חמש דקות הספיקו: מכבי ת"א גברה על מכבי ראשל"צ/ שי בוקר

אות'לו האנטר מטביע. (צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה)

זה לא היה קל, זה היה די קשה, אבל בסופו של דבר, אות'לו האנטר וחבריו הצליחו להציל את הצהובים מהפסד עם ניצחון 64:75. טיילר דורסי הוביל את הצהובים עם 19 נקודות. מנגד, ג'יימס קלי הוביל את הכתומים עם 18 נקודות.

רבע ראשון: 16:24 לצהובים

מכבי ת"א עלתה ראשונה על לוח התוצאות לאחר אליי-אופ נהדר של סקוטי ווילבקין לאות'לו האנטר לדאנק גדול בהתקפה מתפרצת. מנגד עוז בלייזר הפך את התוצאה עם שלשה משלו. הקבוצות החלו לקלוע ולייאפ של האנטר, נתן לצהובים יתרון 5:8 עם 7:17 לסיום הרבע. בלייזר לא התרגש ועם פעולות טובות, החזיר לראשון את היתרון 10:8. לאחר שהאנטר החזיר את היתרון לצהובים, נועם דוברת ניסה להטביע על דני אבדיה אבל לרוע מזלו, הוא החטיא. התקפה לאחר מכן, ג'יימס קלי לא נכשל וסיים אליי-אופ בדאנק. החבורה של ספרופולוס התחילה לשלוט בקצב ובזכות שתי שלשות של סקוטי ווילבקין ועוד אחת באמצע של טיילר דורסי, עלתה ליתרון שמונה נקודות לאחר 10 דקות.

רבע שני: 35:42 למכבי ת"א

הצהובים המשיכו במומנטום גם בפתיחת הרבע השני כשלאחר לייאפ של דני אבדיה, עלתה ליתרון שיא של 10 נקודות. שלשה של דורסי הגדילה את היתרון ל-11, אבל מהלכים טובים של נמרוד טישמן השאירו את הכתומים במחשק כשהרכז מצמק את התוצאה ל-25:29 בלבד. מנגד, שלשה של אבדיה החזירה את היתרון ל-7. עוד לייאפ של ג'ייק כהן כבר החזיר את היתרון ל-9, אבל קלי הגיב עם שני דאנקים יפים וצימק את התוצאה ל-5 בלבד, 31:36 עם 3:04 להפסקה. עד תום המחצית, פעולות טובות של אבדיה, נתנו לצהובים יתרון 35:42.

נועם דוברת מול סקוטי ווילבקין. הראה כמה ניצוצות מהפוטנציאל הגדול שלו. (צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה)

רבע שלישי: 55:59 למכבי ת"א

מכבי ת"א פתחה היטב את הרבע השלישי עם דאנק של האנטר, לייאפ של אלייז'ה ברייאנט, פלוטר של ארון ג'קסון ושלשה של ווילבקין ועלתה ליתרון 38:51 עם 6:46 לסיום הרבע. הכתומים סירבו להיכנע ובעזרת שתי שלשות של דוברת וג'ורדן סווינג בתוספת ללייאפ של המילטון, חזרו ל-48:51 בלבד עם 4:56 לסיום הרבע וגרמו לספרופולוס להזעיק פסק זמן. האנטר שוב החזיר את היתרון ל-5 נקודות, אבל בלייזר והמילטון שמרו את האורחת במשחק לקראת הרבע האחרון.

רבע רביעי: 64:75 לצהובים

הצהובים פתחו את הרבע האחרון מאוד מבולבלים, והמילטון וקלי ניצלו זאת כדי לקבוע שוויון 61:61 עם 6:14 לסיום. האנטר ודורסי לא התרגשו ועם לייאפ של הראשון ושלשה של השני, הצהובים עלו ל-61:66 עם 5:08 לסיום. לאחר פסק הזמן של האורחת, טישמן הגיב עם שלשה נוספת וצימק את הפער ל-2 נקודות בלבד עם 4:55 לסיום. מאותו רגע ההתקפה של ראשון הפסיקה לתפקד כשהכתומים מעיפים שלשות ללא סיבה. עד לסיום האנטר, אבדיה, דורסי וכהן סגרו את הסיפור בצד ההתקפי. בלייזר ניסה להטביע על האנטר בשניות הסיום, אך האמריקאי סירב לראות את עצמו נכנס לפוסטר העונה. בסיום, מכבי ת"א עולה למאזן של 1-18 כשהכתומים נושרים למאזן של 7-12.

קלעו למכבי ת"א בספרות כפולות: טיילר דורסי קלע 19 נקודות בתוספת ל-5 ריב' ו-5 אס', אות'לו האנטר הוסיף 16 נקודות ו-9 ריב' ודני אבדיה קלע 12 נקודות ו-7 ריב'.

קלעו בספרות כפולות למכבי ראשון לציון: ג'יימס קלי קלע 18 נקודות כשאלכסנדר המילטון (5 אס') ועוז בלייזר מוסיפים 11 נקודות כ"א.

מילותיי על המשחק

משחק לא מאוד יפה לעין. משחק מפוזר מאוד של הצהובים שכמעט עלה להם במשחק. למזלם, האנטר, דורסי ואבדיה היו שם כדי לשמור על הבית.

האנטר אבל, היה שם בכל רגע שמכבי הייתה צריכה מהלך מנצח או מהלך שיעזור להביא ניצחון.

כשג'קסון היה על המגרש, מכבי לא נראית טוב בכלל. לעומת זאת, כשאבדיה היה על הפרקט מכבי הייתה יותר מסודרת. מכבי הייתה ב- 20+ עם אבדיה על הפרקט.

נעם דוברת עשה הכל בשקט ואפילו הקשה מעט על ווילבקין. לילד בן ה-17 יש עתיד נהדר לפניו. הערב הוא רשם 4 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-5 אסיסטים.

אבדיה ודוברת ראש בראש מהערב (צילמים מהנייד):

ראיונות

יאניס ספרופולוס:

על המשחק: "אנחנו במכבי תל אביב, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, קבוצה שמדורגת גבוה מאוד בטבלה, הניצחון הוא תמיד חשוב. אנחנו צריכים להבין שאנחנו מחויבים לנצח כמה שיותר משחקים. אנחנו יכולים להפסיד משחקים, אבל הדבר החשוב הוא להמשיך לנצח, ככה שומרים על המנטאליות, לדעת בשביל איזה קבוצה אנחנו משחקים".

עדכון על הפצועים: " אנחנו עדיין לא יודעים אם קווינסי אייסי ויובל זוסמן ישחקו ביום שישי, הרופאים צריכים לערוך להם בדיקת כשירות ולאחר מכן נדע."

סקוטי ווילבקין (ערוץ היוטיוב האישי שלי):

ג'ורדן סווינג (ערוץ היוטיוב האישי שלי):

תקציר (יוטיוב מנהלת הליגה):

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה רבה שי, לא יוצא לי לראות משחקים בדרך כלל והסיקורים שלך מחיים את המשחק עבורי בפעמים שאני לא רואה.
    תודה רבה.
    .
    לאבדיה יש פוטנציאל עצום, שחקן הגנה מצוין עם סייז וזריזות שפיתח עם הזמן, בתוספת לתרומה מעניינת בהתקפה. גם דוברת מצוין ויש כבר מעקב ממומחי הדראפט אחריו, יכול להגיע גם הוא לאן בי איי ביום מן הימים.

  2. תודה רבה שי, סיקור נהדר למשחק טוב.
    דני אבדיה בעוד משחק נחמד, הייתי שמח לראות אותו לוקח יותר זריקות במשחק.
    אותולו האנטר הופך לשחקן מאוד חשוב במערכך של מכבי ככל שמתקדמת העונה, ואני זוכר את סל הניצחון שלי ביורוליג לפני שבוע שבועיים, היה סל מדהים פשוט.

  3. מצויין שי. הכל מצויין. הסקירה, התמונות שבחרת, והראיונות. מה לעשות שיש לנו צוות שלא מוכן להקדיש 10 דקות לקרוא, או לפחות לעבור במהירות על כתבותיך, ולהודות לך על תרומתך הנהדרת לאתר. ניר מועלם ורותם אלרן כמעט תמיד יודעים להודות לך. גם אני משתדל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט