ספורטלנד-כולם אוהבים וניל

ספורטלנד-כולם אוהבים וניל

ראיון בלעדי עם קריסטפס פורזינגיס להופס. המאבריקס הגיעו לפורטלנד, הפציצו מכל הכיוונים וניצחו 133-125. שתי הקבוצות השוו שיא ליגה עם 43 שלשות משותפות. דמיאן הפציץ 47 עם 8 מתנות, לוקה "הסתפק" ב-27/5/9 באחוזים בינוניים. טרבור אריזה מהניילונים עם 20 נקודות בבכורה עם הקבוצה. משחק ללא הרבה הגנה וחשק להגנה בין שתיים מהקבוצות התקפה המובילות בליגה.

דאלאס היא הקבוצה הכי אירופאית בליגה. בטח כשמדובר במועדון שנסחב ע"י לטבי עם בעיות ברכיים וסלובני בן 20 ששובר שיאים של לברון. ההווה הוא רק ההתחלה לעתיד מאוד טוב. האמריקאים הזלזלניים כבר לא יכולים להתעלם מהתופעה שהיא לוקה וכל הליגה צריכה להתרגל לקבוצה הזאת. עם סגל יחסית בינוני היא מובילה את הליגה התקפית וחבורת הוונילים ועוזריהם תייצר מאצ'אפ בעייתי בפלייאוף לכל קבוצה. אחרי המשחק , חדר ההלבשה של דאלאס היה במצב רוח מרומם מה שאפשר נגישות לשחקנים.

לוקה נבחר לחמישיה הפותחת באולסטאר (עם הכי הרבה הצבעות מבין הגארדים) ולילארד לא. הנה סיכום:

יוסוף הביא חמישה חברים ולוקה בסבלנות הצטלם עם כולם.

בהמשך השיטוט פגשתי את מקסי קליבר הגרמני. גם נתן משחק טוב ובכלל עונה טובה. הוא לא מנסה להיות מה שהוא לא על המגרש ובאופן כללי מאוד מרוצה מהתנהלות של הקבוצה. בחור מאוד מזמין,חברותי ואיטליגנט. דברנו על הקבוצה,עליו ועל כדורסל אירופאי, ההפסד של מכבי במינכן ונבחרת גרמניה. בובי מריאנוביץ' התעקש להפריע בזמן הראיון:

מקסימוס קלבירוס

ופתאום, לבד בפינה של החדר, בכסא הכי מכובד (לברון,באטלר,קיירי,קארי וטובים אחרים ישבו שם לפניו) נצפה פורזינגיס יושב לבדו בזמן שעוזר מאמן דובר לטבית בלבד משפצ"ר לו את הברך עם סלוטייפ יעודי. נזכרתי בסיפורים מהקיץ על איך הוא הסתבך עם איזה בחורה בתביעה מינית בניו-יורק ואיך הלך מכות באיזה בר בריגה וניסיתי לגשת בזהירות כדי לא לעורר איזה יצר התקפי. החד-קרן התגלה כבן-אדם רגוע וחברותי, לא עצבני, ממש צהוב פיזית ומנטלית. אחרי סמולטוק מהיר (הוא לא יודע רוסית אלא רק לטבית ואנגלית) הוא נעתר לראיון והתלהב שבישראל עוקבים אחריו. השאלות מאוד דומות למה שקליבר ולוקה נשאלו קודם וכוללות סיכום חצי עונה , מטרות לעתיד אישיות וקבוצתיות:

לט (ITׂ) בי

בשבוע שעבר הבלייזרס אקוויירד טרבור אריזה ,כיילב סוואניגן וונין (WENYENׁׁׁׂׂׂׂׂׂ) גאבריאל מסקרמנטו . לפני המשחק דברתי עם גבריאל הרוקי מקנטאקי על הסיטואציה. הוא סיפר שגילה על הטרייד חמש דקות לפני הפרסום , שלא היה לו מושג שזה מגיע ושהוא עדיין בשוק. הוא הוטס לפורטלנד עם שני תיקים ואין לו מושג מה קורה ביומיום איתו.הבחור נפתח גם על ילדותו בסודן ואיך המשפחה ברחה לארצות הברית בזמן מלחמת האזרחים בחסות האו"ם.יש לו סיפור חיים מרתק ואראיין אותו בקרוב.

טרבור אריזה בוודאי מעלה קונוטציות חיוביות לרוב האוהדים. הוא שחקן שלוש והגנה מהטובים בליגה בעשור האחרון ויש לו שתי טבעות עם הלייקרס וזכרונות יפים עם יוסטון. בשנים האחרונות ניסה לעשות לביתו עם חוזים יפים וזה שם אותו בקבוצות גרועות (פיניקס/וושינגטון/סקרמנטו) אבל עכשיו יש לו צ'אנס אולי לתקן ( הוא חתום גם לעונה הבאה). הבכורה הייתה מוצלחת אישית עם 20 נק' באחוזים טובים. שימו לב בראיון לזוויות אחרות שהוא מביא לגבי שחקנים בליגה ומשמעויות של טריידים על חיים של בני-אדם:

אריזה של ממתק

הבלייזרס הפצועים ממשיכים לדשדש. הקבוצה צריכה חיזוק ועוד טריידים יגיעו. בשבוע הבא נעשה סיכום חצי עונה, נחגוג יומולדת לראובן ונביא ראיון שני עם טיג'יי ליף ( אם מישהו רוצה שאשאל אותו משהו ספיציפית אני בהחלט יכול לנסות, ציינו זאת בתגובות). תודה לאבא של עמליה על העריכה.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. יופי
    תודה רבה
    בסך הכל אנשי האקרדיטציות שלנו עושים עבודה נפלאה עם כל הריאיונות האלה בחדר ההלבשה.
    כבוד רב לנו ולפרופסור באן בי איי.

  2. תודה רבה אורן
    ראיונות ברמה גבוהה מאוד, אין ספק שקצת אירופאיים שהם לא הזונייה היו עוזרים לפורטלנד.
    כמו שהמורה האגדי לחנוך גופני אברהמי טיש היה אומר ״כל הכבוד״

  3. נהדר. אקשיב לראיונות מאוחר יותר.
    תגיד, איך אתה מציג את עצמך כשאתה ניגש לשחקן? מה אתה אומר על הופס ועל עצמך?

  4. אורן, הוצאת ראיונות מצויינים ממש. מאז עופר לא היה לנו מראיין כמוך. תודה גדולה! (ואתה הישראלי הראשון אי-פעם לשבר עם פרוז'ינגיס, והאחרים)..
    מצוויין ממש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט