הטור של מל: אתמול, היום השני ברוממותו בתולדות הקאבס!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ספלאש
ספלאש
09/02/2018 7:34:20

בהחלט מדהים מה שקאבס עשו אתמול.
הקבוצה לא זורמת כמו שצריך? כמה טריידים ויש קבוצה חדשה לגמרי.
הסיכוי שיתחברו כבר השנה לא גבוה, אבל יותר גבוה מהסיכוי שהיה להם עם הקבוצה הקודמת.
ומסכן תומאס.. מקווה שעכשיו הוא הבין שהכל בליגה זה ביזנס, ולא יקריב מעצמו יותר מדי למען קבוצה, כמו שעשה אחרי התאונה של אחותו בשנה שעברה

מתן גילור
09/02/2018 7:37:47

תודה מנחם.
לקליבלנד, בגמר האחרון, היו מספר בעיות נקודתיות:
1. רכז שני לא מספיק טוב – זה נפתר העונה במידה מסוימת עם רוז, אבל עכשיו חזרו למצב שקלדרון זה הרכז השני, כלומר הבעיה רק החריפה.
2. אין מי שיפנה את לברון משמירה על דוראנט – גם זה נפתר במידה מסוימת עם קראודר ולעתים שאמפרט. עכשיו, שוב, הבעיה החריפה.
3. הקבוצה פשוט לא תפקדה בלי לברון על המגרש – גם זה נפתר כשהחמישייה השניה כללה שחקנים יוצרים כמו רוז ובעיקר וויד שבדקות מוגבלות עם הכישרון והניסיון עדיין מסוגלים לעשות הרבה. עכשיו, שוב, הבעיה החריפה. אין שחקנים יוצרים ברמה מספיק גבוהה מהספסל שמסוגלים להחזיק את המצודה ולתת ללברון בגילו ועם הקילומטרז המטורף שלו מספיק זמן מנוחה. והעונה הוא גם לא מדלג על משחקים.

כמובן שיש עוד בעיות, אבל אלה הנקודתיות והחשובות ביותר ובכל אלה מצבם נהיה גרוע יותר.
לא רואה אותם מתחברים ומגיעים לגמר השנה, אבל אם כן, המאצ'-אפ שלהם מול דאבס שהיה נראה שהשתפר, לפחות על הנייר, התדרדר משמעותית אחרי הטריידים האלה.
או בקיצור, הסיכוי של קאבס לאליפות (שמראש לא היה גדול מדי) פחת משמעותית.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 7:46:34

אתה מסתכל על נקודות מסויימות פה ושם. מתן, אני מסתכל על הקבוצה במבט גדול. הכל השתנה שם. ה=-כ-ל. זאת קבוצה חדשה לחלוטין עם הווייה חדשה לחלוטין, והעיקר – לברון לא יעיז לעזוב קבוצה כזאת (אני מקווה שקראת את הסיבות שכתבתי למה לברון לא יעזוב)
ובקשר לנקודות שציינת, השמעת על היל? (אין רכז…). אפילו אוסמן יכול לרכז, אבל הרכז האמיתי הוא לברון. הוא שמחזיק בכדור. הוא ולא אחר. במשחק נגד מינסוטה אייזיה בכלל לא החזיק בכדור, אלא "עשה" חסימות ללברון. אם ראית את המשחק, אז בוודאי הרגשת כמוני כמה שזה היה מגוחך.

מתן גילור
09/02/2018 7:51:13
Reply to  מנחם לס

היל רכז פותח. הבעיה בעמדת הרכז המחליף. רוצה לקרוא ללברון הרכז (למרות שלדעתי זה לא מדויק)? סבבה. בוא נקרא לתקפיד שאינו לברון "מוביל כדור נוסף". קלדרון זה בסדר פה ושם כשיש שחקן פצוע. זה לא רכז מחליף לפלייאוף.

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 8:39:37

אני לוקח את קלרקסון על פני רוז בכל יום בשבוע.
קלרקסון הוא קומבו גארד שבעונת הרוקי שלו שיחק 100% מהזמן כרכז.
הוא מסוגל ליצור נק' כשחקן ספסל, ולמרות שהוא אולי לא קלע שלשות גדול, ה-37% שלו בקאצ' אנד שוט מה-3 גבוהים בפער אסטרונומי ממה שרוז נתן השנה.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 8:42:42

קלארקסון יותר על המשבצת של ווייד. אבל בלי קשר הייתי לוקח את מאיר טפירו על פי רוז במצבו.

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 8:45:54

אני מוכן להמר על כך שנראה את קלרקסון כרכז המחליף, ושקלדרון (בהינתן בריאות של חבריו) לא יקבל יותר מדי דקות עד לסיום העונה.

הוד, ג'יי אר, קורבר. יש לקבוצה מספיק SG במשרה מלאה.

מתן גילור
09/02/2018 8:47:04

ידידי, קאצ' אנד שוט זה בדיוק הנתון שלא רלוונטי למי שאמור להחזיק את המצודה כשלברון לא על המגרש.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 8:48:53

מסכים איתך אבל לא יודע עד כמה זה נכון עבורם.

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 9:19:41

מתן, בדקות שלברון לא לא על הפרקט, הקליעה שלו מבחוץ לא רלוונטית. היכולת שלו ליצור, ולחבריו לקבוצה, היא הרלוונטית.
אבל בדקות בהן הוא הרכז שלצד לברון?
אז הקאצ' אנד שוט סופר רלוונטי.

האם הוא הפתרון האידאלי?
ממש לא.

אבל הוא שדרוג עצום על פני רוז/קלדרון.

מתן גילור
09/02/2018 9:24:40

הקליעה מאד רלוונטית, פשוט אוף דה דריבל יותר מאשר קאצ'-אנד שוט, באותן הדקות. אנחנו מדברים הלוא על רכז מחליף, אז התפקוד שלו לצד לברון חשוב, אבל בלי לברון מהותי.

fan
fan
09/02/2018 12:57:09

נקודות מאוד מענייניות מתן..

1.לגבי רכז שני נראלי הוא יתמרן עם היל וקלארקסון כשלברון לא על המגרש וזה לא יותר גרוע מרוז של העונה או קלדרון בכל עונה….

2. העניין של השמירה ממש נכון.אבל עד הגמר נראלי הבעיה היחידה זה דרוזן..שגם עליו יש סיכוי שהוד ישמור ופחות לברון..

3. אפשר לשחק עם הוד וקלארקסון מהספסל כשגי אר ולארי נאנס יהיו בחמישייה…אופציות לא כאלה רחות ביחס לוויד ורוז..

אני מניח שבהנהלה לא חשבו שיגיעו לגר עם הסגל שהיה להם אז עשו כל מה שיכלו כדי ליצור קבוצה עם אופציה כזאת.ובלי לגעת בבחירה של ברוקלין..

אהרון שדה
אהרון שדה
09/02/2018 7:38:39

מנחם תודה .
בשורה התחתונה איך שלא תהפוך את זה הקאבס נתנו את קיירי תמורת נאנס וקרלירקסון (ונתנו וקיבלו בחירת דראפט סיבוב ראשון כדהבחירה שקיבלו תהיה גבוהה ממה שנתנו ).
ואני שואל אותך מנחם זה כל מה שהיה ניתן לקבל על קיירי ?

דבר נוסף ברגע אחד ביצעו הקאבס פרסה ולקחו את הוותיקים כמו ויייד רוז ואפילו תומאס וקיבלו תמורתם צעירים.
לכאורה החלטה נהדרת והיא נהדרת לטווח הארוך אבל אלו לא הכוחות והצוות שלברון רוצה או יכול לעשות איתם משהו (משהו זה אליפות ).

אשר לתומאס אני רואה בו קורבן של נסיבות .
אחרי עונה מדהימה הוא גם שוחרר שוחרר נפצע וגם נאלץ לקבל את לברון ועכשיו הולך לל א להעביר את הזמן .
כל חייו היה אנדרדוג זה ימשיך לו וימים יגידו מה יהיה בסיפור המרתק שלו .

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 7:50:59

מה שהקאבס עשו היה לארגן קבוצה חדשה שלברון לא יוכל (ואולי גם לא מירצה) לעזוב אותה.

אני מוכן להתערב עם כל אחד שלברון נישאר. מי שיסכים להתערב איתי, ז"א שהוא לא קרא את מאמרי

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 7:53:39
Reply to  מנחם לס

יש המון אי-דיוקים בכל מה שנוגע לקטע של מצב החוזים של הקאבס שבהחלט שמים סימן שאלה גדול על הרצון של לברון להישאר שם.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 17:20:22

מה 'המון לא מדוייק' בעניין החוזים, כי לקחתי זאת מקליבלנד.קום

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 17:32:21
Reply to  מנחם לס

כתבת שאם לברון עוזב אז יהיה להם המון כסף להביא מישהו במקומו.
זה ממש לא נכון. גם בלי לברון לקאבס יש עכשיו שחקנים חתומים לעונה הבאה מעל לתקרת השכר. כלומר אין להם שום גמישות להביא אף אחד אחר במקומו. הם יצטרכו להיפטר מחוזים בשביל זה. כלומר צריך למצוא את הפראייר התורן.
כתבת שגילברט בעצם הצעדים שביצע הסכים לשלם מס מותרות של 50 מיליון. בפועל לפני הטריידים הוא כבר שילם מעל לזה ובצעדים שעשה צמצמם את המס שהוא משלם העונה (לא בהרבה).
עכשיו לגבי הוד – אם הקאבס ירצו להשוות את ההצעה עליו (מה שלא תהיה ) זה אומר שגילברט יצטרך לשלם מס מותרות אסטרונומי שעוד לא היה כמותו. קלילבנד הקבוצה היחידה שסיימה בהפסד תפעולי בעונה הקודמת ואותו דבר יקרה גם העונה. קשה לי להאמין שגילברט יקח על עצמו התחייבות כזו.

אסף
אסף
09/02/2018 11:38:19
Reply to  מנחם לס

הקאבס מן הסתם ירצו שלברון יישאר אבל מה שעשו לדעתי מעבר לכך הוא לבנות אלטרנטיבה ומשהו להתחיל לבנות סביבו במקרה שלברון לא יישאר

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 7:47:53

הקאבס עשו טעות ענקית כשעשו טרייד של קיירי עבור תומאס וקראודר. מה אתה מכניס לי את נאנס וקלרקסון?

רועי ויינברג
Admin
09/02/2018 7:49:58

טור נהדר. מסכים שקליבלנד עשו בשכל שהלכו על קבוצה יותר צעירה ופחות שבעה. הוד והיל מאוד מתאימים בסגנון המשחק ליד לברון כשהם יכולים לקלוע ממסירות ולשחק טוב בלי הכדור. נאנס גם יכול לפרוח ויקבל שם לא מעט דקות עכשיו, וקלארקסון מהספסל יכול להיות שדרוג על רוז/וויד של עכשיו.

הבעיה היא שהם צריכים לשלם הרבה בשנים הבאות להיל, קלארקסון, תומפסון וג'יי אר (שנה הבאה גם לקייל קורבר). זה טיפה תוקע אותם. מהלכים אמיצים אבל על הנייר הם התחזקו. מעניין לראות איך הקבוצה תראה בשטח

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 7:53:10

גילברט יודע זאת והוא הסכים לשלם 50 מיליון מס מותרות, ובכך סותם להרבה אנשים הרבה פיות.

תודה רועי על הפוסט של אתמול. 700 תגובות!!! וואו

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 7:54:53
Reply to  מנחם לס

הקאבס כבר שילמו מס מותרות גם ככה והצעדים שגילברט עשה דווקא הקטינו במעט את המס שהוא משלם השנה. הוא אבל מאד הגביל את היכולת של הקאבס לשפר את עצמם בשנה הבאה.

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 8:43:02

אם (וזה באמת אם גדול) לברון ממשיך,
אתה באמת חושב שהם לא מצליחים למצוא קונה לבחירת הדראפט של הנטס + חוזה רע, עבור חוזה גבוה אחר + בחירת דראפט נמוכה?

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 8:46:54

זה אומר לוותר על הבחירה של הנטס. את מי שאתה חושב יוכלו להביא. לא אמרתי שלא יוכלו להשתפר, אמרתי שהיכולת הזו תהיה מאד מוגבלת. יש כאן גם מלכוד. אם הוד טוב נראה לך שגילברט יסכים לשלם את הסכום הנדרש להשאיר אותו?
האופטימיות שלך לגבי העגלה שלך לא יודעת גבולות. בבקשה תפנה קצת ממנה לכיוון הבית. עבר עוד טרייד דד-ליין בלי שמקדונו יעשה שטויות.

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 9:24:35

יש לי 0 אופטימיות בכל הנוגע למריצה השבורה, המונחת לה כאבן שאין לה הופכין, אי שם במדבר.
אחרי המשחק האחרון שלהם…
בעצם, לטעמי, זה עלבון לשאר שחקני הליגה לכנות את מה שהם עשו "משחק כדורסל".
אחרי הביזיון האחרון, אני כבר נטול אופטימיות.

בכל הנוגע לעגלה –
הסבירות הגבוהה היא שלברון עוזב, ואז כבר לא תהיה עגלה…

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:12:13

לברון לא עוזב. כולנו נחכה ונראה מי צודק.

רועי ויינברג
Admin
09/02/2018 8:27:51
Reply to  מנחם לס

שמח לעזור. 700 תגובות זה מרשים מאוד. נכון שגילברט מוכן לשלם כסף והוא כל שנה משלם מלא מס מותרות, אבל כמו שגילרי כתב, זה מאוד מגביל אותם לשנים הבאות. אם לברון עוזב הם נתקעים עם חבורה מאוד בינונית של שחקנים שמקבלים הרבה כסף לעונות הבאות.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:13:28

לברון לא עוזב.

Zivke
Zivke
09/02/2018 7:54:17

תודה מנחם ובוקר טוב!

מסכים שהקאבס נתנו לעצמם תחושה שאפשר לנסות לצאת לדרך חדשה, אבל נראה לי שקצת נסחפת עם האופטימיות כי יהיה להם קשה מאוד לשלב את כל החדשים ולהגיע לפלייאוף כקבוצה מגובשת.

הלייקרס יחתימו את IT בקיץ רק אם יקרו דברים מאוד קיצוניים (הוא יהפוך למנהיג של הקבוצה על המגרש ו/או הלייקרס לא יצליחו לעשו כלום עם הכסף הפנוי שלהם בקיץ), סה"כ המטרה היחידה של הטרייד מבחינת LA הייתה לשחרר את מגבלות תקרת השכר ולהשיג עמדה שתאפשר להם החתמות בקיץ. אמנם מוזר שמועמד ל-MVP הופך תוך כמה חודשים לסרח עודף בטרייד, אבל זו ה-NBA בשבילכם, במיוחד אם אתה גמד חמדן וקצת מעצבן

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 8:04:03
Reply to  Zivke

1+

Berch
Berch
09/02/2018 8:41:35
Reply to  Zivke

קליבלנד נראית הרבה יותר מגובשת אחרי הטרייד….
רק אומר. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:14:28
Reply to  Zivke

את מי הם יחתימו? לא את לברון כי הוא נשאר בקאבס

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 8:00:51

לצערי הטרייד דד ליין הזה בישר סופית את המהלך המתועב –
לפלופ "שיקוץ גדול" ללייקרס.
מה שהיה באוויר זמן כה רב התממש.
תומאס לא ימשיך שם שנה הבאה, לפלופ יקבל את מה שרצה ויעבור ל-LA, וכנראה שיבוא איתו גם ג'ורג'.

שמעון
שמעון
09/02/2018 8:57:34

בדיוק. יש סיכוי של אחוז 1 שהם יגיעו לקליפרס אבל גם לדעתי זה היה בלייקרס. לונזו ואייזיה יעופו משם. ברוק לופז וקוזמא ישארו עם לברון גורג ואינגרם אם כריס פול או קאזינס לא יגיעו. אני לא אופתע ואפילו מצפה לראות את פול לברון וגורג יחד או גורג לברון וקאזינס. הם גם יעשו ביאאוט יתכן לדנג שזה יקרה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 12:15:12
Reply to  שמעון

לונזו יישאר, אין סיבה שלא.
לא רואה מדוע יירצו שלופז ימשיך

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:16:34
Reply to  שמעון

לברון נשאר בקאבס.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:15:15

אתה רוצה להתערב איתי שהוא נשאר בקאבס?

MBK
MBK
09/02/2018 8:16:39

מנחם זה פוסט מעולה שנראה שנכתב 100 אחוז מהלב
לברון הוא המפתח של קליבלנד ולראיה כל החברים שלו TT וסמית נשארו שם
תודה על הפוסט

Berch
Berch
09/02/2018 8:27:54

רוח הקבוצה זה חשוב ואת זה הם שינו, ללא ספק
אחלה מעורב. 🙂

אדם
אדם
09/02/2018 8:39:54

תענוג לקרוא את מה שכתבת ואיך שזה נכתב

תודה

שייקה
שייקה
09/02/2018 8:53:00

וואו! נרדמתי מוקדם אתמול 🙁 איזה טרייד משוגע. עדיין לא החלטתי מה אני חושב עליו, ייקח לי קצת זמן להסיק מסקנות ראשוניות.

שתי שאלות למבינים:

– אני טס מחר לבוסטון, והולך למשחק ביום ראשון בצהריים. את מי לעזאזל אני אראה על המגרש במדי הקאבס?

– איך משריינים מקום טוב יותר באולם? לאיזה יהודי צריך להתחנף??

מתן גילור
09/02/2018 13:06:27
Reply to  שייקה

כנראה את הולנד ולונדון. ניחוח אירופאי משהו.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:18:02
Reply to  שייקה

לא יהיה מקום פנוי אחד. למה שלא תישלח לי "רשמים משורה 59"?

שייקה
שייקה
09/02/2018 20:08:17
Reply to  מנחם לס

יש מצב טוב. מתי כדאי להגיע לאולם? משחק ראשון אבר 🙂

Ido
Ido
09/02/2018 8:53:32

ראיתי את הקאבס פעמיים בחודש דצמבר והן היו קבוצה מעולה. הרכב ראשון ושני שבכלל היה ראש וכתפיים מעל כל הרכב שני בליגה.
אין לי מושג איך הגיעו לאן שהגיעו. אבל כבר היה להם את זה.

לא מאמין שערמה של בלי שם יוכלו להגיע לאן שהוא

שמעון
שמעון
09/02/2018 8:54:31

אני חושב שאתם לא בכיוון. אין מצב בעולם כולו שלהרון נשאר בקאבס. מי שרוצה אני מוכן להתערבות.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 8:54:50
Reply to  שמעון

(מנחם רוצה)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 8:56:35
Reply to  שמעון

כנ"ל

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
09/02/2018 9:06:54

תודה מנחם. לדעתי לברון נשאר בקאבס בכל מקרה כי אין לו יותר מדי אלטרנטיבות בטוחות ללכת אליהן.
הנקודה המעניינת בקאבס החדשה היא דווקא ההגנה – איך החברה הצעירים ייצרו קבוצת הגנה נורמלית? לא חייבים להיות בטופ של הליגה אבל כל שיפור מהמצב שלהם היום יהיה אדיר בשבילם, ובמיוחד בפלייאוף.

שייקה
שייקה
09/02/2018 9:16:08

They just need to TRY… Not try better, but try. period.

זה כבר ישפר אותם עשרות מונים. ראית את העותמאני לפני כמה ימים מול הזאבים – לא שהוא טוני אלן או משהו (איפה הוא סגר בסוף?) אבל קצת התלהבות ותשוקה וכבר its a different ball game…

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
09/02/2018 10:57:21
Reply to  שייקה

נכון. ובזה מנחם צודק, ברגע שהאווירה משתנה כולם פתאום משחקים אחרת וכאילו נולדה לה קבוצה חדשה (במקרה הנוכחי זו באמת קבוצה חדשה מהניילונים)

קלמנטה
קלמנטה
09/02/2018 9:12:21

קבוצה חדשה הוויה חדשה. אבל להגיד שעכשיו זה יתחבר זה ניחוש במקרה הטוב. איך אפשר לקשור כתרים למהלך לפני ששיחקו דקה אחת?
לרון אדם דוחה שחבריו לקבוצה לא אוהבים אותו- זה לא ישתנה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
09/02/2018 11:00:55
Reply to  קלמנטה

לשורה האחרונה שלך – איפה היית בשנים האחרונות? גיא הרשע הוכיח פעמים רבות בציטוטים של חברי הקבוצה שלו שזה לא נכון.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:20:34
Reply to  קלמנטה

גם את מייקל ג'ורדן לא אהבו. אבל העריכו, וידעו שהוא-הוא המביא אותם לחוף מבטחים (6 פעמים). בדיוק אותו מצב קיים עם לברון

Dan
Dan
09/02/2018 9:16:46

אני לא מבין מי ישים נקודות כשצריך בקליבלנד חוץ מלברון וקווין לאב..

שייקה
שייקה
09/02/2018 9:21:55
Reply to  Dan

השאלה היא לא לגבי נקודות – יש כרגע יותר קלעים ופחות סוליסטים. השאלה היא מי ייקח את הכדור כשמשנה. וזו תכלס אף פעם לא היתה שאלה בקבוצות של לברון (חוץ מהעונה הראשונה במיאמי אולי), עד לאותה זריקה במשחק 7 בגמר שבסופו של דבר אולי נתנה לקיירי את מה שהוא היה צריך כדי להתחיל לבשל את הdefiance שלו לקראת הפצצה.

בקיצור, אתה חי ומת עם לברון. ואם ככה אז עדיף לך עם קליעה ולא עם פרימדונות.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:22:10
Reply to  Dan

כנראה שאני סתם מבזבז מילים שאיש לא קורא. אני כותב על זה חצי פוסט ואז מןפיע איזה רפה הבנה כ-DAN עם שאלה טפשית.

שייקה
שייקה
09/02/2018 9:19:00

ורק פול פירס מסתכל בשקט וחושב – סס אמק, הייתי צריך לחכות עם הקטנוניות…

IHater
IHater
09/02/2018 9:34:04

זו כנסיית הייטרים של לברון, 90 אחוז מהעניין והדיבור מתנקז לאותו מקום, אותם מגיבים, אותם בדיחות של פיפי-קקה או "ניתוחים" בשקל. זה התנ"ך הקדוש של המאמינים, ומנחם לס מנסה לאתגר אותם כדי שיהיה אקשן, כמו דרשה על "השטן" בכנסיה אוונגליסטית. חחחחח

אלי לס
אלי לס
09/02/2018 9:45:57
Reply to  IHater

100+

🤣

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:23:49
Reply to  אלי לס

אלי, אולי תסביר לי בבקשה על מה נתת 100+. זה שאתה שונא אותי אני יודע, אז על זה נתת 100+?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
09/02/2018 10:58:59
Reply to  IHater

בדיוק

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:26:32

"בדיוק" מה, עגל? על "מנחם לס מנסה לאתגר אותם כדי שיהיה אקשן, כמו דרשה על "השטן" בכנסיה אוונגליסטית. חחחחח"

אתה מתחיל להימאס עלי עם הדקירות שלך. זה הדבר היחיד בו אתה טוב.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
10/02/2018 0:49:15
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה צריך להירגע קצת, כשהגבתי "בדיוק" זה היה לכך שיש כאן כנסייה של הייטרים ללברון. זה גם מה שאלי לס התכוון.

