מעורב הופס לשבת: אין ברירה; חוזרים ללייקרס / מנחם לס

1.לונזו בול ומג'יק ג'ונסון מובילים את "ההתעוררות החדשה"

הבטחתי ששבוע לא אזכיר את הלייקרס, ונדמה לי שפחות או יותר עמדתי בהבטחתי. אבל יש אני מרגיש ממש קוצים בתחת בלי לכתוב על הלייקרס כי הם מחזיקים לי חצי אתר – לטוב או לרע.

 

 

האב כבר יצא עם T-SHIRT הזועקת "I TOLD YOU SO!" והיא נמכרת כמו לחמניות חמות. אבל הוא אמר למג'יק ופלינקה "אני לא אדם טיפש. זה הכל שיווק. אני חכם מספיק לדעת שאם אתערב במשחקו של בני זה רק יפגע בו. אין לכם מה לדאוג: שיווק זה דבר אחד, ובני לונזו בלייקרס זה דבר שני. אני אימנתי אותו ולימדתי אותו כל מה שאני יודע אבל זהו זה. THAT IS AS FAR AS I COULD TAKE HIM! אין לכם מה לחשוש: אני לא יודע מספיק כדי להתערב מכאן ואילך, והוא סיכם:

"'Earvin, look, I'm not following my son. I'm not going to be hanging out in L.A. I'm going to be training these young kids [his other sons]."

והוא סיים:

"I trust you with my boy. I just got a great feeling that you guys are going to take Zo to a whole other level.'"

זה כל מה שמג'יק ופלינקה היו צריכים לשמוע. שבוע אחד אחרי הם בחרו בו מספר 2 בדראפט!

2. מה מצפים שלונזו יביא ללייקרס? מה שמג'יק וקובי הביאו!

הלייקרס הם כבר 4 שנים קבוצת לוטרי, אבל את השקעים והבורות אוהדים שוכחים מהר אם פתאום הם רואים גאולה באופק, והם רואים בלונזו את גאולתם.

לא היתה ללייקרס אף בחירת דראפט בשנים האחרונות שמישהו העז לומר עליה שהיא-היא "הפנים החדשות של הלייקרס". אני כתבתי כאן לפני שבועיים או שלושה שללונזו ישנה הילה של כוכב. יש לו "את זה". אתה מוצא את עצמך מסתכל עליו יותר מאשר על אחרים, ומשום מה נדמה לך שהוא עושה דברים אחרת מאחרים. כש-TORCHBEARER – נושא לפיד חדש – מופיע, כל האווירה וכל התחושה של כל הארגון משתנה, כולל אוהדיה, ההרגשה, הלך הרוח, והצביון. פתאום ישנה הרגשה חמה של WINNING.

כשזה קורה השנים השחונות נשכחות מהר; הקהל הוותיק מתחיל לחזור; ג'ק ניקולסון נראה שוב, והלייקרס הופכת להיות הדבר.

מתחיל פרק חדש.

זה המרגש היום בלוס אנג'לס, וכל המשקל מונח על כתפיו של צעיר בן 19 שאין לו קליעה מרחוק. למג'יק (או למישהו אחר בלייקרס) היה את האינסטינקס שללונזו יש את מה שנדרש כדי להחיות את הימים ההם. ללייקרס תמיד היו כאלה: מאלג'ין ביילור וג'רי ווסט, ועד שד"ר ג'רי באס הרגיש מה שמגי'ק מרגיש עתה בקשר ללונזו כשהוא הרגיש' שמג'יק ישנה הכל, וזה מה שקרה. כמה שנים אחרי, ג'רי ווסט הרגיש שקובי יהיה נושא הלפיד. עתה, עתיד הלייקרס כולו הוא על כתפיו של לונזו.

 

.

 

Lonzo Ball faces pressure that no L.A. rookie has ever. 3  experienced

כתוצאה מכל האמור עד עתה ביל פלאצ'ה, העתונאי המפורסם של הלוס אנג'לס טיימס יצא עם הכותרת הראשית מעל, שהיא הקטע מס' 3 שלי.
אני לא זוכר רוקי – אפילו לא לברון ג'יימס – שהגיע עם כמות כזאת של מילים והופלה. כמובן שכל עניין השיווק של האב הוא חלק מזה, אבל לברון הגיע לקליבלנד, שהיתה אז "THE MISTAKE ON THE LAKE" שאיש לא בזבז יותר מדי מילים עליה.
כאן מדובר על הלייקרס, אחד הקלובים החשובים ביותר ב-NBA עם היסטוריה ומסורת שרק הסלטיקס יכולה להתחרות בהן. לכן לונזו וכל הסיפור מסביבו, הוא אחד מסיפורי הספורט הגדולים עתה.
מי שראה את משחקו השלישי, כשהוא שיחק עם שחקנים שלא ישחקו איתו בעוד שלושה חודשים, ראה משהו שהזכיר מאד את מג'יק ג'ונסון כשהיה רוקי.

פלאצ'ה כותב:

Heaven help the most scrutinized rookie in Los Angeles sports history, whose past week in the Las Vegas summer league has been startling in its drama and unsettling in its prophesy.

If this kid is already under this kind of microscope, how much heat will he feel when they start playing for real?

הוא ממשיך:

The outlandish words of his father LaVar have made him a target. The proclamation from Johnson that he is the new face of the Lakers has made him a symbol. His odd shooting motion and swashbuckling style has made him a constant focal point.

The combination of Ball’s Hollywood flair, his Southland roots, the loudmouth father, and the Lakers’ recent dreariness have combined to create a perfect storm that has spit him out as either a long-lost savior or the world’s biggest stiff.

Heaven forbid we all agree to pump the brakes and let him turn 20.

Carrying all this weight, it’s a wonder the kid can even walk.

הפרשר לא מסתיים כאן:

הוא חייב לעשות מהלייקרס טובים מספיק ששחקנים כמו פול ג'ורג' וראסל ווסטברוק – שניהם ילידי המקום – ירצו להגיע בסיום העונה הבאה, ואם הם יגיעו, השחקן השלישי שלא מזמן קנה אחוזת ענק בלוס אנג'לס ירצה בוודאי לעשות קריירה שלישית וטבעת שלישית לפני פרישתו – לברון ג'יימס.

מג'יק מסיים:

"It's just amazing that it has all happened, the way it happened," Johnson says. "For [LaVar] to talk it into fruition. For him to even think it was a possibility. … And now the fact that I'm in my first year? It's just amazing.

השבוע, לוס אנג'לס כבר התחילה עם "הערצת הכוכב" החדש כשהוא זרק את הכדור הראשון לפני משחק הדודג'רס. 47,000 צופים עמדו וצרחו כמשוגעים למראה הדבר החדש שבא להציל את העיר:

(סוף סיפור: אחרי פוסט מלא תקווה, אמונה, ציפייה, וייחול, כואב לי הלב לבטל את כל חזיון התעתועים שלונזו מביא איתו. IT JUST WON'T HAPPEN! הקללה עדיין לא עזבה את עיר המלאכים. כפי שנבאתי כבר מזמן התאריך הראשון להרמת הראש הוא 2020, אבל התאריך הריאלי יותר הוא 2022. עד אז זה הכל חלומות באספמיה. מצטער ומתנצל שהולכתי אתכם שולל באיזה 1,000 מילים כה ידידותיות ומלאות אמונה!, זה הכל היה TEMPORARY עד שהגעתי הלום, לאמת העצובה)

 

4. עצרו הכל. כרמלו אנטוני עדיין לא הולך לשום מקום!

אחרי שאנחנו לא הפסקנו לדון לאיזה קבוצה – אנחנו הסכמנו על יוסטון ברוב קולות, כך נידמה לי, ואחריה הקאבס  – כרמלו אנטוני עובר (וזה רק עניין של זמן), לפתע הכל נעצר. עד עכשיו הבעייה היתה שכרמלו אנטוני לא הסכים לעזוב את הניקס בגלל החוזה המצויין שיש לו.
אבל מה בקשר ל-SCENARIO (תסריט? תרחיש?)  בו כרמלו אנטוני רוצה לעזוב, אבל הניקס לא רוצים לתת לו ללכת? בתחילה חשבנו שזה היה רק עניין של זמן, אבל דברים משתנים מיום ליום.
גם אדריאן ווג'נרובסקי ורמונה שלבורן מדווחים שהלך הרוח בניקס השתנה פתאום מהקצה אל הקצה.

מה קרה פתאום?

הניקס החלה להראות סימני תחייה בגדול. אני מתכוון בגדול! אמנם זאת ליגת הקיץ, אבל כמה שחקנים הראו יכולת כזאת שהמחשבות בניקס הן שהם יכולים להיות קבוצה טובה מאד כבר העונה. עוד אחזור לכתוב מה קרה עם הניקס בליגת הקיץ, אבל נכון לעכשיו כרמלו לא הולך לשום מקום.

 

5. גרג פופוביץ מאמין שעם בריאן פורבס הספארס דגו יהלום

 

מי שראה את הספארס מנצחים את הפליקנס 81-86 בקוקס ארינה, ומה שעשו קווין קוק (19 נק' ו-7 אס') וצ'איק דיאלו (עוד דאבל-דאבל של 13 ו-13 ריב') עבור הפליקנס, לא יכול היה שלא להתלהב מהם, בסדר, אבל מה שעשה בריאן פורבס (29 נק', 7 אס', 5 ריב') עבור הספארס גרם לפופ כמעט לבכות מרוב התרגשות במסיבת העתונאים כשהוא אמר "בריאן הוא ההפתעה מס' 1 שהיתה לי אי פעם משחקן שלא ציפיתי ממנו להרבה. הוא ממש היפנט אותי".

עכשיו, עם פופ אתה לעולם לא יודע אם הוא 'משחק' עם העיתונאים או מתכוון למה שהוא אומר. החלטתי ללכת ליוטיוב וראיתי 4 דקות מהמשחק. מסקנה: הספארס מצאו שוב שחקן סופר-מצויין!

6. לסלטיקס אין פול ג'ורג' אבל יש להם ג'ייסון טאטום וג'יילין בראון

בבוסטון עדיין כותבים נגד דני איינג' שלא הצליח לדוג את פול ג'ורג'. בבוסטון הצורך הוא לא להיות "טובים". בבוסטון הצורך הוא לנצח את הקאבס בגמר המזרח.

אז לפי מה שאני ראיתי בליגות הקיץ לבוסטון סלטיקס יש לפחות פול ג'ורג' אחד בהתהוות, ואולי שניים.

מה שג'ייסון טאטום עשה היה להראות שהוא השחקן הדומה ביותר לפול ג'ורג', ואני לא אתפלא אם יתפתח להיות שחקן אפילו טוב יותר.

זה לא יקרה השנה, אם כי הוא יתקרב מאד-מאד למה שפול ג'ורג' יכול לעשות. מכל הבחינות הוא מכיל את כל התכונות והיכולות של ג'ורג', מלבד כמובן ניסיון, ופיזיות שבאה עם ניסיון.

במקום לתת לאינדיאנה חצי קבוצה עבור ג'ורג', איינג' שם מבטחו ברוקי טאטום ובסופומור ג'יילין בראון, שכבר בסוף העונה הקודמת החל לתת משחקים מצויינים, ובליגת הקיץ הוא היה בלתי עציר. הוא שיחק עם ביטחון של בוגר נגד צעירים, וזה בלט.

לסלטיקס ישנם עתה שני שחקני פינה, ושניהם הראו אתלטיות, מהירות, אגרסיביות, ושניהם הוכיחו שהם בעלי יכולת לשחק כמה תפקידים, ולשמור על כל שחקן שאינו 1 או 5 אותנטי.

(בכמה דברים ג'יילין בראון הפתיע אפילו יותר מג'ייסון טוטום)

נראה היה כאילו טאטום ובראון עשו צעד רציני קדימה הקיץ. בראון נראה כשחקן הרבה יותר טוב משהיה בסלטיקס, וטאטום נראה כשחקן אחר לחלוטין משהיה בדוק. כמובן שההגנות הן לא הגנות של NBA, אבל היה ברור לכל מסתכל שהשניים השתפרו בצורה רצינית ביותר מכל הבחינות, ובעיקר ביטחון במשחקם.

ללא אוליניק ועם גורדון הייווארד, הסלטיקס מתחילה כמעט ביצירת קבוצה חדשה. זה פרוספקט כלל לא רע כשיש לך שני שחקני WING כטאטום ובראון שיכולים לעשות כל כך הרבה דברים שונים! כמובן שעם גורדון הייווארד, אייזיה תומאס, אל הורפורד, ג'יי קראודר, מרכוס סמארט, טרי רוזייר , ובראון יהיה קשה לטאטום למצוא דקות. אבל כפי שקרה לבראון שהיה כה טוב בחצי השני של העונה, טאטום יעשה אותו דבר כשלאט ובשקט הוא מקבל יותר ויותר דקות.

עם פול ג'ורג' 'המייד' היה הרבה יותר טוב, אבל הוא היה עוזב בסיום העונה. בראון וטאטום הם על משכורת נמוכה לעוד 3 ו-4 שנים, והם טובים מספיק לתרום כבר עכשיו.

לדעתי הסלטיקס במצב טוב יותר מאשר היו עם פול ג'ורג'.

7.  מרווין בגלי, הדבר הבא!

לפני איזה חודשיים התחלתי לכסות את הדור הבא שיגיע מבתי הספר התיכוניים. מרווין בגלי הוא השחקן של היום, ולפי רוב אתרי הדראפט נכון להיום הוא יהיה הבחירה הראשונה..

עד עתה רק אחד מהטופ 20 בחר קולג' לשנת 2018. תארו לכם שאוניברסיטאות כמו דוק, קנטקי, או קנזס אין להם בינתיים אפילו התחייבות אחת משחקן שיהיה סניור בתיכון בעוד כחודש וחצי.

האחד שמדברים עליו כ"הדבר הבא" – מין בן סימונס – הוא מרווין בגלי.

FloSports: FloHoops Spalding Hoophall Classic  

עושה ממנו כל כך מיוחד? נסו:He’s a 6’11 big man with the athletic fluidity of a wing and the comfort on the perimeter of a guard.

The way he pushes the ball up court off rebounds will remind you of Simmons. His finishing ability is reminiscent of Anthony Davis. He can also shoot the ball from three-point range and defend both on the perimeter and at the rim.

לפי SB ו-ESPN הוא בחירת הדראפט הראשונה נכון להיום!

 

8. בונוס (למעוניינים בלבד): טים טיבו הוא שחקן בייסבול טוב יותר משהיה מייקל ג'ורדן

טים טיבו הוא הקוורטרבק שהיה כוכב המכללות באוניברסיטת פלורידה. זכה בכל התוארים האפשריים כולל אליפות מכללות והייזמן טרופי. אבל ב-NFL הוא נכשל קשות.

בעייתו? אין לו יד טובה מספיק. בקולג'ים הוא היה HUSTLER שלחם ועשה יארדים בריצות עם כדור ונשיאות קצרות וארוכות, ואמנם חששו שידו לא טובה מספיק למקצוענים, הרוב טענו שבאימון מיוחד ב-NFL זריקתו למסירה תשתפר.

אבל ויתרו. הוא תמיד היה אתלט מצויין ובתיכון בג'קסונוויל הוא היה 'אול סטייט' גם בפוטבול וגם בבייסבול. הוא החליט אחרי כשלונו ב-NFL לנסות מזלו בבייסבול, וכרגיל כולם מתחילים במינור ליג.

בליגת המינור ישנם שלושה סוגי שחקנים: כאלה שבאים עם סיכוי ממשי לעשות את המייג'ורס. רובם שחקני תיכון או מכללות מהסוג הנעלה ביותר, או שחקנים צעירים מארצות מרכז אמריקה והמזרח הרחוק שמביאים בכוונה כדי שיעשו את המייג'ורס, אבל עליהם לשפר כמה דברים וללמוד את המשחק המקצועני.

אז ישנו הסוג השני שהם שחקנים טובים אבל לא טובים מספיק למייג'ורס. בהם משתמשים "למלא חורים" ולקבל חוזה של 10 ימים במייג'ורס עבור שחקן פצוע. הם מבלים את הקריירה בקפיצות מהמייג'ורס למיינורס.

ואז הסוג השלישי המשחקים בקבוצות AA או AAA שיש להם את קהל הצופים שלהם (למשל גרינוויל, עם בערך 2,000 עד 5,000 צופים למשחק) והם מקווים שפתאום איזה פלא יקרה להם ומישהו ירצה לנסות אותם במייג'ורס, אבל הם שייכים לקבוצת ה-AA או ה-AAA בנפשם, וזהו ביתם.

יש עוד סוג שחקנים, מספר קטן אז לא סיווגתי אותם: שחקנים מפורסמים מספורט אחר שמסיבה זו או אחרת רוצים לנסות מזלם בבייסבול אחרי הפרישה מהספורט העיקרי. אלה בד"כ שחקנים ששיחקו בייסבול ברמה גבוהה בתיכונים אבל שיחקו עוד משחק – פוטבול או כדורסל – ואותו הם החשיבו כמשחק מספר אחד שלהם.

אולי יש סוג חמישי, שנקרא לו "בו ג'קסון" (והיו איזה 20 אחרים) שהצטיינו גם בפוטבול וגם בבייסבול (או בכדורסל ובייסבול כמו דייב דהבושר ודני אינג') וכל ספורט ניסה למשוך אותו אליהם FULL TIME אבל הם העדיפו לשחק את השניים.

טים טיבו מנסה היום לעשות מה שמייקל ג'ורדן ניסה לעשות ב-1994 (והמנג'ר של שיקגו ווייט סוקס ג'רי ריינסדורף שהיה בעל שתי הקבוצות טוען שאילולא השביתה של אז הוא היה עושה את הקבוצה (was fascinating, ), אבל אני כלל לא בטוח. לא עם הממוצעים שהיו לו).

טיבו היה טוב מספיק שהמטס החתימה אותו (signed to play ball with the Mets) והוא התחיל בסתיו של 2016 לשחק בליגת המשנה של המטס.

שואלים מי היה טוב ממי, ג'ורדן או טיבו?

Tebow is a better hitter than Jordan ever was.

First, a comparison of two stat lines: Jordan’s as a 31-year-old in Double-A in 1994, and Tebow’s as a 29-year-old with Low-A Columbia earlier this year. (Tebow was recently promoted to High-A Port St. Lucie, and I’ll get to that in a couple of seconds.)

Jordan vs. Tebow in the batter’s box

Player Average On-Base Slugging OPS
Jordan ('94) .202 .289 .266 .556
Tebow ('17) .220 .311 .336 .648

Neither of these slash lines is good. Jordan, at 31, was already past the typical prime age for a hitter when he entered the sport. Tebow, at 29, was right around the end of it, as most research pegs a hitter’s peak between his age-26 and 29 seasons. Both were seven or eight years older than the average competition at their levels, but because of baseball aging curves, it’s not clear that either had a huge advantage in that regard.

Because Jordan played two levels above Tebow — not to mention in a different era and run-scoring environment — a definitive comparison of their abilities is impossible. But that doesn’t mean we can’t take a stab at one.

To do that, I asked ESPN’s Dan Szymborski, a sabermetrician, about a major league translation of Jordan’s ‘94 numbers and Tebow’s ‘17 numbers in Low-A. The question: How would either have fared in the majors? I posed it to him right after Tebow got a surprising call up to High-A and then went deep in his first game at that level. Szymborski was kind enough to run the numbers.

Jordan was a different kind of bad than Tebow is.

Jordan’s line in 497 plate appearances translated to .188/.262/.247, good for a hypothetical big league OPS of 509. That’s unacceptable for even the most valuable defensive players in the league. Dating back to 1985, there’s not a single major leaguer who’s had an OPS that low and lasted long enough to take 2,000 plate appearances. Pitcher Livan Hernandez, with a career 526 OPS across 1,113 at-bats, hit better than Jordan did in ‘94. In no universe could Jordan have made the majors and stuck.

Tebow’s translation, when I asked for it just after his call up, was .190/.264/310, suggesting a major league OPS of 574. That’s not within miles of good enough for the bigs, either. Tebow has torn the cover off the ball since then, notching a 912 OPS in his first 51 plate appearances at High-A. That’s surely just some small-sample fun, though, before the league’s pitchers catch up to whatever the new guy is doing.

Here’s a little bit on how these minor league equivalencies work. They’re not projections of what might happen in the future, but they’re a good way to look backward at how a player would’ve done in a major league environment.

The big difference between them: Tebow’s more powerful.

That makes sense given their physical builds. Jordan’s baseball size, as listed by Baseball Reference, was 6’6 and 205 pounds. Tebow’s is 6’3, 255. Tebow is only slugging .364 for his entire minor league career, but again, Jordan slugged .266 in Double-A. That’s “couldn’t hit your way out of a wet paper bag” territory. He had 21 extra-base hits in almost 500 at-bats, which is brutally hard to do if you’re not a pitcher.

Both of these guys are bad hitters by the standards of the professional game. Tebow’s extra oomph probably makes him better on the whole, though.

Jordan likely makes up some ground if we include defense.

The same physical traits that make Tebow a more powerful hitter also make him slower, and Jordan’s explosiveness was legendary. Jordan played the outfield, and he probably did it a lot better than Tebow plays the outfield corners. But there was no advanced fielding data in the minors in 1994, and the pickings are still slim today.

In ‘94, Jordan made 11 errors in 119 games against just six outfield assists. Tebow so far has eight errors in much less time, against one assist. It feels safe to say that Jordan was better in the field than Tebow is now. But that’s a long way from saying Jordan was good, because there’s lots more to defense than athleticism.

Most likely, a 31-year-old rookie would not have thrived in the field, and the absence of advanced data makes it impossible to know for sure.

Overall, give me Tebow.

If I’m a big league manager, putting either of these guys in the field is too big a liability for me. I want the player with some chance of running into a fastball and hitting it a great distance as a pinch hitter. Tebow could, in theory, do that.

Let’s agree not to tell the Mets that’s the case.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
98 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
15/07/2017 6:18:26

בוקר טוב דוק
מעורב לבוקר שבת אתה מתכוון

גיא הרשע
גיא הרשע
15/07/2017 6:39:23

זה לא קל. לא קל בכלל. להודות –

הלייקרס שיחקו אותה.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 6:48:12

במה? בבחירה של לונזו? הם די היססו אם לבחור בו.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/07/2017 7:12:00
Reply to  מנחם לס

יש את השורה התחתונה –
הם בחרו בבול.
והם לא העבירו את הבחירה בטרייד.

ואני חושב שבצדק.

בול הוא השחקן שהכי התלהבתי ממשחקו בליגת הקיץ ב-3 השנים האחרונות.

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 8:24:10

גיא איזה התוודות מרגשת… יורדת לי דמעה 😀

עידן
עידן
15/07/2017 14:11:47

אם גיא כל כך מתלהב אז אני ממש אופטימי

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:46:22

ממה התלהבת? ההייפ עשה לך את זה. אחוז קליעה מחפיר. טאטום היה הרבה, אבל הרבה יותר טוב בכל אספקט של המשחק. ולמה בשלוש השנים האחרונות? מי הלהיב אותך לפני 4 שנים, סתם מתוך סקרנות.

k_700
k_700
15/07/2017 19:09:25
Reply to  מנחם לס

בכל אספקט של המשחק?
גם במסירה במגרש פתוח ובחצי מגרש?

מנחם חלליות רודפות אחריך.

Carmel
Carmel
15/07/2017 17:21:09
Reply to  מנחם לס

במעבר ממינסוטה ל LA
בטרייד עם מילווקי על לו אלסינדור
בטרייד שהביא להם בחירה ראשונה כדאי להביא את מג'יק
בטרייד עם שרלוט עבור קוב

אסף
אסף
15/07/2017 8:23:48

גם הסלטיקס וגם הלייקרס נראה שלגמרי שיחקו אותה בבחירות שלהם ,דווקא לגבי פילי ופולץ אני מעט יותר מהוסס מהמעט שראיתי

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:47:57
Reply to  אסף

הוא פצוע. לא יכולת לראות שום דבר

אסף
אסף
15/07/2017 20:12:40
Reply to  מנחם לס

התייחסתי למעט שראיתי כולל שנת המכללות האחרונה שלהם וכן זה עדיין לא מספיק על זה אני מסכים…

יניב
יניב
15/07/2017 8:25:19

תודה מנחם. השורה שהכי תפסה לי את העין זה שבבוסטון יש ביקורת על איינג. כי באתרנו הצנוע אין אוהד בוסטון שלא משוכנע שכל מה שאיינג עושה זה זהב וכל מהלך שלו מצדיקים ומפארים. הפתיע אותי השורה הזאת. לגבי בול אז אני מנסה עדיין לא להתלהב אבל בהיי- אתה צודק. 3 שנים יש לנו את הבחירה השנייה ורק איתו יש תכונה שהפעם יש משהו מיוחד אני מקווה שגם אינגרם יתחיל לפרוע קצת שטרות ואז העתיד יהיה ורוד

אנונימי בפיתה
אנונימי בפיתה
15/07/2017 8:58:07
Reply to  יניב

כי אנחנו מבינים עניין…
אתה צריך להבין את העיר בוסטון כדי להבין את הביקורת. זה עיר הספורט החזקה ביותר בארהב, והם רוצים לנצח. עכשיו.

אסף 2.0
אסף 2.0
15/07/2017 9:05:18

רק לשים דברים בפרופורציה, להזכיר שבוסטון סלטיקס יש אליפות אחת ב-30 השנים האחרונות.

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 15:13:56
Reply to  אסף 2.0

+1

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:50:56
Reply to  אסף 2.0

וכמה אליפויות היו לווריורס ב-60 השנים האחרונות?

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 17:09:04
Reply to  מנחם לס

אתה משווה את בוסטון ואת ההיסטוריה שלה לג״ס?

IAvri
IAvri
15/07/2017 10:26:09
Reply to  יניב

Because most, most fans in Boston, are very pleased

יניב
יניב
15/07/2017 18:00:01
Reply to  IAvri

אז מה שמנחם כתב לא נכון?

avri
avri
15/07/2017 19:47:02
Reply to  יניב

תגיד לי, אתה מנסה לסכסך ביני ובין מנחם? נתחיל מזה שמה שמנחם אומר תמיד נכון, וקטונתי מלהגיד אחרת. מנחם כותב כמו שמנחם כותב, מה שיוצא מהראש עולה על הכתב ובגלל זה הוא היה ויהיה כותב הספורט העברי הטוב בעולם. אבל לא תמיד בודקים 100 פעמים כל הערה וכל משפט, מה לעשות, ולפעמים, בוא נגיד, מותר ורצוי להתווכח (תשאל את גילרי, הוא עושה את זה כל שני וחמישי). אני מסתובב די הרבה באתרים שמסקרים את הסלטיקס וההרגשה שלי היא שדני סופר מוערך בבוסטון.

אסף
אסף
16/07/2017 6:33:15
Reply to  avri

כל מילה על הכתיבה של מנחם מדויקת

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 8:30:10

מנחם תודה על המעורב המשובח!

לונזו בול יוצר הרבה קרקס סביבו בגלל אבא שלו , בגלל התגובות, בגלל זה שהוא בלייקרס ובגלל שהוא בחירת לוטרי קלאסית באופי. אבל בליגת הקיץ הוא הצליח להפוך את כל הקרקס הזה למוצדק. לונזו פשוט מראה יכולות אדירות בליגת הקיץ. נכון זו רק ליגת הקיץ אבל אפשר ללמוד מזה הרבה לעתיד: ראיית המשחק, יכולת המסירה, הניהול משחק, החטיפות שנובעות מהבנת משחק גבוהה וכו.. אני מקווה מאוד שהוא ימשיך ככה גם בליגה.

יש לי בעיה מאוד גדולה שכתבתי הרבה פעמים על טייטום ובראון. מנחם כמה דקות אתה חושב שהם ישחקו? 15? 20 גג. וגם בדקות שהם ישחקו הם לא יהיו השחקן הבולט על המגרש. ככה לא נותנים לשחקני לוטרי להתפתח! הם ייעלמו מהר מאוד ובמקום להיות מועמדים לרוקי העונה ולקריירה של אולי אולסטאר, הם יהפכו לשחקנים משלימים נהדרים אבל לא כוכבים כמו שיכלו להיות.

אפלטון
אפלטון
15/07/2017 11:02:35

קודם כל, לונזו באמת מיוחד, יש לו יכולת מדהימה לדחוף קבוצה וראיית משחק מדהימה, זה משהו שאי אפשר ללמד.
אבל אני חייב לצנן טיפה את ההתלהבות. רוב הדברים שהוא עושה בליגת הקיץ הוא לא יוכל לעשות בליגה. הכדרור שלו לא מספיק מהיר לעבור בצעד אחד את רוב הרכזים בליגה, כך שלחדור יהיה לו הרבה יותר קשה, קשה לו עם פיזיות, ההגנה לא קיימת והזריקה חייבת להשתנות. אני מקווה שכל הלחץ מהאוהדים וההנהלה והתקשורת לא יגרמו לניסיון להאיץ את התהליך איתו.
מה שכן אני מחזיק מאוד מלוק וולטון שמאז שהגיע עושה ואומר רק את הדברים הנכונים. העבודה עם אינגראם היתה מאוד נכונה והצליחו להוריד ממנו לחץ וכניסה מדורגת לליגה. לונזו יותר בשל לליגה, ואני כן רואה אותו רכז פותח כבר מההתחלה, אבל הוא יאכל חצץ. רק מקווה שיקבל את זה כתהליך כי הוא באמת נראה שחקן מיוחד.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/07/2017 11:18:53
Reply to  אפלטון

אני רואה הרבה קווי דמיון בין בול לבין קיד הצעיר.

בכל הנוגע לקליעה –

קיד התחיל כקלע בינוני מינוס (27% מהשלוש בעונתו הראשונה בליגה),
אבל הוא השתפר הדרגה עד לרמה שבשיא הקריירה הקליעה שלו כבר לא הייתה חסרון (35% מהשלוש בקריירה),
ובסוף הקריירה הוא הפך לקלע לא רע במאני טיים (את 2 העונות הראשונות שלו בקדנציה השנייה בדאלאס הוא סיים עם 40%+ מהשלוש).

בול מגיע לליגה כקלע טוב בהרבה ממה שקיד היה כאשר שיחק במכללות.

אפלטון
אפלטון
15/07/2017 11:28:50

אין לי ספק שבול יהיה קלע טוב בסופו של דבר אבל הוא חייב לשנות את מכניקת הזריקה וזה לוקח זמן.
לא אוהב להשוות בין תקופות אם כי יש דמיון רב בין שניהם. אבל בליגה של היום גארד חייב קליעה ושחרור מהיר. הוא חייב להיות מסוגל לחדור באחד על אחד.
מבחינת תפעול קבוצה יש את זה לבול בכמויות, אבל מבחינת המשחק האישי יש לו הרבה על מה לעבוד.

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 11:33:44
Reply to  אפלטון

תלוי איזה גארד.
כל אחד שלא קוראים לו בול כן חייב. תחשוב איזה רכז חושב קודם כל על שאר ארבעת שחקני החמישייה ורק לאחר מכן על עצמו חוץ מבול.
אם כל שחקן שמשחק איתו יקלע 4 נק' יותר ממה שהיה עושה לו שיחק עם פוינט אחר, בול עשה את שלו.
חוץ מזה, כמו שאמרת הזריקה שלו תשתפר.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/07/2017 11:55:28
Reply to  אפלטון

הרכז האהוב עליי בליגה –
טיילר יוליס.

הוא רחוק מלהיות הרכז הכי טוב. או אפילו רכז פותח לגיטימי. אבל בכל דקה שלו על הפרקט הוא נותן 100% , והוא כל הזמן מחפש איך למצוא את חבריו לקבוצה.
יוליס פתח בחמישייה רק ב-15 ממשחקי הסאנס, והוא עדיין הוביל (יחד עם בלדסאו שפתח ב-66 משחקים) את הקבוצה במשחקים עם 10+ אסיסטים (6 משחקים כאלו לכל אחד).

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 11:59:45
Reply to  אפלטון

זה זן נדיר מאוד של רכזים שמחפשים קודם את האחרים. לונזו הוא אחד מהם.

אפלטון
אפלטון
15/07/2017 12:17:32
Reply to  אפלטון

אין קשר בכלל לשחקנים כמו טיילר יוליס. אני מדבר על שחקנים שמדברים עליהם ככוכבים בליגה. שחקנים שישימו עליהם את השומר הכי טוב של היריבה. שישימו אותם כמטרה.
עם כל ההתלהבות מבול, בלי שהוא יהיה איום ממשי מהשלוש, כזה שיצטרכו להילחם על לשמור אותו בפיקנרול. מבלי שיש לו יכולת לעבור שחקן באחד על אחד, לא יוכל להראות את כל מה שהוא יודע. פשוט כי לא תהיה לו החצי שנייה הכל כך חיונית למצוא את השחקן הפנוי. האיום של קליעה או חדירה של גארד מוביל היום בליגה הוא לא מאנוכיות, הוא כלי הכרחי גם אם כל הכוונה שלו היא למסור את הכדור.
עם כל זה ממש התרשמתי מבול, אל תטעו. פשוט חושב שליגת הקיץ חשפה גם הרבה חולשות שלו שבליגה של הגדולים יקשו עליו לממש את כל היתרונות העצומים שלו.

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 12:03:22

לגבי האחוזים מסכים מאוד עם גיא… קיד היה קלעי גרוע בהתחלה אבל הוא הביא משהו אחר. לונזו מגיע מנקודת פתיחה גבוהה יותר. דרך רגב במכללות הוא קלע ב55 אחוז מהשדה כאשר קולע 41 אחוז מהשלוש עם 2 שלשות למשחק. לפי דעתי זה קושי התחלתי בגלל באמת הטכניקה אבל זה ישתפר והוא יוכל לקלוע 40 אחוז מהשלוש עם 1.5 שלשות למשחק. הו 0א זורק גם עד עכשיו המון זריקות מיותרות כי זה ליגת הקיץ …

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:52:25

"יכולות אדירות"??? כמו 2 מ-15?

אור
אור
15/07/2017 8:46:03

מי שראה את דונובן מיצ'ל מה דעתכם?

פרסמו עליו כתבה מפרגנת בהארץ אחרי מה שעשה נגד בוסטון ועל הראש של טייטום אבל לא ראיתי פה יותר מדי התייחסות אליו.

גיא הרשע
גיא הרשע
15/07/2017 8:57:42
Reply to  אור

לדעתי,
מדובר על גארד עם המון ביטחון עצמי. אולי יותר מדי.
זורק המון, פוגע קצת פחות, וממש לא מוסר מספיק.

בליגת הקיץ הוא משך המון עבירות,
אני בספק כמה כאלו הוא יצליח למשוך בעונה הרגילה.

Berch
Berch
15/07/2017 10:21:42

שיגדל זקן….

Benny
15/07/2017 9:00:05

ממש מעולה היה כרגיל מעניין מאוד לקרוא . נחיה ונראה לגבי לונזו הוא באמת הלהיב בליגת הקיץ. מה שמעניין זה שאם אתה חושב שבשנה הבאה הלייקרס הולכים לאחוז בבול ראסל ג'ורג' ולברון למה אתה עדין לא רואה בהם קונטנדרית עד לפחות 2020? השארת את זה סתום ולא הרחבת מניח שתמצא לזה זמן מתי שהוא בעתיד.. 🙂

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:54:58
Reply to  Benny

כי עד אז יהיו צעירים שישפילו את ג'ורג' ולברון

Benny
15/07/2017 9:04:06

הכונה היא משהו מהסוג הזה נראה לא כמו סופר טים אלא סופר של סופר טים מה שכתבת שזה תנאי הכרחי לטבעת ולכן זה קצת סותר את הניתוח משבוע שעבר.. 🙂

דור
דור
15/07/2017 9:22:17

חברים, ליגת הקיץ רחוקה מלהיות מדד אמיתי בגלל העדר הפיזיות, הגנות חלשות ורצון של חלק מהשחקנים להשיג מספרים טובים. ההגנה כמעט לא נספרת שם וזה מזכיר הרבה יותר משחקי קולג׳ מנבא. לא שאני מזלזל בלונזו, אבל בסט אופנס יהיה לו קשה מאוד בליגה של הגדולים, בטח עם קליעה בינונית. אותי טייטום ופולץ (במעט ששיחק) הכי הרשימו.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:56:32
Reply to  דור

לונזו לא יגיע לקרסוליים של טאטום. זה הייפ של ליגת קיץ שמג'יק מעורר

יותם
יותם
15/07/2017 9:51:17

לונזו עושה דברים יפים, זה נכון. שני דברים שקצת מורידים עבורי את ההתלהבות :
1. כל משחק כ-5 אסיסטים זה העפות כדור למתפרצות קט-סל/תיכון צ'ינו-הילס שלתחושתי לא באמת יתורגמו לליגה של הגדולים.
2. דבר שני, כשאתה המנוע המוצהר שעל-פיו יישק דבר, קבוצות יעשו הרבה כדי לעצור אותך (בול הרבה דברים, אבל עליון פיזית הוא לא). צריך לראות את ההתמודדות שלו עם זה כדי להכריע.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 16:58:49
Reply to  יותם

ללונזו אין קליעה. פה זה מתחיל ופה זה ניגמר. רציתי להלהיב קצת את אוהדי הלייקרס וראה מה שרה! פתאום כל העכברונים יוצאים מחוריהם ומתחילים לקרקר.

MBK
MBK
15/07/2017 9:52:15

הלייקרז ופילי
גמר 80
גמר 01
גמר 22
הפרוסס יושלם

ולדי קוגן
15/07/2017 10:10:55
Reply to  MBK

השמטת את גמר 83. אז זה יכול להיות 83, 01, 19. אני בטוח שאתה קונה תסריט כזה

Berch
Berch
15/07/2017 13:42:53

אני בפנים 🙂

הייט-אשברי
הייט-אשברי
15/07/2017 11:30:16
Reply to  MBK

נראה כמה שנים יש לשכנה הצפונית והמוצלחת יותר מהלייקרס לקחת טבעות :
2018
2019
2020
2021

סה,כ תהיינה שש בעידן הזה, חמש מהן רצוף . קונה בשתי ידיים .

no funny shtuff
no funny shtuff
15/07/2017 13:13:37

חחח..
משעשע.

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 10:51:15

כל בחירה של הלייקרס השנה בינגו!
בול, קוזמה, הארט, ברייאנט.
אני אפילו מהמר שקוזמה ייכנס לחמישייה אחרי פגרת האולסטאר אבל צריך לראות אותו משחק או שניים עם הגדולים.

מה אפשר להגיד אחרי שלברון טרח לבוא בעצמו ולראות את לונזו משחק.
יכולת המסירה שלו היא כשרון מיוחד.
חוץ ממג'יק עדיין לא ראיתי מישהו שיוצא מהדרפאט ולא מעניין אותו לקלוע אלא רק לשתף את החברים. הנקודות יבוא לבד

הלייקרס עם אפס טעויות מאז שמג'ק נכנס לעניינים

אפלטון
אפלטון
15/07/2017 11:07:01
Reply to  דקסטר

קוזמה אחד השחקנים שהכי אהבתי/הופתעתי מהם בליגת הקיץ. לא זוכר, יש לו קליעה מבחוץ? מבחינת פיזיות וזריזות ביחס לגודל שלו הוא מוכן לליגה כבר עכשיו. באמת שיחוק.

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 11:15:24
Reply to  אפלטון

יש לו קליעה טובה מבחוץ. עד עכשיו בליגת הקיץ 10/23 כאשר אני מוציא את המשחק הראשון שזה ממש משחק הסתגלות. עשה משחק אחד של 4/8 ומשחק אחר עם 5/10.

אסף
אסף
15/07/2017 12:33:55

טוב מאוד אפילו בשביל רוקי שצריך להסתגל למרחק השונה בין הקשתות

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 11:24:14
Reply to  אפלטון

כן הוא יכול לאיים מבחוץ.
יש לו קליעה ממש סולידית יחסית לגובה שלו ומאמין שרק יילך וישתפר

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 11:11:57
Reply to  דקסטר

מעניין מאוד כמה דקות קוזמה יקבל בהתחלה. יהיה לו קשה להיכנס לחמישייה אבל הוא יהיה שחקן חשוב ברוטציה.
אפס טעויות מסכים אבל עדיין כואב לי קצת על ראסל… חבל שלא יכלו למצוא טרייד אחר להעיף אותו

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 11:28:59

ראסל שמאסל.
הוא גם ככה לא התאים לד.נ.א
העפת את החוזה של מוזגוב שזה הרה יותר חשוב ועל הדרך קיבלת סנטר של קבוצת פלייאוף

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 12:04:30
Reply to  דקסטר

לופז יעזור מאוד לבול בעונתו הראשונה ולכן אני מסכים שבסופו של דבר זה טרייד חיובי. אבל תדע – ראסל עוד שנתיים שלוש עושה אולסטאר במזרח.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/07/2017 14:47:13

ראסל, גם אם יביא תוצרת סטטיסטית, בחיים לא יהיה שחקן לבנות סביבו קבוצה.
הוא מדגם סטפן מארבורי, רק הרבה פחות מוכשר ממנו.
תגיד תודה פעמיים ביום שנפטרת מהאידיוט הזה

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 15:14:52

יכול מאוד להיות

אסף
אסף
15/07/2017 12:34:46
Reply to  דקסטר

מהלך העונה בלי ספק העפת החוזה של מוזגוב נותרנו רק עם החוזה ההזוי של דנג לא???

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 13:26:47
Reply to  אסף

אם מעיפים גם את החוזה השני אז ללייקרס יש הרבה מאוד כסף תחת התקרה

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:00:55
Reply to  דקסטר

ללונזו אין קליעה. פה זה מתחיל ופה זה ניגמר. רציתי להלהיב קצת את אוהדי הלייקרס וראה מה שרה! פתאום כל העכברונים -וביניהם עכבר בשם דקסטר – יוצאים מחוריהם ומתחילים לקרקר.

אסף
אסף
15/07/2017 20:14:44
Reply to  מנחם לס

דווקא זה בר שיפור מנחם עם הרבה עבודה ועל אף הזריקה המוזרה משהו

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 23:45:46
Reply to  מנחם לס

זה כמו לשים גבינה במלכודת עכברים.
רק במקרה של עכברי הלייקרס אנחנו אוכלים את הגבינה עם המלכודת 😀

דדי
דדי
15/07/2017 11:00:02

מה שהכי הדהים אותי אצל בול זה ההשפעה האדירה שלו על המשחק למרות שהכדור נמצא אצלו כל כך מעט זמן באופן יחסי כי הוא משחרר אותו כל כך מהר וכל כך ברצון.
יהיה מרתק לעקוב אחרי ההתפתחות שלו. כישרון ייחודי לטוב ולרע.
בעיקר לטוב…

עדיין רק מוצא את הקצב והרגליים. המשחק הראשון בליגת הקיץ היה הפעם הראשונה ששיחק 5 על 5 מאז מרץ…
הוא צריך להיכנס לכושר גופני, ולעבוד עוד על השליטה בכדור ואז זה יהיה משהו מיוחד מאד.. הזריקה תיכנס – אני לא מודאג.

ואולי הדבר הכי חשוב ללייקרס מבחינת סוג השחקן שהוא – זה בדיוק מי ששחקנים חופשיים רוצים לשחק איתו.
בין אם זה כוכבים שרוצים "לזרוח" או שחקנים חופשיים באופן כללי שיודעים ששנה אחת עם בול תסדר להם את החוזה הגדול הבא (קולדוול פופ…).

חוץ מזה – סיפור הנעליים זה הסיפור הגדול איתו עד עכשיו.
פשוט גאונות שיווקית.
בעצם שולח מסר לכל החברות הגדולות שהוא "למכירה" על ידי זה שהוא משחק עם נעל אחרת בכל משחק, ועם כל הטירוף סביבו באופן כללי וסיקור נושא הנעליים באופן ספציפי – אני אהיה בשוק אם הוא לא יפתח את העונה עם חוזה ענק אצל אחת החברות המובילות.

ובמקרה כזה, הנעליים של המותג הפרטי שלו יהפכו לפריט לאספנים, אפילו הרבה יותר יקר מהתמחור המטורף שלהם עכשיו…

אסף
אסף
15/07/2017 12:36:54
Reply to  דדי

דדי אני מודה שרק בעונה האחרונה קצת עקבתי אחרי בול ואני לגמרי מופתע לטובה ממה שהוא מראה עד כה בליגת הקיץ… אופי של מנהיג ואם באמת הקליעה תתייצב הלייקרס הסתדרו פה כמה שנים טובות קדימה,
אולי הגיע הפתח לחזרה לרלוונטיות…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/07/2017 14:48:27
Reply to  דדי

100+, גם אני חשבתי על כך בנוגע לנעליים

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:19:33
Reply to  דדי

שום גאונות ושום דבר. זה עושה רושם רק על סאקרים כמוך. לצעיר אין יד. אין קליעה. הוא יישאר שחקן לייקרס בינוני. כנראה שיותר מדי הלהבתי אותך (כמו שאת האחרים; רבל בסוף כתבתי את האמת והורידכם חזרה למציטות. אתה לא קלטת את זה!

אסף
אסף
15/07/2017 20:16:31
Reply to  מנחם לס

ימים יגידו מנחם בתור אוהד לייקרס נותר לי רק לקוות שאתה טועה….

avri
avri
15/07/2017 20:27:29
Reply to  דדי

לגבי הנעליים, לי דווקא יש הסבר לשאלה למה הוא לא משחק עם המותג שלו. בגלל שזה נעליים חרא ולא מתאים לו להפצע בגלל הגרידיות של אבא שלו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
15/07/2017 11:26:54

MONKEY SON OF A DONKEY

יופי של "קירילנקו" דפק ג'ורדן בל על הקצבייה של טיבודו.

רביד אראל
רביד אראל
15/07/2017 20:55:51

תוכל לשלוח לינק להייליטס או משהו? מסקרן אותי לראות איך הוא השיג את זה

דקסטר
דקסטר
15/07/2017 13:08:23

לא מאמין ששיחררו את נואבה!!!!
איך זה הגיוני בכלל?!

אסף 2.0
אסף 2.0
15/07/2017 13:41:37

המהלך הגדול של הלייקרס, לפני הכל, היה הטרייד המטורף עם ברוקלין, שהוכיחה שהיא עדיין הבדיחה של הליגה בטריידים. ממש מהלך לא ייאמן.
גם לקבל את ברוק לופז, וגם את הבחירה על קייל קוזמה – ובתמורה להיפטר מהחוזה האיום של מוזגוב, ובעיקר, לסלק לעזאזל את ד'אנג'לו ראסל. הסרטן של חדר ההלבשה. מסתבר שלא שכחו לו כלום, וזה שיעור חשוב לקבוצה החדשה. טרייד לא ייאמן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/07/2017 14:48:56
Reply to  אסף 2.0

1000+

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:22:05

אשך, אתה מתלהב כמו ילד מקצת הייפ. לא מתאים לך.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:20:48
Reply to  אסף 2.0

ד'אנג'לו שווה שלושה לונזו'אים

Thedud
Thedud
15/07/2017 14:18:12

דאנג'לו הולך לקלוע 30 למשחק בנטס כבר העונה

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 14:33:06
Reply to  Thedud

הולך להתפוצץ! לא 30 אבל 22 כזה ותואר הmip

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/07/2017 14:49:21
Reply to  Thedud

…ולהוביל אותם לכלום. ולגרום לכולם לשנוא אותו.

רועי ויינברג
Admin
15/07/2017 15:44:02

כבר עכשיו הם לא יגיעו לכלום וכולם שונאים אותו

רביד אראל
רביד אראל
15/07/2017 20:56:46

😂😂😂😂

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
15/07/2017 14:48:18

מרווין בגלי שוקל להצטרף למכללות כבר השנה,כנראה זה אפשרי.
אם זה יקרה , ואם בוסטון יבחרו 1 בשנה הבאה. והם יצרפו את בגלי. הם יעשו בייגלה מכל הליגה.
מעניין יהיה לעקוב!

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 15:15:34

ואם…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
15/07/2017 14:55:25

תודה מנחם. מרתק.

בול הוא שחקן של פעם בדור לגבי יכולת המסירה שלו. מה שנקרא יהלום. זה בא בול ללייקרס וזה בדיוק מה שהם צריכים עכשיו – שחקן שיחבר את כל החבר'ה הצעירים המוכשרים שם לקבוצה.
היתרון שלו כפול – הוא גם במסירות הישירות שלו שמביאות לנקודות וגם בכך שהוא מדביק את שאר השחקנים במסירה הנוספת.

הפחד הגדול שלי בנוגע אליו – הזריקה שלו. אבל לא כמו שכולם חושבים.
הוא ידע לקלוע אותה היטב בתיכון ובמכללות. והיא הייתה נשק רציני עבורו.
עכשיו ינסו "לתקן" לו את הטכניקה ולהתעסק לו איתה וזה יהרוס לו לחלוטין את כל מה שרגיל אליו ועובד בשבילו כל חייו.
גם בסנוקר יש שחקנים שמכים בצורה עקומה לחלוטין ומיכניקה מוזרה אבל זו המכה שלהם ובשבילם היא ממש עובדת!
אז בשלב הראשון – הוא לא יפגע בכלום. כי יהרסו לו את מה שיש.
אם יצליחו לבנות לו זריקה מוצלחת מחדש שתעבוד בשבילו – לא יודע, את זה כבר נראה.
אני הייתי משאיר לו לזרוק כפי שנוח לו, ועושה התאמות מסביב.

לגבי פורבס, מביא את תגובתי מהפוסט של עידן על ליגת הקיץ:

מהמעט שראיתי אותו בשנה שעברה (מתוך המעט ששיחק גם ככה), התרשמתי ממנו שיש לו ידית אוטומטית ברמת קליי תומפסון. לא פחות.
בנוסף לזה הוא משלב אלמנטים נוספים, של הובלת כדור ומסירה.
ה"אם" הגדול ביותר שהרגשתי ממנו – זה לגבי בטחונו העצמי לממש את יכולותיו בליגה של הגדולים.
הוא צריך לקבל טונה של ביטחון מהמאמן כדי להרגיש בטוח בעצמו להראות את מה שהוא יודע.
וכשהמאמן שלך זה פופ זה קצת מאיים. ובנוסף פופ ידוע בזה שהוא לא נותן הרבה צ'אנסים לשחקנים בעונתם הראשונה.
אני מאמין שהוא יעשה את הפריה השנה, במיוחד עכשיו כשסימונס לא שם.

גור גולן
גור גולן
15/07/2017 15:16:25

אני מסכים איתך . לשנות לשחקן זריקה בשלב כזה זה בעייתי! הוא התרגל למשהו וזה הצליח לו במכללות.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:24:08

אשך, RELAX. רציתי קצת להלהיב אוהדי לייקרס מתוסכלים וכולם – כולל אתה – לוקחים הכל ברצינות.
לצעיר אין קליעה. הווא=ריורס יאכלו אותם ב-40 כל משחק.

עזאם עזאם
עזאם עזאם
15/07/2017 15:57:29

מנחם. איך בחירת הדרפט של דלאס.. דניס סמיט גוינור??

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:24:42

שווה חמישה לונזו

עזאם עזאם
עזאם עזאם
15/07/2017 16:09:53

מנחם ?????

נירו
נירו
15/07/2017 16:22:02

טייריק בלק חתם ביוסטון

אסף
אסף
15/07/2017 20:17:57
Reply to  נירו

דיל מעולה שלהם, אחלה גבוה מחליף סופר יעיל לקפלה…

שיקלקרוגר פ.
שיקלקרוגר פ.
15/07/2017 16:47:51

יש לי תחושה שהשחקנים של הדראפט הזה הולכים להיות איתנו הרבה שנים.
בלי לדבר על דראפט יותר או פחות טוב, יש הרבה שחקנים שמראים הרבה יכולת ובעיקר משהו בוגר מנטלית. אפילו מיסיון כזה מסקרמנטו הוא שחקן ראוי מאוד לדעתי, הרבה יותר מברוקסים ובייליסים

עזאם עזאם
עזאם עזאם
15/07/2017 17:00:19

מנחם?

עזאם עזאם
עזאם עזאם
15/07/2017 17:01:13

מנחם תענה עכשעו

קלמנטה
קלמנטה
15/07/2017 17:17:18

אתה איש מעצבן.

מנחם לס
מנחם לס
15/07/2017 17:27:44

אני גר באמריקה. עכשיו רק 10:25. התעוררתי ב=9:45, האכלתי את העיזות, שתיתי קפה, ועתה אני קורא את קריאותיך ל'מנחם'.

Wave bull bul
Wave bull bul
15/07/2017 21:11:39

מל
אני מקווה שאתה מעביר פוסטים כאלה לגייל ואומר לה לעשות גוגל טרנזלייט

שאלה למייסד המוסד:
שאלה למייסד המוסד:
15/07/2017 22:21:35

אם הדג מסריח מהראש, ואם אתה נראה כמו תחת של תמסח, אז האם הדג משתין מהעין של התנין?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
16/07/2017 3:57:41

תודה רבה מנחם. מעניין מאד נה יעלה בגורל פורבס

סגירת תפריט
98
0
Would love your thoughts, please comment.x