כוחה של ביתיות במסיבה בשישי של פלייאוף במזרח / דור בלוך

במשחק בין קליבלנד לאינדיאנה הבהבה סטטיסטיקה לפיה 76% מהקבוצות שניצחו במשחק מספר 3, אז או שהטטיסטיקה הזאת הולכת להתברר כלא רלבנטית לפלייאוף הזה, או שתהיה לנו הפתעה רבתי במזרח, כי הלילה שלושת הקבוצות הביתיות, אלו המדורגות נמוך יותר ניצחו את יריבותיהם וסידרו לנו שלוש סדרות של 1-2 במזרח והרבה הרבה דרמה שהולכת ומתפתחת לנו. אכן, מי שהימר על סוויפים ימצא את עצמו בלי התחתונים בבראקטים של השנה כך עושה רושם.

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (2) 92 – קליבלנד קאבלירס (1) 90:

המשחק היחיד שהיה מותח וצמוד התנהל באינדיאנה, כאשר שתי הקבוצות סידרו לנו משחק רב תהפוכות ובסופו ניצחון דרמטי של כוחות האו… סליחה של אינדיאנה פייסרס.

בדומה למשחק מספר 2 קליבלנד פתחה חזק ופתחה יתרון, את המחצית היא סיימה ביתרון 17 כשהיא מקבלת תרומה לא רק מלברון ג'יימס שסיים את הרבע עם 13 אלא גם מקווין לאב וג'ורג' היל, ובעיקר נהנת מהגנה חזקה.

ברבע השלישי המשחק התהפך ושוב בדומה למשחק מספר 2 אינדיאנה חזרה. במחצית השניה קליבלנד קלעה באחוזים מזעזעים לברון קלע 15 אבל יתר חבריו קלעו 18 בלבד ואפשרו לאינדיאנה לחזור מה עוד שהפייסרס מצאו את ההתקפה שלהם.

ולהתקפה שלהם בערב הזה קראו בוגדנוביץ'. בערב שבו אולדיפו קולע 1מ-8 משלוש וקוליסון מוסיף 1 מ-7 מהשדה, מי שלקח על עצמו את ההתקפה היה בוגדנוביץ' שסיים עם 30 נקודות ב-7 מ-9 משלוש.

אינדיאנה חזרה למשחק ופתחה פעמים פער 7 אבל שתי שלשות רצופות של לברון על הפנים של סבוניס סידרה לנו משחק צמוד בעוד משחק שבו ג'יימס משחק מעל 40 דקות. 38 שניות לסיום לברון מוריד ל-4, אינדיאנה לא מצליחה לייצר גלום בהתקפה, לברון מחטיא שלשה, אבל הריבאונד מתגלגל לקווין לאב שמהפינה דופק את הצ'קה (נשמע למישהו מוכר?), ואנחנו רק בנקודה הפרש 8 שניות לסיום. קליבלנד עושה עבירה, קוליסון קולע 1 מ-2 בלבד, אבל אינדיאנה בחוכמה מייצרת שמירה כפולה על לברון בצד השני של המגרש, לברון יש להודות לא עושה מאמץ מיוחד להתפנות במשחק אפאתי במיוחד שלו, וג'יי אר מחטיא בהרבה את השלשה ואינדיאנה לוקחת את המשחק הזה.

וושינגטון וויזארדס (1) 122 – טורונטו ראפטורס (2) 103:

נפנה לסיקור הנפלא של חברינו עידן עופר.

מילווקי באקס (1) 116 – בוסטון סלטיקס (2) 92:

בניגוד למשחק של אינדיאנה, במילווקי לא היה כל מתח, מילווקי פתחה פער בפתיחה עם יכולת גדולה של ג'יאניס ומידלטון, ובוסטון פשוט לא מצאה דרך לחזור עם ערב קטסטרופה בהתקפה ובהגנה, והסלטיקס ירצו לשים מאחוריהם את המשחק הזה שחשף את חולשותיהם באופן הכואב ביותר.

אכן ההגנה של מילווקי הייתה הסיפור כאן והיא כפתה על הסלטיקס 18 איבודים כולל 5 של רוזייר ו-5 של מונרו, כמו גם 33% מהשלוש כאשר רוזייר קולע 1 מ-5, בהחלט ערב שהגארד הצעיר ירצה לשכוח.

למעט מידלטון ששיחק 33 דקות אף אחד במילווקי לא שיחק יותר מ-30 לאור הגרבג' טיים ושתי הקבוצות שומרות את כוחן למשחק מספר 4 שיקבע האם אנחנו הולכים לסידרה צמודה ומרתקת או להזדמנות של הסלטיקס לסגור עניין מהר.

עבור הבאקס ג'יאניס קלע 3 מ-4 משלוש בדרך ל-19, מידלטון הוסיף 23 עם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשבלדסואו ופרקר מסיימים עם 7 נקודות, כשג'בארי נראה אקטיבי ומעודד יותר מבעבר.

שימו לב גם ליכולת ההגנתית המצוינת של ת'ון מייקר ודלבדובה שנתנו את הטון מהספסל כאשר הראשון מסיים עם 14 ומדד +- של +23.

בצד השני, הורפורד סיים עם 16, מונרו עם 15 וטייטום הוסיף 14 משלו, אבל באמת שלא היה את מי לציין בבוסטון באופן מיוחד בערב הזה.

 

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

אם הייתי אומר לכם בכל אחת מהשנים האחרונות שביום שישי ישוחקו משחקי פלייאוף במזרח בוודאי הייתם מתלבטים אם ללכת לישון אחרי ארוחת שישי ולצבור כוחות לקראת שבת וראשון, אולי לצאת למסיבה טובה מבלי להסתכל כל כמה דקות באפליקציה של ה-NBA או כל עיסוק אחר שמתאים לכם, אבל השנה הסיפור הוא שונה לגמרי וכל סידרה במזרח היא בצבע, אומנם הלילה לא יהיה לנו את פילדלפיה (שבתקופה הקרוב כל פעם שתוזכר לא יהיה מנוס מלצרף את השיר הזה)..

אבל גם שלושת הסדרות האחרות מסקרנות כל אחת מסיבותיה ואנחנו נעבור על סיבות אלו אחת אחת, אבל מאחר ומדובר ביום פלייאוף של המזרח, ועל מנת להימנע מפיתוח ציפיות מוגזמות אבקש מכל הקוראים (ובוודאי חברי ואוהדי מועדון ה-ל.ל.ל) לצפות בסרטון הקצר הזה (אגב יצא היום סרטון חדש ומצוין למי שפספס רוצו ליו טיוב הקרוב לביתיכם).

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (1) – קליבלנד קאבלירס (1) 2:00:

אחרי שבמשחק הראשון לברון ג'יימס החליט להראות לחבריו מה קורה כשהוא לא אסרטיבי מהפתיחה, והתוצאה הייתה תבוסה שחשפה במערומיו את הסגל המשלים של קליבלנד שכרגע על אף לא מעט כישרון סגולי פשוט נראה רע באופן קיצוני, ג'יימס הגיע למשחק השני במוד הבא:

הדבר המדהים הוא ש-46 נקודות של ג'יימס באחוזים מפלצתיים הספיקו רק לניצחון דחוק. בבית. נגד הפייסרס. כשלמעשה החטאת שלשה של אינדיאנה בדקה האחרונה מנעה דרמה של ממש. מדוע? מעבר לעובדה שההגנה של קליבלנד נראית לרוב כחרפה מול קבוצה התקפית מאוד מאוד מוגבלת, קווין לאב היה בערב קליעה מזעזע עם 5 מ-16, ומעבר אליו אף אחד לא ממש ניסה (ג'יימס ולאב זרקו יחד 40 פעמים מהשדה, כל היתר 33).

אם כן הסיפור בצד של קליבלנד הוא עד כמה ג'יימס יצטרך להיות דומיננטי על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך לחיות בפלייאוף הזה, התשובה כרגע היא בשיא השיאים של יכולתו. בהנחה והתשובה לשאלה הזאת נשארת כך השאלה הבאה היא מה אינדיאנה תעשה עם זה? בדקות רבות בוגדנוביץ' שמר על לברון וזה נראה נלעג, האם לפייסרס יש פתרונות נוספים?

בצד השני לאולדיפו היה משחק פושר כולל 2 מ-8 משלוש, ויתכן ונדרשת ממנו בגרות מסוימת להבין שיש משחקים שבהם היה לא חמה, במיוחד בחוץ ואז מה שנדרש ממנו הוא ללכת יותר לסל, ולחלק עם החברים (יתר שחקני החמישיה קלעו ב-50% מהשלוש).

מעבר לכך, הסיפור הכי מגניב בסידרה הזאת הוא לאנס סטיבנסון. בשקט בשקט לאנס השלים השנה 82 משחקים, לראשונה בקרירה מרובת הנדודים שלו, בגיל 27, והחזיר 9.2 נקודות למשחק. שני רק לעונת השיא שלו 2013-2014. ואוסיף דבר נוסף, כולם מדברים על פלייאוף רונדו אבל שימו לב לפלייאוף סטיבנסון. בכל אחת מ-4 הופעות הפלייאוף האחרונות שלו סטיבנסון סיים עם מאזן דו ספרתי ובכל עונה יותר אם לא הרבה יותר מהממוצע העונתי שלו. בשני המשחקים הראשוני םבסידרה הוא מנפק 11 נקודות 4.5 ריבאונדים ובעיקר אנרגיות אדירות מהספסל.

בשקט בשקט הסידרה הזאת הפכה להיות הסידרה שחייבים לקום בלילה בשבילה, ואני ממליץ לכם מאוד לעשות כן, נתראה בבלוג החי.

הימור: אינדיאנה ב-12.

וושינגטון וויזארדס (0) – טורונטו ראפטורס (2) 3:00:

האם לראשונה ריצת הפלייאוף של טורונטו תשתווה לעונה הסדירה שלה? אגלה לכם סוד, ואני לא גאה בזה, אבל הבראקט שלי כולל את טורונטו בגמר, היד רעדה על המקלדת, אבל בסופו של דבר המספרים והפציעות של בוסטון דיברו בעד עצמם.

בשני המשחקים הראשונים טורונטו המתירה 114 ו-130 נקודות על וושינגטון, אבל צריך להזכיר כאן שטורונטו היא אחת הקבוצות הביתיות בליגה (7-34 בעונה הסדירה) בעוד וושינגטון היא מהגרועות שבהן ומחזיקה במאזן חוץ שלילי מהעונה הסדירה.

אם המשחק הראשון שהיה צמוד יחסית היה מאמץ משותף של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות עבור טורונטו, כולל 18 ב-25 דקות של רייט, הרי שהבלואו אווט במשחק שתיים היה כבר מופע של איש אחד – דרוזן עם 37 נקודות כשקייל לאורי מסייע עם 12 אסיסטים כשהוא בערב מחריד מחוץ לקשת של 1 מ-8.

