דראפט 2017 – הפודקאסט

יונתן "ג'ון" גזלה שלנו ׁׁ, שמכין אותנו לדראפט 2017 כבר מנובמבר, ואחראי למוק דראפט 4.0 המושקע, הכין לנו פודקאסט עדכני ומעניין לקראת הדראפט. מוזמנים לשמוע:

נוסף על כך, יונתן הקליט פודקאסט נוסף על הדראפט עם אורן לוי, כתב וואלה! ספורט וידיד המערכת:

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה
Subscribe
Notify of
68 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רועי ויינברג
22/06/2017 10:28:19

אני כרגע באמצע הפודקאסט השני, רק רציתי להגיד תודה רבה על ההשקעה. שני פודקאסטים ברמה מאוד גבוהה – גם זה עם אורן לוי וגם השני.

רועי ויינברג
22/06/2017 11:15:39

על הפודקאסט השני:

אני מסכים בקשר לאטלנטה (אבל שרודר ופרינס זה בסיס סביר, יחד עם גבוהים צעירים טובים ובונדהולצר).

מבחינת בוסטון ופילדלפיה. התנועה של פולץ בלי הכדור מאוד משמעותית ותתרום הרבה בדקות עם סימונס על המגרש. מעניין איך טי ג'יי מקונל יכנס לכל הבלאגן הזה.

אהבתי את ההתייחסות לקוואי 🙂

אני מאוד מקווה שאייזק יגיע למינסוטה. לא הייתי מפחד להעביר משהו עליו, ומאוד סביר שהמג'יק יעשו טרייד – ניקולה ווצ'ביץ' פשוט לא מתאים שם.

ניטיקלינה יכול להפוך לשחקן גדול. הוא פרוספקט אדיר, ולמרות שהוא לא הראה כל כך הרבה זריזות יש לו מוטת ידיים חולנית (2.13 מ'). אני חושב, כמו שאמרת, שניטיקלינה ב-9 וסמית' ב-8 זה מאוד סביר.

זאק קולינס לדעתי יהיה שחקן ספסל טוב, לא מעבר. ואני לא חושב שהוא יתאים לקינגס – הקו הקדמי של לביסייר וקאולי סטיין מספיק טוב. סמול פורוורד ורכז יותר יתאימו. מונק וקנארד לא יתאימו לקינגס כל כך, כבר יש להם את באדי הילד שקלע איזה 16 נקודות למשחק בשליש האחרון של העונה.

אתה לא הראשון שראיתי שמשדך את מיטשל למיאמי, ואני לא מבין למה. אני מאמין שוויטרס יחזור לשנה הבאה, טיילר ג'ונסון מקבל חוזה לא פרופרציונלי ויש גם את ג'וש ריצ'רדסון. עדיף לקחת מישהו שיכול לשחק גם ליד וויטסייד וגם במקום וויטסייד בדקות מסויימות.

הארי ג'יילס יותר מדי מזכיר לי את נואה וולנה, אני לא חושב שהבלייזרס יקחו אותו. בכל מקרה הם יעבירו בחירה כלשהי יחד עם טרנר/קראב, פילדלפיה ודנבר יכולות להתאים לכל אחד מהם, אבל הן לא רוצות לחסום את עצמן כלכלית לפני הפרי אייג'נסי לדעתי, במיוחד הנאגטס.

פרגוסון ילך הרבה לפני 27 לדעתי, אבל יכולות להיות הפתעות. אני לא יודע אם ברמה של ת'ון מייקר בחירה עשירית, אבל אין הבדל כזה גדול ברמה בין הבחירה ה-20 ל-40 בדראפט השנה לדעתי.

ג'וואן אוואנס נשמע כמו חומר לספרס. יכול להיות מגניב שם. בקשר לראב, כנראה שבוורק-אאוטס הוא נראה כמו כריס בוש של השנה האחרונה ):

החלק בסוף של הוואן-אנד-דאן מעולה, מגיע לזה זרקור מסווים שלא היה בדיבורי הדראפט השנה. היה מונולוג טוב של ג'ון אוליבר על זה, ואני מסכים שזה די מיותר, במיוחד כשיש כל כך הרבה פיתוח שחקנים בליגה היום.

זיו
זיו
22/06/2017 15:21:06

הקינגס מאד חמים על זאק קולינס לדעתי הם רואים בו הרבה יותר ממחליף.
הבחירה של פורטלנד ואוון טרנר יעברו בסיכוי גבוהה לקינגס, יודע שהוצא להם.
מהבחירה של פורטלנד אם… הם יבחרו כנראה ווינג- את גסטין גקסון הם אוהבים.

זיו
זיו
22/06/2017 15:25:33
Reply to  זיו

כמו שאני רואה את זה זה סדר העדיפויות של הקינגס
5- גקסון, פוקס , טאיטום
10 זאק קולינס מרקנן
34 גורדן בל, פרנק מייסון

בבחירה של פורטלנד אם תיהיה הסמול הכי טוב שישאר.

