הבאקס נגד הג'אז, פילי בדנבר ולברון מארח את מיאמי ביום שישי הגדול / דור בלוך

הבאקס נגד הג'אז, פילי בדנבר ולברון מארח את מיאמי ביום שישי הגדול / דור בלוך

מומלצי הליג פאס:

יוטה ג'אז (3-5) – מילווקי באקס (2-6) 4:00:

ההתקפה של הבאקס נכנסה לקצב בשבוע האחרון מה שאפשר לה להשיג 4 ניצחונות רצופים, כולל מול טורונטו והקליפרס, והתייצבות בצמרת המזרח כפי שצפו לה מתחילת העונה.

מנגד, השיפור בהגנה של יוטה אפשר לה לנצח את פילדלפיה והקליפרס, אבל הבינוניות ההתקפית על רקע קשיי ההשתלבות של קונלי עלו לה בהפסדים לקליפרס וחמור מכך לסקרמנטו שעוברת פתיחת עונה איומה ונוראה.

ההתקפה של יוטה אינה נעדרת כלים. דונובן מיטשל קולע עד כה 25 לערב וממשיך את גרף השיפור שלו בדרך להפיכתו לסופרסטאר של ממש. בוגדנוביץ' השתלב היטב וקולע 20 לערב בעוד מייק קונלי לא ממש השתלב ומעבר לעובדה שהוא קולע 13 נקודות לערב בעייתי יותר הוא נתון האסיסטים – 3.6 בלבד לערב. וכך המשחק הקבוצתי של יוטה עדיין לא נמצא בשטף שמאפשר לה להתמודד עם ההגנות הטובות בליגה.

בבאקס מנגד אי בעיות כאלה. הפריק פתח את העונה נפלא עם 29 נקודות ב-32 דקות בלבד, מידלטון משחק את הכינור השני בצורה מושלמת עם 18.6 לערב, ואריק בלדסו, כשהוא לא שוכח איך מוציאים חוץ במשחק כדורסל משחק לא רע בכלל גם אם אחוזי הקליעה שלו נמוכים מהרצוי. לבאקס יש 7 שחקנים שקולעים 30% או יותר מחוץ לקשת, ו-10 שחקנים שקולעים 7 נקודות בממוצע או יותר לערב. המגוון הזה, וכמות הקלעים שאתה לא יכול להשאיר לבד היא שמאפשרת לג'יאניס את היכולת המופלאה שלו.

המפתחות במשחק הזה, אם כן, הם הקלעים של הבאקס והיכולת שלהם לאפשר לג'יאניס דיי מרחב לבוא לידי ביטוי (דוגמא לבעייתיות כשאין מסביבו קלעים טובים מספיק הייתה באליפות העולם שם הפריק לא הצליח לעשות כמעט כלום שלא בהתקפות מעבר), בצד השני עמדת הפוינט גארד תעמוד במוקד כאשר אקסום ומודאי לא צפויים לשחק כך שכל הפוקוס יהיה על קונלי.

הימור: הבאקס ב-5.

דנבר נאגטס (2-5) – פילדלפיה 76'ס (2-5) 4:00:

מפתה להתמוגג מההמשכיות של דנבר. הקבוצה שנבנתה באופן שונה מהמקובל בצמרת המערב – עם כוכב אחד בעמדת הסנטר ומסביבו צוות מסייע רחב, הרבה הגנה ומשחק התקפי קבוצתי והגיעה עד המקום השני במערב היא אכן מהסיפורים היפים של ה-NBA בשנתיים האחרונות.

אלא שכשמסתכלים על לוח המשחקים אפשר להטיל ספק בשאלה האם דנבר מסוגלת לשחזר את הישגי השנה שעברה. הקבוצה מקולורדו נצחה את מיאמי, אורלנדו, סקרמנטו, פיניקס ופורטלנד והפסידה לניו אורלינס ודאלאס. למעשה, הקבוצה לא פגשה עדיין אף קבוצה שניתן לראות בה כמועמדת לאליפות. זה הולך להשתנות הלילה.

ואולי בעצם דנבר היא כבר לא קבוצה של כוכב אחד. ב-4 מ-5 הניצחונות שלה הקלע המוביל שלה היה מארי, כולל 27 נקודות בניצחון בהארכה על פיניקס. מנגד, בשני ההפסדים של דנבר הגארד קלע 14 ו-16 נקודות בלבד.

יוקיץ' ומארי הם שני השחקנים המובילים של דנבר כרגע, אבל לא צריך להיסחף ולהגדיר את דנבר כקבוצה של 2, היא עדיין הקבוצה העמוקה של השנה שעברה, כאשר פול מילסאפ, האריס וגם מייקל פורטר ג'וניור פתחו את העונה היטב, ובשורה השנייה של התורמים ניתן למצוא בכל ערב נתון את גרנט, פלאמלי ומייקל ביזלי. מי שפחות מצדיק את הדקות שלו עד כה הוא טורי קרג שמשחק 19 דקות למשחק וקולע 3 נקודות בלבד.

פתיחת העונה של פילי נראתה בדיוק כצפוי, עם פתיחה של 0-5 והגנה רצחנית בלא מעט מהמשחקים. אבל אז בא ניצחון דחוק שבו ספגה 128 נקודות מפורטלנד ואחריו שני הפסדים רצופים, לפיניקס ויוטה על רקע היעדרות של אמביד משני משחקים בגלל הרחקה שהדגישו את התלות של פילי בו, אבל עם חזרתו במשחק ההפסד ליוטה, סימונס נפצע וצפוי להפסיד 3 משחקים. ההיעדרויות האלה מדגישות את השמיכה הקצרה של פילי. לקבוצה יש את אחת החמישיות הטובות בכל הזמנים, בוודאי הגנתית. סימונס, ריצ'רדסון, הורפורד, האריס ואמביד הם 5 אולסטארים בפוטנציאל, שמחזיקים בסט יכולות מגוון.

אבל כשיורדים לספסל מוצאים שחקנים מרשימים הרבה פחות כמו קורקמז (על אף סל הניצחון המטורף שלו מול פורטלנד), מייק סקוט, ג'יימס אניס וקייל אוקווין. זה מעלה שתי שאלות – הראשונה היא האם לפילדלפיה יש עוד מהלכים כדי לרווח מעט את הסגל לקראת הפלייאוף, ושנית האם נכון לבנות את הרוטציה בצורה שמאפשרת יותר איזון על פני המשחק.

המוקד הלילה יהיה קרב הסנטרים בין אמביד ליוקיץ'. אם אמביד ישתק את יוקיץ' לדנבר יהיו בעיות, אם הסרבי יצליח לבוא לידי ביטוי בהתקפה אזי ההגנה של פילי תתקשה.

הימור: פילי ב-7.

לוס אנג'לס לייקרס (1-6) – מיאמי היט (2-6) 5:30:

לא בטוח שמישהו צפה בדיוק עד כמה המשחק הזה יהיה גדול כשהסתכלו על לוח המשחקים של העונה הזאת. לא היה ברור כמה טוב הלייקרס יראו בפתיחת העונה כשהיא קבוצה שנבנתה למעשה מחדש, בעוד במיאמי סימני השאלה היו גדולים אף יותר עם השתלבותו של ג'ימי באטלר.

בפועל שתי הקבוצות נראות נהדר עד כה. הלייקרס סופרים כבר 6 ניצחונות רצופים מאז ההפסד לקליפרס, אמנם כולם היו מול קבוצות שצפויות לכל היותר להיאבק על מקום בפלייאוף, אבל המומנטום נוצר, לברון נראה נהדר, שיתוף הפעולה בינו לבין דיוויס נראה טוב והניצחונות נצברים.

בהנחה ששניהם בריאים, אין לי ספק שלברון ודיוויס ימשיכו להיות מאוד מאוד אפקטיביים. השאלה היא מה קורה מתחתיהם. עד כה אייברי בראדלי ודני גרין תורמים ברמה סבירה, וקייל קוזמה שחזר לשחק רק ב-3 המשחקים האחרונים מתקרב לממוצע דו ספרתי. אם שלושתם ממשיכים לשחק היטב ולתרום הלייקרס די מסודרים בעמדות שלהם. קולדוול פופ לא מרשים בינתיים, אבל גם הצרכים של הלייקרס ממנו מוגבלים. בעמדת הסנטר הלייקרס ממשיכה ללכת עם מגי בחמישייה, כאשר דווקא דוויט הווארד מרשים יותר מהספסל. אם השניים האלה יישארו עם הראש במקום הנכון זה יהיה בונוס משמעותי ללייקרס על פני הציפיות המוקדמות.

ההיט פתחו גם הם נהדר את העונה אבל נעצרו עם תבוסה לדנבר כשההתקפה שלהם פשוט לא הצליחה לפגוע בכלום. באטלר אומנם קלע 16 אבל עשה את זה ב-3 מ-12 מהשדה כאשר נאן, להזכירכם הקלע המוביל של הקבוצה עד כה העונה עם 18.3 נקודות למשחק קלע 4 מ-14. המשחק הזה העלה את השאלה האם כל השחקנים האפורים הללו ששיחקו כל כך טוב בתחילת העונה יכולים להמשיך בקצב הזה, ואף יותר מכך אם הם יכולים לעשות את זה מול הקבוצות המובילות בליגה.

הימור: הלייקרס ב-4.

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (6-2) – ממפיס גריזליס (5-2) 2:00:

בעוד מ-ממפיס אף אחד לא ציפה לשום דבר, אורלנדו שעשתה פלייאוף בשנה שעברה די מאכזבת עד כה. הקבוצה מפלורידה קרסה ל-4 הפסדים רצופים, אמנם משחקים לא קלים, אבל כזה ששם אותה בחלק הלא נכון של טבלת המזרח, וזאת בעיקר כתוצאה מהתקפה שפשוט לא מצליחה ליצור – 95.1 נקודות למשחק בלבד. הלילה תהייה לה הזדמנות להשתפר בהיבט הזה מול אחת מקבוצות ההגנה הגרועות בליגה, שדווקא מגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון מול מינסוטה.

הימור: אורלנדו ב-12.

וושינגטון וויזארדס (5-2) – קליבלנד קאבלירס (5-2) 2:00:

שניים מהפרנצ'ייז העצובים בליגה יפגשו הלילה בוושינגטון. הוויזארדס הפסידו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים, שניים מהם במשחקים צמודים במיוחד שהבליטו את היעדר המנהיגות במאני טיים בקבוצה הזאת שנסמכת כעת במידה רבה על היכולת ההתקפית של בראדלי ביל. הקאבס מגיעים למשחק הזה לאחר 3 הפסדים רצופים, אחרי פתיחת עונה סבירה הם חזרו לסורם. אם יש חדשות טובות לקאבס הן היכולת של לאב שעשויה להפוך אותו לנכס טרייד סביר בהמשך.

הימור: וושינגטון ב-10.

אינדיאנה פייסרס (4-4) – דטרויט פיסטונס (5-4) 2:00:

לוח המשחקים של הליגה מייצר לפעמים אנומליות, ואחת מהן היא העובדה שהפייסרס והפיסטונס יפגשו זאת הפעם השלישית העונה. הפיסטונס ניצחו את שני המשחקים הקודמים, אבל למעט המשחקים מול אינדיאנה והקבוצות של ניו יורק הם מתקשים לייצר מומנטום בשלב זה של העונה. הפייסרס מנגד מצליחים להחזיק את הראש מעל המים על אף ריבוי פציעות ובראשן היעדרו של אולדיפו, וזאת הרבה בזכות היכולת הטובה של ברוגדון שהשתלב היטב, ויהיה מעניין לראות האם הוא יכול להפוך לאולסטאר כעת כשהוא יצא מצילו של הפריק במילווקי.

הימור: אינדיאנה ב-12.

אטלנטה הוקס (4-3) – סקרמנטו קינגס (6-2) 2:30:

ניצחונות על יוטה וניו יורק הרימו מעט את סקרמנטו מפתיחת עונה איומה אבל חולשה הגנתית מול טורונטו עצרה את המומנטום וסקרמנטו שציפתה לפחות להתמודד על מקום בפלייאוף העונה נראית כרגע רחוקה מכך מאוד. ההוקס, לעומת זאת, פתחו את העונה ממש לא רע, כאשר טריי יאנג ממשיך להיראות פשוט נהדר עם 24 נקודות למשחק.

הימור: אטלנטה ב-5.

מינסוטה טימברוולבס (3-4) – גולדן סטייט ווריורס (6-2) 3:00:

לפתע פתאום מינסוטה רואה את עצמה כמועמדת לפלייאוף, בין היתר בגלל הקריסה של הווריורס אותם הם יפגשו הלילה. הווריורס הבליחו עם ניצחון על פורטלנד אבל ככלל היכולת שלהם באמת איומה וזה לא מפתיע, כשהקבוצה מציגה במרבית המשחקים סגל יורוליג מחוזק בדריימונד גרין. הוולבס קצת נעצרו מפתיחה טובה לעונה עם הפסדים למילווקי וממפיס, שני משחקים בהם המאמץ ההגנתי שלהם נעלם לחלוטין מה שמעורר שוב את השדים מהתקופה שג'ימי באטלר התלונן על האופי של קארל אנתוני טאונס ו-וויגינס.

הימור: מינסוטה ב-10.

ניו אורלינס פליקנס (6-1) – טורונטו רפטורס (2-5) 3:00:

הפליקנס היו אמורים להיראות טוב ממה שהם נראים עד כה, והרפטורס היו אמורים להיראות פחות טוב, אבל זאת בדיוק הדגמה לכוחה של המשכיות, מסורת וסגל מקצועי חזק. הרפטורס מנצחים את מי שהם צריכים לנצח, מפסידים למי שהם צריכים להפסיד, ונמצאים כרגע בדרכם לפלייאוף, כאשר סיאקם ממשיך בהפיכתו לסופרסטאר מפתיע מאוד והוא קולע 26 נקודות לערב. הפליקנס, מנגד, עם כל הנכסים הצעירים שלהם פשוט לא מצליחים לעצור אף אחד בהגנה, כולל קבוצות חלשות כמו גולדן סטייט או בינוניות כמו אוקלהומה וברוקלין.

הימור: טורונטו ב-12.

דאלאס מאבריקס (2-5) – ניו יורק ניקס (7-1) 3:30:

הפיקנטריה תלך לכיוון של פורזינגיס מול דאלאס, אבל בפועל מדובר בקרב קצוות בין דאלאס שנהנית מפתיחת עונה על גבול הטריפל דאבל של אחד השחקנים המענגים בליגה, בוודאי לעין אירופאית, לוקה דונצ'יץ', לבין אחת הקבוצות האיומות בליגה, ואחד הפרנצ'ייז'ס האיומים בספורט האמריקאי. אם תשאלו אותי, הניקס לא היו צריכים להיראות עד כדי כך רע, עם שחקנים כמו מוריס ורנדל, והם צריכים למצוא דרך להוציא יותר מהכישרון שיש להם, על מנת שיוכלו להתחיל לחשוב על חזרה לרלוונטיות.

הימור: דאלאס ב-8.

פורטלנד טרייל בלייזרס (5-3) – ברוקלין נטס (4-3) 5:00:

קיירי ארווינג קולע 31 נקודות לערב אבל ברוקלין לא מפסידים להפסיד, מפתיע מישהו? ברוקלין ללא דוראנט לא הייתה אמורה להתמודד על התואר אבל היא גם לא הייתה אמורה להפסיד לממפיס, אינדיאנה ודטרויט, והיא צריכה להתעורר מהר לא רק לטובת הישגי העונה הזאת, אלא גם על מנת שהסיטואציה של ארווינג בקבוצה תהפוך לבלתי נסבלת כפי שקרה בשתי קבוצותיו הקודמות. פורטלנד, אחרי עונה נהדרת בעונה שעברה בה אפילו עברה סיבוב בפלייאוף, מאכזבת גם היא בינתיים והשיא היה ספיגת 127 נקודות מגולדן סטייט כאשר כוכבים כמו פאשל, באומן, לי ופול (אלה שחקני כדורסל, סמכו עליי), מנצחים אותה. האם זה בדיוק השעון המעורר שפורטלנד הייתה צריכה כדי להיכנס לעונה הזאת? נחכה ונראה.

הימור: ברוקלין ב-5.

לפוסט הזה יש 607 תגובות

  1. תודה.
    הרבה פיקנטריה יש הלילה – פורזינגיס מארח את הניקס (מהגארדן הוא כבר הורחק…), אינדיאנה נגד דטרויט בפעם השלישית העונה (מי סידר ככה את הלו"ז…), שחזור משחק פתיחת העונה בין ניו אורלינס וטורונטו, והקרב בין אמביד ליוקיץ'…

  2. יחסי הווינר

    יוטה+2- באקס (יוטה)

    יוטה בבית תצוד איילים על האש, מיצל הולך לחגוג חבלז

    דנבר- פילי (טרם פורסם ליין) (דנבר 3 ומעלה)

    אמביד גם ככה בלי אוויר אז במייל היי האוויר ייהיה דליל עוד יותר והגוקר יראה לו קצת תנועות חדשות

    לייקרס- היט+9 (היט)

    הלייקרס ינצחו במשחק את ההיט שבאים לבק טו בק אבל לא מעל 9 הפרש

    מגיק – ממפיס+6 (מגיק)

    ווש- קאבס+5 (ווש)

    הוקס+2- קינגס (הוקס)

    פליקנס+2- ראפס (פליקנס)

    מאבס- ניקס+11 (ניקס)

    מיני- גולדן (מיני) טרם פורסם הליין אבל מיני 10 ומעלה

    אינדי- דטרויט (אינדי) טרם פורסם הליין אבל אינדי 5 ומעלה

    מאבס ינצחו, לוקה יחגוג אבל לא מעל ההפרש

    פורטלנד- ברוקלין+3 (פורטלנד)
    דמיאן יראה לקיירי איך עושים זאת

  3. תודה על הפוסט המושקע
    לגבי פילי, אני לא בטוח שהחמישיה היא מהטובות בכל הזמנים, ריצ'רדסון שחקן משלים, סימונס לא קולע ובינוני בהתקפה עומדת, הורפורד מבוגר, המועמד העיקרי לחמישיה שמתכתבת עם כל הזמנים זה אמביד כאשר הורפורד והאריס גבוליים. ההגנה די משכנעת אם כי קיבלה כמעט 130 מפורטלנד

  4. לגבי קליבלנד וושינגטון, מסכים לגבי הקביעה כי הם שניים מהפרנצ'ייז העיצובים בליגה. אבל כמה הבדל..
    קליבלנד מתחילה תקופה עצובה אחרי 5 הופעות בגמר ב15 שנים האחרונות.
    מה התירוץ של וושינגטון??

  5. תודה דור. חבל שההיט מגיעים עייפים מבק-טו-בק. שמע, הבוקר הקשבתי לשני סרטונים שלך. וואללה שנהניתי מה-QUEEN. מאיפה אתה יודע על הדברים האלה? לילה גדול של משחקים. אחזה במשחקי המזרח ואז לפחות בחצי הראשון של מיאמי נגד הלייקרס

  6. מעולה דור איזה לילה עמוס
    .
    מה שאולי אופטימי אצל דנבר זו ההתקפה שלא עובדת יחסית ולדעתי היא תחזור. הם קולעים יחסית לעצמם באחוזים נמוכים באזורים שאסור ליוסטון לזרוק בהם ויוקיץ הטדי בר נראה שבוז. מאמין שיהיו בסדר.
    .
    ראיתי את קליבלנד כמה פעמים והיעדר רכז נורמלי משפיע מאוד על לאב. הוא תופס ותופס עמדות בלואו פוסט אבל אף אחד לא מצליח להשחיל לו כדור.
    .
    מעניין איך יוטה ישמרו על לופז. האם גובר יצא אליו או ישאר ברחבה והשחקן הקרוב ביותר ינסה להפריע לו בזריקה

  7. השגה על הלייקרס – הם לא נראים נהדר עד כה.
    הם נראים רע, לעיתים מאוד.
    הם מצליחים לגרד נצחונות ולנצל יריבות חלשות / יריבות טובות שתופסות יום חרא (יוטה וספרס).
    זה יפה שלעצמו, אבל לא לעולם חוסן.

    1. הם עדיין לא משולבים התקפית הגנתית יש לנו פתאום רגעים שהגנה הולכת לחומה של סין וכל סל נגדם כמו מאמץ של הריון , דרך אגב אשך ראיית מה הליגה הבזוייה וסילבר עשו ?הם זייפו דוח כשביכול הסייבורג פצוע,

      על הדוחות שהליגה מזייפת, הליגה הוציאה הודעה שלקוואי יש פציעה לכם הוא החמיץ את המשחק מול מילווקי ולא מסוגל לשחק בבק2בק,
      Following additional review of the LA Clippers not playing Kawhi Leonard in last night’s game against the Milwaukee Bucks, the NBA has confirmed that the team’s decision to sit Leonard for management of an injury was consistent with league rules. The team has reasonably determined that Leonard is suffering from an ongoing injury to the patella tendon in his left knee and has been placed by the team at this time on an injury protocol for back-to-back games."
      .
      המאמן שלו דוק ריברס כנראה לא שמע/ ידע על ה״פציעה״ של קוואי ובעצם אמר שקוואי מרגיש נהדר ובריא כמו שור
      feels great, but he feels great because of what we’ve been doing. We just got to continue to do it. There’s no concern here. We want to make sure. Kawhi made the statement that he has never felt better. It’s our job to make sure he stays that way."
      .
      הליגה החליטה לקנוס את ריברס ב50 אלף ירוקים באשמה הזוייה שאני מקווה שאני מתרגם את זה טוב חוסר יציבות בגרסא שלו בכל הנוגע למצבו הבריאותי של קוואי,
      statements, including by head coach Doc Rivers, that were inconsistent with (Kawhi) Leonard's health status."

      1. אין הבדל בין השמאל הקיצוני של סילבר לפאשיזם.
        אותם טכניקות של כוחנות, מסכי עשן וסתימת פיות – רק שבמקום עבור "המדינה" או "המנהיג" זה עבור "הדולר".
        (למען ההבהרה אני מצביע שמאל טיפוסי)
        אני מאמין עליהם הכל, אבל זו בהחלט ירידת מדרגה בשפלות.

    2. שים שניה שאלת שיקוציות בצד
      אתה לא חושב שהם עם הגנה מעולה? כולל לברון?הם קבוצה חדשה לגמרי ועדיין נראים מחוברים ויש להם עוד לאן להשתפר.
      דבר אחד אני יכול להסכים איתך – דיוויס לא פעם מוותר והולך על מידריינג' במקום לתקוף חזק את הטבעת

        1. אשך מה יהיה איתך מה..
          הליגה חזקה מאי פעם כל ניצחון ראוי.
          לכל קבוצה יש את הנצחונות המסריחים שלה.
          הלייקרס התחברו יותר מהר ממה שחשבתי ויש להם עוד קלפים בשרוול.
          אף אחת חוץ מהקליפרס לא תנצח אותה בטוב מ7.
          דנבר פורטלנד ויוטה חמודים אבל חסר בהם משהו "בוגר"

            1. נו אז?
              הם פחות טובים

  8. מישהו מרדיט עשה מחקר שבו בדק את הקשר בין איכות משחקו של הארדן בדרכים לבין איכות מועדוני הסטריפ קלאב בערים:
    https://www.reddit.com/r/nba/comments/dt0ucg/i_analyzed_james_hardens_performance_in_every_nba/
    .
    התוצאה – מתאם מרשים: ככל שאיכות מועדוני הסטריפ טובה יותר, כך הופעתו של הארדן על המגרש באותה עיר רעה יותר…
    https://imgur.com/a/JEhHxkH
    .
    🙂

  9. שמעון מה אתה אומר על אינגרם , אמרת הוא באסט,והוא מוכיח שהוא כוכב ושהפרנצייז בלוס אנג'לס לא יודע לפתח צעירים

    1. לא שאלת אותי אבל יש לי מה להגיד.
      כתבתי כבר השבוע. אינגרם , לדעתי כמובן, יכול להיות כוכב בקבוצה מפסידה.
      הוא שחקן סוליסט מהסוג הרע ביותר ואין לו , לדעתי, שום יכולת לתרום להצלחת הקבוצה.
      טוב עשו ל.א שויתרו עליו. טוב מאוד.
      היה נשאר ומוצץ מכל מי שלידו את החשק לשחק.
      ברגע שציון יחזור , אז נראה מה הוא שווה.
      בינתיים כל "צעירי הלייקרס" מוכיחים כל ערב מחדש של.א עשו בשכל גדול עם הטרייד.
      קבוצת שחקנים בינוניים לכל היותר שלא יכולים לעשות כלום מלבד מקומות 10-12 כזה.

        1. כוכב הוא לא.
          שחקן כשרוני שיכול לשים נקודות כן.
          לצערו הוא יושב על העמדה הכי חזקה בליגה. אז סופרסטאר 1 הוא לא. וגם לא הכוכב השני. מקסימום בננה שלישית. שזה נחמד אבל זהו.
          הלייקרס היא לא קבוצה נחמדה ויותר מזה דיוויס הוא מסןג השחקנים שגורמים לגרין קוק וכו להתקבץ למקום אחד ולקחת אולי קצת פחות כסף.

          1. דקסטר אין לי בעיה עם היתכנות של ההערכה שלך. גם לדעתי הוא לא יהיה מעבר לאולסטר – שזה סבבה לגמרי לדעתי נגיד בסדר גודל של קווין לאב, טובייס האריס או משהו דומה. פשוט מצחיק אותי
            א' הקביעות הנחרצות של "ניפוח מספרים" (מעניין מה היו אומרים על יאניס אם בודהצלר לא היה מגיע והם עדיין היו מדשדשים במקום 7-8 במזרח, ולא חסרים דוגמאות על שחקנים שהם "מנפחי מספרים")
            ב' התגובות שהן באופן עקיף הן אמירות שאמורות לגונן על לברון ועל כך שיכול להיות ששחקן צעיר פשוט לא יכול להתפתח לידו – זה פשוט מצחיק.

            1. וואוו. אתה ממש הייטר משוגע.
              מה הקשר ללברון???
              נראה לך שמישהו יגיד על אינגרם שהוא לא שחקן ממש טוב רק בכדי להסביר איך לברון לא קשור לזה שהוא הוטרד עי הלייקרס???? שהוא כאילו לא התפתח לידו?? די נו. אתה לא אמיתי.
              לראות את אינגרם משחק זו התעללות. אין שחקן יותר אגואיסט ממנו בכל הליגה. קיירי אפילו לא מגיע לרמה שלו וקיירי זה אגואיסט שלא ברא אלוהי הכדורסל.
              שחרר את ההקשר ללברון. אין שום קשר.
              נשאר רק לחכות ולראות מה יגיד הזמן על ברנדון אינגרם.
              אולי גם בול והארט לא התפתחו בגלל לברון וכעת הם שחקני על ואוהדי לברון מנסים להסתיר את זה?
              כל הכבוד ללייקרס על טרייד מדהים ששלח מלא שחקנים בינוניים מינוס והביא שחקן על חלל אחד.
              הבדל בין קונטנדרית מהמעלה הראשונה לעוד קבוצה שנלחמת על מקום בפלייאוף רק כמ יש לה את לברון.

            2. כן כן מה שתגיד

            3. +1, ארז. כל מילה.

          1. לפני שלברון בא הוא היה בן 20 בשנה השניה שלו בליגה. מה בדיוק ציפית שהוא יהיה???? כמה מפתיע שהוא משתפר מעונה לעונה ממש נס כדורסלני

      1. מוצץ את החשק לכל מי שמשחק לידו? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?! יש לך מקורות או שזה בסגנון דה שוט שהיה "מומחה" לפסיכולוגיה של שחקנים?

      1. אז.. אז אולי זה אומר שהבעיה היא במקום אחר? זק לווין היה יכול להיות עם לא מעט ניצחונות העונה אם הקבוצה שלו לא הייתה מתפרקת ברבע הרביעי (מניח שמה שתגיד זה שהוא בעצם נחנק במאני טיים) שניהם שחקנים צעירים שיש להם הרבה מה להוכיח אבל אפשר להיות אופטימיים לגביהם

    2. אמרתי כבר אלף פעם שחקן מנפח סטט בקבוצה מנפחת סטט אצל גנטרי בשנת חוזה למקס. אחרי שציון יחזור זה ירד סקורר של קבוצות קטנות בעתיד אחרי המקס בשארלוט לאבין עדיף עליו בהרבה אצלי.
      גם בקיץ אמרתי שצעירי הלייקרס ינפחו סטט בשיטת גנטרי אבל לא יביאו נצחונות אתה מוזמן לחפש.
      עוד דבר אתה מוזמן להביא שאמרתי שהוא היחיד עם פוטנציאל למשהו מהשלישייה אבל לרמה של ad או קרוב לזה הוא לא יגיע עוד 10 שנים.
      אגב הוא לא ישאר אצלכם בקיץ אז תשכח ממנו קשה לי לראות את גריפין נותן לו את המקס.
      אם הפליקנס יודעים שהם לא יציעו לו מקס או קרוב לזה סטייל בראון כדאי להם להטריד אותו בפברואר תמורת בחירת דראפט.

      1. תוסיף לרשימה שלך את קאט, בוקר, דיוויס של שנים שעברו קמבה של שנים שעברו (בגלל גודל הקבוצה שלהם בשנה שעברה) ברדלי ביל שגא, וכמובן איך אפשר בלי דיימו.

        1. חחח התגובות בערב הטרייד של דיוויס פנינה לקרוא היום
          https://www.hoops.co.il/?p=161563

          תגובה 53.1 ו53.1.2😂😂

          אגב רשמתי לך שאין סיכוי לארגון שלכם לכלום עוד שחשבת שאתם קונטנדרים אחרי שחגגתם על לילי כריות. אני רושם פה שוב להדגשה. ציון יברח מיד בתום חוזהו. אתם אולי תעשו פליאוף אחד בכל תקופת ציון עד שיברח. ארגון שלא מצליח להוציא אפילו את קוזמה בטרייד כזה אין לו זכות קיום. קיבלתם שקית אשפה תמורת סופרסטאר. פוטנציאל אולי דל אינגראהם לאיזה אולסטאר בינוני כזה כמו קייל לאורי שחקן ספסל סביר וגופה על סופרסטאר

          ימים יגידו. אחד מאיתנו יעלה את התגובות האלו שלי ושלך עוד שנה או פחות. הדבר היחיד שבול יוביל אותך זה לבחירה 1 שוב שזה לא רע. הוא יעלה בסטט כי גנטרי עושה ראן אנד בלאגן תהנה ממנו

          בלי קוזמה😂😂😂😂😂😂😂

          איפה אלו שאמרו שהם יקבלו אותה חבילה גם בקיץ?😂😂😂

          זהו חברים יקרים דוגמא לארגון רקוב אפסי שלא יגיע לכלום ויחריב גם את ציון.

          ציון בול רנדל ואינגראהם 0 קליעה מחוץ לקשת ראן אנד גאן עם 0 הגנה

          בול והארט יכולים לשחק בדי ליג. אינגראהם חחח זה התקווה פוטנציאל אולסטאר. יש פה הזיות שחושבים שהם שווים משהו ולייקרס משכנו עתיד איזה עתיד? עתיד בגי ליג? עכשיו לונזו יקפוץ בראן אנד גאן מ4 אס ל6 אס ו2 נק ל5 נק 🤣🤣🤣יביא מספרי אולסטאר אחריות וניהול משחק.

          טראסט דה פרוסס ודדי היו הכי מצחיקים

          גריפין שחט את פלינקה עם בחירות הדראפט והחלפת בחירות בלי הגנה

          1. עזוב שנייה אם צעירי הלייקרס טובים או לא (גם אז הסכמתי איתך)
            מה נראה לך שהיו נותנים להם על שנה אחת בחוזה של שחקן שלא רוצה להישאר שם? "אין זכות קיום" די אתה חי בסרט

            1. היו צריכים לקחת את ההצעה בקיץ או להתעקש על קוזמה לברון היה שולח גם אותו, למזלם יש את זאיון שיציל אותפ

          2. שמעון נו זה היה ברור, יש פה באתר רפי הבנה , אני אוהב את טראסט אבל לדעתי הוא חשוך מרפא הבחור כשהעדיף את סימונס על יאניס

            1. בוא נתחיל מזה שאני עדיין חושב שלתת בכל טרייד בחירות דראפט לא מוגנות זה טיפשי וחסר אחריות , לא חוזר בי לשניה.
              דיוויס יכול לקרוע מחר את האכילס ואז נראה מה יהיה.
              מעולם לא אמרתי שאני מעדיף את סימונס על יאניס או חושב שהוא יותר טוב.
              אמרתי ואני לא חוזר בי שאמביד שחקן יותר טוב מיאניס ואני מעדיף אותו.

      2. מסכים עם כל מילה
        הייתי מוסיף שלדעתי למרות שעדיין לא ראינו את זאיון ששניהם לא יכולים לתפקד ביחד על אותו מגרש.
        לפי דעתי אורלנדו או קליבלנד יהיו מספיק טפשות כדי לוותר על בחירת דראפט+ שחקן רוטציה (פולץ/אייזק/עוסמן/סקסטון) בשביל אינגרם

    3. אני אסכם ואומר שזה שאנחנו מפסידים ולא נראים טוב רק ג'נטרי אשם.
      אינגרם משחק מצויין ולא מכריח מהלכים עובדה שרואים מה האחוזים שלו וכמויות הזריקות.
      ראיתי את רוב המשחקים ובאמת שאינגרם נותן עבודה ומחויב לקבוצה, דוראנט הוא לא יהיה אבל אולסטאר סטייל דרוזן בטוח שכן.
      לאינגרם יש כישרון כמו של טיטאום כך שבטוח החבילה שקיבלנו הייתה הטובה ביותר שיכלנו להשיג.
      26 נק 7 ריב 4 אס חט וחס, .

  10. סופרסטאר תמורת כמה שחקני רוטציה זה בדרך כלל עסקה כדאית, זה מה שהיה עם דייויס.
    נ"א, מזערו נזקים, עוד שנה של שביתה איטלקית ולא לקבל כלום? הוציאו סך הכל מה שאפשר

  11. תודה דור.
    קראתי שהארדן יצא בביקורת נגד קוואי ״וניהול העומסים״ שלו, זה שהוא לא משחק שני משחקי באק טו באק.
    הארדן אמר שהוא תמיד עולה לשחק, גם אם הוא קצת פצוע או לא מרגיש טוב.
    הוא צודק. בניגוד לתדמית הנהנתנית שלו הוא נותן את התחת בעונה הרגילה ובפלייאוף (לפני כמה שנים הוא פונה לבית חולים אחרי משחק פלייאוף עקב התייבשות, שכחתי נגד מי זה היה). לקוואי תדמית יותר נקיה והוא אהוב אז הארדן לא יצליח לשכנע אף אחד.
    מה גם שניתן להבין מדיניות כזאת אם היא מונעת פציעות ושומרת את השחקן טרי להמשך העונה.

    1. כשהמדיניות מכוונת במיוחד ובמכוון על סופר משחקים, זה ממש ממש , ממש רע ומסריח.
      למה לא לשבת בצד השני של הb2b? נגד פורטלנד ולשחק מול מילווקי ויאניס? אם כבר? לכבד את אוהדי הליגה במפגש על שכזה שהפך להיות עוד מפגש סתמי כאילו פגשו מילווקי את שיקאגו או ניו יורק?

      1. מבחינת שיקולים קרים של מאמץ מול תועלת הבחירה הכי הגיונית היא לנוח במשחקים הכי קשים במהלך העונה הסדירה. מבחינה שיווקית זה כנראה מזיז לו את הביצה. במידה והאוהדים יפסיקו לקנות חולצות שלו אולי זה יתחיל להזיז לו משהו

  12. כבר העירו על זה אבל באמת שהמשפט "לקבוצה יש את אחת החמישיות הטובות בכל הזמנים, בוודאי הגנתית" הוא לכל הפחות אחד התמוהים שקראתי.

  13. ברוגדון את סבוניס מובילים ריצת 14-0 ומעלים את אינדיאנה ליתרון אחרי פיגור 15 מוקדם. נראים כאחלה ציוות, מאוד מתואמים.
    כל זה כשהברומטר של דטרויט, דראמונד, יושב על הספסל.

  14. בנתיים באטלנטה הקוריוז ממשיך את היכולת הרעה מהמשחק הקודם למרות שהוא מנסה להפעיל את חבריו לא תמיד בהצלחה אבל כבר עם 5 אסיסטים

  15. מצד שני סקרמנטו נראים טיפה יותר מחוברים מבמשחקים הקודמים למרות שזה רק מול אטלנטה וללא באגלי אין להם באמת מה למכור במערב. הקוריוז ממשיך להשליך סלעים מהעיר התחתית

  16. לפולץ' לפעמים יש מהלכים שפתאום כל הפוטנציאל האתלטי שלו מתפוצץ ואפשר לראות איזה כשרון הוא… רק שהסיומת פתאום של בלטה לכיוון הסל, או שהוא מעיף את הכדור לאנשהו

  17. לוק קנארד וקצת מרקיף מוריס מחזיקים את דטרויט על הגבול בין משחק גמור לסיכוי קלוש בזמן שדראמונד עם 4 עבירות על הספסל. זה נראה שעניין של זמן, ולא הרבה, עד שאינדיאנה סוגרת פה את הסיפור. השופטים כרגיל רק מפריעים וגורמים לי לרצות לזרוק משהו על הטלוויזיה.

    1. חחחחחחחחחחחחח שתי טעויות שעיוור שעומד עם הגב לאירוע היה רואה באותה התקפה. לא יאומן שמלשמים להם בשביל לשפוט. אני מוכן לעשות את זה בחינם כדי להיות על הפרקט עם שחקני אנבייאיי, יותר טוב משורה ראשונה.
      פעם אחת שרקו לא נכון לחוץ עבור דטרויט למרות שהם מסרו את הכדור לחוץ ללא שום נגיעה של שחקן אינדיאנה ומיד אחרי זה לא ראו גולטנד אחרי שהכדור כבר נגע בקרש בבירור. מה שנקרא איזנו את עצמם. מביך

        1. ונשאלת השאלה למה צריך שופטים?
          את הדברים הברורים כולם רואים ואפשר לשרוק אותם ישר מהמזכירות
          הם שם בשביל הדברים שקשה לראות והם הכי קרובים.
          הם לא רואים שום בדבר מהשריקות הקשות ואם הם כבר שורקים הם שורקים הפוך ואז צריכים ללכת למוניטור שגם שם איך להגיד הם לא בדיוק רואים מה שכולם רואים.
          אז מה התועלת בהם?
          גורמם לך לחשוב שהם מושחתים כי כל אופציה אחרת פשוט לא הגיונית או מחייבת פיטורים מיידים

          1. השיפוט בליגה הזו ככ נגוע באינטרסים של כלכליות שהוא איבד את הצפון.
            בנוסף, בגלל סעיף א', הליגה לקחה משחק פשוט לשיפוט עם חוקים בסיסיים ברורים והפכה את זה למישמש לא קוהרנטי ובלתי ניתן לביצוע עם מיליון חוקים מפגרים שבלבלו לשופטים את השכל ולא נתנו להם לבצע את עבודתם.
            כיום, הם כבר לא זוכרים מה זה צעדים, קפיצה, תוקף, מגע מותר ואסור וממשיכים לנסות ליישם את הטירוף המערכתי שהונחת עליהם.
            קיבלנו שופטים חסרי יכולת שיפוט בסיסים – רובוטים שפועלים לפי תוכנה מקולקלת.

