הרוקטס ירצו לחזור לתמונה, הווריירס ינסו לטאטא – פריוויו יום רביעי / תומר שנאן

צהריים טובים ורביעי שמח לכולם, לאחר לילה מותח בו בוסטון ניצחה את קליבלנד למרות רבע ראשון על אנושי של לברון, ועלתה ליתרון 2:0 לקראת שני המשחקים באוהיו. הגיע תורו של המערב הפרוע להופיע, כששוב ייפגשו הגולדן סטייט ווריירס, והיוסטון רוקטס, למשחק מס' 2 בסדרה שלהן.

יוסטון רוקטס (0) – גולדן סטייט ווריירס (1) 04:00

משחק מס' 2 של גמר המערב קיבל תפנית מפתיעה עקב המשחק הראשון, שם הווריירס הצליחו להנחיל לרוקטס הפסד בית שיכול להיות משמעותי מאוד בהמשך הסדרה.

והפעם, מספר רב של סימני שאלה מרחפים מעל הרוקטס, שבמשחק שעבר לא קיבלו כמעט שום תרומה למעט 41 נק' של הארדן, דאבל דאבל של פול עם אחוזים שמתקרבים לאיגודאלה של לפני הפלייאוף מהשלוש, קצת עזרה מקאפלה ו-15 נק' של גורדון.

הפעם, האנשים מהם יצפה ד'אנטוני לעשות קפיצת מדרגה במשחקם הם מבה א מוטה ופי ג'יי טאקר, כשהנסיך האפריקני סיים במשחק הראשון עם 0 מ-6 מהשדה, ויקיר אוהדי חולון סיים עם נקודה אחת בלבד ב-34 דק' על הפרקט.

אז מה המפתחות לניצחון של הרוקטס, ומה יעזור לווריירס להלחיץ את יוסטון ולהכפיל את היתרון כבר לאחר שני משחקים?

אצל הרוקטס:

  1. כריס פול: על הארדן דובר כבר מספיק לדעתי, הוא כמעט בלתי עציר באופן די קבוע ללא כל קשר אל היריבה שעומדת מולו. אצל כריס פול זה מעט אחרת. הרכז הנהדר של הרוקטס סיפק משחק לא רע בכלל נגד הווריירס בשני, אבל, סיים עם 2 מ-7 בלבד מאחורי קשת השלוש. הקבוצה של ד'אנטוני תהיה חייבת את כריס פול מפוקס יותר לקראת המשחק הבא. ואם הוא ישפר את אחוזיו מהשלוש תוך שהוא ממשיך לתת תפוקה טובה בכל שאר האספקטים יוסטון תוכל לנצח את גולדן סטייט, או לפחות לתת לה פייט ראוי.

    שיפור שלו יעזור מאוד לרוקטס, פול
  2. הספסל ושחקני המשנה של יוסטון: אם להודות באמת, עם כל הכבוד לכריס פול, זו הנקודה החשובה ביותר בעיניי. במשחק האחרון יוסטון קלעה 106 נק', מתוכן 91 של פול, הארדן קאפה וגורדון. כל שאר שחקניה של יוסטון יהיו חייבים לתרום יותר התקפית לקבוצה, בעיקר מול הספסל של גולדן סטייט שעד עכשיו נראה לא רע בכלל בפלייאוף. ברגע ששחקנים כמו טאקר, מבה א מוטה, אריזה וגרין יופיעו יותר טוב, לווריירס יהיה הרבה יותר קשה לעצור את הרוקטס בהתקפה. כי ברגע שאתה יודע שאתה לא יכול לבוא לעזרה נגד שחקן כמו הארדן, או שאתה נענש ברגע שאתה נרדם נגד שחקן כמו אריזה, הרבה יותר אופציות ייפתחו לרוקטס.

    יהיה פקטור הפעם? טאקר
  3. מי יעצור את דוראנט? על פניו, השאלה הזאת נראית הרבה יותר חשובה מאשר סעיף 2 אותו הצגתי לכם. אז למה לדעתי הסעיף הזה פחות משמעותי לרוקטס מאשר תרומה של הספסל? התשובה פשוטה מאוד, כי אי אפשר לעצור את דוראנט. סקורר כל כך גבוה, בעלת מוטת ידיים כל כך ארוכה, יכול לקלוע מעל כל אחד בכמעט כל נקודה החל ממחצית המגרש. אז מה הרוקטס צריכים לעשות לטעמי? שני דברים – א) הגיע הזמן שמבה א מוטה יקח את דוראנט כפרויקט אישי שלו. הוא השחקן היחיד ברוקטס לדעתי שיכול לנסות לעצור אותו ולהצליח בחלק מהמקרים, עם כל הכבוד לטאקר, הוא נמוך מדיי בשביל המשימה הזו. 2) לא להסתפק רק במבה א מוטה, ולהביא עזרה ברגע שדוראנט נכנס לפוסט שלא כוללת את הרכז/הקלע שנמצאים על המגרש באותו הרגע. ברגע שדוראנט מתחמם, אף אחד, כולל הפורוורד ההגנתי המוכשר, לא יצליח לעצור את אספקת הנק' המטורפת שלו. בגלל שדוראנט כ"כ מסוכן, יוסטון יכולה להביא עליו דאבל-טים למרות שזה אחד המהלכים הכי מסוכנים שיש בצד האפור של המגרש. להצליח לבודד את דוראנט על שניים יוכל לגרום לאיבודים של הסופר סטאר, שיתורגמו לנק' קלות אצל הרוקטס.

    יהיה לו תפקיד מפתח בעצירת דוראנט, מבה א מוטה

אצל הווריירס:

  1. הספלאש בראדרס: למרות שדוראנט הוא המצטיין של הווריירס בפלייאוף עד כה, עליו דיברתי מספיק. ת'ומפסון וקרי, הם מי שיהיו חייבים לעזור לו במשחק הקרוב אם הם רוצים לצאת מטקסס עם 2 ניצחונות באמתחתם. קרי במשחק שעבר היה נוראי מאחורי קשת השלוש עם קליעה אחת בלבד מתוך 5 זריקות, ת'ומפסון לעומת זאת סיים עם 6 קליעות מתוך 15 זריקות, נתון שנראה די גרוע כמסתכלים עליו כמותית, אך כשמחשבים את האחוזים מגלים כי הוא קלע 40% מכובדים מאחורי הקשת. אם האחים לבית ספלאש יופיעו, ואיתם דוראנט ימשיך לשחק כפי ששיחק במשחק הראשון, הרוקטס יישארו חסרי סיכוי גם אם הארדן ופול יספרו יחדיו 80 נק'.

    שוב יצליחו לנצח את הרוקטס? הביג 4 של הווריירס
  2. דריימונד גרין ואנדרה איגודלה: שני שחקנים שבעלי פחות אבקת כוכבים מהטריו הגדול של האלופה, אך גם שניים שכלל לא כדאי לזלזל בהם. דריימונד גרין ממשיך להיות ה-4 מנהל המשחק הטוב בליגה (לדעתי לפחות) גם בסדרה הזאת, כשבמשחק הראשון מסר לא פחות מתשעה אסיסטים לעומת שלושה איבודים (עליהם חיפה עם 2 חט' וחס'). איגודאלה לעומת זאת פחות בא לידי ביטוי במשחק הראשון עם 11 נק' "בלבד" עם 2 מ-3 מהשדה ו-7 מ-8 מהעונשין. היכולת של שני השחקנים האלה לתרום לטריו של האלופה אמור לבוא לידי ביטוי בעיקר בהגנה, ואם הם יצליחו לנטרל את הפורוורדים של יוסטון כפי שעשו במשחק הראשון הדרך ל-2:0 של הווריירס די סלולה לטעמי.

    חלק משמעותי מהרכב המוות, איגודאלה
  3. הגבלת האיבודים למס' המינימלי ביותר האפשרי: יכולתי לדון בהרכב המוות כמובן, או בהתאמות של סטיב קר שיחביאו את קרי בהגנה. אבל לדעתי ככל שהווריירס יגבילו את כמות האיבודים שלהם במהלך המשחק, כך יוסטון תייצר פחות התקפות מעבר ותשיג פחות נק' קלות. במשחק האחרון ג"ס איבדו תשעה כדורים בלבד, וניכר היה שמשחק המעבר חסר היה ליוסטון על מנת להשיג את הנק' שהיא כל כך הייתה זקוקה להן. ככל שהווריירס ישחקו דרך שחקנים כמו קארי, גרין ואיגודאלה, וככל ששחקנים דוגמת דוראנט ות'ומפסון יתעסקו במלאכת יצירת הנק' בעזרת זריקות מהירות ותרגילים לנק' קלות, כך הווריירס יאבדו פחות, ויצליחו לתסכל את הרוקטס יותר.

    קודם כל קבוצה, הווריירס

אז איך זה ייגמר הפעם? עם כל הכבוד לרוקטס המוכשרים, אני לא מאמין שהם יוכלו להתמודד מול הווריירס המתואמים והחזקים. אם אני צריך להמר, אני אלך על ניצחון של הווריירס ב-5 לאחר משחק צמוד ועיקש בו שתי הקבוצות מציגות משחק מרהיב ומותח. והמלצה לכל מי שלא ראה את המשחק הראשון, עשו לעצמכם טובה וקומו לשני, כל עוד אתם לא אוהדי הקבוצה שתפסיד אתם לא תתאכזבו.

Subscribe
Notify of
418 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ori88
ori88
16/05/2018 15:10:54

תודה רבה !
ג"ס בריאים פשוט טובים מידי.

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 19:38:36
Reply to  ori88

כיף של פריוויו. מאד ריאליסטי ואמיתי.

זהו ממש משחק לחיים ולמוות של יוסטון, ולשיטת הבידודים של מורי

bobby
bobby
16/05/2018 15:42:48

תודה על פריוויו מעולה עם ניתוחים מעולים ומדוייקים.

למרות ההפסד במשחק הראשון, בו הווריורס בהחלט נראו עדיפים בהרבה על הרוקטס, עדיין קיבלתי איזשהו רושם שאם יוסטון כן יצליחו לבצע את ההתאמות הנדרשות, הם יכולים לסחוט ניצחון, בלי קשר לאיזה יום יהיו הווריורס.
הבעיה כמובן אבל, היא שהלחץ עליהם הלילה יהיה עצום.

ניצחון של יוסטון = פוטנציאל לקבל את הסדרה המותחת שכולנו אצינו
הפסד = הכנה לטאטוא.

יש לי תחושה שיוסטון כן יצליחו להחזיר את המוג׳ו הלילה עם ניצחון.

סוסמעץ
סוסמעץ
16/05/2018 16:16:38
Reply to  bobby

איזה התאמות לדעתך בובי?

בשמירה על דוראנט?
בהתקפת הבידודים? (אולי יחלקו יותר אסיסיטים לפתע?)

לא רואה מה הם יכולים לשנות מעכשיו לעכשיו ע"מ להפוך ליותר תחרותיים

bobby
bobby
16/05/2018 16:57:45
Reply to  סוסמעץ

בשמירה על דוראנט –
ברור שאי אפשר ממש למנוע ממנו לקלוע. לכן ההתאמה שהייתי מבצע, היא לנסות ולמנוע ממנו בכלל לקבל את הכדור. השומר שלו יצטרך לשמור עליו חזק וצמוד, אפילו במחיר של לאבד אותו ולהשאיר אותו חופשי אם ינצל חסימה.
אני מעדיף שהוא ייקח 10 זריקות במשחק שכולן חופדיות, מאשר 20 זריקות בשמירה עם שומר שנותן לו מעט ספייס. הרי כל עוד הוא אכן בוחר לזרוק, לא משנה גם אם קאפלה ינסה להפריע לו.
אם קצת ירביצו לו וימנעו ממנו בכלל לקבל את הכדור – בסוף הוא יקלע פחות, אפילו אם זה יהיה באחוז שדה גבוה יותר.

לגבי ההתקפה – אני מאמין שהארדן ופול יידעו לעשות את ההתאמות לכך שלא יגיעו למצב ששעון ה-24 כמעט ומסתיים מבלי שהם מגיעים למצב נוח.
בלי שום קשר, צריך לזכור שגם בלי שום התאמה מיוחדת, יוסטון היו ביום קליעות בינוני. אם הפורוורדים יצליחו לשים ליי-אפס כמו שצריך (אני מדבר בעיקר אליך מבה-אמוטה!!) כבר יש כאן איזה 8-10 נק׳ אקסטרא לעומת מדחק קודם שיוסטון יכולים לקלוע.

מקווה שהניתוחון שהבאתי קצת שופך אור 🙂
השאלה כמובן אם זה ניתן לביצוע או לא..

הייט אשברי
הייט אשברי
16/05/2018 18:39:32
Reply to  bobby

רק שגם ג"ס היו ביום קליעות בינוני …

bobby
bobby
16/05/2018 20:24:55

אבל עדיין מעט טוב יותר משל יוסטון.

סוסמעץ
סוסמעץ
16/05/2018 18:54:01
Reply to  bobby

רעיונות טובים רק שמאד קשה לי להאמין ש

א. יצליחו לעצור את KD באמת, אולי רק להאט אותו קצת, אבל אז נפתח מן הסתם סדק צר בהגנה אותו קרי ותומפסון ירחיבו לקריעה של ממש

ב. שפתאום אבו זקן יתחיל לנהל התקפה במקום מה שעשה כל השנה = בידודים וחסימות לקבלת מיס מצ' אותו הוא מנצל לעוד מהלך 1 על 1.

נחיה ונראה 🙂

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
16/05/2018 16:12:43

הרבה תלוי באנרגיות שיבואו ג"ס, כי יוסטון בטוח יגיעו בטירוף .
נקודת מפתח – בקבוק רסקיו לדריימונד גרין לפני המשחק

tripledouble
tripledouble
16/05/2018 16:13:08

כריס פול והארדן כבר הראו בעבר שיש להם סף שבירה נמוך, לכן אני דווקא חושב שהלחץ עליהם היום יפעל לרעתם והווריורס שוב ינצחו בדו ספרתי.

סוסמעץ
סוסמעץ
16/05/2018 16:14:04

תודה רבה!

יהיה צמוד, יהיה מותח וצמוד ותחרותי..
לשני רבעים וקצת

הלוחמים יקחו את זה ב20 הפרש של דומיננטיות מחד
מול תסכול והתפרקות של הטילים.

זו התחזית 🙂

רפיקי
רפיקי
16/05/2018 16:18:02

הימור שלי סטפאנל מפציץ הלילה והווריורס בקרב צמוד

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 16:23:02

תודה על הניתוח המצוין. כמה נקודות ברשותכם:
1. תרומתו של גרין עיקרה בהגנה ובמלחמה ("האסל"). המכה להארדן אחרי דקה נתנה את הטון, ככה צריך לשחק בחוץ נגד הטוענת הגלויה לנשל אותך. מעבר ל-"רוח", הוא גם חיסל (לחלוטין) את קאפלה והגביל אותו להשלמת אלייהופים בנאליים. קאפלה נבהל מנחת זרועו של גרין, דבר שהקטין מאוד את ההשפעה שלו על המשחק. לפני שנתיים גרין עשה דבר דומה לאדאמס (אדאמס יותר קשוח אז זה השפיע עליו פחות).
2. קרי נתן 40% במשחק האחרון; רואים עליו שהוא חלוד ומוגבל. דווקא טבילת האש הקשוחה וההתעללות שעבר בצד ההגנתי יחזקו אותו – היום נראה ממנו כבר 60% וזה יהיה נורא מבחינת הרוקטס.
3. יוסטון – בניגוד לגרין – לא ממש באו להילחם על הזהב. לו היו באים עם הגישה הנכונה – אריזה, טאקר, אמוטה ואפילו ננה כבר היו באיזה שהוא סוג של תגרה עם דוראנט. אני מת על דוראנט ורוצה בהצלחתו – אבל לו הייתי משחק נגדו, הייתי עושה הכל כדי להיכנס לו לראש. לא חייבים בליכלוך – פול הנמוך הקשה עליו יותר מכולם. למיטיבי הלכת – פול עשה זאת גם ב-2014 באחד ממשחקי הפלייאוף בסטייפלס – הוא נכנס לדוראנט נמוך ומתחת לחגורה ומקשה עליו – בכוח – את התנועה. אם יש לדוראנט חולשה אחת – ואין לו! – זה היעדר עוצמה פיזית מבחינת משקל וכוח ברגליים. שם הייתי מנסה לערער אותו.

4. אי אפשר בלי מילה על ג'יימס – אז הנה שתיים:
– תכנית א': להזיז את טורונטו (והביתיות) מהדרך אל הגמר הכללי, לפתוח אותה עבור הקלטים, ובכך לשלוח את קיירי בטרייד לניו אורלינס. נקמה מתוקה.
– תכנית ב': להיות הראשון שחוזר מ-3:0

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 16:26:37
Reply to  דה שוט

למען ההגינות – תכנית ב' איננה שלי במקור.

סתם אחד
סתם אחד
16/05/2018 17:04:57
Reply to  דה שוט

3+4 ענק

שמעון
שמעון
16/05/2018 17:19:07
Reply to  דה שוט

צודק לגבי דוראנט וגרין. הגרין של יוסטון ואנדרסון הלבן גם ככה מיותרים הם האנשים למשימה.

שמעון
שמעון
16/05/2018 17:20:33
Reply to  דה שוט

וואלה יוסטון היו מביאים את לאנס סטיבנסון מול גרין יכל להיות מצחיק. הוא נראה לי היה לגרין להיות מורחק בשנייה. אין ביוסטון שחקנים כמו לאנס הדביל אבל הוא הנשק המושלם לחרפן את דריימונד

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 19:05:34
Reply to  שמעון

עזוב את גרין חבריקו – הוא לא שובר השוויון; הבעייה של הטילים היא דוראנט. לא צריך ללכלך עליו – צריך להתיש אותו, להלחם בו בדרך למיקום, להתעקש על פרונט בלואו פוסט – שימסרו מעל המגן, להתקיף אותו בהתקפה כדי לעייף אותו (עזבו את קרי, זה אולי מביך אותו טקטית אבל לא תורם אסטרטגית כי הוא נח על הספסל) ולנסות להכנס לו לראש. זה יגרום לו להחטיא קצת יותר. באוק' סיטי דוראנט עבד קשה להגיע לקליעות ולכן הרבה להחטיא (יחסית אליו כמובן). בגולדן סטייט הוא עדיין לא הזיע! כבר שנתיים, מסיים משחקים של 37 נק' בדופק 65.
מי שרוצה לנצח במגרש של הגדולים – צריך להלחם על זה. אף אחד לא ייתן לך לנצח אותו. זה מה שראסל ווסטברוק ודוראנט (ואדאמס ואיבקה ו-ווייטרס) עשו ללוחמים ב-2016. אחריהם באו הכסחנים מקליבלנד – סמית' (הלוחם), ג'פרסון (היה חשוב מאוד בסדרה ההיא), TT (הלוחם) ולאב (תמיד לוחם, לא מכיר מצב אחר). גם קיירי בא להרביץ.

אם אני הטילים – ויסלח לי טמיר אבל גם אני רוצה – אז במכות ננוחם (תשאלו את ג'פרסון).

שמעון
שמעון
16/05/2018 19:29:16
Reply to  דה שוט

באוק התישו אותו כי לא היה קרי וקליי שיפתחו הגנות. ברור שגרין לא שובר שיוויון סתם בא לי שידליקו אותו זה מצחיק אותי. קשה לומר שיתישו אותו השאלה זה איך? באחד על אחד? שומרים עליו טוב פשוט הוא שם אותם גרייט דיפנס גרייטר אופנס. מה שכן להארדן הקונוס אין מה לחפש על דוראנט. זה ה2 נקודות הכי בטוחות ביקום והכי קלות אפילו זריקת עונשין קלה יותר.

שמעון
שמעון
16/05/2018 19:30:08
Reply to  דה שוט

גם אם בעיית דוראנט תיפתר תבוא בעיה אחרת אל תדאג ואז פתאום תראה טילים מהחצי על הטילים ופיגוע גדול

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 19:36:51
Reply to  שמעון

חחחח… לגמרי. הספלאש יתחילו לנגן. ג״ס זה אסון טבע

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
16/05/2018 20:43:36
Reply to  דה שוט

מסכים על רוב הנקודות, במיוחד עם נקודה 3 – אריזה / טאקר / מ'בה מוטה לא באו להילחם עד טיפת הדם האחרונה ופשוט נדרסו ע"י המכונה הגולדנית ודוראנט, למרות שייאמר להגנתו של אריזה שהוא הסתבך בעהירות והיה די מוגבל משלב מוקדם.
לגמרי גרין – אדאמס ב-2016, לא חושב שאדאמס נבהל מגרין נהפוך הוא, הוא היה אחד המצטינים בסדרה וזה דריימונד זה שאיבד את העשתונות, העיף בעיטות לביצים (מוזר שהוא כבר לא עושה את יותר..) ואם היה צדק בעולם היה מורחק ודוראנט היה נשאר באוקייסי..

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 22:29:20

+ 100
מסכים איתך – גרין היה גרוע בסדרה הזאת, אוק תיסכלו אותו. דוראנט, ראסל, רוברסון, אדאמס ואיבקה – אחת החמישיות האתלטיות שראינו. אם ואם ואם… אבל אין כעס, לא מחפשים צדק, אני מבין את דוראנט שהתעייף מהירו-בול, חבל רק שהצטרף לסטף.

גיא רוזן
גיא רוזן
16/05/2018 16:25:29

עבור יוסטון, זה המשחק של העונה עם דגש גדול על האות ה.
זה מבחן עבור הארדן, זה מבחן עבור פול, וזה בעיקר מבחן עבור דאנטוני.
אני מקווה שיוסטון יעלו במטרה להשאיר את הכל על הפרקט הלילה.
האם זה יספיק?
שאלה טובה. מוטיבציה יכולה לפעמים לעזור להגנה, כנ"ל אנרגיות של "לא רוצים לסיים את העונה".
אבל אנרגיות, הן לא מכניסות את הכדור לסל –
ולדעתי, בשורה התחתונה, ההבדל בין 2 הקבוצות היה היכולת לקלוע את הזריקות שהן הלחם והחמאה.
הפורוורדים של יוסטון היו 2 מ-10 מהשלוש, כולן זריקות שהם בדרך כלל קולעים.
אם הלילה, בנוסף לאנרגיות, יהיה מי שיתעלה, ויפגע מבחוץ,
אני מאמין שיוסטון ינצחו.
אם לא?
אז נהיה קרובים צעד נוסף לסוויפ.

תודה, תומר. פריוויו מצוין.

Ish
Ish
16/05/2018 20:59:03

ווישפול

החלטתי לתת לך מאמן אחר לעקוב אחריו ביוטיוב במקום ניק הבעייתי

https://youtu.be/Wfk8_SIfhBM

אפלטון
אפלטון
16/05/2018 16:40:40

תודה, פריוויו מעולה תומר.
לא רואה מצב שאפשר לעשות דאבל טים על דוראנט. יותר מדי כלים התקפיים לידו, אבל אולי טראפים נקודתיים מהזווית של השלוש איפה דוראנט אוהב לקבל עם השומר של גרין זה רעיון יצירתי שיכול לשים קצת לחץ על גולדן סטייט.
האמת שהמצב די עגום מבחינת הרוקטס, אבל אולי יש דרך לעצור את גולדן סטייט איכשהו.
דברים קטנים שיוסטון צריכים לעשות: שיפתרו את עניין הפיקנרול עם קפלה ושישחקו הרבה יותר אינטנסיבי בהגנה, עד כדי אובר אגרסיבי.
מה שזה אומר זה לזנוח (במעט) את הגנת החילופים האוטומטיים. עדיין לעשות חילופים, אבל לא בכל מחיר. אריזה יצטרך לעשות הכל למנוע מדוראנט את הכדור, והארדן יצטרך לעשות עבודה הרבה יותר טובה על קרי, כי אין סיכוי להחביא אותו.
אין מצב שגולדן סטייט מבחינת משחק עם פחות איבודים מהרוקטס. רק 9 איבודים במשחק הקודם לגולדן סטייט. נכון שיש פחות איבודים במשחק הבידודים, אבל חייבים לתקוף את הכדור בצורה הרבה יותר חדה.
בהתקפה צריכה להיות הרבה יותר תנועה אוף דה בול. יוסטון יודעים לעשות את זה פשוט מעדיפים ללכת על הבידודים כשיש מיסמץ'. גולדן סטייט שיחקו על זה כשאמרו שמבחינתם הארדן יקלע 40 נק' ואף אחד אחר לא יכנס לקצב, וזה בדיוק מה שקרה. אז הארדן צריך לשחק היום פליימייקר ולא סקורר. אי אפשר ליפול לתכנית המשחק של קר. לתת לפול הרבה יותר את הכדור, להפעיל את השחקנים האחרים, בקיצור ההפך מכל מה שעשו במשחק הקודם.
2-0 היום ויוסטון כולה מתפרקת, לא רק לסדרה הנוכחית, אלא לזמן הנראה לעין.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/05/2018 16:46:43
Reply to  אפלטון

באופן קצת אירוני דווקא ההגנה של יוסטון גרמה לווריורס לאבד פחות כדורים בכך שמנעו מהם את השטף הרגיל שלהם ולכן הם מסרו הרבה פחות וגם איבדו פחות.

אפלטון
אפלטון
16/05/2018 22:54:32

כן, יוסטון כופה משחק בידודים על היריבה אבל מול יוטה ומינסוטה זה עדיין גרר הרבה בידודים. הבעיה מול גולדן סטייט זה שאם הולכים לבידודים, דוראנט פורח, אם מפתים אותם למסירות, זה המשחק של קליי וקרי. היתה הרגשה שההגנה פשוט לא היתה אגרסיבית מספיק, די כמו המשחק השני מול יוטה. יוסטון כאילו עושה סוויצ'ים על הכל, אבל דווקא מול יוטה אריזה עבד מאוד קשה כדי לעבור דרך חסימות.
בגלל זה הרעיון של טראפים נקודתיים על דוראנט אולי התאבדות, אבל שווה נסיון.

דובי
דובי
16/05/2018 16:55:36

יוסטון יבואו להרביץ. ינסו לחזור דרך האסל גברי לכאורה. הבעיה היא שהלוחמים מנוסים מדי בקטע ולא ייסחפו.

שמעון
שמעון
16/05/2018 17:13:31

אין באמת מה לעשות נגד גולדן. זה לא הקאבס. הייתי אומר ללכת על דוראנט שיזרוק כמה שבא לו באחד על אחד ולשמור על האחרים אבל מה מצחיק? מי יכול לרוץ אחרי קרי וקליי כל המשחק? חח אז גם את זה אי אפשר. ובסוף בא איזה ניק יאנג יאנג וגם מוריד עליך שלשות נו הבנתם. הכל תלוי בגולדן ולא ביוסטון גם אם ישחקו מושלם. במשחק טוב של גולדן ומושלם של יוסטון גולדן עדיין תנצח. דוראנט קולע גאמפים בסיבוב עם שומר בתחתונים ושהוא יחטיא קרי וקליי יורידו עליך שלשות מהחצי ואם הם פתאום יחטיאו איזה איגי פתאום יזכר לקלוע שלשות לבד. אפשר לנתח עד מחר מה לעשות בסוף זה תלוי בגולדן. הזבוב יכול להציק לאריה שהוא ישן לא מעבר. הארדן הוא שחקן אחד. כריס פול שוב יחוסל הלילה אם קליי ישמור עליו או שקר יחליט לתת לו פס ואז אולי מול לוני הוא יקלע. אני בונה היום על הארדן שוב ומקווה שיוסטון ינצחו. אריק גורדון? דה ריל סלים שיידי פליז סטנד אפ הגיע הזמן שיגיע לפלייאוף במקום להשליך אבנים. צריך לתת לגרין איזה פצצות מתחת לחגורה להראות לו מי בעל הבית. יאללה אנדרסון החננה גם ככה לא יועיל בכלום שיכניסו אותו לאיזה תגרה על דריימונד הדביל.

שמעון
שמעון
16/05/2018 17:17:03
Reply to  שמעון

אגב דאנטוני אמר שהוא לא מתכוון לשנות כלום ושהם שיחקו ככה כל העונה וימשיכו ככה. כואב לו הראש לחשוב על משהו חדש לנסות אולי יעבוד. קאפלה צריך לגדל ביצים ולהתחיל לשחק מלוכלך על הלכלוך של דריימונד אחרת יהפוך לסמרטוט לניגוב גם הלילה. ההליאופ הזה מהארדן לא יגיע כל יום.

חיים
חיים
16/05/2018 17:24:25
Reply to  שמעון

ככה זה דאנטוני. מאמן עונה סדירה נהדר שלא יודע לעשות התאמות בפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
16/05/2018 17:40:14
Reply to  שמעון

אין יוצר מדי מה לעשות מול הלוחמים יותר מדי כוח אש התקפי שמדהים גם בצד האפור של המגרש. דאבל טים על דוראנט זה גזר דין מוות בטוח שקרי וקליי איתו על הפארקט. כמות הכישרון שיש להם היא בלתי נדלית

שמעון
שמעון
16/05/2018 17:57:19

נכון וזה בדיוק הסיבה לנסות משהו חדש לפחות במשחק 3 אם יפסידו היום. מה אכפת לך כבר אין מה להפסיד. גם היום צריך לראות איך הולך להם. הבעיה שאני לא חושב שלדאנטוני יש בכלל פלאן בי.

פינקי
פינקי
16/05/2018 17:39:22

הווריורס לוקחים בקלות.
לסגנון של הרוקטס אין את היצירתיות שנדרשת להתמודדות עם הווריורס.
אני מאמין שלסטיבנס יש את היצרתיות הזאת, מחכה בקוצר רוח לגמר.

שמעון
שמעון
16/05/2018 18:00:42
Reply to  פינקי

מה יש לסטיבנס אתה חושב קרי וקליי זה קורבר וגי אר או סימונס? זה 3 צלפים ושחקני אחד על אחד מעולים. קרי ירקיד את רוזיר סטפס. סלטיקס נראים ככה כי הם שיחקו עד היום מול כוכב אחד ונגרים מסביב יאניס אמביד ולברון. הנגרים מסביב לא שחקנים שיכולים ליצור לעצמם. בגולדן יש לך 3 כאלו.

פינקי
פינקי
16/05/2018 18:51:37
Reply to  שמעון

נחיה ונראה 🙂
אני מאמין שהקו האחורי של הסלטיקס מוכשר מספיק הגנתית, ושסטיבנס מקורי מספיק, כדי להקשות על הווריורס (ובסוף להפסיד…)

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 23:19:26
Reply to  שמעון

יש הרבה היגיון בדבריך שמעון, גם לי נראה שהקלטים חוגגים נגד קבוצות מעוטות יכולת. הגמר הכללי השנה יהיה מעניין בכל מצב, גם אם ייגמר בחיסול מצד הלוחמים.

השועל
השועל
16/05/2018 17:43:40

שתי אופציות:

1)השופטים יפוצצו את גולדן בעבירות על ההתחלה כמו במשחק 4 בגמר מול קליבלנד בשנה שעברה, ומשם זה יהיה קשה מידי לגולדן לחזור.

2)בלואאוט, מספיק שהארדן לא בשיאו וזה אבוד, הסף שבירה שלו ושל יוסטון נמוך מאוד, אני יכול לראות כבר איך קארי רוקד על פול, ופול מתעצבן ומתחיל לשחק מלוכלך, אין שחקן בליגה שפול מתעב יותר מקארי, להיות מושפל מולו שוב זה משהו שהוא לא יקבל.

אני יותר נוטה לאופציה ב', אבל אין לדעת אצל סילבר.

שגיא נאור
שגיא נאור
16/05/2018 18:03:09

מצוין תומר, תודה רבה.
קשה מאוד להסיק ממשחק אחד למשחק שני, אי אפשר לומר אם דוראנט ימשיך ככה הווריורס ינצחו או שאם פול לא ייתן תפוקה גבוהה יותר אין לרוקטס סיכוי. קשה לי להאמין דהארדן ייתן משחק כל כך יעיל מבחינת קליעה כמו במשחק הראשון ומצד שני אפשר להניח שקארי לא יסיים עם עוד ערב של 1-5 מהשדה. וגם ניק יאנג לא ישים עוד 3 שלשות בסדרה הזאת. הימרתי על יוסטון ואני עדיין מאמין שהסדרה לא סגורה. הרוקטס חייבים לתקוף את קארי בכל הזדמנות ולנסות להוציא ממנו עבירות ולהיכנס לו לראש. אולי קצת פוסט אם של הארדן עליו או אפילו פול. לגבי דוראנט – פשוט להמר מהצד של גרין או איגי, אם הם נקלעו את השלשות אין ליוסטון סיכוי אבל חייבים להמר על זה.

יום אחד כבר בקייץ 2018
יום אחד כבר בקייץ 2018
16/05/2018 18:08:16

חברה אתם נסחפתם לגמרי, יוסטון לא יכולה היום לקחת משחק בבית מול גולדן? נכון שהגולדנים מספקים תצוגת עוצמה בפלייאוף הנוכחי אבל אפילו נ"א נצחו בקלות משחק חשוב בבית אז יוסטון?
עם גורדון וטאקר טיפה מכוונים את הידית ופול מתרגל למעמד ,המשחק בהחלט יכול לעבוד ליוסטונים.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/05/2018 18:53:09

1. כמובן שיכולה.
2. הדוגמא של נ"א לא לא מדוייקת. ג"ס הגיעה כשהיא מובילה 2 :0 , ובסדרה פחות מתוקשרת מול יריבה חביבה יותר, ונכנסה לקצת שאננות.
היום היא תבוא במוד לנצח .
3. הסיכוי של הרוקטס טמון בחצי הראשון , בהדבקת הרבה עבירות לשחקני מפתח של הלוחמים ויצירת פער מהותי . אם התוצאה במחצית תהיה שקולה או אפילו פיגור סביר של ג"ס אבל בלי בעיית עבירות, הקטר מהמפרץ יעלה על טורבו לרבע השלישי ומשם הטילים לא יחזרו.

ניניו
ניניו
16/05/2018 18:12:08

שאלה לא קשורה: איך מוצאים מאזן של קבוצה עם שחקן ובלעדיו?
תודה מראש

MBK
MBK
16/05/2018 19:38:43
Reply to  ניניו

אתה לוחץ על דף השחקן ב basketball-reference
אתה יכול לראות את המאזן האישי שלו ושל הקבוצה בדף הסטסיטקה שלו
לא עשיתי את זה לאחרונה אבל זה די פשוט לפי מה שאני זוכר
איזה מקרה אתה רוצה לחקור ?

נתי
נתי
16/05/2018 20:45:13
Reply to  MBK

תודה רבה!

רפיקי
רפיקי
16/05/2018 18:16:04

מה שמטריד אותי זה שלפני שבוע רבים כאן נתנו ליוסטון סיכויים רבים ופתאום אחרי משחק אחד גולדן סטייט בלתי ניתנת לעצירה

רפיקי
רפיקי
16/05/2018 18:20:34

אם יוסטון חכמים הם מוציאים את גרין על שני טכניות עוד במחצית הראשונה
הבן אדם מג'נון

אף פעם
אף פעם
16/05/2018 18:49:39

כלום לא סגור, ליוסטון יש עוד הרבה כלים שלא עבדו במשחק הראשון. זכור לי איך כולם סגרו את הסדרה שסאן אנטוניו הביסו את הרעמים במשחק אחד.

אף פעם
אף פעם
16/05/2018 18:51:51

גם לליגה יש אינטרס לסדרה ארוכה, לא אתפלא אם נראה שיפוט בייתי מאוד, גם הימור על הקאבס במשחק הבא מתחייב בהקשר הזה.

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 19:12:39

בלי קשר לתוצאה – הסדרה במערב מעולה כי רואים שם את השחקנים הכי טובים בעולם בתצוגות אישיות פסיכיות של יכולת אישית וקבוצתית (יוסטון פחות קבוצתית). הארדן נתן הצגה לפנתיאון, הסטפבק שלו הזוי, קליי קולע מהשלוש כשהוא לבד ברמה של צעד וחצי, על דוראנט נאמר כבר הכל והחדירות של סטף זה איכות מזוקקת. גרין מוסר נהדר, גורדון אמסטף קטן וקובייתי, פול דבוק לכדור בתוך טראפיק וגרין היוסטוני מרים קרנות בניתור ברמת ביצוע מדהימה. כל סל במשחק הזה שימי וגיל ברק צועקים "או וואו" ולשם שינוי הם צודקים. אני בעד הלוחמים אבל לא אכפת לי בכלל שהסדרה הזאת תלך ל-7 משחקים. אני לא חובב טקטיקות, אסטרטגיות ומאמנים – אני אוהב כישרון ובסדרה הזאת זה הגיע לשיא.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/05/2018 19:27:29
Reply to  דה שוט

כל מילה.

R.L
R.L
16/05/2018 21:45:35
Reply to  דה שוט

+999999

יניב
יניב
16/05/2018 22:26:27
Reply to  דה שוט

+10000

אפלטון
אפלטון
16/05/2018 22:59:30
Reply to  דה שוט

מסכים איתך ב100%, למרות שיש יופי בטקטיקות, ולי, למרות שהקבוצה שלי לא ידועה בזה בשנים האחרונות, יש פטיש להגנה.
גרין השחקן שאני הכי אוהב לראות בגולדן סטייט. היכולת שלו לשמור על שטחים ולקרוא את מהלכי הקבוצה היריבה הרבה יותר מדהים אותי מהג'אמפ החלק של דוראנט או השלשות המשוגעות של קרי.

דה שוט
דה שוט
16/05/2018 23:03:35
Reply to  אפלטון

+ 1
לא פעם המתקיפים הטובים הם גם מגינים גדולים וזה אכן יפה לראות: לארי, קארים, מייקל, דומארס (מגן אדיר), סקוטי (הגדול מכולם), קובי ובימינו דוראנט, לברון הצעיר וקליי.

Niro
Niro
17/05/2018 2:02:56
Reply to  דה שוט

קובי? מגן טוב?

המשגיח
המשגיח
16/05/2018 19:16:06

פריוויו נהדר!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
16/05/2018 19:26:46

תודה רבה תומר, אחלה פריוויו.
מאמין שנראה התאמות ושיפורים מצד יוסטון, לא בטוח שזה יספיק.

מנחם לס
מנחם לס
16/05/2018 19:39:10

כיף של פריוויו. מאד ריאליסטי ואמיתי.

זהו ממש משחק לחיים ולמוות של יוסטון, ולשיטת הבידודים של מורי

MBK
MBK
16/05/2018 19:39:34

נצחון של גולדן בויז הלילה ואפשר להכריז על הפלייאוף הזה כאחד המאכזבים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 20:18:52
Reply to  MBK

אין מה לעשות, הפציעות הרגו את האופוזיציה האמיתית (בוסטון וספרס).
אפשר להתנחם בריצה ההירואית של צעירי בוסטון ובתצוגות ההיסטוריות של מיצ'ל.
שנה הבאה הכל נפתח.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
16/05/2018 19:46:02

תודה תומר.
אכן משחק של להיות או לחדול עבור הרוקטס.
אגרסיביות וכיסוחים כבר מההתחלה, זה מה שיעבוד מול ג"ס, רק ככה הקאבס הצליחו לשחק מולם, פעם, בעבר הרחוק רחוק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
16/05/2018 20:14:57

זה המשחק היחיד שיוסטון יכולה לקחת.
אני חושב שהם יפתחו בבליץ שהכל נכנס וגולדן יעשו מהפך לקראת סיום השלישי / תחילת הרביעי.
הארדן יהיה חלש לאורך המשחק ומחריד בסיום.
ייגמר 5 ללוחמים ו-4-0.

bobby
bobby
16/05/2018 20:28:21

מקווה שיכולת הניחוס שלך מתקופת המירוץ של הספרס לפלייאוף תעשה כאן קאמבק 🙄

הסולי
הסולי
16/05/2018 21:12:44

אני רוצה להעיר משהו שלא קשור למשחק הזה אבל אני חושב עליו כבר הרבה זמן- דרימון גרין ומשחק האול אראונד שלו..
תראו, בכל הקשור להגנה- אין מה לומר גרין שחקן הגנה מעולה ועילאי שיהיה שחקן הגנה טוב ומשמעותי בכל קבוצה שישחק בה.

אני מדבר על הצד ההתקפי. גרין שחקן בעל יכולות מגוונות בהתקפה ורואה משחק מעולה. עם זאת, אני חושב שהימצאותו בקבוצה ההתקפית הכי טובה היסטורית עם הנשקים הכי קטלנים כיום בליגה (דוראנט, סטף, קליי…) עושה עמו ועם הסטטיסטיקה שלו חסד גדול- בעיקר בכל האמור לאסיסטים.
אני לא מאמין שעם גרין בקבוצה אחרת היו מדברים עליו כאחד ממנהלי המשחק הטובים בליגה.
עכשיו שוב, שלא ישתמע לא נכון, אני מאד מחזיק מגרין וכנראה שגרין הוא המספר 4/5 והשחקן המשלים הכי טוב שג"ס הייתה יכולה לבקש בקונסטלציה הנוכחית שלה. לעומת זאת, אני כן טוען שקליי, סטף, דוראנט יתבלטו ויישארו בין 3 השחקנים הטובים בליגה גם אם יעברו קבוצה, באשר לגרין אני לא בטוח. הוא כן יחשב עדיין לשחקן טוב, אך לא כמו שמדברים עליו היום.

Adisu
Adisu
16/05/2018 21:26:33

הפעם זה אפילו לא יהיה תחרותי.
הפעם קרי יקלע את השלשות שלו ומהצד השני הארדן יעלם בין הידיים הארוכות של איגי וגרין

ג"ס ב20.

הקבוצה היחידה שתסתכל בלבן של העיניים של הזהובים הם הירוקים הנמרצים ורק הם יעשו חיים קשים ויתמודדו בכבוד.

Berch
Berch
16/05/2018 21:30:12

שעשעת בסיום
אחלה פרוויו 🙂

חיים
16/05/2018 21:33:17

אחלה פרוויו ואחלה שיר תודה רבה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
16/05/2018 21:55:55

פריוויו מדהים.התקווה היחידה של יוסטון היא שג"ס יבואו שאננים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2018 22:07:49

פריוויו מעולה, וגם דה שוט הפגיז פה בתובנות בתגובות. כל פוסט פה זה בית ספר לכדורסל. תודה תומר, ולכל המגיבים

Shaq
Shaq
16/05/2018 22:43:03

הצ'אנס האחרון של הרוקטס לנצח, הווריורס היום לוקחים ב5 עם משחק גדול של קארי.

FAN
FAN
17/05/2018 0:22:09

תודה על הפרויו וכל התגובות המחכימות!

1-הווריוס לדעתי לא צריכים לשנות כלום..שחקו בדיוק כמו שהם מכירים ויודעים כבר כמה שנים..אפילו המחליפים עשו עבודה מצוינת ביחד..

2-מצחיק לראות הספדים של מגיבים אחרי משחק אחד (גם בסדרה במזרח)..נכון שהקבוצה שנצחה נראית נהדר אבל זה רק משחק אחד והרבה קבוצות חזרו בהרבה מקרים שונים…

3.לגבי יוסטון..לדעתי קצת תרגילים ותזוזה של הכדור והם שם..פשוט להוריד מעט מהארדן ופול שישאר כח לסוף..
אפילו תרגיל האנד אופ הקצר והיעיל של הגבוה שמשחק יוריד מהם הרבה ויכניס את השחקנים האחרים למשחק וככה גם יעשו יותר בשמירה(שלא לדבר שיש עדיין אחלה קהל שם הטקסס)

4. למה אפ אחד לא הציע שאריזה ישמור על דוראנט?הוא עד כדי כך שומר גרוע?

5. אני אשמח לראות את קאפלה משחק 48 דקות רק כדי להבין למה מנחם חושב שהוא היה עושה את ההבדל (:

6. הכי חשוב!!!!!-שיהיה משחק יותר מהנה איכותי (אכמ אכמ יוסטון)ויותר מותח כיאה לגמר המערב! מהבחינה הזאת המשחק הראשון היה מזעזע

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/05/2018 0:48:14

אפשר לכתוב הרבה דברים, אבל, אני לא חושב שאפשר להרכיב קבוצה במגבלות תקרת השכר הנוכחית שתנצח את גולדן סטייט.
אי אפשר גם להרכיב מכל הליגה, בלי קשר לתקרת שכר או מגבלה כלשהי אחרת, חמישיה טובה יותר מזו של גולדן סטייט.
כל הניתוחים וכו הם מיותרים, הם ינצחו כל עוד ירצו וגם השופטים לא יוכלו למנוע את זה.

דוראנט הפך להיות מפלצת בהגנה ובהתקפה.
קרי הרכז הכי טוב בליגה ובפער.
תומפסון מחסל את כל הגארדים מולו וקולע מכל מקום במגרש.
גרין מנהל מיס מאצים ברמה ככ גבוהה ועוזר ככ טוב בהגנה
ואיגודלה יכול לשמור כל פורוורד.

זה מספיק, אין קבוצה שתעצור אותם.
גם לא עם 2 אנטוני דייויס בפרונט קורט ו2 לברון.
יש להם כל מה שצריך כדי לנצח ולא לדרוך אחד על השני.

שיהיה בהצלחה ליוסטון

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 0:55:31

The Kings will reportedly select either DeAndre Ayton or Luka Doncic, deepening on which player will be available at No. 2.

מקווה שאם אייטון לא על הלוח בבחירה השנייה, אז הכוונה פה היא שהקינגס ירדו בבחירות עבור קבוצה שרוצה את דונצ'יץ' ויבקשו עוד משהו תמורת העלייה לשם.

כשיש להם כבר את בוגדנוביץ', פוקס והילד, אני לא בטוח שהוא גם מתאים שם ממש. אגב, ליד בוקר הם יהיו צמד התקפי נהדר, אבל יש לי ספקות רבות לגביי הגנה שלהם יחד וחבל ששה ייצור להם, בצורה מסויימת, תקרת פוטנציאל.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 0:55:31

The Kings will reportedly select either DeAndre Ayton or Luka Doncic, deepening on which player will be available at No. 2.

מקווה שאם אייטון לא על הלוח בבחירה השנייה, אז הכוונה פה היא שהקינגס ירדו בבחירות עבור קבוצה שרוצה את דונצ'יץ' ויבקשו עוד משהו תמורת העלייה לשם.

כשיש להם כבר את בוגדנוביץ', פוקס והילד, אני לא בטוח שהוא גם מתאים שם ממש. אגב, ליד בוקר הם יהיו צמד התקפי נהדר, אבל יש לי ספקות רבות לגביי הגנה שלהם יחד וחבל ששה ייצור להם, בצורה מסויימת, תקרת פוטנציאל.

Smiley
Smiley
17/05/2018 3:10:25
Reply to  יונתן .S.

אני גם חושב שלסקרמנטו אין מה לעשות עם בחירה בדונציץ' והם ילכו על שחקן גבוה.

השאלה אם המערכת שם תוכל לסדר את כל הבלאגן שיש שם בשנים האחרונות בבניית קבוצה וכד'

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 2:18:20

wojespn: Mike Budenholzer has reached an agreement to become the Milwaukee Bucks coach, league sources tell ESPN.

כמה הינך מופתע מ-1 ועד 10?

0/10.

בחירה טובה לטעמי.

Smiley
Smiley
17/05/2018 3:13:09
Reply to  יונתן .S.

בחירה טובה. בודנהולצר מקבל קבוצה תחרותית עם פוטנציאל לא רע ושחקן כמו אנטטקומפו.

אני כבר בספק אם הבלאט יקבל עוד הזדמנות ב-NBA. דלת אחר דלת נסגרת לו ואולי הוא צריך להגיע כעוזר ולהתקדם (אם יהיה מוכן לוותר על האגו).
עושה רושם שאת האמריקאים זה לא ממש מעניין מה ההשגים שלו באירופה (סיפור יפה לכותרות כמו שהביא מדליה לרוסיה) ודווקא למרות מה שעשה בקליבלנד איכשהו השם שלו לא יצא טוב משם.

עדיין יש סיכוי עם טורונטו ואורלנדו. מקווה בשבילו שיקבל את ההזדמנות אצל הראפטורס

אדם
אדם
17/05/2018 3:00:10

קליי ת'ומפסון.

זה השם.

אדם
אדם
17/05/2018 3:45:54

יש לי תחושה חזקה שהערב משהו יוצא דופן יקרה עם קליי ת'ומפסון.
לא יודע אם משחק של 50 נקודות או 5 נק' אבל משהו יוצא דופן.

מין תחושה שכזו.

אבי
אבי
17/05/2018 3:46:16

בהצלחה יוסטון!!!!!!!

שעיה
שעיה
17/05/2018 3:54:58

מישהו מהמומחים יכול להסביר את ההבדל בין יוסטון לקליבלנד? אותה שיטה בדיוק. שחקן דומיננטי מכדרר ללא הפרעה עד שמסדרים לו מיסמץ. מכדרר על המיסמץ עד סוף השעון ואז זורק סטפבק לשלוש על השמירה או חודר או מוסר לשחקן ספוטאפ שזורק ישר (לא נשאר זמן למשהו אחר) או מטביע (קפלה או טריסטאן) .
הסיבה שיוסטון טובה מקליבלנד היא שהארדן יותר מוכשר בהרבה מלברון בזריקה וחדירה.ויש לו גם את פול בתפקיד קיירי משונמך.
הצוות המסייע של קליבלנד טוב בהרבה על הנייר אבל לברון ריסק אותם נפשית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 3:55:57

יוסטון – גולדן

http://acesports.pw/nba/live.html

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 3:56:18
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 3:57:25
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 3:58:12
דורון
דורון
17/05/2018 4:15:09

תודה ממזר קדוש ולתומר רוקי העונה

the dud
the dud
17/05/2018 4:01:22

tnx

אביב
אביב
17/05/2018 4:01:36

מלך

שעיה
שעיה
17/05/2018 4:06:04

דוראנט לא מנצח משחקים. צריך לנטרל את קליי בכל מחיר

tv tvזיו פנמה
tv tvזיו פנמה
17/05/2018 4:07:35
Reply to  שעיה

אה אה

שעיה
שעיה
17/05/2018 4:07:26

הארדן שומר כמו לברון

etayle
etayle
17/05/2018 4:07:32

מוזר שמתחילים תמשחקים בזמן. מעולה.

etayle
etayle
17/05/2018 4:13:00

גולדן התחילן ממש מפוזר.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:14:20

התחלה מעודדת מאד

יהונתן
יהונתן
17/05/2018 4:18:35

ואז גס מחליטים שאין סל יותר

etayle
etayle
17/05/2018 4:19:31

אה בבוטה לא כרן

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 4:20:57

מבאה מוטה מביך עם ההחטאות קרש סל שלו. משחק שני ברציפות שהוא מחטיא זריקות שילדי קטסל קולעים

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
17/05/2018 4:21:18

יורש העצר של קמרון הולך לשבור שיא החמצות ליי אפס בסדרה הזו.

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2018 4:21:47

יוסטון קולעת קליעות קשות

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 4:22:32

או ש- א מוטה הוא אוהד גולדן סטייט או שהוא ממש שחקן גרוע.
לא מסוגל לשים ליי אפ כבר משחק שני.
לספסל ומיד.

etayle
etayle
17/05/2018 4:22:44

השלשות של קרי עוד לא כאן, בינתיים.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 4:23:36

גולדן הם ה
monsters from the black stakes lagoon

דורון
דורון
17/05/2018 4:24:43

מוזר, אני מעודד את 2 הקבוצות, בעד היופי של המשחק, נהנה מאד

Adisu
Adisu
17/05/2018 4:27:37
Reply to  דורון

מה יפה במשחק של הרוקטס בדיוק??"?"?"?

tv tvזיו פנמה
tv tvזיו פנמה
17/05/2018 4:25:21

אם בלי תומפסון וקארי הווריירס עדיין במשחק – הרוקטס בצרות

etayle
etayle
17/05/2018 4:25:25

לג'ורג במאני טיים לא שרקו את זה

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2018 4:30:12

אני מחבב מאוד את יוסטו, אבל הקהל שלהם הוא פשוט מבייש ושקט כל כך, הם חייבים להמשיך לכפות על גולדן סטייט את האיבודים

tv tvזיו פנמה
tv tvזיו פנמה
17/05/2018 4:30:15

3 שריקות העבירות האחרונות לחובת הווריירס לא היו ולא נבראו (דוראנט על גורדון, איגואדאלה על פול וליבינגסטון על טאקר).

מוזר

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2018 4:31:07

הכל היה עבירות ברורות, אתה חייב ללמוד את החוקים

tv tvזיו פנמה
tv tvזיו פנמה
17/05/2018 4:32:34

🙂

חוקי game 2 בפיגור 0-1

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2018 4:33:26

חוקי הNBA בכל משחק השיפוט הוגן לחלוטין

etayle
etayle
17/05/2018 4:30:19

איזה אנד וואן של קרי

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:31:59

סטיב קר, כמו בראד סטיבנס, הוא עוד מאמן שיושב עם הסנטר מוחזק על ידו בשעה שקבוצתו נאכלת עם 7 TO והוא לא יודע מה לעשות

ברוך רובין
ברוך רובין
17/05/2018 4:32:47
Reply to  מנחם לס

מדובר ב2 מהמאמנים הטובים בליגה, מה שקר וסטיבנס עודים בפלייאוף הזה זה מאסטרפיס באימון.

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 4:34:19

מה המאסטרפיס שקר עושה בדיוק בפלייאוף?

לגבי סטיבנס הדברים ברורים

tv tvזיו פנמה
tv tvזיו פנמה
17/05/2018 4:33:11
Reply to  מנחם לס

מסכים איתך.

הוא מחפה על זה בנונשלנטיות מדומה.

etayle
etayle
17/05/2018 4:33:12

קרי עם 0-4 משלוש. ו3 מ3 מהשדה. לא הייתי בונה על זה.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 4:33:35

מדהים כמה הווריורס תלויים בדוראנט התקפית.

etayle
etayle
17/05/2018 4:34:18

ונראה שיוסטון החליטו לשחק סופר אגרסיבי על דוראנט בהגנה, זה לא כל כך עוזר בלעצור אותו, אבל זה כן עושה בלאגן במשחק של גולדן סטייט.

דורון
דורון
17/05/2018 4:35:32

איזה יופי, הטילים מפוצצי כישרון, מהנה ביותר, ואני אוהד גולדן

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 4:37:12

סופסוף שלשה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 4:37:43

מה שטוב בסוואגי פי זה שאין לו מושג שמדובר בגמר המערב.

דורון
דורון
17/05/2018 4:40:20

חחחחחח

etayle
etayle
17/05/2018 4:38:15

ווסט לא איתנו. ופול מדהים.

דורון
דורון
17/05/2018 4:38:19

אהבה חזקה פי מיליון משנאה, היתרון למרות שקבוצתי מופסדת

Adisu
Adisu
17/05/2018 4:38:20

האמריקאים המפוחלצים האלה חיים בתוך בועה וחושבים שמלבדם איש אינו מבין בכלום ובמיוחד בכדורסל.
בלאט (שהוא גם אמריקאי אבל גדל בישראל ואירופה ולכן נחשב לנחות בעיניהם) מאמן טוב יותר מ90 אחוז מהסמרטוטים ומלקקי הצועה של הכוכבים שלהם אבל מי יעז לבחור בו ?
אין שם לאיש אומץ (היחיד שהיה לו אומץ ונתן לו את המשרה נכנע לבסוף לכוחנות של כוכבו שרצה יס מן על הקווים).
אולי הניגרי מקנדה יאזור אומץ ויעשה מעשה שרק יואיל לקבוצתו התמימה וחסרת הביצים וינחית את בלאט בקבוצה .

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 4:41:07
Reply to  Adisu

+ 100

זה לא יעזור כי האמריקאים חושבים תמיד שהם יודעיםהכל יותר מכולם.

דורון
דורון
17/05/2018 4:44:25
Reply to  Adisu

מניח שקיבלת תשובה לשאלה, איך הארדן פולל קפלה גורדון מצליחים גם בבידודים כדוסל מדהיםאוהד גולדן שנהנה מהיריבה המדהימה

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 4:38:29

אם הרוקטס היו קולעים את הלייאפים שלהם היה עכשיו דו ספרתי. יותר מדי עבודות לא גמורות בצבע. בעיקר א מוטה

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 4:50:03

הוא אמר שהוא לא סומך על הכתף שלו (פרק אותה פעמיים העונה) ובכלל זה לא מסיים בדאנקים כמו שהוא רגיל. אבל הלייאפים המוחטאים האלו באמת נוראיים

etayle
etayle
17/05/2018 4:40:08

12 ליוסטון. גולדן לא במשחק.

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 4:41:06

סטיב קר לא הגיע למשחק

השועל
השועל
17/05/2018 4:42:47

השחצנות של קר שוב עולה לו ביוקר, אי אפשר לשחק במשך יותר מ5 דקות עם חמישיה של ווסט גרין ליווינגסטון לוני וקארי.

שמעון
שמעון
17/05/2018 4:42:55

קמתי עכשיו עם הארד און יאללה איזה הארדן זה איך שקמדליק טי וי שם סטפ בק חח

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 4:43:56

יופי של הגנה לרוקטס.

דורון
דורון
17/05/2018 4:45:09

גם התקפה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
17/05/2018 4:46:05

אריזה בא לשחק על הכבוד שלו היום. בינתיים נראה טוב.

