מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1. מה הדבר שקליבלנד קאבס מצאה? חיוכים ואושר!

הכירו את הקאבס החדשה: צעירה, אתלטית, דינמית, ו…מחייכת!

(האם זה ימשיך ככה? אני מאמין שכן)

*

 

חיוכים אפילו תוך כדי משחק…

(חיוכים. זה מה שלא ראינו בקאבס זה זמן רב. עד אמש!)

 

אני לא הולך לעשות יותר מדי מהקריעה הטוטאלית של הבוסטון סלטיקס ע"י הקליבלנד קאבס, רק לומר שמי שחזה במשחק ראה קבוצת קאבס חדשה לחלוטין. ארבעת התוספות הביאו לא רק את גופם אלא הם הביאו רוח חדשה של נעורים ושל מוכנות לעשות כל דבר שנחוץ כדי לנצח את המזרח כבר השנה, ולהוות יריב רציני לקבוצה שתנצח את המערב.

כששמעתי שבדיל מעורבים ג'ורג' היל, שנולד באינדיאנה וגדל עם 'הוזייר בסקטבול', רודני הוד, שגדל במיסיסיפי ולמד ושיחק תחת מייק ששבסקי בדוק, לארי נאנס ג'וניור, שנולד וגדל באקרון, אוהיו, ולמד שם ב-REVERE HIGH SCHOOL – מקומות בהם לברון ג'יימס הסתובב רק כמה שנים לפני, וג'ורדן קלרקסון שנולד בטמפה, פלורידה, וגדל ושיחק בטכסס תיכון בסן אנטוניו כשהכדורסל של 'פופ' הופך לחלק מה-DNA שלו (ואז 4 שנים באונ' טולסה, ושנתיים במיסורי) – ידעתי מיד שכל הארבעה יתאימו לקאבס ככפפה ליד.

ג'ורג' היל הוא אחד השחקנים הפקחים והמנוסים בכל הליגה, והכי חשוב – חביב ומקובל בחדרי ההלבשה. פוינט גארד גבוה יחסית ללא טיפת איגו עם יד מצויינת, וידע משחק SECOND TO NONE. רודני הוד הוא אתלט נדיר עם יד מצויינת שלא התאים לו להיות כוכב ביוטה כי אין לו את האופי השתלטני והאיגו של ה-GO-TO-GUY. אבל בתור סייד-קיק הוא שחקן של 15 נק' למשחק בקלות, ו-20 נק' אם יתנו לו עוד דקות. לארי נאנס? לדעתי הוא עדיין לא הראה יותר מ-30-40% מהפוטנציאל שלו. וקלרקסון? הלייקרס עשו טעות גדולה כששלחו אותו כחלק מהדיל.

הכי חשוב הוא שכל הארבעה צעירים (רק היל כבר לא ילדון), אתלטים מצויינים, יודעים ומכירים את המשחק, ותוך חודש ישחקו כאילו נולדו בקאבס.

כשקווין לאב יחזור יש לקאבס 12 שחקנים שכולם שחקנים שיתחברו ללברון בכל מיני קומבינציות, אחת טובה מהשנייה.

אתם יוד'עים מה? בואו נחכה ונראה. אני ידעתי מיד שתהיה בקבוצה כימייה מצויינת, ואני מאמין שאני צודק. איך שלא יהיה, מתחילה תקופה חדשה בקליבלנד שהכל בעיר בשיפור רציני, מלבד קבוצת הפוטבול כמובן.

הסרטון הקצר הזה מראה טוב יותר מכל דבר אחר את הרוח החדשה בקאבס, אחרי סל של קלרקסון מדאונטאון:

*

*

(מי שחושב שלברון עוזב דבר כזה שיחשוב שש פעמים, כמו ד\שאומרים החברים שלי בבת גלים!)

הקאבס עברה את המבחן הראשון שלה בצבעים בהירים. "ארבעת המוסקטרים" החדשים שהובאו – ג'ורג' היל, ג'ורדן קלרקסון, לארי נאנס, ורודני הוד) קלעו – כיחידה – 49 נק' עבור קבוצתם החדשה ב-18 מ-35 (51.4%).

אבל הם הביאו יותר מסתם נקודות. הם הביאו רעננות, קלות רגליים, אחדות לא רגילה למשחק ראשון, דינמיות, ולא צריך להזכיר – אתלטיות.

GUESS WHAT? זה מה שקורה כשמחליפים וותיקים מבוגרים הנמצאים בצד השני של הגבעה ברגליים צעירות של שחקנים רעבים שחלומם הוא לשחק בקבוצת-על. זה מה שהם עשו מהקאבס אתמול: הפכוה בין לילה לקבוצת-על. ארבעת הצעירים הללו (טוב, אני יודע בדיוק כמו K-700 בן כמה הוא ג'ורג' היל, אז נא להירגע) הביאו לא רק את עצמם אלא הם שינו את כל הקאבס לטובה. הם הפכו קאבס עייפה, מסוכסכת, וחסרת הגנה לקבוצה תוססת, נועזת, וצבעונית. היה ממש כיף לחזות בה אם אתה אוהד כדורסל ללא שנאה המחלחלת מכל מילה ונשימה שלך.

קלרקסון, הקולע 33% מה-3 העונה הפך פתאום לקליי ת'ומפסון צעיר כשהוא קובר 3 מ-3 בבטחון ובשמחה. רודני הוד הראה שהוא מועמד לגדולה בקאבס. לנאנס לא יצא להראות לנו דאנק מהסרטים, כפי שאביו עשה בקליבלנד, אבל הרגשת כל רגע שזה יבוא גם יבוא (זה קרה פעם אחת), וג'ורג' היל שלט מאחור במין קואורדינציה עם לברון כאילו נולדו בעריסה אחת.

*

בקיצור אוהבים ושונאים כאחד, הכניסו לכם לראש: CLEVELAND IS FUN TO WATCH AGAIN!!!

ולגלות לכם מה היה הסימן המעודד ביותר לקאבס ממשחק זה? הם באו לביתה של בוסטון סלטיקס, שאמורה להיות יריבתה לגמר המזרח (תסלחי לי טורונטו!), ולברון ישב כל הרבע הרביעי על הספסל (רוב הזמן עמד) ורק עודד את השחקנים האחרים, חדשים כלא חדשים. אז שוב, לאוהבים ולשונאים כאחד, הכניסו לכם לראש: זאת שוב הקבוצה של לברון. הקבוצה שכל מה שהוא רוצה זה לשחק עבורה.

2. לי לברון נשמע כאילו הוא 'מכניס קטנה' לשחקנים שעברו בטרייד

מיד אחרי הנצחון על הסלטיקס, לברון אמר:

 

אני מקווה שהאנגלית לא קשה מדי. לברון לא זורק סתם מילים. תמיד ישנה כוונה מאחורי מילותיו. מה שאני לא מבין זה אם הוא ניסה לומר שאלה שהועברו בטרייד לא "WORKED HARD" , האם הוא כולל את דוויין ווייד ביניהם?

3. היום לפני 16 שנים: שופטת צרפתיה שוחדה ע"י הרוסים בסאלט לייק סיטי!

 

הרוסים שלטו בהחלקה אומנותית על הקרח. הם אספו מדליות כמו שאוספים שבלולים בחודשי החורף בגבעות של קרית טבעון (במיוחד בוואדי שבין רח' השושנים ורח' הכלניות שם אתה מוצא את השבלולים הגדולים והטעימים בכל המזרח התיכון, גראנטי!). ואז בא הנצחון ה-CALAMITOUS של הזוג הרוסי ילנה ברג'ניה ואנטון סיקרולדזה שזכו במדלייה ה-11 הרצופה של הרוסים שניקו את כל משטח הקרח כאילו היה השכונה הפרטית שלהם.

מעט הבינו כיצד 42 שנות הסטוריה של נצחונות רצופים נשמרו ללא סדק או פגיעה, במיוחד הפעים כשהיה ברור שהזוג הקנדי אחריהם היה עליון עליהם..

ברגע שג'יימי סלה הקנדית התרחקה מבן זוגה דייויד פלטייה בסיום הרגשי הנפלא לצלילי "LOVE STORY" היה ברור שראו את ריקוד הזוגות המנצח.דייויד נישק את הקרח. סלה התייפחה ללא מעצור. הקהל – רובו אמריקאי – פתח בקריאות "SIX! SIX!" כי לכולם היה ברור שהזוג הקנדי נתן ממש לפני רגעים מועטים הצגה מושלמת ללא שגיאה אחת קטנטונת, וכולם רצו את הציון 6.0, המקסימלי.

הזוג הרוסי לפניהם כשל פעמיים, כשאנטון סיקרולדזה לא נחת טוב מה-DOUBLE AXEL שלו באלמנט השני, וילנה ברג'ניה התנדנדה בנחיתה מה'קרוסל'.

ההפתעה היתה גדולה כששופטים מרוסיה, סין, אוקרינה, פולניה, וצרפת בחרו ברוסים כמנצחים, בשעה ששופטים מארה"ב, יפאן, גרמניה, וארגנטינה נתנו את הנצחון לזוג הקנדי. המלחמה הקרה היתה עדיין קיימת אם כי בגסיסתה, אבל שופטי משרח אירופה עדיין חיו בפסיכולוגיה של מסך הברזל והצבעתם המעוותת הובנה איך שהוא כי כולם היו רגילים לעיוותי שיפוט של העולם הקומוניסטי משך למעלה מ-50 שנה, וסולאט לייק סיטי היתה השארית שנשארה. אבל השופטת הצרפתיה? במיוחד שהזוג הקנדי היה מקוויבק, ממוצא צרפתי?

.דייויד פלטייה אמר בצרפתית: "היינו בטוחים שניצחנו. אין ביכולתנו לשנות את החלטת השופטים ונצטרך לחיות עם זה".

היתה מהומה של ממש כשהזוג הרוסי הוכרז כמנצח. יו"ר וועדת השיפוט, השוויצרי דרווין בקארנייר, אמר בקול די שקט אך עם רעד ברור בשפתיו ש"שיפוט כזה פוגע בספורט ההחלקה האומנותית", בעוד שהמאמנת הרוסית תמרה מוסקבינה שבוודאי ידעה שהקנדים ניצחו באופן ברור לא הפסיקה למלמל ברוסית "What decision? What controversy?."

הרוסים זכו בזהב. הקנדים בכסף. הניו יורק טיימס כתב:

. The Canadians transfixed the audience, pulling off the polish of a Hollywood love scene. No clumsiness, just one clean line. "Our silver is worth gold to us," Salé said.

יומיים אחרי, Didier Gailhaguet שהיה ראש המשלחת הצרפתית אמר שהשופטת הצרפתייה, Marie Reine Le Gougne, "היתה בלחץ לפעול בצורה מיוחדת ולהצביע בצורה מיוחדת ע"י הרוסים".

איזה לחץ? כיצד היא "הוכרחה"? אלה דברים שלא הוסברו תחילה.

ב-15 לפברואר הוועד האולימפי העניק לזוג הקנדי מדליית זהב, והישעתה את השופטת לכל ימי חייה. חודשיים אחרי הוועד האולימפי גילה שגם יו"ר המשלחת הצרפתית Didier Gailhaguet היה מעורב במה שניגלה כשוחד כספי וגם הוא הושעה מכל מעורבות אולימפית לכל ימי חייו.

.

4. הטרייד החמישי ברמת שגיאתו: הורנטס מעבירה את קובי ללייקרס.

לעולם אל תעשה עסקי PRE-DRAFT עם אדם ששמו ג'/רי ווסט. אולי אתה עושה DEAL שנראה טוב לזמן קצר, אבל זה יהיה במחיר של הפסד דור שלם של כוכבנות-על.

לפני דראפט 1996 השרלוט הורנטס הסכימו לבחור בקובי בריאנט בבחירתם מס' ה-13, ומיד לעשות טרייד שלו ללייקרס עבור ולאדה דיבאץ'.

את הסוף כולכם יודעים..

 

5. הסלטיקס יודעת כיצד לכבד ולהאדיר את 'האמת' בטכס מרגש!

*


*

 

6. הסרטון הנהדר שהסלטיקס הכינו לפול פירס:

*


*

7. אולדיפו מאכיל את הניקס עם 30 חיצים, 9 בונבונים, ו-8 אשכוליות שהוא קטף מהעץ:

*

*

8. פול ג'ורג' מאושר ב-OKC. כמה מאושר? נסו 33 נק' ללא ווסטברוק וכרמלו, אבל עם חיוך שמראה היכן הוא אוהב להיות!

*

*

9. בינתיים טורונטו, בשקט, מנצחת חמישי ברציפות ונותנת לקאבס ליהנות מה'נידמה לי'!

*

*
10. דוויין דדמון עשה זאת לבלייק ודטרויט:

*

*
  11. טאונס שם 29 ומינסוטה חזרה מדפיציט לנצח את הקינגס (ששיחקה טוב!):

*

*
12. הארדן (27) וכריס פול (25) מובילים לנצחון 8 רצוף! (על מבריקס פצועה)

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
147 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
נתן
נתן
12/02/2018 6:05:06

קליבלנד באופוריה והתלהבות. נראה איך כל החלקים יסתדרו שם וימצאו את מקומם.

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2018 6:13:53
Reply to  נתן

זה ברור!

D-Wade
D-Wade
12/02/2018 6:09:48

מעבר לבעיות בהגנה של הקאבס, יכול להיות שחדר ההלבשה באמת היה מורעל.

הטריידים לא פותרים את כל הבעיות אבל אווירה טובה יכולה לשנות כמה דברים לטובה. אם זה יספיק כדי לרוץ עד הסוף, רק הזמן יגיד.

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2018 6:14:39
Reply to  D-Wade

או שחדר ההלבשה היה מורעל, או ההפסדים הרצופים הרעילו כל חלקה טובה

אסף
אסף
12/02/2018 8:20:31
Reply to  מנחם לס

מסכים מאוד עם זה בקשר לכדורסל נראה לי שכדי לחכות לראות איך הדברים מתחברים בחודש הקרוב ואז נדע יותר….
אני זורק הימור שלברון עושה תיקון ל-2010 ונשאר בקאבס ואם במקרה עוזב נוחת בעיר המלאכים אבל בצד של הקליפרס… (כל עוד אני לא שם על זה כסף לא אכפת לי לצאת רפה הבנה)

שמעון
שמעון
12/02/2018 6:35:44

מחכים ליום ג' בתקווה שראסל חוזר באוק, יהיה אש.

וסטיבן אדמס הכי מתאים למשחקי הכס בתור מתחרה למאונטיין

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 6:51:25
Reply to  שמעון

הפתור ביורנסון מציב רף גבוה למדי.
הבן אדם לוחץ 220 קילו, 8 חזרות. raw.
אין, ולא היה, שחקן NBA שמדגדג את הנתונים הללו.

(דרך אגב, ביורנסון התחיל את הקריירה הספורטיבית שלו כשחקן כדורסל –
הגובה שלו הוא 2.06)

שמעון
שמעון
12/02/2018 6:58:48

שאק!!!!

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 7:11:15
Reply to  שמעון

שאק אכן היה חזק, אבל תוצאת השיא שלו בבנצ' פרס (450 פאונד, 204 קילו) לא מתקרבת לזו של ביורנסון (530 פאונד, 240 קילו).
דרך אגב, בן וואלס, השיא שלו הוא 460 פאונד (210 קילו),
אני לא מכיר שחקן NBA עם תוצאה טובה יותר.

john
john
12/02/2018 12:42:14

ארנולד שוורצנגר התאמן עם ווילט צ'יימברלין וטוען שחזה במו עיניו בווילט דוחף 500 פאונדס (226 קילו). שוורצנגר היה בהלם בגלל אורך ידיו של ווילט.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 13:01:48

ה-2 שיחקו ביחד בסרט 'קונאן המשמיד'.

http://estaticos.marca.com/albumes/2012/03/01/wilt_chamberlain_nba/1330601297_extras_albumes_0.jpg

אם ווילט אכן דחק 500 פאונדרס, זה בהחלט יוצא דופן (עד בלתי ייאמן).
שחקן עם מוטת ידיים כמו ווילט, כאשר הוא דוחק, בגלל אורך ידיו, הוא צריך:
א. לבצע תנועה ארוכה יותר.
ב. לקחת חלק גדול יותר מעומס הדחיקה עם שריר הזרוע התלת ראשי.

2 הגורמים הנ"ל הופכים כל דחיקה שלו לקשה בהרבה מאשר לדוחק עם מוטת ידיים קצרה יותר.

john
john
12/02/2018 14:10:52

אני יודע שזה הזוי לאדם שהוא 1'7 עם מוטת ידיים של 8'7 (על 280 פאונדס!) אבל זה מה ששוורצנגר טען. גם חשוב לזכור שזה היה כבר בתחילת שנות ה80. ווילט כבר לא היה סוס רץ ומנתר אלא השקיע את כל זמנו באימוני כוח אינטנסיביים. הוא כבר נראה ככה

https://www.gettyimages.com/detail/news-photo/wilt-chamberlain-news-photo/515102767?esource=SEO_GIS_CDN_Redirect#wilt-chamberlain-picture-id515102767

Shaq
Shaq
12/02/2018 22:58:23

אולי קארל מאלון לא בדקתיאת זה אבל הוא חיה

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 6:43:43

(ברור שמוקדם מדי וכ"ו , אבל – )

וואו, זה היה ניצחון מרשים!
לא רק העובדה שזה ניצחון, בחוץ, מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה,
אלא הדרך, והקלות.
העובדה שהקאבס לא הזדקקו להתעלות מצדו של לברון (שבכלל לא שיחק ברבע האחרון),
התרומה, גם של החמישייה, וגם של הספסל,
ההגנה,
והאנרגיות.

אני מקווה שכל אלה ימשיכו,
ואז לצד ההתאקלמות של השחקנים החדשים, יש בהחלט מצב שהקאבס יחזרו להיות במקום בו הם הפייבוריטים של המזרח להעפיל לפיינלס.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:04:44

שאני חושב על זה כמה ימים מאז הטרייד שקצת הלהיב אותי והימרתי שלברון לא יצא מהמזרח אז ייתכן כי טעיתי. שאני עובר על הסגלים במזרח למעט בוסטון לשום קבוצה אין סגל יותר טוב מהקאבס. אבל את עניין הסגל מול בוסטון מאזן לברון שהוא השחקן הכי טוב במזרח בפער גדול מקיירי, אז יוצא אחרי חשיבה רציונלית שהקאבס עדיין הכי טובים במזרח או שווי כוחות לבוסטון.

בוסטון היא קבוצה צעירה עם חלב על השפתיים ואין לה עוצמות ובלי היוורד משחק ההתקפה מוגבל יחסית.

בינינו לברון לא יעבור את טורנטו? וושינגטון? פילי?

מילווקי כמו בוסטון גם עם חלב על השפתיים וליאניס אין קליעה ובפלליאוף זה יהפוך אותו למאד מוגבל.

במחשבה רציונלית הקאבס עדיין זה הטים טו ביט במזרח.

אם יש סידרה בוסטון פילי-תזכרו פה פילי מנצחת!!!

בודנהולצר לפילי במקום ברט בראון הפח זבל יהיה מצויין.

Benjo
Benjo
12/02/2018 6:54:36

ממש אחלה מעורב דוק. ממש התבאסתי בשביל הלייקרס על הטרייד הזה כי הלייקרס השנה עם קלרקסון ונאנס היו אחת הקבוצות הכי fan to watch. קלרקסון היה פשוט פצצה השנה כל פעם שלונזו ירד והוא החליף אותו (ואחר כך בתקופת הפציעה )קיבלת תחושה שהחלפת ידים לא אמינות ולא בטוחות בשחקן יציב אמין קליעה טובה מסירה מעולה והוא היה חלק גדול מההנאה מהלייקרס . אני מבין את השיקולים של החיים של מומי שחושב על שנה הבאה אם יצליח להנחית שם את לברון פלס קזינס/ג'ורג' אבל באמת זה הכל תלוי במה שיקרה בפליאוף וזה הימור מסויים אבל יש מצב שלמג'יק פשוט לא היתה ברירה אם הוא רוצה להחזיר את הלייקרס לרלוונטיות כבר בשנה הבאה. בכל מקרה אני כמעט משוכנע שהוא לא בונה על אייזאה ובטח שלא על פריי לשנה הבאה. הקאבס באמת הביאו אחלה שחקנים הכניסו דם צעיר לקבוצה הזאת אבל במחיר של חוזים מאוד ארוכים וחוסר גמישות מוחלט קדימה. כלומר הם ממש all in על העונה הזאת וזה היה וואחד הימור שכרגע אחרי משחק אחד (ולא לשכוח שזה רק משחק אחד!!) נראה שהצליח. צריך להסיר בפניהם את הכובע על האומץ . יש מצב שהצלחה תשאיר בסוף את לברון. בקיצור היה מעניין ונהיה עוד יותר מעניין. תודה דוק.

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
12/02/2018 7:01:47

פיספסתי לי לגמרי את מונרו בסלטיקס….

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:09:09

מונרו לא יביא את הבשורה, מבטיח לך.

בוסטון צריכה לשחק הרבה יותר על קיירי ועל בראון, לעשות להם יותר תרגילי בידודים ולהפסיק סתם להעיף שלשות בלי הכרה (היוורד עוד לא על המגרש).

בפלייאוף אם אני סטיטסנב אני הורג את לברון כל משחק בדאבל אפ, שאחרים ינצחו אותי, כל משחק. אסור לו לחזור על השטויות שסטיב קר עשה ב-2 הגמרים מול לברון שנתן לו אחד על אחד חופשי ולברון תפר אותו 40 נק כל משחק וגם לקח לו אליפות ואם קיירי היה היה לוקח לו את שניהם. בקאבס הנוכחיים אין וייד ואין קיירי, מי ינצח להם? קלקרסון? היל? אני לוקח את הסיכון ב-2 הידיים.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:17:56
Reply to  שמעון

בהצלחה עם שיטה כזאת. למיטב זכרוני, לקאבס יש הרבה קלעים סביב לברון ולהשאיר אותם פנויים לא ממש יועיל לך כקבוצה מתחרה.

מה גם שלתת ללברון את המושכות לבד דווקא כן ניצח לווריורס את הפיינלס האחרון. וכעת, ללא קיירי שם, אין סיבה להמנע מכך שוב כל מה שלברון ישים על הסקור בורד, דוראנט וקרי מסוגלים להשווץ ומעבר לכך.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:21:27
Reply to  יונתן .S.

פיינלס אחרון לא נחשב אתה יודע זה דוראנט קליי וקרי יחד, אין קשר ללברון.

איזה קלעים יש ללברון? הם ינצחו סדרות פלייאוף שלמות לבד?? אני לוקח את הסיכון בכיף.

שסטיבנס ישאר אחד אחד אחד ויצפה איך לברון מנגב איתו ועם קבוצתו את הפרקט. בהצלחה.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:26:15
Reply to  שמעון

שאלה – אתה מודע בכלל לשיטת ההגנה של בוסטון או שאתה סתם (אולי) צפית במשחק הלילה מול הקאבס והחלטת לקרוא בקול את מסקנותייך?

בוסטון לא שומרים אחד על אחד. מדובר במשחק חילופים עם עזרה רבה. לא סתם הם ההגנה מס' אחת בפער (שהצטמצם הלילה).
על לברון הם זורקים המון שומרים ותמיד באה עזרה, אבל לשמור אותו אוטומטית שניים? לא יקרה. לבוסטון יש מספיק שחקנים אתלטיים בכדי להצליח לבצע עזרה מבלי להשאיר שחקן לבד.

מה שקרה הלילה הוא ללא ספק נפילה, אבל מי שראה את בוסטון כל העונה יודע שגם בסדרת פלייאוף מול הקאבס זה לא יראה כך.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:27:12
Reply to  שמעון

נ.ב – מונרו לא יביא את הבשורה, אבל שימוש נכון בו יכול להוות אקס פקטור בסדרה פוטנציאלית, כי אחן לקאבס מי שישמור עליו. לפחות לא לבד.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:37:34
Reply to  שמעון

לברון כל התקפה היה מול שומר אחד. ראינו אותו משחק? סטיבנס הלך על השיטה של קר, שלברון יתמודד באחד על אחד ונשמור על השאר. בחדירה העזרה שהגיעה מהצד של בוסטון הייתה קטסטרופלית, עדינה, מלטפת והצבע היה חור.

מה שעזר לבוסטון לקבל את התבוסה זה ידווי השלשות הבלתי נגמרות שלהם שהובילו למתפרצות קלילות רבות וגרמו לשחקנים כמו אוסמן להיראות טובים.

זה לא משחק ראשון שלברון מנגב עם סטיבנס את הפרקט.
כדאי לסטיבנס ללכת לראות את גמר 2008 ואיך בוסטון דאגה לשמור את לברון, ככה מנצחים אותו. נכון אין לבוסטון שחקן ברמה של הביג טיקט להגנה ברמה הזאת אבל למעט הטיקט יש לבוסטון שחקנים אתלטים והגנתיים שיכולים לבצע הגנה כזאת כמו יתר שחקני 2008, שירים טלפון לתיבודו לקבל טיפים.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 7:43:07
Reply to  שמעון

2008 זו דוגמה רעה.
ב-2008 קליבלנד משכו את הסדרה ל-7 משחקים, כאשר בעוד שהסלטיקס אכן הצליחו להוריד את האחוזים, ואת הנק' של לברון, הם חטפו לא מעט בגלל יכולתו של לברון למצוא את השחקן הפנוי.
הפעם יש לצד לברון קצת יותר מאשר ווסט, אילגאוסקס, ווולי שרביאק…

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:46:38
Reply to  שמעון

וואלה אתה חושב שטריסטן, גי אר, הוד והיל זה הרבה יותר משרביאק, ביג זי ומה שהיה לו ב2008? אני לא חושב.

מה זה משנה ניצחו בסוף או לא? כי האחרים לא ינצחו 7 משחקים תאמין לי, ואם כן אני לוקח את הסיכון הזה ב-2 ידיים בכל מצב.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:47:48
Reply to  שמעון

2008 זה הדוגמא הכי טובה לאיך שומרים את לברון, אין יותר טוב מזה, מאסטר פיס של תיבודו.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 7:57:20
Reply to  שמעון

לבוסטון של 2008 היו 3 HOF בהרכב.
לברון של 2017 טוב יותר, הסגל המשלים שלו טוב יותר.
המסקנה די ברורה.

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:04:15
Reply to  שמעון

בראון, סמארט, רוזייר ואחרים יכולים לעשות בהגנה לא פחות מפירס וריי אלן ואפילו יותר מריי אלן.

נכון שאין להם שומר ברמה של הטיקט זה ציינתי אבל הם יכולים מאד להקשות עליו. הם צעירים ואתלטים, אין סיבה שלא יגרמו ללברון להקיז דם בכל מהלך.

השיטה העלובה של קר מול לברון לא הוכיחה את עצמה, באחד על אחד לברון יתפור אותך, יחדור עליך, יוציא לקלעים שתביא עזרה רק בחדירה, אם הוא ינהל את המשחק בלי הפרעה הוא במקסימום אפקטיביות שלו ככה שנותנים לו חופש לעשות מה בא לו.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:25:24
Reply to  יונתן .S.

אתן בכיף לאוסמן גי אר קורבר היל ולקרקסון לנסות לנצח אותי בסידרה של 4 משחקים מאשר לברון. אני לא הייתי ללברון נותן לנשום, דאבל אפ כל התקפה, מוציא ממנו את הכדור עד כמה שניתן לחלוטין, אגרסיביות ופיזיות, שאחרים ינצחו אותי בכיף, כל יום לוקח את זה על פני החלופה השנייה.
גם בזמן אמת גיכחתי על ההחלטה של קר ב-2 הגמרים בלי דוראנט לא להביא דאבל אפ על לברון, לברון ניגב איתו את הפרקט, מה שנתן לקר את האליפות הראשונה זה הפציעה של קיירי.
קר מזכיר לי את פיל גקסון, יהיר, שחצן ונוטה לא להגיב בהרבה מקרים, מזלו שיש לו ככ הרבה כוכבים כמו לפיל.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 7:35:39
Reply to  יונתן .S.

בדיוק הגמר האחרון היה צמוד יותר מהתוצאה הסופית והוכרע בהבדלים בספסל ,ההתקפה ממש לא נפלה מזה של הלוחמים. עם לברון על המגרש הם לא נפלו מהווריורס הבעיה שיירד מהפארקט ראו כמה לא מאמונים ונראו כמו תרנגולת שמלקו לה את הראש ) , נוסיף את זה לעובדה שהגמר היה צמוד הרבה יותר מהתוצאה הסופית והקאבס לא היו רחוקים מלנצח במשחק 3. ללברון היום אין תשובה (כמו מאז 2011) זה לא משנה איזה מאמן יש לך וגם מגני על לא בדיוק יכולים להאט אותו (קאווי, גולדן סטייט, גורג…).

לגבי הקאבס אי אפשר שלא להתעלם מהרעב מאתלטיות ומשמחת החיים שלהם, ומהשיפור בהגנה (היל נראה כמו המגן המפלצתי שלפני שנתיים),הוד והיל מתאימים ללברון כמו כפפה ליד. הם חוזקו מאוד בנקודות הרלוונטיות מול הלוחמים (נאנס חשוב מאוד לסדרה הזאת).

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:37:33

Only one game…

גם תומאס נראה טוב בתחילת המשחקים שלו בקאבס והם רצו עם הסגל הקודם גם רצף נצחונות מרשים העונה. שאפו ענק אליהם על הנצחון הראוי הלילה, אבל בוא לפחות נחכה עד סוף העונה עם ההצהרות…

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 7:38:42

לעשות דאבל טים על לברון זה מתכון למוות וודאי

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:43:11

אפשר ועוד איך להאט את לברון ולהקשות עליו מאד. הוא בן 33 ולא בן 25. השיטה נגד לברון זה דאבל אפ ולהוביל אותו כמה שיותר לזריקות מבחוץ (אם הוא קולע מבחוץ טוב הוא בלתי עציר אבל הוא אף פעם לא יקלע מבחוץ 7 משחקים מול קבוצה חזקה כי הוא לא קלעי גדול).
לעצור את לברון מחייב לאטום את הצבע, צריך רמת משמעמת ואימון גבוהה, פופ עושה את זה תמיד, מוביל אותו לזרוק מבחוץ. שיצפו בקלטות של פופ ובגמר 2008 של תיבודו, ככה עוצרים את לברון ומאיטים אותו. פשוט המאמנים ברובם מפגרים כבר דיברנו על זה אז שומרים עליו כל המשחק אחד על אחד עם איזה מגן פח, נותנים לו לקבל כדורים חופשי ולכדרר איך שבא לו, עושים מעט מאד טראפים, אפשר מאד להקשות עליו בגילו המתקדם ואפשר גם לתקוף אותו בהגנה. עצרו לברון המון פעמים בעבר, טעות לומר שהוא בלתי עציר.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 7:48:31

יונתן זה הרבה יותר ממשחק אחד, המשחק הזה נותן דרך חדשה לקבוצה. לבוא ליריבה הגדולה שלך בוסטון בגארדן החדש שכל האומה צופה בך ופשוט להשפיל ולהוריד את המכנסיים לבוסטון הגדולה בערב הפרישה של פירס, זוהי הצהרת כוונות , זה רנסנס. אייזיה לא התאים לקאבס וללברון והפיץ רעל בכל חדר הלבשה שהיה בו הוד והיל תפורים אליו וחיוביים מאוד אני לא מדבר בכלל על האתלטיות שנאנס קלארקסון והוד מוסיפים להם.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:49:46

אתה נותן את הבולס שהפסידו לללברון אפילו לא ב-7 משחקים כדוגמא? אתה נותן את המאמן ששוחק באופן קבוע את שחקניו כדוגמא?

אתה חושב שקבוצות פשוט יכולות לעצור את לברון כאילו זאת משימה כל כך פשוטה? במקרה אצל הבולס באותו זמן היה את נואה בשיאו והגיוני שזה הקשה על לברון יותר, אך אז הואלא קלע ביעילות שהוא קולע היום.

אני לא מבין איך אפשר להמשיך לטעון טענות כאלו…אני מתנצל, אבל אני חושב אחרת ממך. זה לא שלברון בלתי עציר, אבל הההשקעה והמאמץ בלנסות לעצור אותו בגרסה הנוכחית שלו פשוט לא שווה את כל המאמץ ועדיף להתרכז בשאר הקבוצה. בעיקר כשאין להם יותר את קיירי.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 7:50:06

שמעון לברון של 2008 וזה של 2011 שונים מאוד, ובטח גם שהקבוצות שהוא שיחק בה חזקה משמעותית מהקאבס של העשור הקודם, פופ לא הצליח לעצור את לברון כי אין דרך ממשית לעצור אותו.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 7:51:56

דאבל טים על לברון זה גזר מוות וודאי לכל קבוצה, לברון הוא שחקן בלתי עציר כמו כל הגדולים בשיאם.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:54:53

פופ לא הצליח לעצור אותו? תראה מה הסטט של לברון במשחקים שהוא לא פגע מבחוץ. פופ לקח לו אליפות ב2014 וכמעט גם ב-2013 ונתן לו בראש ב2007. פופ זה הסיוט של לברון, כי הוא מנצל את כל החולשות של לברון, מוביל אותו רק לחולשות שלו, מוציא אותו מאזור הנוחות אבל כמו שאמרתי זה דורש תיאום גבוה, רמת אימון גבוהה ומשמעת של השחקנים לאטום את הצבע בשביל החדירות שלו ולתת לו רק זריקרות מבחוץ ותמיד תמיד שהוא חודר לשלוח אותו לקו. יש ללברון חולשות ותמיד היה לו. מאמנים חכמים כמו פופ וקרלייל ניצלו אותם וניצחו. זריקה מבחוץ זה משהו שלברון מאד לא אוהב וממעט להשתמש בה זה אזור החוסר נוחות שלו (נכון שמידי פעם הוא תופס יום ואז אין מה לעשות). לברון אתמול חדר על בוסטון נון סטופ בלי תגובה של המאמן.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:56:47

אני ראיתי שלברוןם 3 מ9 בגמרים אז הוא כנראה עציר לא? והוא הפסיד 2 גמרים כפייבוריט מוחלט ב-2011 וב-2014 לקבוצות הרבה פחות טובות וכמעט הפסיד את 2013. עציר הוא בטוח שכן. למעט מייקל ושאק בשיאו כולם היו עצירים.

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:00:27

הבאתי את תיבודו בסלטיקס ולא בבולס.

אני אמרתי שלעצור את לברון זו משימה פשוטה??? ברור שזה דורש מלא אנרגיות אבל שאין סביבו כוכבים זה כדאי כי זה מגדיל את הסיכוי לנצח.

הוא שחקן מפלצתי מי אמר שקל לשמור אותו?? לרוב הקבוצות בכלל אין שחקנים מתאימים לעשות את זה (לבוסטון דווקא יש).

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:02:18

לספרס היה מאצאף מדהים מול מיאמי אבל להגיד שפופ עצר אותו זה שקר וכזב .אתה יודע מה הסטטיסטיקה של לברון בגמר 2014 , 28.2 נקודות ב(57.1 % מהשדה,ו52 % מ3, 7.8 ריבאונד, 4 אסיסטים) הספרס לא עצרו את לברון שהיה הטוב בבירור על הפארקט השאר פשוט לא פגעו.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:04:08

שמעון אליפות לא לוקח שחקן אחד אלא קבוצה אתה חייב להבין דבר בסיסי, כמו כן העיניים שלך לא טובות כמו סטטיסטיקה עד הגמר האחרון לא היה שאלה מי השחקן הטוב ביותר בפער בסדרות גמר, שוב אתה נותן טיעונים שמתבססים על העיניים, ולא על המציאות

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:09:40

ברוך- מה הקשר למי היה השחקן הטוב בגמרים? זה שהוא הכי טוב לא אומר שהוא בלתי עציר. לברון עציר ועו איך. 3 מ9 מוכיחים זאת והפסד כפייבוריט מוחלט ב2 סדרות גמר מוכיחים זאת.

אמרתי לך לבדוק מה הסטטיסטיקה של לברון מול פופ שהוא לא פגע מבחוץ!! (לא באופן כולל, ההימור על הקליעה שלו זה ההימור שפופ לוקח וזוכה איתה וגם נפל איתה בגיים 7 ב2013).

ללברון צריך לגרום לקחת זריקות מבחוץ, לא לתת לו לחדור, כל חדירה לקו, אין סלים קלים. צריך להביא דאבלים כדי שלא ינהל את המשחק כמו שהוא רוצה,ף ברבעים אחרונים הוא יגיע להיות מותש ולא יעמוד על הרגליים, הוא בן 33 ולא בן 25. פופ עשה לו את זה בשיאו אז היום לברון כבר לא בשיאו, אי אפשר לנצח את הגיל.

לברון עציר ועוד איך צריך רק מאמן טוב מולו ושיש לו את השחקנים המתאימיםץ לבוסטון יש את שניהןם, רק נשאר לראות אם המאמן ילמד מהתבוסות של השנים האחרונות מולו או שימשיך בשלו ושוב יובס.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:15:54

לברון ב2013 25.3 נקודות (44.7 מהשדה,35%) 11 ריבאונדים ו7 אסיסטים, זה בלתי עציר אפשר רק להאט אוטו

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:35:14

לי נראה שכדאי שסטיבנס יצפה בהרבה פופ ותיבודו של 2008 ויפיק לקחים. אם הוא רואה קלטות של קר הוא יקבל אותה תוצאה כמו תמיד.
קיירי לא ינצח את לברון, הוא ווינר בקלאץ אבל הוא לא יגיע בכלל לקלאץ, הוא שחקן הרבה פחות טוב מלברון, מי שבונה עליו שיקלע 40 נק כל משחק מול בוסטון טועה, הקאבס יכינו לו גם הגנה מיוחדת.
ב-2014 פול לא נתן ללברון לעשות מה שבא לו הוא הוביל אותו לזריקות מבחוץ, זה הטקטיקה של פופ, לעשות הכל שלברון לא יחדור מולו ויזרוק רק מבחוץ ששם זה נקודת החולשה שלו. ברור שיש לו ימים מדהימים שהוא תופס יום משם כמו מול דטרויט עם 48 נק ומול בוסטון עם 47 נק ו-46 נק ומול הספרס בגיים 7 עם 37 נק ואז אין מה לעשות יותר מידי אבל היו לו גם משחקים נוראים מבחוץ.

בקיצור שלח לסטיבנס קלטות של פופ תאמין לי.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:39:20

שוב אתה לא מבין את הנקודה למרות שהסטטיסטיקה של לברון טובה יותר ב2014 הם הושפלו וב2013 ניצחו? פופ הבין שלנסות לעצור את לברון זה מיותר כי את הנזק שלו הוא יעשה גם ככה הקטע זה לעצור את האחרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
12/02/2018 10:42:10

לשמעון: אתה מתכוון גמר המזרח 2008, לא גמר 2008!
כשאין לך שחקן ברמה של גארנט, אז ההגנה פשוט פחות טובה משמעותית.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 7:32:40
Reply to  שמעון

אוברפליי על לברון זה מתכון לשיאי שלשות מרשימים.
תשאל את אטלנטה.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:44:12

אטלנטה פחח אין בעיה נראה את היל וקלקרסון וגי אר שוברים שיאי שלשות, ולא אמרתי להשאיר את כולם פנויים כן?

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:51:25
Reply to  שמעון

אתה מדבר על הקאבס שהקצב שלשות שלהם היה הטוב סליגה עם קלעים פחות טובים ממה שהם מחזיקים בהם עכשיו.

הם בהחלט יכולים לנצח סדרות שלמות בפלייאוף בעזרת מטווח שלשות. עם מול גולדן סטייט זה הלך, זה אפשרי גם מול כל המזרח.

שמעון
שמעון
12/02/2018 7:57:20
Reply to  שמעון

אני לוקח את הסיכון הזה בכל יום נתון.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:11:12

דבל על טים על לברון , ולהשאיר 4-3 את קיירי ו 2 צלפים בלואוט במחצית,

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:15:54

מי דיבר על להשאיר את קיירי? ודאבל אפ זה מצויין, כן משאיר את שאמפרט וגי אר לבד שינצחו אותי.

דבר שני ניכר שאתה הולך עם הראש בקיר, היום בקבוצה אין קיירי ואין לו קלעים מצויינים, לכן דאבל אפ יהיה אפקטיבי עשדרות מונים ומצידי שגי אר יזרוק 50 שלשות כל משחק מולי, אני קונה את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:53:51

ברגע שאתה עושה דאבל על לברון זה 4-3 אתה מבין, עונה שעברה זה קיירי ולאב עוד צלף וסנטר את מי תשאיר בדיוק פנוי. העונה כולם קולעים מצויין גם הוד היל,לאכ קורבר קלארקסון בקטש אנד שוט. אתה מבין שלהשאיר קבוצה כזאת ולתת לה לשחק 4-3 זה גזר דין מוות. יש לקליבלנד 5 שחקנים שיכולים לקלוע בדאבל פיגרס כל משחק נתון, הוד ליד לברון עם בחירת זריקות נכונה הופך לשחקן של 20 נקודות באמוזים מצויינים

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:15:09

לברון ב2013 25.3 נקודות (44.7 מהשדה,35%) 11 ריבאונדים ו7 אסיסטים, זה בלתי עציר אפשר רק להאט אוטו

שמעון
שמעון
12/02/2018 8:17:13

35% לדעתי נקרא לעצור או תקרא לזה להאט מה זה משנה? סטיבנס לוקח את המספרים האלו מלברון בכל יום ועושה על זה גם ביד.

אם לברון יסיים סדרת גמר מול בוסטון עם המספרים המדוייקים האלו הוא ישאר בחוץ, הוא לא עובר את בוסטון.

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:24:52

ועדיין מה שיפה שמיאמי למרות סטטיסטיקה פחות טובה של לברון ניצחו, פופ הסיק מסקנות והבין שלברון יעשה את הנזק שלו אם ירצה או לא, וב2014 העדיף לתת ללברון לעשות את הנזק ושאחרים ינצחו אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 8:27:30

ואני לא מדבר על כך שלא ליוסטון לגולדן סטייט ולבוסטון אין מאצ אפ חלומי כמו שלספרס על מיאמי, זה לעולם לא היה לעצור את לברון

MJ234523
MJ234523
12/02/2018 7:16:12

אני חושב שמגיע שאפו לGM של הקאבס

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 7:22:58

תודה מנחם על המעורב.

למרות ההפסד, אני חייב להגיד בדיעבד שבוסטון עשו בשכל לא לוותר על נכסים עבור השאלות לחודשיים, שלושה.

היווארד לא חוזר העונה ולכן התקרה ברורה. תנו לצעירים כל הזדמנות לחוות את הרגעים הללו כדי שבפעם הבאה, כולם יהיו מוכנים יותר.
ההפסד על הראש הוא שיעור מצויין עבור צעירי הסלטיקס ומבחינתי שיחטפו כמה שיותר מכות ללסת עד שהם יחזרו לנצח דרך ההגנה. אם הם הסתדרו בתחילת העונה, הם יסתדרו גם בהמשך. אלו נק' גאות ושפל. כמו שקורה לכל קבוצה בעונה הסדירה.

Avri
Avri
12/02/2018 9:38:39
Reply to  יונתן .S.

+1

פיני
פיני
12/02/2018 10:06:05
Reply to  Avri

ספורט זה חלון הזדמנויות ולמקסם מצב נתון, יש כמה קבוצות שנמצאות במרחק תקלה לקארי או דוראנט מאליפות, ובוסטון צריכה להיות ביניהן. העונה. אח"כ יצטערו על הזדמנות שהוחמצה. אליפות אחת ב-32 שנה, בוסטון של ימינו ממש לא משופעת בתארים.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 15:02:45
Reply to  פיני

היווארד לא משחק. תקרת הקבוצה ברורה. ניצול הזדמנויות ללא התחשבות במה שקורה אחר כך היא התנהלות חסרת אחריות. אם סה היה המצב עם היווארד, אז אין בעייה…אבל הקבוצה אפילו לא במיטבה. ולא משנה מה צומח בקאבס, גם לברון גדל ומזדקן.

אין בפק שהזדמנויות צריך לנצל, אבל תלוי מתי. ונראה לי שבתור מנג'ר שכבר בנה קבוצת אליפות אחת, יצר קבוצת צמרת בצורה הכי איכותית אי פעם והקיץ הביא את קיירי ולא משנה מה יגידו – הוא יודע מה הוא עושה.

שמעון
שמעון
12/02/2018 12:18:58
Reply to  יונתן .S.

מרוב חלונות כבר הם יסגרו, איינג בונה ובהונה ובונה אבל אני לא רואה אליפות של בוסטון באופק כלל וכלל גם עם היוורד. בשביל להביא אליפות איינג צריך להביא את אנתוני דיוויס לקיירי והיוורד, בלי מהלך כזה בוסטון לעולם לא תנצח את גולדן סטייט או כל יריבה אחרת מהמערב, גם לא עוד 5 שנים.

יונתן .S.
יונתן .S.
12/02/2018 15:04:53
Reply to  שמעון

כן…כמו שהוא בהה כשבנה את קבוצת האליפות ב-2008.

כמו שהוא בהה בהבאת קיירי.

בוא נצמד בבקשה למה שקורה במציאות. את דיוויס אף אחד לא מקבל כרגע, אבל זה לא אומר שהם לא רוצים והם שאלו לגביו בדד ליין הקודם. עם הזמן תגיע הזדמנות עבורו. כרגע עושים את המקסימום עם מה שיש.

שמעון
שמעון
12/02/2018 16:04:51
Reply to  יונתן .S.

נראה לי אתה נעלב שאני יורד קצת על בוסטון. אל תתרגש. לבוסטון יש את הנכסים הכי טובים בליגה כרגע לתת על סופרסטאר כלשהו שיצטרף לקיירי והם במצב מצויין אבל להמתין הרבה זמן זה לא תמיד טוב לפעמים ההזדמנויות נגמרות, זה מה שאני אומר.
הוא מנהל אדיר, לא אמרתי אחרת.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
12/02/2018 8:06:43

לברון נראה לבוש כאילו רץ בעיניים עצומות דרך כל הדוכנים בשוק בצלאל בתל אביב ומה שתפס לקח.

קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
12/02/2018 8:09:39

מעיל צבאי עם ריח אפסנאות, שרשרת עין החתול לסגולה, כותונת לילה, כובע מהשטייטל, זקן מסופר, לברון לך להיבדק.

Berch
Berch
12/02/2018 8:11:02

מעורב מצויין
כיף עם הקפה של הבוקר

אהרון שדה
אהרון שדה
12/02/2018 8:43:15

מנחם תודה .
מוזר לי שאצלכם בבת גלים לא הכירו את המשפט הידוע

"סנונית אחת לא מבשרת את בוא האביב"

בקיצור הרושם שלי הוא שלקליבלנד מחייכת כי לברון החליט פתאום לחייך .
עוד אני מתרשם שמשבר אמצע העונה בקאבס לא שונה מהותית מאותם משברים שהיו בשנים האחרונות בהם העפילה הקבוצה לגמר (ואפילו אינו שונה ממשברי מיאמי בחלק מהעונות בתקופת לברון בתקופה זו פחות או יותר ).

בשורה התחתונה מה שהיה נכון לפני הטריידים נכון גם לאחריו בשני מובנים .
1. עדיין קליבלנד אלופת המזרח ועדיין איני רואה קבוצה שמדיחה אותה . יכול שתהא אבל קליבלנד היא הקבוצה להרוג (ואמרתי זאת גם בשיא המשבר ).

2. אך זו קבוצה שמעומדת רצינית להיות שטיח של גמר הנ.ב.א של סוויפ משפיל בין אם הוא יבוא מג.ס ובין אם יבוא מהרוקטס .
לעניין סעיף זה השאלה האם הקאבס התחזקה או נחלשה לאחר הטריידים .
תשובתי .
אם רוצים להימנע מסוויפ משפיל בתשובה היא כן יש יותר סיכוי כ הרביעייה הצעירה הזו להיות קצת יותר בעניינים ואולי אולי להגיע למשחק 5 בגמר .

אבל אם רוצים גם לאיים ממש על התואר או לפחות לתת פייט כפי שהיה בעונת בלאט הראשונה .
הרי שהשחרור זל אזייה (ווייד רב הניסיון ) גורם לכך שאין לקבוצה באמת תותח על בקו האחורי .
אם אזייה היה נשאר ומצליח אולי לשחזר יכולות מאשתקד היה לכך סיכוי …נגיד זאת כך כל עוד אזייה היה בקבוצה הייתה לה תקווה שאולי בכל זאת הוא יחזור לעצמו ואם אכן היה חוזר התקרת זכוכית הייתה הרבה יותר גבוהה .
כיום תקרת הזכוכית היא הרבה יותר נמוכה (גם אם הריצפה גבהה ).

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12/02/2018 10:39:55

ניתוח מעניין. תודה

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2018 17:00:28

ג'ורג' היל הוא תותח בקו האחורי

אף פעם
אף פעם
13/02/2018 1:09:23
Reply to  מנחם לס

באיזה יקום בדיוק ג'ורג היל הוא תותח ?? די זה כבר גניבת דעת

captain beefheart
captain beefheart
12/02/2018 8:54:05

אכן דביו יפה ללהקת הליווי החדשה. הזמר הראשי מבסוט ואפילו מחא כפיים לילד מקדוני שהחמיץ דאנק כשהוא לבד מול הסל (ובעצם לבד במחצית המגרש של בוסטון).
משחק אחד, זה הכל. סומך על לברון שירעיל את האווירה גם בחדר ההלבשה המחודש. ברגע שדברים לא יסתדרו הוא יאכל אותם שם.
חוץ מזה הבחנתי במה שהולך לו על הקרקפת וזה לא מראה יפה לעין. התקרחות ברורה בסגנון דבלולי שיער מהסוג שמתכדרר בתוך היעה. גם ככה הוא נראה ג'יהדיסט, שיעשה כבר קרחת.

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2018 17:02:18

הכל מושתל אצלו

איתי
איתי
12/02/2018 9:03:47

היה כיף לראות את קליבלנד הלילה. לערב אחד בוסטון נראתה כאוסף של שחקנים טובים אבל ללא אף כוכב ומוגבלת מאוד התקפית….
שלושת הקבוצות הראשונות במזרח בנויות עכשיו דומה – עמוקות, שני שחקנים בכל עמדה פלוס מינוס
ועם כוכב על אחד. ( קיירי/לברון/דרוזן)
תחליטו אתם איזה כוכב ישאר לעמוד אחרון…

שמעון
שמעון
12/02/2018 9:33:33

וואלה אתם מתהפכים פה כמו חביתה, כולה נצחון על בוסטון. גם אולדיפו נתן להם 30 הפרש, מה קרה?

1. לברון יחתום באל איי _99% בלייקרס, 1% בקליפרס)-הרבה תולי בגורג
2. הקאבס יחטפו סוויפ מהדהד מול גולדן סטייט אם יצלחו את המזרח
3. לברון לא יצא בקלות מהמזרח כי לפלייאוף חוקים משלו, זה לא עונה סדירה
4. בוסטון לא תיקח את כתר המזרח.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/02/2018 9:35:38

אחלה טור, תודה
בואו נחכה להפסד שניים הראשונים, שלאחריהם לברון יאמר בראיון ששחקנים בקבוצה צריכים לדעת להתאמץ כל ערב, כמוהו

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 10:09:31

תודה על המעורב מנחם.
אני עם שמעון, מלבד הדאבל-אפ.
קליבלנד מאוד מוגבלת בהתקפה. הוד, היל, אוסמן וקלארקסון זו קליעה טובה במצטבר, אבל לא מה שנאחנו קוראים "כוח אש". זה לא לאב, קיירי, סמית' (פוגע), פריי, קורבר ואפילו ג'פרסון. זה יותר לכיוון של שומפארט ודלבדובה.
לברון נחלש, החדירות איטיות וכבדות, הרבה צעדים והכי חשוב – הרבה התפשרויות על בק-סטפ. אם אני נגדו, אני מחכה לו מתחת לסל, דאלאס-סטייל.
בוסטון אתמול הגיעו לא מוכנים וקיבלו בעיטה בתחת. סטיבנס צריך להפיק מזה לקחים, אתה לא יכול לתת להוד, היל , קלארקסון ואוסמן להביס אותך בבית. ראו לבוסטון את הפחד בעיניים – הם קפאו. זו הייתה תבוסה פסיכולוגית, בלי קשר ליכולת.
לגבי היכולת לעצור את לברון – שמעון ציין את זה עשר פעמים ואני אומר זאת שוב – 3:9 בגמרים זה ממש לא בלתי עציר. אם אני בוסטון או טורונטו – אני נותן להתלהבות לדעוך (אולי כבר אצלנו מחר ), ממשיך לעבוד ונאחז חזק במקומות 1-2.
אמר מקיאוולי "דינם של משטרים לחלוף מן העולם", אני לא בטוח שזה יקרה השנה, אבל מתי שהוא המזרח צריך לצאת מתחת לצל של לברון. אי אפשר כל הזמן "לבנות לעתיד".

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 11:02:21
Reply to  דה שוט

לדעתי, אתה מזלזל שלא לצורך בהוד. הוא סקורר "על אמת".
גם קלרקסון, מהספסל, נותן לקאבס ממד שהיה חסר לקבוצה, עם יכולתו לייצר לעצמו, ולאחרים, מצבי קליעה.

הדבר הקריטי שחסר לקבוצה, שתומאס היה אמור לספק, ושאין אחרי הטרייד –
זה כוכב נוסף שמסוגל ליצור לעצמו מצבי קליעה,
שמסוגל להוריד את העומס (וחלק מהאחריות) מלברון.

קיירי היה אדיר ביכולתו ליצור לעצמו, וביכולתו לשמש וסת לחץ ברגעים בהם לברון לא פוגע.
עכשיו, התלות ביכולתו של לברון היא שוב גדולה מדי.
אולי גדולה מדי מבכדי שהקאבס יחשבו לקונטנדרים
(על אחת כמה וכמה לאור היכולות, ונעומק, של 2 המערביות המובילות, גולדן סטייט ויוסטון).

מצד שני,
אני לא זוכר מתי לאחרונה לברון מגיע לפלייאוף כאשר הקבוצה שלי היא האנדרדוג, וכאשר אין עליו באמת לחץ כלשהו.
אף אחד לא מצפה מהם באמת לזכות באליפות,
לא מעט אפילו מאמינים שהם לא יעפילו לפיינלס.
זה אומר שהעפלה נוספת לפיינלס זו הצלחה,
ובפיינלס, הם יהיו נטולי לחץ.
אני זוכר מספר מקרים בהם האנדרדוג ניצל את הלחץ של היריבה בשביל להצליח ולזכות באליפות.
דאלאס ב-2011 , זו דוגמה מצוינת.
כל הלחץ באותו פיינלס היה על ההיט,
ודאלאס, הם ניצלו זאת עד הסוף, וזכו באליפות יוצאת דופן.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 11:57:32

לא זילזלתי בהוד! הוא שחקן נהדר, רק הבעתי ספק לגבי יכולתו להיות סקורר יציב שמייצר בשביל עצמו ואמרת עליו בעצמך דברים דומים. הוא ייתן 18 נקודות, השאלה אם זה יספיק. מעבר לזה אם אני לא טועה, יש קצת בעיה עם האופי שלו. למיטב הבנתי, ביוטה הוא לא ממש התחבר ולקח על עצמו מעבר למה שהחברים ציפו ממנו. אתה מוזמן לתקן אותי אם אני טועה.

כפי שציינת – כל השחקנים המשלימים בקליבלנד "החדשה" הם לא בדיוק מהסוג שמייצר בשביל עצמו. כשלברון יישב בצד, הם עלולים לשקוע לתוך סלאמפ. אין כאן את ווייד ובוש של מיאמי, גם לא את קיירי או איזיאה. אנשים מיהרו לקבור ולהספיד את איזיאה אבל עוד ייזכרו בו – בעיקר ברגעים הקשים, שההתקפה תתיקע ולא יידעו מאיפה להשיג את הנקודות.

הכדורסל הפך להיות משחק של כוכבי-על התקפה. קיירי ולברון, סטף, קליי ודוראנט, דוראנט וראסל, הארדן ופול, קאוואי ולמרכוס.
זו הסיבה שהמזרח חלש ביחס למערב – שם יש פחות כוכבי-על התקפיים בקבוצות. יאניס, ביל, דה רוזן, קיירי – כולם לבד. לברון יוכל לעבור שם – אולי – אבל מי שתעלה תתקשה מאוד מול אריות המערב.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 12:05:14
Reply to  דה שוט

עם העובדה שחסר מאוד לקאבס שחקן יוצר נוסף לצדו של לברון,
כמו שקיירי היה,
לא התווכחתי כלל.

חסרון זה ללא ספק מציב את הקאבס בעמדת נחיתות במאצ' אפשרי מול יוסטון או גולדן סטייט.
בלי קיירי, קליבלנד עדיין היו מחפשים אליפות ראשונה.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 12:27:21

+ 1

אף פעם
אף פעם
13/02/2018 1:12:45

הלי הליגה המושחתת הם עדיין היו מחפשים אליפות לא בלי קיירי

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 12:10:59
Reply to  דה שוט

הוד, הוא סיפור מעניין. זה שחקן שהוא אלפא דוג בנשמה –
ההצלחה העונה של דונובן מיצ'ל, לא עשתה לו טוב.

אז ללא ספק שיש פוטנציאל נפיצות במצבו בקבוצה.
2 דברים משחקים לטובת הקאבס –
הראשון, זה ג'ורג' היל. הוא היה חבר קבוצתו של הוד, והוא הסתדר אתו.
שחקן ותיק שכזה יעזור להוד להתאקלם, ואלוי יעזור לו להבין את הדבר השני שמשחק לטובת הקאבס:
חשיבות ההצלחה במאני טיים.
היה והוד יתאפס על עצמו, ייתן הגנה, ויתרום התקפית כאשר יקרא לכך,
אם הקאבס יגיעו להישגים השנה בפלייאוף, הוד יבטיח לעצמו חוזה שמן בעתיד, בקבס או במקום אחר.
בגלל ששחקנים כמו הוד, יש עוד לא מעט. שחקנים עם ניסיון, שתפקדו במאני טיים, כאלו יש פחות.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 12:30:21

+ 1 בעיקר לגבי ניסיון של הוד לעתיד.
לדעתי יש סימן שאלה גדול לגבי היל. כבר אתמול – בחגיגה הגדולה – ראינו שהוא די מוגבל התקפית. בכלל, אתמול היה יותר פאדיחה של הסלטיקס מאשר תצוגה של הקאבס. כל החיוכים והאושר הם בעיקרבון מוגבל מאוד. צריך עוד קצת זמן כדי לגבש עמדה לגביהם.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 12:33:19

עיקרבון מוגבל = עירבון מוגבל
חחח… אין יותר זיגמונד מזה

שמעון
שמעון
12/02/2018 12:46:02

לדעתי הוד יכשל בענק בקאבס, זה ההימור שלי

john
john
12/02/2018 13:44:41

דה שוט – דווקא אתמול הקאבס קלעו 121 נקודות עם רק 22 אסיסטים. הרבה מהסלים היו במתפרצות או בחדירות לסל. זה לא אפיין את התקופה של לברון והקלעים כשאז הכדור קיפץ ועף משלוש. הקאבס לקחו 30 שלשות שזה לא כזה חריג אבל קלעו 16 מהם. חלקם במעבר. נכון שאין את היוצר האולטימטיבי שיכול לבודד או לנצל מץ' אפים כשהמשחק מעט בפלייאוף. אבל אני לא זוכר אף קאבס שהיו לה 8 שחקנים שיכולים לייצר לעצמם זריקה או להיכנס לטבעת בעת הצורך (ג'יימס לאב ג"יי אר הוד היל קלארקסון צ'די ג'ף גרין) כאשר רובם יכולים לקלוע בדאבל פיגרס בערב נתון. קווין לאב גם בכיף חוזר להיות כוכב כמו שהיה עד שIT הגיע להרוס לו את העונה. בעיניי הוא אול סטאר בצדק ולא כדאי לזלזל בו.

john
john
12/02/2018 13:46:24

מאט בפלייאןף לא מעט…

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:45:36

ג'ון – יפה אמרת וקשה להתווכח – הדבר היחידי שיש לי לומר הוא שדבריך, נכונים וחכמים ככל שיהיו – מבוססים לעת עתה על משחק אחד. זאת ועוד, מעבר לבעיה שאני צופה לקליבלנד בהתקפה, אני צופה לה עדיין בעיות בהגנה והסיבה ? לברון. הוא כבר כמה שניםלא שומר וזה מקרין על כל הקבוצה.
קליבלנד הישנה הייתה זקנה מאוד אבל עם פוטנציאל נפיץ – ווייד, רוז, איזיאה – כל אחד מהם היה יכול להתפוצץ ביום נתון ולקחת משחק נגד כל קבוצה (קצת נסחפתי עם רוז). עכשיו קליבלנד חזקה, צעירה אבל גם אפורה. נצטרך לחכות קצת כדי לדעת לאן זה יילך.

דה צחוק
דה צחוק
12/02/2018 14:07:35
Reply to  דה שוט

"לברון 3:9 בגמרים" (אגב, זה 3 נצחונות מ-8), אומר מי שהקבוצה שלו היא אפס מ-1?

הגעה אחת לגמר. אחת. נוט טו נוט טרי נוט פור – אחת.

ואפס. אפס. אפס. זכיות. הגיעו פעם אחת עם כל הסוללה – ווסטברוק, דוראנט, הארדן, איבקה. ולברון ניצח אותם. בזלזול. ג'נטלמן סווויייייפ.

אתה מצחיק. 3 מ-8? שיעשו עוד פעם אחת גמר.

שמעון
שמעון
12/02/2018 14:41:26
Reply to  דה צחוק

במזרח ה"איום" עם סוללת כוכבים, יפה לו.

ראסל דוראנט והארדן היו מנגבים איתו את הפרקט במזרח. אם היה משחק במערב הוא בקושי היה מגיע לגמר עם סוללת הכוכבים שלו. אמי הוא עבר במזרח? קבוצות מביכות על סף הבושה ואפילו מול חלקן הוא נגרר למשחקי 7. בלי סוללת כוכבים הוא יצא פעם אחת בלבד מהמזרח המביך. קווין דוראנט היה מנגב את הפרקט במזרח וגם את לברון. אוק גם הייתה פצועה 3 עונות רצוף.

שלברון פגש יריבה מערבית הוא 3 מ-9 חחח דה צחוק

שמעון
שמעון
12/02/2018 14:44:44
Reply to  שמעון

עוד דבר הוא בשיאו עם וויד ובוש בשיאם מול ילדים ני 22 הוא לקח אליפות ועוד ראסל ניגב איתו את הפרקט שהביך אותו פעם אחר פעם. אם להארדן לא היו רועדות הידיים גם את האליפות המסכנה הזאת הוא לא היה לוקח. הוא שחקן ענק אבל לוזר לא קטן במאני טיים, במזרח הוא טוב גם במאני טיים.

Ljos
Ljos
12/02/2018 15:07:55
Reply to  שמעון

חשבת פעם למה הפרקט במזרח כל כך רטוב שאתה שולח שחקנים לנגב אותו כל הזמן?
אולי זה בגלל שבונים שם מגרשים גרוע וכל הזמן חודר גשם, אולי זה בגלל שכל תחרות שם היא תחרות השתנה ולא יותר, או שסתם הריר של כתבי ESPN על לברון כבר מגיע למגרש.
אבל יש לי חשד אחר. זה מאוד הגיוני אם חושבים על זה:
comment image

שמעון
שמעון
12/02/2018 15:33:23
Reply to  Ljos

חחחחחחחחח אתה גדול

אח.. איזה סרט יאללה, תגיד יש מצב זה קרי??

שמעון
שמעון
12/02/2018 15:52:17
Reply to  Ljos

אגב תגיד זה סטן ון גנדי? מקבל צ'אקה מקרי?

https://youtu.be/DXsyn-9VLVA?t=55s

Ljos
Ljos
12/02/2018 16:24:30
Reply to  Ljos

הו, זה בהחלט ואן גנדי. אבל תחשוב, מי התחרה נגדו אז במזרח וזכה להמשיך עם הסיפור?

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:50:12
Reply to  Ljos

אחחח… איזה סרט

john
john
12/02/2018 14:47:21
Reply to  דה צחוק

1. הם הגיעו ילדים (דוראנט עונה חמישית ווסט עונה רביעית הארדן עונה שלישית בליגה) דוראנט לא נפל מלברון בכלל באותו הגמר והיה מדהים.

2. הם הגיעו סוללה? ומה היו ההיט? לברון ומעודדות? קראו להם ה'היטלס' מסיבה מסויימת

3. סוויפ ג'נטלמני? okc ניצחה את הראשון. משחקים 2-4 היו צמודים והחמישי משכנע להיט.

לעולם לא נדע מה הקבוצה הזאת הייתה עושה אילו נשארה יחד עוד שנתיים שלשה.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:50:58
Reply to  john

+ 10

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 15:05:28
Reply to  דה צחוק

הניסיונות לשנמך את הישגי כל אחת מהקבוצות (ת'אנדר, היט),
הם ניסיונות מגוחכים.
הת'אנדר ניצחו את הספרס אחרי פיגור 0 – 2,
את אותה ספרס שהייתה עד להפסד הראשון בסדרה מול הת'אנדר ברצף של 20 ניצחונות רצופים (ו-35 ניצחונות מתוך 37 משחקיהם האחרונים),
את אותה ספרס שתגיע אחר כך ל-2 פיינלס רצופים, כולל ניצחון מרשים מול ההיט ב-2014.

וההיט, הם עברו ב-2012 פלייאוף קשה במיוחד, כאשר ברוב המשחקים בסדרות מול הפייסרס והסלטיקס, הם שיחקו ללא כריס בוש,
כאשר הם מנצחים משחק 6 בבוסטון, אחרי שהם נקלעו לפיגור 2 – 3 בסדרה.

דבר אחד בטוח –
הפירוק של הת'אנדר, זו אחת הטעויות המעצבנות שנעשו. החמצנו הזדמנות לחזות בקבוצה היסטורית.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:52:11

+10
משחק 6 בבוסטון – הגדול ביותר של לברון.

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:47:55
Reply to  דה צחוק

צודק – 3:5 זא הדרך הנכונה לכתוב זאת.
הכוונה הייתה להראות שהוא ניתן לעצירה (בליגה, לא במזרח).

ברוך רובין
ברוך רובין
12/02/2018 10:46:23

רק דבר אחד לפני השינה קובי לא הסכים ואיים שלא ישחק בקבוצה שאינה הלייקרס, זה הסיבה שהטרייד בוצע מלכתחילהz

אדון שוקו
אדון שוקו
12/02/2018 11:44:16

בכל הגמרים כשלברון היה על המגרש הקאבס הסתדרו איכשהו הבעיה הייתה כאשר ירד לספסל..העונה הספסל של גולדן סטייט בעונה גרועה(בעיקר איגודלה ושון)שלדעתי היו האקס פקטור בגמרים האחרונים..והספסל של קליבלד התחזק..אם זה יימשך ככה לקליבלנד יתחברו יכול להיות אחלה גמר..

יניב
יניב
12/02/2018 12:09:07

אני מאמין שאיגודלה ושון יתעוררו לקראת הפליאוף.מה עוד שאל תשכח שבפליאוף לקר יש את הפריבליגיה לשחק בכל שלב נתון לפחות עם 2 מ4 האסים שלו

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 12:13:15
Reply to  יניב

אני חולק עליך בקשר לאיגודלה. הוא מראה צניחה במספרים , צניחה שמאוד אופיינית לשחקנים בגילו (בן 34).

שמעון
שמעון
12/02/2018 12:45:14

אני איתך פה, לדעתי איגי גמר, פה ושם הוא יכול לתת איזה נס אבל לא נשאר הרבה במיכל

יניב
יניב
12/02/2018 12:47:28

נכון אבל עדיין לדעתי יש לו מיכל בדלק לעוד ריצה אחת בפליאוף.(חוץ מזה שבדרך כלל שהוא רואה את לברון זה כאילו הוא שותה ממעיין הנעורים)

אל המעיין
אל המעיין
12/02/2018 14:12:44
Reply to  יניב

בא גדי בא גדי קטן
comment image

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 17:56:18
Reply to  יניב

אם כל הבלוקים! במקום השני – טיאגו ספליטר 2013

דוד
דוד
12/02/2018 12:04:17

האינטנסיביות וההגנה המרשימה שקליבלנד הציגה הפתיעה אותי מאוד. קו אחורי חזק ביותר.

אפלטון
אפלטון
12/02/2018 12:26:47

תודה מנחם. לדעתי טורונטו היריבה העיקרית של הקאבס במזרח, לא בוסטון.
למרות זאת, יש לי הרגשה די רצינית שהייווארד יחזור לקראת הפלייאוף. ההכחשות של בוסטון היו גורפות כי הם קיבלו חריגת שכר שבעזרתה הביאו את מונרו (קצת מוזר לי שלא התחזקו בטרייד דד ליין בנוסף). בכל מקרה אם הוא באמת יהיה בריא ובכושר אין מניעה חוקתית שישחק למרות החריגה שקיבלו עליו.

נתי
נתי
12/02/2018 12:43:10
Reply to  אפלטון

מעניין מה שאתה מתאר פה..אבל אם הוא חוזר לפחות מונרו יאלץ לצאת מהסגל?אחרת זאת וואחד פרצה בחוק

שמעון
שמעון
12/02/2018 12:44:27
Reply to  אפלטון

אם אתה בונה על לאורי מצבך לא טוב

john
john
12/02/2018 12:53:51
Reply to  שמעון

שמעון אתה חייב לצפות בטורונטו הזאת. קייל לאורי בקושי רלוונטי. אם הוא תופס יום סבבה. אם לא מזיזים אותו הצידה. כשואן פליט נכנס לעניינים הקבוצה הזאת עושה סחרחורת ליריבה. המפתח הוא עדיין OG וסייקום והיכולת שלהם לתת ללברון קשיים כדי שכמה שפחות עזרה תגיע.

שמעון
שמעון
12/02/2018 13:01:47
Reply to  john

גם ולנציונס פח ודווין קייסי לא מאמן ולא ראיתי אפילו משחק 1 העונה של טורנטו האמת, אנ מפיק מאירועי העבר, בשביל שאני בכלל אצפה בהם שיעשו קודם משהו בפלייאוף. אולי אצפה בהם שיתמודדו נגד פילי או אוק או יהיה להם משחק בשעה מאד נוחה ויהיה לי ממש משעמם.

אור
אור
12/02/2018 13:09:09
Reply to  שמעון

הם לא ראויים לך שמעון.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12/02/2018 13:54:18
Reply to  שמעון

🙂
(לאור)
טורונטו באמת מרשימים

john
john
12/02/2018 12:50:00
Reply to  אפלטון

מסכים לגבי טורונטו. הם נראים הכי מרשימים כרגע בליגה למעט יוסטון.

לגבי בוסטון, צוות במטעם הליגה קובע האם זו פציעה מסיימת עונה בפוטנציאל ונותן את החריגה. הם קיבלו את זה מהר. מאותו הרגע זה כבר לא משנה מתי יחזור לשחק. דני איינג' טעה בצורה חמורה עם מונרו. היא הייתה צריכה 7 פוטר שמגן על הטבעת. לא שחקן לאו פוסט איטי בכושר גרוע שלא שומר. אני מבין שדני צפה במונרו מקשה על טורונטו בפלייאוף אבל טורונטו השנה שונה. גם JV וגם דרוזן קטלניים מבחוץ ואין מה לצופף את הרחבה עם עזרות יותר. וסייקום וינקלה ימחקו כל קו קדמי שהסלטיקס ישימו מולם.

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 13:05:58
Reply to  john

מסכים ב-100% לגבי טורונטו. אני על העגלה שלהם ממזמן.
שופטים אותם כאילו הם הקבוצה של העונה שעברה. הם לא.

שמעון
שמעון
12/02/2018 13:08:21

אני שופט אותם בדיוק כמו שאמרת, על שנה שעברה. הם יצטרכו להרוויח את הכבוד שלי בפלייאוף. עד אז לא מבזבז עליהם זמן. הלוואי שפילי יצאו נגדם אנחנו נדיח אותם גם עם בראון.

אור
אור
12/02/2018 13:10:01
Reply to  שמעון

איך אתה יודע שתדיחו אותם אם לא ראית משחק אחד שלהם העונה?

שמעון
שמעון
12/02/2018 13:22:28
Reply to  שמעון

ניסיון העבר. אני אהיה בשוק אם טורנטו תדיח את הקאבס או בוסטון או יעשו משהו בכלל, הם לא קבוצה ודווין קייסי לא מאמן.

אוכל את הכובע אם כן

אחד העם
אחד העם
12/02/2018 14:41:28

שנה שעברה הייתה להם תקופה שהם היו הקבוצה ההתקפית היעילה בהסטוריה (לא זוכר על פי איזה מדד)
בפלייאוף חזרה הנטייה הטבעית שלהם לאיזוליישן וזה לא ממש מוצלח…
בשביל לשבור את הנטייה הזו צריך שינוי פסיכולוגי של הכוכבים. או מאמן אחר.
הלוואי שאני טועה והם יציגו כדורסל חכם בפלייאוף (עם גארד אקספלוסיבי ושחקן פנים חכם יש להם אחלה בסיס לזה)

john
john
12/02/2018 15:00:11
Reply to  אחד העם

שנה שעברה בחצי הראשון הם הציגו התקפה כזו שהתבססה על לאורי ודה רוזן בחצי עונה לא הגיוני מבחינת יעילות בקליעה והגעה לקו סביבם כלום. הם נפלו הרבה לפני הפלייאוף. הם שיחקו כדורסל שהתבסס על בידודים והוצאת כדור כאשר עזרה הגיעה או סחיטת פאולים. דרוזן גם לא זרק כמעט מחוץ לקשת.

השנה זה לא ה'יעילות'. זה זה שכולם זורקים וקולעים משלוש מה שפותח את הרחבות. יריבותיה עד כה חיכו ברחבות ונתנו לדרוזן לחכות לשריקות שלא מגיעות ולסבך ידיים. לאורי היה מגיע סחוט לפלייאוף והבידודים שלו הפכו לא יעילים. השנה הם ממובילות הליגה באסיסטים ומציגים עומק בלתי נגמר של שומרים קלעים ומגני טבעת. הם רצים הרבה במיוחד בחמישייה השנייה. אם קשה לראות את ההבדל תסתכל על הממוצעים של דרוזן ולאורי ברצף האחרון שלהם. לאורי בעונה בינונית מינוס ודרוזן כמעט ולא נחוץ.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
12/02/2018 13:16:18

תודה על מעורב פגז ועל הדיון בין גיא לדה שוט (מסכים עם שניכם)

john
john
12/02/2018 13:18:34

קליבלנד נראו טוב. צריך לקחת בחשבון את האופריה והאדרנלין של משחק ראשון. אבל כמה נקודות מעודדות.

רודני הוד שחקן קץ' אנד שוט נהדר. יש לו יכולות מגוונות לשים כדור על הרצפה אך יש הרבה שטובים ממנו בזה. ביוטה ניסה בכוח להיות כוכב כי כשהייוורד עזב היה אמור להיות 'תורו'. אני לא מסכים שהוא חסר אגו. היה ברור שהוא התקשה לראות איך איבד את מקומו. הרבה גם באשמתו כי היה לא יציב וכשלא הלך עצר קצת את המשחק הקבוצתי. זה נראה כאילו עבר משחק איפוס כי הוא נראה כמו חייל ממושמע הלילה.

האריסון בארנס בגלל משחקים 5-7 של גמר 2016 ישכח מההסטוריה של ג"ס וחבל. התפקיד שלו שם היה אקוטי בעונת ה73 ניצחונות. ואני אלחם בכל מי שאומר שדוראנט הצטרף לקבוצה ההיא. כי בוגוט ובארנס לא היו פיונים אלא חלק חשוב מהשיטה! רודני הוד יכול להפוך להאריסון בארנס של קליבלנד.

ג'ורג' היל עצבן אותי הכי הרבה בלילה. במיוחד איך שהוא שמר. כי זה היה הג'ורג' היל של אינדיאנה. זה אומר שהוא גנב 20 מיליון לשנתיים מסקרמנטו ויצא לפנסיה על חשבונם. צפיתי לא מעט בקינגס ולא זכרתי משחק אחד בו שיחק ככה בהגנה. כנראה שהסוכן שלו רמז לקאבס על העניין הזה בגלל שאחרת קשה היה להבין למה הלכו עליו כאשר נראה גמור והיה מתעורר פעם בכמה משחקים לתקוע שלשות (עונת שיא השנה). בהתקפה חזר לימי הספרס ונראה כמו גארד יעיל שלא מרבה לטעות ולא מנסה להיות בולט.

קלרקסון ונאנס הביאו את רוח הלחימה וההתלהבות שהביאו בלייקרס. נאנס מאוד מעניין כי כאשר לאב יחזור יוכל לעלות איתו יחד בקו הקדמי ולנצל את יכולת המסירה של לאב בנוסף ללברון בחיתוכים קשים לסל. בנוסף הוא יכול לקלוע מחצי מרחק מה שTT לא יכול.

That said, ברור שאחוז הקליעות במשחק הזה היו חריגים והקאבס התרגשו מהמשחק הזה כאילו יצאו מלוע התותח. צריך להמשיך לבחון איך ההרכבים האלה יעבדו מול קבוצות אחרות. בוסטון אגב בתקופה מאוד רעה. ב14 המשחקים האחרונים הם עם 8 הפסדים ו6 ניצחונות. רק 2 מ6 הניצחונות בדאבל פיגרס.

שמעון
שמעון
12/02/2018 13:25:07
Reply to  john

יש שחקנים שבקבוצות פח גם נראים כי כי איזה מטיבציה יש לשחק בקינגס?? אותו דבר היה גי אר ושאמפרט בניקס, יש שחיקה וקבוצות כמו הקינגס או פיניקס לא בדיוק מעודדי מוטיבציה וטירוף, הייתי עושה כמוהו. שאתה בקבוצה טובה ונלחם על משהו יוצא אקסטרה במיוחד בהתחלה ולא שאתה כבר שחוק.

john
john
12/02/2018 13:53:01
Reply to  שמעון

אני מבין את מה שאתה אומר. אבל זה לא שהוא הגיע בטרייד לקבוצת 'פח' ואיבד מוטיבציה. הקינגס נתנו 20 מיליון לשנה בחוזה של שנתיים אחרי כל הפציעות שעבר כי רצו שילמד את הצעירים מוסר עבודה ורמת מקצוענות. זה אומר שבמינוס 20 נותנים את מה שאפשר. תראה את רנדולף ווינס קארטר. לשניהם יש הרבה פחות מה להוכיח מהיל אבל הם באים ונותנים הכל. וינס קארטר גם נראה בדרך להיות עוזר מאמן והוא לקח כפרויייקט אישי את הארי ג'יילס כדי להכין אותו לעונת הרוקי שנה הבאה (עושים לו process כמו אמביד).

הקרייתי
הקרייתי
12/02/2018 13:55:18
Reply to  שמעון

ג'יי אר ושאמרפט שיחקו מעולה בניקס שהיו בשיאם מקום שלישי במזרח ב2013…על מה אתה מדבר בכלל??

שמעון
שמעון
12/02/2018 14:46:37
Reply to  הקרייתי

וואו מקום שלישי במזרח וואוו ממש תותחים. מקום 3 במזרח ב2013 שווה מקום 10 במערב במקרה הטוב.

הקרייתי
הקרייתי
12/02/2018 16:57:44
Reply to  שמעון

עזוב אתה מקרה אבוד

הערבי
הערבי
12/02/2018 14:27:55

זו שאלה שבטח נשאלה כבר, אבל האם יש תקדים ב nba לשחקן שלא נפצע כמו לברון? מבחינת שנות קריירה ועומס. זה לא נתפס ולא מובן

עידו גילרי
עידו גילרי
12/02/2018 14:30:48
Reply to  הערבי

קארל מאלון.

הערבי
הערבי
12/02/2018 14:35:07

וואלה. תודה!

גיא הרשע
גיא הרשע
12/02/2018 14:43:57

קרל מאלון נמצא באזור חיוג משל עצמו.
ב-18 עונות ביוטה הוא לא החמיץ בשום עונה יותר מ-2 משחקים. מטורף!
בעונתו ה-19, כאשר עבר ללייקרס, הוא נפצע והחמיץ חצי עונה.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
12/02/2018 15:42:16

לדעתי הוא וסטוקטון שחקו הכי הרבה משחקים עבור קבוצה אחת בליגה

דינגו
12/02/2018 16:27:32

A.C.. GREEN?

דה שוט
דה שוט
12/02/2018 16:57:05

יש להם מבנה דומה

איפה אפי
איפה אפי
12/02/2018 14:51:34

מעורבב שלם בלי אף מילה על יןטה?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
12/02/2018 15:41:18

תודה רבה מנחם.

לגבי הטרייד על קובי אני לא זוכר ממש את כל הפרטים אבל בגלל שהוא והסוכן שלו איימו בנוסח "קובי ישחק רק באל איי" ובגלל שקובי היה חתום כבר עם נייקי (אם אינני טועה) היו שם אינטרסי כספיים מאד גדולים. מלבד זאת יש לזכור שבעונותיו הראשונות בליגה, מה שאומר חוזה הרוקי- קובי לא היה טוב או פקטור משמעותי מה שאומר שהרבה הם לא הפסידו בטרייד כי קובי והאינטרסים הכספיים היו מובילים אותו לאל איי.

משה פ.
משה פ.
12/02/2018 20:23:23

אכן כמה שזכור לי הטרייד הזה בעצם לא היה ממש טרייד, אלא יותר סיכום מראש בין הקבוצות.
לכולם היו ברור שקובי הולך ללייקרס, וההורנטס (תזכירו לי, קראו להם בובקאטס?) שמחו להיות "הצינור" לביצוע הטרייד בתמורה לדיבאץ'.

מנחם לס
מנחם לס
12/02/2018 17:09:11

קראתי בעניין את כל התגובות.
תודה

הסקרן שהרג את החתול
הסקרן שהרג את החתול
12/02/2018 20:19:02

תגובות מצוינות ממש מעורב למעורב נוצר כאן.

אהרון שדה
13/02/2018 0:51:18

עוד כמה גדולים מהמאה הזאת
פארקר 68 נקודות גמרים
בורשטיין 72 אצלי (בספסל 70 ).
בלו 81
וויציץ 67
שלף 28
לנדסברג 42
הלפרין 30
אליהו 45
אוחיון 35
סמית 79 (הצהוב)
קטש 43
גורדון 52
טפירו 28
קוזיקרו 21
ווילימאס 33 כמו לבאסטון
שארס 28
סולומון 50

מה שאומר שפניני הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות גביע למילניום הנוכחי .