מעורב הופס ליום ששי: קובי רוצה 'MAMBA MENTALITY' ב-NBA / מנחם לס

1.רק היום נודע: כמה מטובי שחקני ה-NBA השתתפו במחנה אימונים מיוחד בהנהלת קובי, ללמוד (ולעכל!) את 'הממבה מנטליטי' בכדורסל!

קובי בריאנט לא שלם עם ה-NBA MENTALITY של שחקני ההווה, והוא החליט להזמין שחקנים מיוחדים ל-'MAMBA SPORTS' ACADEMY.'

לאלה החושבים שזה עוד 'קראק' של קובי, אז אולי הרשימה של משתתפי הסמינר המיוחד שלו תשנה את דעתכם: קוואי לינארד. קיירי אירוינג. ד'ארון פוקס. ג'מל מוריי. אייזיה תומאס. ג'ון קולינס. באדי היילד. אריק גורדוןץ KCP, וג'ורדן קלרקסון. היו עוד, אבל בינתיים שמם לא פורסם.

ההשתכנעתם שמדובר במשהו רציני – או רק כמה מטובי השחקנים ב-NBA חושבים שהוא כזה? כמובן שייתכן שמה שהביא אותם למחנה הכדורסל הזה היתה בעיקר סקרנות, אבל מה זה חשוב מה הביא אותם למחנה? עובדה שהם הסכימו להקדיש כמה ימי קיץ חשובים להקשיב לקובי, וללמוד ממנו.

רק תתארו לעצמכם שלברון ג'יימס מארגן 'מחנה כדורסל' להכניס למוחות אנשים קצת מה-'KING'S MENTALITY'! אתם יודעים מי היה היחיד שנירשם?

ידעתי שתדעו!

האשך בכבודו ובעצמו!

לפי מרק סטיין (https://twitter.com/TheSteinLine), המחנה נערך באמצע אוגוסט במתקן הפרטי של קובי, ה-THOUSAND OAKS, כשכל המשתתפים מסכימים לקוד השתיקה – ממש ה-Omertà של המאפיה, ולכן עד היום איש לא שמע ולא ידע על מחנה האימונים המיוחד של קובי, שמטרתו המוצהרת היא להכניס את המנטליטי של הבלק ממבה לשחקנים האלה כדי – שחס וחלילה – המנטליטי המיוחדת של קובי לא תישכח, ותמשיך לחיות ולהשפיע לעולם ועד.

אמן.

2. אדם סילבר החליט לחסל את 'בלוף הגובה' שהקבוצות מדווחות

סוף לבלופים בדיווחי גובה למעלה או למטה (על צ'קארלס בארקלי בילפו בלא פחות מ-4" – 10 ס"מ!!!)

הנה שאלה לדיון:

מה ה-INCENTIVE שיש לקבוצות לבלף בדיווח על גובה שחקניהם?

אני מציע שהדיון יתחלק לשניים:

  1. למה לבלף בתוספת אינטש או שניים (2 עד 5 ס"מ; על צ'ארלס בארקלי בילפו ב-10 ס"מ!!!)
  2. למה לבלף ב'הורדת גובה' ב-2-3 סנטימטרים (כפי שהסלטיקס עשתה במקרה אייזיה תומאס)?

מה היתרון בלבלף למעלה או למטה?

לקצר סיפור ארוך, סילבר שלח הודעה לכל מנכ"לי הקבוצות שעליהם לדווח את הגובה הנכון של כל שחקני הקבוצה, כשהם עומדים יחפים, וסרט המדידה הוא סרט מדידה 'רשמי' שקונים ב-HOME DEPO! עליהם גם לדווח על הגיל הנכון (מה עושים עם שחקנים מסנגל או קמרון – כמו ג'ואל אמביד, למשל – שלא בטוחים בני כמה הם? לזה רק לשימון פתרונים!).

מסתבר שהסיבה ל'מסר הגיל הנכון' היא בגלל שגילו של באדי היילד דווח כשנה צעיר מגילו הנכון, אפילו שעד היום לא בטוחים באשמת מי, אבל לא משנה. כנראה שגם מאיי הבהאמה ישנן בעיות עם גיל:

עליהם לעשות זאת בשבוע הראשון של מחנה האימונים. הוא מוסיף שאין חובה לדווח בדיוק על משקל כי תמיד יש פיצה אחת יותר או פיצה אחת פחות.

אני גם לא יודע בקשר ל'מתיחת הגוף למעלה' (אדם יכול 'למתוח' את עצמו 3-4 ס"מ בכל מדידה ע"י ה-Spinotransversales Muscles), או "'דחיסת הגוף למטה' (ניתן 'להתגמד' בשניים-שלושה סנטימטרים ע"י כיווץ שרירי ה-Erector Spinae Muscles, האינטרקוסטל ועוד). זה לא היה כלול ב-MEMORANDUM.

הנה, אם אתם לא מאמינים:

3. הבאקס הקבוצה הראשונה שניקנסה 50K על טמפרינג, כדי להגן על ג'יאניס מפני…הבאקס!

ג'יאניס חייב הגנה מפני…קבוצתו-הוא!

ג'יאניס, ה-MVP של הליגה ובעיני רבים וטובים (לא כולל את עבדכם המאמין שקווין דוראנט הוא האיש!) השחקן הטוב בעולם הוא השחקן הבא משוק קטן שעומד לשגע את עולם ה-NBA כולו כשתגיע תקופת ה-UNRESTRICTED FREE AGENCY.

הוא נראה לי כרגע תמים מדי מכדי לדעת אם לפנות ימינה או שמאלה, אבל אני מאמין שישנם יועצים מכאן ועד הודעה חדשה המוכנים להיות מורי דרכו.

תום זלר העלה את הנושא על על הכוכב הבא אחרי אנטוני דייויס – שיועציו סידרו לו את עתידו כשמילאו את רצונו לעבור משוק קטן הנקרא ניו אורלינס לשוק נוצץ הנקרא לוס אנג'לס לייקרס – שיגרום לרעידת אדמה כשיגיע יום ההחלטה.

הצורה בה הצליח מחנהו של אנטוני דייויס לעשות כרצונו, ולהשליט רצונו בניגוד לאוטוריטה של הליגה, האיר נורות אדומות ממשרדו של אדם סילבר עד החדר הקטן ביותר של הפקידה החדשה של הליגה. אנטוני דייויס היה הזיק. המדורה הודלקה כשקוואי לינארד דרש לעבור לשוק ענק – כשחתם עם הקליפרס – בס"ה שנה אחרי שחתם עם טורונטו, ועוד סחב עמו את פול ג'ורג'.

עכשיו כל המבטים הם לעבר ג'יאניס. קבוצות מתחילות לחשוש לבחור בדראפט שחקנים סופאר-סטארים שהם יפתחו 3-4 שנים רק לאבדם כשהם יכולים ממש, אבל ממש לתרום לאליפות. למה לבחור בציון ויליאמסון כשהוא יעשה מפיניקס קבוצה לגיטימית, רק לאבדו כשהוא מתקרב לשיא יכולתו לאיזה לוויתן ענק?

בואו נקרא לילד בשמו: הפחד שהשתלט על הליגה, הווה אומר בעלי הקבוצות והאיש שלהם אדם סילבר הוא ה- SUPER-TEAMS.

אחד הפחדים הגדולים של אדם סילבר – וכמובן כל בעלי הקבוצות שהם הליגה – הוא ווריורס מס' 2. הם חוששים ופוחדים ממה שעשו קוואי ופול ג'ורג'. הם חוששים כבר עכשיו מה יקרה אם ג'יאניס מצטרף ללייקרס עם אנטוני דייויס ולברון ג'יימס, ועד אז גם איזה בראדלי ביל כזה.

פחד הוא הבנזין עם האוקטן הגבוה ביותר למדורה. כולם חוששים כבר עכשיו מ-2021, הקיץ בו ג'יאניס יחליט את החלטתו. לכן הליגה מיהרה עם חוק ה-ANTI-TAMPERING שלה הקיץ, וכבר הכניסה אגרוף קליל – מין אפרקט של 50 אלף.

על מה ולמה? על שמנכ"ל מסויים אמר – אלוהים ישמור! – ש"אנחנו מתכוננים להציע לג'יאניס כסף גדול שאף קבוצה אחרת לא תוכל להציע לו!".

נגד אימרות כאלה סילבר החליט להילחם. הוא מאמין שמשפט מחץ כזה ישנה את דעתו של ג'יאניס ויגרום לו לרצות לשחק בקבוצה שהמנכ"ל שלה הבטיח לו כסף שאף אחת אחרת לא תוכל להציע לו!!!

טוב ויפה. חוק הטמפרינג עובד כראוי. אתם רואים? מנכ"ל בשם ג'ון הורסט מבטיח לג'יאניס כסף שאף אחת אחרת לא תוכל להתחרות איתו. למשל? נסו 250 מיליון.

אז מה הבעייה?

הבעייה היא שג'ון הורסט הוא המנכ"ל של…הבאקס! המנכ"ל של הקבוצה שעבורה ג'יאניס ישחק בשנתיים הבאות!!!

הוא כבר אמר שבעונה הבאה הבאקס תציע לג'יאניס לחתום SUPERMAX כשהוא עדיין תחת חוזה איתם!

מה הפלא? הוא לא היה צריך לומר זאת. כל ילד המשחק הופס בקבוצת ילדים ב'עיר הגבינה' מילווקי יודע שהבאקס תעשה ה-כ-ל כדי להשאיר את ג'יאניס, כולל החתמת אחיו פרקסיטייל לקבוצה, פור גאד סייק, דבר שהבאקס כבר עשתה.

אז סילבר תקע להורסט (לבאקס) 50 אלף. הורסט מדבר על 250 מיליון וסילבר משתעשע עם קנס של 50 גדולים. בדיחה שאפילו בויסקונסין לא צוחקים ממנה.

ישנו רק פתרון אחד לבעייה והוא נקרא "סף משכורות קשיח". שום דבר אחר לא יעזור. מאז 'חוק הטמפרינג' של אדם סילבר הוא נישבר כבר איזה 100,000 פעם ע"י שיחות סלולרים בין שחקנים, סוכנים, מאמנים, בעלי קבוצות. סילבר מצא את הורסט כקורבן. ביג דיל. כולם עכשיו נרועדים מפחד. חוק הטמפרינג עובד.

עובד מיי אס!

(ורק דרך אגב, איגוד השחקנים יחליט על שביתה לפני שיסכים ל"קשיחות" במשכורות ב-COLLECTIVE BARGAINING הבא)

4. בראדלי ביל יסרב להצעת המקס של וושינגטון

לבראדלי ביל נותרו שבועות בודדים בלבד לקבל את הצעת הויזרדס על 111 מיליון ל-3 שנים, שזה הסכום המקסימלי שהויזרדס יכולים להציע לו כחוזה EXTENSION.

לי זה אומר שהוא כבר החליט לא לחתום עליו.

שימון, תגידלי אתה, אם הוא מסכים ל-111 מיליון עלובים לשלוש שנים, למה הוא מחכה?

לי נראה שנוח לו לסיים את העונה הבאה עם חוזהו הנוכחי כי רואי החשבון שלו חישבו שבסיום העונה הבאה יוצעו לו חוזים מגרים יותר.

לוותר על 37 מיליון לעונה לשלוש שנים? הוא מטורף או מה? ומה אם הוא יקרע את גיד האכילס? או ACL?

אני לא מבין את האנשים האלה. אבל כמובן שאף פעם לא הייתי בסניקרס שלהם.

5. עשרת שחקני ה-NBA הטובים ביותר של ESPN

6. בליצ'ר רפורט בוחר את 100 הטובים ביותר אי-פעם

עשרת הראשונים: מייקל, לברון, קרים, מג'יק, לארי, שאקיל, דנקן, ביל ראסל, וילט צ'מברליין, סטפן קרי

https://bleacherreport.com/articles/2854727-bleacher-reports-all-time-player-rankings-nbas-top-50-revealed#slide42

7. מספר הגביעים למיניהם לשחקנים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 97 תגובות

  1. אני לא בטוח אם טמיר השתתף בעברו במחנות הקיץ שלברון ארגן,
    אבל כמה וכמה מהכוכבים הגדולים של הליגה כן –
    ווייד (גם אחרי שלברון חזר לקליבלנד), דוראנט, כריס פול, ואפילו צ'די אוסמן . . .
    .
    הטבלה התחתונה, שבעליל נועדה למצג את ג'ורדן כעז (ואני לא טוען שהוא לא), משעשעת למדי. בגלל שעד 69' (רוב האליפויות של ראסל) לא חילקו פיינלס MVP. אם מורידים את הפיינלס MVP, ראסל קופץ לראש הרשימה.
    .
    תודה, מנחם.

  2. בינתיים כל מי שקובי ניסה לעזור לו זה רק הזיק לו. מקווה שהשחקנים האלה לא ייקחו יותר מדיי ברצינות את ה"ממבה מנטליטי" ויזכרו שכדורסל הוא קודם כל משחק קבוצתי ולא משחק שנועד להעצים את האינדיבידואל.(ג'מאל מארי אני מדבר עליך…)

  3. תודה דוק.
    הממבה מנטליטי זה קשקוש לא נורמלי, בינתיים מי שעבד איתו הלך אחורה – דונובן מיצ'ל שהתחיל את העונה חרא אחרי מחנה אימונים איתו, וג'ייסון טייטום, שבמקום להיראות כמו ממבה נראה כמו צפרדע.
    מה שמתאים לשחקן אחד לא מתאים לאחרים, לקובי זה התאים, לאחרים זה סתם מכניס באג במערכת.
    אין דבר כזה מחנה אימונים של מנטליטי, הדרך היחידה ללמוד משחקן זה תוך כדי משחק איתו כחבר לקבוצה, לאורך זמן.
    .
    סילבר הדביל מתנועת ה-PC המוטרפת שיצאה משליטה, חושבים שהם יכולים לעשות משטרת מחשבות ודיבור.
    בושה וחרפה לדמוקרטיה.
    מנכ"ל הבאקס רק ציין עובדה – שהם יכולים לשלם לו הכי הרבה וכמובן יעשו זאת.
    אנו חיים בתקופה מטורפת, כבר שמעתי על איסור ללהק שחקנים עם צלקות ופגמים לתפקיד נבלים בסרטים (איגוד הקולנוע הבריטי), על איסור שימוש בביטוי "hey guys" בפנייה לקהל כי זה פוגעני לנשים, איסור שימוש במילה mankind בגלל שהיא מכילה את המילה man, איסור מוחלט לשאול אנשים מאיפה הם, כי זה פוגעני, ועוד ועוד.
    סילבר חזק מאוד בקטע וגורר גם את ה-NBA שאולה, במקום לחשוב על דרכים אמיתיות להילחם או לצמצם את תופעת הטמפרינג.

    1. מסכים איתך אשך העולם השתגע לחלוטין, אני מקווה שיעיפו את סילבר למרות שיודע שזה לא יקרה (הכסף מדבר ובזה הוא מדהים שזה הדבר החשוב), לטעמי הוא הורס שנה אחר שנה את הליגה עם זה החוקים המטופשים והשיפוט שהוא מנסה להנחיל.

    2. לגמרי העולם השתגע.
      זו אגב הסיבה למה הבוהמה האמריקאית לא מסתדרת עם טראמפ.
      הם לקחו את הפוליטקלי קורקט לקצה…ממש ממש לקצה… אז הוא הולך לקצה השני.

      אגב שכחת את owners, שלברון, בסדרה ההזוייה שלו barber shop זרק שם ש owners מצטייר כבעלי עבדיפ, והבוהמה כמובן זרמה והולכים להוציא את זה מהז'רגון.

  4. תודה מנחם. אני לא סגור כמה ה"ממבה מנטליטי", אף פעם לא לוותר (גם אם אומרים לך לא והמבין יבין) מתאימה לליגה של היום. קבוצות לא צריכות שחקנים שיזרקו מיד ריינג' כשחצי ליגה שומרת עליהם.

    1. רועי קובי היה אפקטיבי יותר מממוצע בליגה בתקופה שלו, לקרי והארדן יש סוג של ממבה מנטלטי וזה עובד, אין ספק שאם קובי היה משחק בעידן של היום הוא היה בוחר יותר זריקות משלוש, לפי הטענה שלך לגורדן ולקובי אין מקום בליגה

    2. לגבי מאה הטובים בכל הזמנים, הייתי מדרג גם את החלום ובארקלי וגארנט ואוסקאר וגם וסט לפני קארי שהוא יכול להיות מדורג בין עשרת הרכזים וראשון בין הקלעים הטהורים אך לא בין עשרת הכדורסלנים הטובים ביותר כי חסרה לו יכולת הגנתית מרשימה..

  5. ביל ראסל על עשרות אלפי האליפויות שלו לא היה פעם אחת פיינאלס אמ.וי.פי?! מוזר.
    .
    ממבה מנטאליטי? איך אומרים whitesmith בעברית- פחח..
    .
    קראתי איפשהו שהליגה בוחנת שינוי בקונספט זריקות העונשין, והעונה זה הולך להיבחן בליגת הפיתוח-
    שחקן יזרוק זריקה אחת ששווה 2 נקודות אם עושים עליו פאול ל-2 נקודות, או 3 נקודות אם עושים עליו עבירה מהשלוש.
    פאול וסל נשאר אותו הדבר. בשתי הדקות האחרונות חוזרים לשיטה הרגילה של העונשין.
    הכוונה היא שהמשחק יותר יזרום, פחות עצירות, פחות זריקות עונשין.
    נו..אם ממש רוצים שהשטף של המשחק לא יעצר, צריך לבטל את הריפליי סנטר עד לשתי הדקות האחרונות, לתת לכל מאמן 2 צ'לנג'ים שיעלו לו בטיים אאוט אם הצ'לנג' שגוי, להוריד עוד טיים אאוט ארוך אחד, ויפה שעה אחת קודם.

            1. לא

    1. האמת שזה נשמע רעיון טוב. זה ישפיע בעיקר על היכולת להחטיא את השנייה בכוונה כדי לקחת כדור חוזר בהתקפה. אני אישית לא אצר על כך אם זה יקרה.

        1. לא לגמרי- להוריד עד לשתי הדקות האחרונות. עד אז זה בזבוז זמן משווע.
          היו מקרים השנה שבאמצע משחק השופטים היו צריכים 5 דקות בשביל לקבוע אם היה common foul או פלאגרנט מדרגה 2 ורבע. שחררו.

          1. למה? טעות שופט בדקה 10 שווה פחות מטעות שופט בדקה 45?
            זה רק הבדל פסיכולוגי. סל זה סל זה סל, ולכן אם יש ספק הולכים לריפליי. מה שכן, אפשר לדאוג שהשופטים לא ייתקעו בריפליי, אולי לשים דד ליין של דקה להחלטה כי נראה שהם מתמזמזים שם עם ההחלטה יותר מדיי.

  6. "לוותר על 37 מיליון לעונה לשלוש שנים? הוא מטורף או מה? ומה אם הוא יקרע את גיד האכילס? או ACL?"
    כל כך נכון. עדיף ציפור אחת ביד מ 10 על העץ. עם כל הכבוד לאגו שלו הוא יכול עוד להצטער שלא סגר את הסיפור ולקח מה שהציעו.

    1. זה לא קשור לכסף הוא לא רוצה להישאר בפח אשפה כמו וושינגטון והאמת אני מבין אותו עיר וקבוצה מחורבנות.
      .
      הדירוג של ESPN זה בדיחה שמו את מקולם גובר וסימונס במקומות 13 14 ו15 בהתאמה בליגה, מי משלם לדפוקים האלה? באמת מעניין אותי.
      .
      הממבה מנטלי זה בעצם תירוץ לזרוק ללא הפסקה שאתה קובי זה עובד שאתה ראסל הרבה פחות

  7. הטמפרינג פתטי.
    לדעתי יש מה ללמוד מקובי, פשוט בסלקטיביות.
    מקווה שיאניס ישאר.
    לא יודע אם הדחיה של ביל היא משיקולים של כסף. להתחייב לוושינגטון המקרטעת זה צעד לא פשוט לשחקן תחרותי. גם אני במקומו הייתי לוקח את הסיכון הבריאותי ובוחר בעצמי את המקום הבא. יש לו מספיק כסף גם ככה.
    תודה רבה מנחם.

  8. 1. בראדלי ביל יחתום על המקס ואז ידרוש טרייד אחרי חצי שנה. אם הוא יוותר עלמככ הרבה כסף הוא מפגר באמת. אף אחד לא בטוח שישלם לו סכומים אלו.

    2.סילבר הזה מאבד את זה אחרי שלברון השתין לו בפה ועל הקרחת הוא מוציא את התסכול על הבאקס קצת מזכיר את המשטרה בארץ שלא נכנסת ליישובים ערבים וחרדים אבל ליד עזריאלי מפוצצים בדוחות חנייה.
    לסילבר אכפת רק המראית עין הוא לא רוצה שהתקשורת תדווח על טמפרינג שהציבור יחשוב שאין דבר כזה כי זה לא דווח הוא חושב שאנשים מפגרים. זה יהיה עוד יותר שיאניס ישתין לו על הקרחת בסיום החוזה.

    3. יאניס יברח מהבאקס בהזדמנות הראשונה שוק מת סגל חלש ויציאו לו קבוצה נוצצת עם כוכבים יבואו יועצים שיראו לו שדולר 1 בויסקונסין שווה 4 דולר בסילליקון ואלי או בתפוח הגדול וכו וכו. הבאקס זה מועדון ששעון החול שלו החל בדרך להיות הקאבס של היום….

    4. ממבה מנטיליטי קינגס מנטילי הכל זה חרטא בארטא בסוף צריך לשים את הכדור בסל וממבה היה טוב בזה וזהו. כל השאר זה תדמית של חרטוטים. שחקנים באים לשם ללמוד כדורסל ולא מנטליטי. זה הכל מיתוג.

    1. אם בראדלי ביל בריא, הוא יקבל מקס. נקודה.
      דרך אגב, הוא שווה כל סנט.
      .
      כמה שחקנים יש בליגה שמסוגלים לקלוע 25 נקודות ב-54% אפקטיבי?
      כמה מהם גם מוסרים 5+ אסיסטים עם יחס של 1:2 אסיסטים/איבודים?
      (צריך לזכור – את כל זה הוא עושה בוושינגטון. לא מספינות הדגל של הכדורסל…)
      .
      לטעמי, הוא היה צריך להיות השנה ALL NBA.

      1. איזה אול אןביאיי ווש לא יריחו פלייאוף אפילו.
        ברור שהוא שווה מקס אבל הוא כבר עכשיו יכול לחתום מקס אז למה לחכות?
        ולאיזה קבוצה נורמלית יהיה 40 מיליון בשבילו? ךאף אחת. רק לזבל כמו ווש, כל מיני שארלוטים

        1. בשביל להגיע למקום בו ההחלטה היכן לשחק תהיה שלו. זה טוב ויפה לכתוב "יידרוש טרייד", אבל גם במקרה כזה, ההחלטה היא פשוט לא שלו.
          זה מעבר לעניין הפעוט –
          המשמעות של לחתום עכשיו על הארכת חוזה היא שהוא יקבל חוזה נמוך יותר מזה שהוא יכול לקבל בעוד שנתיים.

          1. חשבתי שהגבת לממוצעים שגיא נתן (25 נקודות ב54% אפקטיבי ומעל 5 אסיסטים עם יחס של שני אסיסטים לאיבוד) ואין אף האריס שהשיג אותם.

            1. לא. עניתי לשמעון לגבי הויתור על הארכת החוזה

  9. חשבתי רק ESPN מטומטים אבל כנראה שגם לכתבים בבליצר רפורט יש זעזוע מוחי הם דירוג את השחקנים הטובים בהיסטוריה, הם שמו את קובי במקום ה14 שהאקים רובינסון, קרי ורוברטסון לפניו, בטח. אני לא יודע מי מחזיק את המפגרים האלה או שהם סתם רוצים לעשות דיבייט באינטרנט

  10. ודירוג espn 😂😂😂 מה קרה לטופ 16 בנגימין סימונס? ערוץ הבית של התאגיד מנסה להיראות אובייקטיבי ושם אותו רק 3 חחח. לברון הוא has been הוא יכול לחרטט פלייאוף מוד קינגס מנטליטי וסיפורי תחת אבל he is too old for this shit יטחנו לו את התחת, כל משחק מהיר יעשה לו קוצר נשימה. תואר אליפות הוא לא יראה אז שיפסיק לחרטט. הוא לא 3 וגם לא 5.

        1. ביל ראסל לא פיינלס mvp- צ'ק
          קליי תומפסון 49 בדירוג espn- צ'ק
          .
          שנת תש"פ (תצביעו שלוש פעמים) שמחה שתהיה לנו.

      1. תגיד לו שזה כמו התחזית לגביו שנה שעברה. 8 פעמים אלוף מזרח לא עושה פליאוף במערב lol זה באמת היה מצחיק. הבן אדם תכף לא רלוונטי חושב יעשה ספינים וירמה את הגיל. הלו הוא בן 35 ושום ערוץ בית לא יהפוך אותו לאלוף. העונה גם יהיה מצחיק.
        טורנטו? ניצלו בזזכות ברט בראון ופציעה של דוראנט. היו ונשארו פח זבל.

        1. תגיד, היה פעם מצב שבו הודית בטעות?
          לא. גם כשאתה טועה, אתה תמציא סיפור, שמוכי לשיטתך, שלא טעית, כי אתה לא טועה אף פעם. אלא קרה משהו לא פייר, לא אמיתי, לא נכון. הנכון – זו תמונת העולם הנוקשה שלך.
          על טורונטו אמרת, בכל שלב, מתחילת הפלייאוף: יטאטאו אותם.
          בכל סיבוב וסיבוב. בנחרצתות. עם הרבה חחח ופחחח. ובכל סיבוב נכשלת.
          טעית? בעולם של אנשים נורמליים, כן.
          בעולם שלך, מה פתאום. אם רק היה הכל כמו שאתה רוצה – זה היה נכון. אז זה בעצם נכון!
          אתה מבין למה אין טעם בדו-שיח איתך, ובחיי שהרבה פה מנסים?
          דו-שיח זה שני אנשים מדברים. ואחד מנסה לעניין את השני, להביא לו משהו חדש. אולי ישכנע אותו. אולי יתפתח דיון. אולי יחכים האחד את השני, יספר לו משהו חדש, ישנה את זווית הראיה. אולי מישהו יסכים לשנות את דעתו – זה נקרא, "שוק הדעות". עבור זה באים לפורום, כמו פורום NBA. לצעוק במגאפון לעצמך – זה אפשר בבית, לבד.
          אתה לא באמת מעוניין בשום דו-שיח. יש לך את האמת של שמעון. היא לא תלויה בכלום. גם לא במציאות. אתה תחזור עליה מאה אלף פעם, לא מי יודע מה בשקט, כדי – כדי מה בעצם? להוכיח מה למי?
          את האמת – לא הוכחת. טורונטו לא רק שלא טואטאה, באף סיבוב – היא נעשתה אלופה.
          לחזור על הדבר הלא נכון הזה – חזרת.
          אז מה אתה בעצם אומר, שוב ושוב? כלום. ריק. משהו לא נכון לא יהפוך לנכון, אם תחזור עליו מאה אלף פעם.
          בסדר: טורונטו פח זבל, רק בגלל ברט בראון, וקייון דוראנט.
          טורונטו בעצם לא אלופה. תחזירו את הגביע מקנדה. כי שמעון אמר.
          כשהייתי בן 4, הייתי משחק עם עצמי, וככה היו נגמרים משחקים שלא הייתי מרוצה מהתוצאה שלהם.
          אמרתי! ואני מתעקש!! וזהו, אני הקובע ואני הקובע ואני הקובע!!!
          לא יודע, זה היה אמור לעבור. אולי עוד יש סיכוי?

  11. אין ספק שהיום בליגה חסר שחקנים עם אופי כמו של קובי – קשיחות, ווינריות, לא לוותר, נאמנות לקבוצה, לקחת אחריות. שחקנים צעירים עלולים לקחת את זה למקום שלילי בשלב הראשון, אבל הם צריכים את זה לטובתם האישית ולטובת הליגה כולה. כמובן שגם מבחינת כדורסל – קובי היה טוב יותר מכל דבר שקיים בכדורסל של היום.
    אני משער שביל מאמין שבעוד שנה הוא יקבל חוזה יותר גבוה בכל מקרה – סיכוי סביר שהוא צודק גם אם הוא חלילה ייפצע.
    התקשורת מנסה לייצר נרטיבים כדי להתאים את עצמם ללברון, ולכן הוא מדורג אצלם כל כך גבוה. אצל מי שבאמת מבין את המשחק – השחקנים – קובי שני אחרי ג'ורדן, ואחרי זה יש פער.
    בכלל – דירוגים של אתרים כמו ESPN ובליצ'ר לא שווים כלום, כי הם משעבדים את עצמם לנרטיב אותו הם רוצים לקבוע – כמו עיתונאים ב"הארץ".
    אם היה פיינלס MVP בתקופת ביל ראסל הוא היה לוקח בערך חצי מהם – באליפות הראשונה קוזי היה MVP, באחרונות האבליצ'ק וסם ג'ונס היו עדיפים מבחינה סטטיסטית. זה כמובן לא סותר את זה שחסרונו של הנתון הזה קצת פוגע בראסל.

    1. קשיחות, סבבה. גם ווינריות (לא אכנס לשאלה האמפירית, אבל עובדתית – קובי מעולם לא פחד לזרוק כאשר ניצחון/הפסד על כף המאזניים), וכוח רצון. סבבה.
      אבל נאמנות?
      קובי דרש שיעבירו אותו בטרייד, אי אז ב-2007. הוא כבר כמעט ועבר לבולס, אבל ברגע האחרון הסיפור לא צלח.
      לזכותו צריך לציין שבשנה שעברה הוא תמך בדרישת הטרייד של דייויס, אחרי שזה קיבל קנס מהליגה, כאשר הוא מציין שלא לכל שחקן יש את המזל להיבחר על ידי קבוצה מוצלחת,
      ושצריך זה רק הגיוני שלשחקנים יהיה מותר להביע דעתם על עתידם חאור העובדה שהקבוצות לא מהססות להעביר שחקנים כאשר הן חושבות שזה מתבקש.

    2. יש לך ראייה כלשהי לכך שבקרב השחקנים קובי לפני לברון?
      (בסקר שנערך בשנה שעברה בקרב שחקני הליגה על מי הוא העז, לברון סיים שני לפני קובי והרבה אחרי ג'ורדן)

        1. מי סיפר לך? הנרטיב?
          .
          בשנה שעברה נערך משאל בקרב כל שחקני הליגה הפעילים. רובם שיחקו בליגה לפני שקובי פרש.
          ראשון נבחר ג'ורדן, שני לברון, שלישי קובי, רביעי קארים.
          זו עובדה.
          התרגלתי כבר לכך שכל מה שלא תואם את הנרטיב שלך הוא "לרמות",
          אבל הפעם אתה פשוט עושה מעצמך צחוק.

            1. לא שמעון.
              אתה לעולם לא מביא אף עובדה בלתי תלויה. זה רק הדיבורים שלך, תמיד. לכן השאלה.

            2. נו? עוד לא מצאת אפילו אחד??
              "כמעט כל מי ששיחק עם ומול לברון וקובי" – תשמע, זו רשימה ארוכה מאוד של שחקנים! ואם כל כל כך הרבה אמרו את זה, זה צריך להימצא בכל פינה!

        2. שמעון, באיזה עולם קובי לפני לברון?
          לברון לא רואה את קובי ממטר, ולא יעזרו גדודים של עורכי דין ורואי חשבון שינסו לעוות את המציאות.

      1. לברון לפני קובי בכל רשימה היסטורית, הוא גם שחקן יותר טוב לברון בהחלט בטופ 5 הראשונים קובי לא. אבל קובי בהחלט נמצא לפני קרי כך גם דוראנט

  12. בראדלי ביל כנראה מתכוון להגיע לקבוצה רצינית, ואם כן אלה חדשות טובות.
    החשודות הקבועות הן הלייקרס והקליפרס, גם לדנבר שיש לה הרבה מה לתת, זה יהיה שדרוג.
    אבל ה-מקום הכי מתאים הוא מילווקי, שאחרי פיאסקו ברוגדון נשארה עם ווס מתיוס (?) וכאלה. הבאקס עם ביל חוזרת להיות המועמדת שלי לצאת מהמזרח. הוא באמת שחקן פנטסטי, משני צדדי המגרש.

  13. הייפ על למלו בול מתחיל. יש לו את הכישורים להיות נבחר מס 1 בדראפט. זו שאלה של הראש – האבא עשה הרבה בשלוש השנים האחרונות כדי לקלקל. המעבר לאוסטרליה עושה לו טוב בינתיים.

  14. האמת שהניסיון בעונשין שווה חשיבה.
    פעם הרי היה בכלל באירופה 1+1, כמדומני על עבירה שלא בניסיון זריקה, ואז אם החטאת את הראשונה לא קיבלת את השנייה.
    זה בהחלט יכול לקצר את המשחק ולגרום לשינויים באסטרטגיות של המאמנים.
    חשיבות אחוז העונשין לשחקנים תהיה גדולה יותר.
    מעניין, צריך לחשוב על זה קצת.

  15. איך הורידו לאציל 10 ס"מ?!?!?! הוא נרשם 1.98 מ' ואתה בעצמך כתבת במאמר עליו ב"פרוייקט האגדות" שהוא היה בגובה של איינג' שגובהו היה 1.94-1.93 מ'!

  16. לגבי המחנה של קובי – השתכנעתי בעיקר ששחקני נבא הם לא העפרונות הכי מחודדים בקלמר.
    לגבי בראדלי ביל – הוא כרגע על חוזה של 127 מליון ככה שיש לו כבר יותר כסף ממה שהוא יכול לבזבז (למרות שאני מבין שאין סוף למה ששחקני נבא יכולים לבזבז), וגם אם הוא יפצע מחר יהיה מי שייציע לו חוזה גדול

  17. אני חושב שאם קובי יכול ללמד אותם משהו זה את התשוקה למשחק.
    כשקובי שיחק(אגב יש את זה גם לראס לדעתי), ראית תשוקה מטורפת למשחק, להוכיח לכולם שהוא הכי טוב(לטוב ולרע), ה passion בעיניים בכל עליה לסל כאילו זה הדבר הכי כיף בשבילו בעולם.
    לקח קשה הפסדים, גם כשהיו סתם הפסדי ליגה.
    אני לא אוהד הלייקרס אבל צפיתי בהם בזמנו ככ הרבה רק בשביל זה.

    היום להרבה שחקנים פשוט אין את זה, לא יעזור.
    מרגיש לך כאילו הם באים להעביר ערב, לא כאילו התשוקה שלהם היא המהלך הבא.
    מישהו מסתכל על שחקן כמו קווין דוראנט או קיירי איירוינג, או ג'יימס הארדן, ויכול לומר לי שהוא מזהה תשוקה ולהט אמיתיים במשחק שלהם?
    NO F****** WAY!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט