תוצאות אתגר בחירות 'מיד-סיסון' – המנצח הגדול רועי ויינברג/ מנחם לס

תוצאות האתגר

 

לאכזבתי רק 9 השתתפו באתגר שהייתי בטוח שיעניין עשרות. אם לא יחול שינוי בהיענות לאתגרים, אפסיק איתם. אין טעם לתת אתגרים אם ההשתתפות היא כה דלה בין 5,000 – 7,000 כניסות ליום שיש לנו באתר.  שוב ושוב אני מקבל מסרים מ-"קוראים וותיקים שלא מגיבים" ו-"קוראים נאמנים שנהנים מהקריאה אך לא נוהגים להגיב" וזה חבל. הדיונים בין הגולשים יכולים להיות מעניינים יותר מהפוסטים עצמם.

 

אוקיי, ניגש לתשובות: ארבעה גולשים ששלחו את בחירותיהם לא טרחו לחשב את תוצאותיהם: מכביסט, 'קוש', יותם, ודדי. אין לי מושג כיצד הם עשו כי אני לא טורח להיכנס ולראות את בחירותיהם כפי ששאר הגולשים עושים. אז זה סתם בזבוז זמן של הארבעה. נקווה שבעתיד אלה שעונים יהיו גם אלה המחשבים את טיב תשובותיהם.

 

כל המשתתפים זכו במספר נקודות של לפחות 75% מבחירת 72,000 המשתתפים- הישג אדיר לעניות דעתי! המנצח ב-GRANT TOTAL הוא רועי ויינברג עם 306 נקודות (הווה אומר שהוא הפסיד רק 44). אני מכריז עליו היום כ-"חולדה". אז עתה יש לנו באתר שתי "חולשות" – אסי ורועי ויינברג הצעיר. ברכות לרועי המוצא זמן לענות על כל אתגר, וזה לא הראשון שניצח. הוא גם ניצח בשתי קטגוריות של "מיני אתגרים" כשזזה ב-40 נקודות בבחירות ה-MIP, ו-47 נקודות בבחירת השחקן ה-6.  הוא גם מחזיק בתואר מנצח המיני אתגר של "5 שחקני ההגנה" ביחד עם פדרו, שניהם עם 47 נקודות.

 

סם פרקינס זכה ב-MVP עם 49 נקודות 0ז"א שהוא טעה רק במיקום אחד של 5 הנבחרים) – הישג אדיר.  סם פרקינס זכה גם ב-"50" מושלמים כשבחר 100% נכון את חמישיית ה-NBA.  MBK ניצח את "חמשת שחקני ההגנה" עם 47 נקודות, ונריה זכה במיני האתגר של המאמנים עם 46 נקודות.

 

התוצאות הסופיות:

 

1. רועי ויינברג – 306

2. MBK – 297

3. שגב – 289 נק'

4. אוריה – 276 נק'

5. סם פרקינס – 273

6. נריה – 270

6. לבקן – 279

8.פדרו – 266

9. MNM – 262

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. בשבוע האחרון היו כאן ילדים שעברו כל גבול עם קללות ומעשים אחרים
    החוסר תגובה שלך הפריע להרבה
    לא פלא שהשתתפו רק 9 אנשים.

  2. לא נראה לי שזו הסיבה. אם זה היה כך אז גם התגובות על שאר פוסטים או הכניסות הכלליות לאתר היו נפגעות.
    מנחם, התאוריה שלי בקשר לאתגרים היא הגישה השונה שיש לאמריקאים ולישראלים בקשר למספרים. כשאתה נותן אתגר אנחנו הישראלים מאד נהנים מהפן של להתווכח ולהביע דעה, אבל כשצריך לחשב את המספרים זה פשוט לא מספיק מעניין אותנו (למרות שזה כיף לנצח). זה מאותה סיבה שכשאתה מתווכח על שחקן או קבוצה מסוימת אתה כאמריקאי ישר שולף סטטיסטיקות וממוצעים והישראלי הממוצע יציג טיעונים שהם פחות אובייקטיביים.
    אני חושב שאם האתגרים יהיו יותר פתוחים (נגיד שכל אחד יביע את דעתו, בלי ניקוד ובלי השוואה לתוצאות של האינסיידר) הם יהיו יותר פופולאריים. אתן את עצמי בתור דוגמה, הסיבה שעד עכשיו לא השתתפתי באתגרים היא כי לא היה לי כוח לחשב ולהתעסק עם המספרים.

    1. כל יום ישנן בין 5,000 ל-7,000 'כניסות' לאתר (טוב, כמובן שאני עצמי ניכנס איזה 20 פעם) ולפי בתי סיגל (בוסית גדולה בפוגל-לוין, חברת הפרסום בנמל ת"א) זה מספר כניסות גדול מאד לאתר ספציפי (כדוורסל) שיכול להתחיל לעניין מפרסמים. אם ניגדל ל-10,000. ההבדל בין האתר שלנו לבין דהבאזר למשל הוא שכאן הפוסטים הם הדבר העיקרי, ובדהבאזר הפוסטים הם די מגוחכים, אבל יש שם חבורת "מתדיינים" שעל כל פוסט של עשרה משפטים, מתדיינים ב-50 תגובות. כאן זה די הפוך ואני רגיל לזה. כמובן שהיה טוב יותר לאתר אם היו יותר מגיבים.

      אז אם הילדים הבריחו כמה גולשים, זה טיפה בים.

      מבטיח לך שבאתגר של יום ששי (בלי מספרים ובלי 'מננצחים') יתחשק לך להשתתף, אלא אם כן אתה שונא את מכבי ת"א…

  3. אין צורך להגיב לילדים הקטנים הללו
    פשוט להתעלם והם יתנדפו ברוח למקום שמתאים לרמה שלהם
    ובקשר לאתגרים,הלוואי והיה לי זמן לזה 🙂
    אחלה אתר מנחם

  4. מנחם , אני מציע להקל בנושא החישוב ( כלומר חישוב סטנדרטי או ווינר טייק איט אול,ללא מתן נקודות על כמעט וכו )
    יש באתר עשרות תותחי כדורסל , עם ידע מינימלי במתמטיקה ( כנראה)
    אגב , יש חוסר אחידות בחישוב הנקודות דבר המשפיע על תוצאות מנצחי האתגר.
    ברכותיי למנצחים !!!

    אל תפסיק עם האתגרים

  5. מברוק רועי.

    מנחם, אני חושב פשוט אתגרים קצרים יותר וחישובים קלים.

    למשל, את האתגר הזה לפרק ל 3.

    חלק ראשון למשל – שחקן ההגנה וחמישיית ההגנה.

    זה גם בטח היה מביא לדיונים בנושא.

    וככה גם חישוב הפיתרון – גם אם הוא מסובך מהתחת כמו זה שהיה עכשיו – נהיה הרבה יותר קל אם מדובר בכמות קטנה של נתונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט