פריוויו יום רביעי הגדוש / גלעד

אני יודע שלא יוצא לי לכתוב כמעט בכלל עם צה"ל על הראש אבל לכבוד חנוכה קיבלנו קצת חופש ומידן ביקש לכתוב פריוויו אז קפצתי על המציאה.

בתפריט – 9 משחקים כולל ג'ורג' חוזר לאינדיאנה, הפריק נגד הגבוגי, בוסטון הפצועה תארח את דנבר הפצועה, הצרעות של מייקל ג'ורדן יבואו להתארח במופע הקסמים של ג'יימס הארדן ועוד…

אז בואו נתחיל במנה העיקרית –

2:00 אינדיאנה פייסרס (11-16) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-12).

לפני שאני מתחיל לכתוב על המשחק המרכזי של הערב הזה אני רוצה לקפוץ כמה חודשים אחורה בזמן אל הארכיון של הופס ולהזכר בטרייד שכלל את הגיבורים המרכזיים של המשחק הקרוב. מוזמנים לקפוץ לכאן או לכאן ולקרוא את הדעות של מיטב גולשי הופס על הטרייד ההוא שהחליף את כוכב הפייסרס בשחקן משני שלא הצליח למצות את עצמו באוקלהומה. אם אין לכם זמן ללכת לקרוא תגובות אני אתמצת לכם. כולנו (כולל הח"מ כמובן) שיבחנו את פרסטי על הגאונות שלו וירדנו על אינדיאנה שלא שלחו את ג'ורג' לסלטיקס או לקאבס.

בחזרה להווה – הפייסרס היא המפתיעה הרשמית של העונה ואחרי שכולנו כבר קברנו אותה ממוקמת כרגע עמוק בפלייאוף ועם אחוזי הצלחה גבוהים מבעונה שעברה. אוקלהומה היא המאכזבת הרשמית כשהטריו שהיה אמור לעצור את גולדן סטייט לא מצליח אפילו להעמיד מאזן חיובי ואם העונה מפסיקה מחר הרעמים אפילו לא ישחקו בפלייאוף.

הגיבור של ההפתעה הזו שהיא הפייסרס הוא ויקטור אולדיפו (שאגב נותן מספרים יותר טובים ממה שג'ורג' נתן בעונה שעברה עם אחוזים גבוהים יותר ובפחות דקות) שמגיע בכושר שיא עם 107 נקודות בשלושת המשחקים האחרונים ויבוא להוכיח לת'אנדר שויתרו עליו כל כך בקלות שהם הפסידו את הטרייד הזה.

מנגד, מגיע פול ג'ורג' שחוזר לקבוצה שאותה הוא נטש אחרי עונה מאכזבת והדחה בפלייאוף בסוויפ. ולמרות שכבר ראינו העונה הצגות מג'ורג' שנצחו משחקים קשה לי להאמין שאפילו התעלות שלו על עצמו תספיק מול אולדיפו הכועס.

ההימור שלי – הפייסרס במשחק צמוד.

אז מי ניצח את הטרייד הזה?

2:00 אורלנדו מג'יק (17-11) – לוס אנג'לס קליפרס (15-10)

מצ'אפ מעניין בין 2 קבוצות שפתחו את העונה בסערה ומאז מרגיש שהן רק שוקעות.

הקליפרס מגיעה אחרי 2 נצחונות רצופים מפתיעים כשלו וויליאמס מככב מהספסל בהעדר גריפין ובברלי (גם גלינארי בספק למשחק).

אורלנדו באה אחרי 2 הפסדים רצופים כשנקודת האור היחידה שלהם היא ניק ווצ'ביץ' הנהדר שנמצא בכושר הטוב בקריירה ואפילו רשם טריפל דאבל בהפסד לאטלנטה אבל גם היא פצועה כשארון גורדון ואוון פורנייה שניהם בספק למשחק וטרנס רוס בוודאות לא ישחק.

יהיה מעניין לראות את קרב הביגמנים שכלכך שונים בסגנון שלהם בין ג'ורדן לווצ'ביץ' ומה ווגל יעשה כדי למנוע מוויליאמס לחגוג על ההגנה שלו.

ההימור שלי – למי אכפת? הקליפרס עם עוד סל נצחון של סוויט לו.

2:00 וושינגטון וויזארדס (13-14) – ממפיס גריזליס (19-8).

הוויזארדס מגיעים אחרי 2 הפסדים רצופים לקבוצות שהם אמורים לנצח (הנטס והקליפרס) אבל עם התירוץ המוצלח של "הרכז האולסטאר שלנו פצוע כבר 9 משחקים". היום וול צפוי לחזור למגרש הביתי למפגש הביתי נגד עוד קבוצה שחסרה את הרכז הכוכב שלה אלא שבניגוד לוול קונלי לא צפוי לחזור לפחות עוד שבוע..

המצב של הדובים ממש ברצפה עם 15 הפסדים ב-16 האחרונים שלהם ואף אחד כבר לא זוכר שהיא נצחה העונה גם את יוסטון (פעמיים!) וגם את גולדן סטייט.

ההימור שלי – למרות העייפות מהבק2בק לא רואה איך המכשפים לא לוקחים את זה.

יאללה תחזרו כבר

2:30 בוסטון סלטיקס (6-23) – דנבר נגאטס(12-15).

עוד משחק לא רע בכלל שיהיה קצת פחות טוב משהוא אמור להיות בגלל הפציעות שנפלו על 2 הקבוצות.

בבוסטון לא ישחקו בוודאות הייווארד, מוריס והורפורד ובנוסף קיירי בספק.

אצל הנגאטס יחסר בוודאות מילסאפ, ויוקיץ' ובארטון (שבכושר נפלא) בספק.

הגושים לא מצליחים להשאר יציבים במהלך העונה אבל למרות החוסרים והפציעות מצליחים לשמור את הראש מעל המים וכרגע הם עמוק בתמונת הפלייאוף.

אצל הסלטיקס שמגיעים אחרי 2 הפסדים ב-3 משחקים נראה שהפציעות שרדפו אחריהם כל העונה סוף סוף תפסו אותם והם לא ירצו להפסיד משחק נוסף ולתת לפרשים שדוהרים מאחוריהם הזדמנות להתקרב אליהם עוד קצת במירוץ למקום הראשון במזרח.

ההימור שלי – נגד דנבר שמגיעה בבק2בק לגארדן טייטום ובראון יספיקו אפילו בלי המבוגרים האחראיים. נצחון לירוקים.

2:30 מיאמי היט (13-13) – פורטלנד טריילבלייזרדס (13-13).

משחק בין 2 קבוצות עם מאזן חצוי שרוצות לעבור את ה-50% המעצבן ולהכנס לאיזור של הגדולות.

האורחת מגיעה אחרי 5 הפסדים רצופים ותרצה מאוד להפסיק את המפולת לפני שתדרדר אותה עד למאזן שלילי. לילארד רותח והוא עם 33 נקודות למשחק ב-4 האחרונים כולל 39 (שלא הספיקו) נגד הווריורס במשחק הקודם כשמקולום כמו תמיד יהיה שם לעזור לו עם 21 נקודות למשחק העונה.

מולם יגיעו צמד גארדים נוצץ פחות אבל יעיל מאוד כשדראגיץ' וווייטרס יודעים את העבודה ומצליחים לשמור את הראש של ההיט מעל המים גם בהעדרו הממושך של וויטסייד.

צדלבן לא ישחק גם הלילה כשגם בצד של פורטלנד נורקיץ' בספק.

ההימור שלי – ההיט ימשיכו את המומנטום וינצחו בהארכה.

3:00 שיקאגו בולס (20-6) – יוטה ג'אז (14-13).

אין הרבה לכתוב על השוורים מעבר לרצף שלושת הנצחונות המפתיע שהם נקלעו אליו ואזכור מכובד ללאורי מרקנן שנותן עונת רוקי מרשימה הרחק מהרדאר וכריס דאן שבדצמבר נותן בינתיים 15 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק ומתחיל אולי לפרוע את השטרות של הבחירה החמישית בדראפט הקודם.

הג'אז מגיעים עם רצף הפוך של שלושה הפסדים אבל לקבוצות טובות מהם והעונה יוטה מתעלה על הציפיות ונמצאת לגמרי בעניינים במאבקי הפלייאוף למרות העזיבה של הייווארד והיל..

לא רואה טעם להרחיב מדי.. ההימור שלי הולך לג'אז.

3:00 ניו אורלינס פליקנס (14-14) – מילווקי באקס (10-15).

מפגש מעניין בין האולסטארס הכי צעירים בליגה (למרות שדייוויס בספק) כשהבאקס באים הכושר טוב עם 6 נצחונות מ-7 המשחקים האחרונים והפליקנס מנצחים משחק ומפסידים משחק לסירוגין מתחילת החודש.

מעניין לראות מה השקנאים יעשו כדי לנסות לעצור את המפלצת היוונית ומה יעשה הולידיי הרותח (25 נקודות ב-54% מהשדה בדצמבר) כשכדאי לשים עין גם על איטוואן מור שקלע שיא קריירה של 36 נקודות נגד הרוקטס במשחק הקודם וקולע השנה בקרוב ל-50% מחוץ לקשת.

עוד אחד ששווה לשים עליו אפילו 2 עיניים (וגם 3 אם יש לכם) הוא יאניס אנטטקומפו שקולע העונה 30 נקודות ב-54% מהשדה ונראה כמעט בלתי עציר..

אחלה משחק אמור להיות. משחק ה-40+ נקודות של הלילה אמור לבוא מפה.

ההימור שלי – דייוויס חוזר ומפציץ כל הדרך לנצחון של השקנאים.

מי ייקח את זה הלילה?

4:00 פיניקס סאנס (20-9) – טורונטו ראפטורס (8-17).

אין לי הרבה מה לכתוב על השמשות. 6 הפסדים ב-7 משחקים לעומת 6 נצחונות ב-7 משחקים של הדינוזארים די מייתרים כל מילה נוספת על המשחק הזה. בוקר עדיין לא חוזר לפחות עוד שבוע והקנדים צפויים לטייל קצת כשאין מי שיאבק בהם..

ההימור שלי – 20 הפרש לראפטורס.

4:30 יוסטון רוקטס (4-21) – שארלוט הורנטס (16-10).

איזה מזל שקיבלתי משחק של הטילים הלילה אחרת לא היתה לי סיבה לכתוב עליהם..

הרוקטס מגיעים עם רצף של 10 נצחונות (הארוך הפעיל בליגה) כשכריס פול משתלב נהדר (ועדיין לא הפסיד משחק במדי יוסטון) והוא והארדן עם כמעט 17 אסיסטים משותפים במשחק במהלך הרצף. קלינט קאפלה הנהדר בעונה סופר מרשימה עם 13 נקודות ו-11 ריבאונדים למשחק באחוזים הטובים בליגה מהשדה וב-25 דקות למשחק בלבד (בנרמול דקות המספרים דומים מאוד למספרים של KAT) ואפילו ההגנה המושמצת של דאנטוני השתדרגה עם החזרה של פול ובמשחקים שהוא משתתף הרוקטס עם דפנסיב רייטינג של 100.9 ששווה להגנה השנייה בטיבה בליגה.

כל זה ואפילו לא התחלתי לדבר על הזקן. הוא נותן עונת שיא בנקודות, זריקות, אחוזים מה-3 וחטיפות וכל זה עם הכי מעט דקות מאז עונת 2011-12 על הספסל של אוקלהומה. עזבו את מה שאני כותב עכשיו לכו תראו שוב את ה-17 אסיסטים שלו מול הפליקנס או את ה-48 נקודות נגד פורטלנד ותבינו למה הוא כרגע המועמד המוביל ל-MVP.

בצד השני העסק קצת פחות זוהר כשהצרעות עם 7 הפסדים בתשעת המשחקים האחרונים שלהם כשאמנם קמבה שוב נותן את מה שהוא יודע והווארד שם על הבוקס סקור מספרים יפים אבל איכשהו זה לא מספיק ולמרות הנצחון היפה על הת'אנדר בחוץ. נגד הטילים שטסים עם המקום הראשון בליגה זה יהיה רחוק מלהספיק.

ההימור שלי – עוד הצגה של הארדן. עוד נצחון לרוקטס.

Subscribe
Notify of
203 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קוין ג'ונסון
קוין ג'ונסון
13/12/2017 11:49:06

שארלוט – יוסטון דו קרב אישי אדיר בין הארדן לדוויט הווארד, כשלהארדן יש 946 חטיפות באמתחת קריירתו ולדוויט יש 944.
מי יהיה דוכס החטיפות ? שוע הגניבות ? גביר הגזילות ? רוזן הלקיחות ?

נתן
נתן
13/12/2017 17:02:04

הווארד גם שודד בטריינינג, זה נחשב?

עגל
עגל
13/12/2017 20:29:10

להווארד 944 חטיפות? מרשים.
זה מהחיים הקודמים שלו, בגלגול הקודם

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
13/12/2017 11:57:17

תודה על פריוויו מעולה.

פורטלנד תנצח במיאמי.

מילווקי תנצח את ניו אורלינס במשחק צמוד.

שיקגו תפתיע את את יוטה.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/12/2017 12:03:29

לילה אדיר אם 9 מפגשי מזרח/מערב, יש לנו הלילה.
ברובם, הכל פתוח.

למה "ברובם" ?
קודם כל הסאנס. ללא בוקר, הם הגרסה המדברית לשיר "לילה בלי כוכב…"
ויוסטון. הם כרגע ברמה מעל שאר הליגה.

תודה גלעד, אחלה פריוויו.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/12/2017 17:59:13
Reply to  גלעד

88 – 81 למזרח.

ולדי קוגן
13/12/2017 12:35:11

אני מקווה שכולם מוכנים להצגה של אולדיפו היום.אם אני צריך להמר מי יתן היום 40 הוא האופציה הראשונה שלי

שם (נחוץ)
שם (נחוץ)
13/12/2017 13:06:00

אוקלהומה קבוצת הגנה מעולה, את זה עדיין לא איבדו, אולדיפו הולך לחטוף חזק היום. הדיבורים עליו בתקשורת זה מה שדונובן צריך להשמיע בחדר הלבשה כדי לחמם את הקבוצה הכבויה שלו

ולדי קוגן
13/12/2017 13:30:40

הלוואי שיעצרו אותו

tomer
tomer
13/12/2017 14:23:51

הקבוצה כבויה בגלל דונובן (ומלו שידוע ככבאי מ2010 כמובן), ואני לא רואה שום דבר שהוא יאמר/יעשה שיעורר את אוקלהומה לצערי.

דה שוט
דה שוט
13/12/2017 15:42:36

חזק ואמץ TS – חנוכה – מחושך לאור 🙂

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
13/12/2017 16:21:21

צריך גם לראות ניואנסים "מעבר לנתונים היבשים".

אוקלוהומה רעה ב"לסגור משחקים". פחות מצליחה להכריע משחקים בדקות ההכרעה.
מנגד, אינדי' השנה דווקא מתעלה בהיבט הזה. וגם בפיגור דו ספרתי ברבע האחרון הם יודעים להלחם עד הרגע האחרון – וגם לנצח.

כך שזו עוד נקודה חיובית לטובת אינדי'.

אינדי' ניצחה את הלברונס במשחק כזה (ולברון במאני טיים תמיד מתעלה).
כך שאם יהיה משחק צמוד כאמור… לעניות דעתי אינדי אמורה וצריכה לקחת את המשחק.

bobby
bobby
13/12/2017 13:39:44

תודה רבה על הפריוויו!

3 המשחקים המסקנים להלילה הם, לדעתי –
אוקלהומה-אינדיאנה
פורטלנד-מיאמי
ומילווקי-ניו אורלינס

המשחק המבאס של הלילה הוא בוסטון-דנבר, מהסיבה הפשוטה שאפשר להרכיב פאקינג קבוצת אולסטאר מכל הפצועים, תחשבו על זה –
קיירי, בארטון, הייוורד, הורפורד ויוקיץ׳ והשחקן השישי – פול מילסאפ. באסה שכולם פצועים (או במקרה הכי טוב, ״בספק״..)

עגל
עגל
13/12/2017 20:30:43
Reply to  bobby

+1
הורפורד גם פצוע?!

יונתן .S.
יונתן .S.
13/12/2017 23:52:01
Reply to  עגל

קיבל ערב מנוחה

Berch
Berch
13/12/2017 13:59:03

פרוויו משובח
ההפתעה המתבקשת זו פיניקס אבל אחרי שחירבתי בתחזיותי את החזרה של קוואי אני מעדיף לשתוק

דה שוט
דה שוט
13/12/2017 14:08:07

בכל פעם שכתבתי כאן שאוק' סיטי הולכים לנצח – הם הפסידו.
אז הפעם אעשה זאת בדרך של ראסל ווסטברוק – אם לא הולך במשהו – נסה אותו שוב, באותה הצורה בדיוק, עוד ועוד ועוד.
במילים אחרות: אוק' סיטי בדו ספרתי עם הרבה גארבג' טיים.

john
john
13/12/2017 18:43:02
Reply to  דה שוט

אני אתך בהימור לצערי. וזאת כי אני לא מסמפט את OKC. בינתיים הם ניצחו את משחקי הנקמה (ווריורס, ניקס) וגם הלילה יבואו במוטיבציית שיא. בילי דונובן יודע שיש לו אולי עוד הפסד אחד או שניים לפני הגרזן והוא ידחוף חזק. אולדיפו כמו לא מעט כוכבים חדשים שעפו על הדי ההייפ הפתאומי יחזור לממדים רגילים רק במשחק הזה…

Adisu
Adisu
13/12/2017 15:15:25

אוקלהומה הולכים להתפוצץ הלילה …
פול או רובנטסון יגבילו את זוכה פרס הגראמי העתידי וראס עם טריפלדאבל

משחק מעניין בין ניו אורלינס למילווקי בעיקר בגלל הגריק וחזרתו של רונדו לכושר של 2009-2011

דה שוט
דה שוט
13/12/2017 15:43:04
Reply to  Adisu

לגמרי

סתםפאקראחד
סתםפאקראחד
13/12/2017 15:28:45

איך אפשר לצפות מאוק' לנצח, בשירותיה שניים משלושת השחקנים הכי אנוכיים בליגה

Mbk
Mbk
13/12/2017 15:38:46

תודה רבה גלעד
מבחינתי קבל אפטר חנוכה

עדי
עדי
13/12/2017 15:45:16

אחלה סקירה !

– אוקלהומה + משהו יוצא דופן יקרה עם מלו.
– אורלנדו + סל ניצחון לווצביץ, קליפרס מסיימים משחק בלי פציעה.
– וושינגטון + עושה רושם שממפיס כבר מאה שנה רצוף מתחילה עונה מבטיח וחווה צניחה.
– בוסטון + אחד המבחנים של בוסטון, במעלה העונה, יהיה איך בראון יתמודד עם ההאפלה החלקית שלו, תחת תופעת טייטום.
– פורטלנד + 13-13-13-13 – שהשחקנים ישמרו על עצמם.
– שיקאגו + יהיה צמוד, מותח ולא מעניין.
– פליקנס + משחק השרוכים.
– טורונטו + לא זוכר מתי כל כך התקשיתי לגבש דעה על שחקן, כמו במקרה של בוקר.
– יוסטון + בחלומות של הארד(מ)ן, ג'ורדן טופח לו על השכם במירוץ לאמ.וי.פי .

עדי
עדי
13/12/2017 15:45:46
Reply to  עדי

פריוויו..

captain beefheart
captain beefheart
13/12/2017 16:01:49

תודה על פריוויו משובח.

אוק' הולכים לקבל הלילה בראש, חזק וכואב. ברור שהעסק שם לא עובד, וכל הנסיבות שתוארו יפתחו עליהם את שערי הגהינום. הפייסרס ואולדיפו (גם כלה דחויה, גם אינדאנה אסלי) בכושר הזה ועם דחיפת קהל מקצועי יעשו מהרעמים בבגנוז'. יש מצב שהמכה הכואבת הזו תסמן גם את שיא השפל ומכאן תהיה עלייה.

מצד שני (והודות להערה המאירה שלך) – הרוקטס פתאום הופכים אצלי לקונטנדרים עד הסוף. השתלבות טובה של פול בקבוצה מצויינת שכבר יש לה סטאר בשיאו זו נוסחה מפחידה. בכלל – דואו תמיד נראה לי הרבה יותר טוב מטריו. במיוחד כאשר השילוב נעשה בטריידים (ג"ס דוגמה חריגה לצמיחת טריו טבעית מדראפטים). לכן גם תיעבתי את מיאמי של וויד, בוש וגלוריה. וגם קצת את בוסטון שהביאה לפירס את גארנט ואלן.

בהקשר לרוקטס, רואה אותם מנצחים את ג"ס. בסדרה שלמפרע כבר אפשר לשים בפנתיאון. כריס פול הוא HOF שקיבל עד עכשיו קלפים גרועים. כעת יש לו ביד קארה אס.

גיא הרשע
גיא הרשע
13/12/2017 16:20:12

קפטן יקר,
כריס פול לא עבר בטרייד, הוא עבר ב-"טרייד".
זהה לחלוטין לזה ששלח את לברון למיאמי (קליבלנד קיבלו אז 2 בחירות סיבוב שני, ובחירת סיבוב ראשון של 2013).

כריס הודיע החליט שהוא מוותר על אופציית השחקן שלו,
הוא החליט שהוא לא חותם מחדש בקליפרס,
והוא הגיע ליוסטון כחלק מסיין אנד טרייד שלא הייתה לקליפרס באמת ברירה אלא לבצע.
בדיוק כמו לברון/קאבס/מיאמי יולי 2010.
(רק שלהבדיל מלברון, כריס פול לא עשה זאת בדרך הזויה, ע"ע "ההחלטה".)

דדי
דדי
13/12/2017 22:33:23

פול לא מימש את האופציה לצאת מהחוזה, לא הפך לשחקן חופשי, ולא עבר בסיין אנד טרייד אלא בטרייד רגיל לגמרי.

את שני הסעיפים הראשונים ברשימה הוא רק איים לעשות.

אליקו
אליקו
13/12/2017 17:39:27

באת קצת ג'יהאד איסלאמי היום. יפתחו את שערי הגהינום זה איום ברירת המחדל.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
13/12/2017 16:24:15

תודה על הפריוויו.

יש להעיר ולהאיר כי פורטלנד לא מארחת את המשחק. אלא מיאמי.

גלעד
גלעד
13/12/2017 16:50:23

צודק. יתוקן ברגע שאהיה ליד מחשב

Yamani1000
Yamani1000
13/12/2017 16:24:32

קראתי בהנאה את הפריוויו המשובח, וכשהגעתי למיאמי התמלאתי הערכה לאופן שבו הפרנצ'ייז הצליח לשמור את עצמו בעניינים. ב(חצי)עונה הקודמת זה הפתיע, אבל עכשיו הם כבר לגמרי נחשבים קבוצת פלייאוף לגיטימית ועושים את זה עם רוסטר בינוני במקרה הטוב. כנראה שלזה מתכוונים כשאומרים 'תרבות ארגונית'.

john
john
13/12/2017 18:37:25

אין צורך בחוכמת הבדיעבד במקרה של סם פרסטי מכיוון שהוא גם בפרספקטיבה לאחור לא טעה. ויקטור אולדיפו לא התאים לא מתאים ולא יתאים ליד ראסל ווסברוק כמו שלא התאים ליד אלפרד פייטון. הוא כן מתאים ליד דארן קוליסון שלא זקוק לכדור ביד ונותן לויק לנהל את ההתקפות בכדרור כשהוא נע לשטחים מתים לקאץ' אנד שוט או נותן לדיפו שיוצא מחסימה ומתגלגל לסל. לא אורלנדו ולא OKC יודעות ליצר את הכדורסל הזה. ולכן גם אם היה נשאר עוד 5 שנים בקונסטלציה הזאת לא היה עד כדי כך מרשים מכיוון שלא היה זוכה לכדור ביד באופן קבוע וגם לא היה עם פרטנרים שמאפשרים לו מרחבים בחדירה (איך אפשר לחדור כשראס לא זז מילימטר ללא כדור אדמס וקנטור לא היוו איום מבחוץ ורוברסון נו… הבנתם את הסיפור). יש לא מעט שחקנים בליגה שתקועים במצבים דומים והפכו בדיחות של הפרשנים או שביטלו את פוטנציאל הגדולה שלהם אך בעמדה אחרת או בקבוצה אחרת היו מפציצים.

גם המהלך להבאת כרמלו לא הייתה טעות של פרסטי. מכיוון שראסל עוד לא חתם וכל כוכב נוצץ שיכל להביא היה אקוטי כדי לא לסכן את החתימה. המסר לראס היה חשוב מעצם האלמנט הכדורסלני. אז איפה הבעיה? שמהרגע שראסל חתם וכל הכוח עבר ל-OKC לא דרשו ממנו שינויים. הסיבות הכדורסלניות שבגינן OKC נאבקת כבר נתחנו אז לא אחזור עליהם. אבל ממש לא מאוחר להפוך את התוצאות וניצחון הלילה יעזור מעט.

עגל
עגל
13/12/2017 20:35:34
Reply to  john

נכון מאוד

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
13/12/2017 23:40:08
Reply to  john

+666

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
14/12/2017 0:45:25
Reply to  john

אני חושב שבדבריך הנחה סמויה שצריך להיות מודע לה ולהטיל בה ספק – אתה מניח שראסל הוא נתון קבוע ומציב את המשתנים מסביבו בהתאם.
אני, ברצינות מלאה, לא באופן תיאורטי, חושב שזו גם שגיאה לוגית וגם טעות בניהול של אוקלהומה – השאלה היא איך אפשר להפיק את המקסימום מהקבוצה, ולא איך אפשר להפיק את המקסימום מראסל ווסטברוק. והתשובה, לדעתי, עוברת בטרייד של ראסל ולא של אולדיפו, סאבוניס ואחרים. לקבוצה עם ראסל יש תקרה ברורה ופרסטי לא צריך לקבל זאת כנתון אלא כחסם שצריך להסיר.

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
13/12/2017 18:58:59

אני זוכר את הפייסרס פעם בטרייד תמוה מוסרים את דייל דייויס, האולסטאר ושותף לקבוצה הגדולה עם רג'י וג'יילן רוז תמורת צעיר מאכזב בשם ג'רמיין אוניל. בנראה שלפעמים הם יודעים מה הם עושים.

ג'ורג' שחקן חופשי בעונה הבאה. אם נשים בצד את משקעי העבר, מה יכול למנוע ממנו לחזור ולחתום שוב בפייסרס? איתו, עם אולדיפו ועם מיילס טרנר תהיה להם קבוצה שתוכל להתחרות ראש בראש בסלטיקס

סימור סקגנטי
סימור סקגנטי
13/12/2017 19:01:10

ולקואץ' ניק היה סרטון מעניין על אוקלהומה ולמה העיניינים שם לא זזים

https://www.youtube.com/watch?v=ymP_nu8o-to

john
john
13/12/2017 19:19:34

הימורים שלי:
אינדיאנה פייסרס (11-16) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (14-12).
OKC לוקחים – כי זה משחק נקמה וכמו שקרה מול הניקס ומול הווריורס זה נגמר בניצחון משכנע לחבורה המקרטעת. בנוסף הגרזן מרחף מעל צווארו של דונובן ואני מצפה למיקרו מנג'מנט של כל פרט במשחק כולל אם יש צורך לספסל את מלו. איש המפתח של אינדי זה דווקא מיילס טרנר שהיכולת שלו להוציא את אדמס מחוץ לרחבה תקבע כמה מרחב יש לדיפו לחדור לצבע

אורלנדו מג'יק (17-11) – לוס אנג'לס קליפרס (15-10)
שתי קבוצות שאילו היו עושות מגה טרייד לדעתי היו מתאזנות ומצליחות יותר. לאחת אין הגנת צבע אבל היא עמוקה מאוד ובקושי מצליחה למצוא דקות משחק לכולם. האחרת חסרה קליעה מבחוץ ובכלל שחקנים שיכולים לשים כדור בחור כל ערב. הלילה תיאודוסיץ' כבר אחרי הסרת חלודה אבל דוק ריברס יתן לבנו יותר מדי דקות. ניצחון של אורלנדו

בוסטון סלטיקס (6-23) – דנבר נגאטס(12-15).
כפי שכתבתי אתמול, דנבר קבוצה לא צפויה ללא יוקיץ'. לפעמים זה הרבה יותר מסוכן כי אין להם גם חורים בהגנה וחילופים. כשמורי האריס צ'נדלר ברטון והחבורה האין סופית של כנפים וגארדים שלהם מפציצים זה נגמר בתבוסה נגדם או לטובתם. הסלטיקס ריקים מידי ויש גבול כמה ניסים יכול בראד לעשות ללא כל הכוכבים + חלק משחקני המשנה. דנבר תפתיע כאן למרות ששיחקה אתמול (אני יוצא מהנחה שגם הורפורד וגם ארווינג בחוץ)

מיאמי היט (13-13) – פורטלנד טריילבלייזרדס (13-13).
וויטסייד ונרקיץ' יכל להיות אחלה קרב בצבע.. אבל להיט יש את בם אדביו הסופר מוכשר ודרגיץ' החל לחמם מנועים. פורטלנד נראים קצת אבודים לאחרונה. עוד ניצחון להיט שהולכת לסבך את המקום השמיני במזרח כפי שלא היה מאז שאני זוכר

שיקאגו בולס (20-6) – יוטה ג'אז (14-13).
סטיב קר קיבל את אחד ההחלטות המדהימות כשהוריד את האולסטאר שלו דיוויד לי, חברו הטוב של הכוכב קארי לספסל בשביל דריימונד שהקבוצה עפה איתו כשלי היה פצוע. ראיתי את יוטה הרבה השנה. רודי מצויין בהגנה אבל החמישייה ההיא עם פייבורס וג'רבקו יחד עם רוביו מיצ'ל ואינגלס עפה וחרכה את הפרקט. היא עוד עבדה מכוח האנרציה כשרודי חזר במשחק הראשון כי הוא עשה מאמץ לא להפריע בהתקפה. ליוטה אין מה להפסיד כי במקרה הכי טוב היא מגרדת מקום שמיני. הבולס נראים חדים מאוד בהגנה. מרקנן כבר לא מרכז ההתקפה כי הפצועים חוזרים אט אט. כריס דאן כבר לגמרי מתחיל להראות כמו ההוא מפרובידנס והבולס אם רק יסריחו מספיק יאספו את אחד מהפרוספקטים המעולים הנמצאים בחלק העליון של הדראפט הבא (דראפט לא כזה עמוק כרגע על פניו). הלילה יוטה באה כחיה פצועה ולבולס אין אינטרס של יוקרה מולה… ניצחון של יוטה

ניו אורלינס פליקנס (14-14) – מילווקי באקס (10-15).
המשחק שיבטיח אבל לא בטוח שיקיים. הפליקנס מסוכנים כשאיתואן מור וג'רו הולידיי מפציצים משלוש. העזרה על קאזינס מיותרת כי הוא מספיק חזק כדי לסחוט פאוליםם גם כששתי מגנים מגעים ומספיק מגושם לעשות טעויות מנטאליות גם עם שחקנים נחוטים ששומרים עליו. הוא לגמרי תלוי בעצמו כך שאם דיוויס אכן בחוץ צריך לתת לרונדו לעשות את הרונדלים שלו ולקאסינס לפגוש שומרים נחושים אבל בשום פנים לא לתת למור והולידיי אוויר להיכנס להפצצה כי ברגע שזה מתחיל הפלקינס מאוד קשים לעצירה. תשאלו את פילי. למילווקי יש מצ' אפ טוב מול הפליקנס והם מספיק ארוכים מאחור כדי להפיע לקו האחורי של הולידיי ורונדו מלהתנהל בחופשיות

פיניקס סאנס (20-9) – טורונטו ראפטורס (8-17)
טורונטו לא מצליחים לייצר עניין בליגה. וזאת למרות שביום טוב הם מסוכנים מול כל קבוצה. כנראה תבוסה לסאנס שבמקום לחפש מאמן אמיתי נותנת לצעירים שלהם לפתח הרגלים רעים. מי שהכי מאכזב בינתיים זה ג'וש ג'קסון שבדיוק כמו דיארון נמוג ונראה חסר אוריאנטציה ומוטיבציה ככל שהזמן עובר. פשוט רואים חוסר מגע של מאמן גם שם וגם שם בהתקפה.

יוסטון רוקטס (4-21) – שארלוט הורנטס (16-10).
אתמול הרחתי את ההפתעה של דאלאס. הלילה עוד טקסנית תיפול. שארלוט השנה לא מאוד איכותית בכוכבים אבל עמוקה בכל העמדות ויש לה מדי פעם יציאות ואני מריח את זה הלילה. יוסטים שטים בחצי קלאץ' ומרשים לעצמם לפגר לא מעט במהלך המשחקים האחרונים. הם סומכים על כך שהם מעלים את הארדים עם פול יחד עם גורדון וסוגרים כל פער בכמה שלשות. נראה לי שהלילה יגמר להם המזל

יונתן .S.
יונתן .S.
14/12/2017 0:06:23
Reply to  john

אהבתי מאוד את התפיסה שלך וההימורים שביצעת. קשה לחזות את המשחק של בוסטון, עקב ריבוי הפציעות בשני הצדדים. אני חושב שאם אירווינג משחק ולעומת זאת, יוקיץ' והורפורד לא ישחקו, אז קודם כל זה חבל מאוד (איך פספסנו משחק ראשון לעונה בין שני הגבוהים המבריקים הללו? 😕), אבל היתרון הביתי ונוכחותו של אירווינג תיתן לשאר השחקנים סביבו יותר מקום לשחק בנוח (כמו טייטום).
אגב – נכון שיש משחקים שקבוצות פשוט מחליקות בהן העונה, אבל המשחק של בוסטון מול שיקגו לימד 2 דברים והראשון הוא שאירווינג אכן חשוב מאוד עבור הסלטיקס. זה שנם ניצחו גם בלעדיו מדבר המון על הרצף והמנטאליות שהם היו בה באותה עת + היכולת הגבוהה של סטיבנס להוציא יותר משחקניו. אך עם הזמן במהלך כל עונה יש גבול ליכולת כזו של מאמן ולכן נפילות קורות לעיתים.

אני כן אסכם בלציין דבר שחזרתי עליו לא מעט לאחרונה – בוסטון צריכים חיזוק התקפי לספסל. ה-DPE שהוענק לקבוצה עקב פציעתו של GH גם ככה משמש לעונה הזו בלבד, אז אין דבר רע בלחזק את הקהוצה בשחקן שמתאים בעיקר לטווח הקצר. אני הכי בעד בלינלי או לו וויליאמס. הם יתרמו הרבה (גם אם החור בהגנה יהיה לא קטן איתם – זה עדיף)

המשגיח
המשגיח
13/12/2017 19:43:16

פול ג'ורג' דופק היום 30+ ומנצח.
כל השאר פחות מעניין אותי הלילה

הקרייתי
הקרייתי
13/12/2017 20:00:29

מעניין איך ה- 1-2 punch של שיקגו יתפקד היום.

עגל
עגל
13/12/2017 20:35:17

תודה גלעד.
עושה רושם שהצבא רק עושה לך טוב 🙂
תהנה מחופשת החג.
משחקים אש, גם אני הולך הפעם עם אוקלהומה שתנסה לחנוק בהגנה.
וכמובן יוסטון

יוסי
יוסי
13/12/2017 20:39:37

הפליקנס מתחילים להראות כמו קבוצה , לסגל בהחלט יש פוטנציאל , מעניין איפה היינו אם היה לנו מאמן

תומר השני
תומר השני
13/12/2017 23:05:37

אחלה סקירה !

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/12/2017 23:20:07

אחלה סקירה, תודה שאתה מבזבז את מעט שעות החופש שלך עלינו

גלעד
גלעד
13/12/2017 23:32:52

תודה לכולכם על התגובות. אני תמיד שמח כשאני מצליח לכתוב.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
13/12/2017 23:40:34

מאמר מהגרדיאן והארץ על קארים הענק

בגיל 70, עדיין קשה לעצור את קארים עבדול-ג'באר
עם ממוצע של כתיבת ספר בשנה, פרסים על מאמריו, זמן לנכדים ואויבים כמו דונלד טראמפ, שיאן הנקודות ב-NBA ממשיך ליהנות מכל רגע

דונלד מקריי, גרדיאן
17:57

הוא בן 70 ועדיין מחזיק בתואר שיאן הנקודות בהיסטוריה של ה-NBA ובשיא מדהים של 19 הופעות במשחק האולסטאר. קארים עבדול-ג'באר, הסנטר האגדי שמתנשא לגובה 2.18 מטר, זכה גם בשש אליפויות לאורך הקריירה המפוארת שלו והוא אחד השמות שעולים בנשימה אחת עם מייקל ג'ורדן בכל רשימה המדרגת את הכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים. על אף שג'ורדן מנצחו בקביעות, נראה כי איש בספורט האמריקאי כיום אינו יכול להשתוות לעבדול-ג'באר בכל הקשור להשפעתו הפוליטית והתרבותית על המשחק ב-50 השנים האחרונות.
"העובדה שהזמן חולף מבהילה אותי כמו שהיא מבהילה אנשים רבים בגילי", הוא אומר בחיוך כבוש ומשרטט את השינויים שחלו בארה"ב – ואלה שלא חלו בה – מאז ועד המכתב המעליב ששלח לו ב-2015 דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב הנוכחי. השיחה נעה בין קולין קאפרניק, שחקן הפוטבול הראשון שכרע ברך בזמן נגינת ההמנון האמריקאי ושהצית גל מחאה על היעדר השוויון והאלימות המשטרתית כלפי שחורים בארה"ב, לימי "פסגת קליבלנד" 1967, אז פגש עבדול-ג'באר לראשונה את מוחמד עלי.
עבדול-ג'באר, אז עדיין לו אלסינדור, היה בן 20, הכוכב השחור הצעיר ביותר שהוזמן לכינוס שבו ביקשו עמיתיו להחליט אם לתמוך בסירובו של עלי להילחם בוייטנאם. עלי דיבר והאירוע הפך מרכיב מרכזי בהתאסלמותו של ג'באר והחלטתו לשנות את שמו. 50 שנה חלפו מאז, וכיום קאפרניק, שאמנם הורחק באופן לא רשמי מה-NFL, הוא אחד מבעלי בריתו הקרובים ביותר של עבדול-ג'באר.
"עברו מאז 50 שנה, וואוו", מגיב עבדול-ג'באר, "היינו מתוחים מאוד אבל עלי היה ההפך הגמור. הוא אמר: 'אנחנו צריכים להילחם בזה משפטית ואני מתכוון לצאת לסבב נאומים'. הוא הבין מה הוא צריך לעשות כדי לעשות מזה כסף אבל זה היה גם מאבק חיוני לגיבוש זהותו. ביל ראסל אמר: 'אני לא דואג לעלי. אני מודאג מכל היתר'. רצינו להגן על עלי בגלל שהוא דיבר בעבור אלה שאין להם קול. הוא היה ווינר, אבל חלק מהדברים שלחמנו נגדם עדיין מתרחשים. כל דור ניצב בפני אותן בעיות ישנות".

בשבוע שעבר זכה עבדול-ג'באר בשני פרסים מטעם מועדון העיתונות של לוס אנג'לס – "פרס האגדה" ופרס "כותב הטורים של השנה" בזכות עבודתו ל"הוליווד ריפורטר". בגלגולו הנוכחי, ג'באר הוא עיתונאי וסופר. השנה פרסם שני ספרים: "המאמן וודן ואני", שבו הוא מספר על שנותיו באוניברסיטת UCLA ועל הקבוצה המופלאה שזכתה בשלושה תארי אליפות, ו-"להפוך לקארים", שבו הוא מספר בביקורת רבה כיצד צבע עורו הפך אותו לסמל וגובהו למטרה. "הייתי 1.88 מטר בגיל 12 ואז החלו שאלות כמו 'איך מזג האוויר שם למעלה'", הוא עונה, "'הייתי צריך לכתוב את כל הדברים שנאמרו לי על הגובה לאורך השנים. אחד המצחיקים קרה בנמל תעופה, כשילד בן חמש הסתכל על הרגליים שלי בתדהמה. שאלתי אותו 'היי, מה אתה עושה?' והוא ענה: 'אתה בטח זקן מאוד בגלל שיש לך נעליים ענקיות'. זה הטוב ביותר ששמעתי".

גזע הוא נושא שעמו עבדול-ג'באר מתמודד מדי יום, מאז ועד היום. את מחאתו הראשונה על היחס לשחורים השחורים עשה ב-1968, כשהחרים את המשחקים האולימפיים במקסיקו סיטי. אחרי מהומות הבין גזעיות בניוארק ודטרויט וההתנקשות במרטין לות'ר קינג, הוא ידע שפשוט אינו יכול לייצג את מולדתו. "ד"ר הארי אדוארדס (פעיל זכויות השחורים) סייע לי להבין כמה כוח יש לי", הוא נזכר, "האולימפיאדה היא אירוע נפלא אבל מה שקרה ניתץ את הפטריוטיות שבי. הייתי חייב לקחת צד. רציתי שארה"ב תעמוד בסטנדרטים שקבעו לה האבות המייסדים".
"האם הסיטואציה שבה מצוי כיום קאפרניק היא מקרה מראה?", אני שואל. "בוודאי. כל שאלת השוויון בפני החוק עדיין בעייתי מאוד, בגלל שבמשך זמן רב הפוליטיקה והמערכת המשפטית מנעה אותו משחורים", הוא עונה, "האמת היא שהופעתי ממה שקאפרניק עשה וזה גרם לי לחשוב לכמה שחקני פוטבול אחרים יש מודעות כזו. אבל אז זה פרח. לדור הזה יש מושג טוב כיצד לטפל בגזענות. דיברתי עם קולין לפני כמה ימים ואני גאה בו מאוד. הוא ידע שלא יישחק בליגה שוב והמשיך הלאה. הוא לא התכונן לזה אבל התמודד עם זה. ה-NBA, בשונה מה-NFL, היא ליגה שתמיד עמדה בחזית השינוי. כשהצטרפתי למילווקי היא היתה הקבוצה הראשונה בספורט המקצועני עם ג'נרל-מנג'ר שחור (וויין אמברי ב-1972). הליגה פנתה למאמנים, מנהלים ונשים שחורות כדי לתת דוגמה. קיוויתי שבפוטבול ילכו בדרך דומה, מה גם שחלק מבעלי הקבוצות תומכים בכריעת הברך. אבל הפכו את קאפרניק לשעיר לעזאזל. זה לא בסדר".
ב-2015 פרסם עבדול-ג'באר מאמר דעה ב"וושינגטון פוסט" בגנותו של טראמפ, אז עדיין מועמד לנשיאות, ואת ניסיונותיו להפחיד את התקשורת. טראמפ כתב לו בתגובה: "קארים – כעת אני יודע מדוע התקשורת התייחסה אליך רע כל כך. הם לא יכלו לסבול אותך. האמת היא שאין לך מושג על החיים ומה שצריך לעשות כדי להפוך את אמריקה לנפלאה שוב".

"אם אתה שופט את עצמך לפי האויבים שלך, אז אני במצב טוב", הוא אומר על המכתב בחלוף שנתיים, "טראמפ לא ישתנה. אני יודע שהוא מחזיק בעמדה הזו בגלל האפיל שלו לגזענות ולקסנופוביה. האנשים שרוצים לפלג את המדינה נמצאים במחנה הזה. הם רוצים לחזור למאה ה-18. טראמפ רוצה להחזיר אותנו ל-1952, אבל הוא לא אייזנהאוואר שהיה רפובליקן שאכפת לו מהאומה כולה. אפילו ג'ורג' בוש האב וג'ורג' בוש הבן לא פסלו על בסיס צבע. הממשל של ג'ורג' וו. בוש נראה כמו ארה"ב. קונדוליזה רייס, קולין פאוול ואלברטו גונסלס כיהנו בו בתפקידים בכירים. לא אהבתי את הפוליטיקה של בוש, אבל הוא כלל את כולם. טראמפ זה סיפור אחר. אני לא חושב שהוא יכול לזכות בקדנציה שנייה אבל עלינו להתארגן טוב יותר. אני מקווה שאנשים יעצרו אותו מלהרוס את המדינה".

גם על מעורבותם של כוכבי הכדורסל של היום בסוגיות חברתיות ולמען זכויות השחורים, לעבדול-ג'באר יש ביקורת. מייקל ג'ורדן, כמו גם רבים מכוכבי ההווה שהפכו לאייקונים מסחריים, לא מפגין את המצפן המוסרי שאליו הוא חותר, אך עבדול-ג'באר פייסני כלפיהם. "אני שמח שהם הפכו לאנשי עסקים מצליחים מפני שכוחם הכספי משפיע. עם זאת, אני חושב הם היו צריכים להשאיר קצת יותר מקום לסייע למטרות שצריך לקדם בעזרתם. הם יודעים זאת. ג'ורדן קצת השתנה. הוא תרם לקרנות משפטיות של NAACP (האיגוד הלאומי לקידום צבעוניים)".

נושא אחר שמעסיק מאוד את עבדול-ג'באר הוא הניצול הגובר והולך של ספורטאים בענפי המכללות. "זה עסק. המאמנים, ה-NCAA והאוניברסיטאות מרוויחות מכך המון. הספורטאים מייצרים עבור המערכת מיליארדים ולא מקבלים כלום", הוא אומר, "אני לא אומר שהם צריכים להיות עשירים, אבל אני חושב שהם צריכים לקבל נתח מסכומי העתק הללו".

עבדול-ג'באר של 2017 מגדיר עצמו ככותב. "לקבל פרסי הוקרה מכותבים אחרים זה נפלא, אבל אני טירון בעיתונות, רוקי". ובכל זאת, הרוקי הזה כתב כבר 13 ספרים, בהם נובלות על מייקרופט הולמס – אחיו המדומיין של שרלוק הולמס. "תמיד נהגתי לקרוא לפני משחקים – בין אם זה היה שרלוק הולמס, מלקולם איקס, ג'ון לה קארה או ג'יימס בולדווין. אבל אלה מותרות של ספורטאי מקצועני. יש לך הרבה זמן לקרוא. חבריי בכדורסל לא קראו באותה מידה ויש להם חורים בהיסטוריה השחורה. תמיד הייתי הספרן שלהם".

אופיו הלמדני, המודעות לגובהו וחוש הצדק המפותח שלו הפכו את עבדול-ג'באר לשחקן רוגז ומסוגר. ייתכן שזו אחת הסיבות שמעולם לא הוצעה לו משרת מאמן ראשי, דבר שבו מאוד חשק. עבדול-ג'באר ביקורתי על האופן שבו הוא נתפש לאורך השנים אך בעשור השמינית חייו הוא מושקע כולו במקום אחר – ללכת לאיבוד בדמיון שלו עצמו. "זה מקום נפלא להיות בו כשאתה זקן. אני רואה עצמי ממשיך לעבוד בקצב הזה (ספר בשנה) ומאז שקריירת הכדורסל שלי נגמרה יש לי גם זמן לחברים ומשפחה. נכדתי הראשונה תהיה החודש בת שלוש. החיים שלי התפתחו בדרכים נפלאות. אבל יש עוד המון עבודה. העבודה רחוקה מלהסתיים".

אפלטון
אפלטון
13/12/2017 23:50:27

תודה גלעד, פריוויו נהדר.
לגבי ג'נטרי, אני חושב שדווקא כשרואים את הקבוצה רצה מבינים שהוא מאמן מצויין פשוט לא במסגרת הנכונה.
הייתי עושה כיסאות מוזיקליים עם הרבה מאמנים בליגה. במקרה של ג'נטרי, קבוצה כמו פיניקס למשל היתה הרבה יותר מתאימה לפילוסופיית המשחק שלו. עדיין, אני חושב שסך הכל הוא עושה עבודה טובה והקבוצה שלו נראית הרבה יותר טוב מאז רונדו חזר.

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
14/12/2017 2:22:43
Reply to  אפלטון

שמישהו מהצוות ידאג שהתגובה הזאת תהפוך לפוסט כי כל קורא שיפספס אותה יפסיד

מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
14/12/2017 2:23:18

כוון לתגובה 26.
המאמר על קארים

יואל
יואל
14/12/2017 1:58:31
מחפש שם מגניב
מחפש שם מגניב
14/12/2017 2:19:45

רואה אוקלהומה-אינדיאנה ולא מבין איך עד היום אדאמס לא הכניס פצצה לכרמלו

ADISU
ADISU
14/12/2017 2:37:42

+100000000

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 2:39:46

אדאמס גבר & ג'נטלמן. לא אחד שמכבס בחוץ.

ADISU
ADISU
14/12/2017 2:36:01

כנראה בכדי להעריך שחקן שתרומתו לקבוצה כלכך חשובה זה כשהוא בחוץ
רוברטסון ,אני כל כך מעריך אותך אחרי שראיתי את הקבוצה במשחק האחרון ובמשחק הזה בינתיים
עכשיו אני מבין מי מחזיק את כל ההגנה על כתפיו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 2:38:04
Reply to  ADISU

הוא גם מחזיק את ההגנה של היריבה על כתפיו, עם היכולת קליעה ההגנתית שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 2:56:21

בחיי כל כך כואב הלב על המאורי הלוחם של אוק'.
צריך לראות איך מביאים אותו לגולדן. יעשו ממנו אולסטאר
ואז כולם יבכו למה לגולדן יש 5 אולסטאר בחמישיה.

ADISU
ADISU
14/12/2017 3:07:02

אם הוא איכשהו מגיע לגולדן אז אפשר באמת לסגור את הליגה ולזרוק את המפתח בלב האוקינוס

ADISU
ADISU
14/12/2017 3:10:50

אדאמס הוא חיה רעה ,הם ביתרון רק בגלל כל הריבאונד התקפה שהוא שואב (יש לו בינתיים 5 התקפה מתוך 7 בכללי)
ראס בינתיים לא זורק (5 נסיונות במחצית!!) אבל יש לו 9 אסיסטים ו10 ריבאונדים (2 בהתקפה)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 3:19:26

ניו אורלינס – מילווקי

http://nbatv.pw/nba/nba-13.php

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 3:23:32

ווסטברוק ביזיון.

ADISU
ADISU
14/12/2017 3:27:09

נשבע שראס עושה כיפה אדומה לבילי
הוא משחק בלי חשק ,הוא פשוט מוסר את הכדור לאינדיאנה בכוונה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 3:33:36
Reply to  ADISU

הוא נתון למצביי רוח. המיינד שלו לא שקט, וזה יוצר כדור שלג.
בנוסף הוא פשוט מנהל משחק גרוע.

זה נראה כמו סבוטאז', אבל זה לא.

ADISU
ADISU
14/12/2017 3:57:50

יש מצב כי בדיוק אחרי זה הוא עושה כמה פעולות טובות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 3:27:34

בוסטון – דנבר

http://nbatv.pw/nba/nba-7.php

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
14/12/2017 3:40:41

כבר ראיתי את המחצית הראשונה בלינק אחר, אבל תודה.
אמרתי בעבר ואני חוזר… בוסטון לא הורגת את הקבוצה נגדה היא משחקת. אין פה (בהכללה) משחקים בהם היא מנצחת ב 30 נקודות. היא "חברותית" ליריבות שלה ולא מחפשת להשפיל, ולכן הנציונות הם בדרך כלל בתחום של עד 15 נקודות. לדעתי זו אחת מהבעיות שלה, לא לוחצים עד הסוף. כנראה חוששים שם מפציעות ומעדיפים להגדיל רוטצייה כדי להקטין סיכונים.

יונתן .S.
יונתן .S.
14/12/2017 3:47:25

הופמן, הקבוצה לא מספיק מוכשרת התקפית בכדי לבצע זאת.
אם נגיד היה לקהוצה את היווארד ונגיד לו וויליאמס (שחקן שישי אמין מבחינה התקפית מספסל שתורם באופן עקבי כ-12 נק' לפחות), אז הייתה לך אופצייה ממשית לבצע זאת בהמון משחקים.

מאידך, כרגע יש לך רק שחקן סקורר אחד (קיירי) ושני יוצרים שיכולים גם ליצור את המצב לעצמם (קיירי והורפורד). יתרה מכך, כאשר סביבם מדובר בעיקר על שחקנים מופעלים ופחות מפעילים + ספסל לא יציב מבחינת תרומתו להתקפה, אין לך ממש יכולת לשמור גם על הפרש גבוה במהלך משחק כי מתישהו יהיה לך Slump בזרימת המשחק.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
14/12/2017 4:38:10
Reply to  יונתן .S.

כרגע מה שאתה אומר לא תופש, הספסל של בוסטון מוביל על זה של דנוור וקולע בכלל לא רע. עם כל הפצועים ואירווינד רק 27 דקות על המגרש? שים לב שסטיבנס לא משתמש מספיק בחמישייה הראשונה שלו, אתה מתעלם מזה…. עם החמישייה הזו הוא יכול להרוג. הוא לא עושה את זה נקודה. בקבס לברון משחק יותר מ 35 דקות כל משחק, מה עם הרדן? שים לב גם לדברים האלה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
14/12/2017 5:08:22

יש מאמנים כמו דהאנטוני ששוחטים את החמישייה הראשונה שלהם ומקבלים שחיטות ויש כאלה כמו סטיבנס שמחלקים את הדקות יותר בשביל להקטין סיכונים על החמישייה. היום עם הפצועים והמנוחה של הורפורד עדיין הוא לא שחט את אירווינג עם 32 וחצי דקות… גיילן בראון עם פחות מ 33 דקות. טאטום עם פחות מ 28 דקות! ביינס עם 28 ביום בלי הורפורד? גיב מי א ברייק. זו טקטיקה של משחק שלא הורגת אותו אבל גם מורידה סיכונים. בפליאוף סביר שדברים ישתנו.

יונתן
יונתן
14/12/2017 3:41:39

אדאמס מדהים. 8 ריב' התקפה. 11-16 מהשדה

ADISU
ADISU
14/12/2017 3:44:16

ויקטור לא יכול לשחק ליד ראס
5 מ18

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 3:46:02

אוק'. רבע אחרון. צמוד. יהיה שמח…

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:02:40

אין גבול לכמה שאולדיפו גרוע היום
משחק נפל שלא רואים כל יום

ADISU
ADISU
14/12/2017 4:04:39

זה בגלל שהוא באותו פרקט עם ראס

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:13:55
Reply to  ADISU

צריך להוציא לראס צו הרחקה ממנו

אור
אור
14/12/2017 4:14:00

ה"ביג 3" עם 10 מ-41 כרגע..

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:17:07

היאנג הזה כבר פעם שניה מבזבז פאסט ברייק בטיפשות אינסופית

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:19:06

הכל נבנה לקראת סל ניצחון של אולדיפו

אור
אור
14/12/2017 4:22:38

או החטאת עונשין ושלשה

אור
אור
14/12/2017 4:23:12

או זה

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:23:48

או שלא

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 4:24:47

האמת? הם היו כ"כ גרועים שהגיע להם להפסיד ואפילו בהפרש גבוה

אור
אור
14/12/2017 4:25:38

10/44 ועדיין מנצחים

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 4:34:38

אינדיאנה פראיירים. משחק קצת יותר טוב של אולאדיפו והיו לוקחים את זה.
לא ברור לי למה לא משתמשים יותר בפטריק פטרסון באוקלהומה. עד שיש להם מישהו שאפשר לסמוך עליו שיקלע מהפינה.

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 4:37:46

יוסטון שארלוט שידורי הממזר
http://nbatv.pw/nba/nba-17.php

סלים ווארזה
סלים ווארזה
14/12/2017 4:53:09

יאללה קליפרס.

ראובן
ראובן
14/12/2017 4:57:01

לילארד מבטיח את הניצחון מול מיאמי עם 5 כניסות רצופות לסל בהתקפות האחרונות.השיג 7 נקודות רצופות.כנראה הבין שזה עדיף על השלשות שלא נכנסו לו היום.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 5:14:45

פוזשן אחרון בשיקגו, יוטה דאון 3.

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 5:15:22

ריצת 25-0 לרוקטס ב4 דקות. לא נעים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 5:20:40
Reply to  אפלטון

יוטה מאכזבים. מזל טוב.. אוק' בפלייאוף. סיבוב ראשון מול אפלטון.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 5:16:55

גם כיפת ברזל לא תעזור היום להורנטס…

לא כל יום הם יקבלו קבוצה חלמאית כמו התאנדר שינצחו אותה בחוץ.

26 הפרש, ואנחנו רק בדקה ה3 לתחילת רבע שני! פסיכי.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 5:20:42

יוסטון מכונה. איזו קבוצה אדירה.
הם לא חייבים שהארדן יהיה בכל משחק MVP בשביל לדרוס –
יש להם כל כך הרבה כלים נוספים.

גיא א
גיא א
14/12/2017 5:21:19

אז כל מה שהיה צריך כדי להפוך את מירוטיץ לשחקן זה לסדוק את הגולגולת?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 5:25:41
Reply to  גיא א

מסורת יפה של שיקגו, אותה התחילה עם רפורמת ג'ורדן-קר

פיני
פיני
14/12/2017 5:21:35

כריס פול מרגיש כמו באולסטאר.
יוסטון רצחנית.

יוסי
יוסי
14/12/2017 5:24:37

מרגיש שינוי בפליקנס , עדיין צריך לעבוד על האיבודים של קאזינס , במשחק היום 9 איבודים

מנחם לס
14/12/2017 5:26:57

יוסטון נראית בשיאה

ADISU
ADISU
14/12/2017 5:39:56
Reply to  מנחם לס

לא מתכון להצלחה להגיע לשיא בדצמבר

מנחם לס
14/12/2017 5:29:08

האוארד מראה משחק פוסט-אפ לדוגמא

ADISU
ADISU
14/12/2017 5:33:15

יוסטון משחקת נהדר אבל תזכרו שהם ישפכו לגר בפברואר
כריס פול והארדן תמיד היו צ'וקרים עם קבלות כשהכסף מונח על השולחן

פיני
פיני
14/12/2017 5:43:33
Reply to  ADISU

כמו סל נצחון מעל טים דאנקן והספרז בשניה האחרונה בגיים 7?

ADISU
ADISU
14/12/2017 5:45:34
Reply to  פיני

ספר לי מתי כריס פול עבר סיבוב שני בפליאוף?

פיני
פיני
14/12/2017 5:47:42
Reply to  ADISU

בסוף יש רק מנצחת אחת אתה יודע
לא כריס פול הוא האשם במצב הקליפרס. בערך ההיפך

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 5:34:53

כמה שחקנים דאנטוני שיתף עד עכשיו ?

ADISU
ADISU
14/12/2017 5:38:14

דאנטוני אלוף העונה הרגילה ,משחק עם רוטציה קצרה ומגיע לפוסט סיזן כשהשחקנים שלו עם לשון בחוץ

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 5:45:02
Reply to  ADISU

אדיסו קח לינק לכמות הדקות העונה. אולי תפלוט פחות שטויות
https://www.foxsports.com/nba/stats?category=MISC&group=1

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 5:39:21

9 שחקנים. הרוטציה הקבועה שלו

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 5:42:58
Reply to  אפלטון

אולי היום בגלל הנפילה של מבה אמוטה, הוא לא יחזור לשחק עם הכתף, אז הוא ירחיב מעט את הרוטציה.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 5:36:43

וואי נראית נפילה רעה… נקווה שלא משהו רציני.
אבל בהחלט לא נראה טוב….

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 5:37:18

באסה נראה שלוק מבה אמוטה פרק את הכתף. פציעה מבאסת. יקח זמן להחלים מזה

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 5:43:24

מפה לשם, זה רק "15" במחצית.

פיני
פיני
14/12/2017 5:44:54

לברון ביוסטון יעשה את גולדן סטיט האנדרדוג שכולם אוהבים

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 5:49:01

אולי ד'נטוני משתמש ברוטציות מקובעות.
אבל בכל הנוגע לשאלת השחיקה?
השחקנים של הרוקטס לא משחקים יותר משאר קבוצות הצמרת.
אם ניקח את גולדן סטייט לדוגמה –
להם יש 4 שחקנים שמשחקים בין 32 ל-34.5 דקות.
לרוקטס יש את הארדן עם כמעט 36 דקות, אריזה עם 34 דקות, פול עם 30.5 דקות.
ההבדלים מזעריים, כאשר למעשה בממוצע, שחקני החמישייה של גולדן סטייט משחקים יותר דקות.
(אין לי ספק שהמספר של הארדן הוא מכוון).

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 5:53:27

הממוצע הזה מטעה, חלק מ ג"ס ישבו משחקים שלמים בצד , אם בגלל פציעה, או רוטציה.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 5:58:35

ובשורות יוסטון לא היו שחקנים פצועים?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:04:59

זה לא קשור ליוסטון. זה קשור לעובדה שסטט' וממוצע יכול להטעות אם לא לוקחים דברים כאלו בחשבון, ומסתכלים על התמונה הכוללת.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:07:48

פציעות הן חלק מניהול הדקות של כל קבוצה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:19:58

זה לא קשור למה שאמרתי.

יש הרבה פחות ערך לממוצע דק', אם שחקן לא שיחק נניח 3 משחקים.
צריך להתחשב בהם.

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 5:59:36

וגם זה שקפלה משחק בערך 25 דקות למשחק. וננה משחק רק מדי פעם כדי לשמור על כושר.
אין מה להשוות לגולדן סטייט, שתי פילוסופיות משחק שונות לגמרי.
אבל סך הכל להגיד שהשחקנים של יוסטון ישבקו מעודף מאמץ זה מגוחך. אף אחד מהם לא משחק יותר דקות ממה שצריך.
הבעיה זה שיש נפילה משמעותית ברוטציה מעבר ל9 הראשונים, ולכן כל פציעה מביאה למאמץ יתר של האחרים.
יש בהחלט חשיבות לשדרוג הסגל, ואני מקווה שמורי ירים איזה שחקן אחד נוסף לעמדת הגארדים/כנפיים לקראת הטרייד דד ליין. בטח עכשיו עם הפציעה של מבה אמוטה. אריזה בהחלט צריך להמשיך לרדת בכמות הדקות ולא לעלות.

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 5:55:08

ריצת 10-0 של הסאנס בתחילת רבע 4… וההפרש מול טורונטו רק 3.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 5:56:49

בנוגע לכריס פול.
לפני יוסטון הוא שיחק בניו אורלינס ובקליפרס. יש עוד 2 מועדונים עם היסטוריית ניהול כושלת יותר?
כמה סיבובי פלייאוף 2 הקבוצות הנ"ל עברו במהלך שנות קיומן ללא כריס פול?
(רמז: לא הרבה…)

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:03:44

לפליקנס בהיסטוריה הקצרה שלהם עברו רק פעם אחת סיבוב פליאוף, כאשר כריס פול היה שווה MVP, והם הפסידו בחצי גמר המערב לספרס ב-7 משחקים.

לקליפרס לפני הגעתו של פול, הצליחו ב-40 שנה לנצח סדרת פלייאוף פעמיים.
עם כריס פול הם ניצחו 3 סדרות פלייאוף.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 6:10:00

רשע – אתה מספר לנו נפלאות למה יוסטון קבוצה אחרת , ואפילו לא מוכן לגבות את זה בהתערבות על סדרה בינה לבין ס"א , אם תהיה כזאת השנה .
בהנחה כמובן שהכוכבים בריאים משחקים בשתיהן ( קוואי ולה מרקוס מצד אחד, הזקן ו-CP3 מצד שני ) .

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:13:48

אני הצעתי התערבות כפולה (ספרס, גמר המערב).
מי שחושש זה אתה.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 6:19:55

אתה משעשע, ושוב מתחמק . גם אני מסכים שאם דרכה של הרוקטס בפיילאוף תעבור דרך נ"א ופורטלנד , או דרך יוטה ודנוור , היא תגיע לגמר המערב. אני אומר שכלום לא השתנה בדירוג החוזק שלה במערב, והיא שוב שלישית .על זה אתה לא מוכן להתערב. בקיצור , אתה מודה בעצם שסיכוייה בפלייאוף לא השתנו לעומת השנה שעברה .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:21:51

רשע, מה עם איזו התערבות על גולדן – יוסטון ?..

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/12/2017 6:24:45

גיא עד מתי הצעת ההתערבות בתוקף? והאם היא מכוונת לכל מאן דבעי? אני חושב לשים את בירתי על ס"א – ולא בגלל שיוסטון לא מצויינים אלא משום שהספרס עשו עוד שדרוגים השנה ובמיוחד למרכוס. אבל צריך לראות קודם מה שלום קוואי יקירנו…

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 6:24:48

ממזר – על זה הוא לא יתערב איתך גם 1000 ל-1 .

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 6:28:45

חגי, גם יוסטון התחזקה עם CP3
שהוא לא רק נותן סיוע בריכוז, בנקודות.. אלא גם בהגנה.
וטאקר?

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:29:40

חגי –
ההתערבות הכפולה (יוסטון בגמר המערב, יוסטון עוברים את הספרס במידה והם פוגשים אותם), אם אתה רוצה –
בשמחה.

בן ממזר –
לא טענתי שאני חושב שיוסטון פייבוריטים גם מול גולדן סטייט.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/12/2017 6:32:53

חמוץ מתוק – אתה צודק השאלה מי השתדרג יותר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:34:52

עוד חודש-חודש וחצי (נראה איך קוואי חוזר),
אם "שיבת מתנקש המלך" עוברת כשורה,
אני נכנס בשמחה להתערבות על
ספרס – רוקטס.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:39:39

בן ממזר, עדיף שתחכה עד שהספרס יובילו 2 – 0 בסדרה לפני ההתערבות…

היום יש על השולחן התערבות כפולה –
(בעקבות ההצהרות של הייט, אלו שטענו שיוסטון היא מחזה תעתועים)
א. יוסטון מגיעים לגמר המערב.
ב. אם יוסטון פוגשים את הספרס בכל שלב שהוא בפלייאוף, הם מנצחים.

רוצה, תיקח.
לא?
אתה מוזמן להצטרף להייט ולהודות בשתיקה שהטיעונים נגד יוסטון נובעים נטו -"חוסר אהדה" ליוסטון בכלל, ולזקן בפרט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:44:50

דווקא המאזן שלי עם יתרון 2-0 לא משהו..

קשה לך לחכות חודש וחצי ? מריח כמו פחד…

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:45:59

צודק. לחכות חודש וחצי אכן מריח כמו פחד…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:50:11

זה אפילו לא פחד.
זו ידיעה שבלי קוואי הסיכויים של הספרס קלושים.
מצד שני…
יש פה מישהו שמפחד שהמלאך של הליגה גדול עליו…

מה מפריע לך לקיים את ההתערבות עוד חודש וחצי ?
בקושי נגיע למחצית העונה.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:54:44

אני מסכים להתערבות הכפולה, כאשר הסעיף של הספרס בר ביטול במקרה וקאוויי לא כשיר. סבבה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 6:59:33

לא הבנתי למה אתה צריך התערבות כפולה..

אתה לא מאמין שיוסטון עוברים את הספרס בסדרה ?..

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:04:06

אם יוסטון מסיימים ראשונים במערב, אני אהיה עם 0 בירות בגלל שהם טובים מדי.
מה הכיף בזה?
המקור של ההתערבות אלו מילותיו של הייט. הוא טען שבפלייאוף יוסטון יכשלו, אז הצעתי לו התערבות על כך שויסטון יגיעו לגמר המערב. כמובן שהוא נסוג ורצה התערבות על הספרס (אולי קאוויי יציל אותו…),
אז אני הצעתי את ההתערבות הכפולה.

אם אתה רוצה, אתה מוזמן.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 7:04:24

רשע – אני לא מתחמק מהתערבות על כך שיוסטון תעבור בפלייאוף את יוטה , דנוור , פורטלנד , השקנאים וכו'. אני פשוט מסכים – ולכן אין התערבות .
אני רק אומר שהיא תיפול מול ס"א ( שלא לדבר על הדאבס ) כשהצדדים בריאים . על זה אתה פשוט מתחמק מלהתערב שוב ושוב , למרות ההסברים היפים שלך למה השנה הרוקטס הם קבוצה אחרת ומשודרגת .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 7:08:53

מה אני קשור להתערבות שלך עם הייט ?.. זה ביניכם.

אני שואל אותך שאלה פשוטה :
האם אתה מוכן לשים את הבירות שלך
(רצית כפולה – הנה.. במקום בירה 1, אני מוכן לשים 2..)
על יוסטון, נגד הספרס ?

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:09:02

אתה קולט שמה שאתה אומר זה שאם יוסטון מסיימים ראשונים במערב, ובזכות זה מעפילים לגמר המערב בלי שהם יפגשו בדרך את הספרס,
זה "כישלון בפלייאוף"?

אני הסכמתי להתערבות על הספרס,
אבל אני רוצה גם התערבות גם על גמר המערב,
היות והתרחיש שכתבתי הוא –
א. אפשרי.
ב. במידה ומתקיים, לחלוטין מוכיח שצדקתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:10:49

בן ממזר. לא עוזרת לי התערבות על 2 בירות אם ה-2 לא יפגשו.
אתה רוצה להצטרף להתערבות שהצעתי להייט,
+ "נספח קאוויי" ?
אם כן, אז סבבה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 7:15:16

מה אכפת לך להתערב ?..

יפגשו – יפגשו…לא יפגשו-לא יפגשו…

יוסטון קבוצה קטלנית ! חחח

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:18:28

אני הצעתי התערבות שאומרת שיוסטון תגיע לגמר המערב, ושאם תפגוש את הספרס, היא תדיח אותם.
זה לחלוטין אומר שאני מוכן לגבות את המילים שלי.
אתה והייט הם אלו שמתחמקים.
"עוד חודש וחצי…"

חחחח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 7:24:31

עוד פעם אתה מערב את הייט…
אני לא קשור לעניין, ואתה יודע את זה ומתחמק..

לא אכפת לי מגמר מערב !

אם אתה בטוח שיוסטון עוברת את הספרס,
למה אתה פוחד להתערב על התמודדות ביניהם ?

העיקר הצגת את זה לפני איזה שבוע, כאיזה עוד סעיף שנועד להכפיל את הזכייה, כשבפועל הסעיף הקודם נועד להוות איזשהו שטר בטחון..

בדיוק כמו שחשדתי…

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:33:56

חביבי, לי אכפת מגמר המערב. אתה קפצת להתערבות שהצעתי להיייט, לא להפך.

"יוסטון קבוצה קטלנית ! חחח"

מילים שלך.
לטעמי, היה והעפילו לגמר המערב, זה מראה שצדקתי.
הבעיה?
לא מתחשק לי לאפשר את ניהול הסיכונים שלך ושל הייט.

אם יוסטון מסיימת ראשונה במערב, היא ככל הנראה לא תפגוש בכלל את הספרס,
ואז אתה והייט ניצלים, לא בגלל שצדקתם, אלא בגלל ניהול סיכונים.

אני הסכמתי להתערבות הכפולה אחרי שהצעתי התערבות על גמר המערב.
זה היה הייט שקיבל פיק ברכיים ורצה את הספרס במקום.

אז אם לך, ולהייט, יש את האומץ לגבות את המילים שלכם,
בשמחה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 7:44:01

תגיד לי… אתה נורמלי ?

אני קפצתי להתערבות ? להציע התערבות אחרת, זה נחשב אצלך להיכנס להתערבות ? אתה מקשיב למה שאתה כותב ?

"ניהול סיכונים"…. חחח… מה אתה ברוקר בוול סטריט ?
כולה בירה 1 או 2..
איך אני בדיוק מנהל פה סיכונים, אם מדובר על התערבות 1 עם סעיף 1 ?

אם רוקטס – ספרס לא קורה, "אני ניצל" ?
אם רוקטס – ספרס לא קורה, אז לא קורה.. פשוט מאוד.

ואם הוא קורה – הרווחת בירה או 2…
מה יש לך בדיוק להפסיד ?

בחיי.. אנחנו מתקרבים לתגובה העשירית, ועדיין לא הצלחת לכתוב :
"אני פוחד מקוואי בריא"

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:49:06

אם הייתי פוחד, לא הייתי מסכים להתערבות על יוסטון מול הספרס.
רוצה, בבקשה. לא רוצה, לא חייב.
לא כל אחד מסכים לגבות את מילותיו…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 7:56:41

הצלחת למרוח את הזמן ככה עד שאני אהיה חייב לעבור לפלאפון. חתיכת כשרון…

אז אני מבין שאתה מסכים סוף סוף להתערבות על ספרס – רוקטס ?

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:58:05

אני מסכים בדיוק למה שהסכמתי לו בתחילת השיחה.
ההתערבות הכפולה.
אם אתה רוצה, אתה מוזמן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 8:07:58

הבנתי. אתה לא חושב שיוסטון עוברת בסדרה את סאן אנטוניו עם קוואי בריא… תודה

פעם הבאה אם אפשר בבקשה לא להציג את זה כניסיון להכפיל רווחים. אלא ניסיון לנהל סיכונים. למזער נזקים. לצמצם עלויות. וכיוצא בזה…

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 8:15:02

אז יש לך בעיה בהבנת הנקרא.
הספרס הם חלק מההתערבות.

מה שברור זה שאתה מפחד לעמוד מאחורי המילים שלך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 8:26:06

איזה התערבות יא צלופח. חלקלק. אתה מדבר כאילו סיכמנו משהו.. אני דיברתי על גמר מערב או כשלונות של יוסטון ? אתה באמת לא מסוגל להבדיל בין 2 מגיבים שונים ללא תמונה ?
המילים היחידות שאמרתי ושאני עומד מאחריהן זה הספרס לוקחים את יוסטון בסדרה.עם קוואי בריא. אם אתה חושב שאני טועה אתה מוזמן "לקפוץ" להתערבות שלי. העניין הוא שאתה מפחד ולא עומד מאחוריי המילים שלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 8:31:20

"יוסטון קבוצה קטלנית ! חחח"

רוצה, מוזמן.
מעדיף להתחמק?
זכותך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 8:46:55

זה הענף שאתה נתפס עליו ? החצי דאחקה הזו שנאמרה אחרי שהתפתלת כמה תגובות טובות ? הרי גם לפני הציטוט המעפן הזה סירבת. זה מה שגרר את הגיחוך. בוא אני אקל עליך. אני גם חושב שיש ליוסטון סיכוי טוב להגיע לגמר המערבי. כמה ? לא יודע… מאצ'אפים וכאלה.. אם הם יעשו רק חצי גמר אני לא אקרא לזה כישלון. כמו שלא קראתי לנפילה שלהם מול סא שנה שעברה כישלון. כי זה לא בושה להפסיד לסלבדור… מצד שני אני לא חושב שיוסטון עוברת את פופ גם השנה… רוצה להתערב על זה ?… אתה מסוגל לעשות ריפרש ?..

מה שהכי מצחיק זה שדיברנו על ההתערבות אז שלך עם הייט וגם גילור היה שם.. היה איזה ניסיון להציג את זה כאיזו שיטה להכפלת רווחים כשברור היה לי אז ועכשיו עוד יותר.. שמדובר סהכ בתעודת ביטוח.ף

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 8:55:38

ההתפלפלויות שלך לא משנות את העובדות.
אם תחליט לגבות את המילים שלך,
אתה מוזמן.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 9:01:17

איזה מילים ? צטט לי אותן בבקשה

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 9:02:32

אני די בטוח שרשמתי ציטוט מקודם.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 9:11:54

בבקשה…

אני עומד ומגבה את מילותיי
שיוסטון "קבוצה לא קטלנית !… חחח" ביחס
למפגש ישיר עם הספרס.

הרי הציטוט נכתב באותה תגובה, מתחת ל :

"מה אכפת לך להתערב ?..
יפגשו – יפגשו…לא יפגשו-לא יפגשו…"

וכאמור, כמו שכבר כתבתי לפני כן בנוגע לציטוט,
הוא נכתב כסמי בדיחה לנוכח ההתפתלויות שלך..
אבל הנה.. אני עומד מאחוריו…
רוצה לאתגר אותו בהתערבות ?…

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 9:23:57

זה יפה שאתה מעדיף שמילותיך יחשבו כהטרלה מאשר כדעה…

אז ככה –
אני אומר את דעותיי בצורה ברורה.
אני חושב שיוסטון תגיע לגמר המערב, גם אם היא תפגוש בדרך את הספרס.
זה נאמר כקונטרה לנאומי שהפיקציה של הייט, ושם התחיל להתגלגל סיפור ההתערבות.
אני אמרתי גמר מערב, והוא התחמק וניסה להפוך את זה ל-רוקטס/ספרס.
אז הסכמתי להתפשר על התערבות כפולה –
גם וגם.
א. יוסטון מעפילים לגמר מהערב. כן/לא.
ב. סדרה אפשרית בין יוסטון לספרס. יוסטון/ספרס.
בירה אחת על כל התערבות.

אני לא רוצה התערבות רק על רוקטס/ספרס, בגלל שבמקרה של עונה מוצלחת במיוחד של הרוקטס, זו התערבות שכלל לא תגיע לכדי מימוש.

הייט בוחר להתחמק.
השאלה היא האם אתה לוקח, או בוחר גם כן להתחמק.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 9:45:52

מה הטרלה פה בדיוק ?
לשים ציטוט בקונטקסט ובתגובה בו הוא נאמר זו הטרלה ?

שוב, המילים היחידות שאני עומד מאחוריהן –
"ספרס>יוסטון במפגש ישיר.
אתה טוען ש "אני חושב שיוסטון תגיע לגמר המערב, גם אם היא תפגוש בדרך את הספרס."

אז אני מציע לך עוד אפשרות להגדיל את סיכויי הזכייה שלך, ולעמוד מאחוריי המילים.. זה הכל..
הרי זה מה שניסית לעשות כשהוספת עוד סעיפים, כשדיברנו לפני כמה ימים…

וצ'מע…
זה פסיכי לגמרי שעוד לא קלטת שאני והייט שני אנשים שונים…
אותה עגלה.. אנשים שונים.. לא מסובך.
אני לא מסכים עם כל מה שהייט כותב לגביי יוסטון (מודה שהייתי יותר סקפטי לגביהם בתחילת העונה)… אז למה שאצטרף להתערבות הזו ? ממה בדיוק אני מתחמק חוץ ממילים שאתה בכוח מנסה להכניס לי לפה..?
ומה קשור כמה ה "עונה מוצלחת במיוחד של הרוקטס ?" אתה מאמן אותם או משהו? חחח, מה אתה מציג את זה כאילו אתה מפסיד פה אם הם לא נפגשות.. אני מקבל על זה פרס ?
אתה לא כזה רפה הבנה.. פשוט נוח לך להיצמד לזה כדי להימנע מהתערבות שכנראה מדאיגה אותך מאוד.
מה שאתה לא מבין זה כמה שקוף הניסיונות התחמקות שלך לעין לא מזויינת..

אני אנסה שוב :

אני חושב ש:
ספרס > יוסטון בסדרה
אתה חושב ש:
יוסטון > ספרס בסדרה

אתה מוכן להתערב על זה ?…

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 9:51:43

אני חושב שיוסטון > ספרס.

תהפוך את ההתערבות להתערבות על שלב בפלייאוף.
אם ספרס > יוסטון, אז הם יגיעו רחקו יותר בפלייאוף (אם במפגש ישיר, ואם לא).
אם יוסטון > ספרס, אז הם יגיעו רחוק יותר בפליאוף (אם במפגש ישיר, ואם לא).
אני בוחר ברוקטס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 10:00:05

אבל אני לא כתבתי בשום מקום שהספרס יגיעו בהכרח יותר רחוק בפלייאוף, אני בכלל לא בטוח בזה, יש מספיק סיבות כמו : ביתיות, מאצ'אפים,וכ"ו… בהנחה כמובן שהן לא נפגשותבפלייאוף

אתה כן כתבת : "אני חושב שיוסטון תגיע לגמר המערב, גם אם היא תפגוש בדרך את הספרס."

אז אני שואל שוב אם אתה מוכן לעמוד מאחורי המילים שלך :
"גם אם היא תפגוש בדרך את הספרס."

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 10:16:14

comment image

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:22:14

אני רשמתי את ההצעה שלי. כזו שמגבה ב-100% את דעתי שיוסטון > ספרס.
וזה כמובן כולל מפגש ישיר בין ה-2.
מי שבוחר להתחמק זה אתה.

comment image

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 10:32:10

רשע, מילא היינו רק שנינו פה עדים לתרגיל בהתחמקות..
אבל אנחנו לא לבד..

זה באמת נראה לך הגיוני לשדל אותי להתערב על משהו שאני לא בהכרח מאמין בו ? באיזה עולם זה נחשב הוגן ?

זה בדיוק כמו שאני אגיד לך :
"רשע, אני מוכן רק להתערבות כפולה.. אני אומר ש:
1. ספרס > יוסטון
2. פיניקס שלך לא עושה פלייאוף..

עכשיו בוא נראה אותך מגבה את המילים שלך…"

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:36:27

איך –
"אני חושב שיוסטון > ספרס.
תהפוך את ההתערבות להתערבות על שלב בפלייאוף.
אם ספרס > יוסטון, אז הם יגיעו רחקו יותר בפלייאוף (אם במפגש ישיר, ואם לא).
אם יוסטון > ספרס, אז הם יגיעו רחוק יותר בפליאוף (אם במפגש ישיר, ואם לא).
אני בוחר ברוקטס."

נחשב להתחמקות???

זה עונה בדיוק לשאלה "האם יוסטון > ספרס ?"

אני רק רוצה להבטיח שתהיה תוצאה, מה שלא יהיה.

הדוגמה עם הסאנס?
אפילו לא "התבדחות", סתם דמגוגיה זולה…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 10:50:58

אוי לבושות שאתה עושה לעצמך כאן…

למה שאני אהפוך את ההתערבות למשהו שאני לא בהכרח מאמין בו, כמו שכבר כתבתי לך :
"אני לא כתבתי בשום מקום שהספרס יגיעו בהכרח יותר רחוק בפלייאוף, אני בכלל לא בטוח בזה, יש מספיק סיבות כמו : ביתיות, מאצ'אפים,וכ"ו"

ואז אם הספרס נופלים בשלבים מוקדמים, מבלי לפגוש את יוסטון, אני מפסיד התערבות שמלכתחילה לא בהכרח האמנתי בה.
זה בדיוק אותו דבר כמו כמו להכריח אותך להתערב על משהו שאתה לא בהכרח מאמין בו וזה לא משנה אם זו פיניקס עושה פלייאוף, או קיומו המטאפיזי של עוף החול..

עצוב.. אני מחכה שמישהו כבר יצייר לך.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:54:36

לא רוצה, לא צריך.
(כמובן שאתה מתעלם ב-"אלגנטיות" מהשאלה איך בדיוק ההצעה שלי היא "התחמקות"…)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
14/12/2017 11:06:11

עזוב.. אם לא הבנת עד עכשיו, אתה מקרה אבוד.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 7:48:19

גיא – Cut the bullshit .

אני לא מוכן להתערב על גמר מערב, כי דרכה של יוסטון לשם יכולה לעבור מול יוטה ופורטלנד למשל .
הצעתי לך התערבות על גורל סדרה של הרוקטס האימתניים לדבריך מול ס"א , אתה מסרב . אתה יודע בדיוק למה.
ואם אתה רוצה התערבות על גמר המערב , אני אתערב איתך על כך שאם יוסטון לא מסיימים את העונה הרגילה גבוה מהמקום השני , הם גם לא יהיו בגמר המערב.
בקיצור, כל ההתפלפלות שלך על כך שיוסטון תצליח להסתנן לגמר המערב מבוססת על זה שהיא לא תפכוש בדרך לשם לא את ס"א ולא את ג"ס.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 7:52:40

"אם יוסטון לא מסיימים את העונה הרגילה גבוה מהמקום השני , הם גם לא יהיו בגמר המערב."

טוב שלא כתבת "אם יוסטון מפסידים בחצי גמר המערב, אז הם לא בגמר המערב…"

אתה זה שטוען שיוסטון זו פיקציה. תעמוד מאחורי המילים שלך.
גמר המערב משמעותו שיוסטון אחת מ-2 הקבוצות החזקות במערב,
אם זה בגלל שהם יעברו את הספרס, או בגלל שהם מסיימים ראשונים במערב בעונה הרגילה.

אם אתה רוצה פעם אחת לגבות את המילים שלך,
אתה מוזמן.

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 8:37:52

אתה שוב מבלבל במוח . קליבלנד עושה חצי-טנקינג בעונה הרגילה, ודורסת בפלייאוף את כל יריבותיה במזרח .

אם יוסטון תסיים ראשונה במערב בעונה הרגילה זה לא רלוונטי לסיכוייה להיות בגמר ה-NBA . שם היא לא תהיה. אבל זה יכול לסייע לה להגיע לגמר המערב כי היא לא תצטרך לפגוש בדרך לשם לא את ס"א ולא את ג"ס.
בקיצור – היא השלישית במערב. היתה בשנה שעברה , ונותרה כך השנה.
אם אתה חושב שיוסטון אחת משתי החזקות במערב, זה אומר שלדעתך היא חזקה מס"א . אז למה אתה מסרב להתערב על סדרה ביניהן ?

שוב – I REST MY CASE

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 8:59:02

אני לא מסרב להתערב על הספרס.
זה אתה שמסרב לגבות את מילותיך.
אני הצעתי התערבות על גמר המערב,
ואתה סירבת.
אז הצעתי לעשות גמר מערב + ספרס.
גל מההתערבות הזו אתה חושש (ובצדק).

אם יוסטון מסיימים ראשונים את המערב, ולא פוגשים את הספרס,
אני צודק, אבל לא זוכה.
זו התערבות שלא מתאימה לי.

אם אתה רוצה לעמוד מאחורי המילים שלך, אתה מוזמן.
אם אתה בוחר להראות שאתה חושש,
זכותך.

שי אבן צור
שי אבן צור
14/12/2017 6:20:34

אז מי שהפסיד את משחק 6 ההוא מול יוסטון היתה ההנהלה של הקליפרס?

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 6:26:03

כל הגישה הזו של 'לוזרים' 'ווינרים' כל כך מגוחכת שאני לא מבין איך דווקא מגיעה ממגיבים ממש ניטראלים והגיוניים בדרך כלל.
מילא להתלהב מרגע ולהגיד 'וואו איזה קלאצ'!'. אבל להגיד על שחקן ברמה הזו שהוא לוזר זה כל כך סניף העבודה מול שמעון פרס.
'אני לוזר?'

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/12/2017 6:28:26
Reply to  אפלטון

+1000

הייט אשברי
הייט אשברי
14/12/2017 6:30:20
Reply to  אפלטון

כן – שימעל'ה אלוף הלוזריות , אם הוא הצליח לחרב גם את בחירות 96 אחרי רצח רבין , מול הדמגוג והמסית מקיסריה

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 6:31:44

תן לי לוזרים כאלה בקבוצה שלי any day

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:30:10

יניב,
באליפות זוכה קבוצה. לא שחקן.

כריס פול שיחק עד העונה בניו אורלינס ובקליפרס.
תבדוק את הרקורד של המועדונים הנ"ל לפניו ואחריו.
השנה זו השנה הראשונה שלו בקריירה, שהוא משחק בקבוצה שאפשר לכתוב "קונטנדרית" לצד שמה..
עם כוכב אמתי נוסף לידו (לטעמי, גריפין הוא פייק ניוז…), מאמן אמתי, GM אמתי.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:30:59

אופס…

ADISU
ADISU
14/12/2017 6:45:15
Reply to  אפלטון

כריס פול הוא שחקן מצוין וחכם אבל הבעיה איתו זה שהוא תמיד נפצע ואם לא נפצע אז יש לו תקרת זכוכית של סיבוב שני
לא היה מעולם שחקן שלא עשה גמר אזורי ורבים משווים אותו לרכזים הגדולים ביותר וחלקם אף שמים אותו בטופ-4 של הרכזים בכל הזמנים.
פול בעל יח"צ מטורף ואינטלגנציה יודע לכוון את כלי התקשורת כמו שצריך.

והלה-גסי שלו כבר כתובה בדברי הימים גם אם הוא ימשיך להתקע באותה תקרת זכוכית,יש לו עיתונאי חצר שתמיד ידאגו לו

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 6:54:57
Reply to  ADISU

כל פעם שאומרים דברים כאלו אני נזכר כמה אמרו על אולג'ואן שהוא לוזר (הפסיד בגמר במכללות בכל פעם ובעונה הראשונה שלו כשחקן).
את התארים סופרים בסוף הקריירה.
פול נחשב לאחד מהרכזים הטובים בהיסטוריה של הליגה, וגם אם לא יזכה באליפות אחת לקרוא לו לוזר זה פשוט מגוחך.
מה שכן, חייב להגיע לפחות לגמר המערב כבר העונה אחרת פשוט ישבר לי הלב בשבילו. זו בהחלט קבוצה שיכולה להגיע לשם ונקווה שפציעות לא יהיו הגורם לעלייה או אי עלייה, אלא כדורסל בלבד.

חגי - התותח הקטמוני
חגי - התותח הקטמוני
14/12/2017 7:10:26
Reply to  ADISU

מעניין אם גם לג'ורדן קראו לוזר אחרי ההפסדים החוזרים לפיסטונס…

p
p
14/12/2017 9:43:56
Reply to  ADISU

אני לא יודע אם על ג'ורדן אמרו את זה אחרי הפיסטונס, אבל אין ספק שאמרו את זה על לברון לפני האליפות הראשונה שלו.
גם על נוביצקי.
אנשים שוכחים שמה שהיה, לא בהכרח מה שיהיה, דברים הם לא שחור ושמים יותר מדיי משקל על מבחן התוצאה.

יניב
יניב
14/12/2017 10:00:08
Reply to  ADISU

בודאי שאמרו את זה גם על ג'ורדן.ואתה יודע מה הוא עשה בשביל לשנות את זה,הלך והעלה מסה בשביל שיוכל להתגבר על המכות של הבד בויס.
ואני לא רואה בעיה בכך שכן שחקנים בהחלט יכולים להיקרא לוזרים כל עוד הם לא מצליחים במטרה העליונה שלהם וכל שחקן שהוא סופרסטאר המטרה שלו בסופו של דבר זה להוביל את הקבוצה שלו לאליפות שתהיה רשומה על שמו.וכל עוד הם לא מצליחים לעשות את זה אז הם נכשלים והם מה לעשות סוג של לוזרים(כמובן שהכל יחסי בחיים,הלוואי והייתי לוזר כמו כריס פול)וברגע שהם מצליחים אז הם משנים את כל הנארטיב והופכים לווינרים,אני ממש לא רואה בעיה עם זה.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 10:33:10
Reply to  ADISU

יניב,
באליפות זוכה קבוצה. לא שחקן.
כריס פול שיחק עד העונה בניו אורלינס ובקליפרס.
תבדוק את הרקורד של המועדונים הנ"ל לפניו ואחריו.
השנה זו השנה הראשונה שלו בקריירה, שהוא משחק בקבוצה שאפשר לכתוב "קונטנדרית" לצד שמה..
עם כוכב אמתי נוסף לידו (לטעמי, גריפין הוא פייק ניוז…), מאמן אמתי, GM אמתי.

p
p
14/12/2017 10:33:50
Reply to  ADISU

כל אחד יכול לקרוא לוזר ווינר למי שהוא רוצה, אין לי יותר מדיי בעיה עם זה (אם כי אני לא מת על כל הקיטלוג), אבל להכריע בהחלטיות מלאה ששחקן לא ישיג מטרה כי הוא הוכיח לאורך הקריירה שהוא לוזר נשמע לי תמוה.
לכן מקרי העבר הובאו כאן.
גם על לברון ועל נוביצקי (ולמילותייך על מייקל) היו אנשים שאמרו שבחיים לא יזכו כי הם לוזרים כי עד לאותה נקודה בקריירה לא הצליחו להגיע לאן שייעדו להם. ואז הם הצליחו.

יניב
יניב
14/12/2017 11:17:53
Reply to  ADISU

גיא מה בדיוק הייתה שיקגו לפני ג'ורדן? או נעשה אפילו חילול הקודש קליבלנד גם לא נחשבת לאחת מאריות הליגה.
להגיד באיזה קבוצה אתה משחק שיש איתך את גריפין,ג'ורדן,רדיק וקורפורד כשחקן שישי שאתה הכוכב הגדול ביותר ולא להוביל אותם אפילו לגמר המערב זה כישלון(והזכיר לך את העונה שבה הם שבקו מול יוסטון).
אני מקבל את מה שP אומר,עצם זה שאני בכל אופן מקטלג שחקן כלוזר אז אני לא אומר שאין סיכוי שהוא יזכה כי הוא לוזר.אני אומר שעד הנקודה הזאת בקריירה שלו הוא לוזר ובמידה והוא יזכה אז בהחלט הוא משנה את הנארטיב וזה מה שיפה בעייני.
ניקח לדוגמא את נוביצקי שהוא השחקן האהוב עלי ב15 השנים האחרונות.הוא היה הלוזר האולטימטיבי שקיבל אפילו את הפלומבה על הלוזריות(לקבל את הMVP כאשר הקבוצה שלך עפה בסיבוב הראשון למדורגת שמינית(אם אני לא טועה הוא קיבל את הגביע בחדר הלבשה או משהו כזה) ואז הוא הביא את הפליאוף הכי ווינרי ששחקן בודד נתן וזה כל היופי בעייני

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 11:23:56
Reply to  ADISU

על הנקודה הזו נישאר חלוקים.
אני לא רואה בהפסד ליוסטון "לוזריות".
ואני לא רואה במה שהקליפרס השיגו (או לא השיגו), "לוזריות".
בו נראה באיזה מאזן הקליפרס יסיימו את העונה בלעדי פול,
אחרי טרייד שלא מעט חשבו שהקליפרס "ניצחו" בו.

אפלטון
אפלטון
14/12/2017 6:19:47

הווארד במשחק מצוין אבל המשחק של שארלוט כל כך מיושן שאין להם סיכוי. שלשה אחת במשחק אל מול 14 (בינתיים) של הרוקטס.
זה הבדל של 39 נקודות, ולא משנה כמה פוסטאפים או מידריינג'ים תיקח לא תוכל להשלים את הפער הזה

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 6:21:31
Reply to  אפלטון

לא רק שלשה אחת… אלא 7.7% בלבד!
לעומת 44.1% של יוסטון.

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:27:04

עד כמה שאני מסמפת את דווייט, אפילו סופרמן לא מספיק בשביל להחזיר את שארלוט למשחק…

92 – 86 למזרח על המערב אחרי 39.5% ממפגשי מזרח/מערב.
בעונה שעברה, אחרי 39.5% מהמפגשים, התוצאה הייתה
96 – 82 לטובת המערב.

tomer
tomer
14/12/2017 6:41:02

אני מבין שהמערב ניצח 5-4?

tomer
tomer
14/12/2017 6:41:14
Reply to  tomer

לגבי היום

גיא הרשע
גיא הרשע
14/12/2017 6:44:55
Reply to  tomer

כן.

פיני
פיני
14/12/2017 6:29:15

לג'וש ג'קסון יש משהו חוץ מהאפרו? תספורת ששווה מיליונים

חמוץ מתוק
חמוץ מתוק
14/12/2017 6:37:00

רבע אחרון של הסרחת פרקט…. איכס.