מחשבות כדורסל של שישי בערב / רועי ויינברג

ג'ימי באטלר רוצה החוצה?

שמועות טוענות שלג'ימי באטלר נמאס מהגישה של חבריו הצעירים לקבוצה, קארל אנטוני טאונס ואנדרו וויגינס, והוא מבקש טרייד. אפשר במובן מסויים להבין אותו – שניהם לא בדיוק מנסים בהגנה כשאחד רודף אחרי חסימות לסטטיסטיקה והשני אולי שחקן ההגנה הגרוע בעמדה שלו מבין שחקני החמישייה בליגה. מעניין לחשוב באיזה קבוצות הוא יכול להתאים ומה הן יכולות לתת בחזרה.

לייקרס – ברנדון אינגרם, ג'וש הארט. הלייקרס חייבים עוד סטאר ליד לברון. קבוצה של רונדו, סטיבנסון ובאטלר לידו מצד אחד מביאה את כל מה שהוא שנא במזרח למערב אבל מצד שני היא קבוצת הגנה נהדרת. באטלר יכול לשחק טוב ליד לברון, כשחקן שקולע די טוב ממסירות ויכול להוביל את ההתקפה בזמן שג'יימס נח. הוא יתן לו לשמור כוחות להתקפה וישלים טוב חמישייה ליד רונדו, פופ, לברון וקוזמה (או סנטר אחר).

מינסוטה גם מרוויחה פה. הארט שחקן משלים שיכול להתאים ליד וויגינס וג'ונס או טיג בשני צדדי המגרש. אינגרם יכול להפוך לשחקן הגנה טוב והוא סקורר לא פחות יעיל מוויגינס, כשהוא קלע יותר טוב ושחקן יותר טוב בכל הקשור לריבאונד ומסירה. אינגרם אול-סטאר בפוטנציה וגרעין צעיר שלו, של וויגינס ושל טאונס יכול להפוך כל קבוצה למפלצת. זאת אולי ההצעה הטובה ביותר שהוולבס יכולים לקבל (בהנחה שבוסטון לא תעביר את בראון או טאטום והיא לא צריכה להעביר אותם על אף שחקן שהוא לא אנטוני דיוויס) ומעניין לראות אם הלייקרס יהיו מוכנים ללכת על משהו כזה בשביל להתחרות על אליפות השנה.

סן אנטוניו – קוואי לנארד. זורקים עוד בחירת סיבוב שני או אפילו ראשון ממינסוטה וזה יכול להיות טרייד הוגן. אין סיבה לפרט יותר מדי. שני השחקנים סופר-סטארים בשני צדדי המגרש וסגנונות המשחק שלהם לא רחוקים כל כך אחד מהשני. שניהם רוצים החוצה. הבבעיה היא שמאוד לא סביר שלנארד, שביקש לעבור לשוק גדול, יסכים להאריך חוזה במינסוטה. זאת הצעה נהדרת מבחינת 2 הקבוצות, אבל שתיהן לא יחפשו פתרון לשנה.

קליפרס – טוביאס האריס, פטריק בברלי. הקליפרס הם עוד קבוצה שמשוועת לסטאר ותשיג אחד בדמות באטלר. מינסוטה תשיג מהטרייד הזה פאוור פורוורד עם קליעה שיכול ליצור מצבים ולתת הגנה לא רעה, משהו שיתאים מאוד ליד טאונס ויצור קו קדמי חכם ומגוון. פטריק בברלי ליד ג'ף טיג בחמישייה יכול להיות קו אחורי עם הגנה חזקה שיוסיף ניהול משחק מעניין ויאפשר לוולבס לעשות טרייד המשך על טיוס ג'ונס, שיכול להביא להם עוד כישרון (למשל מרקיז כריס או דראגן בנדר).

הקיץ של פילדלפיה

זה היה קיץ די מעניין ב-76'. אחרי כל הסיפור עם בראיין קולנג'לו הם נתקעו בלי ג'נרל מנג'ר ועשו כמה מהלכים מעניינים. הראשון היה הטרייד של מייקל ברידג'ס על זאהיר סמית' והבחירה של מיאמי ב-2021. הטרייד הזה בטווח הקרוב לא התאים לסבנטי סיקסרס, בגלל שברידג'ס שחקן יותר טוב ויותר בשל מסמית'. בטווח הארוך זה יכול להשתלם, בגלל שמיאמי לא צפויה להיות קבוצה שתתחרה על הפלייאוף באותה שנה והתקרה של סמית'.

הסיפורים היותר מעניינים הם מה שקרה בקיץ. הם לא רצו התחייבויות ליותר משנה אחת, מה שכנראה גרם להם לאבד את ארסן אליאסובה (21 מיליון דולר ל-3 שנים במילווקי) ומרקו בלינלי (12 מיליון דולר לשנתיים בספרס). הם רצו גמישות מסוימת כדי לראות אם לברון ג'יימס יבחר לחתום שם, מה שלא קרה בסופו של דבר.

הם נשארו קצת מאחור בשוק קצרצר, כשכמעט כל השחקנים הבולטים מצאו קבוצות בטווח זמן קצר. לכן הם החליטו להמשיך עם המוכר והחתימו מחדש את ג'יי ג'יי רדיק ואמיר ג'ונסון. רדיק היה נפלא אחרי הכריסמס (17 נקודות למשחק ב-44% מהשלוש, מאזן של 32 ניצחונות מ-41 משחקים) וההשארות שלו תוסיף להם לא מעט. ג'ונסון סנטר מחליף סולידי שחשוב ברוטציה של כל קבוצה.

נוסף על כך הם הביאו סמול פורוורד מחליף. היה להם רק את רוברט קובינגטון בעמדה (ג'סטין אנדרסון לא מספיק) ולכן הם ניצלו את המחסור של דנבר בסלארי קאפ והביאו את החוזה הנגמר של וילסון צ'נדלר. צ'נדלר יכול לתרום בתפקיד דומה לזה שהיה בו בדנבר של 46 ניצחונות, כפורוורד ורסטילי שיכול לקחת ריבאונד, להגן בצורה סבירה ולמשוך שומר. הוא לא שומר טוב כמו קובינגטון אבל כמחליף בעל סגנון משחק די דומה הוא יכול להיות מתאים.

הם עדיין היו צריכים למצוא פתרונות לאליאסובה ובלינלי ובאותו זמן לנסות לשמור על מקום מתחת לתקרה. שנה הבאה יהיו להם 39 מיליון פנויים ובשוק עם שמות מעניינים זה יכול להספיק לחוזה מקסימום לכוכב כלשהו. פתרון מעניין כזה היה נמניה בילייצה במקום ארסן אליאסובה. בילייצה קלע לא פחות טוב מאליאסובה ומוסר עליון ממנו, כך שהוא ישתלב בטבעיות במרקם ויכול לזכות לדקות ליד שאריץ' ועוד 3 קלעים, או ליד אמביד כפאוור פורוורד.

המהלך המתבקש הבא, בהתחשב בזה ששאר העמדות מלאות, הוא שוטינג גארד מחליף. יש את ווין אלינגטון שגדל ליד פילדלפיה, בשוק. הוא כנראה לא יסכים לחוזה לשנה אחת או 1+1 ולכן סביר שנראה אותם מחפשים אופציות אחרות. מאוד סביר שנראה טרייד על קייל קורבר, אולי בתמורה לחוזה הנגמר של ג'ריד ביילס ובחירת סיבוב שני או זכויות בינ"ל על שחקן כלשהו. בשורה התחתונה הם ניסו לעשות בוסטון – לבנות להווה ולעתיד במקביל. על הנייר זה נראה לא רע.

נגמרה ליגת הקיץ ביוטה (ובסקרמנטו)

ליגת הקיץ הראשונות של העונה, ביוטה וסקרמנטו, נגמרו. חשוב לקחת אותן בפרופורציות, בכל זאת ליגת קיץ (טורניר שבו זכו בשחקן המצטיין ג'וש סלבי וארינזה אונקאקו בלאס וגאס ואורלנדו בהתאמה בעבר), אבל יש כמה דברים מעניינים משם ששווה לראות בליגת הקיץ האחרות של 2018, לאס וגאס, ובעונה הסדירה.

בחירת הזריקות של טריי יאנג. אולי הנושא החם ביותר. ב-3 משחקים הוא זרק 52 פעמים (17.3 במשחק) וקלע רק 12, מה שנותן לו 23% מאוד לא מחמיא מהשדה (לצד 13% מהשלוש ו-65% מהעונשין) כנגד הגנות לא חזקות במיוחד. יכול להיות שזה היה סתם רצף משחקים רע, בכל זאת מדובר ב-3 משחקים בלבד. הוא הראה ביטחון בזה שהוא לא הפסיק לזרוק, אבל הוא בבירור התקשה מול המשחק הפיזי של ה-NBA. מעניין לראות איך זה יראה בהמשך.

אף אחד לא מצפה מאטלנטה או ממנו להראות תחרותית, אבל איש לא רוצה שהוא יסיים עונת רוקי עם האחוזים האלה. לזכותו יאמר שזה מדגם קטן, ליגת הקיץ לא באמת משפיעה על משהו והקליעה הרעה מהעונשין יכולה לרמז על כך שמדובר במשהו מנטלי, כי הוא קלע ב-86% במכללות. סטפן קרי קלע בליגת הקיץ שלו ב-35% מהשדה ו-33% מהשלוש ויצא קלע די בסדר, כך שאין סיבה לאבד את הראש. עדיין שווה התייחסות.

טוני בראדלי – ליוטה יש סנטר מחליף? היו כמה שחקנים שנתנו ליגת קיץ טובה מאוד ביוטה. גורג'ס ניאנג היה אחלה וגרייסון אלן הציג משחק אול-אוראונד מרשים ביותר (גם אצלו הזריקות לא נכנסו, אבל 7.5 אסיסטים ו-7 ריבאונדים למשחק מפתיעים לטובה). אני רוצה לדבר דווקא על הסנטר המחליף של הג'אז, טוני בראדלי. אלוף המכללות שיחק רוב השנה בקבוצת ליגת ההתפתחות של הג'אז ונתן ליגת קיץ טובה עם 14.7 נקודות, 12.3 ריבאונדים והגנת צבע לא רעה בכלל. יכול להיות שהוא יקפוץ מדרגה בעונה השנייה, כמו גובר. אולי הוא יהיה הסנטר המחליף שיוטה צריכה. שווה לעקוב.

גולדן סטייט עמוקים מדי. קרי, תומפסון, דוראנט, גרין, קאזינס, איגודלה, ליבינגסטון ודיוויד ווסט לא משתתפים בליגת הקיץ כמובן. ג"ס עדיין ניצחה את כל משחקיה בסקרמנטו עם הגנה קבוצתית מרשימה. אין שם שחקנים שבלטו יותר מדי – ג'ורדן בל היה מגוון מאוד ואפילו התחיל להראות קליעה מרחוק, ג'ייקוב אוואנס ודמיאן ג'ונס היו בסדר והם שחקנים שצפויים להגיע לסגל הסופי של הדאבס. השאר יאבקו על אחד משני החוזים הכפולים לדעתי וגולדן הראתה שהיא יודעת להשתמש בהם היטב. עוד פרמטר שהם נמצאים בו מעל הליגה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
128 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתן
איתן
06/07/2018 18:20:38

מינסוטה לא תעביר את באטלר גם עם השמועות האלו,יעזוב בפרי אייגנסי.
הדבר האחרון שתיבודו יתמוך בו זה להעביר את באטלר.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
06/07/2018 18:23:06
Reply to  איתן

שטיבודו ידחוף לקרדה ,המאוס הזה הולך לעוף על טיל השנה

איתן
איתן
06/07/2018 18:23:14
Reply to  איתן

ומעולה רועי,אחלה מחשבות של שישי!

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
06/07/2018 18:22:15

תודה רועי,גוטן שבס

Berch
Berch
06/07/2018 18:30:35

אחלה מחשבות
אוהב את באטלר וגם לא חושב שמינסוטה הקרה מתאימה לו. מעניין מה יהיה.
פורטלנד לא חושבת לצאת מהזוגיות של לילארד ומשולם ?

ולדי קוגן
ולדי קוגן
06/07/2018 18:38:23

באטלר יהיה שם חם בקיץ 19. כבר התחילו השמועות על חבירה עם קיירי בניו יורק,הליגה הזו לא עוצרת.

מנחם לס
06/07/2018 18:43:05

טור חשוב, ובזמן הנכון. אני לא יודע מה הסיפור של טריי. זה פשוט לא ייתכן מה שקרה לו בשלושת המשחקים. גרייסון אלן יהיה סיפור אחד ארוך ובלתי מסתיים בליגה. לא אתפלא אם מישהו יחטיף לו אגרוף כשיגיעו מים עד נפש.

יוסי
יוסי
06/07/2018 19:04:39

טיבודו הרס ב2 עונות קבוצה שהייתה אמורה להיות יותר טובה מפילי , אני במקום הבעלים עושה מכירת חיסול .
Kat לפיניקס תמורת ג'וש ג'קסון ואיטון
ויגנס לממפיס תמורת פרסונס וג'רן ג'קסון
באטלר לפילי תמורת פולץ וזאיר סמית

יוסי
יוסי
06/07/2018 19:21:41

ויגנס נראה. כמו מקרה אבוד ולא יודע אם בכלל יצליחו להפטר מהחוזה שלו .

דקסטר
דקסטר
06/07/2018 19:36:41
Reply to  יוסי

עזוב רועי לא ייצא מהקבוצה הזאת כלום.
יש פה יותר מדי אנשים שמשחקים NBA2K . לא הייתי מעביר את וויגינס אפילו תמורת ג'וש הארט בלבד אפילו. לא מחזיק מהשחקן הזה בגרוש ובטח לא בשביל 30 מיליון לעונה או כמה שזה לא יהיה.
KAT הוא שחקן טוב אבל לא משפיע על המשחק.
המשחק כבר לא שייך לגבוהים ואם אתה לא AD אז תשכח מזה.
מספרים טובים יהיו לו אבל השפעה אמיתית על המועדון לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2018 1:52:31
Reply to  דקסטר

וויגנס לא שכח איך משחקים, הוא חייב מאמן עם שיטה לילד יש פוטנציאל לא ממומש, שבאטלר יצא ראיתה אותו קולע 30 נקודות בקלות מרשימה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2018 23:46:02
Reply to  יוסי

1+ אחת ההחלטות החכמות של קליבלנד אם לא ה

יוסי
יוסי
06/07/2018 19:29:03

סופית מלו בדרך החוצה מאוקלהומה , עובדים על באיוט

אסף
אסף
06/07/2018 19:48:08
Reply to  יוסי

מתבקש! הולך ומסתמן גם שהספרס או שיצטרכו להתגמש מאוד בדרישות על קאווי או שיילך בקיץ הבא בלי תמורה… אלא אם הם מוכנים להמר שיצליחו לשכנע אותו תוך כדי העונה לחתום על הסופר מקס שישאיר אותו שם וזה נראה לי סיכוי קטן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
06/07/2018 23:48:16
Reply to  אסף

לא ברור שהבחור יודע מה הוא רוצה… יש דיווחים שעכשיו, אחרי החתמת לברון, הוא רוצה לקליפרס… אולי זו סתם עז של הספרס, לך תדע, אבל אם כן – מה בדיוק הוא מרוויח מהמעבר מהספרס לקליפרס? גו פיגר…

אסף
אסף
07/07/2018 1:08:21

שוק גדול יותר שזה כנראה מה שלמקורביו חשוב, לא בטוח שלא…
מקצועית לא מרוויח כלום… ולקליפרס גם אין יותר מדי מה להציע לספרס עבורו. אגב לפחות לפרקר לא תצטרכו להציע חוזה פרישה,
ג'ורדן סידר לו אחד בשארלוט.

Smiley
Smiley
07/07/2018 2:07:55

בקליפרס הוא יהיה הכוכב. בלייקרס עדיין בצל של לברון. חוץ מזה ברור שמבחינה מקצועית עדיף לו ללייקרס עם לברון

אסף
אסף
07/07/2018 8:16:52
Reply to  Smiley

אם זה קליפרס מול ספרס עדיף להשאר כבר בספרס

Ljos
Ljos
06/07/2018 19:30:17

לא חושב שיש סיכוי שהנקרומנסר יוותר על יצור טיפוחיו. אם כבר, ת'יבס יושב בחדר השחור שמתחת לפרקט הכדורסל, שומע את באטלר ואומר לעצמו ולאלפי מיניוניו:
" י ו פ י . ה ו א . מ ו כ ן . ל ש ל ב . ה ב א ".

פילדלפיה התחילה את החלון הזה כשהיא חולמת על לברון, קוואי, פול ג'ורג', ובסוף מסתפקים רק בשחקן הותיק ביותר של דנבר נאגטס? העיר לא הורידה את הפסלים של רוקי והחליפה אותם בסימונס ואמביד בשביל זה.

תומר השני
תומר השני
06/07/2018 19:31:40

פוסט מצויין רועי ! בינתיים בליגת הקיץ כל הבחירות הגבוהות : באגלי , גקסון ויאנג לא נראו טוב . לגבי באטלר מינסוטה לא תעשה עליו טרייד ושנה הבאה לפי השמועות הוא חובר לקיירי בקבוצה במזרח . מינסוטה כדי להשתפר חייבת לעשות מהלכים אבל לא נראה לי שתיבודו מסוגל לעשות .לגבי אלינגטון הוא מאוד מתאים לקבוצה של לברון אני מתפלא שמגיק לא החתים אותו

גיא רוזן
גיא רוזן
06/07/2018 19:48:57

כרמלו עוזב את הת'אנדר בבייאאוט?
זה חם מהתנור כמו בורקס גלמוד על המדף בסופר ביום א' בבוקר לפני פתיחה.

השאלה היחידה היא מי יהיה הלקוח האומלל שבטעות ייקח את אותו בורקס מיום ו' של השבוע שעבר…

Ljos
Ljos
06/07/2018 19:57:17

הממ, לא באמת יקרה אבל:
מה חסר לרונדו "אני הכוכב האמיתי כאן" דאק, לאנסמניאן "בלאו, פו, בלע" דוויל ולג'וואל "טיפש מכדי לחיות" פאד?
אני יודע! וונבי קזנובה שבטוח שכולם רוצים אותו אבל אף אחד לא רוצה להתקרב אל הריח שלו – פפ לה לה מלו.

גיא רוזן
גיא רוזן
06/07/2018 20:02:56
Reply to  Ljos

לפחות פפ מצטיין בהגנה…

https://www.youtube.com/watch?v=wNl9ksUI-bU

ADISU
ADISU
06/07/2018 20:15:15

סוף שבוע מצוין!!!

שמעון
שמעון
06/07/2018 22:13:12

אולי חברו טוב לברון? או יאו מינג בסין לקבוצתו?

אסף
אסף
07/07/2018 1:10:33

שלא ייפול לך בסאנס בטעות גיא (מתאים למקנדו להביא הברקה כזו דווקא אחרי פתיחת הקיץ הטובה שלו)

גיא רוזן
גיא רוזן
06/07/2018 19:53:49

תודה, רועי.

באטלר והלייקרס זה רעיון רע –
יש לו (לבאטלר) ניסיון רע עם רונדו.
הוא צריך את הכדור ביד בשביל להיות אפקטיבי.

גם לילארד, לדוגמה, צריך את הכדור ביד. אבל הוא משלים טוב יותר את התכונות של לברון –
יד נהדרת מבחוץ, יכולת הובלת כדור וריכוז משחק (ע"ע קיירי).

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:06:45

יש שני אנשים בדיוק שהביי-אאוט הזה טוב עבורם: כרמלו והבעלים של הת'אנדר. זה לא יאפשר להם להחתים אף אחד ורק משאיר אותו תקוע בגרון שלהם עוד שנתיים אחרי.

Ljos
Ljos
06/07/2018 21:12:55

חכה, עוד לא ראינו איפה הוא חתם.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:30:20
Reply to  Ljos

וזה יהיה טוב איך?

Ljos
Ljos
06/07/2018 21:32:24

לקבוצות אחרות זה יכול להיות מצויין.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:34:14
Reply to  Ljos

לאלו שהוא לא חותם בהן?

Ljos
Ljos
06/07/2018 21:34:30
Reply to  Ljos

בדיוק.

הערבי
הערבי
06/07/2018 21:38:09

בכל מקרה OKC לא יכלה להתחזק בשנתיים הקרובות אפילו אם ישארו אותו ויתנו לו לעזוב בסוף השנה בגלל החוזים של ווסט ג'ורג ואדאמס שהם ביחד משהו כמו 95 מ' הבאי אאוט לפחות יחסוך לבעלים 100 מ' דולר!!!!!!!!!
במקומו אני נותן לכרמלו את כל החוזה ופורס אותו ומוסיף נשיקה לשפתיים

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:42:51
Reply to  הערבי

זה השנה – אבל חלק מזה יתווסף בחזרה כמס בשנה הבאה וזו שאחריה.
אבל צודק לגבי העובדה שהם גם ככה תקועים לשלוש שנים הבאות.

הערבי
הערבי
06/07/2018 22:10:52

נכון אבל לתשלום מס יש רמות אני לא סגור על התקרות והרמות במדויק אבל בגדול בכל רמת שכר שאתה עובר אתה משלם יותר על כל דולר עודף כלומר נגיד שברמה ראשונה אתה משלם דולר על כל דולר עודף בשנייה אתה משלם שניים על כל דולר עודף ובשלישית שלושה דולר על כל דולר עודף.
אם תקרת השכר (זאת דוגמא להמחשה של מה שרשמתי שאף אחד לא יקפוץ עלי) היא 100 מ' הרמה הראשונה 110 השנייה 120 השלישית 130…
אז קבוצה שיש לה שכר של 135 מ' תשלם כך:
100 מ' הראשונים אין מס= 0
על 10 הנוספים (הרמה הראשונה) ישלמו 10 מ'
על 10 הנוספים (הרמה השנייה) ישלמו 20 מ
על 10 הנוספים (הרמה השלישית) ישלמו 30 מ
על 5 הנוספים (הרמה הרביעית) ישלמו 20 מ
— (זה לא כולל מס' על קבוצה שעוברת את התקרה על כמה שניים ברציפות שגם זה משפיע והקבוצה משלמת יותר)
סה"כ קיבלת 80 מ' במס שזה סדר גודל של החוזים של ראס וג'ורג ביחד
אם אתה פורס את מלו אתה לא תעבור את התקרות שמשלמים בהם יותר השנה וגם בשנים הבאות אז אתה חוסך כסף גם בעתיד

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:13:17
Reply to  הערבי

נכון לגמרי, אבל ההצגה של זה כחיסכון של מאה מיליון מטעה.

הערבי
הערבי
06/07/2018 22:21:47
Reply to  הערבי

השנה ספיציפית זה חוסך להם משהו באזור הזה
עם מס השנה הם מגיעים ל310 מ'
אולי בשנה הבאה יטרידו את ג'ורג/ווסט/אדאמס אז ממש הם לא ישלמו מס..
סתם נקודה- קאזנס שחתם על MLE בGSW יעלה להם משהו באזור של 24 מ' במס

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:22:36
Reply to  הערבי

נכון. זו בדיוק ההטעיה. זה חוסך להם רק השנה 100 ומעמיס את השנים הבאות.

שחר בהיר
שחר בהיר
06/07/2018 21:07:35

מה זה ביי אאוט (סליחה על הבורות😅)

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:29:33

אם הייתי פחות עצלן הייתי מחפש את התגובה של גיא שפרטה באופן מלא ובהיר.
בגדול זה הסכם בו השחקן והקבוצה מסכמים על סיום החוזה ביניהם.
במקרה ולשחקן יש אינטרס לשחק במקום אחר הוא בדרך כלל יסכים לוותר על חלק מחוזהו. הקבוצה יכולה לפרוס את הסכום שנותר למספר שנים קדימה וכך לספוג מכה פחות גדולה פר שנה בתקרת השכר.

שמעון טבדי
06/07/2018 21:25:02

כרמלו בדרך לעוף מאוק האם פרסטי עושה טרייד ומנחית את קאווי לעונה ולוקח סיכון כמו שעשה עם גורג?? האם הוא יצא המנצח הגדול של הקיץ בלי שאיש דיווח על זה? קו אחורי של ראס גורג וקאווי ירצח את הטריו של גולדן. הספרס לגמרי יקחו את סטיבן אדמס אברינאס ו2 בחירות דראפט ועוד כמה נגרים שיאזנו את הטרייד. איש לא יתן חבילה טובה יותר עבור קאווי לעונה.

ESPN Sources with @royceyoung: Oklahoma City, Carmelo Anthony will part ways this summer, likely saving team over $100M. Thunder working with 'Melo's reps on exits that include trade, stretch provision. Story:

הערבי
הערבי
06/07/2018 21:30:12

באטלר זה שחקן ברמה של פול ג'ורג הליקרס לא וויתרו על אינגרם בשביל ג'ורג בשנה שעברה אז קשה לי להאמין שיעבירו אותו עכשיו במיוחד אחרי השיפור שלו בשנה האחרונה
הייתי מוותר על לונזו תמורת באטלר בעסקה סיבובית עם פיניקס
בול וזובאץ' בפינקס, באטלר וטיוס ג'ונס בליקרס, ג'וש ג'קסון בנדר ג'וש הארט ודאדלי (חוזה נגמר אחר) למיניסוטה
הטעות דל מיני היתה שהם מיהרו והחתימו את וויגנס על MAX שהוא לא שווה את החצי שלו במקרה הטוב ה RFA נועד גם כדי למנוע מקבוצות להזדרז ולהחתים שחקנים על חוזים גדולים מדי ל 5 שנים
ללא ספק החוזה הגרוע בליגה קיום

שמעון
שמעון
06/07/2018 21:31:57
Reply to  הערבי

חחחח לוותר על לונסו תמורת באטלר?? לא היית מוותר על לונסו?? אל תצחיק אותי. לונזו לעולם לא יגיע לרבכץע מבאטלר. באטלר 10 דרגות מעל הפח הזה.

הערבי
הערבי
06/07/2018 21:46:34
Reply to  שמעון

באטלר קיום שחקן פי 10 יותר טוב מלונזו אין ספק אבל עונת הרוקי של לונזו טובה משלוש העונות הראשונות של באטלר שכמו לונזו הגיע לליגה בלי קליעה אז אל תמהר להספיד את לונזו הוא יהיה לפחות ברמה של רונדו בעונות הגדולות שלו

שמעון
שמעון
06/07/2018 21:53:50
Reply to  הערבי

תרשום. לונזו בול עד סוף הקריירה לא יגיע לרמה של באטלר. הוא פלופ של החיים.

דקסטר
דקסטר
06/07/2018 23:11:21
Reply to  שמעון

וואי מטריף אותי כאלה שמשווים את העונה של לונזו לעומת העונות של סופרסטארים כיום ובעבר.
אין שום קשר בין הסטטיסטיקות היבשות לעומת מה שיקרה.
עובדה שאף אחד לא נוגע בלונזו בול אפילו עם לייזר.
וזה בלי שום קשר לאבא שלו.
שחקן פציע, ללא קליעה ופיתום.

דדי
דדי
07/07/2018 0:16:30
Reply to  שמעון

צמד הרפים בעבודה.
ממציאים עובדות וממשיכים להראות אפס יכול הערכת יכולות כשהמציאות מעמידה אותם על טעותם פעם אחר פעם.
לפחות אפשר ללמוד שאתה לא מבין. זה היה ראוי להערכה אם היה קורה.

יוסי
יוסי
06/07/2018 21:41:44
Reply to  הערבי

פיניקס לא שיחררו את ג'קסון תמורת קיירי אז תמורת בול בטוח שזה לא יקרה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:45:15
Reply to  יוסי

הדיל לדעתי לא נפל על הצד של הסאנס.

יוסי
יוסי
06/07/2018 21:48:34

אתה היית לוקח דיל כזה בתור פיניקס?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:50:01
Reply to  יוסי

בטח.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:50:35
Reply to  יוסי

אני מתכוון לזה על קיירי

שמעון
שמעון
06/07/2018 21:52:38
Reply to  יוסי

קיירי תמורת גוש גקסון?? אם קיירי לא נכה ומצבו הרפואי קריטי אז ברור שלוקח איזה שאלה? שחקנים כמו קיירי יש 7 8 בליגה הזאת. שחקנים כמו גוש גקסון יש מיליון. או שאתה חושב שגוש גקסון יהיה קובי בריאנט? האמת בקושי ראיתי אותו וגם זה תקצירים על סמך זה לא נראה לי שהוא יהיה איזה מפלצת אבל שוב העונה שאראה יותר פיניקס כי נהיו מעניינים אהיה יותר חכם.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:58:08
Reply to  יוסי

זה היה יותר הבחירה הרביעית לפני שהפכה לג'קסון ואריק בלדסו.

יוסי
יוסי
06/07/2018 21:59:01
Reply to  יוסי

אישית אני לא הייתי לוקח טרייד כזה , מחזיק מג'קסון מאוד נראה כמו לברון עם a.i בסגנון משחק .
דבר שני קו קדמי של קיירי ובוקר נראה. פשוט שאין מספיק כדורים וגם חור ענק בהגנה .
אני די בטוח שפיניקס לא היו מוכנים לתת את בוקר או ג'קסון הטרייד תמורת קיירי

Ljos
Ljos
06/07/2018 21:59:51
Reply to  יוסי

הבנתי למה התכוונת ואני מסכים, אבל אתה יכול להבין איך להגיד "אני לא יודע עליו כמעט כלום אבל יש לי דעה מאוד ברורה בנושא ודעות אחרות לא שוות כלום" נשמע כמו הטרלה שלך?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:00:43
Reply to  יוסי

הםםםם זו פעם ראשונה שאתה קורא את שמעון?

Ljos
Ljos
06/07/2018 22:01:49
Reply to  יוסי

חשבתי שהפעם הוא ניסח את זה בצורה מספיק ברורה שגם הוא יכול לראות את האירוניה.

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:06:14
Reply to  יוסי

יוסי, זה היה לפני הבחירה בג'קסון בכל מקרה אבל היינו מוותרים עליה בהליכה. בוקר אנטאצ'בל והוא היה מסתדר מצוין עם קיירי.

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:11:51
Reply to  יוסי

https://sports.walla.co.il/item/3084979
פיניקס לא היו מוכנים לכלול את ג'קסון בעסקה
כבר אמרתי כמה פעמים שהייתי מטריד את בוקר לפני ג'קסון

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:14:16
Reply to  יוסי

https://sports.walla.co.il/item/3086496
עוד מקום שאומר שלא היו מוכנים לוותר על ג'וש ג'קסון

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:25:38
Reply to  יוסי

אהה, אנחנו מדברים על מסגרות זמן שונות. אני דיברתי על הדיל המשולש שגריפין ניסה ליזום בזמנו לפני שקיירי ביקש את הטרייד.
את הדיל הזה הייתי לוקח למרות שלג'קסון באמת פוטנציאל עצום.
אם מקדונו היה מעביר את בוקר הוא היה צריך להיות מפוטר שניה אחרי.

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:31:41
Reply to  יוסי

מקווה שאני טועה לגבי בוקר , אבל לי זה נראה טעות לתת לו מקס , לי הוא נראה כמו מייקל רד רק טיפה יותר כשרוני , זה הולכת להיות טעות כמו במקרה ויגנס

הערבי
הערבי
06/07/2018 21:50:15
Reply to  יוסי

פיניקס לא שחררו אותו כי קלבלנד חשבה שהיא מקבלת עסקה יותר טובה מבוסטון.
פיניקס צריכה רכז

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 21:51:46
Reply to  הערבי

כרונולוגית זה היה לפני שקיירי ביקש את הטרייד.

הערבי
הערבי
06/07/2018 22:14:57

אתה היית נותן את קיירי תמורת בלדיסו והבחירה הרביעית?

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:17:54

הייתי מקבל, לא ביקשו ממני לתת. ,😃
אני לא זוכר איך זה בדיוק הלך אבל לדעתי פול ג'ורג' היה אמור להגיע לקאבס, אז מבחינתם זה גם היה עסק לא רע

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:05:19

איאן קלארק חתם שוב לעונה בפליקנס , החתמה חביבה אך הייתי מעדיף למהר בלהחתים סמול פורוורד

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:06:47
Reply to  יוסי

את מי?

הערבי
הערבי
06/07/2018 22:16:24
Reply to  יוסי

איזה SF טוב אתה יכול להביא במינימום

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:18:33
Reply to  הערבי

או שנמצא על המדף

איתן
איתן
06/07/2018 22:23:38
Reply to  יוסי

אין הרבה סמול פורוורדים בשוק שאתם תוכלו להשיג בזול.
אופציות הם שבאז מוחמד גיימס אניס גו גונסון ואולי כרמלו

איתן
איתן
06/07/2018 22:23:58
Reply to  איתן

הכוונה טובים במינימום

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:19:42

ג'ימס אניס , מקאו ויין אלינגטון לוק במוטה

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:28:27
Reply to  יוסי

אניס? תוכלו לקבל אותו גם במינימום אחר כך. מקו ואלינגטון יותר גארדים. באהא -מוטה אפשרות נחמדה אבל לא כזו שמשנה את מצבכם בעמדה.

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:34:03

תאמת שאני די מיואש באמת שלא נשאר סמול ראוי וגם לנו אין כסף , רק טרייד של מור תמורת סמול ראוי ,דאמר קארול / אמינו/קראודר /סטנלי גונסון/וינסלו

איתן
איתן
06/07/2018 22:31:00

פארקר חתם בשארלוט(שיימס)

עידו גילרי
עידו גילרי
06/07/2018 22:32:29
Reply to  איתן

יהיה מוזר לראות אותו לא במדי הספרס.

איתן
איתן
06/07/2018 22:33:21
Reply to  איתן

10 מיליון לשנתיים

הערבי
הערבי
06/07/2018 22:44:03
Reply to  איתן

מהההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פול ג'ורג איכשהו הבנתי
את קאזנס הפצוע הבנתי
אבל פארקר לשארלוט שצריכה לפרק את החבילה למה בדיוק זה עוזר?
מ'יץ עדיין חושב שזה 2008 ששחקנים כמו פארקר דנג מוזגוב היו שווים משהו. בשלב הבא הוא מחזיר מפרישה את גדול שחקני שארלוט גיראלד וואלס כדי להראות שאפשר לשחק בלי זריקות מהשלוש.
המעבר הכי מפתיע השנה הייתי מעדיף את פארקר מנטור בקינגס או דאלאס

שמעון
שמעון
06/07/2018 23:06:54
Reply to  הערבי

מייקל לוקח את החומר של דייגו. מה יש לטוני פארקר לעשות בקבוצת טנקינג אלוהים אדירים.

דקסטר
דקסטר
06/07/2018 23:12:12
Reply to  שמעון

אני כבר כתבתי שמיץ קופצאק זה ה GM הכי הזוי בליגה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2018 23:19:54
Reply to  דקסטר

100+

שמעון
שמעון
06/07/2018 23:44:05
Reply to  דקסטר

בעצם הבנתי את ההחתמה טוני יפתח בחמישייה ועם היכולות שלו יסייע לטנקינג. גאוני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2018 0:03:46
Reply to  שמעון

לא מסכים – יש מה ללמוד ממנו, ולשים אותו עם צעירים זה הגיוני. הוא פשוט לא יכול להתאים לקבוצה תחרותית.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2018 0:01:17
Reply to  איתן

מדהים. צפיתי עניין של בורגו ביוצאי הספרס אבל לזה לא פיללתי. הזדמנות לומר לטוני תודה רבה על הכל, באמת, לא יכולנו לעשות את זה בלעדיו, ובהצלחה בשרלוט, ותודה שפינה לנו מקום בתקציב. תודה רבה טוניהו.

יוסי
יוסי
06/07/2018 22:37:51

אף אחד לא אמר כלום גם על זה שאינדאינה החתימה את אוקווין , החתמה מצויינת בנוסף למקדרמנוט

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2018 23:10:51
Reply to  יוסי

1+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2018 23:06:19

פארקר שחקן גמור. סיום עידן אבל לטובת המועדון.
שארלוט בהחלטה נוראית הצילו אותם.
אולי זה מה שישאיר את קוואי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
07/07/2018 0:01:57

1+ מהפה שלך לאזניים של קוואי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
06/07/2018 23:10:38

או אולי שמקונל יקירי בדרך אלינו עם סאריץ'?

שמעון
שמעון
06/07/2018 23:18:21

עזבו אתכם שטויות. בופון חתם בפסז

הערבי
הערבי
06/07/2018 23:19:44
Reply to  שמעון
דקסטר
דקסטר
06/07/2018 23:28:54
Reply to  שמעון

נו אבל זה היה ידוע כבר הרבה זמן.
זה היה או פסז או…. פסז…

ADISU
ADISU
06/07/2018 23:42:07

שחרור פארקר זה בכדי לרצות את קוואי.
יש מצב שזה יספק אותו והוא ימשיך בספרס

איתן
איתן
07/07/2018 0:22:22

@wojespn
Brooklyn finalized buyout with Dwight Howard, clearing way for him to sign 2-year, $11M deal with Washington, league sources tell ESPN. Deal includes player option.

אפלטון
אפלטון
07/07/2018 3:10:31
Reply to  איתן

לאן יש לו ללכת? דווקא הקבוצות שאותן שרף היו הכי טובות בשבילו- אטלנטה והלייקרס. היה עדיף לו כבר שישאר בברוקלין ויראה מה יש לו לתת.

אפלטון
אפלטון
07/07/2018 3:11:56
Reply to  אפלטון

אה בבוסטון עוד לא היה… די מושלם האמת לאיינג' ואם יבין שהוא שם נטו להגנה גם יהיה באמת מועיל.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 4:45:44

לא חיכיתי כל כך למשחק ליגת קיץ כבר..
…אף פעם.

סאנס – דאלאס, מתחיל עכשיו.

Smiley
Smiley
07/07/2018 4:52:56

יש לך קישור?

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 4:54:33
Reply to  Smiley

מצטער, ליג פאס.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2018 5:02:26

מעניין מאוד

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 5:12:07

?

ברוך רובין
ברוך רובין
07/07/2018 8:49:16

הכוונה שהסכמתי וזה אחד המשחקים שחיכיתי לו אייטון יהיה חייב לעבוד על המיקום שלו בהגנה

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 8:54:14

יש רגעים שהוא קצת "מתבלבל". אבל זה לחלוטין צפוי –
לאור גילו הצעיר, וחוסר הניסיון שלו בעמדה.

הוא לא היה גרוע כמפורסם. והם הראה ניצוצות של יכולת הרתעה בצבע – בעיקר בעזרה בהגנה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2018 5:03:36
Reply to  Smiley

אני בדרך לים אבל ראיתי בוסטון פילי.
הקישורים שלי קצת מעצבנים ופותחים המון פרסומות. אם אתה סבלני אז הנה. תהנה
http://www.myfeed4u.tv/section/basketball/

Smiley
Smiley
07/07/2018 5:03:25

קישור לסאנס-מאבריקס
http://nba-stream.com/live/suns-live-stream/channel-1/

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
07/07/2018 5:04:04
Reply to  Smiley

רואה שהסתדרת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/07/2018 5:10:40

פותחים רשמית את עונת הסטרמינג ותוקעים למטריקס אצבע בעין..

דאלאס – פיניקס

http://www.sportsstats.me/2018/07/nba-summer-league.html

Smiley
Smiley
07/07/2018 5:15:04

מה הקטע שגם באגלי וגם אייטון משחקים עם פומה?!?!

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 5:22:46

דוון ריד היה פצוע במשך רוב העונה שעברה.

קל לשכוח אותו לאור כל המצטרפים החדשים והנוצצים, אבל הוא שוטינג גארד מצוין, גם בהגנה, וגם בהתקפה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/07/2018 5:43:38

יואו איזה זין. סלו מו עוזב אותנו.
הצפי לדיל עם פילי מתחזק.
עכשיו ממש צריכים את קובינגטון ומקונל.
וסאריץ' יהיה חיזוק נהדר.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 5:55:05

היחיד בסאנס שיש לו קארט בלאנש לזרוק מהמיד ריינג' זה אייטון.
כל השאר –
או לייאפ/דאנק, או שלשה.

Smiley
Smiley
07/07/2018 5:59:42

שיקגו השוו את ההצעה על זאק לווין

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 6:04:02
Reply to  Smiley

עוד לא. הם ישתמשו בכל דקה מ-48 השעות שברשותם עד שהם ישוו, ואז ישתמשו בכל דקה מ-48 השעות שיש להם לאשר את לווין רפואית,
ואז הם ישוו.

בינינו לסקרמנטו, 4 ימים בהם הקאפ שלהם סתום, זה לא באמת משנה.
אבל לקבוצות מתמודדות, זה משמעותי.
שיקגו אוהבים "להעניש" קבוצות שמגישות הצעה לשחקן חופשי מוגבל שלהם.

Smiley
Smiley
07/07/2018 6:07:10

אני בכלל חושב שלסקרמנטו אין כל כך מה לעשות עם לווין. אני חושב שיש להם גארדים בקו האחורי שצריכים דקות משחק ולא בטוח שלווין טוב מהם (אני חושב שפוקס ואפילו בוגדנוביץ כרגע בעלי יותר פוטנציאל ממנו או לפחות ממה שלווין הראה עד עכשיו).

Smiley
Smiley
07/07/2018 6:07:43

במילים אחרות. לווין לא הראה קפיצת מדרגה מול האפשרות שפוקס ובוגדנוביץ כן ישתפרו

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 6:16:17
Reply to  Smiley

במילה אחת?
אוברייטד.

Smiley
Smiley
07/07/2018 6:02:26

שון דוסון עם 20 נקודות בהפסד של ברוקלין

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 6:38:04

נורקיץ', 4 שנים, 53 מיליון בפורטלנד. השנה האחרונה מובטחת חלקית.

אסף
אסף
07/07/2018 8:19:19

מחיר טוב מאוד לדעתי, עסקה מצוינת של פורטלנד

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 7:02:14

אני לא יכול להיות מרוצה יותר ממשחק ליגת הקיץ של הסאנס.

ברידג'ס –
לחזור לתגובות שלי למשחקו של טייטום בליגת הקיץ של השנה שעברה,
להדביק אותם כאן מחדש.
שחקן, שחקן.
3&D קלסי –
שחרור מהיר, יפה, וזורם, בזריקה מבחוץ. המון תנועה ללא כדור. והגנה נהדרת, לא רק בפרימטר, אלא גם מתת לסל.
14 נק', 5 מ-6 מהשדה, 4 מ-5 מהשלוש.

דוון ריד.
כבר בשנה שעברה ידענו שהוא גנבת דראפט (הבחירה ה-32 של השנה שעברה),
ואז הוא נפצע.
כאשר חזר לשחק, הוא לא מצא את מקומו, ולא היה בכושר משחק.
השנה הוא פותח את הקיץ בכושר נהדר,
כאשר הוא מראה את כל התכונות הטובות שלו (שחקן הגנה טוב, ארוך מאוד לעמדה – 1.98, ידיים ארוכות וזריזות),
לצד קליעה איכותית מבחוץ (18 נק', 7 מ-8 מהשדה, 4 מ-5 מהשלוש).
הסאנס היו צריכים מחליף יציב לעמדת השוטינג גארד.

אקובו.
אולי ההפתעה של הלילה. האתרים השונים ספרו על רכז/קומבו גארד, שקולע היטב, עם פול אפ יעיל.
הלילה, הוא הראה ניצוצות של רכז,
עם כמה מסירות מרשימות לשחקנים חותכים –
כאלו עם "זיפ", תזמון, ודיוק.

אייטון.
ממנו, היו לי מעט מאוד צפיות. קשה להיות סנטר בליגת הקיץ.
עוד יותר קשה, זה להיות סנטר בקובצה ללא רכז מנוסה.
מה לעשות, ליגת הקיץ שייכת לגאדים/פורוורדים מהירים/אתלטיים,
כאלו שמסוגלים ליצור לעצמם מצבי זריקה.
ועדיין, אייטון הראה ניצוצות של תנועה נכונה הצבע, גם בהתקפה, וגם בהגנה.
אין לי ספק שבמהלך העונה הרגילה, הוא יקבל הרבה יותר מ-6 ניסיונות זריקה במשחק.
ועדיין, למרות מיעוט ההזדמנויות, הוא סיים את המשחק עם 10 נק', 8 רב'.

ג'וש ג'קסון.
מזל טוב! לקח דוגמה מפייטון (שבינתיים עזב את הסאנס),
והוריד גם הוא את הרעמה.
אולי הסיבה שהוא החטיא כל כך הרבה (4 מ-16), זה שהוא לא רגיל להיות כל כך קליל…

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2018 9:41:18

תודה גיא. מן הסתם לא ראיתי את המשחק אבל דבר שכן למדתי- לרונדה הוליס ג'פרסון יש אח.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 9:52:15

אני מנחש שאתה מתכוון לג'וש ג'קסון שהחליט הלילה שהוא ממשיך ללכת בעקבות אחיו האבוד הוליס,
עם חיקוי מרשים במחלקת האחוזים מהשדה.

(סתם…)

עידו גילרי
עידו גילרי
07/07/2018 9:54:09

לא, לא. פשוטו כמשמעו אח של(הוא לא שיחק).

גיא רוזן
גיא רוזן
07/07/2018 9:59:16

אני יודע (לכן ה-"סתם…") –
עוד ניסיון כושל לבדיחה…