פריוויו יום שלישי / רועי ויינברג ויונתן שגב

יונתן:

מאזן ההימורים: 53-70 – 57% הצלחה.

13 משחקים יש לנו הערב, לכן נחלץ לעזרתי רועי ויינברג וביחד נגיש את כל המשחקים.

משחקים רבים מעניינים יש הערב, כשחלקם אף יכולים להיות הרי גורל – כפי שכל משחק שקשור בקבוצות קצה הפלייאוף המערבי יכול להיות בימים אלה. נתחיל.

רועי:

02:00-קליבלנד קאבלירס (30-47)-טורונטו ראפטורס (21-55)

יש לטורונטו אחלה קבוצה. כל העונה אנחנו מדברים על היכולת של הראפטורס ובצדק. השילוב בין דמאר דרוזן, ששינה את סגנון משחקו והפך לשחקן שלם יותר ב-2 צדדי המגרש (בעיקר בהתקפה), הספסל החזק ושחקני ההגנה הסולידיים הפך אותם לקבוצה מעולה. במשחקים האחרונים, אם זאת, נראה שמשהו השתנה – יכול להיות שמדובר בלוח קשה יותר או סתם עייפות סוף עונה, אבל אחרי 52 ניצחונות מ-71 משחקים הם עם 3 ניצחונות מ-7, כשההגנה שלהם סופגת 114 נקודות למשחק ב-7 המשחקים האחרונים, הכמות השנייה הכי נמוכה בליגה.

הם סופגים באחוזים הכי נמוכים מהשדה ומהשלוש ב-NBA. לשם השוואה, ב-71 המשחקים הראשונים ההגנה שלהם דורגה במקום השישי בליגה בכמות הנקודות שהיא ספגה למשחק ודורגו בטופ 10 באחוזים מהשדה ומהשלוש. יכול להיות שצמצום זמן המשחק של או ג’י אנונבי, פאסקל סיאקאם וג’ונאס ואלניוצ’אס ההגנתיים השפיעה על כך, אבל יהיה להם קשה עם המשחק המהיר הזה בפלייאוף. אחד ההפסדים בתקופה הזאת הגיע מול קליבלנד שקלעה מולם לא פחות מ-132 נקודות.

ההתקפה של אותה קליבלנד בפריחה בזמן האחרון. הם עם 8 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים. בתקופה הזאת 5 שחקנים קולעים בספרות כפולות, כשמעל כולם כמובן לברון ג’יימס עם 30.4 נקודות (53% מהשדה), 10.4 אסיסטים ו-9.6 ריבאונדים למשחק במהלך התקופה הזאת. אף אחד אחר לא בולט מסביבו, אבל הם עדיין קולעים 112.6 נקודות מרשימות בערב. לוח קל השפיע על המספרים, אבל הם ניצחו את טורונטו במהלך הרצף.

ההרכבים של 4 קלעים סביב לברון, עם קווין לאב בסנטר, פשוט בלתי עצירים. מעניין לראות כמה דקות הם יקבלו היום מול קבוצה כמו טורונטו, שאוהבת לשחק עם שני גבוהים מסורתיים ומחלקת את עמדת הסנטר בדרך כלל בין יונאס ואלניוצ’אס ויאקוב פולייטל. חמישיה עם פסקל סיאקאם וסרג’ איבקה ביחד יכולה להיות תשובה מעניינת, אבל יכול להיות שיהיה יותר חכם מצד הקנדים להאט את קצב המשחק.

בשורה התחתונה, זה משחק מאוד חשוב ל-2 הקבוצות. פילדלפיה נושפת בגבה של קליבלנד ויכולה לקחת את המקום השלישי גם ללא ג’ואל אמביד, כשהם בכושר טוב מאוד ועם לוח המשחקים החלש ביותר שנשאר. טורונטו גם לא הבטיחה את המקום הראשון כאשר נותר להם משחק מול בוסטון, קרב ישיר על אותו מקום. זה חשוב ל-2 הקבוצות גם מבחינת הצהרת כוונות של כל אחת מהן – ניצחון על הראשונה במזרח או ניצחון על האיש ששולט בקונפרנס עשור שלם. כשהכסף על השולחן וההגנה של טורונטו נראית ככה, רוב הסיכויים הם שנראה פה סקור גבוה וניצחון של קליבלנד.

02:00-פילדלפיה 76′ (30-46)-ברוקלין נטס (52-25)

המשחקים בשלב הזה של העונה מתחלקים ל-3 קטגוריות: קטגוריה אחת, כמו המשחק מלמעלה, מפגישה בין 2 קבוצות שיש להן על מה לשחק. הקטגוריה השנייה היא בין 2 קבוצות שסיימו את העונה ויש גם משחקים כאלה הערב. השלישית מפגישה בין קבוצה שהמשחק חשוב לה וכזאת שהמשחק לא רלוונטי עבורה. המשחק הזה הוא כזה. ברוקלין לא תעלה לפלייאוף גם השנה, אבל הם לא קבוצה שמוותרת בקלות לאף אחד. הנטס גררו את מיאמי להארכה וניצחו אותה שם והם נותנים פייט, אבל זה היה משחק חריג.

להוציא הניצחון על ההיט, ברוקלין עם 4 ניצחונות מ-14 משחקים מאז הראשון במרץ כשהניצחונות מול שרלוט, ממפיס, דאלאס ואורלנדו, כולן קבוצות תחתית. הנטס פשוט לא טובים מספיק. הם סופגים 114 נקודות למשחק מאז ה-1.3 ולמרות שרונדה הוליס ג’פרסון, כריס לברט וג’ו האריס משחקים נהדר בתקופה הזאת, הם לא קבוצה שיכולה לנצח בקלות קבוצות בכושר טוב.

אין קבוצה בכושר יותר טוב מפילדלפיה. 10 ניצחונות רצופים ו-18 ניצחונות מ-24 המשחקים האחרונים הפכו אותם מקבוצת סף פלייאוף לכזאת שיכולה לסיים במקום השלישי. בתקופה הזאת, גם בלי ג’ואל אמביד, ג’יי ג’יי רדיק, רוברט קובינגטון ודריו סאריץ’ מחוררים סלים ויחד עם בן סימונס והתקפה טובה הם נראים טוב. במשחקים האחרונים בלי אמביד הם המשיכו לנצח, מול יריבות חלשות, והסתדרו נגד ההורנטס גם בלי סאריץ’.

אותו סאריץ’ לא ישחק היום. נגד שרלוט ארסן אליאסובה פתח והיה טוב מאוד, לצד מרקו בלינלי שהיה חם. הערב אפשר לצפות לעוד דקות של אליאסובה, אולי אפילו כסנטר בהרכב נמוך בהתחשב בחולשה של הנטס בצבע, כשאין לברוקלין שחקן ציר משמעותי. יכול להיות שאפילו נראה ניסיונות של בן סימונס כסנטר ליד 4 קלעים (רדיק, בלינלי, קובינגטון ואליאסובה) בניסיון להשיג נקודות.

לסיכום, אני מאמין שנראה משחק קצבי, אבל לא אחד צמוד. בלואו-אאוט מוחץ לטובת פילדלפיה שחייבת פה ניצחון. אין לברוקלין איך לעצור אותם, לא צריך לפרט יותר מדי.

02:30-מיאמי היט (36-41)-אטלנטה הוקס (55-22)

קבוצה אחת חייבת לנצח, אחת רק מחכה לסיום העונה. מיאמי יודעת לבעוט בדלי. הם הפסידו העונה לברוקלין, סקרמנטו (פעמיים) ולאורלנדו, 4 משחקים שהם היו אמורים לנצח. ההתקפה שלהם מאוד השתפרה לאחרונה והם עם 5 ניצחונות ב-8 המשחקים האחרונים, כאשר קלי אוליניק מסיים משחקים עם 17 נקודות, 6 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-25 דקות, ג’יימס ג’ונסון עושה הכל מהכל וגוראן דראגיץ’ מוביל.

אסור להם להפסיד לאטלנטה לפני הפלייאוף. הם יגיעו לשם, כמעט בודאות, אבל יש להם סיכוי למקום השישי. לוותר עליו מול אטלנטה יהיה מיותר. ההוקס בלי דניס שרודר ונהנים מיכולת טובה של טאורן פרינס וג’ון קולינס, אבל עם 4 ניצחונות מ-20 המשחקים האחרונים. הם יכולים להפתיע וניצחו את יוטה (!) ואינדיאנה, אך זה לא משהו סביר. קבוצה לא טובה שחלשה משמעותית ממיאמי בשני צדדי המגרש. זה יהיה משחק צמוד לדעתי, אבל יגמר בניצחון של מיאמי. חובה עבורם.

02:30-ניו יורק ניקס (50-27)-אורלנדו מג’יק (54-22)

אני לא חושב שהמשחק הזה מעניין אתכם יותר מדי ולכן אין סיבה להרחיב עליו בפריוויו של 13 משחקים. 2 הקבוצות לא יעלו לפלייאוף והדברים המעניינים היחידים הם טריי בורק המעולה והשחקנים המבטיחים של אורלנדו. ג’ונתון סימונס התחיל לקלוע ולכן סופסל וזה לא משחק ששווה לקום בשבילו בבוקר, או לבדוק את הבוקס סקור שלו באתר שלנו או באפליקציה של הליגה. ניו יורק טובה יותר ולכן תנצח, אבל זה לא באמת משחק שיעניין מישהו.

03:00-מילווקי באקס (36-41)-בוסטון סלטיקס (23-53)

אחד המפגשים הבולטים של הלילה ופריוויו לסדרת סיבוב ראשון אפשרית. בוסטון באה במצב טוב. קיירי אירווינג, מרקוס סמארט, גורדון היווארד, דניאל ת’ייס ועוד סנטר הם הרכב שיכול לעשות 53 ניצחונות בכל עונה, אבל גם בלעדיהם הסלטיקס מסתדרים מצויין. הקבוצה של סטיבנס, מאמן העונה הבא, עם 6 ניצחונות ברצף כשהם מנצחים בדרך את אוקלהומה, פורטלנד, יוטה וטורונטו.

ההגנה של בוסטון היא השנייה הכי טובה בתקופה הזאת, אחרי ההגנה של יוסטון, ונותנת פייט מלא בכל יום מול יריבות קשוחות. בצד השני של המגרש מרקוס מוריס קולע בכמויות מסחריות (24 נקודות ב-61% מהשדה, 60% מהשלוש ו-96% מהעונשין), ג’ייסון טייטום מצטרף אליו עם 18.2 נקודות ב-53% מהשדה ו-52% מחוץ לקשת וטרי רוזייר מוסיף משחק אול-אוראונד מאוד ורסטילי. אל הורפורד וג’ייסון טייטום מוסיפים הגנה ויש פה חמישייה מאוזנת וטובה מאוד שיכולה לקלוע לא מעט.

ההרכב הזה, בלי ארון ביינס, יזכה ללא מעט דקות מול מילווקי חסרת הבשר בצבע. הבאקס מנסים לפעמים דקות של יאניס כסנטר, הרכב מעניין. ב-6 המשחקים האחרונים ההתקפה של מילווקי טובה מאוד כשיאניס, בלדסו ומידלטון קולעים שלושתם מעל 20 נקודות למשחק. הפריק ובלדסו מוסיפים 5 אסיסטים כל אחד ונראה שלמדו לשחק ביחד. מעניין לראות איך הם יסתדרו מול אותה הגנה של בוסטון.

המצ’-אפ המעניין ביותר הוא מי עוצר את יאניס. האם בוסטון תעדיף להשתמש באל הורפורד המאסיבי, מצ’-אפ הגיוני בהתחשב בזה שיאניס מתפקד כפאוור פורוורד, או בג’יילן בראון המהיר יותר שהתמודד מול לברון במהלך העונה. האפשרות של בראון יכולה להיות יעילה יותר מול שחקן כמו הגריק פריק וזאת שאלת המפתח הערב. ההגנה של הבאקס לא אידיאלית, אבל יש פה משחק מעניין מאוד. לדעתי זה יגמר בהארכה ובניצחון חוץ של בוסטון, במשחק הטוב של הלילה.

03:00-יוסטון רוקטס (15-62)-וושינגטון וויזארדס (35-42)

2 קבוצות באווירת סוף עונה. יוסטון הבטיחה את המאזן הכי טוב בליגה וניגפה מול סן אנטוניו במשחק שהיה מאוד חד צדדי. הם לא צריכים את שאר המשחקים ומבחינת ביתיות אין הבדל בין 15-67 ל-20-62 עבורם. המומנטום כן משפיע לקראת הכניסה לפלייאוף ולכן מייק ד’אנטוני אמר שהוא לא הולך לתת מנוחה לאף אחד. ג’יימס הארדן, כריס פול ושות’ הולכים לשחק עד הפלייאוף. יכול להיות שנראה חלוקת דקות רחבה יותר, אבל הם ישחקו.

וושינגטון כן צריכה כל ניצחון. הם לא רוצים להתקע מול יריבה חזקה יותר בפלייאוף ונאבקים עם מילווקי ומיאמי על המקום השישי. ג’ון וול לאט לאט חוזר ואמור לשחק הערב, אבל בראדלי ביל נראה כאילו הוא זקוק למנוחה וגם אוטו פורטר וקלי אובורה לא קולעים כמו פעם. סקוט ברוקס לא מאמן שמאמין במנוחה או חלוקת דקות ולכן יכול להיות שנראה אותם מקרטעים עד לפלייאוף.

כל זה הופך את המשחק הזה למשחק מאוד מעניין. 2 קבוצות עייפות כשאחת צריכה את הניצחון והשנייה יכולה להסתדר בלעדיו אבל לא רוצה להכנס לרצף הפסדים לפני הפלייאוף. אווירה טיפה מוזרה תהיה הערב בטויטה סנטר. הביתיות של הרוקטס תשחק תפקיד ולדעתי זה יגמר בניצחון של יוסטון, למרות שהוויזארדס צריכים אותו הרבה יותר. משחק שיכול ללכת לכל כיוון.

03:00-שיקגו בולס (51-26)-שרלוט הורנטס (44-34)

משחק לא מעניין בעליל. שיקגו בודקת מה יכול לעבוד וב-5 המשחקים האחרונים נותנת ל-11 שחקנים, בממוצע, 20 דקות למשחק. חלוקת דקות קומוניסטית. אף אחד לא עובר את ה-26.5 בערב. דיוויד נוואבה מעניין, לורי מרקנן קולע וגם נואה וולנה ודנזל ולנטיין יכולים להפוך לשחקנים משמעותיים בעתיד, אבל כרגע זה לא מעניין. הצעירים האלה הצליחו להפתיע את וושינגטון ויכולים לתת פייט לא רע לכל קבוצה.

שרלוט עדיין מתנהגת כמו קבוצת פלייאוף, למרות שהיא לא ככה. לא נותנים דקות מורחבות לצעירים כמו מאליק מונק וכן לקמבה ווקר ודוויט הווארד שנותנים עונות אישיות טובות, אבל ישארו רחוק מהפוסט-סיזן. אני לא רוצה להמשיך לפרט על העונות המאכזבות של ניקולס באטום ומרווין וויליאמס, או על זה שמייקל קיד גילטריסט הוא הבחירה השנייה המאכזבת ביותר מאז מייקל ביזלי, כי זה פשוט לא מעניין. הקבוצה המשעממת שלהם מינתה את מיץ’ קופצ’אק, לשעבר בלייקרס, כג’נרל מנג’ר. יכול להשפיע. הערב הוא לא יעזור כמובן, במשחק שילך לשיקגו.

 

יונתן:

3:00 אוקלהומה סיטי ת’אנדר (33-45) – גולדן סטייט ווריירס (21-56)

 

 

 

זו הפעם השלישית שבה אני כותב על המשחק הזה השנה, והוא תמיד משחק עם פוטנציאל. עם זאת, העוקץ כמובן יוצא ממנו בגלל רשימת הפצועים שארוכה מאורך הגלות בצד של הווריורס.

בת’אנדר עדיין צריכים להבטיח את כרטיס הפלייאוף, כשניצחון היום יכול להוות אבן דרך משמעותית. כמו כן, ראסל ווסטברוק יכול למצוא את עצמו מסיים עונה נוספת עם ממוצא של טריפל דאבל, כשכרגע הוא בחוסר של 17 ריב’. זה אומר, בחישוב פשוט, שהוא צריך 14-15 ריב’ במשחק בכל משחק ב-4 המשחקים שנשארו לת’אנדר. נראה שהגארד מודע לכך, כשבמשחק האחרון הוא לקח 15 כדורים חוזרים.

האם המרדף של ווסטברוק אחרי עונה בממוצע טריפל דאבל יפגע ברעמים? אין לדעת, בעיקר בהתחשב בעובדה שמאזנם של הת’אנדר כשווסטברוק מגיע להישג (טריפל דאבל) – עומד על 4-19.

בצד השני, גם קלי ת’ומפסון וגם קווין דוראנט יכולים למצוא את עצמם על הפארקט בצ’ספיק אנרג’י ארינה, מה שיהפוך את המשחק למעניין יותר. כרגע, מדובר על שלושת השבועות הגרועים ביותר של הווריורס תחת סטיב קר, כשמאזנם עומד על 5-7 מאז ה-9 במארס. סתם בכדי להזכיר, הם הפסידו רק שני משחקים יותר מכך בעונה שלמה לפני שתי עונות.

סביר להניח שהווריורס יוסיפו לעצמם הפסד נוסף, בעיקר בגלל חשיבותו העליונה של המשחק בעבור הת’אנדר. מהצד השני, עם שני הכוכבים חוזרים, יש לווריורס הרבה יותר כוח אש משהיה להם בשבועות האחרונים, בהם הם שיחקו עם כוכב אחד במראה הטוב. נלך על אוקלהומה סיטי, מהסיבות שצוינו בהתחלה. 

 

3:30 דאלאס מאבריקס (54-23) – פורטלנד טרייל בלייזרס (29-48)

באופן מצחיק, תוצאת המשחק הזה חשובה הרבה יותר לדאלאס מאשר לפורטלנד, לפחות מבחינת המיקום. הבלייזרס הבטיחו, פחות או יותר, את המקום ה-3 במערב, כשדרושה הפתעה מאוד גדולה בכדי להזיזם משם. הקבוצה גם הבטיחה באופן רשמי, תיאורטי, מעשי – וכל אופן אחר שתרצו – את הפלייאוף.

זה לא מונע מהבלייזרס להראות את יכולותיה במערב הפרוע, ולא אכפת לה גם לרסק תקוות פלייאוף של קבוצות אחרות אם צריך, על הדרך.

מהצד השני, המאבריקס נמצאים במרוץ עצוב וצמוד על הלוטרי. הפסד היום יקרב אותם לעוד כמה כדורים בהגרלה הממוחשבת, מה שסביר שיקרה בכל מקרה.

כל עוד הכוכבים של פורטלנד לא ינוחו (והם לא צפויים לנוח) זה יהיה ניצחון קל לפורטלנד – סידור שיתאים לשתי הקבוצות. פורטלנד בעזרת מחצית אחת בלבד. 

 

4:00 דנבר נאגטס (35-42) – אינדיאנה פייסרס (31-46)

משחק מאוד משמעותי לשתי הקבוצות. בעבור הנאגטס, כל הפסד מיותר יכול להיות הסיבה שבגללה הם לא יעפילו לפלייאוף. אני מאמין שהקבוצה מודעת לכך, ושני הניצחונות הצמודים מול מילווקי ו-OKC הן עדות לכך. שני הגבוהים של הקבוצה – פול מילסאפ וניקולא יוקיץ’ – מראים רצון רב, כשהם קולעים 60 ביחד בכל אחד מהמשחקים.

למרות זאת, הנאגטס לא תלויים בעצמם כמובן, כשכרגע הם ממוקמים במקום ה-9, במרחק משחק אחד (הפסד וניצחון) מהפליקאנס, מולם, דרך אגב, יש להם יתרון בשובר השיוויון. עם זאת, הלוח של דנבר מלא בקבוצות פלייאוף, שיאבקו על חייהן לא פחות מהקבוצה.

בצד השני, אינדי יכולה להיות מעט יותר רגועה. נראה שאת המקום ה-5 (לפחות) הקבוצה הבטיחה, כשמרבית המלחמה תהיה על יתרון הביתיות בסדרה פוטנציאלית מול פילדלפיה. הקבוצה גם מחזיקה ברצף ניצחונות מרשים ביותר, של 5 ניצ’ רצופים – רובם ככולם מול קבוצות פלייאוף או כאלה השואפות לכך. האם זה יספיק מול הנאגטס, בבית, כשהג’וקיצ’ים עם הגב אל הקיר?

לדעתי, לא. אהמר על דנבר במשחק צמוד. 

 

4:00 יוטה ג’אז (33-44) – לוס אנג’לס לייקרס (43-33)

 

 

אתם יודעים עד כמה צמוד הבית הדרום הצפון מערבי? דנבר, האחרונה, נמצאת במרחק 6 משחקים בלבד מפורטלנד הראשונה, ו-2.5 בלבד מאוקלהומה השנייה. מטורף. יכול להיות, שכל 5 הקבוצות שבבית הזה יעפילו לפלייאוף, במקומות 8,7,6,5 ו-3.

במקום השלישי של הבית, עומדת יוטה. עם ההפרש הקטן שהיא יצרה לעצמה, + לוח משחקים לא כל כך קשה, מקומה של יוטה בפלייאוף נראה כמאוד ריאלי. הם שמטו כמה משחקים באופן מפתיע, אך המומנטום המצויין והיכולת הטובה בחצי השני של העונה עדיין נמצאים.

בצד השני, הלייקרס סיימו את העונה. אם יזרמו חדשות מכיוונם, זה כנראה יהיה בעיקר בגלל אחד ממשפחת “כדור” או מכיוון כוכב כזה או אחר שלכאורה רוצה להגיע ל-LA. הניגון החוזר.

אין לי ספק שהקבוצה שצריכה את הניצחון תיקח אותו. אלא אם יקרה מקרה אטלנטה שוב. אני מאמין שלא. יוטה ב-10. 

 

5:00 פיניקס סאנס (59-19) – סקרמנטו קינגס (53-25)

משחק חלש מאוד, שלשתי הקבוצות יש עניין בעיקר בלהפסיד אותו. הסאנס ללא ספק מחזיקה ביתרון, עם 15 הפסדים רצופים. בנוסף, היא מחזיקה ביתרון עם מאזן עדיף של 59-19, ונראה שאין מי שימנה ממנה להגיע ל-60 המיוחל.

הסאנס תיקח את המשחק הזה. כלומר, תפסיד אותו. 

 

5:30 לוס אנג’לס קליפרס (36-41) – סן אנטוניו ספרס (32-45)

משחק הפוך לחלוטין מזה שבשעה 5. שתי הקבוצות צריכות את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה. בעבור הקליפרס מדובר על סכנת מוות מחנק במקרה של הפסד, כשהוא כנראה יסמל באופן רשמי את סוף הניסיון להגיע לפלייאוף. עם חמישה משחקים בלבד בקופה, כשכולם פרט לאחרון נגד קבוצות פלייאוף, נראה שאם הקליפרס לא תנצח היום, כמו גם בכל אחד מהמשחקים האלו, היא לא תצליח להגיע בכלל לסדרת לארץ המובטחת.

בצד השני, לא הכל פרחים ופרפרים גם כן. הספרס אומנם קצת יותר רגועה, אך היא תשמח לשמור על המקום ה-4. לראשונה זה 20 שנה בערך, לא שקט מבחינה תקשורתית מסביב לארגון, כשהבעיות עם קוואי לאונרד סודקות את הילת המועדון. כמו כן, הפסד אחד מעכשיו עד לסוף העונה והספרס לא תסיים עם 50 ניצחונות, דבר שלא קרה זה 19 שנה. כמו כן, כמובן שסכנת ההדחה ממקומות הפלייאוף עדיין לא ירדה לגמרי מהפרק, לכן גם סאן אנטוניו צריכה את הניצחון עד מאוד.

מבחינת כושר, לוס אנג’לס מגיעה עם שני הפסדים רצופים, שסיבכו אותה עד מאוד בתמונת הפלייאוף. מהצד השני, ס”א מגיעה עם שני ניצחונות רצופים מרשימים ביותר (יוסטון ו-OKC) כשהקבוצה נראית מצוין, בעיקר בהגנה.

צמוד ומותח. סאן אנטוניו, זה ההימור שלי, מה שיוציא באופן סופי את הקליפרס מתמונת הפלייאוף. 

Subscribe
Notify of
269 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
Admin
03/04/2018 19:44:26

אוקלהומה-גולדן סטייט משחק מאוד מעניין, גם דנבר-אינדיאנה. תודה על 6 המשחקים שלך יונתן. בנושא אחר – ת’אבו ספלושה ונרלנס נואל הושעו ל-5 משחקים כל אחד בגלל שימוש במריחואנה. מעניין איך זה ישפיע על יוטה, לדעתי כמעט ולא

אבי
אבי
03/04/2018 20:02:53

ועל דאלאס😂😅?
לדעתי חבל שריק מחק לחלוטין את נואל מהרווציה והחזיר אותו רק בגארבג’ טיים של העונה הוא הרס לו את הקריירה בנבא

JOJOembiid
JOJOembiid
03/04/2018 20:54:33
Reply to  אבי

נואל/הסוכן שלו לקחו הימור ו(כנראה) הפסידו
כשדחו את ההצעה של דאלאס .
נראה שמאז יש דם רע בין המועדון לשחקן .
אפילו שאתה שחקן באיכות של נואל (לדעתי,שחקן הגנה מעולה)
אתה חייב לנהל את הקריירה שלך יותר טוב.

הלוואי ויחזור לפילדלפיה

שמעון
שמעון
03/04/2018 23:22:48
Reply to  JOJOembiid

לא תודה. יש לנו כבר נגר אחד בקבוצה. נואל מוזמן להישאר איפה שהוא רוצה חוץ מפילי

Smiley
Smiley
04/04/2018 2:39:16
Reply to  JOJOembiid

לנואל יש בעיות מחוץ למגרש – שתייה היא אחת מהן

אבי
אבי
03/04/2018 20:03:28

מהרוטציה*

יאיר
יאיר
03/04/2018 20:08:02

אחלה שת”פ רועי ויונתן! נחזיק אצבעות לאינדיאנה

סער ברעם
03/04/2018 20:08:08

אני הייתי שם עין על הקליפרס נגד הספרס. ביג טיים

יאיר
יאיר
03/04/2018 21:32:28

1+

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 20:12:28

דורנט חזר לפני שלושה משחקים תומפסון לפני שניים. יש פציעות חדשות של השניים?

השרת
השרת
03/04/2018 20:14:28

לא

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 20:18:35
Reply to  השרת

אז למה יונתן מתכוון?

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 20:17:06

איגואדלה, לוני, ליביניגסטון, וכספי בחוץ (כמו גם הברור מאליו -מקו וקרי).

עידן עופר
עידן עופר
03/04/2018 20:13:11

תודה חברים, פריוויו מעולה, מקווה שגם המשחקים יהיו כאלו .

השרת
השרת
03/04/2018 20:13:33

תודה על הפרייויו.

הרבה משחקים מעולים.

מגיב(מהמר) חדש, המלצה שלי תהמר על אוקייסי הערב, האינטרס של שתי הקבוצות הוא ניצחון של הרעמים.

סטנלי
סטנלי
03/04/2018 23:35:05
Reply to  השרת

גם אני שמתי

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 20:13:46

לאב בספק להיום גם קורבר. היל עדיין בחוץ.

מתן גילור
03/04/2018 20:56:49

צפי לחזרה של היל?

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 21:10:11

כל משחק זה המשחק הבא.

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 20:23:25

בסלטיקס בנוסף לרשימה ה”רגילה” (הייוורד, אירווינג, סמארט ותיס) גם לרקין בחוץ כשרוזיר הוכרז בספק אבל הוא הצהיר שהוא ישחק.

יונתן .S.
יונתן .S.
03/04/2018 22:26:09

Brace yourself

Weird lineups are coming

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 22:26:51
Reply to  יונתן .S.

בניגוד להרכבים ה”שגרתיים” של השבועות האחרונים?

יונתן .S.
יונתן .S.
03/04/2018 23:01:35

Good point

אבל גם בהם היה שחקן שמוגדר כמוביל כדור.
נראה איסו הפתעה תהיה הפעם מצידו של סטיבנס.

ולדי קוגן
03/04/2018 20:35:16

יום מטורף שיכול להשפיע על הרבה קבוצות.אני מקווה לטוב מול ג”ס

איתן פוק
איתן פוק
03/04/2018 21:43:43

מישהו לינק ליובה ריאל

שמעון
שמעון
03/04/2018 23:20:48

רונלדו גוזם את הדשא עם יובה

דה שוט
דה שוט
03/04/2018 23:43:08
Reply to  שמעון

חחח… מצויין, נתן מספרת כמעט ברמה של זהבי

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
03/04/2018 21:54:00

רעמים לוחמים זה תמיד מעניין ורגשי. לא רואה את דוראנט מוותר על המשחק הזה בקלות. יהיה חם.
יהיה קשה מול הקליפרס, מקווה שננצח.
תודה רבה לצמד על הפריוויו.

גל אל איי
גל אל איי
03/04/2018 22:01:00

הולך הערב לסקר את קליפרס-ספרס בסטייפלס סנטר. בתוכנית לראיונות אם וכאשר: מילוש, גאלו, הלוגו ומאנו. בקשות נוספות יתקבלו בברכה עד 17:00 שעון לוס אנג׳לס

ולדי קוגן
03/04/2018 22:10:15

שאלה לדני גרין-מתי אתה פורש כי אתה כבר לא שייך לענף?

זיו
זיו
03/04/2018 23:15:29

דיפנדר אדיר ושקט

רועי ויינברג
Admin
03/04/2018 22:05:42

רוזייר בחוץ הערב, גם לארקין. מעניין מי ירכז

עידו גילרי
עידו גילרי
03/04/2018 22:07:24

הורפורד

השרת
השרת
04/04/2018 1:00:11

אני בהחלט רואה את זה קורה

Avri
Avri
04/04/2018 1:11:09

Nadav Henefeld

שמעון
שמעון
03/04/2018 22:18:07

הפסדים של לברון ואולדיפו יהיה מבורך. נצחון של פילי יותר מבורך נראה חי ילך צמוד וקשה וננצח בשיניים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
03/04/2018 22:20:50

אין לי ספק יותר שהעניין עם קוואי קשור למשבר נפשי שלו סביב הפציעה.
הוא פשוט כבר לא יודע האם הוא פצוע או בריא ולאיזה רופא להאמין.
הוא בחור רגיש ומופנם מאוד וזה משבר גדול עבורו, אבל כשיחזור יחזור חזק יותר.

זיו
זיו
03/04/2018 23:18:44

לדעתי צודק
אם יעבור את הלחץ הזה בשלום- שנה הבאה יהיה unstoppable

FuckTheRefs
FuckTheRefs
03/04/2018 23:44:10

צודק בהחלט.
הבחור מופנם ורגיש ובנוסף הפציעה (שהחלימה ממזמן לדעתי) השפיעה עליו נפשית.
ועל כל אלה הדוד שלו והסביבה הקרובה כנראה מחרבשים לו את המח .
לדעתי יש מצב שהוא תחת השגחה פסיכיאטרית

יונתן .S.
יונתן .S.
03/04/2018 22:27:16

צפו להרכבים הזויים של בוסטון מול מילווקי הלילה. גם אין רכזים בכלל (5 רכזים ורק קאדים אלן הטו-ווי פלייר זמין) וגם מילווקי היא בעיית מאצ’אפ מהלכת.

דה שוט
דה שוט
03/04/2018 23:45:27

תודה על הפריוויו המעולה, יהיה משחק אש בצ’ספיק.

MBK
MBK
03/04/2018 23:48:46

פריוויו מעולה
לילה של 13 משחקים אחרי לילה של 13 משחקים ומנוחה באמצע
הלילה יראה יותר טוב מגמר המכללות אמש …

FuckTheRefs
FuckTheRefs
03/04/2018 23:51:13

האם הבוסטונים ינצחו גם את המשחק הלילה ללא רוייזיר (בנוסף ללרקין והשאר) .
יהיה מעניין לראות איך יעלו ללא רכז ,לא מין הנמנע שנראה את טייטום “מרכז” בשבילם ולמזלם מוריס משחק בתקופה האחרונה כמו שחקן אולסטאר .
לדעתי הם ינצחו שוב פעם כנגד כל הסיכויים במיוחד אם הם מגיעים צמוד לרגעים האחרונים של המשחק.

התאנדר חייבים ניצחון אך לדעתי ג”ס יתפוצצו עליהם עם חגיגה מצידו של קליי שידפוק 10 שלשות.

הקליפרס עם הקריאה האחרונה לרכבת …כדאי להם לא לפספס אותה

דה שוט
דה שוט
03/04/2018 23:54:09
Reply to  FuckTheRefs

קליי לא יחגוג בלי קרי, קל יחסית להיצמד אליו ואין לו מי שירווח.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 0:05:42
Reply to  דה שוט

נכון שהוא לא הוא בלי קארי אבל תמיד יש פעם ראשונה ואני חושש שזה יבוא על חשבון התאנדר

Berch
Berch
04/04/2018 0:01:26

פרוויו מעולה ללילה מלא משחקים לשובים ומותחים (לשם שינוי).
מחר בבוקר הפלייאוף כבר יראה אחרת….
🙂

אור
אור
04/04/2018 0:44:50

קטע מעניין: מנטליסט ישראלי חזה במדויק את פיינל פור המכללות, הגמר ועוד עבור ESPN

https://www.fromthegrapevine.com/videos/lifestyle/oz-pearlman-villanova-michigan-espn

השרת
השרת
04/04/2018 1:34:35
Reply to  אור

1:36, הוא מרים את המעטפה ומצמיד לחזה, רואים בבירור תנועה לא טבעית. זה כנראה הרגע בו הוא מוציא מהכיס את הפתק שכתב לאחרונה, ואז תוך כדי שהוא מברבר הוא מכניס את הפתק דרך חריץ למעטפה, בפאה התחתונה והמוסתרת. שגיילן ינחש את גרין זה טריק מנטליסטי פשוט יחסית, שילוב של החדרת רעיונות ואילתור על המקום, הרי ברגע שהבין שגיילן בחר שחקן שמתחיל בבי הוא אמר לו לשנות..

בוני
בוני
04/04/2018 1:10:03

סיקור טוב.

אני מוכן להמר שהגולדן יפסידו רק בגלל שהם מעדיפים את יוטה או אורלינס בסיבוב הראשון.

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
04/04/2018 2:51:26
Reply to  בוני

דוראנט לא מגיע לאוק׳ בשביל להפסיד

sad
sad
04/04/2018 1:44:52

יש למישהו קישור לספורט 5 (קליבלנד – טורונטו) ?

raptor
raptor
04/04/2018 2:12:16

http://www.genti.stream/hd1.php

לא ערוץ 5 אבל אחלה איכות

זיו פנמה
זיו פנמה
04/04/2018 2:30:25
Reply to  raptor

תודה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 2:24:16

no way Jose!

חזיר יבלות
חזיר יבלות
04/04/2018 2:26:46

מי זה בכלל ג’ורג’ היל.. אחלה קלדרון שבעולם

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 2:31:10

11נקודות ב-7 דקות. 100% מהשדה!
WTF!

חזיר יבלות
חזיר יבלות
04/04/2018 2:58:05

גם ניהול משחק מושלם

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 2:29:29

סליחה על הפידבק המאוחר אבל זה פריוויו ממש משובח!

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 2:41:53

הדינוזאורים חוזרים לגודלם הטבעי בדיוק בזמן

הסולי
הסולי
04/04/2018 2:54:08

אולי לטורנטו מגיעים הסיוטים עם התקרבות הפלייאוף..

בוני
בוני
04/04/2018 2:56:38

לברון מחיה שחקנים זקנים,חוסה קלדרון נראה כרגע כמו רכז אליט

זיו פנמה
זיו פנמה
04/04/2018 2:57:14

הקאבס נראים בדקות האלה כמו אלופים בפוטנציה: הנעת כדור שוטפת, מגוון קלעים, חיבור..

חזיר יבלות
חזיר יבלות
04/04/2018 2:57:35

חחחח לטאות… אתם יודעים בדיוק איך זה נראה בפלייאוף. תתחילו להתרגל כבר מעכשיו

בוני
בוני
04/04/2018 3:00:22

לברון עוד יהפוך את רודני הוד לאולסטאר לגיטימי רואים שהוא מתחיל ללמוד

יום אחד
יום אחד
04/04/2018 3:07:08

לינק אוק’ מישהו?

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
04/04/2018 3:14:24

זה בדיוק סוג המשחקים שגורמים עדיין לחשוב על כך שהעונה הסדירה של הרפטורס לא יכולה להעיד על הסיכוי שלהם מול קליבלנד בסדרה. ומה גם שלברון עד עכשיו לא מי יודע מה התאמץ המשחק.
וחאלס עם האמירות שלברון עושה את מי שסביבו לשחקן טוב בהרבה – מספרי העונה – מספרים שהשחקנים שסביבו היו עם אותם מספרים פחות או יותר לפני שפגשו ששחקו איתו ואחרי ששחקו איתו המספרים של קיירי וקראודר מספרים את זה למשל בצורה די טובה.
JV הוא השחקן הבעייתי ביותר עבור הקאבס. שנה שעברה היה לו את האחוזים הכי טובים מולם בסדרה וגם את הנט-רייטינג הכי טוב או יותר נכון הכי פחות גרוע. מקווה שהשנה קייסי ישתמש בו יותר בסדרה אפשרית מול הקאבס

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 3:29:20

ראפטורס מאכזבים אותי מאוד

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 3:31:39

רכזבה היא תולדה של ציפיה
כל שנה אנחנו נופלים בפח של השנה-זה-אמיתי ומתבדים.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 3:32:01

*אכזבה

יום אחד
יום אחד
04/04/2018 3:33:18

מנומנם באוקלהומה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 3:40:28

ראיתי עכשיו את אוג’יי מאיו בקהל במילווקי
זהו? גמר את הקריירה? כולה בן 30.

שמעון
שמעון
04/04/2018 6:47:45

הוא מושעה ע”י הליגה עקב הפרה של מדיניות סמים. הוא היה בתוכנית גמילה של הליגה עצמה והפר אותה, מקסימום יעשה עוד איזה סיבובנ עונה הבאה וילך לסין ויעשן שם.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 3:41:54

לברון פשוט התעלל בו בכניסה לסל הזאת

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 3:44:42

דוראנט טוב…

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
04/04/2018 3:52:43

אם ג”ס פוגשים את אוק’ בסיבוב הראשון הם חייבים לחשוב על פתרון לאדאמס – במיוחד לאור ההיעדרות של קרי שמורידה להם יעילות אדירה. אחד הפתרונות הוא לתת לראס להשתולל אבל זה פתרון לא מספיק בטוח מעניין לראות את כסנטר מנסה לשמור אותו או ווסט – כי מג’אבל ומזאזא הוא יעשה קציצות או שזאזא יפצע אותו שזה עוד פתרון לא רע.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 3:53:50

השדרן של קליבלנד בלתי נסבל

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:01:42

!deep in the tube

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 3:58:16

סמית מטומטם עם תעודות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 3:59:49

ריאל ובאיירן כבר נצחו.
מה נשאר? בוסטון? עכשיו בלי רוזייר ולארקין?
אולי יביאו פה את השרת מהופס לרכז?
אם סקוטי מהאנטרפרייז ישגר אותי למילוקי אני מוכן לרכז מה שנשאר במחצית השנייה…
לא ייאמן שיש צאנס לקחת מקום ראשון מטורונטו ולסטיבנס אין כמעט עם מי לשחק….

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 4:02:39

לברון בלתי עציר

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 4:05:19

רוברט דאוני ג’וניור או לברון ג’יימס,מי הוא האיירון מן האמיתי?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:09:44
Reply to  FuckTheRefs

לברון….
הפליאוף כבר באופק
הרים לו את הדופק….
מחייך הוא לשמיים
אקרע את טורונטו כמו סכין במים
חרזן אני מגן עדן
בשרותים צולל כמו אבן…

שמעון
שמעון
04/04/2018 6:49:13

חח, אמרתי בעבר השירידים של הראפטורים המעוכים שנמחצו למוות ע”י הגודזילה ישארו לעוד 5,000 שנה באייר קנדה סנטר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/04/2018 7:51:58
Reply to  שמעון

אז אתה אומר שלאורי רוזן עושים במכנסיים?
אני צריך לראות איך הם יהיו בפליאוף בשביל להסכים אתך בעניין….

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:07:25

הורפורד משחק רע, אני לא מופתע. הוא לא מתמודד עם יאניס.
טוב שהמהלך האחרון היה דאבל אפ עם בראון שהביא לחטיפה ולבאזר ביטר של הקוקי רוקי טייטום. איך בוסטון יצמצמו אם אין בכלל רכז אמיתי על המגרש? מטורף לגמרי. ההזדמנות לבוא בחמישי לשחק על כל הקופה בטורונטו מתנדפת….

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 4:08:39

אני מצפה מגולדן לעשות הכל כדי להפסיד את המשחק הזה.

זה יהיה מטומטם ברמות היסטוריות לצאת מהצ’ספיק עם ניצחון.

כרגע הם לא בכיוון..

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:11:36

למה ממזר?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 4:20:14

למנוע התנגשות בסיבוב הראשון,
ולהשאיר אותם על המסלול של הטילים.

לגבי המקום השני הכללי – לגולדן אין בעיה עם יתרון ביתיות קנדי.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:26:53

למנוע התנגשות בסיבוב הראשון בין מי למי?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 4:30:34

גולדן – אוק’

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:50:00

אוקיי
לא נראה לי שהם צריכים לחשוש מזה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 4:11:20

אוק’ – גולדן

http://buffstreamz.com/watch/nba-17.php

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:27:27

תודה למצבר של סטוקטון
צ’ארג דה באטרי

חזיר יבלות
חזיר יבלות
04/04/2018 4:15:48

חחחח קיי די עושה משמנמלו מרשמלו… מה לעזאזאל חשבו באוקייסי כשהחתימו את החרא הזה

זיו פנמה
זיו פנמה
04/04/2018 4:16:06

הווריטירס נראים מצוין הערב כקבוצה

דוראנט בראש וכל היתר בעקבותיו

מרשים

(לפחות מחצית ראשונה..)

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:16:46

וואו

לברון בא עכשיו בטענות לצוות האימון ובצדק….
איך מאבדים כזה פער ב20 שניות?

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 4:17:35

חוץ מראסל אף אחד לא הגיע. אה כן, לדוראנט יש 24 נק והוא עדיין לא מזיע

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 4:19:08

האטריה דוראנט יותר מידי לכרמלו,כל התקפה הוא מפרפר אותו

יום אחד
יום אחד
04/04/2018 4:22:02

לילה טוב מאוקלהומה משחק בחצי הילוך
אס”ק לא ברור למה
לא ברור הסיפור של אוקלהומה השנה

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 4:26:29
Reply to  יום אחד

לא הצליחו לייצר רצף נצחונות משמעותי שייתן להם ביטחון ויחבר את הקבוצה. הרבה מאוד הפסדים טיפשיים ומיותרים, הרבה חדשים, שפת גוף לא טובה, הרבה אדישות. נקווה שיבוא שינוי בפלייאוף

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 4:25:10

בילי,אולי תנסה את פטרסון או גראנט על הקאפ-קייק?
כרמלו לא יכול עליו…זה מביך לראות את זה

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 4:27:15
Reply to  FuckTheRefs

הוא טחן את כולם, ג׳ורג׳ גם חטף ממנו ברבע 1

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:25:58

מתי אקבל ממונרו משחק של 27 נקודות ו 15 ריבאונד?

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 4:28:19

בחיים הקודמים (לפחות ריאל ובאיירן ניצחו 😃 מכבי תחכה לשנה הבאה 😩)

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
04/04/2018 7:56:08
Reply to  דה שוט

גועל נפש איך שמ(קקי) מתפרקת בפליאוף הזה.
אני כמעט רוצה שביתר יקחו השנה דאבל, טאביב ימכור ביוקר לגולהאר שחקנים ויביא שוב אלמונים שניים בחצי שקל לעשות עוד קופה בשנה הבאה חחחחח. לפחות באיירן ורונאלדו לא הכזיבו.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:28:45

מיאמי בפיגור 5 מול אטלנטה עם 8 לסוף

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:30:44

באחד על אחד יאניס לא רואה את הורפורד ממטר….
הורפורד אוויר. כבר עדיף שיחכה לו בצבע כי בטיול הוא עובר אותו ביט ביט…..

trusttheprocess
trusttheprocess
04/04/2018 4:31:25

נצחון 11 רצוף

בלי אמביד
בלי סאריץ’

נו פרובלם 27 הפרש כשבן סימונס יושב לנוח מאמצע הרבע השלישי

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 4:40:52

ראסל בקבלת החלטות רעה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 4:42:17

התאנדר קבוצה כלכך אדישה שזה נראה בכוונה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:45:51

הסיכוי לעבור את טורונטו בורח לסלטיקס מהידיים.
האם יצליחו לחזור ברבע האחרון? אם אני סטיבנס הייתי מספר להם שהרפטורס שפכו לאגר מול לברון ושיש שוב צ’אנס למקום הראשון…. רק שלא נפגיש את לברון בחצי גמר.

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:46:13

תאנדר קרובים לניצחון

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:50:12
Reply to  סטנלי

רק 5 וכדור ביד

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:51:12
Reply to  סטנלי

3

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:51:47

הטויוטה סנטר זה סוג של בית מטבחיים השנה

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:52:50

מלו חזק חזק

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:54:59

2 נקודות אבל נראה שיפסידו בשניה האחרונה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:55:25

כספי או קוק? מממ

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 4:56:28

rabbi cook made 2

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 4:57:06

מלו עם 10 ברבע, ראס החזיר את אוק לחיים (וכאן ממשיכים לקלל אותו)

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 4:57:54

אח, כמה טוב שיש ראס….
איזו שלשה חלקלקלקה 🙂

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 4:59:04

רק לא פציעה של אדמס אלוהים…

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 5:01:22

ניתן לכם להמשיך לעשות את העבודה

יום אחד
יום אחד
04/04/2018 5:01:38

1000+

יום אחד
יום אחד
04/04/2018 5:04:30

ראס זה אמא שלו היתה כתומה אבא שלו היה עגול וגוץ יצא ראסל הכדור הכתום !חיית טבע בעולם הכדורסל!

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 5:06:09

מה יהיה עם KG בקיץ? האם עדיין ישים הודיז’?
לא יהיה לו חם?
זהו הבננו את הפואנטה עם הקפישון בפינת הראש אפשר לעבור לגימיק הבא…

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 5:06:13

שארלוט נקודה!!

no funny shtuff
no funny shtuff
04/04/2018 5:08:55

דריימונד גרין- מאולסטאר לחוסר קשר לענף בחצי עונה..

זיו פנמה
זיו פנמה
04/04/2018 6:47:12

קשקשן

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 5:12:15

גיילן בראון לגמרי לא בפוקוס בעשר הדקות האחרונות. בוסטון יפסידו הליילה. אין להם מי שיעצור את הפריק ולא מצליחים לקלוע מה שבדרך כלל נכנס. האחוזים מהעונשין מחרידים. לא ברור איך שוטר כמו בראון מחטיא כמו טירון מהקו… היום לבוסטון חסר הגרוש ללירה נקודה! כל פעם מתקרבים ובועטים בדלי.

סומסום
סומסום
04/04/2018 5:14:16

שיקגו מבטיחים לקאבס בחירת דראפט גבוהה

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 5:16:22

עכשיו טייטום נדבק במגפת ההחמצות מהקו. לסלטיקס אין מוג’ו במשחק הזה נקודה. חסר להם טרי רוזייר. מה שווה שהושבת את רוזייר ולארקין בחוץ בשביל לקבל אותם טריים לטורונטו אם תפסיד את המשחק הזה?

.
.
04/04/2018 5:20:16

הקלידו את התגובה כאן…

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 5:22:15

פול גורג חלש ביותר

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 5:22:58
Reply to  FuckTheRefs

אבל זה “באשמת” ראס

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
04/04/2018 5:26:14
Reply to  FuckTheRefs

ראס אשם בהכל גם בהתחממות הגלובאלית…

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 5:24:55

הארכה??

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 5:26:21

הבלייזרס בפיגור מול דאלאס לאורך כל המשחק

IDO
IDO
04/04/2018 5:27:23

GR8 GAME IN OKC

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 5:27:38

סיכוי להארכה גם לפני ניצחון הספרס

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 5:28:23

כשראס קולע את הזריקות האלה אין יותר מדי מה לעשות נגדו

סומסום
סומסום
04/04/2018 5:32:32

גולדן מתעקשים לנצח את המשחק שהכי כדאי להם להפסיד, כנראה רוצים את ראס בסיבוב ראשון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 5:33:00

בחיי שאני לא מבין מה גולדן חוגגים..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 5:34:36

במקרה הטוב עוד עלולים להעיף את אוק’ מהפלייאוף, במקום לתקוע אותם לרוקטס בסיבוב השני, ולתת להן להתכתש.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 5:33:03

מישהו מהמר שכספי ממשיך לפלייאוף?

Ghost Rider
Ghost Rider
04/04/2018 5:33:05

משחק מצוין, אבל נראה לי שגולדן סטייט יקחו.

סומסום
סומסום
04/04/2018 5:38:41

קליר פאת’ על קוק. שופטים פחדנים. הכשיל אותו בדרך לסל

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 5:39:14

איזה איבוד של דוראנט

שמעון
שמעון
04/04/2018 5:39:25

חח בילי הטיפש באמת שם את כרמלו על דוראנט?? איזה אפסים אוק מפסידים לגולדן בחימום שרירים בלי קרי חח. גורג כבר מזמן עם הראש בתחת של לברון באל איי. הארדן לא נח וכנראה ישחיל את אוק גם ביום ו. לברון לא מפסיד באסה לפילי חח מי שבונה על טורנטו חי בסרט אלו השיעולים של לאורי ודרוזן לפני ההיחנקות בפלייאוף

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 5:40:14

COOK > CHEF

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 5:41:18

הפאול הזה היה טעות
יכלו להשיג 5 שניות

שמעון
שמעון
04/04/2018 5:43:16

לפחות אולי ראס יחלץ טריפל דאבל מהעונה הזאת יהיה הישג היסטורי במישור האישי. 16 ריב נקודות האור היחידה מהמשחק הזה. יאללה שיהיה גולדן אוק בסיבוב הראשון

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 5:44:50

9 מ35 (3 מ18 ל3) לכרמלו וגורג ….”ראס עם החלטות וזריקות נוראיות הרס את המשחק”

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 5:50:11

אוק עוד ימצאו עצמם מחוץ לפלייאוף. אני עם שמעון – ג׳ורג׳ אשם בהכל! שפת הגוף שלו נוראית כל השנה, מכדרר ומאבד, מוסר מאחורי הגב, אדיש לחלוטין. כרמלו קיבל נאחס מכל ההייטרים כאן באתר אבל לפחות הוא בא לעבוד, לא ויתר על זריקות ונתן רבע שלישי מצויין. אני משאיר אותו ומעיף את ג׳ורג׳ עם האטיטיוד שלו. אדאמס קיבל בית ספר מהגבוהים המחליפים של ג״ס והספסל של אוק זה בדיחה עצובה. נשאר רק ראסל המסכן שצריך לשחק לבד נגד העולם. בלעדיו היה כאן הערב 20 הפרש. הצליחו להפסיד בבית לקבוצה של שחקן וחצי. אני בדיכאון, לא נורא, נעיף את יוסטון ממקום 8 😃😩😭😂

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 5:53:27
Reply to  דה שוט

מי החצי?

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 5:57:24

קליי. התקשה מאוד בחצי השני (עדיין משחק טוב מאוד שלו)

שמעון
שמעון
04/04/2018 5:56:38
Reply to  דה שוט

פול גורג מאז האולסטאר מחריד ברמות הגנתית והתקפית קולע באחוזי לונזו בול ושומר עם העיניים. אחד הסיבות לשקיעתה של אוק. בלעדיו בכושר שיא אוק זה הקבוצה של שנה שעברה עם ראסל ונגרים ואדמס משופר

דה שוט
דה שוט
04/04/2018 6:00:39
Reply to  שמעון

הבעייה שהוא מזיק כי הוא משרה אווירת נכאים עם פרצוף התשעה באב שלו. הוא בעולם משל עצמו, משחק בשביל עצמו. כרמלו לפחות נותן תחת, מנסה להשתלב.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:03:07
Reply to  דה שוט

לשם שינוי אני איתך לגבי כרמלו ,לפחות הוא מתאמץ בהגנה (שומו שמים)
הרוח של גורג נמצאת בLA מהאולסטאר ומה שאנו רואים כרגע זה רק גופה מהלכת.
האדישות שלו מגעילה אותי ,הנסיונות למסור מאחרי הגב מחליאה …הוא פשוט לא משדר שום דבר ממה שראינו לפני האולסטאר ואני מריח משהו שהתבשל עם מג’יק אז בשבוע בLA .
ורואים את ההגנה “הגדולה” שלו כאשר אין רוברסון שיחפה עליו.

מצידי שיבעטו בו כבר מחר ל-לה לה לנד.

אני לא חושב שהם יתאפסו בפליאוף,יותר מידי ראיות ועובדות שמקשות עלי לראות אותם עוברים סיבוב גם מול קבוצות שאינן יוסטון וג”ס

שמעון
שמעון
04/04/2018 5:53:00

זהו גולדן חיממו שרירים. יחממו גם משחק הבא ואז דוראנט קליי וגרין “יפצעו” עד הפלייאוף כמו שאמרתי. אוק אכלה אותה כי גולדן באה נגדה במצב הכי לא טוב אחרי מנוחה ולפני עוד מנוחה שהיו צריכים חימום שרירים במקום לקבלצאת לוני ומקאו וזאזא וקוק. אם הארדן לא ינוח אוק תפסיד גם ביום ו כנראה. קבוצה פשוט פח עם מאמן כשלון טוטאלי שאפילו לברון מאמן טוב ממנו. אני עוד האמנתי בבילי אבל הכשלון שלו תלוי על הקיר כל העונה. לאא יהיה שונה בפלייאוף. אוק יכולה לעבור מקסימום את יוטה. יאללה דנבר תכנסו לפלייאוף במקום מיני.

שמעון
שמעון
04/04/2018 6:01:31

יותר גרוע הוא שאני רואה רכז על כמו ראסל ואין בכלל תנועה באוק של שחקנים כולם עומדים ומסתכלים וזורקים לפי התור שרק אדמס וגראנט נעים. בילי צריך לראות קלטות של ברט בראון לראות את התנועה בפילי שכל הקבוצה נעה נון סטופ ועושה סחרחורות ליריבה אין חיתוכים אין כלום באוק. פשוט שחקנים שזורקים בתורות. עם רכז מהיר כמומראס שחותך הגנה כמו חמאה תנועה כזו יכולה להשמיד יריבות. זה כשלון מהדהד של מאמן

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 6:05:08
Reply to  שמעון

שנה הבאה פרסטי יביא את אולדיפו, סבוניס, וקאנטר
כדי שיהיה לראס עם מי לשחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:08:41

1000000+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:09:56

מה שהם באמת צריכים זה כוכב עם מנטליות שמתאימה לראס כמו דוראנט למשל

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 6:21:27

כוכב עם מנטליות כמו של דוראנט עולה על המטוס לסאן פרנסיסקו בהזדמנות הראשונה.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:20:40

האמת שהם עדיפים על הסחורה הסרוחה הזו שההחליפו אותם

שמעון
שמעון
04/04/2018 6:24:11

סבוניס וקנטר נגרים גם היום. אולדיפו במקרה הטוב זה פול גורג

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:25:40
Reply to  שמעון

אני יודע אני סתם מתוסכל ומברבר שטויות

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:04:46

ספרס שוחטים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:05:19

השחיטה של הספרס נראית בערך ככה:

https://www.youtube.com/watch?v=l4UFQWKjy_I

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:08:08

פורבס חזר מהמתים!
בקרוב ברטנס יקום מהקבר!
הנייט קינג הולך להפיל את החומה, רק צריך להשיג דרקון

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:10:25

קליפרס אומרים ביי ביי לפלייאוף

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:12:17

הספרס עם שחקני ליגה למקומות עבודה וגיל הזהב מפרקים את הקליפרס

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:13:39
Reply to  FuckTheRefs

קבוצה מחוברת דווקא

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:14:00

הרגע הזה שהתאנדר תלויים בליקרס

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:17:44

אולי מכבי יעשו עליה למריאנוביץ’?

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:27:59
Reply to  סטנלי

הוא הורס להם הכלללל

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:24:48

אחרי הניצחונות של דנבר ויוטה הקבוצה המטומטמת הזו שנקראת התאנדר רחוקה 2 משחקים מהמקום התשיעי!
בושות בושות בושות בושות

Benjo
04/04/2018 7:36:08
Reply to  FuckTheRefs

לא לדאוג. כרגע מה שחשוב לכל מי שעוסק ב OKC ולכל מי שהקבוצה הזאת יקרה לו זה הטריפל דאבל של ראסל!! והיום המטרה הושגה בגדול 16 ריבאונדים. זה כל מה שחשוב אם עוד לא קלטת. השאר לא חשוב.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:28:39

אני בטוח שראיתי לרגע את דאנקן על המגרש

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:30:38

הההההההההנננננננננפפפפפפפפפללללללללדדדדדדד!!!

Smiley
Smiley
04/04/2018 6:31:33

קייל אנדרסון שחקן אדיר. אם הייתה לו אתלטיות של שחקן NBA נורמלי הוא כבר היה אול-סטאר

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:36:14
Reply to  Smiley

כבר אמרתי בעבר, עם מהירות, קפיצה וקליעה הא השחקן המושלם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
04/04/2018 6:38:25
Reply to  Smiley

אם הייתה לו אתלטיות של שחקן נורמלי הוא היה שחקן נורמלי.

האיטיות זה האדג’ שלו.
כשכולם עסוקים בלנחות מהניסיון חסימה, הוא עולה בקשר לקבל אישור המראה ממגדל פיקוח אפוף תדריי תחנות רדיו פיראטיות.

סוג של הארדן ללא אשראי משרוקיות.

Smiley
Smiley
04/04/2018 6:41:20

הארדן הוא יוסיין בולט לידו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:32:39

הספרס חותכים ב”הגנת” הקליפרס כמו סכין חלודה בלי ידית בחמאה ביום חם

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 6:35:59

יש סיכוי קלוש שיעקפו את פורטלנד

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:34:16

הספרס משחקים כ”כ יפה שזה משהו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:34:54

הלו קליפרס! חשבתי שסגרנו בלי מתפרצות או משהו שמערב ריצה

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:35:32

הם רוצים להפסיד בפחות מ20 בגלל זה..

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:37:40
Reply to  סטנלי

לא לעניין. סגרנו מראש חוקי ספרס.

Benjo
04/04/2018 6:36:24

בתור אחד שרואה את פיניקס כרגע (גיא אתה לא לבד) אז לדעתי ג’וש ג’קסון תיכף יפצע כי לא עזרו לפיניקס ההשבתה של בוקר צ’נדלר וורן. הילד פנומן כמו שחשבתי עליו מהרגע שראיתי אותו. לקח לו קצת זמן לצאת מהביצה (וגם אין בוקר שגונב תהצגה לעצמו אז הוא מראה מה הוא שווה) .23 נקודות במחצית הראשונה ועוד לא הסתיים.
תיכף יפצע כאמור. פיניקס רוצה את איטון .

גיא הרשע
גיא הרשע
04/04/2018 6:41:27
Reply to  Benjo

הגורל שלנו חתום.
אנחנו נסיים את העונה עם המאזן הגרוע בליגה, ו-“נזכה” בבחירה השלישית בדראפט, אז נבחר את באגלי, שיתברר כ-“ביזלי 2.0”.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 6:59:01

100+

לא ידעתי שהגישה הדטרמיניסטית בפסיכולוגיה פותחה ע”י אוהדי פיניקס… תודה על החידוש

Benjo
04/04/2018 7:04:35

חחחחח איזו השלמה עם המציאות הכואבת של אוהד מיוסר. ללא ספק התרחיש שלך הוא התרחיש הריאלי.
תיכף ג’קסון נפצע. שניה.

Benjo
04/04/2018 7:30:43
Reply to  Benjo

אסון בפיניקס. ניצחו. אפילו שנתנו למלכות 2 הזדמנויות לשלשות לשוויון ב 5 שניות האחרונות. העניין הוא שהמלכים הם מקסימום קווינס וגם זה בלחץ.

גיא הרשע
גיא הרשע
04/04/2018 7:44:32
Reply to  Benjo

גם אחרי הניצחון הלילה, יש לנו ניצחון פחות מלממפיס.
3 משחקים נותרו לנו –
גולדן סטייט והפליקנס בבית, דאלאס בחוץ.
אנחנו לא מנצחים שוב השנה.

Wave bull bul
Wave bull bul
04/04/2018 6:37:52

אווירת נכאים בסטייפלס
הקליפ רב משחקים כמו בלון שהתפוצץ
רוד גיי נהדר
דור נותן דקות יקרות לבובאן כי דיאנדרה נראה בעולם אחר
לפחות המעודדות בפסקי הזמן שוות

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:40:11
Reply to  Wave bull bul

נראה אם אני קולע בול

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:41:06
Reply to  סטנלי

הקליפרס מצמקים למחצית וחוטפים על הראש במחצית השניה.
עם או בלי הבובה הזאת..

Wave bull bul
Wave bull bul
04/04/2018 6:39:59

והופס – הקליפס ב13-0 ראן

סטנלי
סטנלי
04/04/2018 6:45:33
Reply to  Wave bull bul

אני גם מתפלל שיצליחו להחזיק מעמד אבל עם ההגנה והבלוקים שהם חוטפים והתקיעה בהתקפה זה קשה מאוד אבל אולי נעשה זאת

Smiley
Smiley
04/04/2018 6:44:32

רודי גיי צריך לקחת על עצמו קצת יותר

IDO
IDO
04/04/2018 6:49:03

LINK >>??

Smiley
Smiley
04/04/2018 6:55:49
Reply to  IDO
אופיר
אופיר
04/04/2018 7:18:21

הכל חארטה
יאלה גולדן יוסטון 1:4 ונסגור ענין

Smiley
Smiley
04/04/2018 7:20:40

איזה כדור של מאנו

Smiley
Smiley
04/04/2018 7:38:16

פורבס הוצא מהנפתלין למשחק מצויין

מירו
מירו
04/04/2018 7:42:33

לינק אחר

Smiley
Smiley
04/04/2018 7:46:24
Reply to  מירו
גיא הרשע
גיא הרשע
04/04/2018 7:48:15

אם כל הכבוד למשחק בין הקליפרס לספרס,
זה המאבק מאחורי הקלעים שבאמת מרתק –
פופ הנקרומנסר במאבקו העיקש בקללת האשך.

שמעון
שמעון
04/04/2018 7:51:13

לואיס וויליאמס בייבי תחזירו אותו הביתה לפילי

Smiley
Smiley
04/04/2018 7:52:54

זה תרגיל לעבור לאזורית של הספרס

Smiley
Smiley
04/04/2018 7:53:31
Reply to  Smiley

הקליפרס לא הבינו מה לעשות מול האזורית

שמעון
שמעון
04/04/2018 7:53:10

פטי מילס בייבי איזה צאקה סוגר סיפור, הארל לא ידע מה לעשות עם הכדור מטר מהסל

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 7:53:27

מיילס בשלושה חשובה

יאיר
יאיר
04/04/2018 7:57:20

תעצרו את הכל – פיניקס ניצחה!!

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:07:06
Reply to  יאיר

חחחח
הרגת אותי

שמעון
שמעון
04/04/2018 7:57:25

למה הכדור הולך במאני טיים להארל שידוע מה יקרה ולא לסוויט לו? למה אוסטין ריברס במגרש? למי הפתרונות?

שמעון
שמעון
04/04/2018 7:59:16

למרקוס מבטיח מקומו בחמישיית העונה השנייה (דוראנט ולברון עדיין גדולים עליו לצערי.

Ip
Ip
04/04/2018 7:59:23

מי היה מאמין שאולדרידג’ יסחב ככה קבוצה על הכתפיים. פופוביץ מפריח את השממה

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:03:35
Reply to  Ip

אולדריג’ תמיד היה תותח אבל שאתה שם אותו תחת פופ אתה מקבל את הכי טוב שלו, ככה זה שיש מאמן תותח (מהבודדים בליגה) ולא רק כשרון.

זה מה שחסר לראסל לדוגמא. אולדריג היה מעמיד אותם סטטיסטיקות גם בפורטלנד, פשוט המאמנים שם היו חרפה ולא סחטו את הכשרון עד הסוף.

