ליגת הקיץ – הגמר המפתיע וסיכום כללי

ליגת הקיץ – הגמר המפתיע וסיכום כללי

אמש התקיים המשחק האחרון בליגת הקיץ – הגמר הגדול. כמו כן פורסמו חמישיות הליגה. והמצטיין. יאללה קפצנו למים!

עוד בטרם המשחק פורסמו החמישיות של הליגה וה-MVP:

ברנדון קלארק – ממפיס גריזליז

קלארק מסיים את הליגה עם 14.7 נק' ב-55% מהשדה. הוא מוסיף לזה גם 9.8 רב' 2 אס' 1.8 חס' ב-22 דקות של משחק בממוצע. הבחירה ה-21 בדראפט מוכיח שיש לו תקרה גבוה מאוד שהוא יכול להגיע אליה. שווה יהיה לעקוב אחריו העונה.

חמישייה ראשונה – 

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏טקסט‏‏‏‏

קנדריק נון –

הגארד המעולה נתן הרבה אינטנסיביות ומלחמה למיאמי. סיים את הליגה עם 21 נק', 6.3 אס' ו-5 רב' למשחק.

ניקיל אלכסנדר-ווקר – הבחירה ה-17 הוביל את הפליקנס לחצי הגמר שם הפסידו לגריזליז. העמיד ממוצעים נאים מאוד – 24.3 נק' 6 אס' ו-4.8 רב'.

ברנדון קלארק – ה-MVP של הליגה. ה-MVP של משחק הגמר.

גארט אלן – הסנטר עם האפרו המגניב סיים את משחק חצי הגמר בפציעה לא נעימה בגב שעלולה להשפיע עליו להמשך. 16.4 נק' 10.6 רב' 1.6 אס' ו-2.2 חסימות ב-26 דקות בממוצע.

מיטשל רובניסון – הסנטר של הניקס ממשיך להיות מצוין. עם 13.8 נק' ב-85% מהשדה, כשהוא מוסיף 10.6 ו-3.4 חסימות למשחק. ציפיות גבוהות ממנו.

חמישיה שניה 

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏5‏ אנשים‏, ‏‏אנשים מחייכים‏, ‏‏טקסט‏‏‏‏

ג'קסון הייז – הסנטר שנבחר שמיני בדראפט הגיע לגבהים מטורפים והראה לאן הוא יכול להגיע. תרתי משמע. 16.3 נק' ב-63%. 7.3 רב' ו-1.3 חס'.

לוני ווקר – הגארד של הספרס מראה איזה מצבת גארדים מטורפת תהיה להם בעתיד. 30 נק' 1 אס' ו-4 רב'.

אנפרני סימונס – השחקן הזכור בעיקר מהקמאבק של פורטלנד מסוף העונה העמיד 26.3 נק', 4.3 רב', 1.7 אס'.

כריס בושייר – האלוף הטרי הגיע ונתן בראש בליגה. 23 נק' 9.8 רב' 1.3 אס' ו-1.3 חס'.

רוי האצ'ימורה – הבחירה התשיעית של וושינגטון העמיד בליגה 19.3 נק' 7 רב' ו-1.7 חס' למשחק.

 

הגמר

ממפיס -95 מינסוטה – 92

מינסוטה התחילה עם שלשה משם ממפיס לקחה את ההובלה עד הסוף. במחצית ההפרש עמד על 17. רבע שלישי גדול של מינסוטה החזיר את המשחק להיות צמוד. רבע רביעי קרוב אך ממפיס השאירה אצלה את היתרון. 26 שניות לסיום ביטס-דיופ עם שלשה שמורידה לנקודה. 92-93. עבירה של מינסוטה שולחת את אוונס לדייק מהקו 2. 95-92 לדובים. כדור של הזאבים, נסיון שלשה של מרטין בחוץ אך כדור חוזר של מינסוטה שיוצא החוצה נותן עוד פתח לתקווה 0.8 לסיום. הוצאת חוץ וגרייסון אלן חוטף ומסיים את ההתמודדות. יש לנו אלופה! איזה גרעין חזק יש לממפיס! הפסד ראשון למינסוטה בטורניר…

תמונה יכולה לכלול: ‏‏אדם אחד‏, ‏‏מחייך‏, ‏‏לעמוד‏‏‏‏
קלארק עם ה-MVP

 

גרייסון אלן שהועבר מיוטה בעסקת קונלי הוביל את הדובים עם 17 נק'. אחריו ה-MVP של הליגה ושל המשחק (פעם ראשונה בליגה) ברנדון קלארק עם 15 נק' 16 רב' כשהוא מוסיף 4 אס' ו-3 חסימות.

בצד המפסיד קלן מרטין עם 19 נק' אחריו ג'ורדן מרפי עם 14 נק 8 רב'.

 

תמונה יכולה לכלול: ‏‏‏2‏ אנשים‏, ‏‏‏‏אנשים עושים ספורט‏, ‏מגרש כדורסל‏‏ ו‏קהל‏‏‏‏

 

שווה לעקוב:

ניו אורלינס –

הגרעין החדש והחזק שלהם יוביל אותם לשנים טובות. אלכסנדר-ווקר והייז בשילוב עם ציון והולידיי יהיה מעניין ומהנה לכל צופה.

ממפיס – 

הקבוצה המפתיעה של הליגה, וזה בלי ג'ה מורנאט. קבוצה צעירה מלאת אמביציה ויכולות. יכולה תוך שלוש-ארבע שנים לעלות על המסלול לכיוון גמר אזורי והלאה.

קרסן אדוארד – 

הרכש החדש של בוסטון הציג יכולות מרשימות במשחקים. חוצפה וקליעה של שחקנים מיומנים וותיקים. יכול להגיע רחוק.

חזרת האפרו – 

יותר ויותר שחקנים החליטו ששנות ה-70 זה כאן והחליטו לגדל אפרו או קבוצת שיער מוזרה על הראש. הטרנד לא פסח על קובי וויט, ג'ה מוראנט ועוד.

תוצאת תמונה עבור ‪afro - nba‬‏
מוביל השינוי

.

 

התקרבנו קצת לסוף הקיץ ולתחילת הליגה.

 

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה שחר על סיקור נהדר ומקצועי כל יום. ברנדון קלארק נראה נהדר ויהיה תוספת אדירה לגריזליס. אני מקוה שיפתח, אבל לא סביר כשיש את טריפל ג'יי ואת ואלניוצ'אס.

    אהבתי את ההרחבה על קרסן אדוארדס. הוא ורומיאו לנגפורד נותנים לסלטס צמד סקוררים לא רע בכלל. קנדריק נאן היה טוב כל הטורניר וירוויח מקום בסגל של מיאמי, יחד עם טיילר סופר הירו

  2. תודה על כיסוי מלא ומקיף לליגת הקיץ, שחר.
    חבל שהשנה רוב מכריע של הכוכבים הצעירים לא שיחקו
    (כל אחד וסיבותיו. במקרה של הסאנס – הנהלת הקבוצה החליטה שהרכב ליגת הקיץ שלה יורכב ממעומדים לסגל. הרוקים החדשים כבר הבטיחו את מקומם, ולכן לא שותפו. שלא לדבר על שחקני שנה ב' שמסורתית זכו בעבר לשחק בליגת הקיץ).

  3. קצת נמאס לחזור על זה, אבל קלארק נראה פשוט פנטסטי, המשך ישיר ליכולת שלו בגונזאגה. מדברים על הגיל שלו, על הגובה (2.03), מוטת הידיים הקצרה (2.03), המשקל, וזה שהוא לא מספר 3 למרות שיש לו מידות של מספר 3. אבל כמו שכתבתי כבר הרבה פעמים קודם, בסופו של דבר כדאי פשוט לראות אותו משחק. חוץ ממשחק אחד די חלש מול בוסטון, הוא שיחק נהדר. 15 נקודות, 10 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חסימות, 2 חטיפות, והכל ב-22 דקות למשחק.
    .
    והעניין הוא שההתקפה אצלו היא רק בונוס. הוא שחקן הגנה ייחודי ואדיר. על כל חסימה, הוא משנה איזה שתי זריקות. תזמון נהדר בקפיצה (שהיא בעצמה גבוהה), מכיל את המתקיף בלי לבצע עבירות, ונהדר גם בהגנת חילופים והיכולת להישאר עם גארדים. חכם מאוד בהגנה הקבוצתית וגם מאוד אנרגטי ונלחם.
    .
    אז כן, זה רק ליגת קיץ והכל ולפני זה אמרנו שזה רק מכללות. ולפחות בהתקפה, יש מצב שהוא יתקשה מול שחקנים גבוהים וטובים יותר. אבל גם אז הוא לא ייקח זריקות רעות ויעשה בעיקר מה שהוא יודע, ויחיה מהאסל ואינסטינקטים מצויינים. וההגנה לדעתי תהיה ברמה עילית בכל מקרה. לא רואה סיבה שהוא לא יהפוך לשחקן חמישייה תוך שנה שנתיים וסיכוי טוב שיהיה אחד השחקנים הטובים שיצאו מהדראפט הזה, עם תקרה של סף אולסטר ורצפה של שחקן מחליף מצויין. והעניין שכל זה היה די ברור עוד לפני הדראפט למי שבאמת ראה אותו משחק. ועדיין, 20 קבוצות (או נגיד 15 אם נסכים שהוא גבולי לבחירת טופ-5) התרכזו בנתונים על הגיל, הגובה והמשקל ולא בחרו אותו.

    1. יש מצב שלממפיס יש בינגו מטורף בקו הקדמי , טריפל J וקלארק הולכים להיות ציוות מרתק + מורנאט וגם ברוקס יש פה בסיס מצוין.

  4. קלארק פשוט נהדר
    קצת מוזר שהירו לא באחת החמישיות הוא היה נהדר בטורניר
    קרסן אדוארדס זה גניבה של בוסטון זה טרי רוזיר החדש

    1. תודה רבה על הסיקור. לא יודע אם זה היה סגור כבר לפני הליגה (נראה לי שלא אם אני זוכר את הסיקורים) אבל כריס בושיי על מינימום בטורונטו לשנה הבאה ולדעתי הוא הולך לקבל הרבה יותר דקות בשנה הבאה. הוא, סיאקם ואנונובי יכולים להרכיב קו קדמי עם קצת יותר מ 6.6 מטרים של ווינגספן.

  5. תודה על הסיקורים המצוינים!
    הרבה כשרונות צעירים.
    אוהדי הפליקנס צריכים להתמוגג.
    למה ג'ארט אלן שיחק בכלל בליגה הזו?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט