מעורב הופס לשבת / מנחם לס

 

(מרק רבילאס, יו אס איי טודיי)

1. בעיות בשיקגו בולס

יואקים נואה:"אני לא אוהב לעלות מהספסל ומעולם לא עליתי מהספסל. לעלות מהספסל לא היה רעיון שלי"

פרד הויברג (המאמן למי שעדיין לא יודע): "ג'ו (כך הם מכנים את יואקים) אמר לי שהוא מאד אוהב לשחק עם טאג' גיבסון ולא איכפת לו לעלות מהספסל אם זה אומר לשחק עם גיבסון. זה היה הוא שהתחיל את הדיסקוס על עלייה מהספסל, לא אני. הוא גם אמר שפאו וניקו (מירוטיץ', מ.ל) משחקים מצויין ביחד".

ישנן שתי אפשרויות: או שאחד מהשניים משקר, או שהיתה אי הבנה בין השניים.

אני לא מאמין שאחד מהשניים ישקר במצח נחושה. בוודאי שהיתה 'אי הבנה'. אבל הרי בפרה-סיסון שיחקו כמו עכשיו, אז למה יואקים עלה מהספסל מבלי להתלונן עד עכשיו?

יואקים: "אני לא מתלונן. אני רק מביע את דעתי. אני לא אוהב לעלות מהספסל!"

הויברג:. "אני לא מוכן להתייחס לעניין. בכל מקרה לא בציבור. אני לא עונה על כל שאלה בנידון!" ואז הוא הוסיף: "נואה הוא חבר קבוצה מצויין. הוא מלא אנרגיה ומעודד את כולם, וניכנס לשחק עם כל מה שיש לו ועושה כל מה שמתבקש ממנו. אין אצלנו כל בעייה!".

נואה: "אנחנו 0-2. אני רוצה רק מה שטוב לקבוצה. אני לא רוצה לנדנד את הסירה. יש לנו עוד הרבה משחקים לשחק והרבה דברים עוד ישתנו!".

נכון, אבל זהו הסדק הראשון שאני רואה בגוף הסירה.

2. מרק קיובן "לא שונא את הקליפרס". רק לא שם זיין לעברם

"אני לא שונא אותם. מה פתאום שאשנא אותם. I JUST DON'T GIVE A SHIP ABOUT THEM" – מרק קיובן לפני משחק אמש. אבל כשהמראיין המשיך לדובב אותו, הוא הוסיף:

"You can change the owner, you can change the players but the Clippers are who they've been for the past 30 yrs" – Mark Cuban

ז"א, תשנה את הבעלים, תשנה את השחקנים, אבל הקליפרס יישארו (אותם הלוזרים) כפי שהם כבר 30 שנה". אז אולי הוא לא 'שונא' אותם. אולי כל מה שהוא רוצה זה 'להשפיל' אותם, כנראה מרוב אהבה.

 3 .אתם רוצים לשמוע מישהו שבאמת שונא את הקליפרס?

*

*

מי ששונא אותם לא פחות ממרק קיובן זה דמרקוס קאזינס. הוא נשאר tאחרי ההפסד של הקינגס לקליפרס מה הסיבה ל-HIGH EMOTIONS שלו. הוא ענה:

"I hate ’em man. Honestly, I do."

כשעתונאי אחר התערב הוא פרץ, "אני עדיין מדבר, אוקיי?" והמשיך להכפיש אותם.

למה כולם שונאים כל כך את הקליפרס?

4. שאלון לתושבים בסן פרנציסקו: "בוגוט או אזלי?"

לחובבי הווריורס נמאס מהפציעות של אנדרו בוגוט. לא רק זה, אלא שבמשחק פתיחת העונה פסטוס אזלי היה הרבה יותר טוב מהאוסטרלי. בוגוט נפצע שוב – משהו בעינו וזעזוע מוח והוא שוב בחוץ. לאוהדים נמאס מהפציעות של בוגוט שהן כנראה מחפשות אותו.

בנוסף, אזלי היה הווריור השני בטיבו אחרי סטפן קרי עם 6 מ-10 ל-13 נק' ו-10 ריב'. כולם זוכרים גם שהוא שיחק דקות חשובות מאד נגד הקאבס בגמר והעפיל על בוגוט.

.קבוצת אוהדים התפזרה אתמול בבוקר בדאונטאון וליד המזחים בנמל עם שאלון שכותרתו "אזלי או בוגוט" עם בקשה לתושבים לבחור. הם רוצים להראות להנהלה שהאוהדים רוצים את אזלי "לפחות ביחס של 4 ל-1 על פני בוגוט".

5. הפיניקס מחזירה תודה לסטיב נאש

 

הפיניקס סאנס תאדיר את שחקנה סטיב נאש במחצית המשחק נגד פורטלנד בכבוד הרינג אוף הונור שלהם.Inducted into the team’s Ring of Honor

מי לא זוכר את שריקות הבוז וקריאות החרפה כששמו של סטיב נאש נקרא ביום הדראפט. ואז את קריאות ה-"WE WANT STEVE" בכל עת שהוא ישב על הספסל והקבוצה ניכנסה לבעייה הכי קטנה. אנחנו זוכרים את האף השוטף דם והעין הנפוחה הסגורה, את השיער הפרוע המתנופף בכדרורו עם הכדור,וליקוק האצבע לפני קליעת הפאול. זריקת הג'אמפ שלו שדמתה יותר להדיפת כדור ברזל אבל הכדור ניכנס באחוזים בין הגבוהים בליגה, ומסירתו כאילו ללא ראייה שמגיעה לשחקן פתוח שהכי פחות ציפה ךה.

פעמיים MVP לשחקן הפחות אתלטי מכולם, אבל בוודאי אתלטי הרבה יותר משחושבים, בעיקר בזמן תגובה וזריזות ידיים.

בגיל 30 הוא חזר להגדיר מחדש את תפקיד הפוינט גארד תחת המאמן שעבורו היה המאמן הטוב ביותר שיכול היה להיות – מייק ד'אנטוני, שעם נאש יכול היה להפוך את התיאוריה שלו של התקפה עם 'טמפו' משתנה ממהיר ביותר לאיטי ביותר, עם ה-SPACING המיוחד שהפוינט גארד הצליח ליצור, ועם חידושים והמצאות – INNOVATIONS – בליינאפס שהיו למעשה הצבות סמול בול נגד ביל בול, ולהיפך. והכל במהירות שהיריב לא הספיק להסתגל אליה ולהגיב לה.

סטיב אמר הבוקר:  "העונה שתיזכר עבורי לעד היא עונת ה-22-60 שלנו בה ה-SPEED וה-SPACE ששיחקנו ויצרנו הכניס את היריבים לשוק. לכולם היתה בעייה רצינית להגיב לצורת המשחק שלנו!".

סטיב – היום יועץ מקצועי לסן פרנציסקו ווריורס, הפך את הסאנס נטולת כוכבי-על לקבוצת ההתקפה היעילה בליגה משך 6 שנים. עונתו האישית הטובה ביותר היתה כנראה ב-2010 כשבגיל המבוגר של 33 הוא סיים עונה שלמה בממוצע של 22 ב-56% קליעה ו-8 איסיסטים, וסוויפ של הספארס בפלייאוף. לנאש היה גם 4 עונות של 50-40-90.  רק לארי בירד השיג זאת – פעמיים.

פיניקס הכינה לכבוד הארוע אמש את הקליפ הבא. 3 דקות של וידיאו נדיר!
*


*

 

6. הפיסטונס מעלה את מספריהם של בן וואלאס וצ'ונסי ביליאפס

דטרויט פיסטונס של שנות 2003-8 היתה קבוצת ההגנה הטובה בליגה כמעט כל עונה. הם עשו 6 ריצות גמר מזרחי ברציפות, עם אליפות ב-2004. הסנטר בן וואלאס והפוינט גארד צ'ונסי ביליאפס היו שלד הקבוצה.

הקבוצה תודיע בימים הקרובים שהיא מעלה את גופיותיהם למרומי האולם.

7. ראסל חוזר לשחק רק POINT GUARD

הלייקרס ניסו את ד'אנג'לו ראסל בתפקיד OFF GUARD כך שלא תהיה לו את האחריות לשאת את הכדור ולהרגיש שכובד הקבוצה על כתפיו. לפני הטיסה לסקרמנטו ביירון סקוט אמר שהוא מחזיר את ראסל לפוינט כשקרלרקסון וקובי יהיו ה-OFF GUARDS.

"הגענו למסקנה שראסל הוא שחקן אחר כשהכדור בידו".

8. איש 'היכל התהילה' מל דניאלס ניפטר

מל דניאלס, הסנטר שהוביל את אינדיאנס פייסרס לשלוש אליפויות ABA, ניפטר בגיל 71. הוא היה סנטר מצויין שאינו כה ידוע כי את רוב הנזק הוא עשה ב-ABA. ד"ר ג'יי אמר: "אחד האנשים החיוביים שפגשתי בימי. סנטר גדול. חבר נפלא!"

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. קאזינס ישב כמעט כל החצי השני היום כי הקינגס רוצים היום נצחון נגד הקליפרס.

    קאזינס לא סובל את כריס פול- זה כבר משהו שהתחיל בשנה הראשונה של פול בקליפרס. הם הלכו מכות באיזשהו משחק ומאז בכל הזדמנות הוא אומר כמה פול שחקן מלוכלך. עם גריפין אין לו כלום מעבר ליריבות הספורטיבטית המובנת.

    תוכנית המשחק של הקינגס מול הקליפרס השבוע לא אבדה כי הם החליטו לתת לקליפרס לזרוק מחצי מרחק ובלייק כבר אותם משם.

    הלילה לדעתי קארל יתן לקאולי סטיין לשמור אישית על בלייק.[קופוס היה איטי מידטי בשבילו]
    לא בטוח שזה יצליח אבל אחרי המשחק של הלילה יש לקארל את כל הסיבות להאמין בקאולי סטיין.

    1. אני חייב להגיד שעד היום האמנתי שהוא יכול לפתח את הצעירים וליצור קבוצה סבירה פלוס, היום במשחק נגד סקרמנטו הוא עצבן אותי.
      הוא לא הבין מה חסר לקבוצה ולא נתן לניק יאנג והיברט שהיו החשובים ביותר על המגרש… בנוסף היה גארבג׳ טיים כל המשחק בערך אז מה עם דקות לראסל?? לא נתן לו כמעט דקות על המגרש, למרות שהוא צריך להתפוג ניסיון. ביירון סקוט הבייתה! בחרתי בו במאמן העונה בגישה שאולי הוא יפתח את הצעירים, היום הוא הוכיח לי שעשיתי צחוק מעצמי בבחירה בו.

  2. שאלה על השידורים בערוץ 5 (על נגזרותיו השונות) למקרה שיש כאן מישהו שמקורב (למרות שלאור "החיבה" העזה כאן לערוץ הוא בטח לא ישמח להודות..) :
    המשחק בין מילווקי לבין וושינגטון שודר בלי שדר או פרשן כלומר השידור האמריקאי הובא ישירות. אני הנחתי שמשדרים מעט משחקים (ולא משדרים שניים ברצף או הרבה משחקים במקביל) בגלל המחסור בכוח אדם. אם אפשר לבחור באופציה של שידור ישיר, למה הם לא עושים את זה כל הזמן?! ולמה הם בוחרים משחקים לא אטרקטיבים כשיש ג"ס ויוסטון למשל?

    1. שאה טובה. אנחנו לא מכירים ת פרט הסכם שלהם, יכו להיות שעל שידור קוי-פייסט בלי שדרנים הם משלמים פחות (?)
      בכלל בחית המשחקים שלה תמוהה הרבה פעמים

  3. מנחם אתה יכול באמת להסביר איך זה שהקליפרס הפכה לקבוצה השנואה ביותר בNBA עוד יותר מהלייקרס?? או שהתחושה הזאת קיימת רק בישראל?
    בחבורה שלנו כריס פול הפך מאחד השחקנים האהובים בניו אורלינס לשנוא ביותרבקליפרס

    1. כריס פול מלך. אל תתן לאנשים להטעות אותך.
      ברגע שנבחר שני שנה שעברה בESPN התחיל הקטע הכ"כ מגניב, לקרוא לו אובר רייטד ולשים את זה עליו (כאילו הוא זה שטען שהוא הכי טוב בעולם. מה שמצחיק כי אלה שכן טענו את זה ספגו הרבה פחות ביקורת כאן).
      אז יגידו שהוא בכיין ופלופר, אבל זה גם שטויות ולא יותר מהממוצע.
      באשר לקבוצות שלא אוהבות את הקליפרס, יש פה הרבה משקל שהתחיל בגלל "לוב סיטי". מה לעשות, אנשים לא אוהבים להיות בצד הלא נכון של הפוסטר. וכשגריפין הגיע לליגה, זה יצר רגש של "אני אראה לו" בעיקר מהרבה פ"פ מהמערב היריבים החריפים ביותר הם איבקה המטונף, זאק רנדולף ודריימונד הטינופת גרין).
      להוסיף לזה שגם ג'ורדן הוא מהמרחפים שחיים מעל הטבעת וזה לא עוזר הרבה.
      במובן מסויים, הקליפרס הם ילדים הרבה יותר טובים. בעיקר גריפין. הוא סופג את רוב ההקנטות ומכיל ולא מגיב.עד שזה מתפוצץ ובסוף זה מביא דווקא לטכניות על הקליפרס.
      בנוסף הקליפרס מובלים ע"י בכיין ראשי (דוק ריברס) מה שגרם לכך שזה נראה שכל הקבוצה בכיינית.
      על כל זה, נוספה הדרמה של הקיץ עם ג'ורדן והצגות הילדה שאוהבת שמחזרים אחריה.
      מה המצחיק פה, זה שכולם יצאו ואמרו כמה שהקליפרס לא בסדר, כשמי שספג את המכה הקשה באמת בעניין הזה (מארק קיובן) אמר שאין לו האשמות כלפי הקליפרס, שהם עשו מה שהיו צריכים והוא היה עושה בדיוק אותו דבר (לא שהוא מת עליהם כפי שכתוב בכתבה כאן למעלה).

      נותר רק לקוות שייקחו אליפות וישתיקו את כל המקטרגים המאוסים למיניהם.

  4. השנאה לקליפרס לא נולדה אתמול זאת כבר תחושה של שנתיים .p נתת הרבה סיבות למה לשנוא את הקליפרס בכיינות בכיינות ועוד בכיינות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט