מעורב הופס ליום חמישי: / מנחם לס

1. הקאבס העבירו את קייל קורבר לג'אז 

הקאבס עשו טרייד עם היוטה ג'אז כשהעבירו את קייל קורבר עבור אלק בורקס ושתי בחירות דראפט סיבוב שני עתידיות. לקורבר מגיע עוד 7.5 מיליון מהקאבס.

הקלעי המצויין מרחוק לא התאים למשחק החדש של הקאבס המבוסס על מהירות וזריקה מהירה לסל. קורבר כמובן הוא עדיין אחד מקלעי השלשות הטובים בליגה עם 46.3% מהטריי.

2. סטף קרי חוזר בשבת נגד הפיסטונס

סטף קרי שהחמיץ 10 משחקים בגלל פציעה בשריר ה-GROIN (זה כינוי; זה לא שם השריר) חוזר לשחק בשבת נגד הפיסטונס, כדברי מאמנו סטיב קר:

עם סטף בליינאפ הווריורס היו העונה 2-12. בלעדיו? 5-5.

3. החזרה של נוביצקי שוב נדחתה

נוביצקי היה אמור לחזור לשחק "בסביבות חג ההודיה". חג ההודיה עבר. ואז הודעה מהדאלאס מבריקס: "לפני חג המולד ובכל מקרה לפני תחילת השנה הבאה".

היום הדאלאס ניוז הודיע שהחזרה של נוביצקי היא "A WAY AWAY" ואיש לא יודע מתי הוא יוכל לחזור לשחק (https://sportsday.dallasnews.com/dallas-mavericks/mavericks/2018/11/28/dirk-nowitzki-could-probably-go-play-minutes-rush).

נוביצקי עצמו אמר:

"We were hoping," Nowitzki said about getting back before December. "I mean, it feels good. I could probably go out there and play a few minutes but there's really no need.

"I'm going to keep working with the guys on the staff. But I'm definitely heading in the right direction. The ankle doesn't hurt as much and is not as sore all the time. I can make some more moves. So I'm excited, but still a ways away."

ברגע שהוא יעלה על הפארקט הוא יעבור את קובי בריאנט כשחקן ששיחק באותה קבוצה את מספר השנים הרב ביותר (עתה המספר הוא 20 שנה).

האמת היא שבמבריקס לא זקוקים לנוביצקי עכשיו. אם הם יגיעו לפלייאוף הסיפור יהיה שונה לחלוטין.

נוביצקי עדיין לא הודיע רשמית שזאת עונתו האחרונה אבל הוא לא צריך להודיע. מספיק לראות כיצד הוא נושא את גופו הקשיש.

4. האב (לבר בול) שהורס את חייו של בנו (למלו בול): "למלו לא הולך ל-UCLA".

למלו בול הוא הצעיר מבניו של לבר ואשתו. הוא – הבן – שאביו אמר שהוא 'יותר טוב מאשר לברון היה בגילו', התכונן ללמוד ב-UCLA. האב אמר היום ש-"UCLA היא לא אוניברסיטה שאליה ארשה לבני ללכת".

-UCLA?

"Heck no. He won't go to UCLA"

הסיבה?

UCLA? Why? After what they did to my other son? Are you crazy"

“Suspend [LiAngelo] and don’t tell him when he supposed to be able to play and all that? No, they ain’t behind him like that. One mistake and now you put him to the side and act like he’s supposed to come the next year?”

"אני גם לא שוכח ש-UCLA נתנה לו גופיה מס' 15 אחרי שהסברנו להם שכל ימי חייו ליאנג'לו לבש מס' 3!"

רק להזכירכם שליאנג'לו נכנס לבעיה מאד רצינית עם שלטונות סין, עבירה על החוק שהייתה מושיבה כל אחד אחר ל-15 שנות מאסר. UCLA השתמשה בכל ההשפעה שישנה לה – כולל סנטורים וקונגרסמנים, ואולי הנשיא עצמו – להשפיע על הסינים לעצום את עיניהם ולתת לצעירי UCLA לעזוב את המדינה עם 'נו-נו' על כף היד.

UCLA מצידה עשתה מה שחייבת הייתה לעשות: להשעות את השחקנים המעורבים. האבא צריך להודות ל-UCLA וכתוספת לשטוף את רצפת אולם הכדורסל כאות הוקרה ותודה על שמנעו אסר של בנו בכלא סיני.

במקום, הוא 'מאשים' את UCLA בהודעה ש'לאוניברסיטה הזאת בני לא הולך'. לא אתפלא אם אף אוניברסיטה המכבדת את עצמה לא תרצה להתעסק עם האב. UCLA בוודאי לא תזליג דמעות על שאיבדה את למלו. מי רוצה להתעסק עם אב מטורף כזה?

מה שכואב הוא שהנענש הוא הבן ולא האב.

5. למאמן דנבר יש את זה. הקשיבו עד הסוף!

 

 

6. חמישיית כל הזמנים של הניקס

 

אתמול בא לי לכתוב את חמישיית כל הזמנים של אטלנטה האוקס כי ב'אינסיידר' פנו לגולשים באתגר לבחירת חמישיות כל הזמנים של כל קבוצת לחגה.

אז בא לי עתה להכניס את החמישייה של הניקס, והאתגר להיום הוא עבורכם לבחור את חמישיות הבוסטון סלטיקס והלייקרס של כל הזמנים. מחר אכניס את שלי.

חמישית כל הזמנים של הניקס:

פוינט: וולטר פרייזר

שוטינג: אירל מונרו

סמול: ביל בראדלי

פאור: דייב דבושר

סנטר: פטריק יואינג

7. קודי זלר: 19 נק' ב-7 מ-9 והכל ב-23 דקות, בניצחון על אטלנטה


אני יודע שישנם 2-3 וונילים אירופאים טובים בסנטר, אבל אתמול הגדרתי את שני האמריקאים: מייסון פלמלי וקודי זלר.

 

8. פופ חייב ללכת

לפופ נגמר הדלק.

עבורו להפסיד ב-39 נקודות זאת כבר לא בושה. ואפילו אם זה למינסוטה ולא לגולדן סטייט.

HE LOST IT.

הדבר העצוב ביותר הוא לראות אדם מבוגר – מזדקן – שעשה הכל וראה הכל, וזמנו ללכת, אבל הוא מתעקש להישאר.

תאמינו לי שאני אהיה הראשון באתר להרגיש שזהו, סיימתי והגיע הזמן ללכת. אני מאד רגיש לעניין הזה.

פופוביץ' מאמן סן אנטוניו היה מאמן גדול שהשיג הכל, אבל זהו. נגמר.

הוא איבד את הקשר עם צעירי הליגה, והוא מתחיל לבייש את עצמו ואת המורשה שלקח לו שנים לבנות.

אקוגי בדאנק 'גברי' על מטו:

 

9. סטיב קליפורד עושה עבודת קודש באורלנדו!

סטיב קליפורד מאמן אורלנדו עושה שם עבודת קודש. אם אתם זוכרים הוא היה מאמן שרלוט, ולפני שנים מאמן אדלפי יוניברסיטי ותלמיד שלי בקורס ל-מ.א – "SCIENTIFIC ASPECTS OF MOTOR PERFORMANCE".

לטס גו סטיב!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
86 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שמעון
29/11/2018 6:21:04

פופ המאמן הטוב בליגה. מנ לעשות שהוא במערב עם פצועים רבים? ראית איך נראו קבוצות אחרות עם פציעות? ראית איך יוסטון נראית? לא קרה כלום. תבוסות קורות זה לא ביג דיל יום אחר משחק חדש.

אברי ג'ונסון
אברי ג'ונסון
29/11/2018 12:36:58
Reply to  שמעון

פופוביץ' המאמן הגרוע בליגה עם אחד מהסגלים הטובים בליגה מוביל את הספרס לבחירת לוטרי.

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:46:48
Reply to  שמעון

נו, אם שמעון קובע שזה כך אז מי יתווכח אתו?

שמעון
29/11/2018 6:21:57

קייל קורבר הוא גופה שפעם ב10 משחקים יקלע 6 שלשות ויתלהבו ממנו. עבר זמנו בטל קורבנו

ohad
ohad
29/11/2018 6:23:48

מצטער מנחם אבל בsf זה חייב להיות בראנד קינג עם כל הכבוד

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 6:43:14
Reply to  ohad

היססתי, אבל שתי הטבעות של 'דולאר ביל' הכריעו

ohad
ohad
29/11/2018 7:17:32
Reply to  מנחם לס

כן אבל הוא קלע בממוצע ב2 אותם פלייאופים בממוצע 13 נקודות בפחות מ50 אחוז מהשדה, ואם היית הולך בקו הזה אז היית בוחר בוויליס ריד במקום יואינג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/11/2018 11:28:59
Reply to  ohad

אז איך יש לו עד כה העונה 46.3% מהשלוש ב-3.4 זריקות (1.4 זר' לשתיים ב-45.5% ו-סה"כ 46.1% מהשדה) ו-62.5% אפקטיביים???
https://www.basketball-reference.com/players/k/korveky01.htmlת
תבדוק נתונים לפני שאתה פולט משפט כזה

Dor
Dor
29/11/2018 12:40:39

התגובה שלך צריכה להיות בדיוק מה שכתבת רק במקום ״תבדוק את הנתונים לפני שאתה פולט משפט כזה״ צריך להיות בתחילת הקטע – ״ לא מסכים איתך, לדעתי….״
ניסוח כמו שלך סתם גורם לחוסר נעימות, מה גם שמקובל שכל אחד יחזיק בדעה נשלו ויכתוב אותה גם אם (רחמנא לצלן) לא בדק קודם את הנתונים.

שמעון
29/11/2018 6:33:15

לגבי דנבר הם צריכים לחשוב הלאה. המטרה עבורם צריכה להיות לא פחות מאליפות בשנים הקרובות ולא סתם עוד קבוצת פלייאוף. המחליפים שלהם הם ברמה של מחליפים של קונטנדרית צעירים רעבים קשוחים טובים בהגנה וקולעים. בעבר אמרתי שהביג 3 שלהם הוא בסיס לקונטנדרית אבל מאז יוקיץ נחנק במאני טיים קבוע וחלש פלוס בהגנה אבל בליגה של היום אם אתה לא יכול להביא את אמביד או דיוויס אין מה לחשוב להעביר אותו לכן הוא בילד אין. אפשר כמובן לשים את פלאמלי חמישייה ולהטריד את יוקיץ על כוכב בעמדה אחרת. מורי מבחינתי הוא האיש ששם את נתקרה לקבוצה הזאת. אם הוא סופרסטאר הם יכולים לקחת כת כל הקופה. אם לא אז הם עוד קבוצה. הקטע שהוא מאכזב ברמות ולא נראה שיש לו את האופי והרעב להיות סופרסטאר. כן הוא טראש טוקר ללא רחם ושומר מעולה העונה בטירוף אבל סופרסטאר זה התקפה זה לשים 25 30 כל ערב כל משחק זה לבוא עם רצח בעיניים. הוא רכז מהסוג של קייאי וליליארד הוא לא מנהל משחק ועד כה הוא נותן את העונה החלשה בקריירה בהתקפה. לא יודע אם זה אשמתו או אשמת מלון אבל סופרסטאר ימצא את הדרך לשים את המנה שלו בכל מצב. הוא לא תוקפני מספיק בהתקפה ולא מפעיל לחץ על היריב וחבל. נראה איך העונה הזאת תתקדם מבחינתו. הצלע השלישית היא הבעיתיית מכולם. גארי האריס בגיל 23 עם גיליון פציעות מרשים וכרגע יש לו איזה בעיה באכילס אני חושב לצערי דהוא ימשיך עם הפציעות גם במאני טיים כמו עונה שעברה שזה מה שמנע מהם פלייאוף עד שנכנס לעיניים ואותו הייתי מטריד. הייתי מנסה להביא את בראדלי ביל ומרקיף מוריס מוושינגטון. דנבר צריכה לחשוב בגדול ומחוץ.לקופסא וללכת על אול אין.

שמעון
29/11/2018 6:35:43
Reply to  שמעון

יוקיץ אגב די בשיא הקריירה שלו. הוא לא יתן יותר מזה בהרבה.

Smiley
Smiley
29/11/2018 7:57:46
Reply to  שמעון

נראה לי שבדנבר יחכו לראות מה קורה עם פורטר ג'וניור לפני שיעשו מהלכים גדולים

שלהבת
שלהבת
29/11/2018 6:37:18

קורבר הוא תוספת טובה מאוד לכל קבוצה. הוא גורם לכך שהיריב לא יכול לשמור בהגנת הרוטציות הכל כך חביבה וחייבים להצמיד אליו שחקן או להחליף באדיקות.

ניר
ניר
29/11/2018 7:13:55

טרייד טוב של קליבלנד.
אני חושב שפופ הוא מאמן נהדר, קצת מיושן עם ההתנהגות שלו אבל אותי מעניין לראות איך הוא בונה קבוצה חדשה שם אחרי שהטריו הסתיים. כרגע זה לא נראה טוב אבל הם עם המון פצועים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 7:16:54

תודה רבה מנחם.

לא חושב שהבעיה של פופ היא באימון, אלא בהחלטה בקיץ שלא ללכת לריבילד וכן להטריד עבור דרוזן.

הפציעות המרובות (פורסם הלילה שגאסול בחוץ עד להודעה חדשה עם שבר מאמץ – לא חדשות טובות לשחקן בן 38), מטושטשות את העובדה שגם בלעדיהן לקבוצה תקרה לא גבוהה במיוחד.

אבל מתוך שלא לשמה, לשמה – צריך לנצל את הפציעות לתת דקות לצעירים, להטריד את מה שאפשר, ולבנות קבוצה מחדש.

אישית אני לא רואה סיבה שפופ לא ישאר עוד שנים רבות חמישה את זה בעצמו, אבל אם אין לו כח/חשק/כוונה, אז הוא צריך לפרוש ולתת למישהו אחר לנהל את הפרוייקט הזה. ההפך לא נכון – נוכחותו של פופ לא יכולה לייתר או לקצר משמעותית את פרק הזמן הדרוש לבניה מחדש. זה עדיין יקח שנים ויחייב תקופה לא קלה במהלך הבניה מחדש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 7:17:35

חמישה = ויעשה

שמעון
שמעון
29/11/2018 7:33:22

כל מילה. מסכים איתך.

Smiley
Smiley
29/11/2018 8:03:02

יש לך את דרוזן ואולדריג' כבסיס שמסביבו אתה בונה. כרגע זה ה-PF וה-SG הכי טובים שהספרס יכולים להשיג (איזה חלופה עדיפה? לאב על אולדריג'? לא בטוח).
מסביב יש צעירים כמו מארי (שנפצע והקלקל קצת את התוכניות), וויט, פורבס, ווקר (שטרם חזר), פולטל.
יש וותיקים עם ניסיון כמו מילס, גיי, (סבא) גאסול.
וסתם שחקני רוטציה שתמיד פורחים אצל הספרס כמו ברטנס, פונדקסטר ובלינלי.

לספרס יש סגל טוב והמערכת שם תמיד טובה. הבעיה זה הפציעות שכל פעם נוחתות עליהם.
לא כל כך מהר צריך לפרק. ואף אחד לא מבטיח שטנקינג יציל אותם ישר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 8:11:41
Reply to  Smiley

מסכים שלא בטוח שטנקינג יציל אותם, אבל לדעתי המגבלות של הסגל שפרטת למעלה הופכות אותו לעזה שלא מספיק טוב לקונטנדרית.
התכתבנו על זה לפני מספר ימים, לא יודע אם ראית את התגובה האחרונה השרשור, אז אני מוסיף אותה גם כאן:

ההסבר המלא לצורך בבניה מחדש מופיע כאן
http://www.hoops.co.il/?p=125106

אבל בקצרה:

א. מה שפופ תמיד עשה התבסס, בראש ובראשונה, על שחקן פרנצייז ברמה היסטורית, ועל שניים-שלושה שחקני Hof סביבו (רובינסון, פארקר, מאנו וקוואי), והיום אין שחקן פרנצייז ולא שחקני Hof. עם כל הכבוד לפופ, שבאמת מצליח להפיק 120% מהסגל שלו, ה-120% שאפשר להוציא מהסגל הקיים לא מספיקים ללכת עד הסוף. לכן, כדי לחזור לעמדה של קונטנדרית אמיתית צריך לבנות סגל עם פוטנציאל, כמו שפופ עשה ב1997 בטנקינג חד שנתי מפואר. לא רואה דרך אחרת להגיע לפרנצייז היסטורי.

ב. מאחר והיום הרבה קבוצות מחפשות, מוצאות, מציאות דראפט ברחבי העולם, לא ריאלי, לדעתי לצפות, ששחקנים כמו טוני (28), מאנו (57) ואפילו קוואי (15) לא יבחרו בדראפט עד המקומות שמהם הספרס בוחרים בדרך כלל. ולכן הכשרון שהצליח לגייס מהמקומות "הרגילים" שלנו, לא ישתווה לטוני/מאנו/קוואי, ולכן גם הסיכוי ל"סתם Hof" נמוך מאד.

ג. יש כאן גם עניין של טיימינג – צריך שהסגל שיבנה יהיה מספיק קרוב בגיל כדי ליצר קבוצה תחרותית, ולכן צריך בחירות דראפט גבוהות על פני מספר שנים מצומצם. כדי ליצר את זה, לא מספיקה רק הבחירה של עונת הטנקינג וצריך גם להטריד נכסים קיימים. לכן, לדעתי, צריך להיפרד גם מנכסים קיימים (אולדריג'/דרוזן/מילס), ועדיף כבר השנה.

אם נעשה את כל אלה, לפופ יהיה חומרים לעבוד איתם בשנים הבאות.

Smiley
Smiley
29/11/2018 8:19:23

א. דאנקן יש פעם בדור… אם בכלל…
מבחינת גבוהים הכי קרובים לזה אלו דיוויס ואמביד (שעל שניהם מרחפת עננת הבריאות). לא חושב שיש שחקן שהוא חד פעמי בדראפט, אבל תמיד יש הפתעות.
ב. בחירה גבוהה לא מבטיחה הצלחה (פולץ' ובנט כדוגמא קיצונית). מצד שני עדיין יש "מציאות" בבחירות מאוחרות (מיטשל כזה יחסית, אבל גם גרין וברוגדון נבחרו סיבוב שני. עוד דוגמא זה קוזמה).
דווקא במערכת של הספרס אפשר לצפות שהשחקן יוציא מעצמו יותר ממה שהוא מוציא במערכת אחרת (אולי רק הווריורס משתווים להם וגםזה בשנים האחרונות).
ג. טיימינג ואוסיף גם מזל (שתמיד יכול לעזור). אבל דווקא הספרס הראו שהם מסוגלים לבנות קבוצה כמו שצריך, אם כי תמיד זה היה מסביב לדאנקן שהוא שחקן היסטורי (ולטעמי ה-PF הכי טוב בכל הזמנים).
הבעיה היחידה שאני יכול להצביע עליה זה החוזה הלא מובן לגאסול שדי תקע אותם.
החוסר מזל זה בפציעות של מארי ו-ווקר.

הייתי אומר שאתה די נמהר בפירוק. אני יותר חושב בהרכבה תוך כדי תנועה. תחרותי זה עדיין טוב להיות כי זה מושך שחקנים למערכת בריאה.
ללכת על טנקינג לדעתי יכול להביא לכדור שלג שלך תדע מתי יעצור

כדור הרעם
כדור הרעם
29/11/2018 11:05:56
Reply to  Smiley

דיקימבה מוטומבו לא נופל ברמתו מדאנקן, לו מוטומבו היה מגיע לפופוביץ' הוא היה גורף תארים לא פחות מדאנקן.

Smiley
Smiley
29/11/2018 11:27:04
Reply to  Smiley

זאת ההיסטוריה/מציאות. אם אתה רוצה לשחק ב"אילו מה היה קורה…"….

לו… ולו… ולו… ואם ג'ורדן היה נבחר בבחירה 1 ליוסטון… ואם הבלייזרס היו לוקחים את דוראנט… ואם הקרסוליים של סטף קארי לא היו מחזיקים מעמד… ואם קובי לא היה עובר בטרייד ונשאר בשארלוט…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/11/2018 11:41:00
Reply to  Smiley

לכדור הרעם: הגזמת בפראות: מוטומבו הוא לא שחקן מנהיג שסביבו בונים קבוצה כשמסביב לדאנקן בנו קבוצה מאוד מצליחה. דאנקן פשוט גדול על מוטומבו ברמת המשחק. מוטומבו היה מוגבל התקפית ודאנקן היה מעולה בשני צדי המגרש ומועמד רציני לפאוור הגדול בכל הזמנים. דאנקן שחקן חכם יותר ומגוון יותר ופשוט כדורסלן טוב יותר ברמה אחת לפחות ולומר שמוטומבו לא פחות מדאנקן זה עלבון לאינטלגנציה וחוסר הבנה בכדורסל.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
29/11/2018 11:43:59

רובינסון עצמו היה גם שחקן ברמה היסטורית אך עדיין פחות מדאנקן וגם לא מנהיג ווינר כדאנקן.

Smiley
Smiley
29/11/2018 11:46:05

נכון

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:52:55

הנקודה התחתונה היא שהוא ב-NBA ובצוות של 12 יש מספיק כשרון לא להפסיד בהפרשים שפופ מפסיד. משהו לא בסדר שם ואני מאשים את המאמן

עידו גילרי
עידו גילרי
29/11/2018 15:54:20
Reply to  מנחם לס

תראה לי מאמן אחד שלא הפסיד בהפרשים כאלה.

אורי
אורי
29/11/2018 8:06:21

כל עונה בכמה האחרונות מאוד אני בטוח שזהו עם פופ.
לא האמנתי שבכלל יעלה לזו לאחר מות אישתו. מצד שני יכול להיות שזה דווקא קשור מאוד למוות (לצאת לפנסיה כשהבית ריק).

ככלל, כמו שכבר ציינת בעבר מיקי, צריך להתרגל לתקופה האפורה מאוד שמחכה לנו (וזה לא שנצצנו באור יקרות בשנים האחרונות).
מזל שדובי פרסם את הטור ההוא לפני שבוע, אפשר לאהוד קבוצה בינונית מינוס ולצאת מזה איכשהו (תודה דובי).

גם קצת עצוב על דרוזן באיזו מידה, נראה שמבין המשתתפים בטרייד, הוא כביכול הגריל את הקש הקצר יותר.

ולך קוואי נאחל…לא חשוב…זה משהו עם מחלות מין מגרדות…

ניר
ניר
29/11/2018 8:56:30

אם כבר טנקינג שזה רעיון נהדר בפני עצמו, במיוחד השנה שיש דראפט טוב בשלושה הראשונים.
אם הם מצליחים לקחת את מקומות 1-3 ובנוסף עושים טרייד עם עוד בחירות ושחקני עתיד על אולדריג' ודרוזן הם יכולים לעשות אחלה קבוצה לשנה הבאה.

אני הייתי חושב במקומם על מרקל פולץ שהוא שחקן נהדר(הבעיה שהבחירה שלהם תהיה נמוכה) או אפילו על טרייד עם הלייקרס על כמה צעירים(אינגראם וקוזמה , הבעיה גם כאן שהבחירה תהיה נמוכה).
הם יכולים גם לפנות לקינגס , הבעיה שאני לא רואה סיכוי שדיבאץ יטריד את הצעירים שלו , הם בונים שם משהו מאוד יפה

א.ב
א.ב
29/11/2018 9:58:45

בלי פציעות זו קבוצה לגמר מערב, עם קצת מזל ופציעות בצד השני אולי יותר.
ללכת במקום זה לריבילד של שנים שלא יודעים מה יהיה בסופו?

ניר
ניר
29/11/2018 10:06:02
Reply to  א.ב

לא כל כך מסכים
אני חושב שאין להם איזה שחקן אולסטאר בקבוצה, לא דרוזן ולא אולדריג' הם כאלו, רודי גיי שחקן נהדר אבל יש לו חוסר עקביות רציני ופאו גאסול כבר מבוגר בשביל לשחק 30 דקות. אני לא רואה שום קונסטלציה שבה הם יכלו להגיע לגמר הקונפרנס גם בלי פצועים כל העונה

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:54:23
Reply to  א.ב

אין להם יותר פציעות מלכל אחד אחר. פאו גאסול כבר לא פקטור

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:49:47

תודה מיקי. אבל "עוד שנים רבות"???הוא בן 61. הטיסות, שינה במלונות…זהו ג'וב לצעירים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 16:22:11
Reply to  מנחם לס

אתה צודק, כמובן, התכוונתי בערך חמש שנים, נראה לי פרק זמן סביר לבנות קבוצה תחרותית ולהביא אותה לרמה גבוהה. אם הוא לא יכול גם חמש שנים אז עדיף שיפרוש או יעבור לתפקיד יעוצי נוסח ג'רי ווסט. אני לא אומר את זה בביקורת אלא פשוט כי לדעתי זה מה שנדרש.

IDO
IDO
29/11/2018 7:28:17

שיט. כיוויתי שרשטון קוצ'ר ינחת אצלנו. הוא לא היה מחטיא את השלשה הפתוחה שפארוק החטיא מול הקליפרס (והפסידה לנו משחק).

שאלה אחרת:
מתי חנוכה מתחיל? ומתי הנר השמיני?

רביד אראל
רביד אראל
29/11/2018 7:40:33
Reply to  IDO

חנוכה מתחיל בשני הקרוב, ונר שמיני בשני שאחריו.

IDO
IDO
29/11/2018 7:47:17

(:

שמעון
שמעון
29/11/2018 7:56:29
Reply to  IDO

תגיד הנחתי בפניך הצעה. יש דיל?

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y74tettb

IDO
IDO
29/11/2018 8:22:37
Reply to  שמעון

LOL

משה
משה
29/11/2018 15:14:38

נר ראשון של חנוכה בראשון בלילה

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:56:35
Reply to  משה

אני באטלנטה עם הנכדות. מה התפילות ללילה הראשון כשמדליקים את הנר?
אני זוכר

שעשה ניסים…
ושהחיינו וקיימנו והיגיענו לזמן הזה

יש שלוש, לא? או ארבע?

בננה רפה
בננה רפה
29/11/2018 7:36:53

לטרייד על קורבר אין קשר לסגנון משחק. קליבלנד זאת קבוצה בפירוק.

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:57:27

לא בננה רפה אלא רפה הבנה חסר מושג. קליבלנד היא הקבוצה הכי מלהיבה בליגה.

מאהטמה
מאהטמה
29/11/2018 7:53:08

שאלה על חמישיית הלייקרס: לברון בפנים בגלל מה שהוא, או בחוץ כי לא עשה את זה בלייקרס?

שמעון
שמעון
29/11/2018 7:54:37

כמו ששמתם לב אני ממשיך בקמפיין לא בושה להיות גלינארי

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/11/2018 8:20:58
Reply to  שמעון

🙂 חחחחח

מתן גילור
29/11/2018 7:56:51

בוסטון: בוב קוזי, ג'ון הבליצ'ק, לארי בירד, קווין מקהיל, ביל ראסל.
לייקרס: ארווין ג'ונסון, קובי בראיינט, ג'יימס וורת'י, אלאג'ין ביילור, כרים עבדול ג'אבר. (חמישייה אלטרנטיבית בלי הקפדה על עמדות: ג'ונסון, ווסט, בראיינט, ג'אבר, אוניל.)

אור
אור
29/11/2018 15:02:52

הייתי מוציא את וורת'י, משאיר את ביילור בסמול ובוחר שניים מתוך קארים, שאק ו-ווילט. מה דעתך?

מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 15:59:47
Reply to  אור

מחר אכניס את החמישיות שלי. מאד דומות, ואולי זהות. צריך עוד לחשוב

ברוך רובין
ברוך רובין
29/11/2018 20:54:37
Reply to  מנחם לס

מגיק
קובי
לברון
וורתי
שאק (קארים גדול ממנו היסטורית, אבל בלייקרס שאר היה רמה מעליו).

די מדהים ש3 מ5 השחקנים הטובים בהיסטוריה של המשחק, נמצאים בלייקרס.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/11/2018 8:20:13

לגבי הסלטיקס אז יש שלושה שחקנים שנבחרים ללא היסוס ראסל, בירד וקוזי ב 5, 3 ו 1 בהתאמה. הוויכוח הוא על 4 ו 2. ב 4 אני בוחר בגארנט למרות שלא לקח 3 אליפויות כמו מקהייל. אם היה בריא או מגיע יותר מוקדם לסלטיקס סביר שהיתה לו יותר מאליפות אחת. נשאר לבחור גארד אז למרות שהיה קולבוייניק וגם השחקן השישי 🙂 אני בוחר בגון האבליצ'ק שהיה ענק בדורו לא בגובה אלא בחכמת המשחק ובקליעות ובמה שתרצו (הנה כתבתי עליו יותר מעל האחרים ויותר מלארי השחקן האהוב עלי). ראס, קוזי והונדו היו נעלים בדורם. והנה יש סלטיקס עם 3 וונילים ושני שחומי עור אפרו אמריקוקו (עבור בכייני הגזענות).

מאמן בלי וויכוח: רד אורבאך

אוהד ס"א
אוהד ס"א
29/11/2018 8:22:29

לרוב לא מסכים איתך על נושאי ספרס, אבל בקשר לפופ אתה צודק. הספרס לא יכולים להתחיל מחדש איתו.
הוא מקובע מדי, שמרני מדי.
בואו נראה איזה צ'אנס הוא ייתן השנה ללוני.
אני חושש שגם מסינה הוא כזה (עוד באירופה הוא היה שמרן).
אם הספרס רוצים התחלה חדשה זה רק עם בקי האמון

Berch
Berch
29/11/2018 8:59:02

אחלה מעורב
מעניין איך תיראה בעתיד מורשת של שחקן ואיך יחשבו "הגדולים ביותר שלה".
אם לברון ישחק בלייקרס 6 שנים ולא יגיע לגמר הוא יחשב בספירה של הלייקרס ? אני די בטוח שהוא יחשב בקליבלנד.
האם כרמלו ייספר בדנוור או בניו יורק ?
האם לנארד ייספר בסאן אנטוניו ?
צוות האתר יצטרך לקבוע פרמטרים. גם אצלנו וגם ב NBA 🙂

נתן
נתן
29/11/2018 9:04:52

דדי דדי דדי איפה נעלמת תחשוב שזה כמו אקו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחח

נזיר הנשמה
נזיר הנשמה
29/11/2018 9:31:07

שאלה למומחים.
איך ווסטברוק לוקח 19 ריבאונדים. אדאמס סנטר מצוין 5 ריבאונדים. וזה קורה הרבה.
היריב אתמול, סקסטון 10 ריבאונדים , טריסטן 2 .
ברור שלא צריך להיות גבוה במיוחד כדי לקחת ריבאונדים. דניס רודמן היה קצת מעל 2 מטר , והוא היה מלך הריבאונדים.
בכל זאת מספרים מוזרים.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
29/11/2018 10:05:22

אולי הוא שותה RC קולה עם מנטוס לפני המשחק.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
29/11/2018 10:41:32

שאני אסביר לך או שהשאלה רטורית?
אדמס יכול לתפוס 50% מהריבאונדים של ראס אבל הוא לא פויינט גארד, ראס כן ומוציא התקפות דיי מהר. ראס לוקח (מקבל בשבילך…) את הריבאונדים האלה בשביל לא לפגוע בשטף המשחק של אוקיייסי.
אוקיי?

נתן
נתן
29/11/2018 11:18:29

אם כבר זורקים השערות לא מבוססות, גם לי יש: מטיחים הרבה שלשות, לכן הכדורים נופלים רחוק מהטבעת ולידי הגארדים.
בארקלי היה פחות מ 1.95 והיה מלך הריבאונד.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/11/2018 12:41:53
Reply to  נתן

לשלשות יש חלש משמעותי אבל זה לא בגלל שהכדורים נופלים רחוק. יותר זה שהרבה פעמים הגבוהים מוצאים את עצמם מחוץ לצבע או ליד קו העונשין בזמן הזכריקה ואז הגארדים הם אלה שאוספים את הריבאונד.

חצבני
חצבני
29/11/2018 11:33:39

תקרא את הפוסט של רועי ויינברג אתמול, על הריבאונד של ברוק לופז

חצבני
חצבני
29/11/2018 11:41:04
Reply to  חצבני
מנחם לס
מנחם לס
29/11/2018 16:01:50

באמת מוזר

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
29/11/2018 9:45:59

חמישיית כל הזמנים של סיאטל סופקסוניקס:
פטריק יואינג
טום צ'יימברס
קווין דוראנט
גארי פייטון
דאנה בארוס

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
29/11/2018 9:50:07

ואם מישהו יעשה את חמישיית כל הזמנים של שבויגן רד-סקינס (קישור מצורף) , יקבל ממני סופגניה מלאה ריבית.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%99%D7%92%D7%9F_%D7%A8%D7%93_%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%A1

דביר
דביר
29/11/2018 10:02:42

חמישיית כל הזמנים של בוסטון _ קוזי סם ג'ונס בירד מקהייל ראסל.
חמישיית כל הזמנים של הלייקרס _ מג'יק ווסט קובי קרים ושאק ( לברון בדרך להיכנס במקום ווסט ואז קובי עובר לעמדה 2 ולברון ב3)

נתן
נתן
29/11/2018 11:21:40
Reply to  דביר

קארים או שאק PF? שאק יכול למתוח פיסית את היריבים בתור סטרץ' 4.

חצבני
חצבני
29/11/2018 11:43:51
Reply to  נתן

חח העיקר שטרח להעביר את קובי לעמדה 2

דה שוט
דה שוט
29/11/2018 11:49:37

חמישיית כל הזמנים של הווריורס:
קרי, דוראנט, קליי, גרין, קאזינס
…Oh shi

שמעון
שמעון
29/11/2018 12:24:19
Reply to  דה שוט

חחח ענק ולגמרי נכון

דה שוט
דה שוט
29/11/2018 12:30:29
Reply to  שמעון

אתה מבין? ועם זה אנחנו צריכים להתמודד
היחידים שיכולים לדגדג אותם: מיקי, בוב, ג'ימבו, לו ואולסי

דה שוט
דה שוט
29/11/2018 12:33:52
Reply to  דה שוט

כמובן ששכחתי את טל (במקום בוב) ויש גם את ארל – אבל אם משחקים בספרד אז ארל צריך את אולסי שיוריד אותו מהיציע (שלא יעשה להם וורלד פיס)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 16:26:07
Reply to  דה שוט

עוד יותר ענק…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
29/11/2018 16:25:44
Reply to  שמעון

💯+

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
29/11/2018 12:26:40
Reply to  דה שוט

מאלין במקום גרין, צ'מברליין במקום קאזינס

דה שוט
דה שוט
29/11/2018 12:32:04

לא לוקחים שמאליים, לא לוקחים עתיקים

Ido
Ido
29/11/2018 12:27:00
Reply to  דה שוט

ROFL

ד
ד
29/11/2018 20:21:28
Reply to  דה שוט

KD לא שייך לגולדן סטייט

אברי ג'ונסון
אברי ג'ונסון
29/11/2018 12:35:42

פופוביץ' המאמן והמנהל הגרוע בליגה.
גרם לשחקן הגדול אחרי לברון ועם אישיות צנועה כמו קואי לאונרד לעזוב את הקבוצה.

עכשיו נעזוב את זה שעם לאונרד הספרס היו קבוצת פלייאוף עוד 10 שנים ברציפות.
הוא הצליח להתעלל ולהפוך אולסטאר כמו רוזן לשחקן השלמה חסר ביטחון.

עידו גילרי
עידו גילרי
29/11/2018 12:40:33

רנדי תנחת אל המציאות תנחת.

zivsvision
zivsvision
29/11/2018 13:24:43

דיל טוב
קורבר הוא תוספת משמעותית ליוטה.

קאפקייק
קאפקייק
29/11/2018 13:30:09

סטף התאושש מפציעה במפשעה
עוד הוכחה למה דוראנט יותר טוב ממנו
הוא הסיר מראש הכל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
29/11/2018 14:08:28

לא אוהב את הטרייד של יוטה.
דווקא אהבתי את ברקס ואת מה שהוא נתן, וקורבר גופה.
צעד נואש של ההנהלה שאין לה הרבה מה לעשות ומרגישה שחייבת.
מיצ'ל זה ה-mvp מבחינת איך יוטה מתנהלת איתו ובלעדיו.

zivsvision
zivsvision
29/11/2018 14:38:04

בסגנון שיוטה משחקת קורבר הרבה יותר משמעותי מברקס,
חדירות וריווחים, יש לה מספיק חודרים ומיצל שנהדר בזה ולא מספיק קלעים.
קורבר גם בגילו ובכושרו תפור על השיטה של יוטה.

Ljos
Ljos
29/11/2018 17:58:57
Reply to  zivsvision

לחתולין.
יוטה יכולים לסדר כל כך הרבה מצבי קאצ'נ'שוט לשלוש, אבל עם גובר, פייבורס, מיטשל והתקופה הזו בשנה שרוביו מזכיר למה לפעמים כדאי לעשות סימונס – הם חייבים מישהו כמו קורבר.
לעומת זאת, כקבוצה שאוהבת לשחק כדורסל מאוד מסויים, לתת לשחקן אחד לשבור פעם אחר פעם את הסכימה זה דבר אחד, בעיקר כשזה מצליח. סניידר היה צריך לשים ברקס על לתת גם לאלק לשחק כמו דונובן.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
29/11/2018 21:09:22

https://www.nba.com/bulls/news/how-has-three-point-shooting-changed-game?fbclid=IwAR3UAMtAt6t1943WwvD9yKKzeUuahMxfuZq3l12Cqe0GwPm83VrP8lbtW-E

זאת שנת פרידה מפופ,הוא יפרוש,כנראה נשבר לו,איזה אגדה חיה,האמת ,מאמן נערץ