כוחה של ביתיות במסיבה בשישי של פלייאוף במזרח / דור בלוך

במשחק בין קליבלנד לאינדיאנה הבהבה סטטיסטיקה לפיה 76% מהקבוצות שניצחו במשחק מספר 3, אז או שהטטיסטיקה הזאת הולכת להתברר כלא רלבנטית לפלייאוף הזה, או שתהיה לנו הפתעה רבתי במזרח, כי הלילה שלושת הקבוצות הביתיות, אלו המדורגות נמוך יותר ניצחו את יריבותיהם וסידרו לנו שלוש סדרות של 1-2 במזרח והרבה הרבה דרמה שהולכת ומתפתחת לנו. אכן, מי שהימר על סוויפים ימצא את עצמו בלי התחתונים בבראקטים של השנה כך עושה רושם.

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (2) 92 – קליבלנד קאבלירס (1) 90:

המשחק היחיד שהיה מותח וצמוד התנהל באינדיאנה, כאשר שתי הקבוצות סידרו לנו משחק רב תהפוכות ובסופו ניצחון דרמטי של כוחות האו… סליחה של אינדיאנה פייסרס.

בדומה למשחק מספר 2 קליבלנד פתחה חזק ופתחה יתרון, את המחצית היא סיימה ביתרון 17 כשהיא מקבלת תרומה לא רק מלברון ג'יימס שסיים את הרבע עם 13 אלא גם מקווין לאב וג'ורג' היל, ובעיקר נהנת מהגנה חזקה.

ברבע השלישי המשחק התהפך ושוב בדומה למשחק מספר 2 אינדיאנה חזרה. במחצית השניה קליבלנד קלעה באחוזים מזעזעים לברון קלע 15 אבל יתר חבריו קלעו 18 בלבד ואפשרו לאינדיאנה לחזור מה עוד שהפייסרס מצאו את ההתקפה שלהם.

ולהתקפה שלהם בערב הזה קראו בוגדנוביץ'. בערב שבו אולדיפו קולע 1מ-8 משלוש וקוליסון מוסיף 1 מ-7 מהשדה, מי שלקח על עצמו את ההתקפה היה בוגדנוביץ' שסיים עם 30 נקודות ב-7 מ-9 משלוש.

אינדיאנה חזרה למשחק ופתחה פעמים פער 7 אבל שתי שלשות רצופות של לברון על הפנים של סבוניס סידרה לנו משחק צמוד בעוד משחק שבו ג'יימס משחק מעל 40 דקות. 38 שניות לסיום לברון מוריד ל-4, אינדיאנה לא מצליחה לייצר גלום בהתקפה, לברון מחטיא שלשה, אבל הריבאונד מתגלגל לקווין לאב שמהפינה דופק את הצ'קה (נשמע למישהו מוכר?), ואנחנו רק בנקודה הפרש 8 שניות לסיום. קליבלנד עושה עבירה, קוליסון קולע 1 מ-2 בלבד, אבל אינדיאנה בחוכמה מייצרת שמירה כפולה על לברון בצד השני של המגרש, לברון יש להודות לא עושה מאמץ מיוחד להתפנות במשחק אפאתי במיוחד שלו, וג'יי אר מחטיא בהרבה את השלשה ואינדיאנה לוקחת את המשחק הזה.

וושינגטון וויזארדס (1) 122 – טורונטו ראפטורס (2) 103:

נפנה לסיקור הנפלא של חברינו עידן עופר.

מילווקי באקס (1) 116 – בוסטון סלטיקס (2) 92:

בניגוד למשחק של אינדיאנה, במילווקי לא היה כל מתח, מילווקי פתחה פער בפתיחה עם יכולת גדולה של ג'יאניס ומידלטון, ובוסטון פשוט לא מצאה דרך לחזור עם ערב קטסטרופה בהתקפה ובהגנה, והסלטיקס ירצו לשים מאחוריהם את המשחק הזה שחשף את חולשותיהם באופן הכואב ביותר.

אכן ההגנה של מילווקי הייתה הסיפור כאן והיא כפתה על הסלטיקס 18 איבודים כולל 5 של רוזייר ו-5 של מונרו, כמו גם 33% מהשלוש כאשר רוזייר קולע 1 מ-5, בהחלט ערב שהגארד הצעיר ירצה לשכוח.

למעט מידלטון ששיחק 33 דקות אף אחד במילווקי לא שיחק יותר מ-30 לאור הגרבג' טיים ושתי הקבוצות שומרות את כוחן למשחק מספר 4 שיקבע האם אנחנו הולכים לסידרה צמודה ומרתקת או להזדמנות של הסלטיקס לסגור עניין מהר.

עבור הבאקס ג'יאניס קלע 3 מ-4 משלוש בדרך ל-19, מידלטון הוסיף 23 עם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשבלדסואו ופרקר מסיימים עם 7 נקודות, כשג'בארי נראה אקטיבי ומעודד יותר מבעבר.

שימו לב גם ליכולת ההגנתית המצוינת של ת'ון מייקר ודלבדובה שנתנו את הטון מהספסל כאשר הראשון מסיים עם 14 ומדד +- של +23.

בצד השני, הורפורד סיים עם 16, מונרו עם 15 וטייטום הוסיף 14 משלו, אבל באמת שלא היה את מי לציין בבוסטון באופן מיוחד בערב הזה.

 

 

וזה נכתב לפני המשחקים:

אם הייתי אומר לכם בכל אחת מהשנים האחרונות שביום שישי ישוחקו משחקי פלייאוף במזרח בוודאי הייתם מתלבטים אם ללכת לישון אחרי ארוחת שישי ולצבור כוחות לקראת שבת וראשון, אולי לצאת למסיבה טובה מבלי להסתכל כל כמה דקות באפליקציה של ה-NBA או כל עיסוק אחר שמתאים לכם, אבל השנה הסיפור הוא שונה לגמרי וכל סידרה במזרח היא בצבע, אומנם הלילה לא יהיה לנו את פילדלפיה (שבתקופה הקרוב כל פעם שתוזכר לא יהיה מנוס מלצרף את השיר הזה)..

אבל גם שלושת הסדרות האחרות מסקרנות כל אחת מסיבותיה ואנחנו נעבור על סיבות אלו אחת אחת, אבל מאחר ומדובר ביום פלייאוף של המזרח, ועל מנת להימנע מפיתוח ציפיות מוגזמות אבקש מכל הקוראים (ובוודאי חברי ואוהדי מועדון ה-ל.ל.ל) לצפות בסרטון הקצר הזה (אגב יצא היום סרטון חדש ומצוין למי שפספס רוצו ליו טיוב הקרוב לביתיכם).

אז בואו ניגש לאקשן!

אינדיאנה פייסרס (1) – קליבלנד קאבלירס (1) 2:00:

אחרי שבמשחק הראשון לברון ג'יימס החליט להראות לחבריו מה קורה כשהוא לא אסרטיבי מהפתיחה, והתוצאה הייתה תבוסה שחשפה במערומיו את הסגל המשלים של קליבלנד שכרגע על אף לא מעט כישרון סגולי פשוט נראה רע באופן קיצוני, ג'יימס הגיע למשחק השני במוד הבא:

הדבר המדהים הוא ש-46 נקודות של ג'יימס באחוזים מפלצתיים הספיקו רק לניצחון דחוק. בבית. נגד הפייסרס. כשלמעשה החטאת שלשה של אינדיאנה בדקה האחרונה מנעה דרמה של ממש. מדוע? מעבר לעובדה שההגנה של קליבלנד נראית לרוב כחרפה מול קבוצה התקפית מאוד מאוד מוגבלת, קווין לאב היה בערב קליעה מזעזע עם 5 מ-16, ומעבר אליו אף אחד לא ממש ניסה (ג'יימס ולאב זרקו יחד 40 פעמים מהשדה, כל היתר 33).

אם כן הסיפור בצד של קליבלנד הוא עד כמה ג'יימס יצטרך להיות דומיננטי על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך לחיות בפלייאוף הזה, התשובה כרגע היא בשיא השיאים של יכולתו. בהנחה והתשובה לשאלה הזאת נשארת כך השאלה הבאה היא מה אינדיאנה תעשה עם זה? בדקות רבות בוגדנוביץ' שמר על לברון וזה נראה נלעג, האם לפייסרס יש פתרונות נוספים?

בצד השני לאולדיפו היה משחק פושר כולל 2 מ-8 משלוש, ויתכן ונדרשת ממנו בגרות מסוימת להבין שיש משחקים שבהם היה לא חמה, במיוחד בחוץ ואז מה שנדרש ממנו הוא ללכת יותר לסל, ולחלק עם החברים (יתר שחקני החמישיה קלעו ב-50% מהשלוש).

מעבר לכך, הסיפור הכי מגניב בסידרה הזאת הוא לאנס סטיבנסון. בשקט בשקט לאנס השלים השנה 82 משחקים, לראשונה בקרירה מרובת הנדודים שלו, בגיל 27, והחזיר 9.2 נקודות למשחק. שני רק לעונת השיא שלו 2013-2014. ואוסיף דבר נוסף, כולם מדברים על פלייאוף רונדו אבל שימו לב לפלייאוף סטיבנסון. בכל אחת מ-4 הופעות הפלייאוף האחרונות שלו סטיבנסון סיים עם מאזן דו ספרתי ובכל עונה יותר אם לא הרבה יותר מהממוצע העונתי שלו. בשני המשחקים הראשוני םבסידרה הוא מנפק 11 נקודות 4.5 ריבאונדים ובעיקר אנרגיות אדירות מהספסל.

בשקט בשקט הסידרה הזאת הפכה להיות הסידרה שחייבים לקום בלילה בשבילה, ואני ממליץ לכם מאוד לעשות כן, נתראה בבלוג החי.

הימור: אינדיאנה ב-12.

וושינגטון וויזארדס (0) – טורונטו ראפטורס (2) 3:00:

האם לראשונה ריצת הפלייאוף של טורונטו תשתווה לעונה הסדירה שלה? אגלה לכם סוד, ואני לא גאה בזה, אבל הבראקט שלי כולל את טורונטו בגמר, היד רעדה על המקלדת, אבל בסופו של דבר המספרים והפציעות של בוסטון דיברו בעד עצמם.

בשני המשחקים הראשונים טורונטו המתירה 114 ו-130 נקודות על וושינגטון, אבל צריך להזכיר כאן שטורונטו היא אחת הקבוצות הביתיות בליגה (7-34 בעונה הסדירה) בעוד וושינגטון היא מהגרועות שבהן ומחזיקה במאזן חוץ שלילי מהעונה הסדירה.

אם המשחק הראשון שהיה צמוד יחסית היה מאמץ משותף של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות עבור טורונטו, כולל 18 ב-25 דקות של רייט, הרי שהבלואו אווט במשחק שתיים היה כבר מופע של איש אחד – דרוזן עם 37 נקודות כשקייל לאורי מסייע עם 12 אסיסטים כשהוא בערב מחריד מחוץ לקשת של 1 מ-8.

הבעיה היא שכשוושינגטון מסתכלת על הסידרה הזאת היא צריכה להרגיש דיי חסרת אונים, כשהיא עוצרת את דרוזן יש מספיק כלים אחרים שיכולים לנצח אותה מבפנים ומבחוץ וכשהיא מאפשרת לו להשתולל הוא קובר אותה. נראה שטורונטו בנתה העונה קבוצה מאוזנת הן בין חמישיה לספסל והן בין פנים לחוץ ממש כמו שכתוב בספר כשרבים משחקניה משחקים תקופה ארוכה ביחד נהנים מכימיה טובה בינם לבין עצמם ובינם לבין המאמן וזה מבטיח טובות להמשך.

בצד השני וושינגטון הזאת הגיעה לטעמי לסוף דרכה. השלד של ביל וול עם סנטר סולידי כמו גורטאט שרץ ביחד כבר כמה שנים היה צריך לקחת אותם להתמודד לפחות בגמר המזרח. זה לא קרה, וקשה לדעת למה. האם ביל לא יכול להיות הקליי תומפסון של פוינט גארד דומיננטי? האם וול הוא לא באמת בליגה של פול, קארי ווסטברוק וכו'? האם הפרונט אופיס בחר במאמנים מחורבנים ולא הצליח להקיף את הגרעין בדיי כישרון?

אם תשאלו אותי, כל התשובות נכונות.

ועם זאת וושינגטון היא עדיין קבוצה עמוקה ומוכשרת עם לא מעט שחקנים מסקרנים, אחד מהם הוא טיי לואסון שקלע 14 כולל 4 מ-5 בתבוסה של וושינגטון במשחק מספר 2, אם טורונטו לא תשים לב אליו, בוודאי כשהמשחק מתקיים בוושינגטון הוא יכול לקבור את החמישיה השניה שלה ולהפוך את המשחקלמשחק ואת הסידרה לסידרה.

הימור: טורונטו ב-5.

מילווקי באקס (0) – בוסטון סלטיקס (2) 4:30:

בלשון המעטה לא מדובר בסידרה שמתעלה לרמת כדורסל גבוהה. במקרה של בוסטון קשה להאשים מישהו בעניין הזה, היא משחקת בלי שני הסופרסטארים שלה (תנו לי עוד קבוצה, אולי חוץ מגולדן סטייט שבלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה עוברת סיבוב בפלייאוף).

אז מי הוביל את הסלטיקס ל-0-2 בסידרה? בראון עם יכולתו האתלטית ו-40% מהשלוש בשני המשחקים הראשונים, רוזייר עם המשחק האחראי מאוד (אפס איבודים) והיעיל, טייטום שמביא קצת יותר אקספולסיביות לצד חוסר ניסיון (5 איבודים במשחק מספר 1, ורק 4 נקודות במשחק מספר 2), ואולי מעל כולם צמד הגבוהים (שלא בהכרח משחק ביחס) אבל מביא המון אינטליגנציה, באמת פשוט משחק פנים מענג מהסוג שהיינו רואים מווייצ'יץ (הסנטר, לא המנהל המקצוע, כן?), אל הרפורד ומוריס. מומלץ לעקוב אחרי השניים האלה הלילה.

בצד השני מילווקי צריכה לעשות חשבון נפש מסויים אם היא לא רוצה להפוך להיות וושינגטון. לצד הפריק שאמור להפוך להיות אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה בשנה שנתיים הקודמות, הבאקס עשו עבודה מעולה עם לבחור כישרון ולרכז אותו בקבוצה, אבל כרגע הם עושים עבודה מחורבנת בלהפיק ממנו קבוצה מנצחת.

המשחק שלהם הן בהגנה והן בהתקפה לפרקים פשוט כואב לעין (השלשה של בוסטון שכמעט גמרה את משחק מספר 1 לפני הארכה, אלוהים), אז הפריק קולע 30 בלי שלשה במשחק מספר 2, ומידלטון תופס יום וקולע 25, אבל מילווקי שיתפה במשחק הזה 13 שחקנים, הלו, זה פלייאוף. כשהיא לא מצליחה להוציא דבר משמעותי מת'ון מייקר, כשברוגדון שקלע 16 והיה מצוין במשחק מספר 1, מאבד 4 כדורים במשחק השני, בעוד בלדסואו מראה שלככב בקבוצה קטנה זה לא אותו דבר כמו להוביל קו אחורי של קבוצת פלייאוף.

הלילה, הם יצטרכו הגנה הרבה יותר טובה, ואין סיבה שעם הידיים הארוכות שיש להם שם הם לא יצליחו לעצור את בוסטון שהיא באמת קבוצה מאוד מאוד מוגבלת גם אם מאומנות ואינטילגנטית יותר, אם הם יצליחו לעשות זאת אל תתפלאו אם הסידרה הזאת תיפתח, בוסטון דומה קצת לקיוטי מסרטי וורנר ברדרס שממשיך ללכת באוויר כל עוד הוא לא מסתכל למטה. ראו הוזהרתם.

הימור: מילווקי ב-8

 

לפוסט הזה יש 366 תגובות

    1. אני שומע את זה שוב ושוב מהרבה אנשים שלא רואים אותם משחקים על סמך שמות של השחקנים אבל בוא באמת נבדוק קצת לעמוק, כמה כישרון באמת יש לבאקס?

      יאניס-אין מה להרחיב יותר מידי.

      מידלטון-בימים טובים שלו הוא כמעט אולסטאר אבל רק בהתקפה, מאז הפציעה שלו הוא איבד די הרבה מההגנה שלו.

      בלדסו-אסון מהלך, בלי קליעה,מחבק את הכדור ומעט את המשחק, ההגנה שלו מביכה למרות שיש לו את כל הכלים להיות מגן טוב ובנוסף יש לו איקיו של שמפו במקרה הטוב.

      ג'אברי-כישרון התקפי, אבל חור שחור בהגנה בצורה מפחידה, לא מגן לא לוקח ריבאונד, ופשוט שם זין אחד גדול על הקבוצה,נייט דאנקן אמר שהוא מעדיף את נוביצקי של השנה בהגנה על פני פארקר, יותר מזה פשוט צריך לראות אותו משחק ולהבין את הבלוף.

      ברוגדון-שחקן שישי טוב,קלעי טוב וזהו,העונה הוא לא היה מגרד את העשרייה הראשונה של ROTY.

      הנסון-הסנטר הגרוע בליגה רך וסמרטוטי יותר מהגנה של פארקר, וזה אומר המון עד כמה הוא רך.

      לגבי השאר הסגל זה מביך עד עצוב, סנל, דלוודובה שפצוע רוב העונה,וטיילר זלר אין מה לדבר יותר מידי, ואם ג'ייסון פאקינג טרי בגיל 41 צריך לשחק מעל ל25 דקות אתה מבין כמה הקבוצה הזאת מסכנה.

      הארבע בחירות דארפט סיבוב ראשון שלהם הם:

      ראשד וואן:כרגע שחקן חופשי שנזרק מכמה קבוצות

      גאברי-בלוף אחד גדול,לפחות הוא לא יקבל את החוזה של זה שנבחר לפניו בדראפט.

      ת'ון מייקר-הראה סוג של פוטנציאל אבל השנה הוא פשוט זוועה.

      די ג'יי ווילסון-לא ראה יותר מ20 דקות פרקט כל העונה, ונראה עוד בלוף כמו שאר הבחירות.

      בלי יאניס הם מתחרים בקלות עם ממפיס והסאנס על הבחירה הראשונה, תוסיף לזה את הדבר הזה ששמו במקום ג'ייסון קיד שקוראים לו מאמן וזה נס שהם הגיעו את הלום.

      אז שוב אני סקרן לדעת איפה כל הכישרון שאחרים רואים ואני לא?

      1. דווקא ראיתי את הבאקס לא מעט ואני לא מסכים, זאת קבוצה שעשתה את הפלייאוף גם בשנה שעברה והציגה לפרקים יכולת לא רעה עם שחקנים צעירים וללא פארקר כשהיא הייתה אמורה רק להשתפר וזה פשוט לא קורה, במקום זה היא משחקת כדורסל שמכאיב לעיניים.

        ג'יאניס הוא שחקן שיש כמוהו אולי 5 בליגה, כזה שתקיף אותו בהרכב סביר מינוס והוא יקח אותך לפלייאוף בוודאות (מהליגה של דיוויס, לברון ווסטברוק), אם אני בוחר היום דרפאט בליגה מצב שהוא בחירה מספר 1 שלי בגלל הגיל.

        יחד עם ברוגדון ט'ון מייקר וג'בארי זה הזוי בעיני לטעון שאין שם ריכוז גדול של כישרון. על זה הם היו צריכים להרכיב סגל משלים טוב מספיק, ועם האופן שבו היא משחקת נראה שבלדסואו מידלטון סנל וזלר זה לא מספיק, אבל האם זה בהכרח כך? קח את הסגל הזה ושים אותו בפרנצ'ייז איכותי, האם הוא לא מאתגר את בוסטון הזאת יותר? אני דיי וודאי שכן.

      2. לא יודע לגבי כשרון או לא שאחרים רואים (או לא) אבל על דבר אחד אין וויכוח: יש נימה של התנשאות בכתיבה שלך (אל תיקח אישית)

      3. שועל מעניין אם אתה חוזר על התגובה הזאת אחרי המשחק הערב (אני רואה משחקים ולא כל כך מסכים איתך- הבעיה בקבוצה הזאת זה לא העדר כשרון).

  1. תכלס גריפין היה מנג'ר טיפש תראו איפה הקבותה תומפסון שיושב על ספסל ולא מזיז את עצמו וכל הצעירים שהגיעו מהמנגר החדש קובי לא ברור

    1. באתר של espn אתה יכול לסמן שיראה שעות בזמן מקומי.
      אינדיאנה קליבלנד: 2:00
      טורונטו וושינגטון: 3:00
      מילווקי בוסטון: 4:30

  2. תודה רבה דור.
    אני מאמין שהלילה נראה חזרה לפרופורציה:
    קליבלנד – הימרתי על בלו אאוט במשחק שעבר והייתי רחוק מזה 3 רבעים 🙂 מה שכן לדעתי יש לקאבס צוות מסייע מצוין מתישהו הוא יגיע וככה גם קווין לאב שהיה לא טוב ב2 המשחקים הראשונים. אני מאמין שהנפקדות שלהם מהמשחקים הראשונים תסתיים היום. מהמר על דו ספרתי לקאבס
    אצל טורנטו אני מאמין שנראה היום משחק מספר 1 אופייני לה למרות שלמעשה הוא מספר 3 הם קבוצת חוץ מאוד לא טובה ווושינגטון הם חבורת ערסים שרוצה להוכיח מהמר על בלו אאוט למקומיים.
    מילוואקי – טוב באמת שאין לדעת מה יוצא מערימת הכישרון הזו מהמר על ניצחון של מילוואקי במשחק צמוד.

    1. אתה באמת חושב שיש לקאבז צוות מסייע טוב?
      כל שניה קורהר על המדרש, תאדוס יאנג צריך לרסק אותו בצבע בכל חילוף, כנ"ל את הוד, נאנס וקלארקסון שהם פשוט שומרים גרועים.
      נאנס הוא לא יותר מאשר טריסטן תומפסון רק ללא החוזה המפלצתי וללא הסוכן המשותף ללברון.

      כמו שאמרו בספארס על אולדריג' – כל התעטשות או התעקמות אצבע של לאב יכולה להפוך את קליבלנד ללא תחרותית בבת אחת.

      לברון לא יוכל לשחק 45 דקות כל משחק בסדרה.
      גם ב36 דקותהוא לא ככ שומר העונה, אז ב45 בטח לא.

    1. התאכזבתי,

      למי אכפת מפיניקס וסקרמנטו בשלב הזה אחרי פרק ראשון מעולה על הקונטנדרית מספר 1 ?

      הניואנסים הקטנים והרטרו לכוכבי העבר של הקבוצות היו מעולחם, אבל הנרטיב העיקרי של איחוד הקבוצות לא קשור למציאות.

      בלדסו ממזמן כבר בבאקס וקיבל זמן מסך ארוך מידי,

      ואני חייב לציין שהאקסטרה תקציב על הגרפיקאים מיותר. הגרפיקה של העונות הקודמות טובה יותר לדעתי.

      1. באופן כללי לאנשים לא אכפת מידי מהקבוצות האלה כרגע בגלל שהכישרון בהן ביחד לא עושה פליאוף.
        יש פרקים שהם גאונות כמו פיסט אוף דה איסט והתהליך, פה הם לקחו רעיון שונה, מסכים שזה לא הכי טוב אבל אישית מאוד נהנתי.

        לגבי הגרפיקה, קורה הרבה שנכנס עוד כסף ודברים מושקעים מידי ומאבדים מהאותנטיות

  3. אם קליבלנד לא מתעוררת על עצמה היא לא מגיעה אפילו לגמר המזרח וזה יהיה לא פחות ממדהים בעיני.
    יש לי סימפטיה לטורונטו. הלוואי ויחזירו לוושינגטון בסוויפ משלהם.
    מהמר על מילווקי הלילה למרות שבוסטון בהחלט יכולים לבעוט להם בטוסיק גם בחוץ.

  4. לגבי מילווקי ,מבאס לראות אותם ,אבל נראה שהם פחות גמישים מחשבתית מהעונה הרגילה ,הליכה ליד החמה ,ניצול של ג'בארי פארקר,שימוש בטיילר זלר כגבוה מול הביג בול של הסלטיקס,חבל ,
    הם היו צריכים להיות כמו פילדלפיה לא מבחינת הטנקינג,מבחינת התהליך,וכרגע זה נראה ממש לא טוב

  5. אחלה פריוויו תודה דור. מסכים איתך שבשנים האחרונות הפליאוף במזרח היה הזמנה להשלמת שעות שינה הפעם גם המזרח וגם המערב מעניינים לאללה. וזה ממש לא מה שחשבנו שיהיה בתחילת העונה. הליגה השתנתה השנה לטובה.

  6. צודק שועל. "מילווקי מאכזבת ולא ממצה את הפוטנציאל" = קלישאה חלולה ונבובה, ולכן גם פופולרית. אבל זה בדיוק הפוטנציאל של מילווקי. קבוצה חלשה עם כוכב-על בודד שלאן כבר יכולה להגיע.
    לא רחוק מקליבלנד. קבוצה חלשה להחריד עם סופר-כוכב-על בודד, שלאן כבר יכולה להגיע? נכון: לעוד קלישאה. "יהיה מדהים אם קליבלנד לא תגיע לגמר". לא, ממש לא מדהים. למען האמת – אין יותר צפוי מכך, אם אתה רואה כדורסל. אבל שיהיה: מדהים!
    שועל, כדאי שתפנים ותצטרף לאפרוח דל מוח, רכיכה מתעלקת, תולעת צולעת ויתר היצורים החד-משכליים מסביב. JJJJJJ

  7. בליגה של היום רק שחקן אחד יכול להפוך קבוצת תחתית לקבוצת צמרת מבלי לשנות הרבה מידי.
    לברון הוא היחידי שיכול לעשות זאת.
    כי לברון בניגוד לרוב הכוכבים הוא מגיע עם מערכת עצמאית,כלומר הוא המערכת ובניגוד למשל לכוכבים אחרים כמו ראס שגם הוא המערכת ,לברון מבין את המשחק טוב יותר מראס (לצערי) ולכן הוא גם יכול להצליח.

    שאר הכוכבים הבעיה שלהם זה שיטת האימון,וחוסר ההבנה של ההנהלה להתאים:
    1-שחקנים ספיציפיים לאותו כוכב.
    2-שיטת משחק
    3-צוות מאמנים מתאים

    הבאקס למשל מלאים בכשרון,יש להם סופר סטאר ושחקנים מעל הממוצע (לברון עם קבוצה כזו למשל היה מעיף אותה עד לגמר כי הוא בא עם השיטה מהבית והמאמן סה"כ צריך להיות נחמד ולא להפריע).
    במה בדיוק הבאקס טובים מבוסטון למשל?
    בשיטת משחק בלבד
    כנ"ל מיניסוטה שאינם מתרגמים את הכשרון שלהם הלכה למעשה כי השיטה דפוקה מהיסוד,קאט נשמר ע"י הארדן בלואוו-פוסט אחרי חילוף והוא לא מקבל את הכדור!
    קאט השחקן הכי טוב שלך מר טיבודו אז למה הוא צריך לרוץ הלוך חזור בכמה התקפות ולא לגעת בכדור?
    למה קאט צריך לעמוד בקשת ה3 כאילו היה רול-פלייר שמרווח את המגרש?
    ברור שהבעיה היא אצל קאט עצמו כי הוא אנמי וחסר ביצים לדרוש מהקבוצה את רצונו.

    קחו למשל את ניו אורלינס ששינתה את המשחק שלה לאחר נפילתו של בוגי,ג'נטרי המושמץ הבין מהר מאוד מה יש לו ביד ומה הוא יכול להוציא מזה ולזכותו יאמר שהוא הבין איך לעבוד עם רונדו וזה משתלם בצורה מצוינת.
    רונדו לא צריך מאמן שישגע אותו כל רגע ויכוון אותו כל פסק זמן,רונדו צריך לקבל מהמאמן תוכנית משחק ולא יותר מזה,הוא כבר יפרק לך לגורמים את היתרונות והחסרונות תוך כדי משחק.

    התאנדר למשל קבוצה שהשחקן הוא המערכת (בדיוק כמו לברון בקאבס)
    הבעיה שלראס אין את ראיית משחק הכדורסל של לברון ,אין לו את ההבנה מתי ללחוץ ומתי להאט את המשחק כמו למשל רונדו.
    ועדיין בזכות הכשרון שלו בלבד התאנדר עדיין מסוגלת ללכת רחוק ואם היה לו מה שיש ללברון הוא היה בלתי עציר בעליל!

  8. נתקלתי בסטטיסטיקה מעניינת מהמשחק אתמול במיאמי.

    כשאמביד על הספסל מיאמי ב-5 מ-10 ליד הטבעת.

    כשהוא על המגרש הם היו 1 מ-7.

    וכסימונס שומר כמו שהוא שומר מחוץ לצבע, ההגנה של פילדלפיה תוביל אותה רחוק…

    1. ועוד משהו מאתמול שלא ראיתי שדיברו עליו בהקשר שמאוד מציק לי, איך זה שצדק ווינסלו (שדפק הופעה) לא קיבל לפחות טכני על הדריכה המכוונת שלו על המסיכה של אמביד.

      הנרטיב המוביל של האירוע הזה זה הזילזול הפגנתי של אמביד בנסיון הזה באימרתו שיש לו 50 מסיכות ספייר וההיט יצטרכו הרבה יותר מזה כדי להוציא אותו מהמשחק, אבל לא שמעתי אף אחד מעיר על חוסר הספורטיביות המבחיל שבמעשה הזה. ברור שמדובר בספורט מקצועני וספורטאי על, אבל כשחושבים על זה המעשה משול לזריקת קביים של נכה לנהר, או לשים מקל בגלגלים של נכה

  9. כל פעם שהכדור בידיים של מיילס טרנר והוא רחוק מהסל ולא מתכוון לזרוק, זה כעט בוודאות איבוד לאינדואנה.

    הפיק אנד רול צריך להיות גם עם תאדוס יאנג

    1. וכל עוד סאבויס ויאנג ביחד על המגרש, יאנג חייב ללכת חזק על לברון ולהוציא ממנו עבירות/לעייף אותו

  10. תגידו, כל המחמיאים למקמילן:
    לברון פשוט מטייל עם סטחבנסון לסל ואין שום עזרה כבר 9 מהלכים.
    זה הגיוני?

  11. קליבלנד ינצחו פה ב20.
    זה פשוט קל מדי.

    שיתנו לאחרים לנצח – לא ללברון שפשוט הולך לסל כמו כלום.

    קבוצה שלא תזרוקצהכל על לברון ותץן לאחרים לנצח פשוט תעוף מהר כשאין להצף שומר על כמו לנארד/באטלר/ג'ורג'/דוראנט וזה מה שמסתמן הולך לקרות.
    קליבלנד יחזרו לכדורסל המכוער של 2015 שבו לברון הולך וכולם מסתכלים, פשוט כי במזרח לא הבינו את זה עדיין.

  12. אם מוציאים את לברון, לאב ואת אולדיפו – לשום שחקן בסגל של שתי הקבוצות אין מקום בסגל של אף קבוצת פליאוף

    1. נו זה הקבוצה ראינו מה קרה שאולדיפו יצא בעונה הרגילה, מדובר בשחקנים משלימים שנלחמים אבל לא מצליחים לייצר לעצמם

      1. אז שלא ינוח.
        אם לברון משחק 40 דקות בגיל 40 – שישחק גם

        ניהול דקות וניהול עבירות הוא לא רלוונטי לפליאוף.
        כל משחק בפליאוף הוא משמעותי כל עוד הסדרה חיה ואתה לא במרחק של 3 משחקים.

        צריך לנצח כי אין מחר

        1. לא כולם נולדו בנויים שווים, אני לא זוכר בהיסטוריה משהו כמו לברון גיימס שמשחק באינטנסיביות של היום קארל מלון וקרים זה תקופה שונה לחלוטין ואינטסיביות אחרת של משחק

  13. וואו כמה שאינדואנב קבוצה מטומטמת באמת.
    אולדיפו כבר נח 900 שנה במקום לתת גז כשלברון בחוץ
    נשרף חצי רבע וההפרש נשאר אותו דבר

  14. לאנס LOL… אי אפשר שלא לאהוב אותו..

    זה שחקן שאתה קונה בגללו כרטיס כשאתה שומע שהסגל פורסם והוא לא כלול.

      1. עד כמה תמשיך להיות מסומא ולזלזל בסלטיקס?
        את פורטלנד הם לא יעברו בחיים כי בניגוד לניו אורלינס אין לאינדי שומרים לגארדים של פורטלנד.
        מיני ומילוקי הן 2 קבוצות חסרות שיטה ואימון ולכן יהיה לאינדי סיכוי נגדן

  15. סטיבנסון זו גרסה חיוורת אבל משעשעת של ביל למביר – מנסה להוציא את לברון משיווי משקל אבל לברון נראה לי בסך הכל די משועשע מהעניין

    1. למה אחי? גיא תיכף יביא לך סטטיסטיקות מתקדמות כדי להראות לך שאורלנדו מג'יק היו מדיחים את הווריורס לו שיחקו באותו קונפרנס

  16. מזל שזה יום שישי, את השעות שינה שלי בהחלט לא אקריב בשביל האפסים האלה בצהוב.
    קבוצת יורוליג מחיזקת בשחקן שדי נחנק בינתיים במשחק הזה

  17. זה הסיכון שלוקחים בלהמר על הקליעה של האחרים במשחק הראשון זה עבד במשחק הזה הרבה פחות זה הרעל שקבוצות מתמודדות בלשחק נגד לברון

    1. כשאתה מגיע למגרש של היריב ויש ממך 0 ציפיות אז יותר קל לשחק.
      במשחק 2 ו3 כשכבר יש ציפיות אז רואים את ההחנקות

  18. לברון הלך לספסל ואמר לסטיבנסון אתה לא יכול לשמור עלי:
    אני יותר גבוה ממך, יותר חזק, יותר מהיר ויותר חזק.
    אה, אני גם יותר חכם ויותר עשיר

  19. זה מצחיק, התלונות על הפייסרס "המזרחיים", כאשר הקבוצה הגרועה ביותר שהעפילה השנה לפלייאוף הם הספרס . . .

    1. לספארס אין מאץ אפ איתם.
      עוד לפני הסדרה היה ברור שגולדן סטייו זכתה כי יש לה את דוראנט חופשי להשתולל ויש לה לפחות 2 שומרים על אולדריג'.

      ספארס מאומנת ולכן הגיעה לפליאוף.
      אינדיאנה? בעיקר זכתה מההפקר

    2. יש הבדל בין מדורגת 7 למדורגת 5.

      זו הסיבה שבמערב מתאבדים על מיקומים.

      ועל רקע גולדן סטייט כל קבוצה בלי יתרון ביתיות הייתה נראית גרוע.

    3. גיא תן להם להנות מהנארטיב השקרי והמגוכח מזפח מזפח פרט לשני קבוצות על יוסטון והלוחמים הקונפרסים שווים לחלוטין

      1. מה זה למעט ?… LOL

        זה 2 סדרות פלייאוף איך שלא תהפוך את זה..

        סיבוב שני – יוסטון/ גולדן
        גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן

        בהצלחה עם זה…

    4. הספרס היו נותנים סוויפ לאינדי ולרוב המזרח. הקבוצות הגרועות בפלייאוף הן מילווקי וושינגטון למרות הנצחונות של שניהן. הספרס היו נותנים בהן סוויפ בלתי נשכח.

      1. ב-6 הפעמים שהספרס פגשו העונה את וושינגטון/פייסרס/מילווקי, אתה יודע בכמה פכמים הם ניצחו?
        לפי מה שכתבת, כנראה שלא.
        פעם אחת (וושינגטון).
        5 הפסדים.

        במילים אחרות –
        היה סיכוי לסוויפ, במפגש תאורטי שכזה. סוויפ בלתי נשכח שהספרס היו חוטפים.

  20. ברוך אחרי שראית את בוסטון, אתנ באמת חושב שהיא עוברת אותם?
    אתה רואה את מידלטון ויאניס? מי בדיוק עוצר אותם בטיילת של אינדיאנ

    פורטלנד? הם כמו אינדיאנב רק עם 2שחקנים ברמה של אולדיפו

  21. ברוך – הקבוצה היחידה הטובה במזרח היא קבוצה שרחוקה מלהיות אפויה.
    ולא, אני לא מדבר על טורומטו שעגיין חובת ההוכחה עליהם להראות שבם לא פחי זבל

    1. זה נראטיב שקרי ולא נכון, הייתי מוכן להמר על פילי קליבלנד ואינדיאנה נגד המתחרות שלהם במערב פרט לשני קבוצות על הקונפרסים שווים לחלוטין- פילי נגד אוקלהומה שם את הכסף על פילדלפיה נגד פורטלנד על קליבלנד נג

      1. על קליבלנד נגד אוקלהומה ועל אינדי מול יוטה, איזה כוכב בדיוק יש ליוטה? לספרס? אבל בואו נצעק מזפח מזפח בלי קשר למציאות פורטלנד הושפלה 40 הפרש אתמול אבל לא היו צעקות על המשחק, מיאמי נגד פילי היה אחד המשחקים הטובים בשנים האחרונות אף אחד לא הזכיר שזה במזרח, מינוסטה ביזתה את הפרקט מול יוסטון אבל שוב המערב נשכח

        1. אני יודע שאולי קשה לך להבין אבל יש דבר שנקרא מאץ אפ
          והוא קובע בסדרות לא פחות ממה שהדירוג מנבא שיהיה.

          1. אני יודע שאתה מתקשה לקבל את התמונה של העונה הנוכחית אבל אין הבדל בין מערב למסרח בעונה הזאת פרט לשניי הענקיות ובעוד שנתיים כשפילי תשלט על הליגה (רק שיהיו בריאים) ושבוסטון ומילוןקיתהיה מאחוריה נראה מה תגידו

          2. אתה מוכן להסביר לי איך אין הבדל אם "2הענקיות" משמעותן בשביל קליבלנד מערבית :

            סיבוב שני – יוסטון/גולדן
            גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן

            ?

            ההפרש בין פורטלנד לניו אורלינס הוא בדיוק משחק 1… אתה גם יכול לזקוף זאת לטובת נ"א שכולם פה כבר מפנטזים על המאצ'אפ שלה מול גולדן..

          3. ברוך,אתה מוריד את יוסטון וג"ס ואז אתה מתחיל גם להתנבא שבעתיד הרחוק פילי מילווקי ובוסטון יהיו מצוינים …אחי אני לא יודע איך אתה מחשב הכל.
            במזרח חוץ מפילי ואולי בוסטון בגלל המערכת היחידות שמסוגלות לעשות משהו לאחת מ6 המערביות

  22. כרגע הרמה של המשחק קאבס-אינדי כמו בשלהי דצמבר.
    אולי זו העייפות אבל יותר סביר שזו הרמה.
    לאב לחלוטין לא מרוכז עם המון איבודים

    1. זאת הרמה.
      תסתכל מי משחק, זה לא שיש אולסטארים בספסל.
      לארי נאנס לא יודע לכדרר
      לסאבוניס כל כדור הוא כמו תפוח אדמה רותח

      מי שמשחק בקליבלנד הם לברון, סמית, לאב והיל.
      כל השאר פשוט גרועים ולא ברמה

    1. הם לא הביאו שום תועלת, זה היה מוצא של חוסר ברירה.
      אם אתה זוכר יצאו כאן, באתר הופס היקר, צהלות גיל ושימחה על זה שגילברט סוף סוף זימבר את לברון.

  23. טיירון לו נתן ללברון לנוח 6 דקות והיה ברור שמשם לברון ימשיך עד סוף המשחק.
    אסור לתת לו ללכת לסל בעיקר עכשיו, את כל הזריקות שלו הוא מחטיא כשהוא עייף

  24. היכולת של לברון טו פליפ דה סוויץ' היא באמת לא יאמנת כמעט כמו הטיפשות של אינדיאנה לאפשר לו שתי שלשות מאותה משבצת מול אותו שחקן

  25. ההגדרה של קלאץ במילון צריכה להופיע עם התמונה של לברון אחד משחקני הקלאץ הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול מכולם

  26. לברון רותח בקלאץ!!!! חחח סאבוניס הזה אידיוט על מי אמר שהוא שחקן טוב אחרי אוק? דביל היה ודביל נשאר לא מסוגל לעשות כלום. עבירת משחק על גי אר והחטאת שלשה ו-2 שלשות בראש מלברון, מזל שהדביל לא עם ראסל

        1. דביל ואידיוט זה ההגדרות של סאבוניס, מה לעשות? לא אני המצאתי. מזל שנייט הוציא אותו רגע לפני שהוא מפסיד לו את המשחק

  27. תפסיקו לזיין ץשכל
    זה התחיל בעבירה שלא היתה שנתנו לסאבוניס
    המשיך ב5 לבויאן
    התוקף השנוי במחלוקת

        1. דווקא על קלקרסון בניתי בפלייאוף הזה, חשבתי שיש בו מן הרוצח, מן הצאלמרס כזה משופר אבל איפה הוא עדיין לא נגמל מהחיתולים

      1. גיסנו אתה יודע מה זה להיות אוהד בלהט המשחק? התפקיד שלי זה לא לקלוע את זה אלא לרדת על אלו שלא קולעים 🙂

  28. לברון חיכה עד שהוא יכנס להגדרה הרישמית של קלאץ' כדי להתחיל לקלוע.
    שמעון אתה צריך לרוץ לעדכן את טבלאות האקסל שלך

      1. לא בטוח הוא נראה סחוט, חשבתי שהיום הוא יבוא לפוצץ וזה לא קרה , חצי מהפעמיים בכלל לא טורח ללכת להגנה ומחפש את המסירה במקום הסל בצבע, הוא עדיין מדהים אבל לבד הוא לא יכול השנה

        1. עזוב הגנה הסיפור ידוע וברור, אחרים אמורים לחפות, בגילו הוא לא יכול להיות כל ההתקפה וגם הגנה לתת. 3 שלשות לבד ללאב גי אר וקלרקסון הקלעים הכי טובים בקבוצה שלך ואף אחד לא קלע, היו מכניסים היה נראה אחרת

  29. קלארקסון עמד שם פנוי לגמרי בפינה לשלשה. אם ג'.ר. היה רואה אותו, אולי היה סיכוי לזריקה הרבה יותר טובה

  30. היה משחק משוגע ומשונה לאללה ומזל שהגעתי רק למחצית השנייה ולא ראיתי את ההתרברבות לבטח של לה בום במחצית הראשונה

  31. קליבלנד הסריחה את הפרקט בכל החצי השני. ברבע האחרון הם לא היו אגרסיביים מספיק ואף אחד כבר לא עמד על הרגליים. לו חייב להרחיב את הרוטציה (אוסמן?)

  32. בוגדנוביץ הוא השומר הכי טוב שאינדיאנה יכולה להעמיד בסגל שלה, על לברון.
    ויחד עם זאת הוא קלע 30.

  33. אני משוכנע ב 99 אחוז שלברון בפילדלפיה , כמה קשה הוא צריך לעבוד כדי להפסיד לאינדיאנה עם עזרה רק מחצי מת קווין לאב והגנה זוועתית.
    הוא בא לפילי , משחק בחצי הילוך כל השנה ובפלייאוף זוכה באליפויות

    1. אם אתה אוהד פילי אתה צריך להיות קצת חכם בשביל להבין שלא מביאים מערכת על מערכת שכבר עובדת!
      אתה רוצה את לברון שיבוא וישנה את כל מה שנבנה במשך שנים בשביל איזו עונה שלאחריה לבטח יברח או משהו.
      מה בדיוק תעשה עם ביג בן ללא הכדור?
      מתי לברון ידע לעבוד עם ביג מן ?
      אם אתה רוצה להרוס את ה"תהליך" אז יאללה ,אהלן וסאהלן

      1. אם אתה חושב שלברון ישנה משהו משיטת המשחק אז יש לי חדשות בשבילך

        לברון יבוא לנוח ולקחת עוד 3 אליפויות לפני סוף הקריירה .
        הוא יודע לפני שהוא בא שזאת הקבוצה של אמביד וסימונס.
        זה כמו שתגיד למג'יק וקארים לא להביא את ג'ורדן.
        וכמו שאמרו שזה לא יעבוד להארדן וכריס פול .
        שחקנים ברמה כזאת מוצאים דרך שזה יעבוד

        1. לפעמים זה עובד ולפעמים לא.

          על כל דוגמא של CP3 והארדן, יש 3 עגלקטיקוס.

          והארדן ופול עוד לא פרעו שטרות.

        2. לברון הוא לא אפאחד מהשחקנים שהזכרת
          לברון הוא המערכת,הוא לא יכול לשחק בתוך מערכת שאינה הוא
          בגלל זה גם קורה מצב כאשר הוא עוזב הוא משאיר אחריו חורבן .
          אני לא יודע ולא מבין לשם מה הוא יבוא לפילי כאשר קיים כבר קופי שלו
          אתה חושב שלברון יהיה איזה רול-פלייר או השחקן השני או השלישי בקבוצה??
          ראינו את הנסיון הזה בעונה הראשונה שלו במיאמי כאשר לברון עדיין לא קיבל על עצמו את המפתחות של הקבוצה איך זה נגמר ורק אחרי שוויד אמר לו בפורש "זה שלך,הקבוצה ביידך" אז הקבוצה הפכה לבצלמו ובדמותו.
          אתם ממש חסרי הבנה בסיסית ,אבל "מי אני ומה אני" שאוכיח אתכם

      2. נכון. אתה אומר לא צריך אותך לשחקן הגדול של הדור…. בטח
        רק כי כמה היטרים של לברון מתעוררים בלילה בפאניקה שהוא בדרך לעוד כמה אליפויות חחחח
        ברור שלברון עובר, נותן סדרת פרידה למזכרת וקדימה בן וג'וג'ו….

  34. בהמשך לדיון על לברון בפילדלפיה:
    בכל הקריירה של לברון, הוא היה הישגי והגיע רחוק רק עם שחקנים משלימים עם יכולות אינדיוידואליות.
    לא היה סנטר אחד ששיחק טוב ובטח שהתפתח תחת לברון.
    היה את תוצפסון, האסלם ואילגאוסקאס.
    אותו כנ"ל לגבי רכזים. ולא,,אירוינג לא שיחק רכז בקליבלנד. הוא שיחק כשוטינג גארד וסקורר לעצמו.

    פילדלפיה היא מהמשחק הראשון בעונה, קבוצה של סימונס וכמו שנכתב מעליי – לוותר עליו בשביל עונה אחת של לברון, שילך ברגע שימצא אופציה טובה יותר וכמובן כזו שהוא מטיל בה צל על כל השאר.
    וכמובן הסיבה השניה היא שלא בטוח שאמביד ימוקסם לידו.

    לברון צריך קבוצה של עושי דברו.
    אמביד לא יאכל את החרא שלו כמו תוצפסון וסמית.

    לברון ילך ללייקרס או ליוסטון.
    יעשו טעות גדולה בפיתוח הקבוצה אם יקחו את לברון.

    1. תן להם להרוס את הבייבי של הינק
      אני אומר שאם הוא מגיע לפילי הוא יהרוס כל חלקה טובה של הקבוצה הזו
      סימונס לא יתקדם כי יהיה פחות רלוונטי ללא כדור (הכדור יהיה ביד של לברון כי לברון ללא כדור הוא גירסה קצת משופרת של ראס ללא כדור).
      ואני לא אתפלא אם לא יהיה מצב של איזו הנחתת זקיף של הקמרוני על לברון מהקריז בגלל כל הפאסיב/אגרסיב שלבטח יביא איתו מאקרון

      1. אבל לא בגלל זה בוסטון מפסידים. הסלטיקס פשוט גרועים כרגע גם בהתקפה וגם בהגנה. מילוקי יותר מחוייבים.

  35. ולברון בא להוביל את ההצגה.
    הוא רוצה אליפויות כפיינלס mvp וכשחקן הכי טוב כל הזמן

    הוא לא רוצה להיות חלק מ- אלא ה-חלק.

    לברון ילך לאיפה שהוא יהיה מושיע.
    כמו בקליבלנד פרק ב'.
    ואת זה יש לו בלייקרס

    1. הוא לא נולד בקליפורניה ואין פה שום סיפור של להושיע ולסגור מעגל. זה כבר מאחוריו
      מגיע לפילדלפיה כשהוא עדין השחקן הכי טוב ומרכז ההצגה. כדי לעשות כיף עם בן טיפוחיו והיורש הרשמי סימונס והצחוקים של אמביד שמתחנן שיבוא
      ומי שחושב שהוא "לא יכול להשתלב " בשיטת המשחק הגאונית של ברט בראון – טוב זה בכלל מצחיק….
      דוראנט בשיא הקרירה עבר לגולדן בתור מס 2 לקחת אליפויות. לברון עובר בסוף קרירה לקחת כמה בתור החושך של הילדים. ולאיים על האחרון שנשאר לפניו בסולם. וזה לא קארים

      1. משתדל להיות אובייקטיבי למרות שליבי עם הסלטיקס. המשחק אגרסיבי מאד למרות שלטעמי הסלטיקס פחות אגרסיביים בהרבה מהבקס.

  36. בראון במשחק הכי גרוע שלו העונה בהגנה. מידלטון פשוט חוגג עליו עם השלשות. הילד הזה חייב לעשות את ההגנה טוב יות!

  37. ראיתי את כל המשחקים בדיליי האופציה של הליג פאס להסתיר את התוצאות מעולה. . חוץ מבוגדנוביץ (לא מפתיע אותי) מי שעשה את השינוי הלילה במילווקי זה דלי הישן והטוב. הוא החליף את בלדסו מוקדם יחסית ופשוט חיסל בהגנה את רוזיר (שהוא האקס פקטור של בוסטון) ניצמד אליו כמו כלב שמירה לא נתן לו לזוז מטר ויחד איתו תקע את כל ההתקפה של בוסטון. התוצאה ריצה מצויינת של הבאקס נפתח פער ובוסטון כבר לא חזרה. יכול להיות שהרואה חשבון הבין שהגיע הזמן להרביץ ואין כמו דלי למשימות האלה. הייתי די מבואס על מילווקי עד עכשיו (הם אצלי מנצחים אצלי בברקאקט את בוסטון ב 7). נחיה ונראה.
    מנחם לפחות לגבי אינדי כמו שאמרת אתמול טעיתי טעיתי טעיתי (לגבי וויטסייד) אז – צדקת צדקת צדקת לגבי אינדי. באמת שאין מילים לתאר את החוצפה שיש לקבוצה הזאת וששום מצב עבורה הוא לא אבוד. כמו שאמרת הם פשוט לא שמים על אף אחד ובשום מצב.
    וול וברדלי ביל הגיעו היום ביחד ועשו בית בפר לטורונטו הפליאוף הזה עד עכשיו פשוט מעולה. תענוג.

  38. בהמשך לויכוח איפה לפלופ בשנה הבאה .
    הוא לא יגיע ללייקרס . להרגיש בבית ולרצות להיות אלפא דוג מוביל זה חשוב בעיניו , אבל פחות חשוב לו מאשר כיצד יזכרו אותו . הוא יודע שבסוף יספרו לו את האליפויות . ולכן הוא יגיע למקום בו לדעתו הוא ישיג אותן , והוא ילמד להסתדר גם לא כלואי ה-16 של הקבוצה .
    לדעתי הוא מגיע לחבורת הזקן ומנהלו האובססיבי , או לפרוסס .