הבעיה היא שכשוושינגטון מסתכלת על הסידרה הזאת היא צריכה להרגיש דיי חסרת אונים, כשהיא עוצרת את דרוזן יש מספיק כלים אחרים שיכולים לנצח אותה מבפנים ומבחוץ וכשהיא מאפשרת לו להשתולל הוא קובר אותה. נראה שטורונטו בנתה העונה קבוצה מאוזנת הן בין חמישיה לספסל והן בין פנים לחוץ ממש כמו שכתוב בספר כשרבים משחקניה משחקים תקופה ארוכה ביחד נהנים מכימיה טובה בינם לבין עצמם ובינם לבין המאמן וזה מבטיח טובות להמשך.

בצד השני וושינגטון הזאת הגיעה לטעמי לסוף דרכה. השלד של ביל וול עם סנטר סולידי כמו גורטאט שרץ ביחד כבר כמה שנים היה צריך לקחת אותם להתמודד לפחות בגמר המזרח. זה לא קרה, וקשה לדעת למה. האם ביל לא יכול להיות הקליי תומפסון של פוינט גארד דומיננטי? האם וול הוא לא באמת בליגה של פול, קארי ווסטברוק וכו'? האם הפרונט אופיס בחר במאמנים מחורבנים ולא הצליח להקיף את הגרעין בדיי כישרון?

אם תשאלו אותי, כל התשובות נכונות.

ועם זאת וושינגטון היא עדיין קבוצה עמוקה ומוכשרת עם לא מעט שחקנים מסקרנים, אחד מהם הוא טיי לואסון שקלע 14 כולל 4 מ-5 בתבוסה של וושינגטון במשחק מספר 2, אם טורונטו לא תשים לב אליו, בוודאי כשהמשחק מתקיים בוושינגטון הוא יכול לקבור את החמישיה השניה שלה ולהפוך את המשחקלמשחק ואת הסידרה לסידרה.

הימור: טורונטו ב-5.

מילווקי באקס (0) – בוסטון סלטיקס (2) 4:30:

בלשון המעטה לא מדובר בסידרה שמתעלה לרמת כדורסל גבוהה. במקרה של בוסטון קשה להאשים מישהו בעניין הזה, היא משחקת בלי שני הסופרסטארים שלה (תנו לי עוד קבוצה, אולי חוץ מגולדן סטייט שבלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה עוברת סיבוב בפלייאוף).

אז מי הוביל את הסלטיקס ל-0-2 בסידרה? בראון עם יכולתו האתלטית ו-40% מהשלוש בשני המשחקים הראשונים, רוזייר עם המשחק האחראי מאוד (אפס איבודים) והיעיל, טייטום שמביא קצת יותר אקספולסיביות לצד חוסר ניסיון (5 איבודים במשחק מספר 1, ורק 4 נקודות במשחק מספר 2), ואולי מעל כולם צמד הגבוהים (שלא בהכרח משחק ביחס) אבל מביא המון אינטליגנציה, באמת פשוט משחק פנים מענג מהסוג שהיינו רואים מווייצ'יץ (הסנטר, לא המנהל המקצוע, כן?), אל הרפורד ומוריס. מומלץ לעקוב אחרי השניים האלה הלילה.

בצד השני מילווקי צריכה לעשות חשבון נפש מסויים אם היא לא רוצה להפוך להיות וושינגטון. לצד הפריק שאמור להפוך להיות אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה בשנה שנתיים הקודמות, הבאקס עשו עבודה מעולה עם לבחור כישרון ולרכז אותו בקבוצה, אבל כרגע הם עושים עבודה מחורבנת בלהפיק ממנו קבוצה מנצחת.

המשחק שלהם הן בהגנה והן בהתקפה לפרקים פשוט כואב לעין (השלשה של בוסטון שכמעט גמרה את משחק מספר 1 לפני הארכה, אלוהים), אז הפריק קולע 30 בלי שלשה במשחק מספר 2, ומידלטון תופס יום וקולע 25, אבל מילווקי שיתפה במשחק הזה 13 שחקנים, הלו, זה פלייאוף. כשהיא לא מצליחה להוציא דבר משמעותי מת'ון מייקר, כשברוגדון שקלע 16 והיה מצוין במשחק מספר 1, מאבד 4 כדורים במשחק השני, בעוד בלדסואו מראה שלככב בקבוצה קטנה זה לא אותו דבר כמו להוביל קו אחורי של קבוצת פלייאוף.

הלילה, הם יצטרכו הגנה הרבה יותר טובה, ואין סיבה שעם הידיים הארוכות שיש להם שם הם לא יצליחו לעצור את בוסטון שהיא באמת קבוצה מאוד מאוד מוגבלת גם אם מאומנות ואינטילגנטית יותר, אם הם יצליחו לעשות זאת אל תתפלאו אם הסידרה הזאת תיפתח, בוסטון דומה קצת לקיוטי מסרטי וורנר ברדרס שממשיך ללכת באוויר כל עוד הוא לא מסתכל למטה. ראו הוזהרתם.

הימור: מילווקי ב-8

 

Subscribe
Notify of
366 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ולדי קוגן
20/04/2018 14:13:17

אוי הלוואי שאינדי תיקח,זה יהיה כל כך מדהים.דרך אגב לאב משחק או לא?
מילווקי חייבים לנצח, כאילו כמה כשרון יכול להיות ועדיין תיראו ככה?

דובי
דובי
20/04/2018 14:26:45

לפי העדכון האחרון שראיתי יש קרע חלקי, אבל הוא אמור לשחק

KingJames23
KingJames23
20/04/2018 14:32:20

X-rays on Kevin Love's left thumb were negative and coach Ty Lue confirmed that Love will be ready to go for Game 3 on Friday.

השועל
השועל
20/04/2018 14:46:57

אני שומע את זה שוב ושוב מהרבה אנשים שלא רואים אותם משחקים על סמך שמות של השחקנים אבל בוא באמת נבדוק קצת לעמוק, כמה כישרון באמת יש לבאקס?

יאניס-אין מה להרחיב יותר מידי.

מידלטון-בימים טובים שלו הוא כמעט אולסטאר אבל רק בהתקפה, מאז הפציעה שלו הוא איבד די הרבה מההגנה שלו.

בלדסו-אסון מהלך, בלי קליעה,מחבק את הכדור ומעט את המשחק, ההגנה שלו מביכה למרות שיש לו את כל הכלים להיות מגן טוב ובנוסף יש לו איקיו של שמפו במקרה הטוב.

ג'אברי-כישרון התקפי, אבל חור שחור בהגנה בצורה מפחידה, לא מגן לא לוקח ריבאונד, ופשוט שם זין אחד גדול על הקבוצה,נייט דאנקן אמר שהוא מעדיף את נוביצקי של השנה בהגנה על פני פארקר, יותר מזה פשוט צריך לראות אותו משחק ולהבין את הבלוף.

ברוגדון-שחקן שישי טוב,קלעי טוב וזהו,העונה הוא לא היה מגרד את העשרייה הראשונה של ROTY.

הנסון-הסנטר הגרוע בליגה רך וסמרטוטי יותר מהגנה של פארקר, וזה אומר המון עד כמה הוא רך.

לגבי השאר הסגל זה מביך עד עצוב, סנל, דלוודובה שפצוע רוב העונה,וטיילר זלר אין מה לדבר יותר מידי, ואם ג'ייסון פאקינג טרי בגיל 41 צריך לשחק מעל ל25 דקות אתה מבין כמה הקבוצה הזאת מסכנה.

הארבע בחירות דארפט סיבוב ראשון שלהם הם:

ראשד וואן:כרגע שחקן חופשי שנזרק מכמה קבוצות

גאברי-בלוף אחד גדול,לפחות הוא לא יקבל את החוזה של זה שנבחר לפניו בדראפט.

ת'ון מייקר-הראה סוג של פוטנציאל אבל השנה הוא פשוט זוועה.

די ג'יי ווילסון-לא ראה יותר מ20 דקות פרקט כל העונה, ונראה עוד בלוף כמו שאר הבחירות.

בלי יאניס הם מתחרים בקלות עם ממפיס והסאנס על הבחירה הראשונה, תוסיף לזה את הדבר הזה ששמו במקום ג'ייסון קיד שקוראים לו מאמן וזה נס שהם הגיעו את הלום.

אז שוב אני סקרן לדעת איפה כל הכישרון שאחרים רואים ואני לא?

john
john
20/04/2018 16:48:05
Reply to  השועל

בעיני רוב מה שאתה מתאר לא קשור לכישרון.

אדם
אדם
20/04/2018 19:13:49
Reply to  השועל

לא יודע לגבי כשרון או לא שאחרים רואים (או לא) אבל על דבר אחד אין וויכוח: יש נימה של התנשאות בכתיבה שלך (אל תיקח אישית)

אדם
אדם
20/04/2018 19:15:18
Reply to  אדם

התגובה הנ"ל הייתה למה שכתב שועל
(ולא למה שכתב Jhon..)

השועל
השועל
20/04/2018 19:18:23
Reply to  אדם

מקבל בהבנה,זו לא הייתה הכוונה שרשמתי.

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 1:38:18
Reply to  השועל

תגובה מרשימה שועל. סחתיין

Benjo
Benjo
21/04/2018 8:56:50
Reply to  השועל

שועל מעניין אם אתה חוזר על התגובה הזאת אחרי המשחק הערב (אני רואה משחקים ולא כל כך מסכים איתך- הבעיה בקבוצה הזאת זה לא העדר כשרון).

Avi
Avi
20/04/2018 14:35:25

תכלס גריפין היה מנג'ר טיפש תראו איפה הקבותה תומפסון שיושב על ספסל ולא מזיז את עצמו וכל הצעירים שהגיעו מהמנגר החדש קובי לא ברור

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
20/04/2018 14:38:11

תודה רבה. אפשר להוסיף שעות למאותגרי המרות?

דובי
דובי
20/04/2018 14:50:39

באתר של espn אתה יכול לסמן שיראה שעות בזמן מקומי.
אינדיאנה קליבלנד: 2:00
טורונטו וושינגטון: 3:00
מילווקי בוסטון: 4:30

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
20/04/2018 15:56:42
Reply to  dor bloch

Danke schön לשניכם.

דובי
דובי
20/04/2018 16:41:24

bitte schön

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
20/04/2018 15:20:16

תודה רבה דור.
אני מאמין שהלילה נראה חזרה לפרופורציה:
קליבלנד – הימרתי על בלו אאוט במשחק שעבר והייתי רחוק מזה 3 רבעים 🙂 מה שכן לדעתי יש לקאבס צוות מסייע מצוין מתישהו הוא יגיע וככה גם קווין לאב שהיה לא טוב ב2 המשחקים הראשונים. אני מאמין שהנפקדות שלהם מהמשחקים הראשונים תסתיים היום. מהמר על דו ספרתי לקאבס
אצל טורנטו אני מאמין שנראה היום משחק מספר 1 אופייני לה למרות שלמעשה הוא מספר 3 הם קבוצת חוץ מאוד לא טובה ווושינגטון הם חבורת ערסים שרוצה להוכיח מהמר על בלו אאוט למקומיים.
מילוואקי – טוב באמת שאין לדעת מה יוצא מערימת הכישרון הזו מהמר על ניצחון של מילוואקי במשחק צמוד.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
20/04/2018 23:04:37

אתה באמת חושב שיש לקאבז צוות מסייע טוב?
כל שניה קורהר על המדרש, תאדוס יאנג צריך לרסק אותו בצבע בכל חילוף, כנ"ל את הוד, נאנס וקלארקסון שהם פשוט שומרים גרועים.
נאנס הוא לא יותר מאשר טריסטן תומפסון רק ללא החוזה המפלצתי וללא הסוכן המשותף ללברון.

כמו שאמרו בספארס על אולדריג' – כל התעטשות או התעקמות אצבע של לאב יכולה להפוך את קליבלנד ללא תחרותית בבת אחת.

לברון לא יוכל לשחק 45 דקות כל משחק בסדרה.
גם ב36 דקותהוא לא ככ שומר העונה, אז ב45 בטח לא.

Berch
Berch
20/04/2018 15:23:41

אחלה פרוויו ללילה שיפתח עם המשחק הכי מסקרן….

ChaiCo
ChaiCo
20/04/2018 16:04:03

אפרופו Game of Zones, יצא פרק חדש וקורע על פיניקס וסקרמנטו, ניואנסים קטנים שהם תענוג (חדי האוזן והראש ישימו לב לרוזייר בין השורות)

https://www.youtube.com/watch?v=jBkT5oLtFy4

שמעון
שמעון
20/04/2018 17:52:41
Reply to  ChaiCo

חזק חח

השרת
השרת
21/04/2018 0:09:28
Reply to  ChaiCo

התאכזבתי,

למי אכפת מפיניקס וסקרמנטו בשלב הזה אחרי פרק ראשון מעולה על הקונטנדרית מספר 1 ?

הניואנסים הקטנים והרטרו לכוכבי העבר של הקבוצות היו מעולחם, אבל הנרטיב העיקרי של איחוד הקבוצות לא קשור למציאות.

בלדסו ממזמן כבר בבאקס וקיבל זמן מסך ארוך מידי,

ואני חייב לציין שהאקסטרה תקציב על הגרפיקאים מיותר. הגרפיקה של העונות הקודמות טובה יותר לדעתי.

ChaiCo
ChaiCo
21/04/2018 15:28:07
Reply to  השרת

באופן כללי לאנשים לא אכפת מידי מהקבוצות האלה כרגע בגלל שהכישרון בהן ביחד לא עושה פליאוף.
יש פרקים שהם גאונות כמו פיסט אוף דה איסט והתהליך, פה הם לקחו רעיון שונה, מסכים שזה לא הכי טוב אבל אישית מאוד נהנתי.

לגבי הגרפיקה, קורה הרבה שנכנס עוד כסף ודברים מושקעים מידי ומאבדים מהאותנטיות

Panaman
Panaman
20/04/2018 16:24:12

Oladipo's night?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20/04/2018 16:47:27

תודה דור, מצוין.
אני לא חושב שיהיה בלו אאוט באף משחק הלילה

john
john
20/04/2018 17:06:19

תודה רבה דור. פריוויו מושקע ומהנה.

רפיקי
רפיקי
20/04/2018 17:24:37

יאללה אינדי תנו בראש

איתן מאג'ר
20/04/2018 17:27:25

מצטרף לרוב ההימורים שלך.
אני חושב שבוסטון לוקחת היום.

אחלה סיקור, תודה!

שי אבן צור
שי אבן צור
20/04/2018 17:30:17

אם קליבלנד לא מתעוררת על עצמה היא לא מגיעה אפילו לגמר המזרח וזה יהיה לא פחות ממדהים בעיני.
יש לי סימפטיה לטורונטו. הלוואי ויחזירו לוושינגטון בסוויפ משלהם.
מהמר על מילווקי הלילה למרות שבוסטון בהחלט יכולים לבעוט להם בטוסיק גם בחוץ.

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 17:38:08

לדעתי לא יהיו הפתעות, אני הולך על אינדי (כי לברון לבד זה לא מספיק)
בוסטון וטורונטו.

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 17:38:37

ואגב יש מצב שאני הכי צעיר פה?

?Ish
?Ish
20/04/2018 17:43:50
Reply to  I am 12 guys

תלוי כנראה באם אתם סוכמים את הגילאים שלכם עושים ממוצע או בוחרים את זה של הצעיר ביותר בין התריסר

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 17:58:53
Reply to  ?Ish

ב12 הכוונה לגיל ולא למספר הבחורים

?Ish
?Ish
20/04/2018 19:17:15
Reply to  I am 12 guys

אז אתה צריך כזה- ',' – שם

חאתול
חאתול
20/04/2018 19:19:33
Reply to  I am 12 guys

כל שנה תחליף יוזר?

שמעון
שמעון
20/04/2018 17:52:06

קאבס טורנטו ומילווקי מנצחות

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 17:57:32
Reply to  שמעון

צריך ערב חזק של הגריק פריק בשביל זה

שמעון
שמעון
20/04/2018 18:33:40
Reply to  I am 12 guys

מאמין שזה המשחק היחיד שהבאקס ינצחו בסידרה

john
john
20/04/2018 18:38:33
Reply to  שמעון

מסכים

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 18:09:27

הקלידו את התגובה כאן…

I am 12 guys
I am 12 guys
20/04/2018 18:12:38
Reply to  I am 12 guys

בטעות

john
john
20/04/2018 18:41:09
Reply to  I am 12 guys

חחח.. מנפלאות סימני הפיסוק: השם שלך הוא או

'אני 12 אנשים שונים'

או שהוא

אני בן 12, אנשים! (הי אבי דוביצקי…)

דובי
דובי
20/04/2018 19:33:28
Reply to  john

ליגיון שמו

גורדון
גורדון
20/04/2018 18:46:07

לגבי מילווקי ,מבאס לראות אותם ,אבל נראה שהם פחות גמישים מחשבתית מהעונה הרגילה ,הליכה ליד החמה ,ניצול של ג'בארי פארקר,שימוש בטיילר זלר כגבוה מול הביג בול של הסלטיקס,חבל ,
הם היו צריכים להיות כמו פילדלפיה לא מבחינת הטנקינג,מבחינת התהליך,וכרגע זה נראה ממש לא טוב

ברבור שחור
ברבור שחור
20/04/2018 18:51:08

וושנגטון בהארכה
מילווקי ב 3
אינדיאנה ב 10

Benjo
Benjo
20/04/2018 19:40:49

אחלה פריוויו תודה דור. מסכים איתך שבשנים האחרונות הפליאוף במזרח היה הזמנה להשלמת שעות שינה הפעם גם המזרח וגם המערב מעניינים לאללה. וזה ממש לא מה שחשבנו שיהיה בתחילת העונה. הליגה השתנתה השנה לטובה.

תרנגולת בלי כרבולת
תרנגולת בלי כרבולת
20/04/2018 21:02:58

צודק שועל. "מילווקי מאכזבת ולא ממצה את הפוטנציאל" = קלישאה חלולה ונבובה, ולכן גם פופולרית. אבל זה בדיוק הפוטנציאל של מילווקי. קבוצה חלשה עם כוכב-על בודד שלאן כבר יכולה להגיע.
לא רחוק מקליבלנד. קבוצה חלשה להחריד עם סופר-כוכב-על בודד, שלאן כבר יכולה להגיע? נכון: לעוד קלישאה. "יהיה מדהים אם קליבלנד לא תגיע לגמר". לא, ממש לא מדהים. למען האמת – אין יותר צפוי מכך, אם אתה רואה כדורסל. אבל שיהיה: מדהים!
שועל, כדאי שתפנים ותצטרף לאפרוח דל מוח, רכיכה מתעלקת, תולעת צולעת ויתר היצורים החד-משכליים מסביב. JJJJJJ

A.f
A.f
20/04/2018 21:31:23

סביבות ה30 הפרש לקאבס.
השלשות נכנסות באינדיאנה

A.f
A.f
20/04/2018 21:31:42

הקלידו את התגובה כאן…

עידן עופר
עידן עופר
20/04/2018 22:23:48

מעולה ! אז לפי הבראקט שלך בוסטון בגמר המזרח ? מעניין מה אמביד חושב על זה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
20/04/2018 22:32:40

בליגה של היום רק שחקן אחד יכול להפוך קבוצת תחתית לקבוצת צמרת מבלי לשנות הרבה מידי.
לברון הוא היחידי שיכול לעשות זאת.
כי לברון בניגוד לרוב הכוכבים הוא מגיע עם מערכת עצמאית,כלומר הוא המערכת ובניגוד למשל לכוכבים אחרים כמו ראס שגם הוא המערכת ,לברון מבין את המשחק טוב יותר מראס (לצערי) ולכן הוא גם יכול להצליח.

שאר הכוכבים הבעיה שלהם זה שיטת האימון,וחוסר ההבנה של ההנהלה להתאים:
1-שחקנים ספיציפיים לאותו כוכב.
2-שיטת משחק
3-צוות מאמנים מתאים

הבאקס למשל מלאים בכשרון,יש להם סופר סטאר ושחקנים מעל הממוצע (לברון עם קבוצה כזו למשל היה מעיף אותה עד לגמר כי הוא בא עם השיטה מהבית והמאמן סה"כ צריך להיות נחמד ולא להפריע).
במה בדיוק הבאקס טובים מבוסטון למשל?
בשיטת משחק בלבד
כנ"ל מיניסוטה שאינם מתרגמים את הכשרון שלהם הלכה למעשה כי השיטה דפוקה מהיסוד,קאט נשמר ע"י הארדן בלואוו-פוסט אחרי חילוף והוא לא מקבל את הכדור!
קאט השחקן הכי טוב שלך מר טיבודו אז למה הוא צריך לרוץ הלוך חזור בכמה התקפות ולא לגעת בכדור?
למה קאט צריך לעמוד בקשת ה3 כאילו היה רול-פלייר שמרווח את המגרש?
ברור שהבעיה היא אצל קאט עצמו כי הוא אנמי וחסר ביצים לדרוש מהקבוצה את רצונו.

קחו למשל את ניו אורלינס ששינתה את המשחק שלה לאחר נפילתו של בוגי,ג'נטרי המושמץ הבין מהר מאוד מה יש לו ביד ומה הוא יכול להוציא מזה ולזכותו יאמר שהוא הבין איך לעבוד עם רונדו וזה משתלם בצורה מצוינת.
רונדו לא צריך מאמן שישגע אותו כל רגע ויכוון אותו כל פסק זמן,רונדו צריך לקבל מהמאמן תוכנית משחק ולא יותר מזה,הוא כבר יפרק לך לגורמים את היתרונות והחסרונות תוך כדי משחק.

התאנדר למשל קבוצה שהשחקן הוא המערכת (בדיוק כמו לברון בקאבס)
הבעיה שלראס אין את ראיית משחק הכדורסל של לברון ,אין לו את ההבנה מתי ללחוץ ומתי להאט את המשחק כמו למשל רונדו.
ועדיין בזכות הכשרון שלו בלבד התאנדר עדיין מסוגלת ללכת רחוק ואם היה לו מה שיש ללברון הוא היה בלתי עציר בעליל!

דקסטר
דקסטר
20/04/2018 23:03:58
Reply to  FuckTheRefs

צודק בגדול

מישהו אחר
מישהו אחר
20/04/2018 23:20:11
Reply to  FuckTheRefs

רפי מרשה לכם להגיד מילה לא מאלילה על ראסל?

השרת
השרת
21/04/2018 0:03:27
Reply to  FuckTheRefs

+ אלף

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 2:36:24
Reply to  FuckTheRefs

נכון

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21/04/2018 7:11:01
Reply to  FuckTheRefs

ניתוח מעולה

פומה
פומה
20/04/2018 22:50:28

מילווקי זו כנראה הקבוצה היחידה הפלייאוף שמחפשת. טנקינג …..
מוזר ,מישהו צריך להסביר להם את השיטה….

השרת
השרת
20/04/2018 23:47:15

נתקלתי בסטטיסטיקה מעניינת מהמשחק אתמול במיאמי.

כשאמביד על הספסל מיאמי ב-5 מ-10 ליד הטבעת.

כשהוא על המגרש הם היו 1 מ-7.

וכסימונס שומר כמו שהוא שומר מחוץ לצבע, ההגנה של פילדלפיה תוביל אותה רחוק…

השרת
השרת
20/04/2018 23:54:23
Reply to  השרת

ועוד משהו מאתמול שלא ראיתי שדיברו עליו בהקשר שמאוד מציק לי, איך זה שצדק ווינסלו (שדפק הופעה) לא קיבל לפחות טכני על הדריכה המכוונת שלו על המסיכה של אמביד.

הנרטיב המוביל של האירוע הזה זה הזילזול הפגנתי של אמביד בנסיון הזה באימרתו שיש לו 50 מסיכות ספייר וההיט יצטרכו הרבה יותר מזה כדי להוציא אותו מהמשחק, אבל לא שמעתי אף אחד מעיר על חוסר הספורטיביות המבחיל שבמעשה הזה. ברור שמדובר בספורט מקצועני וספורטאי על, אבל כשחושבים על זה המעשה משול לזריקת קביים של נכה לנהר, או לשים מקל בגלגלים של נכה

אלון
אלון
21/04/2018 3:00:04
Reply to  השרת

צודק לגמרי! לא חשבתי על זה ככה. מעשה מטונף ממש שכולם מתייחסים אליו בבדיחות הדעת.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 2:04:26

אינדי מחזיקים לךאצבעות

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:06:39

ברוך רובין בץור רפה הבנה זה משמח שאני מסכים איתך על משהו מדי פעם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:15:08

קורבר הזה בחיים לא שמר על שחקן

דוד
דוד
21/04/2018 2:15:56

אפשר לינק?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:17:15

ואוו מהצזה השיפוט המחריד הזה

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 2:18:36

המשחק רק 4 דקות וכבר 6 פאולים…
כל נגיעה – שריקה. מה זה? זה פלייאוף!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:20:22

לברון והמרפק הככ מוכר

דרור
דרור
21/04/2018 2:21:00

עבירת תוקף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 2:21:16
דרור
דרור
21/04/2018 2:21:36

שיפוט גרוע לשני הצדדים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:23:30

כל פעם שהכדור בידיים של מיילס טרנר והוא רחוק מהסל ולא מתכוון לזרוק, זה כעט בוודאות איבוד לאינדואנה.

הפיק אנד רול צריך להיות גם עם תאדוס יאנג

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 2:30:42

וכל עוד סאבויס ויאנג ביחד על המגרש, יאנג חייב ללכת חזק על לברון ולהוציא ממנו עבירות/לעייף אותו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:35:38

אני לא מחזוק מסאבוניס

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 2:36:55

אבל הוא מעסיק את לאב

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:41:57

התפקיד שלו על המגרש צריך להיות קצת יותר מלהעסיק את לאב…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:31:28

תגידו, כל המחמיאים למקמילן:
לברון פשוט מטייל עם סטחבנסון לסל ואין שום עזרה כבר 9 מהלכים.
זה הגיוני?

דרור
דרור
21/04/2018 2:32:12

כפיים לשופטים תוקף

דרור
דרור
21/04/2018 2:33:42

כשהוא לא בטיול לטבעת טרנר מצלם אותו מוסר לצבע איזו נאיביות של אינדיאנה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:34:25

קליבלנד ינצחו פה ב20.
זה פשוט קל מדי.

שיתנו לאחרים לנצח – לא ללברון שפשוט הולך לסל כמו כלום.

קבוצה שלא תזרוקצהכל על לברון ותץן לאחרים לנצח פשוט תעוף מהר כשאין להצף שומר על כמו לנארד/באטלר/ג'ורג'/דוראנט וזה מה שמסתמן הולך לקרות.
קליבלנד יחזרו לכדורסל המכוער של 2015 שבו לברון הולך וכולם מסתכלים, פשוט כי במזרח לא הבינו את זה עדיין.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:37:06

איזה כדורסל עלוב לאינדיאנה
פשוט אפסיפ

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:37:46

יש דרבל טים על אולדיפו כל מהלך והם לא מסוגלים לנצל את זה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:38:30

הנה לברון זורק מבחוץ וברור שזו מקודת הץורפה שלו

חיייבים לצופף את המבע ולגרום לו לזרוק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:38:59

קורי ג'וזף – עוד מתחזה לשחקן.

קונאן הברברי
קונאן הברברי
21/04/2018 2:39:11

הרודני הוד הזה פשוט טיפש עם הבעה חלולה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 2:40:44

מה קרה לאינדיאנ

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:41:17

אם מוציאים את לברון, לאב ואת אולדיפו – לשום שחקן בסגל של שתי הקבוצות אין מקום בסגל של אף קבוצת פליאוף

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:45:19

איזה הגנה של טרבור בוקר על לאה!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:45:46

איזה הגנה אחרי הפסק זמן!
כמובן שלברון בספסל זה מקל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:48:26

כדורסל מכןער ולא יכיל של אינדיאנה

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 2:49:26

נו זה הקבוצה ראינו מה קרה שאולדיפו יצא בעונה הרגילה, מדובר בשחקנים משלימים שנלחמים אבל לא מצליחים לייצר לעצמם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:51:02

אז שלא ינוח.
אם לברון משחק 40 דקות בגיל 40 – שישחק גם

ניהול דקות וניהול עבירות הוא לא רלוונטי לפליאוף.
כל משחק בפליאוף הוא משמעותי כל עוד הסדרה חיה ואתה לא במרחק של 3 משחקים.

צריך לנצח כי אין מחר

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:05:03

לא כולם נולדו בנויים שווים, אני לא זוכר בהיסטוריה משהו כמו לברון גיימס שמשחק באינטנסיביות של היום קארל מלון וקרים זה תקופה שונה לחלוטין ואינטסיביות אחרת של משחק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:49:35

וואו כמה שאינדואנב קבוצה מטומטמת באמת.
אולדיפו כבר נח 900 שנה במקום לתת גז כשלברון בחוץ
נשרף חצי רבע וההפרש נשאר אותו דבר

אלון
אלון
21/04/2018 2:49:53

לאנס סטיוונסון לא מסוגל לקחת זריקה אחת שנראית נורמלי.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
21/04/2018 2:51:00

חוץ מזה שהוא בוגד מגעיל יש עוד סיבה שלא קשורה לכדורסל שTT לא משחק?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:51:39

יש סיבה שקשורה לכדורסל בגינה הוא לא משחק – הכדורסל, שאין לו

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2018 2:53:39

בגדול –
העובדה שהמילה "מגעיל " מתארת (גם) את הכדורסל שהוא משחק לאחרונה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 2:52:33

לאנס LOL… אי אפשר שלא לאהוב אותו..

זה שחקן שאתה קונה בגללו כרטיס כשאתה שומע שהסגל פורסם והוא לא כלול.

דרור
דרור
21/04/2018 2:53:29

לאנס לא צריך להיות ככ הרבה על המגרש תוקע את התתקפה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:54:10

אולדיפו ובוגדאנוביץ צריכים לשחק עד שהם נופלים מהרגליים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:56:07

גיא, מי הולך לשמור על לברון בסדרה נגד טורונטו?

דרור
דרור
21/04/2018 2:56:58

אינדיאנה מחרפנים אותי….למה צריך ללחוץ את היל בקשת ולעשות עליו פאול? נראים בפאניקה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:57:04

שוב שימו לב לטראפ הקבוע על אולדיפו שלא מנוצל!!

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:57:51

שוב עבירת תוקף של לברון עם מרפק. מה יהיה?

דרור
דרור
21/04/2018 2:59:27

שלחו אותו לקו ראבאק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 2:59:55

מה בדיוק ץאדוס יאנג יודע לעשות חוץ מלקחת חוזה גדול ולא להועיל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:01:08

מישהו פה באמת חושב שאינדיאנה עוברת קבוצה כלשהי בפליאוף חוץ מהספארס?

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:08:33

מילווקי פורטלנד בוסטון. מינסוטה את כל אלא לדעתי היא עוברת

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 3:20:28

עד כמה תמשיך להיות מסומא ולזלזל בסלטיקס?
את פורטלנד הם לא יעברו בחיים כי בניגוד לניו אורלינס אין לאינדי שומרים לגארדים של פורטלנד.
מיני ומילוקי הן 2 קבוצות חסרות שיטה ואימון ולכן יהיה לאינדי סיכוי נגדן

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2018 3:03:48

יואש, אנונובי הצעיר, הוא האיש למשימות מיוחדות בטורונטו.
שחקן הגנה יוצא מן הכלל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:07:51

אולי השנה הם לא יסריחו כל כך

דרור
דרור
21/04/2018 3:05:15

איך אנונובי הזה בקאראטה?

דרור
דרור
21/04/2018 3:06:01

לא נראה לי שאינדיאנה עוברת את הספרס

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
21/04/2018 3:06:26

סטיבנסון זו גרסה חיוורת אבל משעשעת של ביל למביר – מנסה להוציא את לברון משיווי משקל אבל לברון נראה לי בסך הכל די משועשע מהעניין

דרור
דרור
21/04/2018 3:07:58

תם הטקס שלא התחיל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:08:33

סטיבנסון פשוט נמוך וקל מדי לשמור עללברון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 3:09:17

אלוהים.. כמה שאני שונא את הקונפרנס הזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:11:02

למה אחי? גיא תיכף יביא לך סטטיסטיקות מתקדמות כדי להראות לך שאורלנדו מג'יק היו מדיחים את הווריורס לו שיחקו באותו קונפרנס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:10:06

מזל שזה יום שישי, את השעות שינה שלי בהחלט לא אקריב בשביל האפסים האלה בצהוב.
קבוצת יורוליג מחיזקת בשחקן שדי נחנק בינתיים במשחק הזה

KingJames23
KingJames23
21/04/2018 3:11:30

שמעתי שיש מבצע על הטישו בסופר פארם.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:13:27
Reply to  KingJames23

כן, מומלץ לנגב את הזרע של עצמך כשאתה רואה את לברון

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:10:13

זה הסיכון שלוקחים בלהמר על הקליעה של האחרים במשחק הראשון זה עבד במשחק הזה הרבה פחות זה הרעל שקבוצות מתמודדות בלשחק נגד לברון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:12:47

כשאתה מגיע למגרש של היריב ויש ממך 0 ציפיות אז יותר קל לשחק.
במשחק 2 ו3 כשכבר יש ציפיות אז רואים את ההחנקות

דוד
דוד
21/04/2018 3:11:21

לינק בבקשה לראפטורס…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:11:25

ברוך הפ לא הימרו

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 3:13:30

לברון הלך לספסל ואמר לסטיבנסון אתה לא יכול לשמור עלי:
אני יותר גבוה ממך, יותר חזק, יותר מהיר ויותר חזק.
אה, אני גם יותר חכם ויותר עשיר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 3:14:35

וושינגטון – טורונטו

http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php

דוד
דוד
21/04/2018 3:15:23

מלך

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2018 3:17:38

זה מצחיק, התלונות על הפייסרס "המזרחיים", כאשר הקבוצה הגרועה ביותר שהעפילה השנה לפלייאוף הם הספרס . . .

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:20:45

לספארס אין מאץ אפ איתם.
עוד לפני הסדרה היה ברור שגולדן סטייו זכתה כי יש לה את דוראנט חופשי להשתולל ויש לה לפחות 2 שומרים על אולדריג'.

ספארס מאומנת ולכן הגיעה לפליאוף.
אינדיאנה? בעיקר זכתה מההפקר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 3:20:54

יש הבדל בין מדורגת 7 למדורגת 5.

זו הסיבה שבמערב מתאבדים על מיקומים.

ועל רקע גולדן סטייט כל קבוצה בלי יתרון ביתיות הייתה נראית גרוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:37:55

גיא תן להם להנות מהנארטיב השקרי והמגוכח מזפח מזפח פרט לשני קבוצות על יוסטון והלוחמים הקונפרסים שווים לחלוטין

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 3:54:06

מה זה למעט ?… LOL

זה 2 סדרות פלייאוף איך שלא תהפוך את זה..

סיבוב שני – יוסטון/ גולדן
גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן

בהצלחה עם זה…

שמעון
שמעון
21/04/2018 8:43:53

הספרס היו נותנים סוויפ לאינדי ולרוב המזרח. הקבוצות הגרועות בפלייאוף הן מילווקי וושינגטון למרות הנצחונות של שניהן. הספרס היו נותנים בהן סוויפ בלתי נשכח.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/04/2018 9:26:52
Reply to  שמעון

ב-6 הפעמים שהספרס פגשו העונה את וושינגטון/פייסרס/מילווקי, אתה יודע בכמה פכמים הם ניצחו?
לפי מה שכתבת, כנראה שלא.
פעם אחת (וושינגטון).
5 הפסדים.

במילים אחרות –
היה סיכוי לסוויפ, במפגש תאורטי שכזה. סוויפ בלתי נשכח שהספרס היו חוטפים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:17:48

ברוך אחרי שראית את בוסטון, אתנ באמת חושב שהיא עוברת אותם?
אתה רואה את מידלטון ויאניס? מי בדיוק עוצר אותם בטיילת של אינדיאנ

פורטלנד? הם כמו אינדיאנב רק עם 2שחקנים ברמה של אולדיפו

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:38:36

אולדיפו שני רמות מעל לילארד ומקולם, אני מחשיב את ההגנה גם לצד במגרש

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 3:40:09

חחחחחחחחחחח דיייי כבר ברוך,אתה חייב לקחת את הכדורים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:31:26

די כבר יא מטומטים כמה כדורים אפשר לאבד!!!!!

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 3:35:28

ג'ורג' הגע הטביע או שאני חולם?!

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:37:21

רק חזרתי מיציאה ואינדי צימצו ב6 , יש משחקק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:38:07

בוגדאנוביץ ואולדיפו אסור להם לרדת לרגע

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:39:53
Reply to  dor bloch

גיא כמו שזה נראה טורונטו בדרך לגמר הnba לא המזרח

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:40:26
Reply to  מלובני

אוי למה זה פורסם פה

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 3:38:34

הורידו הפרש של 20 ל-8. יש עוד המון זמן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:39:28

ברוך – הקבוצה היחידה הטובה במזרח היא קבוצה שרחוקה מלהיות אפויה.
ולא, אני לא מדבר על טורומטו שעגיין חובת ההוכחה עליהם להראות שבם לא פחי זבל

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:46:01

זה נראטיב שקרי ולא נכון, הייתי מוכן להמר על פילי קליבלנד ואינדיאנה נגד המתחרות שלהם במערב פרט לשני קבוצות על הקונפרסים שווים לחלוטין- פילי נגד אוקלהומה שם את הכסף על פילדלפיה נגד פורטלנד על קליבלנד נג

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:47:56

על קליבלנד נגד אוקלהומה ועל אינדי מול יוטה, איזה כוכב בדיוק יש ליוטה? לספרס? אבל בואו נצעק מזפח מזפח בלי קשר למציאות פורטלנד הושפלה 40 הפרש אתמול אבל לא היו צעקות על המשחק, מיאמי נגד פילי היה אחד המשחקים הטובים בשנים האחרונות אף אחד לא הזכיר שזה במזרח, מינוסטה ביזתה את הפרקט מול יוסטון אבל שוב המערב נשכח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:50:30

אני יודע שאולי קשה לך להבין אבל יש דבר שנקרא מאץ אפ
והוא קובע בסדרות לא פחות ממה שהדירוג מנבא שיהיה.

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 3:56:56

אני יודע שאתה מתקשה לקבל את התמונה של העונה הנוכחית אבל אין הבדל בין מערב למסרח בעונה הזאת פרט לשניי הענקיות ובעוד שנתיים כשפילי תשלט על הליגה (רק שיהיו בריאים) ושבוסטון ומילוןקיתהיה מאחוריה נראה מה תגידו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:01:06

אתה מוכן להסביר לי איך אין הבדל אם "2הענקיות" משמעותן בשביל קליבלנד מערבית :

סיבוב שני – יוסטון/גולדן
גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן

?

ההפרש בין פורטלנד לניו אורלינס הוא בדיוק משחק 1… אתה גם יכול לזקוף זאת לטובת נ"א שכולם פה כבר מפנטזים על המאצ'אפ שלה מול גולדן..

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:13:37

ברוך,אתה מוריד את יוסטון וג"ס ואז אתה מתחיל גם להתנבא שבעתיד הרחוק פילי מילווקי ובוסטון יהיו מצוינים …אחי אני לא יודע איך אתה מחשב הכל.
במזרח חוץ מפילי ואולי בוסטון בגלל המערכת היחידות שמסוגלות לעשות משהו לאחת מ6 המערביות

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:43:00

קווין לאב וקרובר לא במשחק

יואל
יואל
21/04/2018 3:43:09

לדה רוזן רועדות הידיים

יואל
יואל
21/04/2018 3:44:07

קייסי יגויאבה, קח פסק זמן ,סדר את הקבוצה,

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:49:18

בודאנוביץ גמור. שינוח עכשיו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:51:34

קליבלנד לא קלעה שבוע

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:51:59

קוליסון גם לא ככ בנוי למעמד

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 3:52:46

כרגע הרמה של המשחק קאבס-אינדי כמו בשלהי דצמבר.
אולי זו העייפות אבל יותר סביר שזו הרמה.
לאב לחלוטין לא מרוכז עם המון איבודים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:55:54

זאת הרמה.
תסתכל מי משחק, זה לא שיש אולסטארים בספסל.
לארי נאנס לא יודע לכדרר
לסאבוניס כל כדור הוא כמו תפוח אדמה רותח

מי שמשחק בקליבלנד הם לברון, סמית, לאב והיל.
כל השאר פשוט גרועים ולא ברמה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 3:54:05

בחייאת מנחם, איזה תועלת הביאו כל הטריידים המטופשים לקליבלנג?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 3:58:16

הם לא הביאו שום תועלת, זה היה מוצא של חוסר ברירה.
אם אתה זוכר יצאו כאן, באתר הופס היקר, צהלות גיל ושימחה על זה שגילברט סוף סוף זימבר את לברון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 3:58:56

אם קליבלנד המוגבלת הזאת תגיע לגמר המזרח זה הישג מעולה

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:54:53

רק 6 לברון בקושי מנסה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 3:55:07

ליראות את לאנס ולברון זאת ההצגה של הערב

מלובני
מלובני
21/04/2018 3:59:15
Reply to  FuckTheRefs

חבל שההצגה לא קשורה לכדורסל

אלון
אלון
21/04/2018 4:03:29

ג'ורדן קלארקסון שחקן כל כך כל כך חלש.

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:04:56

לא יאומן, הא?

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:05:27

שוויוןןן

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:06:05

במידה וקליבלנד מפסידים את זה לא רואה אותם מנצחים את הבא

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:07:12
Reply to  מלובני

אולדיפו קולע מזעזע משלוש אבל

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:06:28

איך המומנטום השתנה. לברון נראה עייף מאד. הוא לא מסיים דבר, רק מוסר

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:06:58

רק דיברתי…

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:07:57
Reply to  מנחם לס

עדיין הוא פאסיבי לחלוטין במשחקו , הוד נראה הכי טוב שם , וככה הם לא יעצחו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:07:43

טיירון לו נתן ללברון לנוח 6 דקות והיה ברור שמשם לברון ימשיך עד סוף המשחק.
אסור לתת לו ללכת לסל בעיקר עכשיו, את כל הזריקות שלו הוא מחטיא כשהוא עייף

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:08:37

משחק גרוע של אולדיפו ועדיין אינדיאנה חזק במשחק.
זה מדהים כמה קליבלנג חלשה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 4:09:50

קשה שלא לאהוב את אולדיפו, איזה חמוד הילד הזה

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
21/04/2018 4:10:04

קצת חבל על הפול אפ ג'אמפרס של אולדיפו. מיותר, הפייסרס צריכים לחדור יותר לסל

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:11:47

איזה כיף כשקוראים לךלברון גיימס ולעולם לא שורקים נגדך לכלום

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
21/04/2018 4:12:43

לברון מפוצץ את סבוניס בלי שריקה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:12:46

אומייגדדד שרקו ללברון צעדים!!!
בטח כל הכוכבים השמיים מסודרים

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:12:58

בוגדןןןןןן סל ענק

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:13:13
Reply to  מלובני

הכללי משחק משוגע שלו התקפית והגנתית

TheBirdMan
TheBirdMan
21/04/2018 4:13:04

בוגדנוביץץץץץץץץץץץץ'

TheBirdMan
TheBirdMan
21/04/2018 4:14:06

הקרואטי עולה באש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:14:09

בויאן!!!!!!

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:14:09

25 נקודות 9 מ11 משוגע

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:14:29

השיפוט מקלקל לי את הקאמבק

אלון
אלון
21/04/2018 4:14:52

בוגדנוביץ' רותח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:15:03

הדפוק הזה אבל לא מסוגל לתפור 2 על הקו..

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:16:29

הוא היה תשוש אם לא שמת לב

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:15:18

גם אמש אירופאים…גם עתה אירופאי…מה קורה כאן?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:16:55

כנראה שהחיוורים האלה יודעים לקלוע מ3 יותר מהמרחפים שזורקים בעיקר בלוקים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:17:18

לאב 4 עבירות
סמית 5 וממש נזהר
לברון מת מעייפות
זה הזמן לתקוף!!!!!!

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:17:46

לברון לא ירד להגנה בכלל חח

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:18:18

עוד טעות שיפוט

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:18:27

BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
לברון שוב במוד פאסיב

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:18:42

מעניין אני רואה 🙂

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:20:10

דביל הבוגדונביץ בשביל מה העבירה בזאת

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:20:55

שיפוט בושה!!!!!

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:21:15

אולידפו מחרב את המשחק עם השלושות שלו ולברון החליט לנצח, לא טוב

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:21:24

וואו סאבוניס הזה דביל על

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:21:45

בוגדן יצא לברון עם 6 נקודות בשנייה , מעריך את ההגנה שלו יותר

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:21:52

אלוהים, הלברון הזה

אלון
אלון
21/04/2018 4:21:56

וואו לברון

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 4:22:58

תצוגת שיפוט מבישה בדקה וחצי האחרונות לרעת אינדיאנה.

השריקות שנשרקות והשריקות שלא נשרקו.

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 4:24:30

וזה ממשיך..

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 4:23:05

ההגדרה של קלאץ במילון צריכה להופיע עם התמונה של לברון אחד משחקני הקלאץ הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול מכולם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:23:24

די כבר להמציא שריקות דיייי

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:23:27

איזה טמטום

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:23:31

לברון רותח בקלאץ!!!! חחח סאבוניס הזה אידיוט על מי אמר שהוא שחקן טוב אחרי אוק? דביל היה ודביל נשאר לא מסוגל לעשות כלום. עבירת משחק על גי אר והחטאת שלשה ו-2 שלשות בראש מלברון, מזל שהדביל לא עם ראסל

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:24:09
Reply to  שמעון

מזל שמקמילן הוציא את הדביל

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 4:28:45
Reply to  שמעון

שמעון

אולי תתחיל לסנן קצת את השפה?

זה לא מוסיף דבר לאף אחד

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:31:16

דביל ואידיוט זה ההגדרות של סאבוניס, מה לעשות? לא אני המצאתי. מזל שנייט הוציא אותו רגע לפני שהוא מפסיד לו את המשחק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:24:28

תפסיקו לזיין ץשכל
זה התחיל בעבירה שלא היתה שנתנו לסאבוניס
המשיך ב5 לבויאן
התוקף השנוי במחלוקת

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:25:05

שנוי? ראית איך הדביל תפס את גי אר ביד?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:27:28
Reply to  שמעון

ראית איך לברון פיצץ את סאבוניס?

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:24:35

אינדי עושים במכנסיים, החיתול מתמלא בקצב רצחני חח

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:25:14

מההההההה

TheBirdMan
TheBirdMan
21/04/2018 4:25:18

בויאן לא בהכרה

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:26:19

בוגדן אלוהים היום

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:26:43

גמור

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 4:28:04

תדאוס יאנג זאת הגופה הכי טיפשה בכל הליגה
ותפסיקו לבכות על השיפוט נו באמת

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 4:28:09

בשעה טובה אינדיאנה

אלון
אלון
21/04/2018 4:28:20

וואו משחק מטורף. זריקות איומות של קליבלנד בקלאץ'.

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:29:13
Reply to  אלון

איומות? שלשות לבד ל"קלעים המפחידים" חח

אלון
אלון
21/04/2018 4:30:20
Reply to  שמעון

גם בריק ומורטי אין מימד בו ג'ורדן קלארקסון צריך לקחת שלשה קשה בקלאץ'

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:44:06
Reply to  אלון

דווקא על קלקרסון בניתי בפלייאוף הזה, חשבתי שיש בו מן הרוצח, מן הצאלמרס כזה משופר אבל איפה הוא עדיין לא נגמל מהחיתולים

גור גולן
גור גולן
21/04/2018 4:28:32

אינדיאנה גבריםםםםם
איזה קאמבק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:28:34

יופי !

עכשיו תקחו ת'סדרה..

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:28:45

חחח איזה לוזרים, לאב, קלקרסון וגי אר מחטיאים שלשות לבד לחלוטין חח

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 4:29:29
Reply to  שמעון

אתה בטח היית קולע את זה

היהירות הזאת..

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:30:29

לא זכור לי ששמעון מקבל 15 מיליון בשנה לקלוע את זה

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:43:01

גיסנו אתה יודע מה זה להיות אוהד בלהט המשחק? התפקיד שלי זה לא לקלוע את זה אלא לרדת על אלו שלא קולעים 🙂

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:29:17

אויש נו לברון די תפסיד וזהו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:31:15

מה זה הפוזשן העלוב הזה

אלון
אלון
21/04/2018 4:31:47

וואו איזה פוזשן זוועתי של אינדיאנה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:32:45

היו צריכים לנסות לחדור ולסחוט עבירה למרות שזה עדיין מצב מצב טוב כאשר סחטו את המיץ של 24 השניות

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:33:04

מה נסגר עם המשחק הזה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 4:33:10

לברון חיכה עד שהוא יכנס להגדרה הרישמית של קלאץ' כדי להתחיל לקלוע.
שמעון אתה צריך לרוץ לעדכן את טבלאות האקסל שלך

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:41:41

כן נתן היום 3 מ-5 בקלאץ ונתן 10 נק (3 שלשות+עונשין) 🙂

מנחם לס
מנחם לס
21/04/2018 4:33:19

אני רואה דשעידן שלנו בוושינגטון

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:34:31
Reply to  dor bloch

+100

אלון
אלון
21/04/2018 4:34:25

לאב ענק, איזו קליעה קשה.

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:34:42

לאבבבב, לברון ענק חח

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:39:12
Reply to  שמעון

חחחח שמעון ,כמה תגובות למעלה ירדת על לאב

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:40:36
Reply to  FuckTheRefs

ברור להט משחק אבל לאב רך בייבי , חלש מאד בסידרה הזאת לא נותן את שלו, אחת הסיבות שהקאבס נראים ככה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:34:52

קווין לאב במחווה לריי אלן

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:37:04

ניצחון מזעזע אבל ניצחון

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:37:21

הרגיש לי כמו גמר קונפרנס אם לא גמר הליגה

אלון
אלון
21/04/2018 4:37:31

לאאאאאאאאאא ג'יי אר סמית' לא יתואר.

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:39:29
Reply to  dor bloch

לברון יבוא עם רצח

מלובני
מלובני
21/04/2018 4:42:57
Reply to  שמעון

לא בטוח הוא נראה סחוט, חשבתי שהיום הוא יבוא לפוצץ וזה לא קרה , חצי מהפעמיים בכלל לא טורח ללכת להגנה ומחפש את המסירה במקום הסל בצבע, הוא עדיין מדהים אבל לבד הוא לא יכול השנה

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:47:54
Reply to  מלובני

עזוב הגנה הסיפור ידוע וברור, אחרים אמורים לחפות, בגילו הוא לא יכול להיות כל ההתקפה וגם הגנה לתת. 3 שלשות לבד ללאב גי אר וקלרקסון הקלעים הכי טובים בקבוצה שלך ואף אחד לא קלע, היו מכניסים היה נראה אחרת

יואל
יואל
21/04/2018 4:38:19

יששששששששששש

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:38:57

כבוד לאינדי ששרדו את זה

זיו פנמה
זיו פנמה
21/04/2018 4:39:51

ההשפעה של האירופאים על הפלייאוף השנה מרשימה עד כה

שמעון
שמעון
21/04/2018 5:01:34

איך אמר הדוקטור? הלבנים באים, הלבנים באים!!

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
21/04/2018 4:40:24

קלארקסון עמד שם פנוי לגמרי בפינה לשלשה. אם ג'.ר. היה רואה אותו, אולי היה סיכוי לזריקה הרבה יותר טובה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:40:39

היה משחק משוגע ומשונה לאללה ומזל שהגעתי רק למחצית השנייה ולא ראיתי את ההתרברבות לבטח של לה בום במחצית הראשונה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 4:44:31
Reply to  FuckTheRefs

אם לא צפית במחצי הראשונה איך אתה יודע שהוא התרברב?!

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:50:32

נו באמת,מי לא מכיר את לברון והפוזות?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 4:42:53

קליבלנד הסריחה את הפרקט בכל החצי השני. ברבע האחרון הם לא היו אגרסיביים מספיק ואף אחד כבר לא עמד על הרגליים. לו חייב להרחיב את הרוטציה (אוסמן?)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 4:43:07

כמה דק' לברון שיחק ?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:57:06

42

יואל
יואל
21/04/2018 4:43:55

http://buffstreamz.com/watch/nba-11.php
מנה עיקרית
סלטיקס

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:45:57

ושכחתי בויאן בוגדנוביץ וואו הבחור רתח היום ואיזה שלשת משחק הוא דפק ממרחק קרי

אלון
אלון
21/04/2018 4:49:06

הצופה פול ג'ורג' מחה הערב דמעה מול הטלוויזיה.

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:51:52
Reply to  אלון

חחח

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:52:04
Reply to  אלון

"פליאוף-פי" יש לומר

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:49:48

בוגדנוביץ הוא השומר הכי טוב שאינדיאנה יכולה להעמיד בסגל שלה, על לברון.
ויחד עם זאת הוא קלע 30.

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:51:33

מה דלבדובה חזר מהקבר?

שמעון
שמעון
21/04/2018 4:53:16

האיילים נותנים בראש השד האוסטרלי מצחיק לסקרי טרי

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 4:56:23

לברון עם ממוצע 42 דקות בדיוק.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 4:59:10

החייל האוניברסלי דלבדובה הוצא מהקירור ונשלח למשימת חיסול רוז'ייר

שמעון
שמעון
21/04/2018 5:00:47
Reply to  FuckTheRefs

חחח אכן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:00:55
Reply to  FuckTheRefs

קירילנקו פרש

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 5:04:09

היווני יצא עם הכדור לטיול רגלי עד למולדת

trusttheprocess
trusttheprocess
21/04/2018 5:04:46

אני משוכנע ב 99 אחוז שלברון בפילדלפיה , כמה קשה הוא צריך לעבוד כדי להפסיד לאינדיאנה עם עזרה רק מחצי מת קווין לאב והגנה זוועתית.
הוא בא לפילי , משחק בחצי הילוך כל השנה ובפלייאוף זוכה באליפויות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:08:19

זה לא קצת קאפקייק מצידו?

לחתוך לקבוצה שתיתן לו בראש בגמר קונפרנס.. ?

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2018 5:10:38

מה עדיף , להמשיך להפסיד קליבלנד או ללכת לנשק תינוקות בלייקרס ?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:16:04

אם ככה אז שיצטרף לגולדן.. אם כבר קאפקייק אז עד הסוף.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 5:10:05

אם אתה אוהד פילי אתה צריך להיות קצת חכם בשביל להבין שלא מביאים מערכת על מערכת שכבר עובדת!
אתה רוצה את לברון שיבוא וישנה את כל מה שנבנה במשך שנים בשביל איזו עונה שלאחריה לבטח יברח או משהו.
מה בדיוק תעשה עם ביג בן ללא הכדור?
מתי לברון ידע לעבוד עם ביג מן ?
אם אתה רוצה להרוס את ה"תהליך" אז יאללה ,אהלן וסאהלן

Trusttheprocess
Trusttheprocess
21/04/2018 5:14:36
Reply to  FuckTheRefs

אם אתה חושב שלברון ישנה משהו משיטת המשחק אז יש לי חדשות בשבילך

לברון יבוא לנוח ולקחת עוד 3 אליפויות לפני סוף הקריירה .
הוא יודע לפני שהוא בא שזאת הקבוצה של אמביד וסימונס.
זה כמו שתגיד למג'יק וקארים לא להביא את ג'ורדן.
וכמו שאמרו שזה לא יעבוד להארדן וכריס פול .
שחקנים ברמה כזאת מוצאים דרך שזה יעבוד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:19:44

לפעמים זה עובד ולפעמים לא.

על כל דוגמא של CP3 והארדן, יש 3 עגלקטיקוס.

והארדן ופול עוד לא פרעו שטרות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:29:46

והוא בטח לא בא לנוח כשהשיא של קארים מול העיניים.

40+ דק'.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 5:35:19

לברון הוא לא אפאחד מהשחקנים שהזכרת
לברון הוא המערכת,הוא לא יכול לשחק בתוך מערכת שאינה הוא
בגלל זה גם קורה מצב כאשר הוא עוזב הוא משאיר אחריו חורבן .
אני לא יודע ולא מבין לשם מה הוא יבוא לפילי כאשר קיים כבר קופי שלו
אתה חושב שלברון יהיה איזה רול-פלייר או השחקן השני או השלישי בקבוצה??
ראינו את הנסיון הזה בעונה הראשונה שלו במיאמי כאשר לברון עדיין לא קיבל על עצמו את המפתחות של הקבוצה איך זה נגמר ורק אחרי שוויד אמר לו בפורש "זה שלך,הקבוצה ביידך" אז הקבוצה הפכה לבצלמו ובדמותו.
אתם ממש חסרי הבנה בסיסית ,אבל "מי אני ומה אני" שאוכיח אתכם

חחחח
חחחח
21/04/2018 5:19:35
Reply to  FuckTheRefs

נכון. אתה אומר לא צריך אותך לשחקן הגדול של הדור…. בטח
רק כי כמה היטרים של לברון מתעוררים בלילה בפאניקה שהוא בדרך לעוד כמה אליפויות חחחח
ברור שלברון עובר, נותן סדרת פרידה למזכרת וקדימה בן וג'וג'ו….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:24:13
Reply to  חחחח

לברון לא שווה אליפות בלי סילבר.

ואני ישן ביום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 5:06:24

טורונטו כרגיל לא מאכזבים, כשהם כרגיל מאכזבים.

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 5:08:10

טורונטו ברבע שלישי ביזיוני

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 5:20:13

בהמשך לדיון על לברון בפילדלפיה:
בכל הקריירה של לברון, הוא היה הישגי והגיע רחוק רק עם שחקנים משלימים עם יכולות אינדיוידואליות.
לא היה סנטר אחד ששיחק טוב ובטח שהתפתח תחת לברון.
היה את תוצפסון, האסלם ואילגאוסקאס.
אותו כנ"ל לגבי רכזים. ולא,,אירוינג לא שיחק רכז בקליבלנד. הוא שיחק כשוטינג גארד וסקורר לעצמו.

פילדלפיה היא מהמשחק הראשון בעונה, קבוצה של סימונס וכמו שנכתב מעליי – לוותר עליו בשביל עונה אחת של לברון, שילך ברגע שימצא אופציה טובה יותר וכמובן כזו שהוא מטיל בה צל על כל השאר.
וכמובן הסיבה השניה היא שלא בטוח שאמביד ימוקסם לידו.

לברון צריך קבוצה של עושי דברו.
אמביד לא יאכל את החרא שלו כמו תוצפסון וסמית.

לברון ילך ללייקרס או ליוסטון.
יעשו טעות גדולה בפיתוח הקבוצה אם יקחו את לברון.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 5:43:20

תן להם להרוס את הבייבי של הינק
אני אומר שאם הוא מגיע לפילי הוא יהרוס כל חלקה טובה של הקבוצה הזו
סימונס לא יתקדם כי יהיה פחות רלוונטי ללא כדור (הכדור יהיה ביד של לברון כי לברון ללא כדור הוא גירסה קצת משופרת של ראס ללא כדור).
ואני לא אתפלא אם לא יהיה מצב של איזו הנחתת זקיף של הקמרוני על לברון מהקריז בגלל כל הפאסיב/אגרסיב שלבטח יביא איתו מאקרון

חחחח
חחחח
21/04/2018 6:01:32
Reply to  FuckTheRefs

היי דיוויד!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 5:21:29

השופטים במוד של לדפוק את הורפורד.
כנראה אמר כמה מילים….

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 5:23:47

ושוב דופקים את אל…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 5:36:11

אבל לא בגלל זה בוסטון מפסידים. הסלטיקס פשוט גרועים כרגע גם בהתקפה וגם בהגנה. מילוקי יותר מחוייבים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/04/2018 5:23:00

ולברון בא להוביל את ההצגה.
הוא רוצה אליפויות כפיינלס mvp וכשחקן הכי טוב כל הזמן

הוא לא רוצה להיות חלק מ- אלא ה-חלק.

לברון ילך לאיפה שהוא יהיה מושיע.
כמו בקליבלנד פרק ב'.
ואת זה יש לו בלייקרס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 5:44:10

נכון

סומסום
סומסום
21/04/2018 5:56:27

הוא לא נולד בקליפורניה ואין פה שום סיפור של להושיע ולסגור מעגל. זה כבר מאחוריו
מגיע לפילדלפיה כשהוא עדין השחקן הכי טוב ומרכז ההצגה. כדי לעשות כיף עם בן טיפוחיו והיורש הרשמי סימונס והצחוקים של אמביד שמתחנן שיבוא
ומי שחושב שהוא "לא יכול להשתלב " בשיטת המשחק הגאונית של ברט בראון – טוב זה בכלל מצחיק….
דוראנט בשיא הקרירה עבר לגולדן בתור מס 2 לקחת אליפויות. לברון עובר בסוף קרירה לקחת כמה בתור החושך של הילדים. ולאיים על האחרון שנשאר לפניו בסולם. וזה לא קארים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
21/04/2018 6:18:44
Reply to  סומסום

כל כך הרבה סתירות לוגיות שאני לא יודע איפה להתחיל.

אם זה מסקרן אותך, אני מוכן לפרט..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 5:26:10

הקהל של מילווקי אולי הטוב בליגה, זוכר אותם מפלייאוף שעבר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 5:52:37

יש להם את מופע הבובות המתנגשות…

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 5:26:51

WTF מה שקורה במילווקי?!?!?!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 5:43:08

איך אני אוהב את דלי. כמה חבל שהוא בצד הלא נכון

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 5:48:08

יופי של ניצחון לווש.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:03:53

ראיתי עכשיו את התקציר של אינדי. נראה כמו משחק לפנתיאון

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 6:04:22

מה זה הבלואואאוטים המגעילים האלה?
רוצים קצת אקשן!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:05:07

השופטים קיפחו עכשיו את הבקס, היתה מגיעה עבירה ליאניס בכניסה לסל. עבירה ברורה של ביינס….

ברוך רובין
ברוך רובין
21/04/2018 6:08:53

מסכים

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 6:11:04

אהבתי את האינטגריטי שלך 🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:18:13

משתדל להיות אובייקטיבי למרות שליבי עם הסלטיקס. המשחק אגרסיבי מאד למרות שלטעמי הסלטיקס פחות אגרסיביים בהרבה מהבקס.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:16:13

בראון במשחק הכי גרוע שלו העונה בהגנה. מידלטון פשוט חוגג עליו עם השלשות. הילד הזה חייב לעשות את ההגנה טוב יות!

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 6:17:45

לא יודע למה אבל אני עדיין מאמין שהסלטיקס עוד מסוגלים לחזור גם מזה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:19:03
Reply to  FuckTheRefs

מבחינתי שיפסידו אבל שיתנו פייט ויצמצמו למתחת ל 10 ולא בזמן זבל…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:24:34

זה מה שיקרה

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 6:23:01
Reply to  FuckTheRefs

עזוב, לא יקרה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:21:49

הנה קפץ למרכוס המוריס. הזהרתי מהקטע הדפוק שלו בעבר. הוא עם פוטנציאל קאזינס….

אף פעם
אף פעם
21/04/2018 6:27:24

טורונטו – כמה פעמים אפשר לספר את אותה הבדיחה ?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:33:20
Reply to  אף פעם

בדיחות קרש אפשר לספר כמה שרוצים…

שי אבן צור
שי אבן צור
21/04/2018 6:35:36

Maker makes tones of buckets

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:35:48

מייקר זה דובי גל גבוה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:37:03

אם רק דניאל ת'יס לא היה נפצע…

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:46:52

לדעתי זה לא היה משנה.
היום הבקס באו במוד של מביסים, נו מאטר וואט.
המשחק הבא יהיה יותר צמוד לדעתי.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 6:39:50

וואוו כל מטאטא יורה אפילו המטאטא הארוך מייקר

FuckTheRefs
FuckTheRefs
21/04/2018 6:41:47

השאלה שנשאלת היא,האם הבאקס מסוגלים לשחק כך גם במשחק הבא?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:46:17
Reply to  FuckTheRefs

זאת שאלה מצוינת שאני חושב שלא ניתן לענות עליה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:45:14

עבדול וגרשון עושים ראפ….
סטיבנס השלים עם התבוסה. בראשון תבוא הנקמה?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:45:17

גרשון יבוסלה זה הבן האובד של לבאן מרסר וסרינה וויליאמס

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:47:14

🙁

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:49:19

קיבל את היכולות של לבאן בטניס, את הכישרון של סרינה בכדורסל, ואת הישבן של שניהם

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
21/04/2018 6:49:00

טוב, פרשתי. שבת שלום לכולם.

אופיר
אופיר
21/04/2018 6:49:02

דני אינג' גאון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:55:44

איש המשק של הבאקס כרגע נכנס ומייד דפק שלשה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/04/2018 6:56:58

הבעיה הגדולה להמשך מהמשחק הזה – ג'בארי פארקר חזר חזק לעניינים

Berch
Berch
21/04/2018 9:14:26

סיקור מעולה לערב מצויין שפתח את הסדרה.
הכי משמח אותי שפילי לא הפסידה. 🙂

Benjo
Benjo
21/04/2018 9:32:50

ראיתי את כל המשחקים בדיליי האופציה של הליג פאס להסתיר את התוצאות מעולה. . חוץ מבוגדנוביץ (לא מפתיע אותי) מי שעשה את השינוי הלילה במילווקי זה דלי הישן והטוב. הוא החליף את בלדסו מוקדם יחסית ופשוט חיסל בהגנה את רוזיר (שהוא האקס פקטור של בוסטון) ניצמד אליו כמו כלב שמירה לא נתן לו לזוז מטר ויחד איתו תקע את כל ההתקפה של בוסטון. התוצאה ריצה מצויינת של הבאקס נפתח פער ובוסטון כבר לא חזרה. יכול להיות שהרואה חשבון הבין שהגיע הזמן להרביץ ואין כמו דלי למשימות האלה. הייתי די מבואס על מילווקי עד עכשיו (הם אצלי מנצחים אצלי בברקאקט את בוסטון ב 7). נחיה ונראה.
מנחם לפחות לגבי אינדי כמו שאמרת אתמול טעיתי טעיתי טעיתי (לגבי וויטסייד) אז – צדקת צדקת צדקת לגבי אינדי. באמת שאין מילים לתאר את החוצפה שיש לקבוצה הזאת וששום מצב עבורה הוא לא אבוד. כמו שאמרת הם פשוט לא שמים על אף אחד ובשום מצב.
וול וברדלי ביל הגיעו היום ביחד ועשו בית בפר לטורונטו הפליאוף הזה עד עכשיו פשוט מעולה. תענוג.

הייט אשברי
הייט אשברי
21/04/2018 9:38:23

בהמשך לויכוח איפה לפלופ בשנה הבאה .
הוא לא יגיע ללייקרס . להרגיש בבית ולרצות להיות אלפא דוג מוביל זה חשוב בעיניו , אבל פחות חשוב לו מאשר כיצד יזכרו אותו . הוא יודע שבסוף יספרו לו את האליפויות . ולכן הוא יגיע למקום בו לדעתו הוא ישיג אותן , והוא ילמד להסתדר גם לא כלואי ה-16 של הקבוצה .
לדעתי הוא מגיע לחבורת הזקן ומנהלו האובססיבי , או לפרוסס .

הייט אשברי
הייט אשברי
21/04/2018 9:41:40

כמובן שהתכוונתי ללואי ה-14 ( המדינה זה אני ) ולא ללואי ה-16 שגורלו לא שפר עליו . פליטת קולמוס של ווישפול טינקינג .

bobby
bobby
21/04/2018 11:22:12

לדעתי סיכוי סביר יותר שיחליט להישאר בנוחות של המזרח ולהצטרף לפילי. עם שלד של לברון, אמביד וסימונס, לא אמורה להיות לו תחרות קשה מדיי בדרך לפיינלס. טורונטו של השנה אולי חזקים מקליבלנד, אבל לא מפילי בתוספת לברון. היריבה היחידה שתעשה בעיות היא בוסטון עם קיירי והייוורד בריאים, אבל גורלם יהיה דומה לגורל שאר היריבות מתקופת מלכות לברון של 2011-2017 (בהתאם לסרטון המעולה של game of zones שדור העלה).

הסיכוי היחידי שהוא בכלל יפזול להצטרפות ליוסטון, הוא אם הרוקטס והווריורס אכן ייפגשו בגמר המערב, ויוסטון ינצחו. (וגם אז אני לא הייתי בונה על כך שיעבור בהכרח ליוסטון).
כל עוד יוסטון יצליחו להשאיר את קאפלה, ולברון יחתום שם, אז באמת שלא כל-כך משנה מי יהיו שאר השחקנים המשלימים שיגיעו לקבוצה. שלד של הארדן-פול-קאפלה-ופאקינג לברון, הוא אימתני מספיק.
אבל בשביל זה לברון צריך להיווכח שהארדן-פול-קאפלה יכולים לצלוח את הווריורס כבר עכשיו. אם לא, הוא לא ירצה לעבור לשם בשביל הסיכון להסתבך בסדרה עם הווריורס עוד לפני הפיינלס.

דקסטר
דקסטר
21/04/2018 10:02:26

אם לברון לא יתאפס על עצמו קליבלנד מאבדים את זה.
זה לא הזמן לשחק אותה "מר 50% מהשדה".
הוא צריך לזרוק 30 פעם ולקלעו 40 נק'. לאחוזים ולאנליטיקס אין שום משמעות בפלייאוף.
אינדיאנה קלעה ב 30% מהשלוש ו 46% מ 2. מה זה אומר? כלום!
לכל משחק יש קצב משלו.
לפעמים זה לא משנה כמה פעמים מחטיאים אלא רק כמה פעמים מכניסים.
זה לגמרי משחק להתפרע בו כאשר אף אחד מהקאבס לא מראה ניצוצות.

ואגב טעיתי לגבי קלארקסון ונאנס, הם לא שחקנים 7-8 בקבוצה טובה הם יותר בכיוון של 10-11.
הבינוניות שלהם פשוט מדבקת.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/04/2018 12:40:30
Reply to  דקסטר

לאחוזים אין משמעות בפלייאוף? פתאום יש דרך אחת לעשות נקודות שהיא לא מסלים?
אם לברון יזרוק 30 ויקלע 40 הם יפסידו כי כל השאר יצטרכו לקלוע ב-60% אפקטיבי כדי לחפות.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/04/2018 12:53:38

אני מטעה התייחסתי לזה כאילו הוא יזרוק 40 ויקלע 30.
בכל מקרה התכווני שלאחוזים יש משמעות גם בפלייאוף. אם הוא יזרוק 30 ויקלע 40 זה יהיה באחוזים טובים. די דומה למה שהיה הלילה כשעשה ב-22 זריקות 28.

דקסטר
דקסטר
21/04/2018 15:35:27

הכוונה היא שקצב המשחק בפלייאוף הוא שונה.
הפלייאוף מתגמל את המנסים והמחטיאים ופחות את היעילים.
בטח במצב של קליבלנד

עידו גילרי
עידו גילרי
21/04/2018 15:56:12
Reply to  דקסטר

אני צריך שתסביר את המשפט הזה. ככה כמו שזה הוא נשמע חסר פשר. איך הקצב משפיע על הנושא ולמה פתאום מי שמחטיא כי הוא ניסה יותר מתוגמל?

שמעון טבדי
21/04/2018 17:38:32
Reply to  דקסטר

לגמרי נכון

bobby
bobby
21/04/2018 11:09:08

תודה על הסיקור דור!
זה גם נחמד שאתה מלביש אותו (כהרגלך) על הפוסט של הפריוויו והבלוג החי. נהניתי מאוד לקרוא את תגובות המגיבים מהמשחק של אינדי-קאבס, וואלה מכניס אותך לאווירה של המשחק בצורה לא פחות טובה מצפייה בשידור חוזר 🙂

עידן עופר
עידן עופר
21/04/2018 11:20:42

תודה על ההפנייה ועל הסיקור עצמו, מעולה כהרגלך. עד עכשיו הבראקט ש 2/3 מהאנשים הרוס..אני רוצה להגיד שלברון יעבור אבל הקבוצה הזו נראית כל כך לא טוב שלדעתי הם לא יעברו את הסיבוב הראשון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21/04/2018 12:06:43

תודה על הסיקור.
בקאבס כל הצוות המשלים נוראי פרט לקווין לאב המצוין.
לא יודע לגבי מעבר של לברון, לי מרגיש שהוא עדיין ישאר.
ההתערבות שלי עם האשך לגביו ולגבי פול ג׳ורג׳ עדיין בעינה (הוא אמר ששניהם עוברים ללייקרס, אני אמרתי שאף אחד מהם)

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
21/04/2018 13:33:17

מדהים – המניה הכי בטוחה של המזרח נמצאת בירידה תלולה. הייתי בטוח שלהוד נאנס ג'וניור קייל קורבר גף גרין וג'ורג' היל יש יותר מה למכור כרגע זה נראה שהם לא ברמה של הפלייאוף הנוכחי ושלא בטוח בכלל שיש הילוכים נוספים להעלות.

jake the snake
jake the snake
21/04/2018 16:13:02

הדקה הלפני אחרונה של המשחק בין לברון לאינדיאנה מוסיפה עוד אינדיקציה על ה GOAT…נשבר איבר המין מההשוואות..
לאב, סמית, קלארקסון, סמית…ואולי אני שוכח עוד מישהו..ורק אז לברון נזכר לזרוק..שאפשר היה לראות שהוא מתחרט על המעשה ואיכשהו זה נכנס חלק…
אני מתכוון ל killer instinct אין לו,פשוט מרגיש שהוא לא רוצה/מתחמק מלהשתלט על המשחק ואני לא מצליח להבין למה…
ועדיין הוא יכול לקחת אליפות למרות שהעונה הזאת לדעתי היא מבין המיותרות בשנים האחרונות..לצערי גולדן "רטריבר" סטייט לוקחת

דקסטר
דקסטר
21/04/2018 17:00:11

לעידו

אני לא יכול להסביר לך כי אתה אנליטי מדי.
אתה יכול לנתח מצוין את המשחק אבל יש רוח ונשמה למשחק שקשה לך להבין. ואני לא אומר את זה בטון מאשים.

זאת אחת הסיבות שבהן השחקנים מסתכלים בעין עקומה על כל הפרשנים שמנסים לנתח בדיעבד עם אלף אנליזות את המשחק שלהם.

עידו גילרי
עידו גילרי
21/04/2018 17:08:48
Reply to  דקסטר

אתה יכול לדבר על רוח ונשמה עד מחר. בסופו של דבר את המשחק מנצח מי שקולע יותר. אז רוח ונשמה (שבהחלט יש להם משקל בפלייאוף) לא מתגמלים החטאות. אתה יכול לקרוא לזה אנליטיות אבל זה פשוט עובדות.
או שתנסח את הטיעון בצורה הגיונית יותר או שהוא ישאר ריק מתוכן.

Ish
Ish
21/04/2018 23:01:59
Reply to  דקסטר

כנראה זאת הסיבה שקבוצות שקולעות פחות טוב מנצחות כעשרים אחוז מהמשחקים בפלייאוף

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
21/04/2018 17:21:26

חברים שאלה לא קשורה לסיקור – איך עושים שהכניסה לאתר של הNBA.COM לא תעבור אתר ערוץ הספורט?

Benjo
Benjo
21/04/2018 21:40:05

חגי אתה נכנס לאתר ה nba של ערוץ הספורט (אין ברירה בפעם הראשונה) בפינה השמאלית העליונה של האתר יש לינק nba.com
זה מעביר אותך לאתר הרשמי. עכשיו רק תעשה לך קיצור דרך במסך הבית ונגמר הסיפור אתה מתחבר ישירות.