במשחק בין קליבלנד לאינדיאנה הבהבה סטטיסטיקה לפיה 76% מהקבוצות שניצחו במשחק מספר 3, אז או שהטטיסטיקה הזאת הולכת להתברר כלא רלבנטית לפלייאוף הזה, או שתהיה לנו הפתעה רבתי במזרח, כי הלילה שלושת הקבוצות הביתיות, אלו המדורגות נמוך יותר ניצחו את יריבותיהם וסידרו לנו שלוש סדרות של 1-2 במזרח והרבה הרבה דרמה שהולכת ומתפתחת לנו. אכן, מי שהימר על סוויפים ימצא את עצמו בלי התחתונים בבראקטים של השנה כך עושה רושם.
אז בואו ניגש לאקשן!
אינדיאנה פייסרס (2) 92 – קליבלנד קאבלירס (1) 90:
המשחק היחיד שהיה מותח וצמוד התנהל באינדיאנה, כאשר שתי הקבוצות סידרו לנו משחק רב תהפוכות ובסופו ניצחון דרמטי של כוחות האו… סליחה של אינדיאנה פייסרס.
בדומה למשחק מספר 2 קליבלנד פתחה חזק ופתחה יתרון, את המחצית היא סיימה ביתרון 17 כשהיא מקבלת תרומה לא רק מלברון ג'יימס שסיים את הרבע עם 13 אלא גם מקווין לאב וג'ורג' היל, ובעיקר נהנת מהגנה חזקה.
ברבע השלישי המשחק התהפך ושוב בדומה למשחק מספר 2 אינדיאנה חזרה. במחצית השניה קליבלנד קלעה באחוזים מזעזעים לברון קלע 15 אבל יתר חבריו קלעו 18 בלבד ואפשרו לאינדיאנה לחזור מה עוד שהפייסרס מצאו את ההתקפה שלהם.
ולהתקפה שלהם בערב הזה קראו בוגדנוביץ'. בערב שבו אולדיפו קולע 1מ-8 משלוש וקוליסון מוסיף 1 מ-7 מהשדה, מי שלקח על עצמו את ההתקפה היה בוגדנוביץ' שסיים עם 30 נקודות ב-7 מ-9 משלוש.
אינדיאנה חזרה למשחק ופתחה פעמים פער 7 אבל שתי שלשות רצופות של לברון על הפנים של סבוניס סידרה לנו משחק צמוד בעוד משחק שבו ג'יימס משחק מעל 40 דקות. 38 שניות לסיום לברון מוריד ל-4, אינדיאנה לא מצליחה לייצר גלום בהתקפה, לברון מחטיא שלשה, אבל הריבאונד מתגלגל לקווין לאב שמהפינה דופק את הצ'קה (נשמע למישהו מוכר?), ואנחנו רק בנקודה הפרש 8 שניות לסיום. קליבלנד עושה עבירה, קוליסון קולע 1 מ-2 בלבד, אבל אינדיאנה בחוכמה מייצרת שמירה כפולה על לברון בצד השני של המגרש, לברון יש להודות לא עושה מאמץ מיוחד להתפנות במשחק אפאתי במיוחד שלו, וג'יי אר מחטיא בהרבה את השלשה ואינדיאנה לוקחת את המשחק הזה.
וושינגטון וויזארדס (1) 122 – טורונטו ראפטורס (2) 103:
נפנה לסיקור הנפלא של חברינו עידן עופר.
מילווקי באקס (1) 116 – בוסטון סלטיקס (2) 92:
בניגוד למשחק של אינדיאנה, במילווקי לא היה כל מתח, מילווקי פתחה פער בפתיחה עם יכולת גדולה של ג'יאניס ומידלטון, ובוסטון פשוט לא מצאה דרך לחזור עם ערב קטסטרופה בהתקפה ובהגנה, והסלטיקס ירצו לשים מאחוריהם את המשחק הזה שחשף את חולשותיהם באופן הכואב ביותר.
אכן ההגנה של מילווקי הייתה הסיפור כאן והיא כפתה על הסלטיקס 18 איבודים כולל 5 של רוזייר ו-5 של מונרו, כמו גם 33% מהשלוש כאשר רוזייר קולע 1 מ-5, בהחלט ערב שהגארד הצעיר ירצה לשכוח.
למעט מידלטון ששיחק 33 דקות אף אחד במילווקי לא שיחק יותר מ-30 לאור הגרבג' טיים ושתי הקבוצות שומרות את כוחן למשחק מספר 4 שיקבע האם אנחנו הולכים לסידרה צמודה ומרתקת או להזדמנות של הסלטיקס לסגור עניין מהר.
עבור הבאקס ג'יאניס קלע 3 מ-4 משלוש בדרך ל-19, מידלטון הוסיף 23 עם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשבלדסואו ופרקר מסיימים עם 7 נקודות, כשג'בארי נראה אקטיבי ומעודד יותר מבעבר.
שימו לב גם ליכולת ההגנתית המצוינת של ת'ון מייקר ודלבדובה שנתנו את הטון מהספסל כאשר הראשון מסיים עם 14 ומדד +- של +23.
בצד השני, הורפורד סיים עם 16, מונרו עם 15 וטייטום הוסיף 14 משלו, אבל באמת שלא היה את מי לציין בבוסטון באופן מיוחד בערב הזה.
וזה נכתב לפני המשחקים:
אם הייתי אומר לכם בכל אחת מהשנים האחרונות שביום שישי ישוחקו משחקי פלייאוף במזרח בוודאי הייתם מתלבטים אם ללכת לישון אחרי ארוחת שישי ולצבור כוחות לקראת שבת וראשון, אולי לצאת למסיבה טובה מבלי להסתכל כל כמה דקות באפליקציה של ה-NBA או כל עיסוק אחר שמתאים לכם, אבל השנה הסיפור הוא שונה לגמרי וכל סידרה במזרח היא בצבע, אומנם הלילה לא יהיה לנו את פילדלפיה (שבתקופה הקרוב כל פעם שתוזכר לא יהיה מנוס מלצרף את השיר הזה)..
אבל גם שלושת הסדרות האחרות מסקרנות כל אחת מסיבותיה ואנחנו נעבור על סיבות אלו אחת אחת, אבל מאחר ומדובר ביום פלייאוף של המזרח, ועל מנת להימנע מפיתוח ציפיות מוגזמות אבקש מכל הקוראים (ובוודאי חברי ואוהדי מועדון ה-ל.ל.ל) לצפות בסרטון הקצר הזה (אגב יצא היום סרטון חדש ומצוין למי שפספס רוצו ליו טיוב הקרוב לביתיכם).
אז בואו ניגש לאקשן!
אינדיאנה פייסרס (1) – קליבלנד קאבלירס (1) 2:00:
אחרי שבמשחק הראשון לברון ג'יימס החליט להראות לחבריו מה קורה כשהוא לא אסרטיבי מהפתיחה, והתוצאה הייתה תבוסה שחשפה במערומיו את הסגל המשלים של קליבלנד שכרגע על אף לא מעט כישרון סגולי פשוט נראה רע באופן קיצוני, ג'יימס הגיע למשחק השני במוד הבא:
הדבר המדהים הוא ש-46 נקודות של ג'יימס באחוזים מפלצתיים הספיקו רק לניצחון דחוק. בבית. נגד הפייסרס. כשלמעשה החטאת שלשה של אינדיאנה בדקה האחרונה מנעה דרמה של ממש. מדוע? מעבר לעובדה שההגנה של קליבלנד נראית לרוב כחרפה מול קבוצה התקפית מאוד מאוד מוגבלת, קווין לאב היה בערב קליעה מזעזע עם 5 מ-16, ומעבר אליו אף אחד לא ממש ניסה (ג'יימס ולאב זרקו יחד 40 פעמים מהשדה, כל היתר 33).
אם כן הסיפור בצד של קליבלנד הוא עד כמה ג'יימס יצטרך להיות דומיננטי על מנת לאפשר לקבוצה להמשיך לחיות בפלייאוף הזה, התשובה כרגע היא בשיא השיאים של יכולתו. בהנחה והתשובה לשאלה הזאת נשארת כך השאלה הבאה היא מה אינדיאנה תעשה עם זה? בדקות רבות בוגדנוביץ' שמר על לברון וזה נראה נלעג, האם לפייסרס יש פתרונות נוספים?
בצד השני לאולדיפו היה משחק פושר כולל 2 מ-8 משלוש, ויתכן ונדרשת ממנו בגרות מסוימת להבין שיש משחקים שבהם היה לא חמה, במיוחד בחוץ ואז מה שנדרש ממנו הוא ללכת יותר לסל, ולחלק עם החברים (יתר שחקני החמישיה קלעו ב-50% מהשלוש).
מעבר לכך, הסיפור הכי מגניב בסידרה הזאת הוא לאנס סטיבנסון. בשקט בשקט לאנס השלים השנה 82 משחקים, לראשונה בקרירה מרובת הנדודים שלו, בגיל 27, והחזיר 9.2 נקודות למשחק. שני רק לעונת השיא שלו 2013-2014. ואוסיף דבר נוסף, כולם מדברים על פלייאוף רונדו אבל שימו לב לפלייאוף סטיבנסון. בכל אחת מ-4 הופעות הפלייאוף האחרונות שלו סטיבנסון סיים עם מאזן דו ספרתי ובכל עונה יותר אם לא הרבה יותר מהממוצע העונתי שלו. בשני המשחקים הראשוני םבסידרה הוא מנפק 11 נקודות 4.5 ריבאונדים ובעיקר אנרגיות אדירות מהספסל.
בשקט בשקט הסידרה הזאת הפכה להיות הסידרה שחייבים לקום בלילה בשבילה, ואני ממליץ לכם מאוד לעשות כן, נתראה בבלוג החי.
הימור: אינדיאנה ב-12.
וושינגטון וויזארדס (0) – טורונטו ראפטורס (2) 3:00:
האם לראשונה ריצת הפלייאוף של טורונטו תשתווה לעונה הסדירה שלה? אגלה לכם סוד, ואני לא גאה בזה, אבל הבראקט שלי כולל את טורונטו בגמר, היד רעדה על המקלדת, אבל בסופו של דבר המספרים והפציעות של בוסטון דיברו בעד עצמם.
בשני המשחקים הראשונים טורונטו המתירה 114 ו-130 נקודות על וושינגטון, אבל צריך להזכיר כאן שטורונטו היא אחת הקבוצות הביתיות בליגה (7-34 בעונה הסדירה) בעוד וושינגטון היא מהגרועות שבהן ומחזיקה במאזן חוץ שלילי מהעונה הסדירה.
אם המשחק הראשון שהיה צמוד יחסית היה מאמץ משותף של שישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות עבור טורונטו, כולל 18 ב-25 דקות של רייט, הרי שהבלואו אווט במשחק שתיים היה כבר מופע של איש אחד – דרוזן עם 37 נקודות כשקייל לאורי מסייע עם 12 אסיסטים כשהוא בערב מחריד מחוץ לקשת של 1 מ-8.
הבעיה היא שכשוושינגטון מסתכלת על הסידרה הזאת היא צריכה להרגיש דיי חסרת אונים, כשהיא עוצרת את דרוזן יש מספיק כלים אחרים שיכולים לנצח אותה מבפנים ומבחוץ וכשהיא מאפשרת לו להשתולל הוא קובר אותה. נראה שטורונטו בנתה העונה קבוצה מאוזנת הן בין חמישיה לספסל והן בין פנים לחוץ ממש כמו שכתוב בספר כשרבים משחקניה משחקים תקופה ארוכה ביחד נהנים מכימיה טובה בינם לבין עצמם ובינם לבין המאמן וזה מבטיח טובות להמשך.
בצד השני וושינגטון הזאת הגיעה לטעמי לסוף דרכה. השלד של ביל וול עם סנטר סולידי כמו גורטאט שרץ ביחד כבר כמה שנים היה צריך לקחת אותם להתמודד לפחות בגמר המזרח. זה לא קרה, וקשה לדעת למה. האם ביל לא יכול להיות הקליי תומפסון של פוינט גארד דומיננטי? האם וול הוא לא באמת בליגה של פול, קארי ווסטברוק וכו'? האם הפרונט אופיס בחר במאמנים מחורבנים ולא הצליח להקיף את הגרעין בדיי כישרון?
אם תשאלו אותי, כל התשובות נכונות.
ועם זאת וושינגטון היא עדיין קבוצה עמוקה ומוכשרת עם לא מעט שחקנים מסקרנים, אחד מהם הוא טיי לואסון שקלע 14 כולל 4 מ-5 בתבוסה של וושינגטון במשחק מספר 2, אם טורונטו לא תשים לב אליו, בוודאי כשהמשחק מתקיים בוושינגטון הוא יכול לקבור את החמישיה השניה שלה ולהפוך את המשחקלמשחק ואת הסידרה לסידרה.
הימור: טורונטו ב-5.
מילווקי באקס (0) – בוסטון סלטיקס (2) 4:30:
בלשון המעטה לא מדובר בסידרה שמתעלה לרמת כדורסל גבוהה. במקרה של בוסטון קשה להאשים מישהו בעניין הזה, היא משחקת בלי שני הסופרסטארים שלה (תנו לי עוד קבוצה, אולי חוץ מגולדן סטייט שבלי שני השחקנים הטובים ביותר שלה עוברת סיבוב בפלייאוף).
אז מי הוביל את הסלטיקס ל-0-2 בסידרה? בראון עם יכולתו האתלטית ו-40% מהשלוש בשני המשחקים הראשונים, רוזייר עם המשחק האחראי מאוד (אפס איבודים) והיעיל, טייטום שמביא קצת יותר אקספולסיביות לצד חוסר ניסיון (5 איבודים במשחק מספר 1, ורק 4 נקודות במשחק מספר 2), ואולי מעל כולם צמד הגבוהים (שלא בהכרח משחק ביחס) אבל מביא המון אינטליגנציה, באמת פשוט משחק פנים מענג מהסוג שהיינו רואים מווייצ'יץ (הסנטר, לא המנהל המקצוע, כן?), אל הרפורד ומוריס. מומלץ לעקוב אחרי השניים האלה הלילה.
בצד השני מילווקי צריכה לעשות חשבון נפש מסויים אם היא לא רוצה להפוך להיות וושינגטון. לצד הפריק שאמור להפוך להיות אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה בשנה שנתיים הקודמות, הבאקס עשו עבודה מעולה עם לבחור כישרון ולרכז אותו בקבוצה, אבל כרגע הם עושים עבודה מחורבנת בלהפיק ממנו קבוצה מנצחת.
המשחק שלהם הן בהגנה והן בהתקפה לפרקים פשוט כואב לעין (השלשה של בוסטון שכמעט גמרה את משחק מספר 1 לפני הארכה, אלוהים), אז הפריק קולע 30 בלי שלשה במשחק מספר 2, ומידלטון תופס יום וקולע 25, אבל מילווקי שיתפה במשחק הזה 13 שחקנים, הלו, זה פלייאוף. כשהיא לא מצליחה להוציא דבר משמעותי מת'ון מייקר, כשברוגדון שקלע 16 והיה מצוין במשחק מספר 1, מאבד 4 כדורים במשחק השני, בעוד בלדסואו מראה שלככב בקבוצה קטנה זה לא אותו דבר כמו להוביל קו אחורי של קבוצת פלייאוף.
הלילה, הם יצטרכו הגנה הרבה יותר טובה, ואין סיבה שעם הידיים הארוכות שיש להם שם הם לא יצליחו לעצור את בוסטון שהיא באמת קבוצה מאוד מאוד מוגבלת גם אם מאומנות ואינטילגנטית יותר, אם הם יצליחו לעשות זאת אל תתפלאו אם הסידרה הזאת תיפתח, בוסטון דומה קצת לקיוטי מסרטי וורנר ברדרס שממשיך ללכת באוויר כל עוד הוא לא מסתכל למטה. ראו הוזהרתם.
הימור: מילווקי ב-8
ולדי קוגן
20 אפר 2018 14:13:17אוי הלוואי שאינדי תיקח,זה יהיה כל כך מדהים.דרך אגב לאב משחק או לא?
מילווקי חייבים לנצח, כאילו כמה כשרון יכול להיות ועדיין תיראו ככה?
דובי
20 אפר 2018 14:26:45לפי העדכון האחרון שראיתי יש קרע חלקי, אבל הוא אמור לשחק
KingJames23
20 אפר 2018 14:32:20X-rays on Kevin Love's left thumb were negative and coach Ty Lue confirmed that Love will be ready to go for Game 3 on Friday.
השועל
20 אפר 2018 14:46:57אני שומע את זה שוב ושוב מהרבה אנשים שלא רואים אותם משחקים על סמך שמות של השחקנים אבל בוא באמת נבדוק קצת לעמוק, כמה כישרון באמת יש לבאקס?
יאניס-אין מה להרחיב יותר מידי.
מידלטון-בימים טובים שלו הוא כמעט אולסטאר אבל רק בהתקפה, מאז הפציעה שלו הוא איבד די הרבה מההגנה שלו.
בלדסו-אסון מהלך, בלי קליעה,מחבק את הכדור ומעט את המשחק, ההגנה שלו מביכה למרות שיש לו את כל הכלים להיות מגן טוב ובנוסף יש לו איקיו של שמפו במקרה הטוב.
ג'אברי-כישרון התקפי, אבל חור שחור בהגנה בצורה מפחידה, לא מגן לא לוקח ריבאונד, ופשוט שם זין אחד גדול על הקבוצה,נייט דאנקן אמר שהוא מעדיף את נוביצקי של השנה בהגנה על פני פארקר, יותר מזה פשוט צריך לראות אותו משחק ולהבין את הבלוף.
ברוגדון-שחקן שישי טוב,קלעי טוב וזהו,העונה הוא לא היה מגרד את העשרייה הראשונה של ROTY.
הנסון-הסנטר הגרוע בליגה רך וסמרטוטי יותר מהגנה של פארקר, וזה אומר המון עד כמה הוא רך.
לגבי השאר הסגל זה מביך עד עצוב, סנל, דלוודובה שפצוע רוב העונה,וטיילר זלר אין מה לדבר יותר מידי, ואם ג'ייסון פאקינג טרי בגיל 41 צריך לשחק מעל ל25 דקות אתה מבין כמה הקבוצה הזאת מסכנה.
הארבע בחירות דארפט סיבוב ראשון שלהם הם:
ראשד וואן:כרגע שחקן חופשי שנזרק מכמה קבוצות
גאברי-בלוף אחד גדול,לפחות הוא לא יקבל את החוזה של זה שנבחר לפניו בדראפט.
ת'ון מייקר-הראה סוג של פוטנציאל אבל השנה הוא פשוט זוועה.
די ג'יי ווילסון-לא ראה יותר מ20 דקות פרקט כל העונה, ונראה עוד בלוף כמו שאר הבחירות.
בלי יאניס הם מתחרים בקלות עם ממפיס והסאנס על הבחירה הראשונה, תוסיף לזה את הדבר הזה ששמו במקום ג'ייסון קיד שקוראים לו מאמן וזה נס שהם הגיעו את הלום.
אז שוב אני סקרן לדעת איפה כל הכישרון שאחרים רואים ואני לא?
dor bloch
20 אפר 2018 15:05:52דווקא ראיתי את הבאקס לא מעט ואני לא מסכים, זאת קבוצה שעשתה את הפלייאוף גם בשנה שעברה והציגה לפרקים יכולת לא רעה עם שחקנים צעירים וללא פארקר כשהיא הייתה אמורה רק להשתפר וזה פשוט לא קורה, במקום זה היא משחקת כדורסל שמכאיב לעיניים.
ג'יאניס הוא שחקן שיש כמוהו אולי 5 בליגה, כזה שתקיף אותו בהרכב סביר מינוס והוא יקח אותך לפלייאוף בוודאות (מהליגה של דיוויס, לברון ווסטברוק), אם אני בוחר היום דרפאט בליגה מצב שהוא בחירה מספר 1 שלי בגלל הגיל.
יחד עם ברוגדון ט'ון מייקר וג'בארי זה הזוי בעיני לטעון שאין שם ריכוז גדול של כישרון. על זה הם היו צריכים להרכיב סגל משלים טוב מספיק, ועם האופן שבו היא משחקת נראה שבלדסואו מידלטון סנל וזלר זה לא מספיק, אבל האם זה בהכרח כך? קח את הסגל הזה ושים אותו בפרנצ'ייז איכותי, האם הוא לא מאתגר את בוסטון הזאת יותר? אני דיי וודאי שכן.
john
20 אפר 2018 16:48:05בעיני רוב מה שאתה מתאר לא קשור לכישרון.
אדם
20 אפר 2018 19:13:49לא יודע לגבי כשרון או לא שאחרים רואים (או לא) אבל על דבר אחד אין וויכוח: יש נימה של התנשאות בכתיבה שלך (אל תיקח אישית)
אדם
20 אפר 2018 19:15:18התגובה הנ"ל הייתה למה שכתב שועל
(ולא למה שכתב Jhon..)
השועל
20 אפר 2018 19:18:23מקבל בהבנה,זו לא הייתה הכוונה שרשמתי.
זיו פנמה
21 אפר 2018 01:38:18תגובה מרשימה שועל. סחתיין
Benjo
21 אפר 2018 08:56:50שועל מעניין אם אתה חוזר על התגובה הזאת אחרי המשחק הערב (אני רואה משחקים ולא כל כך מסכים איתך- הבעיה בקבוצה הזאת זה לא העדר כשרון).
Avi
20 אפר 2018 14:35:25תכלס גריפין היה מנג'ר טיפש תראו איפה הקבותה תומפסון שיושב על ספסל ולא מזיז את עצמו וכל הצעירים שהגיעו מהמנגר החדש קובי לא ברור
יוסל'ה שוחמכר
20 אפר 2018 14:38:11תודה רבה. אפשר להוסיף שעות למאותגרי המרות?
דובי
20 אפר 2018 14:50:39באתר של espn אתה יכול לסמן שיראה שעות בזמן מקומי.
אינדיאנה קליבלנד: 2:00
טורונטו וושינגטון: 3:00
מילווקי בוסטון: 4:30
dor bloch
20 אפר 2018 14:54:26ניסחפתי בכתיבה ושכחתי את היסודות… תוקן
יוסל'ה שוחמכר
20 אפר 2018 15:56:42Danke schön לשניכם.
דובי
20 אפר 2018 16:41:24bitte schön
חגי - התותח הקטמוני
20 אפר 2018 15:20:16תודה רבה דור.
אני מאמין שהלילה נראה חזרה לפרופורציה:
קליבלנד – הימרתי על בלו אאוט במשחק שעבר והייתי רחוק מזה 3 רבעים 🙂 מה שכן לדעתי יש לקאבס צוות מסייע מצוין מתישהו הוא יגיע וככה גם קווין לאב שהיה לא טוב ב2 המשחקים הראשונים. אני מאמין שהנפקדות שלהם מהמשחקים הראשונים תסתיים היום. מהמר על דו ספרתי לקאבס
אצל טורנטו אני מאמין שנראה היום משחק מספר 1 אופייני לה למרות שלמעשה הוא מספר 3 הם קבוצת חוץ מאוד לא טובה ווושינגטון הם חבורת ערסים שרוצה להוכיח מהמר על בלו אאוט למקומיים.
מילוואקי – טוב באמת שאין לדעת מה יוצא מערימת הכישרון הזו מהמר על ניצחון של מילוואקי במשחק צמוד.
יואש בן טולילה
20 אפר 2018 23:04:37אתה באמת חושב שיש לקאבז צוות מסייע טוב?
כל שניה קורהר על המדרש, תאדוס יאנג צריך לרסק אותו בצבע בכל חילוף, כנ"ל את הוד, נאנס וקלארקסון שהם פשוט שומרים גרועים.
נאנס הוא לא יותר מאשר טריסטן תומפסון רק ללא החוזה המפלצתי וללא הסוכן המשותף ללברון.
כמו שאמרו בספארס על אולדריג' – כל התעטשות או התעקמות אצבע של לאב יכולה להפוך את קליבלנד ללא תחרותית בבת אחת.
לברון לא יוכל לשחק 45 דקות כל משחק בסדרה.
גם ב36 דקותהוא לא ככ שומר העונה, אז ב45 בטח לא.
Berch
20 אפר 2018 15:23:41אחלה פרוויו ללילה שיפתח עם המשחק הכי מסקרן….
ChaiCo
20 אפר 2018 16:04:03אפרופו Game of Zones, יצא פרק חדש וקורע על פיניקס וסקרמנטו, ניואנסים קטנים שהם תענוג (חדי האוזן והראש ישימו לב לרוזייר בין השורות)
https://www.youtube.com/watch?v=jBkT5oLtFy4
שמעון
20 אפר 2018 17:52:41חזק חח
השרת
21 אפר 2018 00:09:28התאכזבתי,
למי אכפת מפיניקס וסקרמנטו בשלב הזה אחרי פרק ראשון מעולה על הקונטנדרית מספר 1 ?
הניואנסים הקטנים והרטרו לכוכבי העבר של הקבוצות היו מעולחם, אבל הנרטיב העיקרי של איחוד הקבוצות לא קשור למציאות.
בלדסו ממזמן כבר בבאקס וקיבל זמן מסך ארוך מידי,
ואני חייב לציין שהאקסטרה תקציב על הגרפיקאים מיותר. הגרפיקה של העונות הקודמות טובה יותר לדעתי.
ChaiCo
21 אפר 2018 15:28:07באופן כללי לאנשים לא אכפת מידי מהקבוצות האלה כרגע בגלל שהכישרון בהן ביחד לא עושה פליאוף.
יש פרקים שהם גאונות כמו פיסט אוף דה איסט והתהליך, פה הם לקחו רעיון שונה, מסכים שזה לא הכי טוב אבל אישית מאוד נהנתי.
לגבי הגרפיקה, קורה הרבה שנכנס עוד כסף ודברים מושקעים מידי ומאבדים מהאותנטיות
Panaman
20 אפר 2018 16:24:12Oladipo's night?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
20 אפר 2018 16:47:27תודה דור, מצוין.
אני לא חושב שיהיה בלו אאוט באף משחק הלילה
john
20 אפר 2018 17:06:19תודה רבה דור. פריוויו מושקע ומהנה.
רפיקי
20 אפר 2018 17:24:37יאללה אינדי תנו בראש
איתן מאג'ר
20 אפר 2018 17:27:25מצטרף לרוב ההימורים שלך.