שים למשל את ראסל בספרס ותראה איך הוא מביא אליפות עם מאמן נכון שיודע לארגן את הקבוצה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 8:02:11

למרקוס נפלא העונה אולסטאר הרבה יותר מוצדק מהבחירה של גרין

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:04:30

חחחח גרין, אני לא מפסיק לצחוק על זה, גם בעונה שעברה עלאק שחקן ההגנה של העונה.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:05:56

אולדרידג’
איזה סל חשוב

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:06:49

למרקוס אונס את הקליפרס ללא רחם, דוק הטמבל כמובן לא שוקל בכלל להפריע לו ולקחת את הזריקות שלו בנוחות

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:06:01

סוויט לוווווו ביבי

D-Wade
D-Wade
04/04/2018 8:08:29

יאללה, מיאמי בפלייאוף, השאלה מאיזה מקום. מבין בוסטון, טורונטו והקאבס, נראה לי שהכי כדאי לפגוש את הראפטורס.

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:09:02

עיני רואות טוב וסוויט לו לא על המגרש דקה לסוף?? והכדור של ריברס הטמבל מגיע לדיאנדרה הנגר שמאבד אותו? פאקן דוק ריברס אחד המאמנים הגרועים בליגה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:10:14

פאטי!!!!

Smiley
Smiley
04/04/2018 8:11:11

פאטי מילס מחפר על האיבוד של אנדרסון וההחטאה לבד של גרין

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:11:39

איזה משחק חולני סוויט לו לא נורמלי תביאו אותו לפילי לפלייאוף ואנחנו לוקחים את המזרח. פטי פאקן מילס תוקע דאגר מה-3 יאללה

גיא הרשע
גיא הרשע
04/04/2018 8:12:53

שום דבר לא מנצח את קללת האשך!

ברוך רובין
ברוך רובין
04/04/2018 8:13:30

איזה שלושה

Smiley
Smiley
04/04/2018 8:13:41

ריברס השליך לבנים כל המשחק אבל דפק 2 שלשות חשובות ברבע הרביעי

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:13:45

פאק! זה נראה כמו הפסד

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:14:49

גם עם ההילוך החוזר אין סיכוי לדעת של מי הכדור שניהם נגעו יחד חולנייי

Smiley
Smiley
04/04/2018 8:16:43

לו וויליאמס פשוט רוצח בדם קר

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:20:53

ראיתם עבירה על האריס?

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:27:20

כן נתן לו מכה ביד ותפס לו את היד ראו מהזווית למעלה, היא עבירה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:21:58

מאנו דרך על הקו
איזה באסה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:23:02

בעצם, לא בטוח

סומסום
סומסום
04/04/2018 8:22:58

חחחחחחחחחחח

no funny shtuff
no funny shtuff
04/04/2018 8:23:45

הפסד מבאס של הספרס

Smiley
Smiley
04/04/2018 8:23:47

יפה שהקליפרס התליחו לעקוץ פה ניצחון.

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:24:25

זהו. רצף ה-50 ניצחונות בעונה נשבר רשמית.

Ata98
Ata98
04/04/2018 8:25:05

הספרס פשוט פוצצו את זה

Smiley
Smiley
04/04/2018 8:25:18

הקליפרס התעוררו ברבע הרביעי ל-41 נקודות וקליעות קלאץ חשובות.
דווקא הספרס בטעויות טפשיות והחטאות בסוף

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:26:31

סוויט לו השמיד את הספרס לבד היום איזה ווינר (שכחתי לבדוק אותו במחקר הקלאץ שלי רבאק!), הוא כבר שנים שם צאקות.
לספרס אין כשרון, חוץ מלמרקוס זה נגרים לוחמים שפופ מוציא 300 אחוז מהם אבל לא יספיק לכלום בפלייאוף למעט מול יוטה שגם נגרים אל תתלהבו מיוטה

שי אבן צור
שי אבן צור
04/04/2018 8:28:40
Reply to  שמעון

ראית מה נהיה מרוביו בגירסא היוטאית שלו?

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:34:32

רוביו נהיה חולני שאני תופס את הראש ומחכה שיגמר אבל חסר שם כשרון רוביו ומיצל חמודים אבל נופלים מול כל צמד גארדים מקבוצות הפלייאוף למעט הספרס. פייבורס ואינגלס לא שחקנים שיעשו יותר מידי כי פשוט אין כשרון, כנל גובר במשחק ההתקפה והספסל חלש, מכל קבוצות הפלייאוף הם נ”א והספרס הכי חלשים על הנייר. בספרס יש את פופ, בנא יש את הגבה, להם אין פיגורה בלבל הזה, מה שכן נ”א קבוצה יותר רכה מהם. מה שבטו שנ”א יקבלו סוויפ לא משנה ממי.

אני ככ רוצה את גאמל מורי בפלייאוף, הם צעירים רעבים ויכולים להילחם יפה ןלגרור למשחקים צמודים, הרבה יותר מוכשרים טובים ומלהיבים מיוטה, מיני, נ”א

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 8:28:47

כל הכבוד לקליפרס הפצועים ששומרים סיכוי לפליאוף
ריברס ופופ מוציאים מים מהסלע העונה יחד עם סטיבנס

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:36:54
Reply to  FuckTheRefs

מה ריברס מוציא? יש לו קבוצת כוןכבים

לו וויל, ברדלי ביל (היה פצוע בסדר), גלינארי, האריס, דיאנדרה, זו קבוצת פלייאוף, הרבה יותר טובים על הנייר מהספרס, נ”א, דנבר, יוטה, וברמה של פורטלנד.

הכשלונות הגדולים מריברס זה תיבודו ודונובן

MBK
MBK
04/04/2018 8:40:22
Reply to  שמעון

ממש לא מדויק
העונה לקליפרס הייתה מכת פציעות מטורפת ריברס היה בסדר גמור העונה
ממש לא המאמן הכושל ביותר

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:52:05
Reply to  MBK

נכון היה פציעות אבל גם שהיה בריאות הוא בעיקר הפסיד, יש לו קבוצה נהדרת, מבחינתי הוא אכזבה עצומה אבל אם יגיע לפלייאוף אז יכפר על זה.

MBK
MBK
04/04/2018 9:08:30
Reply to  שמעון

אני חושב שריברס הוא ה-בעיה של הקליפרס בשנים האחרונות
דווקא בעונה הנוכחית הוא מוציא את המקסימום מהקבוצה

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 8:46:49
Reply to  שמעון

קבוצת כוכבים???
אין שם אולסטאר אחד,בראדלי שיחק אולי משחק וחצי ,הרכז המגן הכי טוב שלהם גמר את העונה לפני שהתחילה (בברלי ובארדלי בריאים הם צמד הגנה לדעתי בטופ).
בנוסף לכל בלגן הטריידים שגם משפיע..
לפעמים אני מתקשה להבין אותך

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:55:57
Reply to  FuckTheRefs

נכון אין אולסטאר אבל יש מלא שחקנים טובים. טוביאס האריס וגלינארי הרבה יותר אולסטארים מדריימונד גרין.

יש את לואיס וויליאמס שבהחלט אולסטאר העונה (אם היה משחק במזרח, הגארדים במערב זה פסיכי). אלו 3 שחקנים קלעים, טכנים וסופר איכותיים (לא רוצה לספר לך מה פופ היה מפיק מהם).

הארל לא רע, דיאנדרה שומר מעולה ונגר התקפי, בברלי וברדלי שומרים מעולים אבל לא שיחקו כל העונה אז נרד פחות על דוק.

אוסטין ריברס שחקן לא רע בכלל ומוכשר יותר מכל הגארדים של הספרס למשל

יש לו קבוצה פנטסטית שהם בריאים אמורים להילחם על מקום 2 במערב יחד עם יוסטון ואוק ומיני מבחינת איכות שחקנים.

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 9:13:26
Reply to  שמעון

גלינארי שיחק 21 משחקים
פתאום ריברס הבן מצוין בעינך ?
כאשר בקבוצה השחקן הטוב ביותר שלך הוא שחקן שישי זה אומר הכל על איכות השחקנים באופן כללי.

שמעון
שמעון
04/04/2018 9:15:18
Reply to  שמעון

ריברס הבן לא מצויין הוטא שחקן בינוני+ ויש לו קליעה. כמו שאמרתי הוא לא רע. הוא למשל טוב מאדון לונזו בול נכון להיום. והוא טוב מפטי מילס ודני גרין (למרות שנופל מהם בהגנה)

FuckTheRefs
FuckTheRefs
04/04/2018 9:16:10
Reply to  שמעון

“יש לו קבוצה פנטסטית שהם בריאים”
אתה שם לב למה שאתה רושם?

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:38:01

מי השחקן המשתפר של העונה אחרי אולדיפו?

סטיבן אדמס (ראיתם איזה פוסט אחד על אחד הוסיף לרפטואר שלו ומה עשה היום?), טוביאס האריס או ג’אמל מורי?

MBK
MBK
04/04/2018 8:41:49
Reply to  שמעון

דיוונדי מהנטס וקפלה

שמעון
שמעון
04/04/2018 8:50:42
Reply to  MBK

אי אפשר לבחור שחקן משתפר מקבוצה כמו הנטס, שגרועים בטירוף וכל העונה בטנקינג והכל גארבג’ אחד גדול שם.

MBK
MBK
04/04/2018 9:07:28
Reply to  שמעון

איזה טנקינג
אין להם בחירת דראפט
כשאתה משתפר זה לא משנה באיזה קבוצה

שמעון
שמעון
04/04/2018 9:13:46
Reply to  MBK

דיברתי כביטוי שהם גרועים ולא על בחירת דראפט שלהם שהולכת לקליבלנד. הכל שם ג’ארבג’ כמו אצל ההוקס ופיניקס, שום נתון לא משקף באמת בקבוצות כאלו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
04/04/2018 9:28:38

שמעון בבקשה ממך תפסיק את טרמינולוגיית האונס, זה צורם ומאוד לא נעים