מעורב הופס ליום שני בערב: להארדן לא מגיע MVP. הוא עבד על כולנו עד ש'ניתפס על חם' / מנחם לס

 

1. דן גילברט הדליק את מבערי ויקטור אולדיפו

 

פעם חשבתי שיש לפחות אחד המבין ויודע כדורסל יותר ממני ושמו דן גילברט. סם הינקי הוא חיה מסוג אחר ועוד לא היה לי זמן להשוותו אלי. עכשיו מסתבר לי שנשארתי ערירי בהבנת המשחק כי כנראה שדן גילברט אינו ידען יותר מבינוני-הבנה כאן באתר.

אתמול אחרי הנצחון על הקאבס ויקטור אמר שאחד הדברים שנותן לו מוטיבציה ודלק בהיי אוקטן – נניח 4,050 – היתה הצהרתו של דן גילברט אחרי הטרייד ששלח את פול ג'ורג' ל-OKC עבור ויקטור אולדיפו ודומנטס סבוניס ש"הפייסרס יכלו לעשות יותר טוב" (http://larrybrownsports.com/basketball/dan-gilbert-shot-pacers-paul-george-trade/384114). הוא אמר שהפייסרס היו צריכים "לקבל הרבה יותר מאשר הם קיבלו".

כשהוא נשאל אם הצהרתו של דן גילברט נתנה לו מוטיבציה מיוחדת, הוא הגיב, "בואו נגיד שהצהרתו ADDED FUEL TO THE FIRE".

 

לומר לכם משהו על אולדיפו?

הוא אחד השחקנים שאני מחזיק מהם במיוחד. כמובן שיכולתו היא הדבר החשוב ביותר, אבל אני קלטתי אותו עוד מימיו באוניברסיטת אינדיאנה. הוא תמיד נראה לי כפייטר שאין שני לו. צעיר שבא לעבוד, לא מתלונן, עושה הכי טוב שהוא יכול, מתקלח, ונעלם אל השחור. אני מת עליו.

2. לפיסדייל נותר דבר אחד להסביר

 

 

דייב פיסדייל הוא המועמד מס' 1 לאמן את הניו יורק ניקס, אבל לפי מרק ברמן, שיחסיו ל-HIGH BRASS של הניקס קרובים יותר מיחסיו של בנימין לשרה והוא יודע כל דבר שקורה שם עוד לפני שהם יודעים, כותב הבוקר בניו יורק פוסט (https://nypost.com/2018/04/15/david-fizdale-will-have-to-answer-for-this-in-interview-with-knicks/) שבפגישה שלו מחר עם מנהלי הקבוצה השאלה החשובה ביותר שהוא יישאל – ושהיא תקבע למעשה כן או לא – היא מה היתה הבעייה עם מרק גאסול שבגללה הוא פוטר מהגריזליס.

אפילו רפי ההבנה שבין הגולשים כאן (שזה הרוב השקט של קוראינו היקרים) יודעים שכל מה שמעניין את הניקס זה שאותה בעייה לא תצוץ בין הכוכב היחיד שיש להם כאן בתפוח הגדול – קריסאפס פרוז'ינגיס – ופיסדייל. מה שמפחיד את ההיי בראס הוא שפרוז'ינגיס – שמסתבר שנחליאל לבן הוא לא, ושאחד התענוגות שלו הוא להיכנס לטאקלים עם הממונים עליו ( history of clashing with management) – ייכנס לטאקלים עם פיסדייל. זאת הנקודה היחידה עליה ייפול או יקום דבר.

ברמן כותב:

 

According to a source close to Fizdale briefed on the Grizzlies’ decision, it was ownership having to make a choice — trade their All-Star center Marc Gasol, who has fallen in love with its small-market city, or fire the coach. Their relationship had gotten that bad.

Knicks brass wants to know what happened to his relationship with the Spanish center and reports he benched Gasol in the fourth quarter of what turned into his last game just to mess with him.

 

הטאקלים בין ג'ף הורנסאק ופרוז'ינגיס ידועים. הניקס רוצים לדסקס את הבעייה לפני שהיא קורית.

 

3. נא לשכוח מג'יימס הארדן. המזוקן בנה קריירה שלמה על 'צעדים'. בטלו את ה-MVP שלו כשיקבלו!!!

 

מסתבר שה-MVP של ג'יימס הארדן יינתן במשורה. אני לא בטוח שזאת המילה הנכונה ואני מחכה לאוקיי מגיא רוזן, אבל הכוונה שלי היא "בשגיאה". "בטעות".

היכול להיות שלא מגיע לו ושהמזוקן עשה קריירה שלמה על צעדים שהוא מבצע בכל כדרור, והיחיד שקלט זאת – האמינו או לא – היה לארי בראון הגדול בכבודו ובעצמו?

הנה, תנו מבט:

*

*

 

אין ספק שהארדן IS ABUSING THE RULE!!! אונס את חוק הצעדים ללא בושה. אסור לתת לו את ה-MVP כי המזוקן בנה על זה קריירה!!!

הנה למסרבים להאמין:

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
125 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
16/04/2018 17:15:58

ומה תגיד על הצעדים שלברון עושה כל הקריירה ולא נשרקים?

ועל העבירות תוקף של לברון? שדוחף את היריב לכיוון הסל, שמשתמש במרפקים כל הזמן?

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 17:21:32

עבירות תוקף זה עניין של דיעה. צעדים זה סיפור אחר לחלוטין כי כאן אין ויכוח

Ish
Ish
16/04/2018 17:40:05
Reply to  מנחם לס

צעדים זה עניין של דיעה. עבירות תוקף זה סיפור אחר לחלוטין כי כאן אין ויכוח.

וואוו, זה מדהים כמה קל לכתוב שטויות מוחלטות באינטרנט ולהעמיד פנים שיש בהן תוכן ממשי אמיתי ומבוסס.

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 18:09:03
Reply to  Ish

אתה יותר גרוע מאחיך

אשך טמיר המקורי
16/04/2018 18:17:34
Reply to  מנחם לס

ish זה ההארד קור של אחיו, או יותר מדויק זה כמו אחיו בלי הקפה של הבוקר, לאחר לילה שבו לא הצליח להירדם בגלל זמזום יתושים, וכשסובל מעצירות.

(ומה שבאמת נחמד זה שאפשר לדעת תמיד שלא ייקח ללב תגובות כאלה ולרדת עליו חופשי 🙂 )

Ish
Ish
16/04/2018 19:31:27
Reply to  מנחם לס

כאילו דה

Ish
Ish
16/04/2018 21:24:24
Reply to  מנחם לס

האמת שזה מצחיק. אני לא מצליח להבין אנשים שמצליחים להעלב ממשהו שמישהו שבכלל לא מכיר אותם כתב עליהם באינטרנט.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/04/2018 9:46:18
Reply to  Ish

בשני החוקים יכולים להיות מקרים ברורים או ענין של דעה.

אשך טמיר המקורי
16/04/2018 17:43:37

100+

כדור הרעם
כדור הרעם
16/04/2018 21:07:23

1000+++++++++++++++++++++++++++++++++
ומה נאמר על לברון שממש רוקד לא רק עושה צעדים?

השי אבן צור
השי אבן צור
16/04/2018 17:18:23

נהדר מנחם.
השאלה הנשאלת האם השופטים יתייחסו לזה

הארדן
הארדן
16/04/2018 17:28:06

הארדן עושה מה שכל הליגה עושה…אין חידוש….רק שהוא עושה זאת הכי טוב….

אלי לס
אלי לס
16/04/2018 17:29:26

צעדים ברורים. סטיב קר כבר התלונן על זה.

זיו
זיו
16/04/2018 17:29:53

מנויחם אני שמח מאוד שמישהו סוף סוף מעלה את זה
לראות את הארדן זה פשוט מעצבן!
הייתי מוסיף את עניין החילוץ פאולים מהמגן והפלופים שמביישים אפילו את הליגה הישראלית בכדורגל (וזה ממש קשה)

אדון שוקו
אדון שוקו
16/04/2018 17:31:17
Reply to  זיו

חח צריך לארגן תחרות פלופים הוא מול שכטר

אדון שוקו
אדון שוקו
16/04/2018 17:30:11

מסכים לגמרי אם עניין הצעדים כבר אומר את זה שנים..כנראה השופטים מקבלים הוראה מגבוה להחליק לו את זה..בכל זאת מגיע לו mvp הוא מנצל את החוקים כמה שהוא יכול וכל עוד לא שורקים לו על זה צעדים אין סיבה שיפסיק..

Ish
Ish
16/04/2018 17:37:42

פעם באתר קראתי לאנשים זחוחים שחצנים פחדנים וכו' וכו' וכו'…..
ואז נמנעתי מלפגוש פסיכולוג בשביל לא להבין בטעות מה הבעיה אצלי.

john
john
16/04/2018 17:42:15

כל חוק שדורש super slowmo בהרצת פריימים כדי לדעת מה ראית הוא חוק לא ישים בכדורסל. חצי מהשריקות בליגה מבוססות על reputation. השופט רואה מי השחקן ועל בסיס זה מחליט. הלילה לברון זייף מכה בפרצוף כדי לסחוט עבירה שלא הגיעה לו. הוא התפטל וכאב כאחרון הפרובוקטורים במקום להתנהג כמו המגה סופרסטאר שהוא. יאניס גם דוחף עם מרפק נגדי וכך לברון וגם סימונס (אצלו זה עדיין נדיר כרגע). לשחקן שעושה צעד וחצי אין סיבה שבעולם שמרפקיו יבלטו קדימה או החוצה. אם החוק יהיה ברור לכולם ישרקו.

צעדים זו סוגיה קשה בגלל חוק הג'אתר (איסוף הכדור). הגיע הזמן לחזור לימים של פעם. צעד שלם חופשי מכדרור הוא שלך. השאר הוא מה שנותר לך מרגע איסוף הכדור ועד סיום הצעד. לכן נקרר 'צעד וחצי' ולא 'שני צעדים'. אותו כנ"ל רגל ציר. זה כל כשהחוק ברור והפעולה אורכת זמן מספק כדי לקבוע אם קרה או לא קרה. אותו כנ"ל החוק הורטיקאלי שנשרק היום אך ורק לפי השם של המגן. רוקיז חוטפים עבירות על אוויר. כרגע הכל כיף ויפה אך כשהפלייאוף יתקדם ונגיע לקרבות פיזיים קשים יהיה מאוד קשה להבין כמה שופטים השפיעו על המומנטום ועל המתרחש במשחק או סדרה.

בירדמן
בירדמן
16/04/2018 17:44:32

כל הליגה הזאת נכנסת לסל עם 3 צעדים.

צביקה
צביקה
16/04/2018 17:49:20

3 צעדים זה הסטנדרט היום בכל כניסה לסל. אז למה לא שניים בסטפ בק?

Berch
Berch
16/04/2018 18:07:27

אחרי שביטלו להארדן את השריקה האוטומאטית ל +1 בטריק שהוא היה מכניס את היד מתחת לזרוע המגן הוא היה חייב טריק חדש.
כל הקוסמים ככה.
לדעתי מגיע לו בכל זאת הפרס, אם לא על כדורסל אז לפחות על איכויות המשחק 🙂

7even
7even
16/04/2018 18:07:39

לא זכורה לי שריקה לצעדים ב NBA אלא אם זה 5 צעדים ומעלה.
כמעט ואין כניסה לסל בליגה שהיא לא 3 צעדים.

ב bloopers של the starters מראים שחקנים שלפעמים עושים 8-9 צעדים ולא שורקים להם בכלל.

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 18:11:54
Reply to  7even

נא לא להגזים. זה קרה רק פעם אחת עם הגריק פריק

אשך טמיר המקורי
16/04/2018 18:18:51
Reply to  7even

יש צעדים – אבל זה שמור לשחקני משנה בלבד

אשך טמיר המקורי
16/04/2018 18:12:08

מנחם יקר. הארדן הוא הטופ שבטופ של השחקנים הנכלוליים, המחפשים ללא הרף קיצורי דרך ופרצות לא הוגנות כדי לנצל לטובתם.
הוא מפגין זאת בעיקר בסחיטת העבירות הדרמטית, אותה שכלל בשנים האחרונות מהטיית הראש אחורה, לקפיצה על המגן, נעילת זרועו, יזימת מגע בידי המגן הסטטיות אם הוא מעז להשתמש בהן לצורך סחיטת עבירה לא הוגנת, ועוד ועוד.

עוד חבר כבוד ברשימה – השיקוץ המקורי, המזרחי, עם הצעדים שלו, עבירות התוקף עם המרפק, והפלופים המביכים שהיו מנת חלקו שנים רבות (לפחות מזה נגמל יחסית).

אבל זה לא אשמתם.
שחקנים נכלוליים, אפסיים, ולא ספורטיביים תמיד יהיו (בכל קבוצה גדולה של אנשים, לא רק בספורט – למשל לנו יש את סומסום לדוגמא).
אשם מי שמרשה להם להתנהג ככה, לנצל את הפרצות בחוקים, ואף תומך ומעודד אותן לעשות כן בשם הרייטינג.
האצבע צריכה להיות מופנית כלפי סילבר, השופטים, מה שהם עשו לחוקת המשחק ואיך הם עושים איפה ואיפה.

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 18:56:30

ואנחנו יושבים ואוכלים את הכל!

ולדי קוגן
16/04/2018 18:12:23

הארדן מנצל את החוקים?לא נכון.הבנאדם כל הזמן מחפש איך להוציא עבירה,נכנס בשחקנים ומוציא שריקות. לא מעט חוקים צריכים להשתנות.
אולדיפו שחקן,נוקם פה בקליבלנד שלא בחרו אותו בדראפט אז.גו אינדיאנה.

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:47:28

זאת לא בעייה של הארדן. הוא משחק והשופטים מצפצפים

שחר
שחר
16/04/2018 18:21:55

למה פיסדייל מקבל כל כך הרבה קרדיט?חוץ מעונה אחת בתור מאמן ראשי שבה הוא לא שינה הרבה(מאזן דומה והפסד בסיבוב ראשון) ואז פיטורים אחרי פתיחה חלשה העונה. הוא היה כזה מוערך בתור עוזר?
עושה רושם שהליגה הזאת שנוטפת מקצוענות כמעט בכל תחום, לא ממש מבריקה בבחירת מאמנים, מינוי שחקני עבר בלי ניסיון, מתן קרדיט אינסופי למאמנים כושלים, לקיחת מאמן שכבר פוטר מספר פעמים. ומעל הכל הכוח שיש לכוכבים שהרס די הרבה מהתפקיד הזה.
באקלים הזה, לא רואים הרבה סטבנסים חדשים בליגה, אובראדוביץ' נשאר באירופה ולא זורמים מספיק מאמנים גדולים לליגה מאירופה והמכללות, חבל.

אשך טמיר המקורי
16/04/2018 18:43:45
Reply to  שחר

המאמנים במגמת שיפור גדולה.
מקמילן וג'נטרי עושים עבודה נפלאה למרות שנכשלו בעבר, סטיבנס וסניידר עושים ניסים, יש את הוותיקים הטובים כמו ספו, פופ וקרלייל, ומי שנכשל בגדול נחתך.
פיז מוערך מאוד כאישיות וכאיש מקצוע (עוד כעוזר מאמן), והוא העמיד בממפיס קבוצה לוחמת ששיחקה מצוין, תלכיד קבוצתי נהדר, ששיחקה הרבה מעבר ליכולתה ע"פי חומר השחקנים שלה.
והוא לא נכשל – עשו לו פוטש בהנהלה, כנראה כדי ללכת חזק על טנקינג.

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 18:58:28

מסכים עם האשך

john
john
16/04/2018 21:16:28

פיזדל רב עם גאסול והשניים הגיעו למצב בלתי פתיר. זה היה או הוא או טרייד לגאסול

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:48:13
Reply to  שחר

גם אני לא בטוח מדוע פיזדייל מקבל כל כך הרבה קרדיט

גיא הרשע
גיא הרשע
16/04/2018 18:30:38

https://www.youtube.com/watch?v=ToAIL4J3jIA

כמות הבכי על השיפוט הפכה את השהות בבלוגים החיים למעייפת במיוחד. כל אחד רואה בדיוק את מה שמתאים לאג'נדה שלו.

השורה התחתונה –
הארדן עבד קשה מאוד לפתח את הסטפ באק שלו, והוא עושה את זה במיומנות נהדרת, ובהתאם לחוקים.
האם יכול להיות שיש מקרים בהם הוא עשה צעדים?
אסף את הכדור מוקדם מדי, ולכן זה 3 צעדים, ולא איסוף הכדור + 2 צעדים (חוקי לחלוטין)?
ברור שכן.
רק שזה לא רק הוא. והטעויות הן לא רק כלפיו.

האם המשפט "להארדן לא מגיע MVP. הוא עבד על כולנו עד ש'ניתפס על חם' " הוא הגזמה פראית?

כן.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 18:32:47

menhem being menhem

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 18:59:54

שכחת "a"

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 19:01:19
Reply to  מנחם לס

צודק. וזה עוד כשהתלבטתי לגבי ה c.

בירדמן
בירדמן
16/04/2018 19:23:39

"צעד וחצי" = איסוף הכדור + צעד נוסף.
מעבר לכך זה צעדים.

גיא הרשע
גיא הרשע
16/04/2018 19:34:44
Reply to  בירדמן

לא ב-NBA. איסוף הכדור + 2 צעדים.

אור
אור
16/04/2018 19:48:59

בסרטון הראשון יש 3 צעדים. אתה טוען שזה חוקי?

בירדמן
בירדמן
16/04/2018 20:25:18

נכון – וזה עלוב.

Ish
Ish
16/04/2018 22:38:14
Reply to  בירדמן

אם זה עלוב מבחינתך, אז זה כנראה חוק עלוב שתמיד היה עלוב, כיוון שזה תמיד היה כך ולא רק בNBA. הNBA לא שינו את חוק הצעדים.

Ish
Ish
16/04/2018 21:37:48

Section XIII—Traveling
a. A player who receives the ball while standing still may pivot, using either foot as the
pivot foot.
b. A player who receives the ball while he is progressing or upon completion of a dribble,
may take two steps in coming to a stop, passing or shooting the ball. A player who receives the
ball while he is progressing must release the ball to start his dribble before his second step.
The first step occurs when a foot, or both feet, touch the floor after gaining control of
the ball.
The second step occurs after the first step when the other foot touches the floor, or both
feet touch the floor simultaneously.
A player who comes to a stop on step one when both feet are on the floor or touch the
floor simultaneously may pivot using either foot as his pivot. If he jumps with both feet he
must release the ball before either foot touches the floor.
A player who lands with one foot first may only pivot using that foot.
A progressing player who jumps off one foot on the first step may land with both feet
simultaneously for the second step. In this situation, the player may not pivot with either
foot and if one or both feet leave the floor the ball must be released before either returns to
the floor.
c. In starting a dribble after (1) receiving the ball while standing still, or (2) coming to a
legal stop, the ball must be out of the player’s hand before the pivot foot is raised off the
floor.
d. If a player, with the ball in his possession, raises his pivot foot off the floor, he must
pass or shoot before his pivot foot returns to the floor. If he drops the ball while in the air, he
may not be the first to touch the ball.
e. A player who falls to the floor while holding the ball, or while coming to a stop, may
not gain an advantage by sliding.
f. A player who attempts a field goal may not be the first to touch the ball if it fails to
touch the backboard, basket ring or another player.
g. A player may not be the first to touch his own pass unless the ball touches his back-
board, basket ring or another player.
h. Upon ending his dribble or gaining control of the ball, a player may not touch the
floor consecutively with the same foot (hop).
PENALTY: Loss of ball. The ball is awarded to the opposing team at the sideline, near-
est spot of the violation but no nearer the baseline than the foul line extended

john
john
16/04/2018 22:37:17

לצערי אתה צודק…

Ish
Ish
16/04/2018 19:50:00

👍 I approve this message

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 18:37:48

צריך לשים דברים בקונטקסט: את הדברים שלו גילברט אמר בגלל שהייתה לו באויר עסקה עבור ג'ורג לקאבס והת'אנדר נכנסו והפתיעו אותו עם הדיל שלהם.
ביננו כולם בזמנו חשבו שהפייסרס יכלו לקבל יותר.

Ljos
Ljos
16/04/2018 18:43:29

מטריד כמה טריידים שבדיעבד טוב שלא נעשו מערבים את קווין לאב.

Kami
Kami
16/04/2018 21:27:47
Reply to  Ljos

יפה!

ברוך רובין
ברוך רובין
16/04/2018 18:38:20

היה דיון על זה כבר שקר העלה, שופט עבר שברח לי את שמו אמר חד וחלק שלא היה צעדים, מצחיק שמנסים לעלות את זה שוב בפלייאוף, יכול להיות שזו תוכנית של הלוחמים?

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 18:39:58

רוני נאן

גיא הרשע
גיא הרשע
16/04/2018 18:43:43

אח שלך בזמנו הביא סרטון של ה-nba video rulebook ,
שבמפורש הראה שאלו לא צעדים.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 18:44:49

לא נכנס לויכוח הלעוס הזה, רק ציינתי למי הוא התכוון.

Ish
Ish
16/04/2018 19:28:26

אתה טועה, הוא הראה שמדובר בצעדים

גיא הרשע
גיא הרשע
16/04/2018 19:36:16
Reply to  Ish

תשים בבקשה את הקישור עוד פעם. אני במפורש זוכר שהראו שם "ריקוד הארדני", ואמרו שזה חוקי לגמרי.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 19:39:35
Reply to  Ish

452 תגובות מאוחר יותר…

Ish
Ish
16/04/2018 19:54:55
Reply to  Ish

בואו נקצר, סטפ באק מבוצע כהלכה חוקי ואינו צעדים. כמו שכתבת מעל יש מקרים בהם הארדן (וכל מי שגם עושה סטפ באק יותר מפעם וחצי) מפספסים בתזמון ועושים צעדים.
מכאן אנחנו כבר גולשים לתחום התגובה של ג'ון בו השופטים באמת מקבלים החלטות לפי ניחושים מבוססי מעמד ומוניטין, והלאה לסיפור על לשחק על האחוזים שכבר אין לי כוח להכנס אליו עוד פעם.

Ish
Ish
16/04/2018 20:53:07

הכוונה הייתה שהמהלך הספציפי עליו דובר אז היה צעדים

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 18:41:04

ובאותו הקשר זה מה שהיה לזאק לואו להגיד בנידון:
First thing I thought of when watching last night — and this is sort of sad, actually, was — "Keep Steve Kerr off Twitter!"

Ish
Ish
16/04/2018 19:29:53

זה היה נחמד שרוני נאן אמר שזה לא צעדים רק חבל שהוא (לפחות מבחינה טכנית) טועה ושלפי החוקים הכתובים זה בפירוש כן צעדים.

ליאור
ליאור
16/04/2018 18:40:10

לדן גילברט פשוט כאב הלב שאינדיאנה לא רצו את קווין לאב והעדיפו את ההצעה של okc. ולגבי הארדן אולי ישימו לב לזה יותר מעכשיו מה שיגרום להארדן לא להצליח במהלך הזה כמו בעבר. אני זוכר שהויברג (בפלייאוף של השנה שעברה) האשים את אייזה תומאס ב"משיכה" (carry ) של הכדור בזמן כדרור ואחרי כן הייתה ירידה באפקטיביות של תומאס. תודה על המעורב.

Ljos
Ljos
16/04/2018 18:50:38

ואם כבר צעדים, אז זה הישר מהדף הראשי של רדיט:
https://streamable.com/d7o9j
כולם שוכחים שהכדור חי, וקיטקאט כמעט מחזיר את הכדור לשופט, שגם מתבלבל. תקשיבו לכריס פול צורח "Travel!" ברקע.

סתם אחד
סתם אחד
16/04/2018 18:56:30

SHAQTIN A FOOL מלא באוסף של צעדים שלא נשרקו (גם 10+ )

אור
אור
16/04/2018 19:45:26
Reply to  סתם אחד

נכון אבל הם סתם סופרים פי שתיים מכמות הצעדים האמיתית

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/04/2018 19:15:42

אני חושב שהארדן עובד על תוכנית 12 הצעדים..
אחלה מעורב, תודה

חי
חי
16/04/2018 20:05:05

יש לו את האחד על אחד הכי יפה שיש .ובקלילות ..כיף לראות אותו יותר מכולם ..ואני אוהד בוסטון

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
16/04/2018 20:19:55

מעורבב גאוני מנחם
הארדן אם וי פי זה הפרצוף של הליגה
הוא לא ברמה של קארי דוראנט או אפילו לפלופ
אוי לדור שהארדן וווסטברוק האם וי פי שלו

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:50:23

תודה

איתי
איתי
16/04/2018 20:30:40

כל הליגה הזאת עושה צעדים כל מסירה השחקן מזיז שני רגליים אחרי שנוגע בכדור השופטים פשוט זורמים אם זה כי אם לא פשוט כל מחדר יהיה 3 שעות

FuckTheRefs
FuckTheRefs
16/04/2018 21:12:19

יותר מפריע לי סחיטת העבירות המכוערות שלו מאשר הצעדים שמאוד קשה להבחין בהם אלא אם כן אתם מעוניינים בהילוכים חוזרים של 10 דקות כל פעם שהוא עושה את הסטפ-באק (ואז יהיה לנו משחק שימשך 5 שעות).
סחיטת העבירות כלכך שקופות שאני מתקשה להבין איך השופטים אוכלים זאת כל פעם מחדש.

אודליפו שינה את כל סגנון חייו הספורטיביים לאחר עונה שעברה ,העלה מסה,שינה את התזונה והפך פשוט למקצוען אמיתי.

גיא א
גיא א
16/04/2018 21:31:24

הארדן הוא כמו איזה גיף ששולחים במייל – כל המהלכים (והצעדים שלו) שלו נראים כמו אותו מהלך בריפיט. קשה להתווכח עם המספרים שלו והתוצאות של הקבוצה אבל לי אישית לא כיף לי לראות אותו או את יוסטון.

אודליפו, לעומת זאת הוא שחקן מצוין שמגיע לו כל סופרלטיב

שמעון
שמעון
16/04/2018 21:35:30

חברים יקרים לפני שאתם פולטים שטויות סטייל סטיב קר תלמדו את חוקי הליגה.

בליגת האןביאיי אחרי שתופסים את הכדור מותר לעשות 2 צעדים עם שני רגליים שונות. הנה הליגה באופן רשמי מבהירה שהארדן לא עושה צעדים בסטפבקס שלו ומביאה דוגמאות מה מותר ומה אסור.

http://official.nba.com/player-footwork/

הארדן לא עושה שום צעדים

איתי
איתי
16/04/2018 21:50:19
Reply to  שמעון

ראיתי את הקישור – תודה אחלה של דבר
אבל
לא קשור למה שמנחם מדבר עליו – לא הייתה אף דוגמה כזו בקישור…

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:52:00
Reply to  שמעון

אני סומך על לארי בראון קצת יותר מאשר עליך

שמעון
17/04/2018 6:05:56
Reply to  מנחם לס

אני קטונתי אבל כאשר הליגה בחנה את התלונות של קר והודיעה באופן רשמי שאין צעדים כלומר שזה חוקי אז מה בראון חושב לא רלוונטי. הליגה בחנה ואמרה שזה חוקי. הארדן לא היה מתאמן על מהלך לא חוקי במשך שנים. אני בטוח שטרם התחיל להתאמן על זה לפני שנים הוא בדק את הנושא.

Ish
Ish
17/04/2018 10:06:40
Reply to  שמעון

שמעון אתה נאיבי שחבל על הזמן, הליגה משקרת לך בפרצוף ואתה בולע את זה כמו בובלה.

שמעון
שמעון
17/04/2018 11:25:22
Reply to  Ish

זה החוקים של הליגה, לי ממש לא אכפת גם אם יעשה 4 צעדים, אני אוהב אותו ורוב הליגה לא תעשה מה שהוא עושה גם עם 4 צעדים עם הכדור.

אם אתה לא אוהב את זה פנה לליגה, בחוקים שלה כתוב 2 צעדים אחרי תפיסת הכדור מותר, זה מה יש. הויכוח הזה כ"כ ישן עוד מימי קובי בריאנט.

Ish
Ish
17/04/2018 21:26:05
Reply to  Ish

אני לא יודע מה חשבתי כשחשבתי שיש סיכוי כלשהו שתבין על מה אני מדבר

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 21:42:22

כולם שונאים את הארדן כי יש לו זקן. המראה הפונדמנטליסטי מעורר בצופים פחדים קמאיים בלתי מודעים ומפתח אצלם אנטגוניזם כלפיו. בנוסף, זריקת הראש לאחור בכל חדירה ו/או מגע מועצמת ויזואלית בגין נפח הזקן ומעופו ומעוררת את השופטים להגיב בשריקה שאיננה תמיד רצונית.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 21:43:19
Reply to  דה שוט

מי זה כולם? תדבר בשם עצמך.

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 21:54:08

צודק, קיבלתי.
אמור : ״הסיבה ששונאים את הארדן היא…״
ד״א אני לא שונא אותו, פעם גם הוא היה שלנו, אבל גם אז התקשיתי לאהוב אותו בגלל הזקן. הזקן זאת אמירה, טיפשי לא לייחס לכך שום משמעות.

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 21:56:19
Reply to  דה שוט

הזקן הוא סימן ההיכר שלו הרבה לפני שזה הפך לטרנד. הוא לא יוותר עליו כל כך בקלות.

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:03:14

נראה לי יותר כמו מחאה פסבדו-ויזואלית כנגד האתוס האמריקאי

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 22:05:39

כרגיל אתה מוצא משמעויות נסתרות בכל מקום.

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:10:36

מתנצל על הפלצנות בשעת ערב מאוחרת. בתכלס – הזקן זאת אמירה, וברמה הכי בסיסית הוא מעורר אנטגוניזם. אינני יודע באמת מה המשמעות שלה, לא חקרתי את דמותו של הארדן, יש דמויות יותר מעניינות לחקור (חקרתי פעם על הרצל, היה לו זקן לא פחות מפואר, אבל אצלו זה השיג את התוצאה ההפוכה. לא לכאן…).

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 22:12:53

כל מי שמגדל זקן זה בגלל שיש לו אמירה?

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:17:09

לא בהכרח. לפעמים "נתקעים" עם זקן יותר מדי זמן ואי אפשר להיפטר ממנו. בניגוד מוחלט ל-"אמירה", לא מן הנמנע שהארדן נתקע עם הזקן בעת שעלה לגדולה כשחקן שישי באוק' סיטי של תחילת העשור, ומאז הוא לא מסוגל להיפטר ממנו. בדומה למה שקרה לאנטוני דייוויס והגבה, רק שהאחרון החליט לעשות מעשה. זה עלול לקרות גם לפלטון וקן הציפורים, אלא שהוא לא ממש בקליבר של שניהם.

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:19:29

https://goo.gl/images/cgqgsh

מי בתמונה ?
אמ וי פי
אמ וי פי

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 22:22:55

אז אתה מציע שגם הארדן יעשה מתיחה ב-1 באפריל הבא?

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:25:33

יצאתי סטייק
🙂
חשבתי שבאמת גילח
תקוע איתה כנראה לעוד קצת זמן

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:28:26

וגם זה הארדן

https://goo.gl/images/n2YvyC

Ish
Ish
16/04/2018 22:42:18

זה, והוא נראה ממש מצחיק בלי הזקן אז הוא מפחד להוריד אותו

הייט אשברי
הייט אשברי
16/04/2018 21:46:14
Reply to  דה שוט

תקרא מה כתבתי מתחת , ותבין למה לא אוהבים אותו – בלשון המעטה.

ולא – זה לא קשור בכלל לזקן .

איתי
איתי
16/04/2018 21:52:56
Reply to  דה שוט

אז שיתגלח קיבינימט…
תראה כמה חמוד נראה מירוטיץ

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 22:06:41
Reply to  איתי

+ 1
אולי אם כספי היה מגולח, לא היו חותכים אותו…

שמעון
17/04/2018 6:06:53
Reply to  דה שוט

אני חולה על הארדן ואוהב את הזקן שלו! ויותר את הריקודים שלו

הייט אשברי
הייט אשברי
16/04/2018 21:43:50

לאבו-זקן לא מגיע MVP , אבל לא מהסיבה שנכתבה . אז הוא עושה לעיתים צעד נוסף – זה בוודאי לא רוב מקרי הסטפ-בק.
לא מגיע לו , כי הוא השחקן המעצבן ביותר שאי פעם ראיתי משחק ב-NBA , וגם אחד המשעממים ביותר . לראות אותו מחזיק כדור וארבעת האחרים ממתינים … וממתינים…וממתינים עד אין קץ זה עינוי . זה נראה יותר כמו משחק שחמט וסטטי באותה מידה , מאשר משחק כדורסל .
הטריקים והשטיקים שלו – נעילת הזרועות על שחקנים או כניסה בהם במהלך התנועה כדי לקבל עבירות – אלה כבר נבזויות קטנות ומבישות שהוא מצליח לרוב לשטות בשופטים בעזרתם .

bobby
bobby
16/04/2018 21:53:42

רשמנו את התגובות שלנו כמעט באותו הזמן, כמה רומנטי 🙂

דה שוט
דה שוט
16/04/2018 21:58:06

מסכים עם הרוב. עדיין מגיע לו MVP כי הוא תרם הכי הרבה לקבוצה שלו (קצת יותר מלברון ודוראנט. קרי נפצע).

p
p
16/04/2018 22:37:34

אז לא מגיע לו MVP כי הוא מעצבן אותך, משעמם אותך ובגלל שאתה לא אוהב את סגנון המשחק שלו?

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/04/2018 1:28:32

איזה קטע, זה בדיוק מה שלברון עשה בכל פליאוף 2015 וכולם פה סגדו לו.

bobby
bobby
16/04/2018 21:51:48

מנחם, מה בסך הכל יש פה?
סרטון אחד בסופר סלו-מושן בו בהחלט נראה כי הארדן עשה צעדים, ועוד סרטון בהילוך רגיל אמנם, שבו דווקא נראה שהארדן לא עשה צעדים (על אף ההצהרה הניחרצת של מעלה הסרטון בטוויטר).
אז בסך הכל יש לנו מדגם של 2 סרטונים, מתוכם רק אחד בו בוודאות נראים הצעדים, ועל זה אתה גורס כי הוא מרמה כל הזמן?
אני בטוח שלא פעם ולא פעמיים קורה שהוא מבצע צעדים, אבל במקביל אני מאמין שבהרבה מקרים כלל אין טראבל.

אם איזה עובד של מחלקת וידאו בליגה יחליט לעשות מחקר מעמיק על מדגם של לפחות 40-50 סטפ-באקס של הארדן לאורך העונה, שברובם אכן בבירור רואים שהוא מבצע צעדים – אז קטונתי.
אבל לדעתי מי שיבחר לעשות זאת יתאכזב וימצא כמות צנועה בלבד של מהלכים כאלה..

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:55:33
Reply to  bobby

אולי. מה שאני עושה זה לראות משהו מעניין ואני מכניס אותו

איתי
איתי
16/04/2018 21:55:34

אישית קשה לי עם עניין הצעדים בליגה במיוחד בהתחלות של כדרור שחקנים עוזבים את רגל הציר שלהם הרבה לפני שהכדור יורד לרצפה וזה נותן להם יתרון עצום.
אין רגלי ציר כמעט בכלל
פשוט אין שריקות ביחס לכמות העבירות בנושא הזה וממש חבל בעיני כי פוגע באחד מחוקי המשחק הבסיסיים

עידו גילרי
עידו גילרי
16/04/2018 21:59:42
Reply to  איתי

דווקא על הזזת רגל הציר לפני התחלת הכדרור מקפידים יותר משריקות אחרות.

נתנאל
נתנאל
16/04/2018 22:02:37

במשורה הכוונה באופן מדוד.
חוץ מזה מעורב מצוין

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:56:27
Reply to  נתנאל

תודה

אפלטון
אפלטון
16/04/2018 22:26:08

אני אפילו לא מתכוון להגיב לכותרת המגוחכת. בטח לא לטוויטים המגוחכים עוד יותר והכי לא להייט וחבורת האסטניסים של האשך שאחראים מטעם עצמם לאיך צריך להיראות ולשחק כדורסל.
הארדן היום השחקן הטוב בליגה. אם לברון יכול יותר, אז בואו ונראה. אם סטף יכול יותר, אז בואו ונראה. מה שהארדן עושה ב4 שנים האחרונות זה כדורסל שלא ראינו. רמה בפני עצמה, השחקן הכי חכם ויצירתי בליגה בהפרש. הרי אם היה קוראים לו מאנו והיה נראה לבנבן, רזה ומקריח, חבורת האסטניסים היתה קוצפת ורוגשת עם גיפים של קרמיט מחזיק בקרם לחות.

הייט אשברי
הייט אשברי
16/04/2018 22:30:56
Reply to  אפלטון

כשלא רוצים להתייחס ללב הבעיה , מייללים על אפליה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
16/04/2018 23:03:43
Reply to  אפלטון

לדעתי הצעדים זה שטות מוחלטת כי קודם כל הרבה מהשחקנים עושים "צעדים" (במיוחד היווני והאקרוני) ודבר שני ,קשה להבחין בזה ובשביל כך חייבים הילוך חוזר ברמת מיקרוסקופ וזה מהלך של לפחות 5-10 דקות …תארו לכם כל פעם שהוא מבצע תרגיל של סטפ-באק הם חייבים ללכת למוניטור..
דווקא הדבר שחייבים לשים לב אליו הוא סחיטת העבירות שלדעתי הוא יוצר מגע (יש עוד כאלה שנדבקו במחלה ברחבי הליגה) בהכנסת הזרוע מתחת לידו של המגן ואז עושה עצמו עולה לקליעה…לדעתי זאת צריכה להיות עבירת תוקף .
העניין שהליגה כלכך מאוהבת בהתקפה ובהמון סלים היא הולכת נגד משחק ההגנה ולכן ימשיכו לצדד בהתקפה ולא יהיה כאן שום שינוי

מנחם לס
מנחם לס
16/04/2018 23:57:47
Reply to  אפלטון

וואו, אפלטון, מה קרה לך? RELAX

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/04/2018 1:30:05
Reply to  אפלטון

יש בזה משהו.

john
john
16/04/2018 23:15:42

הפלייאוף פה מוציא דיונים מעולם עונת המלפפונים. אז אתרום את הארגז שלי.

דה-שוט אתה באמת מאמין ששונאים את הארדן בגלל הזקן? אני חושב שזה הזוי… ברור שסטף קרי מנצל מראה מסויים כדי 'להרחיב' את קהל היעד. אבל ישנם שחקנים כל כך הרבה פחות אטרקטיבים מהארדן שעושים חייל והם אהודים ביותר. חוצמזה הוא נראה יותר טוב עם…

ואם כבר שיער מיותר

https://www.instagram.com/p/BhiY06lhr9y/

Ljos
Ljos
16/04/2018 23:19:18
Reply to  john

זה התחיל…
כולם לנעול את הבתים. לסתום כל פתח אפשרי. לא לסמוך על אף אחד. לסנן את מי השתייה וכל רגע נתון לטאטא את הבית. מי חשב שזה רעיון טוב?
השיער של אלפריד פייטון חופשי. Do Panic.

Ish
Ish
16/04/2018 23:21:01
Reply to  john

אנשים משום מה מתעלמים מזה שהארדן הוא מאוד אהוב.

הרדימו את פייטון זרקו אותו אצל ספר וחתכו לו את איך שלא יהיה שקוראים לדבר על הראש שלו?

שייקה
שייקה
16/04/2018 23:37:14
Reply to  Ish

ואז השתמשו בזה לספונג׳ה

דה שוט
דה שוט
17/04/2018 0:03:33
Reply to  john

ברמ"ח איברי, אבל עזוב, לא מבינים אותי בזמני…

ברלה
ברלה
16/04/2018 23:48:51

אני לא מצליח להבין אוהד ניטרלי (כלומר, לא אחד שמפחד לאבד אליפות ) שאשכרה ראה את הארדן משחק ולא נהנה מזה. הבן אדם יכול לחדור, לקלוע, למסור, הוא מפוצץ ביצירתיות. מה נסגר איתכם? ואל תמכרו את הסיפור של ההנד צ'ק, זה נופח פה מעבר לכל פרופורציה. הוא לא קולע 30 נקודות למשחק מהקו.
ובאופן כללי לגבי הארדן/ווסטברוק/לברון, מה אכפת לכם אם הוא חבר קבוצה טוב, שחצן, או הולך עם חשפניות? אתם לא הולכים להתחתן איתו. תיהנו מההצגה.
וספציפית לאשך, איך זה שדווקא המגיב שמכנה את עצמו על שם ביצה מחפש רק את הילדים הטובים והנחמדים? חובב סטפן קרי וטי ג'יי מקונל. מה זה כל הקונפורמיות הזאת?

IDO
IDO
17/04/2018 0:53:30
Reply to  ברלה

ME ME

בשביל לראות תאטרון יש לי נטפליקס.

bobby
bobby
17/04/2018 9:56:26
Reply to  ברלה

+מיליון על הנקודה האחרונה.
אם כי תשים לב שבמקרה של האשך וקרי, זה בסך הכל חנופה על מנת להרשים את מאמא קרי..

דרור
דרור
17/04/2018 0:47:20

הארדן עדיין אנדרייטד ולא בצדק. הוא מין נאש משופר על קטמין. עזבו שטויות, הוא נדיר כמו חד קרן. בשביל שחקנים כאלה קמים בלילה.

Benjo
Benjo
17/04/2018 0:59:41

צעדים ברורים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
17/04/2018 1:38:08

אני אדבר בתור אוהד ספארס נייטראלי לחלוטין.

הארדן נכון ל4 העונות האחרונות הוא מכונת ההתקפה הכי יעילה בליגה. הוא שיחק ומשחק עם שחקנים הרבהההההההההה פחות טובים ממה שקרי, דוראנט, לברון, ווסטברוק ומי לא שיחקו.

הוא יוצר לעצמו, הוא מוסר מדהים, הוא בלתי עציר בהתקפה, הוא קולע מכל מקום.
ואתם יודעים מה הכי מעצבן אתכם? שהוא גם לא כזה מהיר, הוא לא כזהההה אתלט, הוא לא משתולל אחרי דאנקים בפאתטיות כמו ווסטברוק וגם לא רודף אחרי סטטיסטיקה.
הוא עושה מה שהוא צריך לעשות כדי שהקבוצה שלו תנצח. בין אם זה לקלוע 40 או 18.

בראיינט ופירס היו אמני הטעיות הגוף וגורמים לשחקן היריב לקפוץ ואז לסחוט ממנו עבירה בזריקה – מישהו דיבר על זה?
לברון באופן קבוע עושה עבירות תוקף בדרכו לסל, בד"כ גם נלווים צעדים לעבירות הללו.

אפילו ההגנה של הארדן, שהיתה ככ מושמצת, השתפרה באופן משמעותי השנה. פתאום הגיע כוכב וטרן לידו והוא כנראה הפנים שגם בהגנה צריך לעבוד.

כל מה שלברון עושה בהתקפה, הוא עושה בכח, באגרסיביות וכמו שכתבתי 100 פעם הוא עושה את זה עם הרבה עבירות תוקף וצעדים.
את כל אלו, בשנתיים האחרונות הארדן עושה יותר טוב, יותר בקלות ובהרבה יותר אלגנטיות.
תסתכלו על הסגל של יוסטון, תסתכלו על הסגלים של לברון בקליבלנד.

בכדורסל של 2018 מנצחים משחקים בהתקפה והארדן הוא הגנרל מספר 1 בליגה – תתרגל מנחם.

אבי
אבי
17/04/2018 8:31:30

לקחת מהארדן עונה חלומית כזאת ,נקודות ,אסיסטים, מנהיגות שיתוף פעולה מושלם שרק מעטים האמינו שיכול להיות עם כריס פול להפוך את קאפלה לסנטר מפלצתי לשדרג את כל הקבוצה לשבור שיאים… ולהיתקע על כן עשה צעדים לא עשה צעדים נראה לי הזוי…. הארדן הוא MVP ענק…. אפילו קובי ברייאנט פרסם שאם הארדן לא יזכה זו שערורייה…..

שייקה
שייקה
17/04/2018 18:33:09

טיפשי מה שאתה אומר על הארדן
כולם עושים צעדים וסוחטים עבירות, זה לא רק הוא
זה מהשחקנים הקטנים ביותר לגדולים ביותר
אתה סתם מחפש לשנוא אותו
הוא מנצל מה שנותנים לו ומפיק מזה את המקסימום
שמתי לב שאם באלכם לשנוא מישהו אתם על כל דבר קטן תשנאו אותו…

שייקה
שייקה
17/04/2018 18:54:28

אתה לוקח מהארדן את שאר הדברים שהוא השגי בשנים האחרונות
ששה להיות מכונה התקפית משומנת והכי טובה שראינו ב4 שנים האחרונות, ולהארדן לפי דעתי הגיע אם וי פי אחד וזה בעונת אם וי פי הראשונה של קארי, בגלל שלקארי היה תומפסון שיעזור לו, הארדן סחב את יוסטום אז לבד לגמרי, אתה ממש מקטין את הארדן…