חם מהתנור: דוויין ווייד שחקן חופשי / רועי ויינברג

שנה אחת לאחר שחתם במדי הבולס, דוויין ווייד הגיע לסיכום עם הקבוצה על התרת חוזהו. כחלק מן ההסכם, ווייד ויתר על כ-8 מיליון דולר מתוך 23.8 שהיה אמור להרוויח העונה.

כעת, הגארד בן ה-35 (18.3 נק’ למשחק ב-60 משחקים בעונה שעברה) יחפש קבוצה חדשה, כאשר על פי מקורות מהליגה הפייבוריטיות לקלוט אותו הן קליבלנד, סן אנטוניו, קבוצתו לשעבר מיאמי, ואוקלהומה.

*

הבולס (41-41) החתימו את ניקולה מירוטיץ’ על הארכת חוזה של 27 מיליון דולר לשנתיים. במסגרת החוזה הוא יוכל למנוע טריידים בשנה הראשונה (סיבת גג שכר שמובילה לכך שבמידה ויועבר יאבד אפשרות להרוויח כסף משמעותי בסיום החוזה). השנה מירוטיץ’ קלע 10.6 נקודות ב-34.2% מהשלוש עם 5.5 ריבאונדים ב-24 דקות למשחק.

*

לפי הבוסטון גלוב, הסלטיקס (29-53) עדיין מעוניינים בג’ליל אוקפור מפילדלפיה (54-28) ואולי ינסו להעביר תמורתו מספר בחירות דראפט. לא סביר שבוסטון תעביר אחד משחקניה הצעירים תמורת אוקפור, הבחירה השלישית בדראפט 2015 שאשתקד קלע 11.8 נקודות בערב.

*

ממפיס (39-43) העבירה את טרוי דניאלס ובחירת סיבוב שני ב-2018 לפניקס. העברתו של דניאלס, השנה עם 8.2 נקודות (38.9% מהשלוש), יצרה חריגת טרייד של 3.4 מיליון דולר. ג’מייקל גרין שפתח ב-75 משחקים בעונה האחרונה של ממפיס, עדיין שחקן חופשי.

בנוסף, אלכס לן חתם על הצעת הסף שפניקס (58-24) הגישה לו בתחילת שוק השחקנים החופשיים ויחזור לקבוצה לשנה אחת, בה ירוויח 4.2 מיליון דולר, לפני שיהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. השנה לן קלע 8 נקודות עם 6.9 ריבאונדים ו-1.3 חסימות למשחק במדי הסאנס. אלאן וויליאמס שחתם בקיץ על הארכת חוזה בקבוצה עבר ניתוח במיניסקוס ולא צפוי להיות כשיר לפתיחת העונה והקבוצה החתימה את אנטוני בנט, הבחירה הראשונה בדראפט 2013, על חוזה למחנה האימונים.

*
איזייאה כנען חתם על חוזה למחנה האימונים באוקלהומה סיטי (37-45) שכזכור קיבלה אתמול את כרמלו אנטוני מניו יורק. ב-39 משחקים השנה בשיקגו כנען קלע 4.6 נקודות למשחק והוא פתח ב-2 משחקים בסיבוב הראשון של הפלייאוף (בו קלע 11.7 נקודות ב-35.7% מהשלוש).

*
ג’ון ג’נקינס חתם על חוזה למחנה האימונים באטלנטה (39-43) בה שיחק 98 משחקים. בשנה שעברה הוא שיחק 4 משחקים בפניקס וקלע במצטבר 7 נקודות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
133 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Care Bear
Care Bear
25/09/2017 7:35:44

“מהלך לא חכם של גארפקס”
השמש זרחה במזרח גם הבוקר.

מנחם לס
מנחם לס
25/09/2017 17:01:24

מירוטיץ’ הוא הכשלון של הבולס. רצופו בלבד משדר LOSING”

מנחם לס
מנחם לס
25/09/2017 17:02:16
Reply to  מנחם לס

כמובן שחסרה ה-פ”

יאיר
יאיר
24/09/2017 23:33:37

אם מציעיים לי מחר שקבוצת ילדותי הפועל גליל עליון תקום לתחייה אבל רק בתנאי שתחתים כנדוניה את ניקולה מירוטיץ’, אני אומר ‘שתנוח בשלום על משכבה’

אוריאל
אוריאל
25/09/2017 0:16:46
Reply to  יאיר

עד כדי כך הוא נורא?

גיא א
גיא א
24/09/2017 23:41:43

אני לא מקנא ב הויברג שצריך עכשיו להרכיב רוטציות עם האסופה המוזרה הזו

no funny shtuff
no funny shtuff
25/09/2017 12:38:01
Reply to  גיא א

בסקר חוצה יבשות גילו שהיחיד בעולם כרגע שמקנא בהויברג זה נהג טיולית מגינאה המשוונית קטוע זרוע עם בעיות אימפוטנציה ששוכח פעם ביום את המפתחות במקפיא.

דדי
דדי
24/09/2017 23:42:41

חוזה מעולה לבולס שנחתם כדי להעביר את מירוטיץ’ בטרייד בהמשך העונה. שנה שניה אופציית קבוצה.

כנען זה החתמה פנטסטית של הת’אנדר. אין לי ספק שהוא יעשה את הרוסטר הסופי. הרבה קונטנדריות פספסו אותו.

אליקו
אליקו
24/09/2017 23:44:54

שיקגו שוברת שיאי טיפשות של עצמה. בשביל מה בחרו במרקאנן אם בונים על מירוטיץ’ בוודאי כשעל השולחן היו דניס סמית מטנק וניקיטלינה. יאללה עומר מזיג לעבודה .ושיהיה מושחז.

אליקו
אליקו
24/09/2017 23:45:57

כנען רעיון לא רע בכלל. שאפו לפרסטי.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
25/09/2017 0:06:28

תודה רבה

Berch
Berch
25/09/2017 0:37:29

הירארכיה זו מילה שישתמשו בה הרבה בהקשר של שיקגו השנה

🙂

etayle
etayle
25/09/2017 0:50:23
Reply to  Berch

אני חושב שיותר אנרכיה.

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
25/09/2017 1:08:20
Reply to  etayle

אוטופיה או אתיופיה

מלובני
מלובני
25/09/2017 1:46:08

🙁

יונתן .S.
יונתן .S.
25/09/2017 4:54:48

וויד והבולס הגיעו להסכם על בייאאוט.

אנחנו ממש בשבוע של פתיחת מחנות האימונים, כך שתצפו להחלטה מהירה מצידו.
על פי הדיווחים, המועמדות המובילות על שירותיו הן הקאבס, הספרס וההיט, כאשר מדווח שלאחר הטרחיד על מלו, גם אוק’ עשויים להיכנס למירוץ.

הימור שלי – הקאבס. המסלול הכי מהיר לגמר והמקום שהשתלב בו הכי טוב לטעמי. בספרס הוא פחות מתאים בשיטה הקבוצתית. בהיט זה יהיה מקרה של חזרה רומנטית, אך הוא לא מוסיף המון כרגע, מלבד חיכוכים פוטנציאליים עם וויטרס על המקום בחמישייה.

סוסמעץ
סוסמעץ
25/09/2017 6:35:09

מס. 6

לפלופ חייב את ווייד לצידו
כך יהיה על מי לתלות את התירוצים

חסוי
חסוי
25/09/2017 15:46:11
Reply to  סוסמעץ

תמשיך עם החוסר מושג שלך, זה ברור קרליבלנד לא מספיק טובים כדי לקחת אליפות, אבל ברור שזה בגלל לברון.

איתי
איתי
25/09/2017 6:38:06

וויד בתאנדר יסגור חמישייה מפחידה מאוד…

המשגיח
המשגיח
25/09/2017 6:42:59

הוא יצטרף לקליבלנד. לא רואה אופציה אחרת.
מיאמי בטח תסכים לקבל אותו לעונת פרישה גם בעונה הבאה.

צביקה
צביקה
25/09/2017 7:30:40

רוצה להבין מבחינת הכסף. הוא יקבל השנה 15.8 מיליון משיקגו שלא יחשבו לה בתוך הקאפ? ואם הוא סוגר בקבוצה אחרת מה שהוא יקבל זה מעבר לסכום הזה ולקבוצה החדשה מחשיבים רק מה שהיא משלמת לו מעל, או שהיא צריכה לפנות מקום לכל הסכום אצלה בתוך הקאפ?

גיא הרשע
גיא הרשע
25/09/2017 7:38:24
Reply to  צביקה

בטח שייחשבו בקאפ.
יש להם את האפשרות להשתמש בסטראצ’ פרובישין (לחלק את הסכום על פני כמה עונות),
אבל הם לא ישתמשו בסטראצ’, אלא יספגו את הסכום העונה.

שי אבן צור
שי אבן צור
25/09/2017 7:39:01

ממש עצוב לי לראות את השנים האחרונות של ווייד. מזכיר את פירס.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 7:46:22

מבאס לראות את ההתנהלות של ריילי מולו. לא סופר ממטר את הכוכב שהביא לו שלוש אליפויות וויתר על לא מעט כסף בשביל זה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 7:48:13

איפה הוא ואיפה ההנהלות של הלייקרס ודאלאס

דה שוט
דה שוט
25/09/2017 12:02:12

+ 10 על הכל.
פסטיבל קובי אכן היה מיותר ומנוגד לרוח התחרות והספורט.

דה שוט
דה שוט
25/09/2017 8:36:16

שיבוא להיות מחליף באוק סיטי, הוא עדיין גארד גדול וחזק שיכול לייצר נקודות בזמן שהתותחים הכבדים נחים.

אליקו
אליקו
25/09/2017 9:21:43

ישנה אפשרות אחת בלבד לדעתי , הוא ייקח את כישוריו לאוהיו.

ori88
ori88
25/09/2017 9:42:42

מתאים להיות שחקן שישי נפלא, וויד
מחליף לגארדים.

דקסטר
דקסטר
25/09/2017 9:45:53

ממש חוסר כבוד מצד ריילי להביא לשחקן מתבגר ופצוע חוזה של 40 מיליון לשנתיים

IHater
IHater
25/09/2017 10:17:27

מקווה שלא יגיע לאוקלהומה

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 13:27:31

בעיני זה ממש עצוב שזה היחס של האוהדים לסמל הכי גדול של המועדון.

Ish
Ish
25/09/2017 13:30:19

זה מיאמי.
המועדון שהמועדונים האחרים בעיר הרבה יותר מעניינים אותו.
המועדון שמשחק באסלה.
למה אתה מצפה?

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 14:12:53

מקום ראשון בללכת הבייתה לפני סוף המשחק.

Ish
Ish
25/09/2017 14:32:47

ראית איך ומתי הוא מתרוקן

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 14:12:10

אתה יודע טוב מאד שזה לא הסיפור כאן. הוא יחתום על חוזה מינימום ולא יפגע בשום דבר בהתפתחות של הקבוצה. אני מבין ש-GM יעשה שיקולים כאלו, בתור אוהד הייתי רוצה לראות אותו מסיים במדים של הקבוצה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 14:28:01

כן (בלי קשר לזה שהוא לא דוגמא טובה).

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 15:14:18

+100. השתמש וזרוק

anon
anon
25/09/2017 13:54:50

“דויין ווייד יפגע בדיון וויטרס”, אמר אף אחד אף פעם. עד הרגע.

יונתן .S.
יונתן .S.
25/09/2017 14:47:56
Reply to  anon

למען האמת – אני אמרתי זאת ואני גם כן חושב כך ומוכן לגבות את דבריי.

היחס הקר ממיאמי באמת לא מכבד, אך זה נכון לשני הצדדים לא לאחד כוחות בשנית.
וויד צריך ללכת לקאבס או okc, אם הוא רוצה גם לקבל תפקיד משמעותי וגם לשחק בקונטנדרית.
בספרס ובסלטיקס הוא לא יצאים לשיטה הקבוצתית לטעמי.

anon
anon
25/09/2017 15:13:00
Reply to  יונתן .S.

בד”כ לא נהוג להסביר אמירה אירונית. הכוונה לא היתה לגבי משחק בפועל עכשיו. אלא האבסורד לשים את שניהם יחד, דוויין וייד, HOF ודאי ואחד מגדולי המשחק, יום אחד נחשב למי שמפריע ל”צמיחה” של דיון וויטרס, שאקטין א-פול ודאי בפני עצמו.

יונתן .S.
יונתן .S.
25/09/2017 16:23:40
Reply to  anon

קיבלתי. לא הבנתי מספיק טוב בתגובה הראשונה. אכן קיימת אירוניה במשפט כזה כשחושבים על כך לעומק.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 15:20:28
Reply to  anon

רק מדגים את האבסורד המטורף במה שרועי אמר. ריילי (בתמיכת רועי! הוא לא עושה דבר בלי להתייעץ איתו) זורק את וויד בשביל פאקינג וויטרס. מילא אם למועדון היה איזה עתיד של קבוצת פלייאוף טובה ניחא. אבל גם ככה הם לוטרי/פלייאוף במזרח חלש במיוחד. עצוב מאוד לראות את היחס הזה ואני לא אוהד מיאמי. שחקן שתמיד הקריב בשביל המועדון ואף פעם לא היה המרוויח הבכיר ונתן לשחקנים אחרים להרוויח יותר ולפעמים גם להוביל מקצועית (לברון). אז לפני שאנחנו פותחים פה על לברון ודוראנט על חוסר הנאמנות שלהם בא נדבר על הלויאליות של איינג’ וריילי ועוד לכוכבים שלהם שהקריבו כל כך הרבה למען המועדון. מביך

דדי
דדי
25/09/2017 15:32:14

השחקן הכי גדול בהסטוריה של המועדון ללא תחרות.
ה – סמל של מיאמי היט.
היה.
בושה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 16:57:21
Reply to  דדי

+100000

השרת
השרת
25/09/2017 21:13:00
Reply to  anon

חחחח, לגמרי

מלובני
מלובני
25/09/2017 12:47:17

יש סיכוי לראות אותו בבוסטון ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/09/2017 12:49:57

ווייד לקליפרס!
ואם לא אליהם אז לקונטנדרית אחרת,לא חשוב איזו

עידן
עידן
25/09/2017 12:56:22

בגלל שהוא אמר שהוא רוצה ללכת לקבוצה שתתחרה על האליפות אז סן אנטוניו ומיאמי לדעתי יורדות מהפרק.הוא יחתום או בקליבלנד עם חברו לברון או באוקלהומה עם חברו כרמלו

מלובני
מלובני
25/09/2017 13:20:12
Reply to  עידן

אני די בטוח שספרס נחשבת מעומדת

גיא הרשע
גיא הרשע
25/09/2017 13:23:30
Reply to  מלובני

הלוואי ספרס. יכול להתאים להם כמו כפפה ליד.

אבל –
קשה להאמין.
בחודש האחרון הוא התאמן עם לברון בלוס אנג’לס.
הוא ידע שיהיה ביי אאוט. לברון ידע שיהיה ביי אאוט.
לא מתמטיקה מסובכת.

נתן
נתן
25/09/2017 13:22:05
Reply to  עידן

או שיפרוש, עם חברו בוש

הקרייתי
הקרייתי
25/09/2017 13:20:41

קל קליבלנד

Ljos
Ljos
25/09/2017 13:25:32

מה עם מינסוטה? ווייד בטח ישמח להתאחד מחדש עם השחקן היחיד שהוא התחבר אליו בעונה האחרונה (וניסה, די בהצלחה, להפוך לבן דמותו). תיבס אולי יצליח להתפשר ויחתים שחקן רק בן 35 ולא 40.

הקרייתי
הקרייתי
25/09/2017 13:55:34
Reply to  Ljos

יש להם את קרופורד על תקן הותרן מהספסל

ברוך רובין
ברוך רובין
25/09/2017 14:15:33
Reply to  Ljos

מה בדיוק תיבודו יעשה עם עוד שחקן שחייב את הכדור ביד? אם תיבודו חכם הוא הופך את וויגנס לsg, ולא גומר אותו בsf.

anon
anon
25/09/2017 14:01:49

מה לדויין ווייד משיקגו (העיר הכי שווה בארה”ב) והווילה על החוף במיאמי, לחורים כמו אוקלהומה, סן אנטוניו או קליבלנד? אולי רק לברון ג’יימס. וגם הוא לא עושה קולות שבא לו. שיילך לגולדן סטיט. טבעת מובטחת וכמה דקות מנוחה לסטף וקליי.

אפלטון
אפלטון
25/09/2017 14:09:13
Reply to  anon

גם ביוסטון הוא יוכל להינות. עיר גדולה, קבוצה רצינית, לא צריך לשחק יותר מדי. לשחק לצד פוינטגארד איכותי בכל מצב על המגרש. מה רע?

Ljos
Ljos
25/09/2017 14:40:39
Reply to  אפלטון

השלשות.

ולדי קוגן
25/09/2017 14:26:01
Reply to  anon

+1 על ג”ס

ינון יבור
ינון יבור
25/09/2017 14:45:08

התשובה של רועי (“לא” לעונת פרישה של וייד במיאמי) נובעת לדעתי מהמחשבה שוייד עדיין יכול לתרום ורוצה לשחק באופן תחרותי. זה לא המצב של נוביצקי או קובי שמדדים להם בסוף הקריירה וכבר לא יובילו פרנצ’ייז רחוק מדי. וייד וסביבתו (וגם רועי) חושבים שיש לו עוד הרבה מה לתרום, ולכן הוא צריך לשחק דקות משמעותיות בקבוצה משמעותית.
אם היו מרגישים שזה סוג של סוף הדרך, אולי היו רוצים לעשות סיבוב פרידה במיאמי שעיקרו נוסטלגיה ומור”קים לצעירים.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 14:48:01

זה ממש לא מה שהוא כתב בתגובה. הוא לא רוצה שהוא יפריע להתפתחות של הקבוצה.

Ish
Ish
25/09/2017 14:50:01

א) הוא יכול ויודע להתבטא בעצמו
ב) וויד גמור פיזית. במקרה הטוב זה השנה האחרונה שהוא יכול לשחק על תקן של יותר מתופס מקום ברוסטר

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:21:44

כל מה שיש לי לאחל לכם הוא שיתקע לכם הוויטרס עמוק בגרון.
זה ממש עצוב בעיני.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:46:42

לא ממש לא.

Ish
Ish
25/09/2017 15:55:37

ההיט עם 126 בזמן הזה. זה לא ממש יותר טוב.

Ish
Ish
25/09/2017 16:05:52

בליגה שהפי שתיים הזה לרוב לא מספיק לפליאוף ושאתה צריך כמעט פי שלוש(ולפעמים יותר) בשביל להיות קונטנדרית רלוונטית. כבר עדיף לרדת נמוך לכמה שנים ולהשיג בחירות דראפט טובות מלהיות תקוע עשור על הסף פליאוף.

Ish
Ish
25/09/2017 16:13:05

9/10 אלופות לא יסכימו איתך

Ish
Ish
25/09/2017 16:24:57

דטרויט אגב היא דוגמא לקבוצת סף פליאוף שנים רבות ולא לקבוצה שירדה לתהום.

אורלנדו רק 5 שנים מאז שפירקו סופית את החבילה שהובילה אותם לפליאוף (ולגמר אחד)

סקרמנטו גם נלכדה בביינוניות ארוכה של סף פליאוף(אם כי היא נראית גרועה יותר מבדטרויט בגלל הבדלי מזרח מערב) אחרי קפיצה קצרה לתחתית.

Ish
Ish
25/09/2017 16:26:34

כולן דוגמאות לקבוצות שחלקים מאוד משמעותיים מהן נאספו בדראפט אחרי שנים רעות.

Ish
Ish
25/09/2017 16:49:08

זה יותר שאלה של מיקום בליגה ובקונפרנס משאלה של מספר נצחונות
10 עד 15 זה לא מספיק טוב(גרוע). לא סתם הנוסחא של הינקי היא מה שהיא.

(כוונתי בסף פליאוף הינה במובן של לא ממש מגיעה לפליאוף חוץ מאולי במקומות 7 או 8 באופן ספוראדי ולרוב נמצאת במקומות 9-12)

קובי בריאנט?
דווין וויד?

מה שאתה צריך למצוא זה קבוצה שדשדשה באזור של 35-45 נצחונות בעונה ומקום 8-12 בקונפרנס במשך מספר שנים ופתאום עשתה קפיצת מדרגה לקונטנדריות. (הכי קרוב שעולה לי לראש זה אולי יוסטון למרות שלדעתי הם גם לא היו קונטנדרית וגם לא ממש התבססו באזור הזה לפרק זמן משמעותי)

Ish
Ish
25/09/2017 17:07:29

הרבה אופטימיות באתר היום. גם בתאוריה הזאת שהם היו עושים פליאוף במקומות חמש עד שמונה בשנים האלו זה היה רק הודות לזה שהם במזרח.

הם האריכו שם חוזה כפרי אייג’נטס לא מעט (ואפילו הרבה מאוד) בגלל שהם כבר היו שם מאז שנבחרו שם בדראפט.

א.ב
א.ב
25/09/2017 16:16:00

נורא קל להגיד שהלייקרס יצאו יותר טוב מריילי אבל זו שטות, הלייקרס חיפשו טנקינג והתאים להם בול עונת פרישה לא יעילה אך מוצלחת פיננסית.
ריילי הציע חוזה לא רע. אולי לא אידיאלי אבל לשרוף שנה של התקדמות של מועדון שיכול לעשות פלייאוף על הוקרה לשחק זה רעיון רע מאד.
הבעיה לדעתי באיך שוייד תופס את עצמו, כחוליה מרכזית ולא כאיזה מנטור, זה יכול לעבוד רק בקבוצה שהולכת לטנקינג או בקונטנדרית שלא תפגע לו באגו עם תפקיד מוגבל.
הדוגמה היחידה שהציגה החתמה של כוכב מזדקן על חוזה גבוה זו דאלאס ושם יש שני הבדלים – סיכי נמוך מראש לפלייאוף, נוביצקי לדעתי תורם יותר מוייד ועם אגו יותר נוח.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
25/09/2017 15:55:47

זה מה שווייד אמר, שיש לו עוד מה לתרום. הוא לא רוצה סתם לקבל כבוד לפני הפרישה, וזה מה שמדאיג את רועי et al.

Ish
Ish
25/09/2017 16:01:00

אתה מצפה שמתישהו שחקן כדורסל מקצועני כלשהו יגיד אני גמור, אין לי מה לתרום יותר, אני רק רוצה לשרוף שנה מקום בסגל של קבוצה ולטוס עשרות אלפי קילומטר בשנה לישון בכל מיני מלונות בכל מיני ערים וכו’, בשביל הזכרונות מהשנים היותר טובות שלי בקבוצה?

Ljos
Ljos
25/09/2017 16:04:26
Reply to  Ish

יש רק סטיב נאש אחד.

Ish
Ish
25/09/2017 16:07:57
Reply to  Ljos

אני חושב שהוא דווקא חסך לעצמו את רוב הטיסות והחדרי מלון (וגם לא עשה את זה בקבוצה שהיו לו בה שנים טובות)

Ljos
Ljos
25/09/2017 16:24:53
Reply to  Ljos

אז הוא היה חכם יותר.

עגל
עגל
25/09/2017 16:54:33
Reply to  Ish

כן. שחקן צריך להיות כן עם עצמו ולעשות סוויץ׳ מחשבתי.
הבעיה כאן היא בעיקר בעיה של אגו

Ish
Ish
25/09/2017 17:01:03
Reply to  עגל

1) אתה מאוד אופטימי
2) תשלח לי הודעה כשזה קורה.

אור
אור
25/09/2017 15:18:05

בלי להיכנס ספציפית למיאמי ו-ווייד, לא רואה בעיה לא לתת לשחקן גמור לעשות סיבוב פרישה גם אם הביא פעם אליפות. שיחתום ליום אחד בסוף הקריירה או יסכים לשחק 10 דקות מהספסל, ובחזרה לווייד זה ברור שזה לא המקרה כרגע

ינון יבור
ינון יבור
25/09/2017 15:25:23

עידו ואיש
מה שחשוב זה מה שוייד חושב. והוא חושב שיש לו עוד דלק במיכל והוא יכול להיות (לתפיסתו) שחקן חמישייה בקונטנדרית. מישהו עם הלך רוח כזה לא מתאים למיאמי כרגע, בין אם הוא צודק או לא.
מסכים עם אור שאפשר לתת לו לחתום ליום אחד לפני הפרישה. אל תשכחו שעם כל הכבוד לוייד, הוא לא בנה שם איזו שושלת, ולמעשה רק אליפות אחת רשומה על שמו.

Ish
Ish
25/09/2017 15:30:41

אם הוא בוחר ללכת לקאבס הוא כנראה לא חושב שהוא שחקן חמישיה בקונטנדרית

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:35:17

לא מתאים למיאמי? הוא לעומת דיון פאקינג וויטרס?
אם וויד לא דורש את מה שדרש לפני שנה הוא היום במיאמי ואף אחד לא היה צתלונן על חסרונו של ווייטרס.
אתה יודע מה גם במצבו הנוכחי אני לוקח אותו על פניו. כמה מהר אוהדים מסוגלים לשכוח.

הקרייתי
הקרייתי
25/09/2017 15:44:43

זה אם גדול מאוד, ובכנות אני לא חושב שהם היו מסיימים 41-41 אם וויד היה שם במקום וויטרס, אלא מאזן פחות טוב.

אבל מה שכן, אני באמת לא מסכים עם הקביעות פה של אנשים ואמירות של “לוויד אין מה לתת” , “הוא טוב רק בבידודים”.
זה לא נכון, יש לו מוסר עבודה גבוהה, ואני כן מאמין שיש סיכוי טוב שהוא יכול לשחזר יכולת לדומה חמה שהוא הציג בפלייאוף האחרון שלו עם מיאמי.

הקרייתי
הקרייתי
25/09/2017 15:45:36

האסלם? השחקן שמשחק על חוזי מינימום כל הקריירה ותורם 5 נקודות למשחק בערב טוב? איך הוא הסמל שת מיאמי.

הקרייתי
הקרייתי
25/09/2017 16:08:12

ברור הוא ישאר שם, עיר אטרקטיבית וכשהוא שחקן חופשי מיאמי כנראה כל הזמן הייתה האפשרות הכי טובה. כשחקן הוא לא היה מספיק משמעותי, על האליפויות והצלחות חתומים ריילי, וויד לברון ובוש. כמעט כל שחקן בליגה הזאת נותן מעצמו, אז זה לא הופך את האסלם למיוחד.
דרך אגב, מישהו פה זוכר את ג’ף פוסטר? נקרא לו “ההאסלם של אינדיאנה” גם 13 שנים במועדון אבל שחקן ספסל לרוב. כולם שכחו אותו כי הוא לא סמל. גם את האסלם כמה שנים אחרי הפרישה ישכחו. סמלים לא שוכחים.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:48:09

פשוט אוי לאוזניים שככה שומעות.
אתם לא ראויים.

דדי
דדי
25/09/2017 15:50:25

זה לא “הם”
זה “הוא”
ואתה בוחר למי להתייחס ועם מי להתווכח…

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:51:32
Reply to  דדי

תכלס, צודק.
חתכתי.

ברוך רובין
ברוך רובין
25/09/2017 19:51:08
Reply to  דדי

האסלם הסמל הכי גדול של מיאמי? רועי אני יודע שאתה צעיר אבל לא מתאים לך. וויד הוא הסמל הגדול בהיסטוריה של מיאמי שקיבל יחס בזוי ושפל מריילי (ואם אתם חושבים שאחרי היחס הזה איזה כוכב יבוא למיאמי שריילי שם אתם טועים). לגבי הקהל של מיאמי הוא אולי העלוב בליגה (ביחד עם יוסטון), בייחס המשפיל לוויד פגעו אנושות במשיכה של הקבוצה.

דדי
דדי
25/09/2017 15:38:38

ווייד רחוק מלהיות גמור, הוא פשוט לא יכול לשחק את אותו מספר דקות ששיחק בעבר.

הוא לא ילך לשום קבוצה שבה הוא לא יעלה בחמישייה – ובצדק.

לספרס הוא פשוט לא מתאים בשיטה.
למיאמי – אני מקווה שהוא לא ישפיל את עצמו בצורה כזו למרות שהם יבטיחו לו מקום בחמישייה. לא מגיע להם לקבל אותו בחזרה.

המקומות היחידים שהגיוניים זה קליבלנד ואוקלהומה, וסביר להניח שלברון והמזרח החלש יביאו אותו לקליבלנד.

מה שבטוח זה שכל הטלפון שלו מפוצץ בסמסים מלברון, כרמלו, ג’ורג’, וווסטברוק…

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 15:49:09

כל נושא האהדה הואלא רציונלי ואני מדבר כאן על האוהדים.

גיא הרשע
גיא הרשע
25/09/2017 16:07:08

מי בכלל חושב שווייד בכלל רוצה לחזור למיאמי?
ריילי “הפיל את הכדור” בעונה שעברה.
מאז –
מים מתחת לגשר.

עד למעבר של כרמלו לת’אנדר,
הייתי חותם על כך שווייד ישחק בקליבלנד.
הוא ולברון חברים טובים, והם מתאמנים ביחד בכל קיץ,
גם אחרי שלברון עזב את מיאמי.
מה שהשתנה זה, שכרמלו, גם הוא “על הבננה”.

לווייד בת’אנדר יכול בהחלט להיות תפקיד מעניין.
(שוטינג גארד שאין לו את בעיית ה-“האק – א – רוברסון…”)

אבל בסופו של יום –
ההימור ההגיוני ביותר זה קליבלנד.

ימבין אפסי
ימבין אפסי
25/09/2017 16:30:38

בלי להכנס לויכוח :
אם גולדן יכולים לשלם והוא מוכן לבוא ולהתאים את עצמו :
לדעתי הם יקפצו על המציאה .
יותר ריאלי :
קליבלנד . לדעתי משדרג אותם משמעותית .
גילוי נאות שכבר נאמר בעבר :
השחקן החביב עלי בעשור הראשון של האלף .
וייד ודוראנט באותה חמישיה : לא יאמן .

מלובני
מלובני
25/09/2017 16:32:31

צריך לחתוך את כספי או משהו לא?

מבין פחות מאפסי
מבין פחות מאפסי
25/09/2017 18:31:54
Reply to  מלובני

למען וייד הייתי חותך את סואגי פי בלי למצמץ .
אני חושב שלא תהיה לוייד בעיה להיות גיבוי לקליי תומפסון
( אבל לא לגי אר סויש )
חוששני שלא יקרה .
אבל , אני משוכנע שילך לקליבלנד ( ולא לאוקלהומה )
החיבור עם מלו יפה בתאוריה אבל כמעט לא נוסה במציאות .
החיבור עם לברון מוכח וטוב .
אני כמובן מעלה אותו לפני גי אר סמית שיעלה מהספסל וזה מיתר את שאמפרט .

דה שוט
דה שוט
25/09/2017 17:52:31

ווייד כבר הראה שהוא מסוגל להשתלב בקבוצות כוכבים. גם בגיל 36 הוא עדיין גארד ענק שקשה מאוד לעצור בבידוד. מתאים לאוק סיטי שיבוא מהספסל, ועם זאת – זה יוצר עודף כוכבים בקפיצה של קיץ אחד. יבוא – מעולה, לא יבוא – גם טוב. ווין-ווין

Captain Beefheart
Captain Beefheart
25/09/2017 16:37:25

הלוואי שיחתום בקאבס. זה נותן להם הנחה רצינית בהזמנה מוסדית של חיתולי שקמה:

קלדרון – 37
פריי – 34
גרין – 31
לברון – 33
ג’פרסון – 38
קורבר – 37
רוז – 30
סמית – 32
לאב – 30
וייד – 36

צביקה
צביקה
25/09/2017 16:55:35

זה דווקא יהיה נחמד, גם אם מאוד לא סביר, אם החבורה הגריאטרית הזאת תצליח לנצח את ג”ס האדירה…

no funny shtuff
no funny shtuff
25/09/2017 16:58:40

וואלה איזה חטיארים.

אם כך, המהלך הנכון של הקאבס הוא לפטר את טיירון לו ולהביא את ספולסטרה. הם הגיעו לגיל שכבר צריך שיהיה פיליפיני בסביבה.

Captain Beefheart
Captain Beefheart
25/09/2017 17:08:39

🙂

ומשחקי יום שלישי יהיו בהנחה לכבוד “שלישי בשלייקס” והמעודדת הראשית תהיה רוברט פריש

עידו גילרי
עידו גילרי
25/09/2017 17:44:01

🙂

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
25/09/2017 17:53:02

חחח, יופי של יציאה 🙂
תרתי משמע, שיהיו רק יציאות רכות כאלה….

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/09/2017 17:30:07

100+

פינקי
פינקי
25/09/2017 20:15:38

סן אנטוניו נראית כמו חטיבת ביניים ליד הבית אבות הזה

מנחם לס
מנחם לס
25/09/2017 17:08:29

אותי רק מעניין לנצח את הווריורס. לכן אני מקווה שה-OKC יחתימו אותו. כמובן שהוא “גמר” לעונה רגילה. אבל בפלייאוף, ברגעים חשובים של OKC נגד הווריורס, דוויין ווייד היה שם ויכול לתרום המון ברגעים הללו.

סילפן
סילפן
25/09/2017 20:43:06

אני חושב שאתם מייחסים יותר מדי חשיבות לערים עצמן בכל מה שקשור לאן שחקנים מבוקשים מעדיפים להגיע.
זה העבודה שלהם. הם בסך הכל חיים באותה עיר למשך שנה-שנתיים+-
קשה לי להאמין שזה מהווה שיקול רציני כשעל הדף, כל זה שונה: השכר, סיכוי לאליפות, מידת חיבור לסגל, לשחקנים..
במיוחד במצב של דווין וויד עכשיו, אני חושב שלהאמין שהוא שם זין אם הוא יהיה עכשיו בעיר עם פחות מועדונים ובלי ים אם זה נותן לו סיכוי לעוד אליפות.
גם הרי חצי מהזמן שלהם הם בכל מקרה בנסיעות…

להאמין אחרת זה פשוט נאיביות.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
25/09/2017 20:51:53

אייזיאה יחזור בינואר (הודעה של הקאבס)

captain beefheart
captain beefheart
25/09/2017 21:00:51

ויוריד את הגיל הממוצע ל-90