You are currently viewing אנגליה – קרואטיה בחצי הגמר, מי תפגוש את צרפת בגמר / שגיא נאור

אנגליה – קרואטיה בחצי הגמר, מי תפגוש את צרפת בגמר / שגיא נאור

21:00 אנגליה – קרואטיה (כאן 11). שתי נבחרות שמעטים האנשים שהאמינו שימצאו את עצמן בשלב כל כך מתקדם של הטורניר, מרחק ניצחון אחד מהגמר. המזל היה לצידן והם לא הזדקקו לעבור אף נבחרת חזקה באמת. ברזיל, צרפת, גרמניה, בלגיה, ארגנטינה, ספרד – מכולן הן הצליחו לחמוק בדרכן ל-4 האחרונות.

אם לשפוט לפי אתרי ההימורים, האנגלים פייבוריטים די ברורים, אפשר להניח שחלק מזה נובע מהעובדה שקרואטיה מגיעה אחרי שני מרתונים של 120 דקות מול שוויץ ורוסיה בעוד אנגליה אמורה להיות מעט טרייה יוצר אחרי ניצחון חלק ברבע הגמר על שוודיה. מצד שני, 4 ימים עברו מאז רבע הגמר וזה מספיק זמן בשביל הקרואטים להתאושש ולהגיע במצב אופטימלי.

הדרך של שתי הנבחרות לא היתה מרשימה במיוחד – בעוד קרואטיה הציגה יכולת טובה  בשלב הבתים עם 3 נצחונות, כולל אחד גדול על ארגנטינה, אבל קרטעה בנוקאאוט מול שתי יריבות נחותות ממנה, אנגליה ניצלה בית קל בשביל לעלות מהמקום השני, עברה בפנדלים את קולומביה וברבע, כאמור, לא ממש התקשתה מול שוודיה.

הזכרתי את העובדה שקרואטיה מגיעה אחרי 2 משחקים שהסתיימו ב-120 דקות והשאלה האם זה ישפיע על אופי במשחק. מצד אחד, אנגליה יכולה לשחק זהיר ולמשוך את המשחק להארכה נוספת בתקווה שהקרואטים ייפלו מהרגליים. מצד שני, זה יכול להיות להם לרועץ גם אם התוכנית תעבוד כשלוקחים בחשבון את משחק הגמר והעובדה שלצרפת יהיה יום מנוחה נוסף ומשחקה הסתיים ב-90 דקות.

נקודת מפתח: המצבים הנייחים של אנגליה. עד כה בטורניר אנגליה כבשה 11 שערים לפי החלוקה הבאה – 6 של הארי קיין, 2 של סטונס ושערים של דלה עלי, לינגארד ומגוויר. על פניו, 8 מה-11 הובקעו על ידי שחקני התקפה, סימן שההתקפה מתפקדת. אולם, כשיורדים לפרטים הקטנים אפשר לראות ששלושת הפנדלים של קיין הגיעו כתוצאה מהכשלות בכדורים חופשיים/קרנות, שני שערים נוספים שלו מול טוניסיה הגיעו מקרנות ועוד שער שהכדור פשוט פגע בו מ-16 מטר ונכנס. שלושת השערים של סטונס ומגוויר הגיעו מקרנות, כלומר 8 שערים מתוך ה-11 ממצבים חופשיים. אין ספק שהאנגלים עובדים על זה בצורה מצויינת והתוצאות חסרות תקדים.להגיד שאני אוהב את זה או שזה מרגש אותי? להיפך, אני ממש חושש מזה.

ידענו עוד לפני המונדיאל שמצבים נייחים הפכו בשנים האחרונות לכלי בלתי מבוטל אולם בטורניר הנוכחי נראה כי זה הגיע לשיא. בזמן שנבחרות, כולל הנבחרות הגדולות, מתקשות לפרוץ הגנות צפופות, כולל של נבחרות קטנות, נראה כי הדרך הכי אפקטיבית להבקיע היום היא באמצעות מצב נייח. אז עם כל הכבוד לעובדה שרק משחק אחד נגמר ללא שערים, כמות השערים היפים וכאלה שנזכור עוד שנים מסך כל השערים בטורניר נמוכה מאוד.

נחזור שוב לעניין – אם קרואטיה רוצה לשמור על שער נקי היא צריכה להכניס לעצמה לראש שהיא חייבת להימנע ככל האפשר מלבצע עבירות שיכולות להוביל להגבהות ממצבים מסוכנים ולהשתדל לא לתת לאנגלים קרנות קלות. אם תצליח בכך, הסיכוי שלה להתייצב ביום ראשון מול צרפת יעלה בצורה משמעותית.

מעבר לכך, לקרואטים יש יתרון גדול במרכז השדה – רקיטיץ ומודריץ זה איכות שלאנגליה אין יכולת להתמודד איתה כשברוזוביץ מהווה עוגן מאחוריהם ומאפשר להם חופש לעלות למעלה, להפעיל את השלישייה הקדמית ולהצטרף אליה ככוח התקפי נוסף.

מנגד, לא בטוח שלאנגליה יפריע לתת לקרואטים ליזום ולשלוט בכדור ולנסות לתת את המכה על ידי המהירות של לינגארד, עלי וסטרלינג כשקיין אחראי על הסיומת. אם השלישייה מאחוריו היתה יותר תכליתית מול השער האופטימיות בממלכה היתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר אבל גם עם ההחמצות הרבות בממלכה כבר מפנטזים על החזרת הגביע אחרי 52 שנה.

וזה מביא אותי לנקודה האחרונה – אולי בגלל הפרמייר ליג ואולי בגלל הניפוח התמידי של התקשורת האנגלית לפני כל טורניר גדול, ישנה הרגשה שאנגליה נמצאת בשורה אחת עם האריות של עולם הכדורגל. מה לעשות שהעובדות מספרות סיפור אחר. לעומת 5 הזכויות של ברזיל (פלוס 2 גמרים), 4 של גרמניה (פלוס 4 גמרים) ו-4 של איטליה (פלוס 2 גמרים), המשחק היום יהיה בסך הכל ההופעה השלישית של נבחרת שלושת האריות במעמד חצי הגמר. נכון, יש להם זכייה אחת וזה מבדל אותם מלא מעט נבחרות אבל כשלוקחים בחשבון שזה היה בטורניר ביתי לפני יותר מיובל שנים, צריך לשים את הזכייה הזאת בקונטקסט הראוי לה ולקרוא לה בשמה – הבלחה חד פעמית, עד שלא יוכח אחרת. לקרואטים, נבחרת שקיימת בקושי 20 שנה זה יהיה חצי גמר שני, אף אחד לא חושב שהם בשורה אחת עם הגדולות של הענף. אז היום המשחק הזה יכול להצדיק במעט את ההייפ המוגזם שיש בממלכה כלפי הנבחרת לאורך השנים. ועדיין, המרחק בינם לבין 3 הגדולות הוא עצום  ובינם לבין ארגנטינה (2 זכיות פלוס 3 גמרים), אורוגוואי (2 זכיות, 3 חצאי גמר) ואפילו הולנד וצרפת עוד גדול.

