You are currently viewing לברון לאן? מסע הצלב השלישי והאחרון / הגולש הוותיק פינקי

לברון לאן? מסע הצלב השלישי והאחרון / הגולש הוותיק פינקי

***********************************

פינקי בן 29, עובד כמתכנת ומתגורר בקרית אונו

********************************

החלק השלישי והאחרון

 

חיכינו, ציפינו, וזה סוף סוף כאן, החלק השלישי והאחרון* בטרילוגיה האהובה-שנואה "I'm taking my talents to", בבימויו של האחד והיחיד, קינג ג'יימס. (אני יוצא מנקודת הנחה שגם אם יהיו ללברון עוד מעברים, הם כבר לא יהיו באותו קנה מידה ועם אותה ההשפעה, סוג של סרטי המשך גרועים, כמו The next karate kid הנוראי; כן, יש סרט כזה, נשבע לכם, וממליץ בחום שלא לראות אותו).

אחרי החלק הראשון ומעורר המחלוקת South bitch  (לא, זאת לא טעות כתיב), והחלק השני היותר סימפטי There and back again, מגיע החלק השלישי והמסקרן מכולם.

אחרי שהוכיח שהוא שחקן חד פעמי ושהוא מהגדולים ביותר, אחרי שניפץ שיאים כל שני וחמישי, ואחרי שהביא אליפות היסטורית לא רק למועדון כדורסל, אלא לעיר שלמה, יש תחושה שלראשונה מאז גיל 16, המלך יכול סוף סוף לעשות את מה שהוא באמת רוצה, ולא את מה שמצפים ממנו.

אז מה תהיה הכותרת של החלק שיסגור את הסדרה, וייתכן שגם את הקריירה של אחד הגדולים (והמושמצים) ביותר שאי פעם דרכו על הפרקט?

כמובן שלברון, כמו לברון, דאג שהבחירה תהיה רק שלו, הוא לא תלוי באף אחד, וכולם נושאים את העיניים אליו, מחכים לשמוע מה תהיה ההחלטה שלו, החלטה שתשפיע, בצורה כזאת או אחרת, על כל הליגה.

החלום הרטוב של כל נרקסיסט.

רק הערה קטנה לפני שמתחילים, התחום הכספי הוא לא הצד החזק שלי, ולכן לא שמתי עליו דגש, כמובן שבדקתי לגבי כל קבוצה את המשכורות המובטחות, ואת האופציות של השחקנים לפני שרשמתי אותה כמועמדת רלוונטית, אך יכול מאוד להיות שפספסתי איזה חוק כלשהו שאומר שלשחקן עם 4 שנות ותק ועגיל בגבה מגיע חוזה שכולל סעיף וטו על טריידים, אין לי מושג.
אם קרה וטעיתי איפשהו, אשמח לתיקונים.

ועכשיו לתכלס, בואו נבחן את 5 האופציות המרכזיות ואת הסבירות שלהן:

 

יוסטון רוקטס.

 

הקבוצה שכמעט עשתה את הבלתי יאומן, כבר הרגישה גמר ראשון מאז ימי האקים העליזים, וכל זה רק כדי לנחול הפסד כואב במשחק השביעי.

 

למה כן?
כי לברון מבין שלבד אי אפשר לקחת אליפות, אבל הוא גם מבין שהכוכבים לצידו צריכים להיות איתו באותו הראש (או בקצרה: קיירי לא, כריס פול כן).

מיותר לציין שלהגיע לקבוצה שכבר עכשיו מסתכלת לווריורס בלבן של העיניים עושה את החיים להרבה יותר קלים, אבל הנקודה הזאת באה עם קאץ', נגיע אליו עוד שניה.

למה לא?
כי חוץ מפול יש ברוקטס גם היפסטר שמנמן וחביב בשם הארדן, שאמנם התחזיות הקודרות לגבי השילוב שלו ושל פול התבדו, אבל ייתכן מאוד שהוספה של עוד אלפא-דוג לתמהיל הגם ככה מאוד מסוכן, יביא לפיצוץ שממנו כבר לא תהיה דרך חזרה.

מבחינה כספית:

הגענו לקאץ' האמיתי.

כדי להחתים את ג'יימס תוך כדי השארת הארדן ופול, הרוקטס יצטרכו להיפרד, ובכן, פחות או יותר מכל השאר. הרבה תלוי כאן גם בפול ובדרישות השכר החדשות שלו, אבל אם ג'יימס יגיע, ופול ידרוש חוזה מקסימום, ייתכן ונראה שלושה כוכבים מוקפים בעשרה נגרים/ותיקים על חוזה מינימום.

במיאמי זה עבד לא רע, האם גם ביוסטון?

סבירות להחתמה:
אם אני מורי, אני לא מוותר על משהו שעובד כל כך טוב, אפילו לא בשביל ג'יימס, אבל כמו שראינו עם הווריורס ודוראנט, קשה לוותר על שחקן בקאליבר כזה, גם אם זה אומר לשנות משהו שעובד.

לדעתי הסבירות נמוכה, אבל גם לא אתפלא אם זה אכן יצא לפועל.

 

לוס אנג'לס לייקרס.

למה כן?

כי הוא קנה שם ארמון ב-23 מיליון דולארים

הקבוצה שהפלוסים העיקריים שלה זה מיקום גיאוגרפי והתרפקות על העבר.
כי אור הזרקורים של LA תפור עליו, כי יש שם כשרונות צעירים שישמחו להדרכה שלו, ובגלל שאם יבוא איתו עוד סופרסטאר (פול ג'ורג'?), הם יוכלו להחזיר את הלייקרס לרלוונטיות אחרי עשור יבש להחריד.

למה לא?
כי עם כל הכבוד ללברון וג'ורג', החומר הגולמי של הלייקרס לא יספיק כדי באמת להיות קונטנדרית. אם הוא רוצה עוד אליפות לפני סוף הקריירה, היא לא תקרה ב LA.

מבחינה כספית:
אין ללייקרס שום בעיה להחתים את לברון על חוזה מקסימום. בשביל ג'ורג' צריך להזיז כמה חלקים, אבל לא משהו שיפגע קשות במועדון (למעט אולי רנדל).

סבירות להחתמה:
זה תלוי מה לברון רוצה. אם הוא רוצה אליפות, זה לא המקום בשבילו.

אם הוא חושב שהוא כבר עשה את שלו ורוצה בעיקר לנוח, להפיק סרטים ולבלות עם המשפחה, ברוך הבא לעיר המלאכים.

 

פילדלפיה 76.

 

למה כן?

קבוצת העתיד, הפסידה לבוסטון בעיקר בגלל חוסר ניסיון וידיים רועדות.כי זאת כנראה הקבוצה שתיתן ללברון את הסיכוי הכי גבוה לאליפות. מצד אחד קבוצה צעירה, מצד שני כמות הכישרון בה פשוט מטורף. לכל זה תוסיפו את הפלוס הידוע של קבוצה מזרחית, שאומר שהמכשול היחיד בדרך לגמר נוסף יהיה בוסטון של קיירי (אם כולם בריאים, איזו סדרה זאת יכולה להיות…), ותקבלו יעד מאוד אטרקטיבי

.למה לא?

הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שלברון וסימונס יושבים פחות או יותר על אותה המשבצת של הפוינט פורוורד, אבל זה לא משהו שמאמן כמו בראון לא יכול לפתור.

מבחינה כספית:

אין שום בעיה, במקרה הגרוע יצטרכו לשלוח את בייליס לאנשהו, אבל עם כל הכבוד לבייליס, נראה לי שלברון טיפה יותר משמעותי.

סבירות להחתמה:
גבוהה. אם אני לברון אני מתחיל לחפש גני ילדים בפילי.

 

סאן אנטוניו ספרס.

 

שנה קשה עברה על הספרס, הרבה אי ודאות, ריבים של ההנהלה עם הכוכב הראשי, עקיצות בין שחקנים, ובגדול שנה מאוד לא טיפוסית. ועם כל זה, ועם סגל שחקנים בינוניים להחריד, הם הגיעו לפלייאוף, מסורת זאת מסורת.

למה כן?
שתי סיבות, גרג פופוביץ' וקאוויי לאונרד.
המאמן הטוב ביותר עם השחקן הטוב ביותר, שני מוחות כדורסל מבריקים משתפים פעולה, מה עוד אפשר לבקש?
תוסיפו לזה את השילוב עם לאונרד, שני פורוורדים שגם עם הגיל המבוגר של האחד, והחזרה מפציעה של השנ, אמורים להיות בטופ 5 של הליגה.
יכול להיות מרתק לעקוב אחרי קבוצה כזאת.

למה לא?
כי כששני גאונים נפגשים, זה יכול, במילותיו של אייל שני, להיגמר או בהצלחה ענקית או בהתרסקות איומה.
לברון הראה שיש לו טייפ מאוד מסוים של מאמנים שאיתם הוא מסתדר, ופופ הוא הדבר הכי רחוק שיש מהטייפ הזה, פופ לא יתכופף בפני אף אחד, גם לא בפני המלך. נוסיף לזה את הספק הבריאותי של לאונרד, ונגלה שלברון עלול למצוא את עצמו שוב פעם כפרש בודד (או הפעם כקאובוי בודד), מול קבוצות שלמות הרבה יותר.

מבחינה כספית:
אם הספרס רוצים את ג'יימס הם ייאלצו לעשות לא מעט ויתורים.

פרקר ייאלץ ללכת או לחתום על חוזה נמוך משמעותית, את גיי וגרין יצטרכו לשכנע שלא לממש את אופציית השחקן שלהם, ואם כל זה לא מספיק, יצטרכו למצוא קבוצה שתיקח את החוזה המופרך של פאו גאסול (אבל בשביל זה המציאו את הניקס).

סבירות להחתמה:
היחסים בין לברון ופופוביץ' נחשבים טובים, ואני בטוח שלברון ישמח ללמוד דבר או שניים מפופ, אבל לטווח הארוך, ובהתחשב בבינוניות הנוכחית של הספרס ובאי הוודאות כלפי הכוכב הראשי, גם אם הספרס ישמחו לקבל את לברון, לא נראה שהרגש יהיה הדדי.

 

קליבלנד קאבלירס.

הבית. המקום שבו לברון שבר את הקונצנזוס לגבי היותו הנבל.

למה כן?

כי כאמור זה הבית, ולברון נכון לעכשיו הוא הסמל של העיר, ולברון אוהב להיות סמל. אחרי שחזר והביא אליפות כבר אין מי שיבוא אליו בטענות, גם אם השנה הבאה לא תהיה מוצלחת במיוחד, הוא עדיין יהיה יקיר העיר. אין ציפיות, אין אכזבות.

למה לא?

 

כי בלי שידוד מערכות כולל, קליבלנד לא תהיה קונטנדרית, ובשביל מהפך כזה צריכים גמישות מסוימת שלקאבס פשוט אין. לברון לא נראה הטיפוס שרוצה להתבוסס בבינוניות.

מבחינה כספית:
הקאבס יכולים להציע ללברון יותר כסף מכל השאר.

האם עוד כמה שקלים לפה או לשם הם בכלל פקטור עבור השחקן הכי עשיר בליגה? אני מאמין שכן, אבל עדיין לא בצורה משמעותית מספיק כדי להטות את הכף לטובת הקאבס.

 

סבירות להחתמה:

נמוכה. לברון עשה בשביל הקאבס מעל ומעבר, ושלא כמו בפעם הקודמת, הפעם, אם אכן יעזוב, החולצות שלו יתלו על הקיר, ולא ישרפו ברחובות.

אז מה התשובה לשאלה מהפתיחה?

אם שואלים אותי, החלק השלישי צריך להיות "אני לוקח את כישרונותיי לעיר האחווה", נשמע כמו סיום ראוי לאחת הקריירות הכי מסקרנות והכי סוערות בהיסטוריה של הליגה.

*************************************

מה נעשה עם דוק לס? תמיד הוא ניכנס ומקלקל.

אז עם הידע הזה, החלטתי להכניס את הצעות ההתערבויות של BETONLINE.COM:

אם תשים $100 והקבוצה שבחרת תהיה של לברון, תרוויח ככתוב על כל 100 שתשים. אם יחתום בקבוצה אחרת הפסדת את הכסף עליו התערבת.

Lakers (200)

A bit of a surprise as the favorite, but LeBron owns two homes in Los Angeles and the Lakers proved this season they’ve got a talented core. Can Magic Johnson and Rob Pelinka keep that group in tact and still afford James, and will LeBron put his faith in a team that hasn’t had a winning season since 2013?

Rockets (220)

The Rockets are a popular choice and may have toppled the Warriors without LeBron if not for Chris Paul’s injury in the Western Conference Finals. It’s been reported that Chris Paul has already started recruiting his close friend.

Cavaliers (350)

Even if you don’t believe the Cavaliers can possibly construct title-worthy roster around LeBron for next year, it’s possible James sticks around on a one-year contract to see how the NBA changes if he’s not happy with his options this summer.

Sixers (350)

Now that GM Bryan Colangelo is gone, GMs are lining up to take charge of a team poised to take over the Eastern Conference. Much has been made of LeBron’s presence taking away from Ben Simmons’ abilities with the ball, but I doubt the Sixers would pass up on James if there’s a chance of landing him.

Celtics (1000)

The Ringer broke down how a LeBron-to-the-Celtics move could work, and it would require Boston to trade either Kyrie Irving or Gordon Hayward. LeBron alongside whichever superstar the Celtics keep, plus Jayson Tatum and Jaylen Brown, would be a likely lock to make the Finals for the foreseeable future.

Spurs (1200)

James linked up with a great coach in Erik Spoelstra during his stay in Miami, but the Cavaliers have never provided James with anything approaching an elite coach. If Kawhi Leonard’s uneasy situation is resolved, a trio of LeBron, Kawhi and Gregg Popovich could be scary.

Warriors (2000)

No. Nope. We’re not going to discuss this.

Clippers (2000)

This option looked a bit more attractive before the Clippers blew up the team mid-season and then committed the future (once again) to Doc Rivers, who never got it done with the Clippers’ Lob City lineup.

Heat (3300)

The Heat aren’t the best choice in the East from a basketball perspective, but LeBron and his family were comfortable in the area and Miami’s never a bad place to be.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
גיא רוזן
12/06/2018 8:19:46

תודה, סמיילי.

לגבי יוסטון – הם לא צריכים לוותר על קפלה בשביל להביא את לברון.
על כל השאר (למעט הארדן, פול, והחוזה של אנדרסון) –
כן.
הדרך היא לברון בוחר לא לוותר על סעיף היציאה, והקאבס עושים טרייד על לברון עם יוסטון.
(את הנתונים המדויקים אפםשר למצוא במאמר של קווין פלטון ב-ESPN)

Smiley
Smiley
12/06/2018 9:32:32

לא סמיילי… זה הגולש הוותיק פינקי

שמעון טבדי
12/06/2018 8:26:27

לדעתי יש רק 3 אופציות אמיתיות.

1. פילי

2. לייקרס- חמישייה של פול, גורג', לברון, קוזמה ורנדל אם יצליחו להנדס איכשהו ולהיפטר מהחוזים של לופז ודנג זו חמישייה ברמה של הלוחמים. אני חושב שלשם הוא ילך. יקים קונטנדרית, התהילה של אל איי ואז קולנוע ואז מירוץ לנשיאות, הכל עובר שם (מירוץ לנשיאות יכול לעבוד גם בפילי עם נאומים לאומה של נשיאי הראשמור).

3. בוסטון- יעשו טרייד עם הקאבס ויעיפו משם את הורפורד או היוורד- לזה יש פחות סיכוי.

כל השאר לא רלוונטי

3.

גיא רוזן
גיא רוזן
12/06/2018 8:35:10

לופז שחקן חופשי.

את החוזה של דנג אפשר להעביר אם משתמשים באינגראם כפיתיון (ע"ע ראסל).

Smiley
Smiley
12/06/2018 9:34:45

רנדל לדעתי שחקן חופשי מוגבל ויחפש (או יקבל) חוזה מקסימום (או קרוב לזה – דאלאס?)

לא בטוח שישאר כסף אליו (ושהוא יסכים לקחת) ושהלייקרס ירצו לשלם כאשר הם נותנים מקס לג'יימס וג'ורג'.

שמעון טבדי
12/06/2018 9:59:37
Reply to  Smiley

פול לברון וגורג יוותרו על כסף כ"א מהם ולברון נראה לי יוותר על הכי הרבה כי זה הדבר האחרון שמעניין אותו. הוא מחפש אליפות וזה שווה לו יותר מעוד 10-15 מיליון. הום בטח ש/וקדים על זה ברגעים אלו לראות מי מוותר על מה.

רנדל יצטרך ךבחור בין כסף לבין לשחק בקבוצה אלופה ואל תופתע אם גם קאזינס יגיע ויתפשר על שכר.

Smiley
Smiley
12/06/2018 10:22:41

הכתבים של לברון כבר התבטאו מספר פעמים שלברון לוקח מקסימום.

רנדל שחקן חופשי מוגבל ככה שקבוצה אחרת יכולה "לדוג" אותו ללא יכולת של הלייקרס לרצות להשוות (לא יודע אם הוא יכול להחליט להישאר במצבו).

קאזינס אני רואה שחותם על שכר מופחת בגלל הפציעה, אבל בספק עם שחקן שמשתקם מאכילס זה מה שלברון רוצה לידו

שמעון טבדי
12/06/2018 12:38:15
Reply to  Smiley

הוא זורה טלק בעיניים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/06/2018 8:31:19

אחלה פוסט תודה רבה פינקי.

מסכים על כל הכתוב, רק לחדד – השאלה היא האם לברון, שיש לו לדעתי עוד ארבע-חמש שנים בליגה, רוצה מספר אליפויות ושיתחילו משנה הבאה או יסתפק באליפות או שתיים שיגיעו אחר כך.

מבין הקבוצות המוזכרות פילי, הרוקטס והספרס יכולות, אם לברון מצטרף אליהם, לזכות באליפות בשנה הבאה. הלייקרס כנראה שלא, אבל בתוך הארבע-חמש שנים הקרובות בהחלט כן.

אז הייתי מנסח את זה ככה – לחתום בפילי האפרורית עם סיכוי טוב להגיע לגמר כל שנה ולזכות נניח פעמיים או שלוש, או לחתום בקליפורניה השמשית עם סיכוי לגמר או שניים ואליפות אחת או שתיים.

בנוסף לשיקול המשפחתי אני חושב שיש יתרון עסקי בל.א, ובנוסף לאלה יש גם שיקול פוליטי. אתפלא אם לברון לא יכנס לפוליטיקה באיזשהו שלב ובמובן זה הספרס והרוקטס, מטקסס הרפובליקנית, הן לא אופציה טובה, לקליפורניה, פנסילבניה ואוהיו יש יתרון.

בוני
בוני
12/06/2018 8:36:37

מבחינת יוקרה ומועדון מכובד. לוס אנג'לס היא האופציה הכי מתאימה.

למרות שהם לא עשו פלייאוף. לברון הוכיח בקליבלנד שהוא יכול להוביל כל פרנצ'יז.

בוני
בוני
12/06/2018 8:33:57

פינקי יצא לך היטר.
לברון לקח עם סגל פחות מוכשר אליפות.

בוני
בוני
12/06/2018 8:34:17

כל אוהדי הצלחות של הלייקרס והבוסטון בכוננות.
במידה ולברון עובר מערבה אז גם הרבה כוכבים נחותים יחליטו לעבור למזרח.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:07:13
Reply to  בוני

כמו מי למשל?

מתן גילור
12/06/2018 8:37:02

מעולה. תודה רבה.
יש פה באמת 2 שאלות:
1. מה לברון רוצה בהמשך הקריירה?
2. על כמה כסף הוא מוכן לוותר בשביל להשיג את זה?

פילי:
אם לברון רוצה עוד אליפות ומוכן לוותר בשביל זה כמה שצריך, וגם להפעיל מכבש על פול ג'ורג', אז חמישייה של סימונס-קוואי-לברון-ג'ורג'-אמביד אפשרית. זו חמישייה שיכולה לאתגר 8:74. אם בכלל כל המשאלות שלו יתגשמו, אז סאריץ' יכול להיות בחמישייה וג'ורג' להוביל את הספסל. זו תהיה קבוצה מפחידה. אני לא מסכים שסימונס פוינט פורוורד. הוא פוינט גארד. ואם הוא יהיה היחיד בחמישייה בלי קליעה מבחוץ הם יסתדרו. פולץ+קובינגטון+נכסים עתידיים מאמין שיביאו את קוואי (לא יודע מבחינת כסף. אולי S&T על אמיר ג'ונסון כחלק מהעסקה) אם הוא ידרוש זאת. בנוסף בניגוד להארדן/פול ביוסטון, פה זה צעירים או חדשים. הוא יוכל להמשיך ולהיות הכוכב הגדול של הפרנצ'ייז. סימונס רואה בו מנטור ואמביד קרא לו. מאמין שידעו לעשות את הויתורים.
*
לייקרס:
מבחינת כדורסל אין לו מה לחפש שם. אבל מבחינת המשפחה והעסקיים זה מקום מתאים. מה שכן, בניגוד למקומות אחרים כמו פילי או אפילו יוסטון, אני לא רואה אותו לגמרי מקבל של את אהדת הקהל.
*
יוסטון:
הקבוצה כבר שם ואם יהיה מוכן לוותר על כסף ביחד עם פול יוכלו גם להשאיר אחלה צוות מסייע. הבעיה היא שזה פרויקט לשנה-שנתיים, בניגוד לפילי שיוכל פוטנציאלית לאסוף אליפויות על הגב של סימונס ואמביד גם בגיל מבוגר יותר.
*
סן אנטוניו:
יותר מדי חוזים גדולים של שחקנים מבוגרים שיהיה קשה להיפטר מהם בשביל משהו רציני. קוואי+לברון+אולדריג' זו ליבה חזקה ואני מאמין שלידו דני גרין יחיה את הקריירה ההתקפית. אבל בספק אם זו האפשרות הטובה ביותר מבחינת כדורסל. מה שכן, אם הוא חושב על קריירת אימון (לא נראה) או אפילו בעלות/ניהול על/של קבוצת כדורסל (יש מצב), אז זה המקום בשבילו.
*
קלילבנד:
מבחינת כדורסל ברור שזה המקום הגרוע מבין כל האפשרויות הראליות. ושוב חוזרים למה השאיפות של לברון. בפן המורשתי הוא יוכל להמשיך ולהתקדם בטבלאות כמו שלא יוכל בשום מקום אחר. הוא יכול לשחק 38 דק' ולזרוק 20 פעמים במשחק ואף אחד לא יצייץ. אם הוא נושא עיניים לשיא של כרים ועוד כל מיני טבלאות זה המקום בשבילו. אחרי הכדורסל, אם יש לו שאיפות פוליטיות, אז זה עוד יותר המקום בשבילו. בפוליטיקה העירונית/מדינתית זה קודם כל קליבלנד/אקרון ואוהיו. משם אם ירצה לצמוח לארצית. מעבר קבוצה, להערכתי, יפגע קשות בקריירה הפוליטית שלו (וגם בפסל הפוטנציאלי מחוץ לאולם, או לפחות בגובה של הפסל הזה).
*
בוסטון:
איינג' הוכיח שהוא ימכור את דודתו בשביל לשפר את הקבוצה. אני לא חושב שקיירי שם זה מכשול. אני כן חושב שהגיל הממוצע הוא מכשול ובוסטון לא יעשו שינויים גדולים בשביל שחקן בן 34 עם קילומטרז' כזה.
*
גולדן סטייט:
פיקנטריה ותו לאו. לא יקרה. ואם יקרה? להפציץ את הגשר ושיפלו כולם לשיני הכרישים הלבנים ששוחים שם. (למען הסר ספק מדובר על הלצה. אני לא באמת מתכוון שמישהו ייפול למלתעות של כריש לבן.)

ניר
ניר
12/06/2018 10:39:36

פילי יהיה מעבר נהדר.
ללייקרס אם הוא יעבור כמו שזה נראה אני מקווה שיביא איתו עוד שני סופרסטארים לפחות מבין ה-3 (פול,ג'ורג או קאזינס)

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
12/06/2018 10:43:26

פילי לא יכולה לברון + קוואי + PG, כספית. לא הולך. רוקנת את מחסן ה-SF בליגה…
גם שניים מתוכם זה חיזוק אדיר, זה אפשרי. סימונס, קוואי, לברון, אמביד זו רביעית הגנה שכנראה לא נראתה כמותה
גם האופציות ההתקפיות אדירות, פיק אנד רול של – תבחר לבד מי עם מי – קבוצה שמחזיקה ארבע מוטציות בבת אחת. צריך להוסיף שחקן חילוש להשלים את החמישיה כדי שיהיה פייר.

מתן גילור
12/06/2018 10:59:44

הולך אם ייקחו 6M$ כ"א (לברון וג'ורג'). האם ראלי? לא ממש. האם אפשרי? חיובי.

שמעון טבדי
12/06/2018 11:03:07

סימונס, גורג, לברון, סאריץ, אמביד=אליפות. יתנו בראש ללוחמים.

trusttheprocess
trusttheprocess
12/06/2018 8:55:47

לפי מה שאני שומע כרגע פילי אפילו לא בטופ 3 של לברון

שמעון טבדי
12/06/2018 9:39:42

עזוב זה אל איי. ראה מטה הבן שלו חתם בתיכון שם 30 ק"מ מהסטייפלס סנטר.

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
12/06/2018 10:24:52

רק שהתיכון עצמו הכחיש

שמעון
שמעון
12/06/2018 10:53:22

ברור שיכחיש לברון התקשר אליהם ואמר אם זה דולף הוא מבטל הכל. לברון מלמד את הגוניר איך לעבוד. רוצה לשים בורגר על זה שהוא בלייקרס?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:10:10

מי הטופ 3 ואיפה אתה שומע?

Berch
Berch
12/06/2018 8:59:41

פוסט מעולה וכתוב נהדר.
לא יודע לאן הוא ימשיךעכשיו אבל נראה לי שאקורד הסיום יהיה בקליבלנד. שם הוא ירצה לפרוש 🙂

משה פ
משה פ
12/06/2018 9:06:52

יש פה עוד שיקול חשוב – מערב או מזרח.

כי להיות במערב זה להיתקל בגולדן סטייט או יוסטון (אם הוא הולך ללייקרס) כבר בסיבובים מוקדמים ואולי לא להגיע לגמר הקונפרנס בכלל…

להיות במזרח זה בסבירות גבוהה להגיע לגמר ושם להתמודד.

השאלה אם לברון יסתכל על אי עלייה לגמר כעל כתם בתדמית, והתדמית אצל מישהו שכל הזמן רודף אחרי ג׳ורדן זה משהו קריטי בקבלת ההחלטות.

שמעון טבדי
12/06/2018 9:30:52

הבן של לברון הולך לשחק בתיכון באל איי והתחייב להם יחד עם הבן של סקוטי פיפן וקניון מרטין. די ברור לאיפה ילך.

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5285146,00.html

בטח ממש ברגעים אלו לברון עובד על החוזים של כריס פול ופול גורג ולסדר הכל.

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
12/06/2018 10:27:26

פייק ניוז. התיכון הכחיש

עידן
עידן
12/06/2018 9:34:56

אחרי כל הפרסומים ביומיים האחרונים זה כבר די ברור שהוא הולך לליקרס יחד עם פול גורג ואולי גם כריס פול

שמעון טבדי
12/06/2018 9:38:12
Reply to  עידן

אין אולי. לבד עם גורג הוא לא יגיע. יצטרף אליהם פול או קאזינס שכנראה זה יהיה פול שכבר מבוגר חבר טוב שלו ויתפשר על שכר נמוך ויס מן של המלך. אני רק מזכיר שאמרתי את זה הרבה הרבה חודשים אחורה שזה תמיד יהיה 3 מ4 לברון פול קאזינס וגורג שיחתמו שם.

לך תדע אם גם קאזינס לא יגיע לשם ויתפשר על שכר. אם זה לא הטריו הוא לא יגיע. גורג לבד לא יספיק ללברון להדיח את הלוחמים.

עידן
עידן
12/06/2018 9:43:54

אם פול מגיע זה אומר שעושים טרייד על לונזו?

שמעון טבדי
12/06/2018 9:48:46
Reply to  עידן

יהיה גדול עם לונזו, לונזו יודח על אי ציות למלך חודש מפתיחת מחנה האימונים, יצטרף לאיזייה והוד 🙂

יותר מזה, אני מחכה לפרק של גיים אוף זונס שהקינג מגיע לאל איי ואת תגובת לאוור ולונזו

The dud
The dud
12/06/2018 12:19:47

אני רוצה לראות בגיים אוף זון את לברון נאכל ע"י וויט וקר

שמעון טבדי
12/06/2018 12:36:20

סטיבנס הפך לוויט ווקר בסוף העונה. עם לברון פול ופול יש סיכוי טוב לגמר לייקרס בוסטון עם אבק כוכבים הקטע שאני לרגע לא רואה את בוסטון מנצחים שם אז הוויט ווקרס יכחדו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/06/2018 9:54:00

תודה, כתוב מצוין.
מהפגרה שעברה הכיוון הברור היה הלייקרס.
זה קיבל חותמת רשמית עם הטריידים של אמצע העונה.
איתו יגיע בוודאות ג'ורג' ועוד מישהו, הייתי מהמר על קאזינס.
כבר שנה שלמה אני אומר לכם את זה בדיוק.
כל השאר זה משחקים בנדמה לי.

שמעון טבדי
12/06/2018 9:55:17

דה שוט צדק!!!

סטיב קר מודה: "עברה על דוראנט עונה קשה ברמה האישית, יש סוג של מתיחות בינו לבין קרי"

https://sports.walla.co.il/item/3165253

סיפר קר על נסיונות חוזרים לשמור על קווין דוראנט במצב רוח טוב. "העונה שעברה הייתה מעין ירח דבש. הוא היה מחובר ומפוקס כל העונה. אבל העונה הייתה קשה יותר, הכל היה לו קשה יותר. אולי כל הטלנובלה שעשו סביב ההצטרפות שלו אלינו התישה אותו. אולי העובדה שזכה שנה לפני כן ב-MVP של הגמר ובאליפות קצת גרמה לו להוריד רגל מהגז".

קר אף הודה ששוררת מתיחות בין קרי לדוראנט, "לא רק על רקע אישי, אלא על רקע סגנוני".

"למרות שנראה שהכל בא לקווין בקלות, זה לא תמיד ככה. לא תמיד קל לו להשתלב בקבוצה ולשחק בסגנון שאנחנו משחקים כבר כמה שנים ברצף", הודה קר. "ובנוסף, הוא אדם מאוד פגיע, ואני אומר את זה לטובה. הוא אנושי מאוד, הוא לא מכונה, וזה גם מה שעוזר לי לאמן אותו. אבל זה גם אומר שיש לי עליות וירידות, שהוא עובר לפעמים תקופות קשות, ואם אתה לא מדבר איתו בפתיחות על כל זה, הוא לא תמיד מצליח לעבור את זה".

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:16:29

כן… דה שוט צדק.
אני שמעתי את הראיון הזה. קר דיבר שם על מה שאנחנו דיברנו עליו בין הנטיה של הקבוצה למשוך לשני הכיוונים והצורך לאזן ביניהם. הוא דרך אגב ציין במפורש שאין שום מתיחות אישית או מאבק בין השניים.
אז אני מבין ש"דה-שוט צדק" זה ה"סומסום צדק" החדש אבל כרגיל קשר למציאות אין.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:18:54

הוא דרך אגב דיבר על הסדרה מול יוסטון די בהרחבה והדגיש בדיוק את העובדה שיוסטון היו אלו שכפו את סגנון המשחק על הווריורס ולא" מאבקי האגו בין קרי לדוראנט".

שמעון טבדי
12/06/2018 11:01:20

מאבקי אגו הם רק מקצועיים כמעט תמיד. מה ציפית שהוא ישכב עם אשתו? מה זה רקע אישי? רקע אישי=רקע מקצועי=סגנון משחק=אישי, מי קולע יותר ומי מוביל.

תפרגן לדה שוט, מגיע לו

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 11:07:55

על מה בדיוק מגיע לו? אתה כרגיל בדיוק כמוהו שומע בדיוק מה שאתה רוצה לשמוע. דיברנו כל העונה על זה שהווריורס צריכים לאזן בין משחק הבידודים של דוראנט לבין המשחק מבוסס התנועה והמסירות שהקבוצה שיחקה לפני הגעתו. זה כל מה שקר דיבר עליו. הוא לא דיבר על מאבק ביניהם על מי יקלע יותר או מי יחזיק יותר בכדור. אישי הכוונה למי יקלע יותר ומי "גדול" יותר כמו שדה שוט מציין כל פעם שהוא פותח מקלדת.
זה בפירוש לא קרה כאן.
דה שוט כל הזמן אמר שבא לידי ביטוי בסדרה מול יוסטון ושהבלוף הגדול הוא שהרוקטס גרמו למשחק לזרום לכיוון בידודים של דוראנט ולא מאבקי האגו בין השניים. תקשיב לראיון ואולי תבין מה יש לקר להגיד בנידון.
אבל כנראה במקרה שלך זה לא ישנה כי גם אחרי תבוא ותגיד "דה-שוט צדק" בדיוק כמו "אחוזים אפקטיבים זה רק נוסחא"

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:29:49

גילרי – צפה שוב במשחקים 1,2,4 ותגיד (עם יד על הלב) אם זה הסגנון האמיתי של קרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 12:30:34

על איזה סדרה אנחנו מדברים?

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:48:14

Capitals vs Golden Knights

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 12:50:25

נו, גמר או גמר מערב?

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:57:23

גמר, אבל אני חושב שמיצינו את הנושא הזה כבר.
אולי תענה על משהו רציני – מה ההיתכנות שלברון יגיע לאוק' סיטי?

(ד"א ראיתי השנה את הקאפיטלס עם שער ניצחון של אוביצ'קין בהארכה. שברתי להם נאחס של 30 שנה. יש לי כוחות…)

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 12:58:42

הסיכוי שואף לאפס.
אם כבר אז תעשה טובה ותקפוץ לאיזה משחק בפיניקס.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 13:02:24

ורק בשביל הרקורד -כן זה הסגנון האמיתי. אתה יכול להוסיף גם את משחק 3 ולנוציא את הרגארבג' טיים של הרבע האחרון שחל הרביעי ששם כל הקבוצה (כולל KD) ניסתה לשנות למצביעים את ההחלטה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12/06/2018 13:23:18

"שמעון צדק" זה ה"סומסום צדק" החדש

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 13:37:23

"סומסום צדק" היה ה"כולכם צודקים" החדש.
ביום שתכתוב שאני צודק נראה לי שזה הזמן לפרוש.

Smiley
Smiley
12/06/2018 14:25:40

"ביום שתכתוב שאני צודק נראה לי שזה הזמן לפרוש" – צודק 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 15:35:32

אתה צריך לבקש מעגל שיגיד את זה…

עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג״ס
12/06/2018 21:02:21

צודק

Yaniv Knoll
12/06/2018 13:48:59

מה הרפרנס בסומסום צדק? (מה טען סומסום)

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 13:51:53
Reply to  Yaniv Knoll

שהליגה סגורה לארבע שנים לפחות בהן הווריורס יטיילו לטבעת כל שנה והתחרות בליגה מתה.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:22:41

ממליץ מאד להקשיב – יש שם כמה אנקדוטות משעשעות (כמו מה קורה כשצ'ארלס אוקלי מחליט לבוא לחגיגות האליפות של הווריורס בקליבלנד)
https://www.youtube.com/watch?v=WcmG5fzp5a0

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/06/2018 11:01:38

דוראנט הגיע לשיא החיבור שלו עם הקבוצה בגמר, וזה במיוחד תקף למשחקו עם קארי.

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:28:08

נכון. המאבקים נחשפו בחצי הגמר (קרי : ״דיס איז מיי פאקן הום״) והשניים שרדו אותם כי הם גדולים ומיוחדים (גם את זה צפיתי).

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 12:31:17
Reply to  דה שוט

הכל צפית. ממש נביא. אתה מבין שסטיב קר פחות או יתר שלל את כל מה שאמרת?

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:26:12

תודה שמעון, זה היה די צפוי, אין לי כוחות נפשיים להיכנס לדיון הזה שוב.
בעניין אחר – מה ההיתכנות מבחינת חוזים שלברון יגיע לאוק סיטי?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 12:29:17
Reply to  דה שוט

אין לך כוחות נפשיים להיכנס לדיון הזה כי אין לך טיעון אחד שמחזיק מים.

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:38:40
שמעון טבדי
12/06/2018 12:33:42
Reply to  דה שוט

רק טרייד בין כרמלו ללברון+2 כדורים בכל התקפה

דה שוט
דה שוט
12/06/2018 12:44:16

כמה עולה כדור?
טרייד עם כרמלו זה לבחור בין אמא לאבא. באסה

שמעון טבדי
12/06/2018 12:46:24
Reply to  דה שוט

עזוב לברון, אחרי שלא ישאר ביוסטון כלום בסוף הקיץ הזה אולי הארדן יעשה קאמבק תמורת מלו?

נראה לי ראס והארדן ישתלבו הרבה יותר טוב מראס ולברון. והם גם חברים ממש טובים.

פרי
פרי
12/06/2018 14:02:18

בגלל שוואלה ידועים בזה שהם מעתיקים כתבות ישירות מESPN, חיפשתי שם את הכתבה שממנה לקוח הציטוט לגבי ה"מתיחות בין דוראנט לקרי".

ובכן –
Kerr acknowledged that there was sometimes a stylistic conflict between Durant's game and Stephen Curry's game, but said that there was never any tension between the two.

בתרגום חופשי – "קר הכיר בכך שלעתים היתה התנגשות בין סגנון המשחק של קרי לסגנון של דורנאט, אבל אמר שמעולם לא היתה מתיחות בין השניים"

בוא נגיד שבשביל מקרים כאלה בין היתר הומצא הביטוי – FAKE NEWS.

מי שרוצה לקרוא בESPN ולהתרשם בעצמו מהפייק שוואלה הפיקו –
http://www.espn.com/nba/story/_/id/23765701/golden-state-warriors-coach-steve-kerr-thought-was-harder-season-kevin-durant-year-2

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 14:04:08
Reply to  פרי

למה לעשות חצי דרך – לכו לשמוע את הראיון עם קר הוא נהדר. כמו שכבר אמרתי – לא מעט אנקדוטות כמו איך איגואדלה סיפר למאיירס וקר שהוא נשאר בקבוצה.
https://www.youtube.com/watch?v=WcmG5fzp5a0

פרי
פרי
12/06/2018 14:07:37

מצד אחד אתה צודק, מצד שני שעה זה הרבה זמן…

תודה בכל אופן

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 14:09:06
Reply to  פרי

תשקיע בשלבים

אור
אור
12/06/2018 15:01:51
Reply to  פרי

או שתראה על מהירות 1.5 🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/06/2018 9:57:25

רבותיי, כבר שנה שלברון רומז לכולם לאן הוא הולך, ולא שמנו לב.
כאילו, נראה לכם שהוא היה מגדל זקן מורמוני כזה מכוער, אם הוא לא היה מתכוון להצטרף ליוטה? שנה הבאה הוא וגובר דופקים גגות לשחקנים בערב, ובבוקר בונים גגות לאסם של ג'בדיה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/06/2018 10:28:46

Gadol 🙂

מחליף שמות אובססיבי
מחליף שמות אובססיבי
12/06/2018 12:08:34

מבחינת כדורסל זה לא רעיון כל כך רע. ביוטה יהיה ללברון את מיטצ'ל כתחליף קיירי כמישהו שיכול ליצור לעצמו, את רוביו כרכז הגנתי שיכול ליצור לאחרים כשלברון לא מרכז ואת גובר לחיפוי בהגנה ולניקוי החטאות בהתקפה.
הבעיה היא שלברון הוא לא מורמוני אלא more-money ולכן לא יבוא לשוק הקטן של יוטה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12/06/2018 13:26:45

חזק

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/06/2018 15:39:16

מצויין

no funny shtuff
no funny shtuff
12/06/2018 18:15:26

טו-אוב.
יציאה נהדרת בסגנון Count De-Money/Di Moneyyyy של מל ברוקס.

צביקה
צביקה
12/06/2018 10:27:59

להזדקן באל איי כמו קארים, ולהביא עוד טבעת או שתיים אולי אפילו 3 תחת הניהול של מג'יק – נשמע חלום נפלא.להזכירכם, קארים זכה בשלוש טבעות בשלוש השנים האחרונות שלו בליגה, בגיל 38, 39, 40, כאשר בגיל 38 הוא זכה בFMVP, שנה אחרי, בגיל 41 הוא עוד שיחק, הם הגיעו לגמר והפסידו לדטרויט, ואז הוא פרש, אחרי 20 שנה בליגה.
לברון בשקט יכול לעשות עכשיו 6 שנים כאלו בLA, וללכת על כל מה שאפשר להשיג. בעצם למה לא?

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
12/06/2018 10:35:58

סקירה יפה

משום מה לא מועלית האפשרות של בוסטון, בגלל איזו הנחה מקובלת ש"קיירי לא יסכים" או "לברון יהרוס את הכימיה". די קלוש.

בוסטון היא הפרנצ'ייז המפואר בליגה והאתגר שם עצום.

דני איינג' יעשה הכל כדי לחזק את הקבוצה שלו וזה כידוע כולל הכל, זרק את IT בלי סנטימנטים עבור קיירי. אם לברון רוצה והוא רוצה הוא יגיע, כולל קיירי או בלעדיו.

במשחקי המה-אם, זה יהיה מן הסתם על חשבון גורדון הייורד ותוספות קלות, לבוסטון יש המון מה להציע, לא כולל היהלומים בראון וטייטום שרק אידיוט יזיז אותם. הם השושלת אחרי שלברון (נניח) מגיע לשנים אחרונות.

חמישיה של קיירי, בראון, לברון, טייטום והורפורד היא בסיס חזק לאליפות. אולי גבוה אחר במקום הורפורד, ועוד שיפורים שאיינג' יכול לעשות עם מה שיש לו כרגע בארסנל וזכויות הדראפט.

חצבני
חצבני
12/06/2018 10:36:25

1. לא ציינתם את הניקס. גם להם יש את המקום לשלם לג'יימס + עוד סופרסטאר, ובניגוד ללייקרס יש שם כבר את פורזינגס, שהוא לא רק כוכב, הוא סטרץ' 4/5 שמותאם ככפפה ליכולות של לברון.

2. ממש לא הבנתי איך פילדלפיה תסתדר עם סימונס ולברון בחמישיה. אם למדתי משהו על לברון, זה שהוא רואה את עצמו כפוינט-גארד ולא פוינט פורוורד. הוא מנהל את ההתקפה כמוביל כדור (ולא כמו נניח לארי בירד כשחקן פוסט). אם פילי מביאה אותו זה אומר שהם (כולל סימונס עצמו) ויתרו על הצבתו של סימונס כפוינטגארד, ומעבירים אותו ל SF או PF. כידוע שחקן ללא יכולת קליעה לא מתאים לשחק לצד לברון.

ניר
ניר
12/06/2018 10:38:28
Reply to  חצבני

1. פורזינגיס לא צפוי לשחק העונה הקרובה בגלל הפציעה אז אין שם קבוצה. אני אוהד ניקס ואני יודע שהעונה הקרובה גמורה עוד לפני שהתחילה.
2. סימונס חייב להתאמן על הקליעה שלו בקיץ, זה דבר שכל כך חסר שלו ביחד עם החדירות שלו לסל

חצבני
חצבני
12/06/2018 10:54:59
Reply to  ניר

לא ידעתי שהפתיעה חמורה כל כך…. אם ככה אתה כמובן צודק

ניר
ניר
12/06/2018 10:37:05

אני הייתי מעדיף לראות את לברון בפילי , יש שם שחקנים עתידיים נהדרים ויש להם עוד מקום לשחקן עם חוזה מקס' לידו אבל לדעתי הוא לא ילך לשם.
רוב הסיכויים די מרמזים על מעבר ללוס אנג'לס , אני רק מקווה בשבילו שהוא יביא ביחד איתו עוד שני שחקנים ולא רק אחד. אני אישית חושב שאם הוא יוצר קבוצה ביחד עם כריס פול ופול ג'ורג זה יכול להיות בהחלט מפחיד , גם קבוצת הגנה טובה וגם קבוצת התקפה טובה ונזכיר שיש להם את קוזמה שהוא הוכיח שהוא יודע לקלוע בעונת הרוקי שלו ואני מאמין שעוד ישתפר. אני הייתי שמח לראות את בוגי קאזינס ביחד עם לברון, שני גבוהים כאלו שגם יודעים לזרוק מבחוץ יכולים להיות קבוצה מאוד מפחידה.
רק מקווה שההגמוניה של גולדן סטייט תיפסק.

apelton
12/06/2018 10:41:59

קובי כבר התחיל בקמפיין נגד לברון, מי שחושב שיהיה לו פחות לחץ בלייקרס מבחינת כדורסל טועה. הציפיות שם יהיו אוטומטית אליפות, רק שהדרך לשם היא הקשה מבין כל האופציות.
התרסקות בלייקרס וזה מכה רצינית לקריירה שלו.

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 10:44:37
Reply to  apelton

1. אני לא רואה איך תהיה שם התרסקות (אי הגעה לגמר לא שווה להתרסקות).
2. אני חושב שלברון נמצא בשלב בו הוא כבר לא יכול לחטוף מכות רציניות לקריירה.

apelton
12/06/2018 11:03:12

אז מה יחשב להתרסקות?
מקום רביעי ומטה במערב והדחה בסיבוב שני? ראשון?
לא חושב שלברון אי פעם עמד בסיר לחצים שקובי יפעיל עליו בנסיון להכתים את המורשת שלו. גם לא בעונה הראשונה במיאמי אחרי ה'החלטה'.
לוס אנג'לס זה טלנובלה. לברון אוהב דרמות אבל האם ירצה להכניס את עצמו והמשפחה שלו לתוך הקלחת?
מצד שני זה טבילת מים טובה בדרך לנשיאות 😉

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 11:09:39
Reply to  apelton

אני חושב שפחות ממקום רביעי והדחה בסיבוב הראשון יחשבו להתרסקות. כל מה שמעבר יחשב אולי לאכזבה אבל לא להתרסקות.

Ish
Ish
12/06/2018 14:19:00

לא צריך לראות איזה קבוצה יש בכלל לפני שמדברים על ציפיות?

עידו גילרי
עידו גילרי
12/06/2018 14:21:02

ברור- אני אומר את זה בהנחה שמגיע עוד מישהו כמו פול ג'ורג' והם שומרים על היאנג גאנז שלהם. אבל בכל מקרה זה בהחלט מוקדם מדי לקבוע יעדים.

פיצה ארמנית
פיצה ארמנית
12/06/2018 10:46:03
Reply to  apelton

קובי התחיל את המסע כששכנע את קיירי לעשות שביתה בנוסח קובי ולצאת מהקאבס, כדי לפגוע ב"לגאסי" של לברון.

אם יש סיבה מרכזית למה לברון לא יילך לליקרס, זה בור הנחשים של קובי מצד אחד ומשפחת בול מצד שני

צביקה
צביקה
12/06/2018 11:15:52

בול הראשון שישלם את המחיר, ובצדק.

no funny shtuff
no funny shtuff
12/06/2018 21:14:37

איך קובי אמר- "למה אתם משווים ביננו? תהנו מה-6 של מייקל, מה-5 שלי ומהדרך של לברון".

אז קודם כל, מי משווה? איפה אתה (קובי) ואיפה הם? ביום בהיר אחרי גשם הם לא רואים אותך ממטר.
ושנית, ה-5 שלך עם 3 של fmvp בשם שאק (אחת מהן פלילית, ע"ע קינגס, שופטים, הימורים, גיים 6), ו-2 בדיוק בתקופת מעבר במערב עם ניצחון בגמר על אורלנדו הליצנים ושנה אח"כ עם עןד שערוריה של שיפוט במשחק 7 (נא לבדוק זריקות עונשין ברבע הרביעי של הלייקרס מול הסלטיקס) והצחנה של הפארקט עם 6/24. אז תעשה לנו טובה. וזה בלי אף מילה על הטבעת שלא זכית אלא דווקא קנית במיליונים..

צביקה
צביקה
12/06/2018 10:44:38

ברור שישה לחץ על אליפות. בגלל זה מדברים להביא גם את פול ופול, כך שזה יכול בהחלט להיות שלד לאליפות.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
12/06/2018 11:59:22

טור מעולה תודה רבה

שמייקל
שמייקל
12/06/2018 12:09:43

הדיבור הוא שקאוויי יגיע ללייקרס ביחד עם לברון.

פינקי
פינקי
12/06/2018 12:20:18

תודה רבה לכל המגיבים, ולמנחם שהעלה את הפוסט.

לגבי הלייקרס – השאלה היא כאמור מה לברון מחפש.
אני מאמין (או אולי מקווה?) שהוא מחפש את הקבוצה עם הסיכוי הכי גבוה לאליפות, והסיטואציה היחידה בה הלייקרס עונה לדרישה היא הגעה שלו יחד עם שני כוכבים נוספים (פול ופול), מה שידרוש הרבה ויתורים מצד כל השלושה, ויתורים שלא בטוח שהם מוכנים לעשות.
אני מבין שכרגע כל החיצים מצביעים לLA, אבל לדעתי, מבחינת כדורסל נטו זאת תהיה טעות.

בוסטון – קיירי ברח מלברון כמו ממגפה, להחזיר אותם לשחק ביחד זה אסון ידוע מראש.
לוותר על קיירי בשביל לברון? יתכן, סנטימנטים לא היו שיקול בהבאה של קיירי, אין סיבה שהם יהיו בויתור עליו, אבל גם אם נתעלם מסנטימנטים, לא בטוח שלברון מתאים לסלטיקס יותר מקיירי. דילמה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
12/06/2018 12:25:54

טור מצוין. תודה רבה פינקי
אם לברון לא היה כל כך מלא בעצמו אז השיקול המקצועי היה תופס נפח רחב יותר בקבלת ההחלטות שלו. אבל הוא כן. ושיקולים כמו פירסום ואור זרקורים היו מאז ומעולם מנת חלקה של המלכה.
קודם כל וראשית כל הוא יתקשה מאוד לעזוב את המזרח. במזפח הגעה לגמר הכללי היא משהו שהפך לתדיר כזריחת החמה בעבורו.
מעבר לכך הוא גם ירצה להגשים את הנבואה ההיא מ2010 not 1 not 2 not 3 not 4 not 5 not 6 not 7…
כל מה שהוא צריך זה רק עוד הפסד אחד בגמר ואין כמו המזפח בשביל להגשים את זה.

יואל יצרן בובות מדופלם
יואל יצרן בובות מדופלם
12/06/2018 12:50:51

תודה פינקי
לא מסוגל לקרא את הכתבה,
לא מסוגל לראות את שמו כתוב.
שילך לאן שבא לו.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
12/06/2018 13:05:06

כשלברון נכנס לחדר הלבשה נכנסת איתו גם עננת רעל. תוצאה של האגו שלו והאישיות וכל מה שקרה ב-15 השנים האחרונות. הוא מיד מהווה איום והתרסה על כל מי שכבר נמצא בחדר הזה. וכמה שהוא ינסה להיות נחמד – זה תמיד יהיה שם. לברון לא אחוק.
אם הייתי בן סימונס למשל, הדבר האחרון שהייתי רוצה לראות זה את הדינוזאור בא להטיל עלי את צלו הכבד. תודה רבה, תן לי להמשיך בפרוסס ולהגיע לצמרת בזכות עצמי.
הנוגדן היחיד לרעל הזה הוא גרג פופוביץ'. זכר אלפא יותר גדול מלברון שאם זה יקבל את מרותו – לדבר תהיה מיד השפעה חיובית על שאר הקבוצה. ממילא כולם רוצים לשחק בשביל פופ ולברון מכסימום יכול להצטרף מתחת לאלונקה.

שעיה
שעיה
14/06/2018 5:47:47

דברי טעם. תודה

פרי
פרי
12/06/2018 13:23:24

תודה על הטור.

לדעתי פילי זה הימור רציני, ואפרט למה.
מצד אחד הפוטנציאל הגבוה של הקבוצה הזו גבוה משל רוב האופציות האחרות, ועם לברון מצטרף אז הם ובוסטון פחות או יותר נועלים את המזרח ל5 שנים הקרובות – מה שאומר שיהיו ללברון מספיק הזדמנויות להוסיף עוד 2-3 טבעות לאוסף.
מצד שני, שני הכוכבים הגדולים דיי מועדים לפציעות – בייחוד אמביד. תסריט שבו אמביד נפצע ומסיים את העונה כבר בדצמבר הוא דיי הגיוני בסה"כ, ואם חס וחלילה גם סימונס נפצע אפשר להתחיל להכיר בלברון כנפגע פוסט טראומה כבר מהיום.
בעיה שניה היא שגם אם יישארו בריאים, סימונס ולברון דומים מספיק במה שהם מביאים למשחק כדי ששילוב שלהם יפגע ביכולת של שניהם. סימונס בשלב הזה של הקריירה מתקשה להשפיע על המשחק בלי הכדור ביד, ומישהו באמת רואה את לברון רץ בין חסימות?
דבר אחרון הוא, ששוב גם בהנחה האופטימית של בריאות מוחלטת – עדיין הסגל של פילי צעיר ואפילו עם לברון ייקח לו לדעתי עוד כמה שנים להגיע לשיא בו הוא יוכל להתחרות ברצינות עם גולדן סטייט. לא בטוח שלברון רוצה לחכות.

לדעתי האופציה הטובה ביותר מבחינת לברון כדי לאיים על אליפות היא להצטרף ליוסטון, למרות הוויתורים שהקבוצה תצטרך לעשות כדי להביא אותו. שלישייה של פול-הארדן-לברון (בלי קשר לצוות המסייע מסביבם), גם אם היא מלאה באגו כמו שהים מלא במים – יכולה לאיים על גולדן כבר בעונה הבאה.
אם זה מה שלברון מחפש הוא לא יימצא שילוב טוב יותר.

לבסוף כמובן יש את הלייקרס, שימשכנו את הסטייפלס סנטר כדי להביא אותו. הבעיה היא שאם הוא בא לשם בלי לפחות עוד שני סופרסטארים (ג'ורג'\פול\קאזינס אם יבריא) – הוא לא יוצא מהמערב וכנראה אפילו לא מגיע לגמר אזורי (בהנחה שיוסטון וגולדן בריאים).
לברון חכם, ואם הוא יבחר בלייקרס הוא מבין שזה המצב – לכן השיקולים שלו בבחירה זו יהיו כנראה כלכליים\משפחתיים – כמו שנכתב בפוסט.

מה אני אגיד… כרגע כל הימור נשמע הגיוני, אבל כנראה שנוכל לדעת יותר טוב לאן הרוח נושבת כבר לקראת סוף החודש – אם לברון עושה OPT IN לחוזה שלו בקליבלנד.
במידה וזה יקרה הוא כנראה מכוון לסיין אנד טרייד ליוסטון.
במידה ולא – אז ההימור הבטוח לדעתי הוא לייקרס.

נחיה ונראה.

פרי
פרי
12/06/2018 13:24:46
Reply to  פרי

סליחה על שגיאות הכתיב בהתחלה.

סומסום טעה
סומסום טעה
12/06/2018 13:54:19

מצאתי את הפוסט הידוע של סומסום והוא ט-ע-ה
הוא אמר שאף קבוצה לא תיקח מגולדן יותר ממשחק בסדרה למשך ארבע השנים הבאות
זה היה נכון לשנה אחת אבל יוסטון שברה את התחזית

זה דיון מעניין בתגובות שמתחיל בתגובה 66
והמשך דיון בתגובה 77

http://www.hoops.co.il/?p=87265

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
12/06/2018 14:34:32

אני נותן סיכויים יותר גדולים לקליבלנד בגלל…

הקרבה למשפחה .

אנשים שוכחים שלברון הוא אבא לשלושה ילדים כאשר הצעירה בת 7,

הוא כמובן הרבה מאד בדרכים וההורים שלו ושל אשתו גרים בקליבלנד

לא מבטיח שהוא ישאר אבל לפי דעתי מעלה את הסיכוי שהוא ישאר.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
12/06/2018 15:12:29

דלונטה ווסט גר בקליבלנד?

מנחם לס
מנחם לס
12/06/2018 16:02:30

תודה לפינקי ולכל המגיבים

בוס סטון
בוס סטון
12/06/2018 20:19:07

על פי בריאן וינדהורסט, לברון מאמין שעם כל מה שהוא השיג (accomplished) המורשת שלו מובטחת (secure). אני חושב שהוא טועה או יותר נכון מטעה כדי לא להשמיץ את לברון.

מבחינת לברון המטרה היא, ותמיד היתה, להיות GOAT . הוא לא יודה בזה וגם בריאן וינדהורסט לא יודה בזה אך זו המורשת שלברון רוצה להשאיר ולזה הוא מכוון כבר מזמן.

לכן כשלברון אומר שהוא יתחשב בצרכי המשפחה בנושא בחירת הקבוצה, הוא מפזר עשן.

לברון חושב, ואני די מסכים איתו, שבלי לפחות שתי (רצוי שלושה או יותר) אליפויות הוא לא יכול להחשב GOAT. אמרנו אליפויות אך יש הבדל בין אליפות לאליפות. להצטרף לקבוצה כמו GS ולקחת עוד אליפויות זה לא מספיק. האליפויות שהוא צריך הן אליפויות שהוא מוביל. הוא חייב להיות המנהיג , הוא חייב ליצור מצב שהאליפות רשומה על שמו. הוא חייב להיות THE MAN.

כאן נכנסת הדילמה שלו: הוא צריך להיות עם שחקנים מספיק טובים שהאליפות תהיה מובטחת (או בהסתברות גבוהה) ומצד שני השחקנים לא יכולים להיות יותר מדי טובים כי אז האליפות לא תהיה שלו.

כנ"ל עם מאמן, הוא היה רוצה מאמן טוב שישפר אותו ואת הקבוצה, אך מצד שני מאמן שיעמיד את לברון במרכז הקבוצה.

בנושא השחקנים יש גם את עניין האגו. השחקנים צריכים להיות מספיק טובים כדי להביא אליפות אך כאלה שעדיין יתפסו אותו בתור "THE MAN" ויקבלו את הדומיננטיות שלו. זה מה שהוא ניסה לעשות בקליבלנד (אולי בלי נושא המאמן) ונכשל (או הצליח חלקית אך גמר את הסוס) .

אז לאן ילך? אני לא נכנס לענייני משכורות כי אני לא מבין בזה, מכיוון שהקבוצות שאני מזכיר הן קבוצות שהוזכרו, אני מניח שנושא שכר ותקרת שכר ניתן לפתרון. אני גם לא נכנס למי יגיע איתו….אני מניח שהוא יצליח למשוך איתו את השחקנים הבכירים שאפשר לאן שאפשר.

GS קבוצה מוכשרת מדי, הוא לא יצליח להגיע למעמד מוביל מובהק שהאליפות תרשם על שמו , לא באמת אופציה מאלף סיבות.( אגו, סביר שלא ירצו אותו, המאמן לא יעבוד בישבילו)

ROCKETS קצת פחות מוכשרת אך גם בה, ביגלל בעיות אגו ועוד קשה לראות שהוא מצליח לקחת אליפות שתחשב אליפות שלו. ועם בעיות אגו אפשריות, לא בטוח שיקח אליפות בכלל.

BOSTON , אפשרי, אך כמובן זה יהיה בלי קיירי. לא בטוח שירצו אותו, הקבוצה כבר בנוייה היטב והתוספת שלו עלולה להפר את האיזון של הקבוצה הזאת שכמעט אין בה בעיות אגו. המאמן טוב אך לא יעמיד את לברון במרכז.

PHILADELPHIA נראה לי שהם אפשרות טובה. שחקנים טובים וצעירים שיתנו לו את הכבוד שהוא רוצה. הם יראו את הגעתו כהזדמנות טובה להשתדרג בזכותו. לגבי המאמן, אין לי כל כך דעה אז לא אתייחס

LA מבחינת אגו ושחקנים קיימים הם אפשרות סבירה, הוא יכנס שם למשבצת של מנהיג אך השאלה אם הם מספיק מוכשרים להביא את האליפות??? לא בטוח, ואין לו זמן לשבח אותם (וגם לא בטוח שיש לו את הכישורים) מאמן…..לא ממש יודע אך להתחשב שהוא הגיע לליגה כשחקן יחד עם לברון, אני מניח שיהיה לו פחות דומיננטיות לגבי לברון.

בקיצור יהיה מעניין ותהינה הרבה שמועות.

בוס סטון
בוס סטון
12/06/2018 20:55:27

כמובן ששכחתי את SA
הם אפשרות מעניינת כי נראה לי שפופוביץ הוא המאמן היחיד שלברון מעריך. בעוד מאמן טוב לא יוריד את התהילה של לברון במקרה של אליפות, מאמן דומיננטי כמו פופוביץ יחייב את לברון לשחק יותר קבוצתי. מבחינת לברון זה סה"כ לא רע, והוא עדיין יוכל להוביל בSA. אף אחד לא יבוא בטענות שלברון הצליח בזכות המאמן אך מצד שני, מאמן כמו פופוביץ בהחלט עלול לא להעמיד את לברון במרכז הקבוצה אלה להפוך אותו לראשון בין שווים (או לפחות ל"בין שווים"). אישית אני חושב שזה רעיון לא רע ואפילו טוב בתנאי שלברון יזרום עם זה ויוריד קצת מהאגו שלו. אני סומך על פופוביץ שהוא יצליח לגרום לזה לעבוד, בתנאי שלברון יוותר קצת על האגו ויזרום עם זה

KingJames23
KingJames23
12/06/2018 21:35:39

דמקרוס קאזינס מסיים חוזה.
למה לא מדברים אפילו על ההאפשרות שלו עם ניו אורלינס.
תמיד חלמתי לראות את לברון משחק עם סוג של שחקן כמו דיוויס

FMVP
FMVP
12/06/2018 21:54:18
Reply to  KingJames23

שיושב בדיוק איפה שלברון אוהב לקבל כדורים ומפריע לו לזוז?
ניו אורלינס לא יכולה למשוך את עוד חמישה אולסטרים שלברון צריך כדי לדגדג את מכבי.

amitlahev
amitlahev
12/06/2018 22:10:32

מעולה פינקי! עשית לי סדר בראש. בסוף הוא עוד יפתיע את כולנו..

THE KING RISSELL
THE KING RISSELL
12/06/2018 22:53:49

תודה רבה. עשית לי סדר בראש ולמדתי גם דברים חדשים!

Shaq
Shaq
12/06/2018 23:40:32

יוסטון – קשה מבחינה כספית, אך יכול לקרות, בגדול רק חייבים להפטר מאנדרסון וסיכוי שיאבדו את קאפלה (במידה ודונצ'יץ' הולך לסאנס, כנראה שהם יציעו לו הרבה) אבל עדיין יש את די ג'יי בתמונה.
הסיכוי הכי גבוה לאליפות ושיתוף פעולה עם חבר ותיק מצד אחד, מצד שני זה די פגיעה בלגסי וכניסה לקבוצה עם עוד 2 מובילי כדור שמוסרים 8-10 אסיסטים למשחק…
לא חשב שילך לשם.
ספרס – הסגל יתאים לו, אבל לא חושב שהוא יעבור לקבוצה שהייתה הקריפטונייט שלו במשך שנים, לא ריאלי לדעתי אבל הכל יכול לקרות…
קליבלנד – יש להם מקום רק לעוד חוזה גדול אחד, ובשביל לחזק את הסגל צריך טרייד חכם על לאב ואולי לוותר על הבחירה, תומפסון וסמית' עם חוזים שדופקים את כל העסק, אליפות לא תהיה פה, אבל יש את עניין הלהשאר בבית ובקבוצה אחת עד הסוף, ובעתיד אולי תהיה עוד אליפות, ועדיין כל הסימנים מראים שהוא הולך משם.
פילי – על הנייר תפור עליו, ביג 3 קלאסי עם שחקנים כשרוניים ברמות שאחד מהם מת שהוא יגיע, ספסל לא רע בכלל ובקיצור יכולת לבנות סביבו קבוצה מעולה בלי להחשב קיצור דרך, מה שכן אין לו כל כך קשר למקום הזה, לדעתי אופציה שניה שלו.
לייקרס – כנראה שלא תהיה פה אליפות בעונה הבאה ואפילו לא גמר, אבל יש להם מספיק כסף לעוד סטאר לידו ולבנות קבוצה שתשלוט בליגה בעוד 2-3 שנים, אם יצליחו להיפטר מדנג (ע"י הוספה של צעיר, כנראה קוזמה לטרייד) הם יוכלו להביא את לברון, ג'ורג' ודיאנדרה/רנדל, בנוסף הסימנים מראים שהוא חושב LA ולמשפחה זה המקום הכי טוב שהוא יכול למצוא.
מהמר שהוא שם בעונה הבאה.
שאר האופציות כמו ווריורס(פגיעה רצינית בלגסי שלו ובכלל אין להם כסף, יצטרכו להיפטר מאיגי ולויגנסטון תמורת בחירות + הכימיה עם גרין לא כזאת נוצצת…), מיאמי (לא ברור איזה אינטרס יש לו בשביל ללכת לשם) ובוסטון (לא צריך להגיד הרבה) זה חארטות של כל הסטפן איי'ס למינהם.

דקל
דקל
13/06/2018 17:04:36

אם הוא מגיע (הוא לא) לספרס זאת ההגנה הטובה בהיסטוריה בהפרש פסיכי. חמישה שחקני הגנה מדהימיים בתאום מטורף .
דג'ונטה, גרין,לברון, קוואי, למרקוס. פסיכי לגמרי

trackback

[…] הגולש הוותיק, פינקי, במאמרו על האופציות של לברון: לברון לאן? מסע הצלב השלישי והאחרון […]