מומלצי הליג פאס:
יוטה ג'אז (3-5) – מילווקי באקס (2-6) 4:00:
ההתקפה של הבאקס נכנסה לקצב בשבוע האחרון מה שאפשר לה להשיג 4 ניצחונות רצופים, כולל מול טורונטו והקליפרס, והתייצבות בצמרת המזרח כפי שצפו לה מתחילת העונה.
מנגד, השיפור בהגנה של יוטה אפשר לה לנצח את פילדלפיה והקליפרס, אבל הבינוניות ההתקפית על רקע קשיי ההשתלבות של קונלי עלו לה בהפסדים לקליפרס וחמור מכך לסקרמנטו שעוברת פתיחת עונה איומה ונוראה.
ההתקפה של יוטה אינה נעדרת כלים. דונובן מיטשל קולע עד כה 25 לערב וממשיך את גרף השיפור שלו בדרך להפיכתו לסופרסטאר של ממש. בוגדנוביץ' השתלב היטב וקולע 20 לערב בעוד מייק קונלי לא ממש השתלב ומעבר לעובדה שהוא קולע 13 נקודות לערב בעייתי יותר הוא נתון האסיסטים – 3.6 בלבד לערב. וכך המשחק הקבוצתי של יוטה עדיין לא נמצא בשטף שמאפשר לה להתמודד עם ההגנות הטובות בליגה.
בבאקס מנגד אי בעיות כאלה. הפריק פתח את העונה נפלא עם 29 נקודות ב-32 דקות בלבד, מידלטון משחק את הכינור השני בצורה מושלמת עם 18.6 לערב, ואריק בלדסו, כשהוא לא שוכח איך מוציאים חוץ במשחק כדורסל משחק לא רע בכלל גם אם אחוזי הקליעה שלו נמוכים מהרצוי. לבאקס יש 7 שחקנים שקולעים 30% או יותר מחוץ לקשת, ו-10 שחקנים שקולעים 7 נקודות בממוצע או יותר לערב. המגוון הזה, וכמות הקלעים שאתה לא יכול להשאיר לבד היא שמאפשרת לג'יאניס את היכולת המופלאה שלו.
המפתחות במשחק הזה, אם כן, הם הקלעים של הבאקס והיכולת שלהם לאפשר לג'יאניס דיי מרחב לבוא לידי ביטוי (דוגמא לבעייתיות כשאין מסביבו קלעים טובים מספיק הייתה באליפות העולם שם הפריק לא הצליח לעשות כמעט כלום שלא בהתקפות מעבר), בצד השני עמדת הפוינט גארד תעמוד במוקד כאשר אקסום ומודאי לא צפויים לשחק כך שכל הפוקוס יהיה על קונלי.
הימור: הבאקס ב-5.
דנבר נאגטס (2-5) – פילדלפיה 76'ס (2-5) 4:00:
מפתה להתמוגג מההמשכיות של דנבר. הקבוצה שנבנתה באופן שונה מהמקובל בצמרת המערב – עם כוכב אחד בעמדת הסנטר ומסביבו צוות מסייע רחב, הרבה הגנה ומשחק התקפי קבוצתי והגיעה עד המקום השני במערב היא אכן מהסיפורים היפים של ה-NBA בשנתיים האחרונות.
אלא שכשמסתכלים על לוח המשחקים אפשר להטיל ספק בשאלה האם דנבר מסוגלת לשחזר את הישגי השנה שעברה. הקבוצה מקולורדו נצחה את מיאמי, אורלנדו, סקרמנטו, פיניקס ופורטלנד והפסידה לניו אורלינס ודאלאס. למעשה, הקבוצה לא פגשה עדיין אף קבוצה שניתן לראות בה כמועמדת לאליפות. זה הולך להשתנות הלילה.
ואולי בעצם דנבר היא כבר לא קבוצה של כוכב אחד. ב-4 מ-5 הניצחונות שלה הקלע המוביל שלה היה מארי, כולל 27 נקודות בניצחון בהארכה על פיניקס. מנגד, בשני ההפסדים של דנבר הגארד קלע 14 ו-16 נקודות בלבד.
יוקיץ' ומארי הם שני השחקנים המובילים של דנבר כרגע, אבל לא צריך להיסחף ולהגדיר את דנבר כקבוצה של 2, היא עדיין הקבוצה העמוקה של השנה שעברה, כאשר פול מילסאפ, האריס וגם מייקל פורטר ג'וניור פתחו את העונה היטב, ובשורה השנייה של התורמים ניתן למצוא בכל ערב נתון את גרנט, פלאמלי ומייקל ביזלי. מי שפחות מצדיק את הדקות שלו עד כה הוא טורי קרג שמשחק 19 דקות למשחק וקולע 3 נקודות בלבד.
פתיחת העונה של פילי נראתה בדיוק כצפוי, עם פתיחה של 0-5 והגנה רצחנית בלא מעט מהמשחקים. אבל אז בא ניצחון דחוק שבו ספגה 128 נקודות מפורטלנד ואחריו שני הפסדים רצופים, לפיניקס ויוטה על רקע היעדרות של אמביד משני משחקים בגלל הרחקה שהדגישו את התלות של פילי בו, אבל עם חזרתו במשחק ההפסד ליוטה, סימונס נפצע וצפוי להפסיד 3 משחקים. ההיעדרויות האלה מדגישות את השמיכה הקצרה של פילי. לקבוצה יש את אחת החמישיות הטובות בכל הזמנים, בוודאי הגנתית. סימונס, ריצ'רדסון, הורפורד, האריס ואמביד הם 5 אולסטארים בפוטנציאל, שמחזיקים בסט יכולות מגוון.
אבל כשיורדים לספסל מוצאים שחקנים מרשימים הרבה פחות כמו קורקמז (על אף סל הניצחון המטורף שלו מול פורטלנד), מייק סקוט, ג'יימס אניס וקייל אוקווין. זה מעלה שתי שאלות – הראשונה היא האם לפילדלפיה יש עוד מהלכים כדי לרווח מעט את הסגל לקראת הפלייאוף, ושנית האם נכון לבנות את הרוטציה בצורה שמאפשרת יותר איזון על פני המשחק.
המוקד הלילה יהיה קרב הסנטרים בין אמביד ליוקיץ'. אם אמביד ישתק את יוקיץ' לדנבר יהיו בעיות, אם הסרבי יצליח לבוא לידי ביטוי בהתקפה אזי ההגנה של פילי תתקשה.
הימור: פילי ב-7.
לוס אנג'לס לייקרס (1-6) – מיאמי היט (2-6) 5:30:
לא בטוח שמישהו צפה בדיוק עד כמה המשחק הזה יהיה גדול כשהסתכלו על לוח המשחקים של העונה הזאת. לא היה ברור כמה טוב הלייקרס יראו בפתיחת העונה כשהיא קבוצה שנבנתה למעשה מחדש, בעוד במיאמי סימני השאלה היו גדולים אף יותר עם השתלבותו של ג'ימי באטלר.
בפועל שתי הקבוצות נראות נהדר עד כה. הלייקרס סופרים כבר 6 ניצחונות רצופים מאז ההפסד לקליפרס, אמנם כולם היו מול קבוצות שצפויות לכל היותר להיאבק על מקום בפלייאוף, אבל המומנטום נוצר, לברון נראה נהדר, שיתוף הפעולה בינו לבין דיוויס נראה טוב והניצחונות נצברים.
בהנחה ששניהם בריאים, אין לי ספק שלברון ודיוויס ימשיכו להיות מאוד מאוד אפקטיביים. השאלה היא מה קורה מתחתיהם. עד כה אייברי בראדלי ודני גרין תורמים ברמה סבירה, וקייל קוזמה שחזר לשחק רק ב-3 המשחקים האחרונים מתקרב לממוצע דו ספרתי. אם שלושתם ממשיכים לשחק היטב ולתרום הלייקרס די מסודרים בעמדות שלהם. קולדוול פופ לא מרשים בינתיים, אבל גם הצרכים של הלייקרס ממנו מוגבלים. בעמדת הסנטר הלייקרס ממשיכה ללכת עם מגי בחמישייה, כאשר דווקא דוויט הווארד מרשים יותר מהספסל. אם השניים האלה יישארו עם הראש במקום הנכון זה יהיה בונוס משמעותי ללייקרס על פני הציפיות המוקדמות.
ההיט פתחו גם הם נהדר את העונה אבל נעצרו עם תבוסה לדנבר כשההתקפה שלהם פשוט לא הצליחה לפגוע בכלום. באטלר אומנם קלע 16 אבל עשה את זה ב-3 מ-12 מהשדה כאשר נאן, להזכירכם הקלע המוביל של הקבוצה עד כה העונה עם 18.3 נקודות למשחק קלע 4 מ-14. המשחק הזה העלה את השאלה האם כל השחקנים האפורים הללו ששיחקו כל כך טוב בתחילת העונה יכולים להמשיך בקצב הזה, ואף יותר מכך אם הם יכולים לעשות את זה מול הקבוצות המובילות בליגה.
הימור: הלייקרס ב-4.
המשחקים הנוספים:
אורלנדו מג'יק (6-2) – ממפיס גריזליס (5-2) 2:00:
בעוד מ-ממפיס אף אחד לא ציפה לשום דבר, אורלנדו שעשתה פלייאוף בשנה שעברה די מאכזבת עד כה. הקבוצה מפלורידה קרסה ל-4 הפסדים רצופים, אמנם משחקים לא קלים, אבל כזה ששם אותה בחלק הלא נכון של טבלת המזרח, וזאת בעיקר כתוצאה מהתקפה שפשוט לא מצליחה ליצור – 95.1 נקודות למשחק בלבד. הלילה תהייה לה הזדמנות להשתפר בהיבט הזה מול אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה, שדווקא מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון מול מינסוטה.
הימור: אורלנדו ב-12.
וושינגטון וויזארדס (5-2) – קליבלנד קאבלירס (5-2) 2:00:
שניים מהפרנצ'ייז העצובים בליגה יפגשו הלילה בוושינגטון. הוויזארדס הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, שניים מהם במשחקים צמודים במיוחד שהבליטו את היעדר המנהיגות במאני טיים בקבוצה הזאת שנסמכת כעת במידה רבה על היכולת ההתקפית של בראדלי ביל. הקאבס מגיעים למשחק הזה לאחר 3 הפסדים רצופים, אחרי פתיחת עונה סבירה הם חזרו לסורם. אם יש חדשות טובות לקאבס הן היכולת של לאב שעשויה להפוך אותו לנכס טרייד סביר בהמשך.
הימור: וושינגטון ב-10.
אינדיאנה פייסרס (4-4) – דטרויט פיסטונס (5-4) 2:00:
לוח המשחקים של הליגה מייצר לפעמים אנומליות, ואחת מהן היא העובדה שהפייסרס והפיסטונס יפגשו זאת הפעם השלישית העונה. הפיסטונס ניצחו את שני המשחקים הקודמים, אבל למעט המשחקים מול אינדיאנה והקבוצות של ניו יורק הם מתקשים לייצר מומנטום בשלב זה של העונה. הפייסרס מנגד מצליחים להחזיק את הראש מעל המים על אף ריבוי פציעות ובראשן היעדרו של אולדיפו, וזאת הרבה בזכות היכולת הטובה של ברוגדון שהשתלב היטב, ויהיה מעניין לראות האם הוא יכול להפוך לאולסטאר כעת כשהוא יצא מצילו של הפריק במילווקי.
הימור: אינדיאנה ב-12.
אטלנטה הוקס (4-3) – סקרמנטו קינגס (6-2) 2:30:
ניצחונות על יוטה וניו יורק הרימו מעט את סקרמנטו מפתיחת עונה איומה אבל חולשה הגנתית מול טורונטו עצרה את המומנטום וסקרמנטו שציפתה לפחות להתמודד על מקום בפלייאוף העונה נראית כרגע רחוקה מכך מאוד. ההוקס, לעומת זאת, פתחו את העונה ממש לא רע, כאשר טריי יאנג ממשיך להיראות פשוט נהדר עם 24 נקודות למשחק.
הימור: אטלנטה ב-5.
מינסוטה טימברוולבס (3-4) – גולדן סטייט ווריורס (6-2) 3:00:
לפתע פתאום מינסוטה רואה את עצמה כמועמדת לפלייאוף, בין היתר בגלל הקריסה של הווריורס אותם הם יפגשו הלילה. הווריורס הבליחו עם ניצחון על פורטלנד אבל ככלל היכולת שלהם באמת איומה וזה לא מפתיע, כשהקבוצה מציגה במרבית המשחקים סגל יורוליג מחוזק בדריימונד גרין. הוולבס קצת נעצרו מפתיחה טובה לעונה עם הפסדים למילווקי וממפיס, שני משחקים בהם המאמץ ההגנתי שלהם נעלם לחלוטין מה שמעורר שוב את השדים מהתקופה שג'ימי באטלר התלונן על האופי של קארל אנתוני טאונס ו-וויגינס.
הימור: מינסוטה ב-10.
ניו אורלינס פליקנס (6-1) – טורונטו רפטורס (2-5) 3:00:
הפליקנס היו אמורים להיראות טוב ממה שהם נראים עד כה, והרפטורס היו אמורים להיראות פחות טוב, אבל זאת בדיוק הדגמה לכוחה של המשכיות, מסורת וסגל מקצועי חזק. הרפטורס מנצחים את מי שהם צריכים לנצח, מפסידים למי שהם צריכים להפסיד, ונמצאים כרגע בדרכם לפלייאוף, כאשר סיאקם ממשיך בהפיכתו לסופרסטאר מפתיע מאוד והוא קולע 26 נקודות לערב. הפליקנס, מנגד, עם כל הנכסים הצעירים שלהם פשוט לא מצליחים לעצור אף אחד בהגנה, כולל קבוצות חלשות כמו גולדן סטייט או בינוניות כמו אוקלהומה וברוקלין.
הימור: טורונטו ב-12.
דאלאס מאבריקס (2-5) – ניו יורק ניקס (7-1) 3:30:
הפיקנטריה תלך לכיוון של פורזינגיס מול דאלאס, אבל בפועל מדובר בקרב קצוות בין דאלאס שנהנית מפתיחת עונה על גבול הטריפל דאבל של אחד השחקנים המענגים בליגה, בוודאי לעין אירופאית, לוקה דונצ'יץ', לבין אחת הקבוצות האיומות בליגה, ואחד הפרנצ'ייז'ס האיומים בספורט האמריקאי. אם תשאלו אותי, הניקס לא היו צריכים להיראות עד כדי כך רע, עם שחקנים כמו מוריס ורנדל, והם צריכים למצוא דרך להוציא יותר מהכישרון שיש להם, על מנת שיוכלו להתחיל לחשוב על חזרה לרלוונטיות.
הימור: דאלאס ב-8.
פורטלנד טרייל בלייזרס (5-3) – ברוקלין נטס (4-3) 5:00:
קיירי ארווינג קולע 31 נקודות לערב אבל ברוקלין לא מפסידים להפסיד, מפתיע מישהו? ברוקלין ללא דוראנט לא הייתה אמורה להתמודד על התואר אבל היא גם לא הייתה אמורה להפסיד לממפיס, אינדיאנה ודטרויט, והיא צריכה להתעורר מהר לא רק לטובת הישגי העונה הזאת, אלא גם על מנת שהסיטואציה של ארווינג בקבוצה תהפוך לבלתי נסבלת כפי שקרה בשתי קבוצותיו הקודמות. פורטלנד, אחרי עונה נהדרת בעונה שעברה בה אפילו עברה סיבוב בפלייאוף, מאכזבת גם היא בינתיים והשיא היה ספיגת 127 נקודות מגולדן סטייט כאשר כוכבים כמו פאשל, באומן, לי ופול (אלה שחקני כדורסל, סמכו עליי), מנצחים אותה. האם זה בדיוק השעון המעורר שפורטלנד הייתה צריכה כדי להיכנס לעונה הזאת? נחכה ונראה.
הימור: ברוקלין ב-5.
תודה.
הרבה פיקנטריה יש הלילה – פורזינגיס מארח את הניקס (מהגארדן הוא כבר הורחק…), אינדיאנה נגד דטרויט בפעם השלישית העונה (מי סידר ככה את הלו"ז…), שחזור משחק פתיחת העונה בין ניו אורלינס וטורונטו, והקרב בין אמביד ליוקיץ'…
יחסי הווינר
יוטה+2- באקס (יוטה)
יוטה בבית תצוד איילים על האש, מיצל הולך לחגוג חבלז
דנבר- פילי (טרם פורסם ליין) (דנבר 3 ומעלה)
אמביד גם ככה בלי אוויר אז במייל היי האוויר ייהיה דליל עוד יותר והגוקר יראה לו קצת תנועות חדשות
לייקרס- היט+9 (היט)
הלייקרס ינצחו במשחק את ההיט שבאים לבק טו בק אבל לא מעל 9 הפרש
מגיק – ממפיס+6 (מגיק)
ווש- קאבס+5 (ווש)
הוקס+2- קינגס (הוקס)
פליקנס+2- ראפס (פליקנס)
מאבס- ניקס+11 (ניקס)
מיני- גולדן (מיני) טרם פורסם הליין אבל מיני 10 ומעלה
אינדי- דטרויט (אינדי) טרם פורסם הליין אבל אינדי 5 ומעלה
מאבס ינצחו, לוקה יחגוג אבל לא מעל ההפרש
פורטלנד- ברוקלין+3 (פורטלנד)
דמיאן יראה לקיירי איך עושים זאת
תודה דור. ערב כדורסל אדיר.
תודה על הפוסט המושקע
לגבי פילי, אני לא בטוח שהחמישיה היא מהטובות בכל הזמנים, ריצ'רדסון שחקן משלים, סימונס לא קולע ובינוני בהתקפה עומדת, הורפורד מבוגר, המועמד העיקרי לחמישיה שמתכתבת עם כל הזמנים זה אמביד כאשר הורפורד והאריס גבוליים. ההגנה די משכנעת אם כי קיבלה כמעט 130 מפורטלנד
צודק. היא רחוקה מכך.
דור הזכיר את זה לדעתי בעיקר בקונוטציה הגנתית
לגבי קליבלנד וושינגטון, מסכים לגבי הקביעה כי הם שניים מהפרנצ'ייז העיצובים בליגה. אבל כמה הבדל..
קליבלנד מתחילה תקופה עצובה אחרי 5 הופעות בגמר ב15 שנים האחרונות.
מה התירוץ של וושינגטון??
תודה דור. חבל שההיט מגיעים עייפים מבק-טו-בק. שמע, הבוקר הקשבתי לשני סרטונים שלך. וואללה שנהניתי מה-QUEEN. מאיפה אתה יודע על הדברים האלה? לילה גדול של משחקים. אחזה במשחקי המזרח ואז לפחות בחצי הראשון של מיאמי נגד הלייקרס
מעולה דור איזה לילה עמוס
.
מה שאולי אופטימי אצל דנבר זו ההתקפה שלא עובדת יחסית ולדעתי היא תחזור. הם קולעים יחסית לעצמם באחוזים נמוכים באזורים שאסור ליוסטון לזרוק בהם ויוקיץ הטדי בר נראה שבוז. מאמין שיהיו בסדר.
.
ראיתי את קליבלנד כמה פעמים והיעדר רכז נורמלי משפיע מאוד על לאב. הוא תופס ותופס עמדות בלואו פוסט אבל אף אחד לא מצליח להשחיל לו כדור.
.
מעניין איך יוטה ישמרו על לופז. האם גובר יצא אליו או ישאר ברחבה והשחקן הקרוב ביותר ינסה להפריע לו בזריקה
תודה רבה.
וזה לכבוד הראפטורס-
https://youtu.be/pl2AySUVYGw
וואו, כמה משחקים. תודה דור על העבודה.
מהמר על לילה משובח לכוחותינו – יוטה, דנבר, מיאמי, אינדי, סאק, גולדן, פליקנס, מאבס.
השגה על הלייקרס – הם לא נראים נהדר עד כה.
הם נראים רע, לעיתים מאוד.
הם מצליחים לגרד נצחונות ולנצל יריבות חלשות / יריבות טובות שתופסות יום חרא (יוטה וספרס).
זה יפה שלעצמו, אבל לא לעולם חוסן.
הם עדיין לא משולבים התקפית הגנתית יש לנו פתאום רגעים שהגנה הולכת לחומה של סין וכל סל נגדם כמו מאמץ של הריון , דרך אגב אשך ראיית מה הליגה הבזוייה וסילבר עשו ?הם זייפו דוח כשביכול הסייבורג פצוע,
על הדוחות שהליגה מזייפת, הליגה הוציאה הודעה שלקוואי יש פציעה לכם הוא החמיץ את המשחק מול מילווקי ולא מסוגל לשחק בבק2בק,
Following additional review of the LA Clippers not playing Kawhi Leonard in last night’s game against the Milwaukee Bucks, the NBA has confirmed that the team’s decision to sit Leonard for management of an injury was consistent with league rules. The team has reasonably determined that Leonard is suffering from an ongoing injury to the patella tendon in his left knee and has been placed by the team at this time on an injury protocol for back-to-back games."
.
המאמן שלו דוק ריברס כנראה לא שמע/ ידע על ה״פציעה״ של קוואי ובעצם אמר שקוואי מרגיש נהדר ובריא כמו שור
feels great, but he feels great because of what we’ve been doing. We just got to continue to do it. There’s no concern here. We want to make sure. Kawhi made the statement that he has never felt better. It’s our job to make sure he stays that way."
.
הליגה החליטה לקנוס את ריברס ב50 אלף ירוקים באשמה הזוייה שאני מקווה שאני מתרגם את זה טוב חוסר יציבות בגרסא שלו בכל הנוגע למצבו הבריאותי של קוואי,
statements, including by head coach Doc Rivers, that were inconsistent with (Kawhi) Leonard's health status."
אין הבדל בין השמאל הקיצוני של סילבר לפאשיזם.
אותם טכניקות של כוחנות, מסכי עשן וסתימת פיות – רק שבמקום עבור "המדינה" או "המנהיג" זה עבור "הדולר".
(למען ההבהרה אני מצביע שמאל טיפוסי)
אני מאמין עליהם הכל, אבל זו בהחלט ירידת מדרגה בשפלות.
סילבר הוא מייצג בולט של תנועת ה-woke החשוכה שהשתלטה על ארה"ב וגוררת אותה לאי-שפיות ופגיעה אנושה בחירות ובחופש הדיבור.
חחח זה היה קומדיה אבל עידו יגיד שהוא היה פצוע שחקנים מזייפים פציעות? לאאא😂😂
שים שניה שאלת שיקוציות בצד
אתה לא חושב שהם עם הגנה מעולה? כולל לברון?הם קבוצה חדשה לגמרי ועדיין נראים מחוברים ויש להם עוד לאן להשתפר.
דבר אחד אני יכול להסכים איתך – דיוויס לא פעם מוותר והולך על מידריינג' במקום לתקוף חזק את הטבעת
יש להם הגנה טובה. לברון כבר לעולם לא יחזור להיות שחקן הגנה נורמלי. בינתיים הוא מנסה להיות פחות מביך מבעבר (לא קשה), ומוקף בשחקני הגנה מצוינים שיכולים לחפות עליו.
נכון. לברון יותר טוב בינתיים בהגנה מאשר ב3 העונות האחרונות אבל חכו העונה רק התחילה דברו איתי במשחק ה40 וה50 על ההגנה שלו
אשך מה יהיה איתך מה..
הליגה חזקה מאי פעם כל ניצחון ראוי.
לכל קבוצה יש את הנצחונות המסריחים שלה.
הלייקרס התחברו יותר מהר ממה שחשבתי ויש להם עוד קלפים בשרוול.
אף אחת חוץ מהקליפרס לא תנצח אותה בטוב מ7.
דנבר פורטלנד ויוטה חמודים אבל חסר בהם משהו "בוגר"
הם הרבה יותר מנוסים בפלייאוף מרוב שחקני הקליפרס
נו אז?
הם פחות טובים
מישהו מרדיט עשה מחקר שבו בדק את הקשר בין איכות משחקו של הארדן בדרכים לבין איכות מועדוני הסטריפ קלאב בערים:
https://www.reddit.com/r/nba/comments/dt0ucg/i_analyzed_james_hardens_performance_in_every_nba/
.
התוצאה – מתאם מרשים: ככל שאיכות מועדוני הסטריפ טובה יותר, כך הופעתו של הארדן על המגרש באותה עיר רעה יותר…
https://imgur.com/a/JEhHxkH
.
🙂
🤣
שמעון מה אתה אומר על אינגרם , אמרת הוא באסט,והוא מוכיח שהוא כוכב ושהפרנצייז בלוס אנג'לס לא יודע לפתח צעירים
לא שאלת אותי אבל יש לי מה להגיד.
כתבתי כבר השבוע. אינגרם , לדעתי כמובן, יכול להיות כוכב בקבוצה מפסידה.
הוא שחקן סוליסט מהסוג הרע ביותר ואין לו , לדעתי, שום יכולת לתרום להצלחת הקבוצה.
טוב עשו ל.א שויתרו עליו. טוב מאוד.
היה נשאר ומוצץ מכל מי שלידו את החשק לשחק.
ברגע שציון יחזור , אז נראה מה הוא שווה.
בינתיים כל "צעירי הלייקרס" מוכיחים כל ערב מחדש של.א עשו בשכל גדול עם הטרייד.
קבוצת שחקנים בינוניים לכל היותר שלא יכולים לעשות כלום מלבד מקומות 10-12 כזה.
כן כי יתברר שהוא אכן מתפתח להיות כוכב, אז האצבע המאשימה תופנה ל.. וזה הרי לא יעלה על הדעת.
כוכב הוא לא.
שחקן כשרוני שיכול לשים נקודות כן.
לצערו הוא יושב על העמדה הכי חזקה בליגה. אז סופרסטאר 1 הוא לא. וגם לא הכוכב השני. מקסימום בננה שלישית. שזה נחמד אבל זהו.
הלייקרס היא לא קבוצה נחמדה ויותר מזה דיוויס הוא מסןג השחקנים שגורמים לגרין קוק וכו להתקבץ למקום אחד ולקחת אולי קצת פחות כסף.
דקסטר אין לי בעיה עם היתכנות של ההערכה שלך. גם לדעתי הוא לא יהיה מעבר לאולסטר – שזה סבבה לגמרי לדעתי נגיד בסדר גודל של קווין לאב, טובייס האריס או משהו דומה. פשוט מצחיק אותי
א' הקביעות הנחרצות של "ניפוח מספרים" (מעניין מה היו אומרים על יאניס אם בודהצלר לא היה מגיע והם עדיין היו מדשדשים במקום 7-8 במזרח, ולא חסרים דוגמאות על שחקנים שהם "מנפחי מספרים")
ב' התגובות שהן באופן עקיף הן אמירות שאמורות לגונן על לברון ועל כך שיכול להיות ששחקן צעיר פשוט לא יכול להתפתח לידו – זה פשוט מצחיק.
וואוו. אתה ממש הייטר משוגע.
מה הקשר ללברון???
נראה לך שמישהו יגיד על אינגרם שהוא לא שחקן ממש טוב רק בכדי להסביר איך לברון לא קשור לזה שהוא הוטרד עי הלייקרס???? שהוא כאילו לא התפתח לידו?? די נו. אתה לא אמיתי.
לראות את אינגרם משחק זו התעללות. אין שחקן יותר אגואיסט ממנו בכל הליגה. קיירי אפילו לא מגיע לרמה שלו וקיירי זה אגואיסט שלא ברא אלוהי הכדורסל.
שחרר את ההקשר ללברון. אין שום קשר.
נשאר רק לחכות ולראות מה יגיד הזמן על ברנדון אינגרם.
אולי גם בול והארט לא התפתחו בגלל לברון וכעת הם שחקני על ואוהדי לברון מנסים להסתיר את זה?
כל הכבוד ללייקרס על טרייד מדהים ששלח מלא שחקנים בינוניים מינוס והביא שחקן על חלל אחד.
הבדל בין קונטנדרית מהמעלה הראשונה לעוד קבוצה שנלחמת על מקום בפלייאוף רק כמ יש לה את לברון.
כן כן מה שתגיד
+1, ארז. כל מילה.
לא יודע מה אתה רוצה מלברון, הוא נתן עונה סבבה לגמרי עונה שעברה. לפני שלברון בא הוא היה פחות טו
לפני שלברון בא הוא היה בן 20 בשנה השניה שלו בליגה. מה בדיוק ציפית שהוא יהיה???? כמה מפתיע שהוא משתפר מעונה לעונה ממש נס כדורסלני
מוצץ את החשק לכל מי שמשחק לידו? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?! יש לך מקורות או שזה בסגנון דה שוט שהיה "מומחה" לפסיכולוגיה של שחקנים?
הוא מתפתח לסקורר ריק מתוכן סטייל ז’אק לבין, סקורר שקולע את הנקודות שלו אבל הקבוצה מפסידה
אז.. אז אולי זה אומר שהבעיה היא במקום אחר? זק לווין היה יכול להיות עם לא מעט ניצחונות העונה אם הקבוצה שלו לא הייתה מתפרקת ברבע הרביעי (מניח שמה שתגיד זה שהוא בעצם נחנק במאני טיים) שניהם שחקנים צעירים שיש להם הרבה מה להוכיח אבל אפשר להיות אופטימיים לגביהם
גנטרי ובוילן בהחלט בעיות קשות ובסיטואציות מאד מסויימות אינגראהם יכול לפרוח. לדעתי הוא לא יקבל סיטואציות כאלו בקריירה. מאחל לו שכן יקבל
אמרתי כבר אלף פעם שחקן מנפח סטט בקבוצה מנפחת סטט אצל גנטרי בשנת חוזה למקס. אחרי שציון יחזור זה ירד סקורר של קבוצות קטנות בעתיד אחרי המקס בשארלוט לאבין עדיף עליו בהרבה אצלי.
גם בקיץ אמרתי שצעירי הלייקרס ינפחו סטט בשיטת גנטרי אבל לא יביאו נצחונות אתה מוזמן לחפש.
עוד דבר אתה מוזמן להביא שאמרתי שהוא היחיד עם פוטנציאל למשהו מהשלישייה אבל לרמה של ad או קרוב לזה הוא לא יגיע עוד 10 שנים.
אגב הוא לא ישאר אצלכם בקיץ אז תשכח ממנו קשה לי לראות את גריפין נותן לו את המקס.
אם הפליקנס יודעים שהם לא יציעו לו מקס או קרוב לזה סטייל בראון כדאי להם להטריד אותו בפברואר תמורת בחירת דראפט.
תוסיף לרשימה שלך את קאט, בוקר, דיוויס של שנים שעברו קמבה של שנים שעברו (בגלל גודל הקבוצה שלהם בשנה שעברה) ברדלי ביל שגא, וכמובן איך אפשר בלי דיימו.
חחח התגובות בערב הטרייד של דיוויס פנינה לקרוא היום
https://www.hoops.co.il/?p=161563
תגובה 53.1 ו53.1.2😂😂
אגב רשמתי לך שאין סיכוי לארגון שלכם לכלום עוד שחשבת שאתם קונטנדרים אחרי שחגגתם על לילי כריות. אני רושם פה שוב להדגשה. ציון יברח מיד בתום חוזהו. אתם אולי תעשו פליאוף אחד בכל תקופת ציון עד שיברח. ארגון שלא מצליח להוציא אפילו את קוזמה בטרייד כזה אין לו זכות קיום. קיבלתם שקית אשפה תמורת סופרסטאר. פוטנציאל אולי דל אינגראהם לאיזה אולסטאר בינוני כזה כמו קייל לאורי שחקן ספסל סביר וגופה על סופרסטאר
ימים יגידו. אחד מאיתנו יעלה את התגובות האלו שלי ושלך עוד שנה או פחות. הדבר היחיד שבול יוביל אותך זה לבחירה 1 שוב שזה לא רע. הוא יעלה בסטט כי גנטרי עושה ראן אנד בלאגן תהנה ממנו
בלי קוזמה😂😂😂😂😂😂😂
איפה אלו שאמרו שהם יקבלו אותה חבילה גם בקיץ?😂😂😂
זהו חברים יקרים דוגמא לארגון רקוב אפסי שלא יגיע לכלום ויחריב גם את ציון.
ציון בול רנדל ואינגראהם 0 קליעה מחוץ לקשת ראן אנד גאן עם 0 הגנה
בול והארט יכולים לשחק בדי ליג. אינגראהם חחח זה התקווה פוטנציאל אולסטאר. יש פה הזיות שחושבים שהם שווים משהו ולייקרס משכנו עתיד איזה עתיד? עתיד בגי ליג? עכשיו לונזו יקפוץ בראן אנד גאן מ4 אס ל6 אס ו2 נק ל5 נק 🤣🤣🤣יביא מספרי אולסטאר אחריות וניהול משחק.
טראסט דה פרוסס ודדי היו הכי מצחיקים
גריפין שחט את פלינקה עם בחירות הדראפט והחלפת בחירות בלי הגנה
עזוב שנייה אם צעירי הלייקרס טובים או לא (גם אז הסכמתי איתך)
מה נראה לך שהיו נותנים להם על שנה אחת בחוזה של שחקן שלא רוצה להישאר שם? "אין זכות קיום" די אתה חי בסרט
היו צריכים לקחת את ההצעה בקיץ או להתעקש על קוזמה לברון היה שולח גם אותו, למזלם יש את זאיון שיציל אותפ
שמעון נו זה היה ברור, יש פה באתר רפי הבנה , אני אוהב את טראסט אבל לדעתי הוא חשוך מרפא הבחור כשהעדיף את סימונס על יאניס
בוא נתחיל מזה שאני עדיין חושב שלתת בכל טרייד בחירות דראפט לא מוגנות זה טיפשי וחסר אחריות , לא חוזר בי לשניה.
דיוויס יכול לקרוע מחר את האכילס ואז נראה מה יהיה.
מעולם לא אמרתי שאני מעדיף את סימונס על יאניס או חושב שהוא יותר טוב.
אמרתי ואני לא חוזר בי שאמביד שחקן יותר טוב מיאניס ואני מעדיף אותו.
מסכים עם כל מילה
הייתי מוסיף שלדעתי למרות שעדיין לא ראינו את זאיון ששניהם לא יכולים לתפקד ביחד על אותו מגרש.
לפי דעתי אורלנדו או קליבלנד יהיו מספיק טפשות כדי לוותר על בחירת דראפט+ שחקן רוטציה (פולץ/אייזק/עוסמן/סקסטון) בשביל אינגרם
אני אסכם ואומר שזה שאנחנו מפסידים ולא נראים טוב רק ג'נטרי אשם.
אינגרם משחק מצויין ולא מכריח מהלכים עובדה שרואים מה האחוזים שלו וכמויות הזריקות.
ראיתי את רוב המשחקים ובאמת שאינגרם נותן עבודה ומחויב לקבוצה, דוראנט הוא לא יהיה אבל אולסטאר סטייל דרוזן בטוח שכן.
לאינגרם יש כישרון כמו של טיטאום כך שבטוח החבילה שקיבלנו הייתה הטובה ביותר שיכלנו להשיג.
26 נק 7 ריב 4 אס חט וחס, .
תודה רבה
יוטה
דנבר
לייקרס
אורלנדו
קליבלנד
אינדיאנה
סקרמנטו
מיניסוטה
טורונטו
דאלאס
פורטלנד
סופרסטאר תמורת כמה שחקני רוטציה זה בדרך כלל עסקה כדאית, זה מה שהיה עם דייויס.
נ"א, מזערו נזקים, עוד שנה של שביתה איטלקית ולא לקבל כלום? הוציאו סך הכל מה שאפשר
תודה דור.
קראתי שהארדן יצא בביקורת נגד קוואי ״וניהול העומסים״ שלו, זה שהוא לא משחק שני משחקי באק טו באק.
הארדן אמר שהוא תמיד עולה לשחק, גם אם הוא קצת פצוע או לא מרגיש טוב.
הוא צודק. בניגוד לתדמית הנהנתנית שלו הוא נותן את התחת בעונה הרגילה ובפלייאוף (לפני כמה שנים הוא פונה לבית חולים אחרי משחק פלייאוף עקב התייבשות, שכחתי נגד מי זה היה). לקוואי תדמית יותר נקיה והוא אהוב אז הארדן לא יצליח לשכנע אף אחד.
מה גם שניתן להבין מדיניות כזאת אם היא מונעת פציעות ושומרת את השחקן טרי להמשך העונה.
כשהמדיניות מכוונת במיוחד ובמכוון על סופר משחקים, זה ממש ממש , ממש רע ומסריח.
למה לא לשבת בצד השני של הb2b? נגד פורטלנד ולשחק מול מילווקי ויאניס? אם כבר? לכבד את אוהדי הליגה במפגש על שכזה שהפך להיות עוד מפגש סתמי כאילו פגשו מילווקי את שיקאגו או ניו יורק?
מבחינת שיקולים קרים של מאמץ מול תועלת הבחירה הכי הגיונית היא לנוח במשחקים הכי קשים במהלך העונה הסדירה. מבחינה שיווקית זה כנראה מזיז לו את הביצה. במידה והאוהדים יפסיקו לקנות חולצות שלו אולי זה יתחיל להזיז לו משהו
"לקבוצה יש את אחת החמישיות הטובות בכל הזמנים, בוודאי הגנתית. סימונס, ריצ'רדסון, הורפורד, האריס ואמביד"
????
קשקוש מארץ הקשקושים
"הפיקנטריה תלך לכיוון של פורזינגס מול דאלאס"
שגיאה
"קיירי ארווינג קולע 31 נקודות לערב אבל ברוקלין לא מפסידים להפסיד"
שגיאה כפולה
כבר העירו על זה אבל באמת שהמשפט "לקבוצה יש את אחת החמישיות הטובות בכל הזמנים, בוודאי הגנתית" הוא לכל הפחות אחד התמוהים שקראתי.
ברוגדון את סבוניס מובילים ריצת 14-0 ומעלים את אינדיאנה ליתרון אחרי פיגור 15 מוקדם. נראים כאחלה ציוות, מאוד מתואמים.
כל זה כשהברומטר של דטרויט, דראמונד, יושב על הספסל.
אני מקווה בשביל אינדי שתשכיל להיפרד מטרנר.
יש לו עדיין ערך טוב בשוק, וסאבוניס פשוט טוב ממנו.
מה איתו באמת מתי הוא אמור לחזור?
עכשיו ראיתי שהוא מוגדר מיום ליום בטח יחזור במשחק הבא.
בנתיים באטלנטה הקוריוז ממשיך את היכולת הרעה מהמשחק הקודם למרות שהוא מנסה להפעיל את חבריו לא תמיד בהצלחה אבל כבר עם 5 אסיסטים
מצד שני סקרמנטו נראים טיפה יותר מחוברים מבמשחקים הקודמים למרות שזה רק מול אטלנטה וללא באגלי אין להם באמת מה למכור במערב. הקוריוז ממשיך להשליך סלעים מהעיר התחתית
פיסטונס – פייסרס
http://nbastreams.xyz/live/1/
גריזליס – מג'יק
http://nbastreams.xyz/live/2/
קאבס – וויזארס
http://nbastreams.xyz/live/3/
קינגס – הוקס
http://nbastreams.xyz/live/4/
ווריורס – טימברוולבס
http://nbastreams.xyz/live/5/
ראפטורס – פליקנס
http://nbastreams.xyz/live/6/
ניקס – מאבס
http://nbastreams.xyz/live/7/
לפולץ' לפעמים יש מהלכים שפתאום כל הפוטנציאל האתלטי שלו מתפוצץ ואפשר לראות איזה כשרון הוא… רק שהסיומת פתאום של בלטה לכיוון הסל, או שהוא מעיף את הכדור לאנשהו
הוא נראה נורא. מי שבחר בו עדיין מחזיק במשרה בפילי?
קולנג'לו פוטר ובראנד העביר אותו עבור ג'ונתן סימונס למג'יק.
הוא לא במקצוע הנכון. היה צריך ללכת למקצועות השדה – ידוי כדור ברזל, או פטיש. אולי דיסקוס.
איזה סיפורים טראסט מכר לנו עליו במשך שנתיים,
לוק קנארד וקצת מרקיף מוריס מחזיקים את דטרויט על הגבול בין משחק גמור לסיכוי קלוש בזמן שדראמונד עם 4 עבירות על הספסל. זה נראה שעניין של זמן, ולא הרבה, עד שאינדיאנה סוגרת פה את הסיפור. השופטים כרגיל רק מפריעים וגורמים לי לרצות לזרוק משהו על הטלוויזיה.
חחחחחחחחחחחחח שתי טעויות שעיוור שעומד עם הגב לאירוע היה רואה באותה התקפה. לא יאומן שמלשמים להם בשביל לשפוט. אני מוכן לעשות את זה בחינם כדי להיות על הפרקט עם שחקני אנבייאיי, יותר טוב משורה ראשונה.
פעם אחת שרקו לא נכון לחוץ עבור דטרויט למרות שהם מסרו את הכדור לחוץ ללא שום נגיעה של שחקן אינדיאנה ומיד אחרי זה לא ראו גולטנד אחרי שהכדור כבר נגע בקרש בבירור. מה שנקרא איזנו את עצמם. מביך
לא ניתן לראות כיום משחק מבלי להתרתח על מלא שריקות מביכות.
ונשאלת השאלה למה צריך שופטים?
את הדברים הברורים כולם רואים ואפשר לשרוק אותם ישר מהמזכירות
הם שם בשביל הדברים שקשה לראות והם הכי קרובים.
הם לא רואים שום בדבר מהשריקות הקשות ואם הם כבר שורקים הם שורקים הפוך ואז צריכים ללכת למוניטור שגם שם איך להגיד הם לא בדיוק רואים מה שכולם רואים.
אז מה התועלת בהם?
גורמם לך לחשוב שהם מושחתים כי כל אופציה אחרת פשוט לא הגיונית או מחייבת פיטורים מיידים
השיפוט בליגה הזו ככ נגוע באינטרסים של כלכליות שהוא איבד את הצפון.
בנוסף, בגלל סעיף א', הליגה לקחה משחק פשוט לשיפוט עם חוקים בסיסיים ברורים והפכה את זה למישמש לא קוהרנטי ובלתי ניתן לביצוע עם מיליון חוקים מפגרים שבלבלו לשופטים את השכל ולא נתנו להם לבצע את עבודתם.
כיום, הם כבר לא זוכרים מה זה צעדים, קפיצה, תוקף, מגע מותר ואסור וממשיכים לנסות ליישם את הטירוף המערכתי שהונחת עליהם.
קיבלנו שופטים חסרי יכולת שיפוט בסיסים – רובוטים שפועלים לפי תוכנה מקולקלת.
גם הפלס ברבע ראשון טוב נראים מאוששים מול יריבה לא רעה.
אני רחוק מלהספיד אותם ואת סאק.
מחכה לראות אם אינדיאנה סוגרת את זה כדי לעבור לשם. עוקב אחרי ברוגדון. דראמונד חזר ומייד מחזירים את סבוניס.
הזדמנות אחרונה לדטרויט לחזור לעניינים אבל הוליידי החליט שלא יהיה פה קאמבק היום. מקונול במהלך שהיה משמח אותך אשך
ראיתי אותם אתמול, מקונל היה חתום על המהפך. שחקן מצוין ומתאים להם בול.
הקינגס נראים טוב כבר משחק רביעי ברציפות.
טורנטו פשוט יותר טובים.
הארי גיילס חזר היום ונראה טוב
איתו בריא ובאגלי בריא הקינגס יראו טוב בהרבה ודדמון עוד יכנס לעונה
אני צופה שהקינגס יתנו פייט לפלייאוף למרות ההתחלה החלשה
פוקס מרביץ משחק.
בוגדן לא נראה מחובר ודדמון כנראה פרש ולא הודיע להם.
בוגדן הוא סטרטר בליגה והארכה להילד קצת ערבבה לו תקלפים.
ועדיין הוא מקצוען
בהחלט נראה מתוסכל שלא מקבל את הקרדיט המגיע לו
הטרייד עליו קרוב. הקינגס לא ישלמו לו (כי שילמו להילד) והוא ימצא את עצמו בקבוצה אחרת
באסה
סתם בחדשות מכללות. פני הארדווי קיבל מכה קשה עם השחקן מספר אחת שלו, הסנטר – ג'יימס וייסמן – המדורג מספר 1 בכיתה הגיוס שלו, שהוגדר ע"י ה-NCAA כלא כשיר.
יש שם מאבק בין ממפיס לאיגוד המכללות.
האשמות שפני וממפיס מימנו את המעבר שהם מימנו את המעבר של וייסמן ומשפחתו לממפיס
סיאקם יכול להגיע לרמות של קוואי.
פתח את העונה כמו הלוע של תותח. לא יאמן איזה קפיצה הוא נותן בשנתיים האחרונות. לטעמי ירוויח השנה את האול סטאר הראשון שלו
מי אמור לשמור עליו בניו אורלינס ניקולו מלי?
ציקו דמיקולו?
טורונטו בורחת
הווריורס מציגים את קבוצת ה"פרוסס מהמפרץ" מול הטימברוולבס האנמים
גם ג'י ליגרס לוחמניים עדיף על נרפות, רכות וחוסר חשק אבל עם כישרון
המשחק בורח לפלס
ליף עולה על הלוח עם מהלך מרשים
76 – נאגטס
http://nbastreams.xyz/live/8/
באקס – ג'אז
http://nbastreams.xyz/live/9/
טורונטו שוחטים את ניו אורלינס עם סכין לא מושחזת….
מסכנות הילדות, מושכים להן בצמות. אינגרם הוא קוקייה….
עם כל הכבוד זו עדיין האלופה אפילו שהסייבורג עזב. ניו אורלינס היו כלום שנה שעברה ולא יהיו משהו לפני שציון יתחיל את העונה וגם אז אני מסופק אם זה יספיק בשביל העונה הזו.
גם עם ציון בוטפיקה לא יעשו כלום, מקסימום לבאר בול יפתח נגריה בשביל בונזו
What a shame
Shame, shame shame…..
קרב ונילים מקדורמנט נגד קנארד שהוא יותר תות וניל
מקונול עושה שיגועים
מקונול לא עוצר. שורף את דטרויט
וולטון מתעסק בשטויות.
הוא חלק משינוי המומנטום מתעסק בשטויות
לונזו נגר?
חברים
ישנתי 12 שעות ברצף, לא קרא לי מאז אמצע שנות השמונים….
זה מה שבת גלים עושה לבן אדם….
8 נקודות רצופות של מקונול מונעות כל ניסיון קאמבק של דטרויט ועושה עבודה גם בהגנה וגם במנהיגות מפעיל שם את כולם. למה לעזאזל ארון הולידי פותח לפניו ולפני אח שלו ג'סטין?
טוב, ניו אורלינס משעממת מוות אני אחתוך למשהו אחר.
המלצות? ואל תשלחו אותי לדטרוייט.
מתחיל ג'אז-באקס ודנבר מול פילי
תכלס ביזנס
מאחל לקבוצות הביתיות ניצחונות בשביל להוכיח שהמערב שולט.
איבקה עיקם את הקרסול
מי שלא רואה את מקונול מתעלל בדטרוייט מפסיד הצגה. אשך אתה מפסיד
17 נק 5 ריב 8 אס ב8 מ10 מהשדה ואפילו חסימה והכל ב 20 דקות מהספסל
הצטרפתי מאוחר. הוא חובת צפייה בליג פאס
הרכבי הפוורדים של הניקס כרגע עושים את העבודה מול המאבס
איזה רכז מקונל!
דווקא ברוגדון במשחק מאכזב מיישר סטטיסטיקה
מה זה הלהקה הזו בחצי
אוי ואבוי, איך ערבבתם דיבו עם קווין+כרס עם גלאם רוק.
אוי ואבוי
אההה ויש שם איזה אדם אנט ברקע.
מביך בניו אורלינס.
תמיד אהבתי דיבו עם הסמפלרים. הם והרזידנטס היו מהראשונים להשתמש בדוגמי צליל.
חחחחח כמה טלוויזיות הם צריכים בריפליי סנטר?? 🤣
ברוגדון באמת לא מאופס. החטיא צעד וחצי…
מקמילן מנסה להפסיד. הוריד את מקונל והעלה את הולידי שמחרב את המשחק.
מקמילן הזה בטון בראש לצערי.
קווין לאב ו-TT חוזרים לשחק כדורסל, ויש להם. האצ'ימורה ובראיינט תענוג. בכלל, זה המשחק הכי זניח של הערב, אולי בגלל זה גם הכי מהנה.
מסכן טאג', דונציצ מתעלל בו. גם עושה עליו עבירה שהשופטים לא רואים גם קולע סל וגם מחטיף לו עבירה.
רחמי על בראדלי ביל… לפחות קיבל חוזה עצום בשביל העונש להישאר בוושינגטון
אני בדילמה. יוטה-מילווקי דנבר-פילי או דונצ'ינזיס-ניקס?
לא יודע למה אבל אני בדאלאס.
2 מהחביבים עלי משחקים (ניליקינה ודונציץ)
תודה אני בנתיים בדנבר
מי שלא ראה את הריאיון של מקונל עכשיו לא ראה בחור 10 מימיו.
הוא אפילו יותר תותח משחשבתי!
תותח גם במחצית ראיינו אותו לפני שהתפוצץ. אחלה גבר
נילקינה כמעט דפק את דאנק השנה על פורזי
לא יודע מה פלומבי עושה אבל זה מזכיר את השום דבר שעשה עבור פופ באליפות העולם.
כן אבל יופי של חסימה נקייה היתה שם.
השתרבב במקום תגובה לאדיסו
לונזו בול חחחחח🤣🤣🤣
זה השחקן המשתפר?
גונזו?
TT גומר את המשחק לקאבס. היה מצוין. בכלל, אם קליבלנד משחקת כל משחק ככה, בהרכב מלא, עם מחויבות (7 שחקנים בדאבל פיגרז) – באמת אין סיבה שהם לא יתחרו על מקום בשמיניה של המזרח. שום סיבה. יש הנחה מוקדמת ש"הקאבס הקבוצה הכי גרועה בליגה" – רחוק מאוד מזה. אשכרה נהניתי.
ברדלי ביל לעומת זאת… חייב פינוי למקוחם אחר, ולהשאיר את וושינגטון ללצמוח עם הרוקיז הרעננים שלה. די, זהו.
הוויזארדס צריכים להתנקות מכל מה שנשאר מפרויקט וול-ביל, ותואר "הקבוצה הכי אנדר-אצ'יברית בליגה" כבר 100 שנה. חראם על פרנצ'ייז עם קהל ענק, שנמחק מהליגה.
וואלה ניליקינה שומר על ,עושה חיים קשים ללוקה וגם נותן התקפה סבבה
בגלל זה לוקה עם 14 נק ו7 אס בחצי?
רנדל זה שור הרואה מולו סדין אדום …דוהר כמו חמאר לכל מה שמולו
חחח בדיוק
רבע מצויין של הג'אז באגם המלח. הוציאו את יאניס מהמשחק ברבע הראשון
וואלה, כבר 30 פור לצעירים המדהימים של הפליקנס, על טורונטו האומללה, שמחפשת את עצמה מאז שקוואי הלך. צפוי.
.
אה, סליחה.
יה בייבי אמחנו כותשים במייל היי
לאן נעלמו עקבותיו של ג'ונתן סימונס ששיחק שנה שעברה בסיקסרס? פצוע ועדיין בסגל או הפך ל-FA?
גמור פרש עוד באורלנדו לפני שלוש שנים, חוץ מהספרס אין לו מושג
איך אהבתי אותו
מסכן יאנג זה רק הוא עדיין הוא קולע 30 נקודות באפקטיביות מדהיממ
היה גרוע היום. קלע את הרוב כשהמשחק היה כבר גמור
המשחק גמור בלי קשר אליו תראה צה יש מסביבו…
יוטה פותחת לפריק את השועה
צפוי. מול קבוצות הגנה הוא יאכל קש
נכון לעכשיו יוטה עושה ממילווקי קוסקוס…
ווואוו יוקיץ' עם אלי הופ למפג'
קייל אוקווין נראה אולסטאר שיוקיץ שומר עליו 😂😂
קייל אוקווין מנגב את יוקיץ
יאניס מעיף בנאדם וזוכה בעבירה
😂😂😂 אסור להיכנב לטריטוריה 😂😂
היה עומד יציב וזוכה באופנסיב… שילמדו מברזיל
"בלתי עציר" = יכנס כמו בולדוזר ואם תעז לעמוד בדרך תחטוף פיצוץ+עבירה.
אז פנה דרך ותן ל-mvp לתת עוד הטבעה להיילייטס.
קונלי רותח!
משחטה
קונלי בייבי! רק רשת!
כנראה כיוון לקרש
טריי ברק מנגב חח
היה ברור שתיראו טוב יותר בלי סימונס
אכן אבל דנבר נראים ככ חושך חח יוקיץ הוסיף כמה קילו אוקווין עושה צחוק ממנו
מיני אייברסון לשכונתיים…
פיייייי הפרוסס מהמפרץ עדיין מחזיקים מעמד
😂😂😂
דיאנגלה חזרה ומעלה ערך
אריק פסקל בדרך לסגירת חוזה
דיאנגל'ו ראסל מחזיק אותם לבד עם קצת עזרה מפסקאל
יוטה-קליפרס ראש בראש על האליפות בגמר המערב. קליפרס תיקח 4-2
טוב נקוריוז חזר לעצמו 30 ו11 היום דאגתי אחרי קללת הרשע. גיא תעשה טוב אל תדבר על יאנג העונה😎
אוקווין כמו איזה בולדר, יוקיץ' עם כל המאסה שלו לא מצליח לחפור עליו
יוקיץ נראה גמור הקיץ לא עשה לו טוב משחק איטי להחריד קייל אוקוויןןן 11 נק 5מ5 מהשדה על יוקיץ מנגב אותו רצח חח עוד גאמפ עכשיו
האף שלו פחות אדום השנה יכול להיות שזה קשור?
ציון חייב לחזור, דחוף. כי כרגע זה, ניתן לאינגרם גרין-לייט, שהמספרים המצטברים ייתנו איזו תמונה מחמיאה בטרייד אפשרי (לא כ"כ קניתי את הספקולציה הזו של שמעון ושות' – מודה, מתחיל להשתכנע…).
44 זריקות לסל ב-25 דקות… זה ווליום שוטינג של קובי. ומה לעשות – אינגרם הוא לא קובי, לא היה קובי, ובחלומות אפילו של אמא שלו,הוא לא יהיה קובי. את זה הוא עושה ב-9 מ-24, כן? אז על הנייר זה 25 נקודות ו-6 ריבאונד, עד הסוף יכול בקלות להגיע ל-30 פלוס, יעני אולסטאר. הוא לא. ואין בינתיים קבוצה שם בניו אורלינס.
ציון. דחוף.
(24 זריקות ב-25 דקות… כמובן)
בדרך לחוזה מקס אולי יחלצו טרייד על ביל תמורת אינגראהם בסיין אנד טרייד בקיץ יהיה חלום
לא יודע מה קורה עם יוקיץ
כן הנושא נדון לא פעם וגם לאחרונה
אבל זה מביך איך שחקן גדול מגיע לאליפות העולם ופשוט נגמר, גם מנטאלית…..
לא היה לו זמן לנוח בקיץ עם האליפות. זה פשוט מאוד.
אתה רציני?
גם קמבה, טייטום, סמארט, בראון, מארק, ריקי, בן, פאטי, ארון ועוד רבים וטובים היו באליפות הזו…
זה לא תירוץ!
אבל יוקיץ הוא הכי "שמן" עם גוף לא אתלטי, ככה שזה הכי בעיה עבורו
בשנה עם 82 משחקים, הוא כבר רגיל.
לדעתי זה משהו אחר, פסיכולוגי.
קונלי השיג פריצת דרך, עבד עם מאמן קליעה אישי שהנחה אותו לכוון לשעון ה-24.
מאז כל זריקה רק רשת.
😂😂😂😂
קייל אוקווין חחח במשחק חייו מי צריך את אמביד 🤣🤣🤣 ריב הגנה התקפה הכל מכתש במייל היי מי שלא מפסיד
נטס – בלייזרס
http://nbastreams.xyz/live/10/
פורקןןן 2 שלשות בק טו בק נרא סיף סוף שחקן לגיטימי בליגה
הוא צלף. פילי כנראה מייצרים שחקנים פיקטיביים במחשכים, מומחי שלשות. קודם שמט פי טבעת עכשיו פורקן על הקורקבן.
עד העונה הוא היה לא ברמת nba העונה ובאליפות עולם נראה ממש טוב לא רק דהוא צןלף הוא גם שיפר קצת את הגנת האוויר שהייתה לו ונע יותר טוב בהתקפה
פורקןןן עוד 3 טוחן את דנבר
פורקן עם 11 נק אוקווין עם 11 נק חח
מורי עושה מאיתנו צחוק משאיר את דנבר בחיים
וואי וואי איך יוטה מתקתקת
סימפוניה של הג'אז – המנצח: קונלי
בראון מחזיר את אמביד שאוקווין בזון בשביל מה? 3 דק לחצי והנה אמביד מאבד כדור.
אוווווו איזה פוסטר חסימה של אמביד על מיילסאפ חחח מיילסאפ ניסה פןסטר על אמביד וחטף פוסטר מא ביד חח
פורקן לוהט חח
סיאקם בדרך ל 40+
רק אני בחרתי בו לחמישיית העונה עד כה. חזק חחזק שם. עונה מדהימה
מורי תופר אותנו
דיאנגלו ראסל מעלה את ערך המניה נגד מיניסוטה אולי הקבוצה הבאה שלו
וא תפור עליהם יחד עם קאט התאמה מושלמת
קראתי איפהשהו לפני כמה זמןשבעתיד הוא רוצה להקים ביג 3 עם חבריו הטובים קאט ודווין בוקר
עזוב את בוקר הוא בסאנס לעד.
בוא הנה ניאננננננג
איך פילי מתקתקים בלי סימונס יאללה 57 נק בחצי יתרון 15 המשחק רץ זורם לא תקוע.
קייל אולסטאר אוקווין עם 11 נק ומשחק מושלם בהגנה גם. פורקן עם 11 טובח מחוץ לקשת
בדנבר רק מורי במגרש, הגוקר צריך 2 כאפות מארווידאס
גובר עם גג מהסרטים על היווני ובצד השני השופטים גונבים למיצ'ל דאנק
גובר מבצע מעשים מגונים בפריק. מיצ'ל חשוד בסיוע
קונצרט ג'אז ביוטה
🙂
הבי מטאל וויקאנד
יאניס מתגעג לברוגגון?
יוטה עושים מיאניס אוזו…
להיות או לא להיות מוסקה?
מה קורה למאבס בפיגור מול הניקס בבית רבע 3 כבר באמצע?
אמביד מצוין בהגנה אבל חושך בהתקפה
אני לא מבין מה הוא עושה , דנבר נותנים לו את הפאול ליין ג'אמפ שוט חופשי לגמרי וזה זריקה קלה בשבילו אבל הוא כל מנסה לחדור בכח ומאבד את הכדו או זורק לסל בלי סיכוי
דונט פאאק וויד יוטה אין דה יאד…
יאניס בלי סל שדה במחצית!
שיש הגנות וקבוצות מאומנות שיודעות לצופף סה ככה ככה יראה גם בהמר מול הקליפרס או אם ברט בראון ישכיל לעשות משהו בחיים. פילי נראים שירה בתנועה בלי סימונס תוקע המשחק
אהל אבל אבל הוא אולי לא אולסטאר שמעון-ברוך אבל סופרסטאר שתורם המון דברים אחרים!
עשה את הקריירה לשחקנים כמו אליאסובה, בלינלי וקובינגטון!
גולדן סטייט חברים דרך לסנסציה נוספת?
יאללה עברתי לניקס ביתרון 11 שיחרבנו הכל בסוף ככ צפוימחייב לראות את הקומדיה
לונזו בול 5 נק ב2 מ8 מהשדה המשתפר של העונה. לגיטימי סהכ
איזה מחציות של בג'אז ושל פילי. כ"א הצגה
לוקה עם 24 9 ו9 בדרך לעוד td אמצע רבע 3 רק
משחק גמור מזמן, הגיע כבר ל-28. אז הפליקנס משנים קונספט – נותנים לחמישית תת-מחליפים לשחק כמו *קבוצת כדורסל*, ולא בתור השטיח של אינגרם. משוחררים מהאחיזה שלו. אלכסנדר-ווקר (לייק!), הייז, הארט (המציאה היחידה בטרייד על הלייקרס), מור, וויליאמס… ותיכף סינגל דיגי'ט, נגד הגרבאג'-טים של טורונטו. זה כבר לא יספיק – נרס מתעצבן ומחזיר כמה מהסטארטרים שלו. אבל זה כל ההבדל.
נבהלתי חשבתי לונזו נתן 20 נק רצוף ומחק את כל הפיגור. אתה לא רואה ניקס? אתם מנגבים כרגע לקראת השברון לב בסיום
כל כך שקוף שגיי גיי רדיק שחתם בקיץ לשנתיים בניו אורלינס הולך לבקש טרייד בדצמבר-פברואר.
הוא לא יתן לניו אורלינס לשבור לו את הרצף ומכיוון שהעונה של ניו אורלינס גמורה אולי יצליחו להשיג עליו משהו.ראיתי כמה אוהדי לייקרס ברשת שמפנטזים עליו במקום קולדוול פופ
חחח זה אפילו גריפין לא יתן לכם
וויגינס עם חסימה!!! עשיתי רפרש לאינטרנט כדי לוודא שמה שראיתי באמת קרה
מאקוס מוריס לכו תראו ניקס הצגה 😂
די לנחס, די לנחס!!!!!!!!!!
חח
אנונובי חתיכת שחקן שעוד רחוק מהתקרה שלו. שמח לראות אותו מתחיל לממש את הדיבורים הגדולים שהיו סביבו מההתחלה.
אני מת על אוונובי עוד מעונת הרוקי.
הלב של הקבוצה הם ואן וליט ולאורי. כשלא הולך להם, הם לא מכריחים. רק ממשיכים לנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר.
קבוצה נהדרת הייתה בשנה שעברה סביב קאוויי. הם עדיין קבוצה נהדרת.
לוקה עם סטפבק מה3.
28 נק 9 9 ועוד לא נגמר רבע 3. סופרסטאר
סומך על דונצ'יץ שייקח את המשחק מהניקס
תסמוך על הניקס..
התקפת הניקס? מרקוס מוריס מקפיץ על קו ה3 עם שומר מולו ועושה סטפבק חחח רק קרש. הכיוני סהכ
בורונסון הזה בטוח שהוא שחקן כדורסל?
דונציץ' כוכב וואו
לוקהההה עוד סטפבק מה3 חח שמירה נוראית עליו אחד על אחד כזה בכיף
סיאקם עם 44 נק
שיא אישי?
לא יודע
יש הצגה של לוקה תעברו לראות עזבו משחקים אחרים
אתה יודע מה מדהים? שיכולנו לדעת שהוא פשוט יחליט לנצח את הניקס ויעשה את זה.
זה תסמין לארי בירד.
להלן, 'הגלגול'.
זה תסמין הניקס. ידעת שהם יחרבנו ראה תגובות לעיל.
לוקה בייבי!
שמעון עדיין לוקח את הקוריוז על פניו?
ברור כן. קוריוז נתן 30 ו11 היום
שאדו מדווח שיחק חרא ועשה נקודות כשהמשחק היה גמור
המשחק היה גמור תמיד עם מי ינצח קאם רדיש? האנטר? לן? 😂😂
שיחק חרא הוא לא אחוזי השגה נהדרים
בחצי הראשון כשזה היה רלוונטי הוא לא פגע.
מיני חוזרים לעצמם יותר מהר מהצפוי היי וואי טו הל חחח
מפסידים ללוחמים
יופי נרס. מחזיר את סיאקאם. הרגת את המשחק. מה הקטע? הבחור כבר היה בדרך למנה גומבו בפרנצ' קוורטר. ככה עושים? זה כוחות?
דיאנג'לו מתפוצץ על מיני 43נק 8רב 4אס ב 16מ 30 33דק'
הרצת מניה קלאסית זה מה שיהיה כל העונה יעשה אינגראהם
ראסל, אינגרם, וויגינס… אשכרה זה אותו טיפוס. קצת יותר טוב, קצת פחות טוב. אבל בדיוק הפרצוף של ה"כוכב הצעיר החדש". מוכר לאללה, זה ברור, אבל אנוכי, לא רואה ממטר, ושום דבר טוב לא יכול לצמוח בקבוצה שלידו.
המזל של ראסל שהוא בידיים של סטיב קר, עם סטף וקליי מסתכלים מהספסל. זה מחייב.
("מוכשר")
תוסיף 3 חטיפות ו בלוק
נוקסססס שלשה מקילומטר חח
איזה פוטנציאל בקורינג יש לו ובניקס אין להם מושג מה לעדות איתו
דיאנגלו ראסל כנראה מנצח לווריירס את המשחק.
45 נק
למה דריימונד לא חוזר להוביל אותם 😂😂 זה חלום שלי לראות את דריי אופציה 1 בהתקפה
פורזינגיס – it's alive!
אמביד חושך. דנבר מורידה רק ל7 שלשה של מיילסאפ
שמעון בתור מנגר בוסטון היית לוקח את דריימונד גרין על גורדון הייורד?
חחחחחחחחחחחחחחחחח
מנתק לך טלפון בפנים. את היוורד של שנה שעברה לא נותן עליו אז של השנה?
יש מצב. מנקרה את הפקק של בסלטיקס בעמדות הפוורדס ונותן להם PF לריבאונד והגנה. ככה בראון וטאטום מקבלים את עמדות הכנף.
לא בטוח שווריורס הולכים על זה. איינג' לדעתי כן
אני הייתי הולך על זה.
זה נותן לווריירס שלישייה של קרי-תומפסון-הייורד ואת המקום של גרין הייתי ממלא בטרייד על דיאנגלו ראסל עם אורלנדו שצריכה רכז ומקבל את ארון גורדון ועוד שחקן או שניים לספסל
בתור הלוחמים ברור חחח. הגופה של דריימונד על היוורד חח
בתור בוסטון? ניתוק בפרצוף.
איינג נראה לך אוטיסט חחח
הייוורד עם כל אהבתי אליו, לוקח דקות משני הצעירים של הסלטקיס (בראון וטאטום). במקומו אני מביא "תואם הורפורד" כגרין. גם מחזק את ההגנה והריבאונד. גרין זה שחקן שפורח במערכת מסודרת. וסוגר לסלטיקס את עמדת ה-PF.
זה ויו וין לשני הצדדים
אני לא בטוח מהכיוון של הווריורס. גרין הרי תפור למערכת של הווריורס ליד קארי ותומפסון. הוא מכיר את ההתקפה והוא עושה את כל הדברים שלא קשורים לקליעה. לא בטוח שהיוורד + מי שימלא את עמדת ה-PF יכול למלא את הואקום של גרין.
לסלטיקס לדעתי זה מצויין. הווריורס זה בסימן שאלה
מאני במינסוטה
5 לסוף. שוויון, כדור של הווריורס
מה הם חרבנו הלוחמים חח הייתי בטוח ניצחו כבר
קאמבקים בהתהוות בדנבר וביוטה
אלק בארקס עם פאוול ואחר כך איבוד מאבד 4 הפרש שהיה לווריירס 30 שניות לסיום וכרגע שיוויון
ברונסון הזה לא שחקן מה הוא עושה על המגרש?
וחוטף סל על הראש
רק אני נמצא בניקס-מאבס?
גם אני פילי במחשב ניקס בפלא
גם אני בינתיים
ביג אל…
שמעון אתה יכול להוסיף את נקטרינה לרשימת טובים מסימונס.
ניליקינה עם סטפ-באק 3 בק טו בק
הווריורס פספסו פה הפתעה. אין להם אוויר וסגל להארכה
מורי לא בהכרה נגדנו כוס עמק זה מהמשחקים האלו שהוא עוד יתן לנו בראש נזכר לשחק
ברט תחליף שומר על מורי יא דביל פורקן לא יכול לעשות עליו כלום. מורי התחיל עם הזון
פורקן על הקורקבן
מורי ושוב דנוור מתקרבת…
היט – לייקרס
http://nbastreams.xyz/live/11/
האריס הזה ככ אדיש קיבל את המקס וזהו
מורי בזון בן ז…
אשך אני רואה בבוקס הבאקס הורידו ל5 מה קורה דם?
אני רואה תסוף של דאלאס
ניקיטה די לזרוק די
עברתי על בוקס סקור ולפי הדיבור פה היה נראה שיוטה מנגבת ובסוף זה כולה 5-6 נקודות הפרש חחחח
מחצית ראשונה היא ניגבה בגדול
היהה20 הפרש ליוטה
חחחל פורזינגיס איירבול מה3 כזה דביל
ועכשיו עושה עבירה על מוריס ל3 זריקות
מעניק מתנות פרידה לניקס
הארכה בגולדן זה בשביל שדיאנגחו יגיע ל50 נק
שחקני המאבס לא יודעים מה לעשות עם הכדור בלי לוקה
נקטרינה הפך לרכז ראשון לגיטימי ביותר
ההתקפה של הניקס היא פשע מרקוס מוריס עושה סטפבקים ולמה קווין נוקס לא במגרש פייזדייל יא דביל
חזרנו לנגב אנו ויוטה באותו קצב
ניליקינה נעל את לוקה (תאמינו לי המספרים של לוקה לא מספרים את כל הסיפור)
מרקוס מוריס מרגיש כוכב חח מקפיץ מכדרר זורק לא רק עומד בפינה חח
דיאנגלו עם 52 נק
דיאנגלו עם 52 נק
המנייה בשיא
רק תסבירו לי איך יאניס דוחף שם את בוגדנוביץ ולא מקבל עבירה אבל גובר שעושה עליו אותו דבר בערך כן מקבל עבירה?
השיפוט זוועה…
מזתומרת?
כתוב בפירוש בחוקה:
מקרה א' דרג
מקרה ב' זרג.
שריקות מצוינות
וויגינס (וויגינס?!) גומר את המשחק
וויגינס עם שלשת מאני חחח
האסטרטגיה של הזבל הזה זה להירדם 20 משחקים ואז לדפוק שלשה מנצחת במשחק ה21
ולחגוג על okc אל תשכח
האנקונדה מלוס-אנג'לס… אבל בצהוב-סגול. מיאמי לא מצליחים להגיע אפילו למצב זריקה.
אם הלייקרס מסוגלים לשחק ככה משחק שלם, לא 2 דקות של התלהבות, לפני שהבלגן חוזר ולברון-יציל-את-כולם – אז אפשר לדבר עליהם בתור קונטנדרית. לא דקה קודם.
תראה ניקס עזוב אנקונדות יהיה מספיק זמן לראות את זה
אתה חושב שאני לא רואה מהפליי הראשון??
כמה אתה חושב שאני אוהד מטומטם? אז תגדיל.
למה אתה מושך אותי לדבר על זה, לפני שזה נגמר?
הניקס מנגביםםםם
לוקה והקוריוז ממשיכים ושניהם מפסידים יחד😂
דאלאס הפסידו את זה מתי קיובן יבין שקרלייל שודד אותו?
דאלאס בדרך להפסד לניקס
כלום לא גמור ראצתי כעמט 2 דק נשאר חח
נקטרינה מעלים את הגלגול במאני
הניקס ביתרון 9 נותר 2 דק חח האם יעמדו בלחץ? הימורים חברים
דאלאס כל כך מוגבלים שבמשך רבע וחצי אף אחד שם לא הצליח לקלוע מסירה של לוקה בשביל לתת לו טריפל דאבל
חחח כן לוקה משחק עם נכים חוץ מפורזי
חחח טאזהגיבסון על לוקה קומדיה
פורזי האפס לא לוקח ריב חחצגיבסון מטביע עליו
נגד עין רעה, דנוור פקחו עין…
הניקס מכינים את הקרקע לחרבון. מתאים להם לעדות עהירה ל3 זריקות על לוקה התקפה הבאה חח
אר גי בארט עם החיתול
רנדל בקושי מכניס את העונשין חח
פורזי עומד על קו ה3 כמו כל שאר הגבוהים בליגה כחלק מהטרנד במקום לטחון אותם מתחת לסל.
בעעעעע
חחח פורזי קלסטרופוב
הפסד נוראי של דאלאס שיפגע בהם במאבק על המקום השמיני בסוף העונה
בראדלי פשוט מצוין, חלק חשוב לא פחות בהגנה של הלייקרס מאשר AD. ממש פגיעה בינגו.
הבעיה שהוא לא התרגל לשיפוט הסיסי של הליגה, ושוב מסתבך בעבירות.
ייכנס KCP = הנה הבלגן בדרך. מתחיל בסיגנצ'ר מוב שלו – איירבול לייאפ…
מוק עם 29 נקודות בניקס
פול אוף שיט אבל בכל זאת מגיע לו חוזה יותר טוב מה 15 מליון…
מוק נהיה כוכב. מקפיץ מכדרר עושה מובים זורק סטפבקים כבר לא עומד בפינה לשלשה ככה זה שאתה בניקס 😂😂
הנה הארדוואי עם שלשה. כלום לא גמור הניקס בדרך לחרבן את זה בענק
וואו הארדווי עם 2 שלשות נותן סיכוי
נו, למה יוקיץ לוקח כזו זריקה ל 3?
מה היה רע בעוד אסיסט?
קרלייל עם אימון אירופי
לוקה בהחטאה מהלוקו
גיבסון חרבן מהקו עם שניהם ולוקה סתם זרק מקילומטר בלטה
עם כל הכבוד ללוקה למה זריקה כזו? טימטום תראה כמה הניקס מחטיאים מהעונשין רוץ לשתיים קלות ותמשיך לשלוח אותם לקו.
רוצה רוצה היי לייט זה חלק מהביזנס ווי אר אול וויטנס
לוגו
דווקא יצא לך טוב מהלוקו(משוגע)
אמת
חחחחחחחחח מזה היה יא לוקה??
איזה חרבון של הניקס מהקו
גיבסון אינעל אחותך הצולעתתתת.
1. 1 מ-2 מהקו ביקשנו. אתה מקבל על זה מיליונים. 1 בשם האל. 1.
עכשיו רנדל על הקו… 1 בחוץ.
שרדתם שרדתם את זה אלוהים יודע שעשיתם הכל להפסיד את זהמקו העונשין אבל שרדתם
YEAH BABY!!!
אימפריה.
כך או כך עם קרלייל דאלאס לא תגיע לשום מקום פעם שניה שהוא לא מסוגל לסדר את הקבוצה שלו במאני טיים.
אמרתי כבר שהוא מאמן אוברייטד ,לא פלא שרונדו רצה לבעוט בו חחחח
2 ההפסדים גם מול הלייקרס וגם הלילה עליו
יאללה קרלייל עם ברט בראון יש?
עד כאן …לא צריך להגזים
יש כאלה שגרועים ממנו באלפי מייל(הבובה מאוקלהומה,הבובה מוושינגטון ביניהם)
זהו. עוד יש לילד מה ללמוד.
מילווקי ברבע אחד סגרו את כל הפער
מוריס הימר על עצמו עם החוזה לעונה אחת הזו בניקס, לקראת הקיץ וכרגע הולך לו לא רע (חתם לדעתי אצל ג'יי זי ב-ROC)
אתה בטוח? חשבתי שהוא אצל ברון בקלאץ'….
עזב את קלאץ אחרי מה שהיה עם הספרס
הוא עזב את קלאץ בקיץ אחרי המקרה עם סן אנטוניו
פיטר את ריץ' פול אחרי שכל מה שהשיג לו זה חוזה לשנתיים בספרס, והוא חתם על חוזה לעונה בניקס
אההה
אז הוא באמת עובד על החוזה הבא…
איינג סיפר שמוק לא מספר את האמת ושהסלטיקס כן פנו אליו עם הצעה ל 3 שנים בסלטיקס. הבוטום ליין היה שהסכום שהציעו לא התאים לו אבל כן היו שיחות רק שמוקי חמודי לא מספר שהן התקיימו למרות שמצהיר שרצה להישאר.
חחח איזה סל של אמביד
ההתחלה של הלייקרס פשוט הפחידה אותי. עתה אנימ מתחיל להירגע
כרגיל, אני במשחק אתכם אבל מכין 'מעורב' להבוקר שלכם
כצפוי, אחד לךאחד, פה כמה שורות מעל.
הלייקרס פותחים רצח, 2-13.
חילופים. נכנס "צוות החיסול", קוזמה ו-KCP.
האחד עוד חלוד ולא היה בשיעורי ההגנה. השני לא שחקן כדורסל.
אז הצוות עושה את שלו. ריצת 6-18 למיאמי. שיהיה מעניין.
חח
חח עשו צאלנג ופסלו לפילי סל
אין קבוצה בליגה שזוכה לשיפוט ביתי כמו הלייקרס הזאת
שימון, אתה יודע כמה קלע וויגינס, הנגר שלך (שאני אומרצ לך כבר שנה שהוא עומד לפרוץ!)? 45!
כן הוא עושה את בדרך כלל מול okc. עכשיו עשה את זה מול יחידת הגי ליג של הלוחמים. דוק קח אותו לקבוצה שלך.
אני במקום ברוק מקצץ לאח את יהושוע הפרוע שיש לו על הראש…נראה ברח מאברבנל
דנבר מוריגים ל6 בקלאץ
אוווו ריצרדסון עם גג פוסטר על מורי
גג שסגר את המשחק לטובת פילי אולי. עצר מומנטום ומנע ירידה ל4 הפרש למרות שאמביד משלשל מהקו
טוב פילי עושים גולדן
פילי מחרבנים מיילסאפ עם 3מוריד רק ל2 אחרי קומדיית טעויות
איזה פספוס של פילי. פשלו במתפרצת כדי לחטוף שלשה מהצד השני של מילסאפ. רק 2 הפרש
בולשיט קול על אמביד מורי ניסה ליפול מתיחלת המהלך חרפה
מכר את זה טוב אבל אמביד הביא לו מרפק. מה לעשות שהוא נמוך ממנו, אמביד צריך להיות יותר חכם ולהבין שמרפק לשחק נמוך הולך לראש שלו וזה פאול
לשחקן
מה מרפק זה תנועה רגילה מוריד דחף לו את הראש מתחת ליד
היה תוקף שמעון גם אני בהתחלה חשבתי שלא אבל בהילוך החוזר ראו בבירור
ריצרדסון עם חטיפה על מורי חח
מסירה רעה של בארטון מי מגיש ככה כדור בחצי?!?!
איזה תמנון הריצ'ארדסון הזה
פאק איט, נהייה מעניין בדנוור, האם יצליחו להשוות או שהורפורד יקבור אותם.
בולשיט קול אמביד לא נגע בו חטיפה נקייה של מיילסאפ
אין פאול פילי ינצחו את הצ'אלנג'
לא היה כלום חטיפה נקייה של אמביד
טוב, יש לי כל היום להסתכל בסטנדינג של האן בי איי כשבוסטון במקום הראשון במזרח לפני שהספארס מנחילים לי הפסד שני העונה.
מה בודקים ככ הרבה מה שכולם רואים
רואים שהיתה עבירה…
רויס אוניל כמעט לקח את הטבעת איתו עם הדאנק הזה
חחחחח שיפוט בושה לא דינו את ההחלטה אוי לבושה
איזה בולשיט חחחחחח מכור
כל המשחק יוטה מובילה אפילו בהפרש גבוה ברבע האחרון
וישנה תחושה שמילווקי לגמרי בעניינים ובשניה מצמצת פערים.
יוטה איכשהו מחזיקה מעמד אבל לא לעולם חוסן
הורפורד מה זה??????
אוי הורפורד, איזה איירבול
שמעון, מרוב שניסית לנחס אותנו, תבדוק מה קורה איתכם… 🙂
מה קורה מכרו אותנו חח
יווווווקקקקקיייייץץץץץץץ איזה סל. ונילים לא מקבלים כבוד מהשופטים באנביאיי
איזה ג'וקר
משחק מכור שיפוט מכור ליגה מכורה חחח גיא יבוא עם ההסברים חח
וואי, איך יוקיץ הכניס את זה?
גה-און
אמביד הזה שחקן לא חכם שלא לומר טיפש
אחד הדבילים. איזה חרבון מאת ברט בראון ושופטי הליגה חח
גיא ועידו: טעויות שיפוט קורות גם שרואים בטיוי בבירור הם עדיין טועים 😂😂😂
אמביד הזה כזה פח כושר גופני של כדורגלן ישראלי
שאדו, למה לא לומר?
בטח לומר! התינוק יצא דביל מושלם!
חשבתי שהורפורד יישר אותו קצת אבל בתכלס חבל על הזמן…
יוקיץ' ענק.
יוקיץ' סופסוף צורח, כמו שלא צרח מאז שיצא מאמא שלו…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול יה סומסום בטחינה.
איך השופטים מכרו את פילי חחח פסלו לפילי סל חוקי בצאלנג ולא שינו שריקת דנידין שכולם ראו חחח אנדר אובר דונהי
איזה ערב אדיר. התחיל מנומנם אבל מסתיים על הבאזר
גם ביוטה יש מותחן.
השופטים הזהירו אותו אבל לאמביג' אין אלוהים, הוא יותר האם מאשר ביג…
אבל למה זה אמא לההמה? זולגות הדמעות מעצמן…
זה העונש על מה שעשה לקאט. קאט קצת פתטי אבל הזובור שעשה לו באותו המשחק וההצגה אחרי שקאט מתחת לערימת שחקנים היו הדבר הכי מגעיל שראיתי באן בי איי ב 10 השנים האחרונות…
מתבאס על פילי.
דבר אחד טוב – יסתום קצת את הפה לאמביד, "הבחור המגניב" שמזמן הוא כבר לא כזה. בטח הכין מראש טוויטים להעליב את יוקיץ'.
35-13 לדנבר ברבע האחרון איזה קאמבק. לחמשיית ההגנה "הטובה בכל הזמנים" יש עדיין על מה לעבוד
פילי גמורים עד שלא מעיפים מאמן. כמו שאמרתי במערב בקושי פלייאוף
איירבול של הורפורד זה לא מאמן… לקחת ריבאונד בהגנה זה לא מאמן… פילי פשוט פשלו בסוף בלי קשר למאמן.
איזו פשלה של הסיקסרס
מה גם יוטה עמוק בחרבון? חח
אולי צריך להחליף את סניידר… גם הוא התקרה של הג'אז…
פילדלפיה בלי בן סימונס: רק הפסדים.
חח פילי שטפו את המגרש בלי סימונס הנגר תענוג לעיניים ואז אמביד נחנק וההפסדים תכלס על האריס הבן אדם לא עושה כלום.
לסימונס איןמשום קשר לזה. איתו היו מובסים
לא יא שייח'. לא!
ראיתם אבל איזה ליין מדוייק נתתי על דנבר? 😂
גאון
השאלה כמה הבאת בלוטו?
ממליץ להעיף מבט בGAME TRACKER של פילי-דנבר באתר של הNBA
אז מה קורה ברוך – שמעון ,הרואים רק צד אחד של המגרש?
סימונס (כמה שאני לא סובל אותו כי הוא בייבי שיקוץ) הוא זה שעושה את ההבדל למרות החרדות שלו מבחינת קליעה.
אנשים רוצים שכולם יהיו מושלמים התקפית וקלעי עלית מה3 אבל יש עוד מלא משתנים במשחק הכדורסל ,יש הרבה מקומות ששחקן משפיע על הקבוצה.
ההגנה וניהול המשחק שלו חשובים ביותר לקבוצה הזו ,את הקליעה אפשר להשאיר לאחרים.
די לרמות בלי בימונס שטפנו את המגרש ואז נחנקו סימונס הוא אבי הנחנרים איתו היה תבובה
אבל גם בלי סימונס הסיקסרס נחנקו
נו שטפתם את המגרש רק בשביל לעשות עליו קקי בסוף חחחח
תסתכל על עוד איזורים חוץ מקליעה
איזה איזורים? ההגנה הייתה נהדרת
נכוןמכלומר סימונס לא מועיל די תוקע. מועיל בהגנה תוקע התקפה. ושוב אמרתי ברט בראון בעיה הרבה יותר גדולה מסימונס
רויס אונילללל
בוגדנוביץ מיוטה הופך להיות אחד החביבים עליי איזה האסל איזה דאנקים
יוטה לא תפסיד את זה למילווקי חסר את הברוגדון ללירה
פספסתי את פילי אבל אחלה סיום ביוטה
טוב. תנו לי הצעות על ראסל. אני מקשיב. כדי לא לבזבז זמן, חייב להיות שחקן ברמת אולסטאר לפחות
זה לא הולך ככה. כולנו יודעים שאתה רוצה לשלוח אותו. תגיד לי אתה, על מי חשבת. ואני (או מישהו) בשמו, מקשיב וחוזר… 🙂
אני כבר הודעתי שבקיץ אני הולך על יאניס אבל מוכן לשמוע הצעות כבר עכשו. זה חייב להיות שחקן גבוה. נמאס לי מהרכבי הגמדים
אמרתי לך קוניגטון ואוקוגי אני מוכן. זה הדבר היחיד שתקבל. רוצה גבוה וסופרסטאר? בלייק מוכן לתת לך
על אלה אני מוכן לתת לך את השווי חוזה שלהם מתוך ה 7 מיליון של איגודאלה. תבוא בסוף השנה. אני מניח שאת אוקוגי לא תרצה לתת אבל אני לוקח את קובינגטון. תחסוך איזה 13 מיליון בשנה הבאה, לי שזה יעלה 50 מיליון (קנסות חריגה) אבל לא אכפת לי. יש לי 700,000,000 דולר הכנסה בשנה מהמפלצת שבניתי
חוזר על עצמי: אתה צריך 3 טוב. ממש ישנה את כל העסק. מטאטא בתור 5, זה יימצא, הביג-מן שבא לנקות את הלוח ולתת תחת בסקרין, זו אף פעם לא היתה הבעיה הגדולה של הלוחמים.
זה ה-SF עם הקליעה והידיים שאין, הבור הענק, אחרי ההליכה של KD ואיגי.
כאמור, תראה מה הכי טוב שיש שם. ותציע בהתאם. גלינארי, טוביאס, קובינגטון…
שוב יאניס בעבירות משאיר את הבאקס בסוף בלי הכוכב שלהם. מישהו במילווקי צריך לעבוד איתו על הדברים האלה
דווקא הפאול שלו על גובר מנע שתי נקודות ושלח את גובר להחטיא 2 מהעונשין מה שכרגע מתברר שהשאיר את מילווקי במשחק
אבל הרביעית והחמישית לפני היו ממש מיותרות.
הפעם כן. אבל שחקן ברמתו של יאניס אסור שיצא כל כך הרבה פעמים ב-6. זה חוסר אחריות מצידו. הוא השחקן הכי טוב שיש לבאקס ולא צריך להסביר את החשיבות שלו
מסכים
מותחן ביוטה
איזה קבוצה ריילי בנה בהיט. שורדים ב-LA
השועל הזקן… והיפה שהם עושים את זה שקט, אחרי כל ההו-הא של הלייקרס בהתחלה, לא הרגשת איך וסגרו הכל.
אלה סימנים של קבוצה עם אופי, שיטה ועומק.
וואו לא יאומן איזו היחנקות של יוטה. כמה שטויות בדקה ו13 שניות. מדהים
דברתם עכל פילי? ניקולה הרג אותם הלילה
כובר עם עבירה מפגרת על מידלטון איסה בוק ומיצל מחרבן
ממש היחנקות
מיטצל סנטה קלאוזזזזזזזזזזזזזז מחלק מתנות.
דביל מושלם!
חחחחחחחחחחח אם למיצ'ל היו קוראים לברון אתם חושבים שלא היו שורקים שם עבירה? שאלה פתוחה למגיבים.
ברור שהיו שורקיםמגם להארדן
הארכה ביוטה
היל לקח את הכדור ממיצל כמו הבריון השכונתי
גם אני מוכן לקבל מליונים בשביל להיות אידיוט על אחת הבמות הגדולות בעולם. מיצ'ל גובר מידלטון מדהים
אה יש ליוטה עוד 1.3 שניות
BB המלךךךךךךךךךךךךךךך
בוגייייייייי
בוגדנוביץ ממצח על הבאזר
חחחח בויאן
עשה קורקמז לברט בראון…
קירקמז אותו.
נוסח ברט בראון, LOL… התערבב כבר הכל
יוקיץ עשה קורקמז
בוגדאאאאאאאאאאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
בוגדאנוביץץץץץץץץ"""' אוהב את השחקן הזה. ווינר
בוגדנוביץץץץץץ
בוגדנוביץ'!!! מבאר שבע!!!
כוכב חדש ביוטה
יאללה נטס פורטלנד
מה עכשיו? נשאר לייקרס….
כל ההיטרים קומו התעוררו, המלך המשוקץ ביותר בהיסטוריה עולה לבמה.
ואני ילד קט צועק, המלך הוא עירום….
קטן עליו קיבל קבוצה בצד הרע של הבק טו בק ועוד בבית אמור לטרוף אותה בלי מלח
הוונילים מאירופה משתלטים כאן על הכדורסל
המורמונים הגזענים מצאו להם את המשיח שלהם ,בצבע הנכון lol
חחח
עוד כינו לחסן חסן וויקסייד 😂
דרקסייד יותר טוב
חחחחחחח מיצ'ל אפילו עם הקרח לא הצליח לפגוע. פגע בצלם 🙂 🙂 🙂
😂😂😂😂😂😂
89 86 לנטס סוף רבע 3
כל ערב, כבר שנים, קבוצות ה-NBA מקבלות שיעור, מה זה להיות קבוצת כדורסל. אחת שיש לה חומר שחקנים נתון. והיא מוציאה ממנו מה שאפשר, במחויבות, שיטה, למקסם מה שיש לך. יותר מזה אי אפשר לדרוש.
תכלס יוטה זו הקבוצה הכי טובה בליגה. לאו דווקא "הכי טובה", כי פשוט אין לה את הכשרונות שנדרשים. אבל הקבוצה הכי טובה ב-NBA.
ועוד עניין, שבליגת השואו-טיים כבר שכחו , עם כל ה"דיפנס, דיפנס" האווילי, והכי חשוב זה להביא עוד מק אנד צ'יז ולהצטלם.
שזה הקהל, הביתיות, הדחיפה שהקבוצה מקבלת. דברים שרק באירופה מכירים. הערב סוגרים 18 נצחונות רצופים בבית.
גם האוויר הדליל עוזר. חחח
יותר הקטע של דנבר – יש מחקר יסודי שמראה, שזה היתרון הכי גדול, של כל קבוצות הספורט המקצועני באמריקה…
חחח אמרתי לגננת לידי בוגדנוביץ' הולך לקלוע.
אחרי שהחטיא שלשה קריטית מקודם מלך המאני טיים לא יפספס עוד אחת.
דמיאן עם 44 נק אחרי 3 רבעים
גם בפורטלנד יש משחק
הרגו אותנו בליגה עם כל הריוויואים האלה… עכשיו גם הוסיפו צ'אלנג'… כל שטות הולכים לטלוויזיה
לילה מדהים יש לנו כמו שציפינו
אבל יותר מדי קלוריות ריקות
דמיאן עם 44 נק מתוך ה88 של פורולנד
אדאביו ניסה להיכנס פה למהלך של העשור עם הניסיון קפיצה הזה על דייויס
איזה משחק חח אין הגנות בכלל כל התקפה סל בלי התנגדות דינווידי עם 31 נק קיירי עם 25
מיילס לנארד הוא הכרטיס ביקור הכי טוב עבור דרו הנלן
הפך לפרח אצל ההיט לעומת הדרדר בבלייזרס
שמעון פילי לא הצליחו לנצח עם יופי של יום מה3 לא הצליחו לנצח – אני לא ראיתי מספיק את הסיקסרס השנה אבל ממתי אמביד מסיים עם כל כך הרבה איבודים? אין לזה שום קשר להיעדרות של סימונס?
יש לזה קשר למערב המערב חביבי זה לא המזרח. עם בימונס היינו חוטפים 20 הפרש. אמביד אין לו כושר מסוגל לשחק רק 25 גג. שיתחיל לרוץ על הגבעות
מדהים איזה סיפורים אתה כל הזמן ממשיך לספר לעצמך
מדהים איזה סיפורים אתם מספרים לעצמכם ומתעלמים מהמציאות סימונס שחקן בינוני אפילו גיא נציג הנתנגדות הודה בזה, סימונס נחנק פלייאוף סדרתי זהו כל השאר תספרו לעצמכם
הבנאדם שתי עונות ושני פלייאופים, כשהוא עובר סדרה אחת לפחות.
אם נשווה לראסל, אהובך, לאותן שנתיים, זה שתי הדחות בסיבוב הראשון כשהוא היה הפייבוריט.
יפה שכל הזמן אתה נטפל באשמה שלך אליו – אולי זה בכלל מקונל שלא שיחק… אבל אתה זורק כל כך הרבה קשקושים לכל צד, שבסוף שקורה משהו, אתה ישר צועק צדקתי
חחחח מזרח מערב שכחת קצת לא? סימונס לא יגיע לקרסוליים של ראס עוד 20 שנה הנגר בן נגר הזה לא יכול לקחת את נס ציונה בארץ לפלייאוף. סימונס מס 4 היה בפילי lol רק ככה עבר סיבוב. אחרי אמביד באטלר והאריס. וסה עוד במזרח. שלא נדבר על היחנקות היסטורית מול בוסטון שטי גי מקונל היה טוב ממנו 😂😂
בגלל זה מקונל על חוזה מינימום וסימונס על מקס… אה נכון, אין שום כשר לכישרון ויכולת, זה הכל יחסי ציבור…
עזוב למה אני מנסה בכלל
חבל לך על הזמן באמת.
אתה לא באמת חושב שתקבל תשובה כנה נכון?
הבחור נעול ולעולם לא יודה.
אצלו אחד שזורק שלשות הוא תותח
אחד שלא ומודע למגבלויות שלו הוא באסט
אין אצלו אמצע ולא דברים אחרים חוץ מקליעה .
עוד שקר. להודות במה? מהו סימונס בשבילך? על מי היית לוקח אותו? אפיה הוא בדיון בגארדים הטובים בליגה? אפילו אצל גיא הוא לא טופ 10 ברכזים אצל גיא המעריץ שלו. תיקח את רכזי הליגה ותגיד לי אדון אדיסו איזה מקום הוא אצלך. אם הוא לא בשליש העליון הוא שחקן באמצע=בינוני. בבקשה.
אגב אדיסו חגי וסמיילי מה עם לונזו? עדיין המשתפר של העונה?
מתי אמרתי שלונזו המשתפר של העונה? אני חושב שהוא שחקן שמתאים ל-NBA ויש לו כשרון. PG מוביל… לא יודע, אבל הוא רק בשנתו השלישית והוא בהחלט יכול להשתפר בסיטואציה הנכונה.
עברתי אתמול על כל הרכזים והוא בערך 50 ברשימה שלי
אדיסו אני אישית חושב שחוסר הקליעה של סימונס בסוף פוגע בפילי בעיקר בגלל שמי שצריך את הצבע זה אמביד. אבל לנהל משחק הוא יודע. מצד שני הפטיש של שמעון זה שחקני איזו סטייל קובי קוואי וכו' אז באמת שאני קרוב לייאוש
יותר ווסטברוק, אייברסון וכרמלו… כאלו בלי ממש השגים מלבד מלכות הסלים
חח בלי הישגים שסימונס יהיה mvp נדבר. שיעשה מלכות סלים תוכל להשוות אותו אליהם. שחקנים של גמרים וmvp אתה משווה לזבל שלא יכול להוביל את נס ציונה😂😂
מה עם מיטשל, "ידיד המערכת", שקיבל בקיץ נבחרת אמריקאית עם סגל עדיף על שאר העולם ופישל? האם זה אשמת אחד המאמנים הגדולים במשחק?
סימונס רק בשנתו השנייה בליגה ומראה יכולות ששחקנים לא הראו כל הקריירה. אם הוא יהיה כוכב העל? כרגע מה שעוצר אותו זה היעדר הקליעה/זריקה. אבל כבר עכשיו הוא מראה יכולות נדירות עם פוטנציאל גדול מאוד
שמעון כבר סגר חצי ליגה בגלל חוסר התאמה בליגה… את החצי שנשאר העביר קבוצות כל יומיים, ונשאר עם מאמן וחצי שמחזיקים במשרה שלהם
לא חוסר התאמה לחיגה אלא חוסר כוכבות
דארקסייד הוא דאקטין מהלך לא מסוגל לקלוע מול הסל לבד
ליליארד בדרך ל60 נק
דארקסייד שומר עם העיניים
דמיאן עם 48 כבר
דמיאןןן 50 נק
עם 0 התנגדות 3 התקפטת רצוף לוקח כדור מסוף מגרש ונכנס לליאפ קל חחח הגנת הנטס omg
אתם חייבים לראות את הקומדיה בפורטלנד.דמיאן עם 44 נק אחרי 3 רבעים חוזר לרבע אחרון מהספפסל לוקח 3 התקפות רצוף כדור מסוף מגרש ונכנס לליאפ בקו ישר לסל חחחחחח
כשקבוצה נכנסת לרבע הרביעי ביתרון 20 נקודות וכל מה שהוא היא עושה זה לאבד את הכדור ולהחטיא עונשין אז מגיע לקבוצה הזאת להפסיד.
לברון עושה סרחיו בוסקט. מקבל תיקול סביר ותופס את הפנים. צריך להוציא לו צהוב על התחזות
עזוב את השיקוץ יש קומדיה בפורטלנדיה הרבה יותר מצחיק
נזכרו לעשות דאבל טים על דמיאן חחחח
חח התספורת של נורקיץ'..
שיוויוןמ103 בפורטלנד 4 דק לסיום
גו הראיס עם 3
אין הגנה לנטס בכלל לא שמעו על זה 2 3 מסירות וקצת תנועה ואתה בלייאפ
דבר אחד אי אפשר לקחת מפורטלנד – זו הקבוצה הכי מגניבה עבור הצופה הישראלי.
עונה אחרי עונה, כל משחק בית שלהם, ממש כולם, הולכים צמוד בסוף, קלאצ', לילארד… מצולם נהדר, זה אולם "חם", ובול על הקפה של הבוקר אצלנו. תענוג.
הנטס נזכרו לעשות דאבל טים על דמיאן אחרי שהגיע ל50 נק ומאז הוא בלי סל והנטס ביתרון 4. ועל זה נאמר עדיף מאוחר מאשר אף פעם..
פייי קיירי עשה הגנה נתן גג לילד המסכן
אני רואה את קיירי מתאמץ בהגנה בעונה רגילה. לקח את לילארד כפרוייקט בדקות האחרונות וסגר אותו. מפתיע מאוד..
דאבל טים סגר אותו לא קיירי
הייתה לו הגנה יפה מאוד עד שהרס עם האנד וואן עכשיו.
קיירי גמר את המשחק עם השלשה הזו
קיירי סוגר את הטקס. פורטלנד לא שמעו על הגנה טוב דמיאן מקולום וסימונס יחד עם דארקסייד לא ניתן לצפות להגנה
מדהים איך אנשים עוד מעיזים לא להודות בבלוף של סימונס.
עיוורון קולקטיבי.
עוד שנתיים יגידו "בזמנו אי אפשר היה לדעת"…
המצחיק שכולם מסכימים שיש בעיה שהוא לא זורק (ולא מנסה) אבל עדיין מחזיקים ממנו שחקן כי הוא פשוט טוב בהרבה דברים אחרים, אבל אתם נתפסים רק לקליעה שלו.
לא חסרים שחקנים שהשפיעו על המשחק ללא קליעה: דריימונד, בן וולאס, רודמן, רונדו (עד נפלו לו הברגים).
.
אבל נתנחם בטי ג' "בגלל שהוא לבן וזכאי למקס" מקונל
השפיעו על המשחק חח= משפט יפה לנגר. נגרים משפיעים על המשחק אכן. מה הקשר? כל מה שאנו אומרים שסימונס לא כוכב לא שחקן טופ 24 בליגה. אפילו גיא הסכים.
זהו זה כל מה שאמרנו
אני חושב שיש הרבה בליגה עצמה שיחלקו עליך… אבל תשאר עם הנרטיב שלך וההסתכלות רק על הסקורינג כמדד לשחקן
אנשים שבמקום להתמודד עם טענות ודעות של אחרים עושים להם דה לגיטימציה בטענות "נרטיב" וגזענות הם בעלי הנרטיב והמוח הגזעני.
לעולם לא שמעת ממני או משמעון את המילה 'נרטיב' כי זה טיעון שפל של אנשים אטומים.
צודק… לשמעון אין נרטיב כי הוא פשוט כותב את כל הדעות האפריות ואז צועק שהוא צדק.
אנשים אטומים… זה לא אתה שיוצא כל הזמן במסעות צלב נגד לברון והקונספירציות השונות
לא, המצחיק הוא שאין לכם מושג שאתם רואים כבר שנתיים חתול בשק וממשיכים לקשקש שטויות על רצפה, תקרה, אנטנות ונתונים פיזיים.
למרות טונה של עדויות עקביות שהולכות ומצטברות מאז העילוי הגיע לליגה ברעש גדול.
קליעה זה משהו די שימושי לפוינט גארד…
אבל אני ממש לא בוחן אותו רק בזה.
יש לו הגנה סבירה ומסירה סבירה.
הוא תוקע משחק, אין לו עמדה על המגרש ויכולת המסירה המופלאה שלו מסתכמת ב-90% מהפעמים בלחדור עד העונשין, להיתקע ולמסור אחורה למישהו על הקשת.
בנוסף חשפת את עצמך כגזען.
רק מוח של גזען חושב כמו שאתה חושב.
לזכרוני אתם אלו שרושמים את זה כל הזמן לגבי חוסר דקות המשחק של מקונל
הוא רחוק שנות אור מראיית המשחק וניהול המשחק של רונדו.
כל שאר הדוגמאות שנתת הם של ביג-מנים שזאת העבודה שלהם.
הוא רכז להזכירך, מר גזען קטן
אני שמח שהחלטת שאני גזען – אבל אני לא אכנס ל"תאורים האלה" מול אחד שכל הפוסטים שלו (לרוב) עוסקים בנושא הזה מול לברון או בעניין התיאורים הלא מחמיאים לנשים וכד'.
אני אשאר בכדורסל נטו. וכרכז, יש בגלל הגודל שלו הוא מיס מצ' לכל מגן מולו. יש לו ראיית משחק טובה מאוד, שכנראה רק תלך ותשתפר עם הניסיון. כשחקן הגנה הוא כבר שומר מצויין. ובמגרש הפתוח הוא ברמה הגבוהה ביותר
סימונס מיסמאץ רק לפילי חח עלאק מיסמאצ לכל רכז
אתה מוזמן להתנדף מהפוסטים שלי.
כי אני גזען ששונא את לברון רק כי הוא שחור, את הארדן בגלל שיש לו זקן, מיזוגן ואוהב את מקונל וקרוסו כי הם בצבע הנכון.
העיקר שאתה מתעסק רק בכדורסל.
אין ספק שאתה גדלת בדור הנכון – דור ה-pc ותרבות הסושיאל ג'אסטיס המוטרפת.
אני יודע שעם אנשים כאלה אין על מה לדבר אז אני אפסיק עכשיו ואתרכז בשיחות עם אנשים שמסוגלים לחשוב בעצמם.
טישו?
😉
חברה, ילה תרגיעו שם.
קחו שאכטה מהגראסס ותחייכו
גם לברון מחייך
פששש קיירי משחק הגנה וגם נותן לדינוואדי ולאברט להוביל כדור
קוזמה ממש-ממש חלש. היו לה הבלחות בסוף הקודם. סורי, עדיין לא בשל לגמרי. הוחזר מהר מדי.
כבר 12 קל ללייקרס, אבל בלעדיו – זה היה סגור מזמן. הוא עד כדי כך מזיק הערב. זה לא רק ההחטאות, כי הקליעה תחזור. זו האין-הגנה.
דמיט
ליילרד עם 53 נקודות
ראסל עם 52 ד ג"ס.
ראס גוניור מראה לברוקלין איזה שחקן הוא יכל להיות שם… תגובה למספרים הגדולים של קיירי.
אנקל דרו!!!
עברתי לשיקוץ
זהו
ברוקלין עם ניצחון בעיר הבירה, לא DC
מתחילים רביעי, יתרון נאה. אז ווגל הולך על המחליפים שלו. אבל כולם בבת אחת!
חמישיית החיסול: קארוסו, קוק, הווארד, קוזמה, דניאלס.
וזה הולך ככה:
קארוסו, איירבול.
קוק, איירבול.
קוזמה, שלשה ליציע.
קארוסו, טרנאובר.
2 דקות של חבלה מזוקקת. רק 2 דקות. ונהיה רק 7 הפרש.
הניסוי נגמר? למה בכלל התחיל.
לברון מנגב
מיאמי הורידו ל 6
אבל לא לדאוג, לברון יסדר
אכן אין להיט סיכוי סתם מתעתע כמו להשתעשע עם ילד
נגד הסאנס דראגיץ לא החטיא חח
לטובת הלייקרס, כדאי שהם יפסידו את זה. בניגוד למהלך המשחק ה"שקט".
כי זה רק ייתן להם סטירה שהם חייבים. יזכיר להם כמה הם עדיין לא מוכנים, וכמה מהחלות שלהם.
יש הבדל עצום, עצום!, בין החמישיה למחליפים.
אינפלציה של גארדים, חלקם מיותרים לגמרי. KCP… זה עניין לוועדת חקירה. מלאך חבלה.
הגנה רצחנית, זה יפה. עד לשלב שמגיע קוזמה, שלא היה בשיעור. קווין קוק – הוא צריך לבוא כמחליף לכצה צ'אקות. לא להחליף את לברון (?!) כפוינט מוביל…
הגנה אגרסיבית מדי. שמסבכת בקביעות את גרין ובראדלי בעבירות. מה לעשות – השיפוט השתנה.
שום סדר בהתקפה. ניתן ל_AD ונראה. אז הערב AD שם. לא תמיד. בטח לא כשהוא מחליט לזרוק כל מיני דברים מסובכים.
אה כן. ואיפה ה-pnr של לברון והגבה? זה נשק סודי לפלייאוף?
.
כדאי, כדאי שיפסידו.
שמעון רק תהיה מה זה הקטע החדש הזה ש"אפילו X הסכים" מחר X יסכים שיגאל לא רצח את רבין אז אפשר יהיה להשתמש בזה?
די-וויד בסטייפלס, בא לבקר את ברוני.
עזוב אשך הוא תכף משפר את הקליעה ומשתלט על הליגה רק מה אין אחד פה באתר חוץ מטראסט שמוכן לתת עליו איזשהו שחקן סביר לא את מיצל לא את בוקר לא את יאנג לא את לוקה חחח אבל מנסים למכור לך שהוא כוכב. אין אחד פה חוץ מטראסט ששם אותו ב30 השחקנים הכי טובים בליגה. אז הם מסיכימים איתנו וחושבים בדיוק כמונו אבל מנסים לעורר ויכוח חח
לברון הוא המלך
איזו הגנה…
מיאמי לא עושה סל כבר נצח.
מיאמי בלי כוח
ואז לברון בשתי שלשות. 15, שתי דקות לסוף, בולגיים.
הלייקרס קבוצה יותר טובה ממיאמי. זה לא חוכמה. ועוד בבית, נצחון צפוי.
רק שיש הרבה יותר מדי רגעים שהיא משחקת תת-רמה. וזה לא יספיק ליותר משלב אחד בפלייאוף.
היה 74-80.
החזירו את הסטארטרים, ההגנה עברה למצב אנקונדה, ומיאמי לא רואה אור יום. כלום!
ריצת 3-12.
נגמר.
ההגנה של הלייקרס מפחידה ברמות. ההתקפה כרגע לא משהו בכלל. יש להם הרבה זמן לעבוד על זה אבל לא יכול להיות שהמשחק שלהם נתקע כל כך הרבה פעמים.
הם בנו שם קבוצה קבוצה!
שני סופרסטארים וסביבם עדת בולדוגים שיספקו הגנה רצחנית. ברון והגבות-שחי יתנו בסל והשאר האסל כדת וכדין.
ככה בונים אלופה.
+1.
אני הייתי מאלו שחשבו שבראדלי יצליח להתחפש לרכז. עד כה זה לא עובד. לקבוצה חסר פתרון של יוצר נוסף, ולקוות שמיכל הדלק של רונדו מלא (והברגים במקום) זו תקווה שיכולה להסתיים עם טיול לפלייאוף שמסתיים מוקדם מהצפוי.
זהו
בזבזנו עוד 5 שעות באתר המחוצ'קן של הפרופסור לס.
כולנו מכורים כולנו נבונים כולנו יודעים את התורה, ואין אלוהים מלבדי לברון ומוחמד נביעות.
בוקר טוב לכולם
🙂
יש לי שידור חוזר של "אולפן שישי" אם אתה משתעמם! ואם התגעגעת לגנץ, ביבי וזיבי…
7 IN A ROW
כמה ההגנה טובה?
הורידו את מיאמי, קבוצת השלשות הטובה בליגה, ל-17 אחוז… ומהשדה – 35 אחוז.
נו אל תגזים גם משחק אחד וגם הסטט' של מיאמי עוד תתיישר זה לא שיש להם כאלו קלעים מדהימים שם. החוזק של ההגנה של הלייקרס הוא הרחבות. או אפשר לשים להם סל כאשר מגי ודיוויס סוגרים שם
אני לא מגזים. זה בכלל לא "אני".
המשפט "הורידו את מיאמי, קבוצת השלשות הטובה בליגה, ל-17 אחוז, ומהשדה – 35 אחוז", הוא עובדה שלא קשורה אלי. אל תכעס על השליח.
זה עובדתית.
.
עכשיו, להערכה שלך – אולי. עוד נראה.
בינתיים אני רואה את מיאמי קולעת מהשלוש:
39 אחוז נגד ממפיס
36.5 נגד מילווקי
42 נגד מינסוטה
42 נגד אטלנטה
38 נגד אטלנטה
44 נגד יוסטון
31 נגד דנבר
53.5 (לא טעות) נגד פיניקס.
זה כן אומר לך משהו.
8 משחקים, 107 מ-264 מהשלוש, ממוצע 40.5 אחוז.
.
ואז 17 אחוז נגד הלייקרס. צריך להגיד לך משהו-צ'יק. בקטנה.
טוב גם אתה בעצם בדומה לשמעון תמיד צודק
חגי. אתה שוב בוחר לתקוף את מי שמביא עובדות – במקום להתמודד עם העובדות.
כי עובדות אי אפשר לעוות. הן עובדות
אבל את מי שמביא אותן? בכיף. כי לו בטח יש אינטרס, וככה אפשר להסיט את הדיון. במקרים אחרים (לא אתה) גם להסית כלפי השליח.
.
שנעשה קצת פוליטיקס?
בדיוק כמו על מי שכועס, על הציטוטים מהחקירות של ביבי.
הם כועסים על מי שמביא את זה לשידור. במקום על מה שיצתא לביבי מהפה!!
מה שמאס זה לגלות מי זה המנהיג שלך. עזוב, לאו דווקא ביבי. קלינטו. מי שלא יהיה, שפתאום נחשף במערומיו.
אי אפשר להתמודד עם נתוני הקליעה, כלומר, מה שהוא אמר. זו המציאות.
אז מה עושים? שוברים את המראה. "אתה כמו שמעון".
"אני" לא מעלה ולא מוריד פה. נתתי לך מספרים.
מס-פ-רים.
מה קשור אני?
רוצה להתווכח על המשמעות של המספרים? סבבה. רק מה אני קשור פה?
לא הבנתי את הקשר לפוליטיקה, אבל אם אפשר לתקוף את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אז למה לא? (ואני חשבתי שאתה שונא עדריות..) לגופה של סטטיסטיקה – המדגם קטן מדי, בשביל שתוכל לבסס את הטענה שלך, ואם נסתמך על מדגם גדול קרי ההסטוריה של שחקני ההיט אז קליעה משלוש היא לא לחם חוקם. יודע מה אם עד האולסטאר הם נשארים על האחוזים הללו אתה צודק, אני די בטוח שנראה ירידה חדה במספרים שלהם. רוצה מספרים ? הנה דילו דיימו וויגינס הם השחקנים הטובים בליגה הנה תראה כמה נקודות ואיזו אפקטיביות.
מספרים? תביא מדגם רציני
נתתי את המדגם המיטבי. לא מדגם – את כל הדאטה של העונה… אין יותר.
אז אפשר לומר, בצדק גמור – זה קטן מדי.
אבל אז אנחנו לא מנהלים שום דיון על שום דבר בערך, מהעונה. הכל זה כלום. תבוא עוד, לא יודע כמה, עוד 25 משחקים. זה אני מקבל, עקרונית. אבל אם אנחנו מסתמכים על עובדות, ועל מה אנחנו מחנטרשים פה החל מday1 – אז אלו הן.
כמעט כל מה ששמעון צועק מתגלה כאמת וקשה להודות בזה מה לעשות… אז ממציאים שהוא זורק כל מיני דעות אז לא דעה אחת מוצקה ברורה. אני כותב מאד ברור מה אני חושב ולא מתפלפל לכיוונים אפורים. חד וחלק. אתם מצד שני אני לא רואה דעות ברורות רק תחום אפור.
סמיילי מי הוא סימונס תענה חד חלק וברור. בעתיד Mvp ? אלוף כמספר 1? סופרסטאר? איזה מקום הוא אצלך בליגה? קדימה תן לנו חד וחלק שנדע לשפוט עוד כמה שנים לא ככה?
איפה ברט בראון במאמני הליגה?
סימונס שחקן מצויין בשנתו השנייה בליגה (שלישית עם הפציעה). יש לו יכולות ופוטנציאל גבוהים מאוד, אבל היעדר הקליעה מורידה לו את התקרה.
כוכב על? לא יודע אבל הפוטנציאל שם (בהנחה שיממש את הקליעה), אבל אם הוא רוצה להיות אחד כזה אז שישפר את הקליעה (ויותר חשוב, שיתחיל לזרוק). מאמין שהוא אול סטאר להרבה שנים אבל הקליעה בהחלט מגבילה אותו.
כל מה שכתבת הוא לא יהיה ללא קליעה (חד וחלק אומר את זה), אבל כבר עכשיו הוא אחד הטובים בליגה (לא מה שנקרא TIER A, אבל יש לו את כל הנתונים להגיע לשם).
פילי כרגע היא הקבוצה של אמביד, ללא ספק הוא השובר שוויון שלהם כרגע.
ברט בראון מאמן טוב, שאחרי שנים של פרוסס קיבל קבוצה טובה בשנתיים האחרונות. צריך לזכור שכל שנה הקבוצה שלו שינתה את הסגל והוא היה צריך לבצע התאמות. האם יש חלופות טובות יותר? שיעשו עבודה טובה יותר? לא עולה לי כרגע שם לראש (אולי סטן ואן גנדי, שהוא עם יכולות אימון מבריקות, אבל אני חושב שמהר מאוד יריב עם השחקנים שלו).
.
עוד שאלות?
"כמעט כל מה ששמעון צועק מתגלה כאמת" – למה רק כמעט?
כל מה ששמעון אומר בסוף מתגלה כנכון.
* שמעון אומר הכל
** כשהתחזיות לא מתממשות זה בגלל ש.. ש.. אבל הוא צפה במדויק (פילי ניגבו רק בראון.. וכו וכו)
ראיתי רק זפזופים, אבל דבר אחד לא הבנתי.
סימונס לא שיחק הערב! איך זה ששוב מאשימים אותו?
אז נגיד, שלהפסד אין שום קשר להיעדרות שלו.
ונגיד, שפילי היתה מתמוטטת ככגה, חתיכת קריסה – גם עם סימונס. נגיד. בלי להסתכל על מספרים ואפקטיב ושמפקטיב וכו'. טוב מראה עיניים.
נגיד את כל זה – רק מה קשור סימונס הערב?
זה כבר נהיה באמת Lebronesque… כל דבר חיובי שקורה, למרות סימונס. וכל דבר שלילי – בגלל סימונס. גם אם הוא לא משחק בכלל.
זה מה שיעשה ל"חבר התאגיד" 🙂
זה הם אמרו שסימונס היה חסר ורמזו שאיתו היו מנצחים. עם סימונס במערב הפסד לסאנס עם 6 נק ונצחון בזכות השופטים בדוחק על פורטלנד שאפילו גולדן סטייט וקיירי ניצחו אותם. בלי סימונס 2 הפסדים צמודים שאיתו היו נגמרים בתבוסות. המשחק ככ זורם בלעדיו. בהגנה הוא בהחלט חסר אבל כל שחקן נורמלי היה נותן בפילי יותר במקומו
יש כאן עוד מישהו שראה את האימפריה מניו יורק, או: למה לטחון במוח בשבת בבוקר?
מיצל נכשל עם ארהב וסימונס חחח אפילו לא בא כי כולם יודעים מה היה קורה איתו באוסטרליה במקום פטי מילס 😂😂 ניגורים בעמ והורדת ערך לזנות. סימונס לא מצליח להוביל את נס ציונה בארץ. ומוכן לשים כסף רב על זה. בארץ הוא ינגר קשה ככ שתמיר בלאט יראה גורדן לידו.