מאנדיי נייט פלייאוף – משחקי יום ב' ב-NBA / גיא רוזן

 

מינסוטה טימברוולבס (1 – 2) – יוסטון רוקטס (2 – 1)
(03:00 לפנות בוקר)
לוק בא א מוטה, וראיין אנדרסון.
במשך העונה, צמד שחקנים זה לא כיכבו ברשימת השחקנים "החשובים והמשפיעים" של הליגה. גם לא זו של הרוקטס.
אבל 3 משחקים לתוך סדרת הסיבוב הראשון, ויוסטון, הם מתגעגעים לצמד.
הם מתגעגעים להגנה של א מוטה,
הם מתגעגעם לריווח שהצמד מאפשר (38.6% מהשלוש העונה לאנדרסון, 36.4% ללוק בא א מוטה).
מנגד, מינסוטה, למרות שהם משחקים נגד יוסטון, למרות ש-2 מתוך 3 המשחקים היו משחקי חוץ, הם שיפרו את ההגנה שלהם בפלייאוף בהשוואה לעונה הרגילה.
הסיבה?
ג'ימי באטלר.


(בתמונה: באטלר ותיבודו)

למרות שבאטלר שיחק בסדרה יותר דקות מכל שחקן מינסוטה אחר (בניגוד למה שניתן היה להאמין, לא כל כך הרבה דקות. 103 דקות מ-144 דקות אפשריות),
ולמרות שמינסוטה הפסידו ב-2 מתוך שלושה משחקים,
בדקות של באטלר על הפרקט, ה-(+/-) של מינסוטה חיובי
(7+ , אחד מ-3 שחקנים בקבוצה עם (+/-) חיובי).
הלילה זו ההזדמנות של מינסוטה, לחזור לסדרה, ולהפוך את סדרת הסיבוב הראשון לסדרה של הטוב מ-3.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
יוסטון רחוקים מלהרשים, עד כה בפלייאוף. במשחק הראשון הארדן סחב את הקבוצה על הגב. במשחק השני, הקבוצה סחבה את הארדן.
במשחק ה-3?
זה כבר היה ניצחון מוחץ של הטימברוולבס, ניצחון שהשאיר להם טעם של עוד, בעיקר לאור העובדה שהם בקלות יכלו להיות ביתרון 2 – 1, אם היה להם קצת יותר מזל במשחק מס' 1 (נגמר בתוצאה 104 – 101).
למרות החסרון של שחקני מפתח של יוסטון, קשה לי לראות עוד משחק בו הארדן צריך לסחוב את הקבוצה, או משחק בו הקבוצה צריכה לאסוף את הארדן.
בגלל שסטטיסטיקות, טבען להתיישר. ויוסטון, הם משחקים מתחת לרמה שלהם.
אם הלילה גם הארדן, וגם הצוות המשלים, יהיו במיטבם, קשהלי להאמין שיש למינסוטה סיכוי.
אני מאמין שזה בדיוק מה שיהיה הלילה –
יוסטון, לראשונה בפלייאוף השנה, יציגו משחק "שלם", וינצחו ללא תנאי את מינסוטה.


(הממחטות, לדאנטוני או לתיבודו?)

 

יוטה ג'אז (2 – 1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (1 – 2)
(05:30 בבוקר)
אני לא אוהד גדול, לא של יוטה, ולא של הת'אנדר.
אבל אחרי מסיבת העיתונאים של ווסטברוק, המאצ' אפ שלו מול רוביו, הפך למאצ' אפ מסקרן במיוחד
(דרך אגב, ראסל לא כינה את רוביו "שיט". הוא התייחס בדבריו לאיך שהוא אפשר לרוביו לקלוע).
המפתחות למשחק הלילה:
המפתח הראשון הוא ההגנה של יוטה.
14 נק' למשחק, 9 רב', 5.1 רב' התקפה, היו לאדאמס בממוצע למשחק בעונה הרגילה.
מול יוטה בפלייאוף?
9.7 נק', 5.3 רב', 2.3 רב' התקפה.
זה פער עצום – פער שהגנת הצבע של הג'אז, בראשותו של רודי גובר, מצליחה לכפות על הת'אנדר.
היה ויוטה יצליחו להמשיך ולשלוט בצבע, אז החיים של הגארדים של הקבוצה ימשיכו להיות קלים יותר, והם יקבלו את ההזדמנות להמשיך ולפרוח.
המפתח השני –
כרגיל. בחירת הזריקות. מספיק פעמים העונה טחנו את שאלת ווסטברוק, וכמה הת'אנדר מנצחים כאשר הוא זורק יותר מדי.
בסדרה הנוכחית, ווסטברוק ממשיך לזרוק יותר מדי.
הוא זורק 3.7 פעמים למשחק מה-3, הוא קולע רק 27.3% מאותן ניסיונות קליעה.
פלטון (60%), אברינס (42.9%), ברואר (50%), פטרסון (66.7%), כולם זורקים פחות מווסטברוק, כולם קולעים באחוזים טובים יותר.
אבל האמת היא, שיש מי שבחירת הזריקות שלו היא אפילו גרועה משל ווסטברוק.
ווסטברוק זרק רק 11 פעמים מהשלוש ב-3 משחקים. זה לא טוב, אבל גם לא נורא.
כרמלו?
לו יש 6 שלשות מוצלחות מ-20 ניסיונות קליעה.
השורה התחתונה –
כרמלו + ווסטברוק = 9 מ-31 מהשלוש (29%)
פלטון + אברינס + ברואר + פטרסון + גראנט = 14 מ-29 מהשלוש (48%)
הת'אנדר חייבים להפסיק להקל על ההגנה של יוטה. יותר שיתוף של "הלא כוכבים", והת'אנדר יוכלו להקשות הרבה יותר על הג'אז.


(בתמונה: ראסל במסיבת העיתונאים)

המפתח השלשי:
האגו. אני מכבד את ווסטברוק על שהוא לקח אחריות על ההגנה שלו במשחק הקודם, ועל כך שהוא אמר שהוא שוב לא ייתן לזה לקרות.
זה חייב לבוא כחלק ממשחק קבוצתי, זה חייב לבוא מתוך ריכוז ועבודה שחורה.
ה-"אוברפליי", אותם מהלכי האסל שתכליתם לנסות לגרום לאיבוד כדור, מול קבוצה חכמה כמו יוטה, פשוט לא עובדים. על כל חטיפה מקבלים בראש 3 סלים קלים.
זה מחיר שיוטה יותר מישמחו לשלם.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
אני לא משוכנע אם לראסל "הצי'טה" ווסטברוק יש חברבורות,
אבל אם הם ישנם, אני בספק אם הוא יכול להפוך אותן . . .
ניצחון ליוטה.

Subscribe
Notify of
596 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יניב
יניב
23/04/2018 17:16:40

מעולה גיא.
אני איתך לגבי יוסטון.לגבי יוטה האמת שאין לי שמץ של מושג,הייתי בטוח שאוקלהומה ידעו לעשות סוויץ בפליאוף ובינתיים זה לא נראה ככה.אצל יוטה הכל תלוי ברוביו,כאשר הוא קולע הכל עבורם פשוט יותר וקל יותר

סוסמעץ
סוסמעץ
23/04/2018 17:18:05

הסדרה הזו הפכה אותי מאוהד לסולד של / מן הצ'יטה

GO רוביו

ותודה רבה על הקדימון

ולדי קוגן
ולדי קוגן
23/04/2018 17:23:48

משחק ההזדמנות האחרונה היום, אם מפסידים זה גמור.נקווה לטוב

נתן
נתן
23/04/2018 17:27:50

האמירה של ווסטברוק מעידה על צורת (צרות) מחשבתו.
התשובה ה"מנהיגותית" היא, שצריך למצוא פתרון לעצור את יוטה, לא את רוביו, וזה לא התפקיד של ראס, אלא של כולם.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
23/04/2018 18:34:05
Reply to  נתן

איזה קשקוש יאללה.
אמביד מברבר ומתרברב שיקרע את הסנטר היריב לחתיכות
מלא שחקנים דיברו באופן אישי על היכולת שלהם ועל מה שהם מצפים מעצמם לעשות במשחק הבא.

דיי כבר לבלבל במח ,מה בדיוק הבעיה בדיבור שלו?
אתה רוצה שהוא יענה לך כמו רוב "הרובוטים" במסיבת העיתונאים

עידו גילרי
עידו גילרי
23/04/2018 18:35:04

היי, מה קרה לשופטים?

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
23/04/2018 18:48:00

קיבלו חנינה אחרי סיום העונה הרגילה

סהרון
סהרון
24/04/2018 3:11:02

עידו,בזמנך הפנוי אתה יכול לתת קצת מידע על הבייסבול?

נתן
נתן
23/04/2018 18:49:58

אין שום דבר "לא בסדר" בדיבור שלו, הוא פשוט לא חכם. נופל למלכודת הכי פשוטה של עיתונאי. אני לא ממש עוקב אחרי ראיונות, אבל נראה לי שאמביד קצת יותר חכם.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
23/04/2018 19:03:18
Reply to  נתן

איך אנשים אוהבים את אותם אלו שחיים במיינסטרים,רוצים אותם מתוכנתים כמו יצאו ממפעל יצור ,מדברים "חכם" למדיה ובלה בלה בלה…

אני חושב שראס הוא זה שלא נכנע לתכתיבי החברה,לא מעוניין להיות הפאפי שהליברליזם ו"כולנו אחד עם חשיבה אחת" וכל זה.
הוא לא חייב לחשוב או לעשות מה שאחרים מצפים ממנו שיעשה ויחשוב.
הוא יתלבש איך שבא לו,הוא ידבר לעיתונות איך שנראה לו ,הוא אדם חופשי וחי לפי אמונתו

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 19:43:31
Reply to  נתן

וסטברוק הוא צעיר מאד אינטיליגנטי (אבל, באונ' אדלפי, היו עשרות פרופסורים עם IQ בשמיים שהיו ASSHOLES) אבל זה לא חייב לבוא לידי ביטוי במסיבת עתונאים

מלובני
מלובני
23/04/2018 17:31:20

מקווה לניצחון של יוטה אני מאוד בעד רוביו יש לי מקום חם בלב בשבילו.

אני מקווה שאצליח להיות חלק מהבלוג החי גם היום , השעות קצת פחות נוחות עם העבודה מחר…

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 17:31:56

טיפ קטן לכותבים פה בשביל לא להרוס רושם על חיות עילית.

ההגדרה הנכונה לגבי מי שאתם רומזים פה בטעות כגון :זה הלא נכון:

אריה-כבש-צבי-איילה ?
אריה – תותים – דובדבנים ?

ההגדרה הנכונה בהחלט: לטובת הכתבות הבאות שלכם:

חתול – חתול רחוב.
מגורים – פחי אשפה.
לבוש – פרווה דקה.
אוכל – שאריות.
צבע פרווה – שחור-מוקה.

מלובני
מלובני
23/04/2018 17:33:53
Reply to  חדש פה

אני בטוח שיש לך תעסוקה יותר טובה בחיים מלכתוב פה.

Ish
Ish
23/04/2018 17:44:16
Reply to  מלובני

כנראה שלא

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:43:14
Reply to  Ish

מובטל

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 18:45:56
Reply to  חדש פה

ממשפחת בטיטו

NBA
NBA
23/04/2018 17:33:25

אוקלהומה מנצחים היום, יוסטון גם

האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 17:40:07

תודה על הפריוויו.
הבלוג החי (אם אפשר לקרוא לזה חיים) אתמול הזכיר לי סצנה מסרט אמריקאי, ייתכן שזה סיפורי אל איי עם סטיב מרטין: כולם עומדים בפקק ענק, רגועים ומשועממים, אבל ברגע שמישהו נזכר שהגיע הקיץ, פתאום מכל רכב נשלפת בזוקה, או תת מקלע לעניים שבהם, ומתחילה מלחמה אמיתית.
קצת כמו האתר פה כשמגיע הפלייאוף.
היום, מפאת החזרה לשעות הרגילות, זה כבר לא יפריע לי…

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 17:46:45
האווי לאסוף
האווי לאסוף
23/04/2018 20:53:04

בזכרוני זה הצטייר אחרת… תודה

שמעון
שמעון
23/04/2018 17:41:30

לפנות בוקר זה מה שיהיה בין ראס לרוביו

https://youtu.be/OI54iCGOAa4?t=3m16s

אבל לפני זה מה שהארדן יעשה

https://youtu.be/jjxTTjJtXDA?t=1m50s

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 18:22:15
Reply to  שמעון

שמעון – אחד הטובים!
גיא – אחלה פריוויו, רק תיקון קטן, התבלבלת בצדדים בהימור על אוק' סיטי-יוטה, תתקן. יצא לך בטעות כאילו שאתה מהמר על יוטה

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 19:54:40
Reply to  שמעון

בדיוק כפי שכתבתי במעורב! הכבשה (כאן האנטלופ) מתקיפה את האריה!

דקסטר
דקסטר
23/04/2018 17:47:46

עם כל הסימפטיה ליוטה אני ממש מעדיף לראות את OKC בשלב הבא.
הסדרה ביניהם לבין יוסטון אמור להיות משהו ששווה לקום בשבילו כל לילה.

כמו שעם כל הכבוד להפתעות וסינדרלות. לא הייתי טורח לראות חצי גמר מונדיאל של קרואטיה-קולומביה

פומה
פומה
23/04/2018 18:30:00
Reply to  דקסטר

דוגמא מענינת….
זה כמו שתכתוב שלא תראה גמר אליפות עולם בכדורסל בין רוסיה לארגנטינה….

Ip
Ip
23/04/2018 19:43:54
Reply to  דקסטר

אמור זו מילה שמתארת בצורה מדויקת את אוקלהומה. אבל זה נשאר באמור, לא הולך לשום מקום אחר.

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 0:21:58
Reply to  דקסטר

יוטה יוסטון בא לי ממש טוב

חזיר יבלות
חזיר יבלות
23/04/2018 17:50:44

זה של מינסודה ויוטה הלילה

נתן
נתן
23/04/2018 18:53:13

מינסודה ישתו שמפניה אחרי הניצחון?

דובי
דובי
23/04/2018 18:17:40

פריוויו מושלם. קראתי כל מילה, נהניתי מכל מילה, ואני מרגיש מוכן למשחק.

תודה רבה גיא!

פומה
פומה
23/04/2018 18:31:57
Reply to  דובי

אני מקוה שאתה מוכן…
כי הסיקור של היום העיד שאתמול לא היית מאד מוכן ….

דובי
דובי
23/04/2018 20:38:18
Reply to  פומה

אז פעם הבאה תעיר בזמן אמת, שאדע לתקן. עכשיו מאוחר מדי לשנות.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 21:10:05
Reply to  דובי

טרול. נמחק.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
23/04/2018 18:46:14

מה באמת אנשים מצפים מראס בראיונות?
בחייאת ראבק הבן אדם ידוע כמישהו שאומר דברים ישירות ללא כל הפודרה סביב מילה זו או אחרת

אחת הבעיות העיקריות של הקבוצה הזו זה החוסר חשק והעלמות בחלק מהדקות
אם רק היו טיפה מפוקסים הם היו ב3-0 עכשיו

אני מאמין שהלילה הם יתפוצצו והמשחק יגמר ברבע השלישי

יש לי תחושה שמיניסוטה יקחו גם את המשחק הלילה.

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 19:40:53

בבקשה אפשר שאלה,אתה נראה לי ותיק nba

קראתי מאמרים באמריקה שטוענים שלברון כבר עקף את mj
האם זה יתכן?

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 19:57:02
Reply to  חדש פה

עקף במה? בכמה דברים כן ובכמה דברים לא. במשחקי 30+ בפלייאוף לMJ יש 109 וללברון 100 אבל הוא בטוח יעבור את MJ (וברור ששיחק הרבה יותר משחקי פלייאוף מ-NJ)

חדש פה
חדש פה
23/04/2018 20:06:03
Reply to  מנחם לס

מתבייש לכתוב את זה :

כתבים שם כותבים ללא בושה, לברון השחקן הגדול בכל הזמנים כבר עכשיו ללא שום צורך בעוד טבעת.

MBK
MBK
23/04/2018 21:31:55
Reply to  מנחם לס

מנחם
לברון עקף את מייקל כבר בשנה שעברה בכמות כוללת של נקודות בפלייאוף
מיותר לציין שלברון שיחק יותר משחקים

Berch
Berch
23/04/2018 18:52:49

פרוויו משובח.
שאפו על התמונות. זו של הארדן שווה מיסגור. גם אם הם יפסידו את הסדרה זה יתאים 🙂

המשגיח
המשגיח
23/04/2018 18:55:18

תודה גיא.
מהמר על יוסטון, והולך על יוטה רק כדי לראות איך אוקלהומה עם הגב לקיר בסדרה שהיא נחשבה לפייבוריטית

יום אחד
יום אחד
23/04/2018 19:46:14

תודה גיא.
1.מעניין הנתון של6 מ20 של מלו כי דווקא מצפיה במשחקים מלו נראה טוב מאד בפלייאוף אחראי לא מכריח ועובד בהגנה, חוץ מהרבע הרביעי כמובן שבו כל אוק' מתפרקת.
2.יש פה נקודה בראסל שלא ראיתי שמישהו מתייחס אליה אבל לי די ברור שראסל תופס את עצמו כאנדרדוג שתמיד צריך להוכיח את עצמו, הוא אף פעם לא היה "הנבחר" כמו דוראנט או לברון לדוגמא ודי צמח מלמטה, באופן הזה אפשר להסביר את צורת המשחק שלו הכ"כ אובבסיבית ותובענית
לכן תמיד מול קבוצות צמרת הוא מצטיין להוכיח את עצמו {ג"ס] ומשתעמם מול קבוצות ממוצעות ,מהבחינה הזאת יוטה היא סידרה רעה אני מאמין שאחרי שהוא בפיגור בסדרה ואחרי ההתפרקות במשחק האחרון הוא יחזור לעמדה המוכרת שלו כאנדרדוג ויביא את הטירוף ואת הראסליות למשחק.

גיא הרשע
גיא הרשע
23/04/2018 19:53:42
Reply to  יום אחד

הלוואי.
אני ממש אשמח אם נראה את 2 הקבוצות נותנות הצגות, מומשיכות את הסדרה ל-7 משחקים.
אני עכשיו חותם על משהו כמו דו קרב מיצ'ל/ראסל, 40 נק' כל אחד במשחק מס' 7. . .

דה שוט
דה שוט
23/04/2018 21:25:43
Reply to  יום אחד

+ 100

מוטי
מוטי
23/04/2018 22:51:05
Reply to  דה שוט

למרות שקשה לי לכתוב משהו חיובי על שמנמנלו, שהוא נזק מתמשך לקבוצה, ההשוואה באחוזי השלשות לא כל כך נכונה.
פטרסון אברינס פלטון והשאר זורקים שלשות רק כשהם לבד ויש זמן. ראסל וכרמלו זורקים הרבה פעמים כשה 24 אוזל ואפילו אם יש שומרים לידם.
השוואה איננה בין קבוצות שוות.

מנחם לס
מנחם לס
23/04/2018 19:58:15

כמו תמיד, פריוויו מצויין ומכיל הכל. אבל אתפלא ביותר אם יוטה תנצח

bobby
bobby
23/04/2018 20:02:45

תודה על הפריוויו גיא!

משחקים גורליים ב-2 הסדרות הלילה.
במשחק הקודם יוסטון קלעו דווקא באחוזים סבירים, אבל פשוט לא הגיעו למספיק זריקות, בזמן שמינסוטה זרקו יותר, וקלעו באחוזים מעולים.
הגיע הזמן שההתקפה תתחבר גם בפלייאוף, והלילה זה הזמן כי הפסד לא בא בחשבון.

Benjo
Benjo
23/04/2018 20:10:20

אחלה פריוויו. התמונה של באטלר ותיבודו גדולה. אהבתי … ולעצם העניין :
לגבי יוסטון איתך בהימור.
לגבי אוקלהומה – ממש לא. למה ? כי בניגוד לכל שאר השחקנים בליגה (כמעט) ראסל הוא שחקן כזה ענק ואדיר שאם הוא טוב הוא מנצח לבדו כמעט כל קבוצה. כשהוא לא טוב בדרך זה לא בגלל שאין לו כדורסל אלא בגלל בעיות האופי. מחפף , מקבל החלטות שגויות מאבד כדורים זורק גם כשהוא לא צריך.
בגלל המסיבת עיתונאים וההתחייבות האישית שהוא נתן היום סיכוי טוב שיגיע ראסל מפוקס. ראסל הטוב. ראסל שכמעט אין אחד שלא אוהב.
ולכן סיכוי גבוה שאוקלהומה תנצח. שם אני שם את ההימור. למה רק סיכוי גבוה ולא בטוח ? ראסל כאמור לא יהווה בעיה הלילה אבל מה ששמתי לב בסדרה הזאת זה שגובר ופייבורס (זה בעיקר גובר אבל לא רק) פשוט מחסלים את אדאמס בצבע. כלומר יכול להיות שגם אם ראסל יתן משחק טוב עדין יוטה יכולה לנצח.
יהיה אש. ואם הלילה ראסל לא בא – אז גם אני מרים ידים סוגר את הקופסא הזאת ומניח אותה ואותו בצד.
תודה גיא על פריויו מעולה ובכלל הפליאוף הזה כייף אמיתי עד עכשיו.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
23/04/2018 20:18:15

תודה רבה גיא.

אני ממש אשמח לראות יותר דק' לספסל בשילוב של ווסטברוק וגורג ופחות ברואר שלא בולט בפן ספציפי של המגרש. הייתי לראות דקות של אברינס אם גורג וראס כך שיהיה ספייסינג רחב ככל הניתן. וגרמי גראנט נראה איום התקפי והגנתי מרתיע יותר מאשר מלו מול הגבוהים של יוטה.

אפלטון
אפלטון
23/04/2018 20:36:37

תודה גיא פריוויו שעושה תיאבון.
משחקים פצצה הלילה.
יוסטון חייבים להתחיל להיכנס לרמה ההתקפית של העונה. כבר מעל חודש שזה לא זורם שם. העובדה שההגנה מחפה על ההתקפה זה פלוס ענקי אבל לא יכול לעבוד בהמשך. אריק גורדון חייב להיכנס לסדרה, אבל בעיקר יוסטון צריכים להרים את הקצב.
הם התאהבו במשחק האיטי והוא לא הולם אותם.
לגבי אוקלהומה, אני ממש חצוי. האוהד שבי לא רוצה לקבל אותם ומעדיף שיפסידו, אבל אוהד הכדורסל שבי מת לסדרה בין השתיים.
סדרה עם ריח של פעם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
23/04/2018 21:08:39

תודה רבה גיא.

יוסטון צריכים לקחת את המשחק – הפסד נוסף ובלחץ להיכשל (שוב) במאני טיים עלול לעשות בהם שמות. לדעתי יצליחו במשימה.

כרגיל אצל אוקלהומה לא ברור אם נראה את דוקטור ג'קיל או את מיסטר הייד, אבל סטטיסטית רוב העונה הם לא ממצים את הפוטנציאל, ולמעט ג'ורג' במשחק הראשון לא הראו עד עכשיו ניצוצות גם בפלייאוף. יוטה מניה בטוחה יותר ומשחקת בבית – יוטה, אחרי מאבק קשה.

עידן עופר
עידן עופר
23/04/2018 21:30:22

מעולה גיא, תודה רבה.
התשע מ-31 של ווסטברוק ומלו הוא נתון הזוי. אני מקווה שפרסטי יבין שאם הוא רוצה להגיע לאנשהו עם השחקנים שיש לי עכשיו הוא צריך מאמן עם שיטה טובה יותר.
במשחק הראשון של הלילה אני דווקא מהמר על מינסוטה.

MBK
MBK
23/04/2018 21:34:25

תודה רבה על הפרוויו
לדעתי יוטה לא מוערכת מספיק
כששופטים את חצי העונה השני מדובר בקבוצה טופ 5 בליגה אם לא טופ 3.
יוטה פילדילפיה וניו אורלינס נכנסו לפלייאוף במומנטום חיובי ורואים את התוצאה לעומת יוסטון וטורונטו שנתנו את הריצה הגדולה שלהם בחודש מרץ

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
23/04/2018 22:18:43
Reply to  MBK

זה נכון מאוד ונקודה שהרבה מפספסים.
מומנטום וכושר זה אחד הגורמים החשובים ביותר בהצלחה בפלייאוף. לפעמים קבוצה שורפת את עצמה ונגמר לה הכוח או המוטיבציה.
כנראה שקצת מזה קרה ליוסטון. הפלייאוף עוד ארוך אז אני מקווה שהם יתאוששו.

ותודה לגיא על הפריוויו והתמונה של הקצב

הקרייתי
הקרייתי
23/04/2018 23:29:49

יש למלו כל כך הרבה מזל שהוא חתום גם לשנה הבאה…הוא פשוט מזעזע העונה.

ארנון
ארנון
23/04/2018 23:31:14

כיף לקרוא

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 0:24:10

פריוויו נהדר ללילה פגז!
תודה גיא!

R.Ort
R.Ort
24/04/2018 0:26:07

אם הצ'יטה לא מיסתדרתת עם ריקי רוביו איךך היא תיסתדר עם הזקן והקאפקייק בהמשך?
*

חבל לי על השעות שינה של כולם
ווסטבריק והקאפקייק זה לא איכות שיכולה להנהיג קבוצה כמו העז.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/04/2018 0:37:52

למלו 30% מהשלוש בסדרה עד כה וזה יותר טוב מוסטברוק ולא יותר גרוע.

רפה הבנה
רפה הבנה
24/04/2018 1:40:05

לדעתי דוקא הטירוף ההגנתי הצפוי של ווסבורק יכול לעורר את שאר החברים גם כן לטירוף מסויים (כן ג'ורג' בוקר טוב) שיכול להביא ניצחון
אני עם אוקלהומה הלילה
לדעתי ב' נקבל משחק טוב הלילה מפול והארדן ביחד (הארדן 30+) מה שלא קרה עד עכשיו בסידרה וניצחון ליוסטון

דרור
דרור
24/04/2018 2:01:00

יש לי המון סימפטיה לראס, אבל לצערי אתמול נפל לי האסימון שלראס לא ייפול בחיים שום אסימון, והוא כנראה גם לא יעדכן גרסה בסמארטפון. הוא פשוט לא זמין. לא עונה. כל המשחק חיפשתי את הסל שרוביו היה צריך להחזיק ביד הפנויה מכדור. סל עם יין אדום, קממבר, קרקרים, חמאה וכל מה שצריך לפיקניק. ראס ממש הזמין אותו על חשבונו. בילי דונובן נלקח בשבי. אין שם מאמן. ההתקפה שלהם נראית כמו אביבית בר זוהר. כואב בעיניים. יעברו או לא יעברו את יוטה זה לא העניין. אם עד עכשיו פול התלבט נראה לי שאתמול הוא החליט. להישאר עם ראסל שנה הבאה זה לוותר על חלום האליפות. אני אוהב את ראס, אבל אתמול נשברתי. אוק' לא שיחקו כקבוצה בכלל, הירו בול בתורות, סופר צפוי ולא יעיל. עלבון לאינטיליגנציה. פריוויו נהדר, תודה גיא.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 2:17:53
Reply to  דרור

כתבת יפה. מקווה שאתה טועה. לגבי ראסל.

נראה הערב (הלילה אם אתה בישראל)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 3:13:07

מיני – יוסטון

http://acesports.stream/nba/live.html

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 3:15:32
Smiley
Smiley
24/04/2018 3:15:30
מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:20:41

מינסוטה – יוסטון התחיל מצויין

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 3:22:27
Reply to  מנחם לס

מצויין עבור מי??….

לא עבור הארדן, לא עבור טאונס.

אולי עבור אריזה (3 מ-3 לשלוש, 2 מ-2 מהעונשין והכל ב2 דקות ראשונות..)

Smiley
Smiley
24/04/2018 3:21:07

אריזה מול הטימברוולבס

Smiley
Smiley
24/04/2018 3:21:36

וטאונס עם שני פאולים שהוציאו אותו מהמשחק…

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 3:29:39

משחק נוראי, הגנתי משעמם, אני לא מבין מה יש ליוסטון בפלייאוף הם מחטיאים זריקות חופשיות לחלוטין, כנראה שרועדות להם הידיים בדיוק כמו לטורנטו, מקווה שאני טועב

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:37:54

משחק נוראי?

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 3:32:01

למי שמכיר את יוסטון קצת יותר ממני:

יש להם משהו חוץ משלשות ואחד-על-אחד של הארדן?
עוד לא סוף הרבע הראשון והם זרקו כבר 9 שלשות (וקלעו 4)

בנוסף, ואם זכרוני לא בוגד בי, זכור לי שרוז, באטלר וגיבסון שיתפו פעולה בעבר יחד גם בשיקגו, הלא כן?

השועל
השועל
24/04/2018 3:33:59

כן,הם שיתפו פעולה בשיקאגו יחד עם תיבודו.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:37:18

אריזה קלע לפחות 2 מהשלשות של יוסטון

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:36:22

איזה סל נהדר של דריק רוז! מתפתח משחק חם ומצויין. 21-21

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:39:23

אני אתכם במשחק אבל עלי לכתוב מעורב אז אשתתף רק פה ושם

השועל
השועל
24/04/2018 3:39:37

אני לא רואה איך יוסטון לוקחים יותר ממשחק אחד בסידרה נגד קארי והלוחמים, הארדן בכלל נראה זוועה, יכול להיות שיש במיניאנפוליס מועדי חשפנות טובים יותר ממה שחשבנו.

אבי
אבי
24/04/2018 3:39:48

לילה טוב הקישורים נתקעים רק לי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:03:15
Reply to  אבי
ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 3:39:50

אני שונא להגיד את זה אבל יכול להיות שהמקצרגים ובראשם הייט אשברי צדקו? שסגנון הבידודים של יוסטון לא מתאים לפלייאוף, שיחסמו את התקפת הפיקאנדרול הדי צפוייה שלהם, שהארדן יחנק ברגע שהשמירה תהיה הדוקה? יוסטון שחטה את מינסוטה בעונה הסדירה עכשיו היא לא מצליחה ליצור ייתרון והגנה של מינסוטה חונקת אותה (ומדובר באחת ההגנות החלשות בליגה) קבוצה שהיא קצת יוצר איכותית ממינסוטה הייתה מובילה בסדרה. אני בהחלט מקווה שיוסטון תתעורר כי אחרי זה הם אכזבת העונה.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:43:40

דריק רוז פתאום השיל שנים מגילו והוא נולד מחדש

השועל
השועל
24/04/2018 3:45:16

לראות שחקן התקפי כל כך מוכשר כמו טאונס מתבזבז,שומר עליו טאקר שנמוך ממנו בשתי ראשים, ותיבודו הדביל לא יכול לסדר לו יותר מ6 זריקות בממוצע למשחק, שום תרגיל לפוסטאפ, עומד כמו דחליל בהתקפה, פשוט מאמן עלוב.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:59:52
Reply to  השועל

שני ראשים , לא שתי ראשים (ואני כבר 57 שנים בגולה)

השועל
השועל
24/04/2018 3:49:44

אוווו סוף סוף התחילו לנצל את טאונס ואת המיסמאצ' וזה עובד בינתיים, מצד שני יוסטון פשוט משגרים מה3 בלי הכרה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 3:50:04

בכושר הנוכחי אין ליוסטו בכלל מה לחשוב על גמר המערב מול הלוחמים, אני לא בטוח שהם עוברים את הסיבוב הזה ואני לא רואה אותם מתמודדים מול יוטה, כדאי שהם יחזרו מהר מאוד לקבוצה המהפנטת שראינו העונה. קבוצה שהייתה בלתי עצירה התקפית והייתה מדהימה הגנתית

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 3:58:47

הארדן מצא את קליעתו. יוסטון מתחילה

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 4:00:58

ראיתם את רוז?????????? לא יאומן!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 4:02:06
Reply to  מנחם לס

וואווו…איך כל הוותיקים פתאום פורחים בפלייאוף: רוז, מאנו ג'ינובלי, דוויין ווייד…

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 4:02:08

יופי של משחק כרגע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:02:34

כואב הלב על כל השנים שפספסנו את רוז.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 4:05:12

אני מקווה שהבעלים של מינסוטה רואה את המשחק ומבין כמה הקבוצה לא מאומנת. רק לראות את היוסאג של השחקנים בסדרה, את הבזבוז הפושע של טאונס, שהפך מאחד הנשקים ההתקפיים לשחקן שולי שמזיק הגנתית, שלא יודעים איך להשתמש בוויגנס כהלכה, שהשחקנים לא עושים שום שיפור תחתיו . אני מאמין שגם תיבודו הGM המצויין רואה את זה, ומבין שהוא לא המאמן הנכון אבל יש פה ניגוד אינטרסים ברור, אני לא מכיר אדם שיסכים לוותר על כמה מיליונים ולהודות שהוא לא טוב מספיק למרות שמבחינת הקבוצה זה עדיף משמעותית.

השועל
השועל
24/04/2018 4:05:29

עדיין לא הבנתי, הסטאפ-בק של הארדן זה צעדים או לא?

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:10:15
Reply to  השועל

פעם כן ופעם לא

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 4:08:22

משחקים כאלה גורמים לי לחשוב מה היה קורה אם לרוז לא היה מתפרק הגוף, אם האקפלוסיביות הייתה נשארת, הוא אחד הכישרונות המבוזבזים שהליגה לא זכתה לראות בשיאו כיוון שהגוף שלו לא החזיק פיזית ומאמן שקיצר משמעותית את הקריירה וחבל כל כך, מזכיר לי למרות שמדובר בעמדה ושחקן שונה לחלוטין את וולטון.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 4:31:31

יוסטון סוף סוף משחקת את משחקה הטוב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:33:49
Reply to  מנחם לס

מקבלים מתנות מהשופטים.

קאפלה עם החסימה הכי נעה שראיתי בכל ימי חיי.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 4:36:01

שמח שיוסטון התחילו להתעורר, שהיד של הארדן מתחממת אני ממליץ למגן לזייף פציעה ולרדת לספסל מדובר בעילוי התקפי מדהים שאין לו חולשה אחת בהתקפה.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 4:36:47

ב5 דקות גמרו את המשחק זה היוסטון שכל כך חיכיתי לראות בפלייאוף

חזיר יבלות
חזיר יבלות
24/04/2018 4:38:09

הארדן מאכיל את מיני מדבוצ'קעס. הגנה קבוצתית נהדרת של יוסטון בשילוב אחת הקבוצןת היותר לא מאומנות בליגה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/04/2018 4:38:22

מה דה אנתוני דחף לרוקטס בתוחעס במחצית? הם משחקים עכשיו הגנה מצויינת.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 4:40:00

כן יוסטון ממש לא מתאימה לפלייאוף והרדן טוב רק לעונה הסדירה כי יש לו רק תרגיל אחד. אהה. תוך 6 דקות יש 20 הפרש. חוץ מהלוחמים אין אף קבוצה בליגה במדגדגת את היכולת הזו.

חזיר יבלות
חזיר יבלות
24/04/2018 4:42:37

אל תיכנס לתבניות של הייטרים. אתה בטח לא יכול לסתור אותם בדיונים לוגיים. מקודם התבכיין גולדן שאוור אחד על חסימה נעה של קאפלה כאילו גולדן מכירה תרגיל אחר

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:43:56

אני אומר לך שיוסטון קבוצה חלשה ,פשוט ניצבים מולם קבוצה מפגרת
ג"ס או ניו אורלינס עם הגנות קצת יותר קשוחות אוכלות אותם בלי מלח
אפילו התאנדר עם טיפה פיזיות יכולה לחסל אותם
טאוונס הוא רך כמו חמאה…אני רוצה לראותם אותם מול גרין או דיוויס

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:41:25

השתכנעתי שטיבודו הוא מאמן מפגר!
למה לא עצר את המפולת?
למה לחכות ל20 הפרש בשביל לקחת פסק זמן או להכניס אחרים???????

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/04/2018 4:49:24

בוקר טוב אליהו….
🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:41:55

ג'ף טיג עם העיניי חרק שלו כזה למלם, כמו כל יוצאי אטלנטה.

k_700
k_700
24/04/2018 4:45:55

יוסטון זה בלוף עצום.
אני אומר את זה דווקא עכשיו(וטענתי את זה לאורך רוב העונה ולפני הפלייאוף).

זה בלון שיתפוצץ ברגע שיפגשו קבוצת התקפה יותר מוכשרת מהקבוצת התקפה הכי גרועה בפליאוף(וגם נגדה בשניים וחצי משחקים לא ראינו משהו יוצא מגדר הרגיל).

יש בפליאוף הזה לפחות 3 קבוצות שמסוגלות לתת בראש ליוסטון.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:49:12
Reply to  k_700

100+
טיפה קשיחות מול הארדן תאמין לי יוציאו אותו מהשלווה,זה לא קשה במיוחד להוציא אותו או כריס פול משלוותם
פשוט מיני היא קבוצה רכה ,מוגבלת התקפית והגנתית

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:46:48

לפחות התאנדר לא הקבוצה הכי המפגרת בפליאוף,מיני חטפה לנו את התואר מהידיים

חזיר יבלות
חזיר יבלות
24/04/2018 4:47:01

בעוד ליליארד (ואולי גם ראסל) ה'ווינר' הולך הבייתה הארדן חונק את מינסוטה למוות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:50:36

בבקשה בלי מילים כמו "חניקות" ו "מוות".

זה מטמא את הבלוג ויש פה ילדים.

k_700
k_700
24/04/2018 4:54:37

וואי איפה המדליות?? כנראה בדרך.

אנחנו מדברים על הקבוצה הכי מפגרת התקפית שכנראה נכנסה לאיזשהו פלייאו, ב5 שנים האחרונות, כן?

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
24/04/2018 4:57:22
Reply to  k_700

זה בדיוק העניין , ההבדל בין מה שהסגל של הקבוצה הזאת יכול לתת גם התקפית וגם הגנתית לעומת מה שהוא נותן בפועל זה פשוט שערורייה

חזיר יבלות
חזיר יבלות
24/04/2018 4:58:00
Reply to  k_700

ראסל בדרך לעוף מול קבוצה לא פחות חלשה התקפית

k_700
k_700
24/04/2018 5:03:24

יוטה הרבה יותר טובה בהתקפה ממינוסוטה.
הרבה יותר.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 4:49:26

וויגינס וטאונס זה גופיות מתות
מינסוטה יהיו עם חוזה מקס לשניהם
קבוצה מתה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/04/2018 4:53:23

נכון לעכשיו, ויגינס הבחירה מס 1 הכי גרועה ב 8 השנים האחרונות. הקבס עשו בשכל שהתרידו אותו עבור לאב. הוא יותר נזק מתועלת.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:54:39

אנתוני בנט

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/04/2018 4:58:16

איך שכחתי אותו?
הוא עבר לאירופה לא?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:00:57

למי אכפת..

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 5:01:22

פתח air b&b באמסטרדם

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:10:05

היה איזה שתיים וחצי דקות בפנרבחצ'ה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 4:54:24

WTF
50 נקודות ברבע

RL
RL
24/04/2018 4:57:33

מבירור קצר זה מקום 2 בהיסטוריה של הפלייאוף (מקום ראשון 51)
ומקום ראשון לרבע 3

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
24/04/2018 4:55:44

זהו, אני הלכתי. אין מה לראות.
במקום מייק הייתי מוציא עכשיו את הכוכבים כשהוא מוביל ביותר מ 30 ונותן לספסל לשחק. זה מה שסטיבנס היה עושה בשביל לא לסכן את החמישייה.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
24/04/2018 4:55:44

אני מבקש מכולם לתת סבב של מחיאות כפיים ל"מאמן" מומחה ההגנה טום תיבודו

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 4:55:59

חחחח הארדן מצחיק מהספסל עם הטרנינג מעל הטבור והזקן נראה כמו איזה ברסלב

נתן
נתן
24/04/2018 4:56:43

אני לא מסכים לגבי וויגינס. השחקן הזה צריך מנטורינג טוב, יש לו המון יכולות, וגם רצון.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 5:00:27
Reply to  נתן

עזוב
הוא קיבל את הכסף , לא איכפת לו מכלום
ממי שחקנים כמו מיטשל, סימונס , אמביד,יאניס, מקבלים מנטורינג?
הם פשוט קורעים את עצמם פיזית ומנטלית כדי להיות יותר טובים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 4:57:05

בפריוויו של העונה, כשכולם התלהבו מההחתמות של טיבו
אמרתי שמיני לא תגיע לפלייאוף,
גם כשהם היו מקום 3 רוב העונה, אמרתי שהם לא יגיעו לפלייאוף.

וצדקתי. הם לא הגיעו לפלייאוף..

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 5:15:42

מעולה 🙂

אבי
אבי
24/04/2018 4:57:39

רבע מטורף

נתן
נתן
24/04/2018 4:57:59

תיבודו פשוט חסר מושג, חסר אונים. מיניסוטה משחקת בידודים כל ברבע, בלי פיק אנד רול אפילו.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 4:59:17

50 נק' ברבע השלישי. במשחק פלייאוף.
זו ההתפוצצות שחיכיתי לה.

k_700
k_700
24/04/2018 4:59:56

יחד עם זאת הביקורת על מינוסוטה צריכה להיות במידה הנכונה.

זו עדיין קבוצה צעירה מאוד בבגרות שלה וזה פעם ראשונה עבורה בפלייאוף מהמערב, איפה שאין מקום לטעויות בהתקפה.

זה שיעור שהם חייבים לעבור אבל בינתיים הם יהיו טרף קל לכל ה-7 קבוצות האחרות מהמערב שעלו לפליאוף ונניח היו יכולות להתקל בהם.

אני כן רואה שם פוטנציאל לא קטן.
וויגינס לא ישאר שם וזה יהיה מצוין לקריירה שלו והוא ממש לא בלוף, פשוט לא מתאים לכדורסל בהתקפה של תיבודו.
טוב יעשה לקיירה שלו אם יסתלק משם.

ראיתי כבר הרבה בחירות ראשונות גרועות ממנו.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 5:04:39
Reply to  k_700

שיבוא ללייקרס
הוא ולונזו יכולים להשכיר ביחד דירה בגלנדייל ליד הגלריה

k_700
k_700
24/04/2018 5:11:15

אבל שלפני זה יעצור אצלך להריץ קצת דאחקות, לא ככה?

נתן
נתן
24/04/2018 5:11:14
Reply to  k_700

נכון להיום נראה שהבעיה של מינסוטה היא בעמדת המאמן

אף פעם
אף פעם
24/04/2018 5:00:04

באולסטאר אין כזו הגנה מצחיקה, זה משחק פלייאוף ???

פומה
פומה
24/04/2018 5:04:25

יוסטון חייבים להחתים את.תיבודו במיניסוטה גם לעונה הבאה….

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:06:08

יאלללה!!!

היה צמוד, הלכתי לרגע… עשיתי רפרש ונגמר המשחק…

איך אפשר להיות כאלו רכים בהגנה?!?!

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:14:55
Reply to  Smiley

כמוני כמוך

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 5:08:37

זה לא מפתיע שבן סימונס משחק כל יום pbug עם טאונס
טאונס רואה את פרצוף הזומבי של סימונס נותן לו בראש כל יום ומאבד את העשתונות

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:13:31

לדעתי תיבודו צריך להחתים את בובי פורטיס בקבוצה.
יכול לסדר את הפרצוף העקום של וויגינס ובדרך אולי גם את האדישות…
מירוטיץ' יכול להעיד ,סדר לו את הברגים (תראו איך הוא משחק בהתקפה ובהגנה)

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:13:44

לא משנה כמה הוכחות ואינדקציות לכך שיוסטון היא קבוצה אלופה בעידן בלי הלוחמים יגידו שהיא בלוף; תשחק הגנה קשוחה – מיני לא קבוצת התקפה, תתן 50 נק' ברבע כאשר סוף סוף הקליעות התחילו להיכנס אז יגידו שמיני לא שומרת. ועכשיו אני מבין שיוטה היא קבוצה מצוינת שהפוטנציאל לעבור את הרעמים זה בגלל היכולת הנפלאה שלהם. מעניין יהיה לראות מפגש של יוסטון בסיבוב הבא מעניין מה יגידו אז.
ואכן מיני לא ממצאת את הפוטנציאל שלה בזכות ובגלל הקצב אבל קבוצה חלשה – נו באמת?!

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:16:37

קבוצה שסופגת 50 נק' ברבע, בפלייאוף, בבית, במשחק קריטי – לא ראוייה להיקרא 'קבוצה'.

אז את ה'נו באמת?!' הדרמטי תשאיר לדברים אחרים

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:18:13

אוקי לאיזה דברים?

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:25:55

למשל להצהרות ש"ניו אורלינס תנצח את הווריירס".

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:31:57

אז לא רק שקיבלתי משחק מצוין וזכיתי לראות את הבן שלי שר ב4 בבוקר למדתי הלילה עוד כמה דברים:
1 – קבוצה הסופגת 50 ברבע אינה ראויה להיקרא קבוצה (אולי אפשר להגדיר אותה כ"התאגדות" או תערובת)
2 הצהרות הקשורות בניו אורלינס אל מול הלוחמים ראויות לקריאות "נו באמת?!" המדובר בסנסציה.
3 צמד המילים בציוות לסימני הקריאה והשאלה הנה קריאה דרמטית

לילה מלא בלימוד והיד עוד נטויה.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:22:11

ש'מע,יוסטון קבוצה מצויינת אך בהתמודדות מול קבוצות פיזיות אני מבטיח לך שהם ישברו מנטלית .
וויגינס וטאונס אלה שחקנים כלכך רדומים חסרי מוטיבציה וכלכך רכים הגנתית שזה ממש לא עושה רושם הניצחון של יוסטון

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:25:38

אדיסו יש לך איך להוכיח את זה? נגיד אם הם עוברים בסיבוב הבא את אוקלהומה או יוטה אתה מוכן להודות שטעית?

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:29:42

אני יכול לומר שמול התאנדר(במידה ויעלו) ,ג"ס וניו אורלינס הם יתקשו מאוד וב80% יפסידו את הסדרה.
מול יוטה יהיה להם קל.
הכל זה עניין של מאצ'-אפ יא חביבי
יוטה היא הקבוצה הכי קשה לתאנדר אבל הכי קלה ליוסטון

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:32:45

מעניין – אשמח אם תסביר את עניין המאצ' אפ.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:13:26

לתאנדר יש מאצאפ מדהים מול יוטה

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:23:20

מסכים איתך שיוסטון ישחטו את יוטה. לגבי השאר לא מסכים למעט גולדן

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:37:22

יהירות ירושלמית אופיינית.. לא נורא – זה יעבור.

וכן – לקבל 50 נק' בבית בשלב כזה של העונה, ברבע אחד – מעיד על כך שלא מדובר ב'קבוצה' אלא באוסף שחקנים שהתלכיד ביניהם רופף. להלן א.ס.פ ולא ק.ב.צ

"מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי, כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִי." (קי"ט, צ"ט)

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:19:51

ת'יבודו צריך עוזר מאמן התקפה חזק שישפר שם את העניינים וישאיר לת'יבודו לחזור להתרכז בהגנה.

איך בשיקגו הוא בנה קבוצת כדורסל חזקה ובמינסוטה עם כל הכישרון והפוטנציאל הם נראים ככה.

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:21:41

אפילו מסירה במתפרצת הם לא מסוגלים להעביר…

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:28:19

נשאר לקוול שביוטה יהיה משחק יותר טוב

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 5:28:33

בוקר טוב חברות וחברים

מאחל לכולנו צפיה מהנה והצלחה גדולה ליוטה

(הנה הצ'יטה מחרב לקבוצתו עוד משחק)

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:28:49
נתן
נתן
24/04/2018 5:29:36

אני לא בטוח שאני מבין מה ראיתי עכשיו…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:30:48
סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 5:33:19

אלוף

המשגיח
המשגיח
24/04/2018 5:35:58

תודה בן

שמעון
שמעון
24/04/2018 5:33:04

איזה לכלוכים על לורד אוף דה דנס והופ נתן בראש. תרגעו יוסטון קבוצה סופר חזקה. מיני זה פח זבל ירוק

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:33:05

איך ת'יבודו שהיה מצויין (ומוערך) בסלטיקס ובשיקגו לא מצליח לגרום למינסוטה לשחק יותר טוב.

קבוצה – יש
כישרון – יש
שחקנים טובים – יש
הגנה – לא קיימת
התקפה – שבלונית
מוטיבציה של שחקנים – ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:38:57
Reply to  Smiley

ריקי רוביו במדיטציה או עדיין בסיאסטה.. לא ברור.

זן ואמנות אחזקת הצ'יטה על 33% מהשדה.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:40:43
Reply to  Smiley

שכחת מילה חשובה:

מ נ ט ל י ו ת

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:42:05
Reply to  Smiley

סורי…

לשאלתך.. הוא אף פעם לא היה מצוין. לדעתי לפחות.

אין לי מושג מה הוא בדיוק עשה בסלטיקס, אבל ההתקדמות הכדורסל הגיעה ל"עקומת ברך" וטיבו נשאר מאחור.

"עקומת הברך" היחידה שהוא הגיע אליה היא של רוז.. בקרוב באטלר..

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:52:16

היו לו תוצאות.

היה עוזר מאמן מוערך ומאמן הגנה בסלטיקס של האליפות (עם ההגנה על קובי).
לקח קבוצה כמו שיקגו (עם רוז ונואה בשיאם) והפך אותם למועמדים לאליפות.
היה גם ע. מאמן בנבחרת.

לדעתי החזיקו ממנו וגם היה לו רזומה לגיבוי

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:34:49

אני משקשק
ראס,הצל את המורשת שלך (וסתום את פיהם של שונאיך)

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 5:37:56

איזה מורשת??

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:41:12
Reply to  סוסמעץ

כיבוש הבופור

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:45:39

באמת יש לו מיינדסט של גולנצ'יק.

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 5:48:10

🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:39:12

ריקי רוביו במדיטציה או עדיין בסיאסטה.. לא ברור.

זן ואמנות אחזקת הצ'יטה על 33% מהשדה.

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:40:10

בהחלט אחד הקלוז אפים!!

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:39:30

דרבי הפאסיפיק –
אינגלס ואקסום נגד אדאמס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:44:34

ג'ו קרוסאובר !

המשגיח
המשגיח
24/04/2018 5:46:10

המשחק התחיל חם. טוב מאוד.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 5:46:42

איזה בלוק

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
24/04/2018 5:47:09

הביף הזה עושה למשחק רק טוב

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 5:47:37

באיזה דקה יתחילו המכות??

הכתובת על הקיר

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:48:03

אינגלס הוא כמו וודי הארלסון בגברים לבנים לא יכולים לקפוץ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 5:50:54
Reply to  Smiley

יותר "רוצחים מלידה".

גל אל איי
גל אל איי
24/04/2018 5:50:21

כתוב בתוכניית המשחק אחד, כרמלו אנטוני. יש שקוראים לו גם שמשנמלו.
מישהו ראה? מישהו שמע?

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 5:53:04

הגיבן האוסטרלי מחפש לריב

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:53:49

נתן הגנה טובה על ג'ורג' וגם נכנס לו לראש (גרם לו לטכנית מיותרת)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 5:54:22

ראסל לא שמע שגיא אסר עליו לקחת פול-אפס מהירים וסתמיים מהשלוש

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 5:56:21

כל מה שמעניין את ווסטברוק זה שרוביו לא יקלע. ממש תינוק

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 5:57:54

הוא שומר על רוביו לוחצת!!!! (ועשה פאול שני…)

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 6:15:27
Reply to  מנחם לס

אז אתה מפספס את הנקודה.. הוא גורם לכל הקבוצה שלו לעלות הילוך בגישה, לשמור, ללחוץ – להראות, סוף סוף – שאכפת להם

Smiley
Smiley
24/04/2018 5:58:53

והנה העבירה השנייה הטפשית של ווסטברוק (מעודף מוטיבציה)

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 5:59:04

וואו כמה שאוקלהומה לא במשחק – זה נראה שהם מתעסקים בעצבים שלהם הרבה יותר מבכדור

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 6:17:15

כנראה שיש לך עוד מה ללמוד הלילה

גל אל איי
גל אל איי
24/04/2018 6:01:48

בינתיים יוטה נראים הרבה יותר לחוצים. ורוביו בועט בדלי ולא מנצל את העבירות של ראסל

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:02:23

ענק ראסל, החליט לשתק את רוביו הלילה והפגמר אותו, איזה שחקן מדהים גורג

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:03:54

כרמלו עושה מהלך טוב 5 רעים עד שהוא יורד בטרנזיישן השאיר את אוקלהומה 4 מול 5

גל אל איי
גל אל איי
24/04/2018 6:04:19

ווסטברוק מצויין ברבע הראשון. רוביו יכול לככב ב״חטופים״. המזל של הג׳אז עד כה: שמנמלו

אסף
אסף
24/04/2018 6:04:42

אחרי רבע ראשון בין הג'אז לרעמים, מרגיש לי שדונובן מיטשל בדרך להיות קובי 2 ולא בהכרח במובן הטוב של המילה
הבן אדם כופה את עצמו על המשחק ולוקח הרבה זריקות קשות שלא מחוייבות המציאות

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:06:30
Reply to  אסף

נראה לי שלא ראית הרבה השנה את הג'אז.
מיטשל יותר דומה בסגנון שלו (לדעתי) לגילברט ארינס) רק עם ברגים מחוברים בראש ולא מכנה את עצמו בשם של תנור יפני…

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:08:05
Reply to  Smiley

מזכיר לי מאוד את וויד עם קליעה ובלי מהלכי פוסט

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:14:17

מסכים

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:20:47

וויד היה הרבה יותר חזק ופחות בעל קליעה.
למיטשל יש טווח כמו שהיה לארינס והוא יותר אתלטי מארינס.

אסף
אסף
24/04/2018 6:11:38
Reply to  Smiley

לא ראיתי אותו כמעט בכלל, מעלה רק תחושה כי נראה לפחות בחלק מהרבע שהוא יותר מזיק מאשר תורם

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 6:15:37
Reply to  Smiley

סטייק יפני

אסף
אסף
24/04/2018 6:36:03
Reply to  Smiley

פחות הכרתי את אריאנס אז הלכתי לראות מהלכים שלו ביוטיוב
מבין על מה אתה מדבר מזכיר מאוד בתנועה

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:05:05

הג'אז צריכים ללכת יותר לפייבורס, אין כל כך מי שישמור עליו ב-OKC (אלא אם כן זה אדאמס)

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:05:15

בינתיים בסדר, רק שכרמלו ימצא את הסל כבר

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:07:05
Reply to  דה שוט

הוא יודע איפה הסל… הוא מתקשה להכניס את הכדור

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
24/04/2018 6:08:09
Reply to  דה שוט

אולי יש כאן קללת "דה שוט"- כדאי לבדוק אם התמונה של האווטר שלך מגיע מזריקה שהוא לא קלע אחריה. קח תמונה מאיזשהוא סל ני' שהוא קלע בדנבר והכל יבוא על מקומו בשלום.

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:12:54

סגור. אם נפסיד היום – אני מחליף

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:17:08
Reply to  דה שוט

אתה רואה מה קורה שראס לא מפיק סרטי סנאף הגנתיים? כדאי דגורג גם יתחיל אחרי ההשפלה שאינגלס עשה לו בתחילת המשחק. נטרול של רוביו זה נטרול המשחק של יוטה ולא יחזיק לאורך זמן וכמה שברואר אוויר בשביל מיצל יאללה

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 6:06:32

ראס כמעט ירד עם רוביו לספסל מרוב שהוא דבוק אליו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:10:11

הגנה מצויינת של אוקלהומה

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 6:14:26

משחק ראשון של ראסל במלוא הזעם כמו שצריך
פעם ראשונה שאוק' קוראת את המסירות האלכסוניות של יוטה
יוטה בנתיים חיה על אחד על אחד
שרק ימשיך ככה

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:15:15

יוטה סתם מחטיאה זריקות קלות.

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:15:24

אח ראסל ראסל אם רק היית שומר ככה כל משחק היה סיכוי לאליפות. הכל זה רק הגנה כמו שאמרתי לכם. אם גם גורג ירים את הרמה השמיים הם הגבול הכל זה בהגנה. חיסול של רוביו דבוק אליו גם בלי הכדור. העבירה השנייה של ראס לא הייתה ולא נבראה. לגובר יש חולשה באחד על אחד יחסית כדאי לתת לאדמס קצת פוסטים עליו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:21:50
Reply to  שמעון

לא מסכים איתך לגבי אחד על אחד של אדאמס סנטר מצויין אבל כמעט אין לו מובס, לשים אותו מול השחקן ההגנתי הטוב בליגה יגמר באסון

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 6:17:37

ג'ורג' מצוין בכל פרמטר עד עכשיו

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 6:19:37

לגמרי

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 6:21:48

חבל שלא מנסים לסדר לאברינס קליעות …מבוזבז לגמרי
ואדאמס צריך ללכת אחד על אחד כמה שאפשר מול גובר

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:22:59

קראודר נתן לגורג מרפק מכוון שקם, איך זה לא טכנית?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:24:31

שיפוט מגוכח, איך הביאו ליוטה את הכדור, אני לא מבין איך משאירים את איגלס לבד כל פעם על הפינה לשלושה זה יגמר באסון

ראובן
ראובן
24/04/2018 6:26:04

ראסל לא מכיר דבר כזה הילוך איטי

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 6:26:26

אוק יכולה לתקוף את גובר, להוציא ממנו עבירות ולהוציא אותו משיווי משקל. בנבחרת צרפת הוא הוכיח שהוא לאטיפוס עם שליטה עצמית גבוהה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:26:31

השיפוט איבד את זה לגמרי, מעניין אותי למה ראסל לקח את הזריקה הרעה הזאת

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:28:47

אמרתי לנסות, הצליח מהלך אחד שווה לנסות עוד 2 מהלכים, לא יצליח חוזרים לרגיל. לא אמרתי ללכת עליו כל המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:30:22

שופטים שלא מתנהלים עם החום לא צריכים לשפוט בפלייאוף במשחק כזה מגוכח. אני במקום רוביו מזייף פציעה ויורד לספסל ראסל יחסל אותו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 6:32:06

ברוך כותבים "מגוחך" ולא כפי שכתבת.
אני יודע שאתה כבר 60 שנה בחו"ל וזו שגיאה נפוצה אז אל תעלב, אבל אתה משתמש הרבה במילה הזאת . . .

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:33:37

תודה על התיקון, אני משתדל לשמור על כתיבה נקייה בעברית כמה שיותר, לדבר אני כבר מתקשה מאוד בעברית.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:33:51

כתיבה נכונה כמובן

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
24/04/2018 6:30:55

לא הייתה עבירה של ווסטברוק .

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:31:02

לא מאמין ששרקו לראסל את העבירה הזו

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:31:13

שיפוט מביך איפה ומי עשה עבירה על רוביו??? אברינס לא נגע בו וראס נתן גג נקי

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:31:18

ווסטברוק אל תשלח ידך לנער

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:31:56

מלו חחח איירבולללל

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:32:14

למה גורג לא שומר על מיצל? ברואר לא יכול להתמודד איתו, איגלס הרבה יותר מוגבל התקפית, דבר נוסף שלא מובן לי למה כרמלו משחק.

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:33:20

מלו מחרב אתאוק לא הגנה לא התקפה ולא ריב קליר פת למיטשל אייברבול החטאה ואי סגירה לריב

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:33:49

יאללה כרמלו, לא להפסיק לזרוק, זה יבוא

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:34:10

כדאי לראס להתחיל לקחת את הכדור ולהתחיל לקלוע, מלו גמור תעיפו אותו לספסל יא אלוהים. חור בהגנה ובהתקפה הרס את כל ההפרש

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:34:42

לראס נשרקו 2 שריקות אויר על רוביו

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:35:26

הג'אז קטסטרופה מהשלוש

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:35:45

משחק חלש של שתי הקבוצות

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:38:17

איבדו את הקליעה

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:38:42

מלו זה כמו שחקן של יוטה, יוחזר גראנט למגרש, בילי צריך הכנה למוח

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:39:21
Reply to  שמעון

חחחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:40:08

צודק. הרבה לחץ על השחקנים

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:38:11

מי יכול להסביר למה מלו במגרש??? כל ההגנה מתפרקת בגללו

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:39:17
Reply to  שמעון

מעמד וקיבעון

נתן
נתן
24/04/2018 6:41:17
Reply to  שמעון

מלו מצויין בהגנה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:38:33

למה ראסל לקח את הזריקה הזאת? הוא יכול להיות כזה מדהים ואז לקחת זריקה כזאת מטומטמת 20 שניות להתקפה שומר עליך והוא לוקח זריקה מ3 שהוא קולע באחוזים מחפירים , נראה לי זה מסכם את חווית הצפייה באוקלהומה ובראסל ווסטבורק רכבת הרים.

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:39:06

היום זה רק מלו, הוא ההבדל בין 10 הפרש לשיוויון

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:41:04
Reply to  שמעון

מלו נוראי אני מסכים אבל גם האשמה היא על ראסל עם הבחירת זריקות הזאת הוא 4-12 ל33%, מלו מסריח את הפרקט אפילו יותר 1-7 14.3%

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:38:46

וואו ככ הרבה זריקות קלות יוטה מחטיאה. היה צריך להיות 15 לטובתם.

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:39:47

אתה טועה, זה מה שיוטה שווים נגרים, המזל שלהם שלאוק יש את כרמלו. אם מישהו רוצה לנצח את גולדן תחתימו שם את כרמלו

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:40:19

אינגלס פשוט שכח איך קולעים

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:42:20

והוא אחד הקלעים הטובים בליגה!
וגובר שכח איך להטביע

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 6:41:25

כמה המאמן הזה מטומטם????????????????
תוציא כבר את כרמלו ותכניס את אברינס והרוקי
עד עכשיו הם היו צריכים להיות ב15 הפרש עם יום גרוע של יוטה.
נמאס כבר עם הקבעון של המאמנים האלה

סיוו
סיוו
24/04/2018 6:42:17

הלהטוטני הטבעות בהפסקות ביוטה ממש מגניבים בעיני. אפדר לעדות הרבה עם טרמפולינה וכדורו קבוצה טובה…

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:43:03

למה לא מעבירים את גורג לשמור על דונבון הוא אחד היחידים שיכול להתמודד עם הזריזות שלו ויש לו ייתרון בגפיים, במקום זה משאירים אותו על איגלס שלא מסוגל לייצר לעצמו?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:43:46

אוי ואבוי ראסל וגורג, 4 עבירות לראסל ששניים מהם לא היו ולא נבראו

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:43:53

ברוך ראית את זה אדמס? 2 מ2 על הראש של גובר כדאי להתחיל ללכת על זה

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:43:54

זה השלב במשחק שנפתחות להם הצ'אקרות

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 6:44:36

כל מה שמעניין את ווסטברוק זה לדפוק את רוביו ומה קורה? הוא דופק את עצמו וקבוצתו

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 6:45:20
Reply to  מנחם לס

בדיוק מה שאמר הדוק

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:45:49
Reply to  מנחם לס

זה שופטים ששורקים לך 3 שריקות אוויר אי אפשר להאשים את ראס

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:48:37
Reply to  מנחם לס

100+

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 6:44:53

לא נכון
לא טוב!

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 6:45:00

המורשת..

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:45:18

לא היה שום תוקף השופטים רוצחים את ראס 3 עבירות שלא היו מתוך ה4 שלו

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:46:10
Reply to  שמעון

היה תוקף במקרה הזה, אבל שני עבירות בהחלט שרקו על אוויר

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:47:57

איזה תוקף היה? רוביו בכלל לא עמד יציב וראס לא שלח יד איך תוקף?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:45:25

התחמם אינגלס

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:46:35

איגלס ענק!!!!

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:47:08

חחחחחחחחח גדול האוסטרלי הזה. מוריה אין עליכם

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:48:32

yeeeeewwww, mate!!!

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:47:10

אינגלס תופר את ג׳ורג׳ משחק שלישי רצוף

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:47:13

חח פול גורג אינגלס משפיל אותו ואין לו תגובה לא מסוגל לשמור אפילו על אינגלס

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:47:18

אינגלס עם שלוש שלשות רצופות על הראש של ג'ורג' + טראש טןק

כוכב!!!!

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 6:47:31

ביל דונובן הוא המאמן הגרוע ביותר ב-NBA. אני טוען זאת מהרגע שהגיע מאונ' פלורידה. אני מכיר אותו עוד משם. הוא לקח 2 אליפויות אבל עם 3 שחקנים שהפכו לאול בסטארים ב-NBA

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:50:49
Reply to  מנחם לס

אין לקחת או להוריד מהכדורסל המלהיב והמחשמל בפלורידה והישגים המדהימם שהשיג. מסכים איתך לגבי המסקנה השנייה, הוא ולו שניים מהאמנים הנוראים ביותר

מתן
מתן
24/04/2018 7:11:08
Reply to  מנחם לס

+11111

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:47:43

עם כל הכבוד למה שעשה דונבון במכללות והשג המדהים שעשה , הוא בובה על חוט ואין לו מושג איך לאמן בליגה, למה ברוארברי

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:48:39

למה ברואר ממשיך לשמור על מיצל, וגורג על איגלס שרק זורק שלושות, למה כרמלו מקבל כל כך הרבה דקות?

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:48:02

יוטה פשוט קבוצה טובה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 6:48:04

WHITE Lance Stephenson

Smiley
Smiley
24/04/2018 6:49:03

וודי הארלסון מגברים לבנים

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:53:36
Reply to  Smiley

לגמרי

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
24/04/2018 6:57:21
Reply to  Smiley

comment image

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:50:00

עם שכל וקליעה. וגולגולת אנושית

נתן
נתן
24/04/2018 6:48:51

אוי אוקלהומה, ניצחונות משיגים בחכמה

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 6:49:21

אני עבדתי על המעורב (עדיין עובד) אז לא היה לי צ'אנס לכתוב שלדעתי שני הפאולים מ-3 הראשונים לא היו צריכים להישרק. לא בפלייאוף. לא שורקים על נגיעה

נתן
נתן
24/04/2018 6:51:38
Reply to  מנחם לס

ראית שאוקייסי קיבלו שתי זריקות מעבירה של אדאמס על ווסטברוק?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 6:50:01

שמעון, חשבתי שאתה לא מהמתלוננים על השיפוט . . .

והעבירות של ווסטברוק –
אני בכלל לא אכנס למה היה, ומה לא היה. ווסטברוק לא היה צריך להכניס את עצמו לפינה.
העבירה השנייה שלו, במהלך הרבע הראשון, זה היה נטו עודף מוטיבציה בתיבול עדין של "חוסר חכמה".
ברגע של טיפשות הוא הכניס את עצמו לבעיית עבירות.

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:03:47

אני לא מתלונן בד"כ אבל 3 שריקות אוויר כאלו ובמיוחד ה-2 האמצעיות זה כבר בדיחה. שאתה אומר לא היה צריך להכניס את עצמו לפינה אתה מתכוון ששחקן לא צריך לשמור הכי טוב שהוא יכול? כי אני ממש לא תומך בגישה הזאת, סורי. ואם אני ראסל במסיבת עיתונאים את שוחט את השיפוט עם נצחון או עם הפסד ללא קשר לתוצאה, בא למסיבת עיתונאים ומשפיל את השופטים ויוצא עליהם ב200 קמש עם קנס של 50 אלף דולר

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 7:12:24
Reply to  שמעון

העבירה ה-2 שלו הייתה במיליון אחוז עבירה.
חצי דקה קודם לכן הוא החמיץ פול אפ מ-3, ואז עם העודף התלהבות, במקום לשמור בשכל, נתקע ברוביו ו-"קטף" עבירה מס' 2.

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:18:34

נתקע? איפה הוא נתקע?

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 6:50:16

השגיאה מס' 1 של OKC היא שהם לא משחקים כמעט בכלל על אדאמס. דונובן הדפקט לא רואה את זה

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 6:53:16
Reply to  מנחם לס

לא מבין את זה
אדאמס פשוט נותן נקודות בטוחות בצבע ובמקום זה כרמלו מפציץ 2 מ8

אה, ויש שם רכז, אחד שאמור להפעיל את חבריו לקבוצה

נתן
נתן
24/04/2018 6:50:23

רוביו מאכיל את ראס עבירות
אינגלס מאכיל את ג'ורג' שלשות
היורוליג מובילים על האולסטארס

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:51:53
Reply to  נתן

התכוונת השופטים מאכילים את ראס עבירות. 3 שריקות אוויר, יותר חרפה מזה לא יכול להיות. אבל נעזוב את זה אין כמו כרמלו, יבוא יום וכרמלו לא יאכזב חחחח

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 6:53:46
Reply to  נתן

אינגלס לא קיבל דקה בגמר עם מכבי
עכשיו הוע בורב חשוב בקבוצה שעשויה להעפיל לחצי גמר המערב…

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:01:02

מה זה חשוב? מנגב עם גורג את הפרקט 3 משחקים והיד נטויה. גורגי צריך חיבוק חם מהמלך, זה כל מה שצריך, ראס לא מחבק טוב כמו המלך

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:51:06

טוב זה די גמור ובילי דונובן חייב להיות מפוטר על ההחלטה להשאיר את כרמלו במגרש היה 10 הפרש ותוך 4 התקפות מלו מחק את כל ההפרש. פול גורג הוא בדיחה, גו אינגלס 3 משחקים משפיל לו את התחת ללא רחם, אין לו אפילו כבוד עצמי, יאללה לאל איי בחוזה מקסימום, תהנו ממנו.

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:51:33

שמעון – שחרר את מלו, אינגלס ומיצ׳ל חוגגים, מה אתה רוצה ממנו? שתי השלשות האחרונות של אינגלס זה לגמרי ג׳ורג׳; ברואר עובד קשה אבל מיצ׳ל מטייל לסל ואדאמס לא מהווה איום הגנתי ברחבה.
אני מאמין שאוק תשתפר בחצי השני, כולל מלו

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:53:05
Reply to  דה שוט

לשחרר את מלו? אתה שמת לב איך הוא מחק 10 הפרש בקלות? אתה שם לב איך הוא מפרק את כל המרקם ההגנתי של אוק במשחק? וזה שגורג חרפה אני אומר מתחילת העונה ועוד יש דיבורים עליו לחמישיית ההגנה 🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 6:55:04
Reply to  דה שוט

זה הבעיה איגלס לא מסוגל ליצור לעצמו הוא מקבל כל הזמן שלושה חופשית בגלל שגורג נאלץ להיכנס לצבע ולחפות על ברואר שלא יכול להתמודד עם הזריזות והחתוליות של מיצל, למה לא להחליף ביניהם? אפילו לשים את ראסל על מיצל יכול לעבוד וברואר על רוביו.

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:59:44

קח את ה10 מיליון דולר של בילי אני שם אותך מאמן

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:03:42
Reply to  שמעון

אני שם עוד דולר לאדיסו עוזר מאמן, כדי שישתמשו גם באברינאס

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:26:07

אדיסו שווה יותר מדולר

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:51:47

זהו, נגמר. יוטה לא יאבדו יותר את היתרון.
כל מה שהיה חסר שהזריקות יתחילו להיכנס.
יוטה קבוצה טובה עשרת מונים מיריבתה.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
24/04/2018 6:52:00

איזו דינמיקה מצחיקה של שיפוט: בתחילת המשחק 2 הקבוצות משחקות אגריסיבי ונשרקות עבירות רק על יוטה ממשיך קצת – ואז גובר לא מקבל שריקה, סניידר משתולל ומקבל טכנית וכך גם עוצר מתפרצת וגם מעביר את מומנטום השיפוט לטובת יוטה ומאז המשרוקית מדביקה עבירות לראס על כלום ושום דבר והנה לנו עוד משחק שהיה יכול להיגמר אחרת אם השיפוט היה קוהרנטי מתחילת המשחק

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 6:55:12

השופטים נכנסו לפאניקה מאיך שהמשחק התחיל ואיבדו כל כיוון

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 6:52:52

2 פאולים שלא היו הודבקו לראס
בכל אופן ראס הכניס עצמו למלחמה אישית מטומטמת ,זורק את הפול-אפ המפגר שלו במקום לתקוף את הסל או לשלוח את אדאמס שיחפור מול גובר .
הגיבן האוסטרלי דפק 3 שלשות ברצף ונכנס למוחו של גורג …

בילי המפגר לא מנסה תרגילים אחרים כמו ריווח המגרש עם קלעים (תוציא את כרמלו ותכניס את אברינס ופרגסון)

קיצר נראה שהם נפלו מנטלית

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:54:06

ראס עשה נכון אי אפשר לבקש משחקן לא לשמור הכי טוב שהוא יכול. זה שהשופטים דפקו אותו זה לא אשמתו. בשנייה שהודבקו העבירות יוטה נהנים מהחיים

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 6:53:37

ראסל שיחק הרבה דקות והוציא את רוביו מהמשחק. זה גם פגע בקצב של יוטה. מי שנתן ליוטה את ההפרש זה אוניל ואינגלס עם חמש שלדות רצופות!!! כל השאר זה קטנות

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:56:24
Reply to  דה שוט

בדיוק. או יותר נכון חוסר ההגנה של פול גורג מפיק סרטי הסנאף ההגנתיים ומועמד לחמישיית ההגנה, חחח אני צוחק שאני שומע עליו שחקן הגנה מעולה. הכל מתחיל שיש לייאפים קלילים ושלשות חופשיות של אימון. מלו מפרק את ההגנה וגורג מושפל עי אוסטרלי נגר. אסור לכרמלו לשחק חצי שני פשוט אסור.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:00:42
Reply to  שמעון

חחחחחחח סרטי סנאף

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 6:54:54

מחצית מעניינת מאד – אוקלהומה הגיעו למשחק, עם הגנה ופול ג'ורג', ויוטה החטיאו זריקות שבדרך כלל נכנסות, אבל חזרתו של רוביו ואיפוס כוונות של אינגלס החזירו את הנגנים למשחק. המחצית הגיעה לאוקלהומה בדיוק בזמן,
נראה איך יחזרו ממנה. ראסל עם עבירה רביעית… אחלה משחק

שמעון
שמעון
24/04/2018 6:58:10

לצערי זה גמור כי ראס עכשיו לא יוכל לשמור שלא ידביקו לו עוד שריקות אוויר. וגורג ומלו לא שומרים ומלו כמובן ישחק כרגיל עפי בילי. אדמס 2 מהלכים באחד על אחד נתן בראש לגובר אבל עפ"י בילי הוא מוגבל ל2 מהלכים כאלו במשחק בלבד אז אסור לו יותר

נתן
נתן
24/04/2018 7:00:33
Reply to  שמעון

בעיית העבירות של ראס היא לגמרי באשמתו, הוא לוחץ על רוביו על כל המגרש, כל המשחק ומשחק לידיים של השופטים!

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:01:51
Reply to  נתן

וכצפוי זה מגביר לו את הקלינגים בהתקפה. פחות חמצן למוח, שגם ככה במצב סופני

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 7:05:07

קשה שלא לדמיין את דף המסרים הרשמיים של ה-ללל,
אם זה לא היה ווסטברוק עם 4 עבירות במחיצית מול הת'אנדר,
אלא אולדיפו מול הקאבס.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 7:11:55

גיא אתה וה OCD שלך

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:06:22
Reply to  נתן

אוקיי אז בגלל שיפוט לא נשמור אין בעיה. יאללה רוביו תתחיל לטייל.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:08:36
Reply to  שמעון

15 הפרש, אוי ואבוי להתקפה של אוקלהומה, ההגנה לא מתפקדת מאז הפציעה של רוברטסון

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 7:22:09
Reply to  נתן

קשקשן.. זה אשמתו שהוא לוחץ על כל המגרש?

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:08:17

רגע מי הטביע פה? אה שיט זה השחקן של מלו? יאללה נגמר נשאר רק לצחוק. ראס מושפל אפס. כרמלו עדיין במגרש אני מת על בילי.

בטח בילי אומר לעצמו יבוא יום וכרמלו לא יאכזב

המשגיח
המשגיח
24/04/2018 7:08:24

שמישהו יזכיר לאוקלהומה שהתחילה מחצית שנייה…

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:10:21
Reply to  המשגיח

זה נגמר, בלי הגנה הם לא יכולים לנצח ואף אחד לא הולך לעשות הגנה שם. השחקן היחדי שעשה הגנה קיבל 3 שריקות אוויר מתוך 4 מה שבעצם שלח מסר אל תעז לעשות הגנה ובטח לא הגנה לוחצת, תעמוד תרים ידיים וזהו.

קלמנטה
קלמנטה
24/04/2018 7:08:37

ביי ביי okc…

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:09:15

אז שהשופטים יחד איתו רוביו חוגג אה? איזה כיף זה שאין הגנה והשופטים פינקו אותך במטרייה אווירית.

נתן
נתן
24/04/2018 7:09:26

I'ma shut that shit down!!!

סוסמעץ
סוסמעץ
24/04/2018 7:09:26

מפולת

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:09:28

אין הם שברו אותם

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:14:09

אוק לא קבוצה. היום ראס היחיד שתפקד. המאמן חייב לעוף ומלו חייב לעוף אסור להשאיר את הסרטן הזה בשום קבוצה בליגה. והסרטן עם חוזה 23 מיליון דולר כמו רדיק 🙂

גם גורג ילך וזה טוב שאל איי יהנו איתו על חוזה מקס.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 7:10:11

מספיק להתלונן על שיפוט.
נכון ששתיים מהעבירות על ווסטברוק לא היו צריכות להישרק אבל הוא צריך לבוא בטענות לעצמו, כשאתה משחק עם אובר מוטיבציה העבירות האלה תגענה.
אוק' צריכה לחשוב איך לעצור את השלשות ומשחק המעבר של יוטה. ווסטברוק וג'ורג' מנסים להציל את המולדת כבר בתחילת הרבע השלישי, זה מעיד על פאניקה

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:11:17

זה מה שגמר אבל את המשחק. השופטים שלחו לו מסר אתה לא תעז לשמור ובטח שלא תלחץ, תעמוד ותרים ידיים בהגנה ולא נשרוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:10:43

6 אסיסטים 8 איבודים, 40 אחוז מהשדה 20 אחוז מ3 אי אפשר לנצח ככה,הצקפה שמבוססת על בידודים לא יעילים ללא שום תנועה ללא שום תרגיל , שום שיטה התקפית וחוסר התיאום בהגנה זועק לשמיים.

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 7:10:55

יוטה קבוצה הרבה יותר טובה. בדגש על קבוצה.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:11:23

אפשר לסכם את העונה
ראסל הכניס עצמו למלחמה אישית מטומטמת
אךךך כוסאמווווווווווווווווו

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:22:02

היה אפשר לסכם את העונה ברגע שג'ורג' וכרמלו הצטרפו לווסטבלוק

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:25:04

כרמלו כרמלו זה הבעיה אפילו התקפה כבר אין לו

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:12:15

אוק' יחזרו מזה טוב שהשבירה בשלב מוקדם
שמעון לא הבנתי אתה אוהד או הייטר במסווה?
מל לא רע בהגנה
ואיך אינגלס משפיל את ג'ורג'?? ג'ורג במשחק ענק!!

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:12:21

הוא מתעלל בברואר, לא תחליך שומר עליו דונבון הזה דפקט

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:13:12

תחליף? אין לי מושג למה הוא ממשיך למה ברואר נאלץ להתמודד עם מיצל?

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:15:20

שמעון מה אמרת על ג'ורג'??
היחידי שעובד ומשקיע!

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:20:26
Reply to  יום אחד

בגארבג טיים שהמשחק גמור וראית איך רוביו עכשיו ניער אותו בהגנה?

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:17:48

מזל שיש את גורג באוקלהומה

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:17:59

מיטצ'ל עוד יגנוב לבן סימונס את ROY (אבל נדמה לי שהבחירות כבר נעשו

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:27:19
Reply to  מנחם לס

סימונס יגנוב למיצ'ל – כי בליגה הזאת ההייפ חשוב מכל

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:18:49

הילד הורג אותם

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:19:00

וואי וואי וואי וואי וואי .
אין לי מה להגיד יותר.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:19:07

אבל מה? אם מישהו יכול לנצח ל-OKC זה רק ווסטברוק

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:21:04
Reply to  מנחם לס

זה נגמר, ראס גם גמור מנטלית, כנראה אין לו את זה, מזכיר את לברון 2011 בסידרה הזאת

נתן
נתן
24/04/2018 7:22:33
Reply to  שמעון

הוא גם מזכיר את ראס 2012-2018

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:35:23
Reply to  מנחם לס

זה מה שאמרתי למעלה.
אני אמרתי כל השנה ROY זה מיטשל. וכמה שחשבתי ככה אמרתי ראסל יותר גדול ממנו והלילה ראסל לוקח. אין מצב שהוא לא לוקח. לבד.
ומה שקורה עכשיו – זה אומר רק דבר אחד – כי עכשיו זה הזמן האמיתי. הילד ROY by FAR.
יש לו קליעה שאת זה אין לסימונס לא יעזור.
ושכולם יחשבו מה שהם רוצים.
זה מה אני חושב.

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:19:57

הבליץ' בעיצומו

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 7:20:27

רוביו משחק כל כך טוב. כיף לראות אותו ככה.
ומיטצ'ל- איזה שחקן!

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:21:54

בטח שרוביו משחק טוב אחרי שהורידו ממנו את ראסל החיים טובים חופשיים ומאושרים ושהוא רואה מולו את מלו הוא תכף יתחיל לרקוד סטפ בקס כמו הארדן

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:23:28
Reply to  שמעון

שמעון, זה כבר מתחי להיות מגוחך עם הטענות שלך… כמו תקליט שבור, או כאילו אתה יוצר לעצמך איזו מציאות אחרת כשאתה רואה כדורסל

נתן
נתן
24/04/2018 7:20:50

שום דבר עוד לא גמור.
חבל על אוקייסי, קבוצה עם כל כך הרבה כישרון שלא משתמשת בו

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:22:55
Reply to  נתן

גמור גמור

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:23:33
Reply to  נתן

זה יותר גמור מפורטלנד, תאמין לי, גם משחק הבא הם יחטפו תבוסה. ראס חלש מנטלית, אין לו את המטליות של הגדולים להוציא מפיגור כזה, אני מקבל פלאשבקים ללברון מול המאבס 2011, ככה ראס נראה (היום השופטים חיסלו אותו) אבל גם בהתקפה הוא לא מתפקד, לא תוקף, לא חודר, סטטי לגמרי, זה דגל לבן.

נתן
נתן
24/04/2018 7:25:48
Reply to  שמעון

הוא חיסל את עצמו עד עכשיו. המטרה שלו במשחק היתה למנוע מרוביו לקלוע, ובזה הוא הצליח. הוא לא שם לעצמו מטרה לנצח את המשחק. ב 20 שנים האחרונות בליגה השופטים שומרים על שחקני החוץ, והוא לוחץ על כל המגרש מהדקה הראשונה.

נתן
נתן
24/04/2018 7:26:28
Reply to  נתן

ושה עדיין לא גמור

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:28:28
Reply to  נתן

הבנתי. אז ב- 1998 יצא חוק נגד לחץ על כל המגרש? הבנתי.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:23:45

היה שווה לקום במיוחד.
יהיה רבע אחרון אש

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:28:12
Reply to  דקסטר

הא??

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:29:13

טוב תשכח מזה כבר 21 הפרש

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:33:31
Reply to  דקסטר

גארבג' מהמחצית, נגמר ברגע שהזריקות החופשיות של יוטה התחילו להיכנס

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:35:11
Reply to  דקסטר

התעוררתי ב 13 הפרש חשבתי שהם מתחילים לצמצם.
הספיקו לי שני מהלכים של ראס ומלו זה לא בכיוון הזה

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:26:13

לאדאמס אין יותר כוח להתרומם

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:26:45

מלו של הנבחרת כבר היה שם את הזריקות האלה…

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:27:20

דונובן יא חתיכת גועל תעשה כבר משהוווווווווווווווווווווווו!!
נשבע שהוא דפוק

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 7:27:26

רק נשאר להגיד שיוסטון יוטה תהיה סדרה לפרצוף, הנאה מובטחת

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:29:14

יאללה עכשיו אני מאמץ את לורד אוף דה דנס בצד המערבי.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:34:35

100+

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 7:28:07

לא גמור ולא כלום עדיין. אתם חדשים בנב"א?
חבל שיוטה לא מנסים לעשות למלו בידוד מתחת לסל, הוא יודע לעבוד עם הגב לבל.

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:28:13

יוטה פשוט משחקת חכם ומול הקפריזות של התקפת OKC זה יותר מעובד.

עדיין OKC יכולים להתפוצץ באיזו ריצה (כי הכישרון לעשות שם נמצא) ולעשות את זה צמוד.

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:29:57
Reply to  Smiley

אוק יתפוצצו בקיץ 🙂 עוד משחק הקיץ מגיע. יאללה גמר פילי יוסטון זה מה בא לי עכשיו

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:36:55
Reply to  שמעון

בא לי גמר פילי יוטה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 7:28:58

תראו איך מניעים כדור

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:30:33

איזה יופי של התקפה הרבה זמן לא נהניתי מהתקפה כזאת למרות שכואב לי על אוקלוהמה, הכדור נע במהירות האור פנימה והחוצה עד שמוציאם שחקן חופשי, אף אחד לא כופה זריקות, כולם מתחלקים, חדירות הנעת כדור אני לא בטוח שיוסטון מנצחת את יוטה.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 7:31:05

אוקלהומה עכשיו כמו חיה פצועה שנלחמת על חייה

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:35:18

חיה מתה שנאכלת ע"י אריות

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:32:40

שני הספסלים קלעו ביחד 19 נקודות מול העומק של יוסטון זה יהווה בעיה

ברוך רובין
ברוך רובין
24/04/2018 7:34:31

הרבה מאשמה נופלת על דונבון שניהל את המשחק באופן מזעזע, אנתוני שעדיין לוקח זריקות בלי הכרה למרות שלא פוגע ובהגנה נוראי

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 7:35:14

מדויק

וקצת עצוב לראות

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 7:34:45

מוזר… צמוד לספסל של אוקלהומה, באותה שורה ממש, יושבים אוהדים.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 7:36:10

זה ככה בכל מגרש .
מקום כזה יעלה הרבה כסף

אסף
אסף
24/04/2018 7:35:17

כרמלו פשוט מזעזע. מפסיד את המשחק עם כל ההחטאות האלה

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:36:08
Reply to  אסף

כרמלו נראה שנקלע למשחק בטעות… אחרי כל כך הרבה שנים בניקס הוא שכח מה זה פלייאוף 🙂

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 7:35:19

Okc זה חבורה של שחקנים אנוכיים שחושבים על המספרים שלהם או איזה קבוצה הם ישחקו בשנה הבאה

ויש להם מאמן שאין לו מושג איך משחקים כדורסל קבוצתי ולא מסוגל להשתלט על השחקנים שלו

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:35:53

מסתבר שקללת האשך גם לא עובדת על מורמונים.
גיא תוסיף לרשימה

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:36:47

אולי זה בגלל שהם שומרים את עצמם עד לחתונה…

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:37:46

אוקלהומה צריכים לעשות חושבים רציניים בקיץ
המאמן הזה פשוט מטומטם וחייב לעוף

MBK
MBK
24/04/2018 7:39:19

למר טריפל דאבל חסרים 7 אסיסטים למטרה

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:47:09
Reply to  MBK

100+

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:57:20
Reply to  MBK

ענק

נתי
נתי
24/04/2018 7:39:56

למישהו יש ספק מי היתה המנצחת לו היו מחליפים בין ווסטברוק לרוביו?
היחידי שהיה מקבל קצת כדורים זה גובר בפוסט.מיטשל לא היה פורח,אינגלס לא היה נוגע בכדור וחוזר ליורוליג והכיסא של סניידר היה בוער.ושמעון וחבר מרעיו היו ממשיכים לגונן על ווטברוק ולטעון שלו רק היו לידו פחות נגרים הוא היה לוקח אליפות

סלים ווארזה
סלים ווארזה
24/04/2018 7:43:59
Reply to  נתי

השאלה היא אחרת: אם היית מחליף מאמנים , האם התוצאה הייתה שונה?

נתי
נתי
24/04/2018 7:56:42

לא מאמין
ולא בגלל שאני לא מחזיק מסניידר פשוט לא היתה ניתנת לו אפשרות להחליט איך לשחק

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:47:01
Reply to  נתי

אווו רוביו האליל החדש לא עשה כלום עד עכשיו ,הגיע לקבוצה טובה עם מאמן טוב
אל תהיה עיוור

נתי
נתי
24/04/2018 7:55:23
Reply to  יום אחד

אתה מפספס
זה לא מה שרוביו היה בונה באוקלהומה,זה מה שווסטברוק היה מחרב ביוטה

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:42:23

בא לי גמר פילי יוטה. סימונס מול מיטשל. זה מה בא לי.
שנדע מי ROY . איזה רוקיס יש השנה
וואי איזה בלוק של מיטשל רבאק. !!

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:42:31

טוב ברור ,דונובן צריך ללכת
ראסל שחקן מדהים
הציוות השנה לא עבד
גם אם ג'ורג ילך היתה חוויה אדירה לראות אותו במדי אוק'
[כןןן שמעון] יאללה נתחיל עונה הבאה בכל הכח…

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:43:09

אקסום ממש מוגבל התקפית

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:43:28

הורגים את OKC תחת הסל

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:45:19
Reply to  מנחם לס

פיבורס וגובר גדולים על אדאמס ועל כל הליגה לדעתי.

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:44:06

מיטשל היה ה-ROY שלי, והוא עדיין

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:48:05
Reply to  מנחם לס

גם שלי. סימונס ענק אבל מיטשל גם קולע. שלשות הל… מכל טווח.
איזה חוצפה יש לילד הזה. איך השתלט ככה על קבוצה של ווטרנס.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 7:54:06
Reply to  Benjo

הוא זרק לסל 24 פעמים
אם סימונס היה זורק לסל 24 פעמים הוא היה קולע 30 נקודות בלי בעיה

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:48:54
Reply to  מנחם לס

זה רוקי זה!?!?

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:54:28
Reply to  מנחם לס

ווסטברוק מאבד את זה

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:44:20

מיצ'ל סופרסטאר

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:44:31

מקווה עבור רועי שהוא שומר או משהו ומצליח לראות את ההצגה של אינגלס

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 7:44:59

דונובן המאמן הגרוע בפלייאוף, כולל הפקיד במילווקי. חייבים להביא מאמן אמיתי, רק זה אולי יועיל

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:46:14

חייב טכנית לווסטברוק על זה.

נתן גולד
נתן גולד
24/04/2018 7:46:28

צריך להיות חמישית לווסטברוק, נראה אם ישרקו…

etayle
etayle
24/04/2018 7:46:49

אללה ירחמו בילי דונובן, אללה ירחמו ראסל ווסטברוק, אללה ירחמו אוקלהומה סיטי.

סלים ווארזה
סלים ווארזה
24/04/2018 7:47:00

רודי גובר על אדאמס.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 7:48:15

העאלק ביג 3 עם 19 מ-50 מהשדה.אוי הזוועות

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:48:28

איזו הצלפה לאגוזים… לא נעים

Benjo
Benjo
24/04/2018 7:48:30

ראסל מאבד את זה

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:49:04

עצוב
כמה שזה נראה רע

נתן גולד
נתן גולד
24/04/2018 7:49:15

עניין של זמן עד שיעיפו את וווסטברוק. נראה שבאיזשהוא מקום הוא רוצה שיעיפו אותו כדי שיהיה לו תירוץ

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:50:34

1+

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:50:01

נשארו לראסל רק פרובוקציות

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:50:20

בינינו? כל מה ש-OKC צריכה זה לנצח כאן משחק ששי. הסידרה רחוקה מלהיות גמורה

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:50:54
Reply to  מנחם לס

סגורה עם פלומבה

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:04:41
Reply to  מנחם לס

אני אוהב את האופטימיות שלך. יוטה ישפילו אותם בגיים 5. זו סידרה גמורה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 7:50:27

אני לא מבין מה ווסטברוק מנסה לעשות .
הקבוצה שלך שיחקה גרוע וגם ווסטברוק על הפנים .
אז מה הוא מנסה להתחיל מהומות .
כאילו יקרה משהו .
שיחקת חרא והפסדת
לך הבייתה ותמצא דרך לשחק יותר טוב ולנצח משחק הבא

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:51:22

אבל הוא טיפוס חרא. זה מה שטיפוסים חרא עושים

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:57:19

במה הוא חרא?
במה הוא פעם הואשם?
בנאמנות?
בעודף מסירות?
אתה שונא בצורה עיוורת!

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 7:59:54
Reply to  יום אחד

אני לא יושב שהוא טיפוס חרא מחוץ למגרש, זה סתם שטויות

אני כן חושב שכל השריפות הקטנות שהוא מדליק במשחק גמור כי הוא לא מסוגל לקבל את תוצאת המשחק זה טיפשות

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:50:40

תפסיקו להאשים את דונובן.
המנוע זה ראס לטוב ולרע.

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:51:25

ראסל עוד יעשה שטות שתעלה לו בהשהייה במשחק הבא

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 7:51:56

למי שמאשים את דונובן באובדן שליטה על הקבוצה – ככה זה בנב"א. מאמן צעיר, חדש בליגה, לא יכול להשתלט על הסופרסטארים המנוסים ומלאי האגו. מי אמר בלאט? וישנן עוד מלא דוגמאות. המאמן צריך ללכת עם הקו של הסטאר. דפוק אבל זה מה יש. רק במקרים בודדים זה מצליח אחרת (דאנקן ופופ ונוביצקי וקרלייל הם הדוגמאות הטובות ביותר).

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:51:58

באמת חשבנו שפתאום הכל יתחבר אחרי מרורים של עונה שלמה?
כבר אמרתי מתחילת העונה שהטרייד על כרמלו היה הדבר הכי דפוק שהם ביצעו כאשר זרקו את הגבוהה היחיד חוץ מאדמס.

אני מבאוססס לאללה

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:56:54

הסימנים היו שם כל העונה אבל התעלמנו מהם כמו אוהדים אמיתיים :). הלילה סימונס יביא נחת בייבי

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 7:52:13

סלחו לי על מה שאני עומד לכתוב.. ובכל זאת:

עם כל הכבוד ליופי, לחוכמה, לזרימה ואינטלגנציית המשחק שמביאים האירופאים (והאוסטרלים) לנ.ב.א – הם מביאים דבר נוסף – לכלוך.

מה שאינגלס עושה עכשיו הוא לא לעניין. מה שגובר עושה הוא מתחת לחגורה.

ואם אתם חושבים שאני טועה – זותכם.

זה לא ספורט.

_עם כל הכבוד)

נ.ב.
שימו לב שמיצ'ל לא מתלכלך. פשוט משחק.

אחי
אחי
24/04/2018 7:53:54

אה, כי לא היה לכלוך לפני שהאירופאים הגיעו.

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:54:01

למה? אני מאד אוהב את זה. מגיע לאוק לראס שישפילו אותם. זה לא לכלוך זה האסל ויוטה הרוויחו את זה. מי שלא יכול לעצור השפלה מגיע לו להיות מושפל. אני מאד אוהב מה שאינגלס עושה, הוא מראה להם למי יש גדול יותר

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:54:26

ג'י אר סמית, לאנס סטיבנסון, דלונטה ווסט, דווין וויד, למביר ויש עוד שאני יכול לנסות לחשוב עליהם שעשו דברים דומים

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 8:18:11

תסלח לי, אבל זה קשקוש שלא קשור לכלום.

עופר
עופר
24/04/2018 7:53:07

העסקה עם מלו דפקה את העסק. הביאו שחקן גמור שמשאיר חור בתקציב והשאירו חור גדול בעמדת הסנטר. פרסטי לא אמור לתת את הדין על זה?

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 7:53:59

מנחם אתה רציני? הסדרה גמורה.
ווסטברוק חטף מכה רצינית למורשת שלו (אם יש לו כזו בכלל) לדעתי אף סופר סטאר לא יסכים לשחק איתו יותר.

אז מה, פול ג'ורג' לפורטלנד? 🙂

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:55:01

ראסל גמור זהו, מיתג עצמו כשחקן דרג ב' שלא יכול לעבור נגרים אירופאים סיבוב בפלייאוף. זו האמת לצערי.

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:03:55
Reply to  שמעון

אוהד מפוכח שרואה את המציאות נכוחה.

ליבי עם דה שוט שעוד רגע יגיע ויגיד שראס עונה הבאה מתבגר ועושה אליפות שלא נראתה כדוגמתה.

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 7:54:41

לגמרי
אינגלס שחקן מלוכלך בראש אתה מוביל 20 הפרש ומחפש עוד איזה טראש טוק, נמוך!

שמעון
שמעון
24/04/2018 7:55:37
Reply to  יום אחד

הוא מלך, זה מגיע לאוק, אני שמח שמשפילים אותם כי זה מה שמגיע להם, כי אין להם כבוד עצמי.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 7:59:50
Reply to  יום אחד

הלוואי והוא היה משחק באוקי סי,אחלה שחקן שעוקץ מתחת לחגורה
מה שחסר למנופחים מהתאנדר

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 7:55:24

ביוטה לא ראו מהומות כאלה מאז בריגהאם יאנג

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:56:18

רון טחן – תעשה meme של ווסטברוק שקוע בערימת חרא עם הציטוט שלו.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 7:56:34

שיעיפו כבר את האפס המלוכלך הזה

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:57:28

קרנבל!!!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 7:57:42

אדאמס אחד השחקנים האהובים עלי בליגה, למרות המגבלות שלו.
איזה איפוק ושליטה עצמית, יאללה. חטף בומבה לפרצוף ואפילו לא הגיב.
אנחנו צריכים לוחמים כמוהו לשייטת, שלא נלחצים כשנגמר להם החמצן במעמקים

tragic bronson
tragic bronson
24/04/2018 7:59:36

קיבל מכות מהאחיות שלו כל הילדות, לכן הוא לא מתרגש.

Smiley
Smiley
24/04/2018 8:00:55
Reply to  tragic bronson

והיו לו איזה 13…

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
24/04/2018 8:00:56

נראה לי הוא הבין שזה לא היה מכוון.
כרמלו שם את היד על קראודר ובדיוק כשקראודר העיף אותו ממנו אדאמס הגיע וחטף את היד לאף.

tragic bronson
tragic bronson
24/04/2018 7:58:50

לראס לא נשאר יותר מדי זמן בפריים, גארד שמתבסס כמעט נטו על אתלטיות יהיה בן 30 עוד חצי שנה.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 7:58:51

טוב כמה זמן לוקח להם??

Smiley
Smiley
24/04/2018 7:59:13

למזלם של OKC לא משנה איך המשחק הזה נגמר, המשחק הבא מתחיל מ-0:0.
כבר הוכיחו שאפשר לחזור מפיגור 3:1, לא בטוח שב-OKC מאמינים בזה

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:00:38

טוב גם לקח להם שעה להחליט וגם החליטו חרא!
אני בשוק. במקום עבירה במתכוון של ראס הרחיקו את קראודר

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:00:57

לא ייאמן, ווסטברוק עושה את הפרובוקציה ומענישים את הנפגע

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:03:38

נו הבטחתי רבע אש לא?

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:09:59
Reply to  דקסטר

זה לא כדורסל

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:10:54

כי בכדורסל יוטה ניצחו מזמן

נתן גולד
נתן גולד
24/04/2018 8:01:00

המרפק הזה היה נראה חזק מספיק אבל לאדאמס זה לא שינה אפילו את ההבעת פנים.ככה זה כשגדלים עם 16 אחים…

Smiley
Smiley
24/04/2018 8:02:12

חחחח קראודר תמיד יוצא סוג של שעיר לעזאזל

מנחם לס
מנחם לס
24/04/2018 8:02:22

יוטה היתה צריכה את שראודר. הוא מביא שרירים, רוע, ורשע. אף פעם לא היה להם כזה. קרל מלון היה רק שרירים אבל לא רוע ולא רשG/

נתן גולד
נתן גולד
24/04/2018 8:02:27

ווסטברוק פשוט מתפרע

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:02:31

וכל מי שבילבל את המוח על KD תסלחו לי שאני אומר את זה אבל מזל שלו שהוא קיבל אומץ להיפרד מראסל.

MBK
MBK
24/04/2018 8:03:58
Reply to  Benjo

כמו גבר שבורח מהבית ומשאיר אישה עגונה

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:13:20
Reply to  MBK

חחחח

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 8:14:46
Reply to  MBK

+100000
בדיוק

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:02:32

עוד עבירה של ווסטברוק שלא נשרקה

hater
hater
24/04/2018 8:03:45

now go home and get your fucking shinebox

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 8:04:15

אשך
קצת טקט
אתה רואה אנשים מתוסכלים לאאללה הלכה להם עונה שלמה
עונה מלאת תקוות שמתרסקת בבום לפרצוף!
תפסיק לזרות מלח על הפצעים

סומסום
סומסום
24/04/2018 8:16:29
Reply to  יום אחד

חחח מצאת מי… זה ההנאה שלו, זו האימפריה הקטנה, פה הוא המלך שמותר לו לחרבן על כולם. רגע לפני שהוא יוצא לעבודה לנקות חרא של כלבים ב-5k לחודש. שמחת עניים

אופיר נ.
אופיר נ.
24/04/2018 8:06:29

בוקר טוב לכולם,

OKC חבורת שחקנים, אבל לא קבוצה.
ווסטברוק לקח את ההשפלה שספג מרוביו במשחק 3 באופן אישי,
ובאובר מוטיבציה הרס לעצמו לקבוצה שלו את המשחק היום.

כרמלו צריך לפרוש. מציע להם לעשות לו Buyout, או להציע לו להישאר בבית ולקחת את כל מה שמגיע לו לעונה הבאה, רק שלא יבוא, גם לא לאימונים.

פול ג'ורג' אם הוא חכם, יברח משם כל עוד נפשו בו…

יוטה, יופי של קבוצה.
מיטשל מבחינתי רוקי העונה.
לא זוכר שחקן כזה מלהיב ומנהיג בשנתו הראשונה בליגה,
מאז מג'יק.
(וכן, לסימונס יש את אמביד)..

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:07:24
Reply to  אופיר נ.

+3000 בחזקת 9

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:13:09
Reply to  אופיר נ.

מיטשל לקח 27 זריקות
שחקן שלוקח 27 זריקות ולא קולע 30 נקודות צריך לפרוש.
אין שום דבר בכדורסל מיטשל עושה יותר טוב מסימונס חוץ מקליעה מבחוץ

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:34:31

. לא מסכים : 46% מהשדה. 37% מהשלוש . 80% מהעונשין זה נתונים מצויינים. הוא קלע רק 33 נקודות כי היה רד 5 פעמים על קו העונשין.
מיטשל לדעתי הוא ROY למרות שברור לי שיש סיכוי יותר גדול שיתנו לסימונס.

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:08:47

אני מת שפול ג'ורג' יעבור לפורטלנד, אם זה אפשרי בכלל.

אופיר נ.
אופיר נ.
24/04/2018 8:09:23

עניין נוסף,
אם יוטה לא הייתה מחמיצה כל כך הרבה זריקות מתחת לסל של OKC המשחק היה נגמר ב-30 הפרש, ווסטברוק היה יכול לנוח כל הרבע הרביעי..

עופר
עופר
24/04/2018 8:10:23

מנחם, תןסיף את הטרייד על הארדן לאחד המטופשים ביותר שהיו. אם רק היו עושים על ראסל במקומו… היתה היום קבוצה של דוראנט והארדן

נתן
נתן
24/04/2018 8:14:28
Reply to  עופר

על הארדן ויתרו בשביל איבאקה!!!

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:39:58
Reply to  נתן

זה חכמה בדיעבד, בזמן אמת הייתה החלטה הכי נכונה. היו דוראנט וראס שהיו טובים מהארדן ואיבאקה היה מפלצת הגנתית ואחד משחקני ההגנה הטובים בליגה ועוד באותה עת הוא התחיל להשתפר גם התקפית ולתת קליעות מחצי מרחק ואיבאקה החזיק לאוק את כל ההגנה לבד שנים. זו הייתה החלטה נכונה בזמן אמת, היום בדיעבד לא חכמה לשפוט דברים כאלו. באותו הזמן זה בדיוק ההחלטה שהייתי לוקח וחשבתי שהיא נכונה בזמן אמת. היה קשה לצפות לירידה ביכולת של איבאקה לפי הפוטנציאל שהוא הראה.

the comedian
the comedian
24/04/2018 8:10:27

שימו לב לאוקלהמה ששתיים וחצי דקות לסוף המשחק עומדת על 9 אסיסטים קבוצתיים

MBK
MBK
24/04/2018 8:11:47
Reply to  the comedian

אפילו כקבוצה הם לא עשן טריפל דאבל

k_700
k_700
24/04/2018 8:10:48

שום סרט שפול ג'ורג' הולך להשאר שם.
יהיה קיץ אששש

להגיד שדונובן לא יודע מה זה כדורסל קבוצתי זה מגוחך.
מדובר על אחד מהמאמנים שהריצו כמה מההתקפות הכי יפות שראה הכדורסל מכללות בעשור האחרון.

מה שהוא לא מצליח זה בוודאות להשתלט על האגואיזם בחמישייה שלו ובכלל לגרום להם לוותר בשביל הקבוצה.
רוצה לומר, הוא לא באמת בשליטה שם.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:11:16

לאוק' אין כדורסל אז הם מנסים בפרובוקציות. הצליח להם ברבע הזה.

the comedian
the comedian
24/04/2018 8:13:55

השיטה הישראלית ליצירת עניין בכדורגל הישראלי

מחפצה מנמצה
24/04/2018 8:11:41

לראסל חסרים עוד 7 אסיסטים לטריפל

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:12:52

אני מתערב איתכם שפול גורג יבקש להשאר בקבוצה
דווקא אחרי ההשפלה הזו הוא ירצה להוכיח ולתת עוד עונה אחת לפחות לתאנדר.
מה שהם צריכים לעשות זה לשלוח את כרמלו גם במחיר לשלם לו את מלוא הכסף ולהביא קלעים רציניים וגבוהה שיעזור לאדאמס

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:15:03

וכמובן להגלות את המאמן הזה למדבריות טקסס

k_700
k_700
24/04/2018 8:16:28

אני קצת אתפלא אם הבעלים הקמצן שלכם ירצה לשלם כל כך הרבה בשנה הבאה.

בנוסף שאתה יודע… זה לא ביג 3, זה להתקע עכשיו עם כרמלו אנטוני שלא שווה יותר מג'ו אינגלס על חוזה גבוה.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:15:32

יאללה בוא נתערב (;

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 8:17:18

אז אתה טוען שמג'יק יכול לחכות עם החגיגות?

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:29:32

ולדי,אני אומר לך גורג הולך להשאר בקבוצה.
לברון לא הולך לשום מקום
הבעיה שאנחנו תקועים עם כרמלו שיזקן בעוד שנה ויעלה בעוד 10 קילו במינימום

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:36:31

והכי גרוע גם ישחק בחמישייה ובמאני טיים בייבי, זה המהלך הכי טוב שהניקס עשו ב-25 שנה האחרונות

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 8:13:49

שמישהו יעמור את מיטשל על התעללות בגופות

ולדי קוגן
ולדי קוגן
24/04/2018 8:14:04

יעצור

tragic bronson
tragic bronson
24/04/2018 8:13:59

ראסל 'ראס בקיר' ווסטברוק

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:14:34

הדבר היחיד שאוקלהומה צריכים לעשות, אם זה אפשרי, זה להעיף את ווסטברוק.

זיו פנמה
זיו פנמה
24/04/2018 8:14:56

אוי אוי.. משחק 5 הולך להיות מ ע נ י י ן

k_700
k_700
24/04/2018 8:15:07

איפה זה שאמר לי שההתקפה של יוטה " לא פחות גרועה מזו של מינוסוטה"?
בטח ישן.

לורד בייליש
לורד בייליש
24/04/2018 8:20:01
Reply to  k_700

עדיף שלא תדבר. אתה זה שאמרת שבראון הולך להיות באסט. ועוד מלא שטויות יצאו מפיך

לורד בייליש
לורד בייליש
24/04/2018 8:21:52

ולא לא אני אמרתי את המשפט על יוטה. להיפך אני תמיד חשבתי שיוטה משחקים יפה וחכם מאד

k_700
k_700
24/04/2018 12:00:53

לא באסט.

אמרתי ש הוא היה בצדק מחכה גם בבחירה ה13 ושהוא יכול להיות שחקן חמישייה טוב בעתיד, לא מעבר.
והוא לא מעבר.

הוא לא כוכב, לא יהיה כוכב וגם המספרים שלו ליד שני כוכבים יהיו במקרה הטוב של שחקן רוטציה, לא מעבר.

הוא שחקן רוטציה טוב אגב, שמתאים מאוד למה שרוצים ממנו בבוסטון שזה קודם כל הגנה, האסלים, חוצפה בהגעה לסל, קליעה בקאטץ' אנד שוט.

לא רואה אותו אפילו מגיע לרמת האולסטאר מהמזרח.
אבל כן שחקן חמישייה טוב בקבוצה(עד שיהיה להם הזדמנות אולי להשיג כוכב לעמדה שלו).

טל
טל
24/04/2018 8:15:20

OK, C U Later

ערן
ערן
24/04/2018 8:16:11

שמתם לה שלאוקלהומה יש מספר חד ספרתי של אסיסטים? בטוחים שראסל עושה את החברים יותר טובים?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 8:16:48

KD יושב עכשיו בבית ומחייך.
חי לו בלה-לה לנד

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:25:44

בצדק. תגיד מה שתגיד אבל אפילו עם KD ראסל לא לקח אליפות. KD ? מזל שקיבל שכל אחרת שחקן מופלא כמוהו היה גומר בלי טבעת.

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 8:19:41

Trusttheprocess,
עד עכשיו בפלייאוף, אין הבדל גדול בין האחוז האפקטיבי של מיצ'ל וסימונס.
(לסימונס 51.8% , למיצ'ל אחרי המשחק הלילה יהיו 50.5%)

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:22:24

סימונס משחק נגד חבורת זאבים חולי כלבת ומיטשל משחק נגד הטלטאביז

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 8:30:16

תשים לב שלא יצרתי בהצהרה ש-"מיצ'ל גדול/קטן/שווה לסימונס".
רק התייחסתי לעובדות.
אם בוחרים להתייחס לעובדות,
אז דרך אגב, מיאמי לא קבוצה טובה מהת'אנדר.

בכל הנוגע לשאלת סימונס/מיצ'ל ,
אני כבר כתבתי יותר מפעם אחת, שלטעמי, סימונס הוא רוקי השנה.
אבל –
א. זה קרוב. מאוד קרוב.
ב. שחקנים כל כך שונים.
מיצ'ל הוא אנדרדוג מובהק, שהגיע משום מקום, לקח את המושכות, והפך לסקורר מס' 1 של קבוצת פלייאוף.
סימונס, להבדיל, ידענו שהוא שחקן, שחקן. ומה שהוא עשה, זה לבוא ולהוכיח שהוא אפילו טוב מהמפורסם. הוא נכנס לתפקיד הרכז בטבעיות גמורה, לא הכריח כלום, ועזר לסיקסרס לתת עונה באמת נהדרת.

ל-2 השחקנים מעלות, ל-2 השחקנים מגרעות. אני חושב שאין צורך "למזער" את היריב בשביל להוכיח שסימונס הוא רוקי השנה.
גם אם מיצ'ל/סימונס לא יזכה בתואר רוקי השנה,
יש לי תחושה שבעתיד יזכרו אותו כמו שזוכרים את עונת הרוקי של בירד/מג'יק.

כאוהד, אני חייב לציין שמחזור הרוקים של השנה, גרמו לי נחת רבה. גם מיצ'ל, וגם סימונס.
הלוואי והם באמת יטפסו לגבהים שמג'יק ובירד טיפסו.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:36:29

רוקי השנה לא מעניין אותי זה סתם תואר טיפשי שלא משנה כלום.
אני מדבר על מי שחקן יותר טוב .
אתה לא יכול להשוות את ההגנה של okc למיאמי , אני רואה את מיטשל עושה את הסקופ לייאפ בכזה סלואו מושן , נגד מיאמי הוא רואה את הפרקט דרך השיניים .

אני דווקא מאד מקווה מיטשל יקח רוקי השנה .
סימונס הוא כמו ג'ורדן בדברים האלה , הוא יהיה mvp שנה הבאה אם זה יקרה.
שים לב איך סימונס השתלט על הקבוצה אחרי שלקחו לאולסטאר את דראגיץ' במקומו

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:23:56

גיא אם כבר בדקת אז תזכיר לי מה ה TS?
וכמה מיטשל קלע בממוצע למשחק וכמה סימונס?

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 8:36:21
Reply to  Benjo

לסימונס TS גבוה יותר (56.4% מול 53.6%).

מיצ'ל: 27.5 נק', 8.5 רב', 2.8 אס', 1.3 חט', 0.8 חס'.
סימונס: 19.3 נק', 10.8 רב', 9.8 אס', 2.5 חט', 0.5 חס'.

מדהים לראות 2 רוקים משחקים ברמה כל כך גבוהה.
הפלייאוף השנה הוא תענוג צרוף.

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:38:12

סימונס משחק הגנה ברמה גבוהה מאד

גיא הרשע
גיא הרשע
24/04/2018 8:42:54

שלא יהיה ספק –
אין לי מילה רעה אחת לכתוב על סימונס. אפילו העובדה שהוא לא זורק ל-3,
ברמה מסוימת מדברת לזכותו (מספיק לראות את הנזק שגורמים מי שזורקים יותר מדי…)

הפואנטה שלי הוא אחרת –
סימונס לא צריך ש-"יקטינו" בשבילו את מיצ'ל.
סימונס הוא מנהל משחק בחסד.
מיצ'ל הוא סקורר בחסד.

עכשיו רק שיהיו בריאים, וימשיכו לתת את ההצגות שהם נתנו עד כה.

(וכן, סימונס מגן ברמה הגבוהה ביותר)

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:52:29

הרבה פעמים זה עניין של תפיסה ולהיות במקום הנכון .
מיטשל היה תקוע בתאונת דרכים של ריק פיטינו וסימונס הלך לקולג' למרות שהוא לא היה צריך ולא רצה להיות שם אז אמרו שהוא עצלן לוזר ושחקן הגנה גרוע

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:48:46

אז גיא בוא נגיד ככה . קצת מפתיע ש TS של סימונס יותר גבוה כי זה כולל גם קליעות עונשין לעומת האפקטיבי וככל הזכור לי סימונס לא מצטיין בזה. אבל למרות זאת : בשבילי שחקן ששם 27.5 נקודות למשחק באחוזים טובים (בעל מקרה אלה אחוזים טובים) זה ליגה אחרת לעומת שחקן של 19.3 נקודות למשחק. לא ניתן להשוואה לא חשוב מה הנתונים האחרים. ( לסימונס יש יותר אסיסיטים כי הוא משחק בפוינט מיטשל בסקנד). גם סימונס מעולה אני ממש אוהב את השחקן הזה אבל לדעתי מיטשל הוא ה RoY . הוא ממש מוביל את הקבוצה שלו. אוקלהומה זו קבוצה שאף אחד לא רצה לקבל והם פשוט קורעים להם את הצורה. זה לא מיאמי. בכל מקרה זה כנראה עניין של טעם אישי אני מעדיף את מיטשל הבן אדם גם קולע מכל טווח. זה חשוב. אי אפשר להתעלם מזה

Trusttheprocess
Trusttheprocess
24/04/2018 8:58:57
Reply to  Benjo

סימונס כמו כל סופרסטאר אמיתי העלה את הרמה שלו בפלייאוף וקולע קרוב ל 70 אחוז מהעונשין.

no funny shtuff
no funny shtuff
24/04/2018 8:20:42

יא-אללה מיטצ'ל ורוביו.
ההפך הגמור מווסטברוק וכרמלו.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:25:51

וג'ורג'. גם הוא חריאת לא קטן

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 8:21:23

אי אפשר לנצח באנ בי איי אם אין קליעה אמינה מהשלוש. זאת הבעייה של ראסל ווסטברוק במיקרו והבעיה של אוק׳ סיטי במאקרו. כל השאר (כולל הכל) נגזר מזה.
גובר מחסל את אדאמס
רוביו מאוזן פלוס מול ראסל המאופק והבלתי מרוכז בעליל
אינגלס מאוזן פלוס מול ג׳ורג׳
מיצ׳ל ללא מאצ׳ אפ (יסלח לי ברואר)
כרמלו ללא מאצ׳ אפ (איבד לחלוטין את הביטחון בקליעה. לא ייאמן)
הספסל של אוק לא קיים.
הכל מתחיל ונגמר בשלשות.
3:1, נחליף גראוואטר וננסה לקחת את משחק 5 בבית.

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:24:11
Reply to  דה שוט

דה שוט מתי אתה מביא לי צ'יז בורגר?

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 8:59:17

כשהשמנה תשיר

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:22:40

ביג 3 בתחת שלי.

המטומטמים האלה חשבו שהם גיבורים גדולים ושהכירון בלבד יקח אותם רחוק,לא הסתכלו בכלל על שחקנים אחרים,לא שיתפו אותם,לא נתנו הזדמנויות לאברינס,להוייסטאס,פרגסון ופטרסון.
שחקנים כאלה שלא מקבלים הזדמנויות כל העונה לא יכולים להושיע ברגעי האמת.

ראסל,חרב משחק שני רצוף ,המחשבה של "אני נגד רוביו" רק הזיקה לו והורידה מערכו בענק.
במקום לחשוב קבוצתי ואיך אני יכול לעזור לקבוצה בכללי הוא הלך במוד "אני מול יוטה".
פשוט מבאס רצח!

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:25:00

אבל כ"כ ברור מאליו וצפוי

מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מצאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
24/04/2018 9:11:54

💯+
הכתובת הייתה על הקיר מתחילת העונה אם לא מתחילת עונת 2012….

… ואת ראסל יש להטריד.

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:25:58

אברינס קיבל מספיק הזדמנויות ולא הוכיח כלום. ראס היום חוסל עי השופטים, הוא בא בגישה נכונה ביותר שהלוואי היה מגיע ככה כל משחק. השופטים העבירו לו מסר פשוט אל תשמור חזק רק תעמוד ותרים ידיים, שם גם נגמר המשחק.

בחלק ההתקפי ראס קרס מנטלית כל הסידרה כמו לברון ב-2001 בגמר, אותה הבעת פנים, אותו חוסר אונים, אותה עמידה בהתקפה, תראו את הקלטות.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:23:32

שנים אני יורד על האופי והטמטום של ווסטברוק ועשו ממני אויב האומה.
אף אחד לא יכול יותר להתכחש – הוא חשף את פרצופו המכוער לגמרי.
אגואיסט שחוץ מזה שהוא מטומטם הוא גם מלוכלך ולא ספורטיבי.

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:24:30

1000+

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:24:14

מיצ'ל – ווייד עם קליעה ואופי נוח.
לא ראיתי רוקי כזה בחיי.

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:27:13

מיטשל זה ראסל עם קליעה ואופי נוח. זו אותה אקספלוסיביות רק ברגים בראש מסודרים במקום.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:32:29
Reply to  Benjo

לא, ראסל הוא אידיוט.
ווייד הוא רוצח.
זה ההבדל

Benjo
Benjo
24/04/2018 8:40:19

אמרתי. ההבדל בראש. אבל ביכולות פיזיות? מיטשל אקספלוסיבי כמו ראסל. הראש של וויד בגוף של ראסל בקיצור.

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:43:44
Reply to  Benjo

גם לי הוא מזכיר יותר את וויד

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:47:37
Reply to  Benjo

כנראה שכחת איך פלאש היה נראה בשנותיו הראשונות

Benjo
Benjo
24/04/2018 9:10:36
Reply to  Benjo

זוכר מצוין. וכולם אומרים וויד. יאני אומר בכל זאת ראסל. יש לו יכולות אתלטיות הכי קרובות לראסל בליגה.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 9:21:41
Reply to  Benjo

זכותך. אבל זה שמור לדניס סמית' ג'וניור לדעתי

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:25:18

בקיצור ראינו כמה טריפל דאבל בעונה רגילה שווה משהו

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 8:28:11

כואב לי הלב על אוקלהומה, רק מלהיזכר בתקופה היפה הקצרה שדוראנט, הארדן וראסל היו ביחד.
הייתי בטוח שהליגה סגורה ל-20 שנה.

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:31:35

זה החטא הקדמון של גניבת הקבוצה מסיאטל.
העונש זה לקחת חצי מוח מראסל ודוראנט ולתת להם לעשות את השאר.
הייתה טעות אלוהית ולדוראנט נשאר בטעות 51% – אז הוא ניצל את זה וברח.

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:34:29

קבוצה שנולדה בחטא

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 16:55:43
Reply to  דקסטר

100+

Smiley
Smiley
24/04/2018 8:28:51

השיחה עכשיו של שאק ואינגלס פשוט ענק!!!
שאקעם ה-MATE שלו לאינגלס והאוסטרלי מתפקע מצחוק

צביקה
צביקה
24/04/2018 8:29:03

איזה תענוג של משחק. ואינגלס ומיטשל – וואוו. שניהם. משחק חכם ויפה. האמת שמול הדביליות של הרעמים קל להיראות חכמים…אבל בכל זאת, היה תענוג.

Smiley
Smiley
24/04/2018 8:29:50

המזל של OKC שבמחשק הבא מתחילים מ-0:0 וכבר היו חזרות מפיגור 3:1.
בבית, בלי ההתלהבות של הקהל הם יכולים לנצח ולהעביר את הלחץ ליוטה במשחק הביתי

ברבור שחור
ברבור שחור
24/04/2018 8:31:07

הארדן עושה צ ע ד י ם !!
רק בגלל הדברים האלו הליגה הזאת לא ממצה את הפוטנציאל שלה בעולם.
משחקים שם כדורשת לא כדורסל !!

Smiley
Smiley
24/04/2018 8:32:37

מנחם, אתה חייב לשים במעורב את הראיון סיום משחק של שאק והחברה עם אינגלס. פשוט מצחיק עם השטויות שלהם

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:33:55

סעמאקקק אני מבואס תחת
בבוקר לשמוע את קולין קהאורד משפיל את ראס עם שמפנייה ביד זה יהיה כואב (אני לא אצפה בזה כמובן)

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:35:38

אשלח לך קטעים נבחרים..

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:37:51
Reply to  דקסטר

שתוקקקק!
lol

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:40:56

😁

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:40:00

זה בסדר, גם קולין אידיוט

דקסטר
דקסטר
24/04/2018 8:42:47

למה ללכלך לפעמים הוא פוגע בול

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:46:11
Reply to  דקסטר

לא אומר כלום, לפעמים גם אני פוגע בול

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 8:34:53

ממש לא
אל תקנה את כל מה שמוכרים ההייטרים
ראסל לא הכריח לא לקח זריקות קשות ניסה לשלב ןלא הצליח
אני אף פעם לא זוכר אותו כל כך מנסה למסור אב ל יוטה שיחקו חכם וכל הכבוד בעולם להם וסגרו את קווי המסירה סדרה סופר אחראית שלו
אבל מה לא הצליח
צודק דה שוט שבלי קליעה אמינה מה3 אין לך מה לחפש היום בליגה
לא מסכים איתו שהקלעים ממול יותר טובים הם פשוט לקחו זריקאת נוחות יותר וזה כבר אחריות של מאמן של שיטה וזה אין באוק' השנה

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:04:15
Reply to  יום אחד

+ 1000
נחליף גראווטאר לפי עצת קינג ראסל וננסה לנצח משחק אחד. ד״א תור הזהב של אוק היה ב-2016 אז הם היו קבוצת הגנה מרגשת. מותר להפסיד, הכל בסדר

ינתיאל
ינתיאל
24/04/2018 8:44:07

למישהו יש עוד ספק מי מחרב לokc את הקבוצה כבר 7 שנים?
הארדן איבקה דוראנט אולדיפו גורג. הבנאדם נטל על הקבוצה

נתן
נתן
24/04/2018 8:49:28
Reply to  ינתיאל

הוא שחקן מאד לא חכם, שיש לו יתרון אתלטי על כל שומר, והוא לא מצליח לנצל את זה. עכשיו יש לו גם קבוצה מוכשרת, עם סופרסטאר ברמה שלו, וסנטר מעולה, ורול פלייר שפעם היה כוכב 🙂 והוא עדיין לא מבין.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:50:32
Reply to  ינתיאל

דיי אשך,אל תהיה פתטי

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:10:29
Reply to  ינתיאל

3 גמרים איזוריים וגמר כללי באותן 7 שנים ש״חורבו״

שמעון
שמעון
24/04/2018 8:48:17

כן כי אולדיפו וגורג הביאו אליפויות ואיבאקה גם. הארדן בכלל לא קשור וKD ברח לגולדן סטייט נראה אותו מוביל לא בקבוצת כוכבים לאליפות.

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:06:34
Reply to  שמעון

שמעון, זה לא היום להילחם בהייטרים. יש להם את כל הקלפים. אנחנו מתאגרף ששוכב ומחכה לספירת 9 כדי לקום למאמץ אחרון. פשוט תשכב ותחזיר נשימה…

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 9:19:54
Reply to  דה שוט

צודק בהחלט,היום אין לנו שום קייס להתכסח איתם,יש להם את כל הראיות להכניס אותנו עמוק בפנים ושום עו"ד לא יצליח להמתיק את העונש שמגיע לנו בצדק

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:27:47

+ 1
נאכל את הלב עד יום שישי, זה גורלנו
💪

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 8:48:41

מה שכן חייבים לתת כבוד ליוטה ששיחקו משחק כלכך מהנה וקבוצתי,בלי פוזות של "כוכבים",אחריות של גארדים שלא ראו מעולם פרקט בפליאוף עשו צחוק משחקנים ותיקים.

מיטשל הוא וויד של 2005-2006 ואני לא אתפלא אם הוא לא יסחוב אותם לניצחון גם בסיבוב הבא.
המון שנים לא היה רוקי כזה שלוקח קבוצת נגרים להישג שכזה והוא מבחינתי רוקי העונה
סימונס פשוט שחקן שנה שנייה (ולא יעזור לאף אחד,הוא גדל עם הקבוצה ,למד והתרגל למערכת עונה שלמה) וחוץ מזה שהוא לא הכוכב העיקרי של הקבוצה.
כל הכבוד ואני מחזיק להם אצבעות מול יוסטון (למרות שמבחינת מאצ'-אפ יהיה להם קשה מולם)

אשך טמיר המקורי
24/04/2018 8:55:18

כל מילה

המשגיח
המשגיח
24/04/2018 9:25:08

לא מסכים איתכם.
זו העונה הראשונה של סימונס כשחקן פעיל שחווה על בשרו מה זה להתאמן לשחק ולהישחק במשך עונה שלמה = רוקי.

כמו כן, זה לא שהוא היה כשיר והתאמן עם הקבוצה. הוא היה פצוע.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 9:38:56
Reply to  המשגיח

אחי,סימונס בנה כימיה עם השחקנים במשך עונה שלמה,ראה אותם מתאמנים,ראה דגשים ולמד על כל שחקן את האופי שלו ,היכן הוא אוהב לקבל את הכדור וכו'
הוא היה שם בספסל יחד עם המאמנים …לדעתי הוא למד יותר על המשחק מהסתכלות מהצד ,זה כמו מכינה קדם צבאית מה שהוא עבר .

אתה משווה לרוקי אמיתי שבדיוק נפל מהעץ הדראפטי,שאינו מכיר אף שחקן,לא מכיר את הצוות המקצועי,לא יודע מה הדרישות?
הוא בכלל היה אמור להיות שחקן ספסל שמקבל הזדמנות פה ושם.

אין בכלל השוואה.

שי אבן צור
שי אבן צור
24/04/2018 16:58:44

hear hear

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:08:14

יוטה לא נגרים. אינגלס כבר שנתיים בטופ של הליגה מהשלוש, מיצ׳ל קלעי וחודר אמין, רוביו מנהל ומוסר בחסד, גובר שחקן ההגנה של השנה.

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 9:29:30
Reply to  דה שוט

אחי הם אחלה נגרים ופועלים שמחוייבים חעבודה שלהם סה"כ,אין להם כישרון יוצא דופן,פשוט עמדה מולם קבוצת למלמים שהלכו איתם ראש בראש.
הם פשוט הורידו את ראס וגורג לרמה שלהם עם כל מיני קטנות וחיוכים מרגיזים ,ככה עושים פועלים חסרי כישרון.
יש להם את המטריה הצרפתית שמגן על הטבעת ואין לו שום צ'אלנג' שמסוגל להוציא אותו מהחניה מתחת לסל ,דייוויס למשל מוציא אותו מהחניה כמו פקח לאזור הקשת ובכך נפרצת לה הדרך לטבעת,אדאמס לא מסוגל לקלוע חצי מילימטר מהסל כך שלגובר הייתה אחלה עבודה.

ולכן מיטשל הוא היחיד עם כישרון רציני בקבוצה הזו.

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:33:20

אמרתי באמצע משחק 1 שאדאמס לא מתאים כאן. חייבים לשחק עם פטרסון ולחפש אותו על השלוש. אברינס צריך לזרוק הרבה וכרמלו חייב להמשיך לזרוק. סיכומים נעשה בסוף, עכשיו הזמן לקלוע מהשלוש. סתם לשם השוואה – סימונס גדול אבל ההבדל זה רדיק ובלינלי. כנ״ל לגבי קליבלנד. מחוץ לקשת – שם מנצחים

כדור הרעם
כדור הרעם
24/04/2018 9:30:37
Reply to  דה שוט

דה שוט אתה כזה צפוי. בדיוק כמו שאמרתי – גם בעוד 40 שנה אתה תחזור ותגיד "ראסל מתבגר בעונה הבאה ומביא אליפות" "ראסל לא אשם בכלום, הוא מושלם"

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:34:18

כדור, זה היום שלך. תחגוג, אבל מעולם לא אמרתי את מה שציינת.

יום אחד
יום אחד
24/04/2018 9:33:00

בוקר עצוב.
מה שבאמת מבאס שמעבר לקרב הצפוי בין ההייטרים לאוהדים באמת לא ברור מה לא עובד
בא נאמר מעבר לוויכוחים שראסל שחקן טוב עזבו טופ 5 טופ 30 אוקיי?{אשך אני מקווה שעם זה תסכים לחיות} גו'רג' כנ"ל פלוס ,מלו מעבר לקללות הוא בסדר אדאמס סנטר טופ 3 בליגה
דונובן שנה שלישית באוק' בלי gm שעומד לו על הראש מקבל קרדיט עצום
מאמן טוב בבסיס אין מישהו שחולק על זה, ובהגינות, ראסל הוא לא לברון שמשליט אימה וקובע מה ומי הוא גם לא אישיות כזאת {לפחות ממה שמצטייר בתקשורת}

אז מה ראבק לא עובד??

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 9:35:09
Reply to  יום אחד

השלשות

ADISU (לא הח"כ)
ADISU (לא הח"כ)
24/04/2018 9:58:43
Reply to  יום אחד

מה שלא עובד זה משהו שהחל באוגוסט שעבר כאשר השאירו את אדאמס ללא גיבוי,שלחו את קאנטר והביאו את כרמלו (מצטער דה-שוט אבל אני עדיין בדעה שזו אחת מהחלטות הגרועות של ההנהלה).

קאנטר היה 15-18 ו10 ריבאונדים (4-5 התקפה) בעצימת עיניים שידע את מקומו בקבוצה כאחד שבא מהספסל
כרמלו בניגוד לוויד (שהוא גדול ממנו) לא השכיל לקבל על עצמו את תפקיד הוטרן שעולה מהספסל (דונובן הבובה חסר הביצים לא היה יכול לעשות זאת).
מה כרמלו נותן שקאנטר לא יכול?
הגנה,שניהם זיפת אחד גדול
התקפה ,קאנטר עולה עליו בגילו הצעיר
ריבאונד, אין אפילו על מה לדבר.

דונובן לא הצליח ללכד את הקבוצה,לא הצליח להכניס את הספסל לשותפות גורל ,כלומר,לא נתן להם את הביטחון שהם חשובים אלא הסתמך על "הביג 3" (המקושקש).

ראסל,לא השכיל ללמוד שום דבר בכל עונותיו,לא ידע להיות מנהיג ולא ראה את התמונה הגדולה.
אני כאוהד גדול של ראס (לפני הקבוצה) לא יכול להגן עליו,הוא פשוט איבד אצלי המון הערכה .

עופר
עופר
24/04/2018 10:04:05

וגם…

הקבוצה לא מאומנת.
או שהמאמן על הפנים
או שהמאמן לא משתלט על הקבוצה שלו.

בכל מקרה, יש בעיה רצינית באימון. משחקים כיחידים ולא כקבוצה

שמעון
שמעון
24/04/2018 13:58:23
Reply to  יום אחד

אני אעלה פוסט על זה ותראה מה לא עובד ברוך השם חומר יש אינסוף

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 10:45:46

בדיעבד המהלך על כרמלו התברר (כנראה) כטעות גדולה. בקיץ זה נראה כמו מהלך שעשוי לפתוח את תקרת הזכוכית ע"י הוספת כוכב שלישי. אין לי דרך להגן על כרמלו – הביאו אותו כדי שיקלע, והוא לא קולע. לגבי ראס – באמת שקשה להגן גם עליו השנה. כבר כתבתי באריכות את דעתי – אני חושב שהוא בסחרור ולא ממש מודע למה שעובר עליו מאז שקיידי בגד בו (מבחינתו).

דה שוט
דה שוט
24/04/2018 10:46:07
Reply to  דה שוט

לאדיסו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
24/04/2018 11:42:27
Reply to  דה שוט

ההבאה של כרמלו לא נראתה גם לי בזמנו. היא היתה מהלך מאוד מסוכן, שעושה רושם שנכשל, פשוט כי כרמלו לא קלע את הזריקות שלו הלילה.
באופן דומה ההגעה של כריס פול ליוסטון היתה מהלך מסוכן. והוא הצליח אפילו אם יוסטון תודח ע"י מינסוטה. מבחיהנ "כדורסלנית" טהורה זה עובד.