חם מהתנור: סי ג'יי מקולום האריך חוזה

הגארד המצטיין של פורטלנד, סי ג'יי מקולום, חתם על הארכת חוזה של 100 מיליון דולר ל-3 שנים. ההערכה תכנס לתוקף בעוד שנתיים, בסיום חוזהו הנוכחי, ותשאיר אותו בבלייזרס עד 2022/23. העונה הוא קלע 21.3 נקודות עם 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה ו-24.7 נקודות למשחק בפלייאוף, כולל 37 במשחק השביעי בחצי גמר המערב.

*

דראגן בנדר חתם, רשמית, במילווקי. אקס פניקס ומכבי ת"א נבחר בבחירה הרביעית בדראפט 2016 והעונה קלע 5 נקודות עם 4 ריבאונדים למשחק ב-46 משחקים בהם שותף.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה רועי
    .
    עם הארכת החוזה של סטוטס הם חרצו את גורלם. לפלייאוף הם יגיעו ואולי יעבור סיבוב. זה גם לא מעט.

  2. החתמה מתבקשת.
    מקולום הוכיח את עצמו לאורך השנים כסקורר משני איכותי בקבוצת פלייאוף.
    בין כל החוזים המופרכים מדי שמקבלים האריס,מידלטון,סימונס שלא הוכיחו את עצמם כלל כשחקני מקסימום או קרוב לכך החוזה של מקולום נראה לידם שפוי ומעולה.
    נקווה שהצמד לילארד ומקולום שמזוהים כל-כך עם הבלייזרס יעשו קצת יותר רעש חוץ מלעבור סיבוב ראשון למרות שיהיה קשה במערב האימתני.

    1. תסביר לי איך הנתונים של האריס השנה פחות טובים משל מקולום? (לא רק שהאריס צעיר ממקולום בכמעט שנה, הוא גם יכול לעשות את המעבר המתבקש ל-4 לעת "זקנה". כשלמקולום יגמרו הרגליים הוא יהיה ג'אמאל קרופורד ב-33 מליון).

      אגב, אני חושב שזה צעד חכם של ה-GM שלהם, אבל הייתי לוקח את החוזה של טוביה לפני שהייתי לוקח את זה של מקולום.

      1. מקולום כולה בן 27 והחוזה הזה מחזיק אותו בפורטלנד עד גיל 32. השנים הכי יפות שלו כשחקן, ממש לא יהיה שחקן שנגמרו לו הרגליים.
        ואגב, הלוואי עליו (ועל כולנו) להזדקן כמו ג׳מאל קרופורד.
        ספק אם ההופעה של טוביאס בפלייאוף האחרון מצדיקה את החוזה שלו. מה שאי אפשר לומר על סי ג׳י שנראה מעולה.

        1. מקולום בן 28 עוד חודש, והוא עבד קשה ב-4 שנים האחרונות. קשה לי לחשוב על גארד שהגיע לשיאו בגילאים 31-33, אבל אולי יש דוגמאות.

          כמו שאמרתי, אני חושב שפורטלנד הייתה צריכה לתת לו את ההארכה, אבל החוזה של טוביאס לא מופרך אלא מה שנותנים לשחקן ברמה ובגיל שלו. לא נתנו להאריס את המקסימום על סמך ה-10 המשחקים האחרונים שלו בקבוצה מבולבלת מבחינת היררכיה ועמדות, אלא על סמך היכולת (כמו גם השיפור המתמיד) שלו כפי שהוא הראה לאורך הקריירה.

  3. אין להם הרבה מה לעשות. מקולום הוא הדבר הכי קרוב לכוכב שהם השיגו מאז למרקוס, ואם הם כבר משלמים ללילארד (שמבוגר ממנו בשנה) 140 מליון לאותם 3 שנים, אז למה שלא יעשה אותם עם החבר שלו?

    האם הוא שווה את הכסף? כנראה שעבורם התשובה היא כן.

    1. קבוצה חביבה מעיר נהדרת. לא תאיים על התואר בשום צורה.
      לא רואה אותם עוברים סיבוב במערב של שנה הבאה.

    2. איך וושינגטון? פורטלנד הגיעו לגמר מערב. ווש אפילו לא עברו סיבוב במזרח אין קשר.
      סי גי שחקן קטלני ובהחלט שווה את החוזה גם אם בשנה האחרונה הוא יהיה כרמלו

  4. פורטלנד עשתה שינוי עמוק הקיץ:
    הגיעו: חסן וויטסייד, פאו גאסול, אנתוני טוליבר, מריו הזוניה, קנת בייזמור, נאסיר ליטל (דראפט)
    עזבו: אלפארוק אמינו, מו הארקלס, אנס קאנטר, אוואן טרנר, סת' קארי, שאבאז נאפייר, מאיירס ליאונרד, ג'ק ליימן
    לטעמי, היחלשות משמעותית. וויטסייד הוא תגבור טוב לנורקיץ'. קצת לא ברור מה גאסול יעשה שם – אם בכלל נשאר לו משהו. כל היתר – פירוק מוחלט של כל שלד הקבוצה שרץ יחד הרבה שנים. עונת 2019 תירשם כתקרת הזכוכית של פורטלנד. מכאן ואילך היא קבוצת סף-פלייאוף.
    ההארכה של מקולום בהקשר הזה היא הרמת ידיים והשלמה עם המצב. בדיוק כמו ההארכה של לילארד לפניו. לעמוד במקום (בעצם להיחלש), כשיתר המתחרות מתחזקות.
    תישאר קבוצה נחמדה, עם הקהל והעיר הכי מלאי אופי בחוף המערבי, נהנים סתם ככה מממשחק כדורסל ברמה גבוהה, 41 ערבים של סבבה בשנה. אולי עוד 2-3 משחקים בפלייאוף, בתור בונוס. מה רע? לשכנה סיטאל אין אפילו את זה. וזהו. תארים, את זה יעשו אחרים.

    1. הבלייזרס בונים על ההתקדמות של אנפרני סימונס ומתכוונים לתת לו יותר דקות השנה, זאת אחת הסיבות שנתנו לקארי ללכת.
      שאבז נפייר כבר שנה שעברה לא היה שם והוא שיחק בנטס (ויתכן שעבר לווריורס בטרייד של דוראנט – לא ממז זוכר).
      אוון טרנר ממש לא הצדיק את החוזה הגדול שלו ובייזמור נותן להם אופציות אחרות (גם פה בהנחה שסימונס מקבל יותר דקות כ-PG וגארד שלישי).
      אמינו והארקלס זה בהחלט משמועתי, בעיקר הגנתית, אבל הם גם לא ממש תרמו התקפית. הם הלכו לחוזים שהבלייזרס לא רצו לשלם (מניח שאותו הדבר על ליימן שנתן סוג של פריצה בעונת הרוקי שלו).
      פאו גאסול לדעתי מגיע בעיקר עבור חדר ההלבשה והוא יקבל מעט דקות עד שנורוקיץ' חוזר. וזאת שאלה גדולה מאוד איך הוא יצליח לחזור ולהתאושש מהפציעה. נורוקיץ מאז שהגיע לבלייזרס היה מצויין, לדעתי נתן את הכדורסל הטוב בקריירה (הקצרה שלו עד כה).
      נאסיר ליטל לדעתי זה סוג של גניבה. הוא יכול להוריד כדור ולקלוע בעמדת ה-PF. הוא פשוט נפל (או הדרדר) בדראפט בגלל העונה האיומה של ב-UNC, אבל תזכור שלפני כן הוא היה חזק בטופ 5 של הדראפט. העניין שהבלייזרס לא קבוצת לוטרי ולא ידוע כמה רוקי יכול להיכנס לקצב שם.
      גם הזוניה וגם בייזמור יכולים כרגע לתת דקות על עמדת ה-SF, ויש גם את הוד שחווה רנסנס אחרי הפלייאוף עם הקאבס. וגם אופציית לשלישיית גארדים עם לילארד-מקולום-סימונס שהבלייזרס מקווים לנסות.
      פורטלנד ישארו טובים ולדעתי יעשו פלייאוף. אבל הם כנראה צריכים שכל הכוכבים בשמיים יסתדרו כדי באמת לאיים על התואר

      1. חחח נאפייר היה תקוע אצלי בראש בפורטלנד, לא חשתי במעבר שלו. I wonder why…
        אתה אופטימי וזה אחלה, גם אני אישית מאוד אוהב את הקבוצה, במיוחד את דיימו. לעניות דעתי, אתה אופטימי מדי.
        הרנסנס של הוד היה סל אחד קריטי בפלייאוף, זה יופי, אבל ניקח את זה בפרופורציות, והוא לא מגן טוב. נקודת התורפה של הבלייזרס נשארת ההגנה החלשה בבק-קורט.
        הזוניה בעיני הוא אנדר-רייטד אחד גדול, וטיפוס מצחין בלי קשר.
        לווייטסייד יש יכולות גבוהות מאוד (אחרי שהוא ישן טוב, התעורר טוב, שתה אספרסו כפול, עוד אחד קצר, והחליט שהיום יום יפה, ודווקא בא לו). הוא רק 5, עתיק, קלאסי, בלתי ניתן להזזה, הוא לא יכול לשחק עם נורק. אפילו השילוב מעורר התיאבון נורק-יוקיץ' לא עבד בכלל, ויוקיץ' חיה הרבה יותר סתגלנית.
        טוליבר זניח. בייזמור הוא החתמה טובה. ולגבי פאו גאסול, אה, הלוואי שנשאר לו משהו. אני סקפטי.
        לגבי ליטל עוד לא ראינו כלום כמובן, בערך אותו דבר לגבי סימונס, 140 דק' במצטבר (אבל כבר נתוני הגנה מעוררי דאגה).
        בוא נראה. אני בעד כאמור. חושש שהם יתמקמו על 7-10, בנטיה מתחת לקו האדום.

    2. לפחות יש להם בעברם תואר אחד – עם ביל וולטון כשעוד היה האלפא דוג , לפני גירסת אחרי-הפציעה בסלטיקס .
      יש לא מעט קבוצות NBA שלא ראו אליפות מעולם .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט