מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

****************************

**********************************

1. הרעב של קליי ת'ומפסון להכרה מדבר בשפה הכי ברורה על קונפליקט פנימי

אנחנו רגילים יותר מדי לקליי תומפסון הזה: GO-LUCKY GUY, מצחיק, מוקיוני, בידורי, משועשע. אפילו היתולי ומגוחך לעתים:

תלחצו ותראו בעצמכם:

 

 

אבל ישנו גם קליי ת'ומפסון אחר: רציני. פדנטי. מחמיר. מקפיד. רציני. מחושב ומיושב. אפילו חמור וקודר. כן, גם עצוב ומלא מועקה:

 

הוא ישב אתמול עם שמס צ'רניה https://twitter.com/ShamsCharania/status/1047223663731396608/video/1 ודיבר על הכל. בין הדברים שהוא דיבר עליהם במן גיחוך קל היא העובדה שלא מחשיבים אותו למגן מיוחד בטיבו, בעוד שהוא יודע DEEP DOWN שהוא מגן טוב יותר מכאלה שנבחרים לאול-דפנסיב והוא לא, והסיבה? הוא משחק בווריורס!

הוא גם נשאל – והגיב רק בחיוך – איך זה שתמיד מעדיפים לראיין את סטפן קרי וקווין דוראנט, ולא אותו.

הבנאדם אינו רובוט. מי שחושב שדברים כאלה לא פוגעים באדם רק בגלל שהוא מיליונר ואלוף, טועה טעות מרה.

הוא אף פעם לא דיבר בפתיחות כזאת. הפעם הוא אמר ללא כחל וסרק:

“I’m very confident in saying this: The past few years, there’s been some guys where I’m like, ‘Man, I know I’m a better defender than him,’”.

תום זלר כתב ב-SA NATION היום:

As a snap reaction, I’m inclined to agree! Thompson is a really strong defender who takes pressure off Stephen Curry and doesn’t let the energy he expends chasing around the league’s speedy, explosive guards to detract from his job of running off screens to get open on offense. It’d be so easy for Thompson to loaf. He doesn’t. That speaks to the combination of defensive talent, pride, and work ethic he has.

בגלל סיבות מובנות קליי ת'ומפסון תמיד מקבל SHORT SHIFTS בכל המחשבות על המגינים הטובים בליגה. בקשר לקליעתו, סוף-סוף כולם מבינים שהוא אחד הגדולים. אחת הבעיות היא שאף אחד, אף פעם, לא דואג בקשר לת'ומפסון. הוא מן סלע גיברלטר שתמיד יודעים שהוא ייתן את מה שהוא צריך ולכן מקבלים הכל כמובן מאליו. לא מהללים אותו ולא מרימים אותו על כתפיים כי הכל מצופה וידוע. הוא יכול לקלוע 60 ואיש לא מתרגש.

מקבלים אותו כמן רובוט ללא רגשות שתמיד יופיע למשחק, תמיד יהיה טוב מאד עד מצויין, ולכן מה הטעם להלל אותו? הרי מה שהוא יעשה ידוע וקבוע מראש.

אבל לקליי ישנן רגשות, האמינו לי. ישנם לו כאבי ראש, שלשולים, ומועקות.

בגלל שיש לו ספיד, SIZE, שיווי משקל וקואורדינציה אף פעם לא דואגים לו. וכן, בנוסף לכל הוא גם TENACIOUS בהגנה ובהתקפה כאחד.

בסדרה ההיא נגד הקאבס קיירי אירוינג די חגג עליו. סטיב קאר אמר: "לא היה טעם לומר לו מילה. הוא יודע בדיוק כמוני מה קורה ומה הבעייה. אילו בקשתי ממנו שיעשה את זה או זה, הוא ממילא לא היה מקשיב לי. הוא אחד השחקנים החכמים והריאליסטים ביותר שאני מכיר והוא יודע בדיוק מה טוב לו, ומה לא טוב לו".

תנו מבט בהגנה של ת'ומפסון

*

פעם אמרו על תומפסון שיש לו "ראש נקי". מאומה לא מטריד אותו ולא צריכים לדאוג לו. לכן, כשאחרי משחק בו הוא היה שוב הטוב ביותר, ה-טיווי מחפשת שוב את קווין דוראנט או סטפן קרי, אף אחד לא חושב שיש בכך משהו לא תקין.

אז אולי לקליי יש אולי "ראש נקי", אבל אם הוא נקי מקנאה ומבלבולי מוח, זה לא אומר שהוא נקי מרגשות. 'ראש נקי' – UNCLUTTERED MIND – חשוב מאד לקלעי, אבל הוא מתמלא מהר מאד ברגשות, כפי שהראיון עם שמס צ'רניה גילה לראשונה.

אני משוכנע שקליי ת'ומפסון הוא האחד שמבקשים ממנו לוותר על זריקות למען דוראנט וסטף. מסטף לא מבקשים לוותר וגם מדוראנט לא מבקשים לוותר. מקליי קל לבקש לוותר 'כי בוודאי לא אכפת לו'. בראיון עם צ'רניה גיליתי בין השורות שאכפת גם אכפת לו.

לכן, כשהוא אמר לפני שבועיים שאותו "לא מעניין כל פרי איג'נסי", אני לא בטוח ב-100% שהוא אמר את מה שהוא באמת מרגיש.

הוא אמר לצ'רניה:

“I just want to be on a great team. I don’t necessarily want to be the focal point at all times, because I’ve been to the mountain top and I know what it feels like to win and win with some of your best friends. That’s why it’d be hard for me to leave, just because I put so much, you know, blood, sweat, and tears into this building, with this franchise. I’ve had my ups and downs, but I just, uh, I couldn’t imagine myself being anywhere else.

אבל הוא סיים

But, you know, it’s easy to say that now. With time, things change, so it’s hard for me to envision what goes on in nine months.

 

2. זוכרים את זה ממרץ 7, 2010, מאט בארנס (קינגס) נגד קובי בריאנט?

 

 

לפתע המקרה חזר לכותרות (הכל ניכנס לכותרות באוף-סיסון). מאט בארנס נזכר באפיזודה הזאת בתכנית (recalled on an episode of ESPN’s The Jump.

מיד חזרו כל הכותרות:

"האם קובי הוא טיפוס שלא מהעולם הזה?"

"רק אחד כמו קובי WON'T FLINCH!"

ואז החלו לפקפק באפשרות שקובי לא יגיב ל-FAKE הזה שבארנס המטורף עומד לזרוק לו כדור בפרצוף.

החלו לדבר על זווית צילום משקרת. כאילו קובי עמד בכלל מהצד. או איזה PHOTO-FAKE.

בארנס טוען שכל המשחק קובי והוא ליכלכו אחד על השני:

“. “You know, elbowing, talking trash, hit me a couple times. And you know, ‘I just told him, forget it we’re about to fight.’”

אז מה שקרה הוא …

So on a Kings inbounds play under the basket with 8:29 to go in the third quarter, Barnes directed a fake pass at Bryant’s face. The Mamba didn’t flinch. Not even a little bit.

מיד עלו כותרות שזהו קובי. שהמקרה הזה מגדיר את כל זהותו ומהותו כשחקן:

INCREDIBLE SCORER? – CHECK!

CLUTCH PERFORMER? – CHECK

CHAMPION? – A FEW CHECKS

TOUGH AS NAILS? CHECK

אחרי המשחק קובי נשאל "כיצד אפילו לא נרתעת (FLINCHED)?"

ומה הבלק-ממבה ענה?

"למה שארתע? מאחד כמו מאט בארנס? נבר!"

היו ביניהם שניים או שלושה 'CHEST BUMPS' והיו חייבים להפריד בין השניים פעמיים או שלושה.

פתאום עתה, שמונה שנים אחרי, אנשים מתחילים לפקפק במה שקרה.

"זווית הצילום גרועה" אומר אוסטין ליק (@TribStarAusten

אוסטין ליק טוען שההוכחה סוף-סוף הגיעה מצילום מהתקרה ('AERIAL CAMERA') שמראה כאילו בארנס לא כיוון את הכדור לפניו של קובי בכלל:

View image on Twitter

מה שאני אומר הוא שהתמונה מהתקרה לא מבטלת את האפשרות שהפייק היה לכיוון פניו של בלק ממבה. מאט בארנס עשה הטעייה של זריקה לפנים של הממבה ואז פנה לכיוון שבחר. מה קשר להבין כאן? זוהי תמונה עומדת, לא סרטון.

*
מייק גוליק כותב (@MGolicJR57)
*
"מוטב שלא תסתכלו על הצילום מלמעלה. כל החיים הם שקר!"
*

He was'nt standing in front of him when he did it my whole life is a lie

*
**
I don't know what to believe any more. Is Kobe even a real person
*

השני כותב: I’m shaken to my core

*

מה אומר בארנס: "האמת היא שהוא היה קרוב מאד עם הפנים לכדור ( To be clear, the ball was still pretty close to his face). עשיתי פייק כאילו אני עומד להכניס לו פגז לפנים 'AND HE DID'NT FLINCH'. הוא בנאדם לא מהעולם הזה. לכן החלטתי גם להצטרף ללייקרס!
*

בארנס מסכם:

*

“That’s what led to me coming to the Lakers,” he said. “Right after this happened, the season was over and Kobe called, and that’s when I wanted to be a Laker. … That was like an audition or something.”

*

ואז הוא מסיים:

*

Kobe’s tough as nails, man

*

דעתי: ראשית אלה השטויות שכיף לדבר עליהן באוף סיסון. שנית, אני לא מאמין שהבלק ממבה DID NOT FLINCH! ישנם שחקנים והיו שחקנים בליגה שהם מסוגלים להכל: מטה וורלד פיס, סטפן ג'קסון, לאנס סטיפנסון, ראשיד וואלאס, מאט בארנס. אלה מטורפים עם קבלות שמסוגלים להכניס לך כדור לפרצוף מחצי מטר. העובדה שקובי לא זז אפילו מוכיחה שאולי כל אדם אחר בעולם היה FLINCHED. אבל בלק ממבה אינו ככל האדם.

 

3. האמת, רק האמת, וכל האמת: הכל תלוי באיך בן סימונס ומרקל פולץ יסתדרו ביניהם

(המאמר נעזר בחלקו באינפורמציה מפילדלפיה אינקוויירר, ומפוסט של מרק הופמן באתלטיק – https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgxvzKtSCkhHwqRvXhSXhrWtfZmpl)

*

**********************

*

לפי הפילדלפיה אינקוויירר המאמן ברט בראון השקיע הקיץ 12% ממחשבותיו על אשתו, הילדים, ולאיזה כיוון הולכת המדינה עם דונלד טראמפ בראשה.

את שאר 88% של זמנו הוא השקיע במחשבות כיצד לשחק את בן סימונס עם מרקל פולץ.

לפי העתון הוא היה “on a mission to make that work.”

בראון אמר למראיינו מהעתון:

 Brown said,I’d be lying if I didn’t tell you I’m bleeding with him

תחילת הפרה-סיסון היוותה הוכחה שזה לא היה סתם מס שפתיים של בראון, אלא שכל הארגון הנקרא SIXERS החליט להיות PROACTIVE עם בחירת הדראפט הראשונה שלהם, ו'תכנית הכדורסל הגדולה' שלהם כיצד לצרף את שתי הבחירות הראשונות משתי שנים רצופות כדי שהשניים יוסיפו אחד לשני במקום לגרוע אחד מהשני.

ביכולת הזו של בראון וצוות מאמניו תלויה בהרבה הצלחת הסיקסרס בעתיד כי בפרונטליין הם מסודרים, תודה.

בראון אמר:

“We get the uncertainty of the fit,” Brown said a few weeks ago. “And I feel like over time, we’re all going to learn more. But my expectation and anticipation is I’m coming into this really excited to like watch it and figure out how to use it best. I understand the concern, I get it completely, but I feel that we have solutions.”

העונה שעברה עם 52 הניצחונות נירשמה כהצלחה גדולה הייתי אומר. מלבד עובדה כואבת אחת:

מרקל פולץ!

עבור פולץ היתה זו עונת רוקי מבוזבזת, שאולי יום אחד יעשו עליה עבודת מחקר.

עתה מתחיל דף חדש. הבעייה ידועה: כיצד להסתדר עם שני שחקנים ששניהם  'BALL-DOMINATED PLAYERS'. כיצד להשתיל שיטה בה שניהם יוכלו לחיות יחד, או כמו שאומרים החברים שלי מטירת-הכרמל, 'TO COEXIST'. לא רק זה. ישנה עוד בעייה שחייבים להחביא: אף אחד מהם אינו צלף מרחוק, אבל שניהם יודעים לעשות כל דבר אחר נפלא. רק הקליעה מרחוק – אלא אם כן נופתע כפי שלא הופתענו מעולם ולפתע יופיעו שניהם לא רק כשחקנים עליונים אלא גם כקלעי חוץ טובים מאד – היא הקוץ בתחת של כולם.

אז כולנו מחכים בכליון עיניים לראות איזה SUBPLOTS – שלא היו להם נגד הסלטיקס בעונה שעברה – הסיקסרס מכינים.

עד עתה היו להם רק שני משחקי מבחן, אחד מהם נגד CASTER WARE, מן הפועל אילת של אוסטרלים. אבל עדיין ניתן היה לראות כמה שינויים.

דבר ראשון שהיה ברור משני משחקי המבחן הראשונים, הוא שבן סימונס ימשיך – לפחות בינתיים – להיות הפוינט גארד, ופולץ ישחק OFF THE BALL וייצור SPACING, כמו כאן:

*

*

אז ניתן להסיק שכששניהם יחד על הפארקט אז סימונס הוא עם הכדור ופולץ הוא OFF THE BALL, לרוב בפינה. אבל הוא לא יהיה כמו שברוס בואן היה עם טוני פרקר כשהוא היה מודבק לפינה. הסיקסרס היו בעונה שעברה רביעים (כמו מקום 4) בליגה ב-DRIBBLE HANDOFFS (לפי סינרג'י ספורט), אז בטוח שנראה המון את פולץ בפינה אחת וג'יי ג'יי רדיק בפינה השנייה, והכדור עובר מפינה לפינה, וגם רדיק ופולץ מחליפים פינות. זה יאפשר לפולץ לבצע כניסות ולעשות את שאר הדברים שהוא עשה טוב יותר מכל אחד אחר במכללות כששיחק באוניברסיטת וושינגטון.

אחד מהם שהוא מחוייב המציאות הן שלשות של פולץ מהפינות.

זה אחד הדברים שהוא עבד עליהם יותר מכל דבר אחר הקיץ (שלשות מהטופ אוף דה קי כמעט לא עניינו אותו), וביכולתו לקבור אותן ב-40-42% דיוק תלוייה מאד הצלחת הסיקסרס העונה.

בראון אומר:.

“You weren’t just like, ‘You can cast up threes all over the floor,’” Brown said. “Let’s go to the third-highest percentage shot in the NBA (behind layups and free throws), let’s go to corner threes and we can grow them there. And because of Joel, (Mike) Muscala, and Dario Saric’s skill package — i.e., they can shoot — I don’t feel as restricted.”

בכל אתרי פילדלפיה כותבים אותו דבר:

The corner three is a high-percentage shot that Fultz seems capable of handling right now.

מה שנראה עתה הוא שסימונס יהיה האדם שנראה הרבה מגיע מהפינה או בזווית אל תחת הסל לדאנקים (שג'ואל אמביד ישאיר לו) ופולץ יהיה בפינה  השנייה, מצפה לכדור אם לסימונס או אמביד אין ברירה, ומשם או שישליך את העור או ייכנס מהצד, כי פולץ הוא אחד החודרים הטובים בליגה.

מה שעוד נראה העונה הם הרבה יותר פוסט-אפים של סימונס, שוב – כשפולץ או רדיק בפינות מחכים לראות מה קורה, או שיקבלו כדור מהפוסט-אפ של סימונס, או אפילו כניסה ללא כדור של פולץ כשהכדור בידיו של סימונס, לתרגיל שבראון קורא לו "PEEK-A-BOO"..

בראון אומר, ושוב עם דגש על הפינות:

“For me, it’s about corners as much as anything,” Brown said. “Whether it’s drive and dish from Ben or Joel is at a post and they double him and we got to flip it out and then find (Fultz) in the other weak-side part of the floor.”

מה שעוד ראינו מול אורלנדו היו תרגילים שבכלל לא היו בעונה שעברה כשסימונס נע ללא כדור. פתאום ראינו את הביג-גייז של פילדלפיה במשחק נורמלי בטופ-אוף-דה-קי. בשנה שעברה אלה היו סאריץ' ואמביד שהריצו את הפיק-אנד-רול. עכשיו החליפו את סימונס בסאריץ' ויש לכם תרגיל ממית בפיק-אנד רול.

לצערי לא הצלחתי להעתיק את הוידיאו, אבל הנה כתובתו:

data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

ואולי תצליחו לראות זאת בוידיאו הבא שאצלי הוא לא זז, אבל אולי יזוז אצלכם:

 

 

או כאן:

 

*

עוד דבר שבראון הבטיח הוא הרבה – הרבה! – יותר פיק-אנד-רולים מאשר בעונה שעברה. הסיקסרס היו אחרונים בליגה במספר הפיק-אנד-רולים שלהם. אבל עתה עם היכולת המשופרת של פולץ ב-BALL SCREENS, נראה הרבה יותר מהם, כמו כאן:

data:image/gif;base64,R0lGODlhAQABAIAAAAAAAP///yH5BAEAAAAALAAAAAABAAEAAAIBRAA7

*

*
טוב. דיברתי מספיק.
*
הדבר החשוב ביותר לזכור הוא שבסיקסרס המון השתנה הקיץ. בראון אמר ישר ולעניין שמטרת הקבוצה היא "לפחות גמר ה-NBA".
*
הווה אומר?
*
הווה אומר שעבור בן סימונס ומרקל פולץ נגמרו 'ההכנות' ותקופות הלמידה. העונה המתחילה ב-16 לאוקטובר אינה יותר 'עונת למידה' אלא 'עונת ביצועים'. סימונס ופולץ לא יכולים יותר להראות 'פוטנציאל'. העונה הזאת היא הזמן לפוטנציאל לפרוץ שחקים.
*

אין כל שאלה שפולץ מראה סימני חיים חדשים.

*

סימונס אמר השבוע על מרקל פולץ דבר שהוא לא אמר כל העונה שעברה:

*

Having him out there helps so much,” Simmons said. “And just knowing that we have three guys who are able to make plays at the rim and get to the hole and things like that, it helps tremendously.”

*

לא נותר דבר אלא לחכות ולראות את השניים בפעולה אמיתית.

*

4. כמה סטטיסטיקות מעניינות מאד על עונת הבייסבול (וכן, המשחק ב'ירידת עניין')

 

טוב. ברור שזה מוגזם, אבל בכל זאת.

*4.2% – ירידה במספר הצופים מהעונה שעברה. מספר מפחיד ממש.

*168. – האחוז הנמוך ביותר של הצלחה בחבטות, של חובט העונה על הגדרת "SLUGGER" (כריס דייויס מהבולטימור אוריולס; שבר את השיר השלילי של רוב דיר – 179. – מעונת 1991)

*248. – אחוז החבטות הממוצע בליגה, ירידה של 7% מהעונה שעברה, והאחוז הנמוך ביותר מאז 1972. (האם לפיצ'ינג משופר יש מה לומר בנידון?)

*3:01 – שעות של משחק ממוצע של 9 אינינגס, הזמן הקצר ביותר למשחק בהסטוריה.

*3 – שלוש קבוצות עם  לפחות 100 הפסדים (האוריולס, הווייט-סוקס, והרויאלס)

*5.38 – מספר האינינגס הממוצע לפיצ'ר פותח – שובר את השיא הקודם של 5.89 אינינגים.

*54 – דחיית משחקים – המספר הגדול מאז 1989

*115 – שיא הפסדים של האוריולס

*61 – מספר המשחקים שהאוריולס היו מאחורי הבוסטון רד-סוקס

*188 – מספר הסטרייק-אאוטס יותר מחבטות. לראשונה בהסטוריה של הבייסבול היו יותר STRIKES מאשר HITS!

5. קונור או חביב?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
99 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
04/10/2018 4:50:26

comment image

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 5:09:47
Reply to  דדי

גדול!

הצד השני של המטבע
הצד השני של המטבע
04/10/2018 5:17:15
Reply to  דדי
נתן
נתן
04/10/2018 6:46:32
Reply to  דדי
דדי
דדי
04/10/2018 7:25:59
Reply to  נתן

comment image

the hoop is a hater
the hoop is a hater
04/10/2018 7:38:14
Reply to  דדי
דדי
דדי
04/10/2018 8:04:42

comment image

נתן
נתן
04/10/2018 8:33:04
Reply to  דדי

לפעמים כדאי
comment image

דדי
דדי
04/10/2018 12:47:24
Reply to  נתן

comment image?cid=3640f6095bb5dffe7a315352592ae330

נתן
נתן
04/10/2018 13:24:12
Reply to  נתן
רן הנרגן
רן הנרגן
04/10/2018 5:35:20

קלי תומפסון מאד מפוכח לגבי היתרונות והחלשות שלו. בחישוב קר הוא מבין שהסיטואציה הטובה ביותר עבורו היא בג"ס. אני בטוח שגם אבא שלו אומר לו אותו דבר.

נקודת החולשה העיקרית במשחק של תומפסון היא יכולת הובלת כדור נמוכה. הוא לא יכול לנהל את המשחק לא מכיון שהוא לא יודע למסור אלא שקבלת ההחלטות שלו בתנועה עם הכדור נמוכה. לכן קלי תומפסון כמעט ולא מוריד את הכדור לריצפה.

המשחק עם קרי מאפשר לא למקסם את שאר הכישורים שלו.

כל זה לא אומר שאין לו רצון לקבל יותר הכרה על יכולותיו כשחקן וכאן נכנס נושא ההגנה.

יותר מכל אספק של המשחק הגנה קשה לשיפוט על ידי הצופה. כמות הנתונים הסטאטיסטיים שמוצפים בצורה שוטפת נמוכה ומסתכמת במספר הריבאונדים, בצורה יותר מרחיבה אפשר למצוא נתונים על אחוז הקליעות מול שמירה של שחקן וזה בערך הכל.

ההגדרה של שחקנים כשחקני הגנה טובים והדירוג שלהם הוא הרבה מאד תוצר של יחסי ציבור. כאן קלי רומז להנהלת ג"ס ולחבריו השחקנים שהוא רוצה יותר עזרה בנושא.

תוצאות נראה בהמשך

שמעון
שמעון
04/10/2018 6:43:14

בחירות להגנה סה הרבה פוליטיקה וקשרים תשאל את כריס פול שנבחר 7 פעמים שזה מביך לליגה כי בשום שנה הוא לא היה הגארד ההגנתי הטוב בליגה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/10/2018 13:33:05
Reply to  שמעון

בחירה של גארד חמישיית ההגנה אומרת אחד משני הגארדיים הגנתיים הטובים ביותר כי נבחרים שני גארדים ולא רק אחד.

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 5:38:58

תגובה מצויינת, רן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/10/2018 6:11:52

לא קונור ולא חביב.

https://www.youtube.com/watch?v=LxPMZLjvw-g

,This is a rat race"
.But I'm no rat
..I'm a f*cking turtle .ninja turtle
? So which one is your favorite
.I like Michaelangelo
".Next question

EL CRinGeO ToNY

שמעון
שמעון
04/10/2018 6:27:34

מה שאמרתי תמיד. אצלי קליי הוא חמישיית ההגנה הראשונה כבר 4 עונות רצוף. קליי הוא הגארד ההגנתי הטוב בליגה כיום. אחרי זה סימונס באטלר ובראון. לא דגונטה מואי ולא נעליים. הוא לא זוכה לשום הכרה אפילו לא לטיפה כבוד. בחירות של כריס פול שהינו חבר בתאגיד לחמישיות ההגנה על חשבון קליי מגוחכות וטוב שהוא גם חושב ככה בין השורות. אני חולק על אלו שאומרים שהוא לא יכול להוביל כדור. הוא כן יכול פשוט בגולדן יש את מוביל הכדור הטוב בעולם. גם בסקר המנגרים רפי הבנה שמתן העלה קליי לא מוזכר כלל בשחקני ההגנה. מביך אבל קליי לא צריך את זה אתם יכולים לשלוח לו את הדירוג 50 הגדולים שלי והוא ישמח לראות שם שהוא מופיע במקום ה34. זה כל מה שצריך לעודד אותו.

אדם ברזל
אדם ברזל
04/10/2018 8:24:27
Reply to  שמעון

+1

FAN
FAN
04/10/2018 9:05:12
Reply to  שמעון

shimon: +++++ so klay, how do you feel after you rankded 34 in the 50 greatest players of all time list?
?!klay: ++++++ what?! when
shimon: ——— last week in hoops co il
?!klay: ++++++ who
shimon: ————— not who,hoops
!?klay: +++++++++ who
————— :shimon
+++++++++ :klay
————— :shimon
klay: +++++++++ securityyyyyyyyyyyy

Ari
Ari
04/10/2018 6:28:05

כריזמה
זה מה שאין לקליי ולשחקנים כמו ג׳ורדן קובי מג׳יק או סטפן קרי יש בכמויות מסחריות
קליי שייך ל"אפורים" החברים שלו זה טים דאנקן קאווי לינארד ועוד כל מיני יאבשים שמשחקים כדורסל בצורה מקסימלית אבל לאנשים הרבה יותר קשה להתחבר אליהם ואל הסיפור שלהם, הם פשוט משעממים

John
John
04/10/2018 16:50:19
Reply to  Ari

יש לקליי 5.5 מליון עוקבים באינסגרם ו-1.2 בטוויטר. הוא לא קוואי וממש לא אפור. הכריזמה שלו היא יותר "דורקית" אבל היא עובדת יופי. כל טיול שלו לסין או לכל מקום אחר בעולם מקבל באז יפה. תקרא ראיונות איתו. הוא ממש לא אפור. יש לו חוזים שיווקיים יפים. כל פיפס שלו מקבל הייפ מטורף ברדיט

נכון שעל המגרש אין לו את ה"אלפא" בולשיט שפעם כה אהבו. אך גם לסטף אין אותה

Ari
Ari
04/10/2018 18:03:58
Reply to  John

זה הפרשנות שלי למה מעדיפים לראיין את קרי דוראנט אחרי משחקים ולא אותו
מה הפרשנות שלך?

avri
avri
04/10/2018 18:40:45
Reply to  Ari

הפרשנות שלי היא שדוראנט פשוט שחקן יותר טוב

Ari
Ari
04/10/2018 19:54:00
Reply to  avri

יכול להיות..
אבל לדעתי קליי פשוט יענה יבש מאוד משהו שהתקשורת פחות אוהבת

Benjo
Benjo
04/10/2018 22:23:08
Reply to  John

+23

גיא רוזן
גיא רוזן
04/10/2018 6:28:17

הסאנס משחקים מול קבוצה מניו זינלנד. הרבה ללמוד ממשחקי קדם עונה, אין. ממשחקים נגד קבוצות"אורחות", עוד פחות.

אבל בכל זאת –

אייטון נראה במשחק קצת כמו ארנולד שוורצניגר בסרט "שוטר בגן ילדים…"
את המחצית הראשונה (שמסתיימת כרגע) הוא סיים עם 16 דקות, 13 נק' (5 מ-7 מהשדה), 10 רב' (3 בהתקפה), 2 אסיסטים, וחסימה.

קשה שלא להתלהב ממה שהוא עושה על הפרקט. הוא אקטיבי מאוד בניסיון לתפוס עמדה בפוסט,
המיד ריינג' שלו מדויק, והרב' שלו יוצא מן הכלל.
אני חושב שכל אלו יתורגמו היטב לעונה הרגילה.
הדבר היחיד שאי אפשר ללמוד מהמשחק זו יכולתו בהגנה.
קבוצות רציניות ינסו להפוך אותו למיס מאצ' בחילופים בהגנה, ותהיה לו (ככל הנראה) עקומת למידה לא פשוטה בתחום הזה.

אבל עם כל זה שזה רק קדם עונה,
עם כל זה שיהיו עוד לא מעט רגעים לא קלים לאייטון מול קבוצות NBA רציניות,
אני לא יכול שלא להתלהב ממנו.
זה הרוקי הכי מרשים שיצא לי לראות משחק במדי הסאנס מאז,
ובכן, צריך לחזור כל הדרך עד ל-2003, עונת הרוקי של סטודמייר.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/10/2018 6:30:38

אני כל כך מתלהב מאייטון, עד שהמצאתי מדינה חדשה:
ניו זינלנד. . .

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 6:45:42

אני מקווה. יש לי פינה חמה לפיניקס, העיר בה נולדו כל נכדיה של גייל, ומשך 20 שנה זו היתה 'חופשת החורף' שלנו. ראיתי אותם במיטבם.

Benjo
Benjo
04/10/2018 22:25:53

איטון פוטנציאל ענק . יביא אתכם מהחושך אל האור (אם המנכלים שלכם יפסיקו לעשות שטויות).

שמעון
שמעון
04/10/2018 6:31:31

לגבי בן סימונס הוא כנראה גייסון קיד בגוף גדול ואפילו קיד לא פחד לזרוק לסל מ4 מטר. עוד לפני תחילת העונה אני כבר בוחר בסימונס כאכזבת העונה שלי. הוא לא שיפר קליעתו במאומה. אני ציפיתי לראות מפלצת העונה שזורק יותר זה כנראה לא יקרה. בליגה הסדירה פחות יבוא לידי ביטוי כי יש הרבה מאמנים רפי הבנה בפלייאוף הוא שוב יובך. כנראה שיצאתי רפה הבנה לגביו.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/10/2018 7:11:19
Reply to  שמעון

ואת זה אתה אומר לפני תחילת העונה בלי שראיתי אותו(או אולי ראית אותו מחצית וחצי) אז בקיצור אתה אומר מה שבא לך בראש או ברגש בלי שום טיפת סבלנות לחכות לפחות חודש לתוך העונה לראות מה קורה.
אני מבטיח לך כבר עכשיו ששנה הבאה אמביד פירסט טים אול NBA וסימונס סקנד טים והסיקסרס מנצחים מעל 60 משחקים.
הקפיצה שאתה תראה ביכולת של אמביד תזכיר לך את ימי שאק העליזים

שמעון טבדי
04/10/2018 7:44:54

הלוואי שתהיה צודק לגבי אמביד אבל כל עוד דיוויס נחשב סנטר אין לו סיכוי לחמישיית העונה הראשונה. אם דיוויס יחשב PF אז הוא יבחר לצידו.

לגבי סימונס אני שופט ממה שראיתי במשחקי ההכנה וזה ממש לא מבשר טובות. מה פתאום שתתחיל העונה הוא ידפוק ג'אמפים מחצי מרחק ושלשות? קשה לי להאמין.

חמישיית העונה השנייה? ייתכן כי בעונה הסדירה עוד מאמנים רפי הבנה ושומרים עליו צמוד, והוא בקלות כמו קיד יכול לתת טריפל דאבלים עם 10-15 נק. לגמרי יכול לסיים עונה עם 16 נק 12 אס ו-10 ריב אבל בפלייאוף טורנטו ובוסטון יביכו אותו.

אי אפשר לנצח בלי קליעה בכלל ברמות הגבוהות ולסימונס אין כרגע לפחות קליעה בכלל שזה מביך למי שרוצה להיות טופ 1 והוא כבר בן 22 ולא בן 18.

אמביד לא יהיה קרוב לשאק (אני מסתפק בדאנקן והאקים, דיינו, רק שלא יגמור כמו דוויט בסוף.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/10/2018 8:58:54

אמביד לא רואה את דיוויס ממטר, אין שום דבר בכדורסל שדיויס יותר טוב מאמביד , זה שאתה מאוהב בדיוויס ולא רואה מה אמביד עושה לא על המגרש זה בעיה שלך.
השנה הקבוצה של אמביד תהיה טופ 3 במזרח והקבוצה של דיוויס תהיה מחוץ לפלייאוף
לא השוויתי את אמביד לשאק , התכוונתי לסגנון משחק , אמביד ישחק השנה יותר קרוב וישתמש הרבה יותר בכח ובמסה לו מתחת לסל(הוא השחקן הכי חזק ב NBA) , זאת המטרה מספר אחת של פילדלפיה השנה , לדחוף את הכדור מתחת לסל לאמביד ולתת לו לעבוד מול כל השחיפים כמו דיוויס או רודי גובר

ברוך רובין
ברוך רובין
05/10/2018 5:46:02

אמביד יותר טוב מ דיוויס באיזה עולם אתה חי? יכולת ללא כדור, קליעה אפקטיביות, תנועה , טווח יכולת עם הכדור , כחוסם ומתגלגל בפיקאנדרול דיוויס 3 רמות מעל אמביד כשחקן לא נתון בכלל לוויכוח, דיוויס מפברואר השחקן הטוב בליגה בלי שאלה ועדיין לא היה לו גארד שמנצל חצי מהיכולות שלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
04/10/2018 13:38:17

העמדה העיקרית של דאנקן היא פאוור. ובדירוגי העמדות הוא מדורג בין הפאוורים.

שמעון טבדי
04/10/2018 13:59:45

נגמרו ימי העמדה הקלאסים. טימי היה סנטר ו-PF. כנ"ל דיוויס.

יאניס הוא גם סמול וגם פאוור. לברון הוא גם סמול וגם פאוור

הארדן הוא גם פוינט וגם שוטינג. הכל טוב

אחד העם
אחד העם
04/10/2018 8:58:11
Reply to  שמעון

בסוף הוא ייכנס ל50 הגדולים של שמעון מ-2010

Benjo
Benjo
04/10/2018 22:39:18
Reply to  שמעון

וואלה שמעון נראה לי שהתחלפנו . שנה שעברה אני מהשניה הראשונה התלהבתי מטייטום אתה התלהבת מסימונס .עכשיו אתה מתלהב לי מטייטום אז אני אתלהב במקומך מסימונס. הסיבה שלא התלהבתי כמוך מסימונס היתה העדר הקליעה (זו הסיבה שהתלהבתי מטייטום חוץ מזה שיש לו ביצים של שור). אבל וואלה אני גם כמוך מסתכל על הבן אדם אין מצב שזו החלטה שלו לא לזרוק ככה. לדעתי זה התאגיד. לא משנה שהתאגיד הזה הוא בפילי הם נבלות שם לוקחים שחקנים מהדראפט משביתים אותם שנה משנים להם את הקליעה פוצעים אותם בעכוז. לך תדע. . נראה לי ככה גם אמרו לסימונס. אתה לא זורק בינתיים שלשות. אין מצב שזה בעצמו עד כדי כך קרש בעניין הזה. באמת שלא ראיתי דבר כזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/10/2018 7:08:19

תודה רבה מנחם, מעורב משובח.

מסכים עם רן וארי, בנוגע לחולשות של קליי ומסכים לגמרי עם שמעון – קליי אתה ענק כמו שאתה! אל תתבאס ואל תשתנה! פשוט תבוא לספרס – אנחנו יודעים להעריך שחקנים כמוך. Group hugggggg 🙂

קובי קשוח גם האם זה לא הלך לפנים שלו.

לדעתי סימונס ופולץ לא יעבוד. סימונס יותר מדי במודל הלברוני ויהיה לו קשה לשחרר.

Smiley
Smiley
04/10/2018 7:46:24

אבל לברון כבר ראינו עובד עם עוד גארד יוצר ברמה גבוהה כמו וויד וקיירי.
נכון שפולץ לא אחד מהם, אבל גם סימונס לא לברון.

שני גארדים סופר מוכשרים. ילמדו לשחק ביחד ויהיו הגרסה האתלטית של לילארד-מקולום…

שמעון טבדי
04/10/2018 7:52:43

הלוואי שלסימונס הייתה קליעה כמו שהיה ללברון בגילו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/10/2018 8:05:59

בדיוק.

גיא רוזן
גיא רוזן
04/10/2018 7:40:48

וואו, מה שקורה בלוס אנג'לס.
נראה לי שתיבודו איבד את הקבוצה –
החמישייה הראשונה פשוט לא הגיעו לשחק. זה לא מרגיש כמו "סתם עוד משחק קדם עונה". זה מרגיש כמו שביתה איטלקית.
תיבודו מתעקש שבאטלר ימשיך עם הטימברוולבס?
הכוכבים שלו מראים לו מה הם חושבים על זה.
כל החמישייה עם +/- שלילי של לפחות 20-

שמעון טבדי
04/10/2018 7:52:03

רק על זה מגיע לו לעוף מהליגה. אדם מפגר שחקן לא מגיע לאימונים לא מעוניין לשחק איש בקבוצה מהבעלים ועד השחקנים לא מעוניין בו והטמבל רוצה שהוא ישאר. נראה לי מיני לא מקבלים הצעות על באטלר ומחכים לדד ליין האחרון. מתי נסגר הדד ליין של הטריידים?

avri
avri
04/10/2018 18:46:27

על זה באטלר, או כל מי שעשה שביתה איטלקית שם, בעיקר צריך לקבל בעיטה בתחת, או אפילו יותר טוב, תביעה על הפרת חוזה. ילדים מפונקים שמרוויחים מליונים עושים שביתות אם משהו לאו מישהו לא יושב להם טוב. שחקן תחת חוזה שעושה שביתה איטלקית צריך לעוף מהליגה, לא פחות.

Benjo
Benjo
04/10/2018 22:47:31
Reply to  avri

זה נכון אם זה שחקן אחד אבל כשזה כולם? כאן חשדתי.

Smiley
Smiley
04/10/2018 7:43:54

קליי תומפסון SG מצויין, כנראה הטוב בליגה אם מסיטים אם הארדן לעמדת הרכז. אבל אני בספק ביכולת שלו להוביל קבוצה.
1. כריזמה – הוא די צנון… ואם כבר צנון, אז תהיה דאנקן (אבל הוא לא שם).
2. תלוי יותר מדי באחרים – מדובר ב-SG שרץ על חסימות וצריך מערכת שתשחק עבורו. הוא לא יוצר סל מכדרור ואחד-על-אחד. כלומר יש פה סוג של רג'י מילר (בלי הכריזמה ולכן רג'י הוביל קבוצה) או ריפ המילטון משודרג ביותר (הרי בילאפס, ראשיד ו-וואלאס ביו יותר מנהיגים ממנו בפיסטונס).
אם כי הוא יכול עדיין להשתפר בהובלת הכדור ויצירת המצבים מכדרור.
3. לקליי יש המון כדורסל והוא שחקן שחקן בשני צדי המגרש. אבל השאלה איך הוא יתמודד שלא בעמרכת של הווריורס שמוציאה ממנו את המיטב (כמו מגרין). ליד קארי ודוראנט (או בלי) המשחק יותר פתוח וקל. המערכת עבדה בשביל קליי ונהנתה מתשומת הלב על קארי ודוראנט (הקבוצות בחרו פשוט את הרעל שלהם).

בסופו של דבר, מאמין שישאר בווריורס על חוזה מקס או קרוב לזה.

שמעון טבדי
04/10/2018 7:50:00
Reply to  Smiley

קליי פרח והיה טופ 10 לפני הגעת דוראנט. הוא כן מסוגל לקלוע מכדרור והוא הראה את זה כמה וכמה פעמים. נכון שזה יחסית מעט אבל מה לעשות שיש שם קרי ודוראנט אז הוא מסתפק בלרוץ בחסימות.

כמו שאמרתי על הארדן היה ב-OKC שהוא סופרסטאר ולא מצליח להתבטא באוק שאנשים ליגלגו עליו ואמרו שהוא כלום וטמבל שעבר כך אני אומר על קליי. הוא לא טוב באחד על אחד בהתקפה כמו הארדן אבל הוא בקלות יכול להיות שחקן 7-8 בליגה. אם קליי יהיה מספר 1 הוא גם ילמד לנהל משחק תאמינו לי אבל הוא ישאר בווריירס עד לסוף הקריירה, לא רואה אותו זז משם.

אני אומר אותם דברים גם על מרקל פולץ. מרקל תותח, יש לו את זה וייתכן שפריחתו תגיע בקבוצה אחרת ולא בפילי כי הוא צריך כדור בידיים ליצור ופילי תלך עם סימונס.

Smiley
Smiley
04/10/2018 7:54:44

לדעתי קליי באזור ה-10-20. בעשירייה הוא לא.
אלא אם כן, יוביל קבוצה (או ישחק כמו דוראנט בפלייאוף האחרון) ויוכיח לי אחרת

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 8:02:42
Reply to  Smiley

מה צנון בקליי? כל מי שבווריורס אומר שהוא הטיפוס הכי כיפי בעולם.

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
04/10/2018 10:48:33

גם הוא fun guy?

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 13:16:20

לא יצא לנו להיפגש… אבל לפי מה שאומרים החברים לקבוצה והמאמנים שלו אז כן.

Smiley
Smiley
04/10/2018 12:15:19

גם דאנקן היה מגניב בחדר ההלבשה. הכוונה כלפי חוץ במשחק. תמיד שומר על הבעה קרת רוח

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 13:17:32
Reply to  Smiley

אתה רוצה שהוא יהיה כמו דריימונד גרין?

גלעד
04/10/2018 8:02:17

קליי שחקן נהדר. לא הגארד הכי טוב בליגה (באטלר, אולדיפו, אולי אפילו הולידיי אם הוא יכול להשאר בריא) אבל נהדר באמת.
לא מבין את התלונות שלו פה אף אחד לא חייב לו כלום.

פולץ זה אולי הסטורי ליין הכי מעניין בליגה העונה אף אחד לא יודע מה באמת נקבל

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 8:06:58
Reply to  גלעד

איזה תלונות?

גלעד
04/10/2018 8:11:15

לא מעריכים אותי מספיק אני יותר טוב מזה וזה בלה בלה

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 8:21:02
Reply to  גלעד

איפה ראית שהוא אמר את זה?
הוא בסך הכל אמר שהוא חושב שהוא צריך להיות בחמישיית ההגנה ושבעונות האחרונות נבחרו שחקנים שהוא מרגיש שהוא מגן טוב מהם.
מעניין מה המניע להתמקדות דווקא בחמישיית ההגנה? הםם אולי זה האופציה להיות זכאי לסופר מקס….

שמעון טבדי
04/10/2018 8:28:57

או כי זה סתם מבאס ש-4 שנים את קורע את התחת בהגנה וערב ערב רודף אחרי שחקני הטופ של הליגה ומשחק נקי ולא מלוכלך ועושה את העבודה על הצד הטוב ביותר בשביל להיכנס לחמישיית ההגנה ולמען ההכרה וההישגיות ואז יו"ר איגוד השחקנים שחבר של הרבה עיתונאים לא עושה רבע מזה ובטח לא שומר על מה שאתה שומר מקבל 7 בחירות לחמישיות ההגנה!!

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 8:31:45

גם קליי לקראת סוף הקריירה יקבל בחירות לחמיישית ההגנה על הרקורד שלו כמגן.

יניב
יניב
04/10/2018 9:19:52

נראה לי פחות הסיבה של הסופר מקס ויותר עניין של אגו והכרה ביכולות שלו.זכור לי בעבר שגם לברון התלונן שהוא לא מקבל את פרס שחקן ההגנה והשנה גם דוראנט התלונן על זה.כנראה זה חשוב לשחקנים האלה שיכירו בהם גם כמגינים עיליים ולא רק שחקני התקפה.

גלעד
04/10/2018 13:22:52

אני לא בטוח שהוא מגן יותר טוב מאולדיפו או פול בכלל. אולי זה באמת הקטע של הסופר מקס

קליי דביל
קליי דביל
04/10/2018 8:54:21

הבעיה של קליי, ואין דרך נעימה להגיד את זה, שהוא פשוט דביל. שחקן מצוין ודביל. אפילו ברק אובמה עשה לו זובור פומבי (ב-4:54)
https://www.youtube.com/watch?v=fEKx5FuMUR4&t=294

Mbk
Mbk
04/10/2018 9:18:20

תודה מנחם
הנתונים של הבייסבול מדאיגים ,זה משחק לא פופלארי בקרב צערים
אם לא יהיה איזה כוכב סטייל ג׳טר איי רוד או אפילו בונדס שיעורר את המשחק העתיד של הענף לא היסטרי בכלל
יכול להיות שזה נעוץ בפרשות הסמים של הליגה שפגעו ביושרה של הענף
כוכבי העבר כמו פוהולוס או קבררה נראים לא טוב בגיל שבןנדס וסמי סוסה דפקו 60 הומראנים ומעלה
אם זה היה נושא מעניין הייתי כותב פוסט ארוך בנידון

Dani din
Dani din
04/10/2018 10:48:16
Reply to  Mbk

אולי הירידה זה כי זה משחק לא מעניין? כלומר, מעניין, אבל פחות מאחרים. יש היום המון מה לראות ותרבות הצריכה השתנתה. בייסבול קצת איטי מידי ולא מעדכנים את המשחק מהר מספיק.

דבר ראשון הייתי מאפשר לשחק בלי הכובעים (למי שמותר לשחק בלי קסדה). אם יכירו את הפרצופים, ישר תעלה הפופולריות. אומרים ששחקני כדורסל וכדורסל הכי מוכרים כי הם משחקים בלי קסדות. הכרה יוצרת פרסומות שיוצרות יותר שידורים ויותר כסף, שיוצר יותר עיניין.

חוץ מזה אפשר לזרז קצת את העסק, ולהוסיף חוקים מעניינים (בדומה לזריקת 3 בכדורסל).
ולמה לעזאזל צריך 9 אינים? לא מספיק 4 או 5?
בקיצור, זמן לחשבון נפש

Mbk
Mbk
04/10/2018 12:25:25
Reply to  Dani din

זה משחק עם היסטוריה של כמעט 150 שנה
אין סיכוי שיעשו שינויים מרחקי לכת

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 16:05:07
Reply to  Mbk

שווה פוסט!

דובי
דובי
04/10/2018 9:23:13

קליי תומפסון נשמע חמד של בחור. הוא ידידותי וחברותי, צנוע, רגוע ומסתפק בכך שמצא את מקומו.

כמה אנשים יכולים להגיד בכנות שהם נמצאים במקום הנכון עבורם, שבו טוב להם?
במילים של בנאדם נורמטיבי, הוא עובד כבר שבע שנים, מאז גיל 21, במקום עבודה מעולה, שבו הוא יודע את תפקידו ומקומו, כשסביבו חבורה של בני גילו שכולם לא רק מצטיינים בתחומם, אלא גם אחלה בני אדם, ואוהבים אותו, וכ"פיצוי" על הסבל מרוויח משכורת ש99% מבני גילו אפילו לא מעז לחלום עליה (80 מיליון דולר עד סיום השנה הנוכחית, אוקיי?).
עתידו כמובן מובטח כי בין אם יבחר להישאר או לעזוב, יתקבל בזרועות פתוחות עם ערימות מזומנים.
ובינינו, כבר עכשיו הוא נחשב לאחד השחקנים הטובים בליגה.
בקיצור, הבעיה נמצאת אצל מי שמחפש בכוח דברים שאינם.

האם יכול להיות שבסוף החוזה הנוכחי קליי יחליט לחפש אתגר חדש במקום אחר? בוודאי, למה לא? הבחור כולה בן 28 ומחכות לו עוד הרבה שנים של משחק.

בכל מקרה, כשקליי תומפסון אומר שטוב לו, אפשר די בקלות להאמין לו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
04/10/2018 9:37:29
Reply to  דובי

כל מילה בסלע.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/10/2018 9:56:15
Reply to  דובי

+1. לפעמים סיגר (והטוסטר) הוא רק סיגר

no funny shtuff
no funny shtuff
04/10/2018 20:48:08
Reply to  דובי

סיכמת יפה מאוד.

אני מאוד אוהב את קליי. הימרתי עליו שהשנה יזכה בפיינלס mvp.

מאוד מקווה שבעונה הבאה הקאפקייק יעזוב, ואולי גם קליי והתחרותיות תחזור לליגה, כי כרגע זה הווריורס ועוד 29.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
04/10/2018 9:50:29

אחלה מעורב מנחם. הייתי מת שקליי יעבור לקבוצה אחרת, אבל ז הפשוט לא יקרה. יותר מדי טוב לו עכשיו ואין סיבה לעזוב.
לגבי פילי פולץ הוא עדיין תעלומה, אם הוא הוא ישחק כמו בחירה ראשונה יש להם סיכוי טוב לעשות גמר, אם לא יסתפקו בסיבוב שני שוב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/10/2018 9:57:13

מתקרבים לתחילת העונה, והמעורבים עולים רמה. תודה רבה

תומר
תומר
04/10/2018 10:05:02

נכניס את זה כאן – סקר ה GMים לקראת העונה הבאה.
ברוב המקרים הבחירות והתחזיות צפויות כקרוסאובר של קרי, יש גם בחירות אנקדוטליות פה ושם (בוקר כשוטינג גארד המוביל, התעלמות מההגעה של קאזינס לווריורס וכו')

http://www.nba.com/gmsurvey/2018

עידו גילרי
עידו גילרי
04/10/2018 10:28:16
Reply to  תומר
תומר
תומר
04/10/2018 10:39:46

פספסתי 🙂

Niro
Niro
04/10/2018 11:07:26

בלי קשר לפוסט,
האם השנה גם מארגנים פנטסי ליג?

Zivke
Zivke
04/10/2018 12:17:27

קליי שחקן מעולה, אבל מה לעשות שלצידו יש שני MVP והוא לא בקליבר הזה, לא היה ולא יהיה.

אם פולץ קולע 40%-42% מהשלוש פילי אולי לוקחת אליפות

חיים
חיים
04/10/2018 12:49:48
Reply to  Zivke

אם ואולי ממש גאונות

Zivke
Zivke
04/10/2018 15:21:34
Reply to  חיים

חיים שלי, התכוונתי לומר שזה בחיים לא יקרה…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/10/2018 12:54:38

תודה מנחם.
אם יש משהו מגוחך הוא זה שאנשים מסתכלים בסרטון בו מאט בארנס זורק לעברו של קובי (או שלא לעברו) את הכדור ומפרשים קשיחות או חוסר שלה.
קובי שיחק על רגל אחת, על אדי הגז האחרונים שלו (לפני הפציעה), קרע את האכילס, עם עשרות פציעות קטנות וגדולות בכל איבר בגוף, עם אצבע שבורה. היה קם בוקר בוקר וזורק לסל מאות פעמים, ואח:כ עובר על הטייפ של המשחק, היה מתייצב ערב ערב ונותן 100% מול השחקנים הטובים ביותר, היריעה קצרה מלכתוב. זאת קשיחות של שחקן כדורסל (זה עדיין רחוק מקשיחו אמיתית של עובד במפעל או של חייל בחי"ר אבל מילא)
ואז נתפסים על הסרטוןן הדבילי הזה? חוסר תגובה לא מראה על קשיחות אלא על אינסטינקטים גרועים או, במקרה של קובי, סתם עייפות.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
04/10/2018 16:48:50

לא בטוח שזה רחוק מקשיחות של לוחם חי"ר\פועל. זה פשוט שונה. זה היכולת להתמודד עם כאב ואכזבה יומיומיים וגוף מכזיב ולהרים את הראש ולהמשיך הלאה

Ari
Ari
04/10/2018 18:09:36

לא שזה לא בטוח זה אפילו לא קרוב
בחייך חייל פשוט בחי"ר קשוח כמו קובי?!
בדיחה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
04/10/2018 19:37:26
Reply to  Ari

הצחקת אותי, מה עשיתם מכוכבי הנבא?!
לא נעים לומר אבל רוב הקשוחים הגדולים הם ילדות עם קוקיות ליד אנשים שאני מכיר 🙂

Berch
Berch
04/10/2018 13:17:23

הספרס מחפשים כוכב צנוע….. רק אומר 🙂
אחלה מעורב

thedud
thedud
04/10/2018 13:32:40

מקגרגור נגד חביב זה קרב ששווה פוסט
ינעל העולם
חבל שאני עצלן

משה
משה
04/10/2018 13:55:58

תודה רבה מנחם
תענוג

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 16:08:44

תודה לכולם

Adisu33
Adisu33
04/10/2018 16:20:13

קליי שחקן נהדר אבל לא בטוח שהוא יכול להוביל קבוצה ,הוא נמצא במערכת אשר ממקסמת את הפוטנציאל (למשל גרין בקבוצה אחרת הוא לא היה מקבל ההכרה ולא היינו רואים אותו קרוב להיבחר לאולסטאר).
קליי יצליח בכל קבוצה אחרת ברמה זו או אחרת ואף להיבחר לאולסטאר אך לא כמספר אחד,פשוט אין לו את זה…הוא אדיש מידי למה שקורה סביבו.
לגבי ההגנה,אין מה לומר,הבחור נשדד כבר מספר שנים לוקחים אותו כמובן מאליו,
אם הוא רוצה להוכיח משהו למישהו אז הוא חייב לעזוב את המערכת של הווריוורס ואז נדע כמה חשוב הוא לקבוצה ובמיוחד בציפוי היומיומי שהוא נותן לקארי בהגנה בכדי שהאחרון ישתעשע לו על הפרקט ומצד שני לראות איך הוא יצליח בקבוצה אחרת.

קוביי- זווית צילום זו או אחרת לא תבטל את הקשיחות של בלאק ממבה לאורך כל השנים.
חוץ מזה שהצילום הזה מטופש לגמרי ולא ממש שווה דיון רציני,בארנס עצמו דיבר על כך שהוא כיוון לפניו של קובי.

איש הערפל
איש הערפל
04/10/2018 18:36:08

לגבי קובי, מראים שוט אחד לא קשור, ESPN הוכיחו שזה כן הלך לפרצוף:
https://twitter.com/espn/status/1047252915998642176

Benjo
Benjo
04/10/2018 22:54:22

הבעיה של קליי היא שאין לו שום בעיה.
הוא שחקן הגנה מהטובים בליגה זה ברור.
אם אני צריך לבחור שוטינג גארד ויש לי את כל ה SG בליגה לבחור מהם אני בוחר בקליי (אולי אחרי הארדן אבל בגלל סגנון המשחק של קליי שהוא 180 מעלות מזה של הארדן ואני מעדיף את זה של קליי אני בוחר קליי). שורה תחתונה שחקן טופ 1 בתפקיד שלו בליגה חמישיה ראשונה או גג שניה. כלומר אחד מ 5 או 10 השחקנים הטובים בליגה.
תודה מנחם אחלה מעורב

מנחם לס
מנחם לס
04/10/2018 22:57:31
Reply to  Benjo

אני בוחר בקליי לפני הארדן

Benjo
Benjo
04/10/2018 23:03:25
Reply to  מנחם לס

אז גם בזה אני איתך מנחם. 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/10/2018 5:59:45

סט הצילומים של ספייס ג'אם 2 – סקרמנטו

http://sport247.club/los-angeles-lakers-vs-sacramento-kings/

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 6:34:28

תודה ממזר.
סט הצילומים נראה כמו one hot mess. מישהו צריך לפטר את התסריטאי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 6:39:39

השיקוץ מתאמן על המוב של ווסטברוק.
אם הכדור יוצא מהיד לעמוד הרחק מחוץ לקשת ולהציץ בחצי עין.
יש לו עוד מה להשתפר, אפילו לא שם ידיים על הברכיים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
05/10/2018 6:43:11

האגואיסט מנסה להעמיד שורה סטטיסטית לפני שיפרוש מהמשחק בחצי והאחרים מתחילים להתרגל למוד קונוס.

רפיקי
רפיקי
05/10/2018 14:12:01

אצלי קליי בראון ובאטלר הם הגאדרים שמגינים הכי טוב בליגה

פילדפיה תיהיה מרתקת העונה

רפיקי
רפיקי
05/10/2018 14:12:52

לגביי קובי
אני תמיד טענתי שהוא פשוט לא הספיק להגיב