מנחם לס
מנחם לס
10/02/2018 1:10:55

אם כך, אז קבל את התנצלותי

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 17:30:55
Reply to  IHater

IHATER, אם אתה מגיב ב-"מנחם לס מנסה לאתגר אותם כדי שיהיה אקשן, כמו דרשה על "השטן" בכנסיה אוונגליסטית. חחחחח", ברור לי ב-100% שלא קראת את הפוסט שניכתב מהלב, או אם קראת אותו אתה כזה דביל (כנראה בן 12) שלא הצליח להבין את הכתוב.

יאיר
יאיר
09/02/2018 9:39:50

יכול להיות שבשחקן מול שחקן הקאבס התחזקו בעקבות הטריידים אתמול אבל הסיפור הגדול בעיניי הוא שתוך כמה חודשים הקאבס איבדו את כל השחקנים שבמאני טיים יכולים להביא להם אליפות.
כי עם כל הכבוד להוד והיל וקלארקסון הם לא נראים מספיק קשוחים בשביל לקחת סדרת פליאןף על הכתפיים. בטח לא ברמה שקיירי ווייד היו יכולים לתרום. ומכיוון שגם לאב לא בדיוק נולד עם סכין בין השיניים אז לברון די לבד בקטע הזה (בטח כל עוד גי.אר סמית' נראה כמו שהוא נראה) וגם הרבה יותר מזה לא הספיק מול גולדן סטייט

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:27:10
Reply to  יאיר

השגיאה היחידה היה קיירי

גיא הרשע
גיא הרשע
09/02/2018 9:51:16

חייבים להודות,
לא משעמם ב-NBA.

יהיה מרתק לעקוב אחרי הקאבס –

מי יהיה הסנטר שיקבל את הדקות המשמעותיות?
נאנס, הוא כבר הראה השנה שהוא מסוגל לשחק סנטר בהרכבים נמוכים.
הוא לוקח את אותו אחוז רב' כמו תומפסון, והוא עדיף על תומפסון בכמעט כל פרמטר אחר.

איך ג'ורג' היל יתפקד בקבוצה?
השנה הוא שיחק כדורסל רע, ועצל. יש לו הזדמנות נדירה להוכיח שזה לא, אלו הקינגס.
אם יצליח לתת הגנה דומה לזו שהוא נתן בעונה שעברה, ותוך כדי, יצליח להמשיך לפגוע מבחוץ –
הקאבס יזכו לשדרוג אדיר בעמדת הרכז.

האם הוד וקלרקסון יצליחו לספק לקאבס את הממד שהיה הכי חסר העונה –
שחקן ששמו הוא לא לברון, ואשר מסוגל ליצור לעצמו זריקה נוחה, תוך ניצול תשומת הלב שלברון מושך.
מאז שקיירי עזב, זה הדבר שהכי חסר בקאבס.

האם לברון יתחיל סוף, סוף, לשחק עם קצת יותר מוטיבציה???

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:29:27

תסתכל על הרקורד שלהם בחודש וחצי האחרונים. יותר גרוי=ע כבר לא יכול היה להיות. הקבוצה היתה מפורקת מבפנים. אז ניקו הכל כדי לנהתחיל עם לוח חדש, וכל הכבוד לגילבאט על זה כי זה לא יכול היה להימשך כפי שהיה,ו-IT היה רעל קטן בקבוצה מהיום הראשון (היכנס לאתר האוהדים וקרא קצת עליו)

captain beefheart
captain beefheart
09/02/2018 9:52:28

ההנהלה נכנעה לפרימדונה, פיטרה את כל שחקני המשנה והביאה אחרים.
למעשה בקאבס אין אפילו תפקיד "כינור שני".

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:29:55

תקרא את 20.1

עידן
עידן
09/02/2018 10:08:44

תודה מנחם.
הקאבס גם לדעתי התחזקו מהטריידים של אתמול.
שחררו את אייזיה שמעבר למוגבלות ההגנתית שלו ואי יכולתו לחזור טוב התקפית מהפציעה ואי התאמת סגנונו ללברון גרם להרבה בלאגן בחדר ההלבשה כנל קראודר עם המקרה של קווין לאב שלא עזר לו לקום במהלך המשחק.דרק רוז כבר פרש ממזמן רק עוד לא הודיעו לו ודווין וויד הול אוף פיימר עתידי הרבה אחרי שיאו וטוב שישחק את החצי שנה או השנה וחצי שנשארו לו בקריירה איפה שעשה את הקריירה האדירה שלו.שומפארט כבר לא היה רלוונטי בשנה וחצי האחרונות עם הפציעות התכופות שלו וגם כך היה שחקן ספסל.פריי שגם בשלהי הקריירה יכל להיאשר לפי דעתי כבק אפ מהספסל אבל היו צריכים אותו לטרייד עם הלייקרס.
רודני הוד זה שדרוג לקאבס ויחד עם היל שבניגוד לתומאס יודע לעשות הגנה ולא כופה את עצמו בהתקפה משלימים קו אחורי טוב מאד[היו הקו האחורי שנה שעברה של יוטה שהגיעו לחצי גמר המערב והפסידו לוורירס].נאנס כרגע יפתח אבל אחרי שלאב יחזור כנראה ירד לספסל או שנראה שילובים שלו ושל לאב ביחד הוא תוספת אתלטית שהייתה חסרה מאד לקליבלנד פלוס קלארקסון שיהיה הבק אפ של היל שיתן הרבה נקודות בסקנד יוניט והרבה יותר טוב מדריק רוז של היום.
הקאבס היו מגיעים לדעתי לגמר הנבא בסופו של דבר גם אם לא היו עושים את הטריידים עכשיו יהיה להם יותר קל.אם הייורד יחזור לפני הפלייאוף אפילו לחמישייה השניה אשנה את דעתי.
לגבי הגמר עצמו אין לקאבס שמץ של סיכוי לא מול הוורירס לא מול יוסטון ולא מול אוקלהומה שאני לא מתרגש מההפסדים שלהם לקטנות בעונה הסדירה.בסדרת הטוב מ 7 רק הם והרוקטס מסוגלים לנצח את הוורירס.
לגבי לברון עצמו כבר שנה שעברה צעקתי לגבי ההגנה שלו ואיך שדוראנט עשה ממנו סביבון ווהתחילו להביא לי פה סטטיסטיקות.היום אין תחנת שידור שלא מדברת על ההגנה הרעה של לברון.
צריך להבין שלברון בן 33 וחצי ופחות טוב ב 50 אחוז ממה שהיה בתקופת מיאמי.איבד המון מהאתלטיות המפחידה שהייתה לו ונהיה שחקן הגנה בינוני מינוס[הגיל עושה את שלו].הסטטיסטיקות פחות מראות את זה אבל מראה עיניים לא משקר.
לברון לא יקח יותר אליפויות כטופ גאי אלא רק כמספר 2 לכוכב אחר.
הייתי משוכנע עד אתמול שלא ישאר בקאבס אבל עכשיו שאני מסתכל על זה אין לו כל כך הרבה אופציות.הוא תלוי בזה שפול גורג ירצה לבוא לליקרס כי הוא לא ילך לשם לבד וגם עם פול גורג הם עדיין לא יהוו איום לוורירס ולרוקטס במערב.שנה הבאה אמורה להיות שנת ההשתלטות הסופית של בוסטון במזרח ולברון שיזדקן בעוד שנה לא יוכל לעצור את זה.קרה גם לקובי לעת זקנה שכל הדור הצעיר עקף אותו בסוף הקריירה שלו[למרות שלקובי הייתה גם את הפציעה שחיסלה לו את השנים האחרונות].
התסריט האופטימי ממבחינתי לליקרס הוא פול גורג ב 2018 או שיחתום לעוד שנה באוקלהומה ויבוא לליקרס שנה אחרי יחד עם קליי תומפסון ב 2019.עד אז יהיה אפשר לבחון אם לונזו מתאים לתפקיד ועמדה 4 כבר מסודרת עם קוזמה

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:30:51
Reply to  עידן

סוף סוף אחד שמבין

דוד
דוד
09/02/2018 10:36:16

2 הסנט שלי:
1. ממוצע הגיל בקליבלנד ירד בעקבות הטרייד בכמה שנים טובות… לדעתי תיקנו את הבעיה הכי גדולה שהיתה להם.
2. לקליבלנד עכשיו קבוצה חדשה מהניילונים, עם צעירים מוכשרים שעדיין לא ראו הכל ולא היו במעמדים הגדולים באמת. בנוסף ההחלפה של יותר מ-50% משחקני הפרקט מחייבת עבודת אימון שתדע להרכיב את הפאזל. האם טיירון לו הוא האיש המתאים לכך?

סמי
סמי
09/02/2018 10:51:44

מנחם, יש ציטוט מהטורטלים בארץ נהדרת : " אף פעם לא הייתי חכם, אבל תמיד ידעתי לעשות כסף… " כן, אני יודע … אבל זאת סאטירה שכתובה היטב.
אתה דווקא חכם, אז בוא נשים את דן גילברט בצד, אולי הוא חכם ואולי לא, אנשים חכמים הם פחות אובססיביים לגבי צבירת ממון וטוב שכך, רבים מהם עזבו את העולם החומרי הזה בלי כלום חוץ מהעבודה התאורטית והמעשית שלהם שהצעידה את המין אנושי למקום שבו אנו נמצאים היום ומלקקים לכל מיני שרלטנים שיודעים לעשות כסף על הגב של אחרים.
קצת מפריע לי כי יש כאן חברה צעירים וחכמים, וחשוב שהם ידעו שארה"ב הגיעה לאן שהגיעה רק בגלל שהיא ארץ של מהגרים, ורק בגלל שהיא השכילה לתת להם מקום שבו יוכלו לחיות ולתרום ולגדל דור מדהים של יהודים, איטלקים, אירלנדים, אנגלים, רוסים שהזניקו את המדינה הזו שבה שלטו ברונים שודדים, עוני, ושחיתות או בקיצור שלטון ההון (קפיטליזם בסיסי) בסוף המאה ה-19 למה שהפכה לאחר מלחמת העולם השניה דרך התערבות מאסיבית של המדינה בבריאות, חינוך, תחבורה תשתיות. ובדור הנוכחי יש הודים ,סינים וישראלים שהולכים לנסות לעשות את אותו הדבר, אם הקפיטליזם הבסיסי שלא מזמן חזר וקוראים לו ניאו ליברלי לא יקבור את התהליך בדרך.
בחזרה לספורט, מאחל ללברון רק טוב, כמובן שהטרייד לא משנה יותר מדי לגבי זכיה בתואר השנה, אבל מראה לפחות כיוון ודרך.

בוני
בוני
09/02/2018 10:51:58

מנחם,אני מסכים ולא מבין את הסיבה לבכיות של המגיבים.

קליבלנד התחזקה ולא להיפך,הבעיה שזה עדין רחוק מחיזוק משמעותי כמו להביא את אנדראה ג'ורדן.

בכל אופן עם כל הזקנים הפצועים והשבורים לידו כמו וויד ורוז לא היה שום סיכוי.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:32:10
Reply to  בוני

זה חיזוק משמעותי ביותר

בוני
בוני
09/02/2018 10:54:12

אין עשן בלי אש,

אני בטוח שללברון היה חלק בהחלטות הגורליות כמו שליחת דוויד בחזרה למיאמי בשביל כלום.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:32:56
Reply to  בוני

ללברון לא היתה יד בשום החלטה אבל הוא שמח שווייד חוזר למיאמי ואיחל לו רק טוב

Dani din
Dani din
10/02/2018 2:21:31
Reply to  מנחם לס

ESPN דיווחו ששאלו את לברון לפני הטרייד על וויד והוא אישר.

בוני
בוני
09/02/2018 10:57:48

רודני הוד הוא שחקן השלמה הרבה יותר טוב משומפרט שנחלש בשנתיים האחרונות.

ג'ורג' היל היה רכז מצוין אצל הספרס,אני זוכר שלברון כבר הוביל רכזים הרבה יותר חלשים כמו בובי,קולס,צ'אלמרס,דלבאדובה.

IDO
IDO
09/02/2018 12:57:31
Reply to  בוני

שומפרט שחקן שזכה באליפות רודני הוד הוא NO BODY שאני בספר עם שיחק אי פעם אחרי איסטר

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:36:29
Reply to  IDO

IDO', גם לג'ייסון קאפי וג'ק היילי יש טבעות עם מייקל ג'ורדן (אסלח לך שמעולם לא שמעת את שמם)

Yamani1000
Yamani1000
09/02/2018 11:24:17

טירוף בקאבס! מישהו יודע אם 6 שחקנים זה שיא לדד-ליין של אמצע העונה? בקונטנדרית זה חייב להיות השיא.

שאלת תם למבינים באתר – אני מבין שההחלטה על החתמה של שחקן מבוססת על וידאו ודו"חות סקאוטינג, אבל מה המידע שיש ל-GM לגבי אופי, התנהלות בחדר הלבשה וכד'?

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:37:34
Reply to  Yamani1000

יש לכל מנכ"ל "מרגלים": גם עתונאים וגם שחקני קבוצות.

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 11:29:09

תודה מנחם.
לדעתי, יש לקליבלנד כלים לעבור את המזרח. אם זה יקרה, יש סיכוי טוב שלברון יישאר. אם הוא יעבור ל-ל״א הוא עלול למצוא את עצמו בבבית אחרי הסיבוב השני. אלה השיקולים שישפיעו על החלטתו בקיץ.

bobby
bobby
09/02/2018 11:37:26

תודה על המעורב מנחם.

אם באופן היפותטי העונה הייתה מתחילה היום, בהחלט היה ניתן להאמין שקליבלנד נראים חזקים מאוד עם הסגל הנוכחי שאחרי הטריידים.
השאלה היא האם בפחות מחצי העונה שנותרה, ועד הפלייאוף, הם יצליחו להתחבר ולהתלכד?
הכי חשוב עבורם זה שינצחו מספיק משחקים כדיי להתבסס במקומות 1-2. אם יישארו במקום 3, לדעתי יהיה להם קשה להעפיל לפיינלס, על אף השיפור האפשרי בסגל לאחר הטריידים הללו.

Avri
Avri
09/02/2018 11:50:08

קליבלנד. עכשיו כשהאבק שקע אפשר לראות שקליבלנד עשו יופי של עבודה. בדיוק כמו שמנחם אמר, הצעירו את הקבוצה, והביאו המון שחקנים אתלטים ומאוד וורסטילים. ואם לברון לא נשאר אז גם יש להם בסיס לבניה לעתיד.

איזייה. שוב אני מסכים עם מנחם – הוא פשוט לא מתאים לשחק בקבוצה כמו קליבלנד. הוא פשוט נראה שם אבוד. היו צריכים לנסות אותו בתפקיד הקלאסי שלו – כאיש שישי שמוביל את הקבוצה בדקות שלברון לא משחק (ובהתאם, לתת ללברון הרבה יותר מנוחה). האמת, די צר לי עליו אבל יש מצב שיש פה לקח להרבה מאוד שחקנים בכל הקשור לצניעות. מקווה שיצליח בלייקרס ומאחל לו כל טוב.

הטרייד של הניקס. משהו בדי אנ איי של הקבוצה הזו דפוק מהיסוד. תמיד מחפשים שם אבק כוכבים, ואיך שהוא תמיד מגיעים לשם כוכבים שהאבק שלהם שקע די מזמן. כל מיני דרק רוזים, ג׳נינגסים, ועכשיו עוד אחד שהיה אמור להיות משהו אבל כנראה שלא יצא ממנו כלום. טרייד סופר סתמי – אלופים בלתת גז בניוטרל. מישהו צריך לאיית להם את המילה ׳טנק׳ כי נראה שלא ברור להם שזה בדיוק מה שהם צריכים לעשות עכשיו.

בוסטון. דני איינג׳ מסמן לעצמו עכשיו V על עוד מנג׳ר בליגה הזו שהוא הוריד לו את התחתונים. אני ממש לא מבין איך מנג׳רים בליגה עוד מעיזים להתקרב אליו. פשוט תותח.

דקסטר
דקסטר
09/02/2018 14:10:33
Reply to  Avri

אני אומר את זה כבר שנים שלפחות חצי מהמנהלים בליגה דופקים יותר מדי קוק. משבש להם את השכל..
אבל לך תדע כמה זה בגלל בעלים פסיכיים

Avri
Avri
09/02/2018 15:08:18
Reply to  דקסטר

מסכים איתך לגמרי. אני רק שמח שהמנג׳ר של הקבוצה שלי 1) יחסית נקי, ו 2) חסר כל עקבות מוסרית ולא עוצר את עצמו מלנצל את שאר המנג׳רים המאותגרים שכלית בליגה. ובאמת הנקודת זכות היחידה שיש לי לתת למנהלים של הלייקרס זה שהם נמנעו עד כה מלעשות עסקים עם איינג׳.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:39:35
Reply to  דקסטר

דקסטר, אולי אתה מבין בתרגול. בכדורסל אין לך מושג.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:40:01
Reply to  דקסטר

דדקסטר, אולי אתה מבין בתרגול. בכדורסל אין לך מושג.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:38:53
Reply to  Avri

אברי, אתה אחד מבעלי ההבנה כאן. תודה

דקסטר
דקסטר
09/02/2018 18:08:37
Reply to  מנחם לס

רגע אם אברי אחד מבעלי ההבנה פה והוא מסכים איתי מה זה אומר עלי? 😀

מחפצה מנמצה
09/02/2018 12:12:55

נכון לעכשיו , כשלווריורס יש אולי את הספסל מהגרועים בליגה וסנטר מאותגר מכל הבחינות , אין להם שום יתרון על קליבלנד וגם לא על יוסטון , אוקלהומה , בוסטון ויוטה ג'אז.
הלוואי ודברים ישתנו אבל כרגע הקאבס צריכים יותר לחשוש מהארדן ופול .

עידן
עידן
09/02/2018 12:35:31

מסכים לגבי הספסל ויוסטון ואוקלהומה
לא מסכים לגבי קליבלנד בוסטון ויוטה.
הרביעייה של הווריירס שווה לבדה כ 85 נק בממוצע למשחק
הספסל פלוס זאזא תורמים ביחד 30 נק למשחק בממוצע.אם יעלו בעוד 5 נק את הממוצע מצבם יהיה טוב.
קליבלנד השנה פחות טובה משנה שעברה בלי קיירי וגם שנה שעברה הובסה 1-4.יוטה לא קבוצת פלייאוף השנה[למרות שיש לה עוד סיכוי קטן]ובוסטון זו קבוצה שתתמודד בשנים הבאות.לא השנה.
דוראנט השחקן הטוב בליגה קרי מספר 1 הטוב בליגה.קליי קלעי נהדר ובטח בטופ 3 בתפקיד שלו ודריימונד זה הדבק ו3 מתוך ה 4 הם גם שחקני על הגנתית.
החמישייה של אוקלהומה יכולה להתמודד עם החמישייה של הוורירס אבל גם להם אין ספסל ויוסטון היא קבוצה נהדרת של קלעים נהדרים עם מי שיזכה השנה ב MVP הארדן שרצה כבר שנה שנייה שהתחזקה השנה בכריס פול שהוא סופר סטאר וטאקר וא מוטה שמוסיפים קשיחות.
השנה המאבק הוא בין הוורירס יוסטון ואוקלהומה.מי מביניהן שתעלה לגמר תנצח את קליבלנד ב 4-5 משחקים

fan
fan
09/02/2018 13:04:02
Reply to  עידן

עוד שנה במערב שכולם יפרקו כוחות בקרבות ענק שראויים לגמר NBA ובמזרח קאבס יעשו חיים..מקווה שיעופו לפניכן עי טורנטו או בוסטון..

הספסל של הוווריוס לא כזה גרוע..תמיד אפשר לזרוק אולסטאר מהחמיישיה למנוחה מוקדמת כדי שיצטרך אחכ לספסל..אין שום ספסל בקבוצות הטובות שהווריוס צריכות לשקשק ממנו..אולי ביוסטון רק אם פול/הארדן ישחקו שם ואז זה הופך חמישייה סבירה למכונת שלשות..

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 13:44:53
Reply to  עידן

+ 10
ניתוח מצויין.
חשוב להדגיש – דוראנט וקרי יעלו הילוך בפלייאוף וזה יהיה קצת יותר מדי כמעט בכל המקרים. מדובר בשני השחקנים הכי טובים בליגה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
09/02/2018 15:07:08

טוב כפרה.
הווריורס עדיין הקבוצה הכי טובה בליגה ובפער.

רימשוט
רימשוט
09/02/2018 12:25:33

מנחם,
הנה טור שחולק עליך מקצה אל קצה עם נימוקים ומקורות.

תקנה קובע

רימשוט
רימשוט
09/02/2018 12:26:03

מנחם,
הנה טור שחולק עליך מקצה אל קצה עם נימוקים ומקורות.

תקנה קובע
https://sports.walla.co.il/item/3133996

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 16:41:57
Reply to  רימשוט

אני לא קורא את וואללה. לא מעניין אותי מה הם כותבים שם. זה הכל ישראלים שלא ראו משחק NBA אחד בחייהם ולא היו בחדר הלבשה אחד. אני עשיתי זאת 50 שנה.

Ljos
Ljos
09/02/2018 12:31:55

אי פעם זכה שחקן ב-MVP כשהוא משחק באותה עונה בשתי קבוצות שונות?
שואל בשביל בובת וודו.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 12:57:05
Reply to  Ljos

אף אחד מהשחקנים שעברו בחלון האחרון לא קרוב ל mvp.

IDO
IDO
09/02/2018 12:58:09

רוז ….

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 13:06:24
Reply to  IDO

הכוונה לעונה הנוכחית.

יאמנחם לס
יאמנחם לס
09/02/2018 16:43:15
Reply to  IDO

יא IDO, איזה הומור מעולה יש לך!

fan
fan
09/02/2018 12:58:52

מעניין מי יזכה בשחקן שישי..וויד עובר קבוצה ולא הבנתי אם ישחק מהספסל או לא..וויליאמס שיחק הרבה בחמיישיה אחרי הפציעות..גורדון גם פתח הרבה בחמישייה וגם פצוע לא מעט..נשארנו עם כספי..

Ljos
Ljos
09/02/2018 13:00:10

לא חייבים לעבור קבוצה כדי לשחק בקבוצה שונה לחלוטין.

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 13:12:06
Reply to  Ljos

קלטתי אותך.

רועי ויינברג
Admin
09/02/2018 13:11:00
Reply to  Ljos

אף פעם לא קרה. קרה שאמ וי פי מכהן הועבר בטרייד, לא ששחקן עבר באמצע עונה וזכה בתואר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 13:04:21

לברון מאותת כבר מהפגרה שהוא הולך ללייקרס.
עם הבית שלו, עם הפירגון לבול, ולדעתי הוא רוצה להיות קרוב לשואו ביז לקראת סוף הקריירה ויש לו גם שאיפה לעשות משהו בשטח של קובי שיאפיל עליו (ווישפול ת'ינקינג כמובן).

הוא פשוט חיכה לראות מה הלייקרס יעשו בשבילו והוא קיבל את התשובה.
עכשיו הכל מוכן למעבר בקיץ, אני לא רואה את ג'ורג' נשאר בצד ולא מצטרף לחגיגה, אלא אם אוק' תעשה משהו ממש גדול בפלייאוף (מה שלא יקרה) וגם אז אני סקפטי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 13:11:59

וכמובן לשחק עבור מג'יק, שהוא רואה בו את "לברון דגם אב-טיפוס ראשוני" מן הסתם

יניב
יניב
09/02/2018 13:21:57

למה לעשות לי את זה? לא יפה אשכוס😩

יאמנחם לס
יאמנחם לס
09/02/2018 16:45:16

אני לא רוצה להעליב אותך אשך, כי יש לי רושם שתגובה אחת שלי על מה אני חושב על תגובותיך בקשר ללברון תבריח אותך מהופס, אז אני כבר שנתיים או שלוש מכריח את עצמי לשתןק ולא להגיב לתגובות שלך.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 13:05:08

השתיקה של דדי אומרת הכל – גם הוא יודע שהשיקוץ דוהר לכיוונו

המשגיח
המשגיח
09/02/2018 13:24:16

יופי של מעורב דוק.

שמעון
שמעון
09/02/2018 13:42:40

זה שהיא צעירה וסקסית לא אומר שהיא טובה במיטה כמו שחקנית פורנו מנוסה. אז מה אם ממוצע הגיל ירד בקאבס??

רועי ויינברג
רועי ויינברג
09/02/2018 14:22:20
Reply to  שמעון

לא הבנתי איך הסקסיזם קשור לתגובה עצמה

לייקר
לייקר
09/02/2018 14:15:40

הסיבה היחידה שהלייקרס לקחו את אייזאה זה חוזה 6 מיליון שנגמר העונה! השחקן הכריז מספר פעמים שהוא לא יוותר על פחות ממקסימום בחוזה הבא שלו. כרגע נראה שפייר ג'קסון יותר טוב ממנו

צ'ומפי
צ'ומפי
09/02/2018 15:24:46
Reply to  לייקר

אז הוא אמר. כשהוא אמר את זה דיברו עליו בהקשר של mvp. עכשיו הוא יהיה בר מזל לקבל חצי מזה והוא יודע. יחתום כמו גדול על פחות ממקסימום בטח בקיץ הזה שקבוצות חנוקות כלכלית.

john
john
09/02/2018 15:07:26

רודני הוד שחקן מצויין ברמה האישית ומאוד מוכשר. הוא לא מוצלח ברמה הקבוצתית. הוא מאוד לא יעיל כי הוא מתעקש גם כשהוא לא צריך לייצר לעצמו מצבי קליעה. הוא קלעי בחסד ויכול להצליח מאוד בקץ' אנד שוט. העניין הוא שהוא חולם לעשות את הקפיצה שהאריסון בארנס עשה. כשלאב יחזור אני רואה אותו מנסה לתפוס את מקומו בכמות הזריקות כמו שניסה לעשות כשמיצ'ל ורוביו השתלטו לו על יוטה במה שהיה צריך להיות עונת הקפיצה שלו לכוכבות. למזלה של קליבלנד לברון יהיה שם לאפס אותו. מבחינת מצ' אפ הוא מצויין לשחק ב2-3 ויכול לשמור על דוראנט מדי פעם.

כל שם.ברשימה שהגיעה לקאבס הוא שיחוק. השאלה האם יהיה מספיק זמן כדי ליצור שמה קבוצה.

הלייקרס שמו עצמם מוכנים להסתערות רבתית של פרי אייג'נטס. את הצד הטכני עשו בצורה נהדרת (נשאר דנג). עכשיו נותר לבדוק האם הקסם המג'יקי יעשה את העבודה ביולי.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 17:02:28
Reply to  john

אולי יהיה כסף, אבל אני בטוח בקשר לשחקנים המעולים שהם רוצים – לברון, ג'ורג', קאווי. לדעתי אף אחד לא יסכיםלעבור לללייקרס, במיוחד לברון שאם הקבוצה מתחילה להתאחד, הוא לא עובר לשום מקום.

אור
אור
09/02/2018 16:50:46

מנחם במסע צלב נגד כל מי שחושב שלברון עוזב. משעשע

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 17:40:50
Reply to  אור

אני מקווה שאתה לא האור שלנו מהצוות שכותב כל כך נהדר על בייסבול. בכל מקרה, אני לא בשום 'מסע צלב'. אני שונא רק כשמגיבים דבילים מגיבים מבלי לקרוא פוסט שלם שניכתב מהלב, ולקח לי איזה שעתיים וחצי לכתוב. אני מקווה שאתה לא אחד מאותם דבילים.

אור
אור
09/02/2018 17:51:31
Reply to  מנחם לס

זה אני רק שאני לא בצוות (כותב בתגובות). לא צריך לשנוא ולקרוא למי שחושב אחרת ממך דביל אם הוא מדבר יפה ומכובד (אלא אם זה בצחוק), וזה לא משנה מה הדעה שלי.

אני לא יודע מה לברון יעשה אבל כמו שאמרו פה עידו ואחרים, אם הוא ירצה להישאר זה אומר שהקאבס בבעיה כספית רצינית ויאלצו להיפטר משחקנים כך שהקבוצה עם לברון תהיה חלשה יחסית, וזה גם אומר שגילברט ירצה אותו ושהם יהיו ביחסי עבודה טובים וזה בכלל לא ברור מאליו. כך או כך אני לא רואה מה האינטרס של לברון להישאר בקבוצה בינונית סביבו ועם בעלים שלא מסתדר איתו (כנראה) אז מאוד לגיטימי להגיד שהוא עוזב לא? למה צריך לקרוא לכולם דבילים?

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 20:03:34
Reply to  אור

אני קורא 'דביל' לא לאחד שלא מסכים איתי אלא לאחד שמורח שטויות על כאילו מה שכתבתי כי הוא קרא רק את הכותרת מבלי שקרא את המאמר כולו.

מנחם לס
מנחם לס
09/02/2018 20:04:41
Reply to  אור

אתה לא ביקשת לצאת מהצוות לאחר שקרה מה שקרה? אתה רוצה שאחזיר אותך?

אור
אור
09/02/2018 21:00:36
Reply to  מנחם לס

לא הייתי בצוות ולא קרה כלום, מעולם לא הצטרפתי. רק הגבתי לפוסטים של חנן מדי פעם ובפלייאוף

עידו גילרי
עידו גילרי
09/02/2018 21:06:30
Reply to  מנחם לס

הוא מבלבל אותך עם אור אחר שכתב קצת על בייסבול.

אור
אור
09/02/2018 21:12:08
Reply to  מנחם לס

אה סליחה. כי באמת הציע לי לכתוב והעדפתי שלא.

מנחם לס
מנחם לס
10/02/2018 1:16:11
Reply to  מנחם לס

האור האחר הוא מומחה ממש לבייסבול

no funny shtuff
no funny shtuff
09/02/2018 17:42:22

שאלה בתור רפה הבנה על גבול שלול ההבנה-

מה יש ללברון לעבור ללייקרס?
לאן הוא יגיע עם הקוזמה-בול של הקבוצה הזו, מקום שמיני במערב? למה לו לפגוש את ג"ס 4 פעמים?
ואפילו אם יגיע פול ג'ורג'..
למה לו להתבזות שם? מה אני מפספס?

דקסטר
דקסטר
09/02/2018 18:15:42

אם לברון עובר לליקרס משמע גם פול ג'ורג' מצטרף אליו ויש להם מספיק נכסים להפוך את כל הליגה.

מעבר ללייקרס יציל ללברון את הקריירה כיוון שבשום מקום אחר הוא לא יוכל להתחרות עם הווריוס ואל תתנו לי עכשיו את יוסון בתגובה כי שלישייה של כריס פול לברון והארדן זה מכות.

לווריוס לא יהיה דלק לעוד ריצת אליפות, השחקנים יהיו שחוקים לחלוטין מנטלית ואומנם יהיו בצמרת אבל לא ירוצו עד הסוף.

מספיק שהלייקרס יחזרו להיות רלוונטיים וזה כבר שם את לברון במקום אחר כמחיה הלייקרס ועוד בבמה הכי גדולה שיש.
ובכל מקרה זו תהיה קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף אין שאלה בכלל.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 19:12:46
Reply to  דקסטר

המציאות בהחלט מובילה אותנו בנתיב זה.
עוד מוקדם לדעת מה ייצא מקבוצה כזו ולהכתיר לה כתרים, אבל יש צ'אנס שנראה יריבות "סלטיקס נגד לייקרס" חדשה עם קיירי נגד לברון.

דקסטר
דקסטר
09/02/2018 19:27:19

זה יהיה מעניין…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
09/02/2018 19:43:19
Reply to  דקסטר

בהחלט

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 22:20:10

וואו – הלכת רחוק. בוסטון מעולה השנה אבל יש תחושה כל הזמן שזה על חבל דק. לגבי הלייקרס – כבר נאמרו שתי הדעות.

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 22:18:20
Reply to  דקסטר

קבוצות צעירות תמיד נפלו ברגעי האמת. אורלנדו של פני-שאק, אוק' סיטי, ובטח יש עוד דוגמאות שלא הצלחתי לשלוף מהשרוול. לברון וג'ורג' עם רוסטר צעיר לא ייקחו אליפות, גם לא יעברו את המערב.
לדעתי – אם לברון ייצא השנה מהמזרח – הוא יישאר במזרח. כמו שפאני סטאף אמר – למה לו 4 כפול ס"א, אוק' סיטי, ג"ס ויוסטון ? עדיף טורונטו ומילווקי.

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 22:15:21

+ 10

ברוך רובין
ברוך רובין
09/02/2018 18:01:35

הקאבס התחזקו משמעותית בטריידים ההתאמות ללברון מושלמות התוספת אתלטיות של נאנס (שהיה הכי אתלטי בפער בלייקרס תשמש מצויין מול הלוחמים), הוד בקטש אנד שוט יהיה מדהים ליד לברון רק שלא ייכפה זריקות כמו ביוטה (הבחירת זריקות שלו הייתה נוראית)., גורג היל זה שחקן שמזדקן לא יפה אם חוזה נוראי שוב ההתאמה ללברון מושלמת (והוא היה אחלה שומר לפני שנתיים), הקיפו את לברון בקלעים (שזו השיטה שבה הוא פורח הכי הרבה), הוסיפו הרבה אתלטיות וגובה, ניקו את הרעל בחדר ההלבשה והראו ללאב שמי שיתעסק איתו ימצא את עצמו בקבוצה אחרת.

לגבי חיבור הקבוצה אני לא חושב שזוהי אמורה להיות בעיה בשיטת משחק של הקאבס שמתבססת על בידודים בחלק ההתקפי, בחלק ההגנתי זה עניין אחר אבל כיום יש להם מאצאף הרבה יותר מוצלח מאתמול מול הלוחמים (שבשחיקה מנטלית כמו כל קבוצה גדולה אחרי דומננטיות מוחלטת, מאמין שיעבור עדיין הפייבורטים הברורים והקבוצה המוכשרת בליגה בפער).

גיא
גיא
09/02/2018 20:42:29

טור מאוד מעניין, באינסטיקנט הראשוני היה נראה לי שקליבלנד יצאו למכירת חיסול והכנת הקרקע לעזיבה של לברון. אחרי שנייה של עיכול אפשר באמת לחשוב שאם הדברים יתחברו הקאבס יתחזקו אפילו העונה.

מה שכן, עם כל הכבוד לניסיון שלך (ומדובר בכבוד עצום), הייתי נזהר עם קביעות מרחיקות לכת כמו "לברון יישאר".. וזה שתכתוב את זה שוב לכל מגיב שלא מסכים איתך ותקרא לו רפה שכל לא יהפוך את זה ליותר נכון..
אני מאמין שהדבר הכי חשוב ללברון זה אליפויות. אם הדברים יתחברו בקליבלנד והוא יאמין שיש שם עתיד יישאר, אם לא- לא יהסס לברוח.

שבת שלום מקורא רפה שכל שלא ראה חצי אחוז ממשחקי ה-NBA שאתה ראית

מנחם לס
מנחם לס
10/02/2018 1:18:53
Reply to  גיא

אתה נשמע לי די בסדר

FuckTheRefs
FuckTheRefs
09/02/2018 21:01:37

פוסט מצוין ואני איתך מלבד זה שהם עדיין יהיו קצרים מול בוסטון שהם אלה שיגיעו לגמר

לה-בום לא ילך למקום שיש בו פט ראלים ומיקים למיניהם (מג'יק ,באסט וכו') ,הוא אוהב להיות בשליטה מלאה ובליקרס הוא לא יקבל זאת.

עונה הבאה הם יתחזקו עם הבחירה של הנטס ויהיו מועמדים

שמייקל
שמייקל
09/02/2018 21:22:04

מבחינת כדורסל לארי היה הכי גדול בכל הזמנים, יכולות עילאיות מבכל הבחינות, באמת ובתמים שחקן על זמני והגדול בכל הזמנים לדעתי. אבל! אם לברון לוקח אליפות העונה הוא ישיג את אחד ההישגים הגדולים אם לא הגדול שבהם והוא יהיה הכי גדול, יותר מלארי ומייקל.

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 22:22:12

לי יש תחושה שלברון התמכר למעמד הגמר ואיפשהו ויתר על טבעת רביעית.

דה שוט
דה שוט
09/02/2018 22:26:18
Reply to  דה שוט

זה ההסבר היחיד שיש לי לכך שהוא לא ביקש טרייד בתחילת השנה לאוק' סיטי או ליוסטון. כמו באמר מאיר אריאל : "מי שנדפק פעם אחת, כבר לא יכול להגמל…"

איתן
איתן
09/02/2018 22:26:09

Marco Belinelli is finalizing a buyout agreement with the Atlanta Hawks, league sources tell ESPN. Several contenders are interested.

דינגו
09/02/2018 22:46:02
Reply to  איתן

איזה באסה, הלכה לכספי הטבעת….

סגירת תפריט
150
0
Would love your thoughts, please comment.x