אני לא איתם עין בעין אבל שנה שעברה ולפני שנתיים דיוואץ פגע מעולה[הגדיל לעשות שנה שעברה ]ככה שאני סומך עליהם.

john
john
22/06/2017 11:41:04

הי תודה. אני חייב שתוריד מהופס את זה עם אורן. זה לא המוצר הסופי וזה עדיין לא התפרסם בוואלה.

את השני הקלטתי בכיף בבית אתמול בלילה

רועי ויינברג
22/06/2017 12:23:26
Reply to  john

הורדתי

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 10:31:24

שמעו הייתי חייב לעצור ולהגיד- שאפו.
הפודקאסט הכי טוב ששמעתי בעברית.
גם אורן לוי וגם ג'ון מדברים רהוט לעניין והכי מקצועי שיש.
כל הכבוד!

יוסי
יוסי
22/06/2017 10:41:29

+1000

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 11:09:24

קודם כל אני מצטרף לשאפו! של אפלטון.

ניסיתי את הפודקאסט של הדו שיח, ולא ממש התחברתי. לא "זרם" לי.
ואז עברתי לפודקאסט השני, זה של נטו ג'ון.
פיצוץ!

אני עובד מול המחשב, והשעה טסה לה. אני מזמין עוד כאלו!

לגופו של עניין –

א. שישבסקי ב-2 מילים: קפיטליזם חזירי…
ה-NCAA מרוויחים מיליארדים, וששבסקי מנצל את המוניטין שלו לחזק את הממסד. לא מפתיע.

ב. צ'אד פורד. אני לא מבין גדול בקולג'ים, אבל גם אני שמתי לב שאחוזי הפגיעה שלו בצניחה. ואני לא מדבר רק על מי בוחרת מה,
אני מדבר על ניתוחי השחקנים שלו.
זכור לי במיוחד פודקאסט שלו ושל סימונס מתלהבים מאחד MKG…

ג. אני מאמין! (בכך שיש אי שם בליגה GM טמבל מספיק בשביל לתת לנו מחיר טוב עבור בלדסאו…)

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 12:44:23

למזלי הספקתי לשמוע את שני הפודקאסטים.
קודם כל שניהם מצוינים אבל לדעתי האישית פודקאסט צריך להיות מינימום שני אנשים. הקצב, השיח וההתלהבות בקול הרבה יותר חזקה בדיאלוג.
לא בכדי מרבית הפודקאסטים המוצלחים בעולם מתקיימים כדו-שיח.
מקווה שנשמע עוד הרבה פודקאסטים מג'ון שבהחלט יש לו גם כמות ידע אדירה, גם קול שמאוד נעים לשמוע ובעיקר דיבור רהוט ומעניין.

john
john
22/06/2017 12:54:54
Reply to  אפלטון

אתה בהחלט ברשימה הקצרה של אנשים שאשמח להקליט איתם 🙂

אם תרצה תיצור איתי קשר (אם תרצה אשלח לך אימייל)

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 12:57:00
Reply to  john

אני בעד!

john
john
22/06/2017 13:05:59

גם אתה (סמיילי קריצה)

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 13:24:16

לא בעד!

(אני כמו סטטלר, או שזה וולדורף? לא משנה.
אני מעדיף לשבת ביציע ולזרוק בדיחות חצי מצחיקות ובעיקר מעצבנות לעבר המשתתפים התכנית)

(סטטלר ווולדורף, הזקנים מהחבובות, כמובן)

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 13:04:10
Reply to  john

ג'ון קטונתי. אין לי מספיק ידע, בטח לא לעונת המלפפונים. אבל אם תרצה שאעשה קולות רקע ומשפטי מחץ סטייל סטיבן איי סמית'- אני האיש שלך 🙂
יאללה דדי תעשה משהו אחד בחיים שלך, תן איזה פודקאסט יחד עם ג'ון

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 13:05:24
Reply to  אפלטון

שוב,
אני בעד!

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 12:58:43
Reply to  אפלטון

בגדול, אתה צודק.

אבל אני חייב לציין ש-"יש לו את זה" (לג'ון).
מונולוג טוב, זה אחד הדברים הקשים לביצוע.
וזה של ג'ון, היה מצוין.

דדי
דדי
22/06/2017 11:12:20

comment image:large

john
john
22/06/2017 13:01:51
Reply to  דדי

דדי אתה מקבל הזמנה אישית. אשמח אם תקליט איתי פוסט שבוע הבא על הבחירות הסופיות, ולקראת הטרייד דד ליין. אם זה אפילו קצת מעניין אותך תן סימן ונמצא דרך ליצור קשר

דדי
דדי
22/06/2017 15:54:09
Reply to  john

תודה, אני אחשוב על זה ברצינות.
אבל אני לא יודע כמה תהנה איתי – התחלתי לשמוע את הפודקאסט, ואני כבר חולק עליך בהמון דברים… 🙂

רק תיקון עובדתי – הבחירה של הלייקרס הולכת לבוסטון אם היו נופלת ב 2-5, אבל בכל מקרה אחר היא נשארת אצל פילדלפיה והלייקרס לא יקבלו אותה בקיץ הבא.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22/06/2017 15:57:46
Reply to  דדי

דווקא אם אתם לא מסכימים על כל דבר, זה יוצר דינמיקה מעניינת של דיון.
כמו סטיבן A וסקיפ בייליס
תחליט מי אתה רוצה להיות
🙁

דדי
דדי
22/06/2017 16:48:41

זה טרפה וזה נבלה.

john
john
22/06/2017 16:13:50
Reply to  דדי

הכי יהנה מזה. אני מעוניין באנשים שיפתחו לי את העיניים בנקודות שאני מפספס. חוזים והסכמים במיוחד כי יש שם צדדים מורכבים יותר.
אבל לא רק. אני וחושב שבחצי שעה ניתן בראש.

אם תרצה תעיף לי מייל אני זמין ב johnjohn2214@gmail.com

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 15:04:45
Reply to  דדי

+ 1

צחקתי בקול מהתמונה. בעיקר כי זה כל כך נכון.

Mbk
Mbk
22/06/2017 15:58:02
Reply to  דדי

ענק !!!

דובי
דובי
22/06/2017 12:16:34

אדיר ג'ון!
אהבתי את ההתעמקות בתספורת של קוואי…

לינק
לינק
22/06/2017 12:31:47

נחמד מאוד

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
22/06/2017 12:36:26

יופי ג'ון, כל הכבוד.
שמיעה מצוינת לנסיעה באוטובוס ולדקות המתות.

john
john
22/06/2017 13:00:03

הי מסכים שפודקאסט אידיאלי זה זוגיות מינימום. אתמול נכנסתי לענייני עריכה וסאונד. הפוד האישי שלי הוקלט עם אוזנייה פושטית ויצא די נקי וברור (ועוד ב-MP3).

אני אשמח אם ישנם גולשים/אנשי מערכת שירצו להקליט איתי. גם אם לא אשמח לעצות לגבי מבנה הפודקאסט.

חשבתי על:

פתיח
חדשות-עידכונים
הנושא המרכזי
פריסטייל על נושא חם
תגובות השבוע באתר הופס…

עוד רעיונות?

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 13:09:30
Reply to  john

הפתיח גדול, אל תשנה אותו.
הפודקאסט שלך באמת נשמע ברמה מאוד גבוהה מבחינת סאונד, יותר מהפודקאסט עם אורן שהיה קצת חלש מבחינת ווליום.
לדעתי חשוב להגדיר זמנים. ז"א נגיד לקבוע פודקאסט של 40-50 דקות ולעבוד עם סטופר. לדעת מראש כמה הולכים להקדיש לכל נושא, ולא לדבר יותר מדי על כל נושא, כולל להגדיר מראש מעין שאלה שעליה הולכים לדבר ואז לתת לה כמה דקות.
הקטע של תגובות השבוע זה גאוני 🙂

ממש מחכה לשמוע את הבאים, זה משהו שבאמת חסר בעברית

זיו
זיו
22/06/2017 13:00:48

אני שומע את זה עם אורן.
אני מאוהב במונק.
אני חושב שעוד לא ראינו ממנו כלום.
הדאנקים שדברת עליהם מלהיבים ברמה שאני לא זוכר מזמן והשחרור המהיר והאש.
מונק יהיה מספר אחד מהדראפט הזה אתם תראו.

john
john
22/06/2017 13:03:55
Reply to  זיו

כמו שכתבתי. אין שום תוצאה שתפתיע אותי עם מונק. סקורר הוא בטוח יהיה. מתוך שינה. לגבי השאר ההיסטוריה תלמד אותנו

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 14:13:33

נושא מעניין נוסף שעלה היום הוא ירידת הmax cap ל-99 מיליון דולר מה שישפיע על הרבה קבוצות והיכולת שלהם לרדוף אחרי שחקנים חופשיים.
הסיבה לירידה הוא הרווח הנמוך של הליגה מהפלייאוף האחרון. למי שחושב שגולדן סטייט טובה לליגה…

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 14:30:36
Reply to  אפלטון

זה נתון מעניין.

זה אומר שעל מנת שגולדן סטייט תוכל לשמור על זכויות הבירד של איגודדאלה ולווינגסטון,
דוראנט שכבר הסכים לקבל "רק" 31.8 מיליון,
יאלץ להסתפק ב-"רק" 30 מיליון (בערך).

זה לא הבדל גדול, אבל זה מפעיל יותר לחץ על בעלי גולדן סטייט לחתום עם איגודאלה ולווינגסטון.
וזה גם אומר שגולדן סטייט (לדעתי) בדרכם להפוך לקבוצה היקרה ב-NBA.

דדי
דדי
22/06/2017 16:03:16

גיא, מבחינת דוראנט אין הבדל בסכום שהוא יכול לקבל כ נונ בירד פרי אייג'נט.

מה שהירידה בתקרת השכר אומרת שהוא דווקא מוותר על פחות ומפסיד פחות מכל המהלך כי המקסימום שהיה יכול לקבל – הוא עכשיו יותר קטן. (לא דרמטית, אבל אם יש שינוי – זה השינוי).

את כל התיאוריה שלי שזה מה שהולך לקרות איתו, פיתחתי בקיץ הקודם כשהתחזיות לתקרה ירדו מ 110 ל 102.
ירידה נוספת רק עוזרת לו להחליט לקחת את הקיצוץ…

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 16:13:27
Reply to  דדי

ברור שאין הבדל בסכום שהוא יכול לקבל. משכורת שנה שעברה כפול 1.2 , לא תלוי בכלל בתקרת השכר.

אבל תסתכל על הקאפ הולד של הקבוצה, וכמה מהחוזה של דוראנט מתאפשר בשביל לשמור על זכויות הבירד של לווינגסטון ואיגודאלה
(מלכתחילה, החוזה "הנמוך" יותר נועד לאפשר את שימור זכויות הבירד של איגי ולווינגסטון).

דדי
דדי
22/06/2017 16:47:24

זה לא עובד ככה.

הווריורס פשוט שומרים על הזכויות של כולם ונשארים מעל לתקרה.
הם רשאים לשמור גם על הזכויות של דוראנט שהקאפ הולד שלו הוא 30 מיליון.

כל מי שיש לו זכויות – הן פשוט נשמרות והווריורס נשארים מעל לתקרה, והשכר של דוראנט יהיה 120% מהמשכורת שלו השנה, בלי שום קשר לגובה התקרה.

ככה הגיעו למספר של 31.8, והמספר הזה לא משתנה עם הירידה בתחזיות התקרה, והעובדה שהתקרה נמוכה יותר לא משפיעה על שמירת זכויות הבירד של אף שחקן, ולא מאלצת את דוראנט לקחת פחות מ 31.8 כדי שהזכויות של האחרים יישמרו.

זה שהתקרה ירדה פשוט אומר שמשכורת המקסימום שהוא היה יכול לקבל היא יותר קטנה אז הוא מוותר על פחות משהיה אמור לוותר כשהתחזית לתקרה היתה 102…

אבל אפס השפעה על השחקנים האחרים והיכולת להחתים אותם מחדש.

גיא הרשע
גיא הרשע
22/06/2017 17:01:16

אתה צודק,
משום מה היה תקוע לי בראש המקס (של דוראנט) שהיה יורד מתקרת השכר (מה שהיה משפיע על זכויות הבירד של איגי ולווינגסטון).

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 15:30:44
Reply to  אפלטון

+1
קראתי על זה והופעתי מהחוסר רעש היחסי שנוצר.
לא נורא…כשאנשים יתחילו לראות כל מיני תזוזות פחות מובנות שכנראה נוגעות בעיקר להורדת התקרה – אז אולי יבינו.

והמשפט האחרון הכי קריטי בעיניי – סילבר רק משבח את הווריורס והכל טוב ויפה, אבל אם באמת תהיה פה תופעת בארסה "טיקי-טאקה" ושאר הליגה, יקרה משהו בנידון.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 14:45:58

ג'ון, אהבתי מאוד את הפודקאסט – גם באופן כללי אני חושב שבשביל למשוך עוד אנשים לאתר הוא להמשיך עם הקונספט הזה.
רעיון הפודקאסטים הוא הדבר הבא בתקשורת הספורט ולכן אני ממליץ על הוספה של עוד כאלה ואין ספק שאשמח לשמוע עוד פודקאסטים של ג'ון בהם.

כמה דברים שאני רוצה להוסיף בנוגע לנושאים שנגעת בהם:

1. אטלנטה – עצוב איך בשנתיים הכל התפרק….הם ניסו להמר על האפשרות ה-"ווילד קארד" בה מנסים ללכת על שרודר ונותנים להורפורד ללכת ומשלמים לשחקן אחר במקומו "טיפה" פחות. לצערם, כמו שהם ידעו שהתקרה לסיכון הזה יכולה להיות גבוהה, הרצפה שלה גם הרבה יותר נמוכה מהרצפה של ההרכב הקודם ולכן הם היום איפה שהם.

2. שארלוט – בעלת פוטנציאל הגנתי לא רע. לצערינו, אין שם באמת מישהו שיכול למנף את הקבוצה בהיעזרות שאר הרוטציה ולהביא אותה רחוק, כך שאני לא רואה את התקרה שלהם מעל המקום ה-6.
בסוף רוב השחקנים שם חד-מימדיים, מלבד באטום, שמגוון אך לא מצויין בשום דבר.
בקיצור, קבוצה במקום הכי גרוע שאפשר להיות בליגה – לא למטה ולא למעלה, מבלי להיות בעלי פוטנציאל גבוה להשתפרות עם הזמן.

3. הטרייד של הלייקרס והנטס.
בעיניי זה מאוד פשוט – ראסל לטעמי מאוד מנופח ולמזלו הוא הגיע לקבוצה שתעוף על זה, בלתי ברירה. הלייקרס יצאו מורווחים מאוד. נכון, הגנתית הן לא יראו טוב, אבל כמו שאמרת – מה זה כל כך משנה? הם צריכים להראות העונה שיפור ולהראות שיטת משחק שמהנה לצפייה ותגרום לשחקנים לחוש שיהיה להם טוב שם. ובנושא זה, הם לטעמי יצליחו מאוד העונה.

4. נושא פולץ – ענית בול. המהלך חצי אפוי. אין לדעת מה היה שם ולא בהכרח ידוע מה ההיגיון מאחורי המהלך הזה, אבל אני מאמין שהקבוצה ניתחה רבות את המהלך לפני כן. חצי שנה עקבו אחריו ואני מאוד אוהב את הפוטנציאל שלו והאישיות שהוא חושף, אבל כנראה שהייתה סיבה שהמהלך יצא לפועל וייתכן שזה בכלל לא נוגע לפולץ, אלא לדבר גדול יותר.

5. פילדלפיה – פוטנציאל גבוה במיוחד. בוא רק נקווה שהם יממשו אותו. לכן, אני חושב שצריך לחכות עם ההתלהבות איתם. ובול נגעת בעיניי לגביי הווטרן שיהיה גם בחמישייה בעיניי. זה חשוב. ולא מן רדיק כזה…אחד שהוא בעל סוג של מנהיג. איגודלה זה ראיון מעניין ובכיוון הנכון, אבל אני דווקא לא חושב שזה יקרה.

6. הקאבס – קטסטרופה שגורמת לי להעריך כיום יותר את האליפות שלהם. גם אם לברון נשאר עד הסוף שם, ההתנהלות של הבעלים שם תרסק בסוף את הקבוצה שלו. ושכנוע באטלר לא להגיע? ברור שיכחישו וגם ברור שאולי מחרטטים. מה כן חשוב פה? שכנראה שהוא לא יגיע וגם לא ממש יתאים להם, כי הוא לא קלעי, אלא סקורר/סלאשר. זה לא יעבוד ממש שם. ואל תשכח – כמו שללאב לקח שנתיים (!) להתאים את עצמו למשחק לצד לברון וקיירי (והוא עוד גם יכול לתפקד כלקעי), באטלר יהיה סיפור גרוע יותר בעיניי.

7. חשיבות הדראפט – אל תשכח שלא רק שבדראפט יש פוטנציאל כללי גדול יותר, כל השיגעון שנוצר היום בליגה הוא בגלל נושא הווריורס.
כמו שמורי אמר, שאר הקבוצות בליגה נמצאות במצב שהן חייבות להסתכן יותר. ולכן יש שתי אופציות קיצוניות – להשקיע חזק על העתיד או להתאבד על הניסיון להקים סופר טים.
אולי היחידה שמנסה להתיימר על כולם ולנסות ללכת על "גם וגם" הם הסלטיקס ובהצלחה עם באמת לנסות לממש זאת.

8. הבחירה של בוסטון – רשמתי את תגובתי בכתבה של הדראפט.
אם זה טייטום, הוא יישאר. אם ג'קסון מגיע זה, יש סיכוי שזה סימן לטרייד עתידי. ווילד קארד? ג'ונתן אייסק.
אגב, לטעמי דווקא טייטום יותר מתאים לסלטיקס ולשיפור החסרונות שלהם. למה שבוסטון תביא את ג'קסון, כשיש כבר 2 שחקנים צעירים עם ג'אמפ שוט מעורר מחלוקת כמו בראון וסמארט? ולבראון יש מכניקה טובה לפחות, כך שצפוי שהוא ישתפר בנושא (וזה קרה בסוף העונה), אבל סמארט בעל מכניקה בעייתית ולא קבועה וג'קסון עם מכניקה גרועה משלו – זה "דגל אדום" בעיניי.

9. אייסק במג'יק – בחירה צפויה ונוראית בשבילם. כנ"ל במינסוטה בעיניי, בה יתייבש על הספסל וייעלם. מקווה שאני טועה לגביי זה. אבל הכל עדיף על עוד רכז לקבוצה (דניס סמית'? אבוי..!). אבל באורלנדו – גם אני חושב שידחפו אותו בכח ל-3 לטעמי וזה יהיה על הפנים.

10. הבחירה של הניקס – אם זה מונק, יש פוטנציאל שם ל-מונקסניטי".
מצד שני לגביו, אני דווקא מתפלל לחיבור של מונק ופוקס בסקרמנטו.
ונ'טיליקינה? למרות נתונים מרשימים, שלא יחשבו שיש כאן איזה עוד חד קרן מאירופה סטייל הגריק-פריק או פורזינגיס.

11. דאלאס – לטעמי תפתיע אותנו. זאת קבוצה שבדראפט חושבת יותר מחוץ לקבוצה. אשמח לראות שם את קולינס. לצד נואל אולי זה יהיה מעניין. הוא לא צריך להיות מנהיג. שיעשה את העבודה מתחת לסל וזהו. גם ככה רוב הגבוהים היום אינם מנהיגים ומובילים בקבוצתם.

12.שארלוט – מונק לצד ווקר זה מאוד מהנה לצפייה. מצד שני, אוי ואבוי להגנה בעיניי בגלל הגובה שלהם. עדיף תומאס אחד משני "תומאס ורבע". אבל דווקא בגלל האוורד, באטום ו-MKG, יש פה פוטנציאל לקו אחורי חזק בהגנה שישלים טוב את הקו האחורי הנפיץ הזה.
בעיניי, אם זה קורה הרעיון פה מאוד מרגש בעיניי וארצה מאוד לראות אותו בפועל. הקבוצה משום מקום הופכת ללא רעה מבחינה אתלטית, עם מונק והאוורד.
אבל לצערי, התסריט הריאלי של שארלוט בעיניי זה לבחור עוד בחור לבן וזה יהיה כנראה לוק קנארד. אל תשאל אותי על ההיגיון מאחורי זה, תשאל את שארלוט.

ושוב – פודקאסט נהדר. אהבתי מאוד. הקשבתי לכל מילה, פשוט הרגשתי שעוד נק' לציון וכבר לא יקראו את התגובה. תמשיך להפציץ ואני גם חושב שמה שימצה את מלוא הפוטנציאל של פודקאסט כאן הוא לבצע זאת בזוג, או אף שלישייה מרוסנת שלא דורכים בה אחד על השני.

john
john
22/06/2017 15:15:31
Reply to  יונתן .S.

תודה על התגובה המנומקת!
אני יותר טיפוס של זוג משלישייה
שלישייה מזכיר לי את הפרק ההוא בסיינפלד עם 'ההחלפה'
איך אמר סיינפלד לג'ורג':
Don't you know what it means to become an orgy guy? It changes

everything. I'd have to dress different. I'd have to act different. I'd have to

grow a mustache and get all kinds of robes and lotions and I'd need a new

bedspread and new curtains I'd have to get thick carpeting and weirdo lighting.

I'd have to get new friends. I'd have to get orgy friends.

… Naw, I'm not ready for it.

אני אוהב דינאמיות זוגית 🙂

אפלטון
אפלטון
22/06/2017 15:28:02
Reply to  john

יש לי הרגשה שיונתן קצת צעיר לרפרנסים של סיינפלד אבל גדול 🙂
https://youtu.be/G-ms3NPVMJg

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 15:37:33
Reply to  john

חחח אהבתי את הציטוט.

ואפלטון, האמת שאני לא כמו רוב המגיבים שאני מעריך כאן, שכנראה עברו את ה-30, כי אני בחצי הראשון של עשור שנות ה-30 לחיי. עוד בשלב הסטודנט.

זה למה אתה רואה ברוב התגובות שלי שאני אדם אופטימי ואף נאיבי לפעמים 😉

אבל תתפלא – דווקא צפיתי בסיינפלד כשהייתי קטן יותר ואהבתי את התוכנית. העניין הוא שאני הדור שגדל על Friends. אבל הכל עדיף על מה שהדור המסכן של היום גדל עליו – How I Met Your Mother, שרבים רואים בה כיורשת של אותן סדרות מופת קלאסיות.

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2017 15:42:28
Reply to  יונתן .S.

לא יודע איך להגיד לך את זה אבל הייתה חפיפה די גדולה בין סיינפלד לפרנדס. סיינפלד אולי התחילה טיפה קודם אבל עד שהיא תפסה תאוצה היא די התחרתה מול פרנדס שמההתחלה הביאו רייטינג גבוה.
לא יודע איך לבשר לך את זה אבל אין הבדל גדול בין HIMYM לFRIENDS.

john
john
22/06/2017 15:52:27

מהזיכרון שלי ערוצי הכבלים שידרו את פרנדס איזה עשור אחר כך באינטנסיביות שוב בסינדיקציה

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2017 15:59:55

לצערי זה נמשך עד עצם היום הזה.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 16:18:12

אתה צודק עידו, אבל עדיין סיינפלד מזוהה יותר עם הדור של סוף שנות ה-80 ופרנדס עם הדור של אמצע שנות ה-90 והלאה, כאשר השידורים החוזרים לסדרה יצרו לה עוד קהל שהינו צעיר יותר.

ולטעמי יש הבדל בין הסדרות, אבל זה עניין של טעם אישי.

המשגיח
המשגיח
22/06/2017 17:33:25

חולק על דעתך עידו.
פרנדס הרבה יותר טובה מ"איך פגשתי…"

היא גם הרבה יותר חשובה, יומרנית ומהפכנית.
העלו שם דרך הצחוק למודעות לא מעט עניינים חשובים כגון גירושין, להט"ב, פונדקאות, אימוץ, משבר גיל 30, ושאר ירקות

באיך פגשתי הדבר הכי נועז שעשו היה לתת לשחקן גאה לגלם דמות של סטוציונר

רועי ויינברג
22/06/2017 19:25:34

מסכים עם המשגיח. איך פגשתי את אמא זאת גרסה חיוורת של פרינדז, ואני בכלל במחנה סיינפלד

עידו גילרי
עידו גילרי
22/06/2017 19:37:09

רון, יש משהו בדבריך אבל במדד ה"אני מעדיף טיפול בהלם חשמלי על פני לראות עוד שניה מזה" חברים ללא ספק מנצחת. זו סדרה שזוכה להערכת יתר לא מוצדקת בעיני במיוחד כשכל קשר בין מה שקורה שם אחרי העונה השנייה למצחיק הוא מקרי בהחלט.

רועי ויינברג
22/06/2017 15:32:14
Reply to  יונתן .S.

אחלה תגובה. אחת הבעיות של שרלוט היא שכבר עכשיו הם עם 8 מיליון מעל התקרה, ועם 9 שחקנים שביחד שווים מקום עשירי במזרח.

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 15:39:08

צודק. בגלל זה נפילה של מונק לידם זה אולי פתרון טוב בתוך הפלונטר הזה.

רועי ויינברג
22/06/2017 16:01:32
Reply to  יונתן .S.

כן, יאפשר להם להפטר מג'רמי לאמב בשקט. גם את מק"ג הייתי מעביר (באטום יכול להשאר כסמול פורוורד)

יונתן .S.
יונתן .S.
22/06/2017 16:22:36

רק אני חושב שג'וש ג'קסון עומד להיות MKG 2.0?

המכניקת זריקה שלו, ביחד עם האחוזים שלו מהקו, הם לא סימן מעודד בעיניי…

אני מקווה שאם, איכשהו, הסלטיקס בוחרים אותו, אז זה רק למען טרייד שנרקם והוא חלק ממנו.
אני אישית מאמין שעם כל העובדה שהוא בעל תקרה גבוהה מאוד, אתלטי, ALL AROUND PLAYER וכיוצא בזה…בסוף זה עוד שחקן צעיר שלא קולע באופן עקבי, בדומה לבראון וסמארט. ולעומת בראון, הוא נראה יותר קרוב באין אונות שלו בנושא הזה לסמארט. ואפילו לסמארט יש מכניקה טיפה יותר נורמלית משלו. ממש טיפה (וזה רק מהעונה הנוכחית, בה הוא מתחיל את מכניקת הזריקה מאזור החזה ולא המותן, כמו עד העונה האחרונה).

רועי ויינברג
22/06/2017 16:59:55

יש יותר מדי קווי דמיון, אבל הזריקה של ג'קסון לא *כזאת* גרועה. הוא יכול להיות פוטנציאל גדול והשאלה לאיזה ארגון הוא מגיע וכמה הוא יכול לפתח אותו מבחינת הזריקה.

מה שיכול להיות לטובתו, בניגוד לשרלוט שלא הצליחו להצמיח יותר מדי שחקנים ומחרבים בשיטתיות בחירות לוטרי, זה שבוסטון יודעים לשפר זריקות של שחקנים. אייברי בראדלי היה ב-2012/13 עם 48.5% אפקטיבי (13.8 זריקות למשחק) והשנה הוא עם 53.3% אפקטיבי (14.1 זריקות למשחק) והשתפר מאוד מבחינת הזריקה. עם סמארט זה יותר בעייתי אבל גם יש שיפור קטן.

לי הוא מזכיר יותר מדי את בראון וקראודר, ולכן לא הייתי בוחר בו במקום הסלטיקס. אני חושב שהם יכלו לעשות את הטרייד של הבחירה הראשונה על פורזינגיס והשמינית כשהייתה להם הזדמנות

דדי
דדי
22/06/2017 16:58:44

המוק שלי (שבטח יפרק תוך דקות מתחילת הדראפט כי אני צופה הרבה טריידים…)
ובכל זאת, בשביל הנשמה –

1. Sixers – Fultz
2. Lakers – Ball
3. Boston – Tatum
4. Suns – Jackson
5. Kings – Fox
6. Magic – Monk
7. Wolves – Isaac
8. NY – Dsj
9. Mavs – Ntilikina
10. Kings – Zach Collins
11. Hornets – Mitchell
12. Pistons – Kennard
13. Nuggets – OG
14. Heat – Markkannen
15. Blazers – Bam
16. Bulls – John Collins
17. Bucks – Justin Patton
18. – Pacers – Justin Jackon
19. Hawks – Jarret Allen
20. Blazers – Harry Giles
21. Okc – TJ Leaf
22. Nets – Ike
23. Raptors – Semi Ojeleye
24. Jazz – Pasecnics
25. Magic – Tyler Lydon
26. Blazers – Dj Wilson
27. Lakers – Derick White
28. Lakers – Jordan Bell
29. Spurs – Tony Bradley
30. Jazz – Terrance Ferguson

יאיר
יאיר
22/06/2017 17:24:57
Reply to  דדי

הלכת על בטוח… כאוהד יוטה אני מקווה שזה לא יהיה הסדר, אחרת יוטה נופלת.

רועי ויינברג
22/06/2017 17:27:51
Reply to  דדי

אתה חושב שפרגוסון יפול כזה נמוך? ראיתי הרבה מוקים ששמו אותו באזור מקום 15-20

יאיר
יאיר
22/06/2017 18:47:29

וגם כאלו שזרקו אותו לסיבוב השני. אבל זה מאפיין את כל מי שלא ב12 הראשונים.

john
john
22/06/2017 18:00:49
Reply to  דדי

זה מה שאתה צופה שיקרה או שאתה משקף את דעתך האישית לכל קבוצה?

אחלה מוק! אני רואה הגיון בהרבה מהבחירות (אך לא מסכים עם כולם).

אני רואה אכן כמוך התדרדרות של הגבוהים לחצי השני ומעטה. אני גם חושב ש-GMים יראו בעיניים שלהם שסנטר זו סחורה שקשה לסחור בה כיום (אלא אם כן אתה רים ראנר טוב)

קשה לי להאמין שמרקונן יתדרדר ל-14.

דווקא טרנס פרגוסון כן במגמת ירידה. עדיין קשה לי להאמין שיגיע עד סוף הסיבוב הראשון. אולי אפילו לנטס שיהמרו על עוד גארד שעד לפני שנה וחצי נחשב פרוספקט מצויין והיה בכל הנבחרות הצעירות האמריקאיות.

דדי
דדי
23/06/2017 2:20:15
Reply to  john

זה מה שאני צופה, וטרייד אחד הורס את הכל במפולת…

יאיר
יאיר
22/06/2017 17:23:27

ג'ון, אתה גאון! כמו שאמרת, כולנו בעוד שנה נסביר למה היה ברור שטעית ולמה היה ברור שהיה צריך לקחת את השחקן שנבחר בסיבוב השני במקום הראשון ושפולץ הוא כבר אז לא היה מלהיב. בכל מקרה, גרמת לי להקשיב ל2 פודקאסטים ברצף, נדיר.
בכלל גאווה לשמוע "מומחה הדרף של אתר הופס" כבוד!

john
john
22/06/2017 17:47:27

תודה על התגובות. וגם אני מבסוט מאיך שהלך עם אורן.
אם לא הייתם מכירים אותי טוב יותר הייתם חושבים שאשכרה ביקשתי ממנו לקרוא לי מומחה… קצת הביך אותי. אבל הוא אחלה בחור שבעולם! הוא הגיע אליי הביתה כשאני קבעתי פגישה עם לקוח שעתיים קדימה. הסתבכתי קצת טכנית עם מיקרופון ואל תוך הטייק הראשון שלנו גילינו שהמיקרופון נכנס ל-mute (פאק שלי…). היינו צריכים להקליט הכל מחדש כשאני לחוץ להגיע לפגישה 🙂 לכן התחלתי את הפודקאסט עם "יאללה בוא נתחיל…"

ביחס לזה שזה גם ההקלטה הראשונה שלי ולחץ הזמן אני חושב שיצא טוב.
את השני הקלטתי ב2:00 בלילה. מיתרי הקול שלי היו חרוכים לקראת הסוף וכשהקשבתי בבוקר, הרגשתי כאילו אני שומע שידור בפעם הראשונה.לא זכרתי חצי מהדברים שאמרתי (למזלי עשיתי דף עם כמה נק' כדי לשמור על סוג של סדר).

יאיר
יאיר
22/06/2017 18:50:12
Reply to  john

אם אתה מרגיש שהמיתרים שלך ממש חרוכים אתה יכול להרים טלפון ולהקליט פודקאסט איתי. אתה תשמע כמו אחינעם ניני ביחס אליי. בצבא הכינוי שלי היה ג'מיל או ג'יבריש…

ערן
ערן
22/06/2017 19:45:14

מצויין יונתן, תודה. תמשיך, לבד או בצמד! מסכים עם זאת שהגבלת זמן היא דבר טוב ונותנת מבנה לכל העניין.

לביא
לביא
22/06/2017 19:59:50

הקטע על ששבסקי מדוייק כל כך.
החלטה פטרונית ומקוממת שמניחה שהחבר'ה של המכללות עומדים בחוב למכללה. אז נכון, הם נבחרו והם פה כדי לשחק ולעבוד בשביל החולצה. ועדיין, כמות הכסף שמתגלגלת על הגב של הצעירים הללו היא גדולה באופן כל כך לא פרופורציונלי לתמורה שהם מקבלים מהמכללה. עכשיו לחייב אותם לעוד שנה? בשם מה?

zivooo
zivooo
22/06/2017 20:07:18

לאוהדי פיניקס צפירת הרגעה
פוקס יהיה כנראה שחקן של הקינגס
https://www.sactownroyalty.com/2017/6/22/15855014/nba-draft-rumor-phoenix-suns-deaaron-fox-sacramento-kings

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
23/06/2017 0:46:41

התחלתי עכשיו לשמוע נשמע נהדר. אבל למה לא איפשרת להוריד את הפודקאסט?
(פודקאסט עם גיא הרשע באמת יכול להיות נהדר)