מעורב הופס ליום שבת / מנחם לס

 

האם קולין סקסטון יספיק לשכנע את לברון להישאר? לא!

בחירתו של קולין סקסטון  לא תשכנע את לברון להישאר בקאבס. אני מסופק אם אפילו בחירתו של דיאדרה אייטון היתה מספיקה לשכנע את לברון להישאר. אבל זאת גם לא היתה ה מטרה בבחירתו.

מה ישכנע את לברון להישאר, לעזוב, ולהיכן לעזוב הוא ידע דבר שאיש לא יודע מלבדו. אני מסופק מאד אם הוא עצמו יודע ברגע זה. ההחלטה אולי כבר נעשתה והוא מחכה לרגע הטוב ביותר עבורו להודיע אותה, או שהוא עצמו עדיין לא החליט.

אותי זה מתחיל לעניין פחות ופחות ומה שמעניין אותי יותר ויותר הוא לראות כיצד הצעירים המצויינים הללו שנוספו לקבוצות ישנו את שיווי המשקל – אם בכלל – בין קבוצות הליגה, כשכל הטריידים וכל הדגה של השחקנים החופשיים היא המנה השנתית שלנו בעת הזאת.

אז רק שתבינו: הקאבס לא בחרו בקולין סקסטון כדי לעזור לשכנע את לברון. בבחירה ה-8 כבר לא נשאר שחקן שהיה מסוגל לשנות – ולו מעט – את דעתו. אולי אף ניבחר דראפט אינו ברמה שבגללה לברון ישנה את דעתו.

קולין סקסטון ניבחר כדי לעזור לקאבס, ללא התחשבות בהחלטתו של לברון.. למעשה, זוהי בחירה מצויינת למקרה שלברון  כ-ן  יעזוב.

מי שראה את סקסטון בטורניר סוף העונה ובפלייאוף חייב היה להשתכנע שיש כאן עסק עם שחקן עם IQ כדורסלני גבוה. לברון אוהב שחקנים כאלה.אבל כל אחד עם שכל בראש אוהב שחקנים חכמים.

הבחירה של סקסטון משלימה למעשה את הטרייד של קיירי אירוינג לבוסטון. סקסטון ישחק במשבצת של קיירי והיום נודע שהוא ילבד גופייה מס' 2. אם גורדן קלרקסון, לארי נאנס, ודרודני הוד נשארים, אז השלושה יחד עם סקסטון הם החבילה שהקאבס קיבלה עבור אירוינג. השלושה הם בני 26, 25, ו-26, וסקסטון בן 19. הוד הוא שחקן חופשי מוגבל, ואם מישהו ירצה אותו בסכום הגיוני, הקאבס ישוו את ההצעה להשאירו במחנה שלהם.

אני לא נוהג להשוות אחד נגד ארבעה כי אף פעם אין בכך יותר מדי הגיון, אבל אם לברון עוזב, מה שאני מרגיש שהארבעה הם גרעין צעיר טוב מאד להתחיל לבנות עליו קבוצה. אם קווין לאב נשאר לשמש מין אבא של הצעירים (לא שהוא עצמו בהרבה יותר מבוגר), וטוריסטן כמובן נשאר, אבל ללא לברון הוא ינסה יותר ויעיז יותר, לקאבס ישנה תקווה לבניית קבוצה לא רעה בכלל.

וזה בלי לגעת בכלל בשוק השחקנים החופשיים עד שנדע יותר מי עוזב ומי נשאר.

ברצוני להזכיר עובדה פשוטה האומרת דרשני: אם אלטמן היה כה חושש בקשר ללברון, ורוצה לעשות כל מה שהיכולתו להשביע את תאבון המלך, אתם לא חושבים שהוא היה משתמש בבחירה ה-8 כבר לפני 3 חודשים למצוא בליגה קבוצה שתסכים לתת בטרייד על הבחירה ה-8 שחקן טוב מאד ההופך להיות פרי-אג'נט הקיץ?

עובדה שאלטמן לא הלך על זה.

לך תדע אם זה לא סימן שהוא לא חי ומת על לברון ומה יהיה איתו.

בואו אגלה לכם כמה דברים על הסקסטון הזה.

בואו נתחיל עם העובדה שמכל שחקני הלוטרי הוא  ה-י-ח-י-ד   שסיים את שנת הלימודים הראשונה. כל השאר הפסיקו להופיע להרצאות כמעט מיד בסיום העונה. סקסון? המשיך בלימודים וסיים את שנת הלימודים הראשונה באונ' אלבאמה ב-4.0 ממוצע. הכל "A" בעשרת הקורסים שלקח, ואתם מוזמנים לבדוק. הוא הבטיח לאימו שהוא מסיים עם תואר תוך 6 שנים, בעודו שחקן NBA. הוא POWERFUL, אתלטי, אקספלוסיבי, ומשחקו מלא FEROCITY AND TENACITY. הוא חסר כל פחד – FEARLESS אמיתי שחולשתו היחידה היא קליעה מאחורי הקשת.

את מי הוא מזכיר יותר מכל אחד אחר?

ההשוואה קלה מאד: ראסל ווסטברוק (גם ראסל היה תלמיד מצויין וגם החולשה היחידה של ראסל היא פגז מרחוק).

הוא פליימקר פר אקסלנס. הוא פוינט גארד כמו שפוינט גארד צריך להיות, ובזאת הוא ממלא חסרון גדול בקאבס, אם לברון הולך או נשאר.

מסתבר שהצעיר יודע גם לדבר. מיד אחרי הבחירה הוא אמר למראיינו מ-ESPN:

“LeBron, let’s do it. I see you need a few pieces,” Sexton said. “Let’s do it. Let’s go back to the Finals.”

עכשיו רק נשאר לחכות ולראות מה קורה.

מה עבר בראש הסיקסרס עם הטרייד של מייקל ברידג'ס בזאייר סמית'?

הבחירה של מייקל ברידג'ס היתה הבחירה הבטוחה ביותר האפשרית כשניבחר. זאת היתה סוג בחירה שאתה מצפה ממאמן שהוא בינתיים גם המנכ"ל וכל מה שהוא רוצה זה לא לעשות שגיאות.

לא רק זה. אמו, האמא של מייקל ברידג'ס טייניה ריברס היא חלק מהחלונות הגבוהים של הסיקסרס פור גוד סייק. היא עובדת עבור הסיקסרס כסגן נשיא, מנהלת HUMAN RESOURCES!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אתם לא מאמינים שזאת אמו?

אז הנה:

מייקל ברידג'ס ואמו – סגנית נשיא בסיקסרס, אחראית על HUMAN RESOURCES

 

מייקל ברידג'ס הוכיח עם שתי אליפויות בוילנובה שאתה לא חייב להיות כוכב עליון כדי להיות אלוף ושחקן שבלעדיו וילנובה לא היתה לוקחת אליפות. כשסיים תיכון הוא דורג ב-ESPN מס' 82 וב-RIVALS 95. האתר "247 SPORTS" דרג אותו 114.

הוא בילה 4 שנים בוילנובה, ופעמיים היה הגארד שהביא להם אליפות NCAA, אחת אחרי השנייה.

הוא לא כוכב נוצץ אבל הוא עושה את העבודה ומביא את הסחורה הביתה.

אחרי 4 שנים בוילנובה (שנה ראשונה כ-RED SHIRT; לכן למרות שסיים את האוניברסיטה עם תואר B.A הוא רשאי היה לשחק עוד שנה) הוא "NBA READY" ויכול לנהל את משחק פילדלפיה סיקסרס כבר מחר. זה מה שהוא מביא איתו לשולחן. מאמנו ג'יי רייט אמר עליו בערב הדראפט, לפני שהבחירה החלה: "מייקל הוא השחקן שאתה רוצה לאמן. הוא מקשיב למה שיש לך לומר ומבצע את המוטל עליו בצורה הטובה ביותר שאפשר. הוא התקדם בוילנובה כל שנה. בשנתו האחרונה, בגמר ה-BIG EAST הוא כבר לקח את המשחק על עצמו, והוא עשה אותו דבר בגמר ה-NCAA. אני הייתי רוצה שחקן כזה בקבוצתי".המאמן  ג'יי רייט אמר:

“He did that in a number of games for us this season – defended, rebounded, created his own shot, ran pick-and-roll, posted up, isolation. everything. He’s a complete player, a great leader, an amazing young man.”

"לא יהיה כיף אחרי ששיחקתי בעיר הולדתי פילדלפיה ולקחתי שתי אליפויות עם אוניברסיטה מקומית (וילנובה כמובן), עכשיו אקח טבעת עם קבוצת NBA 'מקומית' ושמה פילדלפיה 76'S?".

לא הכל הלך לפי התכניות.

ברט בראון אמר ש"בתחילה מייקל ברידג'ס וזאייר סמית' היו אצלנו על אותה מדרגה. התדיינו והתווכחנו שעות על גבי שעות מי יהיה עדיף לפילי, והדעות היו חלוקות".

פילדלפיה בחרה במייקל ברידג'ס.

אני לא יודע בדיוק כיצד המכניזם נבנה בדקות המעטות בין הבחירה ה-10 של פילדלפיה ופיניקס. אבל בדיעבד ברט בראון אמר:

"אני רציתי את זאייר סמית. זה היה ב-GUTS שלי. אני מאד מעריך את מייקל ברידג'ס ואם הוא היה נשאר אצלנו היינו זוכים בשחקן טוב, אחראי, ונאמן. אבל בגאטס שלי אני יודע שאליפויות אתה לא זוכה אם שחקנים טובים ונאמנים. אליפויות אתה זוכה עם STARS, וזאייר סמית' הוא שחקן שיכול להתפתח להיות STAR. ההחלטה בסופו של דבר היתה שלי, ועל אחריותי. כמובן שהבחירה הראשונה של מיאמי ב-2021 היתה בונוס גדול כי שנת 2021 מבטיחה להיות אחת הטובות ביותר בטלנט. ב-ONE-AND-DONE. אני שלם עם החלטתי!".

אחרי נשימת אוויר הוא המשיך:

“We are star hunting.  We are star developing. It is the only way to win championships!."

ואז הוא הוסיף:

"האם אני חושב שישנו סכוי שעשיתי שגיאה? בוודאי. זהו טבע החייה. אף אחד לא יכול לנבא את העתיד, וכל מה שאתה יכול לעשות זה להחליט את ההחלטה ה-EDUCATED ביותר שאתה יכול עם מה שברצונך להשיג".

ברגע שנודע הטרייד צעקתי בבלוג החי לעידו ולגיא שזה טרייד שאסור להם לעשות. אבל כמובן שזה היה קול קורא במדבר. אני ידעתי על המקום שזה טרייד שכולו לטובת פילדלפיה וכתבתי זאת בבלוג החי.

למה? כי זאייר הוא אחד האתלטים הנהדרים שאתה רואה רק אחת להרבה שנים עם ניתור לשמיים וסיכוי להפוך לכוכב. ל-STAR. יש לו 'הרגשה' נהדרת למשחק ו-IQ גבוה. ניתורו מהמקום – 45" – הוא מהרמה של מייקל ג'ורדן וכאלה. בנוי למומת, ויש במשחקו קומבינציה של צמיגות, גמישות, ואקספלוסיביות. יש לו מוטת זרועות של 9'6 (הוא '4'6 ואולי 5'6 – קראתי גם כך וגם כך), והוא CUTTER נהדר ומסיים מצויין בטבעת. הוא קלע העונה 45% מה-3, והוא מגן טוב מאד. והכי חשוב – יש לו AURA של כוכב בכל תנועה.

חולשות? אולי צעירותו ובחירת זריקות לעתים. מלבד זאת קשה למצוא בו חולשות ואני לא מבין כיצד הוא התחלק עד מספר 16.

עכשיו מגיעה השאלה שאני לא מבין: אם ברט בראון כל כך רצה בו, מדוע הוא לא בחר בו בבחירה 10? מנין היה לו ששרלוט בבחירה 11, ואז קליפרס, קליפרס, דנבר, וושינגטון, לא יבחרו בו לפני פיניקס בבחירה 16? נניח שפילדלפיה אמרה לפיניקס למפרע: "אנחנו בוחרים בברידג'ס, ושומרים אותו עבורכם בתנאי שאתם בוחרים בזאייר סמית' ועושים אתנו טרייד שלו ובחירת הדראפט הראשונה שלכם ב-2021 (שהיא תוצאה מהטרייד של גורן דראג'יק למיאמי)", אבל מישהו היה בוחר בזאייר, כל העסק היה מתפוצץ לבראון בפנים.

בראון הודה שהוא 'לא כל כך חכם', ואלה שעזרו לו לדעת בדיוק מי זה זאייר סמית היו אנשי הצוות של בריאן קולנג'לו Marc Eversley, Ned Cohen and Alex Rucker, אבל כמו גבר הוא גאג לומר, "BUT THE BUCK STOPS HERE". בדיוק כמו שאמר הארי טרומן עם ההחלטה להפיל את פצצת האטום על הירושימה.

לדעתי בהחלטתו בראון הוכיח שהוא יותר מסתם מאמן. הוא היה בפילדלפיה בחלק גדול מה-PROCESS, וההחלטה שלו היתה כאילו דף שנילקח מהמחברת של סם הינקי. זאייר סמית' לא יפציץ עולמות כבר העונה. אבל כמו קובי בריאנט הוא-הוא הטיפוס – מנטלית ופיזית – שאתה מרגיש שיש לו את זה. אולי הסיקסרס יצטרכו לחכות שנתיים-שלוש עד שזאייר סמית יתפתח לשחקן בשל ובוגר. אבל כשזה יקרה אני רואה בו מין קובי בריאנט בפוטנציה (ואגב, אחד אחד שאני רואה בו פוטנציאל דומה הוא לוני וולקר, בחירת סן אנטוניו, ואמרתי זאת בבלוג החי. סתם שתדעו ממי אני מחזיק באמת).

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
119 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
23/06/2018 7:18:25

תודה מנחם
חיכינו והמעורבב סוף סוף הגיע.
אני אשים את זה פה
וויליאמס הבחירה של בוסטון בעמדת הסנטר/פורוורד לא הגיע למסיבת העיתונאים שנקבעה לו, הסתבר שהוא ישן אחרי יומיים ארוכים….
האם זה יעיד על מגמה? נחייה ונראה 🙂

http://www.espn.com/nba/story/_/id/23874911/robert-williams-boston-celtics-1st-round-pick-sleeps-call-team

אוהד ס"א
אוהד ס"א
23/06/2018 10:01:24

זה ששיפור ניכר לעומת לני ביאס שגם לא הגיע למסיבת העיתונאים של בוסטון ולא בכלל

Avri
Avri
23/06/2018 10:12:47
Reply to  אוהד ס"א

😠

חמי
חמי
24/06/2018 13:18:24
Reply to  Avri

Too soon?

😃

trusttheprocess
trusttheprocess
23/06/2018 7:22:19

אני לא מבין מה לא ברור , פילי העדיפו בקצת את ברידג'ס כי הוא מוכן יותר לשחק ויש לו ערך של בחירה 10.
פיניקס התקשרו לפילדלפיה 4 פעמים ו 3 פעמים פילדלפיה סירבו לטרייד.
לפני הבחירה ה 16 קרו שני דברים , זהיר עדיין היה על הבורד ופיניקס בשיחה הרביעית הסכימו לוותר על בחירת הדראפט של מיאמי ב 2021 בלי הגנות.

פאט ריילי בן 73 , הוא אוטוטו פורש , מיאמי קבוצה שלא הולכת לשום מקום בשנתיים הקרובות , אין להם כוכבים ואין להם מקום בתקרת השכר , הם הולכים להתמוטט.
2021 הולך כנראה להיות הדראפט הראשון שבו שחקני תיכון יורשו שוב להיכנס לדראפט.

הבחירה הזאת זה זהב טהור וזאת תהיה הבחירה שתביא את קוואי ליאונרד לפילדלפיה

אסף
אסף
23/06/2018 10:16:31

+1

Dor
Dor
23/06/2018 7:26:23

תודה מנחם. אני לא ממש מבין את הטרייד דאון של פילי. אבל רק בדראפט של עוד שלוש שנים נדע אם הוא היה טוב או לא, מה שכן יש לי תמיד הרגשה שלבחור שחקן מקומי בדראפט נותן added value מסויים, מה גם שפילי צריכים ווינג כמו בריג׳ס וחבל לי על המשפחה של הבחור, אבל כנראה שזה הביזנס. ושאלה אחרת – מה אתם אומרים לגבי המהלכים של הקליפרס? מה בדיוק הלוגו מבשל שם?

trusttheprocess
trusttheprocess
23/06/2018 7:29:46
Reply to  Dor

קובינגטון נותן בדיוק אותו דבר כמו ברידג'ס.
מה שהם צריכים זה גארד הגנתי לעומת הטיילת של רדיק,בלינלי ומקונול של שנה שעברה וזה בדיוק מה שהם קיבלו.

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 8:21:53

לפי המאמרים באתר החובבים, בפילדלפיה אינקוויירר, ובלארי בראון ספורט, ה-INITIATIVE לבחור בזאייר סמית התחיל עם פילדלפיה ופיניקס אפילו לא היו בכיוון. פילדלפיה היו יוצרי הטרייד, לא פיניקס (מאוחר. מחר אביא לך רפרנסים אם תרצה)

trusttheprocess
trusttheprocess
23/06/2018 17:14:55
Reply to  מנחם לס

ברט בראון אמר שפיניקס התקשרו 4 פעמים בשביל הטרייד

אני אולי חושב שצריך לפטר אותו אבל בראון הוא אחד מהבודדים בליגה שאומר את האמת שלו כל הזמן.

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2018 8:23:58

ברידג'ס נותן לסאנס משהו שהם זקוקים לו נואשות –
ווינג עם קליעה מוכחת. 3&D אמתי.
סמית' עושה רושם של פוטנציאל אדיר,
אבל את נתוני הקליעה שלו צריך לקחת בערבון מוגבל:
הוא קלע בשנה שלו במכללות 18 שלשות מ-40 ניסיונות.
ברידג'ס, להבדיל, קלע בעונה האחרונה 104 שלשות מ-239 ניסיונות.

צריך להבין –
הסאנס רוצים לנצח.
אבל הם גם רוצים לנצח מבלי למשכן את העתיד.
ההחלטה להשתמש בבחירת דראפט עתידית בשביל שחקן צעיר אותו הם רצו, כזה שמתאים לקבוצה ברמת הגיל, הניסיון, הכישרון, וחוזה הרוקי עליו יחתום –
זו החלטה מדודה והגיונית.
לא למשכן את העתיד תמורת שחקן עם חוזה גדול,
אלא לממש נכסים תמורת שחקן עם עתיד שמתאים לחזון המועדון.

את המהלכים של ערב הדראפט נוכל למדוד טוב יותר לפני תחילת העונה:
עכשיו כשהקבוצה הוסיפה ווינג צעיר ומבטיח,
פתאום TJ וורן הופך "למיותר".
וורן הוא סקורר.
הוא שווה 20 נק' למשחק ב-50% אפקטיבי.
וורן גם ריבאונדר לא רע בכלל –
יש 5 כאלו למשחק, 40% מהם רב' התקפה.
כאשר משחקים אתו בעמדה 4, הוא בכלל הופך למכונת ריבאונדים.
יש לוורן ערך מוסף נוסף –
הוא חתום על חוזה ידידותי. 50 מיליון ל-4 השנים הקרובות לשחקן בן 24 שקולע 20 נק' למשחק זו מציאה.

הבעיה של הסאנס היא שיש לה כבר סקורר בולט (בוקר),
יש לה גם ווינג שהקליעה מבחוץ זה החלק החלש שלו (ג'קסון).
וורן הפך למיותר.
עכשיו נראה מה מקדונו יודע לעשות –
אם הוא יצליח להפוך את החוזה של וורן לפוינט גארד,
אז בהחלט אפשר יהיה לסמן את הקיץ האחרון, כקיץ מוצלח במיוחד במדבר אריזונה.

תודה, מנחם.

יוסי
יוסי
23/06/2018 8:39:45

בריג'ס זה בדיוק השחקן שפילי היו צריכים והם סגורים בעמדות בגארדים לשנים הבאות , את פולץ הם צריכים להפוך ל4 טוב יותר מסאריץ .
פיניקס צריכים להפוך את בריג'ס /וורן לטרייד שיביא את אנאובי מטורונטו בתור 4 ואז הם סגורים בעמדות 2-4
לגבי רכז יש המון אופציות השנה
סמרט ברדאלי אקסום אפשר לתת חוזים נוחים

רק שאלה
רק שאלה
23/06/2018 9:26:14

הבחירה העשירית שבריגס נבחר בה היתה שייכת ללייקרס שהועברה לפניקס תמורת סטיב נאש
פניקס שלחו את הבחירה בטרייד על נייט ו MCW לפני 3 שנים
גם אז אמרו בפניקס שצריך את נייט עכשיו לנצח וויתרו על בחירה עתידית בעלת ערך בטרייד

אירוניה עכשיו פניקס נתנו לפילי בחירה נוספת שקיבלו על הויתור על דראגיץ – לא למדו שם
פניקס לא הולכת לשום מקום בעונה הבאה. פער הגילאים בין בריד גס וסמית הוא שנתיים וחצי וזה המון

פילי הביאו את סמית פעמיים לבחינה (יחד עם לוני ווקר) וסמית ווקר היו המספרי אחד של פילדלפיה לדראפט
עוד דבר לזכות סמית שלמרות שהיה צעיר הוא במפתיע משום מקום הצליח להשתלב בקבוצת הסניורים של טקסס טק והיה לו חלק משמעותי ברוטציה בקבוצה שבדרך כלל מדכאת פרשמנים
בראון אמר מה שאמר לצאת ממלכתי

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:06:06

עוד 3 שנים נהיה הרבה יותר חכמים

KingJames23
KingJames23
23/06/2018 9:24:50

Michael Porter Jr.'s Status for Summer League, Next Season Unclear Due to Injury

פאקו
Admin
23/06/2018 10:17:10
Reply to  KingJames23

התחלנו

Shohat
Shohat
23/06/2018 9:55:50

לפי רוב הפרשנים סיכוי גבוה שהטרייד של פילי היא חלק מתמונה כוללת של היערכות לעסקאות הבאות. בירידה מ10 ל16 חסכו כמעט מיליון דולר של cap space, והבחירה של מיאמי היא trade piece עם ערך רב.
בעצם גם ברט בראון היה ברור בהסבר שנתן: We're star hunting.

אחלה טור מנחם!

אוהד ס"א
אוהד ס"א
23/06/2018 10:14:42
Reply to  Shohat

לברון?
פול ג'ורג'?
לגבי קאווי? מה הם יכולים לתת שהספרס צריכים?

shohat
shohat
23/06/2018 10:51:37
Reply to  אוהד ס"א

קווין אוקונור מסביר את זה בפירוט כאן:
https://www.theringer.com/nba/2018/6/22/17494750/suns-hawks-sixers-2018-nba-draft

בראון בעצמו היה מאד מפורש:
“[The pick] could be the thing that flips it with us having more assets to enhance a realistic trade for a star,” Brown said, after the draft

זו גם שיטת הינקי (ואיינג' כמובן) – לצבור "נכסים" לשימוש בטרייד כשתהיה הזדמנות. הם בטוח ייכנסו לשוק ההצעות על קוואי והבחירה הזו תהיה כנראה חלק מהסל. כמובן שלא בטוח שיצליחו.

צומפי
צומפי
23/06/2018 17:58:48
Reply to  shohat

להחליף את סמית תמורת קאוואי זו החלפה של כוכב עתיד ענק תמורת שחקן קאוואי שעבורו הריצפה תמיד תהיה עקומה במעמדים מכריעים…
חכה נחשון כמה שנים ונראה אם תזכור מי כתב לך את המילים האלו כאן ועכשיו…

Shohat
Shohat
23/06/2018 21:50:33
Reply to  צומפי

תחזית מעניינת!

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:06:54
Reply to  Shohat

היי נחשןן, לא ידעתי שאתה עוקב אחרי כדורסל עד כדי כך!

Shohat
Shohat
23/06/2018 21:51:58
Reply to  מנחם לס

היי מנחם היקר.
גם אני לא ידעתי. 🙂
הדבקתם אותי.

ולדי קוגן
23/06/2018 10:10:40

אחלה מעורב כרגיל. הטרייד של פילי ופיניקס מראה עד כמה זה עסק קר,אין פה רגשות והכל ביזנס.הבחירה של מיאמי תוכל לעזור להם לעשות טרייד איכותי בהמשך.

GGGG
GGGG
23/06/2018 10:48:06

אז מה ציפית שזה יהיה ? גם הגולדן סטייט ווריורס לא רצו לחתוך את עומרי וחתכו אותו כי אין מה לעשות זה הביזנס ..
מנסים לקחת כאן אליפויות והטרייד הזה זה עוד שטויות מול מה שהסלטיקס עשו עם פירס וגארנט וIT אבל בסופו של דבר הטריידים האלה הצילו את הסלטיקס . שורה תחתונה אין מה להיות דובון אכפת לי צריך לדעת מה הכי טוב בשביל הקבוצה שלך זה מה שעובד היום .

ולדי קוגן
23/06/2018 11:30:25
Reply to  GGGG

שמעתי אותי אומר משהו אחר?ברור שזה ביזנס

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:07:27

זה CUT-THROAT BUSINESS

יוסי
יוסי
23/06/2018 10:36:05

נראה שפיניקס טעו בבריג'ס , היו צריכים ללכת על מיילס שיותר מתאים ויכול לשחק כ4 , יכול להיות שון מריון 2.0
מיקל מתאים בתור 2-3 ומיילס כ3-4
מעניין על מי פיניקס ילכו בעמדת הרכז

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2018 11:12:42

כיף שחזרת דוק

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:08:02

נעלמתי רק לכמה ימים, אבל כיף לחזור

תומר השני
תומר השני
23/06/2018 11:12:59

מייקל פורטר לא ישחק שנה הבאה כי הניתוח שעבר מצריך שנתיים החלמה אבל בעוד שנה לדנוור תהיה קבוצה מפחידה עם גמאל מורי , גארי האריס יוקיץ ופורטר .

לגבי הטרייד של פילדלפיה עם פניקס מדובר בשתי מגמות שונות לכל צד פניקס רוצה להראות לבוקר שהיר רוצה לנצח כאן ועכשיו ואילו פילי יש קבוצה מצויינת שמתחילה לחשוב על טווח ארוך שבו סמית יהיה בעוד שנתיים שלוש שחקן מצויין והבחירה של מיאמי תהיה בונוס נפלא

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:08:44

להיות שנתיים בחוץ? זה נראה כמו יותר מדי זמן

רועי ויינברג
Admin
23/06/2018 11:24:43

מסכים שקליבלנד עשו בשכל עם סקסטון, בחירה לא רעה לעתיד והתיאום שלו עם השחקנים שם יכול להיות אחלה. מי פילדלפיה עשו? הרוויחו את הבחירה של 2021 ואפסייד די מרשים לדעתי בדמות סמית', חשיבה לטווח הארוך למרות שברידג'ס יכל לעזור להם מאוד עכשיו.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/06/2018 11:27:09

תודה על המעורב, מעולה כרגיל

דדי
דדי
23/06/2018 12:34:12

פילדלפיה עשו לפניקס בית ספר. נקודה.

לא הייתי נותן את הבחירה הזאת עבור ברידג'ס לבד…

פניקס נתנו אותה עם שחקן עוד יותר מוכשר ממנו שפשוט יקח לו עוד קצת זמן להתפתח (זמן שאין לפניקס שכמובן יתמודדו על האליפות ב 3 השנים הקרובות…).

פשוט פילדלפיה/בוסטון חלק 2 כשהפעם פילדלפיה מבצעת את העוקץ.

יהיה מעניין לראות אם זה יביא את קוואי לפילדלפיה או אם הם סתם יחכו להתרסקות הבלתי נמנעת של מיאמי חסרת התקווה בשנים הקרובות.

אם לא המהלך של המאבס עם דונצ'יץ' – זה היה הסיפור הגדול של הדראפט.

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:09:37
Reply to  דדי

גם אני מרגיש שפילי עשתה כאן בית ספר

דדי
דדי
23/06/2018 12:38:13

לגבי סקסטון, אני עדיין חושב שאולי עמוק בלב, הקאבס עדיין חושבים שיש להם סיכוי לטרייד על קמבה ולהשאיר את לברון, ושזו היתה סיבה נוספת לבחירה הזאת.

יוסי
יוסי
23/06/2018 13:10:00
Reply to  דדי

אתה באמת מאמין שהבאה של קמבה תשכנע את לברון להישאר

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2018 14:49:07

כמה מילים אחרונות מנקודת מבט של אוהד הסאנס. כזה שלוקה בווישפול ת'ינקינג:

הבחירה ה-11 בדראפט 2011. 198 סנטימטר. 90 ק"ג.
3 שנים במכללות.
בעונה השלישית:
21.6 נק', 5.2 רב', 1.6 חט', 0.9 חס', 52.5% אפקטיבי, 39.8% מהשלוש, 83.8% מהעונשין.

הבחירה ה-10 בדראפט 2018. 201 סנטימטר. 86 ק"ג.
3 שנים במכללות.
בעונה השלישית:
17.7 נק', 5.3 רב', 1.5 חט', 1.1 חס', 62.3% אפקטיבי, 43.5% מהשלוש, 85.1% מהעונשין.

הבחירה ה-10 בדראפט האחרון, זה קל. ברידג'ס.
הבחירה ה-11 בעונת 2011?
קליי תומפסון.

לקרוא את הניתוחים של ה-2 לפני הדראפט, ולהידהם עד כמה הם דומים.
על תומפסון אמרו שהבעיה שלו היא שהוא לא אתלטי מספיק.
על ברידג'ס אומרים שהוא לא חזק מספיק.
על תומפסון אמרו שהאתלטיות שלו הופכות אותו לבינוני בהתקפת המעבר.
על ברידג'ס אומרים שהוא בינוני ביכולתו בליצור לעצמו, ולחבריו, מצבי קליעה.

(מאז המדידות של המכללות, ברידג'ס העלה 9 ק"ג של שרירים, והוא שקל במדידות האחרונות 95 ק"ג)

ההצלחה של שחקן ב-NBA, לא תלויה רק ביכולותיו האישיות,
אלא גם בהתאמה לקבוצה שסביבו.
קליי תומפסון משחק כחלק משיטה שממקסמת את יכולותיו (בראש ובראשונה, את יכולת הקליעה הפנומנליות).
ברידג'ס מגיע לקבוצה שלא חסרים לה שחקנים שמסוגלים לחדור לסל, וליצור מצבי קליעה.
מה שחסר לסאנס זה קלע עילית, ושחקן הגנה נוסף בכנף.

יש לי תחושה שבסיומה של העונה,
וביתר תוקף, בעוד שנתיים שלוש –
כל המבקרים את הטרייד יאלצו לחפש תיבול מתאים לכובע שהם צריכים לאכול.
(לא בשונה ממבקרי הטרייד בין הסלטיקס לסיקסרס בעונה שעברה)

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2018 15:23:50

גיא, שכחת דבר אחד שיש לתומפסון ולא יהיה לבידגס – קרי

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2018 15:49:54

יש את קרי. יש את קר. יש קבוצה נהדרת שעברה מטמורפוזה מקבוצה של האחים ספלאש + שחקנים ותיקים שמשמשים עוגנים הגנתיים (בוגוט + איגודאלה) לקבוצת ההאמפטונים (ב-2 הגרסאות, מדובר על קבוצה אדירה).

אוהדי הסאנס מקווים שאייטון + בוקר יהיו שלוב פנים/חוץ שמזכיר את שאקובי.
וששחקני הכנף יהיו העוגן ההגנתי שישדרג את ההתקפה שבוקר ואייטון מביאים כל הדרך עד לקונטנדריות.
נכון, עוד חזון למועד.
נכון, חזון למועד זה היפר אופטימיות.

רק מה?
אני זוכר שהיו ימים בהם אוהדים של גולדן סטייט, הם היו החולמים.
אני זוכר את העונות בהן ההצלחה הגדולה ביותר של הקבוצה מהמפרץ היו של קבוצת הסאמר ליג.

אין לי באמת מושג מה יהיה. הניחוש שלי טוב כמו של כל אחד אחר.
אבל יש זמן טוב יותר בשנה לווישפול ת'ינקינג???

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2018 18:22:30

מי כמוני מבין אותך, אבל מנסיוני, כשהבעלים דפוק שום דבר לא משתנה

יוסי
יוסי
23/06/2018 15:01:41

9תכלס אם לברון או ג'ורג ירצו להגיע לפליקנס זה אפשרי לפנות מקום בתקרת השכר בשביל אחד מהם .
מירוטיץ עובר תמורת בחירת דרפט ליוטה או אינדיאנה
סולמון היל לשיקגו תמורת 2 בחירות סיבוב ראשון(יוטה/אינדיאנה + שלנו)
מור תמורת בחירת סיבוב שני (אנחנו מקבלים )
אג'נסה תמורת 2 בחירות סיבוב 2
כל תקרת שכר נקייה , רק דיוויס הולדי ופרנק ג'קסון מה שאומר שיש התחיבות רק לאזור ה54 מיליון
מה שאומר שיש 56 מיליון להחתמות
לברון/ גורג חוזה של 30 +
רונדו מחדש 8
בוגי מחתמים אחריהם זכויות בירד 20-25 מיליון
ויש לך קבוצה לאליפות
רונדו הולדי לברון/ג'ורג דיוויס קאזינס
ספסל מחתימים ותרנים על חוזי מינימום

דדי
דדי
23/06/2018 15:03:23
Reply to  יוסי

לא.

תומר השני
תומר השני
23/06/2018 15:27:09
Reply to  יוסי

אין מצב שזה יקרה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 15:39:45
Reply to  יוסי

מעבר לה שאתה פשוט מניח שכולם פשוט יקחו את החוזים על חשבון המקום שיש להם בתקרת השכר אתה לחלוטין מתעלם מהקאפ הולד של קאזינס שתוקע את כל הרעיון המופרך הזה.
אז או שמראש אתם מוותרים על הזכויות על קאזינס ומקווים שתצליחו איכשהוא לעשות איזה קסם שיפנה את המקום מתחת לתקרה (לא יקרה) או שמתמקדים בהחתמה מחדש של קאזינס.

יוסי
יוסי
23/06/2018 16:04:56

למה שלא יקחו 2 בחירות סיבוב ראשון תמורת היל לשיקגו זה שווה להם , הם קבוצת טנקיג לפחות שנתיים
מירוטיץ ליוטה בדיוק מה שצריכיםצ
מור שחקן מצויין שיכול לתרום להרבה קבוצות
אג'נדה בשנת חוזה 5 מיליון שווה לקבוצות בשביל 2 בחירות סיבוב 2
לפליקנס יש זכויות בירד על קאזינס מה שאומר שאפשר להחתים אותו החריגה בתקרת השכר .
אם ג'ורג'/ לברון יבואו אז אולי גם הם יתגמשו בשכר יחד עם קאזינס בשביל סופר טיים.
אני חושב שזה לגמרי אפשרי בשטח השאלה אם ג'ורג'לברון מוכנים לבוא לניו אורלינס, אני חושב שאם באמת הם רוצים אליפות אז הפליקנס ההזדמנות הכי טובה שלהם .
AD טופ 3 בליגה , באיזה עוד מקום יש להם את זה

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 16:13:47
Reply to  יוסי

אתה הצעת את הבחירות שלהם בטרייד אבל עזוב נניח שהחלומות בהקיץ הנ"ל יתגשמו.
אתה מתעלם שהקאפ הולד של קאזינס מוסיף עוד 27 מיליון לקאפ. איך אתה רוצה לפתור את זה?
או שתוותרו עליו ואז הוא חופשי לחלוטין (ןאין לכם זכויות בירד עליו) או שתשמרו על הזכויות ואז הוא סותם לכם את התקרה.

יוסי
יוסי
23/06/2018 16:21:46

הזכויות בירד לא כאלה משנות מבחינת החוזה שתציע גם ככה זה לא יהיה מקס ל5 שנים
השאלה אם ניתן להחתים אותו עם חריגה
זכויות בירד לא אומר שאתה יכול לתת הצעה טובה יותר לשחקן וגם נותן אפשרות לחתים עם חריגה מהתקרה כדי לשמור על שחקן שיהיה אצלך , זה לא מה שגולדן עשו עם kd??

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 16:24:55

זכויות הבירד מאפשרות לך לחרוג אבל תמורתן נשמר חלק בתקרת השכר (נקרא קאפ-הולד) שתופס מקום כאילו השחקן מוחתם לצרכי החתמות אחרות. זה כדי למנוע בדיוק א הסיטואציה שאתה מתאר.

יוסי
יוסי
23/06/2018 16:31:44

אז מה הקטע של תקרת שכר , אפשר פשוט לחרוג ולשלם מס מותרות ?
מה גולדן וקליבלנד עשו שהם הגיעו ל130 מיליון שכר ?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 16:34:05

החתימו מחדש שחקנים שלהם. (שים לב שזה מנע מהן להביא שחקנים חדשים בפרי אייג'נסי).
דוראנט הגיע לווריורס בהצטרפות מקרים הזויה שהשאירה להם מקום פנוי להחתים אותו. בהחתמה שלו מחדש הם השתמשו בסוג של זכויות בירד (לא המלאות ולמעשה גם לא כאלה שנקראות "בירד").

דדי
דדי
23/06/2018 16:15:13
Reply to  יוסי

ככה לא עובדות זכויות בירד.
הפליקנס יוכלו מקסימום לפנות מקום ללברון או לג'ורג' ויאבדו את הזכויות לקאזינס ורונדו.

יוסי
יוסי
23/06/2018 16:18:31
Reply to  דדי

התכוונתי לאחד מהם לא שתיהם

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
23/06/2018 15:13:41

תודה על המעורב מנחם, התגעגענו.
אם סקסטון ״הגאון של המחזור שלו״ הוא היחיד שסיים את השנה הראשונה שלו, והוא עוד מבטיח לאמא שלו שישלים את התואר בשש שנים, אז כנראה שישנה עוד מידת גאונות שעדיין מחכה להגיע לליגה.
הגאון מספר אחד בליגה לא למד בכלל (לברון) . . .

רן הנרגן
רן הנרגן
23/06/2018 15:25:57

כתבתי ואכתוב שוב. אם לברון חושב על ריצה לנשיאות – והוא מהרהר בכך, הוא נשאר בקליבלנד

דדי
דדי
23/06/2018 15:53:55

מכל הדיבורים בתקשורת, מה שמריח לי כרגע בלי קשר להערכה האישית שלי מבחינת "כדורסל", זה שאם הלייקרס מצליחים להביא את ג'ורג' או קוואי – לברון מגיע.
אם לא – הוא יישאר בקליבלנד עוד שנה.

מבחינת הרכילות בתוך הלייקרס – כל מי שאני מכיר ששמע משהו מאנשים שקשורים לארגון, שמע שלברון בלייקרס זו עובדה מוגמרת.

Berch
Berch
23/06/2018 16:52:40

אחלה מעורב 🙂

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 17:12:46

תדה לכל המגיבים. קראתי בעיון כל תגובה

צומפי
צומפי
23/06/2018 17:53:19

דקה 4,33 מהלך שינוי כיוון באויר של זאיר שלא זוכר שראיתי מאף אחד להוציא הגדול מכולם ד"ר גיי והחיקוי המוצלח מאד שלו שיש אומרים שהיה גדול כמוהו ואולי ממנו , מייקל גורדן .

benjo
benjo
23/06/2018 17:57:39

מנחם תודה רבה על מעורב מעולה התגעגענו.
לגבי איפה יהיה לברון בשנה הבאה והאם הבחירה של קליבלנד היא בשבילו או לו בשבילו – האמת שהסוגיה לא כל כך מעניינת במובן הזה שלא כל כך מעניין איפה יהיה לברון בשנה הבאה ועם מי הוא יתחבר.
מה שמעניין זה מה שקורה עם הלוחמים וכל עוד הרוסטר שלהם נשאר כפי שהינו ועושה רושם שכן לברון יכול להסתובב היכן שהוא רוצה אני מתקשה להאמין שיקח עוד טבעת במיוחד אם הוא יתחבר לחבורת לונזו (שמח שאחיו לא נבחר בדראפט מראה מה חושבים בליגה על לונזו – יש כאן עוד כמה באתר שעוד מחזיקים ממנו אבל כנראה שהם האחרונים)
לגבי ברידג'ס/זהייר שזה המעניין יותר .
בוא נתחיל את העניין בזה שאין חולק על כך ואני חושב שאתה מסכים איתי על כך שכרגע ברידג'ס מוכן הרבה יותר לליגה – כרגע הוא שחקן טוב יותר. וזה יחסוך לנו את כל ההצגה של הנתונים הסטטיסטיים וההתעסקות איתם.
כל הניתוח ה so called אנליטי שמבוסס על ה guts של ברט בראון הוא כל כך מופרך ומשעשע אותי ששוב הוא הראה לי כמה האיש הזה מוזר :" אבל בגאטס שלי אני יודע שאליפויות אתה לא זוכה אם שחקנים טובים ונאמנים. אליפויות אתה זוכה עם STARS, וזאייר סמית' הוא שחקן שיכול להתפתח להיות STAR ". סוף ציטוט.
תגיד ברט בראון היקר – שמעת מה שאמרת עכשיו? אליפויות לא זוכים עם שחקנים טובים ונאמנים אלה עם סטארים. אהההה??? תזכיר לי בדיוק על מי אתה מדבר ואומר את זה??? על מי שרק עכשיו – שחקן טוב ונאמן ולא סטאר – בדיוק סגר את אליפות המכללות השניה שלו !!
אני לא רוצה לקרוא לזה טמטום אבל להגיד על אלוף שהוא לא יהיה אלוף כי הוא לא סטאר זה בוא נגיד לפחות חסר לוגיקה פנימית זה יכול להתקיים רק באיזורים של מכניקת הקוונטים ששם אותו חלקיק יכול להיות בשתי מקומות שונים בדיוק באותו זמן והוא מרגיש ממש נוח עם זה.
לא בכדורסל.
וחוץ מזה??? כל החשיבה הזאת על זהייר היא בזכות האתלטיות הפנומנלית שלו.
סליחה??? מצטער שוב. חסרים אתלטים בליגה הזאת???. קח את ז'אק לוין קח את אארון גורדון וסגרת עניין. כל מי שהוא אתלט הופך להיות מייקל ג'ורדן???? איפה האופי ? איפה הכדורסל בתוך העניין הזה???
אולי יום אחד הוא יהיה אבל לוותר היום על שחקן שהוא כדורסלן מעולה בכל פרמטר שאתה בוחן כדורסלן – התקפה הגנה קליעה ברמה הגבוהה ביותר (85% אחוז מהקו אחוזים יפים מהשלוש )אתלט סביר בהחלט עם יכולת לימוד והתקדמות מוכחת (יכול לימוד והתקדמות היא מרכיב חשוב באינטילגנציה) ומעל הכל אלוף !! פעמיים !! כבר עכשיו אלוף לא מישהו שאולי יהיה אלוף פעם. (אני זוכר מצוין מה כתבת דוק על הטרייד של קיירי – קיירי אלוף. לכן הוא טוב לבוסטון) . אז לקרוא לטרייד הזה מגוחך כמו שכתבו למעלה?
הצחקתם אותי. זה טרייד מעולה לפיניקס.
ואני מרשה לעצמי לאמר עוד משהו. ברט בראון כנראה לא קולט שהפרוסס הסתיים. כי אם פילדלפיה השנה לא תצליח להתקדם עוד שלב אחד בפליאוף יתחיל שם הבלאגאן. הוא צריך דחוף עכשיו עוד שחקן יציב ואמין ברוסטר (מישהו שאולי יהיה מסוגל להיכנס לנעליים של רדיק בזמן קצר ואולי לפנות מקום תחת התקרה) – הוא צריך מישהו עכשיו לא בעוד שלוש שנים. בעוד שלוש שנים יכול להיות שאם הם יכשלו הוא כבר לא יהיה שם להנות מהבחירה של 2021. והיה לא את המישהו הזה ביד NBA READY . בדיוק את המישהו הזה. והוא ויתר עליו בשביל איזה חלום עתידי. רומנטי לגמרי. מתאים לגיל 16. לא למאמן ב NBA שחושב לקחת אליפות בקרוב.
ומילה לסיום כי זה יצא ארוך. בסוף זה דראפט. בסוף הכל הימור. אז יכול להיות שהוא צדק ושברידג'ס יהיה גרוע וזהייר יהיה מעולה. אבל זה שזה הימור זה לא פותר אותנו מלקחת את ההחלטה הכי אינטילגנטית שיש ואולי יותר נכון את זו שיש לה את ההסתברות הגבוהה יותר. נראה לי שפילי טעו והסאנס הרוויחו בענק. נחיה ונראה.
המון תודה דוק.

צומפי
צומפי
23/06/2018 18:06:23
Reply to  benjo

אם אתה טוען שלדוק אין מושג אותי אתה לא צריך לשכנע…
אמרתי זאת הרבה פעמים לדוק בפנים , אין לך מושג בלי להתחנף ובלי לכסות את ההתקפה בתודות….
אבל עד כמה שאין לדוק מושג יש לו משהו אחר , משהו שנקרא אינסטינקט טורף.
כשהדוק מתחבר לאינסטינקט שלו, פעם במאתיים כתבות בערך אז מהשטויות במיץ שהוא כותב בדרך כלל אפשר להפיק זהב.
במקרה הזה הוא צודק .
ושנית התהליך לא הסתיים בכלל בפילדלפיה יש להם עוד המון עבודה …
הם רחוקים מלאיים על תואר בערך שלוש שנים .

Benjo
Benjo
23/06/2018 18:19:19
Reply to  צומפי

אני לא טוען שלדוק אין מושג. הדןק אלוף כדורסל וגם בהרבה דברים אחרים תראה איזה אתר לתפארת הקים פה. אבל זה לא אומר שאסור לחשוב אחרת. לגבי התהליך (לא סובל את התהליך הזה) הוא הסתיים. פילי היא כבר קבוצת פליאוף. מצפים מהם להתקדם. ראית מה קרה לג'ייסון קיד השנה כשלא הצליח להתקדם לסיים יותר גבוה? זה יקרה גם לבראון.

מנחם לס
מנחם לס
23/06/2018 19:14:30
Reply to  benjo

תודה בנג'ו. תגובה הגיונית מאד

Benjo
Benjo
23/06/2018 19:23:10
Reply to  מנחם לס

Thanks doc

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 19:28:07
Reply to  benjo

כל הדיון הארוך הזה מסתמך על ניתוח לא נכון שלך את הדברים של בראון. הוא לא אמר שסמית' הוא סטאר הוא אמר שהבחירה שהם קיבלו בנוסף אליו יכולה להיות הקלף במכריע שמביא כוכב לקבוצה.

Benjo
Benjo
23/06/2018 19:29:48

לא הבנת את הניתוח שלי ולא הבנת את מה שבראון אמר.

Benjo
Benjo
23/06/2018 19:32:12
Reply to  Benjo

לא הבנת את הניתוח שלי ולא הבנת את מה שבראון אמר. בראון אמר שסמית הוא פוטנציאל לסטאר בעוד שברידג'ס הוא לא סטאר אלא שחקן טוב ונאמן אבל לא סטאר. ועם שחקנים טובים לא לוקחים אליפות אלא עם סטארים. הוא רק שכח במקרה שהוא מדבר על ברידג'ס שהוא בדיוד לא סטאר אבל מה לעשות כבר אלוף. פעמיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 19:36:41
Reply to  Benjo

איפה בדיוק הוא אמר את זה?!!?

Benjo
Benjo
23/06/2018 19:50:27
Reply to  Benjo

זה מה שמנחם כתב ועל מנת להקל עליך זה כתוב גם בתגובה שלי. כתוב בסוף סוף ציטוט

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 19:55:24
Reply to  Benjo

יכול להיות שזה מה שמנחם כתב אבל זה ממש לא מה שבראון אמר.
מנחם אוהב לתת אינטרפרטציה משלו לדברים.
תקשיב לראיון. הוא היה מאד ישיר וברור :

https://www.nbcsports.com/philadelphia/video/brett-brown-explains-decision-make-mikal-bridges-zhaire-smith-trade

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:13:06
Reply to  Benjo

הקשבתי. חוץ מזה שהראיון נחתך בלינק הזה אז לא שומעים הכל. הוא אומר שהבחירה של 2021 היא נכס שניתן להשתמש בו בטרייד כדי להביא סטאר (מתכוון למשהו בסגנון קוואי או לברון). אני מבין את ההבדל ממה שמנחם כתב (על זה הסתמכתי) וזה יותר הגיוני. מקוה שזה יעזור לפילי להביא סטאר בכל מקרה הוא אומר את מה שאמרתי בצורה הכי ברורה. כרגע אין בכלל ספק שברידג'ס שחקן טוב יותר והוא היה הבחירה המועדפת שלהם וזה בדיוק מה שאני חושב . אם הבחירה של מיאמי 2021 תעזור לו להביא את לברון או קןואי? בו נגיד ככה גם בזה אפשר להטיל ספק בהגיון שלו. זה באמת יהיה הדבר הכי חשוב בטרייד הזה. לא נראה לי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:17:46
Reply to  Benjo

אם אתה לא מבין עד כמה בחירות כאלו משמעותיות לקבוצות שמאבדות כוכב אז מספיק לחזור לטרייד שבנה את הסלטיקס.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:18:27
Reply to  Benjo

חייב לאמר לך עוד משהו. הראיון הזה זה ראיון מהסוג שאני קורא לו ראיון היצטדקות… הוא לא מפסיק להצטדק בראיון הזה ולהתפתל ולהסביר ומביא גם תירוצים של לחץ זמן וכ' – נראה שגם התקשורת לא בטוחה שמה שהם עשו זה הגיוני. נחיה ונראה בקיצור. אין לדעת . דראפט זה בסוף הימור.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:19:06
Reply to  Benjo

מבין. לא כל הליגה זה ברוקלין.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:20:59
Reply to  Benjo

נכון, אבל כולם רוצים להיות סלטיקס. לכן צריך לאסוף את הקלפים האלה אחד אחד. זה בהחלט הופך את הטרייד הזה למוצלח מאד והכרחי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:23:06
Reply to  Benjo

ההצדטקות היא רק בגלל שהשחקן שהועבר העה ברידג'ס והקשר שלו למועדון ולעיר. על כל אחד אחר אף אחד לא היה מרגיש צורך להצטדק.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:30:03
Reply to  Benjo

כולם רוצים להיות סלטיק אבל כולם גם לא רוצים להיות ברוקלין. הטרייד הזה הוא מוצלח מאוד מנקודת ראות של פיניקס. הם השלימו בסיס חזק מאוד לסגל שיכול לרוץ שנים. אני לא האמנתי שכפתחתי את העיינים וראיתי שלא רק איטון בפיניקס אלא גם ברידג'ס שזה השחקן שהכי אהבתי את המספרים שלו והנתונים שלו לפני הדראפט (אחרי כל המפלצות והמוטציות הפיזיות והקוסמים כגון דונצ'יץ' ויאנג) הוא פשוט נראה לי כמו שחקן כדורסל שלם לגמרי.האמנתי בדראפט של שנה שעברה מאוד בטייטום והוא לא איכזב לשניה אותו דבר אני חושב על ברידג'יס. פיניקס בפוטנציאל גבוה מאוד סגרו את הרוסטר גם הרכז שלקחו נראה עם המון פוטנציאל ויש מקום מתחת לקאפ. לא הייתי מרגעש אותו דבר לגביהם אם היה שם זהאייר סמית.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:40:45
Reply to  Benjo

יכול להיות אבל בתחושה שלי ההצטדקות היא גם על זה שויתרו על שחקן טוב שממש מוכן לליגה תמורת פרוספקט שלא ברור מה יצא ממנו ומתי שחקן שהיה יכול לעזור להם מיידית. וזה כמובן מעבר למימד האנושי.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:46:29
Reply to  Benjo

עד כמה הטרייד מוצלח מבחינת פיניקס נצטרך לחכות ולראות. מה שבטוח הוא שויתרנו על קלף מאד חשוב לעתיד. מבחינת הסיקסרס ברור שעכשיו החבילה שהן יכולים להציע עבור קאווי למשל היא אטרקטיבית בהרבה.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:54:53
Reply to  Benjo

ממש לא מסכים איתך לגבי פיניקס. לא ויתרת על כלום. יש לךסנטר עם פוטנציאל מהטובים בליגה על חוזה רוקי ל 4 שנים קדימה. יש לך שחקן מעולה אפוי ומוכן בן 22 על חוזה רוקי קטן ל4 שנים. יש לך את ג'קסון לעוד 3 שנים על חוזה רוקי. בוקר לעוד שנתיים.אם צריך לפנות מקום מתחת לקאפ כבר השנה אתה יכול להטריד את צ'נדלר וחסכת עוד 13 מליון. זו סיטואציה מצויינת מלאה בזמן עם שחקנים מעולים והמון גמישות פיננסית!! למה בדיוק אתה צריך את הבחירה של 2021? לקחת כבר עכשיו את הבחירה הזאת. פיניקס במצב מעולה גם מבחינת הרוסטר גם מבחינה כלכלית. אם תרצה כוכב מה הבעיה? אפשר לשלם כמעט כל חוזה? בוא תסביר לי איפה אני טועה אני אשמח לדעת.

Benjo
Benjo
23/06/2018 20:58:08
Reply to  Benjo

דרך אגב אני ממש לא אופתע אם הכוכב שפילי מחפשים ינחת בסוף בפיניקס. הם יכולים לשלם אתה מכיר את הטריידים האלה מדברים שנה שלמה על שחקן שיגיע לקבוצה x או לקבוצה y ובסוף הוא נוחת בכלל בקבוצה אחרת. מידהו ציפה שכריס פול יגיע ליוסטון? מישהו ציפה שפול ג'ורג' ינחת ב okc. תראה לי אחד שצפה את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:58:14
Reply to  Benjo

אתה טועה כי הארכת החוזה של בוקר מגיעה בקרוב ואיתה הולכת הגמישות הכלכלית (חלקית). כבר הסברתי לך איזה נכס הבחירה הזו יכולה להיות בעוד שנה שנתיים כשהקבוצה אם תתפתח נכון תרצה להפוך לקונטנדרית. זה בהחלט ויתור משמעותי.
הוא יהפוך למוצדק רק במקרה וברידג'ס יהיה אול סטאר.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:00:35
Reply to  Benjo

זה יהיה מאד מפתיע אם יהיה טרייד עם פיניקס לאור העובדנ שויתרנו על אחד הנכסים הכי משמעותיים שיכולנו להעביר.

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:05:31
Reply to  Benjo

אז כאן אני לא מסכים איתך לגמרי. כי כרגע בשלוש שנים הקרובות אין שום בעיה לגבי החוזה של בוקר גם אם יתנו לו מקס למרות שאני מקוה שלא זה הויכול הישן ביננו לגבי האיכויות שלו כשחקן. אני לא חושב שהוא שווה מקס אבל אם ירצו יוכלו לתת בקלות. ועוד שלוש שנים? אלוהים גדול. אני גם מזכיר לך שהם לא ויתרו על הבחירה שלהם ב 2021 עדין יש להם בחירה. זו היתה בחירה נוספת של מיאמי שבאמת אף אחד לא יודע היום אם תהיה שווה משהו או לא. ממש לא מסכים איתך. כמובן שהכל הימור אבל לדעתי הם הימרו מאוד נכון במה שעשו.עד עכשיו. פילי הרבה יותר לחוצה כי הם שרפו שנתיים מהחוזה של אמביד ועוד שנה מהחוזה של סימונס ועכשיו גם שנה נשרפה מהחוזה של פולץ . טמטום בהתגלמותו לדעתי.

דדי
דדי
23/06/2018 21:09:27
Reply to  Benjo

פשוט מדהים – זה כמו לקרוא טור סאטירי בעיתון.

כל משפט שאתה כותב הפוך ב 180 מעלות מהמציאות.

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:11:31
Reply to  Benjo

אז בוא נראה. יש לי תחושה שאתה תופתע. לפיניקס יש כרגע אפשרות שהיא יותר טובה מכל בחירה עתידית. הם פשוט יכולים לשלם יש להם 4 שחקנים מעולים על חוזי רוקי 3 מהם ל 3 שנים קדימה. מה יכול להיות יותר טוב מזה? בחירה של מיאמי ב 2021? זה הגיון שגדול עלי לא מסוגל להבין אותו

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:12:07
Reply to  Benjo

תראה, איך שלא תהפוך את זה מצבנו טוב. השאלה היחידה היא האם היה משתלם לעשות את הטרייד. לוותר על בחירת דראפט כזו משתלם רק עם השחקן יהפוך למשמעותי ביותר לכן כתבתי אולסטאר.
לתוצאה הזו נצטרך להמתין. חייב להגיד שגם אני אוהב את ברידג'ס אבל כשאני מסתגל על הסיטואציה בצורה אוביקטיבית לקחנו כאן הימור גדול.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:14:51
Reply to  Benjo

המקום מתחת לתקרה ( שיהיה גם אחרי ההארכה של בוקר) עוזר בעיקר בהחתמת שחקנים חופשיים. יש לנו גם את החוזים של וורן וצ'אנדלר שיכולים להיות אטרקטיבים אבל לקבוצות שחושבות קדטמה בחירות דראפט הן הפיתוי.

גיא רוזן
גיא רוזן
23/06/2018 21:16:35
Reply to  Benjo

בלי להיכנס לוויכוח על כישרון,
על כמה משתלם לשלם על כישרון, ומתי כדאי לשלם עליו –

אני פשוט שמח שמקדונו בחר לקחת הימור גדול על רוקי,
ולא על שחקן "מוכח" (ע"ע כל הטריידים הקודמים של מקדונו…)

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:16:57
Reply to  Benjo

סאטירה זה לראות את לונזו מנסה לזרוק שלשות או קולע עונשין באחוזים יותר נמוכים מהווארד ולהגיד שהוא אחלה שחקן. זאת סאטירה.
ראית איך כל הקבוצות בליגה התנפלו על דיאנג'לו?

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:20:54
Reply to  Benjo

או סוף סוף אתה מסכים איתי שהמצב טוב. בעייני הוא מעולה אבל לא ניכנס לסמנטיקה הזאת. ולגבי הימור? ברור הכל זה הימור. כל הדיבורים האלה יכולים ללכת בעוד שנה לפח. איטון יצא פלופ וברידג'ס יפצע. הכל יכול להיות אבל כרגע המצב נראה טוב ובוא נגיד שזה לפחות כשלעצמו שינוי מרענן בכל מה שקשור לפיניקס. אני לא זוכר מתי פעם אחרונה שיכולנו לאמר את זה על הקבוצה הזאת.

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:28:28
Reply to  Benjo

הטרייד הזה שיפר את מצבך כאוהד פיניקס. לקחת שחקן בן 22 עם 85% מהקו עם אחוזים מצויינים מהשלוש פעמיים אלוף מכללות שחקן שיש לו הגנה טובה / מצויינת אתלט לא רע בכלל ושחקן שמראה יכולת לימוד ושיפור וכל זה בעלות של 2 מ' דולר לשנה ב 4 השנים הבאות וויתור על בחירת דראפט עלומה של 2021. אם הייתי צריך לעשות את העיסקה הזאת עוד פעם הייתי עושה אותה שוב ושוב. מצבך השתפר עידו. ברגע שה"כוכבים " בליגה יבדקו לעומק את הקבוצה הזאת הם כבר ימצאו דרך להגיע כן או לא בחירת הדראפט הזאת. לא כל הליגה היא ברוקלין ויש גם כמה שחקנים חופשיים.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:32:41
Reply to  Benjo

להשליך מסטטיסטיקות מכללות על מה יהיה במקצוענים מזה החטא הכי גדול שאפשר לעשות בהערכת בחירות דראפט. אופי זה בהחלט דבר חשוב. אבל אתה לא משלם מחיר כזה עבור רול פלייר. מקווה מאד שהציפיות ממנו יתממשו. זה ייתן לנו הרבה ורסטיליות.
לקרוא לבחירת דראפט הזו עלומה זה פשוט לא להבין איך דברים בליגה עובדים.

Benjo
Benjo
23/06/2018 21:49:42
Reply to  Benjo

מבין מצוין איך דברים בליגה עובדים. ולמרות זאת אני מעדיף שחקן מצוין ברוסטר (למה רול פלייר עידו? אלוף מכללות פעמיים מאיפה אתה מביא את זה) מאשר בחירת דראפט שתסייע לי בטרייד להנחית איזה סטאר בעתיד או שכן או שלא. ראית גולדן סטייט במקרה??? הם הביאו סטאר??? לא הם בחרו שחקנים בדראפט 7 11 ו 35 והפכו אותם לאולסטארים. זה המודל הנכון. זה להבין מצוין איך הדברים בליגה עובדים באמת.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:54:50
Reply to  Benjo

וואיי זה כאילו אתה לא קורא מה אני כותב. אם הוא הופך לאולסטאר ברור שזה משתלם. אם הוא הופך לרול פלייר לא. זה הכל. אין דרך לדעת מה הוא יהיה.
הווריורס לא עשו טרייד אפ עבור אף אחד מהם. זו הדרך הנכונה. לא לוותר על דברים שיוכלו לעזור לך.

דדי
דדי
23/06/2018 21:56:22
Reply to  Benjo

זאהיר סמית קורא, ולא מאמין שהוא קיים.

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:04:59
Reply to  Benjo

לבריאות דדי

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:16:27
Reply to  Benjo

ברור שאין דרך לדעת מה הוא יהיה. כל הויכוח הזה במחי סיבוב לא נכון של גב או רגל יכול ללכת לפח. או שהבן אדם יתברר כפלופ. אתה תמיד צריך לוותר על משהו כדי לקבל משהו אחר במקרה של ברידג'ס הויתור נראה לי מוצדק. נחיה ונראה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 22:16:32
Reply to  Benjo

אתה מתעלם אבל מהנקודה שלו. זה לא ברידג'ס תמורת הבחירה של מיאמי. יש כאן עוד גורם משמעותי במשוואה.

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:24:50
Reply to  Benjo

טוב זה כבר מחזיר אותנו לתחילת הסיפור. אני מתעלם כי אני לא אוהב את ההתנשאות . אם שאלת אז זאהייר סמית הוא פוטנציאל גדול אבל אם מדברים על הימורים אז הוא גם הימור הרבה יותר גדול. אצלו זה כנראה עניין של כמה שנים ברידג'ס נראה כמו משהו די בטוח עכשיו . לי הוא מזכיר את טייטום שהייתי בתחושה חזקה לגביו שהוא יהיה מצין כבר מההתחלה – כמו שהרגשתי מיד מההתחלנה שלונזו הוא פלופ. סמית יכול להתפתח למפלצת או לכלום. למצב שפיניקס נמצאת היום עם כל הפוטנציאל שלה עדיף משהו טוב ובטוח (גם לפילי הוא התאים יותר)

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 22:28:20
Reply to  Benjo

זה דדי…
אתה קופץ כאן להמון מסקנות שמבוססות בעיקר על הרצון שלך לראות זוית מסוימת .

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 21:22:13
Reply to  Benjo

אהה לרגע לא טענתי שהמצב לא טוב (ועוד תחשוב על ההפרש בדעות שלנו על בוקר). התייחסתי רק ספציפית לטרייד הזה.

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:30:29
Reply to  Benjo

ואתה לא?

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 22:34:09
Reply to  Benjo

תראה לי מסקנה אחת …

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:38:20
Reply to  Benjo

אתה לא מרוצה מזה שויתרו על הבחירה . חושב שברידג'ס לא שווה את זה. אני מרוצה חושב שברידג'ס שווה את זה.

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 22:40:18
Reply to  Benjo

אני לא אמרתי שאני חושב שברידג'ס לא שווה את זה. אמרתי שזה הימור גדול. זו לא מסקנה.

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:44:25
Reply to  Benjo

.ואני אומר שהכל זה הימור . זה ברור. אין הבדל ביננו בסוגיה הזאת ואני חושב שההימור הזה הוא טוב הייתי לוקח את ההימור הזה שוב. אתה לא? אתה כן?

Benjo
Benjo
23/06/2018 22:50:46
Reply to  Benjo

בסוף אתה יודע צריכים לבחור צד.אם אתה מקדונו ואתה יושב שם אתה היית מעדיף להישאר עם סמית ועם הבחירה או לקחת את ברידג'ס? הרי זאת כל השאלה פה… 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
23/06/2018 21:01:08
Reply to  benjo

ברט בראון ממש מטומטם

יוסי
יוסי
23/06/2018 18:54:40

מעניין מה יהיה עם מינסוטה בקיץ , פשוט הרסו את עצמם תוך עונה , ויגנס חייב ללכת ,השאלה מי תסכים לקחת אותו .
ויגנס תמורת JJJ ופרסונס
תקועים גם עם חוזים של דיאנג וגיבסון
למרות שבדרפט בחרו מצויין
צריך לעשות סדר בקבוצה , באטלר עם שנה אחת מובטחת ושנה שניה אופציית שחקן , צריכים לחשוב שם אם לא מסוכן להשאיר אותו שבסוף לא יפסידו אותו בחינם.
מילווקי גם קבוצה שצריכה לערבב את הקלפים ולחלק אותם מחדש , פשוט בזבוז מה שעשו בבחירות דרפט
טרייד של מידלטון ובלדסו דחוף

עידו גילרי
עידו גילרי
23/06/2018 20:10:23

what a shocker!
carmello opted in

הייט אשברי
הייט אשברי
23/06/2018 20:15:41

חחח . SHOCKING NEWS

תומר השני
תומר השני
23/06/2018 20:20:34

באמת הפתעה של כרמלו חחחחח

Ish
Ish
23/06/2018 20:39:29

KGTC

יוסי
יוסי
23/06/2018 20:31:33

פיניקס בהחלט הולכת להיות מעניינת שנה הבאה , בחרו נכון שלקחו את איטון , שחקן כל כך אתלטי לא ראיתי מאז שאמרה סטודמייאר הגיע מהתיכון .
אומרים שאיטון לא משחק הגנה וזה דבר מאוד מטריד כי בדרך כלל שחקנים שמתחילים ככה לא משתנים ראה KAT .
בריג'ס שחקן מצויין ויעזור להם ישר וגם יתן קצת DNA של ויינר .
השאלה איפה וורן בכל העניין ,צפוי להפגע , JJ הולך לתת עונת פריצה בפינקס ולהראות מי בעל הבית.
פיניקס צריכה להשתפר בהגנה ,סמרט או ברדלי יכולים להוסיף המון ,
הפרויקט של פיניקס יותר מעניין מזה של מינסוטה ומילווקי שהלכו לאיבוד .

רק שאלה
רק שאלה
23/06/2018 20:34:10

הדילמה של הספרס
מה עדיף?
בחירה של מיאמי לא מונת 2021 מפילי
או הבחירה של סקרמנט 2019ו מוגנת ממקום ראשון מבוסטון

K_800
K_800
23/06/2018 22:00:48

מזל שלא החזירו את דרו גודן מפרישה.
סקסטון נשמע כמו מגבון צעיר מהסוג שיש כבר בסגל של קליבלנד.

אין שום סיבה שלברון לא יחתום בעיר המלאכים.

אבי
אבי
24/06/2018 14:37:25

מה דעתכם על החמישייה הבאה של דאלאס
1.דניס
2.ווסלי
3.לוקה
4 בארנס
5 דירק