דווקא לטורניר הזה הם הגיעו נטולי ציפיות וללא לחץ ועד עכשיו נראה שזה שיחק לטובתם. האם דווקא היום, כפייבוריטית, הלחץ יכריע אותם?

 

 

 

 

Subscribe
Notify of
167 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
11/07/2018 7:12:03

תודה על הניתוח המעולה.

בינתיים אחד מהמונדיאלים היותר מהנים בזכרוני.

מתן גילור
11/07/2018 7:23:06

מצוין. תודה רבה.
לדעתי, 4 ימים זה לא מפסיק כדי להתאושש מ-120 דקות ועוד מול הדורסלים הרוסים, ובטח שלא מספיק אחרי 120 דקות שהגיעו אחרי 120 דקות.
כתבת נכון שהארכה תעמוד לטובת אנגליה בחצי אבל תפגע בה בגמר. אני חושב שאין להם ברירה ללכת אול-אין ולנסות לנצח ב-90 דקות. להוסיף על העדיפות הצרפתית עוד יום מנוחה, פחות הארכה על הרגליים ואז עוד הארכה בחצי גמר זה טו מאץ'. בדיוק מה שקרה לאנרגנטינה במונדיאל הקודם, בו הגמר היה שקול עד ההארכה שראו שלנבחרת אחת יש כוח והשניה נופלת מהרגליים.

מונדיאל
מונדיאל
11/07/2018 9:17:44

מה גם שהגרמנים גמרו את חצי הגמר שלהם ב-30 דקות…

פאקו
Admin
11/07/2018 7:35:05

תודה על הניתוח המצויין שגיא. כתבת נכון על מרכז השדה בקרואטיה. זה משהו שהאנגלים לא נתקלו בו עד כה (לא מחשיב את המשחק חסר החשיבות מול בלגיה בשלב הבתים). בגלל זה גם קשה לי להבין את היחס הברור לטובתם באתרי ההימורים.

הייט אשברי
הייט אשברי
11/07/2018 7:53:25

We shall go on to the end. We shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our island, whatever the cost may be. We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender

שגיא – אני חושב שאתה קצת מזלזל בהיסטוריה של האנגלים . היסטוריה זה לא רק במונדיאלים . האנגלים הם ממציאי המשחק בצורתו המודרנית – באמצע המאה ה-19 . הם אלה שייסדו את התאחדות הכדורגל הראשונה ואת ליגת הכדורגל הראשונה. הם אלה שתרמו יותר מכל אומה אחרת להפצת המשחק – באמצעות המושבות הרבות שלהם ברחבי הגלובוס וגם כמדריכים ותיירים . לא בכדי תמצא ברחבי העולם קבוצות רבות שנקראות עד היום בשמם של מועדוני כדורגל אנגלים .
הלב רוצה רומנטיקה , ואין דבר יותר רומנטי מלראות את נבחרת הכדורגל של האומה שקידשה fair play ולחימה אפילו יותר מניצחון , חוזרת לקידמת הבמה של הכדורגל העולמי .
יחסי הכוחות שקולים היום . לקרואטיה יש 2 אסים – מברצלונה וריאל .
לאנגלים חסר מחץ התקפי , למעט הארי קיין . אבל יש להם נעורים והתלהבות , והם כולם מגיעים מליגה קשה ומתמודדים כל השנה מול כוכבי על מהיבשת . לקרואטיה מרכז שדה עדיף על הנייר, אבל כבר ראינו לאן הביאו ג'רארד ולמפארד את אנגליה במונדדיאלים קודמים . אז אולי דווקא הפעם , עם חבורה לוחמת שלא היו ממנה בכלל ציפיות בראשית הדרך ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/07/2018 13:01:44

לאנגליה יש המון מסורת. במונדיאלים זה בעיקר מסורת של הפסדים 🙂

שמייקל
שמייקל
11/07/2018 13:54:30

לא כל כך מדוייק…לקחו ב-66 וב-86 נכנעו לרמאות של מראדונה וב-90 רק לפנדלים מול אלופת העולם הנכנסת גרמניה. הם פחות לוזרים ממה שאומרים.. יעלו עם 0 : 1 מנגיחה של מישהו ממצב נייח כמו צרפת.

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
11/07/2018 17:47:17
Reply to  שמייקל

תיארת בעיקר את ההפסדים שלהם ולמה הם לוזרים
(היו מפסידים גם בלי היד של מראדונה . . .)
יש להם תואר אחד וזה יפה מאוד. אבל מאז לא הייתי אומר שישנה הצלחה מרובה

שמייקל
שמייקל
11/07/2018 18:37:27

אתה רק משער שהיו מפסידים…ופנדלים זאת רולטה…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 22:20:30

איך אתה יכול להיות בטוח שהיו מפסידים ללא היד של מרדונה אם אנגליה היו לא פחות טובים וללא היד של מרדונה היה שיוויון 1 ובבעיטות הכרעה גם ארגנטינה לא הצטיינה?

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 8:17:07

תודה רבה.
ראשית אני לגמרי עם מתן בעניין העייפות אך זה הרבה יותר מזה מדובר בטורניר מפרך וזה למעשה משחק שישי של שתי הנבחרות .
קרואטיה תשחק משחק שישי ב 25 ימים (כולל 2 הארכות).
ואנגליה תשחק משחק שישי ב 23 ימים (והארכה).
אלו גם לא סתם משחקים שכן
אלו משחקים שמגיעים אחרי שנה מפרכת
אלו משחקים עם לחץ מנטלי גבוה מאד
אלו משחקים של נוקאאוט ככה שהרוטציה הייתה הפעם קטנה במיוחד (נכון לכל 4 העולות לחצי ).
ולכן יש כאן אפקט מצטבר .
כשחושבים על כך שבגמר מחכה נבחרת רעננה וצעירה יחסית שעברה באופן חלק את שלהי הנוקאאוט ב90 דקות אז עולה אפילו החשש מתבוסה של המנצחת כאן הגמר
(אם קרואטיה למשל תעלה אחרי הארכה אז יוצא שבמצטבר היא שיחקה בדיוק 90 דקות שזה משחק שלם יותר מצרפת ועם יום מנוחה פחות ושלא לדבר על העומס הנפשי בדקות אלו ובתוספת עומס בדו הקרבות מהנקודה ).

לכן לא הייתי מזלזל כלל בעייפות ובייחוד באפקט המצטבר שלה.

2. מבחינת הערב כבר כתבתי שרק משהו נועז יוכל לעזור לקרואטיה לנצח היום אך גם לתת פייט כלשהו בגמר.
המשהו הנועז הזה הוא לאפשר מנוחה לברומטר הגדול של הנבחרת הזו (מודריץ ) ולסמל הגדול (מנדוקיץ).
אני מאמין שגם עם קובצביץ מריאל יחד עם פרשיץ מאינטר וכמובן רקיטיץ מברצלונה היתרון במרכז השדה יהיה קרואטי .
בסוף במידת הצורך תמיד יהיה ניתן להשתמש במודריץ .
שגם יגיע רענן ויוכל להשפיע יותר .
זה גם יוכל לאזן במעט את היתרון הצרפתי בגמר.

פאקו
Admin
11/07/2018 8:42:18

אהרון, אף מאמן ששכלו בקודקודו לא ייקח החלטה כזו. אולי שווה להוציא את מנדז׳וקיץ׳ בגלל איך שהוא משחק. לא את מודריץ׳ ובטח לא כדי לשמור אותו לגמר.

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 11:09:29
Reply to  פאקו

פאקו תודה אני מאמין שיש לי שכל בקודקוד …לא בטוח שהיה לי את האומץ הנדרש.
אני מאמין ששכלית הרבה היו חושבים כך .
מבחינת האומץ לא להרבה יש אותו וחבל כי זה הדבר היחיד בעיני שהיה יכול להפוך את הגמר לדו צדדי .
אני גם חושב (שוב שכלית ) שקרואטיה תרוויח מכך מול אנגליה ספציפית.
ובכלל למה לגיטימי להחליף שחקן דקה 60 ולא לעלות אותו דקה 60 ?
זה הכל עניין של גישה וחשיבה מחוץ לקופסה.

שומה
שומה
11/07/2018 15:51:14

זה קצת כמו שתציע לסטיב קר לא לשחק עם סטף קארי בגמר המערב כדי שיגיע רענן לגמר הנבא

שמעון טבדי
11/07/2018 8:42:44

הקרואטים עייפים, מותשים והכל הולך לאנגלים בטורניר.

אני מהמר על 1-0 לקרואטיה בהארכה. מנגוקיץ יחגוג

Berch
Berch
11/07/2018 8:49:19

הלב אומר אנגליה כי הם אנדר דוגים ומגיע להם אחרי כל כך הרבה זמן.
מצד שני הלב אומר קרואטיה כי הם אנדר דוגים והגיע הזמן שנבחרת חדשה תרענן את רשימת הזוכות.
אני בעד שתיהן !!! אולי אני אפילו אראה את המשחק בגלל זה 🙂

מונדיאל
מונדיאל
11/07/2018 9:15:43

אנגליה פייבוריטית בסוכנויות ההימורים? מפתיע. אולי רק בגלל הרוח של האוהדים והתקשורת. קרואטיה היתה ונשארה עדיפה מבחינת כדורגל.

מסכים לכל ההערות פה לגבי העייפות וכו'. אם יש מישהו להושיב אז אולי מנדז'וקיץ'. הוא חלוץ מטרה גבוה כבד קלאסי, כזה ששלושת הבלמים האנגלים יודעים יופי איך לסגור. אם יש לקרואטים כוח הוא באגפים, כמו שעשו נגד מערך שלושת הבלמים הארגנטינים, כשיש שני מוסרים מעולים כמו מודריץ'-רקיטיץ' מאחורה. כאמור, עוד הארכה תהרוג את הקרואטים, לכן כדאי שישיגו יתרון מוקדם ככל האפשר, ונראה שהם יעלו להתנפל על האנגלים מההתחלה.

סיכויים: כמו אתמול, פיפטי-פיפטי.

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 11:13:42

שגיא אתה שוכח דבר אחד.
זה לא 2 משחקים וחצי ב 10 ימים
זה 7 משחקים ב 30 יום (במקרה של קרואטיה ו 28 במקרה של אנגליה).
יש כאן אפקט מצטבר .
בכריסמס לאחר הטירוף יש מנוחה גדולה של שבועיים (באמצע משחק גביע סיבוב מוקדם על פי רוב קבוצת פריימייר ליג מול קבוצת ליגה נמוכה).
חשוב מכך ישנם תכנוני רוטציה שכן לא כל משחק קריטי יש למשל קבוצות מסוימות שמוותרות על סגל מלא במשחק נתון בשביל המשחק הבא.
כאן זה טורניר ובטורניר הזה הרוטציה נמוכה במיוחד .
כמובן שהלחץ המנטלי כבד הרבה יותר ממשחק ליגה רגיל.
זה טורניר "חיים" לחלק ניכר מהעולות לחצי תוסיף לזה את הלחץ של הארכה ודו קרבות הפנדלים וההבנה שכל טעות קלה שבקלות ואתה בבית (תשאלו את פרננדיניו ) ותבין שזה משהו אחר לחלוטין .

שגיא נאור
שגיא נאור
11/07/2018 11:29:48

7 משחקים ב-30 יום זה לא קצב גבוה יותר מבמהלך השנה – באירופה משחקים 2 משחקים בשבוע כמעט כל השנה – ליגה וליגת האלופות או גביע או משחקי נבחרת. נכון שנעשית שם רוטציה בחלק מהמשחקים (בעיקר בגביע) אבל לא צריך להגזים – העומס במונדיאל אינו יוצא דופן.

שנת כדורגל סטנדרטית מתחילה באמצע/סוף אוגוסט ומסתיימת בסוף אפריל, כלומר 8 חודשים. 38 משחקי ליגה + ליגת האלופות (10 משחקים לקבוצות שמגיעות לרבע גמר) + גביע + משחקי נבחרות – אתה לא יורד מ-50 ואפילו 60 משחקים. תעשה לבד את החשבון.

התעלמת מהנקודה ששתי הנבחרות שיחקו בפועל רק 4 משחקים כי ההרכב הראשון נח בסיבוב השלישי. אם תוסיף את ההארכות של קרואטיה תקבל עוד 60 דקות.

השחקנים מגיעים אומנם אחרי עונה ארוכה אבל היתה להם מנוחה של חודש, חודש וחצי מסיום הליגות לתחילת הטורניר.

פאקו
Admin
11/07/2018 12:19:46

הרוכבים בטור דה פראנס רואים את הדיון הזה ומתפוצצים מצחוק.

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 13:02:19
Reply to  פאקו

פאקו לא מדויק בכלל .
אם אתה טוען עקרונית על מאמץ בוודאי שאתה צודק .
אך הדיון העיקרי סביב יכולתו של פרום לזכות בטור נסבה בדיוק סביב העניין הזה של עומס לאחר שהתחרה בג'ירו .

פאקו
Admin
11/07/2018 14:22:51
Reply to  פאקו

לא התכוונתי כלל לפרום, אלא לעובדה שכל רוכבי הטור רוכבים 5-6 שעות בממוצע ביום, 21 ימים רצוף (טוב, עם שני ימי מנוחה).

שגיא נאור
שגיא נאור
11/07/2018 14:27:25
Reply to  פאקו

אפרופו עניין העומס הפיזי בענפים שונים – ברור שאין מה להשוות בין רכיבה בטור למשחק כדורגל – אתה מכיר מקום בו יש מידע השוואתי על ענפים שונים בנוגע לרמות מאמץ? פשוט אני כל פעם נכנס על זה לוויכוחים עם דסקל שמשווה לי מרחק שעושה כדורגלן לכדורסלן, טניסאי או שחקן פוטבול כטענה שבמשחק כדורגל משקיעים מאמץ רב יותר.

פאקו
Admin
11/07/2018 14:58:25
Reply to  פאקו

האמת שלא.

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 13:00:04

שגיא עד כה אז ככה.
קרואטיה למשל שהיא הסובלת העיקרית מרעננות נשחקה הרבה יותר ולא התעלמתי מהחופשה במחזור השלישי בבתים הנה הנתונים
מודריץ שיחק 485 דקות ב 5 משחקים שזה ממוצע של 97 דקות למשחק (תראה כמה הוא שיחק בריאל בנוקאאוט ותבין תהבדל)
אחריו לוברן 440 דקות (88 ממוצע )
רקיטיץ 429 דקות (86 )
פרישיץ 422 (84 ) וידה 420 (84 )
מנדוקיץ 403 (81 )
וורסאליקו עם 397 (79 )

האנגלים אגב הרבה יותר רעננים
מוליכים אותם סטונס ומגוויר עם 435 דקות (87 )
כל היתר לא הגיעו ל 400 דקות הרוטציה בהתקפה הייתה הרבה יותר גדולה קיין מוביל את שחקני ההתקפה עם 363 דקות ( 73 למשחק).

אם נשווה רגע לצרפת אז קבל נתון
גריזמן אחרי שכבר שיחק חצי גמר עם 479 דקות.
ג'ירו 465 דקות ואמפבה 444 דקות .
כולם פחות ממודריץ גם אם לא ישחק דקה בגמר …הם גם יותר צעירים ממנו .

בקיצור העומס הוא גדול ופקטור משמעותי .
במאמרים שלי טרם פתיחת הטורניר התייחסתי באחד מהם לנקודה הזו והנחתי שיחסית הטורניר הזה יתחיל פחות עמוס מכיוון שרוב הליגות הוכרעו הרבה לפני הסיום (בניגוד למשל ל 2002 )
אך סייגתי ואמרתי ששחקני ריאל למשל שהתכוננו לגמר האלופות יסבלו מכך ככל שהטורניר יתקדם.

לסיום : אני רואה ועוקב אחרי הטורנירים הללו זמן רב.
מ 02 אני גם עוקב במיוחד אחרי גילאי השחקנים וראיתי מספיק דוגמאות להתרסקות הנבחרות הגדולות שהיו גם גדולות בגיל השחקנים.
החל מאנגליה של לאמפרד ,ג'ארד וטרי וכלה בפורטוגל של פיגו 02.
לשחיקה ולעייפות תפקיד מרכזי של ממש שלא ניתן לביטול .
בטורניר שכזה שמשוחק לאחר עונה שוחקת שכזו במזג אוויר שונה מיתר השנה . (תוסיף לכך את הטיסות ממקום למקום מה שאין כן כ"כ בעונה הסדירה באנגליה /ספרד ותקבל נקודה שמחייבת התייחסות רצינית ביותר).

שגיא נאור
שגיא נאור
11/07/2018 14:39:46

לא הבנתי למה הבאת את הנתונים האלה, הרי ברור שקרואטיה שיחקה יותר מאנגליה. אז הקרואטים שיחקו בממוצע 10 דקות יותר, אז?
בכל מקרה, לשחק 5 משחקים (נגיד, משחקים מלאים לפי ממוצע הדקות) בשלושה שבועות זה לא מאמץ פיזי נדיר, במיוחד לא אחרי פגרה של חודש-חודש וחצי.

איזו נבחרת התרסקה הפעם בגלל עייפות וגיל השחקנים?

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 15:05:28

הבאתי את הנתונים בכדי להוכיח שזה מאמץ הרבה יותר רציני מהממוצע ועוד ביוני .
זה ממש לא הרוטציה שמודריץ מקבל בריאל.

נבחרות מתרסקות
אז ככה.
המובהק ביותר פורטוגל העייפה של 2002 עם כוכבים בגיל מבוגר.
אך יש דוגמאות פחות מובהקות שלמרות שנבחרת צלחה שלב כזה או אחר הם היו רחוקים מהיכולת והודחו
כזו למשל הייתה אנגליה 2010
(ו 2006 למרות שעשתה רבע גמר)
ובמידת מה צרפת 2010 (ועוד יותר 2002 )

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 11:40:09

למרות רק זכייה אחת בבית גם בשנים שאחרי כן היא הייתה אחת הנבחרות הטובות בעולם אף שזה לא תורגם לזכייה בטורנירים. ברהע גמר ב-70' היא שלאה במשחק נגד גרמניה והובילה בשער אחד ואלף ראמזי בטעות טפשית ויהירה ולא אופיינית הוציא את כוכבו הגדול בוב צ'רלטון (אחיו ג'קי היה בלם של הנבחרת) וגרמניה עד לסיום הבקיעה שני שערים וניצחה.
גם ב-90' היא הייתה מעולה ומהטובות בעולם והייתה לא פחות טובה מגרמניה בחצי הגמר והפסידה בבעיטות הכרעה לאלופה שבדרך.
כך שאנגליה שווה יותר מההישגים שלה ולא פעם שיחקה מתחת לרמתה כששחקני מפתח ושחקנים ברמה עולמית לכל הדעות כמו חנשל ג'רארד ולמפארד שיחקו חלש.

שגיא נאור
שגיא נאור
11/07/2018 12:00:58

כל נבחרת יכולה להביא כמה משחקים שהיא שיחקה טוב והודחה, זה לא רציני.
אם הייתי מציין גם את אליפויות אירופה בכלל המצב של אנגליה היה מביך – 14 טורנירים, ב-5 היא בכלל לא העפילה, ב-4 היא לא עברה את שלב הבתים, 2 חצאי גמר, 0 גמרים, 0 זכיות. כל מילה מיותרת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 14:11:50

לא דיברתי לגבי הטורניר אלא לגבי רמת סגל השחקנים שב-70' וב-86' ו-90' הייתה מעולה ומהטובות בעולם ובשני האחרונים היא הייתה מועמדת לזכייה ולא רק בעיני האנגלים ולא פחות טובים מהיריבות שנדיחו אותם כשב-86' הפסידו 1:2 לארגנטינה כשהשער הראשון של האלבסטה היה לא חוקי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 15:22:24

*צ"ל "האלביסלסטה" במקום "האלבסטה".

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 14:13:55

לגבי היורו באמת אין הסבר. אולי התייחסו פחות ברצינות לטורניר הזה.

pingpong
pingpong
11/07/2018 20:36:50

היורו היה במשך שנים טורניר קטן של 4 נבחרות ובהמשך של 8, היחידות שהעפילו יותר מאנגליה הן רוסיה(אם מכלילים את התקופה כברה"מ),ספרד, וגרמניה(אם מכלילים את ההופעות כמערב גרמניה)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
11/07/2018 13:04:50

תודה שגיא על ההשקעה העצומה ורמת ההבנה.
אין ספק שהעייפות תהיה בעוכריה של קרואטיה. אני גם הייתי רוצה לראות את אנגליה בגמר בגלל (1) הצבע והמסורת שלהם ובעיקר של האוהדים, (2) בגלל שמאבק בין שתי "גדולות" הוא יותר פיקנטי, ו (3) בגלל שזה יהיה תענוג לראות את הצרפתים משפילים את האנגלים. יש לי חברים בצרפת שישמחו לקבל מייל ממני אחרי הגביע . . .

אסף
אסף
11/07/2018 13:37:38

אנגליה עם 1-0 מאיזה מצב נייח.

הערבי
הערבי
11/07/2018 14:52:33

לא סובל את אנגליה אפילו שהם באו צנועים כל יום הם מקלפים קצת מעורם ומראים כמה יהירים הם. השיר המעצב הזה THREE LIONS כבר יצא לי מהוורדים .
לאנגליה יש מסורת כדורגל אבל היא לא אחת ממעצמות הכדורגל העולמי (ברזיל גרמניה איטליה) ולא ברמה השנייה גם (ספרד צרפת ארגנטינה) חוץ מהבלחה אחת בטורניר ביתי לפני 50 שנה (לכן צריך לקחת את התואר בערבון מוגבל) אנגליה לא השיגה כלום למרות זאת יש לה מעמד מיוחד בגלל היותה בעלת הליגה הטובה היותר בעולם.
אחרי מה שהיא עשתה מול בלגיה שבאה להפסיד (לתת לשחקנים לנוח זה בסדר) כדי לסדר לעצמה הגרלה יותר נוחה לטעמי זה יריקה לאיתוס הבריטי של הפיר פליי ומשחק גברי לכן אני לא רוצה לראות אותם בגמר

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 15:35:13
Reply to  הערבי

לא צריך לקחת את התואר בעירבון מטגבל כי היא הייתהמהנבחרות הטובות ביותר בעולם וכך גם ב-70' שהייתה טובה מגרמניה ברבע הגמר והובילה בשער אחד עד שסיר אלף ראמזי בהחלטה מטומטמת ויהירה מאוד הוציא את כוכבו הגדול בובי צ'רלטון וגרמניה הבקיע דני שערים עד לסיום (ב-38' מאמן ברזיל לא שיתף את כוכבו הגדול לאונידס ברבע הגמר נגד איטליה והאיטלקים ניצחו. עם לאונידס לברזיל היה סיכוי רציני לזכות בגביע העולם עשרים שנים לפני פלה).
גם ב-86' ו-90' הייתה לאנגליה נבחרת מהטובות בעולם שהייתה לא פחות טובה מהאלופות שבדרך כשב-86' קופחה נגד ארגנטינה עם אישור השער ביד של מאראדונה וללא שער זה לא ניתן לדעת איך היה מסתיים המשחק (אמנם ארגנטינה הייתה יכולה לנצח בכל מקרה אך אנגליה הייתה לא פחות טובה) וב-90' הפסידה בבעיטות הכרעה נגד גרמניה.
אז אמנם יש לה רק זכייה אחת בביתה אך זו לא הייתה הבלחה ולא תואר בעירבון מוגבל כמו שהתואר היחיד של צרפת בביתהאינו בעירבון מוגבל.

הערבי
הערבי
11/07/2018 18:25:14

אתה מתרץ את הכישלונות של אנגליה לאורך השנים כמו אוהד אנגלי טיפוסי.
בשורה התחתונה גמר אחד בכל טורנירי היורו והמונדיאל ו 4 חצאי גמר (כולל הנוכחי) מ 23 טורנירים שהעפילו אליהם (36 סה"כ)
אומת כדורגל צריכה להצליח בתדירות גבוהה מזאת ולא פעם ב30 שנה.
המזל (לפי דברך) לא חייך אליהם בשנים עברו הפעם הוא החזיר להם באקסטרא גם לקבל הגרלה נוחה מאוד כדי לבנות את הביטחון (שאפילו מול טוניסיה נזקקו לשער בדקה מאוחרת מאוד) וגם שאת המשחק האחרון בבית מול יריבה בכירה אתה אמור להפסיד כדי לסדר לעצמך המשך כל יותר. בשמיניית גמר השחקן הכי טוב בקולמביה פצוע ולא יכול לשחק וגם אז אתה נזקק לפנדלים וברבע אתה מקבל את הנבחרת הכי חלשה שיכלת לקבל אבל אתה יודע מה כל זה תירוץ אחד גדול ששווה לקליפת השום כמו הנק' שהעלת על 86 ו90 לכן מבחן התוצאה הוא שקובע אנגליה בחצי הגמר הפעם אבל היא בטח לא אחת מהמעצמות של הכדורגל העולמי.
המעצמות הן:
1. ברזיל (5 זכיות במונדיאל טופ 4 (כולל זכייה) 11 פעם)
2. גרמניה (4 זכיות טופ 4 13 פעם 3 יורו טופ 4 9 פעם )
3. איטליה (4 מונדיאל טופ 4 8 פעם 1 יורו טופ 4 5 פעם)
4. ארגנטינה (2 זכיות טופ 4 5 פעם קופה אמריקה מאז 1985 2 זכיות טופ 4 8 פעם)
5. צרפת (1 זכיות טופ 4 (כולל 2018) 6 פעם 2 יורו טופ 4 5 פעם )
6. ספרד (1 זכיות טופ 4 2 פעם 3 יורו טופ 4 4 פעם )
7. הולנד (3 סגניות טופ 4 5 פעם 1 יורו טופ 4 5 פעם)
8. אורוגוואי (2 זכיות טופ 4 5 פעם קופה אמריקה מאז 1985 3 זכיות טופ 4 8 פעם)
9. אנגליה (1 זכיות טופ 4 3 פעם 0 גמרי יורו טופ 4 2 פעם )

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 22:25:41
Reply to  הערבי

אתה כמובן צודק ברמת התוצאה וזה מה שקובע בספורט תחרותי. אך מבחינת רמת הסגל לאורך השנים הם הרבה יותר טובים מאשר ברמת ההישגים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 15:05:22

אנגליה, לא משנה תוצאה, ולו כדי לקבל את הקרב על לה-מאנש או מלחמת לה-מאנש או מלחמת 120/90 הדקות(+).
אך כמובן שיהיה רק מאבק ספורטיבי בלבד ולא כמו "הקרב של ברן" https://m.ynet.co.il/Articles/3250475).

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 15:52:28

איזה משחק מוזר הוא הכדורגל שראשייה בזמן ובמקום הנכון מקרן קובעת את המשתתפת בגמר.
הכל עניין של מזל

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
11/07/2018 18:08:50

לוקה הוא השחקן החביב עלי במונדיאל ואחריו שחקני היונייטד ג'סי וראשפורד.
במשחק האחרון מודריץ שיחק הרבה מתחת לרמתו הרגילה. מקווה ש 4 ימי מנוחה יאפשרו לו להראות מדוע הביא לריאל 3 אליפויות אירופה רצופות….

ולדי קוגן
ולדי קוגן
11/07/2018 18:50:08

אנגליה צרפת בגמר, יהיה אדיר. מה שרק אומר שקרואטיה תעבור

עידן
עידן
11/07/2018 21:05:33

וואו טריפייר איזה גול

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 21:07:18

שוער צריך לקחת כדור 'רך' כזה

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 21:09:13

אנגליה תעשה שגיאה גורלית אם תשחק הגנה. היא חייבת לשחק כמו ב-0-0

גל אל איי
גל אל איי
11/07/2018 21:09:58

השער רשום כולו על מודריץ׳. עייפות ושחיקה מישהו הזכיר?

גל אל איי
גל אל איי
11/07/2018 21:11:09

גמר מזרח-מערב. צרפת הקאפקייקס., אינגלנדה הלברוניאדה

עדן
עדן
11/07/2018 21:16:20

לאור ההיסטוריה- יהיה קצת מצחיק לראות את אנגליה ןצרפת מתחרות על התואר בגמר על אדמת רוסיה

מונדיאל
מונדיאל
11/07/2018 21:31:15

החצי שעה הכי טובה של אנגליה ככל שאפשר לזכור שנים אחורה
שווים עוד גול אחד, רק שלא יצטערו

פאקו
Admin
11/07/2018 21:33:50
Reply to  מונדיאל

ממש ככה. קרואטיה לא רחוקה מעקיצה שלא ממש מגיעה לה.

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 21:35:42

סטרלינג האנגלי נראה לי צעיר מצויין. מסוכן ביותר

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 21:36:33

האנגלים עושים 'נבדל' כמו קבוצת נערים. לא לימדו אותם?

Ip
Ip
11/07/2018 21:36:46

אנגליה נראית מצוין. קרואטיה לעומת זאת לא הגיעה למשחק בכלל

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
11/07/2018 21:45:14

ההגנה הקרואטית ממש חולמת. לא חושב שזה קשור לעייפות אלא להכנה טקטית

ADISU
ADISU
11/07/2018 21:56:42

האנגלים עוד יחטפו איזה גול מטופש עם כל ההחזרות לשוער ומצד שני הם לא ממש מפוקסים בהתקפה

הפועל גזר
הפועל גזר
11/07/2018 22:03:37

וואלה בהשוואה לאתמול זה משחק משעמם

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:03:46

השחורים האנגלים כאלה חמודים! ADISU צורק! המסירות שלהם לשוער מסוכנות.

הפועל גזר
הפועל גזר
11/07/2018 22:05:05

אמן שיחטפו, זה יפתח את המשח

הפועל גזר
הפועל גזר
11/07/2018 22:05:21

ק

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 22:12:58

רביץ׳ זה בריון חמום מוח

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:26:03

אוי ואבוי

פאקו
Admin
11/07/2018 22:26:08

בעיטת קראטה לשוויון

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
11/07/2018 22:27:16

הגול הקרואטי זה לא עבירה עקב הרמת הרגל ליד הראש של המגן?

עידן
עידן
11/07/2018 22:29:13

רוב השופטים היו שורקים על זה פאוול

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:29:31

איזה מזל לאנגלים מטומטמים שלא יודעים איך לשחק עם שוער

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 22:29:45

מע שחשב שהקרואטים ינצחו בקלות או די בקלות רואה שבכדורגל לא תמידעל הנייר קובע ואף לא תמיד מי שיותר טוב מנצח כמו שברזיל חוותה על צוטאקה כשהייתה הרבה יותר טובה מבלגיה.

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 22:31:21

קרואטיה העבירו שלושה הילוכים, הם בטירוף, איזו רוח לחימה

ADISU
ADISU
11/07/2018 22:31:53

אנגליה מפגרת

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:33:56

וואללה איזה משחק מהיר. כיף

פאקו
Admin
11/07/2018 22:40:29

שתי מחציות הפוכות.

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:41:10

המשחק הכי מהיר והכי דינמי עד עכשיו. גם מלא שגיאות איומות, במיוחד האנגלים המטומטמים

קצאל
קצאל
11/07/2018 22:52:55
Reply to  מנחם לס

אנגלים מטומטמים .

Ljos
Ljos
11/07/2018 22:56:43
Reply to  קצאל

comment image
צריך לשחרר אותך מהמראה?

ADISU
ADISU
11/07/2018 22:42:27

מה שכן,אסור לאנגלים להגיע לפנדלים

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:43:11

הקרואטים הרבה יותר זריזים וערמומים

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 22:44:05

קיין מוסר חזק מדי

שמעון
שמעון
11/07/2018 22:44:35

יאללה כמה הסדמנויות לקרואטים יאללה גמרו את זה כבר

Ish
Ish
11/07/2018 22:46:43

לאנגלים באמת אין שחקנים יותר טובים מיאנג, לינגארד ורשפורד?

Ljos
Ljos
11/07/2018 22:52:08
Reply to  Ish

יותר טוב מג'סי לינגארד? אתה בטח צוחק.

אבל חבל שהשחקן האנגלי עם השם האהוב עליי לא הגיע. טרוי דיני.

Ish
Ish
11/07/2018 23:09:27
Reply to  Ljos

יש לזה פיל חזק של סרקזם, אבל אני כל כך לא עוקב אחרי מה שקורה בכדורגל שיש אצלי שבריר פצפון של ספק. הייתי צריך לחפש בשביל לגלות שהם משחקים במן-יו. אין פלא שהם כזאת קבוצה חסרת מעוף עכשיו.

Ljos
Ljos
11/07/2018 23:17:49
Reply to  Ish

זה בהחלט הפיל שבחדר.
ראשפורד הוא מקרה של שחקן צעיר ומבטיח שמיובש על ידי מוריניו.
ג'סי ויאנג הם תופעה לא מובנת.

Ip
Ip
11/07/2018 22:58:06

משחק שלישי עם הארכה לקרואטיה, זה עומס משוגע שיש עליהם. נבחרת עם לב וגאווה מדהימים. ובכל זאת, צרפת נראית שתי רמות מעל שתי היריבות האפשריות. זה לא אומר שינצחו, אבל הם בהחלט צריכים לעשות זאת.

Ljos
Ljos
11/07/2018 23:05:12
Reply to  Ip

זה בסדר, הם מצאו את השיטה. אם מתחילים לשחק רק במחצית השנייה, 30 הדקות של ההארכה לא מפריעות.

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:05:36

איזו הצלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:15:34
Reply to  מנחם לס

פאול גס

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 23:19:56
Reply to  דה שוט

לא היה משהו מכוון אלר היתקלות בשחקן.

ADISU
ADISU
11/07/2018 23:08:53

השופט לא ממש מת על המלכה

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:09:00

פעם פנדלים היו רק ע"י שחקנים שסיימו את ההארכה. החוק עדיין קיים?

עידן
עידן
11/07/2018 23:09:47
Reply to  מנחם לס

כן

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:15:05

בעיקרון זה פנדל – השוער איחר ופצע את מנג׳וקיץ׳ בפראות, אבל אי אפשר לשרוק את זה

ADISU
ADISU
11/07/2018 23:18:00
Reply to  דה שוט

איך איחר,השוער הגיע לכדור ועל הדרך התנגש בשחקן.
אם כבר היה מגיע פנדל ברור שלא נשרק במחצית השניה כשהכשילו את סטרלינג ברחבה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 23:21:00
Reply to  דה שוט

הוא בעט בכדור ולא איחר ונתקל בשחקן הקרואטי ואיןנכאן כל עברה.

ADISU
ADISU
11/07/2018 23:15:45

השופט נגד אנגליה בבירור!

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:17:48
Reply to  ADISU

גם אני מרגיש שהוא לטובת היוגוסלבים

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:16:13

צרפת ינצחו בגמר 4:0

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:19:15
Reply to  דה שוט

דה שוט, חשבתי שרק בכדורסל אין לך מושג. אם אנגליה בגמר, 0-2 לאמגלים

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:25:08
Reply to  מנחם לס

אנגליה לא בעטה למסגרת הערב מנחם

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 23:26:22
Reply to  מנחם לס

צרפת טובה יותר באופן משמעותי.

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:18:15

מודריץ חלש
מתקזז עם קיין הבלתי קיים

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:20:28

השחורים האנגלים נראים כמו מקבוצת נוער

פאקו
Admin
11/07/2018 23:21:33

רוסו מפרק עכשיו את האולפן.

דורון
דורון
11/07/2018 23:27:57
Reply to  פאקו

חחח תגובתך הקודמת 42 בול

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:21:37

FUCKEN UNBELIEVABLE

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:22:20

יששדשששש תם הטקס. אמרתי לכם מנגוקיץ יחגוג

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
11/07/2018 23:23:40
Reply to  שמעון

פער של שער אחד ויותר מעשר דקות לשחק עם התוספת

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:23:19

שייייטטטטטט!
קרואטיה הורגת את הרומנטיקה!

דורון
דורון
11/07/2018 23:28:40
Reply to  יום אחד

חחח

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:23:57

קרואטיה מרגשת

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:25:58
Reply to  דה שוט

היא לא.

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:26:51
Reply to  יום אחד

סינדרלה,
לא מרגשת.

דה שוט
דה שוט
12/07/2018 0:10:18
Reply to  יום אחד

בבראקט שלה היא לא סינדרלה. כל החזקות עפו משם

יום אחד
יום אחד
12/07/2018 0:14:02
Reply to  דה שוט

מסכים
אבל היא סינדרלה נצחית, כמו אורגוואי.
גם בגלל ההיסטוריה העקובה מדם של המדינה הצעירה הזו.

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:25:12

קיין אפס מחלט

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:25:36

אנגליה חוזרת
וורדי מבקיע.

פאקו
Admin
11/07/2018 23:30:22
Reply to  יום אחד

בלי מחחרז הוא לא מבקיע

עידן
עידן
11/07/2018 23:25:37

האמנתי בהם מהתחלה הקרואטים האלו.גם בבראקט של לפני המונדיאל שמתי אותם בגמר מול ברזיל(צרפת הייתה האופציה השנייה אם ברזיל תיפול).אם יעלו ישברו את השיא של 98 של שוקר ובובאן שסיימו מקום שלישי.בגמר יפסידו לצרפת.

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:27:00

הקרואטים פשוט שחקנים טובים יותר

דורון
דורון
11/07/2018 23:32:08
Reply to  מנחם לס

זה שינוי מומנטום אדיר, מחצית 1 חשבתי שזו הנבחרת המשתפרת בטורניר וראויה לגמר, ואז החרב המהפכת

עידן
עידן
11/07/2018 23:33:31
Reply to  מנחם לס

מודריץ-ריאל מדריד
ראקיטיץ-ברצלונה
מנדוקיץ-יובנטוס
פריסיץ-אינטר
ברזוביץ-אינטר
לוברן-ליברפול
ואסאליקו-אתלטיקו מדריד
גם קובאצביץ שלא משחק היום הוא בריאל מדריד

שאר השחקנים גם משחקים בקבוצות טובות כמו מונאקו הופנהיים שעלו לליגת האלופות פרנקפורט ומילאן

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:40:04
Reply to  עידן

נבחרת טובה . מול צרפת יגמר המזל. הקישור הצרפתי יהרוג את הקישור הקרואטי ולצרפת יש את שובר השיווין אמבפה. בעצם זה קרב ישיר גם על הmvp מודריץ מול אמבפה

עידן
עידן
11/07/2018 23:43:14
Reply to  שמעון

גם אני חושב שצרפת ינצחו אבל מהצד של הבראקט של המזרח קרואטיה הנבחרת הכי טןבה כיום-יותר מספרד אנגליה קולומביה ושאר הנבחרות

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:46:58
Reply to  עידן

מסכים איתך

וולטייר
וולטייר
11/07/2018 23:56:20
Reply to  שמעון

עם כל הכבוד לאמבפה הוא עדיין משחק רוב המשחק כמו ילד. גריזמן טוב וחשוב ממנו להתקפה הצרפתית בכמה רמות במונדיאל הזה.

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:28:24

חח מנגויץ איזה הצגות 🙂 ניימאר מקנא אפילו באוסקר של ההצגות הוא לא זוכה

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:29:37

האנגלים יותר מדי עייפים אפילו לנתר

דורון
דורון
11/07/2018 23:33:17

המשחק-חרב מתהפכת, כמו חרב פיפיות

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:33:57

לאנגלים אין שום ערמומיות. הם בוקים

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:35:51

לא יודע למה אני מתעב את דלי עלי הסה יש לו פרצוף מעצבן

פאקו
Admin
11/07/2018 23:38:04

סובשיץ' ביום חופש היום. בלי פנדלים.

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:38:10

יאללה שלושת החתולים מיאווו הביתה למלכה אליזבת

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:38:18

אנגלים מטומטמים. דה שוט צדק

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:39:45

צרפת – קרואטיה? הכי פחות מעניין שיכול להיות. לאנגלים פשוט אין ארסיות וכלחכמת משחק. ממש מרובעים

ADISU
ADISU
11/07/2018 23:46:08
Reply to  מנחם לס

תכלס' ,פשוט נאיבים וחסרי ערסיות,יותר מידי שעות תה אחר הצהריים (אם רק היה להם טיפה מהערסיות של האוהדים החוליגנים שלהם הם היו משיגים את הניצחון)

שמעון
שמעון
11/07/2018 23:41:13

איך פוטין קובע גמר בשעה 6? מה יש לו ככ דחוף שהגמר לא ב8 או 9?

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:44:05
Reply to  שמעון

פגישה עם ביבי ב9…

דורון
דורון
11/07/2018 23:45:38
Reply to  שמעון

שישב לסיגר וויסקי עם ביבי בערב

דורון
דורון
11/07/2018 23:54:24
Reply to  דורון

טלפתיה בהחלט אני ויום אחד רציתי לכתו בשעה 9בחיי

מנחם לס
מנחם לס
11/07/2018 23:41:46

המאמן האנגלי נראה לי כמו מנהל בית ספר תיכון פרטי. אחלה יורם. נכד של לורד

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:43:09
Reply to  מנחם לס

גדול!
מדמיין אותו יושב עם הכוס תה ב5 בערב…

דורון
דורון
11/07/2018 23:43:24
Reply to  מנחם לס

חחח יפה ואולי טיפה אף יהודי

ADISU
ADISU
11/07/2018 23:43:30

הזדמנות שלא תחזור לעקוץ את הגביע לאנגליה…הם יחזרו לאפסיות שלהם ל40 השנים הבאות

דורון
דורון
11/07/2018 23:48:42

חבל על אנגליה, כבוד למאמן הקרואטי,

אהרון שדה
אהרון שדה
11/07/2018 23:50:19

2014 קרואטיה במשחק הפתיחה של המונדיאל
2018 במשחק הסיום מי היה מאמין ?
98 קרואטיה הובילה 1-0 והפסידה 2-1
18 קרואטיה פיגרה 1-0 וניצחה 1-2 .
מי היה מאמין ?

הייט אשברי
הייט אשברי
11/07/2018 23:51:24

לא הגיע לאנגלים ששוב בעטו בדלי . כל עוד הם דבקו בתכנית המשחק ושיחקו עם סגירות טובות , הם הובילו . אבל לנבחרת שלא מסוגלת להבקיע שער במהלך משחק רגיל לא מגיע לעלות . הם קיבלו הזדמנויות זהב לעלות ל-2 : 0 מול נבחרת עייפה אבל פשוט הראו רמת סיומת נמוכה. הקרואטים ללא ספק עם יותר כישרון , וברגע שהמשחק עבר לשליטה שלהם הם הכריעו אותו .

דורון
דורון
11/07/2018 23:54:08

טלפתיה בהחלט אני ויום אחד רציתי לכתו בשעה 9בחיי

דורון
דורון
11/07/2018 23:59:36
Reply to  דורון

בתשובה לשמעון וגם למנחם על תיאור המאמן

דה שוט
דה שוט
11/07/2018 23:55:02

חברים – ראינו את אותו המשחק? אנגליה עם 0 בעיטות למסגרת!!!!

דורון
דורון
11/07/2018 23:57:15

תודה לשגיא נאור ולמגיבים, כיף לקרוא אתכם

עידן
עידן
11/07/2018 23:58:14

צרפת לדעתי ינצחו אבל אם יפסידו זה בשבילם יהיה קטסטרופה.הפסד שני רצוף בגמר נגד קבוצה פחות מוכשרת מהם(הפסידו גם לפני שנתיים בגמר ביורו שנערך בצרפת לפורטוגל)

דורון
דורון
12/07/2018 0:01:55
Reply to  עידן

+1 הצרפתים צעירים ובעלי כושר אדיר, והעיקר החיבור בינהם טיפה גולדן בשמחה

עידן
עידן
12/07/2018 0:15:38
Reply to  דורון

לצרפת לא רק שיש הכי הרבה כישרון באירופה(ברזיל שווה לה בכישרון אבל היא לא באירופה) אלא גם כל השחקנים בגיל המתאים ויהיו פייבוריטים גם ביורו ב 2020.
אמבפה בן 19
גריזמן בן 27
פוגבה בן 25
קאנוני בן 27
אומטיטי בן 24
וראן בן 25
לוקאס הרננדס בן 22
לוריס בן 31(לשוער זה צעיר)
פאבר בן 22

עוד כמה שחקנים שפחות שיחקו במונדיאל הזה בגלל סיבות שונות אבל יהיו סביר להניח גם ביורו 2020
מנדי המגן של סיטי בן 23
תומא לאמא בן 22
דמבלה מברצלונה בן 19
פקיר בן 24
סידיבה בן 25
ויש עוד את אלו שלא זומנו כמו ראביו מפריס סן ז’רמן שבן 23 וקומאן מבאיירן שבן 22

עידן
עידן
12/07/2018 0:16:33
Reply to  עידן

קאנוני=קאנטה

עידן
עידן
12/07/2018 0:21:16
Reply to  עידן

שכחתי גם את טוליסו מבאיירן מינכן שבן 23

דורון
דורון
12/07/2018 0:25:15
Reply to  עידן

עידן, המידע מעל ומעבר,לא הייתי שם לב ברפות הבנתי חחח, אוהב אותך אפלטונית וכמובן תגובותייך מצוינות ומעניינות תמיד

דורון
דורון
12/07/2018 0:18:50
Reply to  עידן

תודה, גם כי איני עוקב מספיק אלא במונדיאלים,אני רפה הבנה בכדורגל העכשווי

הערבי
הערבי
12/07/2018 0:17:15
Reply to  עידן

אני חושב שבגלל ההפסד ההוא צרפת תגיע עם רצח בעיניים הפעם חוץ ממודריץ' ומנזוקיץ' הם עולים על הקרואטים בכל עמדה על המגרש.
צרפת פבוריטית יותר גדולה מאשר לפני שנתיים אבל קרואטיה חזרה מפיגור כבר שלוש פעמים במונדיאל הזה אם אני דשאן אני לא מרפה עד שאני לא רואה 2-0 על לוח התוצאות

יום אחד
יום אחד
11/07/2018 23:58:52

יייססס
תכלס' עד ששרה מצליחה לראות משחק מונדיאל בחינם
היא מקבלת את קרואטיה…

מודריץ'
מודריץ'
12/07/2018 0:04:24

מי הדפוק שכל הזמן מוחק פה תגובות?

הערבי
הערבי
12/07/2018 0:09:36

לפחות קיבלנו גמר בין שתי הנבחרות הטובות בצד שלהן בהגרלה..
קרואטיה ניצלה את ההגרלה הקלה שלה והגיעה בצדק לגמר.
צרפת פיבוריטית כל כך שאני אתפלא אם היחס בווינר יהיה מעל 1.5.
לבי עם קרואטיה אבל הם לא ישרדו את המהירות הצרפתית.

דורון
דורון
12/07/2018 0:16:13
Reply to  הערבי

והעיקר החיבור בינהם טיפה גולדן בשמחה יש חברות בין השחקנים ואולי הרמונית גולדן בקטנה, זה חשוב מאד, כנראה שם אצל הקרואטים חיבר החברתי טוב

הערבי
הערבי
12/07/2018 0:30:37
Reply to  דורון

רוב הסגל רץ ביחד 7-8 שנים ביחד שזה מטורף בכדורגל ובמיוחד בכדורגל נבחרות.
אני דווקא משווה אותם לספרס של דאנקן (מנזוקיץ') פארקר (ראקיטץ) גינובלי (מודריץ') וקוואי (פרסיץ')…

*** אני מווה שאחרי המשחק העיתונות האנגלית תתנצל למוריניו שרדף שנתיים אחרי פרסיץ' אבל הבעלים והתקשורת חשבו שהוא לא שווה את ה 60 מ' יורו שאינטר דרשה ווינר ענק

וניל זה טרופי
וניל זה טרופי
12/07/2018 2:41:24
Reply to  הערבי

למה הגרלה קלה? זה שארגנטינה ספרד וגרמניה עשו במכנסיים לא אומר שזו הגרלה קלה. כבוד לקרואטיה. אני מקווה שינוחו הרבה כי בתכלס יש להם משחק שלם יותר בצרפת במצטבר. היתרון לצרפת ברור אבל הכל פתוח. מודריץ היום היה ענק.

קצאל
קצאל
12/07/2018 0:19:39

גו אינגלנד הום…

דורון
דורון
12/07/2018 0:24:42

עידן, המידע מעל ומעבר,לא הייתי שם לב ברפות הבנתי חחח, אוהב אותך אפלטונית וכמובן תגובותייך מצוינות ומעניינות תמיד

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
12/07/2018 7:43:51

אףחד לא שווה זיזו אחד…