0 – 3 זה פיגור שב-NBA, לא הייתה קבוצה שהצליחה לחזור ממנו.
128 סדרות עבר הגיעו לתוצאה 3 – 0,
בכל אותן סדרות, הקבוצה המובילה, ניצחה את הסדרה.
למעשה, רק 3 קבוצות מתוך 128 הקבוצות שבפיגור 0 – 3 הצליחו לכפות משחק 7 (פעם אחרונה – עונת 2003, אז פורטלנד כפו משחק 7 בסדרה מול המבריקס),
ורק 9 קבוצות נוספות הצליחו להגיע למשחק 6.
זה משאיר את פילדלפיה ואת טורונטו בנחיתות מסוימת . . .
פילדלפיה סיקסרס (0 – 3) – בוסטון סלטיקס (3 – 0)
(01:00 לפנות בוקר)
ראו על הפנים של שחקני הסיקסרס שהם כבר לא מאמינים. רגע אחד הם על גג העולם, משוכנעים שיש להם את זה, אחרי אותו סל שוויון של בלינלי,
5 דקות אחר כך, בסיומה של ההארכה, נפלו פניהם.
חוסר אמון מוחלט.
הלילה שוב נפגשות 2 הקבוצות, שוב במשחק בפילדלפיה, שוב במצב בו הפער בין "הכישרון על הנייר", לבין התכלס,
הוא גדול כמו הפער בין פולץ' לתואר "רוקי העונה…"
הניחוש שלי למשחק הלילה:
הסלטיקס משחקים כדורסל נהדר, בסדרה הזו מול הסיקסרס. בראון חזר מפציעה, טייטום נראה כמו שחקן שיש לו ברזומה כבר כמה משחקי אולסטאר, רוזיר משכיח את הגעגועים מקיירי,
ואפילו סמארט מצליח להראות חכם (בזכות סטיבנס, כמובן…)
ועדיין –
כל אלו, לצד משחק בו אמביד נתן מספרי ווסטברוק, וסיומנס מנסה "לתת" למיצ'ל את ה-MVP,
הספיקו לניצחון דחוק אחרי הארכה.
הלילה, פילדלפיה ישחקו על הכבוד העצמי שלהם. אני רואה מצב בו סימונס יוצא מהאדישות, קובינגטון נושך ובועט, ואמביד מנסה להראות להורפורד שהוא בעל הבית של הפרקט בפילדלפיה.
כל אלו, לצד העובדה שבוסטון יודעים שהמשחק הקרוב יהיה בבית,
לדעתי יובילו לניצחון של הסיקסרס, ניצחון שישאיר לאוהדים טעם טוב בפה.
קליבלנד קאבלירס (3 – 0) – טורונטו ראפטורס (0 – 3)
(03:00 לפנות בוקר)
הראפטורס, הם כבר שלפו את הציפורניים, חידדו את המרפקים, ושאבו כל טיפה אפשרית של אנרגיה מהמאגרים, כבר במשחק הקודם.
וזה כמעט עבד. הם חזרו מפיגור של 17 נק' הפרש, כל הדרך עד לשוויון, 8 שניות לסיום, אחרי שלשה אדירה של אנונובי.
כל זה רק בשביל לראות את לברון מנצח עוד משחק, אחרי שבנונשלנטיות הוא קולע קרש סל מטורף, אחרי שהוא עובר מגרש שלם בכדרור.
הם, טורונטו, להבדיל מהסיקסרס, הם כבר שאבו את האנרגיה מהמאגרים. הם גמורים.
לצערם, ליריבה שממול מספיק ניסיון בשביל לדעת שהם חייבים לחוץ פעם אחת נוספת על הגז, בשביל להמשיך את הדרך, בשביל להרוויח את הזכות להיאבק פעם נוספת על האליפות.
הקאבס זקוקים לניצחון, בגלל שגם בוסטון על סף העפלה לגמר המזרח, ובוסטון, זו אחת הקבוצות הצעירות ביותר מבין המתמודדות בפלייאוף.
הקאבס?
הם הקבוצה הזקנה ביותר.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
לברון יתחיל את המשחק במצב "מסור". הוא יחפש להפעיל את לאב בצבע. הוא יחפש את הקלעים.
היה וטורנטו יישארו צמודים או יובילו?
אז נראה מחצית שנייה של "פלייאוף לברון".
במשחק בקליבלנד, לאור חוסר הרצון העז לטוס שוב לקנדה, אני חושב שהקאבס לא יחסכו במאמצים, ושאותם מאמצים יספיקו לניצחון נוסף בסדרה.
קל זה לא יהיה. אבל לדעתי, ניצחון – כן.
הבהרה:
פלייאוף לברון =
בסדרת הסיבוב הראשון מול אינדיאנה:
34.4 נק', 10 רב', 7.7 אס'.
בסדרה מול טורונטו:
35.7 נק', 8.3 רב', 11.3 אס'.
אחלה פריוויו, תודה. איתך בתחזית, מה שאומר שכנראה הכל יילך הפוך…
הארדן מלמד לשאוג חח https://www.facebook.com/ouriel.daskal/posts/10155793867278752
צחקתי ממש! תודה 🙂
למרות שאני אוהד סלטיקס מהמשחק הראשון שראיתי אותם ב-1961, לי ישנה המון סימפטיה לסיקסרס ולעיר פילדלפיה בכלל. יש לי המון הסטוריה ומשפחה שם (ישר מבת גלים, ומשפחת חותני ג'ייסון). אם זה היה תלוי בי, הייתי רוצה מאד שפילי תנצח את שני הבאים,ואז בשביעי הסלטיקס תנצח בבית.
פילי צריכה לנצח שלושה ברצף כדי לכפות משחק 7. התכוונת את השניים הבאים בנוסף להלילה?
מנחם, אם אתה אוהב את הליגה תייחל להפסד של פילי, לא רק מול הסלטיקס הערב, אלא בכלל. כל דבר חוץ מכשלון מהדהד ל-"תהליך" של הינקי יהיה אסון לטווח הארוך
טרסט דה פרוסס אל תהיה שלילי.
מה שיהיה שלילי זה שיהיו 8-12 קבוצות בליגה באיזשהו שלב של תהליך "הינקיי", והרי יקח איזה עשור עד שיבינו שזה לא באמת עובד (או לפחות לא שווה את הסיכון האדיר). אז כשלון מוחלט כבר בפעם הראשונה יחסוך את עוגמת הנפש
אני חושב שכל ארגון היה מתחלף עם פילי כרגע , אפילו להגיע למצב שהם נמצאים בוא כרגע עם מלא מקום מתחת לתקרת שכר+ שחקני עתיד + כבר נמצאים בחצי גמר מזרח.
לא משנה גם במידה והם יעופו 4-0 לבוסטון, עדיין אני חושב שכל מי שמסתכל על "התהליך" חייב להגיד שהוא מוצלח ביותר, תחשוב שבמקום פולץ השנה היו בוחרים את טאטום/מיצל , וכבר הייתה לך קבוצה משוגעת.
לעוף בסיבוב השני זה לא כישלון מוחלט. בטח לא כשיש לך 2 מהשחקנים הצעירים המבטיחים ביותר בליגה. לא רואה איך הפסד (אפילו סוויפ) ישנה את התוכניות של קבוצות אחרות שאולי מתכוונות להתחיל פרוסס משלהן.
מה בדיוק לא עובד? העונה זאת הוכחה שהתהליך עבד מצוין
+מיליון
ממליץ לצפות, על יכולת האימון של סטיבנס:
https://www.youtube.com/watch?v=1LXhuQTAIDw&ab_channel=BBALLBREAKDOWN
רואים שהשופטים לא ראו או התעלמו מעבירה ברורה של איליאסובה על טרי רוזייר ששמר על בלינלי שהשווה ושלח את המשחק להארכה… תודה נתן
לאורי ודרוזן לא יצאו בחיים ממחנה לברונקה. פילי גם לא ישרדו הלוואי שאטעה לגבי פילי.
אם התכוונת, בצחוק או שלא בצחוק למחנה טרבלינקה – אתה אדיוט חסר תקנה והנוכחות שלך כאן מבזה את האתר הזה
אם ב'במחנה לברונקה' התכוונת למשהו אחר – אז אפשר להתעלם מתגובתי
אם התכוונת להביא לכאן הנחה מהדמיון שלך ואז לתקוף את הכותב התמים כמו דוברמן – אתה אדיוט חסר תקנה והנוכחות שלך כאן מבזה את האתר הזה.
אם התכוונת למשהו אחר – אז אפשר להתעלם מתגובתי.
הקלידו את התגובה כאן…
😂😅😆
טמבל מי אתה ?
תודה על הפריוויו גיא!
מקווה לפחות לניצחון אחד של פילי או טורונטו. שתיהן עד כה היו שוות ניצחון אחד לפחות אם לא יותר, ופשוט עשו טעויות הזויות, בזמן שסטיבנס ולברון אמרו ״תודה רבה״ ופשוט מאוד – דאגו לנצל את כל הטעויות של היריב.
פילי מתחילה היום מהפך מהדהד !
הראפטורס היום מפסיקים עם הפאמפרס והמטרנה ומנצחים את השיקוץ
היום טורנטן יקבלו סימילאק
טורונטו זה כמו הילד שנגמל מחיתולים ואתה בטוח שזהו, אפשר להסתובב בלי מגבונים והנה שוב בורח לו
תודה גיא , היום כנראה ההתערבות בנינו תגמר 🙂
מה הייתה ההתערבות לאלו שלא ממש עקבו?
התערבתי עם גיא ועגל ממש באמצע העונה האם טורנטו תגיע לגמר המזרחי, ההימור של גיא התבסס בעיקר בעובדה שנכון לרגע ההתערבות לא נראה שקליבלנד תפגוש את טורנטו בכלל עד הגמר.
מההתחלה גיא טוען שטורנטו יפסידו מול קליבלנד , פשוט ההתערבות הייתה שהם כנראה לא יפגשו אותה ואז מול בוסטון/פילי הם היו פייבוריטים.
עם ממש מעניין אותך ההתערבות עם עגל
תגובה 37
http://www.hoops.co.il/?p=117104
תודה, מלובני.
אני מחכה בקוצר רוח להזדמנות לשלם את חובי.
(התערבות שכולה WIN/WIN . מה רע בלשבת על כוס בירה עם חברים?
ועוד כאלה שמדברים NBAית שוטף…)
כן אני אמרתי שאני כבר בעד שאיזה סופ"ש של גמר מערבי/מזרחי נזרום בתל אביב לבירה
חכו שאני אגיע. החוב שלי הולך טוב עם בירה
מההתחלה הרשע כתב שטורונטו יגיעו לגמר המזרח ללא סייגים, ובשלב מסוים הם גם הפכו להיות הפייבוריטים לפיינלס, עד סיום העונה.
אתה מוזמן להראות למפגר שבי, איפה כתוב אחרת..
"ספק" ? גם לי יש ספק קל שגולדן עוברים את יוסטון, אני עדיין מהמר שגולדן פייבוריטיים..
לפי מה שקראתי בגוגל – בשעה 19:30 שעון מזרח ארה"ב, תיערך הגרלת הלוטו לקראת הדראפט.
יום שלישי בשבוע הבא.
התאריך הכי חשוב ביומן של אוהדי הסאנס…
תודה!
אני רוצה להגיד שפילי תיקח את זה בבית אבל כבר נכוויתי פעם אחת עם ההחלטיות הזו. האמת היא שבוסטון קבוצה מרשימה ומפתיעה בפלייאוף השנה ואני כלל לא בטוח שהם יפסידו את זה. ניחוש קשה, אבל אני אלך איתך כי כואב לי על אמביד. מצד שני, שיפסידו זריז ושסימונס יילך ללמוד לזרוק, חבל על כל רגע מבוזבז.
זורם אתך בהימורים
תודה על הפרוויו 🙂
מתישהו זה יגיע וירגיש כמו ביום שפאוול שבר את השיא של בימון. מתוך שתי הקבוצות שדלקמן ברור מי שחור כאן ומי לבן. הראפטורס, קבוצת עונה סדירה מיום שנוסדה, תטוטא הלילה ע"י השחקן הטוב בדורו, שנמצא במוד של "אדם במשימה", בביתו. הסדרה השניה זה כבר סיפור אחר.
לא שאני מחזיק מהתהליך ומהצעירים המוכשרים סימונס ואמביד ואולי פולץ, כמו שאני מסתכל על הקבוצה השניה. הסלטיקס עלולים להיות הראשונים לשבור את הקיר כי זו קבוצה שעם כל הכבוד עובדת על אדי דלק לא ברורים. מאומנים לעילא וצייתנים, אבל בכל זאת להקה שמנגנת בלי הגיטריסט והמתופף שלה אלא עם מחליפים. לסיקרס, לעומתם, יש לפחות סיכוי פוטנציאלי לשיפור. אם פתאום יקרה שם נס ומשהו ייתחבר – יש כאן סיכוי לפתיחת ב' שמפ'.
צודק.
בקיץ 71' דייב בול היה אחד מ-80 גיטריסטים שנענו להזמנה לאודישנים שפורסמה במלודי מייקר ע"י להקת פרוקול הרום.
הסיבה- הגיטריסט המוביל המצויין של הלהקה, רובין טראוור, עזב.
וכך, לאחר אודישן מוצלח הוא זכה להצטרף ללהקה.
בנובמבר 71' הם הקליטו את האלבום הנמכר ביותר שלהם (פגז של אלבום!) עם התזמורת הסמפונית של אדמונטון.
בקיצור- אפקט יואינג ברוק הבריטי..
וטעימה מאותו אלבום מצויין-
עם הסולו האדיר של בול (והתיפוף הבן-זונה של בי.ג'יי ווילסון)
https://youtu.be/GPlf09nVgWk
השיר מתחיל אחרי כמה שניות של שיחת חולין קלה עם הקהל..
תבורך על המשל והלינק.
עוד טריידים שהיו גיים צ'יינג'ר בלהקות:
גילמור לפלויד תמורת בארט, פירט ל-RUSH תמורת ראטסי
טריידים טובים מאוד:
האו ליס תמורת בנקס, וולש לאיגלס תמורת לידון
טריידים גרועים:
בולין לדיפ פרפל תמורת בלקמור
טרייד גרוע שנמנע:
מישהו לזפלין במקום בונהם
100+
בוא'נה זה שווה פוסט (באוף-סיזן)..
100+no funny shtuf100+אחלהשיר
פגז של אלבום!
תודה
no funny shtuff
a whiter shade of pale שלהם
בעייני אחד השירים הכי יפים שנכתבו אי פעם.
לא מכיר את הלהקה הזאת בכלל אבל השיר הזה אחד הטובים. תודה על הלינק.
אחלה פריוויו. הסדרות האלה כבר סגורות,אבל לא נתנגד אם ימשך עוד טיפה
תודה גיא. המשחק השני בשעה 03:30.
לא כ"כ מבין בזה, האם ההבאה של רינגו לביטלס במקום פיט בסט לא הייתה גם כן גיים צ'יינג'ר?
מופנה לקפטן בתגובה 12.1.1
ברור
יכול להיות צוללת צהובה בלי רינגו?
גם הגן של אוקטפוס. רינגו היה חזק בסקובה דייבינג
הדעה האמיתית שלי בנושא רינגו עלולה להצית מלחמה מיותרת. בוא נדלג 😉
חחח… פעם שאלו את ג'והן לנון אם רינגו סטאר הוא המתופף הכי טוב בעולם אז לנון ענה שהוא אפילו לא בטוח זהוא המתופף הכי טוב של הביטלס (מקרטני מן הסתם מתופף לא פחות טוב ממנו)…
אבל הוא היה מהטובים לא צריך להגזים
הפרכת מיתוסים זה תחביב ישן שלי.
הסיפור הזה לא נכון (אגב, שמעתי פעם גירסה שזה מקרטני אמר). מתברר שזו בדיחה שהחלה בסטנדאפ בכלל, ומשם זה תפס תאוצה כסיפור אמיתי
תודה גיא
החזרה הכי מרגשת של 3-0 ל3-3 הייתה של דנבר מול יוטה
זאת לאחר שבסדרה הקודמת חזרו מ 0-2 ל 3-2 על סיאטל
דנבר קבעה שיא של 6 ניצחנות במשחקים עם חרב על הצוואר ( שיא ליגה שטרם נשבר ) והייתה למדורגת 8 הראשונה להדיח מדורגת 1.
+100
דיקימבה!
תודה גיא
לדעתי אם הייתה את האפשרות טורנטו היו צריכים לעשות מכבי תל אביב ולבנות שני סגלים. הסגל הקיים לעונה הסדירה, והסגל של הקבוצת פיתוח לפלייאוף.😂
מעולה
זה לא כבר קורה בפלייאוף הזה?
תודה רבה גיא,
אווירת סוף קורס בחצאי הגמר האזוריים. מסכים עם הניחושים.
תודה גיא, אתה הלבנון ג׳יימס של האתר – מופיע תמיד, לילה בלוג חי ואז סיקור ביום לבן עיניים טרוטות.
רק עכשיו ראיתי שאכן התערבתי עם מלובני (וכנראה) שהפסדתי. אם אני זוכר נכון זו פעם ראשונה שאני מפסיד התערבות.
אשלם בשמחה!
לעומת זאת, האשך חייב לי בירה עוד מהסוויפ של הקאבס על דטרויט שלו, והשנה ארוויח ממנו פעמיים – שתי התערבויות נפרדות – הוא אמר שבסוף השנה גם לברון וגם פול ג׳ורג׳ מגיעים ללייקרס ואני אמרתי ששניהם לא.
לברון . . .
שלב חצי הגמר מאוד מאכזב לעומת הסיבוב הראשון. אין סדרות צמודות והרבה כוכבים לא הגיעו למעמד.
בגמר המערב ננוחם (הגמר האמיתי)
ו
ואן גנדי פוטר
המשמיץ הגדול של פילדלפיה SVG פוטר סופסוף מדטרויט
זהו פילי מנצחת היום
בכדורגל השופטים עושים ש"ב לפני משחקים ורואים איזה שחקן מנסה "למכור" עבירות והם שורקים בהתאם לדוגמא אם שחקן נופל ברחבה והשופט לא ראה בדיוק אבל מאיך שהוא נפל היה נראה כאילו היה דחיפה יכול להיות שהוא ישרוק לפנדל אבל אם זה קורה לשכטר שידוע בתור פלופר הסיכוי שישרוק לעבירה הרבה יותר נמוך..צריך לעשות אותו דבר בnba ולא לשרוק להארדן אלא אם כן ראו שהיה עבירה מאה אחוז..אותו דבר עם סטף שכשהוא זורק שלשות ומישהו קרוב אליו הוא זורק את הגוף והשופטים קונים את זה מידי פעם(כמו אתמול)..
תודה רבה!
אם פילי מפסידים גם הלילה…
גיא מ צ ו י ן כרגיל . לאור המצב הקליני של שתי הסדרות יפה שבחרת להתמקד יותר בהיבטיים פסיכולוגיים מאשר בעוד נתון סטטיסטי. אהבתי. אני הולך הלילה איתך הלילה על פילי והקאבס.
טורונטו בעייני קבוצה מרוסקת לחלוטין ובמיוחד דה רוזן האיש והציפרלקס. הסיפור שלו סופר עצוב בעייני אם הוא לא היה שובק חיים במשחק 3 התוצאה היתה היום 2:1 כי כל יתר הקבוצה תפקדה טוב מאוד בלעדיו. אני חושב שטורנטו קבוצה יותר טובה מקליבלנד ולכן הייתי מהמר עליהם הלילה כי הם יכולים לנצח אותם בקלות. הבעיה היא שדרוזן מרוסק. הוא לא ספג פגיעה / חבטה כמו שפילי קיבלה אלא זה איש שקיבל בפליאוף הזה מלברון מכת נוקאאוט למפתח הלב של האגו שלו. אני חושש שלא יתאושש מזה. אם הוא מסוגל לצאת מזה הוא יבוא היום לבד לנצח את לברון. הוא יכול. אני מאחל לא בהצלחה אבל בהימור נגדו. קשה לי להאמין אבל יש לזה הסתברות לא נמוכה.
ואן גנדי פוטר מדטרויט.
הימורים על כמה זמן עד שאתרי הספורט בארץ יכריזו על בלאט כמועמד העיקרי להחליף אותו?
1 ל-1
כולם שם ב אן בי איי נהנים להתעלל בדייויד. טפשים, חד וחלק טפשים כי הוא לא צריך להוכיח כלום. ההישגים שלו הם ההוכחה הכי טובה אבל לאמריקאים יש את השיטות שלהם ואירופים לא ילמדו אותם כלום הם הרי יודעים הכל יותר טוב.
תודה גיא!
למי שתהה: החלפתי תמונה כי מנחם הזכיר במעורב הקודם את הגרוואטר, ובדיוק היום רג'י חוגג יום הולדת אז הוא הרוויח
רג׳י נולד ב24 באוגוסט, היום זה היום של ה8 נקודות ב9 שניות
לפי דויבידוביץ׳ לפחו
רג'י התנצל על התנועה ועל האמירה האומללה שנפלטה לו choke artists
אם אני זוכר נכון – הניקס בסוף עברו את אינדיאנה באותה סדרה (לא בטוח). במשחק הזה נשבר שיא העבירות דאז למשחק אחד – כמעט 60.
תודה על אחלה פריוויו גיא – הערב שתי הסדרות הולכות ל-3:1
הקנדים יפתחו ללברון עוד חור בדרך ל 3:4
תיזכרו איפה שמעתם קודם !
שלום,
מישהו יכול לשתף בבקשה קישור לסטרים למשחק הקרוב?
תודה.
http://buffstream.com/watch/nba-47.php
ישנם לינקים שלדעתי לא עובדים בארץ. מקווה שזה כן
אף אחד לא מסוגל לקלוע בינתיים. 4-3 פילי
ביינס חושב שהו קלע
מנחם מתי התחיל הטרנד של סנטרים שזורקים לשלוש?
דון נלסון התחיל את זה עם מנוט בול ז"ל – כאשר ההסבר היה שבגלל הגובה שלו אף אחד לא יכול לחסום לו את הזריקה
אמביד קלעי ה-3 הכי טוב מכולם!
מדמיין מה היה קורה אם אמביד היה נולד בגוף של גארד
הפרסומת של דרוזן למשקה אנרגיה בו הוא מקפיא את הכל מעולם לא הייתה כל כך אירונית…
ממש
קול הלברון מקפיא אותו, דיפ פריז….
היום פילי מנצחים כי יש גבול לברון סוגר סוויפ כי זה מלך מול חבורת הנחמדים מטורונטו.
יש לינקים?
http://buffstream.com/watch/nba-47.php
אההה כבר ראיתי ששמת, תודה
תודה גיא, בהצלחה לשתי המפגרות (תרתי משמע, בלי להעליב את בעלי המוגבלויות…)
מזל טוב שגיא !
+
תודה רבה
נראה לי שפילי תנצח
טייטום בהחלט יכול להיות היורש של פירס. איזה שחקן אלגנטי
הוא באמת נהדר אבל בוא נחכה קצת לפני הסופרלטיבים, הבחור עוד לא קרע זוג נעליים.
אוווו מרקיף בא להגיד שלום, הזקן אצלו קצת יותר פרוע…
נמצאה קהוצה יותר מטומטמת ממילווקי.
הא ועוד משהו…אמביד אובררייטד מטורף
מילווקי פשוט לא מאומנת, בכלל זה היה סידרה של שני שחקנים מול 5,אני מתפלא בכלל שזה הגיע ל7 משחקים.
+100
קובינגטון שחקן דוחה
לראות את הטמבלים שהעזו להשוות את הפוטנציאל של אמביד לשאקיל אחרי המשחק המטורף שלו השנה מול הלייקרס, מי שראה את שאקיל יודע שהוא היה מטביע את הכדור יחד עם הורפורד לתוך הסל, אמביד בקושי מצליח לקלוע על פאקינג אהרון ביינס.
אבל לדפוק ללרקין הגמד את הכתף ואת הפליאוף הוא יודע מצויין….
מדויק
לרקין פריקת כתף עכשיו
מתי לברון פורק כתף? אף פעם? יש בסלטיקס שחקן שלא נפצע השנה?
דיייייייייייייייייייייייייייי
שלא יפרוק כלום.
אבל אם יחזרו הקנדים הנחמדים ל4-3 זה יוכל להיות כתם נחמד על הקריירה של לברון.
נוו, ואתה אופטימי?
שום דבר לא עוצר את לברון בדרך לגמר נוסף.
נתקל בקיר הברזל של אמביד
מישהן שם הרגיז מכשפה
שהקלעים של פילי לא פוגעים,אין יותר אסיסטים קלים לסימונס, מול קבוצה שיודעת לשמור קצת יותר קשה לרפד את הסטיסטיקה.
סימונס בלי קליעה שחקן כל כך מוגבל וכל כך כישרוני
היית לוקח אותו על פני טייטום או מיטשל?
טייטום הוא האס האמיתי של דני איינג'.
אם כבר אז טייטום זה רויאל פלאש.
בעתיד כן התקרה שלו גבוהה בהרבה משל שניהם אבל כיום לא
סמאררט מן
הבעיה עם מרכוס סמארט היא, ברגע שכמה זריקות רצופות שלו נכנסות הסיפור נגמר,מעתה ועד הסוף הוא ישגר בלי הכרה.
+1
היי בן,
פוט דה בול אין דה בסקט
לא מכיר פונקציה כזאת , אני מסוגל להגיע לצבע לעצור על קו העונשין למסור אחורה,לרדיק/בלינלי/קובינגטון.
הליגה ידעה מה היא עושה ששלחו את טוני ברוטרס וסקוט פוסטר לשפוט את המשחק,רייטינג טוב צריך עוד כמה משחקים.
פילי מטומטמת אובררייטד
הורפורד נראה עם מבט חד בעיניים היום.
איך שבוסטון קופצים לריבאונד לעומת הנונשלנטיות של אמביד וסימונס…
וואו
מקונל עושה קסמים.
טיג'י מקונל זה דלוודובה האמריקאי.
חשבתי בדיוק אותו דבר…
הננס נכנס לצבע, מחטיא, לוקח את הריבאונד וקולע בפולו של עצמו.
ביינס חושב שהוא אמביד עם השלשות האלה, אבל ראבק, 1 מ 4? שילך לדחוף בצבע….
אני בדילמה במי לתמוך.
מצד אחד נראה לי שבוסטון הם מאצ' אף יותר טוב לקליבלנד.
מצד שני, גיסי הוא אוהד הסיקסרס.
השופטים נותנים פה בישול ביתי רציני.
יש מכותתתתת
הסיקסר נלחמים אבל אם הם הורגים את לרקין ומנסים לחסל את סמארט כדאי שאיינג יכניס בהם קצת רוע לכיוון השני.
ככל שסמארט נפצע יותר ביד ככה אחוזי הקליעה שלו עולים.
מאיר כיף לראות אותך, גם כשספרס לא בעניינים. אתה אוהד אמיתי של המשחק וטראש טוקר מהמובחרים.
איזה כיף לשמוע ((
תודה רבה חבר
+100מאיר אריאל
שגיא נאור
ראיתם בהילוך החוזר איך רדיק דוחף את רוזייר? השופטים זה עם.
פשוט נמאס לי מאמביד וסימונס הפוזאיסטים!
+1
רמה כל כך נמוכה היום, חייבים לפצות עם קצת קשיחות ומכות.
חחח
בסך הכל שיפוט ביתי לא רע…
שופטים בושה
16-8 בפאולים וככה היה גם משחק קודם
9 איבודים מטומטמים, עד כה, לסלטיקס, אותו מספר לפילי. הסלטיקס יורדים עם הפרש מזערי וזה טוב. מניין מה מצב הזרוע של לארקין וזה מזכיר לי את הפריקה של בראדלי ושל קווין לאב. אצל בראדלי החזרה היתה מהירה אבל אני חושב שדווקא אצל לאב הפציעה הזו החלימה יותר טוב. לדעתי לבראדלי עדיין סיכויי פריקה חוזרת גבוהים יותר.
פריקת כתף היא פציעה די שכיחה אצל גולשי קייט שמהנדלים, אלה עושים לופים תוך החלפת ידיים כשהקייט מגיע לחלון והזרוע שנמצאת בזווית לא טבעית נתלשת כשהקייט מושך בכח.
יגמר צמוד, מכות, ובוסטון מנצחת.
או שלא
למרות ששתי הסדרות במזרח ב3-0, כל משחק אי אפשר להמר עליו
אתה מסודר
מנית את כל האפשרויות כמעט….
אין תיקו.
נראה לי שאמביד עוד יתפתח….
ליופי של לה-פלופ מספר 2 חכו כמה שנים ותראו.
מקונל – הכוכב של פילי…
זה לא יום של הורפורד, מקווה שישחק יותר טוב במשחק הבא בבית, נראה לי שתיכף אני חוזר לישון, עייפות מצטברת…
סוף סוף פילי עושה מה שהצעתי: מקונל פוינט גארד וסימונס 4
השופטים נבהלו, אז עכשיו הם נותנים עבירות הזויות לטובת הסלטיקס, ולמה אני עדיין ער?
איזה כיף של משחק, חבל שזה לא מספר 3. אם פילדלפיה היו נותנים מאמץ כזה מהמשחק הראשון הסדרה הייתה נראית אחרת. חוויה חינוכית בשבילם
אמביד וסימונס מקבלים חתיכת שיעור חשוב שאולי יהיה קריטי להמשך הקריירה שלהם ויגרום להם לעבוד קשה מאוד בשביל להשתפר.
זה ציטוט מילה במילה של קני סמית' במחצית בTNT
נחמד לשמוע
שאריץ לעומת זאת גיוון מאוד את המשחק שלו, גם בפנים וגם בחוץ. לא חושש ממגע, אגרסיבי – כיף לראות אותו.
אמביד הזה ילד חצוף ומוריס רק מסמן לו עם הידיים – "3-0 יא ילד מלא הפוזה"
ראית מנחם? סטיבנס התעצבן ואפילו חטף טכנית! הוא זוכה לאישור שלך עכשיו? 🙂 אם פילי מנצחים פה הקהל של בוסטון יחכו להם בגארדן עם רצח בעיניים
בעזרת השם נעבור את פרעה 🙂
פרעה זה בסדרה הבאה
לזה התכוונתי
בראון החליט שיותר טוב בלי סימונס בכלל. לפחות הערב
מקונל מצויין הערב ועדיף על סימונס הערב (אני לא אומר שהוא שחקן טוב ממנו או אפילו מתקרב ביכולת) אבל הערב הוא מתעלה עליו
ולא רק על סימונס מקונל היום טוב יותר מכל מי שעלה על הפארקט
מרקל פולץ עושה לסימונס סיור מודרך בספסל
חשוב להחזיר את סימונס למגרש שהמשחק גמור,הרי צריך לרפד את הסטטיסטיקה בשביל שמחר ידברו עליו כמג'יק ג'ונסון הבא.
חשוב להחזיר את סימונס למגרש שהמשחק גמור, הרי צריך לרפד את הסטטיסטיקה בשביל שמחר ידברו עליו כמג'יק ג'ונסון הבא.
למה הוא הוציא את מק'ונל??
שינוח??
לא חסר לו אויר
פשוט לא ייאמן.. בראון עשה את הטעות הזאת במשחק הקודם כשהחליף את מק'ונל. מה, הוא לא לומד מטעויות??
שלוש בחירות ראשונות והגברים היחידים שם זה מקונל ושאריץ'
יש בזה משהו..
פילי צריכה לעשות הכל להשיג את קוואי, הם חייבים אצלם סופרסטאר, וכזה שיכול לשמור 1-4, הייתי סוגר את הפלומבה על הניסוי של פולץ,ובנוסף זורק לפופ ממתק בדמות סאריץ', אירופאי כמו שהוא אוהב.
אם פילי לא תפעל מהר היא תמצא את עצמה הרבה מאחורי בוסטון, מה גם שיכול להיות שאיינג' כבר זומם על קוואי.
פולץ זה שחקן שאין לא שביב של ביצים, מעביר צחוקים על הספסל במקום לדרוש להיכנס לשחק, בזמן שמי שנבחר בטרייד במקומו נותן הופעה, לשחקן כזה אין אופי לקבוצות גדולות,יש לו מנטליות של סקרמנטו/פיניקס.
שמע אנחנו לא יודעים את כל הסיפור.. אולי יש הסכם שהוא עובר שנה הבאה, או משהו דומה..
למה לעזעזל סימונס מנהל את המשחק ולא מק'ונל??
פשוט קשה להאמין שמדובר במאמן ב'ליגה הטובה בעולם'.
כל אוהד פשוט שרואה מהצד את המשחק מבין שמק'ונל צריך לנהל את המשחק וסימונס צריך לתפקד כ3 או 4.
מגוחך
האמת?? פילי כאלה נאיבים ופאתטיים שלא מגיע להם אפילו ניצחון אחד. סימונס שחקן מוגבל מאוד התקפית עם קבלת החלטות של ילדה מבוהלת תוך כדי שהיא עושה פוזות.
קובינגטון פשוט שחקן פח בעיני.
השחקן הכי גבר בפילי כל השנה ובכלל זה סאריץ'.
מקונל צריך להניע את הכדור ושסימונס ישחק בכנפיים.
אמביד מאכזב אותי ממש והייתי בטוח שהוא יראה הרבה הרבה הרבה יותר טוב צול הגבוהים של בוסטון
בן סימונס שחקן טיפש ושום אתלטיות לא תפצה על זה
+1 תוסיף לזה את הפוזה שלו כאילו הוא שולט בליגה כבר 10 שנים.
הוא לא טיפש בכלל.. הוא פשוט חסר נסיון וקצת שחצן
אמביד+וסימונס-27 נק'
סאריץ'+מקונל-44 נק'
זה סיפור המשחק.
Lol
מה כואב לכם התחת?
52 משחקים ניצחו מאחורי אמביד וסימונס ואחרי סדרה אחת לא טובה האידיוטים פותחים את הפה
זה רק ילך ויגדל חכה. ככל שהוא יהיה טוב יותר מספר ההיטרים יגדל.
הקאמבק של הדינוזארים מתחיל עכשיו!
ינצחו היום ויצמקו ל 3 1
בבית ינצחו שוב ואז במשחק 6 בחוץ דרוזן בהופעה הירואית של 12 נקודות ב 3 מ 26 מהשדה ינצח את המשחק עם שתי קליעות עונשין על הבאזר.
במשחק 7 הם יובילו בסוף הרבע השלישי ב18 הפרש ואיכשהו יצליחו להפסיד מסל ניצחון מטיפ של טריסטאן
סימונס – 19 נקודות, 7 מ8 מהעונשין 13 ריב' 5 אס' ו +5.
"שקרים גדולים, שקרים קטנים וסטטיסטיקה"…
שכחת גם 40% מהשדה, אבל בקטנה,תוסיף לזה ש8 נק' היו בגארבג' טיים+האק א סימונס.
כמה הייטרים לשחקן בשנה השנה שלו בליגה – אני גם לא מאמין שהם ראו משחקים של פילדלפיה העונה, או אפילו את הסדרה מול מיאמי.
זה כמו אלה ששונאים את לברון
רק תן להם סיבה לשנוא מישהו
חבל על הבריאות שלך, פה מוציאים להורג עוד לפני המשפט
אני האבא והאימא של ההייטרים של הפלולית לברונית
זה רק ילך ויגדל ככל שהוא יותר טוב. אם אין לך הייטרים אתה לא טוב מספיק תראה את לאורי ודרוזן. צפוי הרבה סבל להייטרים של בימונס הרבה שנים כמו להייטרים של לברון. אם מייקל היה משחק היום היו לו יותר הייטרים מלברון.
"סימונס טיפש" – הנה הוכחה
https://www.youtube.com/watch?v=hbDgiFOLub8
האסיסט ב4:00 עוד דוגמא לטמטום של סימונס.
ואן וליט הולך לעשות מקונל? לילה טוב בהצלחה לראפטורס.
לא שונא את סימונס,אני חושב שהוא יהיה אחד השחקנים שישלטו ויתנו את הטון בליגה בשנים הבאות, אבל ההשוואות המגוחכות האלו למג'יק ולברון מתחילות להביא את הסעיף, יותר מזה אני לא חושב שהניסוי שלו כpg הוא נכון.
הזוויות צילום במשחק של קליבלנד מוזרות רק אצלי ?
הנה הלינק –
http://acesports.stream/nba/live2.html
קח את הלינק הזה
http://buffstreamz.com/watch/nba-49.php
תודה
ראיית המשחק של לברון פשוט מדהימה, הדבר היחיד ששחקנים צריכים לעשות זה לחתוך, הוא כבר ימצא אותם
דרוזן בסדרה הזו וא כלום…
מפחדלקחת קליעה. לא ייאמן. שחקן שהיה אימת הגנות ואולסטאר עושה במכנסיים..
אומרים לא אסתטי וכו' – בעיני המשחק של לברון לא פחות יפה משל מג'ורדן, מג'יק או לארי בירד.
טוב .
יש רק שחקן אחד שיש לו קייס נגד לברון כטוב אי פעם – ג'ורדן. זהו.
הויכוחים דוראנט/לברון פשוט מגוחכים, עד כמה שדוראנט שחקן מדהים.
אם הוא כזה 'מדהים', למה הוא לא לקח אף זריקת פיידאוויי אחת משך כל החצי?
מנחם ראית את משחק 2, מדובר על השחקן הטוב בהיסטוריה אני צופה בNBA קרוב ל50 שנה ואני לא זוכר פלייאוף שבכלל מתקרב למה שלברון עושה
לגמרי
אז שכחת נוביצקי קובי ושאק בעידן אחרי מייקל ומיותר לציין שהם שיחקו במערב הקשה ולא מול אינדיאנה וטורנטו. לא צריך להגזים. נוביצקי טבח בלייקרס של קובי ופאו באוק של דוראנט ראסל ועשה קציצות מאיבקה שהיה משחקני ההגנה מהטופ בליגה בזמנו ואז בגמר ניגב את לברון וויד ובוש. לברון ניגב את אולדיפו סבוניס דרוזן ולאורי. בחייאת קצת פרופורציות. קובי ב09 ו10 ניגב את הפלייאוף. ושאק בתחילת שנות ה2000 היה מוציא חצי קבוצה ב6 עבירות ופשוט התעלל בפורטלנד סקרמנטו ספרס ואני בכלל לא אגיד מה עשה לפילי ולנטס. קצת פרופורציות. ולא אדבר על מייקל בכלל
בלי קשר להכחדת הדינוזאורים קליבלנד נראית מעולה.
אולי זה רק אני אבל עם קווין לאב בכושרו הנוכחי ועם הידיות המאופסות של ג'יי ערס ואשטון יש איזושהיא תקווה לאוהיו לאליפות נוספת
חחחח אתה רציני? הם צריכים נס בשביל לקחת משחק 1 מגולדן, אז אליפות? אתה חושב שקר יתן לקורבר וסמית לטחון אותו מה3? אתה חושב שלאב יחגוג על דריימונד? ועל תשכח שבצד השני הפעם לברון כן יצטרך לשחק הגנה.
לברוו בכלל לא משפר את החברים לקבוצה
מנחם, למה צריך לקחת פיידאוויי קשה, אם החברים לקבוצה קולעים זריקות קלות יותר?
זה הופך אותו לחכם, לא לשחקן פחות טוב.
בדיוק באתי להגיב אותו דבר, הבן אדם פשוט החייה את הסיכויים של קליבלנד למשהו העונה עם איך שהוא הכניס את כל הקבוצה שלו חעניינים בסדרה הזאת. ג'יי אר, קורבר, היל יוצרים שלישיה שביחד עם לאב ולברון יכולה לשים ביחד 100 נקודות כל ערב. לא מובן מאליו
פס"ז טוב של לו.
מה חדש תחת לתXX
השוחט שחט
ולברון סימן עוד X
רק לא ברור איך קבוצה שסיימה ראשונה נופלת בסוויפ כל כך מהדהד בעוד שקבוצה שסיימה 5 גוררת את לברון ל 7 משחקים?
אם קייסי מקבל מאמן השנה זו בדיחה מיותרת….
ממש כך. לדעתי המועמדים הם הבכיין, מר היי היי היי מייק והאדיש סטיבנס.
אינדי יותר קשוחה ולדעתי הייתה מנצחת את טורנטו ואמרתי את זה לפני תחילת הסידרה. טורנטו כולם ידעו שלא שווים כלום.המקום ה1 היה פיקציה
3 4 לעבודה
בששון ושמחה
נגיע למעבדה ונפתח בשמחה
מעורב של מנחם זה אור מהגולה 🙂
אין לטורונטו מה לחפש יותר,אם הם לא יתעשתו ומהר הם ישארו הרבה מאחור במזרח, זה צריך להתחיל בלהעיף את דרוזן,לנסות לקבל כמה שיותר בחירות דראפט עליו, אולי הקליפרס או הלייקרס במקרה שהם לא יצליחו להנחית כוכב יהיו מוכנות לשלם עליו.
זה לקח קצת זמן,
אבל זהו –
ג'ורג' היל מצא את מקומו, והתחבר לקבוצה.
כשמתחילים לראות את הרגעים האלו בהם הוא מבין היכן יהיה קורבר,
ואיך לאב צפוי לנוע ללא כדור,
אפשר לראות עד כמה חסרה הייתה הכימיה לקבוצה בעונה הרגילה,
ועד כמה הסדרה מול הפייסרס חישלה את הקאבס.
היל שחקן מוכשר שהימר על עצמו בקיץ ומצא את עצמו בבית קברות ע"ש סקרמנטו (עמוסת הגארדים הצעירים).
לא מפתיע שדווקא הוא מקבל הכי הרבה דקות מהשחקנים שהגיעו, כי יש לו הכי הרבה ניסיון והוא שומר טוב מאוד ולא צריך את הכדור בהתפקה
הוא פשוט השומר הכי טוב. ויש לו גם ניסיון כמו שציינת
לברון זה לברון אבל אני שם הרבה אשמה על קייסי ותכנית המשחק שלו.
במקום שהקאבס יתאימו את עצמם לטורונטו (הרי הראפטורס סיימו ראשונים) טורונטו מנסה להתאים את עצמה לקאבס.
כמה משחקים עם החמישייה הראשונה, פעם איבקה בחוץ ופעם JV – פשוט רוטציות מוזרות. לדעתי היה צריך להמשיך את מה שעבד לו בעונה הרגילה עם התאמות כאלה או אחרות.
הסדרה הזו היא תעודת עניות לראפטורס ולצוות המאמנים שם
מלכתחילה כל תוכנית המשחק שלו שגויה,הוא יכל לראות מה שאינדיאנה עשתה ועבד לה,אבל הוא בחר לחזור למה שאף פעם לא עובד לו מול לברון וקליבלנד, ההיצמדות הזאת ללברון והדאבל עליו פשוט מפגרים, ברגע שהוא עובר כל ההגנה של טורונטו קורסת וללברון נשאר רק לבחור למי לתת את השלשה הפנויה.
אין לטורנטו קשיחות כמו אינדי זה נאמר לפני תחילת הסידרה. טורנטו הם רכים כמו חמאה לאינדי היה את אולדיפו שטוב מלאורי ודרוזן ואת לאנס החולה נפש שעם כל ההצגות שלו עיכב את הקאבס. דרוזן גואל את עצמו חח
זה פשוט נראה שהראפטורס לא אגרסיביים מספיק מול הקאבס.
אני חושב שהבעיה בשחקנים דווקא. קייסי מאמן חלש אבל לאורי ודרוזן זה שחקנים חלשים לסחוב אותך רחוק. הם הרבה פחות טובים מליליארד ומקולום
אני מסכים אתך לגבי לאורי. אני חושב שהיה צריך לעשות עליו איזה סיין-נ-טרייד ובמקום נתנו לו חוזה גדול לחלק היורד של הקריירה.
דווקא דרוזן לדעתי הראה שיפור מעונה לעונה (עד הסדרה הזו) והוא שחקן עם יכולות לעשות סל בין הטובים בליגה.
אתה צודק . ייתכן שהשלשולים של דרוזן בפלייאוף נובעים ממאמן לקוי ואצל מאמן טוב הוא היה פורח יותר. לא יודע לי באופן אישי הוא מעולם לא הרגיש סטאר. למה נראה לך שאוק יקחו את לאורי גם אם פרסטי יהיה מסומם? לאורי זה הגירסה הצעירה של ריימונד פלטון. עוד 5 שנים יצמח לו גם ישבן.
יוג'ירי יעטוף את זה בעטיפה יפה של שחקנים צעירים ובחירות דראפט…
וזה גם, בהנחה ש-OKC בעניין, מעוניינים להתחיל מחדש ללא ווסטברוק.
באופן אישי, אם אני OKC אני לא הולך על זה
אולי טרייד של לאורי מול ווסברוק…. משנה מקום, משנה מזל… חחחחחח 🙂
ואאאאו לברון זה היה מרשיםםם
צריך לתת מילה טובה לוולנצ'ונאס, בה לתת עבודה,בין הבודדים בקבוצה הזאת שמראה קצת לחימה.
הנה לברון לקח שני פייד אוואי במיוחד בשביל מנחם, אחת מהם בזווית מטורפת, אני מקווה שעכשיו אתה יכול להחשיב אותו כיותר טוב מדוראנט
+1
חחח טורנטו. טורנטו זה השטיח האדום של המלך שנפרס שהוא מגיע
לברון חלאס עם הנקרופיליה הזאת
לא מאמין שזרקו את דרוזן על פאול כזה
זה הסיכוי של טןרונטו לנסות לעשות קאמבק עכשיו אחרי שדרוזן הורחק
נו באמת זה פלייגרט 2, הליגה נהייתה רכה בדיוק כמו שסילבר אוהב.
לברון נותן את אחת הסדרות הטובות שלו אבר נגד טורונטו.קשה לי לדעת אם זה בגלל לברון או בגלל טורונטו.והמזרח בכללותו
בכל מקרה הקיץ הזה זה הזמן של טורונטו לפרק הכל כי עם הסגל הנוכחי הם לא ילכו לשום מקום גם בשנים הבאות.טריידים על לאורי דרוזן איבקה מיילס וגם ולנצונאס ולנסות להשיג עליהם מעבר לשחקנים עם חוזים לעונה אחת המון בחירות דראפט.
להשאיר את הצעירים אוונגובי דלון רייט סיאקם פולטל ולהחתים את ואן וליט.
הבעיה של טורונטו זה שהם עוד לא קלטו שלאורי/דרוזן זה כינור 3 ואפילו 4 בקבוצה שרצה לאליפות.
למה לברון עדיין במשחק?
הוא מרגיש שהוא לא משחק מספיק דקות.. צריך לשמור על כושר..
חח הוא חסין מפציעות אז הוא לא דואג
מה ברט בראון פתאום קלט אחרי 2 משחקים שצריך לשתף אותו יותר? על מה מקבלים מיליוני דולרים הוא ו20 אנשי צוות אימון? אח מאמני אןביאיי
אשך מה אתה אומר על מקונל?
יש לי! אבל זה גס מדי…
נו תביא כולנו מעל גיל 18 פה
אני חשבתי על אשך נפוח 🙂
לא ראיתי, אבל דעתי ברורה וידועה.
גם על מקונל, וגם על בראון הדביל.
גם אני לא ראיתי כי לא האמנתי שננצח והיה גם בשעה מסריחה מה זה השעות האלו של 12 ו1 בלילה
איך נורמן פאוול שנתן פריצת דרך שנה שעברה בפלייאוף בקושי ראה דקות השנה ולא היה משמעותי… מה קרה שם?
דרוזן הורחק והוא לא נמצא על המגרש לחיבוק השנתי עם לברון
חחח
הסדרה הזו היא תעודת עניות לראפטורס, פשוט התפרקות שלהם מול לברון.
יש גבול לכמה אפשר להיראות רע בחצי גמר המזרח…
בשורות טבות לבלאט – כנראה עדיין יש סיכוי…
#דיוויד_NBA
זה סוויפ שלא מובן מאליו בכלל.
על פי יחסי ההימורים בעולם הראפטורס היו פיברוטים בסדרה.
תענוג
ומכל חצאי הגמר, דווקא הקאבס הם אלה שמסיימים בסוויפ, לאחר שבסיבוב הראשון התקשו מול הפייסרס… וואו !
אם בעבר חששו מעט בנבא מקללת האשך, עכשיו כל הליגה רועדת כעלה נידף מקללת הרשע.
הבנאדם פירק לחלוטין את טורונטו והפך אותה להפועל בית שאן ב'.
מחק קבוצה שלמה מהמפה במחי נבואה אחת.
זה יהיה מבחן מעניין,
גמר במזרח.
הקללה של האשך, מול הנבואה של הרשע.
+100
הדבר שהכי מרגיז אותי בכל הסאגה עם טורנטו זה שידעתי שזה מה שבדיוק יהיה אבל גיא היה כל כך בטוח שטורנטו קבוצה אחרת ומכיוון שאני מאוד מחזיק מגיא,האמנתי לו ואז כגודל הציפייה כך גודל האכזבה 🙂
פ]עם ראשונה שמדורגת מס' 1 חוטפת סוויפ ממס' 4, לא היה כזה נמוך אף פעם