חם מהתנור: ג'ימי באטלר ביקש טרייד – מוכן לעבור לניקס/נטס/קליפרס

כוכב מינסוטה, ג'ימי באטלר, ביקש מהנהלת הקבוצה טרייד אחרי פגישה עם מאמן ונשיא פעילויות הכדורסל של המועדון, טום ת'יבודו. באטלר יהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל בשנה הבאה. הוא נתן למינסוטה רשימה של 3 קבוצות אליהן יהיה מעוניין לעבור: ברוקלין, ניו יורק והקליפרס. ת'יבודו לא מעוניין להעביר את באטלר, נכון לעכשיו

בעונה האחרונה באטלר קלע 22.2 נקודות (47.4% מהשדה, 35% מהשלוש) עם 5.3 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-4.9 אסיסטים למשחק, נבחר לאול-סטאר, לחמישיית ההגנה השנייה ולחמישיית הליגה השלישית. הוא הצעיד את מינסוטה לפלייאוף לראשונה מאז 2004.

*

פילדלפיה מינתה את אלטון ברנד לתפקיד המנג'ר. ברנד, פעמיים אול-סטאר, שיחק בפילדלפיה בין 2008 ל-2012 וב-2016 ושימש כסגן נשיא פעילויות הכדורסל של המועדון.

*

ניו אורלינס החתימה את ג'ארט ג'ק (6.2 נקודות ו-5.6 אסיסטים למשחק העונה בניו יורק) ושחררה את אמאקה אוקפור.

*

דיון וויטרס עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה שסיימה לו את העונה הקודמת וצפוי לפספס את תחילת העונה של מיאמי.

*

דנבר החתימה את דונלד סלואן, בעונה האחרונה בסין ולשעבר בברוקלין, בצל שמועות על חזרה איטית של איזייאה תומאס מהפציעה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
19/09/2018 20:58:44

בלעדיו בכלל אין להם סיכוי לפלייאוף.איתו הם היו מסיימים מקום 10 במערב.מעניין מי הן 3 הקבוצות שאצלן הוא מוכן לחתום על הארכת חוזה מעבר לעונה הנוכחית

חמי
חמי
20/09/2018 17:29:03
Reply to  עידן

מקום עשירי איתו?? הם היו מקום שלישי לפני שהוא נפצע בסוף העונה

Ljos
Ljos
20/09/2018 18:12:44
Reply to  חמי

מקום שלישי בשנה שעברה זה משחק-שניים הפרש מלהיות מחוץ לפלייאוף, היריבות רק התחזקו בעוד מינסוטה התעסקו בלהחיות שור שנדקר עשרות פעמים וכל עוד הנקרומנסר בקבוצה פציעות הן משהו שצריך לקחת כחובת המציאות.

Ip
Ip
19/09/2018 20:59:15

באסה למינסוטה. קבוצה שנראתה כמו הבטחה לפני שנתיים, וגמרה את עצמה עם ההחלטה להפקיד את גורלה בידי תיבודו המזעזע.

המשגיח
המשגיח
19/09/2018 21:20:09
Reply to  Ip

מצטרף, אבל בדיעבד.

בזמן אמת חשבתי שהוא יקדם את הקבוצה משמעותית וילמד אותה לשמור (עוד לפני העונה השנייה בה צירף את באטלר).

אסף
אסף
19/09/2018 21:02:41

מי 3 הקבוצות? מנחש שאחת היא בטח הלייקרס ומה האחרות???

Mbk
Mbk
19/09/2018 21:05:56
Reply to  אסף

ניקס בוסטון ופילי

אסף
אסף
19/09/2018 21:08:35
Reply to  Mbk

בטוח?

Mbk
Mbk
19/09/2018 21:24:24
Reply to  אסף

כבר לא …
לפי ווז׳ הניקס ברוקלין והקליפרס

עידן
עידן
19/09/2018 21:11:54
Reply to  Mbk

לבוסטון אני לא מתלהב.יש להם מספיק בעמדות 2-3.ניקס גם לי נראה.יחכה ליקירי עד הקיץ ואז שנה הבאה יהיו טריו קיירי-באטלר-פורזינגיס(שאמור לנוח העונה הזאת)פלוס נוקס.
באטלר לפילי זה טרייד ענק גם להווה ומעלה את הסיכויים של פילי לרמה של בוסטון

אסף
אסף
19/09/2018 21:14:17
Reply to  עידן

עידן שאתה מסביר את זה ככה הבנתי למה ניקס

עידן
עידן
19/09/2018 21:17:38
Reply to  אסף

כן יש דיווחים עוד משנה שעברה שקיירי ובאטלר מאד רוצים לשחק ביחד והיעד הוא ניו יורק(ניקס או ברוקלין).שניהם מסיימים חוזה בקיץ 2019.

אסף
אסף
19/09/2018 21:13:07
Reply to  Mbk

ניקס???

דדי
דדי
19/09/2018 21:08:11
Reply to  אסף

הלייקרס לא יכולים לעשות טרייד עבור באטלר עד אמצע דצמבר לפחות, למרות שאני יודע שהוא הביע רצון להצטרף לפני כחודש.

זה נראה גם שהוא לא ממש גבוה ברשימת העדיפויות שלהם.
יותר כמו שלישי-רביעי ברשימה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/09/2018 21:21:54
Reply to  דדי

קליי דוראנט ולאונרד לפניו אני לא מתלהב בכלל מהתאמה של באטלר לליקרס ומקווה שלא יגיע אלינו.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:51:18

קליי ודוראנט יגיעו אליכם בחלום. הם לא אוהדי השיקוץ. נשארת עם קאווי ובאטלר.

עידן
עידן
19/09/2018 21:03:10

גם טאונס לא יהיה שם בעונה הבאה.אני יודע שהוא חופשי מוגבל בקיץ ומיניסוטה יכולה להשוות כל הצעה עליו אבל גם הוא יבקש טרייד ומי שרוצה לעזוב בסוף עוזב.שחקנים יותר גדולים מטאונס עם חוזה ביקשו טריידים ועזבו

ברוך רובין
ברוך רובין
19/09/2018 21:18:26
Reply to  עידן

טאונס לא יעזוב, אף שחקן לא מוותר על הצעת מקס בחוזה הראשון שלו וגם טאונס לא יוותר, העזיבה של באטלר תוכל סוף סטף לתת לוויגנס לשחק כsg ולפתח את הפוטנציאל שלו תיבודו שחט אותו מבחינה מקצועית ומקווה שיפוטר וימשיך רק כGM.

דדי
דדי
19/09/2018 21:24:33
Reply to  עידן

הסיבה שהארכת החוזה של טאונס מתעכבת היא לא כי הוא חושב לוותר עליה ואפילו לא בגלל באטלר.
הוא מנסה לקבל אופציית שחקן בשנה האחרונה, ועל זה המחלוקת.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:30:35
Reply to  עידן

עכשיו יותר מאי פעם הוא יקבל את ההארכה המקסימלית. הוולבס לא יכולים לוותר עליו.

אופק
אופק
19/09/2018 21:06:03

פילי מינתה gm חדש ,אלטון ברנד

דובי
דובי
19/09/2018 21:22:10

ניליקינה והארדוויי ביי ביי, באטלר וולקאם

עידן
עידן
19/09/2018 21:24:46

הנה ווג פרסם את שלושת הקבוצות-ניקס ברוקלין וקליפרס.
כולם ישנים לגבי הקליפרס.גרי ווסט לא פראייר

ג'ימי החרמן
ג'ימי החרמן
19/09/2018 21:29:53
Reply to  עידן

כ"כ מאכזב. הבחור פשוט רוצה עיר גדולה ובילויים, זה מה שזה אומר. אפס סיכוי לתואר.

אסף
אסף
19/09/2018 23:42:47
Reply to  עידן

לא אופתע אם ינחית את באטלר בקליפרס. האיש הוכיח את קסמו ויותר מפעם אחת.

באטלר לאוקלהומה?
באטלר לאוקלהומה?
19/09/2018 21:25:49

אין אף קונטנדרית שיכולה לעשות *עכשיו* את הסטרצ' של 20 מיליון דולר בתמורה, בלי להרוס את הקבוצה, פרט לאוקלהומה.
ביי ביי רוברסון, ביחד עם פטרסון/ אברינס/ שקר כלשהו. אוקלהומה עולה עם ראס, באטלר, פול ג'ורג', כרמלו ואדאמס, ויש לנו משחק. אם פרסטי באמת שחקן אול-אין, זה הרגע.

עידן
עידן
19/09/2018 21:28:24

כרמלו ביוסטון אבל המחשבה נכונה

באטלר לאוקלהומה?
באטלר לאוקלהומה?
19/09/2018 21:31:13
Reply to  עידן

ממתי???
:)))))
כוחו של הרגל

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:26:20

אוי מינסוטה…

עידן
עידן
19/09/2018 21:27:00

אם באטלר הולך לאחת מ 2 הקבוצות של ניו יורק אז הקבוצה שיחתום בה תהיה הקבוצה שקיירי איירווינג יחתום בה בקיץ הבא

שמעון טבדי
19/09/2018 22:50:06
Reply to  עידן

אין לנטס סיכוי. הוא רק יבוא לשם להתרגל לעיר לחצי עונה ולהתחכך עם ג'יי זי וביונסה וילך לשכנה 🙂

Benjo
Benjo
19/09/2018 21:27:59

למי שלא מבין זה המחיר שמיני משלמת על החוזה מקס המטומטם שנתנו לוויגינס. ואותו דבר יכול לקרות גם לפיניקס עוד כמה שנים אם יתברר שאיטון מפלצת והחוזה שנתנה לבוקר יתברר ככשלון (התחייבה ל 6 שנים מהיום לשחקן שביננו עוד לא עשה שום דבר משמעותי בליגה. הזוי ).

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:28:42
Reply to  Benjo

איך זה בכלל קשור?

Benjo
Benjo
19/09/2018 21:34:30

לתת חוזה מקס לשחקן שלא עדה כלום בליגה . בעניין הזה בוקר =וויגינס בעייני . מקווה שאתבדה. זה רע. זה מורעד גמישות. ובסוף אתה לא יכול לשלם לשחקן שבאמת מגיע לו כמו באטלר. יז לך ספק שבקבוצה אחרת הוא יקבל מקס?

Benjo
Benjo
19/09/2018 21:36:37
Reply to  Benjo

מה לא ברור בעניין הזה (חוץ מהשגיאות כתיב… ? )

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:37:13
Reply to  Benjo

זה בכלל לא עניין כספי. הוולבס היו משלמים לו. זה לחלוטין עניין פרסונלי.

Benjo
Benjo
19/09/2018 21:42:03

איך אתה יודע? הוא על חוזה של 20 לשנתיים. אולי רצה הבטחה ליותר ואי אפשר לתת לו? משהונדומה םמה שכריס פול קיבל כשהגיע ליוסטון. היית אצלם בדיונים? ברור שב 20 הוא אנדרפייד . היו קבוצות שמשלמות לו מקס. זה לא אמור לתסכל אותו?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:44:52

איך אני יודע? מינסוטה הציעו לו הקיץ את המקסימום שיכלו תחת חוקי השכר. הם היו עושים את זה שוב בקיץ אחרי. כל הדיווחים בתקשורת לפני הפגישה הזו היו על זה שבאטלר לא מרוצה מהגישה של שני הכוכבים שלצידו.

Benjo
Benjo
19/09/2018 21:49:31

נראה לך שזה בעיות חברתיות? ברור שהמקסימום שהם יכולים לשלם תחת חוקי השכר זה לא מקס כי הם קרובים ל tax line ולא בטוח שהבעלים סם רוצה לשלם מס מותרות. אם היו נותנים לוויגיהס שכר הגיוני ובאטלר היה יכול לקהל את מה שמגיע לו לא היית שומע על בעיות של "גישה של הכוכבים שלצידו".

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:56:08

תסלח לי אבל חוסר ההבנה שלך בחוקי השכר פשוט הורג כל טיעון שלך. אין למינסוטה שום מניעה לחצות את התקרה בהחתמה של באטלר בגלל זכויות הבירד. מה שהם הציעו לו בהחלט היה מעביר אותם את תקרת המס ונראה שהם מוכנים לכך. הסיבה שבאטלר דחה היא פשוטה – לא השתלם לו כלכלית. החוזה שלו נמוך בדיוק מאותה סיבה שהחוזה של קיירי נמוך – הוא נחתם לפני הקפיצה בתקרת השכר. בתכלס הוא על חוזה מקסימום.

Benjo
Benjo
19/09/2018 22:07:26

בתכלס על חוזה מקס היום היה מרוויח עוד 50 אחוז על מה שמקבל היום ותהיה בטוח שהוא רוצה.תראה לי הוכחה שהם מוכנים לתת? תזכור שיש להם גם את טאונס בשנה הבאה על הפרק . אז הם לא יכולים עידו. הם רוצים אבל לא יכולים. מה הם ישלמו 3 חוזי מקס בו זמנית??? מי פה לא מבין משהו עידו אלה דברים ברורים לחלוטין.לא כל דבר צריך להפוך לויכוח חסר שחר רק לשם הויכוח. מי שהיה צריך לקבל את המקס במיני זה באטלר וטאונס. זה שנתנו לוויגינס חוסם את האפשרות הזאת ומייצר את כל המתחים שם. לא צריך הבנה עמוקה בחוזים כדי להבין את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 22:13:23

איזה הוכחה אתה צריך יותר מהצעה להארכת מקסימום שנתנו לו הקיץ? אני לא הופך ויכוח לשם ויכוח אתה זה שמתעלם מהעובדות. וכן הם ישלמו חוזי מקס בו זמנית כששניים מהם הם חוזי 25. זה פחות גרוע ממה שהתאנדר נניח משלמים העונה. אתה חושב שהם נתנו לו את ההצעה מתוך כוונה לא להחתים את טאונס על מקסימום?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 22:19:17

טאונס זכאי לחוזה 30 אז זה הופך להיות כמו מה שהתאנדר משלמים לווסטברוק, ג'ורג' ואדאמס. למה שהם לא יעשו את זה?

Benjo
Benjo
19/09/2018 22:25:54

מי אמר לך שהם נתנו לו הצעה למקס בקיץ?. זה מה שהתפרסם מי אמר לך שזה נכון? אז הם ישלמו 25+25+30 רק לשלושה שחקנים? מיני? שהקהל בקושי מגיע? זה נראה לך רציני? 80% על שלושה שחקנים? אם יש בעלים אחד או שנים שמוכן לשלם כמו מטומטם זה אומר שכל האחרים מוכנים גם? לא חשוב כמה פרסומים יהיו על זה אני לא מאמין שהבעלים של מיני היה מוכן לקחת על עצמו שלושה מקס בו זמנית. לא יעזור לך זה לא הגיוני. וזאת הסיבה שהוא רוצה ללכת? תבדוק לאן הוא רוצה ללכת? לקבוצות שיהיו אתגר מקצועי?? נטס ניקס וקליפרס. המשותף לכולם זה מקום מתחת ל tax line. זה מה שהוא מחפש וזה מה שמיני לא יכולה לתת כי נתנו לוויגינס.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 22:32:41

וואללה? אז למה הוא לא רוצה ללכת לאינידיאנה – שיהיה להם הכי הרבה מקום מתחת לתקרה ונראים גם קבוצה עם עתיד כלשהו?או לסקרמנטו דאלאס או אטלנטה?
אתה לא מאמין לדברים של נשיא הקבוצה? אז בקיצור אתה מאמין רק למה שאתה רוצה להאמין. יש טעןם לויכוח הזה בכלל?

Benjo
Benjo
19/09/2018 22:43:06

האמת שלא. אין טעם. 30% לקאט כמו שאתה כתבת כי הוא אול סטאר ובחמישיות העונה ולכן לא 25. עוד 25 לוויגינס. ועוד 30 לפחות לבאטלר. זה 85% ל 3 שחקנים. אתה טוען שהבעלים של מיני מוכן לקחת על עצמו התחייבות כזאת . שלושה חוזי מקס בו זמנית
אני טוען שלא רק זה שאין סיכוי שהוא מוכן אלה זה טיעון שקרוב ל (סלח לי כן ?) הזוי. בלי לפגוע בכבודך בעייני לחשוב ככה אפילו זה … לא חשוב. ברור שלתקשורת מוציאים דברים כמו חוסר שביעות רצון וכד' אף אחד לא מחצין ויכוחים על כסף. טוב עזוב. תישאר בדעתך. אני נשאר בדעתי. נתת חוזה גרוע לאחד לא ישאר לך לתת לאחרים. נקודה.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 23:06:36

רק בשביל החוסר אמונה שלך:
הווריורס משלמיים העונה 85% מהתקרה לשלושה שחקנים
בעונה הבאה עליה אנחנו מדברים הוולבס אמורים היו לשלם כ-92-93 מיליון לשלושת הכוכבים שלהם.
התאנדר ישלמו לווסטברוק ג'ורג' ואדאמס – 97 מיליון
הרוקטס ישלמו 92.5 מיליון להארדן פול וקאפלה
הוויזארדס ישלמו 92 מיליון לוול, ביל ופורטר.
אם הראפטורס מצליחים לשכנע את קאווי להישאר הם ישלמו כ-90 מיליון עליו על לאורי ועל איבאקה
אם הסלטיקס משכנעים את קיירי להישאר הם ישלמו 95 מיליון עליו על הורפורד ועל הייוטארד.
אני בכלל לא מתחיל לדבר על מה שהווריורס ישלמו כדי להשאיר את השלושה הבכירים שלהם יחד.
אתה מתחיל לראות כאן איזשהוא דפוס?
אם לא תמשיך להאמין במה שאתה רוצה. בפועל בליגה של היום אתה צריך לשלם כדי להצליח.

Benjo
Benjo
19/09/2018 23:21:30

כל הקבוצות שכתבת עליהן כאן הן קבוצות שכבר שנים נאבקות בצמרת הכי גבוהה עם שאיפות לטבעת . עם כל הכבוד אתה מדבר איתי על הלוחמים שזה מודל כלכלי אחר לגמרי על יוסטון על בוסטון על okc ועל הראפטורס . חוץ מוושינגטון שגם היא רצה שנים בצמרת של המזרח כל הקבוצות הללו הם קבוצות עם אספירציות לאליפות שרואות עצמן קונטנדריות שממלאות אולמות עד המושב האחרון ונאבקות כבר שנים על התואר ושהשחקנים בהם הם מוכחים. אתה משווה את למיני??? שסוף סוף עשתה פליאוף ועפה בסיבוב הראשון בג'נטלמן סוויפ? בכל הקבוצות האלה יש בעלים שמוכן לשלם מס מותרות כי יד לו גם הכנסות במקביל או כי סתם הוא באובססיה לתואר (יוסטון) . מישהו אמר לך שמיני זה אותו סיפור? זו קבוצה שעד לפני שנתיים היתה עסוקה בטנקינג. מה הקשר בכלל?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 23:29:15

מה הקשר? שאם אתה רוצה לנצח וכבר השגת את השחקנים שאתה מאמין בהם אתה צריך לשלם להם. אז אם אני מבין נכון אז ההצעה שלך היא לא לשלם ולהפוך שוב לקבוצת טאנקינג. רעיון מזהיר.

Benjo
Benjo
19/09/2018 23:36:59

הם לט יכולים גם אם הם ממש רוצים כי יש להם חוץ מה 25 +30 +30 גם את טיג עם 20 לשנתיים את דיאנג עם 15 ל 3 (ולא מדבר מה הם עושים עם גיבסון שזה רק לעוד שנה). תפנים עידו : הם לא יכולים זה יותר מידי כסף. נקודה

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 23:45:47

מה זה לא יכולים? יכולים בהחלט. להזכיר לך מה גילברט עשה כדי לרצות את לברון ולקחת אליפות? שילם ובגדול. אז נכון אף אחד כאן לא לברון אבל כדי להפוך את הקבוצה לקונטנדרית צריך לשלם.
החוזה של הסנגלי הוא באמת אבן שאין לה הופכין אבל טיג זה לשנה אחת בלבד. גיבסון בודאי לא יישאר.
אתה יכול לשים נקודות איפה שאתה רוצה זה לא משנה את העובדות. מינסוטה יכולים להציע לשלושתם חוזי מקסימום וקיימים הסימנים שהם גם התכוונו לכך.

Benjo
Benjo
19/09/2018 23:53:12

http://www.hoops.co.il/?p=103027

טיג זה לשנה? הינה הניתוח של עומר מזיג far=9. דרך אגב
צריך להביא מישהו במקום געבסון לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 23:56:06

נו? וכמה עונות ישארו בחוזה הזה החל מהעונה הבאה?

Benjo
Benjo
20/09/2018 0:05:28

מה נו ? יש עוד שנתיים על החוזה הזה. לא שנה. טאונס יוצא מהרוקי וזה יהיה יותר מ 30. מאיפה בדיוק ישלמו? פה 25 פה 30 פה עוד 20 פה עוד 15 ושם עוד 30 ? עם החוזים הנוספים זה מביא אותם למדרגה הגבוהה של המס מותרות בקלות. אני רוצה לראות בעלים שככה ישלם את זה בלי לחשוב 10 פעמים . הבעיה בקבוצה הזאת זה כסף לא יעזור בגלל חוזים מטומטמים דנתנו ובראש ובראשונה מר וויגינס.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 0:19:28

אנחנו לא מדברים על השנה אלא על העונה הבאה. השנה הוולבס בינתיים מתחת לתקרת המס. בשנים עליהם אנחנו מדברים טיג יהיה על חוזה רק בעונה אחת. עם כל החוזים האלה יחד הם עדיין לא מעל הרף בעונה הבאה. כמובן שיש עוד שחקנים שיצטרכו לחתום ורובם יצטרכו להיות על חוזי מינימום. לכן הם יעברו וישלמו מס אבל לא ברמה גבוהה.

Benjo
Benjo
20/09/2018 0:26:18

אף אחד לא דיבר על השנה .הכל זה קדימה . ועכשיו תעמיס על זה עוד חוזה מקס לבאטלר ועוד חוזה מקס לקאט והחוזה של וויגינס אתה מגיע בקלות למדרגה הגבוהה. ואל תשכח שכולם כולל באטלר מחפשים התחייבות ל 4 עד 5 שנים.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 0:30:11

העמסתי כבר את כל החוזים המדוברים וכמו שאמרתי הם נמצאים ממש ליד הרף. שאר החוזים יעבירו אותם מעבר וגם מעבר לסינר אבל הם לא ישלמו מס ברמה גבוהה כל כך. זה נכון שההתחייבות היא לטווח ארוך ויש קפיצות כל שנה בשכר אבל במקביל צפוייה גם קפיצה משמעותית בתקרה לכן הם לא יסבלו מזה נורא.

Benjo
Benjo
20/09/2018 1:08:23

איך העמסת?
עידו בוא נעשה חשבון ביחד :
וויגינס 26
באטלר 35
קאט 31
טיג 20
דיאנג 15
זה נותן לבד 127 מליון $ שזה כבר 4 מעל הסכום שצריך לשלם מס מותרות השנה! איפה כל יותר החוזים בקבוצה? איפה החוזה של מחליף לטאג גיבסון? יגיעו בקלות ל 20 שזה המדרגה הכי גבוהה בדיוק כמו שאמרתי . בקלות. אפילו שהרף יעלה אל תשכח שגם החוזים עולים.

Benjo
Benjo
20/09/2018 1:11:14

החשבון הזה תקף גם אם יתנו לבאטלר רק 30% . בפועל בגלל הותק שלו וזה שהוא חבר בחמישיות לדעתי זה אמור להיות אפילו בסביבות 35

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 1:27:59

באטלר לא יכול לקבל 35. לא יודע על סמך מה רשמת את המספרים אבל הם מספיק קרובים…
סף מס המותרות בשנה הבאה הוא 132. זה בערך מה שיש להם על 8 שחקנים. 6 נוספים יגיעו על חוזי רוקי או מינימום. אם ירצו יוכלו לשלם גם מס גבוה יותר. אבל אנחנו דיברנו על יכולת.

Benjo
Benjo
20/09/2018 4:59:17

אתה מחזיר אותי לתחילת הויכוח . טענתי שהבעלים שם לא יכול/רוצה לשלם מס מותרות. ברור שאם יתנו לבאטלר את החוזה שלו הם עמוק בתוך המס מותרות . טענתי שזה כל העניין שהם לא יכולים / רוצים . זה כל הסיפור. הוא לא יקח על עצמן 3 חוזי מקס ולהיכנס לאיזור של המס לכל כך הרבה שנים קדימה. באטלר מחפש חוזה אתה תראה שהוא יחתום על משהו ארוך ונוטף מכסף. מי שיתן לו את זה לשם הוא ילך בלי שום שיקול מקצועי. ובצדק אלה סכומי כסף דמינויים.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 5:03:38

Benjo,
בעלי מינסוטה בהחלט הסכים להיכנס למחוזות המס.
זו הסיבה שבכלל היה הטרייד שהביא את באטלר –
לא בשביל לאבד אותו אחרי שנה, ולא בגלל שהם לא רוצים לתת לטאונס מקס.

Benjo
Benjo
20/09/2018 5:27:32

זה מה שפורסם אבל אין לזה קשר למציאות גיא. הוא לא יתחייב ל 5 6 שנים קדימה על שלושה חוזי מקס אין שם שום דבר באיכות של הקבוצה בהיחפ סביבה וכ' שמצדיק את זה. אפילו הלוחמים משלמים היום מקס אחד לקרי ועוד 30 לדוראנט וכל הפחד עליהם לגבי העונה הבאה זה מה יקרה ברגע שהחוזה של קליי וגרין יגמרו. יש הרבה שחושבים שאפילו הם לא יקחו על עצמם 3 מקס ולכן מדברים על מעבר של קליי ל LA וכ' ופירוק פוטנציאלי של שושלת. יכול להיות שלייקוב כן ישלם בסוף אני לא יודע אבל אפילו בשבילו עם כל ההייפ העצום סביב הקבוצה וההכנסות שנלוות לכך זו התלבטות … אז מיני? נו די give me a break עייפתם אותי … תחשבו מה שאתם רוצים אני נשאר בטענה שלי שהבעיה של מיני מול באטלר היא רק כספית של חוסר יכולת לשלם את המס מותרות הזה (או רצון זה היינו הך) בטח בסכומים שהם יגיעו שזה בחלק העליון בסביבות 15 מעל לפחות וגם להרבה שנים. הבעלים של מיני צריך להיות משוגע כדי להתחייב על זה. זה לא מה שיוצא לתקשורת .. יותר נוח להציג את זה כבעיות אחרות…

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 5:33:03

Benjo,
יש רק בעיה אחת עם הטיעון שלך –
אם הם לא היו מוכנים לשלם מקס ל-3 שחקנים,
אז למה הם הלכו על הטרייד שהביא לקבוצה את באטלר?

הרי אפשר היה למוצא טרייד רק עבור לאווין,
ולהישאר עם דאן ועם בחירת דראפט על חוזי רוקי.

Benjo
Benjo
20/09/2018 5:36:26

גיא אתה זוכר שהקבוצה הזכת לא טעמה פליאוף 14 שנה? היו יוכנחפ לעשות הכל בשביל זה. אבל בדרך עשו טעות אדירה עם וויגינס ועכשיו אין ברירה הם חייבים לוותר על באטלר.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 5:46:19

Benjo, ההחתמה על וויגינס התרחשה לא לפני כל כך הרבה זמן.
אתה באמת חושב שהיו להם רק 2 חוזי מקס לחלק,
והם בחרו בוויגינס על פני באטלר?
תיבודו?

מצטער, לטעמי, אתה טועה בניתוח מצבה של מינסוטה.

הם יכלו לתת 3 חוזי מקסימום, כאשר זה של זה של וויגינס סביר יחסית (לא בכל הנוגע ליכולת של השחקן – גם אני חושב שהוא לא שחקן מקס. אבל מה שאני חושב לא משנה. משנה רק מה תיבודו חושב)
היות והוא נכנס לתוקפו בזמן בו לא היה שינוי משמעותי בתקרת השכר. בשנים הקרובות זו תעלה, והחוזה שלו יהיה יחסית סביר.

Benjo
Benjo
20/09/2018 5:57:19

אז גיא אתה חושב שהם הציעו עכשיו מקס לבאטלר לחמש שנים והוא סרב לחתום?

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 6:05:55

אין לי ספק שהם הציעו לו מקסימום.

צריך להבהיר –
באטלר אחד מהשחקנים שהשאלה היא לא "האם יצליח להשיג מקס",
אלא "במי מבין הקבוצות שמציעות לו מקס, יבחר באטלר?"

מינסוטה ידעו את זה כאשר עשו עליו טרייד. הם ידעו שהם מהמרים, היות ולא הייתה להם התחייבות מצדו.
מתברר שזה היה הימור כושל.

Benjo
Benjo
20/09/2018 6:11:55

והוא מעדיף ללכת לנטס או לניקס או לקליפרס כי שם יש לו יוץר אתגר מקצועי וסיכוי לאליפות?

Benjo
Benjo
20/09/2018 6:14:54

או שוק גדול או what ever? עזוב גיא לא קונה את זה מיני לא יכלו לשלם לו את מה שהוא משיג בקלות במקומות אחרים ולכן הוא הולך.
אבל אולי איזה טרייד נחמד עליו בלי התחייבויות חוזיות יותר מידי ארוכות יהיה יותר קל לעיכול עבור מיני מחוזה של 35 מ' ל 5 שנים?

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 6:17:06

אני יכול לכתוב רק את דעתי,
הסבר לבחירות שלו הוא לא סיפק –
אני מנחש שהוא רוצה ניקס/קליפרס/נטס בגלל שהן נמצאות בלוס אנג'לס/ניו יורק.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 6:24:37

אם מינסוטה לא רוצים לשלם 3 חוזי מקס, אז למה הם הביאו את באטלר בטרייד?
אם הסיבה שבאטלר לא חותם במינסוטה היא בגלל שהם לא נותנים לו מקס,
אז למה תיבודו נתן מקס דווקא ןוויגינס?

GMים טועים לא פעם. נכשלים בהימור לא פעם.
אבל תמיד יש היגיון פנימי מובנה בהחלטות אותן הם מקבלים.
אפילו לקינג עם הטרייד המזעזע על יוצאי בוסטון היה הסבר הגיוני לטרייד –
הוא הלך אול אין. בגלל שזה מה שהבעלים ציפה ממנו לעשות.

במקרה של מינסוטה,
הם רוצים לנצח עכשיו. לכן הם נתנו מקס לוויגינס. לכן הם עשו את הטרייד עבור באטלר.
אם המטרה הייתה לבנות לאט, ולהימנע מהוצאות מיותרות,
הטרייד על באטלר לא היה יוצא לפועל.
הם פשוט היו מחליפים את לאבין בשחקן על חוזה נמוך עם "פוטנציאל",
או בחוזה בינוני + בחירת דראפט נמוכה.

Benjo,
על הנקודה הנ"ל ככל הנראה לא נסכים.

Benjo
Benjo
20/09/2018 11:32:44

אולי לא נסכים גיא אבל בוואלה למשל מסכימים איתי (אני לא יורד לרמה של להכניס פה לינק לכתבה שלהם) רק מצטט:
על פי דיווחים שונים, היו חיכוכים בין באטלר לוויגינס וטאונס, אך זו לא הסיבה העיקרית שהגארד מעוניין לעזוב. לאחרונה הציעה מינסוטה לכוכב שלה 110 מיליון דולר לארבע שנים, בעוד זה, כאמור, מחפש חוזה מקסימום לחמש שנים. . זה יוצא פחות מ 30 לעונה ורק ל 4 שנים והוא רוצה מקס ל 5 שנים. זה מופיע בכל המקומות. מיני לא מוכנה לתת. נקוה שתסכים איתם לפחות. איתי אתה לא חייב.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 11:37:28

אתה זוכר מה אמרתי לך בהתחלה ובבקשה אל תיעלב: חוסר ההבנה שלך בנוגע לחוקי השכר מעוות את כל נקודת ההשקפה שלך.
מינסוטה הציעה לו 110 ל-4 שנים כי זה המקסימום שניתן להציע להארכת חוזה. הם די ידעו שהוא יסרב מכיוון שכמו שציינתי ההארכה הזו יוצאת נמוכה בגלל שהחוזה הקודם עליו הוא חתם היה לפני הקפיצה בתקרת השכר (זה מה שמגביל את גובה ההארכה). מאותה סיבה בדיוק קיירי דחה את ההארכה שהסלטיקס הציעו לו.
בקיץ לעומת זאת הוולבס יוכלו להציע לו חוזה שמגיע ל-190 מיליון ל-5 שנים שזה יותר מ-140 מיליון ל-4 שנים שכל קבוצה אחרת תוכל להציע לו. המטרה העיקרית בהצעה של הוולבס היית לשדר לו שאנחנו מוכנים לשלם לך את הכסף שמגיע לך.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 12:00:21

שלא תבין אותי לא נכון. יכול להיות שהוולבס לא מוכנים לשלם לו מקסימום אבל המגעים על זה אמורים להגיע בקיץ לא עכשיו. כדי שזה יעלה על הפרק באטלר היה צריך לבקש איזה סוג של הבטחה או הצהרת כוונות מהבעלים. לא היה שום דיווח בנושא עד עכשיו ולהשתמש בהצעה שהם נתנו כדוגמא לזה שהם לא מוכנים לשלם לו זה פשוט עיוות בגלל שזה המקס שניתן כרגע.
אז בעצם מה שאתה טוען הוא שבאטלר ביקש התחייבות למקס ולא קיבל אותה? בוא נגיד שאם זה קרה אני בטוח שנשמע על זה בימים הקרובים. ואם לא אז מה בעצם הסיבה של באטלר לדרוש טרייד. לפי ההגיון שלך אם הוולבס לא הולכים לשלם לא אז הם היו צריכים ליזום את הטרייד בעצמם כדי לא להפסיד ערך כמו שקורה עכשיו ברגע שהוא ביקש את הטרייד.

Benjo
Benjo
20/09/2018 12:47:46

עידו welcoe back. ראשית הסר דאגה מליבך אני רחוק מלהעלב. מקוה שגם אתה. לגבי חוקי השכר זה אולי קצת מסובך ופה ושם יש ניואנסים אבל זה לא מדע טילים התגברתי כבר על דברים "קצת" יותר מסובכים באקדמיה או איפה שלא יהיה. . שנית למה אני צריך להעלב אם ככל שמתבררים הדברים יוצא שאני צודק לחלוטין מתחילת הדיון הזה . קצת אינטגריטי לא תזיק.צודק כי: 1 מתברר שהויכוח הוא לא על "חוסר שביעות רצון מהגישה של החברים לקבוצה" אלא לגמרי על כסף. על טונות של כסף. 2. כתבתי לך באחת התגובות למעלה שלדעתי באטלר חיפש הבטחה דומה למה שכריס פול קיבל מיוסטון כשהגיע אליהם בשנה שעברה והוא קיבל אותה והם אכן החתימו אותו על מקס השנה. כתבתי שלדעתי באטלר חיפש את אותה הבטחה ממיני אבל מיני לא יכלה/רצתה לתת בגלל התחיבויות המקס שנתנו לוויגינס והמקס שהם מתכוונים לטאונס. הם לא יכולים להתחייב לעוד מקס לתקופה כזו ארוכה. אני משוכנע שאם היו סוגרים איתו שיקבל את ה 190 בקיץ הוא היה אוהב מאוד את חבריו לקבוצה אבל הם לא נתנו וזה בדיוק מה שאמרתי. 3. הויכוח הוא על כסף ולא על רצון להישגים או כדורסל כי עובדה שהוא מסתכל על קבוצות שאין להן שום אספירציות לתואר. הן רק יכולות לשלם לו יותר ממה שמיני לא יכולה/רוצה והן נמצאות בשווקים גדולים שם הוא יכול להרוויח עוד יותר כסף מחוץ לכדורסל פרסומות וכד'. בקיצור הכל אבל הכל זה כסף ואני לא חושב שיש מישהו שהיה מתנהג אחרת ממנו (חוץ מדוראנט שמחפש מורשת ולכן מתפשר על מליונים). 4. חוקי שכר , חוזים זה הכל נתונים . נתונים ידועים יש לי גישה אליהם בדיוק כמוך וכמו כל אחד אחר באתר. השאלה איך הופכים את ה data הזה למידע. ואיך מפרשים אותו. הפרשנות שלי לכל ה data הזה מלכתחילה היתה שמדובר בויכוח על כסף. על טונות של כסף לא על "חוסר שביעות רצון מהגישה של חברים לקבוצה" כמו שכתבת. בזה אין לי ספק שצדקתי. אז אין לי סיבה להעלב ובודאי שגם לך או למישהו אחר אין. זה לא מוריד מאף אחד זה סתם עוד דיון על נתונים שיוצאים לתקשורת והפרשנות שלהם. שורה תחתונה חבל על מיני כי נתנו לוויגינס הרבה מידי ועכשיו לא יכולים לתת גם לבאטלר . הם כנראה בנו על וויגינס יותר וזו היתה שגיאה של טיבס. עוד שגיאה. זה הכל.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 13:17:43

זה באמת לא מדע טילים אבל לאורך כל הדיון אתה מגלה חוסר הבנה.
בהתחלה אמרת שמינסוטה לא יכולים לשלם אחרכך זה הפך ללא רוצים לשלם כלכך הרבה מס ואחר כך הראיתי לך שגם זה לא מדויק. טענת שההצעה שנתנו לו היא לא מקסימלית שאני אמשיך?
1. איפה מתברר שהדיון הוא על כסף? תן איזה קישור.
2. כשדיברת על הבטחה שדומה למה שפול קיבל דיברת בהשוואה לחוזה שלו עכשיו (ששוב אני מזכיר שהוא חוזה מקסימום). ההבטחה הזו הגיעה בצורה של 110 לארבע שנים (אי אפשר להציע יותר). אז אתה טוען שהיו דיונים מעבר? יכול להיות אבל אם הם התכוונו לשלם לו מקס עכשיו להם שלא יסכימו לשלם מקס בקיץ? למה הביאו אותו בכלל אז?כמו שגיא אמר הם לא היו עושים את הטרייד אם לא היו מוכנים לשלם לו שכר מקסימום. זה הה ברור מראש. אז איפה כאן ההגיון?
אם היו מגעים שעלו על שרטון בודאי נשמע עליהם בקרוב. לדעתי אם יש משהו שהוולבס לא היו מוכנים להבטיח זה רק את השנה החמישית בחוזה.

Benjo
Benjo
20/09/2018 16:03:24

עידו האמת שנמאס לי אבל ננסה שוב. מה אמרתי? שהוא ביקש הבטחה למקס. ברור שהמקס שהוא יכול לקבל בקיץ ולא מה שהם יכולים לתת לו עכשיו (זה מתוך הבנה עמוקה דמה שיכול היה לקבל עכשיו הוא לא מספיק ולכן ביקש הבטחה . ציינתי שזה כמו ההבטחה שניתנה לכריס פול. 100פעמים ציינתי. יש הבדל בין מה שהוא רצה לקבל 190 ל 5 שנים 38 לעונה למה שהם יכלו לתת 110 ל 4 שנים 27 לעונה. אם הם היו רוצים לתת לו את המקס האמיתי הם היו מבטיחים לו כמו שיוסטון הבטיחה לתת לפול אבל הם לא רצו. אולי הם רצו אבל הם לא יכלו כי סה מכניס אותם להתחייבות כספית עצומה י 10 מליון דולר פער האלה בין החוזים זה עוד פי 3 במס מותרות בהנחה שנמתאים על מדרגה אחרונה או אחת לפניה. פרטנו את ההתחייבויות החוזיות של מיני כולל ההתחייבות לסנגלי (תודה שהזכרתי לך) וכולל ה 20 לטיג. מה עוד אני יכול להגיד. אתה טענת מהתחלה שהעניין הוא לא כסף אלא עניינים של חוסר שביעות רצון מהגישה של הקבותה. בכל מקום כתוב שהעניין הוא כסף . 80 מליון דולר נוספים שבאטלר רוצה ומיני לא יכולה/רוצה לתת לדעתי בגלל החוזה הדבילי שנתנו לוויגינס. גם אם נסובב את זה עוד 1000 פעם ותגיד לי דברים בנוסך של אני לא מבים בחוזים וכ ' (סתם משפט שאתה זורק דלא מסתמך על שום דבר מהדיון הזה). המסקנה הסופית לא תשתנה. הויכוח הוא לחלוטין על כסף ומיני לא יכולה/רוצה לשלם אותו. ולא חוסר שביעות רצון מהגישה של החברים לקבוצה. אם באטלר היה מקבל מהם הבטחה דומה לזו שפול קיבל היית שומע ממנו רק דברים נהדרים על הגישה של חבריו לקבוצה. תהיה בטוח. יאללה חג שמח שיהיה. אני יורד מהנושא.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 16:12:29

לפני שאתה סוגר – תביא לינק (מהעיתונות ב-US) למקום אחד מה"בכל מקום" שאומר שזה בגלל שמיני לא רוצה לתת לו את הכסף שהוא יכול לקבל בקיץ הבא.

Benjo
Benjo
20/09/2018 17:40:26

http://sports.walla.co.il/item/3188471?utm_source=whatsup&utm_medium=sharebuttonapp&utm_term=social&utm_content=whatsup&utm_campaign=socialbutton

ב ב ק ש ה. הציעו לו 110 ל 4 . רוצה 190 ל 5.
זה לא אני כתבתי. למה הם לא מציעים לו 190 ל 5? היו יכולים לסגור איתו כמו שסגרו עם פול. מה לא מגיע לו? כי הם לא יכולים. יאללה עידו עזוב . שיהיה חג שמח !!

Benjo
Benjo
20/09/2018 17:48:08

http://es.pn/app

והנה מווג'. עזוב הוא מחפש את המקס ל 5 שנים זה ברור אם מינינהיו מציעים לו את זה הוא היה נשאר. הם לא מציעים לו. למה? כי הם לא יכולים/רוצים או what ever. חג שמח .

Benjo
Benjo
20/09/2018 17:50:22

https://es.pn/2xygQwF
הקישור הנכון לווג'

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 18:00:39

מה לא ברור במקור שאומר שמינסוטה לא מוכנים לתת לו את זה? ברור שהוא רוצה מקס. אף אחד מהקישורים הנ"ל לא אומר שמינסוטה לא הסכימה להציע לו את זה בקיץ.

Benjo
Benjo
20/09/2018 18:23:23

כולם יודעים שמה שהוא רוצה זה זה מקס ל 5 שנים 190. האם סביר שמיני לא יודעת? היא יודעת. מה מיני הציעה? מיני הציעה מקס של 110 ל 4 שנים. פירוש הדבר שהיא לא הציעה מקס של 190 ל 5 שנים. למה? כי הם לא יכולים/רוצים. קל עידו. קל.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:50:31
Reply to  Benjo

בוקר טוב מהותית מוויגינס. לוויגינס אין קליעה

Benjo
Benjo
19/09/2018 22:55:16

בוקר קיבל התחייבות למקס שנה לפני שהיה צריך לקבל שבשנה הזאת הוא יכול לעבור פציעה רצינית וכ'. הסיכון על פיניקס. בשנה הזאת פתאום יתברר שפיניקס היזנה הוא נצץ אבל בחדשה איטון או ברידג'ס או ג'קסון הם בעלי לא פחות ואולי יותר פוטנציאל. שוב הסיכון על פיניקס. לבוקר יש קליעה אני מסכים (פחות או יותר לא נכנס לזה עכשיו) אבל עד היום לא עשה הרבה בליגה.אפילו לא פליאוף. ונתנו לו התחייבות למקס לא פחות ועוד שנה לפני הזמן. נקוה בשבילם שהם צודקים.

שמעון טבדי
19/09/2018 23:11:32
Reply to  Benjo

לפעמים יש קבוצות שאין להן ברירה. פיניקס כזאת. אף כוכב לא יגיע ואם הכוכב הנוכחי שלך לא יהיה מאושר הוא ילך למקום אחר. אז אין ככ ברירה. חוץ מזה בוקר לא כזה חוזה גרוע הוא בן 22, בשיאו ונחוש.

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 23:30:41

אני מאד מקווה שהוא הרבה לפני השיא. כי אם הוא בשיאו אז החוזה הזה לא יצדיק את עצמו.

שמעון טבדי
19/09/2018 23:41:31

כן ברור הכוונה שהוא לא איזה זקן שיש לו עוד הרבה שנים. הוא בשיא גופנית אולי 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
19/09/2018 21:28:13

החצי המלא של הכוס הוא שעכשיו אפשר לפנות מקום ליואקים נואה אחרי שיסיים את הבאיאאוט שלו.

עידן
עידן
19/09/2018 21:28:55

חח.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:48:04

חח גדול

Smiley
Smiley
19/09/2018 22:58:09

הניקס צריכים לנסות טרייד על נואה תמורת באטלר 🤣😂

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
19/09/2018 21:36:10

טיבודו השוחט,דחוף הביתה,הבעלים של מינסוטה ישן בשמירה

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
19/09/2018 21:42:30

תודה רועי
כואב הלב על מיני. לא לראות פלייאוף כל כך הרבה שנים ואז להיות שם לשניה וחצי ולרדת לתהום הנשייה לעוד כמה שנים טובות. מקווה בשביל קא"ט שלא יחתום שם על הארכת חוזה אבל מן הסתם הרומנטיקה תקרוס הוא יחתום שם על חוזה מקסימום או איך שלא קוראים לזה ועוד שחקן מזהיר שיכול להיות בטופ של כל הזמנים ייתן את שנותיו הטובות ביותר בשביל אהבה נכזבת ותאוות בצע, ויתעורר כשהוא זקן בעל קמטים כ33 בלי יכולת לקפוץ ועם הרמון מירמור על קריירה מבוזבזת.

אור
אור
19/09/2018 23:24:15

"תאוות בצע"? נו בחייאת די עם השטויות.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
19/09/2018 23:34:32
Reply to  אור

טוב

תומר השני
תומר השני
19/09/2018 21:55:06

כואב על מיני מסתבר שהטרייד שעשו על באטלר לא שווה כלום עכשיו , אם אני הבעלים של מיני תיבודו הקצב הולך הביתה .

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
19/09/2018 22:13:19

למה כואב הלב על מיני? אנחנו עוד לא יודעים מי יגיע במקומו כתמורה אז אין מה לרוץ ולהסיק מסקנות.

כנראה שהשמועות על בעיות של באטלר עם קא"ט (ואולי וויגינס) הן אמיתיות.
מעבר לענייני שכר טהורים (דיון ש עידו ובנג'ו), אם הקבוצה מהמרת על קא"ט הצעיר ותיתן לו חוזה מקסימום ארוך טווח, ברור שאם באטלר לא מחזיק ממנו אז הוא לא ישאר שם גם אם יתנו לו עצמו חוזה מקס, כי הוא לא יקבור את שארית הקריירה שלו עם שחקנים חסרי אופי.
אישית אני מחזיק מבאטלר הרבה יותר מכל אחד אחר במינסוטה.
כואב הלב על מיני 🙂

אסף
אסף
19/09/2018 22:13:55

רק אני רואה אותו מגיע לקליפרס ושנה הבאה קוואי מצטרף?

שמעון טבדי
19/09/2018 22:41:49

טוב זה היה צפוי. יאללה פרסטי תרים את הכפפה לעונת אול אין ראס באטלר וגורג ואדמס יכולים להדיח את השיקוצים הגדולים. אם גם שרודר יצליח להישאר מה טוב.

שמעון טבדי
19/09/2018 22:42:33

אגב כנראה שקיירי ובאטלר יהיו בניקס לפי הלך הדברים עם נוקס ופורזיניגיס ופייזדייל זה אחלה קבוצה.

Smiley
Smiley
19/09/2018 22:58:51

אולי דוראנט…

שמעון טבדי
19/09/2018 23:07:40
Reply to  Smiley

נראה לי קאפקייק ישאר במפרץ הרבה יותר שנים ממה שחושבים. הוא לפחות ירצה להבטיח לעבור את לברון באליפויות ושם זה הסיכוי הכי טוב שלו.

Smiley
Smiley
19/09/2018 23:11:44

אי אפשר לדעת… עושה רושם שהבחור רגיש לביקורת חיצונית.
כל הזמן מפמפמים שזאת לא באמת הקבוצה שלו והוא רוכב על קארי. ניו יורק (ניקס/ברוקלין) שוק גדול לעסקים שלו.
לדעתי פניקס סיכוי יותר גדול (אם יש כזה) בגלל המסורת ובגלל הסגל

שמעון טבדי
19/09/2018 22:47:35

אגב מה זה מוכן רק לניקס נטס קליפרס? מי שואל אותו. לחצי שנה יכולים לזרוק אותו גם בהוקס 🙂

חזיר יבלות
חזיר יבלות
19/09/2018 22:54:31

אבל אם הוא אומר שהוא לא מעוניין בקבוצה מסוימת, הקבוצה הזאת לא תשלם עליו הרבה כי היא יודעת שהוא לא ימשיך

שמעון טבדי
19/09/2018 23:06:19

גם ככה לא ישלמו עליו הרבה ללא התחייבות מצידו. לשנה אחת הם לא יקבלו הרבה

איתן
איתן
19/09/2018 23:35:47

בס"ד
הכוונה קבוצות שיסכים לחתום איתן לטווח ארוך בעקרון, ואז מה שמיני יכולה לקבל משמעותי יותר

אופיר מתתיהו (בן 15)
אופיר מתתיהו (בן 15)
19/09/2018 22:54:03

דנוור?

שמעון טבדי
19/09/2018 23:06:46

הכי מתאים לי שהוא יגיע לפילי, אוק, דנבר או יוסטון.

אור
אור
19/09/2018 23:27:46

אוק? אולי בחלום. מה יש להם להציע בדיוק?

דביר
דביר
19/09/2018 23:16:33

לליקרס, שידחפו להם את ביסלי וkcp.
מתאים לי

Zivke
Zivke
19/09/2018 23:18:21

מדהים שתיבודו הצליח להפוך את מינסוטה לאפילו יותר עלובה ממה שהייתה לפניו. KAT כנראה לא סובל אותו ולא מקבל את ההובלה שלו, ועכשיו מתברר שגם באטלר לא באמת בעניין. אפס אימון, מינוס מנהיגות וחוסר הבנה משווע בבנייה של רוטציות. איך זה מאמן מוערך בליגה???

עידן
עידן
19/09/2018 23:34:07

וגאס נותנים את הסיכוי הכי גבוה שבאטלר יעבור לברוקלין.
במקום השני קליפרס ובמקום השלישי הניקס.
אני כבר רואה בפלייאוף 2020 את בוסטון הפייבוריטית לאליפות מודחת בפלייאוף על ידי ברוקלין של באטלר קיירי ועוד אולסטאר ואז הנקמה על הטרייד ההוא שבנה את הסלטיקס מחדש וקבר את ברוקלין לכמעט עשור יושלם

Berch
Berch
19/09/2018 23:56:04

נראה לי שבאטלר קרא את הפרוויו לעונה של מינסוטה…..
+ התגובות 🙂

קליי
קליי
20/09/2018 1:42:07

חבל…תיבודו היה כ"כ קרוב לבנות את שיקגו 11-12

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 5:39:28
Reply to  קליי

100+

אסף
אסף
20/09/2018 1:52:37

ראיתם מה נחשף על הדאלאס מאבריקס?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 5:38:15
Reply to  אסף

לא, מה נחשף?

Ljos
Ljos
20/09/2018 5:51:44

פורסמה החקירה בנושא ההטרדות בהנהלת המאבריקס.
הטוויט של ווג' בנושא: https://twitter.com/wojespn/status/1042479747744321538
וריאיון שעלה מיד אחרי של רייצ'ל ניקולס המעולה מול מארק קיובן: https://www.youtube.com/watch?v=O1jOS9RUAXY

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 4:59:41

נתחיל בכך שזה ממש לא מפתיע,
על הבעיות הפנימיות במינסוטה כבר שמענו לא מעט.
מסתבר שב-NBA של ימינו, אין עשן בלי אש, ואין גלאי עשן טובים יותר מאשר עיתונאי הספורט שמקיפים את הקבוצות השונות.

בנימה אישית,
מציק לי שמבקשי הטריידים לא זוכים לאותן קיתונות של ביקורת להן זכה, לדוגמה, דוראנט.
דוראנט לא עשה שום דבר רע. הוא שיחק את מלוא החוזה שלו,
ואז השתמש בזכות הבחירה שיש לו בשוק החופשי.
כל אותם "במקשי מקלט", לא רק שמנסים לעזוב לפני סוף חוזה, הם גם משתמשים בתקשורת בשביל להכתיב את היעד,
ובכך פוגעים בקבוצה שלהם עוד יותר.

תודה על העדכון, רועי.

חגי "התותח" ניסני
חגי "התותח" ניסני
20/09/2018 5:32:07

גיא אתה זורק אותי ל: http://www.hoops.co.il/?p=127373
אתה באמת רוצה להיות מוצק על יד הדברים הללו? אתה תצטרך לענות על איזה 400 תגובה אתה מבין זה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 5:36:17

זאת תופעה פסולה ודוחה שהפכה לטרנד

ברוך רובין
ברוך רובין
20/09/2018 5:55:33

גיא דוראנט לא פגע בקבוצה? הוא לא הודיע שיעזוב והפסידו אותו ללא תמורה שזה אסון לכל מועדון בטח לאחד שנמצא בחור שחור כמו אוקלהומה , יתרה מכך הביקורת שדוראנט חטף זה לקבוצה בה בחר לעבור ולא על המעבר עצמו. הקבוצה עם המאזן 73-9 שהייתה רחוקה דקה מריפיט שניצחה אותו ב5 דקות של גמר המערב. לעולם לא היה שחקן בקלאיבר הזה בפריים שלו שעבר לקבוצה כזאת ותכן הביקורת מוצדקת.

KingJames23
KingJames23
20/09/2018 9:19:52

אני חולק עליך גיא. קודם כל דוראנט זה דוראנט ובאטלר זה באטלר עם כל הצער זה שונה לגמרי. האחד טופ 2 בליגה והאחד טופ 20 בליגה.
ודבר שני מה רע בלבקש טרייד? הקבוצה מקבלת תמורה בניגוד לשוק החופשי. תאר לך את הקאבס עכשיו בלי סקסטון מצבם היה גרוע בהרבה

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 9:34:22
Reply to  KingJames23

לבקש טרייד דרך התקשורת?
זה מוריד את הערך של השחקן (בכל הנוגע לתמורה אפשרית) לרצפה.

למה זה משנה אם שחקן הוא טופ 1 או טופ 20?
לטעמי, אין הבדל בין המעברים של לברון ודוראנט, וה-2 לגיטימיים בעיניי.
ה-2 שיחקו את מלוא החוזה שלהם עד תומו. אי אפשר לצפות משחקן ליותר.
קבוצה מפחדת לאבד כוכב?
או שתשיג הארכת חוזה לפני תומו,
או שתשיג הבטחה של השחקן,
או שתיקח סיכון אם לחכות או להעביר אותו בטרייד פרופילקטי.
הרי כולם ידעו מתי החוזים של לברון ודוראנט מגיעים לסיומם.
שחקן שמבקש טרייד?
זו סיטואציה אחרת לגמרי.
זה מגיע משום מקום, וזה פוגע בקבוצה.
תחשוב –
איך הקאבס היו נראים בעונה שעברה אם קיירי לא היה דורש טרייד?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/09/2018 13:53:38

מה שלברון עשה ב2010 זה בכלל דולה, לא נתן לקבוצה אפשרות לשלוח אותו בטרייד, נתן סימנים ברורים שנשאר ואז עם ההחלטה הטיפשית בטלוויזיה וקינח בזה בנאום הטבעות המגוכח, באותה תקופה היה ראוי לכל בוז שקיבל. דוראנט עשה את המהלך הפחדני בהיסטוריה שהוא בושה לכל ספורטאי שמכבד את עצמו ואת המקצוע,הוא הצטרף לאחת מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה שהייתה רחוקה דקה מריפיט עם הMVP הבלתי מעורער זאת שהדיחה אותו ב5 דקות האחרונות של גמר המערב.

איפה יצר התחרותיות שלו? איפה הכבוד למקצוע? אחת הסיבות דה ראנד של מייקל ושל קובי כל כך מוצלח זה בגלל יצר התחרותיות הפסיכי שלהם, איך דוראנט מסוגל לדבר לילדים במחנה של נייקי ולאמר להם קלישאות כנו אל תוותר, תאמין בעצמך תילחם עד הסוף ובלה בלה בלה, שהוא בחר בהחלטה כזאת עלובה כזאת פחדנית .
שוב אין בעיה עם המעבר יש בעיה לקבוצה בה עבר, אף אחד לא היה כועס עליו או מאשים אותו אם היה עוזב לקבוצה אחרת.

דה שוט
דה שוט
20/09/2018 10:04:03

יש הבדל עצום בין מעבר עם טרייד לבין מעבר כשחקן חופשי.
בקשה לטרייד – כמו קיירי – מאפשרת לקבוצה שלך לקבל תמורה. בעיני זה דווקא מהלך יפה וראוי – אתה מודיע שאינך מעוניין לשחק בקבוצה שלך, עובר בגלוי ומאפשר לקבוצה לקבל תמורה עבורך.
מעבר כשחקן חופשי – כמו דוראנט – שאף נתן תחושה של 50:50 שהוא נשאר – משאירה את הקבוצה שלך בפני שוקת שבורה.
סתם לשם המחשה – לו דוראנט היה חושב יותר על טובת אוק' סיטי, היה יכול לבקש טרייד, ואז – לצורך הדיון – אוק' סיטי היו יכולם לקבל את תומפסון, או גרין. אבל אז ג"ס שדוראנט היה מגיע אליה, הייתה יותר חלשה.

דוראנט עשה את מה שטוב בשבילו וזה לגיטימי, אבל הוא פגע באוק' סיטי פגיעה אנושה ורק סאלטות מוצלחות של פרסטי, פלוס תשלום פסיכי על מס מותרות – הצליחו להשאיר אותה רלוונטית (למשהו) ולא להתרסק.

נתן
נתן
20/09/2018 5:06:11

דדי שמעתי שמועה מעניינת שדוראנט סגור בלייקרס שנה הבאה יש בזה משהו או שזה חרטה?

Ljos
Ljos
20/09/2018 5:33:45

סמאל,
הכוכב הנטוש,
אדון הצללים,
בנו של נרגל,
מביא המגיפה,
זרע ההרס,
כלב התחייה,
קום וצא, תלמידי,
צא, ושלח עצמך אש על העולם.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 5:58:49
Reply to  Ljos

מי באנלוגיה זה הלבוי?
וויגינס???

Ljos
Ljos
20/09/2018 6:18:43

(אם כן, אנחנו אבודים)

הלבוי הוא הילד שנשלח מאוחר מדי, והגיע ישירות לזרועות הטובים, אל האב החם והמטפל. הוא זה שתמיד יראה זר, אדום ומפלצתי, כמה שלא ינסה להשתלב, מפורסם בגלל היד שלו, ויודע לדבר בשפה הנוראית של יושבי השאול. לא רואה טוב יותר מללהק את לאורי מארקאנן לתפקיד.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 6:35:36
Reply to  Ljos

יפה.

לא חשוב, לא קשור, וגם לא ממש מעניין –
בשנה הקרובה הולך לצאת "הלבוי" חדש.
ללא פרלמן (טוב, כבר לא ילד, רון שלנו),
וללא גיירמו.
אבל מי שכן ישחק זה השריף של הוקינס, אינדיאנה.

Ljos
Ljos
20/09/2018 6:58:59

קודם כל שכחתי, 150 נקודות על הזיהוי. לא ציפיתי ותמיד כיף.

בטח שחשוב, קשור ומעניין. כבר עשור שאני מחכה לסיום המובטח של הטרילוגיה של הלבוי. ועכשיו אני מקבל ריבוט?
רגע, התסריטאי זה היוצר של הקומיקס. והבמאי הוא הבמאי של שניים מהפרקים הטובים יותר של משחקי הכס ו"המדרון" הלא מוכר מספיק. והשריף של הוקינס? אני מתחיל להתעניין.

גיא רוזן
גיא רוזן
20/09/2018 7:09:22

אתה יודע מה הכי משעשע?
הדמיון המפתיע בין סמאל לבין תיבודו:

comment image

http://4.bp.blogspot.com/-m74cfhDnDPs/TkV8X1JxLgI/AAAAAAAABww/CuX7vOUO_ak/s1600/tom-thibodeau-chicago-bulls-coach-singing-alleleuah-nba-funny-photo.jpg

Ljos
Ljos
20/09/2018 7:37:22

Uncanny (valley).

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 5:38:43

מיני-סנסציה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 5:42:36

להזכירכם, מיני בעונה של טרום קצב שיחקה כדורסל מפסיד, אבל שמח ודי מלהיב, ועתידה היה לפניה.

היום? חבורת פגרים תלויים על ווים מהתקרה.

Ljos
Ljos
20/09/2018 5:54:57

למה ככה? היום יום חג. הקצב/נקרומנסר גרם לגארפקס להיראות כמו צמד מוצלח שיודע מה הוא עושה. מצאו איפה לזרוק את הקללה שהצוענייה הפילה עליהם.

Ljos
Ljos
20/09/2018 5:46:52

תגובות נרחבות לחדשות מרחבי ביתו של וויגינס:
https://twitter.com/world_wide_wob/status/1042475158995443713?s=12

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2018 8:10:43

הבעיה במינסוטה הייתה שג'ימי באטלר זיין את חברה של KAT
כאן מתחילה ונגמרת הבעיה

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 8:16:37
trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2018 8:25:14

זה מסתובב בחוץ כבר מזמן , אין לי מושג אם זה נכון
שני דברים כולם יודעים KAT לא מסכים לחתום על הארכת חוזה ובאטלר רוצה טרייד , בוא נראה כמה זמן אחרי הטרייד KAT חותם על חוזה חדש

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 8:31:07

הוא כבר הודיע שהוא מחכה לראות איך ייסגר הסיפור עם באטלר לפני שהוא חותם.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/09/2018 8:33:14

אבל באיזה צד הוא , שבאטלר ישאר או ילך?

עידו גילרי
עידו גילרי
20/09/2018 8:37:24

סליחה זה שמאס אמר את זה לא הוא.
וואלה אין לי מושג. אני מניח שהוא חותם ככה או ככה. יותר מדי כסף על השולחן.

שמעון טבדי
20/09/2018 8:28:14

חח מצחיק אותי ששחקני NBA מופתעים שחברות שלהם בוגדות בהם אחרי שהם שוכבים עם כל מה שזז. דבר שני שחקני NBA צריכים לדעת שהחברות שלהם הן גולדיגריות שמחפשות תהילה פרסום וכסף ויפתחו רגליים לכל אחד עם ארנק שמן.

זה הביזנס. בגיל שלהם עדיף כל היום להיות בלי בת זוג ולעשות מעשה טייגר כל ערב.

הארדן יודע את העבודה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/09/2018 12:04:52

מספיק לראות את היחס הרודני והמשפיל של באטלר כלפי טאונס על המגרש כדי לדעת שלא צריך שום דבר סנסציוני כזה.