    1. מחכה לראות אם אינדיאנה סוגרת את זה כדי לעבור לשם. עוקב אחרי ברוגדון. דראמונד חזר ומייד מחזירים את סבוניס.
      הזדמנות אחרונה לדטרויט לחזור לעניינים אבל הוליידי החליט שלא יהיה פה קאמבק היום. מקונול במהלך שהיה משמח אותך אשך

    2. הקינגס נראים טוב כבר משחק רביעי ברציפות.
      טורנטו פשוט יותר טובים.
      הארי גיילס חזר היום ונראה טוב
      איתו בריא ובאגלי בריא הקינגס יראו טוב בהרבה ודדמון עוד יכנס לעונה
      אני צופה שהקינגס יתנו פייט לפלייאוף למרות ההתחלה החלשה

  18. סתם בחדשות מכללות. פני הארדווי קיבל מכה קשה עם השחקן מספר אחת שלו, הסנטר – ג'יימס וייסמן – המדורג מספר 1 בכיתה הגיוס שלו, שהוגדר ע"י ה-NCAA כלא כשיר.
    יש שם מאבק בין ממפיס לאיגוד המכללות.
    האשמות שפני וממפיס מימנו את המעבר שהם מימנו את המעבר של וייסמן ומשפחתו לממפיס

  19. טורונטו שוחטים את ניו אורלינס עם סכין לא מושחזת….
    מסכנות הילדות, מושכים להן בצמות. אינגרם הוא קוקייה….

    1. עם כל הכבוד זו עדיין האלופה אפילו שהסייבורג עזב. ניו אורלינס היו כלום שנה שעברה ולא יהיו משהו לפני שציון יתחיל את העונה וגם אז אני מסופק אם זה יספיק בשביל העונה הזו.

      1. גם עם ציון בוטפיקה לא יעשו כלום, מקסימום לבאר בול יפתח נגריה בשביל בונזו
        What a shame
        Shame, shame shame…..

  20. 8 נקודות רצופות של מקונול מונעות כל ניסיון קאמבק של דטרויט ועושה עבודה גם בהגנה וגם במנהיגות מפעיל שם את כולם. למה לעזאזל ארון הולידי פותח לפניו ולפני אח שלו ג'סטין?

    1. אההה ויש שם איזה אדם אנט ברקע.
      מביך בניו אורלינס.
      תמיד אהבתי דיבו עם הסמפלרים. הם והרזידנטס היו מהראשונים להשתמש בדוגמי צליל.

  21. קווין לאב ו-TT חוזרים לשחק כדורסל, ויש להם. האצ'ימורה ובראיינט תענוג. בכלל, זה המשחק הכי זניח של הערב, אולי בגלל זה גם הכי מהנה.

  22. מסכן טאג', דונציצ מתעלל בו. גם עושה עליו עבירה שהשופטים לא רואים גם קולע סל וגם מחטיף לו עבירה.

  23. TT גומר את המשחק לקאבס. היה מצוין. בכלל, אם קליבלנד משחקת כל משחק ככה, בהרכב מלא, עם מחויבות (7 שחקנים בדאבל פיגרז) – באמת אין סיבה שהם לא יתחרו על מקום בשמיניה של המזרח. שום סיבה. יש הנחה מוקדמת ש"הקאבס הקבוצה הכי גרועה בליגה" – רחוק מאוד מזה. אשכרה נהניתי.
    ברדלי ביל לעומת זאת… חייב פינוי למקוחם אחר, ולהשאיר את וושינגטון ללצמוח עם הרוקיז הרעננים שלה. די, זהו.
    הוויזארדס צריכים להתנקות מכל מה שנשאר מפרויקט וול-ביל, ותואר "הקבוצה הכי אנדר-אצ'יברית בליגה" כבר 100 שנה. חראם על פרנצ'ייז עם קהל ענק, שנמחק מהליגה.

  24. וואלה, כבר 30 פור לצעירים המדהימים של הפליקנס, על טורונטו האומללה, שמחפשת את עצמה מאז שקוואי הלך. צפוי.
    .
    אה, סליחה.

  25. ציון חייב לחזור, דחוף. כי כרגע זה, ניתן לאינגרם גרין-לייט, שהמספרים המצטברים ייתנו איזו תמונה מחמיאה בטרייד אפשרי (לא כ"כ קניתי את הספקולציה הזו של שמעון ושות' – מודה, מתחיל להשתכנע…).
    44 זריקות לסל ב-25 דקות… זה ווליום שוטינג של קובי. ומה לעשות – אינגרם הוא לא קובי, לא היה קובי, ובחלומות אפילו של אמא שלו,הוא לא יהיה קובי. את זה הוא עושה ב-9 מ-24, כן? אז על הנייר זה 25 נקודות ו-6 ריבאונד, עד הסוף יכול בקלות להגיע ל-30 פלוס, יעני אולסטאר. הוא לא. ואין בינתיים קבוצה שם בניו אורלינס.
    ציון. דחוף.

  26. לא יודע מה קורה עם יוקיץ
    כן הנושא נדון לא פעם וגם לאחרונה
    אבל זה מביך איך שחקן גדול מגיע לאליפות העולם ופשוט נגמר, גם מנטאלית…..

      1. אתה רציני?
        גם קמבה, טייטום, סמארט, בראון, מארק, ריקי, בן, פאטי, ארון ועוד רבים וטובים היו באליפות הזו…
        זה לא תירוץ!

      1. עד העונה הוא היה לא ברמת nba העונה ובאליפות עולם נראה ממש טוב לא רק דהוא צןלף הוא גם שיפר קצת את הגנת האוויר שהייתה לו ונע יותר טוב בהתקפה

        פורקןןן עוד 3 טוחן את דנבר

        פורקן עם 11 נק אוקווין עם 11 נק חח

  27. איך פילי מתקתקים בלי סימונס יאללה 57 נק בחצי יתרון 15 המשחק רץ זורם לא תקוע.

    קייל אולסטאר אוקווין עם 11 נק ומשחק מושלם בהגנה גם. פורקן עם 11 טובח מחוץ לקשת

    בדנבר רק מורי במגרש, הגוקר צריך 2 כאפות מארווידאס

  28. אמביד מצוין בהגנה אבל חושך בהתקפה
    אני לא מבין מה הוא עושה , דנבר נותנים לו את הפאול ליין ג'אמפ שוט חופשי לגמרי וזה זריקה קלה בשבילו אבל הוא כל מנסה לחדור בכח ומאבד את הכדו או זורק לסל בלי סיכוי

    1. שיש הגנות וקבוצות מאומנות שיודעות לצופף סה ככה ככה יראה גם בהמר מול הקליפרס או אם ברט בראון ישכיל לעשות משהו בחיים. פילי נראים שירה בתנועה בלי סימונס תוקע המשחק

  29. משחק גמור מזמן, הגיע כבר ל-28. אז הפליקנס משנים קונספט – נותנים לחמישית תת-מחליפים לשחק כמו *קבוצת כדורסל*, ולא בתור השטיח של אינגרם. משוחררים מהאחיזה שלו. אלכסנדר-ווקר (לייק!), הייז, הארט (המציאה היחידה בטרייד על הלייקרס), מור, וויליאמס… ותיכף סינגל דיגי'ט, נגד הגרבאג'-טים של טורונטו. זה כבר לא יספיק – נרס מתעצבן ומחזיר כמה מהסטארטרים שלו. אבל זה כל ההבדל.

  30. כל כך שקוף שגיי גיי רדיק שחתם בקיץ לשנתיים בניו אורלינס הולך לבקש טרייד בדצמבר-פברואר.
    הוא לא יתן לניו אורלינס לשבור לו את הרצף ומכיוון שהעונה של ניו אורלינס גמורה אולי יצליחו להשיג עליו משהו.ראיתי כמה אוהדי לייקרס ברשת שמפנטזים עליו במקום קולדוול פופ

  31. אנונובי חתיכת שחקן שעוד רחוק מהתקרה שלו. שמח לראות אותו מתחיל לממש את הדיבורים הגדולים שהיו סביבו מההתחלה.

    1. הלב של הקבוצה הם ואן וליט ולאורי. כשלא הולך להם, הם לא מכריחים. רק ממשיכים לנהל משחק ברמה הגבוהה ביותר.
      קבוצה נהדרת הייתה בשנה שעברה סביב קאוויי. הם עדיין קבוצה נהדרת.

  32. יופי נרס. מחזיר את סיאקאם. הרגת את המשחק. מה הקטע? הבחור כבר היה בדרך למנה גומבו בפרנצ' קוורטר. ככה עושים? זה כוחות?

      1. ראסל, אינגרם, וויגינס… אשכרה זה אותו טיפוס. קצת יותר טוב, קצת פחות טוב. אבל בדיוק הפרצוף של ה"כוכב הצעיר החדש". מוכר לאללה, זה ברור, אבל אנוכי, לא רואה ממטר, ושום דבר טוב לא יכול לצמוח בקבוצה שלידו.
        המזל של ראסל שהוא בידיים של סטיב קר, עם סטף וקליי מסתכלים מהספסל. זה מחייב.

    1. יש מצב. מנקרה את הפקק של בסלטיקס בעמדות הפוורדס ונותן להם PF לריבאונד והגנה. ככה בראון וטאטום מקבלים את עמדות הכנף.
      לא בטוח שווריורס הולכים על זה. איינג' לדעתי כן

      1. אני הייתי הולך על זה.
        זה נותן לווריירס שלישייה של קרי-תומפסון-הייורד ואת המקום של גרין הייתי ממלא בטרייד על דיאנגלו ראסל עם אורלנדו שצריכה רכז ומקבל את ארון גורדון ועוד שחקן או שניים לספסל

        1. הייוורד עם כל אהבתי אליו, לוקח דקות משני הצעירים של הסלטקיס (בראון וטאטום). במקומו אני מביא "תואם הורפורד" כגרין. גם מחזק את ההגנה והריבאונד. גרין זה שחקן שפורח במערכת מסודרת. וסוגר לסלטיקס את עמדת ה-PF.

            1. אני לא בטוח מהכיוון של הווריורס. גרין הרי תפור למערכת של הווריורס ליד קארי ותומפסון. הוא מכיר את ההתקפה והוא עושה את כל הדברים שלא קשורים לקליעה. לא בטוח שהיוורד + מי שימלא את עמדת ה-PF יכול למלא את הואקום של גרין.
              לסלטיקס לדעתי זה מצויין. הווריורס זה בסימן שאלה

  33. רק תסבירו לי איך יאניס דוחף שם את בוגדנוביץ ולא מקבל עבירה אבל גובר שעושה עליו אותו דבר בערך כן מקבל עבירה?
    השיפוט זוועה…

  34. האנקונדה מלוס-אנג'לס… אבל בצהוב-סגול. מיאמי לא מצליחים להגיע אפילו למצב זריקה.
    אם הלייקרס מסוגלים לשחק ככה משחק שלם, לא 2 דקות של התלהבות, לפני שהבלגן חוזר ולברון-יציל-את-כולם – אז אפשר לדבר עליהם בתור קונטנדרית. לא דקה קודם.

      1. אתה חושב שאני לא רואה מהפליי הראשון??
        כמה אתה חושב שאני אוהד מטומטם? אז תגדיל.
        למה אתה מושך אותי לדבר על זה, לפני שזה נגמר?

  35. בראדלי פשוט מצוין, חלק חשוב לא פחות בהגנה של הלייקרס מאשר AD. ממש פגיעה בינגו.
    הבעיה שהוא לא התרגל לשיפוט הסיסי של הליגה, ושוב מסתבך בעבירות.
    ייכנס KCP = הנה הבלגן בדרך. מתחיל בסיגנצ'ר מוב שלו – איירבול לייאפ…

  36. עם כל הכבוד ללוקה למה זריקה כזו? טימטום תראה כמה הניקס מחטיאים מהעונשין רוץ לשתיים קלות ותמשיך לשלוח אותם לקו.

  37. גיבסון אינעל אחותך הצולעתתתת.
    1. 1 מ-2 מהקו ביקשנו. אתה מקבל על זה מיליונים. 1 בשם האל. 1.
    עכשיו רנדל על הקו… 1 בחוץ.

        1. אההה
          אז הוא באמת עובד על החוזה הבא…
          איינג סיפר שמוק לא מספר את האמת ושהסלטיקס כן פנו אליו עם הצעה ל 3 שנים בסלטיקס. הבוטום ליין היה שהסכום שהציעו לא התאים לו אבל כן היו שיחות רק שמוקי חמודי לא מספר שהן התקיימו למרות שמצהיר שרצה להישאר.

  38. כצפוי, אחד לךאחד, פה כמה שורות מעל.
    הלייקרס פותחים רצח, 2-13.
    חילופים. נכנס "צוות החיסול", קוזמה ו-KCP.
    האחד עוד חלוד ולא היה בשיעורי ההגנה. השני לא שחקן כדורסל.
    אז הצוות עושה את שלו. ריצת 6-18 למיאמי. שיהיה מעניין.

    1. מכר את זה טוב אבל אמביד הביא לו מרפק. מה לעשות שהוא נמוך ממנו, אמביד צריך להיות יותר חכם ולהבין שמרפק לשחק נמוך הולך לראש שלו וזה פאול

  39. טוב, יש לי כל היום להסתכל בסטנדינג של האן בי איי כשבוסטון במקום הראשון במזרח לפני שהספארס מנחילים לי הפסד שני העונה.

  40. כל המשחק יוטה מובילה אפילו בהפרש גבוה ברבע האחרון

    וישנה תחושה שמילווקי לגמרי בעניינים ובשניה מצמצת פערים.
    יוטה איכשהו מחזיקה מעמד אבל לא לעולם חוסן

    1. אחד הדבילים. איזה חרבון מאת ברט בראון ושופטי הליגה חח

      גיא ועידו: טעויות שיפוט קורות גם שרואים בטיוי בבירור הם עדיין טועים 😂😂😂

      אמביד הזה כזה פח כושר גופני של כדורגלן ישראלי

    2. שאדו, למה לא לומר?
      בטח לומר! התינוק יצא דביל מושלם!
      חשבתי שהורפורד יישר אותו קצת אבל בתכלס חבל על הזמן…

      1. זה העונש על מה שעשה לקאט. קאט קצת פתטי אבל הזובור שעשה לו באותו המשחק וההצגה אחרי שקאט מתחת לערימת שחקנים היו הדבר הכי מגעיל שראיתי באן בי איי ב 10 השנים האחרונות…

  41. מתבאס על פילי.
    דבר אחד טוב – יסתום קצת את הפה לאמביד, "הבחור המגניב" שמזמן הוא כבר לא כזה. בטח הכין מראש טוויטים להעליב את יוקיץ'.

  42. אז מה קורה ברוך – שמעון ,הרואים רק צד אחד של המגרש?
    סימונס (כמה שאני לא סובל אותו כי הוא בייבי שיקוץ) הוא זה שעושה את ההבדל למרות החרדות שלו מבחינת קליעה.
    אנשים רוצים שכולם יהיו מושלמים התקפית וקלעי עלית מה3 אבל יש עוד מלא משתנים במשחק הכדורסל ,יש הרבה מקומות ששחקן משפיע על הקבוצה.
    ההגנה וניהול המשחק שלו חשובים ביותר לקבוצה הזו ,את הקליעה אפשר להשאיר לאחרים.

    1. זה לא הולך ככה. כולנו יודעים שאתה רוצה לשלוח אותו. תגיד לי אתה, על מי חשבת. ואני (או מישהו) בשמו, מקשיב וחוזר… 🙂

      1. אני כבר הודעתי שבקיץ אני הולך על יאניס אבל מוכן לשמוע הצעות כבר עכשו. זה חייב להיות שחקן גבוה. נמאס לי מהרכבי הגמדים

          1. על אלה אני מוכן לתת לך את השווי חוזה שלהם מתוך ה 7 מיליון של איגודאלה. תבוא בסוף השנה. אני מניח שאת אוקוגי לא תרצה לתת אבל אני לוקח את קובינגטון. תחסוך איזה 13 מיליון בשנה הבאה, לי שזה יעלה 50 מיליון (קנסות חריגה) אבל לא אכפת לי. יש לי 700,000,000 דולר הכנסה בשנה מהמפלצת שבניתי

            1. חוזר על עצמי: אתה צריך 3 טוב. ממש ישנה את כל העסק. מטאטא בתור 5, זה יימצא, הביג-מן שבא לנקות את הלוח ולתת תחת בסקרין, זו אף פעם לא היתה הבעיה הגדולה של הלוחמים.
              זה ה-SF עם הקליעה והידיים שאין, הבור הענק, אחרי ההליכה של KD ואיגי.
              כאמור, תראה מה הכי טוב שיש שם. ותציע בהתאם. גלינארי, טוביאס, קובינגטון…

    1. דווקא הפאול שלו על גובר מנע שתי נקודות ושלח את גובר להחטיא 2 מהעונשין מה שכרגע מתברר שהשאיר את מילווקי במשחק

      1. הפעם כן. אבל שחקן ברמתו של יאניס אסור שיצא כל כך הרבה פעמים ב-6. זה חוסר אחריות מצידו. הוא השחקן הכי טוב שיש לבאקס ולא צריך להסביר את החשיבות שלו

    1. השועל הזקן… והיפה שהם עושים את זה שקט, אחרי כל ההו-הא של הלייקרס בהתחלה, לא הרגשת איך וסגרו הכל.
      אלה סימנים של קבוצה עם אופי, שיטה ועומק.

  43. בוגדאאאאאאאאאאןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  44. מה עכשיו? נשאר לייקרס….
    כל ההיטרים קומו התעוררו, המלך המשוקץ ביותר בהיסטוריה עולה לבמה.
    ואני ילד קט צועק, המלך הוא עירום….

  45. כל ערב, כבר שנים, קבוצות ה-NBA מקבלות שיעור, מה זה להיות קבוצת כדורסל. אחת שיש לה חומר שחקנים נתון. והיא מוציאה ממנו מה שאפשר, במחויבות, שיטה, למקסם מה שיש לך. יותר מזה אי אפשר לדרוש.
    תכלס יוטה זו הקבוצה הכי טובה בליגה. לאו דווקא "הכי טובה", כי פשוט אין לה את הכשרונות שנדרשים. אבל הקבוצה הכי טובה ב-NBA.

    1. ועוד עניין, שבליגת השואו-טיים כבר שכחו , עם כל ה"דיפנס, דיפנס" האווילי, והכי חשוב זה להביא עוד מק אנד צ'יז ולהצטלם.
      שזה הקהל, הביתיות, הדחיפה שהקבוצה מקבלת. דברים שרק באירופה מכירים. הערב סוגרים 18 נצחונות רצופים בבית.

  46. שמעון פילי לא הצליחו לנצח עם יופי של יום מה3 לא הצליחו לנצח – אני לא ראיתי מספיק את הסיקסרס השנה אבל ממתי אמביד מסיים עם כל כך הרבה איבודים? אין לזה שום קשר להיעדרות של סימונס?

        1. מדהים איזה סיפורים אתם מספרים לעצמכם ומתעלמים מהמציאות סימונס שחקן בינוני אפילו גיא נציג הנתנגדות הודה בזה, סימונס נחנק פלייאוף סדרתי זהו כל השאר תספרו לעצמכם

          1. הבנאדם שתי עונות ושני פלייאופים, כשהוא עובר סדרה אחת לפחות.
            אם נשווה לראסל, אהובך, לאותן שנתיים, זה שתי הדחות בסיבוב הראשון כשהוא היה הפייבוריט.
            יפה שכל הזמן אתה נטפל באשמה שלך אליו – אולי זה בכלל מקונל שלא שיחק… אבל אתה זורק כל כך הרבה קשקושים לכל צד, שבסוף שקורה משהו, אתה ישר צועק צדקתי

            1. חחחח מזרח מערב שכחת קצת לא? סימונס לא יגיע לקרסוליים של ראס עוד 20 שנה הנגר בן נגר הזה לא יכול לקחת את נס ציונה בארץ לפלייאוף. סימונס מס 4 היה בפילי lol רק ככה עבר סיבוב. אחרי אמביד באטלר והאריס. וסה עוד במזרח. שלא נדבר על היחנקות היסטורית מול בוסטון שטי גי מקונל היה טוב ממנו 😂😂

            2. בגלל זה מקונל על חוזה מינימום וסימונס על מקס… אה נכון, אין שום כשר לכישרון ויכולת, זה הכל יחסי ציבור…

    1. אתה לא באמת חושב שתקבל תשובה כנה נכון?
      הבחור נעול ולעולם לא יודה.
      אצלו אחד שזורק שלשות הוא תותח
      אחד שלא ומודע למגבלויות שלו הוא באסט

      אין אצלו אמצע ולא דברים אחרים חוץ מקליעה .

      1. עוד שקר. להודות במה? מהו סימונס בשבילך? על מי היית לוקח אותו? אפיה הוא בדיון בגארדים הטובים בליגה? אפילו אצל גיא הוא לא טופ 10 ברכזים אצל גיא המעריץ שלו. תיקח את רכזי הליגה ותגיד לי אדון אדיסו איזה מקום הוא אצלך. אם הוא לא בשליש העליון הוא שחקן באמצע=בינוני. בבקשה.

        אגב אדיסו חגי וסמיילי מה עם לונזו? עדיין המשתפר של העונה?

        1. מתי אמרתי שלונזו המשתפר של העונה? אני חושב שהוא שחקן שמתאים ל-NBA ויש לו כשרון. PG מוביל… לא יודע, אבל הוא רק בשנתו השלישית והוא בהחלט יכול להשתפר בסיטואציה הנכונה.

      2. אדיסו אני אישית חושב שחוסר הקליעה של סימונס בסוף פוגע בפילי בעיקר בגלל שמי שצריך את הצבע זה אמביד. אבל לנהל משחק הוא יודע. מצד שני הפטיש של שמעון זה שחקני איזו סטייל קובי קוואי וכו' אז באמת שאני קרוב לייאוש

            1. מה עם מיטשל, "ידיד המערכת", שקיבל בקיץ נבחרת אמריקאית עם סגל עדיף על שאר העולם ופישל? האם זה אשמת אחד המאמנים הגדולים במשחק?
              סימונס רק בשנתו השנייה בליגה ומראה יכולות ששחקנים לא הראו כל הקריירה. אם הוא יהיה כוכב העל? כרגע מה שעוצר אותו זה היעדר הקליעה/זריקה. אבל כבר עכשיו הוא מראה יכולות נדירות עם פוטנציאל גדול מאוד

      3. שמעון כבר סגר חצי ליגה בגלל חוסר התאמה בליגה… את החצי שנשאר העביר קבוצות כל יומיים, ונשאר עם מאמן וחצי שמחזיקים במשרה שלהם

  47. כשקבוצה נכנסת לרבע הרביעי ביתרון 20 נקודות וכל מה שהוא היא עושה זה לאבד את הכדור ולהחטיא עונשין אז מגיע לקבוצה הזאת להפסיד.

  48. דבר אחד אי אפשר לקחת מפורטלנד – זו הקבוצה הכי מגניבה עבור הצופה הישראלי.
    עונה אחרי עונה, כל משחק בית שלהם, ממש כולם, הולכים צמוד בסוף, קלאצ', לילארד… מצולם נהדר, זה אולם "חם", ובול על הקפה של הבוקר אצלנו. תענוג.

  49. אני רואה את קיירי מתאמץ בהגנה בעונה רגילה. לקח את לילארד כפרוייקט בדקות האחרונות וסגר אותו. מפתיע מאוד..

    1. המצחיק שכולם מסכימים שיש בעיה שהוא לא זורק (ולא מנסה) אבל עדיין מחזיקים ממנו שחקן כי הוא פשוט טוב בהרבה דברים אחרים, אבל אתם נתפסים רק לקליעה שלו.
      לא חסרים שחקנים שהשפיעו על המשחק ללא קליעה: דריימונד, בן וולאס, רודמן, רונדו (עד נפלו לו הברגים).
      .
      אבל נתנחם בטי ג' "בגלל שהוא לבן וזכאי למקס" מקונל

          1. אנשים שבמקום להתמודד עם טענות ודעות של אחרים עושים להם דה לגיטימציה בטענות "נרטיב" וגזענות הם בעלי הנרטיב והמוח הגזעני.
            לעולם לא שמעת ממני או משמעון את המילה 'נרטיב' כי זה טיעון שפל של אנשים אטומים.

            1. צודק… לשמעון אין נרטיב כי הוא פשוט כותב את כל הדעות האפריות ואז צועק שהוא צדק.
              אנשים אטומים… זה לא אתה שיוצא כל הזמן במסעות צלב נגד לברון והקונספירציות השונות

      1. לא, המצחיק הוא שאין לכם מושג שאתם רואים כבר שנתיים חתול בשק וממשיכים לקשקש שטויות על רצפה, תקרה, אנטנות ונתונים פיזיים.
        למרות טונה של עדויות עקביות שהולכות ומצטברות מאז העילוי הגיע לליגה ברעש גדול.
        קליעה זה משהו די שימושי לפוינט גארד…
        אבל אני ממש לא בוחן אותו רק בזה.
        יש לו הגנה סבירה ומסירה סבירה.
        הוא תוקע משחק, אין לו עמדה על המגרש ויכולת המסירה המופלאה שלו מסתכמת ב-90% מהפעמים בלחדור עד העונשין, להיתקע ולמסור אחורה למישהו על הקשת.
        בנוסף חשפת את עצמך כגזען.
        רק מוח של גזען חושב כמו שאתה חושב.

        1. אני שמח שהחלטת שאני גזען – אבל אני לא אכנס ל"תאורים האלה" מול אחד שכל הפוסטים שלו (לרוב) עוסקים בנושא הזה מול לברון או בעניין התיאורים הלא מחמיאים לנשים וכד'.
          אני אשאר בכדורסל נטו. וכרכז, יש בגלל הגודל שלו הוא מיס מצ' לכל מגן מולו. יש לו ראיית משחק טובה מאוד, שכנראה רק תלך ותשתפר עם הניסיון. כשחקן הגנה הוא כבר שומר מצויין. ובמגרש הפתוח הוא ברמה הגבוהה ביותר

          1. אתה מוזמן להתנדף מהפוסטים שלי.
            כי אני גזען ששונא את לברון רק כי הוא שחור, את הארדן בגלל שיש לו זקן, מיזוגן ואוהב את מקונל וקרוסו כי הם בצבע הנכון.
            העיקר שאתה מתעסק רק בכדורסל.
            אין ספק שאתה גדלת בדור הנכון – דור ה-pc ותרבות הסושיאל ג'אסטיס המוטרפת.
            אני יודע שעם אנשים כאלה אין על מה לדבר אז אני אפסיק עכשיו ואתרכז בשיחות עם אנשים שמסוגלים לחשוב בעצמם.

            1. טישו?
              😉

            2. חברה, ילה תרגיעו שם.
              קחו שאכטה מהגראסס ותחייכו
              גם לברון מחייך

  50. קוזמה ממש-ממש חלש. היו לה הבלחות בסוף הקודם. סורי, עדיין לא בשל לגמרי. הוחזר מהר מדי.
    כבר 12 קל ללייקרס, אבל בלעדיו – זה היה סגור מזמן. הוא עד כדי כך מזיק הערב. זה לא רק ההחטאות, כי הקליעה תחזור. זו האין-הגנה.

  51. דמיט
    ליילרד עם 53 נקודות
    ראסל עם 52 ד ג"ס.
    ראס גוניור מראה לברוקלין איזה שחקן הוא יכל להיות שם… תגובה למספרים הגדולים של קיירי.

  52. מתחילים רביעי, יתרון נאה. אז ווגל הולך על המחליפים שלו. אבל כולם בבת אחת!
    חמישיית החיסול: קארוסו, קוק, הווארד, קוזמה, דניאלס.
    וזה הולך ככה:
    קארוסו, איירבול.
    קוק, איירבול.
    קוזמה, שלשה ליציע.
    קארוסו, טרנאובר.
    2 דקות של חבלה מזוקקת. רק 2 דקות. ונהיה רק 7 הפרש.
    הניסוי נגמר? למה בכלל התחיל.

  53. לטובת הלייקרס, כדאי שהם יפסידו את זה. בניגוד למהלך המשחק ה"שקט".
    כי זה רק ייתן להם סטירה שהם חייבים. יזכיר להם כמה הם עדיין לא מוכנים, וכמה מהחלות שלהם.
    יש הבדל עצום, עצום!, בין החמישיה למחליפים.
    אינפלציה של גארדים, חלקם מיותרים לגמרי. KCP… זה עניין לוועדת חקירה. מלאך חבלה.
    הגנה רצחנית, זה יפה. עד לשלב שמגיע קוזמה, שלא היה בשיעור. קווין קוק – הוא צריך לבוא כמחליף לכצה צ'אקות. לא להחליף את לברון (?!) כפוינט מוביל…
    הגנה אגרסיבית מדי. שמסבכת בקביעות את גרין ובראדלי בעבירות. מה לעשות – השיפוט השתנה.
    שום סדר בהתקפה. ניתן ל_AD ונראה. אז הערב AD שם. לא תמיד. בטח לא כשהוא מחליט לזרוק כל מיני דברים מסובכים.
    אה כן. ואיפה ה-pnr של לברון והגבה? זה נשק סודי לפלייאוף?
    .
    כדאי, כדאי שיפסידו.

  54. שמעון רק תהיה מה זה הקטע החדש הזה ש"אפילו X הסכים" מחר X יסכים שיגאל לא רצח את רבין אז אפשר יהיה להשתמש בזה?

  55. עזוב אשך הוא תכף משפר את הקליעה ומשתלט על הליגה רק מה אין אחד פה באתר חוץ מטראסט שמוכן לתת עליו איזשהו שחקן סביר לא את מיצל לא את בוקר לא את יאנג לא את לוקה חחח אבל מנסים למכור לך שהוא כוכב. אין אחד פה חוץ מטראסט ששם אותו ב30 השחקנים הכי טובים בליגה. אז הם מסיכימים איתנו וחושבים בדיוק כמונו אבל מנסים לעורר ויכוח חח

  56. ואז לברון בשתי שלשות. 15, שתי דקות לסוף, בולגיים.
    הלייקרס קבוצה יותר טובה ממיאמי. זה לא חוכמה. ועוד בבית, נצחון צפוי.
    רק שיש הרבה יותר מדי רגעים שהיא משחקת תת-רמה. וזה לא יספיק ליותר משלב אחד בפלייאוף.

  57. ההגנה של הלייקרס מפחידה ברמות. ההתקפה כרגע לא משהו בכלל. יש להם הרבה זמן לעבוד על זה אבל לא יכול להיות שהמשחק שלהם נתקע כל כך הרבה פעמים.

    1. הם בנו שם קבוצה קבוצה!
      שני סופרסטארים וסביבם עדת בולדוגים שיספקו הגנה רצחנית. ברון והגבות-שחי יתנו בסל והשאר האסל כדת וכדין.
      ככה בונים אלופה.

    2. אני הייתי מאלו שחשבו שבראדלי יצליח להתחפש לרכז. עד כה זה לא עובד. לקבוצה חסר פתרון של יוצר נוסף, ולקוות שמיכל הדלק של רונדו מלא (והברגים במקום) זו תקווה שיכולה להסתיים עם טיול לפלייאוף שמסתיים מוקדם מהצפוי.

  58. זהו
    בזבזנו עוד 5 שעות באתר המחוצ'קן של הפרופסור לס.
    כולנו מכורים כולנו נבונים כולנו יודעים את התורה, ואין אלוהים מלבדי לברון ומוחמד נביעות.
    בוקר טוב לכולם
    🙂

    1. נו אל תגזים גם משחק אחד וגם הסטט' של מיאמי עוד תתיישר זה לא שיש להם כאלו קלעים מדהימים שם. החוזק של ההגנה של הלייקרס הוא הרחבות. או אפשר לשים להם סל כאשר מגי ודיוויס סוגרים שם

      1. אני לא מגזים. זה בכלל לא "אני".
        המשפט "הורידו את מיאמי, קבוצת השלשות הטובה בליגה, ל-17 אחוז, ומהשדה – 35 אחוז", הוא עובדה שלא קשורה אלי. אל תכעס על השליח.
        זה עובדתית.
        .
        עכשיו, להערכה שלך – אולי. עוד נראה.
        בינתיים אני רואה את מיאמי קולעת מהשלוש:
        39 אחוז נגד ממפיס
        36.5 נגד מילווקי
        42 נגד מינסוטה
        42 נגד אטלנטה
        38 נגד אטלנטה
        44 נגד יוסטון
        31 נגד דנבר
        53.5 (לא טעות) נגד פיניקס.
        זה כן אומר לך משהו.
        8 משחקים, 107 מ-264 מהשלוש, ממוצע 40.5 אחוז.
        .
        ואז 17 אחוז נגד הלייקרס. צריך להגיד לך משהו-צ'יק. בקטנה.

          1. חגי. אתה שוב בוחר לתקוף את מי שמביא עובדות – במקום להתמודד עם העובדות.
            כי עובדות אי אפשר לעוות. הן עובדות
            אבל את מי שמביא אותן? בכיף. כי לו בטח יש אינטרס, וככה אפשר להסיט את הדיון. במקרים אחרים (לא אתה) גם להסית כלפי השליח.
            .
            שנעשה קצת פוליטיקס?
            בדיוק כמו על מי שכועס, על הציטוטים מהחקירות של ביבי.
            הם כועסים על מי שמביא את זה לשידור. במקום על מה שיצתא לביבי מהפה!!
            מה שמאס זה לגלות מי זה המנהיג שלך. עזוב, לאו דווקא ביבי. קלינטו. מי שלא יהיה, שפתאום נחשף במערומיו.
            אי אפשר להתמודד עם נתוני הקליעה, כלומר, מה שהוא אמר. זו המציאות.
            אז מה עושים? שוברים את המראה. "אתה כמו שמעון".
            "אני" לא מעלה ולא מוריד פה. נתתי לך מספרים.
            מס-פ-רים.
            מה קשור אני?
            רוצה להתווכח על המשמעות של המספרים? סבבה. רק מה אני קשור פה?

            1. לא הבנתי את הקשר לפוליטיקה, אבל אם אפשר לתקוף את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אז למה לא? (ואני חשבתי שאתה שונא עדריות..) לגופה של סטטיסטיקה – המדגם קטן מדי, בשביל שתוכל לבסס את הטענה שלך, ואם נסתמך על מדגם גדול קרי ההסטוריה של שחקני ההיט אז קליעה משלוש היא לא לחם חוקם. יודע מה אם עד האולסטאר הם נשארים על האחוזים הללו אתה צודק, אני די בטוח שנראה ירידה חדה במספרים שלהם. רוצה מספרים ? הנה דילו דיימו וויגינס הם השחקנים הטובים בליגה הנה תראה כמה נקודות ואיזו אפקטיביות.
              מספרים? תביא מדגם רציני

            2. נתתי את המדגם המיטבי. לא מדגם – את כל הדאטה של העונה… אין יותר.
              אז אפשר לומר, בצדק גמור – זה קטן מדי.
              אבל אז אנחנו לא מנהלים שום דיון על שום דבר בערך, מהעונה. הכל זה כלום. תבוא עוד, לא יודע כמה, עוד 25 משחקים. זה אני מקבל, עקרונית. אבל אם אנחנו מסתמכים על עובדות, ועל מה אנחנו מחנטרשים פה החל מday1 – אז אלו הן.

  59. כמעט כל מה ששמעון צועק מתגלה כאמת וקשה להודות בזה מה לעשות… אז ממציאים שהוא זורק כל מיני דעות אז לא דעה אחת מוצקה ברורה. אני כותב מאד ברור מה אני חושב ולא מתפלפל לכיוונים אפורים. חד וחלק. אתם מצד שני אני לא רואה דעות ברורות רק תחום אפור.
    סמיילי מי הוא סימונס תענה חד חלק וברור. בעתיד Mvp ? אלוף כמספר 1? סופרסטאר? איזה מקום הוא אצלך בליגה? קדימה תן לנו חד וחלק שנדע לשפוט עוד כמה שנים לא ככה?
    איפה ברט בראון במאמני הליגה?

    1. סימונס שחקן מצויין בשנתו השנייה בליגה (שלישית עם הפציעה). יש לו יכולות ופוטנציאל גבוהים מאוד, אבל היעדר הקליעה מורידה לו את התקרה.
      כוכב על? לא יודע אבל הפוטנציאל שם (בהנחה שיממש את הקליעה), אבל אם הוא רוצה להיות אחד כזה אז שישפר את הקליעה (ויותר חשוב, שיתחיל לזרוק). מאמין שהוא אול סטאר להרבה שנים אבל הקליעה בהחלט מגבילה אותו.
      כל מה שכתבת הוא לא יהיה ללא קליעה (חד וחלק אומר את זה), אבל כבר עכשיו הוא אחד הטובים בליגה (לא מה שנקרא TIER A, אבל יש לו את כל הנתונים להגיע לשם).
      פילי כרגע היא הקבוצה של אמביד, ללא ספק הוא השובר שוויון שלהם כרגע.
      ברט בראון מאמן טוב, שאחרי שנים של פרוסס קיבל קבוצה טובה בשנתיים האחרונות. צריך לזכור שכל שנה הקבוצה שלו שינתה את הסגל והוא היה צריך לבצע התאמות. האם יש חלופות טובות יותר? שיעשו עבודה טובה יותר? לא עולה לי כרגע שם לראש (אולי סטן ואן גנדי, שהוא עם יכולות אימון מבריקות, אבל אני חושב שמהר מאוד יריב עם השחקנים שלו).
      .
      עוד שאלות?

      1. כל מה ששמעון אומר בסוף מתגלה כנכון.
        * שמעון אומר הכל
        ** כשהתחזיות לא מתממשות זה בגלל ש.. ש.. אבל הוא צפה במדויק (פילי ניגבו רק בראון.. וכו וכו)

  60. ראיתי רק זפזופים, אבל דבר אחד לא הבנתי.
    סימונס לא שיחק הערב! איך זה ששוב מאשימים אותו?
    אז נגיד, שלהפסד אין שום קשר להיעדרות שלו.
    ונגיד, שפילי היתה מתמוטטת ככגה, חתיכת קריסה – גם עם סימונס. נגיד. בלי להסתכל על מספרים ואפקטיב ושמפקטיב וכו'. טוב מראה עיניים.
    נגיד את כל זה – רק מה קשור סימונס הערב?
    זה כבר נהיה באמת Lebronesque… כל דבר חיובי שקורה, למרות סימונס. וכל דבר שלילי – בגלל סימונס. גם אם הוא לא משחק בכלל.

    1. זה הם אמרו שסימונס היה חסר ורמזו שאיתו היו מנצחים. עם סימונס במערב הפסד לסאנס עם 6 נק ונצחון בזכות השופטים בדוחק על פורטלנד שאפילו גולדן סטייט וקיירי ניצחו אותם. בלי סימונס 2 הפסדים צמודים שאיתו היו נגמרים בתבוסות. המשחק ככ זורם בלעדיו. בהגנה הוא בהחלט חסר אבל כל שחקן נורמלי היה נותן בפילי יותר במקומו

  61. מיצל נכשל עם ארהב וסימונס חחח אפילו לא בא כי כולם יודעים מה היה קורה איתו באוסטרליה במקום פטי מילס 😂😂 ניגורים בעמ והורדת ערך לזנות. סימונס לא מצליח להוביל את נס ציונה בארץ. ומוכן לשים כסף רב על זה. בארץ הוא ינגר קשה ככ שתמיר בלאט יראה גורדן לידו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט