכ אפשר יהיה לראות קצת קבוה.. קצת הגנה

Smiley
Smiley
07/01/2019 4:38:13

יפה לראות שנורמן פאוול חזר לרלוונטיות בראפטורס. שנה שעברה הוא התחיל טוב ואז נחלש ויצא מהרוטציה.

Benjo
Benjo
07/01/2019 5:03:53

8 נק יתרון לשרלוט כולן בדקות שבחר להוריד את ג'רקסון לספסל איזה מאמן מעצבן הוא לפעמים משאיר הרכבים שברור לך שאין דם אחס שמבוגל לקלוע. אוקובו יש להשליך. קרופורד של הלילה השלכה. טוב החזיר את ג'קסון נראה אם סה יעזור שרלוט ברחו קצת שיט

חרש עץ
חרש עץ
07/01/2019 5:08:58

חח אני רואה אוק הצליחו להפסיד לווש חח מסכן מי שצפה בסה מזל שהיה בשעה שישנתי. אדיסו מצטער שעברת את זה לבד.

דה שוט
דה שוט
07/01/2019 10:03:16
Reply to  חרש עץ

+ 100
אדיסו – מצטרף למנחמים ולמתנצלים

Smiley
Smiley
07/01/2019 5:16:41

קמבה נתקל בקיר הסופרסטאר אחרי פתיחת העונה החלומית שלו

Benjo
Benjo
07/01/2019 5:30:41

הפסד מעצבו לסאנס 100 שריקות אויר שלא היו ולא נבראו נגס איטון ובשביל קמבה. ג'קסון עם שורה מצויינת.למרות שהיה מצטיין במשחק כדור לא הגיע אליו בדקות האחרונות. היה כייף לראות משחק בלי הירו בול לשם שינוי ובלי השיפוט המוטה הסאנס היו מנצחים

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/01/2019 7:16:36
Reply to  Benjo

מסכים לגמרי עם הטענות נגד שריקות האוויר האלה. גועל נפש אחד גדול, מצד שני אייטון לא עושה הגנה. הוא נמצא שם אבל לא יודע מה לעשות עם עצמו. קמבה עשה ממנו צחוק ואם היה עושה את זה מתחילת המשחק התוצאה ההפרש בסוף היה 40 ולקמבה היו עוד 20 נקודות….

Benjo
Benjo
07/01/2019 10:30:16

מסכים.