שתי הקבוצות יכולות לעשות בעיות. לדעתי מילווקי יותר מסוכנת כי יש להם עומק בספסל ויש להם מאמן מוכח שיוצא מתבניות.. מה גם שיש להם גובה שזה החסרון של גולדן
לדעתי דווקא טורונטו יכולה לעשות יותר צרות לווריורס ממילווקי. אבל במידה וקוואי לא יתאושש כמו שצריך – אז מילווקי.
בכל מקרה, העובדה כי לשתי הקבוצות יתרון ביתיות מול הווריורס, זאת כבר נקודת פתיחה לא רעה. מאמין שהווריורס יקחו מול כל אחת מהן, אבל אחרי מאבק.
אם קוואי בריא – טורונטו.
נכון, הם נראו כמו קבוצת ג'י ליג מחוזקת בקוואי בלא מעט משחקים בפלייאוף, נכון – על הנייר הבק קורט שלהם הולך להישחט, אבל משהו מרגיש שאם הם מצליחים לצאת מ 2-0 ולעבור את מילווקי, יש סיכוי שמסע הקסם יימשך.
יש לדעתי רק שני שחקנים כרגע בכל הליגה שיכולים להתגבר מנטלית על ג"ס, קוואי ולברון. יש את דני גרין שכבר היה שם, יש את איבקה שכמעט היה שם ויש חבורה שאולי תתרסק ואולי תיראה כמו אתמול.
חוץ מזה שיהיה נחמד לראות את סטף עושה choke לדרייק אחרי עוד החטאה של לאורי..
מילווקי לגמרי. טורונטו יכולים להאט קצת בהגנה את הלוחמים אבל התקפית הם לא יכולים לעמוד בקצב של ג"ס. מעבר לזה קוואי נראה כבר חצי מפורק, ובלעדיו זה לא כוחות.
כתבתי כבר שלדעתי מילווקי קבוצה טובה יותר
אבל טורנטו היא מאצ' אפ בעייתי יותר ללוחמים ויש לה כוכב שהוא (כרגע) טוב יותר ובעל יותר נסיון.
כמובן שאם קוואי באמת פצוע אז זה מתהפך.
אני חושב שטורונטו מאיימת יותר על גולדן סטייט בגלל ההגנה.
למילווקי יש כמה שחקנים שמאוד יתקשו לשמור על סטף, לעומת טורונטו, שיש להם רק שחקן אחד עם בעיה כזאת, וגם במקרה הזה מדובר בשחקן הגנה לשעבר, שהוא גם היום אחד משחקני ההגנה הטובים והחכמים ביותר בליגה.
היכולת של טורונטו לתקוע את ההתקפה של הלוחמים תהפוך את הסדרה הזאת למשהו דומה לסדרות נגד יוסטון, וקוואי יותר טוב מהארדן בקלאץ' באופן משמעותי.
ההתקפה של מילווקי נהדרת, אבל של גולדן סטייט טובה יותר, והקצב המהיר של מילווקי ישחק לידי סטף וקליי שעשויים להגיע ל-60-70 נקודות ככה.
אני עדיין חושב ששתיהן יפסידו לגולדן סטייט, אבל לשתיהן יש כלים להקשות, בעיקר לטורונטו.
שאלה טובה ותלוי אם דוראנט משחק וקאווי כשיר
טורנטו תהיה יותר קשה בכל מקרה אם קאויי כשיר הם יכולים להתמודד איתם יחסית בהגנה ולהלחיץ אותם בהתקפה ואם קאווי יהיה מפלצת לפחות יהיה צמוד
מילווקי בבעיה נגד הלוחמים : 1.איליאסובה מירוטיץ ולופז לא יכולים להיות על המגרש הם לא מצליחים לשמור על פיק אנ רול של קיילאורי ,סטף ישבור שיאי קליעה אם הם ישחקו
2. זאת תהיה סדרה ראשונה משמעותית של הלוחמים מזה הרבה זמן שקליי לא יצטרך לשמור על הכוכב של היריבה ויהיה לומכוח בהתקפה
3. יאניס יקבל מהם טיפול שורש לא יתנו לו להתחיל תכידרור ויפוצצו אותו שינצח אותם מהעונשין + לא יתנו שלשות פנויות לשאר .
4. אם דוראנט משחק חוץ מיאניס אין להם באמת מישהו שיכול אפילו להפריע לו
מילווקי חד משמעית.
הבעיה העיקרית של מילווקי זה שהם לא קולעים טוב ל3 ויאניס בעקבות זאת לא שולט אבסולוטית בצבע.
הם חייבים לקלוע את הזריקות הדי נוחות שהפריק מאפשר להם ב34 אחוז ומעלה כל משחק.
מסכים לגמרי.
אבל לטורנטו בחמישייה כרגע יש שני שחקנים שמאוד יתקשו לשמור על סטף.סיאקם וגאסול.
אני הצעתי להכניס את פאוול לחמישייה.
הוא גם שומר טוב.
גם הקליעה שלו משלוש מעולה (41 אחוז)וזה חשוב מול ג"ס.
והוא גם שחקן רענן יחסית (בן 25 שיחק 260 דקות )
ואז השחקן היחיד שדיי בעיתי הוא סיאקם.
אני הייתי משאיר את פול כ'שחקן ששי' אם כי מבחינת יכולת מגיע לו בהחלט להיות בחמישייה. משהו כמו שהיה עם הבליצ'ק בסלטיקס כשהיה השחקן הטווב בקבוצה אבל עלה רק כ'ששי' וכך הסלטיקס חגגה.
מנחם לגאסול יש 247 דקות (504) ושמונה שנים יותר מפאוול.
אני לא חושב שהוא יוכל להחזיק מעמד מול המשחק המהיר שהווריורס אוהבים.
מצד שני להעלות אותו מהספסל מול דחלילי הספסל של ג"ס יכול לתת לך יתרון משמעותי.
גאסול יוצר לעצמו יותר טוב מפאוול
נכון – טעיתי עם בוסטון . נתתי להם יותר קרדיט משהגיע להם . חשבתי שירימו את הרמה מהעונה הרגילה . קשה להיות צודק תמיד .
ואם יש לך ספק, אני באמת רוצה את הבאקס. אפשר להגביל את יאניס מאוד במשחק הגנה חכם כי הוא צפוי מאוד , והגנה חזקה בפרימטר תעשה את השאר.
.
קבל עצה לחיים – תאמין קצת יותר לאנשים , כל עוד אין סיבה לחשוב אחרת.
לדעתי מילווקי , ויש לה גם את הכלים לייצר מומנטום בשל יתרון הביתיות ואף לקחת את הסדרה, בהנחה שפסטיבל פצועי המפרץ לא עושה הקאמבק. מרגיש לי דטרויט מול לייקרס של 2004, באו משומקום מול קבוצה שבעה שלא ספרה אותם
שאלה טובה, בעיקר שיש להן את הביתיות. אני אלך על מילווקי, כי חוסר ניסיון, כמו טיפשות, יכול לפעמים להיות יתרון (כולם מכירים את הקוף הקנדי שגר לראפטורס על הכתף, לא?)
אם קוואי פצוע אז מילווקי, אם לא, לא יודע, צריך לראות איך הסדרה ביניהן תתפתח. אם דוראנט ואיגי חוזרים אני לא רואה אף אחת מהשתיים מתמודדת עם הלוחמים, אם אחד מהם חוזר הלוחמים ינצחו, אם שניהם לא חוזרים זה יהיה מותח ותיתכן הפתעה.
אם KD משחק, כל זה לא ממש רלבנטי, אבל בכל מקרה מילווקי לדעתי תקשה על האלופה יותר. דווקא בקרב הסופרסטארים אני מעדיף את קוואי על יאניס, בגלל הניסיון והורסטיליות, אבל העומק של מילווקי יכול לשחק תפקיד מול ווריירס בלי KD, קאזינס ואיגי לא 100%.
הימור שלי – במקרה שמילווקי מפתיעים ומנצחים את גולדן סטייט הפצועה, יאניס לא FMVP
בגמר המזרח 60 אחוז למילווקי כרגע
בגמר, אם זו מילווקי, אז עם דוראנט 4-5 משחקים, בלעדיו 5-6 משחקים, לגולדן
אם זו טורונטו מותשת, תוצאה דומה, עם סקור יותר נמוך פר משחק
טורונטו יותר עמידה ללחץ ,היא מנוסה יותר וההגנה נהדרת.
אם קוואי איכשהו יתאושש מהעייפות/פציעה הוא בין הבודדים שיכול להסתכל לג"ס בלבן של העיניים מבלי להרטיב .
.
מילווקי קבוצה טובה מאוד אך ללא שום ניסיון בפלייאוף וכאמור קבוצות לפני שמניפים את הגביע צריכים לעבור טירונות …תמיד זה היה כך ולא נראה שזה הולך להשתנות דווקא עם מילווקי.
את יאניס אפשר להגביל וברגע שהגבלת אותו מגדל מילווקי יקרוס.
.
אנשים מאוננים על ה4-0 של ג"ס מול פורטלנד אבל שוכחים שפורטלנד היא קבוצה רכה ופחות הגנתית ,הרבה פחות הגנתית ממילווקי וטורונטו , סי-ג'יי ולילארד הם חמודים והכל אבל הם לא ברמה של קוואי ולא של יאניס ככה שלא צריך להתלהב מעל ומעבר על הניגוב הזה.
.
האמת שאני בלבטים לגבי ג"ס –
אני רוצה שהם יצליחו ללא דוראנט ,אני רוצה שהם יקחו אליפות ללא דוראנט (מה לא עושים בשביל שכולנו נתפכח מהאשלייה שדוראנט סוחב את ג"ס)
ומצד שני אני רוצה שדוראנט יחזור וג"ס תקבל בראש ממילווקי או טורונטו (מעדיף טורונטו
ואגב,ג"ס ללא דוראנט מסוכנת יותר וקשה יותר לשמירה מאשר איתו .
כן זה נשמע קצת הזוי אבל עם דוראנט על פרקט הקבוצה כשרונית יותר אבל הופכת לקבוצה עומדת יותר בגלל האיי-סו של דוראנט.
היא הופחת לעצלנית יותר בגלל הביטחון בארסל הנשק
דריימונד הופך לפחות רלוונטי בדחיפת ההתקפה
קליי וקארי מתחילים לספור את כמות הזריקות שנשאר להם בגלל שהמפלצת גם רוצה לאכול.
גולדן סטייט תפסיד לשתי המזרחיות, בלי דוראנט כמובן. איתו זה סוויפ ג'נטלמני. אנשים פה נסחפו מהבדיחה שנקראת פורטלנד. ג"ס בלי דוראנט בקושי היתה עוברת סיבוב פלייאוף.
רק חבל ש-KD כזה קאפקייק, שיחזור לשחק כמו הכושי של הקבוצה. במקום לשבת בחוץ בחיוך ולנקום בהם על כפיות הטובה, הצחוק של האוהדים, ההתיחסות כמו לקוטף הכותנה של קארי. בלעדיו הם לא עשו כלום – תיקון, בעצם עשו: הצ'וק ההיסטורי – אבל ידעו יופי יופי לרכב על הביצ' של דריימונד, לטבעות אליפות קלות.
אני לא מבין את הזלזול של רוב הגולשים בגולדן ללא דוראנט.
פורטלנד הפסידה לגולדן בגלל שגולדן קבוצה יותר טובה בהרבה ולא בגלל שום סיבה אחרת.
מבחינת קבוצה שתקשה יותר על גולדן לדעתי U תהיה מילווקי
אף ורק שהסגל שלהם יותר ארוך ואיכותי משל טורונטו.
יאניס שחקן מעולה אבל אני חושב שהוא ניתן לעצירה בעזרת הגנה חכמה.
טורונטו, בגלל הנסיון. מילווקי כרגע היא על תקן הסינדרלה שכבשה את הארמון. אם יגיעו לגמר יפעל עליהם הלם המעמד. האיכות האלימה של גולדן (וזה נאמר כמחמאה) בצירוף הפסיכולוגיה ש"כבר הגענו מעל ומעבר לציפייות והעתיד שלנו ורוד" – זה מתכון להפסיד כבר את המשחק הראשון בבית, וממנו את הסדרה
בתיאוריה או בשטח? כי בשטח קוואי כבר נראה סחוט. גם אם יצליחו לעבור את מילווקי (מה שלא נראה לי), טורונטו תגיע לגמר מותשת מול קבוצה רעננה ששבוע כבר מבלה בבריכה.
בתיאוריה ? אי אפשר להילחם בווריורס עם התקפה נטו. רבים וטובים ניסו ויצאו עם סוויפ או עם הפסד ג׳נטלמני (חוץ מלברון). את הווריורס מנצחים עם הגנה חונקת ועם גבוה מאסיבי שישלוט בסל – ברוכה הבאה מילווקי !
הכל תלוי בקוואי מן הסתם…
ומילווקי זה לא אסופת חדלי אישים כמו הבלייזרס, אם הם מגיעים לגמר אז הם מגיעים לקחת, במיוחד עם יתרון ביתיות.
הכי גרוע כמובן יהיה אם טורונטו יעלו כאשר קוואי גמור.
אין לי את תעצומות הנפש לפרט את המזל/ גועל בזכותם הווריורס התקדמו כל שנה ושנה בפלייאוף – וזה לא סותר את העובדה שהם קבוצה היסטורית- אז מקווה למילווקי בגמר.
תודה מנחם.
אם דורנט משחק אני חושב שהם יעדיפו בהרבה את טורנטו. אני מאוד אוהב את קוואי שחקן נהדר אבל בכל הקשור להתקפה אין פרמטר אחד שהוא טוב מדורנט כולל ביכולת המסירה. לג"ס יש לא מעט כלים להאט את קוואי – דורנט כמובן גרין איגי ואפילו קליי אם יש חילוף.
שחר צ'קוטאי
22 מאי 2019 17:08:09שתי הקבוצות יכולות לעשות בעיות. לדעתי מילווקי יותר מסוכנת כי יש להם עומק בספסל ויש להם מאמן מוכח שיוצא מתבניות.. מה גם שיש להם גובה שזה החסרון של גולדן
bobby
22 מאי 2019 17:44:22לדעתי דווקא טורונטו יכולה לעשות יותר צרות לווריורס ממילווקי. אבל במידה וקוואי לא יתאושש כמו שצריך – אז מילווקי.
בכל מקרה, העובדה כי לשתי הקבוצות יתרון ביתיות מול הווריורס, זאת כבר נקודת פתיחה לא רעה. מאמין שהווריורס יקחו מול כל אחת מהן, אבל אחרי מאבק.
כריסטופר מולטיסנטי
22 מאי 2019 17:53:14אם קוואי בריא – טורונטו.
נכון, הם נראו כמו קבוצת ג'י ליג מחוזקת בקוואי בלא מעט משחקים בפלייאוף, נכון – על הנייר הבק קורט שלהם הולך להישחט, אבל משהו מרגיש שאם הם מצליחים לצאת מ 2-0 ולעבור את מילווקי, יש סיכוי שמסע הקסם יימשך.
יש לדעתי רק שני שחקנים כרגע בכל הליגה שיכולים להתגבר מנטלית על ג"ס, קוואי ולברון. יש את דני גרין שכבר היה שם, יש את איבקה שכמעט היה שם ויש חבורה שאולי תתרסק ואולי תיראה כמו אתמול.
חוץ מזה שיהיה נחמד לראות את סטף עושה choke לדרייק אחרי עוד החטאה של לאורי..
אסף
22 מאי 2019 22:42:41וגם גאסול אגב כבר היה שם בלא מעט פלייאופים
Ip
22 מאי 2019 17:56:57מילווקי לגמרי. טורונטו יכולים להאט קצת בהגנה את הלוחמים אבל התקפית הם לא יכולים לעמוד בקצב של ג"ס. מעבר לזה קוואי נראה כבר חצי מפורק, ובלעדיו זה לא כוחות.
רפיקי
22 מאי 2019 17:58:22כתבתי כבר שלדעתי מילווקי קבוצה טובה יותר
אבל טורנטו היא מאצ' אפ בעייתי יותר ללוחמים ויש לה כוכב שהוא (כרגע) טוב יותר ובעל יותר נסיון.
כמובן שאם קוואי באמת פצוע אז זה מתהפך.
חיים
22 מאי 2019 18:06:52אני חושב שטורונטו מאיימת יותר על גולדן סטייט בגלל ההגנה.
למילווקי יש כמה שחקנים שמאוד יתקשו לשמור על סטף, לעומת טורונטו, שיש להם רק שחקן אחד עם בעיה כזאת, וגם במקרה הזה מדובר בשחקן הגנה לשעבר, שהוא גם היום אחד משחקני ההגנה הטובים והחכמים ביותר בליגה.
היכולת של טורונטו לתקוע את ההתקפה של הלוחמים תהפוך את הסדרה הזאת למשהו דומה לסדרות נגד יוסטון, וקוואי יותר טוב מהארדן בקלאץ' באופן משמעותי.
ההתקפה של מילווקי נהדרת, אבל של גולדן סטייט טובה יותר, והקצב המהיר של מילווקי ישחק לידי סטף וקליי שעשויים להגיע ל-60-70 נקודות ככה.
אני עדיין חושב ששתיהן יפסידו לגולדן סטייט, אבל לשתיהן יש כלים להקשות, בעיקר לטורונטו.
Gl
22 מאי 2019 18:30:43שאלה טובה ותלוי אם דוראנט משחק וקאווי כשיר
טורנטו תהיה יותר קשה בכל מקרה אם קאויי כשיר הם יכולים להתמודד איתם יחסית בהגנה ולהלחיץ אותם בהתקפה ואם קאווי יהיה מפלצת לפחות יהיה צמוד
מילווקי בבעיה נגד הלוחמים : 1.איליאסובה מירוטיץ ולופז לא יכולים להיות על המגרש הם לא מצליחים לשמור על פיק אנ רול של קיילאורי ,סטף ישבור שיאי קליעה אם הם ישחקו
2. זאת תהיה סדרה ראשונה משמעותית של הלוחמים מזה הרבה זמן שקליי לא יצטרך לשמור על הכוכב של היריבה ויהיה לומכוח בהתקפה
3. יאניס יקבל מהם טיפול שורש לא יתנו לו להתחיל תכידרור ויפוצצו אותו שינצח אותם מהעונשין + לא יתנו שלשות פנויות לשאר .
4. אם דוראנט משחק חוץ מיאניס אין להם באמת מישהו שיכול אפילו להפריע לו
Nba בדם
22 מאי 2019 18:33:34מילווקי חד משמעית.
הבעיה העיקרית של מילווקי זה שהם לא קולעים טוב ל3 ויאניס בעקבות זאת לא שולט אבסולוטית בצבע.
הם חייבים לקלוע את הזריקות הדי נוחות שהפריק מאפשר להם ב34 אחוז ומעלה כל משחק.
רפיקי
22 מאי 2019 18:36:37מסכים לגמרי.
אבל לטורנטו בחמישייה כרגע יש שני שחקנים שמאוד יתקשו לשמור על סטף.סיאקם וגאסול.
אני הצעתי להכניס את פאוול לחמישייה.
הוא גם שומר טוב.
גם הקליעה שלו משלוש מעולה (41 אחוז)וזה חשוב מול ג"ס.
והוא גם שחקן רענן יחסית (בן 25 שיחק 260 דקות )
ואז השחקן היחיד שדיי בעיתי הוא סיאקם.
רפיקי
22 מאי 2019 18:37:39תגובה לתגובה 6
מנחם לס
22 מאי 2019 19:57:46אני הייתי משאיר את פול כ'שחקן ששי' אם כי מבחינת יכולת מגיע לו בהחלט להיות בחמישייה. משהו כמו שהיה עם הבליצ'ק בסלטיקס כשהיה השחקן הטווב בקבוצה אבל עלה רק כ'ששי' וכך הסלטיקס חגגה.
רפיקי
23 מאי 2019 02:42:50מנחם לגאסול יש 247 דקות (504) ושמונה שנים יותר מפאוול.
אני לא חושב שהוא יוכל להחזיק מעמד מול המשחק המהיר שהווריורס אוהבים.
מצד שני להעלות אותו מהספסל מול דחלילי הספסל של ג"ס יכול לתת לך יתרון משמעותי.
גאסול יוצר לעצמו יותר טוב מפאוול
שומפרט
22 מאי 2019 19:05:43תלוי מה אתה מעדיף סוויפ של קבוצה עייפה וכוכב שחתום כבר בקליפרס
או 4-2 חמוד כזה של קבוצה שמגיעה בפעם הראשונה לגמר.
שחר
23 מאי 2019 00:43:09משהו כזה
פליימיקר
22 מאי 2019 19:16:39מילווקי יותר מסוכנת אבל המעמד ישפיע עליהם
טורנטו אין להם מספיק כלים להתקפה ולא בטוח בהגנה.
הסקרן שהרג את החתול
22 מאי 2019 19:36:53דווקא יתרון הביתיות של המזרחיות ישחק נגדם, כך הלחץ עליהם מול הקבוצה ההיסטורית הזאת שמפרקת את הליגה שנה אחרי שנה
סכין בגב האומה
22 מאי 2019 19:52:52מילווקי בליגה אחרת מבחינת כשרון. פורטלנד הראתה שג"ס פגיעה מול סנטרים עם קליעה מבחוץ, ומילווקי לא תאבד יתרונות דו ספרתיים.
לדעתי טורונטו בפוש אחרון, ואם הם יעברו בבית אחרי שמילווקי תחנק ב 6, הם יתפרקו מול גולדן.
הייט אשברי
22 מאי 2019 19:59:18לא יודע מי תעלה , אבל כתבתי מספר פעמים שטורונטו הרבה יותר מסוכנת לווריורס. 1. קוואי . 2 . הגנה. 3. שוב קוואי .
ולכן, מחזיק אצבעות למילווקי שתעלה .
סכין בגב האומה
22 מאי 2019 20:22:41גם כתבת שבוסטון תעבור את מילווקי. אל תדאג, רוב הסיכויים שתקבל את מילווקי "בדיוק כמו שרצית".
הייט אשברי
22 מאי 2019 21:09:01נכון – טעיתי עם בוסטון . נתתי להם יותר קרדיט משהגיע להם . חשבתי שירימו את הרמה מהעונה הרגילה . קשה להיות צודק תמיד .
ואם יש לך ספק, אני באמת רוצה את הבאקס. אפשר להגביל את יאניס מאוד במשחק הגנה חכם כי הוא צפוי מאוד , והגנה חזקה בפרימטר תעשה את השאר.
.
קבל עצה לחיים – תאמין קצת יותר לאנשים , כל עוד אין סיבה לחשוב אחרת.
Auron
23 מאי 2019 07:36:37העצה האחרונה נכונה ותקפה למעט ברוך ושמעון.. במקרה שלהם אל תאמין להם , כל עוד אין סיבה אחרת (ואין סיבה אחרת..)
no funny shtuff
22 מאי 2019 20:06:18כתבתי כבר, אבל זה לא עולה כסף-
.
ללא דוראנט:
4:0 על מילווקי
4:1 על טורונטו
.
עם דוראנט:
לא חשוב מי היריבה 4:0 במחצית השניה של משחק 2
ראס א שטן
22 מאי 2019 20:32:47נהמר גם
בלי דוראנט
.
4 2 על טורנטו
מפסידים 4 2 לבאקס.
עם דוראנט:
סוויפ על טורנטו
גנטלמני על הבאקס ייתכן גם 6
no funny shtuff
22 מאי 2019 20:35:54יפה שאתה (וברוך) מאמינים אדוקים בקו האחורי האימתני של הבאקס בלדסו, ברוגדון, מידלטון והיל שינקנקו את קרי וקליי.
אסף
22 מאי 2019 22:47:02מה יהיה עם הפסימיות שלך no funny shtuff?
מפלייאוף לפלייאוף היא מחמירה…
צחי זופרן
22 מאי 2019 20:26:49לדעתי מילווקי , ויש לה גם את הכלים לייצר מומנטום בשל יתרון הביתיות ואף לקחת את הסדרה, בהנחה שפסטיבל פצועי המפרץ לא עושה הקאמבק. מרגיש לי דטרויט מול לייקרס של 2004, באו משומקום מול קבוצה שבעה שלא ספרה אותם
האווי לאסוף
22 מאי 2019 20:46:37שאלה טובה, בעיקר שיש להן את הביתיות. אני אלך על מילווקי, כי חוסר ניסיון, כמו טיפשות, יכול לפעמים להיות יתרון (כולם מכירים את הקוף הקנדי שגר לראפטורס על הכתף, לא?)
אתנחתא מוסיקלית
22 מאי 2019 21:09:45https://m.youtube .com/watch?v=rzeLynj1GYM
האתנחתא המוסיקלית מוקדשת לקני.בל השמן א. ב. יהושע ולכל כיכרות הלחם שנפלו לחיקו ממרום מגדלי התאומים.
ד"ש מפרנקפורט, חלאה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
22 מאי 2019 21:27:04אם קוואי פצוע אז מילווקי, אם לא, לא יודע, צריך לראות איך הסדרה ביניהן תתפתח. אם דוראנט ואיגי חוזרים אני לא רואה אף אחת מהשתיים מתמודדת עם הלוחמים, אם אחד מהם חוזר הלוחמים ינצחו, אם שניהם לא חוזרים זה יהיה מותח ותיתכן הפתעה.
Zivke
22 מאי 2019 21:51:21אם KD משחק, כל זה לא ממש רלבנטי, אבל בכל מקרה מילווקי לדעתי תקשה על האלופה יותר. דווקא בקרב הסופרסטארים אני מעדיף את קוואי על יאניס, בגלל הניסיון והורסטיליות, אבל העומק של מילווקי יכול לשחק תפקיד מול ווריירס בלי KD, קאזינס ואיגי לא 100%.
הימור שלי – במקרה שמילווקי מפתיעים ומנצחים את גולדן סטייט הפצועה, יאניס לא FMVP
Benjo
22 מאי 2019 22:28:12טורונטו – אחרי קרב ההתשה מול מילווקי סוויפ או ג'נטלמן סוויפ ללוחמים בלי או עם דוראנט.
מילווקי – בלי דוראנט מילווקי ב 7 . עם דוראנט לוחמים ב 6 או 7.
עכברוש
22 מאי 2019 23:00:43אפשר לעשות סקר
שחר
23 מאי 2019 00:46:24בגמר המזרח 60 אחוז למילווקי כרגע
בגמר, אם זו מילווקי, אז עם דוראנט 4-5 משחקים, בלעדיו 5-6 משחקים, לגולדן
אם זו טורונטו מותשת, תוצאה דומה, עם סקור יותר נמוך פר משחק
Adisu33
23 מאי 2019 01:58:40טורונטו יותר עמידה ללחץ ,היא מנוסה יותר וההגנה נהדרת.
אם קוואי איכשהו יתאושש מהעייפות/פציעה הוא בין הבודדים שיכול להסתכל לג"ס בלבן של העיניים מבלי להרטיב .
.
מילווקי קבוצה טובה מאוד אך ללא שום ניסיון בפלייאוף וכאמור קבוצות לפני שמניפים את הגביע צריכים לעבור טירונות …תמיד זה היה כך ולא נראה שזה הולך להשתנות דווקא עם מילווקי.
את יאניס אפשר להגביל וברגע שהגבלת אותו מגדל מילווקי יקרוס.
.
אנשים מאוננים על ה4-0 של ג"ס מול פורטלנד אבל שוכחים שפורטלנד היא קבוצה רכה ופחות הגנתית ,הרבה פחות הגנתית ממילווקי וטורונטו , סי-ג'יי ולילארד הם חמודים והכל אבל הם לא ברמה של קוואי ולא של יאניס ככה שלא צריך להתלהב מעל ומעבר על הניגוב הזה.
.
האמת שאני בלבטים לגבי ג"ס –
אני רוצה שהם יצליחו ללא דוראנט ,אני רוצה שהם יקחו אליפות ללא דוראנט (מה לא עושים בשביל שכולנו נתפכח מהאשלייה שדוראנט סוחב את ג"ס)
ומצד שני אני רוצה שדוראנט יחזור וג"ס תקבל בראש ממילווקי או טורונטו (מעדיף טורונטו
Adisu33
23 מאי 2019 02:07:50ואגב,ג"ס ללא דוראנט מסוכנת יותר וקשה יותר לשמירה מאשר איתו .
כן זה נשמע קצת הזוי אבל עם דוראנט על פרקט הקבוצה כשרונית יותר אבל הופכת לקבוצה עומדת יותר בגלל האיי-סו של דוראנט.
היא הופחת לעצלנית יותר בגלל הביטחון בארסל הנשק
דריימונד הופך לפחות רלוונטי בדחיפת ההתקפה
קליי וקארי מתחילים לספור את כמות הזריקות שנשאר להם בגלל שהמפלצת גם רוצה לאכול.
טוואי התהלוכה
23 מאי 2019 02:31:04גולדן סטייט תפסיד לשתי המזרחיות, בלי דוראנט כמובן. איתו זה סוויפ ג'נטלמני. אנשים פה נסחפו מהבדיחה שנקראת פורטלנד. ג"ס בלי דוראנט בקושי היתה עוברת סיבוב פלייאוף.
רק חבל ש-KD כזה קאפקייק, שיחזור לשחק כמו הכושי של הקבוצה. במקום לשבת בחוץ בחיוך ולנקום בהם על כפיות הטובה, הצחוק של האוהדים, ההתיחסות כמו לקוטף הכותנה של קארי. בלעדיו הם לא עשו כלום – תיקון, בעצם עשו: הצ'וק ההיסטורי – אבל ידעו יופי יופי לרכב על הביצ' של דריימונד, לטבעות אליפות קלות.
ori
23 מאי 2019 02:53:30the big israeli guy that won everything……or maybe not? respect
שעיה
23 מאי 2019 03:11:18פורטלנד לא ברמה של טורונטו ומילווקי. רחוק מזה. ולמרות זאת, פורטלנד הפסידו לגולדן רק בגלל מחסור באופי והגנה, בעיקר פיק נ רול ופרימטר.
גולדן לא קבוצת עילית בלי דוראנט. ב 2015 ניצחו בקושי את לברון עם רוטציה של שישה נגרים. ב 2016 הוא וקיירי השפילו אותם. אין הגדרה אחרת.
הם יכולים לנצח את פורטלנד אבל לא היו עוברים את יוסטון. אומנם ניצחו משחק ראשון ביניהם אבל בסדרה, יוסטון היו עושים התאמות ומחסלים אותם.
בקיצור, בלי דוראנט הם מפסידים לטורונטו/מילווקי. עם דוראנט מנצחים כי הוא משנה את כל התמונה.
יוני
23 מאי 2019 07:32:10אני לא מבין את הזלזול של רוב הגולשים בגולדן ללא דוראנט.
פורטלנד הפסידה לגולדן בגלל שגולדן קבוצה יותר טובה בהרבה ולא בגלל שום סיבה אחרת.
מבחינת קבוצה שתקשה יותר על גולדן לדעתי U תהיה מילווקי
אף ורק שהסגל שלהם יותר ארוך ואיכותי משל טורונטו.
יאניס שחקן מעולה אבל אני חושב שהוא ניתן לעצירה בעזרת הגנה חכמה.
דביר
23 מאי 2019 10:02:51לא ניתן ל"עצור" שחקנים ברמתו של קוואי, אפשר לשמור חזק ולהתפלל, יאניס שאין לו קליעה לעומתו, ניתן לעצירה
חגי "התותח" ניסני
23 מאי 2019 14:03:08איך בדיוק יאניס ניתן לעצירה? אל תתן לי משחק בודד אלא סדרה. מתי בדיוק עצרו אותו בסדרה?
Captain Beefheart
23 מאי 2019 07:53:15טורונטו, בגלל הנסיון. מילווקי כרגע היא על תקן הסינדרלה שכבשה את הארמון. אם יגיעו לגמר יפעל עליהם הלם המעמד. האיכות האלימה של גולדן (וזה נאמר כמחמאה) בצירוף הפסיכולוגיה ש"כבר הגענו מעל ומעבר לציפייות והעתיד שלנו ורוד" – זה מתכון להפסיד כבר את המשחק הראשון בבית, וממנו את הסדרה
משה פ
23 מאי 2019 08:08:47בתיאוריה או בשטח? כי בשטח קוואי כבר נראה סחוט. גם אם יצליחו לעבור את מילווקי (מה שלא נראה לי), טורונטו תגיע לגמר מותשת מול קבוצה רעננה ששבוע כבר מבלה בבריכה.
בתיאוריה ? אי אפשר להילחם בווריורס עם התקפה נטו. רבים וטובים ניסו ויצאו עם סוויפ או עם הפסד ג׳נטלמני (חוץ מלברון). את הווריורס מנצחים עם הגנה חונקת ועם גבוה מאסיבי שישלוט בסל – ברוכה הבאה מילווקי !
טייס אוטומטי
23 מאי 2019 08:56:08הכל תלוי בקוואי מן הסתם…
ומילווקי זה לא אסופת חדלי אישים כמו הבלייזרס, אם הם מגיעים לגמר אז הם מגיעים לקחת, במיוחד עם יתרון ביתיות.
הכי גרוע כמובן יהיה אם טורונטו יעלו כאשר קוואי גמור.
אין לי את תעצומות הנפש לפרט את המזל/ גועל בזכותם הווריורס התקדמו כל שנה ושנה בפלייאוף – וזה לא סותר את העובדה שהם קבוצה היסטורית- אז מקווה למילווקי בגמר.
טייס אוטומטי
23 מאי 2019 08:58:30ודרך אגב, יש להטיל עונש מאסר בפועל, בתא עם מ. קצב, על כל מי שייכתוב על הווריורס שהם "בלי קאזינס " .
פשוט גניבת דעת/שקר/ טמטום גנטי .
חגי "התותח" ניסני
23 מאי 2019 14:05:44תודה מנחם.
אם דורנט משחק אני חושב שהם יעדיפו בהרבה את טורנטו. אני מאוד אוהב את קוואי שחקן נהדר אבל בכל הקשור להתקפה אין פרמטר אחד שהוא טוב מדורנט כולל ביכולת המסירה. לג"ס יש לא מעט כלים להאט את קוואי – דורנט כמובן גרין איגי ואפילו קליי אם יש חילוף.
צביקה
23 מאי 2019 16:21:03ג"ס תירק דם מול כל אחת מהם ללא דוראנט. ועלולה להפסיד להם. עם KD היא תנצח. זה עד כדי כך פשוט.