מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.לברון לא מקשיב למאמנו לוק וולטון ועושה 'מה שבא לו'

כותרת המשנה בלייקרס נשיון:

It didn’t take LeBron James long to take over and essentially run the show for the Lakers

איך אמר קהלת? "אין חדש תחת השמש".

מה שלברון עשה בקליבלנד קאבס זה מה שלברון עושה באל.איי לייקרס (רק במיאמי הוא לא עשה זאת כי (א) פט ריילי לא היה מרשה לו, (ב) דוויין ווייד לא היה נותן לו, ו-(ג) אריק ספואלסטרה בעצמו לא היה נותן לו): הוא מריץ את ההצגה כרצונו. לא רק שהוא מחליט איך, מה, ומתי (אולי שמעון יבוא עם עוד אפשרויות), אלא גם על הפארקט עצמו – בהיעדרו של ראז'ון רונדו עם עצם יד שבורה – הוא הקובע והמחליט, וקולו של לוק וולטון הוא – איך אומרים החברים שלי בשכונת התקווה? – קול קורא במדבר.

אז יאללה, דדי. דבר והסבר מה קורה בקבוצה.

אני לא עושה דבר מלבד "COPY" ו-"PASTE" מהלייקר נשיון:

When James is running the point, he rarely looks toward the bench to receive playcalls from coach Luke Walton. Even when he has seen them, he ignores them and runs the play he prefers. Walton has adjusted, and now when James is running the show, Walton will typically just let him call the game. This probably shouldn’t be considered a slight — it’s just James being James.

ז"א זה לא עלבון, הכלמה, או זלזול. זה פשוט לברון BEING לברון.

לוק, תבין, זו לא פגיעה בעמדתך כמאמן. זו לא בושה או גנות. זאת פשוט דרכו של עולם כשלברון משחק עבורך. זה חלק מהחבילה של להיות מאמן של לברון כי הוא הקובע והמחליט, ואם לא נעים ולא טוב לך, לך חפש מקום עבודה אחר.

 

2. קייל קורבר הוא חתיכה בפאזל שיוטה צריכה הייתה

 

Kyle Korver.

 

יוטה זקוקה הייתה לשוּטר כמו שמכבי ת"א זקוקה ליריבות כמו באיירן מינכן בכדורסל.

זה לא אומר שזה כל מה שיוטה צריכה. כפי שתום זלר כותב ב-SB: "יוטה צריכה עזרה משחקנים שייקחו את הכדור מידיהם של דונובן מיצ'ל וריקי רוביו – לפחות בדקות ספורות בסביבות 10 או 15 – ולתת לצמד כמה דקות של רגיעה". השחקן היחידי שמסוגל להחזיק בכדור ולמסור ביוטה הוא ג'ו אינגלס אבל השימוש בו (USAGE RATE) הוא נמוך מאד. מאידך (אני מקווה שהשימוש במילה מתאים כאן; אם לא, איתכם הסליחה!), לרודי גובר, דריק פייבורס, וג'ו קראודר תפיסת כדור לשם מסירה או תרגיל 'מרגיש' כמו להחזיק ביד תפוח אדמה ישר מהאש בל"ג בעומר.

למעשה כל הרוטציה שלהם מלאה באנשים שלא אוהבים – או יכולים – להוביל כדור ולמסור. וכשהם זורקים לשלוש, זה נראה כאילו הם זורקים לבנים.

גם קורבר לא גאון בדברים האלה אבל לפחות הוא יודע כיצד להכניס כדור לטבעת עגולה.

איך לומר זאת?

אולי הוא לא FIX.

אבל הוא – על בטוח – התחלת FIX!

3. האם אנחנו רואים את העונה האחרונה של הגבה בניו אורלינס?

אין שום דבר בטוח בעולם. זה לא ב-ט-ו-ח אפילו שהשמש תזרח מחר בבוקר מעל הרי אדום – לפי יובל נח הררי.

אז אני לא אומר שהוא בטוח לא יהיה שחקן הפליקנס בעונה הבאה, אבל מה שאני כן אומר – אוקיי, כותב – זה שכל הסיכויים הם שזאת העונה האחרונה שלו בעיר הג'אז. אני יודע שזה לא פייר ואפילו עצוב, אבל כל משחק של הפליקנס הוא משחק אחד פחות ממה שנשאר העונה עבור אנטוני דייויס בניו אורלינס.

הפליקנס לא מצליחים להתרומם מהבינוניות שלהם. הם 11-10 ובזנב של כמה מהמתמודדות על הפלייאוף המערבי. הם הפסידו עתה (נכון לאתמול) 4 משחקים רצופים, ולא משנה מאיזה צד תסתכל עליהם הם פחות טובים מאשר היו בעונה שעברה. זה בגלל שדמרכוס קאזינס שעזב כשחקן חופשי בגלל בעיות בחתימת חוזה עתידי הוא טוב יותר מג'וליוס רנדל.

הקריקטורה הזאת הופיעה בעיתון המקומי שם, הניו אורלינס ADVOCATE:

אף קבוצה לא תהיה מסוגלת לשלם לו את מה שהפליקנס תוכל, אבל הוא יעשה מה שקווין דוראנט עשה – יסכים לעבור לקבוצה אחרת עבור פחות כסף, בידיעה (והבטחה) שהקבוצה החדשה תפצה אותו על הכסף שהוא ויתר עליו. את זה נדע כבר ב-1 ליולי, 2019. אם הוא יסרב לחתום עם הפליקנס אז ברור שהם מפסידים אותו שנה אחרי ללא פיצוי.

הפליקנס תפסיד את הגבה, ולא תקבל גבה חדשה עבורו. למעשה היא תקבל אפס עבורו.

כמובן שקיים סיכוי שהוא יעשה מה שסטפן קרי, ראסל ווסטברוק, או ג'יימס הארדן, עשו: לחתום על SUPERMAX ב-2019. אבל לסטף קרי והאחרים הייתה קבוצה שהם ידעו שהיא תהיה בעלת סיכויים להתמודד בטופ. א.ד יודע – או חושב – שהפליקנס היא קבוצה בינונית ותישאר כזאת. זה ה-DNA שלה והוא לא יסכים לסיים את הקריירה שלו בקבוצה בינונית. למה בינונית? בגלל שמלבדו שאר השחקנים מדרו הולידיי ועד איטווין מור, ניקולה מירוטיץ', ורנדל הם שחקנים משלימים טובים כשהסופר סטאר היחידי שאולי איתו היה נשאר – קאזינס – עזב.

קשה לי להאמין שהוא יסכים לחתום את עתידו שם. ניו אורלינס יכולה לקבל ערך גבוה מאד עבורו – הייתי אומר מקסימלי כי ייתכן מאד שהיום הוא השחקן בעל 'הערך' הגולמי הגבוה בעולם בהופס. היא לא חייבת לעשות זאת היום או מחר. אבל היא תצטרך לעשות זאת בקיץ הקרוב…

4. אני לא צוחק: הרוקטס עלולה לא לעשות את הפלייאוף!

*

YIKES!!! (פול בגלל שהוא כמעט תמיד פצוע)

 

5. תגידו, מי צריך את ג'ימי באטלר?

יש לי שאלה לשמעון: האם ג'ימי באטלר שקרן?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
68 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
zivovivo
zivovivo
30/11/2018 5:26:14

מרתק!
קורבר תפור למידות יוטה

כדור הרעם
כדור הרעם
30/11/2018 6:05:33

לא מבין את כל מהללי קווין דוראנט.
צפיתי במשחק בדיוק כמוכם.
אם לא הייתי רץ לכיור לשטוף מדי פעם את העיניים, אני נשבע שהייתי יכול לחשוב שאוקלהומה משחקת מול טורונטו.
50 נקודות זה מה שמרשים אתכם? הדרך לא חשובה?

מתן גילור
30/11/2018 6:44:28

51 נק' ב-64.5 EFG% מאד מרשימים אותי. בטח מול אחת ההגנות הטובות בליגה. בטח בלי 2-3 שחקני חמישייה.

חחחח
חחחח
30/11/2018 6:08:20

קמפיין שקוף של אנדר ארמור ואנשים כמוך אוכלים את זה ומפרסמים בחינם

השרת
השרת
01/12/2018 14:09:01
Reply to  חחחח

קמפיין מבריק כי אי אפשר שלא לאכול את ולפרסם.

בתעלול אחד גם עשו פרסומת וגם פתחו שוק חדש של צרכניות קטנות

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/11/2018 6:10:18

נפלא דוק. בעוונותי הרבים הייתי פעם מורה בבית ספר עם כיתת אוטיסטים. אלו השתלבו בכיתת המדעים שלי וחלקם סיפקו לי רגעי נחת ושמחה שאין לתאר במילים.

Smiley
Smiley
30/11/2018 6:10:47

נראה שהטרייד של הטימברוולבס ופילי היה WIN-WIN לשני הצדדים.
פילי קיבלו SG ברמה גבוהה ליד אמביד וסימונס ששדרג אותם.
מיני קיבלו שני שחקני רוטציה שיכולים לתרום ליד KAT ו-וויגינס, ועם אופי יותר נוח מבאטלר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/11/2018 6:24:41
Reply to  Smiley

1+

עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
עגל שסבור שיש לפרק את דיוק
30/11/2018 10:04:56
Reply to  Smiley

ברור.
לא ברור מה יש לחפור ולחפש את ג׳ימי, המעבר שלו היה צפוי וטוב לכולם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/11/2018 6:26:38

תודה רבה מנחם, מסכים בנוגע לדייויס, וחבל – עדיף לליגה שיוביל קבוצה בעצמו.

MJ234523
MJ234523
30/11/2018 6:26:52

מנחם תודה

סלים ווארזה
סלים ווארזה
30/11/2018 6:55:16

ניימאר היה מקבל תשלום מפסז' על כתיבת מכתב לאוהדת.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/11/2018 7:15:36

המכתב בכלל היה מגיע אליו?
הוא עסוק באימוני התגלגלות לקראת מופעי חנוכה 🙂

שמעון
שמעון
30/11/2018 11:21:51

חחחח

יהויבש
יהויבש
30/11/2018 8:16:12

למה לקלקל את המצב רוח ולהזכיר את המעצבן הזה פה

יוני
יוני
30/11/2018 7:00:53

יופי של מעורב ליום שישי מנחם

גיא א
גיא א
30/11/2018 7:06:02

במקום לשאול את קרי על מידות היא הייתה צריכה לשאול למה הם גובים סכומי כסף שעעורייתים עבור נעליים כשהם יודעים שלאחוז גדול מקהל היעד שלהם אין באמת כסף לשלם עבור ה"ברנד"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 7:32:05
Reply to  גיא א

כי אנשים קונים מה שהם רוצים, לא מה שהם צריכים.
הם יכולים להישאר בלי לחם אבל הם רוצים נעליים של אנדר ארמור, אז לזה יימצאו כסף.

ינתי
ינתי
30/11/2018 8:29:29
Reply to  גיא א

שלא יקנו. מי שרוצה ללכת עם ה"ברנד" של קרי שישלם, ומי שאין לו-יכול לקנות נעל מצויינת ב150 שקל.אף אחד לא מכריח לקנות. שוק חפשי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:38:08
Reply to  ינתי

פלוס אין סוף!!!
אין כל סיבה לשלם על שם מותג כשאפשר לקנות נעלי ספורט איכותיים במחיר זול בהרבה.
יש לציין שבארץ בגלל המכס המחיר הבסיסי של נעלי ספורט הוא גבוהה מאשר בחו"ל. בכל מקרה לא חייבים לקנות מותגים יוקרתיים אתא נעליים איכותיות ונוחות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 12:18:01

*גבוה

Mbk
Mbk
30/11/2018 12:06:48
Reply to  גיא א

אין כיום מותג שהוא זול
ג’ורדן נורמליות עולות כ 200 דולר
גם הנעל של KD לא זולה וזו של לברון מגיעה גם ל 300 בדגמים מסויימים
אני מסכים שהמחיר מופקע לא מסכים שאנדר ארמור הוא הגורם האשם בכך ,הם רק מישרים קו

ברוך רובין
ברוך רובין
30/11/2018 12:19:36
Reply to  Mbk

אף אחד לא מכריח אותם לקנות נעליים, סניקרס של לואי לא מתחילות ב700$, אני לא מדבר בכלל על חליפה של טום פורד … על מותג משלמים זה העולם, אף אחד לא מצמיד אקדח לרכה ומכריח אותך לקנות. הם עסק ולא מדינה והמטרה זה להרוויח כמה שיותר.

Mbk
Mbk
30/11/2018 13:25:20

אל תסביר לי מה לקנות ומה לא לקנות
תחזיר את ההתחייבות שלך קודם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 7:30:46

אני לא אוהב את הטרייד של יוטה.
ברקס דווקא בדיוק מה שכתבת שהיא צריכה – שחקן שמשחק עם הכדור ומוריד עומס מרוביו ומיצ'ל.
וקורבר גמור.

לייקרס – אני בטוח שבקרוב מאוד נראה את טיירון לו על הקווים.

Berch
Berch
30/11/2018 8:44:51

אחלה מעורב על הבוקר 🙂

שועל מנוול
שועל מנוול
30/11/2018 8:57:27

השיקוץ עושה בלייקרס את הקטע המסריח הרגיל שלו. הורס את הלייקרס, השחקו הכי גרוע שיכול להגיע לקבוצה כלשהי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:31:01

השחקן הכי גרוע הזה הוביל את שתי קבוצותיו הקודמות לשלוש אליפויות ועוד חמישה גמרים…

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
30/11/2018 23:43:48

ציףציף עוד לא המציאו מילה כדי לתאר את "הגרוע" שהפלול יוצר.
"ציףציף על הרציף" ציפציף עפה לה לטיזלנבי🤮

שועל מנוול
שועל מנוול
30/11/2018 9:00:34

תכלס אם לוולטון יש שכל הוא שם היום את המפתחות לשולחן ומודיע שזה בגלל שלברון פשוט לא ניתן לאימון. הפיטורין של וולטון כבר פה גם ככה.. לפחות שיפגע קצת במורשת של התועבה.

יהלי אולמר
יהלי אולמר
30/11/2018 9:04:12

חמישיית הלייקרס
Pg- חיים של מומי
Sg-קובי
Sf-וורת'י
Pf-שאק
C-קארים

אדי
אדי
30/11/2018 9:25:15

חמישיית הלייקרס של כל הזמנים:
Pg – מג'יק.
Sg – קובי.
Sf – לברון.
Pf – קארל מלון.
C – צ'מברליין.
וזאת כנראה החמישיה הכי טובה שיש מכל הקבוצות. שימו לב מי לא נכנס… קארים, שאק… וואו

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:27:55
Reply to  אדי

קרל מלון היה בסוף הקריירה עם הלייקרס ולא נתן להם תרומה ממשית. לכן אין לו מקום בחמישייה הזו למרות שביכולתו הטובה היה טוב מכל הפורוורדים של הלייקרס אי פעם.
גן ללברון בינתיים אין מקום בחמישיית כל הזמנים כח עדיין לא נתן תרומה ממשית ללייקרס.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:32:05

*גם ללברון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:33:03

*כי עדיין

שמעון
שמעון
30/11/2018 11:20:25
Reply to  אדי

לברון ומלון לא שיחקו מספיק בלייקרס ומלון היה הרבה מעבר לשיא

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 12:19:39
Reply to  שמעון

כתבתי תגובה ברוח זו כמעט שעה לפניך.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30/11/2018 9:39:07

הלייקרס אני הולך על ביג-בול – קארים, שאק, צ'מברליין. עכשיו צריך להוסיף שניים מתוך לברון, קובי, מג'יק ווסט. זה קשה. מג'יק נכנס, ואחריו אני בוחר בווסט כאיום מרחוק על הטבעת.

קובי ולברון על הספסל יריבו של מי יותר גדול. נעלה וניפול על היכולת של קארים ו-ווילט לרדוף אחרי הפורווארדים של היריבות מחוץ לקשת. לדעתי הם יצליחו מספיק כדי שהתשעים אחוז שלנו בצבע יביאו לניצחון.

שמעון
שמעון
30/11/2018 11:19:14

מגיק קובי וורתי קארים שאק

שמעון
שמעון
30/11/2018 10:14:00

לברון מפעיל ספין פה ושם אחרי כל הפסד. מטרת הספין היא ליצור הד תקשורתי ולבהיר כל מה שיצליח בלייקרס זה אני ובזכותי. כל מה שנכשל עד כה לא קשור אליי. זה הנרטיב המוכתב. המיילים האלו הוכנו עוד באוגוסט אצל ווינדורסט כמו שציינתי. זה החבילה של לברון עם הכל שחקן פנומן שיוביל אותך רחוק אבל רק בדרכו ובהדרותו אחרת כל מה שבדרך יפריע יחוסל ומושמד לאט ובזהירות. סה פאסיב אגרסיב בכמה הגבוהה ביותר שרק מעטים מסוגלים לעמוד בו מנטלית. קוזמה כזה ויהיה יד ימין המלך. לגבי גימי זה טרייד טוב עבור כולם ויותר טוב לטווח הארוך לפילי שיתבטא בפלייאוף. מי שלא יכול לעמוד בדומיניישן של גימי מה יעשה עם לברון? תארו לכם את טאונס תחת לברון מסכן. קורבר סתם גופה שיתו 6 שלדות פעם ב10 משחקים וחור הגנתי ברמה הכי גבוהה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 10:25:00
Reply to  שמעון

100+

שמעון
שמעון
30/11/2018 10:15:38

אגב במיאמי לברון לא היה במעמד הזה שהוא היום אחרת היה מנגב עת הפרקט עם ריילי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 10:24:11
Reply to  שמעון

הדבר היחיד שהיה מנגב לריילי זה את התחת כעזרה לפיליפיני

אסף
אסף
30/11/2018 10:19:57

מנחם תודה על המעורב העשיר. הטרייד של יוטה וקליבלנד טוב לשני הצדדים וכמו שסמיילי כתב למעלה פה גם הטרייד של מיני ופילי היה טוב לשני הצדדים. בהחלט קשה לראות את הגבה נשאר בבינוניות הנוכחית של ניו אורלינס ומבזבז עליה את מיטב שנותיו.
מרתק בעיניי הסיפור של בנט הכדורסלן עם האוטיזם, בטח ובטח בתור מורה לחינוך מיוחד שעובד עם נערים ונערות על הספקטרום. כדורסל הוא משחק קבוצתי שדורש המון תקשורת בין המשתתפים בו ומרתק לראות את השילוב שלו בתוכו והיכן הקשיים באים לידי ביטוי.
חמישיית הלייקרס שלי: מג'יק, קובי, ג'רי ווסט, ביילור, קארים
(וסליחה עם ענקים כמו שאק , ווילט או וורתי)

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 10:22:56

חמישיית כל הזמנים של הסלטיקס אצלי:
קוזי, ריי אלן, בירד, גארנט, ראסל.
יצאו בחוץ: ארצ'יבלד, דניס ג'ונסון, הבליצ'ק, מקהייל.

חמישיית הלייקרס:
מג'יק, וסט, וורת'י, ביילור, וילט.
מבחינת איכות השחקן, לברון בחמישייה אך מפני שעדיין לא נתן תרומה ממשית לקבוצה אין לו בינתיים מקום שם.
עוד יצאו בחוץ: קובי, כארים, שאק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/11/2018 11:58:32

איך הוצאת את האבליצ'ק???

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 12:23:30

כי בחרתי לפי עמדות והבליצ'ק בעמדה 3…
גם אם בוחרים לפי גארדים ופורוורדים יש בעמדה 4 את מקהייל וגארנט לפניו וגם בירד כפאוור לפניו וגם לפני גארנט ומקהייל.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/11/2018 13:50:43

לפי רד אורבך הוא שם אותו בכל תפקיד. נכון ששיחק 3 אבל שיחק גם 2. מה? מייק שיחק תמיד 2? היו משחקים שבהם תפקד כ 3.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 12:26:47

אם לא בוחרים לפי עמדות אלאנהחמישייה הטובה ביותר בלי להיצמד לעמדות אז הבליצ'ק במקום אלן.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
30/11/2018 12:29:07

*אלא החמישייה

שמעון
שמעון
30/11/2018 10:25:37

אולי ללברון יש בעיה עם מאמנים לבנים? הוא מרגיש נחות שלבן אומר לו מה לעשות? לך תדע. הלבן היחיד שהוא אוהב שימש לו בתור מגבת ונודא כלים צדי עוסמאן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 10:40:23
Reply to  שמעון

מזתומרת אולי? זה ברור.
בלאט היה דאבל נו-נו – וניל ויהודון.
לברון הוא בעיניו מוביל חברתי של השחורים ולא ירכין ראשו כלפי אדם לבן או יהודון ששולט במשאבי ארצו.
זה בלי קשר שהוא לא ניתן לאימון באופן כללי, רק שמאמנים שחורים הוא יתייחס טיפה יותר בכבוד ויאפשר להם להחזיק במשרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 10:35:48

בימים אלו של רכות מלטפת, תזכורת לימים עברו:

https://www.youtube.com/watch?v=u_Zxk8y3_uI

(לא שאני בעד שתי הקיצונויות, צריך להיות משהו באמצע)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
30/11/2018 10:37:38

יש שם דברים די פסיכים, דרל דוקינס ועוד גורילה פותחים זירת איגרוף על המגרש, דאג כריסטי מראה שהוא מקצוען בתחום, אנטוני פילר מבריג את הפייק טאף-גאי גארנט ועוד ועוד.

שמעון
שמעון
30/11/2018 11:24:33

אח… היו ימים היום כולם סופט ועל שאגה או היתלות בטבעת מקבלים טכנית

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
30/11/2018 11:38:04

מדהים בכמה מהקטטות מעורבות הקבוצות ששלטו באותה תקופה, הסלטיקס / לייקרס של ה-80 או הלייקרס של תחילת המילניום.
איפה הם ואיפה הקאפקייקס בראשות הפייק טף גאי השני, דריימונד.
את דאג כריטסטי נגד ריק פוקס לא הכרתי, אחת הקטטות היותר נקייה ומרשימה שראיתי, לשניהם נכנסה הפצצה יופי..

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
30/11/2018 13:59:20

כבוד הרב
אוטוטו שבת המלכה יורדת עלינו וידעתי שאפשר לסמוך עליך.
אבל איפה קצת בוקסינג מקומי? מה על מוטי ארואסטי? מדוע הוא לא מופיע אצלך בחלום?

no funny shtuff
no funny shtuff
01/12/2018 0:29:59

לא יעזור, זה פשוט נהדר.
אני לא מתכוון לאגרוף של וושינגטון אלא לקרבות האדירים בין הקבוצות הגדולות- תמיד השתחרר קיטור ככה.
פיסטונס-בוסטון, ניקס-שיקגו, קינגס-לייקרס וכו'. אחלה.

no funny shtuff
no funny shtuff
01/12/2018 0:31:27

ולארי בירד מעורב ב-70% מהוידאו. אחר כך מתפלאים למה היו לו בעיות גב..

שועל מנוול
שועל מנוול
30/11/2018 11:00:49

שיקוץ עלייך לייקרס

K_300
K_300
30/11/2018 11:16:40

אני כבר התייאשתי ממיזמן מוולטון ויכול להבין את לברון הרחמן שלקח לו יותר מידי משחקים לתת לזה קרדיט.

לוק וולטון כמאמן הוא בדיחה כמעט כמו החליפה שלו במשחק האחרון.
בלי לברון הוא כבר היה מפוטר היום. זה לא באמת חשוב אם מקשיבים לו או לא.
אין שיטה בהנגה או בהתקפה מריצים מהלכים על יכולת אישית ובסוף חוטפים בגלל האינטנסיביות של השמחק.

קייאספי שחקן ההגנה הטוב בסגל ואתמול גם היה מצויין בהתקפה לא מקלב מספיק דקות משחק. צריך לפתוח בחמישיה לפני בול וגם לפני רונדו שלא מתאים כבר לרמות הגבוהות.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
30/11/2018 23:49:06
Reply to  K_300

תראו מי יצא מהחור שלו, "החולה נפש " איז אין דה האוס
כמה שאתה דפקט K פור קקה מהלך

ינון יבור
ינון יבור
30/11/2018 15:14:10

נסיון2

מנחם לס
מנחם לס
30/11/2018 18:24:16

תודה לכולם. קראתי בעיון כל תגובה

עדי
עדי
30/11/2018 19:05:29

מה הסיכוי לסיטואציה בה אנטוני דיוויס בגולדן סטייט, דוראנט בלייקרס וקאזינס ואינגרם (כי כריס פול ולברון חברים ויש להם זיכרון ארוך) בניו אורלינס?

גיא רוזן
גיא רוזן
30/11/2018 19:35:15
Reply to  עדי

0% סיכוי. או פחות…

קודם כל, בגלל שטרייד כזה לא עובד בחישוב שכר.
ובנוסף –
למה שניו אורלינס יסכימו שלטרייד בו הם מוותרים על דייויס תמורת קאזינס ואינגראם???
ניו אורלינס יכלו להחתים את קאזינס בקיץ, והם בחרו להימנע מכך.
הם ויתרו עליו, לא הוא עליהם.

אם הם מגיעים למסקנה שדייויס רוצה ללכת, והם מחפשים טרייד עבורו,
הם בקלות מוצאים טרייד טוב יותר.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/11/2018 21:59:40

רוב הסיכויים שדיווחו יגיע לליקרס עונה הבאה , ההצטרפות לסוכנות קלאץ בבעלות של ה״תאגיד״ (שמעון תודה רבה כמה צבע הוספת לאתר), מרמזת על העתיד, לא סתם הייתה הפיכה בקיץ ומי שמקושר לסוכנות קלאץ בלייקרס. התאגיד מושך בחוטים.

אני בהחלט רואה אפשרות שדוראנט בעצמו יגיע לליקרס בקיץ, חוסר הערכה מצד חבריו לקבוצה ומצד קהל האוהדים של הלוחמים (שחושבים שגרין שווה יותר ממנו, או שיש להם סיכוי לאליפות בלעדיו)+ האפשרות להציל את לברון ובעצם שלברון מפנה לו את קדמת הבמה, נראים לי קסומים.

etayle
etayle
30/11/2018 22:08:56

אם דוראנט ילך אז זה לקליפרס.