You are currently viewing צעד וחצי ללוחמים בדרך לאליפות, הקאבס עם רגל וחצי בצד הלא נכון של הסוויפ / עמית טבול

צעד וחצי ללוחמים בדרך לאליפות, הקאבס עם רגל וחצי בצד הלא נכון של הסוויפ / עמית טבול

קליבלנד קאבלירס (0) 102 – גולדן סטייט ווריורס (3) 110

גולדן סטייט עושה צעד ענק לעבר אליפות שלישית ב-4 שנים במשחק קשוח וצמוד. קליבלנד באמת ניסו אבל לצערם אי אפשר לנצח לוחמי קומנדו עם פרשים.

רבע 1:

קר פתח בחמישיה עם ג'באל מגי וקליבלנד פתחה עם החמישיה הרגילה שלה. הקאבס התחילו מצוין עם 2 שלשות מהירות של לאב וסמית. לברון נשמר על ידי מגי באזור קו העונשין, העיף כדור לקרש והטביע מהאוויר באחד המהלכים היפים שנראו בפיינלס. זה נתן רוח גבית לקאבס שלאחר זמן קצר הובילו 4-14. קר הזעיק טיים אאוט, סטף וקליי מחטיאים בלי סוף ודוראנט לא זורק בכלל לסל ב-5 דקות הראשונות. לכאורה פתח לתצוגת נפל של KD. האמנם?

דוראנט קולע סל ראשון, גרין ו-TT מתנים אהבים וחוטפים טכנית כפולה, איגי נכנס למשחק וסטף לוקח את לאב לטיול היומי שמסתיים כמובן בליי אפ קליל. הקבוצות מרבות להחטיא אבל קליבלנד נחושה יותר ושולטת בריבאונד ההתקפה. סלים גדולים של דוראנט מחזירים את ג"ס לאט לאט למשחק והרבע מסתיים בפיגור מינימלי של נקודה. סביר בהחלט מבחינת הלוחמים. דוראנט עם 13 נק' ברבע הזה. שאר הקבוצה עם 15.

רבע 2:

המשחק ממשיך להיות אגרסיבי. אף קבוצה לא לוקחת שבויים. בכל התקפה יש המון מגעים ומהלכים. קרי מחטיא בלי סוף זריקות שאמורות להסתיים בסוויש מהדהד. לברון עם חדירות יעילות לסל ומסירות טובות מחזיק את קליבלנד. בתווך הוא מעיף את דוראנט מול עיני השופט וחוטף אופנסיב. זה לא מפריע לו להמשיך לחדור ולקלוע. באחת ההתקפות הוא מחטיא ליי אפ, נוחת לא טוב על הקרסול אבל ממשיך לשחק. נראה שהפציעה לא משפיעה עליו. סמית עם שלשה וליי אפ מרהיב של לברון מעלים את קליבלנד להפרש 8, לאב קולע מריב' התקפה, תופר שלשה ממסירה של לברון בסוף שעון 24 וההפרש כבר 13 ללברונס. דריימונד את TT ממשיכים בבושידו והשופטים שורקים עבירה שלישית לגרין. לברון נכנס לסל על קרי, ספק דוחף אותו ספק מנער את אחיזתו. השופטים שורקים בהתחלה לעבירת מגן של קרי, הופכים את זה לאופנסיב (עבירה שלישית) של לברון שנתכרכמו פניו. "עוד פעם עושים לי את זה???" בסופו של דבר חוזרים לעבירת מגן של קרי והשקט שב לממלכת קינג ג'יימס.

הוד תורם נקודות חשובות, דוראנט עם 6 נקודות רצופות (סל ועבירה + שלשה) לוהט ומשאיר את הקאבס חסרי אונים בהגנה מולו. איגי נפגע ויורד לחדר ההלבשה סמוך לשריקת המחצית. הרבע השני מסתיים ביתרון 6 לקאבס. ג"ס יכולה להיות מרוצה שהיא רק בפיגור 6 במחצית עם יכולת דלה ביותר של הספלאשים. נתון מעניין: קליבלנד לא עמדה על הקו פעם אחת במהלך המחצית הראשונה. דוראנט מסיים את המחצית עם 24 נק' באחוזי הצבעה שמקבל בשאר אסד בסוריה (לפני המלחמה) + 8 ריב'.

רבע 3:

הרבע נפתח עם סל ועבירה של לברון והקאבס סוף סוף שולחים נציג לקו העונשין. דוראנט לא מצליח להחטיא וממשיך לקלוע מקרוב ומרחוק. הקאבס מחטיאים, ג"ס רצים בהתקפות מעבר ומצליחים להפוך את המשחק ולעלות ליתרון 2. הקאבס מבקשים פסק זמן. גולדן סטייט משחקים יפה, מניעים כדור בהתקפה וקולעים סלים קלים יחסית. הם כבר ביתרון 5. הקאבס מצמצמים, דוראנט מנסה להחטיא שלשה אבל הכדור קופץ על הטבעת ונכנס. ד"ר ג'יי אר סמית תופר שלשה והמשחק צמוד. הווריורס מציגים כדורסל משובח שכולל שלשה של קליי ואסיסט אדיר של דוראנט להטבעה של גרין. איגי חוזר 3 דקות לסיום הרבע, קרי ממש לא Scary Curry היום וממשיך להחטיא בסיטונאות. ייתכן שהוא סובל מפציעה שכן הוא נראה יורד לחדר ההלבשה קצת אחרי שאיגי חזר למגרש. הרבע מסתיים ביתרון 2 לג"ס (ברבע השלישי הם קלעו 31 נק' לעומת 23 של הקאבס).

רבע 4:

בפתיחת הרבע רודני הוד ממשיך לשחק טוב בהתקפה וכבר מגיע לדאבל פיגרס. הוד ודוראנט מחליפים סלים והמשחק נשאר צמוד צמוד. לברון חופר בצבע, מוציא עבירות מגרין ואיגי ושומר את הקאבס בתמונה. מהעבר השני דוראנט ממשיך לקלוע בקלות (זה לפחות נראה כך..). הפנומן מגיע ל-40 נקודות 4 דקות לסיום המשחק. לאב (מצוין בריבאונד במהלך כל המשחק) קולע 2 מהעונשין, גרין מוצא את קרי לסל קל בצבע וזה נקודה לג"ס. הפוזשן הבא היה קריטי. לאב קיבל כדור בצבע, איגי חטף לו ובמתפרצת סטף קלע שלשה פנויה לחלוטין (באנג!!!) לאחר אין סוף החטאות והעלה את ג"ס ל-4 הפרש 2:30 לסיום. נגמר? לא אם תשאלו את קליבלנד שבהתקפה הבאה החטיאו ליי אפ (לברון), תפסו הצלה של דוראנט, החטיאו שלשה (סמית), תפסו ריבאונד (לאב) ותפרו שלשה קריטית (לברון). איזו מלחמה!

ג"ס לא נלחצת. דוראנט ואיגי מחליפים מסירות והאחרון מטביע על הפרצוף של TT. תומפסון לא מתאושש מזה ומחטיא מקרוב בהתקפה הבאה. 3 הפרש לג"ס כשהכדור אצלם. מה עושים? נותנים את הכדור לדוראנט שמחזיר את הצופים באולם שנה אחורה עם שלשה רחוקה שקוברת את הקאבס ואת כל הסדרה. הו מאמא!!! 6 לג"ס 50 שניות לסיום וכולם יודעים שמפה הכיוון הוא רק אחד: W ללוחמים.

לברון קולע 2 מהירות ומוריד ל-4, ג"ס קולעים 2 קלות, סמית מחטיא, סטף קולע 2 מהקו והלוחמים התקשרו לשמעון טבדי שיביא להם שמפניות לניגוב הפרקט של קליבלנד במשחק הבא.

בגולדן סטייט דוראנט פתח שוב את המירוץ ל- FMVP עם הופעה בלתי נשכחת שכללה 43 נקודות (15 מ-23 מהשדה, 6 מ-9 מה-3), 13 ריב' ו-7 אס', קרי עם משחק מזעזע סיים עם 11 נק' (3 מ-16 מהשדה, 1 מ-10 מחוץ לקשת) ו-6 אס'. גרין (9 אס'), קליי תומפסון, בל ומגי סיימו עם 10 כ"א. איגי ולווינגסטון קלעו רק 8 לנפש אבל היו מצוינים.

בקליבלנד לברון עם טריפל דאבל עצוב שכלל 33 נק', 10 ריב', 11 אס', 2 חטיפות וחסימות ב-47 דקות. לאב שנלחם וקלע לא רע סיים עם 20 נק' ו-13 ריב', הוד 15, סמית 13.

זה הסיקור האחרון שלי לעונה זו (סה"כ עונה שלישית של סיקורים). היה תענוג. נתראה בשנה הבאה!

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
Subscribe
Notify of
117 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
גיא רוזן
07/06/2018 10:01:38

כבר עונה שנייה ברציפות שדוראנט מבטיח לעצמו את הפיינלס MVP עם שלשה אחת גדולה שקברה את הקאבס.
(טוב, השנה הוא גם הוסיף לשלשה הופעה של קלע על)

תודה, עמית. על סיקור המשחק הלילה,
על עונה צרופה בחידודי לשון,
וסיקורים מבדרים, מהנים, ומדויקים.

יניב
יניב
07/06/2018 10:24:57

למה אתה כל כך בטוח בזה?
לדעתי המשחק הבא(אם הוא יהיה האחרון) יקבע.שלדעתי נכון לעכשיו היתרון עדיין של קרי

המשגיח
המשגיח
07/06/2018 10:28:26
Reply to  יניב

כבר לא.
דוראנט היה בסדר במשחק מס' 1, אבל ב-2 הוא כבר היה טוב, ולפנות בוקר פנומנלי.

קרי היה טוב ב-1, מצוין ב-2, וחלש מאוד היום, כשתכלס היום היה המשחק שהכריע את הסדרה.

גיא רוזן
גיא רוזן
07/06/2018 10:31:07
Reply to  יניב

לדוראנט בסדרה עד כה:
31.7 נק', 55.9% מהשדה, 47.4% מהשלוש, 10.3 רב', 6.7 אס'.

לקרי בסדרה עד כה:
24.3 נק', 38.5% מהשדה, 39.5% מהשלוש, 6 רב', 7.7 אס'.

גם אם במשחק הבא קרי יקלע 21 נק' יותר מדוראנט, עדיין יהיה לו ממוצע נק' למשחק נמוך משל דוראנט.

חשוב יותר –
הזריקה שהכריעה את המשחק, וגמרה את הסדרה –
השלשה האדירה של דוראנט. כמו בשנה שעברה.

MBK
MBK
07/06/2018 10:38:11

דוראנט מחזיק בממוצע פלייאוף הזוי בפיינל
קרוב ל 33 נקודות
קארי לא עקבי בגמר בכל סדרה היה לו את המשחק ש״דפק״ לו את ה FMVP
ב 2015 הוא קופח עם הבחירה באיגי ,מי שקופח יותר הוא לברון

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 10:39:05

דוראנט בלי ספק.

יניב
יניב
07/06/2018 10:42:10

נכון שהסטטיסטיקה של דוראנט יותר טובה אבל עדיין ב 2המשחקים הקודמים אילו היו שלשות של סטף שגמרו את המשחקים,מעבר לכך שלפחות אצלי הרושם הוא שהשנה בפיינלס קרי הוא זה שמנווט ומנהל את הקבוצה וגם היום במשחק נפל שלו הוא לא הפריע לקבוצה אלא זרם ואמנם החטיא אבל רוב ההחטאות היו זריקות שברדך כלל הוא שם.
לגבי השלשה של דוראנט אז הייתה גם שלשה קריטית של קרי לפני+אסיסט לגרין.
ודבר אחרון לדעתי ירצו לתת לקרי פיצוי ביחוד כפי שמידן כתב על 2015

גיא רוזן
גיא רוזן
07/06/2018 10:46:14
Reply to  יניב

היום קרי היה נורא.
הוא זרק זריקות שלא קשורות לכלום,
כאשר למעשה, ליכולות החלשה שלו ושל קליי, יש משקל גדול בכך שהקאבס היו ביתרון נק', 5 דקות לסיום.

גם ברמת ניהול המשחק, דוראנט היה הלילה נהדר, כאשר הוא מוצא פעם אחר פעם את השחקנים המשלימים לסלים קלים מתחת לסל.
(7 אסיסטים הלילה לדוראנט. 6 לקרי)

מתן גילור
07/06/2018 10:47:38
Reply to  יניב

איזו שלשה של סטף גמרה את המשחק הראשון?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 10:50:31
Reply to  יניב

סטף לקח זריקות נורמליות לחלוטין (עבורו) הוא פשוט לא פגע.
דוראנט היה ב-GOD MODE.

יניב
יניב
07/06/2018 10:52:55
Reply to  יניב

לא מסכים שהוא היה נורא.הוא לא זרק זריקות שבדרך כלל הוא לא קולע.
אני הרגשתי שהוא כן שולט בקצב וכן מפנה את הדרך לדוראנט.דרך אגב אני גם לא חושב שלקלי היה משחק נורא.אני חושב שלמרות האחוזים המזעזעים של שניהם הם בהחלט היו חלק מהמשחק.
ברור שזה שהקליעות לא נכנסו גרמון לכך שקליבלנד היו במשחק עד הסוף אבל עדיין לא חושב שזה משחק מזעזע של אף אחד מהם,פשוט משחק שהקליעות לא נכנסו בו מה שיכול לקרות.
לא מתווכח שדוראנט היה פנומנלי היום(זה כל כך אסטתי שהוא בזון שזה לא להאמין) פשוט הרגשתי היא שהMVP לא נסגר עדיין ויוכרע במשחק האחרון,מי שיהיה יותר טוב יקבל.זה להרגשתי.
למתן לא התכוונתי שלשה שסגרה את המשחק אלא יותר לשלשות מומנטום

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 11:56:16
Reply to  יניב

עדיין דוראנט טוב משמעותית מקארי וגם היה טוב בקלאץ' ללא פחות מקארי בכל המשחקים והיום כמובן היה יותר טוב.

ברבור שחור
ברבור שחור
07/06/2018 14:05:55

דורנט לא זרק לסל אפילו פעם אחת בהארכה במשחק 1 ובכל הרבע הרביעי לא פגע אפילו בחישוק.
על מה אתה מדבר בדיוק ?
קרי להט במשחקים 1 ו 2 ודורנט במשחק 3.
משחק 4 יחליט מי מהם ייקח את הפרס הדבילי הזה

נתן
נתן
07/06/2018 19:31:06

השחקן הטוב ביותר בפיינלס הוא לברון

אסף
אסף
07/06/2018 11:37:41

לדעתי ללברון מגיע fmvp העונה ממוצע של מעל 37 נק' למשחק ובאזור הטריפל דאבל פשוט מטורף

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 12:00:47
Reply to  אסף

דוראנט בך הכל טוב יותר או לפחות לא פחות טוב ולכן אין הצדק לתת ללברון שהוא בכלל מהקהוצההיריבה שלא תזכה כנראה בתואר. רקבמקרה כמו וסט ב-69' שנתן סדרת גמר אדירה והיה השחקן הטוב על המגרש באופן ברור יש הצדקה לתת לשחקן מהקבוצה המפסידה וזהלא המקרה כאן (וכמו שזה נראה הקאבס יפסידו).

צביקה
צביקה
07/06/2018 15:16:38

זהו שזה לא השלשה. גם בפעם שעברה, וגם הפעם – המספרים והאחוזים פנומנלים. וכולל הגנה אדירה. כל החבילה, בביצועי על. גם בפיינלס הראשון שלו, שהוא הפסיד למיאמי בתור OKC- הוא נתן הופעה אדירה. דוראנט מתעלה ממש במאני טיים, כמו גדולים ביותר.

צביקה
צביקה
07/06/2018 15:28:15
Reply to  צביקה

אפשר להשוות את המספרים של דוראנט לאלו של לברון בגמר 2012. אמנם הוא הפסיד 4-1, אבל נתן הופעה אישית אפילו יותר טובה מלברון. לכו תבדקו את המספרים. לברון קיבל FMVP בצדק, כי הוא ניצח את הסדרה, אבל דוראנט פשוט מתעלה בהופעות פיינלס, באופן עקבי ואדיר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/06/2018 19:22:19

התכוונת לומר "הופעה של שחקן על".
הוא היה מצוין בשני צדי המגרש.
אגב, רק ב2-3 דקות האחרונות שמתי לב שלברון בא לשמור עליו, שזה בזיון, כי דוראנט פשוט פירק את קליבלנד.

עומרי
עומרי
07/06/2018 21:06:09

לברון חייב לנוח איפשהו ומתישהו, הוא עושה זאת בהגנה.
הפוטנציאל ההגנתי שלו גבוה מאוד (5 פעמים בנבחרת ההגנה הראשונה ופעם נוספת בשנייה), ומדי פעם הוא משנה זריקות בצבע.
אבל – עדיין בנאדם שצריך איזון מסוים בגיל 33 עם 38 דקות ממוצעות ב-82 משחקי ליגה, 42 דקות ממוצעות ב-21 משחקי פלייאוף ובגמר שמיני ברציפות. לא נורמלי, אבל בנאדם.
עולה לקליבלנד גם בלא מעט נקודות, אבל אין ברירה. על הספסל הוא לא ישב.
בקיצור – אם הוא היה שומר על דוראנט זה היה פוגע בו התקפית. זה מה שקרה בשנה שעברה, הסוף ידוע.

THE KING RISSELL
THE KING RISSELL
07/06/2018 10:03:04

הווו כמה שאני שונא את דוראנט.
הוציא ממני כל אהבה שהייתה בי לדבר הזה.
נגמרו הנצחונות של האנדר דוג.

דיייייייייייייייייייייייי

גיא רוזן
גיא רוזן
07/06/2018 10:05:02

ה-"חם מהתנור" של רועי מדווח:

?The greatest heat check game of Durant's career

.He hit 4 shots from 30+ feet

Prior to tonight – in the regular season or playoffs – had had
.never made more than 1 from that deep in any game

Ido
Ido
07/06/2018 10:05:46

Thnx tabbul
I. I havnt see the game cause I saw it last year.

Berch
Berch
07/06/2018 10:15:41
Reply to  Ido

צחקתני 🙂

משיח
משיח
07/06/2018 15:29:55
Reply to  Ido

תגובת השנה (שעברה) lol

מנחם לס
מנחם לס
07/06/2018 17:55:00
Reply to  Ido

" I HAVE'T SEEN" לא I HAVE'T SEE

מנחם לס
מנחם לס
07/06/2018 17:55:54
Reply to  Ido

מה? " I HAVE'T SEEN" לא I HAVE'T SEE

האווי לאסוף
האווי לאסוף
07/06/2018 10:08:33

אחלה סיקור, עמית. תודה רבה על שנה שלמה

Smiley
Smiley
07/06/2018 10:09:52

המסקנה מהמשחק: החתמה נבונה של הווריורס עם דורנט

דינגו
07/06/2018 12:22:54
Reply to  Smiley

😂😂😂👍

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 10:11:58

חגבי שאי אפשר לנצח לוחמי קומנדו עם פרשים, הקאבס היו קרובים פעמיים והיה יכול להיות באותה מידה 1:2 וזה מה שהיה קורה ללא השיפוט האוהד שמקבלים הלוחמים יותר מקאבס. השיפוט צריך להיות שווה לשני הצדדים כי אחרת זו התנהלות אנטי ספטרטיבית ולא הוגנת כלל. אמנם במשחק הראשון הקאבס היו יכולים לנצח למרות השיפוט אך סמית' בזבז את ההזדמנות, אך בשיפוט ספורטיבי הקאבס היו מנצחים בכל מקרה.
כך שלמרות הפער העקרוני ברמה של הקבוצות, זה היהיכול להיות באותה מידה 1:2 ללוחמים ואף 1:2 לקאבס וללא השיפוט האוהד ללוחמים הקאבס הייתה מנצחת לפחות משחק אחד.

דובי
07/06/2018 10:25:20

תרשה לי לענות במקום אשברי:
רשאי להוסיף כוכביות כרצונך.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 10:46:13
Reply to  דובי

לא שייך לכוכביות אלא שהפער בסדרה צמוד בהרבה מהתוצאה ומהפער העקרוני ברמה של הקבוצות.

דובי
07/06/2018 11:05:41

מה שהופך את הסוויפ לקצת יותר מר מצד אחד, וקצת יותר מתוק מהצד השני.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 12:01:49
Reply to  דובי

עדיין אין סוויפ…

אלי לס
אלי לס
07/06/2018 10:46:06

אם אתה מאמין באלוהים אתה חייב להאמין שזה רצון האל ואם בכל זאת אתה מתלונן זה גובל בכפירה…

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 12:13:30
Reply to  אלי לס

אני מציין עובדה ומציאות שהפער בסדרה קטן יותר ממה שהתוצאה מראה ומהפער העקרוני בין הקבוצות ושללא שיפוט אוהד וללא שיפוט ביתי ברמה שהקאבס לא מקבלים הקאבס היו מנצחים לפחות משחק אחד אם לא שניים.
אך בכל מקרה אני לא מתלונן שבפועל התוצאה כפי שהיא אלא מצטער שכך היה צריך להיות.
לא סותר שעל ההתנהלות הלא ספורטיבית של שופטים כן צריך להתלונן כי שופטים צריכים להיות נייטרלים והוגנים ולא לעזור לקבוצה אחת על חשבון השנייה ואם יש שיפוט ביתי הוא צריך להיות לשני הצדדים באותה מידה, ואם הם לא עושים כך הם מועלים בתפקידם ולא ראויים למקצוע. וזה חמור עוד יותר כשהשיפוט מוטה לצד שהוא מלכתחילה טוב יותר. יש לשופטים בחירה חופשית איך להתנהל טכשנם שופטים באופן לא ספורטיבי ולא הוגן, אין בעיה להתחונן עליהם.

Ish
Ish
07/06/2018 15:40:17

בבקשה תפסיק לבקש את זה, אני ממש ממש מנסה להתאפק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
07/06/2018 19:23:40

הציפור הנדירה אולי תסתום את הפה שלך קצת יא חתיכת בכיין עלוב?

A.f
A.f
07/06/2018 10:18:04

אם הוד היה משחק בשני המשחקים הראשונים היה אפשר להפסיד 4-1
4-2
יותר מידי כח אש בקבוצה אחת.
קרי באמת נחנק

Berch
Berch
07/06/2018 10:18:07

תודה על הסקירה
דוראנט פנומן. לא משנה מה תשים עליו הוא יקלע בנון שלאנט….
הוד היה לא רע כששיחק, אולי היחיד בקליבלנד שיכול לשחק אייסולישן ולייצר מצבים לעצמו.
חבל שהראש לא הכי במקום….. 🙂

לחוח
לחוח
07/06/2018 10:23:43

סומסום צדק 🙁

Ish
Ish
07/06/2018 12:18:17
Reply to  לחוח
עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 12:22:34
Reply to  Ish

אומרים לא אתה לא.

דוקטור? שקשוקה
דוקטור? שקשוקה
07/06/2018 12:36:30

האחים גילרי מתעקשים להגן על המרקחת הרקובה שהם מוכרים כבר שנתיים, בזמן שהלקוחות בורחים.
המדען שהתיזה שלו קרסה ומסרב להכיר בזה, הוא האיש הכי פנאט.
לפחות גזרתם קופון עמלה ממכירת ליג פאס?

דורון
דורון
07/06/2018 13:25:39

תתפלא, יותר ויותר קוראים לאחים הנהדרים, הגינות יושרה אינטגריטי אמינות גבוהה מאד דייקנות וחוש הומור מצוין, אוהב את איש וגילרי,

Ish
Ish
07/06/2018 14:20:11

שנתיים? על מה אתה מדבר? מוכרים את אותה זוועה מעוותת כבר עשרות שנים לפני שבכלל נולדת.

Ish
Ish
07/06/2018 14:18:33

הייתה לי הרגשה אבל אחרי שהוא צחק על MJ234523 שהוא מחמיא לעצמו על ההומור שלו חשבתי שאולי הוא לא ירד כל כך נמוך

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 14:19:23
Reply to  Ish

שאני אכיר ביניכם?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 14:20:27
Reply to  Ish

תן לו קרדיט. לפחות הוא לא מכחיש את זה.

Ish
Ish
07/06/2018 14:20:45
Reply to  Ish

fair point

Ljos
Ljos
07/06/2018 15:06:10
Reply to  Ish

הוא לא ניסה לתת לו שם טיפים באיך לעשות את זה בצורה טובה יותר?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 15:16:42
Reply to  Ish

it takes one to train one.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 12:46:57
Reply to  Ish

קולט -עכשיו הוא הפך אותך למגן על הליגה…
נהיה כאן קומי מיום ליום.
תזכיר לי מה עושים כשהמציאות מתפוצצת בפנים?
אהה עזוב נזכרתי – מחליפים כל חמש שניות שם ומעמידים פנים שזה מעולם לא קרה.

שמש העמים
שמש העמים
07/06/2018 16:12:44

אתם כל כך עיוורים בלהט להגיד "אני אף פעם לא טועה" שאתם נופלים קורבן לעוד הטרלה של סטוקטון. אהאווה

לחוח
לחוח
07/06/2018 12:50:56
Reply to  Ish

האם לא הייתה ידועה זהות האלופה בשנה שעברה? הייתה
האם לא הייתה ידועה זהות האלופה השנה? הייתה
האם לא ידועה זהות האלופה בעונה הבאה? ידועה

case closed

Ish
Ish
07/06/2018 14:31:03
Reply to  לחוח

לא יותר משהייתה ידועה ב88 96 97 98 2001 2002 ועוד ועוד דוגמאות אין ספור

לחוח
לחוח
07/06/2018 14:44:52
Reply to  Ish

יותר

Ish
Ish
07/06/2018 15:37:52
Reply to  Ish

אהה, כן בטח, לפני שבועיים שקשקת שכל הקונספציה שלך מתפרקת וברברת על זה שהווריירס יתקשרו ללברון בשביל להתחזק אחרי שהם יאבדו את האליפות או משהו בסגנון. איזה מזל שזה לא קרה.
איפה הייתה הזהות הידועה של האלופה שלך אז?
איפה ההצהרות שהכל פיקציה ושהווריירס יקחו את השניים הבאים בקלות ויעשו סוויפ בגמר למי שלא תגיע מהמזרח?

ורק שתבין, אני לגמרי בעדך. שהווריירס ימשיכו לקחת כמה אליפויות שהם רוצים בדומיננטיות עד שנהיה מוכנים לנשל אותם עוד 4-5 שנים. אין סיפור יותר טוב מזה לאליפות הראשונה של הסאנס (טוב אולי אם אפשר להכניס שם גם נצחונות על הלייקרס והספרס בסיבובים הראשון והשני במערב ועל הסלטיקס או הבולס בגמר).

לחוח
לחוח
07/06/2018 12:58:33
Reply to  Ish

כמו כן אתה יכול לשים לב לתגובה 17.1 בפוסט זה (של אשברי),
הוא טוען שעם איגי הסדרה של יוסטון-ג"ס, זאת שנתת כדוגמה לתחרותיות המדהימה בליגה, הייתה נגמרת הג'נטלמן סוויפ במקרה הטוב (של יוסטון)

Ish
Ish
07/06/2018 14:26:14
Reply to  לחוח

מצטער 16-0 X4 מינימום, זה הדרישה לצדק סומסומי, כל דבר פחות זה נסיון גניבת קרדיט עלוב. שנה שעברה כמעט הצליח לך עם הפציעה של קוואי שהפכה את הסדרה מול הספרס לסוויפ אבל סילבר דאג לעצור אותך עם המתנה לקאבס. השנה אתה אפילו לא קרוב, אפילו אם הם מנצחים את המשחק הבא זה יהיה הסוויפ הראשון שלהם בפליאוף. כל עכבר הופס תינוק ידע שכשדוראנט עבר לווריירס הם הפכו לפייבוריטים חזקים לזכייה באליפות לשנים הקרובות, הצעקות שלך לא היו שוות ועדיין לא שוות כלום.

דורון
דורון
07/06/2018 14:48:16
Reply to  Ish

+1000 לאיש וגילרי שצודקים שמתבלים גם בחוש הומור

MBK
MBK
07/06/2018 10:41:12

תקזזו את ה 7 מ 28 המזעזעים של קארי ותומפסון
35 מ 53 (66%) מהשדה לשאר הגודלן סטייט
קליבלנד פחות טובה משמעותית מהעונה שעברה גולדן סטייט סבירה פלוס דוראנט תעשה את הריפיט בקלילות

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
07/06/2018 10:47:51
Reply to  MBK

למרות מה שכתבת היו שני משחקים צמודים וללא שיפוט מוטה לטובת הלוחמים לקאבס היה לפחות ניצחון אחד.

לחוח
לחוח
07/06/2018 11:12:21

אם דוראנט היה "מעיז" להציג משחק כמו של קרי היום, כבר היו פה לפחות 100 תגובות אנטי דוראנט מאוהדי ג"ס

אור
אור
07/06/2018 11:16:57

מצד אחד משחקי הגמר לא מאוד חד צדדיים, מצד שני כשזהות האלופה ידועה וכשמתעסקים ככה בFinals MVP (מה מעניין בזה??) זה מבאס.

Berch
Berch
07/06/2018 11:24:38

אגב… אהבתי את הכותרת
אפשר לומר שקלעת בול…. 🙂

amitlahev
amitlahev
07/06/2018 12:16:09
Reply to  Berch

קלעטבול 😉

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 12:21:42
Reply to  amitlahev

damn
איך פספסתי את זה.
באמת אתגעגע.

קלמנטה
קלמנטה
07/06/2018 11:28:11

העיסוק האובססיבי של המגיבים בבלוג החי וגם כאן ב fmvp פשוט הזוי בעיני.
כל החטאה של קארי מיד היו שכתבו שהוא סקק בגלל ה fmvp בחייאת זומסום ולהקתו. צאו מזה.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 11:30:51

אני כבר (ע)מיתגעגע .

amitlahev
amitlahev
07/06/2018 12:16:59

+ בניין התפעל

שמעון
07/06/2018 11:40:52

תנו כבוד להארדן. לברון עם קיירי לקח משחק 1 מגולדן הזאת. הארדן עם פול לקח 3 משחקים מגולדן הזאת. לבד שניהם לקחו 0. שאר הסגל הוא שווה כוחות לחלוטין. אריזה טאקר וקאפלה היו נראים עם לברון כמו היל גרין ותומפסון. יוסטון נתנה את הפייט האמיתי וכנראה הייתה לוקחת אליפות אם פול לא היה נפצע ועם עזרה כבדה מהשופטים הפיראטים. תנו כבוד לגיימס סטפבק הארדן הmvp הנכנס שאנשים פה השחירו. היחיד שבשנתיים נתן פייט ללוחמים המשוקצים. מי שלא הבין הגמר האמיתי כבר היה. גם לא הבנתי למה אנשים חשבו שלברון ינצח לבד יותר מאשר ניצח עם קיירי את גולדן. על סמך מה בדיוק? גולדן אפילו לא היו צריכים להזיע במשחק הזה. Ma main man james harden

הייט אשברי
הייט אשברי
07/06/2018 11:52:01
Reply to  שמעון

אם לסבתא היו גלגלים .
אם איגי לא היה נפצע במצב של 2 :1 ללוחמים , לאחר שלקחו אחד ביוסטון ונתנו ליוסטונים בלואאוט ראשון באוקלנד, האובססיביים לא היו מגיעים למשחק 6 . היה נגמר בסוויפ ג'נטלמני לגולדן , עם CP3 בהרכב .
לתזכורת – את משחקים 4 ו-5 ניצחה יוסטון בהפרשים זעירים בדקות האחרונות .

שמעון
07/06/2018 12:09:01

שטויות היו מנצחים גם אם איגי. אפשר לחשוב מי זה איגי שחקן שוה ערך לגף גרין בקאבס. תודה שהיה לכם מזל משמיים וקצת שופטים אחרת היית עסוק בתירוצים למה הודחתם. יוסטון שלטו בכם.

הייט אשברי
הייט אשברי
07/06/2018 14:04:32
Reply to  שמעון

אתה בדרן רציני. איגי הוא FMVP , אולסטאר ויהיה בעתיד גם ב- HOF . ובהרכב הנוכחי הוא חבר כבוד בחמישית המוות של ג"ס .

שמעון
07/06/2018 15:41:02

מרוב שהוא סתם שחקן כל הסלים שלו בלי שמירה בכלל כבר כמה שנים. פיינלס אמויפי שאיש לא שמר עליו וכל הזריקות משאירים אותו לבד זה שחקן רגיל לא מיוחד מידי. זה לא האיגי שהיה בפילי. נכון טוב בהגנה יש הרבה כמוהו. הערך שלו עבור גולדן שווה ערך לטריסטן או גף גרין בקאבס. אם הוא הול אוף פיימר זה יהיה בזיון עוד יותר גדול. לא קרוב להול אוף פיים. הוא הול אוף פיים כמו שגרין אולסטאר.

Ish
Ish
07/06/2018 14:07:44
Reply to  שמעון

איגי שווה ערך לגף גרין? וואוו , אתה כזה מקרה אבוד, אתה בטוח שאתה בכלל צופה בכדורסל?

ומדהים שזה אפילו לא קרוב להיות הדבר הכי מחוסר הבנה ומושג שאמרת בימים האחרונים.

שמעון
07/06/2018 15:42:31
Reply to  Ish

אני חושב שדבריך הם יותר מחוסרי הבנה. אןהדי גולדן לא מודים שאלילת המזל העניקה להם אליפות שנייה.

Ish
Ish
07/06/2018 17:25:48
Reply to  Ish

בהתחשב בזה שאתה לא מסוגל להתרכז מספיק זמן בשביל לקרוא את הדברים שלי , די ברור שאתה לא מוסגל להבין אותם, ולכן גם לא מסוגל להעריך את רמת ההבנה או חוסר ההבנה בהם.

אתה אפילו לא יודע איזה קבוצה אני אוהד.

צביקה
צביקה
07/06/2018 15:19:18
Reply to  שמעון

צודק, הרבה כבוד ליוסטון.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/06/2018 22:46:02
Reply to  שמעון

הצוות המסייע של יוסטון משמעותית טוב מזה של קליבלנד בטח בצד ההגנתי, לברון במקום הארדן ואני מאמין שיוסטון היו לוקחים אליפות. יוסטון של השנה הייתה קבוצה מיוחדת מאוד שניצחה לא פעם בזכות ההגנה, לא קליבלנד של השנה ושל שנה שעברה היו בסקאלה בצד הזה של המשחק, אני לא מדבר בכלל על מיסמאצים שיוסטון נבנתה בדיוק לחולשות של הלוחמים. כל GM לוקח את הצוות המסייע של הארדן שזה קפלה פול גורדון אריזה וטאקר. הרבה לפני שבכלל נוגע בקורבר גר סמית טריסטן תומפסון ולאב , ולארי נאנס. קר נראה כמו מאמן נוראי בסדרה נגד יוסטון הוא לא הצליח לכפות את סגנון המשחק שלו ומה שניצח בעיקר זה דבר עודף כישרון , השיפוט החד צדדי בגיים 7, והרוטציה הקצרה של דאונתני .

שמעון
08/06/2018 7:15:58

אם לברון היה עם הצוות של יוסטון היו אומרים שאין לו עם מי לשחק ושקאפלה טאקר ואריזה הם נגרים. נשמע מוכר. הכל זה השיטת משחק. שיטת המשחק של דאנטוני מבליטה אותם. שיטת המשחק של לברון הייתה מחבלת אותם והופכת אותם לנגרים. שים את היל גרין וטריסטן אצל דאנטוני והם יראו לך הרבה יותר טוב בשיטת משחק שלו. אל תהיה תמים. לברון עם יוסטון במקום הארדן אפילו לא היה מגיע לגיים 7 מול גולדן והיה מפסיד לפני. שיטת המשחק הייתה שונה.

שמעון
07/06/2018 11:43:13

אגב מי שיחתים את כריס פול על חוזה מקס בגיל 33 הוא רפה הבנה במקרה הטוב. אני חושב שאף אחד לא יציע מקסימום והוא יתפשר בלשחק עם לברון באל איי

ולדי קוגן
07/06/2018 11:49:50
Reply to  שמעון

רחמים על אפלטון אם יוסטון נותנים לפול מקס 5 שנים

נתי
נתי
07/06/2018 12:12:09

יוסטון תנהג בטיפשות אם לא תיתן לכריס פול את השכר שהוא ידרוש..סטייל מילאן-פירלו-יובנטוס..אם כבר מי שצריך לקצץ בשכר בעקבות החנקותו בפליאוף(ים) זה לוזר אוף דה דנס שלך

שמעון
07/06/2018 15:45:46
Reply to  נתי

תפנים הארדן אמויפי ופעמיים בגן אמויפי. עשה גמר אזורי פעמיים. הממוצעים שלו הרבה יותר משל פול הם לא אותו לבל. הארדן טופ 5 פול טופ 15 זה ההבדל. פול מספר 2 הארדן מספר 1 תפנים זה המציאות למרות שזה לא מתאים לך.

apelton
08/06/2018 2:38:13

גם לי קשה להאמין שיוסטון יתנו לפול מקס' ל5 שנים. מורי לא פעם העדיף לקחת את הצ'אנס ולתת לשחקן ללכת כשרצה יותר מדי כסף. כנ"ל לגבי קפלה, לא חושב שישוו אם קבוצה תיתן עליו מקס.
מתי הליגה תבין שחייב שינוי בחוק המפגר של הסופר מקס. שכל צריכה מעבר למקס רגיל לא תיחשב בתקרה? זה חוק שבא לעזור לקבוצות הביתיות ורק דופק אותם. גולדן סטייט שוב יצאו בזול שקליי וגרין לא נכנסו לחמישיות העונה ולא זכאים לסופר מקס.

יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
יואל שחושב שגיא רשע בע"מ, אבל טעה
07/06/2018 12:17:02

אמן סלע אמן סלע אמן סלא,בוסי בוסי בוסי
קישטה לברונית הביתה

נתי
נתי
07/06/2018 12:24:33

מציע לכל הקברנים לחכות לגוויה,לא למדתם כלום מהטעות של מירי רגב?
לא שאני עצמי מאמין יותר מדי בקאבס אבל לא פוסל על הסף חזרה גרנדיוזית של לברון בדרך לנישול גורדן באופן סופי.
אגב אם לברון שנה הבבאה ביוסטון..3 טופ פלייימקרים בכל רגע נתון(אוקיי 2 והארדן)..הלוחמים נרצחים באבחת חרב

NBBlof
NBBlof
07/06/2018 13:16:08
Reply to  נתי

כל מה שהולך לקרות עכשיו זה תעתיק של עונה שעברה.
מבחינת גולדן סטייט כלכלית כדאי להם להפסיד ולגמור את הסיפור בבית.
מבחינת הליגה, סוויפ על לברון זה רע אז השופטים יתנו יד לקליבלנד.
על כן קליבלנד ינצחו את משחק 4 ובחמש זה יגמר.
אלא אם כן ללברון כבר ממש לא איכפת והראש שלו ביעד הבא ואז זה יגמר ב 4.

חזרה מ 0-3 ל 4-3?
לברון פיזית כבר לא מסוגל לתת 2 משחקים רצופים בפול פאואר.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
07/06/2018 12:41:51

יכול להיות שגולדן עצמם לא נלהבו מהרעיון של סוויפ וזה ההסבר לתצוגה של קרי?

דורון
דורון
07/06/2018 13:17:26

בלהט הפלייאוף שכחנו להודות לעמית טבול הנהדר תמיד, רב תודות עונה נפלאה לך

דורון
דורון
07/06/2018 13:26:18

יותר ויותר קוראים לאחים הנהדרים, הגינות יושרה אינטגריטי אמינות גבוהה מאד דייקנות וחוש הומור מצוין, אוהב את איש וגילרי,

אופיר נ.
אופיר נ.
07/06/2018 14:00:49

תודה רבה על עונה של סיקורים מצויינים, עמית.

למרות שאני רוצה שקרי יקבל FMVP.
נכון לעכשיו, הוא מונח עמוק בכיס של KD.

רק אם סטף יתפוצץ במשחק 4, יש מצב לתואר משותף.
אם לא, התואר הולך ל-KD.

Ish
Ish
07/06/2018 14:03:21

ווישפול,
בלי לפתוח בויכוח מתיש (מבטיח), אפשר בבקשה לשמוע את דעתך על טענות הקיפוח כנגד הקאבס? האם לדעתך הקאבס קופחו במשחק כלשהו? האם לדעתך הקאבס הפסידו משחק בסדרה בשל קיפוח מצד השיפוט או גורם אחר בליגה?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/06/2018 14:06:27
Reply to  Ish

נובמת, אתה לא תהיה מסוגל לעמוד בזה.

דורון
דורון
07/06/2018 14:15:05

מתאפק לא לצחוק בקול, מראש, באמת לא לוקח צד אלא יודע שהשיחות בין השלושה מצחיקות

Ish
Ish
07/06/2018 14:34:46

כן, אני כן. בדיון סרטוני עבירות תוקף של לברון אני לא אהיה מסוגל לעמוד.

דורון
דורון
07/06/2018 14:07:47

תודה לעמירם
Benjo
עידו גילרי
ohad

דורון
דורון
07/06/2018 14:10:56
Reply to  דורון

שענו על השאלה:אשמח לקבל תשובה בימים הקרובים, למה לברון לא התעלה היום לגבהים שהרגיל אותנו בפלייאוף הזה? למרות משחק מצוין שלו בזמנכם החופשי אשמח לדעות נוספות, תודה

דור
דור
07/06/2018 14:12:24

שמישהו יסביר לי למה ג׳י. אר. סמית׳ משיק כל-כך הרבה ? למה ג׳י. אר. וגם קורבן לא עולים מהספסל אחרי הוד (שגם עליו אני לא מת) ואפילו אחרי אוסמאן?מילא ג׳י אר היה שומר אבל גם בצד הזה של המגרש הוא פח. גם TT צריך לשבת. אני מפרגן לו על ההגנה וההאסל אבל אי אפשר למאת למלחמה עם סנטר 2.05 שלא מסוגל לקלוע אלא אם כן זה דאנק. הקאבס משחקים בעצם כמעט ללא רכז כי היל לא דומיננטי מספיק, ללא מס׳ 2 נורמלי וכמעט ללא מספר 5. איך בדיוק טיי לו חושב לקחת ככה משחק מהלוחמים? אני באמת לא חושב שזה ישנה המון אבל ההיצמדות האובססיבית של לו ושל מאמני נבא באופן כללי לקאדר קבוע, גם אם חלש מאוד/בכושר רע היא לא פחות ממביכה. הייתי מנסה אפילו את זיזיץ׳ לכמה דקות אבל לא את פרקינס…זה כבר הרמת ידיים מנטאלית..

דור
דור
07/06/2018 14:13:05
Reply to  דור

קורבן=קורבר

Ish
Ish
07/06/2018 14:37:17
Reply to  דור

אה, קוון לוני, ג'ורדן בל?

דורון
דורון
07/06/2018 14:20:54

דוראנט מסיים את המחצית עם 24 נק' באחוזי הצבעה שמקבל בשאר אסד בסוריה בשאר טוען לפוגענות ישראלית וטוען ש גיי אר עובר לסוריה בקרוב, חחחח עמית

בירדמן
בירדמן
07/06/2018 14:31:29

קאפקייק ותו לאו.

Ljos
Ljos
07/06/2018 15:03:40

לטס גט סוויפטי!

לאנשי השמיים הנופלים והצ'יקן ליטל שבראשם – לברון השיג היום שתי חטיפות ושתי חסימות, ושניים זה המספר של קוואי. אבל הוא גם קלע 33 נקודות, שזה המספר של לארי בירד. ולארי הוא איש אינדיאנה שעזב בקיץ שעבר, באותו קיץ שעזב גם פול ג'ורג'. אבל לברון גם השיג 11 אסיסטים, ו-33 נקודות חלקי שלושת המשחקים שהיו זה גם 11, וזה המספר של מייק קונלי. זהו. זה מאומת, חברה. לברון, פול ג'ורג' וקוואי חותמים בקיץ בממפיס! הליגה ניצלה משלטון היחיד של גולדן סטייט ויוסטון וקליבלנד ובוסטון. הליגה ניצלה, חברה!

גיא רוזן
גיא רוזן
07/06/2018 15:36:35

איש –
לא.
אישית אני שלם עם ההחלטה שקיבלו בנוגע לעבירת המגן של לברון.
חשוב יותר – אני שמח מהדיון שנוצר בעקבות ההחלטה.
אולי זה היה תמריץ לליגה לשנות את כללי הריוויו
(למיטב הבנתי כבר בליגת הקיץ יהיה פיילוט של צ'אלנג' של מאמני הקבוצות).

גם בכל הנוגע לטעות של הכניסה המוקדמת של גרין בזריקת העונשין השנייה של היל,
אני לא חושב שזה קיפוח –
בזמן אמת, לא אני, לא הפרשנים, ולא הצופים, קלטו את גרין.
זו טעות מהסוג שהוא החלק האנושי של השיפוט.

כבר כתבתי לפני כן,
ואני כותב זאת שוב –
השופטים טעו לא פעם בעבר. הם יטעו עוד בעתיד.
לפעמים הקבוצה שאני אוהד סובלת, לפעמים היא מרוויחה.
c'est la vie

Ish
Ish
07/06/2018 17:29:55

תודה ווישפול

דורון
דורון
07/06/2018 18:47:18
Reply to  Ish

איש אמר תודה, וואוווו, התאהבתי, תודה לך, אחלה יום

אורח
אורח
07/06/2018 15:54:10

הכניסה של גרין זה בכלל אי שריקה לטובת קליבלנד,אף אחד לא ידע איזה שטות גי אר יעשה, אם היו שורקים זה מן הסתם היה אחרי הריבאונד . אז מה עדיף 4 שניות לסוף בשיוויון ? כדור ביד ברחבה עם פסק זמן במחסנית?או לתת זריקה נוספת לשחקן שהרגע החטיא כשלגולדן יש גם פסק זמן.

השרת
השרת
07/06/2018 17:02:15
Reply to  אורח

אמת

מנחם לס
מנחם לס
07/06/2018 18:03:21

תודה עמית על עונה פנטסטית של סיקורי משחקים. תמיד הצלחת לתבל (לטבל?) אבחנה רצינית עם הומור ושטף כתיבה והיה ממש כיף לקרוא אותך.

דורון
דורון
07/06/2018 18:44:27
Reply to  מנחם לס

ענק מוצדק ומצחיק מנחם, קורע אותי במחמאות 🙂 + 100000

amitlahev
amitlahev
07/06/2018 18:24:47

תודה רבה למנחם ולכולם. זה נותן דלק להמשך..

the simpsons s21e16. Marge Simpson to Israeli tour guide:
the simpsons s21e16. Marge Simpson to Israeli tour guide:
08/06/2018 2:00:34

"You people are so pushy"

לידיעת הציבור
לידיעת הציבור
08/06/2018 2:04:18

The CIA is conspiring to assassin Sacha Baron Cohen