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 4:46:23

9 איבודים היו לווריורס בכל המשחק הקודם. אחרי רבע וקצת הם עם 8 היום.
18-3 הובילה גולדן סטייט בהתקפות מעבר במשחק הקודם, לא יודע כמה עכשיו אבל יוסטון בוודאות מובילה בנתון הזה הערב.
יוסטון לוחצת הרבה יותר בהגנה וכריס פול תוקף הרבה יותר בהתקפה.
אלו ההבדלים העיקריים עד עכשיו. ברור שכמה שלשות של גולדן סטייט יחזירו אותם לתמונה בלי בעיה אבל מבחינת אנרגיה אני אוהב מה שאני רואה

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 4:46:43

אז בוא נדבר על זה… ג'אבל מגי…למה לא עולה בכלל

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 4:48:21
Reply to  קלמנטה

עושה פז'צטות בג'בלאות בטירונות גולני 🙂

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 4:46:44

ווסט פשוט מים. כל הסלים עליו

etayle
etayle
17/05/2018 4:47:00

טאקררר

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 4:47:24

ההגנה של הסטייקים לא עובדת. במשחק כזה בוסטון היתה אוכלת אותם בלי מלח….

etayle
etayle
17/05/2018 4:47:42

ווסט חושך. איפה אגי וקרי?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 4:47:55

איזה אלוף הטאקר הזה

דורון
דורון
17/05/2018 4:48:34

טאקרררר אוהב אותו

etayle
etayle
17/05/2018 4:48:37

טאקר יודע מה זה להתמודד מול אימפריה צהובה

דורון
דורון
17/05/2018 4:51:55
Reply to  etayle

חחחחחח

etayle
etayle
17/05/2018 4:50:46

גולדן סטייט עם איזה 100 נקודות אחרי פסקי זמן

דורון
דורון
17/05/2018 4:51:06

מגיע ליוסטון נקווה לרוטציה רחבה מדאנטוני הספסל טוב מאד יותר משל גולדן

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 4:53:36

שופטים משתפי פעולה עם הרוקטס

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 5:03:28

תשמע אתה בכיין. לא נמאס לך?

etayle
etayle
17/05/2018 4:55:01

כשיוסטון רותים הם מזיזים כדור בהתקפה. למה לא תמיד?

יהונתן
יהונתן
17/05/2018 4:55:08

מדהים איך יוסטון מתסכלים אותם הגנתית. כל אקסטרא פס פנימה נלקחת

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:56:35

גיליתי משהו: כשיוסטון משחקת בכוח, היא גוברת על היורמ'ים שלא רגילים לזה. הסוד? הנעת כדור ופשוט לגבור על הווריורס בכוח פיזי. אריזה וגורדון מראים איך

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:57:34

בעיקר את דוראנט צריכים לחסל ב-SHEER FORCE. זה הכל

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 5:06:58
Reply to  מנחם לס

דוק

ככה הסלטיקס נצחו אותם השנה וכמעט עשו זאת פעמיים.
הלוואי ויהיה גמר של הסלטיקס מול גולדן אבל אני חושש שהסלטיקס חוזרים מקליבלנד עם 2:2 🙁

דורון
דורון
17/05/2018 4:57:59

התקפה אחת של יוסטון מסירות כמו הספרס במיטבם, יופי טהור

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:58:04

הווריורס, מלבד גרין, הם 'חלושס' (ביידיש)

עופר
עופר
17/05/2018 4:58:29

הצטרפתי עכשיו… מישהו יכול לשים אולי לינק?

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 5:00:25
Reply to  עופר

שמישהו יעזור לעופר. אני כמובן בטיווי. אבל REDDIT בד"כ עובד

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 4:59:17

ראיתם כיצד כריס פול העיף את סטף? כאילו היה נוצה

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:02:34
Reply to  מנחם לס

החזיר לו על ההשפלה שח כל השנים. קרי פשוט לא הגיע עדיין לפלייאוף באמת. דוראנט מעלים אותו. השומר הכי טוב על קרי זה דוראנט

עופר
עופר
17/05/2018 4:59:35

אה פספסתי את הקודמים… אחלה

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:00:56

פול השפיל את קרי שדוראנט העלים אותו לגמרי. פי גי טאקר גורדון ואריזה הגיעו וזה ההבדל. איש הפחים נותן בראש. יוסטון עושים שטויות לקראת סוף החצי שעלול לעלות להם ביוקר

etayle
etayle
17/05/2018 5:01:16

הווריוס יצאו בזול.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:04:43

לא הגבתי עד עכשיו על השיפוט . אבל כשאתה טוען שיד של אבו-זקן שדוחפת את המגן וטראבל של פול הן לא עבירות , אז כדאי להזכיר שהשופטים נותנים לרוקטס לפוצץ בהגנה כל החצי בלי תגובה , ויכולתי לספור מספר דו ספרתי של מקרים .

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:15:26

לדעתי גם השופטים הרגישו לא נוח עם האגרסיביות ללא שריקות שהם איפשרו לרוקטס, אז הם שינו קצת פאזה לקראת המחצית .

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:17:04

אגב, המפוצץ הראשי הוא כריס פול . לא יודע למה השופטים מאפשרים לו לדחוף בלי תגובה , בפרט על סטף. אולי בגלל שהוא נשיא איגוד השחקנים .

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 5:04:53

אל תגלה לזיו מפנמה. כל הערב הוא מיילל פה על השיפוט..

עופר
עופר
17/05/2018 5:01:31

מנחם – תודה!

דורון
דורון
17/05/2018 5:08:50
Reply to  עופר
etayle
etayle
17/05/2018 5:02:11

כריס פול זה משהו מיוחד.

etayle
etayle
17/05/2018 5:03:14

וקרי לא משהו היום. בכללי הוא לא זורח בסדרות קשות( לגבי סדרת הגמר אשתקד, היה טוב, לא מדהים המושגים שלו)

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:04:14
Reply to  etayle

נוח לשכוח שהוא אחרי פציעה?

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:03:31

במקום 20 הפרש רק 14. יוסטון עשו טעות כשהאטו את המשחק ב2 דקות האחרונות של החצי

דורון
דורון
17/05/2018 5:07:41
Reply to  אפלטון

איני מנבא בדרכ, אך זה של יוסטון היום, רואים על הפנים שלהם

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:11:36
Reply to  דורון

יש עוד רבע שלישי לעבור…

דורון
דורון
17/05/2018 5:17:39
Reply to  אפלטון

הפעם עלי, אפילו אוהד היריבה בעדכם, זה שלכם, מדהימים.

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:03:42

חוזר על השאלה ממקודם. למה לא גאוול מקגי.

Adisu
Adisu
17/05/2018 5:03:46

15 הפרש זה גרעינים בשביל ג"ס במיוחד שהרבע השלישי עדיין בפתח וקרי עוד לא איפס את הידית….צפו לפגיעה ומחיקת היתרון כבר בחצי של הרבע הבא.

אבי
אבי
17/05/2018 5:05:01

משחק המסירות הולך נהדר טאקר אריזה גורדון וגרין פורחים ואז מגיע הארדן והורס את השמחה… במקום 20 הפרש….. רבע שלישי מכריע…. יוסטון מצויינים היום מנחם כל זה וקאפלה בכלל לא בעיניין

דורון
דורון
17/05/2018 5:05:27

http://buffstreamz.com/watch/nba-50.php באדיבות הממזר

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:08:06

ג"ס עדיין במשחק. רק צריך שהזריקות ייכנסו.
2 אפשרויות בחצי הראשון של הרבע השלישי :
1. הלוחמים ממשיכים להחטיא ולשחק הגנה מפוזרת , ואז ,, ב-20 הפרש כניסה לרבע האחרון קר יוותר על המשחק.
2. הלוחמים מופיעים סוף סוף למשחק ומצמצמים מהר. ואם הרבע נגמר עד 5 הפרש לטילים , ג"ס תיקח גם את השני .

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:09:16

עוד נתון מעניין.
במשחק הראשון יוסטון היו עם כפול מספר הבידודים מהממוצע העונתי שלהם. המשחק הזה בינתיים חזרו להתקפה שדומה לזו של העונה הרגילה.
איך עשו את זה?
קודם כל גולדן סטייט הרבה פחות אגרסיבית מהמשחק הראשון ויוסטון פי 10 אגרסיבית בהגנה מה שמביא לאיבודים ולסלים קלים.
מלבד זה כריס פול מנהל את המשחק ותוקף מהר וחזק מה שפותח את כל המשחק.
עכשיו השאלה איך ישרדו את גולדן סטייט של הרבע השלישי

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:12:15

כריס פול שחקן מלוכלך, עבירה ברורה שלו על דוראנט בזריקה האחרונה.
הוא לא משחק אגרסיבי, הוא משחק מלוכלך.
לא צפיתי במחצית הראשונה ואני קצת שמח כי פספסתי מחצית של יוסטון הולכים אחד על אחד.
אני רואה שטאקר וגורדון קלעו 6 מ8 מהשלוש ואריזה כמעט לא החטיא וזה לרוב לא משהו שהם יעמדו בו למשחק שלם אז נראה מה יהיה במחצית השנייה.
14 הפרש מול גולדן סטייט זה כלום, אתם חושבים שהארדן וכריס פול חזקים מספיק נפשית להתמודד עם זה שממינוס 19 יהיה שוב שיוויון? אני לא.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:13:14

אני חושש שזה של הרוקטס הערב . אני רואה על הפנים של שחקני ג"ס את ה"לא נורא – כבא לקחנו אחד בחוץ – השניים הבאים אצלנו , ושם נעשה סדר". אם ג"ס רוצה לחזור , הזמן הוא בדקות הראשונות של השלישי.

דורון
דורון
17/05/2018 5:13:22

מגיע ליוסטון הפעם בהחלט, בצדק, אוהד גולדן, משחק פלייאוף אמיתי וגם הגנה לא מתפשרת של יוסטון

דורון
דורון
17/05/2018 5:15:53

וסליחה מגולדן שמעיפים אותי כאוהד דמיקולו שלהם, עדיין קארי האהוב עלי אפילו יותר מטאקר התותח היום

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:17:10

עכשיו קלטתי שפול שיחק 20 דקות בחצי הראשון.
הרבה הרבה יותר מדי ממה שהוא צריך או יכול. נקווה שיוכל להמשיך באותה אינטנסיביות ושדאנתוני לא מהמר על רוטציה של 6 וחצי שחקנים. מתאים לו דווקא, אבל זה לא יחזיק מים כל המשחק

דורון
דורון
17/05/2018 5:19:53
Reply to  אפלטון

הוא פשוט מדהים שקשה לי להבין, הקרמה שלו ביוסטון

p
p
17/05/2018 5:18:59

כריס פול עם 3 נקודות ב25% מהשדה.
הארדן עם 14 נקודות עם 35% מהשדה ו25% מה-3.
לא חושב שמישהו מאיתנו חשב שליוסטון יהיה סיכוי במצב כזה, שלא לדבר על יתרון.
וכמובן, זה אומר שיש לרוקטס עוד איפה להשתפר.

רוני שטנאי
רוני שטנאי
17/05/2018 5:19:09

זחיחות של קר, הרוטציה הזו של הושבת קארי ודוראנט ןכדומה עולה ביוקר. אני מבין את זה בעונה הרגילה אבל לא ממש בפלייאוף. לא רואה את הלוחמים מנצחים את המשחק עם האינטנסיביות הזו מהצד השני

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17/05/2018 5:21:06

טאקר!!! פאול שלישי לדוראנט זה משמעותי.

דורון
דורון
17/05/2018 5:23:15

קפלה על דוראנט סוף סוף

etayle
etayle
17/05/2018 5:23:50

דוראנט לא אנושי

יהונתן
יהונתן
17/05/2018 5:23:55

גס רק דוראנט

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:24:14

הארדן ממש לא סופר את קארי כשהוא הולך לסל. קארי אפילו לא מצליח להפריע לו

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 5:27:28
Reply to  Smiley

הטקטיקה של הווריירס היא לא לאפשר שלשות קלו. זה בא במחיר של מעברים קלים לחדירות.

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:37:05

קארי לא מספיק ארוך וגבוה אז הוא חייב להיצמד להארדן כדי למנוע זריקה.
הארדן פשוט חזק ממנו שהוא הולך לסל

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:29:01
Reply to  Smiley

כשדוחפים עם היד בחדירה שחקן שקטן ממך זו לא חוכמה.

כל כניסה של הארדן וכריס פול זו עבירת תוקף.

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:27:11

יוסטון נגד דוראנט. הבן אדם מפלצת.

דורון
דורון
17/05/2018 5:29:33
Reply to  אפלטון

לא יספיק, הטילים חדורי ניצחון היום

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:29:50
Reply to  אפלטון

הייתי אומר שדאנטוני קצת רפה הבנה שלא עושה יותר מידי להקשות על זה. מאמן חכם לא היה מאפשר סוויצים ככ בקלילות. הארדן ופול על דוראנט זה מביך. יש למאמן הרבה חלק בזה. החילוף של גולדן ככ איטי ועצל ויוסטון זורמים איתו

רפיקי
רפיקי
17/05/2018 5:27:28

עוד זריקה כזאת של דוראנט ואני מקיא

etayle
etayle
17/05/2018 5:27:40

דוראנט עושה לגולדן סטייט קארי. אבל ביום כזה של יוסטון זה לא אמור להספיק.

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:27:47

כולם בגודלן סטייט חושך בהתקפה פרט לדוראנט וזה רק 10 הפרש.
הארדן משחק איום ונורא.

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:28:10

דאנטוני חייב לעצור את הריצה הזאת. דוראנט ישר מחליף להארדן בהתקפה בקלות אפילו בלי מאמץ מטייל בעצלות קליי בא לחסום וישר סוויץ קליל מה זה הם יכולים לא לאפשר את זה עם טיפה מאמץ. דוראנט על הארדן זה מביך.

אופיר
אופיר
17/05/2018 5:28:21

דוראנט מחק את סטף… פליאוף 2 ברציפות זו הקבוצה שלו

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:30:10
Reply to  אופיר

מה הקשר. הבן אדם פצוע מה קשה להבין. גם לפני שנתיים שיחק נורא בפלייאוך כי פצוע.
בפלייאופים שהוא לא מגיע פצוע וחוזר באמצע צכ שלהם זה נראה אחרת.

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:31:40
Reply to  קלמנטה

סטף ממש לא פצוע. די לתירוצים

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:30:16
Reply to  אופיר

סטף פצוע.
לא שיחק חדשיים וחצי וזה המשחק החמישי שלו

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:30:45
Reply to  אופיר

ואחכ אומרים על לברון וראסל שהם מוחקים שחקנים חח דוראנט מחק את קרי יותר מכל שומר בהיסטוריה

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:35:58
Reply to  שמעון

ושוב… הוא פצוע. אתה בכח מנסה לצאת דב

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 5:28:54

דוראנט פשוט עושה סל מתי שהוא רק רוצה. לא קשור לכדורסל, הוא לא צריך שיסדרו לו תרגילים או מצבים. פשוט עליון על כל שומר שיזרקו עליו. הדבר הכי טוב שקרה לג"ס זה התפקוד החלש של בארנס והשביקה ההיסטורית מול הקאבס, לא יהיה מופרך לחשוב שזה נתן להם 2-3 אליפויות.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 5:29:26

דוראנט ב-iso מול הרוקטס..

דורון
דורון
17/05/2018 5:31:03

אבל טאקר כוכב עליון, דוראנט מחוויר לידו, סמיילי

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
17/05/2018 5:30:17

אפלטון, פתאום קלטתי שאתה אשכרה פעיל כשאתם ביתרון, ופחדן כשאתם בפיגור. ועוד מתרץ ברמה נמוכה בבלוג החי…
בדיחה

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:40:47

אני פה כשמדברים על כדורסל. כשזה עובר לזריקת קקי אני הולך

etayle
etayle
17/05/2018 5:33:28

קרי בלי שלשות זה לא אותו HOf

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
17/05/2018 5:34:05

נגמר

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 5:35:52

יוסטון רוקטס היא לא קבוצה לאליפות.

כשהיא רצה זה יפה. אין ספק.

אבל היא ריקה מתוכן.

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:39:07

אם לא גולדן סטייט הם זוכים באליפות ככ בקלות שאין לך מושג. קבוצה נהדרת וכיפית לצפייה.

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:36:01

כל כניסה של הארדן על קארי זו עבירת תוקף.
לא מבין איך זה חוקי לדחוף את השומר עם היד ככה.

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 5:36:20
Reply to  עמירם

צודק עמירם.

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:36:50
Reply to  עמירם

תשאל את דוראנט הוא יגיד לך

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:36:05

דאנטוני למה הארדן על דוראנט? גם לא מסוגל לעשות כלום וגם סתם בניסיון לנסות מתעייף לא חבל?

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:36:08

הרוקטס נותנים לדוראנט להשתולל ופשוט עוצרים את כל השאר. תומפסון וקארי חלשים

Adisu
Adisu
17/05/2018 5:36:24

מה קרה לקרי?
האם זה דפוס החוזר על עצמו במשחקי פליאוף מתקדמים?

שמעון
שמעון
17/05/2018 5:38:11
Reply to  Adisu

קוראים לזה דוראנט.

Adisu
Adisu
17/05/2018 5:42:16
Reply to  שמעון

תן לי איזה משחק "ג'ורדני" שלו בפוסט סיזן לפני דוראנט אחרי דוראנט ומה שלא יהיה…
הוא מעולם לא נתן איזו הופעה פסיכית אחת בפליאוף גם לפני עידן דוראנט.

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 5:39:37
Reply to  Adisu

קארי היה פצוע תקופה ארוכה. לא פשוט לחזור אחרי זמן ארוך, במיוחד לא לאינטניביות של הפלייאוף ובמיוחד למצ' אפס קשים הגנתית מול הרוקטס.

אבל יש לך בכלל ספק איך הוא ייראה במשחק 3?
לי לא.

תרשום משחק של 40 נק' בטופס.

Adisu
Adisu
17/05/2018 5:45:14

מה ההבדל בין משחק 2 למשחק 3 חוץ מזה שהמשחק במפרץ? האם עוד יומיים שלושה ישכיחו את תירוץ הפציעה שאתה רץ איתה כל רגע?
ולמה התירוץ של אוהדי קרי לאי יכולות שלו להתעלות בפליאוף הוא תמיד תירוץ הפציעה ?

etayle
etayle
17/05/2018 5:38:02

קרי 0-6 מהשלוש…

tvזיו פנמה
tvזיו פנמה
17/05/2018 5:38:20

הארדן לא יכול לשמור על דוראנט. כל חדירה לסל של דוראנט זו עבירה שמשום מה לא נשרקת על ידי החבר'ה באפור

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:38:25

והארדן מתלונן על כל שריקה, לא מבין איך אנשים מסוגלים לצפות בבני אדם האלה משחקים משחק בצורה כזאת.

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:40:11
Reply to  עמירם

אני לא מסוגל.. רותח כאן מעצבים 🙂

etayle
etayle
17/05/2018 5:38:38

קרי פשוט לא טוב מול הגנת החילופים, זה היה גם נגד אוקלהומה/קליבלנד ועכשיו יוסטון.

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:40:00
Reply to  etayle

קארי פשוט לא מצא את הקליעה שלו עדיין בסדרה הזו. משחק קודם הוא חדר יפה לסל מול הארדן.

וגם קליי לא בעניינים.

יוסטון מצליחים להקשות על שניהם היום

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:40:09
Reply to  etayle

קרי החטיא שלושה לייאפים שהוא לא מחטיא כשהוא עצמו, והוא לא קלע שלשה אחת, זה לא קשור להגנה של יוסטון.

לברון מפליץ על יואל
לברון מפליץ על יואל
17/05/2018 5:39:09

לאהוד את יוסטון זה מגעיל

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:39:32

אדמינים. לא הגיע לחסום את "לברון מםליץ על יואל"? הוא מטנף על גולשים אחרים ללא הרף מאז אתמול.

רפיקי
רפיקי
17/05/2018 5:40:19

עצומה
דוראנט לדין על
הןצאת הכיף מהמשחק
הפיכת הקבוצה הכי מהנה בליגה למשעממת
גורם לאוהדים לקום סתם בבוקר

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 5:40:50

שמעון אני שמח שבסדרה הזאת אתה בעד הקבוצה הנכונה.
שחקן חיזוק מפילי, אתה תהיה הסימונס שלנו

דורון
דורון
17/05/2018 5:41:44

הבאתי את המזל לטאקר, דאנטוני שמע לי ברוטציה, הניצחון בזכותי, מה רק רבע 3

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 5:42:07

אני לא מבין שני דברים:
1. כמה פעמים הארדן צריך לעבור את סטף בקלות עד שסטיב קר יבין שהוא לא יכול לשמוא=ר על הארדן?

2. כמה עוד סלים צריך דוראנט לקלוע עד שדאנטוני יבין שהארדן לא מסוגל לשמור עליו?

אני לא מבין. האם הם חסרי מושג, עוורים, או מה?

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 5:44:48
Reply to  מנחם לס

מי יכול לשמור על דוראנט?

ברור שהארדן הוא האופצייה הכי גרועה, אבל אתה בכל מקרה תקבל ממנו בראש. לכן, לא עדיף שהשומרים הטובים יותר יישמרו על האחרים שניתנים לשמירה?

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 5:42:13

סמיילי, ראיתי רק עכשיו את התגובה על בודנהולצר ובלאט.
מסכים עם הכל. אדמח לבלאט בטורונטו, אך אני כבר לא רואה את זה קורה. שים לב שגם שמו מתחיל לדעוך מהדיווח על מועמדים.
מאמנים רבים "הורידו מכבודם" והלכו להיות עוזרים בכדי להתקדם בליגה. הריי לנו מסינה. ואם זה לא מספיק, ד'אנתוני אפילו בחר להיות בעיקרון עוזר בפילי לאחר המשרה בלייקרס.
לפי הטענות, האגו הוא שהפיל את בלאט בקאבס (סיבה אחת מיני קבות כמובן). עדיף לשים אותו בצד לפני שיפיל אותו גם הפעם.

לגביי הקינגס – נחיה ונראה מה יעשו…ההיגיון אכן אומר שדונצ'יץ' יילך בסוף לסאנס (בגלל הקשר עם קורושקוב) ומכאן יגיע אייטון לקינגס.
חבל רק שסנטרים רבים שנבחרו במקום ה-2 לא ממש הצליחו בליגה לאורך ההיסטוריה (מספרי 2 באופן כללי לא ממש הצליחו).
נראה מה יקרה…לאייטון יש את היכולת לשבור את הנאחס במיקום בחירה.

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:46:35
Reply to  יונתן .S.

1. אני ממשיך ואומר שלבלאט יש סוכן חזק שדוחף אותו אבל כנראה ב-NBA לא ממש מחזיקים ממנו. "הבעיה" של בלאט זה שהוא רוצה רק מאמן ראשי ולא מוכן להיות עוזר (הוא חושב על כך שהוכיח את עצמו בקאבס, ופוטר שלא בצדק).
2. שחקנים טובים יתפתחו להיות שחקנים טובים. אני מאמין שאם אייטון כזה טוב אז לא משנה איפה יבחר ויממש את הפוטנציאל שלו.
אני חושב שהקינגס צריכים גבוה ולכן אם דונציץ' לא נבחר ראשון אניח חושב שהוא יפול ל-3-5.

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:42:23

דוגמה טובה לאופנסיב פאול (גורדון) שהסתיים משום מה בשריקה לטובתו

קלמנטה
קלמנטה
17/05/2018 5:42:40

יוסטון טובים היום יותר ללא הארדן

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 5:43:44

אף אחד לא יכול לעצור לחלוטין את דוראנט, אבל ניתן לנסות שחקן גבוה כמו קפלה למשל.

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 5:45:17
Reply to  מנחם לס

רשמתי לך למעלה את דעתי על כך.

יהונתן
יהונתן
17/05/2018 5:44:06

אוקלהומה נראית טוב!

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:44:51

לכל מי שקופץ עכשיו על השריקה לאריזה – כל פעם שדוראנט עם הכדור יש עליו 3 עבירות לפני שהוא בכלל מתחיל תנועה..

יונתן .S.
יונתן .S.
17/05/2018 5:45:53

זיו, אתה אוהד סקרמנטו, לא?

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:50:30
Reply to  יונתן .S.

לא, זה זיו אחר

etayle
etayle
17/05/2018 5:45:01

היכולת של לוני לחטוף סלים על הראש מדהימה

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:45:52
Reply to  etayle

אמת

נאיבי

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:45:54

אני לא מבין, לדחוף עם היד כשמנסים להכנס זה חוקי?

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:47:22
Reply to  עמירם

אל תשתגע.. אתה צודק חביבי

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:46:58

כל חדירה של הרוקטס – שריקה

ומצד שני? דוראנט מקבל פיצוץ אחרי פיצוץ אחרי פיצוץ.

סגרו את הסיפור

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 5:52:28

אולי די כבר יא חבורת בכיינים? אם כבר השריקות הגבוליות הלכו היום לגולדן סטייט. תנסו לכתוב משהו אחד מלבד תלונות על השיפוט

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 5:53:39

אני מקווה בשבילך שיש לידך חבילה של מגבונים. לנגב את הדמעות. בוכה על השיפוט מתחילת המשחק.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
17/05/2018 5:47:28

הרוקטס לא מפסידים היום את המשחק.
השאלה היא האם הם מסוגלים לתת כזו הגנה כם במפרץ?
אני בספק גדול.

etayle
etayle
17/05/2018 5:47:52

ההפרש זה לא הבעיה, אבל לא נראה שגולדן היום יכולה לעשות את זה.

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:48:35

נראה שיהיה פה רבע לפרוטוקול. עושה רושם שהרוקטס סגרו את הסיפור למשחק הזה.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 5:48:54

מי שהתלונן על הארדן שבוכה על כל שריקה, דוראנט עושה בדיוק אותו דבר. ובצורה יותר דוחה אפילו כי יש תחנונים בבכייה שלו לזיברות.

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:50:39
Reply to  מנחם לס

מנחם.. דוראנט מקבל פיצוצים על ימין ועל שמאל ומקבל על כל 5 פיצוצים שרקיה אחת.

הארדן מקבל 5 שריקות על פיצוץ אחד.

זה ההבדל.

ולגבי בכיינות – זאת הפכה לרעה החולה של הכדורסל האמריקאי.

עמירם
עמירם
17/05/2018 5:50:59
Reply to  מנחם לס

מנחם, אם היה לי זמן הייתי מראה לך סרטון של הארדן שמשחק אותה מופתע, לעומת דוראנט שבכלל מדבר עם האח של כריס פול בקהל שמקלל אותו.

p
p
17/05/2018 5:51:20
Reply to  מנחם לס

+1

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:48:58

איזה מאמן מוריד את גרין, קארי ות'ומפסון י-ח-ד לספסל במצב כזה??

לא ברור מה הסיפור שלו.

16 הפרש רבע אחרון. מהבור הזה, בחוץ, יהיה להם קשה לצאת

Itzko
Itzko
17/05/2018 5:49:59

זה בגלל החילוף שהארדן עושה והוא מכריח את את קרי לשמור עליו. בצדק קרי לא יכול לשמור עליו

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 5:51:04

16 בכניסה לרביעי אינו פער בלתי ניתן למחיקה. הווריורס כבר עשו את זה יותר מפעם אחת, וזכורה לטוב הפעם מול הקליפרס עם פול .
אבל בשביל זה צריך הגנה מעולה ואת 2 האחים ספלאש בערב קליעה טוב, ולא נראה שזה יקרה היום .

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:51:20

קארי ותומפסון לא הופיעו היום (עד עכשיו… לשלושה רבעים הראשונים…)

etayle
etayle
17/05/2018 5:51:52

קרי מחטיא בכח

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 5:52:18

בתלונות על שיפוט ג״ס ניצחה ברבע השלישי 9-0

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:02:49

עיוור.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 6:12:26
Reply to  עמירם

זה לא קשור לעיוורון, פה ושם ישנן טעויות שיפוט. אבל אוהדי ג״ס מתלוננים פי שניים ויותר מאוהדי קבוצות אחרות

מוש השור
מוש השור
17/05/2018 6:14:59

פי 2??? 😂😂

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 5:52:19

פי ג'יי אימפריה שיעשה לגולדן מה שעשה למכבי

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
17/05/2018 5:52:31

קר הולך על כל הקופה

אופיר
אופיר
17/05/2018 5:52:37

סטף הבריא…

דורון
דורון
17/05/2018 5:53:46

דונקי השתתק

דה שוט
דה שוט
17/05/2018 5:54:13

גורדון וטאקר זה הסיפור הערב. קרי ממשיך להוריד חלודה, חשוב להמשך הסדרה

Smiley
Smiley
17/05/2018 5:54:57

קארי בא לרבע הרביעי לשפר סטטיסטיקה 🙂

גורדון זה הגרסה (הפצועה) המוקדמת של אולדיפו…

רפיקי
רפיקי
17/05/2018 5:55:12

ברוך הבא ספף קרי

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:56:38

עוד שריקה מבישה

יש שריקות פוליטיקלי-קורקט

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
17/05/2018 5:56:41

טעות להכניס את דוראנט . יעצור את השטף בהתקפה .

etayle
etayle
17/05/2018 5:56:55

פול חשוב ליוסטון כמו קרי לווריוס. שחקן מדהים.

Adisu
Adisu
17/05/2018 5:57:25

הנחש מDC קיבל חותמת סופית על בעלות הקבוצה
..תם ונשלם.
באוקיסי הוא לא יצליח לקחת בעלות כי יש שם ערס לא קטן
בג"ס יש את "בני הטובים" קרי וקליי הנילי ונילי של הכדורסל ….לא קשה לחתור תחתם.
גרין זה ערס עם מח של ציפור אז אין בעיה לעבוד גם עליו

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:12:21
Reply to  Adisu

לגמרי הוא רצה להפוך את ראס והארדן לצוות מסייע והם אמרו לו ביג פאק יו. גרין מראש רצה להיות הכלבה שלו הוא לברון הייטר. לצערי הוא יקח כי הם טובים מידי אבל אם יוסטון יעשו נס אני רוקד סטפס עם לורד אוף דה דאנס

אופיר
אופיר
17/05/2018 5:58:15

יוסטון מוותרים על המשחק המהיר שהביא להם את היתרון הגדול ויורדים לבונקר… טעות

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 5:58:44

אם כריס פול באמת פצוע, ואם כריס פול ימשיך לשחק – זה ייגמר רע עבורו.

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 5:58:53

אם יוסטון לא יחזרו למשחק המסירות שנתן להם יתרון, הם עוד יפסידו את המשחק. הבידודים של כריס פול והארדן לא עובדים

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 6:02:22
Reply to  מנחם לס

השלשה של טאקר סיימה את המשחק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 5:59:45

אריק גורדון טופ 7 יא שרליל

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:00:01

10 הפרש לטובתך והלב מחמיץ פעימה. זה מה שגולדן סטייט עושה לך.

דורון
דורון
17/05/2018 6:04:16
Reply to  אפלטון

בשל הטפה לצניעות לא יכול לנבא בוודאות, אחרוג ומבטיח זה של יוסטון, הנחישות שלכם גבוהה משלנו

etayle
etayle
17/05/2018 6:00:04

בוקרטוב בוקר טוב

דורון
דורון
17/05/2018 6:01:02

גורדון חלום

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 6:01:13

קארי במו ידיו, עם כל הרצון הטוב, החריב לווריירס את המשחק הלילה.

הוא יהיה הראשון להודות על כך במסיבת עיתונאים אחרי המשחק

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:01:13

תם הטקס

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 6:01:51
Reply to  Smiley

התכוונת תם משחק 2

עכברוש
עכברוש
17/05/2018 6:01:21

עכשיו זה נגמר, עם השלשה.

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 6:01:34

גיים אובר

דה שוט
דה שוט
17/05/2018 6:01:53

תם הטקס. הדבר הכי חשוב במשחקים כאלה זה צוות מסייע. אלא אם כן יש לך שלושה כוכבים. מחכים לקרי.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:10:52
Reply to  דה שוט

מחכים לתומפסון…

קארי נתן כמה מהלכים אומללים, אבל עדיין 7+7 באסיסטים וריבאונד

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:02:20

פי ג'יי טאקר! איזה מלך

אבי
אבי
17/05/2018 6:02:45

פי גיי טאקר ענקקקק

אופיר
אופיר
17/05/2018 6:02:54

יכול להיות שיוסטון עלו פה על משהו…. משחק 3 יתן תשובה

Adisu
Adisu
17/05/2018 6:04:57
Reply to  אופיר

לא עלו ולא נעליים.
קרי וקליי לא פגעו מה3…זה כל ההבדל.
עוד יספרו שהארדן עצר את קליי או את קרי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אופיר
אופיר
17/05/2018 6:07:38
Reply to  Adisu

חולק עליך… הכניסו את טאקר אריזה וגורדון לגמרי לתוך המשחק

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 6:03:11

כל הכבוד ליוסטון. נראה שהמשחק הזה גמור.
מבחינת כריס פול, מזלו שהמשחק הבא רק ביום ראשון.

etayle
etayle
17/05/2018 6:03:11

איך תמיד יש תחושה שקליי הופך לרול פלייר במעמדים האלו?

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 6:04:02
Reply to  etayle

הפלאש בראדרס הפכו לרול פליירס. מה לעשות..

זיו פנמה
זיו פנמה
17/05/2018 6:03:34

משחק 3 ייגמר ב40 הפרש לווריירס

133זיו פנמה
133זיו פנמה
17/05/2018 6:03:50

137-97

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 6:04:48

ועדיין אתה בטח תבכה על השיפוט

.איתי.
.איתי.
17/05/2018 6:50:39

LOL

זיו פנמה
זיו פנמה
21/05/2018 4:59:16

אה אה

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 6:03:38

מישהו כתב 'גורדון חלום'. גורדון זורק באין ברירה בשנייה האחרונה והיום הוא בנזונה בר מזל

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
17/05/2018 6:03:39

הרבע התחיל טוב . סטף התחיל ליהנות עם קליי עד שנכנס דוראנט

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:05:54

דוראנט החזיק אתכם כל המשחק, והמשחק הקודם. היה ענק בסדרה עד עכשיו.
פשוט הערב רק הוא הופיע משלושת ראשי ההתקפה, וזה ההבדל.

שעיה
שעיה
17/05/2018 6:04:02

מישהו כבר כתב שדוראנט לא מנצח משחקים. הוא יכול לקלוע 50 וזה לא יעזור. אגב כמו לברון, יש לו מגבלת תפוקה בגלל שמתעייף מהר.

p
p
17/05/2018 6:04:36

טאקר גורדון ואריזה פשוט מעולים היום.
עושים בדיוק את מה שצריך.
פול והארדן באזור ה40% מהשדה ו20% מה3 ועדיין פול במשחק מעולה.

דורון
דורון
17/05/2018 6:05:01

בשל הטפה לצניעות לא יכול לנבא בוודאות, אחרוג ומבטיח זה של יוסטון, הנחישות שלכם גבוהה משלנו

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 6:05:07

הגיע הזמן לגארבג' טיים

etayle
etayle
17/05/2018 6:05:16

איך זה לא פאול על הארדן?

etayle
etayle
17/05/2018 6:05:51
Reply to  etayle

אה שרקו אחרי שעה

דורון
דורון
17/05/2018 6:05:37

לאפלטון

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 6:06:05

קווין דוראנט הוא הבכיין הגדול ביותר בכדורסל.

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:18:39
Reply to  מנחם לס

לגמרי הוא גם מעט מאחורי גרין בטכניות

מחפצה מנמצה
מחפצה מנמצה
17/05/2018 6:06:08

אפשר להכניס את זאזא

133זיו פנמה
133זיו פנמה
17/05/2018 6:06:40

לכל מי שלא מצא סיבה למה קשה לאהוב את הארדן

ההצגה הזאת..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 6:06:41

מי זה היה שסיפר לי ש ויגינס > גורדון ?

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:17:43

סלים שיידי הגיע למשחק 1 מתוך 10. נקווה שהוא לא כמו גי אר ועכשיו נחכה לו עוד 10 משחקים. הוא מפתח בסידרה הזאת ומאד מאכזב בפלייאוף הזה אותי.

אבי
אבי
17/05/2018 6:07:28

כמה שאני שונא את גרין רק אלוהים ואשתי יודעים… מלוכלך

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:16:15
Reply to  אבי

חח גם אני. אני לא שונא הרבה שחקנים אפילו מעט מעט מאד אבל גרין הוא המוביל שבהם. לא בגלל הלכלוך בגלל שמחשיבים אותו לאולסטאר.

דורון
דורון
17/05/2018 6:07:37

הארדן עף על השופט חחח

מנחם לס
מנחם לס
17/05/2018 6:07:45

יהיה פלגרנט 1

etayle
etayle
17/05/2018 6:08:07

יוסטון ב42% לשלוש

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:08:35

מה ההבדל בין פלייגרנט לטכניות מבחינת הרחקות או שזה אותו דבר?

אסף
אסף
17/05/2018 6:08:47

לא פלגרט הפאול האחרון של גרין??? מה יש לבדוק פה? זרק את אריזה בדחיפה מלוכלכת של תסכול סתם

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:14:34
Reply to  אסף

זה מלוכלך? ראית את המרפק של כריס פול בדוראנט במשחק הקודם?
הדחיפה של גרין לא היתה מסוכנת לרגע ולא יכולה לפצוע אף אחד.

דורון
דורון
17/05/2018 6:09:14

דונקי מטומטם שלנו ילד שצריך צומי, מתבייש

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 6:10:35

זאזא על הפרקט והארדן גם.. שלא יהיו אחרי זה תלונות !

דורון
דורון
17/05/2018 6:14:03

חח זאזא לא כדורסלן תבינו, זה בשביל יחסי חוץ עם גרוזיה

השועל
השועל
17/05/2018 6:10:36

גולדן באו במוד של עשינו את שלנו במשחק ה1,בשילוב של משחק מדהים של הצוות המסייע של יוסטון+האסל ללא פשרות שלהם, וזה התוצאה.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:11:20

זאזא!!! מוכיח שהוא חייב דקות משחק…

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:13:02
Reply to  Smiley

חחח גדול. בד לאק זאזא מוכן

אופיר
אופיר
17/05/2018 6:12:18

קווין דוראנט משחק כמו מס' 9 בכדורגל… 38 נקודות אפס אסיסטים

etayle
etayle
17/05/2018 6:12:27

קרי היום היה חלש בהתקפה וזוועה בהגנה. מאמין שבמפרץ הוא יראה אחרת.

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:12:37

טוב דאנתוני אם היה זמן לאנדרסון וג'ונסון לקבל דקות זה עכשיו.

שמעון
שמעון
17/05/2018 6:14:07
Reply to  אפלטון

אמרתי לך לפני תחילת הסידרה שכח מאנדרסון. זה לא סידרה בשבילו הוא כמו קורבר רק יהרוס בהגנה .

דורון
דורון
17/05/2018 6:15:21
Reply to  אפלטון

נכון, ושאני חצי מבטיח זה מתקיים, חח

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:26:24
Reply to  דורון

דורון אתה הקמע שלנו

דורון
דורון
17/05/2018 6:43:52
Reply to  אפלטון

צחקתי בקול קטונתי , תודה חחחח

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:12:49

כל הכבוד ליוסטון, הרבה פחות מהארדן השחקן המגעיל והרבה יותר מטאקר, אריזה וגורדון שחקנים שמשחקים באמת אגרסיבי וקבוצתי ולא רק למראית עין כמו הארדן.
אם ככה הם ישחקו כל משחק אני ממש אשמח אם הם יעלו, רק שזה לא מגיע להארדן וכריס פול שמשחקים מלוכלך, דוחפים עם היד בכל כניסה שלהם לסל, מנסים לרמות את השופטים כל הזמן במקום לשחק את המשחק.
כל הכבוד לגורדון, טאקר, אריזה והאפלה שניצחו את המשחק הזה.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:15:22
Reply to  עמירם

אתה מבין שכדורסל זה ספורט עם מגע ומשחק פיזי…

לא נוח לך עם הפיצוצים לך לשחק כדורעף… יש רשת באמצע

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:17:36
Reply to  Smiley

מגע פיזי עם הגוף או עם יד קרובה לגוף, תבדוק את החוקים, לפנות לעצמך מקום עם היד זו עבירה.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:20:12
Reply to  עמירם

קובי בראיינט בתגובה: "you soft baby you soft"

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:45:35
Reply to  Smiley

אתה פשוט לא מבין את חוקי הכדורסל. עמירם אומר את הברור מאליו.
כל המשחק בליגה הזאת הולך נגד המגע הפיזי הטבעי בכדורסל, אבל מאפשר מגע פיזי לא טבעי של דחיפה עם היד בהתקפה.
כל המטרה זה לתת יתרון לבייבי של הליגה, ולתת יתרון להתקפה מול ההגנה. הכל משיקולי כסף.
אבל אם אתה מתעקש להיות עיוור אף אחד לא יכול להכריח אותך לפקוח את העיניים.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:56:37
Reply to  Smiley

אז אם אלה החוקים, אז הם משחקים לפי החוקים.

החוקים מאוד מקלים עם ההתקפה בשנים האחרונות כדי שיהיה סקור גבוה וקצב מהיר.
ומסכים שדי "סרסו" את ההגנה החזקה.

הכוכבים מקבלים את השריקות כי הם הכוכבים וכל שופט יסביר את זה (והסביר). שחקנים קונים כרטיס בשביל קארי, דוראנט, לברון והארדן ולא כדי לראות את אריזה או קווין לוני.

לא כל מגע הוא אופנסיב ולא כל דבר שורקים. החיפוש הזה בכוח לשריקות נגד "האויבים" שלכם לא מוציא אתכם טוב.

דה שוט
דה שוט
17/05/2018 6:14:33

דוראנט עם 38 ב-60%
קליי עם 8, גרין עם 6 וסטף בשלב זה משחק בעיקר בדביל עצמו (חלודה, חזרה וכאלה). צריכים להתעורר בגולדן סטייט, משחק 3 יהיה אש.
כל הכבוד ליוסטוניה! באו עם הפרצוף הנכון. טאקר, אריזה וגורדון – מספרים הזויים לצוות מסייע.

אופיר
אופיר
17/05/2018 6:14:42

הכניסו את ג'ו ג'ונסון בשביל באזר-ביטר…

יותם
יותם
17/05/2018 6:14:49

וואלה לא האמנתי שיוסטון ככה ייתנו בראש לקליבלנד

Angel Eyes
Angel Eyes
17/05/2018 6:14:57

גרין עושה עבירות מסוכנות

עמית מ''מ
עמית מ''מ
17/05/2018 6:15:49

א מוטה שם לייאפ!! 1-0 ליוסטון בגולים

אבי
אבי
17/05/2018 6:16:35

ההרכב הזה של יוסטון מנצח את ההרכב הזה של גולדן 40 הפרד…. חולה על שחקני הספסל של הרוקטס

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 6:16:56

אמבה מוטה קלע לייאפ!! יחי הגארבג' טיים.

p
p
17/05/2018 6:17:38

אין בי חיבה עזה לווסטברוק ולא שנאה עזה לדורנט.
דבר אחד אף פעם לא הבנתי, למה תמיד הפילו את כל התיק של משחק הבידודים באוקלאומה על לווסטברוק. אני חושב שלדורנט היה חלק בעניין לא פחות.
משחק ראשון, דורנט עם 37 נקודות ב40 דקות על 27 זריקות ואסיסט בודד.
משחק שני, דורנט עם 38 נקודות ב35 דקות על 22 דקות ו0 אסיסטים.
מעבר ליעילות סופר יעילה (וואו!!), זה לא שאין לו למי למסור. אסיסט בודד בשעה ורבע נטו על המגרש..

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:19:16
Reply to  p

אתה צודק, לא ככה מנצחים, ואני בטוח שזה ישתנה במשחק הבא.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:21:19
Reply to  p

מי הפיל את זה רק על ווסטברוק? מאז ומתמיד טענתי נגד שניהם, ושהם התאימו זה לזה (ולכן ייחלתי לכשלונם).

p
p
17/05/2018 6:23:44

לא טענתי את זה עלייך.
היו לא מעט שטענו שכשדורנט עבר זה כי הוא רצה ללכת לקבוצה שמשחקת קבוצתי ולא לסבול מווסטברוק האגואיסט, כי דורנט בטבעו הרבה יותר קבוצתי.
לטעמי, זה הוכח אחרת, כפי שאתה אומר.

etayle
etayle
17/05/2018 6:27:25
Reply to  p

דוראנט החזיק אותם ברבע השלישי לבד. קצת לא הוגן לבא לשחקן בטענות שאף אחד בקבוצה שלו לא פוגע. כשקרי וקליי חמים, דטראנט יודע לזוז לצד.

p
p
17/05/2018 6:30:31
Reply to  etayle

לא באתי אליו בטענות.
הבאתי נתון. אני טוען שהוא משחק אייסו בשני המשחקים הללו.
ואם קליי וקרי היו חלשים היום, לפחות קליי היה ממש לא חלש במשחק 1.

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:34:13
Reply to  etayle

כל אוהד גולדן יודע שיש קבוצה של דוראנט, וקבוצה של קארי. כשקארי לא במאה אחוז אז זאת הקבוצה של דוראנט. וזאת קבוצת הבידודים.

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:31:56
Reply to  p

הוא לא הרבה יותר קבוצתי, הוא הרבה יותר יעיל.
לכן האגואיסטיות שלו הרבה יותר נסלחת ובצדק.

etayle
etayle
17/05/2018 6:38:04

להשוות את דוראנט לראס מר 30% זה מופרך. אני חושב שהוא הפתרון לא הבעיה. קר צריך לצוות את דוראנט עם המחליפים ותספלש ביחד.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:18:26

דקות אחרונות בסגנון מחניים בקיבוץ. כל אחד לוקח כדור ומעיף לסל

נתן גולד
נתן גולד
17/05/2018 6:18:26

יוסטון הייתה צריכה להבין שהם אנדרדוג בסדרה וכאנדרדוג הם צריכים לבוא לשרוט ולהילחם. משחק קודם הם עדיין לא היו במוד של אנדרדוג. הם עשו את זה במשחק הזה. בנוסף, הצוות המסייע של יוסטון שיחק מצויין וכל הלוחמים מלבד דוראנט תפסו יום בין בינוני לגרוע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:29:44

המסקנות שלי מהמשחק:

– קארי רחוק מלהיות בריא וזה אכן גורם מכריע עבור גולדן.

– עמירם וזיו צודקים לחלוטין, פול, הארדן וגורדון שלמד מהם עושים עבירת תוקף עם היד בכל כניסה.
לברון הוא זה שהכניס את התנועה למיינסטרים ואחרים באו בעקבותיו אחרי שראו שזה עובר בלי שריקות.

– הארדן את פול שחקנים ואנשים מבחילים. בחיים לא הייתי מסוגל לעודד אותם, גם אם היו בקבוצה שלי.

– פול למד יפה את זריקת הראש אחורה. מצא מין את מינו.

– יוסטון עשו את שלהם וניצחו את המשחק היחיד שהם יכלו לקחת. בגולדן השיפוט יהיה שונה והם גם יעשו את השינויים שהם צריכים, באינטסיביות ובהתאמות.
ייקחו את השניים בבית ויגמרו את זה ביוסטון.

– עשיתי פוק ויצא לי קצת פרס, בחנתי את הכתם והוא מאוד מזכיר לי את לברון. יחד עם שיערות הערווה שנשרו עקב הצפייה ביוסטון הוא פתאום הפך להארדן.

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:47:17

כתוב בטעות כתגובה אליך נתן

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 7:03:56

-איך אתה יודע שהוא "רחוק מלהיות בריא"? הוא דווקא כל הזמן חודר לסל, מבחוץ הוא פשוט מחטיא. מעניין שמול הפליקאנס לא שמענו על כך.

– עמירם וזיו זוג בכיינים שעל מה שנם תרמו היום זה תגובות יללניות ומביכות על השיפוט. עמירם בכלל לא ראה את כל המשחק..

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 7:15:27

עברת להזיות. בטח שעמירם ראה את המשחק.

לא יודע לגבי נ"א, הוא שיחק בכלל? לא ראיתי.
לגבי הסדרה הזו ברור שהוא מוגבל. זו לא התנועה ואל לא החדירות ברמה הרגילה שלו. מאוד מזכיר את 2016.

לגבי הבכיינות לדברייך.
הבכיינות היא רק שלך.
יש נטייה לקיבוצניקים לשחק אותה גברים ולבוא בטענות לאנשים שמתלוננים על משהו.
אין שום פסול בלציין שיפוט גרוע או מגמתי כשזה מפריע ופוגם בספורטיביות.
יש הרבה פסול בניסיון להשתיקם.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 7:31:57

אשך, צריך להאכיל אותך עם כפית?
לך לתגובה 117 לגבי עמירם. הוא קם רק למחצית השניה.
בקשר לשיפוט- עמירם וזיו התבכיינו פה לאורך כל הבלוג החי על השופטים כמו שתי ילדות בנות 4 שגנבו להן את הסוכריה על מקל. מביך מאוד.
ולגבי קארי- תשמע, אני כבר רגיל לניגון איך כל פלייאוף הוא "פצוע ולא 100%". זה לא הפריע לו לשחק סדרה שלמה מול הפליקאנס. אתה לא שומע אותו מתלונן וההפך- הוא כל הזמן חודר, הרבה יותר מהרגיל. שחקן פצוע היה מסתפק יותר בשלשות אבל למה לא לפטור אותו "הוא לא 100%".
ג'יילן בראון מהסלטיקס נפצע בהמסטרינג בסדרה הקודמת; גם הוא "לא 100%". איכשהו תמיד קרי מקבל את ההנחה הזו.
מצטער אשך, שנאתך לאשך מעוורת אותך..

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 7:34:09

**שנאתך למזוקן מעוורת אותך**

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2018 7:59:49

אוקיי, אז הוא קם למחצית השנייה. אז מה? עדיין זכותו להתלונן על מה שהוא רואה במחצית זו?
לפעמים יש תלונות מוצדקות על השיפוט, ולפעמים זה גולש למחוזות התלונות מתוך אהדה.
היום התלונות היו לעניין לדעתי ברוב הגדול של המקרים.
בכל מקרה, זה לא משנה – לגיטימי להתלונן על משהו שמפריע לך במשחק, כמו שיפוט גרוע או לא הוגן לדעתך.
זה המקום.
לא לגיטימי לנסות להשתיק אנשים שמתלוננים על דבר בסיסי במשחק שמפריע להם.
זה הרבה יותר מונע-אהדה מאשר הצד שלהם.

לגבי קרי – הוא מוגבל, לא יעזור. בכל השנים של קרי בפלייאוף, מלבד 2016 ועכשיו, הוא היה נראה הרבה יותר דינאמי ואקספלוסיבי.
הוא פשוט לא מהחבר'ה שמתלוננים אז זה עובד מתחת לרדאר.
לא ניתן להשוות פציעת שחקן אחד לאחרת, זה עניין אישי.

לגבי שנאתי לזקן – היא גדולה, ויותר מדובר בבחילה (השנאה שמורה לשיקוץ).
אבל היא לחלוטין לא מעוורת אותי.
כשהיה את עניין הברך עם מיצ'ל, עם כל דחייתי לזקן ואהבתי למיצ'ל היה ברור לי מהרגע הראשון שזה שומדבר, ואף ציינתי זאת, ואפילו ציינתי שאני לא צריך ריפליי לשם כך.

no funny shtuff
no funny shtuff
17/05/2018 8:05:02

הרושם שלי הוא שזיו ועמירם אוהדים כבדים של הווריורס, ולכן כל הזמן התבכיינו על השיפוט כי הם לא הצליחו להסביר לעצמם איך הקבוצה הגדולה שלהם חוטפת בראש. זה הכל. זה לא ששניהם פיתחו פתאום חוש צדק.

וקרי- די, נו. כל שנה מחדש- הוא לא כשיר, הוא פצוע, תחליקו לו, זה לא הוא- זה אתם.
די. הקבוצה היא של דוראנט, משחקים בשביל דוראנט ומחפשים את דוראנט כשצריך סל. הווריורס פיתחו תלות גדולה מדי בדוראנט.
זה לא קשור לבריאות של קרי.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
17/05/2018 6:19:34

קארי גארבג'

פצוע – שב עם המאתיים מיליון על הספסל, ותנוח.
לא פצוע – כדאי שתתאפס על עצמך.

קר- אין טעם לשים את קארי וקליי עם גרין ביחד עם דוראנט,
אם זה הולך להיות אייסו כל הלילה. הוא יכול לעשות את זה גם עם
זאזא, ווסט, ועומרי כספי על הפרקט.

איך ג'ורדן בל לא מקבל דק' בסדרה של פיטבולים נגד אמסטפים ?

שעיה
שעיה
17/05/2018 6:23:05

בלי קליי וקארי לגולדן סטייט אין מה לחפש. דוראנט יכל להיות שחקן על במזרח. במערב הוא לא שחקן מנצח. רכב שנים על ווסטברוק ועכשיו רוכב על סטף וקליי.

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:24:18

אני מקווה שהסדרה הזאת תגמר כבר, לא מסוגל לצפות ביוסטון, שינצחו ויזכו באליפות ונמשיך לשנה הבאה.
אם הייתי רוצה לראות משחק אחד על אחד הייתי הולך למגרש בשכונה.

האשך טמיר המקורי
האשך טמיר המקורי
17/05/2018 6:37:26
Reply to  עמירם

1+

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:25:08

סיפור המשחק זה הפורוורדים של יוסטון שהגיעו היום מול ההיעלמות של קארי + תומפסון.

הרוקטס באו עם האנרגיות הנכונות ושלטו בווריורס.

etayle
etayle
17/05/2018 6:25:40

כל מי שעלה לפארקט מצד הווריוס חוץ מדוראנט היה חושך התקפית. הגדילו לעשות לוני וווסט שהיו טובים בהתקפה של יוסטון. אני חושב שכל מי שמתלונן על סגנון המשחק, לא זוכר שגם בפליאופים לפני דוראנט( במיוחד מול אוקלהומה וקליבלנד), הסגנון של הווריוס לא היה מזהיר, קרי וקליי היו פשוט בכושר מפחיד וזה נכנס,ובאותה תקופה הספסל היה גומר להם משחקים.

הייט אשברי
הייט אשברי
17/05/2018 6:27:07

להרגיע. אמרתי לפני הסדרה סוויפ ג'נטלמני . זה מה שיהיה . הלוחמים יעלו ל-3 :1 ב-2 משחקי הבית וישלימו את העבודה בטיוטה סנטר.

עמירם
עמירם
17/05/2018 6:28:40

לדעתי יהיה 4-2 במשחק 6 כי זה טוב לאן בי איי

bobby
bobby
17/05/2018 6:28:33

אוקיי, אז הפעם החלטתי לקום למחצית השנייה ולשם שינוי גולדן סטייט לא הצליחו להשלים את ״ריצת הרבע ה-3״ שלהם.
למרות שהובלנו ב-16 עם סיומו, חששתי בתחילת הרביעי שהם מתחילים לרוץ, ובמצב של יתרון 100-89 גורדון דפק שלשה דיי קשה על גרין, ומשם התחילה הריצה שסגרה את המשחק.

סך הכל ניצחון מעולה לרוקטס! במיוחד בהתחשב בעובדה שהלחץ עליהם היה אדיר הלילה. מהבחינה הזאת זה קצת מזכיר לי את גיים 3 מהסדרה מול יוטה – הגענו למשחק בשוויון 1-1 אחרי ההפסד במשחק 2, ועם כל הליץ מאובדן יתרון הביתיות והקהל החם ביוטה, השחקנים פשוט התנפלו על המשחק מהכדור הראשון. אז גם הלילה, בידיעה שהפסד והלך עלינו, זה מדהים שהם הצליחו לברוח ככה ברבע הרביעי.

הרוטציה דיי קוצרה במשחק הזה, אבל לפני שבאים בטענות לדאנטוני חשוב לזכור שהמשחק הבא הוא בראשון! כך שיש 3 ימי מנוחה שלמים, ולכן אני יכול להבין למה דאנטוני בחר לשחק כך. אבל כמובן שאם הוא בונה פה על סדרה ארוכה, הוא יהיה חייב לתת לבה אמוטה ואנדרסון עוד דקות, ולא רק בגארבג׳ טיים.

Smiley
Smiley
17/05/2018 6:42:31
Reply to  bobby

אנדרסון לא מתאים לסדרה הזו.
דאנטוני משחק עם רוטציה קצרה כי זה טוב לא שכולם נשארים חמים, ושיש לו ימים למנוחה עוזר לו.
הבעיה אם תהיה בעיית עבירות או חלילא פציעות והרוטציה תאלץ להתרחב אל שחקנים שלא שיחקו הרבה

etayle
etayle
17/05/2018 6:28:50

דוראנט על 22 זריקות( ו5 איבודים). האאדן עם יותר זריקות. אבל הוא כמו ראס שזורק 40 זריקות למשחק.

אפלטון
אפלטון
17/05/2018 6:31:16

טוב, הסדרה עדיין חיה אבל עכשיו צריך לגנוב משחק באוראקל. שיהיה לנו בהצלחה…
רק שכריס פול יתאושש עד המשחק הבא ויביאו אותה רמת אינטנסיביות ונשמור על סיכוי

דורון
דורון
17/05/2018 6:36:08
Reply to  אפלטון

רבע הבטחה שלי הפכה להבטחה, בטח בדורון.. בהומור עצמי הפוך קבוצה מדהימה, כל הכבוד לכם

דורון
דורון
17/05/2018 6:32:56

אהבה חזקה פי מיליון משנאה אוהד גולדן, נהנתי מאד מיוסטון ואף עודדתי ושמחתי בשביל אפלטון ברך [טאקר] שגיא נאור בובי עגל ובשביל היופי של הקבוצה שממול ששיחקה ביופי אלוהי, ברכות ובהצלחה

etayle
etayle
17/05/2018 6:39:51

הבעיה שלווריוס אין מי שיחזיק תקבוצה שדוראנט בחוץ. זה בד"כ קרי, מאמין שבהמשך זה יהיה קרי

דורון
דורון
17/05/2018 6:40:01

תודה לכל הכותבים המסקרים, והמגיבים נתנו שירשור טוב פלוס הומור טוב, אחלה ימים לכולכם

etayle
etayle
17/05/2018 6:43:27

אני אגיד שוב, אם פרסטי היה מהמר על הארדן ודוראנט במקום ראס ודוראנט…

Adisu
Adisu
17/05/2018 6:54:22
Reply to  etayle

אם לסבתא……
קשקוש בלבוש

Adisu
Adisu
17/05/2018 6:53:28

להארדן יש במרתפי הטויוטה סנטר פקולטה למשחק הרמאות שבו הוא מעביר בתור פרופסור וזן מאסטר (מתאים לו עם הזקן) שיעורי התנהגות והצגה לשופטים .
מצטייני הסמסטר כרגע הם גורדון וכריס פול.

.איתי.
.איתי.
17/05/2018 6:59:54

ציון לבלוג החי היום – 4.5

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
17/05/2018 7:52:51
Reply to  .איתי.

אז להשתתף או לא?

.איתי.
.איתי.
17/05/2018 8:38:00

תכלס היום קראתי אותו אחרי המשחק (שלא ראיתי) כדי להתעצבן. אבל לא באמת התעצבנתי.

חיים
חיים
17/05/2018 7:40:25

תגובה 41 ראתה את הנולד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
17/05/2018 8:02:16
Reply to  חיים

לא בדיוק, כל גולדן מלבד דוראנט לא הגיעה היום.