אלוף האלופים הגמר הגדול / מומי החציל – בלוך

שלום לכולם , לאחר הפסקה של 3 שבועות עקב ביקורים בחו"ל ( מי באוסטרליה , מי באמסטרדם )

הטורניר הגיע לקיצו , היו 15 סיבובים של אחד על אחד , רובם היו מהנים מאוד ,סך הכל מאוד נהנתי באופן אישי מהפורמט ואני חושב שהוא היה מוצלח.

ברצוני להודות לכותבים ולגולשים , רוב הדיונים היו מרתקים מאוד וזה הודות לכם כמובן

אז ללא הקדמות מיותרת בפינה הימנית במכנס צהוב וסגול בגוון חציל הוא גס הוא לא מנומס  קבלו את מומי בפינה השמאלית מכנס אדום ופסים שחורים הוא ישר כמו סרגל את הפה לא מנבל – דור בלוך !

לייקרס 87 

הגמר הגדול הגיע , פייר מומי מאוכזב , הוא השחיז את הסכין והגיע חד ציפייה לסגור חשבונות עם הדוק ועם בוסטון 86 , נפלה טעות אז מומי ייתן בראש מכל הלב והחציל לשיקגו בוז.

מומי הפסיד בחיים שלו בקלפים , משפט גיורשין או שנים , תביעת אבהות , עברות מכס , מרמה ושיבוש הליכין לא כולל סחיטה ואיומים מומי לא מוכן בשום פנים ואופן להפסיד פה את המאץ אפ לא שמג'יק חיים של מומי בפינה שלו

למה הלייקרז 87 היא הקבוצה הגדולה בהיסטוריה ? מומי כבר הגדיל את הדיבור על הקבוצה .

יש לך קבוצה עם ה PG ו C הכי גדולים בהיסטוריה של המשחק + SF "בייג גיים"  כשיש לך 40% מחמישיית כל הזמנים זה בלתי מוטל בספק , כדורסל זה משחק של קבוצה ולא של בודדים ג'ורדן היה גדול הלייקרס היו ענקיים

בכל זאת שאומרים לייקרס אומרים – מג'יק חיים של מומי , חושבים על הסקיי-הוק של קארים במכנסוני מעודדת , על ג'יימס וורת'י גומר פאס ברייק בדאנק , על מיקל קופר שם בומבה מדאון טאון . אפילו אי סיי גרין למרות שהוא עדין בתול מומי יש לו רק דברים טובים להגיד עליו וזה מבלי להזכיר את ביירון סקוט ( השחקן ! לא המאמן ג'אנק ) מייקל תומפסון ( האבא של קליי ) וקורט ראמביס

למה מגיע לה ? 

הלייקרס עם 65 ניצחון בעונה וניצחון 2-4 בגמר על הקבוצה מס 2 בפרויקט בוסטון סלטיקס של בירד והפרונט ליין הטוב בהיסטוריה

היא שיחקה בעידן שהכדורסל היה כדורסל

קבוצה שהייתה על טהרת הכדורסל , מומי אין לו זמן לתת בקשקושים ובביחשושים

7 שחקן בממוצע דאבל פינגר זה לא מספיק ? מקום ראשון באפנסיב רייטינג ? דיבורים על הגנה חלודה ? הצחקתם את מומי , מקום 7 בדיפנסינג רייטינג + מייקל קופר הדיפנסיב פלייר של השנה

מה אומר לכם לייקרס ? שואו טיים , כדורסל גדול , האייטיז קארים ומג'יק

ומה אומר לכם הבולס ? משולשים ? משולשים יש רק בפיצה ,שיעורי גאומטריה  וב @#$%# של אוקסנה

מה הטיעון של הבולס ? 10-72 . זה כמו לתת את תואר הקופץ בגובה הגדול של כל הזמנים למייקל פאוול בגלל שעשה 8.95 , מה אתה שופטים כאן ? שיאים , אז בוא נסגור פינה וניתן את הכבוד לגולדן סטייט , לא ככה ? לא ! זה כמו להגיד על ג'סי אוונס שהיה חרא אתלט כי לא ירד מ10.0 שניות בריצת 100 מטר

הלייקרס עשתה 4 עונות רצוף של 62 ניצחון בתקופה שהיייתה הכי תחרותית לכדורסל .

מול מי הבולס עשתה את זה ? ארווין ג'ונסון הסנטר של סיאטל ? שון קמפ ? דטלף שרמפף ? והמזרח ? תעשו למומי טובה חוץ מאורלנדו לא היתה שם קבוצה אחת שהייתה נכנסת לפלייאוף באייטיז

יש את הדיבור של בלוך שהבולס 91 ניצחה את הלייקרס , הוא שכח להגיד שמג'יק , סקוט וורת'י היו פצועים בסדרה , כשהלייקרס הייתה בקו הבריאות היא ניצחה את המשחק הראשון בשיקגו ובהמשך הסדרה היא הייתה פצועה. הבולס 91 הייתה יותר טובה התקפית מהבולס 96 ( הוראס גראנט , קרטרייט ופקסון היו ב 2 דרגות התקפית מעל רודמן , לונגלי / וונינגטון והארפר )

הבולס 96 היא הקבוצה שעשתה את העונה עם המאזן הטוב ביותר , היא בטח שלא הקבוצה הכי טובה

קארים זקן ? וואלה קארים בן 74 עדיף על לוק לונגלי , את הסקייהוק שלו גם כיפת ברזל לא יכולה לעצור.

עכשיו תעצמו את העיינים ותשאלו את עצמכם איך נתתם את הקול שלכם לרון הארפר ,ביל וונגטיון ? PF של 4 נקודות למשחק ?? בוצ'לר  ? סטיב קר ? עם לוק של נער מהקהלה ? אותה בולס הייתה יורקת דם באייטיז ולא מגיעה לשום גמר מול שום לייקרז

קארים בן 39 היא שחקן של 17.4 נקודות למשחק ב 56% מהשדה אז לונגלי היה עוצר אותו ???

בחייאת כדורסל זה משחק קבוצתי . כמה שחקנים של הבולס עשו דאבל פרינגל ? 3 ! רק 3 !!! זאת הקבוצה הטובה בהיסטוריה ???, הלייקרז עם 7 . לבולס הייתה ריצה טובה עם השחקן הכי גדול שהיה אבל היא בטח שלא הקבוצה הכי טובה בכל הזמנים

די עם השקר הזה ! הגיע הזמן לעשות לזה סוף

מ'גיק חיים של מומי + וורת'י בשיא עם קארים , הנסיון של הלייקרס עם החיוך של מג'יק . מייקל תומפסון , ראמביס , AC גרין וביירון סקוט , אם בוסטון 87 ובירד לא עשתה את זה שום בולס 96 לא תצליח לקחת מהם סדרה

מג'יק חיים של מומי מול מייקל ג'ורדן

 

בולס 96 

זהו, כל מה שהיה צריך להיאמר נאמר וכל מה שהיה צריך להיכתב נכתב, עכשיו זה זמן האלופים לשחק, ואם יורשה לי, בחרתם מצויין הן במזרח והן במערב, שתי קבוצות הטובות בהיסטוריה של הליגה (עד שהווריורס יוכיחו אחרת), ייפגשו בגמר האולטימטיבי.

הלייקרס של 87 היו קבוצה טובה, למעשה אם תסתכלו על מרבית הכתבות שסוקרות את ההיסטוריה של הליגה, או את ההיסטוריה של הלייקרס, יחזור בהן אותו המשפט: הלייקרס של 87 הייתה הקבוצה הטובה בהיסטוריה, עד שהגיעו הבולס של 96.
כן הדרך שלהם לגמר הייתה קלה בצורה מטורפת, ונכון שהגמר היה צמוד מאוד כשאם משחק ארבע שבו ניצחו הלייקרס בנקודה הולך הפוך, אין לדעת איך הסידרה הזאת נגמרת, ועדיין אין להתכחש לכך שמאזן של 17-65 הוא מרשים, לא 10-72, אבל מרשים.
אבל מעבר לעובדה שהבולס פשוט קבוצה יותר טובה, היסטורית ומבחינת רמת השחקנים כשמשווים אותם אלו מול אלה, בסגנון המשחק שלה הבולס הייתה הורגת את הלייקרס, לא היה להם איך להתמודד. הלייקרס אהבו לרוץ? אתם מסוגלים לדמיין אותם מנסים לשחק את המשחק המהיר שלהם מול הלייקרס, הלחץ של ג'ורדן ופיפן ומשחק הריצה הטוב בהיסטוריה? בחייאט. פיפן היה לוקח את מג'יק כפרוייקט והורג אותו ובזה היה נגמר העניין, וללייקרס לא הייתה שום תשובה הגנתית לבולס, אפילו לא קרוב.
ודבר נוסף, עשיתי את התרגיל הזה כבר בעבר, אבל שימו לב לזה, האליפות הראשונה של הבולס הייתה ב-91, זה 4 שנים אחרי קבוצת הלייקרס בה אנו עוסקים, השתיים נפגשו בגמר, והבולס חיסלו את הלייקרס 1-4 זה לא היה פייט. לאותה הלייקרס היה את מג'יק בן 31 ועדיין בשיאו, את וורת'י וסקוט בני 29 ועדיין בשיאם וכן את סאם פרקינס ודיבץ', ואת איי סי גרין בן 27 בשל יותר וטוב יותר מב-87. ההבדל העיקרי בין הקבוצות אם כן הוא היעדרו של קארים בן ה-40.
אם כן, הבולס בתחילת דרכם כשהם קבוצה הרבה פחות טובה, בלי רודמן ובלי קוקוץ', עם ג'ורדן בגירסה המוקדמת שלו, ופיפן בגירסה המקודמת שלו, פירקה את הלייקרס שהייתה עם מרבית החתיכות המרכזיות מאותה הקבוצה של 87 ושלחה אותה לתהום הנשייה, מי שטוען שבמפגש בין הבולס של 96 ללייקרס של 87 יהיה אחרת, יצטרך לעשות תרגילי גמישות שיכולים לפאר כל מתעמלת רומניה על מנת להצליח.
ולבסוף, ובפעם האחרונה לפרוייקט הזה, אם שום דבר מהדברים שכתבתי לא שכנע אותכם דעו את זה: ג'ורדן לא היה מפסיד.
שיקגו בולס 96

 

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
Subscribe
Notify of
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מנחם לס
מנחם לס
25/03/2016 0:14:32

אני לא מצביע נגד ג'ורדן אף פעם, מלבד סוסטון 1986 שניזרקה מהטורניר בגלל שוחר לגולשים ממומי

מנחם לס
מנחם לס
25/03/2016 0:15:13
Reply to  מנחם לס

כמןבן שוחד לגולשים

מנחם לס
מנחם לס
25/03/2016 0:15:42
Reply to  מנחם לס

ככמןבן שוחד לגולשים

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
25/03/2016 0:48:20
Reply to  מנחם לס

מה זה דוקטור ?
אתה מאשים את מומי במרמה והפרת אמונים ?
מומי היה מת לטגן את בוסטון בשמן עמוק כמו ברבוניות

שמייקל
שמייקל
25/03/2016 13:12:04
Reply to  מנחם לס

מתי היה החצי מול בוסטון???????????
בוסטון 86 מנצחת את שיקגו 96 בודאות, אין מענה למשחק הפנים
של בוסטון.

יהודה
יהודה
26/03/2016 23:06:12
Reply to  מנחם לס

בוסטון של 86 היתה צריכה לקבל את הכתר.
אבל כשגמדים טרוטי עיניים הורידו את הסלטיקס בחצי הגמר אין ברירה וצריך לתת את הקול ללייקרס 87.
המאבק בין בוסטון ללייקרס בשנות השמונים היה גדול ורווי יצרים אבל הוא הגדיר את התקופה הגדולה ביותר בתולדות המשחק. וגם אוהדי סלטיקס ראו ביריבות הזו יריבות גדולה מול קבוצה גדולה (בשום מקום קארים ומג׳יק לא קיבלו הערכה גדולה יותר עם פרישתם מאשר בגארדן).
קשה להגיד על קבוצה כמו שיקגו 96 שהיא אוברייטד, כי היא באמת גדולה, אבל כאשר קבוצה שהמקום ההיסטורי שלה הוא מקסימום מדליית ארד מתיימרת לקחת את הזהב – אז היא אוברייטד.
לשיקגו מעולם לא היתה יריבות גדולה מול קבוצה בסדר הגודל של הסלטיקס ושל הלייקרס של שנות השמונים. היא יכלה לפרוח רק אחרי ששתי אלו כבר היו בשקיעה ואז להיראות בלתי מנוצחת מול קבוצות בינוניות + בקנה מידה היסטורי.

MBK
MBK
26/03/2016 23:16:23
Reply to  יהודה

ביג לייק

גלעד
25/03/2016 0:28:19

פרויקט מצוין מתחילה ועד סוף.

איתמר פורת
איתמר פורת
25/03/2016 0:41:35

הטיעון ששיקגו של 91 ניצחה את הלייקרס די מביך.
כל השאר פשוט מצוין.
לדעתי בוסטון 86 גדולה יותר מהלייקרס ועם תחרות גדולה עם בולס 96 ולכן אלך עם הבולס

Ish
Ish
25/03/2016 0:48:52

אני מצפה שקהל שטופי ההבנה יביא את הגביע לנציגות נייקי בטורניר.

Ish
Ish
25/03/2016 0:53:34
Reply to  Ish

וזה יהיה אגב התוצאה הלא נכונה.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 1:00:28
Reply to  Ish

זו דמגוגיה ואתה יודע את זה. כשאתה מגיע להשוואות כאלו כבר אין באמת תוצאה נכונה.

Ish
Ish
25/03/2016 18:50:22

לא מעצבן אותך אבל שילדים שלא נולדו אפילו כאשר הקבוצה הזו לקחה אליפות, לא ראו אף אחת מהקבוצות, ולא טרחו לחזור לצפות במשחקים שלהן, אומרים בהחלטיות שהבולס היו מנצחים. חוזרים על כל מיני מיתוסים שסיפרו להם ואומרים וכל מיני שטויות כמו "ג'ורדן לא היה מפסיד" פיפן היה משתק את מג'יק רודמן היה בלה בלה בלה….

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 19:14:31
Reply to  Ish

לא. כאלה יש לשני הכיוונים. ממילא אין כאן תשובה מוחצת החלטית ונכונה אז מה זה משנה.

Ish
Ish
25/03/2016 19:42:20
Reply to  Ish

ביחס של 20 ל 1 לטובת נציגות נייקי

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 19:45:33
Reply to  Ish

בוא-הו. שופטים של מכבי. כאילו יש לכלנהמשחק הזה איזו משמעות.

Ish
Ish
26/03/2016 6:43:29
Reply to  Ish

יש לזה משמעות חינוכית

אפלטון
אפלטון
25/03/2016 1:26:01

אחלה פרוייקט הרבצתם כאן, אפילו שאני בדרך כלל שונא את ההשוואות ההיפותטיות/פתטיות יצא כאן יופי של שואו עם דיונים לוהטים.
להצבעה שלי: בוסטון 86.

מבין שתי הפינאליסטיות בשוגג: שיקגו. המקלדת שלי פשוט לא מסוגלת להצביע ללייקרס

Yavor
Yavor
25/03/2016 1:26:49

לפעמים זה ממש משמח כשהלב והראש חושבים אותו הדבר (אבל אולי הלב פשוט שכנע את הראש?).
הלייקרס לוקחים. נקודה. ב-91' לא שיחקה חצי קבוצה בגלל פציעות, אז זה לא מדד לכלום.

פינקי
פינקי
25/03/2016 4:08:13

כל הכבוד על הפרוייקט המושקע.
באמת שאתם עושים את האתר הזה לאתר הNBA הטוב בארץ.

קשה לי, פיזית, לעשות את זה, אבל הצבעתי ללייקרס.

יאיר
יאיר
25/03/2016 7:05:02

בניגוד לכל ההיסטוריה שלי, אני נאלץ להצביע ללייקרס כנגד מכונת היח״צנות שקוראים לה שיקגו 96׳.

ערן
ערן
25/03/2016 8:37:34

מיקל לא הפסיד סידרת גמר ואין סיבה שיתחיל עכשיו

שמייקל
שמייקל
26/03/2016 19:23:29
Reply to  ערן

תשמע חבוב מייקל לא שיחק נגד מג'יק ולארי…הוא שיחק נגד ליצנים בשנות ה-90…תעשה טובה לך תשכיל קצת וסורי על התוקפנות לא אישי.

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
25/03/2016 9:12:37

הצבעתי בולס אבל הכי גדולה הייתה כנראה פילי 82.

no funny shtuff
no funny shtuff
25/03/2016 9:45:10

וואו כמה שטויות מומי שיחרר כאן..

האייטיז התקופה הכי תחרותית בהיסטוריה – ענק

במזרח רק אורלנדו היו נכנסים לפלייאוף באייטיז- קורע

בעידן שהכדורסל היה כדורסל- מפיל

שיקגו, ברור.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
25/03/2016 10:23:07

הלו סאדם
שהח׳ברה של מומי לא יעניקו לך פינוק בדמות סקאד לבגדד
פילי , בוסטון , בד בויז , לייקרס ואפילו יוסטון של התאומי מגדל האורגינלים . מה היה ב 96 במזרח ? הניקס של יואינג המזדקן ?
נראה לך ששיקגו הייתה עושה 72 – 10 על הראש של א.ט.ה והבד בויז ?
שלא תעשה את הטריק שעשית ב 91
בשנות ה 90 המזרח היה יותר חלש ממקיאטו

no funny shtuff
no funny shtuff
25/03/2016 10:32:54

דווקא בשנות ה-90 המזרח היה חזק עם קבוצות כמו אינדיאנה, ניקס, אורלנדו, הורנטס, היט.

אבל עזוב, "ועדרת פני זקן".

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
25/03/2016 10:37:26

לא מספיק שאתה לא נותן כבוד לזקנים אתה מאיים שתדפוק במומי מעדר ?!

no funny shtuff
no funny shtuff
25/03/2016 12:31:13

חחח.. חששתי שלא תבין..

חצבני
חצבני
25/03/2016 20:17:46

הוא הבין, אתה זה שלא הבנת

no funny shtuff
no funny shtuff
25/03/2016 20:37:12

נראה לי שאתה לא הבנת את מה ששנינו כבר שכחנו

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 10:48:06

מומי ילד בנשמה!

Ish
Ish
25/03/2016 18:40:13

פחחח…………… המזרח היה חזק בשנות התשעים, קורע עד דמעות.

no funny shtuff
no funny shtuff
25/03/2016 20:33:51
Reply to  Ish

בן כמה כבודו, 17?

Ish
Ish
25/03/2016 20:51:15
Reply to  Ish

המקום היחיד שבו ניתן להשתמש בטענה המזרח היה חזק בשנות התשעים היא אם זה בא בהשוואה למזרח בתחילת שנות האלפיים. מי שלא מבין את זה חי בהזיות קשות. כל הקבוצות שציינת שם בדוגמה לקבוצות חזקות הן קבוצות בינוניות במקרה הטוב אשר לכולן יש חורים קשים ושחקנים מוגבלים ברמות ביותר ממקום אחד.

שמייקל
שמייקל
26/03/2016 19:25:42

קבוצות בינוניות עם כל הכבוד לפייסרס של רג'י, הורנטס של מורנינג ומיאמי של הארדוויי…זה ממש לא קרוב לא לפיסטונס לא לפילי של שנות ה-80 ואפילו לא לקליבלנד של מרק פרייס ובטח שלא לסלטיקס.

שמייקל
שמייקל
26/03/2016 19:29:48
Reply to  שמייקל

הקבוצה היחדיה במזרח שהייתה בשנות ה-90 התחלה של משהו הייתה אורלנדו של שאק ופני שאפילו הדיחה את הבולס של מייקל שחזר מהבייסבול , אבל הם לא מימשו את עצמם והיה חסר שם מוח מקצועי של מנג'ר רציני שידע לבנות שם אימפריה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
26/03/2016 12:22:03

+10000000000000000000000

מאיר אריאל
מאיר אריאל
26/03/2016 12:25:12

בטעות כמובן . אני מסכים כמובן עם פאני סטאף .
להגיד ששנות ה80 היו חזקות מה90 או מה2000 זה אחד השקרים הכי גסים

ולדי קוגן
25/03/2016 9:51:27

צמוד בטירוף. אני הולך על שיקגו ב-7 משחקים.

A.h
A.h
25/03/2016 10:13:05

הלייקרס של שאק וקובי בשיא מפרקת את כולן.
מצטער.

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 10:48:25
Reply to  A.h

+1 😃

בועז
בועז
26/03/2016 22:03:56
Reply to  A.h

111+
🙂

פורים שמח
פורים שמח
25/03/2016 10:15:54

פיל ג'קסון היום איבד את כוחו, אך אז הוא היה גאון וידע גם
להכניס את בוצ'ר וולינטון בדיוק בזמן למרות זניחותם,
האימון שלו היה כמו האינטואיציה של לארי בירד
הארפר היה כוכב לפני ומשלים טוב לשלישית החלומית,
לונגלי היה לגיטימי ביותר שלא יכל להראות יותר מידי
עם שלישיה מושלמת כזו, ברור שקארים טוב יותר, אך
לוק היה עושה לו צרות,
האינטיליגנציה של רודמן היתה כולה מרוכזת באיך לקלוט
את האשכולית הבאה ואיך להפריע למלון, תגידו דפוק
אך בזה הוא אחד הטובים ביותר,
פיפן שר ההגנה היה מאיט את מג'יק,
ג'ורדן היה שווה 2.5 או 3 שחקנים על המגרש, השפעתו
ורצונו העז על חבריו לקבוצה היו משפיעים מאד.
הבולס לוקחים בגדול לאחר מאמץ.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
25/03/2016 10:24:52

לונגלי ליגיטימית בנגרייה
ג'קסון גאון אבל ריילי גאון הגאונים

דובי
דובי
25/03/2016 10:33:00

הנה קטע, החלטתי בפעם הראשונה בחיים ללכת נגד ג'ורדן ולהצביע לייקרס.
נלחץ בטעות שיקגו.
בכל מקרה מעודד את מג'יק, בטוח שג'ורדן יקח בסוף ומתבאס שבוסטון לא הגיעו למעמד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/03/2016 15:20:17
Reply to  דובי

יד אלוהים הסיטה את אצבעך

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 17:12:40
Reply to  דובי

דובי תשלוט באצבעות שלך😛

עגל
עגל
25/03/2016 10:42:03

גם אני בכלל עם בוסטון. בוסטון ולייקרס הן שתי הפנים של אותו האל הרומאי – יאנוס. אם אין בוסטון אני הולך עם הלייקרס

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 10:51:36

תודה על דו קרב ענק! ובעיקר על טורניר גדול שארגן mbk.

כל המשתתפים היו טובים. היו כמה טעויות בדרך אבל הגענו לגמר אולטימטיבי! אני לא אלך לעולם נגד לייקרס, בטח לא של מג׳יק חיים של מומי. קבוצה שהמציאה את השואו. בדרך כלל אני אומר שהכדורסל יתקדם ולכן כמעט תמיד אלך הקבוצה המאוחרת יותר אבל במקרה הזה אני חושה שהשואו של הלייקרס היה עושה את שלו.

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 10:51:56

התקדם*

Berch
Berch
25/03/2016 10:59:25

סגול צהוב
אם לא חולוניה אז לייקרס

🙂

איל
איל
25/03/2016 11:22:37

דור, אבדת אותי עם הטיעון שפיפן היה לוקח את מג'יק כפרוייקט ומחסל אותו. כולנו זוכרים מה קרה כשפיפן לקח את מג'יק כפרוייקט.

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 11:58:51
Reply to  איל

תזכיר למי שבאמת לא זוכר.

רועי ויינברג
25/03/2016 14:26:21

אליפות?

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 14:33:55

כן, אבל זה לא כך מסתדר עם הטיעון של איל, אז אולי יש משהו אחר.

איל
איל
25/03/2016 16:49:34

מתוך כתבה של מנחם:
"כשפיל ג´קסון הורה לו להיות השחקן שישמור על מג´יק ג´ונסון בעונת האליפות הראשונה של 1991. פיפן הצהיר שהוא "WILL SHUT כשפיל ג´קסון הורה לו להיות השחקן שישמור על מג´יק ג´ונסון בעונת האליפות הראשונה של 1991. פיפן הצהיר שהוא "WILL SHUT DOWN MAGIC". כולם הסכימו איתו כשהם אומרים שפיפן הוא אחד הגארדים/סמול-פורוורדים השומרים הטובים בהיסטוריה של המשחק, ולכן פיפן "ישתק את מג´יק". הבולס ניצחה את הסדרה כי היה לה את השחקן הטוב ביותר לדרוך אי-פעם על הפארקט – מייקל ג´ורדן – אך הבה ונסתכל על מספריו של מג´יק (שעלו בהרבה על מספריו של פיפן): משחק שני: 14 נק´ ו-10 אס´. משחק שלישי: 22 חיצים ו-10 בונבונים. משחק רביעי: 22 פגזים ו-11 סוכריות. משחק חמישי: 16 נק´ ו-20 אס´. פיפן באמת "השתיק" את המג´יק… עוד השתקה כזאת ועולם הכדורסל היה נהרס מהרעש.DOWN MAGIC". כולם הסכימו איתו כשהם אומרים שפיפן הוא אחד הגארדים/סמול-פורוורדים השומרים הטובים בהיסטוריה של המשחק, ולכן פיפן "ישתק את מג´יק". הבולס ניצחה את הסדרה כי היה לה את השחקן הטוב ביותר לדרוך אי-פעם על הפארקט – מייקל ג´ורדן – אך הבה ונסתכל על מספריו של מג´יק (שעלו בהרבה על מספריו של פיפן): משחק שני: 14 נק´ ו-10 אס´. משחק שלישי: 22 חיצים ו-10 בונבונים. משחק רביעי: 22 פגזים ו-11 סוכריות. משחק חמישי: 16 נק´ ו-20 אס´. פיפן באמת "השתיק" את המג´יק… עוד השתקה כזאת ועולם הכדורסל היה נהרס מהרעש."

מזכיר לי איך איגודלה השתיק את לברון

עידו גילרי
עידו גילרי
25/03/2016 18:49:28
Reply to  איל

זה מעניין שהזיכרון שלך הוא זה של מנחם שכידוע הוא לא בדיוק הדבר הכי אוביקטיבי ואמין.
מה שאני זוכר הוא שבמשחק 2 פיפן עבר למג'יק אחרי שמייקל נכנס לבעיית עבירות. מג'יק היה נורא במשחק הזה והלייקרס הובסו. למיטב זכרוני מג'יק שתמיד היה היריב הכי ספורטיבי הודה אפילו שפיפן שיגע אותו.
אני לא זוכר במדויק אבל יכול להיות שהיה עוד משחק אחר בסדרה שפיפן היה עליו אבל צריך לבדוק את זה.
אז זהו – זה הזיכרון שלי והוא הולך עם דור.

איל
איל
25/03/2016 19:01:08

תראה, לא אתווכח איתך עכשיו על מה הרגשתי במהלך הסדרה. הסיבות מובנות. אני מקבל את ההערה שמוטב לא להסתמך רק על מנחם.

איתי
איתי
25/03/2016 11:36:42

מודה שיש לי פיצול אישיות אז הצבעתי לבולס מהנייד וללייקרס מהלפטופ

גור גולן
גור גולן
25/03/2016 12:57:47
Reply to  איתי

פיצול אישיות כבד😜

אחד העם
אחד העם
25/03/2016 13:11:58

לייקרס.
ויכול להיות שהקרב היה נגמר הפוך אבל ברגע שדור העביר את הדיון למגרש עצמו ולמשחק בין שתי הקבוצות אז בחרתי. צר לי ( מעריך מאד את דור) אבל הדיון לאורך כל הטורניר היה חייב להתמקד בגדולה ולא באחד על אחד בין חברי הקבוצות ( מי לוקח? צימברלין או האקים? לא רלוונטי בעליל ולא ניתן להשוות בינהם )

אחד העם
אחד העם
25/03/2016 13:13:01

יאלללללללללה פלייאוף. . אין לי כח לחכות את העשרה משחקים האלה…!

ולדי קוגן
25/03/2016 14:11:22
Reply to  אחד העם

+10

אחד העם
אחד העם
25/03/2016 14:33:08

דווקא אתה? 🙂
אני אמנם לא אוהד אוק' אבל ממש קיוויתי שדונובן יצליח לעשות מהם קבוצה ושסוף סוף הפוטנציאל האדיר (!) שלהם ימומש. אני באמת מבואס שזה ממשיך להיראות כמו קבוצה של ברוקס ובכל שנה שעוברת אנחנו מפסידים עוד סיכוי למשהו היסטורי עם 2 הכשרונות הנדירים שיש לכם שם.

רן
רן
25/03/2016 13:48:55

הלייקרס אולי יכולה לגנוב משחק פה, אבל אין קבוצה בהיסטוריה שיכולה לנצח את הבולס ב7 משחקים.
ההגנה של שיקגו הייתה מפרקת את הלייקרס

שמייקל
שמייקל
25/03/2016 14:16:00

שונא את הבולס, הם בלוף בעיניי, קבוצה שנהנתה מהייפ ומחוסר תחרות אמיתית ועזרה מדייויד סטרן.

רועי ויינברג
25/03/2016 14:30:52

מומי עשה עבודה מעולה (וגם מידן, בכל הפרוייקט), אבל זאת צריכה להיות הבולס. 72 ניצחונות ב-82 משחקים, זה בלתי נתפס, וחמישייה עם 4 שומרים עצומים (הארפר, ג'ורדן, פיפן, רודמן).

בקשר לכל הקטע של החוסר תחרות, הקבוצה הגדולה היחידה שהבולס לא הצליחה לפגוש ולעבור בפלייאוף בסוף הניינטיז היא אולי הגלקטיקוס הפנסיונרים של בארקלי-דרקסלר-האקים.

הלייקרס של השנתיים האלו לא פגשה את הבולס של ג'ורדן, את פורטלנד של דרקסלר ואת יוסטון של חאכים וסמפסון. הם גם לא פגשו את אריות הליגה בתחרויות פלייאוף.

Havlicek stole the ball
Havlicek stole the ball
26/03/2016 13:27:30

היי רועי..
בקשר לפסקה האחרונה, מצד אחד הלייקרס לא פגשו את "אריות הקונפרנס" באותן שנתיים (למרות ש 9 גמרים ב12 שנה זה חריג ברמה אקוטית). מאידך, נגמרים שלהם, נגד בוסטון (רק שנה אחרי שהם היו הטובים בהיסטוריה) והפיסטונס היו תחרות קשה בהרבה מסיאטל, ואף מיוטה.

למרות זאת, מסכים לבחירה בבולס. אך אני עדיין לא מצליח להבין איך "אלופת האלופים" היא לא הקבוצה שזכתה ב11 אליפויות ב13 שנה..

trackback

[…] גולדן סטייט נראו עייפים ומותשים פיזית ונפשית, והם עדיין כאלו, אבל החזרה של אנדרו בוגוט משפרת את המצב. החזרות העתידיות של אזילי ואנדרה איגודלה רק יעשו את זה טוב יותר עבורם, והם יכולים לשבור את השיא של שיקגו בולס הגדולה מכולן (או שהלייקרס הקבוצה הגדולה מכולן, את זה אתם תחליטו בגמר של אלוף האלופים). […]

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/03/2016 15:19:04

תודה לכם על סדרה ענקית.
כמו אחרים שכתבו לפני, גם עבורי זוהי ההתלבטות הגדולה ביותר עד כה, שהייתה נפתרת אם בוסטון 86 הייתה עולה לגמר (הייתי מצביע בוסטון).
כרגע הצבעתי שיקגו בדיעה חלוקה. יש מצב שאצביע לייקרס דרך הפלאפון.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
25/03/2016 17:00:51

אשך ?
ככה לתת סכין בלב של מומי ??

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
25/03/2016 17:30:09

רץ להצביע לייקרס בפלאפון

אחד
אחד
25/03/2016 15:50:55

הטיעונים לטובת הלייקרס פשוט משכנעים יותר…

פינקי
פינקי
25/03/2016 16:26:57

290 הצבעות ועדיין 50-50, מקווה שגם הגמרים האמיתיים יהיו כ"כ צמודים

Dror2
Dror2
25/03/2016 16:42:04

אני הולך עם הלייקרס. נכון שג'ורדן לא הפסיד סדרת גבר אבל הוא גם לא הגיע ללא מעט מהן. והוא מעולם לא שיחק בפלייאוף נגד קבוצה ברמה של לייקרס 87.
חוץ מזה – החיוך של מג'יק תמיד עדיף בעיני על האובססיביות והטירוף של ג'ורדן…

שי אבן צור
שי אבן צור
25/03/2016 17:19:15

איזה קרב צמוד…
אני עם מומי ולו מהסיבה שהבולס לא ניצחו אף קבוצה שהתקרבה ברמתה ללייקרס של 87

אהרון שדה
אהרון שדה
25/03/2016 17:43:54

יקארים משמעותי.
גםמג'יק 87 טוב ייתר.
ל.א 3-4י

Ish
Ish
25/03/2016 18:51:22

יותר צמוד מווריירס רוקטס

שגיא
שגיא
25/03/2016 19:48:14

לייקרס
הלכתי והעמקתי עם שתי הקבוצות.
שחקנים שעברו,סטטיסטיקות,שיטת המשחק,היכולת לסיים משחקים
ולדעתי הלייקרס תנצח.
צמוד מאוד.
אחלה פרויקט!

Mbk
Mbk
26/03/2016 0:10:29

זה צמודים גבול הלא נורמאלי
209-208 לבולס עד כה

Mbk
Mbk
26/03/2016 0:11:11
Reply to  Mbk

זה צמוד על גבול הלא נורמלי
אוטוספלר ארור

Dani din
Dani din
26/03/2016 4:51:25

שונא את הליקרס, אבל קבוצה של מג'יק וקארים גרמה לי להתאהב במשחק. זו קבוצה שיצרה סגנון משחק חדש ושמח, כמו שנערי הזהב עושים כיום.
צריך לזכור שהקבוצה הזו נצחה את בוסטון. בזה כל טענות ההגנה של שיקאגו מתבטלים.
בכאב רב אני מצביע LA.

המשגיח
26/03/2016 8:21:14

פרויקט אדיר. תודה לכל מי שכתב!

המשגיח
26/03/2016 8:22:44

אני הולך עם הלייקרס. קארים השובר שוויון.

נתן גולד
נתן גולד
26/03/2016 8:39:58

צמוד צמוד פה. יהיה מעניין לראות מי תנצח.
חבל שבוסטון 86 לא הגיעה לגמר אפי של מג'יק מול לארי אבל באין בוסטון להצביע לה אלך על מזרחית אחרת…

רועי ויינברג
26/03/2016 12:09:37

242-237 בולס, צמוד בטירוף.

שגיא
שגיא
26/03/2016 14:14:42

252-252
וואו

סער ברעם
סער ברעם
26/03/2016 16:11:20

260 לכל קבוצה. לבולס הייתה הגנה מפרקת האינטנסיבית למשך 48 דקות, לא רואה איך שום קבוצה משתווה.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
26/03/2016 16:20:00

היסטורית – בוסטון סיקסטיז

על הפרקט – ס"א 2014 / ג"ס 2016

כל השאר תילי תילים של מילים..

תודה על ההשקעה. היה תענוג להתעצבן כרגיל..

no funny shtuff
no funny shtuff
26/03/2016 17:10:11

נראה לי שכל נוסע שמומי מעמיס למונית הוא לוקח לו לרגע את הסלולרי בטוענת שווא כלשהי, נכנס לאתר הופס ומצביע ללייקרס.

"הם נוהרים לקלפיות באוטובוסים במקום במוניות".

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
26/03/2016 17:43:34

זרקת רעיון טוב
אבל זה לא הסגנון של מומי
מי שמרמה פעם אחת לא יכול להראות את הפרצוף שלו בשולחן

msmsm
msmsm
26/03/2016 17:44:53

264-263 לבולס

שמייקל
שמייקל
26/03/2016 19:21:27

ברור שהלייקרס(לדעתי גם בוסטון של לארי) מנצחים את שיקגו, אני חושב שההתקפה של וורתי מתקזזת עם פיפן וההגנה החזקה ומשחק האול אראונד שלו, מג'יק בשיאו מניב תוצרת שבסך הכל הכללי משתווה לזו של מייקל לדעתי, אבל קארים מול לונגלי….בחייאת רבאק….בסדר רודמן היה מנסה לעצור אותו…כן בטח…

MBK
MBK
26/03/2016 23:18:34

צמוד מאוד
נע סביב ה 50 % רוב הזמן
מסתמן – שיקגו בשיניים

טיפה סרוחה
טיפה סרוחה
26/03/2016 23:36:01

שאלה רצינית…
למה קוקוץ לא מוזכר בשום טיעון לטוב. שיקאגו?

גלעד
26/03/2016 23:49:59

11 דקות לבאזר הבולס ב+4..
(הצבעתי 1 לכאן ו-1 לכאן רק כדי לראות תוצאה).

צביקה
צביקה
26/03/2016 23:58:25

הצבעתי ללייקרס כמובן, כמו שכמובן הצבעתי לבוסטון 86. זה לא מוריד כמובן בכלום מהכבוד וההערכה שיש לי לי למייקל וחבורתו.

גלעד
27/03/2016 0:02:05

הבולס נצחו ב-3 285-252

אליהו
אליהו
28/03/2016 16:21:48

הקרב עדיין פתוח

אחד
אחד
05/04/2016 23:10:52

תיקו (נכון לכתיבת שורות אלו)
לא ייאמן…

אורח קבוע
אורח קבוע
09/11/2017 16:16:29

ראיתי את זה עכשיו והייתי חייב לשים פה (על אף הזמן שעבר מכתיבת הפוסט הזה): מג'יק, לארי ודר ג'יי בכבודם ובעצמם מתייחסים למצ' אפ של הקבוצות שלהם נגד בולס 96'. מג'יק היחיד שגם נתן הימור: לייקרס ב6-7 משחקים, בגלל שהבולס לא יוכלו לעצור את קארים .
https://www.youtube.com/watch?v=3Z8mm3WUH7I
מג'יק עם ההימור מדקה 5:10