    1. כמובן שהתכוונתי ללואי ה-14 ( המדינה זה אני ) ולא ללואי ה-16 שגורלו לא שפר עליו . פליטת קולמוס של ווישפול טינקינג .

    2. לדעתי סיכוי סביר יותר שיחליט להישאר בנוחות של המזרח ולהצטרף לפילי. עם שלד של לברון, אמביד וסימונס, לא אמורה להיות לו תחרות קשה מדיי בדרך לפיינלס. טורונטו של השנה אולי חזקים מקליבלנד, אבל לא מפילי בתוספת לברון. היריבה היחידה שתעשה בעיות היא בוסטון עם קיירי והייוורד בריאים, אבל גורלם יהיה דומה לגורל שאר היריבות מתקופת מלכות לברון של 2011-2017 (בהתאם לסרטון המעולה של game of zones שדור העלה).

      הסיכוי היחידי שהוא בכלל יפזול להצטרפות ליוסטון, הוא אם הרוקטס והווריורס אכן ייפגשו בגמר המערב, ויוסטון ינצחו. (וגם אז אני לא הייתי בונה על כך שיעבור בהכרח ליוסטון).
      כל עוד יוסטון יצליחו להשאיר את קאפלה, ולברון יחתום שם, אז באמת שלא כל-כך משנה מי יהיו שאר השחקנים המשלימים שיגיעו לקבוצה. שלד של הארדן-פול-קאפלה-ופאקינג לברון, הוא אימתני מספיק.
      אבל בשביל זה לברון צריך להיווכח שהארדן-פול-קאפלה יכולים לצלוח את הווריורס כבר עכשיו. אם לא, הוא לא ירצה לעבור לשם בשביל הסיכון להסתבך בסדרה עם הווריורס עוד לפני הפיינלס.

  39. אם לברון לא יתאפס על עצמו קליבלנד מאבדים את זה.
    זה לא הזמן לשחק אותה "מר 50% מהשדה".
    הוא צריך לזרוק 30 פעם ולקלעו 40 נק'. לאחוזים ולאנליטיקס אין שום משמעות בפלייאוף.
    אינדיאנה קלעה ב 30% מהשלוש ו 46% מ 2. מה זה אומר? כלום!
    לכל משחק יש קצב משלו.
    לפעמים זה לא משנה כמה פעמים מחטיאים אלא רק כמה פעמים מכניסים.
    זה לגמרי משחק להתפרע בו כאשר אף אחד מהקאבס לא מראה ניצוצות.

    ואגב טעיתי לגבי קלארקסון ונאנס, הם לא שחקנים 7-8 בקבוצה טובה הם יותר בכיוון של 10-11.
    הבינוניות שלהם פשוט מדבקת.

    1. לאחוזים אין משמעות בפלייאוף? פתאום יש דרך אחת לעשות נקודות שהיא לא מסלים?
      אם לברון יזרוק 30 ויקלע 40 הם יפסידו כי כל השאר יצטרכו לקלוע ב-60% אפקטיבי כדי לחפות.

      1. אני מטעה התייחסתי לזה כאילו הוא יזרוק 40 ויקלע 30.
        בכל מקרה התכווני שלאחוזים יש משמעות גם בפלייאוף. אם הוא יזרוק 30 ויקלע 40 זה יהיה באחוזים טובים. די דומה למה שהיה הלילה כשעשה ב-22 זריקות 28.

        1. הכוונה היא שקצב המשחק בפלייאוף הוא שונה.
          הפלייאוף מתגמל את המנסים והמחטיאים ופחות את היעילים.
          בטח במצב של קליבלנד

          1. אני צריך שתסביר את המשפט הזה. ככה כמו שזה הוא נשמע חסר פשר. איך הקצב משפיע על הנושא ולמה פתאום מי שמחטיא כי הוא ניסה יותר מתוגמל?

  40. תודה על הסיקור דור!
    זה גם נחמד שאתה מלביש אותו (כהרגלך) על הפוסט של הפריוויו והבלוג החי. נהניתי מאוד לקרוא את תגובות המגיבים מהמשחק של אינדי-קאבס, וואלה מכניס אותך לאווירה של המשחק בצורה לא פחות טובה מצפייה בשידור חוזר 🙂

  41. תודה על ההפנייה ועל הסיקור עצמו, מעולה כהרגלך. עד עכשיו הבראקט ש 2/3 מהאנשים הרוס..אני רוצה להגיד שלברון יעבור אבל הקבוצה הזו נראית כל כך לא טוב שלדעתי הם לא יעברו את הסיבוב הראשון.

  42. תודה על הסיקור.
    בקאבס כל הצוות המשלים נוראי פרט לקווין לאב המצוין.
    לא יודע לגבי מעבר של לברון, לי מרגיש שהוא עדיין ישאר.
    ההתערבות שלי עם האשך לגביו ולגבי פול ג׳ורג׳ עדיין בעינה (הוא אמר ששניהם עוברים ללייקרס, אני אמרתי שאף אחד מהם)

  43. מדהים – המניה הכי בטוחה של המזרח נמצאת בירידה תלולה. הייתי בטוח שלהוד נאנס ג'וניור קייל קורבר גף גרין וג'ורג' היל יש יותר מה למכור כרגע זה נראה שהם לא ברמה של הפלייאוף הנוכחי ושלא בטוח בכלל שיש הילוכים נוספים להעלות.

  44. הדקה הלפני אחרונה של המשחק בין לברון לאינדיאנה מוסיפה עוד אינדיקציה על ה GOAT…נשבר איבר המין מההשוואות..
    לאב, סמית, קלארקסון, סמית…ואולי אני שוכח עוד מישהו..ורק אז לברון נזכר לזרוק..שאפשר היה לראות שהוא מתחרט על המעשה ואיכשהו זה נכנס חלק…
    אני מתכוון ל killer instinct אין לו,פשוט מרגיש שהוא לא רוצה/מתחמק מלהשתלט על המשחק ואני לא מצליח להבין למה…
    ועדיין הוא יכול לקחת אליפות למרות שהעונה הזאת לדעתי היא מבין המיותרות בשנים האחרונות..לצערי גולדן "רטריבר" סטייט לוקחת

  45. לעידו

    אני לא יכול להסביר לך כי אתה אנליטי מדי.
    אתה יכול לנתח מצוין את המשחק אבל יש רוח ונשמה למשחק שקשה לך להבין. ואני לא אומר את זה בטון מאשים.

    זאת אחת הסיבות שבהן השחקנים מסתכלים בעין עקומה על כל הפרשנים שמנסים לנתח בדיעבד עם אלף אנליזות את המשחק שלהם.

    1. אתה יכול לדבר על רוח ונשמה עד מחר. בסופו של דבר את המשחק מנצח מי שקולע יותר. אז רוח ונשמה (שבהחלט יש להם משקל בפלייאוף) לא מתגמלים החטאות. אתה יכול לקרוא לזה אנליטיות אבל זה פשוט עובדות.
      או שתנסח את הטיעון בצורה הגיונית יותר או שהוא ישאר ריק מתוכן.

  46. חברים שאלה לא קשורה לסיקור – איך עושים שהכניסה לאתר של הNBA.COM לא תעבור אתר ערוץ הספורט?

    1. חגי אתה נכנס לאתר ה nba של ערוץ הספורט (אין ברירה בפעם הראשונה) בפינה השמאלית העליונה של האתר יש לינק nba.com
      זה מעביר אותך לאתר הרשמי. עכשיו רק תעשה לך קיצור דרך במסך הבית ונגמר הסיפור אתה מתחבר ישירות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט