סיקור משחקי חמישי / ראובן בראל


שלושה משחקים התקיימו הלילה, שניים מהם יסוקרו בהרחבה מהמגרש.

פילדלפיה 127 (1-1) – שיקגו 108 (1-0)

שיקגו היא בדיוק היריבה שהסיקסרס היו צריכים אחרי ההפסד בבוסטון. הבולס בהובלת לאבין ופורטיס (מועמד לגיטימי לשחקן המשתפר?) פתחו את הרבע הראשון בסערה והובילו בסיומו 41-38. בשני הרבעים הבאים יחד, הבולס נעצרו וקלעו פחות מברבע הראשון. פילי שלטה מתחת לסלים, אמביד וסימונס בהגנה וסאריץ בהתקפה. היא ניצלה את ההזדמנויות הנוספות כדי להפוך את התוצאה ולרדת ליתרון שבע במחצית.

ברבע השלישי פילי פתחה מבערים, אמביד סימונס קובינטון וגם לארי שאמט הגדילו את היתרון ב- 19 נקודות וסגרו את המשחק.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול והקבוצות ניצלו אותו כדי לשפר מאזנים.

מרקל פולץ המשיך לקבל קרדיט: קיבל 32 דקות וקלע 12 כולל שלשה אחת ב33% מהשדה. בן סימונס סיים עם טריפל דאבל טיפוסי: 13 נקודות, 13 ריבאונדים ו- 12 אסיסטים. אמביד קלע 30 עם 12 ריבאונדים.

את הבולס הובילו לאבין עם 30 נקודות ובובי פורטיס עם 20 נקודות ו- 15 ריבאונדים.

וושינגטון 112 (1-0) – מיאמי 113 (1-1)

הבטחנו משחק צמוד והוא אכן היה כך. 21 שינויי הובלה 19 פעמים המשחק הושווה.

קפיצה לדקה האחרונה: מיאמי מובילה בנקודה, וול מקבל שריקה וקולע 2. נקודה לוויזארדס. החטאות של שתי הקבוצות. וויד לוקח זריקה קשה, מחטיא … ואז הגיע אולייניק.

יניר רובינשטיין, הכתב שלנו ב D.C היה במגרש. אתם מוזמנים לקרוא את הסיקור המצויין שלו כאן

פורטלנד 128 (0-1) – לייקרס 119 (1-0)

אני עדיין בהתרגשות מהאווירה המטורפת שהייתה הערב בפורטלנד. הסיקור המלא יעלה בקרוב. בינתיים נספר לכם שהלייקרס ניצלו פתיחה מבולבלת של הבלייזרס ועלו ליתרון מהיר של 10 נקודות.
ואז הגיע סטאוסקאס ,הקלע המושמץ שנדד מסקרמנטו לפילי ומשם לברוקלין נתן משחק פתיחה חלומי עם 24 נקודות באחוזים מצויינים והחזיק את הבלייזרס במשחק.
המשחק היה צמוד עד לרבע הרביעי , אז מקולום התעורר אחרי פתיחה מהוססת ויחד עם לילארד סגרו את הסיפור.
לברון? הוא שוב הפסיד משחק פתיחה בקבוצה חדשה, ואת מה שהיה לו להגיד על זה תוכלו לקרוא בסיקור שלי כאן.


הלילה יתקיימו רק שלושה משחקים אך כולם צפויים להיות מרתקים .
פתיחת העונה היא החלק האהוב עלי בשנת ה NBA . הכל עדיין פתוח (מלבד האלופה) , קבוצות ושחקנים יכולים להפתיע ולחדש וההתרגשות אחרי הפגרה הארוכה עדיין טרייה.

לפני שנתחיל נגיד תודה לשי אבן צור שהחזיק את המשבצת במשך 6 עונות.
בתפריט הערב :
פילדלפיה תפגוש את שיקגו ותקווה לערב קליעה מוצלח יותר ולניצחון ראשון, צפוי להיות לה קל יותר לעומת הקשיים שהגנת בוסטון הציבה לה במשחק הפתיחה.
וושינגטון תפגוש את  מיאמי והבלייזרס יארחו את הלייקרס, שני מפגשים בין קבוצות עם תחזית נצחונות קרובה כך שלפחות על הנייר המשחקים צפויים להיות צמודים.

פילדלפיה (1-0) – שיקגו (0-0) 03:00

משחק הפתיחה של פילי חשף את החולשות הידועות של הקבוצה , הקליעה או יותר נכון חוסר הקליעה של סימונס ופולץ. והתלות ביעילות של אמביד.ההגנה המצויינת של בוסטון הקצינה את החולשות הנ"ל ,ניתן גם לייחס את אחוזי הקליעה הנמוכים של כלל הקבוצה לפתיחת העונה.
הערב מול שיקגו צפוים לה אחוזי קליעה גבוהים יותר וגם סקור גבוה יותר מ 88 בדרך לניצחון בכורה קל. יהיה מעניין לראות כמה קרדיט פולץ יקבל מבראון והאם נראה את נסיון השלשה הראשון של סימונס.
בשיקגו נטולת מרקאנן יהיה מעניין לעקוב אחרי ההשתלבות של ג'בארי פארקר .אם לשפוט לפי משחקי קדם העונה יש מקום רב לשיפור, האחוזים נמוכים כמות הזריקות קטנה בהשוואה לעונות במילווקי. זאק לווין צפוי להוביל את הבולס ואותו תמיד מעניין לראות.

פילי ב 12


וושינגטון (0-0) – מיאמי (1-0) ,03:00

בעונה שעברה ניצחון אחד הפריד בין הקבוצות , גם העונה הן צפויות להיות צמודות ויתמודדו על מיקום בפלייאוף .
במיאמי לא השתנו יותר מידי דברים הקיץ , באטלר כמעט הגיע, אבל רק כמעט. בלעדיו הסיפור המעניין סביב הקבוצה העונה יהיה סיבוב הפרידה של דווין ווייד.

עבור מיאמי זה יהיה משחק בק טו בק , אתמול היא הפסידה לאורלנדו במשחק צמוד והציגה אחוזי קליעה נוראים מחוץ לקשת (9-33 27%) , ההפסד ידרבן אותה להשיג נצחון הערב ? הם יהיו חייבים לשפר את האחוזים כדי להשיג אותו.

בוושינגטון היו יותר שינויים , דוויט הווארד החליף את גורטאט וגם בשלהי הקריירה כשהוא כבר לא המפלצת ההגנתית שהיה באורלנדו הוא צריך לשדרג את עמדת הסנטר בקבוצה . יהיה מעניין לראות האם וושינגטון תשנה את סגנון המשחק שלה שמוטה לכיוון וול וביל ותשחק קצת יותר פנימה. בנוסף האם הוא יוכל לקדם את ההגנה שדורגה בדיוק במרכז הליגה בעונה שעברה .הווארד לא התאמן עם הקבוצה בימים האחרונים בגלל פציעה, אך בוויזארדס לא פוסלים את השתתפותו במשחק. הקבוצות נפגשו במשחק קדם עונה לפני שבועיים אז הוויזארדס ניצחו ללא הווארד. אני הולך על תוצאה דומה הלילה .
יהיה משחק צמוד – וויזארדס ב 4

פורטלנד (0-0) – לייקרס (0-0), 05:30

המשחק של הערב , בשעה נוחה למשכימי קום. לברון ג'יימס ,עדיין השחקן הטוב בליגה, במשחק הבכורה כשחקן לייקרס . איך יראו הלייקרס איתו היא ללא ספק אחת השאלות המעניינות העונה.
יעפילו לפלייאוף או יסתפקו בעונת הסתגלות ? ואם כן עד לאן לברון יקח אותם ?
ההתחלה צפויה להיות קשה . לקבוצות של לברון לוקח זמן להתרגל לסגנון המשחק שלו והוא אישית אוהב לתת את הבמה לחברים בפתיחה.
נתון מעניין לגבי משחקי הפתיחה של לברון ניתן לראות בטבלה הבאה – הוא לא ניצח משחק בכורה בקבוצה חדשה – האם זה יקרה הערב?

קבוצהיריבהתוצאה סטטיסטיקה
קליבלנד (2003)סקרמנטוהפסד 92-10625 נקודות
6 ריבאונדים
9 אסיסטים ,2 איבודים
מיאמי (2010)בוסטון הפסד 80-8831 נקודות
4 ריבאונדים
3 אסיסטים , 8 איבודים
קליבלנד (2014)ניו יורקהפסד 95-9017 נקודות
5 ריבאונדים
4 אסיסטים , 8 איבודים

הלייקרס יפגשו את הבלייזרס.הסיפור סביב הקבוצה בימים האחרונים הוא פטירתו של הבעלים , פול אלן. אחותו של אלן והיורשת שלו ,ג'ודי, הודיעה שהיא אינה מעוניית בבעלות על קבוצות הספורט שלו . הקבוצה צפויה להמכר. איך זה ישפיע ? בטווח הקרוב כנראה שלא יותר מידי , פורטלנד די כבולה לחוזים שנחתמו ב 2016 ולא עשתה יותר מידי שינויים הקיץ. אם אולישי כן תכנן משהו להמשך העונה יהיה לו קשה לשכנע את המנהלים של VULCAN , קבוצת הניהול של אלן ,ליישם אותם. פתיחה לא טובה של העונה יכולה להוביל לנסיון לרדת מתחת לתקרת השכר כדי למשוך קונים פוטנציאלים. המועמד הראשי במקרה כזה יהיה אל פארוק אמינו שמחזיק בחוזה נגמר של 6M .
רוב הפרשנים צופים לבלייזרס ירידה בכמות הנצחונות ומאבק על הכניסה לפלייאוף. אחת היריבות צפוייה להיות הלייקרס ,נתון שללא ספק יוסיף עניין למשחק.
אני אהיה במגרש הלילה ואנסה להעביר לכם את התחושות בסיקור וגם בבלוג החי – מוזמנים להציע נקודות להתמקד בהם במהלך המשחק .
יהיה צמוד ומעניין אני הולך על בלייזרס ב 5.

Subscribe
Notify of
342 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ori88
Ori88
18/10/2018 16:04:59

תודה רבה, ראובן, וכל יתר הכותבים. כיף קריאה.
האם לברון מאבד הרבה כדורים בממוצע לקריירה או שזה לא יוצא דופן ?

גיא רוזן
גיא רוזן
18/10/2018 16:38:23
Reply to  Ori88

לא יוצא דופן בכלל עבור מי שמנהל את משחק קבוצתו.

3.5 איבודים על 7.3 אס'. זה יחס של 2:1
דומה מאוד לזה של בירד (3.1 אב', 6.3 אס'), ג'ורדן (2.7 אב', 5.3 אס'), הארדן (3.5 אב', 6.1 אס'), או פיפן (2.8 אב', 5.1 אס').

פוינט גארד "טבעיים", דוגמת מג'יק, סטוקטון, כריס פול, או אייזאה תומאס (המקורי),
איבדו כמות דומה (מי יותר, מי פחות) אבל השיגו יחס איבודים/אסיסטים טוב יותר.

Ori88
Ori88
18/10/2018 17:34:29

תודה, גיא (איפה הרשע, איפה)

רפיקי
רפיקי
18/10/2018 20:37:29

מה היחס של הרכזים המובילים היום
קרי
פול
קיירי
ראסל

p
p
18/10/2018 22:25:10
Reply to  רפיקי

לא מוצא אתר יותר מוכר (כמו basketball-reference), אבל בגדול פול אמור להוביל את הרשימה הזאת ודי בפער.
מה שמצאתי זה את זה :
https://infogram.com/career-assist-to-turnover-ratio-1gk92edrz0k7p16
פול -4.1 (על כל 4.1 אסיסטים איבוד אחד) מקום ראשון בהיסטוריה
קרי – 2.15
ווסטברוק – 2.02
קיירי – לא מופיע

טוב, לקחתי את זה ידני… פול די בליגה אחרת מהאספקט הזה
פול 8714 אסיסטים בקריירה, 2153 איבודים – יחס 4.04
קרי – 4236 אסיסטים, 1974 איבודים – יחס 2.14
קיירי – 2427 אסיסטים, 1174 איבודים – יחס 2.06
ווסטברוק – 6113 אסיסטים, 3001 איבודים – יחס 2.03
הארדן – 4167 אסיסטים, 2387 אסיסטים – יחס 1.74

מעניין גם לראות יחס חטיפות איבודים
פול 2010 חטיפות יחס 0.93
קרי 1109 חטיפות 0.94
קיירי 569 חטיפות 0.48
ווסטברוק 1300 חטיפות 0.43
הארדן 1034 חטיפות 0.43

ממש מקווה שלא טעיתי בהעתקת וחישוב הנתונים 🙂

רפיקי
רפיקי
18/10/2018 22:28:20
Reply to  p

תודה רבה
סוף סוף סיבה להכליל את פול בטופ של הרכזים
כי מבחינת יכולת התקפית הוא לא ברמה של השאר

p
p
18/10/2018 22:42:34
Reply to  p

מהרבה היבטים, פול הרבה מעל הרכזים הללו.
הנה דוגמה בה הוא עובר עוד כמה:
https://www.basketball-reference.com/leaders/ws_per_48_career.html
הוא פשוט די אנדרייטד באתר.
אבל אתה צודק שהוא הרבה פחות סקורר באופי וpass-first.
הוא אומנם קולע פחות בכמות, אבל לאו דווקא ביעילות (לצורך העניין היה רחוק בערך 7 קליעות 3 מוצלחות (מתוך 349) ועוד 10 קליעות ל2 (מתוך 821) או בקיצור ממש קרוב, ב2014 כדי להכנס למועדון 90-50-40.

p
p
18/10/2018 22:44:01
Reply to  p

והוא גם שומר הרבה הרבה הרבה יותר טוב מכל אחד ברשימה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
19/10/2018 0:10:06
Reply to  p

מרשים ביותר, תודה רבה p

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
18/10/2018 17:16:00
Reply to  Ori88

לברון לעולם לא מאבד כדורים, החברים פשוט לא מצליחים לתפוס.

SamIaM
SamIaM
18/10/2018 20:57:42

KJ HOF

מנחם לס
מנחם לס
18/10/2018 16:23:08

כיף ראובן. איזה שלושה משחקים מעניינים הערב!
תודה

יניב
יניב
18/10/2018 16:32:25

תודה רבה ראובן.
סוף כל סוף אחרי איזה 6 שנים של דיכאון חזר השנה הרצון והציפייה לראות את הלייקרס.מה שלא יקרה בטוח שיהיה מעניין בגזרה וזה כבר כיף

אור
אור
18/10/2018 18:22:30
Reply to  יניב

תכלס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
18/10/2018 18:40:28
Reply to  יניב

האמת שהם היו שנה שעברה אחת הבחירות המועדפות עלי לצפייה.

Ljos
Ljos
18/10/2018 22:46:14

האמת שגם אצלי.

דה שוט
דה שוט
18/10/2018 16:32:30

תודה על פריוויו מעולה – איזה כיף שלברון בא למערב!!! כל יומיים תענוג, הלילה משחק אש בפורטלנד
בעניין אחר – דייויס (יקיר האתר) אמר שהוא שואף להיות ״ווסטברוק של ניו אורלינס״ – הוא התחיל טוב, השאלה אם יהיו לו אנרגיות להיות ווסטברוק במשך 82 משחקים.

שמעון
שמעון
18/10/2018 16:58:38
Reply to  דה שוט

דיוויס שופע מחמאות לראס https://www.slamonline.com/nba/anthony-davis-westbrook-will-we heard what Coach was saying to me, I know what he was trying to do,” Davis said. “But that’s not what I wanted. I wanted to be great and I had to accept the challenge. From that day forward, I had to understand that if I wanted to be great that I had to do it. I had to be great every night.

“I saw what Russ Westbrook did when [Kevin] Durant went down with that foot injury in OKC. And that’s what I told Coach [Alvin] Gentry I have to be. If I have to be Westbrook, I will be Westbrook.” רק שלא יגנוב ריב לרנדל בדרך לטריפל דאבל ויהרוס לו את הקריירה

שמעון
שמעון
18/10/2018 17:00:48
Reply to  שמעון

אם ראס ודיוויס היו יחד גולדן בויז היו חוטפים חזק שניהם נק התורפה של הלוחמים.

דה שוט
דה שוט
18/10/2018 18:17:30
Reply to  שמעון

יש מצב, הלוואי שהיה בא, אי אפשר לדעת, מי חלם שג'ורג' ירצה לשחק עם ראס? רק התמיר ניחש את זה 🙂
תודה על הציטוט, לא יזיק לדייוויס להיות קצת יותר פראי ואנוכי. זה יעשה טוב לכולם

Benjo
Benjo
18/10/2018 21:06:50
Reply to  שמעון

האמת שלפי איך שדיוויס שיחק היום נראה לי לברון מבקש טרייד לפליקנס בסוף העונה ולא ההיפך….. 🙂

שחר דלאל
Admin
18/10/2018 19:26:03
Reply to  דה שוט

איתך לחלוטין. יצטרך לעבוד קשה יותר כל ערב ואנחנו נזכה למשחקים טובים יותר

כדור הרעם
כדור הרעם
18/10/2018 20:02:21
Reply to  דה שוט

השאיפה להיות ראסל ווסטברוק, היא אולי השאיפה הכי עצובה ששמעתי מספורטאי. אני מעדיף להיות פניני ולא ווסטברוק

דה שוט
דה שוט
18/10/2018 21:52:07

נראה שלא כולם חושבים כמוך, מחוייבות ואנרגיה עדיין זוכות לפעמים להערכה

Ljos
Ljos
18/10/2018 22:47:35
Reply to  דה שוט

כל עוד תזכור שעבור רבים מאיתנו, כל פעם שאנחנו מסתכלים על ראסל אנחנו רואים קודם כל הרבה תכונות ששומטות את הקרקע מתחת לשתי התכונות שציינת.

גיא רוזן
גיא רוזן
18/10/2018 16:40:59

תודה, ראובן.

מסקרן מאוד, לגלות איך ייראו השנה הלייקרס,
איך ייראו השנה הטריילבלייזרס.
משחק מסוג המשחקים שכל תוצאה בו –
תבוסה לכאן או לכאן,
או משחק צמוד,
לא תפתיע אותי.
אם הייתי בן אדם מהמר,
אז זה המשחק שהייתי בורח ממנו כמו מאש.

שמעון
שמעון
18/10/2018 16:49:30

אכן מומלץ לא לשים עליו כסף. לדעתי ילך צמוד עד הבאזר ופורטלנד תנצח ב2

ציון
ציון
18/10/2018 16:42:54

אחרי 3 ימי ליגה המזרח יוביל על המערב במספר הניצחונות בין קונפרסים⁦;-)⁩

שמעון
שמעון
18/10/2018 16:48:39

הימורים פילי תנצח אבל לא מעל 11 שהליין נותן. לכן בולס. וושינגטון תנצח פחות מ5 הפרש דהליין נותן לכן היט פורטלנד תנצח בפחות מ3 הפרש ולכן לייקרס.

KingJames23
KingJames23
18/10/2018 17:23:52

Finally

Berch
Berch
18/10/2018 17:24:03

פרוויו משובח, תודה על ההשקעה

ולדי קוגן
ולדי קוגן
18/10/2018 17:34:59

אחלה פריוויו ראובן.שי באמת נתן עבודה ומצפים לראות אותו ממשיך לתרום.הולך איתך בתחזיות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
18/10/2018 18:41:08

תודה רבה.

תומר השני
תומר השני
18/10/2018 18:49:22

תודה ראובן אחלה פריוויו , אני מסכים עם התחזיות שלך

DeandreTheGiant
DeandreTheGiant
18/10/2018 19:26:32

היי קוראים לי אסף והקיץ בין סיום התיכון לאוניברסיטה(עתודה) יצרתי אפליקציה שהיא שעון מעורר למשחקי נבא לפי תנאים.
לדוגמא: תעיר אותי במשחק x אם המשחק בין הרבע השלישי לרביעי, ההפרש קטן מעשר והקבוצה המובילה היא y. האפליקציה חינמית לחלוטין ונקייה מפרסומות ועשיתי אותה רק בשביל לשפר את הכישורים שלי וכמו כן למען קהילת האוהדים. האפליקציה דורשת חיבור למטען בלילה(בזמן שהיא פועלת, אחרת הטלפון נכנס למצב שינה ומנטרל אותה).
האפליקציה בבטא מוקדמת ולכן צפוי שיהיו בה באגים. במקרה של קריסה אשמח אם תפנו אליי ותתארו את הקריסה כך שאוכל לפתור אותה. כמו כן כנראה שיהיו מכשירים מסוימים שהאפליקציה לא תעבוד עליהם. אשמח אם תכתבו לי האם האפליקציה עובדת לכם או לא ועל איזה מכשיר הרצתם אותה. האימייל שלי הוא: assaf4356@gmail.com

https://play.google.com/apps/testing/com.assaf.NBAlarm

p
p
18/10/2018 22:29:52

סחטיין!
כל הכבוד על ההשקעה!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19/10/2018 1:12:14

אני אחכה לגרסה יותר מתקדמת 🙂 אבל רעיון מעולה. הייתי ממליץ לשקול לרשום פטנט (או משהו שימנע מאנשים להעתיק את זה ממך) כי כל רשת טלוויזיה אמריקאית שמשדרת ספורט תשמח לשלב את זה באפליקציה שלה.

no funny shtuff
no funny shtuff
18/10/2018 19:35:56

תודה רבה על הפריוויו.
המשחק בין פורטלנד ללייקרס בהחלט שווה צפייה.

no funny shtuff
no funny shtuff
18/10/2018 19:50:40

סיפור מעניין על פסילת קובי ברייאנט כשופט בתחרות אנימציה בגלל משפט האונס בעברו

http://m.ynet.co.il/Articles/5374124

רועי ויינברג
רועי ויינברג
18/10/2018 20:00:53

תודה רבה ראובן, פריוויו מצויין. 2 הסנט שלי על כל משחק:

שיקגו-פילדלפיה: יהיה חד צדדי. הבולס בלי מרקנן וההגנה שלהם חלשה מדי בשביל להתמודד עם ה-76' לדעתי. פה דקות של פולץ ליד סימונס ומצ'-אפ שלו על לאבין או פארקר יכולות להיות טובות לאורחת.

מיאמי-וושינגטון: קלאסי שיבוא הפסד מיותר לקבוצת תחתית ויפגע בהיט. אני מקווה שג'יימס ג'ונסון ישחק היום כי בלעדיו היינו אבודים לגמרי בדקות בהן גוראן דראגיץ' היה על הספסל.

לייקרס-בלייזרס: אין יותר מדי מה להוסיף על מה שכתבת. פורטלנד יכולה לקחת היום וזה יהיה חשוב כי מתחילה להם תקופה מאוד מאוד קשה עכשיו. יהיה מעניין

עידו גילרי
עידו גילרי
18/10/2018 20:08:49

קריס דאן לא ישחק היום בבולס

Ljos
Ljos
18/10/2018 22:56:11
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18/10/2018 20:31:40

תודה רבה ראובן.
פילי
מיאמי
לברון

גור גולן
גור גולן
18/10/2018 20:33:01

משחק ראשון ללייקרס ולפלופ ! לא מאמין שאני אצטרך לעודד אותו היום..
אני רוצה לראות בעיקר איך הצעירים השתלבו בדקות – במיוחד בול עם רונדו

שי אבן צור
שי אבן צור
18/10/2018 20:57:20

תודה רבה ראובן ושיהיה בהצלחה!

אחלה פריוויו לערב כדורסל מבטיח

Mbk
Mbk
18/10/2018 21:05:44

תודה ראובן
הליגה מתחילה היום !
בעבר 530 הייתה השעה האופטימלית למשחק ,מחר אני אמתין ליד הגדר כמו אידיוט שיתנו לי להכניס את הילדים לגן

ראובן
ראובן
18/10/2018 21:19:17
Reply to  Mbk

מתי נפתח ? 07:00 ?

Mbk
Mbk
18/10/2018 22:30:06
Reply to  ראובן

7:15
הבעיה שמ 800 פותחים כל רבע שעה
וצריך לארגן אותם גם

סוסמעץ
סוסמעץ
18/10/2018 21:07:45

פריוויו משובח להוציא הערה אחת

לפלופ השחקן הטוב בליגה???

בשביל זה צריך גם לשמור

LLL גם בLA

AI3
AI3
18/10/2018 23:51:19
Reply to  סוסמעץ

אז לפי מה שאתה כותב, גם סטף קרי בחיים לא יהיה השחקן הכי טוב בליגה, כי לשמור הוא לא יודע וגם אף פעם לא ידע, לפחות לברון כשהוא היה צעיר היה שומר טוב.

דביר
דביר
18/10/2018 21:42:00

איפה זה בלוג החי?

תומר שור
תומר שור
18/10/2018 21:50:49

ליגת הצדק של אמריקה: המהפך בספורט הפופולרי ביותר בארה"ב

4.10.2018 by Calcalist כלכליסט

Web player: http://podplayer.net/?id=56357415
Episode: http://feedproxy.google.com/~r/soundcloud/calcalist/~5/Ij7te9L60qk/508878090-calcalist-uab3bjlzvgth.mp3

לאט לאט דוחקת ה-NBA את ה-NFL ממעמדה כליגה המצליחה בארה"ב: ליגת הפוטבול וליגת הכדורסל באמריקה מתנהלות באותה תעשיית ספורט, אך בגישות עבודה שונות לחלוטין. המאבק המתחדד ביניהן מלמד היטב על המאבק בין שתי אמריקות שונות לחלוטין
הוקלט על ידי הספריה המרכזית לעיוורים ולבעלי לקויות קריאה

Ljos
Ljos
18/10/2018 23:03:04

אחרי שכל השבוע רק דיברו על כמה לילארד לכאורה רוצה להצטרף ללייקרס, כמה לברון לכאורה מעריך אותו וכמה לכאורה הם יתאימו אחד לשני, אני מצפה בקוצר רוח להתעלמות אלגנטית מהשאלות וניסיון להיות מקצועיים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/10/2018 23:25:26

תודה רבה על הפריוויו
אחלה משחק שיש לך היום, בטח יהיה שם יותר כיסוי עיתונאי מאשר בהשבעת טראמפ. הכדורסל יהיה משני

Smiley
Smiley
19/10/2018 3:13:31

מיאמי – וושינגטון:
http://slamdozer.com/watch-3.html
פילי – שיקגו:
http://slamdozer.com/watch-2.html

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 3:30:11

פילי – שיקגו

http://nba4live.fun/stream/live1/

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 3:33:15

וושינגטון – מיאמי

http://nba4live.fun/stream/live3/

יום אחד
יום אחד
19/10/2018 3:33:23

וואו זאק לוין!
איזה פונטנציאל…

יום אחד
יום אחד
19/10/2018 3:42:00

אין הגנות בפילי שיקגו
שתי הקבוצות קולעות 40 ברבע ראשון ונשארו עוד שתי דקות!

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
19/10/2018 4:10:34

איףףףף ,מאוכזב מפילי,

Smiley
Smiley
19/10/2018 4:23:14

לא אתפלא אם סימונס עושה עונת טריפל-דאבל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 4:41:01
Reply to  Smiley

אז הוא כבר לא הומלס?
עכשיו קיירי נראה קצת הומלס 🙂
האפרו חוזר בגדול. ספייס ג'אם 2 = לברון עם אפרו…
תזהרו!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 4:42:07

איףףף
הכנסתי במקום הלא נכון

שמעון
שמעון
19/10/2018 5:58:50
Reply to  Smiley

כן אבל זה טריפל גייסון קיד עם 10 15 נק. יש הבדל בין סה לטריפל עם 25 ו30 נק סטייל ראס וביג או. זה לא אותה ליגה.

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:09:46
Reply to  שמעון

ההבדל הוא שסימונס קודם מחפש מסירה וראסל קודם מחפש סל

Smiley
Smiley
19/10/2018 4:24:42

לפי המחצית הראשונה בוויזארדס, ג'ון וול אולי יעמוד במילה שלו שהשנה הוא יגיע מוכן לעונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 4:41:37
Reply to  Smiley

אז הוא כבר לא הומלס?
עכשיו קיירי נראה קצת הומלס 🙂
האפרו חוזר בגדול. ספייס ג'אם 2 = לברון עם אפרו…
תזהרו!

Smiley
Smiley
19/10/2018 4:25:55

שאמט מפילי מתגלה כגניבה. ועוד יש לו את רדיק ללמוד ממנו, לבחור יש עתיד ורוד

Smiley
Smiley
19/10/2018 4:28:09

בובי פורטיס גם עושה רושם של שחקן שיתן השנה קפיצה, אם כי הוא בקבוצה לא טובה שיש ואקום של מיששישיםנקודות (ומארקנן פצוע עדיין).

הבחור פשוט אגרף את דרכו לדקות משחק…

Rocky1
Rocky1
19/10/2018 4:35:43

מישהו יודע למה ג׳יימס ג׳ונסון לא משחק?

Smiley
Smiley
19/10/2018 4:36:32
Reply to  Rocky1

פצוע? הוא לא רשום בסגל כשאני מסתכל ב-ESPN

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 4:51:58

פילי קורעת את שיקהקה.
ראיתי השבוע חלק מהסדרה החדשה של גים קארי זה שהמציא את השיקהקה (האמת זה אולי אינדיאני) ואחרי 20 דקות סגרתי. לא שווה את הזמן.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 5:03:41

אז מה?
כל האפרו הזה של וול היה בשביל שיעשו לו צמות בגבות?
🙂

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 5:30:14

כנראה

סלים ווארזה
סלים ווארזה
19/10/2018 5:10:50

פולץ 🙁 🙁 🙁

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:40:56

פורטלנד – שרלילות מ אל איי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:41:05
המשגיח
המשגיח
19/10/2018 5:42:14

ראיתי את הבכורה שלו בליגה, הבכורה במיאמי וכך גם את הבכורה המחודשת בקליבלנד.
לשמחתי התעוררתי בזמן גם היום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:43:41
Reply to  המשגיח

מכת בכורות הבחור

גיא רוזן
גיא רוזן
19/10/2018 5:44:06
Reply to  המשגיח

אני חשבתי שהניחוס הוא שלי.
עכשיו אפשר לחלק את האחריות . . .

גלעד
19/10/2018 5:45:00

בוקר טוב

Smiley
Smiley
19/10/2018 5:48:40

כמו שג'וש ריצארדסון משחק – לא בטוח שכדי להטריד אותו תמורת באטלר.
ריצ'ארדסון בלי אגו ולא עושה פוזות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:49:54

אני והמשגיח זוכרים את ליימן ממטיר גשם של שלשות על ג"ס.

והנה הוא פותח..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:50:33

ומנגר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:51:40

התקפה תקועה ? אין בעיה.. נדביק לליימן עבירה.

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 5:52:04

סל ניצחון ראשון העונה. אוליניק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 6:40:07
Reply to  המשגיח

לדעתי זו היתה הצהרת כוונות של מיאמי.
אני מעריך אותם יותר מהרנקינג שכולנו נתנו להם.

Mbk
Mbk
19/10/2018 5:52:26

ג’אבל !!!!

Mbk
Mbk
19/10/2018 5:53:00

פוסטר של לברון

Smiley
Smiley
19/10/2018 5:53:13

איזה פראיירים הוויזארדס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 5:53:53

עוד הדבקה לאמינו

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 5:54:12

אממ פורטלנד – אולי כדאי שלא תתנו ללברון לרוץ לבד אל הטבעת?

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:00:43
Reply to  המשגיח

זו אותה רכות דעלתה לה ביוקר בפלייטוף האחרון. אין שם הגנה מטומנת ברמה גבוהה.

D-Wade
D-Wade
19/10/2018 5:55:06

איזה מלך אוליניק

דור
דור
19/10/2018 5:56:05

מנחם צדק. מקגי MVP!

Adisu33
Adisu33
19/10/2018 5:58:02

לברון הזין הזה נראה כלכך בכושר ..איירון מאן

שמעון
שמעון
19/10/2018 5:59:39
Reply to  Adisu33

פורטלנד רכים הוא תמיד חוגג נגדם. יהיה מדחק עם סקור גבוה כצפוי

גלעד
19/10/2018 6:06:51
Reply to  שמעון

הוא תמיד מפסיד בפורטלנד

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:12:25
Reply to  גלעד

התכוונתי במישור האישי. נראה לי יפסיד גם הערב. הוא נראה אבל ממש טוב

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:00:46

צעדים סל ועבירה
איזה מהלך אדיר של השופט

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:06:10

אינגראם נהדר

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:06:16

וואו השיפוט היום חד צדדי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:07:34

שיפוט בדיחה.

העיקר שיהיה לערוצי החצר על מה ל*ונן מחר.

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:08:19

ההתחשבנות הזו של השופטים נוראית

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:07:54

התלהבות גדולה בלייקרס מול האנמיות הלא מוסברת בבלייזרס

גיא רוזן
גיא רוזן
19/10/2018 6:08:04

שמעון,
פורטלנד (לצד יוטה) היא אחת מהקבוצות שלברון דווקא היסטורית פחות מצליח מולה.
יש לו מולם משהו כמו 50% ניצחונות,
ואם אני זוכר נכון, הוא ולילארד כאשר הם משחקים אחד מול השני, קולעים את אותה כמות נק' למשחק.

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:11:38

לא דיברתי על נצחונות אלא על המספרים האישיים של לברון

גיא רוזן
גיא רוזן
19/10/2018 6:12:41
Reply to  שמעון

בלי לבדוק, אני מוכן לחתום לך שהמספרים האישיים שלו נמוכים משמעותית מול פורטלנד.

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:24:47

תבדוק תחזור עם תשובה אני לא בדקתי. פורטלנד רכים זו לא בושה אפדר להיות קבוצה טובה ורכה

Adisu33
Adisu33
19/10/2018 6:10:45

זה כלכך מוזר לראות את לברון ורונדו באותה קבוצה

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:11:00

לא זוכר קבוצה שהגיעה לסקור כזה בלי אף שלשה
השלשות חסרות

דור
דור
19/10/2018 6:11:52

תיראו עוד מעט איך לונזו יכנס, יתקשה קצת, אבל פתאום לייקרס יראו הרבה יותר טוב, אפילו אם יזרוק איזה איירבול מה3.
בעיקר בהגנה הקבוצתית, אינגראם קצת אנמי בינתיים אבל לפחות זרק מה3 ולמרות שהחטיא אני מבסוט, ברגע שהוא ישים אותם זה יפתח לו את המישחק והוא יעלה לרמה הבאה.

גלעד
19/10/2018 6:12:18

לברון אשכרה נלחם על אופנסיב ריבאונד ולא מחזיק אצלו את הכדור כל רגע.
אם הוא משחק ברמה הזאת 82 משחקים הוא בקלות יכול לקבל את הmvp

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:14:24

איזה כוסית לברון קיבל כרית שיהיה לו נוח להפליץ על הספסל

Benjo
Benjo
19/10/2018 6:15:21

לונזו לא פצוע אבל פתח על הספסל… שלוש נקודות…חוץ מזה לברון ענק לא משנה מזרח מערב… הלייקרס ידברו חזק השנה

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:15:36

לברון יצא והבלאגן חוגג

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:16:32

כי וולטון נשאר עם הרכב בית שימוש

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:16:07

בשם האח

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:16:30

הבלייזרס עם מלא כישרוןהתקפי, רק חבל שהם לא מנסים לשמור

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:18:53

מי זה 8 בפורטלנד?

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:27:14
Reply to  Reuven Barel

התכוונתי לסקאוסקס. זה לא 8??
אה זה 6.

גלעד
19/10/2018 6:20:00

וואו סטאוסקס

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:20:35

סטאוסקס מראה שלא נס ליחו… המסע להצלת הקריירה שלו מתחיל.

ברגע שהחמישיות השניות עלו, הלייקרס איבדו את כל המומנטום

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:20:57

הלייקרס בלי שלשות יתקשו מאוד העונה
לא בכל יום יקבלו קבוצה רכה מאוד כמו הבלייזרס

trusttheprocess
trusttheprocess
19/10/2018 6:21:12

לונזו בול פצוע? הוא נראה כאילו הוא סוחב רגל, קשה לו לרוץ פול ספיד

גור גולן
גור גולן
19/10/2018 6:21:32

אינגראם פתח חלש מאוד
ולונזו צריך לנצל את הדקות שלו להראות ששווה חמשייה
לפלופ במדי הלייקרס איזה מחזה קשה

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:23:17

בלי הקינג ישר נקלעתם לפיגור קינג זה קינג

trusttheprocess
trusttheprocess
19/10/2018 6:28:47
Reply to  שמעון

ראית את גניבת הדראפט לנדרי שמט?
זה צלף מארץ הצלפים ומשחק הגנה לא רעה בכלל

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:37:34

ללא ספק גניבה. לא ראיתי את המשחק היום אבל ראיתי אותו בהכנה ומול בוסטון.

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:44:18

הכי חשוב שיש לו את רדיק כמנטור. אפשר להיות אופטימים לגביו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:22:20

לא רע.. לא רע..

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:22:57

רונדו צריך להעלות מהספסל רק כדי שיהיה מישהו שיעשה סדר בחמישייה השניה.
בראשונה יש ללייקרס את לברון וזה מספיק

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:24:00
Reply to  Smiley

לעלות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:24:47
Reply to  Smiley

זה סדר בחמישיה השנייה ובלאגן בחדר הלבשה.

עידן עופר
עידן עופר
19/10/2018 6:25:27

התחייה מחדש של סטאוסקאס

עידן עופר
עידן עופר
19/10/2018 6:30:22
Reply to  Reuven Barel

מצא את הקליי הפנימי שלו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:25:44

לאנס "FAR = 1" סטיבנסון

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:26:57

וולטון מביא תסעיף
איך אתה נותן לסטאוסקס לדפוק עליך 13 נקודות ב 5 דקות

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 6:29:36
Reply to  Mbk

16

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:26:57

חחח פאקן ניק סטאובקאס לא בהכרה וואטה פאק

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:29:22

הולי שיט. סקאביאס!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 6:42:33

איפה יש לך קיפודים?

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:29:36

חח סטאוסראס קולע את כל המכסה העונתית שלו

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:31:32

מעניין מה יקרה קודם
שלשה של הלייקרס או ציוץ של לאבר נגד הבן שלו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:31:55

סטראטוקסטר !

עידן עופר
עידן עופר
19/10/2018 6:32:09

לברון קצת מעצבן עם התלונות לשופטים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:10:49

קצת???

גלעד
19/10/2018 6:37:19

מוקדם מדי לתת לסטאוסקס את הmip?

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:38:14
Reply to  גלעד

10 משחקים הבאים הוא יביא 16 נק יחד 😁😁😉😂

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:40:12
Reply to  גלעד

למה MVP ?
HOF

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:39:36

0 מ 12 מדאון טאון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
19/10/2018 6:39:45

מי עולה סנטר אחרי שלמקגי נגמר האוויר ?

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:40:34

לברון?

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:39:48

אמינו פשוט במשחק מצויין

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:40:10

חח הילד שלי רואה את לברון ואמר לי הוא גדול חזק 😂😂😂

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 6:42:35

מקגי מחזיק את הלייקרס במשחק

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:43:18

שנתיים באקדמיה של הווריורס הפכו את מקגי לסנטר נורמלי

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:44:00

לאבר צריך לקרוא את הדף סטיסטקה
-15 בדקות שהבן שלו על המגרש

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:45:23
Reply to  Mbk

יצייץ שזה בגלל שהוא לא עלה בחמישייה והעדיפו את לברון

נתן גולד
נתן גולד
19/10/2018 6:44:30

שמתם לב שבול שינה קצת את הג'אמפ שוט שלו? היא קצת פחות נמוכה, ונראית יותר נורמלית.

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 6:53:29

שתיראה נורמלית בקבוצה אחרת

Mbk
Mbk
19/10/2018 6:53:28

מחצית מסקרנת
הלייקרס עשו ה-מון נקודות בצבע
ברבע האחרון השופטים יחזרו לעצמם ,יש מקום לאופטימיות

שמעון
שמעון
19/10/2018 6:54:14

מדהימה הרכות של פורטלנד רונדו יכול לקלוע רק ממטר ועדיין שומרים עליו צמוד ונותנים לו להיכנס לסל חופשי.

Smiley
Smiley
19/10/2018 6:54:25

רונדו פשוט הכי טוב בלייקרס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:00:38
Reply to  Smiley

אין מה להגיד.
כשאתה צודק אז אתה צודק.
רונדו הוא הבוס כשלברון לא במגרש וגם כשהוא כן במגרש רואים את ראג'ון מחלק הוראות לכולם. מה עושים ומה לא!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:09:52
Reply to  Smiley

2+

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 6:55:03

פתוח לחלוטין.
רונדו קלע יותר מכל מה שקלע עונה שעברה.

דור
דור
19/10/2018 6:57:02

הם יודעים לקלוע את הקליעות האלה,

הצעירים רועד להם הביצים שהמלך לא יכעס.

יעבור להם, אולי לא המשחק הזה, אבל עובק.

גלעד
19/10/2018 7:05:45

הלייקרס עם לברון על הספסל עדיין נראים כמו קליבלנד עם לברון על הספסל

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:09:01

הלייקרס הולכים לירוק דם על כל ניצחון העונה.
קבוצת סף פלייאוף.
ראן אנד גאן אנד בלאגן במערב התחרותי.

לברון הולך לשפוך לאגר בקצב הזה.
הוא רגיל להתקפה סטטית ולהיות עציץ בהגנה.
פתאום הוא צריך לרוץ למעלה למטה בקצב מטורף וגם מצפים ממנו לשמור ולהיות משמעותי בריבאונד (אז הוא פשוט דוחף).
הוא לא יוכל להיות השחקן שהיה בהתקפה בקצב הזה.
או שאחרי מספיק הפסדים הם יעברו לשיטת לברון של קצב איטי והחזקת כדור מרובה אצלו.
אין באמצע ובשתי האפשרויות הלייקרס אכלו אותה.

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:13:32

זה מה שיקרה לתוך העונה שלברון יצבור קצת עייפות וכל משחק יהיה מלחמה גם מול הנמושות מאבס סאנס וכו. המערב השנה גם רצחני מתמיד. אי אפשר לנוח רוב העונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:13:35

מעניין מה הם יעשו. מה שעבד במזרח אולי לא יעבוד במערב.

אבנר
אבנר
19/10/2018 7:21:50

השנאה מעוורת

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:11:51

מי שחושב דהלייקרס לא יאכלו קש בגלל מחסור בסנטר חי בסרט. סנטרים טובים מנורקיץ יענישו אותם חזק וגם סתם סנטרים חזקים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:19:19
Reply to  שמעון

100+

פייקרס
פייקרס
19/10/2018 7:16:05

הלייקרס לא קבוצה שווה פלייאוף. אין לה חומר שחקנים לזה. לא קרוב.

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:16:52
Reply to  פייקרס

הגזמת. לברון גיימס עושה פלייאוף עם כל קבוצה למעט ההוקס במערב וסקרמנטו

פייקרס
פייקרס
19/10/2018 7:20:57
Reply to  שמעון

קבוצה בלי קליעה מבחוץ, בלי 5 נורמלי, וכל מיני שאריות מוזרות של מחליפים וטרנים. מיועדת לשליש התחתון של הטבלה.
אלא אם קוזמה ואינגרם יהפכו לאולסטארים העונה, וזה לא נראה ככה.

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:23:33
Reply to  פייקרס

קוזמה ואינגראנם יהיו טובים. אני כבר אמרתי את דעתי שעד פברואר נלייקרס יהיו מחוץ לשמינייה ואז יהיה טרייד יגיע אולסטאר שניים והם ירוצו. אם איש לו יגיע הם עדיין לטעמי שווים 6 8 ולברון לבד יותר טוב מיוטה מיניסוטה או קליפרס

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:16:08

אוו מיי גוד אל פארוק אמינו עם פוסטרררר

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:17:21

יוסוווווף

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 7:20:58

מרקל פולץ קלע שלשה ראשונה בגארבז' והקהל הריע כאילו זכו באליפות..

https://youtu.be/p24O2KmQD_4

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:28:36

סקביאס

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:21:07

אגב פורטלנד קבוצה חזקה לכל המזלזלים דלייקרס לא יעדו פלייאוף. זה לא שהם מול הקינגס. פורטלנד יעשו כם פלייאוף כמו גדולים. אנשים יותר מידי מזלזלים בהם בעקבות ההפסד לפליקנס בפלייטוף אבל שוכחים דלעונה הסגירה הם טובים.

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:22:52
Reply to  שמעון

התקפה מנצחת משחקים בעונה הרגילה ולהם יש מספיק כישרון התקפי.
השאלה אם יסכימו לשמור בפלייאוף

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:24:35
Reply to  Smiley

הם רכים לפלייאוף. סה בדיוק מה דאמרתי. בלי פציעה קשה לי לראות אותם מפספסים פלייאוף. גם מקום 4 שלהם לא יפתיע אותי בכלל.

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:28:01
Reply to  שמעון

אני גם חושב שיעשו פלייאוף, אבל כל עוד לא ישמרו, גם השנה יסיימו בסיבוב הראשון (עם ביתיות או לא)

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:21:55

הלייקרס בלי סל מדאון טאון
לא בכל יום יקבלו קבוצה רכה כמו פורטלנד

no funny shtuff
no funny shtuff
19/10/2018 7:24:15
Reply to  Mbk

0/15 אנד קאונטינג

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 7:22:59

ראובן נמצא באולם

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 7:23:32

והרד סוטקס זכו בפננט

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:29:12
Reply to  מנחם לס

🙂

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:24:56

לפורטלנד אין SF נורמלי,אולי שיארגנו טרייד עם פיניקס ויתנו להם איזה בולדווין כזה שלא מקבל דקות

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:25:47

מי הולך להיות יותר פלןפ לונזו או פולץ?

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:26:36
Reply to  שמעון

ווסטברוק

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:30:26
Reply to  שמעון

פלונזו

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:26:42

פורטלנד מראים את הכישרון ההתקפי שלהם ונותנים ריצה ואז עושים את כל השטויות האפשריות ומחזירים את הלייקרס למשחק

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:27:44

החברה הצעירים האלה של הלייקרס יודעים מה זו הגנה.
שאפו.

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:28:28

לא יודע אם זאת ההגנה או השטויות של הבלייזרס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 7:29:51
Reply to  Smiley

גם וגם.
כשנותנים, לא תיקח?

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:29:04

אני רואה אין חדש אצל וושינגטון חח הפסידו למיאמי לכל מי דתלה בהם תקוות

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:29:27

פורטלנד פשוט קבוצה מחורבנת.
שכונה בלי שום תנועה בהתקפה.
סטוטס היה צריך ללכת הביתה כבר לפני 2 עונות.
ועדיין טובים מהלייקרס…
שתי הקבוצות לא נכנסות אצלי לפלייאוף. הימרתי על דאלאס כסוס השחור למקום 8.

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 7:31:18

מג'יק עשה דייסה מהלייקרס.
הולך לישון

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:36:13

אין למאבס שמץ סיכוי הם מאד חלשים גם במקסימום שלהם. דונציץ זה לא גורדן הולך לאכול חצץ ודניס במית נראה חושך מצרים במשחק הפתיחה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:40:25
Reply to  שמעון

הם ישתפרו ויהיו הפתעה נעימה והממתק של הליגה

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 7:30:19

שמעון, מה עם היורובסדקט? לא הבטחת שהיורובסקט בחוץ הוא שלך (או זה ייגמר כמו הכדורגל?)?

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:34:28
Reply to  מנחם לס

שלחתי לך מייל דלא אוכל חמישי הזה גם למידן ויאיר היה אירוע אתמול

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:32:14

לונזו !!!!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:32:15

לא רואה מצב שבו לא מגיע לפחות עוד אולסטאר אחד ללייקרס עד האולסטאר.
כרגע באטלר נראה כמו משהו זמין ובטווח הקרוב.
יעברו קקפ ומי עוד?
יש סיכוי שדבר כזה יקרה?

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:34:56

קוזמה? לונזו?
אם זה לונזו אני אהיה מוכן להצטרף לללל לחודש…

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:37:33
Reply to  דקסטר

אף אחד לא יקח את לונזו בליגה הזאת כשחקן. מקסימום יהיה כחלק נספח לטריידים. הוא לא שחקן

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:41:02
Reply to  שמעון

הזהרתי כבר שנה שעברה שהערך שלו רק יילך וירד ככל שיעבור הזמן.
באמת חבל. הלייקרס צריכים לנתק את הרגש מהשכל ובינתיים הם לא עושים את זה.
גם לקוזמה יש תקרה מסוימת שאני מקווה שהלייקרס לא חיים בסרט שמסתתר להם אולסטאר כי הוא לא.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 8:11:05
Reply to  דקסטר

איזה מזל שלא התגלגל לבוסטון.
אני מאושר שכשהזמינו אותו למפגש הוא ואבא שלו אמרו מראש לא מעוניינים וכך הוא התגלגל ללייקרס איפה שרצה להיות ומשם אולי יעבור למקום אחר עם שאר הבולרים, אולי בסין?

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:32:44

הארט זה השחקן הכי מותק בלייקרס

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:33:10

גוש הארט פגז של שחקן

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:33:36

גוש הארט בייבי

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:35:50

הלייקרס כאלה דבילים עשו את אותה התקפה לא מוצלחת 3 פעמים רצוף

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:37:44
Reply to  דקסטר

וולטון עוד ילמד
הוא עלה עם המון הרכבים לא טובים היום

אורי
אורי
19/10/2018 7:37:58

קישור למשחק?

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 7:41:16
Reply to  אורי
שמעון
שמעון
19/10/2018 7:39:32

גוש הארט לוהט ויש לו ביצים מצד שני הוא מה זה מסכיר לי את קלרקסון

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:41:24
Reply to  שמעון

בכלל לא בכיוון ….

דור
דור
19/10/2018 7:42:57
Reply to  שמעון

הוא עשה אותה תספורת כמו של קלארקסון, ברצינות.

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:41:00

הלייקרס במצב טוב לרבע האחרון
לברון יקח אותם כל הדרך לניצחון

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:42:35

קוזמה בול וסטינבסון בחמישייה אחת זה בחיים לא טוב

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:43:12

וולטון מותק תתעורר נשמה

המשגיח
המשגיח
19/10/2018 7:43:42

עוד איבוד ללברון

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:45:19

שריקה מביכה של השופט

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:46:59
Reply to  Mbk

כאילו השופטים מחכים לשריקה הזאת בכל משחק.
זה אחד הדברים המעצבנים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:46:32

לברון בקצב כזה יותר נזק מנכס

לונזו פח
לונזו פח
19/10/2018 7:47:53

לונזו עוד לא בן 20 וכבר נראה כמו 80. שחקן גמור. איזה עקיצה הביאו על הלייקרס. רק מהבושה לקבוצה כדאי שלא ייתנו לו לראות פרקט. תראו – נוכל בן נוכל רץ על המגרש.

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:47:53

הרגעים האלה שלאוון טרנר נכבההחשמל במוח ולא מבינים מי נתן לו כל כך הרבה כסף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:47:55

אם פורטלנד לא כאלה אימפוטנטים זה משחק של 20 הפרש

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:50:41

בסדר זה מתאזן עם הקומה של וולטון

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:50:17

קולינס פשוט אטם את הצבע

דובי
דובי
19/10/2018 7:53:04
Reply to  Smiley

חמישה בלוקים…. א סלאם!

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:51:01

לייקרס חייבים את רונדו על המגרש. שינוח רקאם הוא מבקש

Mbk
Mbk
19/10/2018 7:51:23

משחק הגנתי רע מאוד של הלייקרס
נותנים לשקסקאוקאס מבטים גדולים לסל
וולטון חייב לשחק עם רונדו לא לונזו

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:51:25

פאקן ניק סטאוסקאס

דובי
דובי
19/10/2018 7:51:37

סטאוסקאס כזה מצחיק. זורק כמו צילייגר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:51:40

כיף לראות את סטאוסקאס מממש לראשונה את ההבטחה שנכזבה

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:52:17

רונדו הארט לברון אינגראם מגי
יאללה קדימה וולטון

דור
דור
19/10/2018 7:53:53

לברון, רונדו ומגי לא יעברו סיבוב פליאוף.
הלייקרס חייבים להמשיך לשחק עם בול,הארט, קוזמה ואינגראם כדי שיצברו ביטחון, והתרגלו ללברון.

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:56:00
Reply to  דור

קוזמה ואינגרהם יטחנו עי קטזינס אדמס קאפלה יוקיץ דיוויס.

שמעון
שמעון
19/10/2018 7:54:40

רונדו הארט לברון אינגראהם או קוזמה ומגי צריכים להיות במאני טיים. הארט כי יש לו ביצים רונדו כי עושה הגנה ומארגן צגי כי חייב סנטר שלא יחגכו בריב ובצבע. גאוול מגי נהיה מפלצת חח מי אמר לברון לא משפר שחקנים

דובי
דובי
19/10/2018 7:55:03

רק בליג פאס שלי לברון בפסק זמן על המגרש?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:59:34
Reply to  דובי

חוסך הליכה. צריך לחסוך איפשהו…

דובי
דובי
19/10/2018 8:03:03

עייףףף

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:55:16

ביקשתי את רונדו והוא נותן שני איבודים

דובי
דובי
19/10/2018 7:56:28

דאגר של משולם

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:57:25

ב-NBA בסיום זה מהלכי אחד על אחד ולבלייזרס יש שניים מהטובים בעסק בדמות ליליארד ומקולום (ועוד בצד מחכה סטאוסקאס ביום מטורף כדי להעניש).

בנוסף, קולינס פנטסטי, מראה שאפשר לסמוך עליו כמחליף לנורוקיץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 7:57:26

זה הזמן של מקולום. דקות אחרונות. לפני זה הוא פשוט ישן שנ"צ

דובי
דובי
19/10/2018 8:00:33
Reply to  Reuven Barel

ענק אתה

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 7:59:03

KCP פשוט שחקן מיותר

המיותרים- KCP סטיבנסון ביזלי
המוטרדים- קוזמה, בול
הנותרים- הארט, אינגראם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:02:22
Reply to  דקסטר

צודק. מאמין שזה מה שנראה בטרייד. חוץ מקוזמה שלא יוותרו עליו.
אולי ואגנר

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 8:10:52

קוזמה הוא שחקן נחמד לא יותר מזה

Smiley
Smiley
19/10/2018 7:59:04

לברון סטטיסטית נותן את שלו אבל נראה כאילו הוא "נח" על המגרש ולא ממש לוקח את המשחק על עצמו.

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 7:59:04

סטוסקס חזר להיות הצלף של מישיגן ולא עוד השחקן החיוור שהיה בשנים הראשונות בליגה.
היה גם טוב מאד בקדם עונה.
ימשיך לשחק ככה הוא בוסט רצינינ מהספסל לפורטלנד

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:02:14
Reply to  zivovivo

עושה רושם שהשנה לבלייזרסיש ספסל (יחד עם קארי).
כל שנה יש להם קבוצת ליגת קיץ ממש טובה, אבל לא ממש מצליחים להפיק מזה ספסל נורמלי

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:06:20
Reply to  Smiley

נכון, זאק קולינס משתפר וטרנר ירד לספסל כי לימן טוב, אזה זה עוד תוספת סבירה פלוס
יש להם ספסל!
סווניגן יכול להיות גם טוב רק שיקבל דקות, בליגת הקיץ הוא היה אלוף.

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:08:25
Reply to  zivovivo

טרנר בדרך כלל עלה אצלם מהספסל והם שמו את הרקלס בחמישייה (אם אני זוכר).
יש להם ספסל טוב (על הנייר), אבל איכשהו זה לא מתבטא במשחקים

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:00:45

המשחקים של תחילת השנה במערב מאד צמודים.

ori
ori
19/10/2018 8:03:46

welcome to the west labron

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:05:24
Reply to  ori

1+

ori
ori
19/10/2018 8:06:42

(:

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:07:47

+1
סוף סוף יצטרך לעבוד קשה 🙂

גור גולן
גור גולן
19/10/2018 8:03:53

משולם ולילאר לא רואים בעיניים רבע רביעי

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:04:15

אמינו אדיר בהגנה – ההנפלד של הבלייזרס

גלעד
19/10/2018 8:07:36

משחק גמור

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:10:28

הבלייזרס פשוט לא מסוגלים לגמור את המשחק הזה, כל פעם שטויות ומחזירים את הלייקרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:11:56

בלייזר בול. הלייקרס יישארו עם לונזו בול

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:14:12

סטאוסקס מקבל תזכורת מהשופטים שיש לו עוד זמן עד שיקבל שריקות…

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:21:05
Reply to  Smiley

היה צריך לקבל תשריקה הזו היה כבר בתנועה לקראת זריקה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 8:16:25

לברון הארדן וקיירי היו מקבלים עכשיו סל ועבירה אבל אם אתה לא בבראנז'ה לא מגיע לך….
זה שיפוט?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:17:06

זה חרא

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:16:41

שחקנים כמו לונזו וקקפ הם לא רעים. אבל הם הפכו ללא רלוונטים בלייקרס החדשה. היה יותר כיף לראות את הלייקרס שנה שעברה.

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 8:21:37

כשאין ציפיות אפשר לשחק משוחרר.
העוצמה נמדדת כשיש באמת מה להפסיד.
כשאמרתי שהבייבי לייקרס לא מספיק טובים לרמות הגבוהות התכוונתי לזה.
כאילו זה נחמד לתת פה ושם משחקים ולהראות ניצוצות אבל צריך להעלות 2 רמות למעלה כדי להבין מה באמת יש לך ביד.
בסופו של דבר 8 בינוניים לא שווים 4 טובים.

אומנם רק משחק ראשון ובלה בלה אבל בלי שחקן טופ 15-20 נוסף בקבוצה העגלה הזאת לא תצליח לרוץ קדימה

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:28:26

נכון לפחות לגבי לונזו יש לו פח.ות מידי תכדור ביד.
לברון ורונדו זה שני שואבי כדורים רציניים.
שחקן כמו לונזו צריך כדי להתפתח מובילי כדור משניים לצידו.
במציאות הזו יהיה לו מאד קשה להתפתח וחבל יש לו כדורסל

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 8:32:00
Reply to  zivovivo

זיו במציאות הוא חרא של שחקן והגיע הזמן שתכיר בזה.
הוא לא יתפתח ולא בטיח. בסוף לא יהיה אפשרי להיפטר ממנו כי יהפוך לאגח זבל

שמעון
שמעון
19/10/2018 9:22:58
Reply to  zivovivo

זיו ככה היה נראה בן סימונס בלי הכדור לכן הוא תמיד יהיה הרכז של פילי. דבר שני לומזו פחות טוב מסימונס בכל אספקט הגנה מסירות ראיית משחק הנעת התקפה אתלטיות גודל ופיזיות. לונזו היה פח לפני אבל עם לברון ורונדו הסיפור שלו גמור כי אין לו קליעה ואין לו תנועה בלי כדור בדיוק כמו פולץ שגמור ליד סימונס. אצל פולץ עוד יש תקווה כי נראה שיש לו נצוצות קליעה ויש לו אתלטיות ואחד על אחד ובקבוצה אחרת הוא יכול להתפוצץ אם הכדור אצלו ביד. זיו אני מציע לך טרייד לונזו תמורת קולי סטיין יש?

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 10:45:53
Reply to  שמעון

לא כי אני רוצה את המושכות אצל פוקס ,קאולי סטיין אינגרם בטוח כן.

שמעון
שמעון
19/10/2018 11:07:31
Reply to  zivovivo

אל תגזים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 8:17:57

יניב תחושת חרטה קלה?
המשרד עוד פנוי

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:21:43

+1
יאללה יניב!

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 8:29:17

חחחחחחחחח
מנסה להחזירו ל-ללללללללללללללללל?

יניב
יניב
19/10/2018 11:20:19

מתחיל לעקצץ

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 11:31:47
Reply to  יניב

מי שהולך לישון עם פרעושים קם עם פריחה

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:18:05

אפשר להיות דווקא אופטימיים לגבי הבלייזרס העונה

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 8:18:05

ללל, איפה ה ללל?

ori
ori
19/10/2018 8:18:59

and now they got houston

אפלטון
אפלטון
19/10/2018 8:19:34

כולה משחק ראשון אבל כבר אפשר לאשש כמה דברים שחשבנו לפני העונה.
לגבי לייקרס:
1) הלייקרס ממש טובים במשחק הריצה ורק ככה הם ישיגו נצחונות. השאלה אם לברון יוכל לעמוד בקצב.
2) אמנם לא יהיו כל כך הרבה ערבי קליעה כאלו וזה ישתפר אבל יש להם בעיה רצינית בריווח.
3) יטחנו אותם בצבע
לגבי פורטלנד:
1) זאק קולינס נראה מעולה, נורקיץ' הרבה פחות.
2) לילארד ומקולום עם 5 אסיסטים ביחד. זה לא יעבוד מול קבוצות טובות יותר.

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:20:43
Reply to  אפלטון

ללייקרס יש בעיה בריבאונד הגנה.

ליליארד ומקולום הגיעו היום רק לרבע הרביעי. לשם שינוי, הספסל של הבלייזרס היה טוב מאוד

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:22:51
Reply to  Smiley

נורקיץ נראה טוב בקדם עונה,
לדעתי זה רק משחק אחד.

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:30:23
Reply to  zivovivo

נורוקיץ הוא הסנטר המובילשלהם אין ספק. קולינס היה נהדר מהספסל אבל הוא לא ברמת החמישייה (עדיין), נורוקיץ טוב ממנו והוא גם שחקן מטרה.

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 8:19:46

סת' קרי בלי סטטיסטיקה היה ב-16 דקות אחד הטובים בבלייזרס.
לברון יגמור את העונה על ארבע

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:23:16
Reply to  מנחם לס

יפול מעייפות, הוא לא רגיל.

zivovivo
zivovivo
19/10/2018 8:25:13
Reply to  מנחם לס

מל, מתי אתם מגיעים לבקר בהוד השרון?

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 17:27:39
Reply to  zivovivo

בשבוע הבא

סיוו
סיוו
19/10/2018 18:27:04
Reply to  מנחם לס

איזה כייף!!

Smiley
Smiley
19/10/2018 8:31:16

בארקלי נותן ללייקרס מקום 6-7 מקסימום

שמעון
שמעון
19/10/2018 9:09:48

מישהו זוכר דראפט בו 2 הבחירות הראשונות היו באסט?

trusttheprocess
trusttheprocess
19/10/2018 9:28:18
Reply to  שמעון

הכי קרוב זה הדראפט של 89

KingJames23
KingJames23
19/10/2018 9:45:59
Reply to  שמעון

2005 גם לא משהו

שמעון
שמעון
19/10/2018 11:21:09
Reply to  KingJames23

לגמרי 2005 ו-1989.

וואו איזה פלופ 2005 חח אנדרו בוגוט ופאקן מרווין וויליאמס

נראה לי 2017 עושה להם הומאז

נתן
נתן
19/10/2018 11:33:27
Reply to  שמעון

אנדרו בוגוט הוא מצש לא באסט.

KingJames23
KingJames23
19/10/2018 9:48:19

כמה שאלות
למה לאנס משחק 16 דקות ומיקל ביזלי רק 2?
למה אינגרם שיחק רק 27 דקות?
ולמה ההגנה הייתה כלכך רעה?????
ההתקפה אחרי הכל שמה 119 נקודות ביום חלש מאוד מן השלוש אבל ההגנה הייתה זוועתית

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
19/10/2018 10:29:23
Reply to  KingJames23

לביסלי יש עסק עם משפחת גיימס.

שמעון
שמעון
19/10/2018 11:19:12
Reply to  KingJames23

לאנס טוב מביזלי אחינו. ביזלי שחקן גמור שפעם ב יכול לעלות ולקלוע איזה 10 נק וזהו, אין לו הגנה וכלום.

לאנס דווקא נראה לי ישתלב שם הכי טוב מכולם וישאר גם עונה הבאה

Ido
Ido
19/10/2018 10:58:44

Thanks Ruben. You are gold

שמעון
שמעון
19/10/2018 11:17:02

טוב משהו שאני לא מבין לגבי הלייקרס.

רואים אצלם שיטה חדשה שלברון נוגע הרבה פחות בכדור ויותר פינישר מנסה להיות והוא כבר לא מרכז את המשחק כמו בקאבס.

הקטע חברה שלברון כרכז הוא מהטובים בליגה והרבה יותר טוב כרכז נטו מרונדו/לונזו/אינגראהם אז אני לא מבין מדוע לא להפוך את לברון לרכז בהתקפה (בהגנה הגארדים יהרגו אותו בליגה) ולמעשה לפתוח עם לברון, פופ (הארט לא כי חייב מישהו מהספסל גם שיצור משהו), אינגרהם, קוזמה וסנטר שיכול לשחק 35 דק (מגי בגלל האסטמה שלו מוגבל בדקות).

איפה ווגנר (ראיתי אותו שבטעות ישב על כס המלכות במשחק וצחקו על זה)? הוא פצוע לכמה זמן?
אני חשבתי שווגנר יהיה חתיכת גניבה בדראפט אבל הוא בקושי שיחק מאז שנבחר גם במשחקי ההכנה.

למה להתעקש על לברון במה שהוא לא? הרי שההפסדים יגיעו זה מה שיקרה, המלך יחזור לרכז, לא לברוח מזה,

אם אני וולטון אומר לו אתה הרכז שלי עד סוף הקריירה שלך, זו העמדה החדשה שלך בהתקפה. (בהגנה פופ ואינגרהם יכסו את הגארדים של היריב)

ההימור שהלייקרס יוכלו לשרוד בלי סנטר נדון לכשלון, גם סנטרים נגרים אבל פיזים יטחנו אותם בריב' התקפה ותהיה להם בעיה מאד קשה כי לברון ואינגראהם וקוזמה לא יכולים להיאבק מול סנטרים כאלו.

אין לי ספק שבפברואר יגיע סנטר כלשהו לפחות שיוכל לתת הגנה וריב' גם אם יהיה איזה נגר ולפחות אולסטאר אחד יגיע (קמבה, לאב, באטלר לא יודע מה התאגיד יארגן אבל קשה לי לראות אותו לא מביא אף אחד ושורף את העונה הזאת)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 11:37:17
Reply to  שמעון

לברון יכול לשחק רק בשיטה "שלו" – התקפות איטיות, בידודים, קלעים, כולם עומדים ומסתכלים.
ולנוח בהגנה.
הלייקרס בנויים בדיוק הפוך ורוצים לחזור לימי השואוטיים – ריצה, הכדור עובר מהר בין הרבה ידיים.
אז או שהם זורקים לפח את כל מה שעשו עד כה עם וולטון ותחת מג'יק ועוברים לשיטת לברון בה כולם עציצים, או שהם מקבלים לברון עייף שיעשה טעויות ויילך ויצבור פאסיב אגרסיב.
בשני המקרים הם אכלו אותה.
היו צריכים להישאר עם הבסיס הצעיר + נאנס ורנדל לצבע, ולהביא כוכב שמסוגל לשחק בשיטה שלהם, כמו דייוויס.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 11:37:29

או קוואי

שמעון טבדי
19/10/2018 11:46:40

רוב הסופרסטארים יכולים לשחק רק בשיטה שלהם כי רובם מחזיקים כדור.

קרי וקאווי די חריגים.

הם יחזרו מהר מאד לשיטת לברון, הדבר האחרון שיצא להם ממשחק הריצה זה שואו טיים. שואו טיים יגיע שיגיעו 2 האולסטארים המיוחלים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 11:51:23

הם לא יחזרו כ"כ מהר. ייקח כמה חודשים לדעתי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/10/2018 11:53:20

התחזית שלי זה שלברון מכריח את רונדו לעלות מהספסל.
אחרי זה עושה פאסיב אגרסיב, טוויטים, שביתות איטלקיות וגורם לוולטון לעוף.
יביאו איזה עציץ שיחזור לשחק בשיטה שלו ועוד אולסטאר שניים על חשבון צעירים ותם הטקס של הלייקרס המתחדשת.

k_300
k_300
19/10/2018 11:27:14

גם רומא לא נבניתה ביום אחד.

שיטת משחק מוזרה של וולטון. לא מובן למה בול עולה ברוטציה עם רונדו.

האיבוד האחרון של לברון מספר הכל.
הכימיה הקבוצתית היא נוראית בגלל שהשחקנים מסביב עדיין קצת בהלם ולא למדו את חוכמת המשחק של ג'יימס.

הסגל ארוך מידי בלי מחליף לג'מאל מגי או קלעי שלשות מובהק.
הייתי ממליץ לוולטון להפסיק לנסות לחקות את קאר ולצפות בקלטות של התקפת המשולש מימי פיל ג'קסון.

שיטה המשולש עם לברון רנדל ומגי תעבוד הרבה יותר טוב כשיש לך את השחקן הכי טוב בעולם .אתה צריך לנצל את היכולות שלו ולא בחוצנים כמו בול או רונדו.

שמעון טבדי
19/10/2018 11:44:57
Reply to  k_300

רנדל עושה משולשים עם דיוויס ומירו

שמייקל
שמייקל
19/10/2018 11:45:31

7 מ-30 ללייקרס הלילה מהשלוש…זה כל הסיפור….

KingJames23
KingJames23
19/10/2018 11:52:53

לא הספקתי להרגע מהמשחק היום וכבר עוד יומים יוסטון :O המערב זה לא המזרח….

גיא רוזן
גיא רוזן
19/10/2018 16:55:13

כל מי שתמהה לגבי הלייקרס –
אין על מה.
זה ייקח קצת זמן, עד שכל החלקים הנעים בקבוצה יילמדו לנוע באותו הקצב.
הפסד לפורטלנד, מקום 3 בעונה שעברה במערב,
קבוצה שההרכב שלה רץ ביחד כבר כמה שנים –
זו תוצאה מתבקשת.

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 17:20:55

כמה היה ההבדל בין מקום 3 ל 8?…..
פורטלנד היא לא הקבוצה השלישית החזקה במערב.
היא במקרה הטוב שישית.

זה יקח קצת זמן והלייקרס ישחקו טיפה יותר טוב אבל לא צריך הרבה זמן בשביל להבין שחסר גבוה נוסף ואין סיבה לאסוף כ"כ הרבה שחקנים בתפקיד אחד כאשר ישנו מחסור בתפקיד אחר.
לברון, אינגראם, קוזמה, ביזלי, סטיבנסון – לפחות 2 יצטרכו למצוא קבוצה אחרת.
גם בעמדת הגארדים הלייקרס לא ממש מסודרים- KCP, הארט, מיכאליוק (שצריך לשחק יותר)

החיים במערב קשים מאוד ובמיוחד השנה שבאמת גם הקבוצות החלשות כמו פיניקס ודאלאס התחזקו משמעותית.

אפשר לנסות את רונדו-הארט-לברון-אינגראם-מגי
כאשר רונדו מוביל כדור

אבל גם הארט-KCP-לברון-אינגראם-מגי
כאשר לברון מוביל כדור והארט בתפקיד קיירי

בכל מקרה לוק וולטון יצטרך להראות לנו שהוא עשה קפיצה ויגיב מהר למשחק ולכלים שעומדים לרשותו. מרוב גארדים ופורוודים הוא הולך לאיבוד

דקסטר
דקסטר
19/10/2018 17:23:10

הייתי עושה טרייד ומביא את באטלר שיירגע קצת ויטעם מהתהילה.
גם אם הוא חושב שהוא ירצה מקום אחר הוא לא ירצה וראינו את זה כבר.
אפשר לחשוב לאן הוא רוצה ללכת לברוקלין..
הוא צריך מישהו להילחם איתו ושיחה אחת עם מג'יק תפתור את העניין.

הארט-באטלר-לברון זה קו אחורי של גברים.

מנחם לס
מנחם לס
19/10/2018 17:29:05

תודה על הכל ראובן!

trusttheprocess
trusttheprocess
19/10/2018 17:56:11

אחרי שני משחקים בלי קשר למה שהוא עושה בהתקפה אני חושב שבן סימונס הוא הגארד ההגנתי הכי טוב בליגה, הזריזות שלו,הגובה והידיים הארוכות זה משהו שאין לאף שחקן בליגה.

ואני חושב שהשיפור של פילדלפיה במשך השנה מבחינת נצחונות ויכולת יבוא דווקא בהגנה , יהיו להם הרבה משחקים כמו אתמול של גארבג' טיים ברבע הרביעי (נעלו את שיקאגו על 35 נקודות טוטל ברבע השני והשלישי)

שמעון טבדי
19/10/2018 18:03:20

אני איתך בזה עוד מהעונה שעברה בו בחרתי בו לחמישיית ההגנה הראשונה לצד קליי.

Zivke
Zivke
19/10/2018 18:24:43

תודה רבה, אחלה התחלה לליגה בינתיים.

הוויזרדס קבוצה כ"כ שברירית מבחינה אנושית-חברתית שאפילו הפסד דבילי כמו זה מול אוליניק אתמול יכול להיות ההתחלה של ההתפוררות שלהם העונה…