מחשבות כדורסל של שישי בצהריים / רועי ויינברג

דברים מעניינים מקדם העונה

אנחנו אחרי שבוע של פרה-סיזן. בואו נדבר על כמה דברים שתפסו את תשומת הלב שלי:

מיילס ברידג'ס! לא מעט אנשים, כולל הח"מ, לא כל כך אהבו את הבחירה הזאת. לפחות לפי שני המשחקים הראשונים הוא מוכיח אחרת. ברידג'ס קלע ב-3 משחקי קדם העונה שלו כמות נקודות יפה (15.7 למשחק) כשהוא זורק המון כדורים מחוץ לקשת – 5 למשחק, נתון נהדר לפאוור פורוורד ולכל שחקן כשהוא קולע 2.7 שלשות בערב. יחד עם ריבאונד טוב ומדד +/- נאה הוא השפעה חיובית מאוד על ההורנטס ושחקן שיכול להרוויח מהקבוצה החדשה. הוא מוביל אותם עד כה בדקות בקדם העונה ויכול להפוך לשחקן חמישייה. בכללי, אפשר להיות די מעודדים משרלוט שמניעה כדור בצורה ראויה לציון. מצד שני, חשוב לזכור שמדובר ב-3 משחקי קדם עונה.

מרקל פולץ. השחקן שהכי סקרן אותי לפני קדם העונה, בכל הקשור לקליעה שלו מרחוק. במשחק הראשון שלו הוא זרק רק פעם אחת מחוץ לצבע בזריקת מיד-ריינג' שנראתה לא רע ונכנסה. במשחק השני ראינו קצת יותר, כולל 1 מ-4 מהשלוש. הקליעה הייתה אחרי כניסה פנימה של בן סימונס שמסר החוצה לפולץ, מהלך חשוב בהתחשב בכך שזה היה רוב התפקיד של ג'יי ג'יי רדיק בעונה האחרונה. לא ברור עדיין אם פולץ אכן יפתח במקום רדיק. רוב הזריקות שלו מהשלוש לא נכנסו וכך גם מהשדה (5/12), אבל הוא הראה יכולת יצירת נקודות מחצי המרחק. זה יכול להיות שימושי לפילי שהייתה חסרה את המיד ריינג' הזה. לכן אני מאמין שהוא יכול להיות יותר שימושי כשחקן שישי כרגע כשרדיק ממשיך לפתוח ליד סימונס, אבל קשה לדעת מי באמת יפתח מביניהם העונה.

מרווין באגלי שוטינג גארד. זה יותר עצוב ממעניין. הקינגס עלו עם פרנק ג'קסון (1.80 מ') ליד מארווין באגלי (2.11 מ'), הארי ג'יילס (2.11 מ'), סקאל לביסייר (2.11 מ') ו-ווילי קאולי סטיין (2.13 מ'), כשעל הספסל נשארו זאק רנדולף (2.06 מ') וקוסטה קופוס (2.13 מ'). יש להם יותר מדי גבוהים חסרי קליעה – אף אחד מהם לא יכול לזרוק מחוץ לקשת וזה באמת נראה שהם לא יודעים מה לעשות איתם, אם הם אשכרה שיחקו עם 4 כאלה במקביל בקדם העונה, הזמן שנועד כדי לנסות לבחון הרכבים. טרייד של אחד מהם על שחקן כנף מוכשר זה צעד הכרחי כי זה לא עבד במשחק שלהם מול המג'יק ולא יעבוד מול כל קבוצת NBA שלא משחקת בסבנטיז. לא נעים.

סקוררי קדם-עונה. בכל פרה-סיזן יש כאלה שחקנים. אלה שלא יקבלו כל כך הרבה זריקות או דקות בעונה הסדירה ומנצלים את התקופה הזאת בשביל לחורר רשתות ולנסות להרוויח חוזה בליגה. השמות הבולטים בתחום הם אלפונזו טרייר מהניקס, פורקאן קורקמז מפילדלפיה, ג'ורדן מקריי מוושינגטון ומונטה מוריס מדנבר. אולי מישהו מהם יהפוך לשחקן השישי הבא. אל תבנו על זה.

מה עושים עם טרי רוזייר?

טרי רוזייר היה אחד מגיבורי ריצת הפלייאוף של בוסטון. 16.5 נקודות, 5.7 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים למשחק לצד הגנה טובה בקבוצה שהגיעה לגמר המזרח, כשהוא מחפה על העדרו של קיירי אירווינג. רוזייר טוב מכדי להיות רכז מחליף, אבל אם הוא ישאר בבוסטון "סקרי טרי" צפוי להיות אחד עקב כך שקיירי אמר שהוא מתכנן לחתום מחדש בקבוצה.

הם לא ישחקו יותר מדי ביחד. אין לסלטיקס סיבה לשחק עם שני רכזים בהתחשב בכך שיש להם סנטר (אל הורפורד) ופורוורד (גורדון היווארד) שיכולים לנהל משחק, בנוסף לרוטציה אינסופית של שחקני כנף איכותיים. הם לא ארוכים מספיק בשביל להיות חלק מהגנת חילופים טובה ובראד סטיבנס באמת לא שיחק איתם יותר מדי בהשוואה לצמדים אחרים, כמו למשל אירווינג ומרקוס סמארט. לכן לא סביר שהוא ישאר בבוסטון, למרות שגיבוי לאירווינג זה לא רעיון רע כל כך. הרכז החמיץ את כל הפלייאוף האחרון ו-2 סדרות בפלייאוף 2015, נוסף על החמצת 61 משחקים בשלושת העונות האחרונות.

השאלה היא כמה גיבוי כזה יעלה. לסלטיקס יש את מרקוס סמארט שיכול לשמור על כל גארד בליגה ואת גורדון היווארד שהיה שחקן של 4 אסיסטים למשחק בהתקפה תקועה ויכול לרכז, בנוסף להורפורד כמובן. הם יכולים לוותר עליו אם הוא יעלה יותר מדי. סביר שהוא יעלה לא מעט כסף כי יש הרבה קבוצות בחוץ שמחפשות רכזים ושוק לא עמוס במיוחד ב-2019 בעמדה הזאת.

איזה אפשרות נשארה לנו? טרייד. רוזייר יהיה שחקן חופשי מוגבל וקבוצות יכולות להעדיף לקחת אותו אליהן כדי שתהיה להן האפשרות להשוות כל הצעה עליו, במיוחד כאלה כמו אורלנדו ופניקס חסרות הרכז. האפשרות של ג'ונתון סימונס מאורלנדו מעניינת אותי במיוחד. הוא הראה שהוא יכול להיות חלק ממערכת קבוצתית מצליחה בסן אנטוניו והוא יכול לספק לבוסטון שילוב של הגנה טובה על שחקני כנף, יכולת יצירת נקודות ותנועה בלי הכדור. יתאים כמו כפפה לספסל שלהם כשחקן שישי מסוכן.

מהסאנס אין יותר מדי אפשרויות. בוסטון לא תקח את טי ג'יי וורן והחוזה הגדול שלו. אני לא חושב שהם יהיו מוכנים להעביר את ג'וש ג'קסון או מייקל ברידג'ס, שאק האריסון ודאבון ריד לא תמורה מספיק טובה ונשארנו רק עם דראגן בנדר. יכול להיות מעניין בבוסטון, אבל לא בטוח ששווה את רוזייר.

שני רכזים במינסוטה

נכון לכתיבת שורות אלה ג'ימי באטלר עדיין לא הצטרף לוולבס, למרות שהוא צפוי לשחק איתם במידה ולא יועבר בטרייד כדי לא לשבת שנה שלמה בחוץ. במשחקי קדם העונה ראינו לא מעט דקות של ג'ף טיג ליד דריק רוז, המשך ישיר לפלייאוף בו הם שיחקו ביחד 13.2 דקות למשחק והיו אחד מהצמדים היותר יעילים של מינסוטה בסדרה מול יוסטון – רק 4 צמדים (מתוך 16 ששיחקו ביחד לפחות 10 דקות במשחק) היו עם השפעה יותר חיובית על המשחק מבחינת מדד הפלוס/מינוס.

יש להרכב הזה הרבה יתרונות בהתקפה. הוא מאפשר למינסוטה לשחק עם שני שחקנים יוצרים, רוז וטיג, כאשר האחרון יכול לשחק טוב מאוד בלי הכדור וקאץ' אנד שוטר נהדר, דבר שלא בא לידי ביטוי בעונה האחרונה בוולבס בה רוז לא שיחק להוציא דקות בודדות בסוף. הם קלעו 118.5 נקודות על כל 100 פוזישנים במינסוטה, נתון טוב מאוד. רוז פרח בפלייאוף (14.2 נקודות ב-51% מהשדה), לא מעט בזכות הדקות האלה. זה יכול להיות פתרון טוב לדקות בהן הם צריכים התקפה או לסיומי משחקים.

החסרון המרכזי של החמישייה הזאת וסימן השאלה הגדול ביותר במצב בו היא אכן תפתח (מה שלא נראה לי סביר, בהתחשב בכך שבאטלר יהיה עם הקבוצה או שיגיעו נכסים תמורתו) הוא ההגנה. דריק רוז של השנים האחרונות שחקן הגנה מזעזע, אנדרו וויגינס אולי השומר הגרוע ביותר באן.בי.איי וג'ף טיג שחקן טוב, אבל קצר (1.88 מ'). הם לא יכולים להתמודד עם מה שיש לרוב קבוצות הליגה להציע בעמדות 1-3. אם באטלר יחזור יכול להיות ששווה למינסוטה לפתוח איתו במקום וויגינס ולהפוך את הבחירה הראשונה בדראפט 2014 לשחקן השישי שלהם, אבל גם אם זה לא יקרה מדובר בהרכב שצריך להיות על המגרש בסופי משחקים. יש פה פוטנציאל רווח מאוד גבוה.

הפודקאסט האחרון של האתר על הבית הדרום מערבי, עם סער ברעם, יאיר זעפרני, עידן עופר ומידן בורוכוב. הפודקאסט הבא עולה בשבת בתשע ורבע על הבית האטלנטי (בוסטון, פילדלפיה, טורונטו, ברוקלין וניו יורק) בעמוד הפייסבוק של האתר. מוזמנים להשאיר שאלות לפאנליסטים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
108 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
05/10/2018 15:13:45

לדרימונד גרין התנפחה הברך. כל בעלי התחזיות יכולים להוריד 4 משחקים מטור הנצחונות של ג"ס בעונה הרגילה.

בעיות בברך לא נעלמות, גרין הזניח את ברך ולא טיפל בה כיאות בקיץ ולכן ישחק פחות משחקים בעונה הרגילה ויאלץ לתת לברך להחלים. זה אולי לא יקרה מיד בתחילת העונה, אבל זה יקרה.

לא הכל סוג בשושנים בג"ס, הקבוצה לא מצליחה לקדם שחקנים צעירים בארבע השנים של קר כמאמן. אני ארחיב על הנושא בעתיד

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 16:11:08

כי איזה צעירים בדיוק היו להם לקדם? דריימונד גרין גם לא בדיוק היה ותיק כשקר הגיע.
פטסוס אזילי אגב שולח תודות חמות גם איאן קלארק.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/10/2018 17:00:53

השנתיים הראשונות של גרין ופסטוס היו אצל מרק גקסון. איאן קלרק לא בדיוק פרץ קדימה ויעידו הסכומים שניו אורלינס משלמים לו. גם מקקאו ודמיאן גונס טרם ראינו גדולות ונצורות.

קשה מאד לשחקנים צעירים להתפתח בצל של כוכבי על למרות שקרי דוראנט וקלי הם בודאי מהנוחים יותר. צריך אופי מתאים שבמידה מסויימת מנוגד לאופי השחקנים שהנהלת ג"ס מחפשת ובוחרת.

גם לוני שקר חוזה לו קרירה ארוכה בנבא לא בדיוק מיגנט הצעות הקיץ.

אם תשווה לשחקנים צעירים שנכנסו למערכת של סאן אנטוניו תראה שהם התפתחו יותר בהשואה למקבילים בג"ס

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 17:27:55

נו אתה מדבר על שחקנים מבחירה 30+ למה בדיוק אתה מצפה לגדולות ונצורות. מה שהם רואים מלוני ומבל זה בדיוק מה שאתה מצה לקבל משחקנים כאלה. לא כל בחירה 35 היא דריימונד גרין.
לגבי סן אנטוניו – אתה מוזמן להביא דוגמאות אבל האוהדים שלהם בוכים על אותו דבר בדיוק – שפופוביץ' לא נותן לצעירים לשחק ולכן הם לא מתפתחים מהר מספיק.

עומר שחר
עומר שחר
05/10/2018 18:32:04

אפרופו לא נותן קרדיט , לוני ווקר בחירה 19 לא שיחק עדיין שניה במשחק הקדם עונה נגד מיאמי ונראה לי שהוא גם לא הולך לשחק …
חבל, יכל לתת הרבה ולהתפתח במקום לשחק בG ליג

John
John
06/10/2018 17:14:41

לוני ווקר בתהליך חזרה מפציעה. לוקחים את זה באיזי איתו. הוא שיחק 5 דקות במשחק הלילה וקלע 6 נקודות. הוא צפוי לשחק השנה אך בסן אנטוניו בונים אותו לטווח הרחוק. מורי שיחק לא מעט בעונת הרוקי והשנה יוביל את הקבוצה כרכז פותח

Ljos
Ljos
05/10/2018 17:03:03

איפה הבחור הזה שכל הזמן מזכיר את ג'ורדן בל? יש טורניר שח מט בדיוק עכשיו?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 17:25:49
Reply to  Ljos

הוא עדיין לא מפותח (תבחר אתה לבד למי התכוונתי).

גלעד
05/10/2018 15:23:27

אחלה מחשבות. לא חושב שדרק רוז הוא שחקן פותח ב-NBA היום אבל לא ראיתי שום דבר מהפריסיזון של מיני. במידה ובאטלר עוזב הייתי נותן לאחד הכנפיים שהם בחרו בדרפאט לפתוח

אפלטון
אפלטון
05/10/2018 15:36:35

תודה רועי.
איזה טעות ידועה מראש באגלי בסקרמנטו יא אללה עם המועדון הזה.
אינגראם נראה בדרך לעונת פריצה, למרות שיושב בדיוק על המשבצת של לברון ואוהב לקבל את הכדור בדיוק במקומות שלברון אוהב.
יהיה מעניין לראות איך השניים יעבדו ביחד.

Smiley
Smiley
06/10/2018 1:52:33
Reply to  אפלטון

לא טעות. הם פשוט עמוסים בעמדות הפנים כאילו מקבלים פרס על שחקנים גבוהים. חייבים לדלל שם את השורות.
בכל מקקרה הוא הגבוה הכי מוכשר שלהם והם חייבים למצואלו דקות (מצד שני… סקרמנטו…)

John
John
06/10/2018 17:16:40
Reply to  Smiley

מבחינת כישרון נטו במצבת הגבוהים אני חושב שלג'יילס יש יותר. בהבנת משחק, מסירה, קליעה ואפילו כרגע בהגנה.

גלעד
05/10/2018 15:46:52

אם פולץ יפתח אני חושב שרדיק יקח את השחקן השישי של העונה

שמעון טבדי
05/10/2018 16:54:35
Reply to  גלעד

יש מצב טוב

no funny shtuff
no funny shtuff
05/10/2018 16:24:37

משחק קדם עונה לא רע בין הסיקסרס למאבריקס בסין.
דונציץ משחק באותו מיינד סט כמו ביורוליג, אולי דאלאס לא תסיים בהכרח במקום עשירי ומטה? ימים יגידו.
לגבי פילי- לא יודע. מה שבטוח, לא רואה אותם יוצאים מהמזרח.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/10/2018 16:33:40

רדיק עם 7/7 לשלוש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 18:18:24

זה יהיה דבילי להעלות אותו מהספסל.
פילי עלולה ברצינות לעוף סיבוב ראשון. השני זה הגג שלה.

John
John
06/10/2018 17:21:46

מה זה קשור מתי הוא עולה? בלינלי גם עלה מהספסל והיה מאוד משמעותי שנה שעברה. דווקא משחקי הקדם עונה מראים שרדיק חשוב דווקא לגל השני. בעבר היה משחרר הרבה זריקות ברבע הראשון ואז אחרים היו מחפשים את הזריקה שלהם. כעת הוא עולה ומתחמם לקראת סוף הרבע הראשון כשפילי נחלשים קצת ואז יש לו המשכיות ארוכה יותר. הכושר שלו והצורך של פילי יכתיבו כמה ישחק והאם יסיים משחקים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 16:35:33

תודה רבה רועי.

בריג'יס מאוד מרשים.
גם באגלי.
על מינסוטה אין טעם לדבר, הם מרוסקים.
על רוזיר צריך לוותר, וזה ברור לכל אחד במערכת אני מניח, ואיינג' בראשם.
השאלה מה תהיה התמורה.
סמארט עדיף עליו משום שהוא תופס פחות מקום בקבוצה, והאמת שלמרות שהקליעה שלו מפוקפקת הוא משתלב יותר טוב בהנעת הקבוצה ובמרקם ההתקפי, בין אם כ-1 או 2.
רוזיר גאנר מברדק משחק, לפעמים זה נראה נהדר מבחינה אישית כשהוא בזון, אבל לטווח הארוך זה לא יעיל.

שחר דלאל
Admin
05/10/2018 17:55:39

איינג' עושה כל מהלך שלו במחשבה על הרווח שהוא יקבל, רוז'יר לא שונה בקטע הזה. אני מניח שהוא יחכה לפציעה אצל אחת מקבוצות הפלייאוף כדי להעביר אותו או סתם לחזק אותן לקראת הטרייד דד ליין.

Avri
Avri
05/10/2018 21:50:20

ההימור שלי הוא שבוסטון לא מעבירים את רוזייר. הם הולכים אול אין העונה והם צריכים את כל התותחים הכבדים. רוזייר הוא אחד המחליפים הכי איכותיים בליגה ואם חושבים בבוסטון על להפתיע אז צריכים אותו מאוד, בטח לאור העובדה שקיירי כל כך פציע.
מצד שני אם איינג׳ אף פעם אי אפשר לדעת. אבל לדעתי אם הוא היה רוצה להטריד אותו אז זה היה קורה לפני הדראפט כשהמניות של רוזייר היו רותחות בעקבות הפלייאוף.

Ljos
Ljos
05/10/2018 16:38:37

לדני איינג' היה מה להגיד לרוזייר:
“There was a time when I thought I was better than Larry Bird and people had to talk me off the ledge."

מסכים לגבי ההגנה הנוראית שבשילוש הזה. אבל גם בהתקפה מדובר בשילוב נוראי. מדובר בשלושה שחקנים שיוצרים בעיקר לעצמם, וזה היה בולט להחריד במשחקי קדם העונה שם הם זרקו והחטיאו בלי הכרה ובלי מחשבה. דווקא רוז במצב יותר טוב, כל עוד הברכיים שלו קיימות, אבל טיג שנה שעברה קלע 79% מהסלים שלו ללא אסיסט. מילא היה קולע אותם, אבל הוא קלע באחוזים אפקטיביים ווסטברוקיים. כל זה בזמן שקאט, השחקן היעיל התקפית בקבוצה, נאבק על כל כדור שהוא מקבל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 17:58:13
Reply to  Ljos

גדול. הציטוט באמת שלו?

אסף
אסף
05/10/2018 20:23:17
Reply to  Ljos

מניח שאף אחד לא מתעלל מנטאלית ברוז'יר כמו שבירד לפי הסיפורים התעלל באיינג' הצעיר ,😂

Smiley
Smiley
06/10/2018 1:55:22
Reply to  Ljos

יכול להיות שרוז'ייר לא כזה טוב (מקרה נוסף כמו רג'י ג'קסון ב-OKC), אבל רוז'ייר הרוויח את הזכות להיות PG פותח בליגה ולקבל הזדמנות להוכיח את עצמו, במיוחד אחרי הפלייאוף האחרון.

אני מניח שהוא יבקש חוזה גדול, כזה שלבוסטון יהיה קשה לתת וקבוצות אחרות כמו פיניקס ואורלנדו ישמחו לתת.

Berch
Berch
05/10/2018 16:44:32

במשחק קדם עונה שראיתי בפילדלפיה היה יותר מדי משחק בידודים… קצת מדאיג….

C webb
C webb
05/10/2018 17:04:36

תודה רועי.
לגבי רוז אני חושב שברגע שיתבצע טרייד על באטלר, מיני תנסה לקבל שוטינג גארדן ורוז יחזור לספסל.
גם אני פיתחתי תקוות שווא בשנה שעברה כשצפיתי במשחקי קדם עונה של רוז בקליבלנד.
ברגע שתתחיל העונה, הנסיעות והאינטנסיביות של המשחקים תעלה, הוא יחזור לסורו.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 17:29:26
Reply to  C webb

רוז שחקן גמור, רק הוא עוד לא הכיר בזה (וכנראה גם תיבודו).

שמעון
שמעון
05/10/2018 17:59:23

רוז משחק על חוזה ה80 מיליון שהוא חתום בנייק אחרת היה פורש

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 18:13:39
Reply to  שמעון

אדידס, ואם אתה חושב שהוא יוכל למשוך את זה עד 2025 אז אתה יותר אופטימי ממה שחשבתי.

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:52:25

תיבס ידאג לו. בליגה יש שחקנים מספיק גרועים. אגב כל דנה שהוא נשאר זה עוד מיליונים לא? אז הוא ימשוך כמה שיוכל יש מספיק בליגה שידאגו לו.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 20:01:43

עקרונית אדידס יכולים להוריד לו חצי כל שנה על זה שהוא לא עומד ביעדים אבל משום מה הם לא עושים את זה.

zivovivo
zivovivo
05/10/2018 17:39:48

לקינגס יש סגל טוב.
בשלב הזה של הבניה מחפשים אפ סייד ולא הרכב שלם וזה מה שדיוואץ עושה, להזכיר זו בניה צעירה בת שנה וחצי שהתחילה עם הטרייד על קאזנס אולי טיפה קודם.
והרכב ארבעת הגבוהים הוא חלק מהניסוי וקצת גימיק ואין מה להתרגש ממנו…

אני מאד מעודד מהפרי סיזן,פוקס נראה מצויין לא טוב מצויין. ב18 דקות ששיחק היום היה דומיננטי בכל אספקט וניכר ששיפר את הקליעה. באדי הילד היה טוב מאד. הקינגס הולכים להפתיע לא מעט.
באגלי סוף סוף שחק חופשי והיה טוב הארי גיילס הוא שחקן שחקן.
התוספות של פרל וביליצה נהדרות לדעתי.
הקינגס טובים משנה שעברה ויש להם שלושה ווטרנים ששווים משהו בשוק החופשי לקבוצות פלייאוף עם סגל דק והם אקסטנדבל ויכולים להניב בחירות דראפט:קופוס רנדולף ושמפרט.
ככה שאני ממש מעודד הכי אופטימי מאז ימי אדלמן , אני חושב שהעובדה שאין בחירת דראפט תתן לקינגס את החופש להבנות ולא לחשבן ולקינגס יש המון כסף גם לשוק החופשי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 17:59:33
Reply to  zivovivo

הילד נראה מצוין! והקבוצה נראית יותר דינאמית ונחושה

תומר השני
תומר השני
05/10/2018 22:36:49
Reply to  zivovivo

חסר לסקרמנטו סמול פורוורד גסטין גקסון בשני המשחקים עד עכשיו עשה אפס נקודות

zivovivo
zivovivo
06/10/2018 1:52:11

בוגדן או ביליצה יוכלו למלא את החלל גם הארי גיילס לדעתי ויתכן שגקסון ישתפר ככה הוא עשה במכללות ובליגת הקיץ הוא כוכב כבר שנתיים רצוף, השנה קלע יותר מ19 נקודות פר משחק באחוזים טובים.

שמעון טבדי
06/10/2018 14:25:12
Reply to  zivovivo

סגל מדהים חח. יאללה תסדרו לנו את בארט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/10/2018 17:52:07

יאללה, נשים את זה כאן:

יש איזה סיפור עכשיו על מערכת של מחלקת בטחון מידע בצה"ל שעוקבת אחרי אנשים שונים ואתרים שונים על מנת לזהות דליפות מידע.
בין האתרים שבמעקב נמצא גם דה-באזר. אז יש לי שתי שאלות – למה לצה"ל לעקוב אחרי דה-באזר, ואם כבר עוקבים אחרי דה-באזר למה לא אחרי הופס? ממש מעליב 🙂 אני שוקל להעלות פוסט על מעורבות לברון בתקיפה ישראלית על אתרי גרעין באיראן… אולי גם אנחנו ניכנס לרשימה 🙂 ))))

Ljos
Ljos
05/10/2018 19:06:33

הרשימה הזו מאיזה 2015. אולי עוד נכנסנו מאז, אל תאמר נואש.

(היי, חייל משועמם. אחלה קשרים יש לך אם העבודה הצבאית שלך זה לקרוא הופס ולמטייל. אכפת לך להשתמש בהם כדי להעביר את רועי וכל צעיר אחר באתר שמתגייס אל היחידה שלך? תקצצו את המידל מן אם תגייסו את מי שכותב גם לקרוא)

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
05/10/2018 23:05:52
Reply to  Ljos

D:

שחר דלאל
Admin
05/10/2018 17:52:42

איך שרדיק נראה היום במשחק בסין יהיה קשה לקחת לו את התפקיד…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/10/2018 17:58:01

תודה רבה רועי. ג'ונתן סימונס במקום טרי זה רעיון מצוין לבוסטון. אני עדיין לא לגמרי מבין למה איינג' לא הטריד (את רוזייר, בין השאר) עבור קוואי בקיץ. היה הופך את בוסטון לרחוקה 4 נצחונות מאליפות עוד לפני שהעונה התחילה.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 19:08:47

עד 2040…
מה נהיה לאחרונה שכל אחד חייב לדפוק הצהרה יותר בומבסטית מהשני? השמעוניזציה של האתר תושלם בקרוב.

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:50:43

מותר להביע מחשבות ותחושות אין פסול בזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 19:54:01
Reply to  שמעון

בהחלט.

Ljos
Ljos
05/10/2018 20:14:59
Reply to  שמעון

אם ככה, אז מותר להגיד שלא אוהבים את ההצהרות הבומבסטיות?
ומותר להגיד שלא אוהבים שלא אוהבים את ההצהרות הבומבסטיות? ומותר להגיד שלא אוהבים שלא אוהבים שלא אוהבים שלא אוהבים…

יאללה, בוא ננסה גם. יוקיץ' הולך לזכות ב-MVP העונה אחרי שיעשה קוואקרופיליאן טריפל, אבל הוא ילקח מאיתנו לפני סדרת הגמר נגד מילווקי, כי חייזרים יראו את השידור החי ויבואו לקחת אותו הביתה. על הדרך הם יסכימו להקפיץ את יאניס לביתו. אוקלהומה הולכת לרדת לג'י-ליג. קורונה היא הבירה המקסיקנית מספר אחת בעולם. לגבות את מה שאני אומר? להסביר, לשכנע? ליצור עניין בכל דרך שהיא? אני מרגיש וחושב, אז אני קיים וכולם צריכים לדעת שאני קיים. ככל שאצא ביותר סדרת הצהרות נחושות חסרות בסיס אהיה יותר קיים. זה מה שחשוב. בשביל זה אנחנו פה.

(ייתכן שההודעה הזו תמחוק את עצמה תוך חמש שניות)

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 5:50:50
Reply to  שמעון

כבר הייתי בדרכי להזמין כרטיסים לפיינלס בין הנאגטס למילווקי,
ואז אבדת אותי.
קורונה זו לא בירה.

Ljos
Ljos
06/10/2018 13:33:29
Reply to  שמעון

comment image

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
05/10/2018 19:30:13

טרי+בראון+איזה מוריס/היינס עבור קוואי או
טרי+הייוארד עבור קוואי+מילס/גרין לא היה פוגע בעתיד של בוסטון ומשפר בהווה.
אני ממשיך לחשוב על זה בגלל האפשרות שטורונטו בסוף ידיחו את בוסטון ואם אכן כך יקרה לדעתי לאיינג' יהיה שבוע קשה לאחר מכן.

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:49:50

אין לטורנטו סיכוי מול בוסטוו. קאווי זה לא לברון

Smiley
Smiley
06/10/2018 1:59:22

קוואי בקיץ היה סימן שאלה גדול.
האם הוא בריא?
האם הוא מתכנן להישאר מעבר לשנה האחת? וכמה הוא מוכן לתת את כולו במשחק בשנה הזו?
האם מדובר במקרה ראשלאור מה שקרה בשנה האחרונה?

אני מניח שקבוצות שמו את זה במערכת השיקולים שלהם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/10/2018 8:00:20
Reply to  Smiley

אתה צודק, כמובן, אבל לדעתי זה היה שווה את הסיכון. מהלך כזה היה נועל את המזרח, מאפשר לבוסטון להתמודד כמעט שווה בשווה עם הלוחמים, ולדעתי ההצלחה הייתה משכנעת את קוואי להישאר שם.

Riverman
Riverman
05/10/2018 18:00:56

מחשבות מעניינות רועי.
נראה לי שאיינג' מכין לנו הפתעה של טרייד.
רוזייר שחקן טוב מאוד וצעיר. אולי אם הפליקנס יחרקו בתחילת העונה הם יעבירו את דיוויס תמורת טרי ובראון או משהו בסגנון.
מינסוטה בצומת דרכים. לדעתי הגיע הזמן לשידוד המערכת. אולי לומר שלום לתיבודו ולצאת לדרך חדשה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 18:17:00
Reply to  Riverman

אפילו הייוורד + רוזיר אם הוא לא יחזור לעצמו

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:47:47
Reply to  Riverman

אני כבר הצעתי עת הטרייד לפני שנה. נא נותנים את דיוויס והולידיי ונפטרים מהחוזה הרע של הולידיי ומקבלים את היוורד רוזיר ובראון. אני חושב שזה ווין ווין לשני הצדדים כי נא תשאר באותו מצב עם חמישייה של רוסיר בראון היוורד מירו ורנדל שבכיף יכולה לאיים על מקומות 6 8 במערב ובראון יכול להתפוצץ שם. בוסטון תהיה עם חמישייה של קיירי הולידיי טייטום הורפורד ודיוויס חמישיית מוות הגנתית. אם יהיה אי פעם טרייד כזה הוא יהיה לדעתי רק שנה לסיום החוזה של דיוויס. עד אז הם לא יוותרו עליו ובוסטון תרצה לראות מה היא יכולה להוציא מהסגל הזה. אוהדי בוסטון אגב באופן גורף סירבו לטרייד הזה.

יוסי
יוסי
05/10/2018 22:56:16
Reply to  Riverman

הולדי ממש לא אוברפיי ושווה כל פני שמקבל , מקבל שכר כמו משולם ואולדיפו ובהחלט נמצא ברמה שלהם והפלוס הענק שהוא בלי אגו , סוס עבודה שחזר לקו הבריאות .
דיוויס לא הולך לשום מקום ובטח לא בעסקה שתכללול את רוזיר , במינימום בראון היווארד והבחירה של סקרמנטו .

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 18:15:50

דאלאס מסומנת אצלי כסוס השחור לפלייאוף.
דונצ'יץ אגדה לעתיד, איזה שחקן מיוחד.

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:43:10

אין סיכוי דהוא יהיה סופרסטאר.

דקסטר
דקסטר
05/10/2018 20:17:20
Reply to  שמעון

גם למארוין באגלי אין סיכוי

שמעון
שמעון
05/10/2018 20:19:22
Reply to  דקסטר

נכון

יוסי
יוסי
05/10/2018 22:52:49

דונציץ הולך להיות טופ 5 בליגה תוך 5 שנים , כשרון נדיר , אמרתי כבר הוא בירד הסלובני

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 6:01:03
Reply to  יוסי

בול

גיא רוזן
גיא רוזן
05/10/2018 19:04:27

כל מה שיש לי לומר על רוזיר ושוק הטריידים:

בבקשה, רק לא הסאנס. הדבר האחרון שאני רוצה שיקרה זה ששוב איינג' ילמד את מקדונו מהיכן משתין הדג.

תודה, רועי.

גיא רוזן
גיא רוזן
05/10/2018 19:28:46

מה לתת, בטח שיש לסאנס.
הבחירה של מילווקי, לדוגמה. אני מקווה שמקדונו לא יעשה טעות שכזו,
אבל לסאנס בהחלט יש מה לתת.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 19:30:33

אני ממש לא רוצה את רוזיר. שחקן שמוערך ביתר בגלל המערכת שבה הוא נמצא.

Ljos
Ljos
05/10/2018 19:36:24

אתה אומר שאתה לא מאמין מספיק במערכת של פיניקס?

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 19:42:09

it goes without saying
אני אומר שהסלטיקס יכולים להסתדר טוב מאד בלעדיו.

יוסי
יוסי
05/10/2018 22:51:05

פיניקס צריכה את ניליקינה , רכז עם יכולת הגנה נדירה

Smiley
Smiley
06/10/2018 2:01:25
Reply to  יוסי

ניליקינה בניקס

שמעון טבדי
06/10/2018 14:23:32
Reply to  יוסי

סתם שחקן פח, מה נסגר איתך יוסי?

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:42:21

בנדר הוא פלופ והתקרה שלו במקס זה מחליף סביר וגם זה לא יקרה. בדיוק אגב כמו בולדן שאנשים חושבים שיהיה איזה שוס בפילי.

עידו גילרי
עידו גילרי
05/10/2018 19:45:35
Reply to  שמעון

בולדן בחירת סיבוב שני – מחליף סביר זה לא רע עבורו.

שמעון
שמעון
05/10/2018 19:48:22

זה התקרה שלו. לא חושב שיגיע גם לזה אלא יפלט לאירופה

בירדמן
בירדמן
05/10/2018 19:53:52

הרוסטר של בוסטון מפוצץ לגמרי. הם יכולים להחליף את רוזיר תמורת בחירת סיבוב ראשון ב- 2021.

תומר השני
תומר השני
05/10/2018 22:41:31

תודה רועי אחלה מחשבות יש לך נהניתי לקרוא . מקווה בשביל מינסוטה שתסגור טרייד ראוי על באטלר אכן יהיה המון רעל בחדר ההלבשה שלהם . לגבי פניקס הם צריכים לנסות לסגור טרייד עם קליפרס על רכז בקליפרס מפוצצת בגארדים .

יוסי
יוסי
05/10/2018 22:49:26

סקרמנטו פשוט המועדון הכי גרוע בליגה יחד עם שארלוט .
הבחירות של דיבאץ פשוט לא ברורת ,השנה ויתר על דונציץ 3J ובמבה בשביל באגלי , שנה שעברה ויתר על איזק מארקנן ניליקנה דניס סמית גוניור , גון קולינס מיטשל אנאובי וכך כמעט כל שנה.
בנוסף עד שלא יעיפו את יאגר לא יתקדמו לשום מקום , משהגיע שום צעיר לא התקדם , הילד לפי דעתי היה צריך לפרוץ שנה שעברה וזה לא קרה רק בגלל יאגר , כנל לגבי לאביסייר וקולין סטיין.
שארלוט בחרו טוב אך לא בטוח הכי טוב , עדיין ויתרו על שי גלגוס אלכסנדר פורטר טרוי בראון אוקוגי .

zivovivo
zivovivo
06/10/2018 2:23:17
Reply to  יוסי

מסקרן אם תדבר ככה בסוף השנה,
לדעתי לא.
לדעתי הפוך…
האפסייד של פוקס גדול מכל מי שציינת חוץ מאולי מיצל…

Benjo
Benjo
06/10/2018 4:35:25
Reply to  יוסי

צודק יוסי. אבל היו דיבורים על דונצ'יץ' שאם הוא יבחר הוא ימשיך לשחק באירופה מעין איום כזה. לדעתי למעשה הוא הבהיר לסקרמנטו שאליהם הוא לא מגיע ואין טעם לבזבז עליו בחירה(זה לא משהו שפורסם אבל אחד ועוד אחד זה 2). יחד עם זאת הבחירה בבאגלי לדעתי הרבה פחות מוצלחת וגם אם רצו גבוה (שהם כמובן לא צריכים) היו עדיף ללכת על ג'רן ג'קסון.

שמעון טבדי
06/10/2018 14:22:39
Reply to  Benjo

מה איום? היו בוחרים היה משחק בקינגס כמו גדול, למה הוא היה דופק את עצמו 4 עונות באירופה?

הקינגס פשוט מפגרים אבל הוא לא כזה הפסד שחקן סבבה לא מעבר.

יוסי
יוסי
05/10/2018 22:59:28

דאלאס פשוט קבוצה עם בסיס של קו אחורי מצויין ,צריכה להיות יעד מרכזי לכוכבים שמסיימים חוזים כמו דורנאט /קוואי

מנחם לס
מנחם לס
06/10/2018 0:55:30

מצטער שניכנסתי כל כך מאוחר. כיף של אינפורמציה וכיף של דיונים.

דדי
דדי
06/10/2018 1:37:55

בוסטון לא יכולים להטריד עבור דייויס כל עוד קיירי שם.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 1:39:02
Reply to  דדי

רק השנה.

דדי
דדי
06/10/2018 1:43:48

למה רק השנה ?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 1:44:55
Reply to  דדי

כי הוא מסיים את החוזה, לא?

דדי
דדי
06/10/2018 1:45:53

אמרתי כל עוד הוא שם.
ולפי מה שהוא אמר, הוא מתכוון להישאר.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 1:47:05

לא , אבל אז הוא לא יהיה יותר על רוקי DPE. זה לא מה שמונע?

דדי
דדי
06/10/2018 1:53:42

עד כמה שאני זוכר, מה שמונע זה שהוא היה על חוזה כזה וקיבלו אותו בטרייד. לא משנה אם החוזה כבר נגמר.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 1:56:06

אני זוכר שאפשר להחזיק רק rdpe אחד ורק dvpe אחד דרך טרייד.
אבדוק מחר אצל לארי קון.

דדי
דדי
06/10/2018 2:09:33

כן, האמת היא שכשאני מנסה להיזכר אז זה גם מה שנדמה לי, אז בכל אופן העונה הם לא יכולים.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/10/2018 9:14:17

טוב, זה מה שללארי קון היה להגיד בנידון:
There is a limit to the number of designated players a team can have on its roster at a time. A team can have up to two designated rookies (who received a longer rookie scale extension) and up to two designated veterans (who received higher than the 30% maximum salary) at any time.2 However, only one designated rookie and one designated veteran may have been acquired from another team in a trade.

נראה לי שהמשמעות היא שבתום החוזה שלו קיירי יורד ממצבת הDPE מה שמאפשר להביא את דיוויס בטרייד.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 9:29:11

לדעתי, אתה צודק, עידו.

מהסעיף על שחקנים ששוחררו ניתן להבין ששחקן נחשב designated rookie או designated veteran רק במהלך החוזה שלו
(הסעיף אומר ששחקן ששוחרר, עדיין תופס מקום של DP עד לסיום תקופת החוזה. שחקן שעשו למשכורתו stretch, ייחשב ל-DP רק לאורך תקופת החוזה המקורי, ולא לכל ה-stretch).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/10/2018 5:43:39

דוראנט בג'רזי של הסופרסוניקס מס' 40 של קמפ..

סקרמנטו – גולדן

.http://www.sportsstats.me/2018/09/golden-state-warriors.html

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
06/10/2018 5:47:21

לינק יותר טוב. מתכייל תוך דקה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/10/2018 6:12:19

תודה ממזר. אין כמוך

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 6:21:25

מחשבות של שבת (מוקדם) בבוקר.

אחרי מחצית אחת של כדורסל מול פורטלנד:

ג'וש ג'קסון פתח את קדם העונה בכושר משחק מזעזע.
ב-2.5 משחקים של קדם עונההוא קלע 2 שלשות מ-13 ניסיונות.
במשחק וחצי האחרונים (49 דקות) הוא הגיע לעונשין לזריקת עונשין אחת בלבד (סל ועבירה).
ג'וש ג'קסון צריך להיות שחקן שמגיע הרבה יותר לעונשין, וזורק הרבה פחות מבחוץ.

נקודת האור, ממשיך להיות דאנדרה אייטון.
הלילה, ב-13 דקות משחק במחצית הראשונה:
10 נק' (4 מ-6 מהשדה), 6 רב' (3 בהתקפה), 2 גגות.
כל מי שפורטלנד ניסו להצמיד עליו, פשוט נראה כמו ילד קטן לידו.
יש לו עדיין המון מקום להשתפר –
ההגנה שלו לא עירנית מספיק, וקשה לו להתמודד עם המהירות של הפיק אנד רול (מול פורטלנד, זה לא באמת מפתיע) ב-NBA.

השורה התחתונה:
כפי שניתן ללמוד מהתגובה המיליון שמתלהבת מאייטון (ושלא מעניינת אף אחד),
אני חש באופטימיות לא שגרתית עבור מי שאוהד את הסאנס . . .

יוסי
יוסי
06/10/2018 7:11:29

גם אני עוקב אחרי המשחקים של פיניקס ושמתי לב למשחקים החלשים של ג'קסון ,אני ציפיתי שהוא יתן עונת פריצה ויוכיח ובטח עכשיו שבוקר בחוץ לתקופה אז הוא יקבל יותר כדורים , אולי זה שהוא משחק כ2 גם משפיע , שנה שעברה בפתיחה הוא היה משחק כמחילף ב 2 ולא הראה יכולות רק בהמשך העונה שעבר לשחק כ 3 הוא הוא הראה את הכשרון.
אייטון מפלצת , ידעתי שהוא כזה , יש לו אתלטיות ברמה הכי גבוה שנותנת לו יתרון מול כל אחד , שראיתי אותו ישר נזכרתי באמרי סטודמאייר שעוד בדרפט הימרתי עליו כשחקן הכשרוני בדרפט הייתה לו גם את אותה אתלטיות והוא נבחר עוד בחירה 9 מהתיכון וישר רואים שהוא יהיה כוכב .
אישית אני במקום פיניקס עושה הכל להשיג בחירה 2 בשביל דונציץ , והיה לפיניקס נכסים לעשות את זה , בוקר תמורת בחירה 2 ופוקס
אולי אפילו בחירה 16 בנדר בחירה מאימי ובחירה של פיניקס 2019 מוגנת טופ 5 .
שתיהם שחקנים של פעם בדור

גיא רוזן
גיא רוזן
06/10/2018 7:19:39
Reply to  יוסי

הסאנס ניסו להשיג את הבחירה של סקרמנטו,
ואחרי שלא הצליחו, את הבחירה של ממפיס.

בשום שלב הם לא שמו על השולחן את בוקר או את ג'קסון.
לטעמי, בצדק (על בוקר לא הייתי מוכן לוותר תמורת כל שחקן שהוא בדראפט האחרון. על ג'קסון כן, אבל למיטב הבנתי צוות האימון מאמינים בו, ולכן הוא לא היה חלק מכל דיון שהוא).

יוסי
יוסי
06/10/2018 16:28:19

אני כבר אמרתי שאני חושב שג'קסון יהיה טוב מבוקר ,ג'קסון זה הארדן עם הגנה , תראה את הארדן של אוקלהומה בשנים הראושנות שיחק בדיוק כמו ג'קסון השנה , מה שאומר שאם אני פיניקס אני לא מוותר עליו ונותן לו לנהל את המשחק ,לצערי כמו הארדן לא רואה אותו פורח כאופציה 3 בפיניקס .

שמעון טבדי
06/10/2018 18:56:21
Reply to  יוסי

אמרת שגקסון זה קובי והארדן.
תשמע אני מצפה ממנו לפחות ל-30 נק כל ערב (גם המנגרים במשאל המסורתי שמו אותו השחקן הכי טוב מהדראפט שלו).

אני לא רואה את זה קורה והוא פלופ לדעתי. אפילו לא ידגדג את הארדן וגם לא יהיה טוב מבוקר.

יוסי
יוסי
06/10/2018 21:36:22
Reply to  יוסי

שנה שעברה אחרי הפציעה של בוקר הוא נתן 20+ למשחק , תאמת שכרגע הקדם עונה די מאכזב , לפיניקס יש מחלה ששחקנים מתחילים חלש את העונה ואז משתפרים , ככה עם בוקר כל עונה

שמעון טבדי
06/10/2018 14:21:29

הוא מהר מאד יהיה אחרי דיוויס ואמביד

John
John
06/10/2018 17:49:33

תודה רועי.

השמרנות של שארלוט מזעזעת. ההתעקשות על הותיקים שלא הביאו לכלום כבר כמה שנים במקום להתחיל את הבניה היא על גבול הפיגור. שיפסיקו לחשוב פלייאוף. מונק וברידג'ס הם העתיד. אין לאף אחד בסגל הקיים את הכישרון הגולמי של השניים. אם הם ישאירו אותם על הספסל הם יהפכו לחזוניות. זהו גיל קריטי בו דקות משחק ומקום להתנסות/לטעות הם המפתח.

כתבתי רבות את דעתי על פולץ. הזריקה תתחיל להיכנס מתישהו. הדאגה שלי היא למבנה גוף שהוא יצר. הוא כבד מדי ביחס לאקספלוסיביות שהוא משחק איתה (גם אם המשקל העודף הוא אתלט מטורף). אני מבין שרצה להעלות מסה מהרגע שהגיע לפילי כי הבין שישחק בעמדת הSG. אבל כששמר על DSJ בלט הקושי שלו לשמור על רכזים נמוכים וזריזים (דגש על הזריזות. הוא עדיין בין המהירים לעמדה). הוא חייב להיכנס למשטר דיאטתי לכל קריירת המשחק ולהבין שהנטייה שלו לג'אנק פוד מדאיגה (כתבי חצר של הסיקסרס רואו אותו לא פעם דוחף ג'אנק פוד לפני משחקים ואהבתו לצ'יק פיליי ולמזון מהיר נכתבה). זה מזכיר את מה שהדאיג אצל ג'בארי פרקר שנראה שכל שבוע שהוא לא משחק הוא עולה 3 קילו. בנוסף הסבלנות של חבריו תגמר מתישהו. אם שאמט או סמית' יראו פתאום טובים ואמינים יותר הקולות לוותר על פרוייקט פולץ יגברו מה שיגרום לשרשרת הרסנית של הורדת ביטחון והדרך החוצה.

מרווין בגלי הוא PF. הוא צעיר במיוחד ומבנה גופו יגדל משמעותית. הוא וג'יילס ירכיבו קו קדמי יפה. ג'יילס יחזיק יותר בכדור ובאגלי יחתוך לסל וינוע ללא כדור. עמדת הSF בסוף תלך לבוגדנוביץ' כשיחזור מהפציעה כשהילד ופוקס סוגרים את החמישייה. הבעייה היא שהם פספסו השנה אפשרות לסגור עמדה שהיא קשה ביותר. עמדת הSF שהיא קריטית כיום גם בהגנה וגם בהתקפה. אופציה סבירה היא לחפש קבוצה עמוסה ולבצע טרייד. נניח מול בוסטון (אוג'ליי תמורת סטיין נניח). או מול פיניקס (מיקל ברידג'ס תמורת סקאל או משהו כזה). בוגדן יכול להפוך לשחקן ששי נצחי שעולה ל-25 דקות.

בעיית טרי רוזייר. זהו חלק מבעיה מורכבת מזו. בדרך לאליפות הם חייבים רכז מחליף ברמה גבוהה. אין הרבה כאלה בליגה שלא רוצים כסף גדול. דיוויס להערכתי ירצה להישאר בניו אורלינס. הוא חתם אצל ריץ' פול שמיד הודיע שדיוויס רותה להישאר. הוא יקבל חוזה שאף קבוצה לא יכולה להתקרב אלייה. הדרך היחידה שדיוויס יעבור זה אם ישנה את דעתו בגלל לגסי (אם הנהלת ניו אורלינס תכשל נחרצות בסגל). גם מבחינה כספית וגם מבחינת האהבה לעיר הוא רוצה להישאר. לבוסטון קשה לי לראות שיגיע.

חכם קאטו
חכם קאטו
06/10/2018 22:22:32

מה מצבת הפוינט גארדס בדראפט הקרוב? לבוסטון יש בחירת סיבוב ראשון מסקרמנטו (מוגנת 1?) אני חושב. אולי הם יכולים למלא את משבצת המחליף האיכותי לקיירי מהדראפט ולוותר על הארכת חוזה יקרה לרוזייר? בכל אופן אם היסטוריית הפציעות של קיירי צריך וואחד ביצים כדי לוותר להטריד את רוזייר בלי מחליף ראוי בפוינט גארד.