אני חושב שבוסטון לוקחת היום.
אחלה סיקור, תודה!
שי אבן צור
20 אפר 2018 17:30:17אם קליבלנד לא מתעוררת על עצמה היא לא מגיעה אפילו לגמר המזרח וזה יהיה לא פחות ממדהים בעיני.
יש לי סימפטיה לטורונטו. הלוואי ויחזירו לוושינגטון בסוויפ משלהם.
מהמר על מילווקי הלילה למרות שבוסטון בהחלט יכולים לבעוט להם בטוסיק גם בחוץ.
I am 12 guys
20 אפר 2018 17:38:08לדעתי לא יהיו הפתעות, אני הולך על אינדי (כי לברון לבד זה לא מספיק)
בוסטון וטורונטו.
I am 12 guys
20 אפר 2018 17:38:37ואגב יש מצב שאני הכי צעיר פה?
?Ish
20 אפר 2018 17:43:50תלוי כנראה באם אתם סוכמים את הגילאים שלכם עושים ממוצע או בוחרים את זה של הצעיר ביותר בין התריסר
I am 12 guys
20 אפר 2018 17:58:53ב12 הכוונה לגיל ולא למספר הבחורים
?Ish
20 אפר 2018 19:17:15אז אתה צריך כזה- ',' – שם
חאתול
20 אפר 2018 19:19:33כל שנה תחליף יוזר?
שמעון
20 אפר 2018 17:52:06קאבס טורנטו ומילווקי מנצחות
I am 12 guys
20 אפר 2018 17:57:32צריך ערב חזק של הגריק פריק בשביל זה
שמעון
20 אפר 2018 18:33:40מאמין שזה המשחק היחיד שהבאקס ינצחו בסידרה
john
20 אפר 2018 18:38:33מסכים
I am 12 guys
20 אפר 2018 18:09:27הקלידו את התגובה כאן…
I am 12 guys
20 אפר 2018 18:12:38בטעות
john
20 אפר 2018 18:41:09חחח.. מנפלאות סימני הפיסוק: השם שלך הוא או
'אני 12 אנשים שונים'
או שהוא
אני בן 12, אנשים! (הי אבי דוביצקי…)
דובי
20 אפר 2018 19:33:28ליגיון שמו
גורדון
20 אפר 2018 18:46:07לגבי מילווקי ,מבאס לראות אותם ,אבל נראה שהם פחות גמישים מחשבתית מהעונה הרגילה ,הליכה ליד החמה ,ניצול של ג'בארי פארקר,שימוש בטיילר זלר כגבוה מול הביג בול של הסלטיקס,חבל ,
הם היו צריכים להיות כמו פילדלפיה לא מבחינת הטנקינג,מבחינת התהליך,וכרגע זה נראה ממש לא טוב
ברבור שחור
20 אפר 2018 18:51:08וושנגטון בהארכה
מילווקי ב 3
אינדיאנה ב 10
Benjo
20 אפר 2018 19:40:49אחלה פריוויו תודה דור. מסכים איתך שבשנים האחרונות הפליאוף במזרח היה הזמנה להשלמת שעות שינה הפעם גם המזרח וגם המערב מעניינים לאללה. וזה ממש לא מה שחשבנו שיהיה בתחילת העונה. הליגה השתנתה השנה לטובה.
תרנגולת בלי כרבולת
20 אפר 2018 21:02:58צודק שועל. "מילווקי מאכזבת ולא ממצה את הפוטנציאל" = קלישאה חלולה ונבובה, ולכן גם פופולרית. אבל זה בדיוק הפוטנציאל של מילווקי. קבוצה חלשה עם כוכב-על בודד שלאן כבר יכולה להגיע.
לא רחוק מקליבלנד. קבוצה חלשה להחריד עם סופר-כוכב-על בודד, שלאן כבר יכולה להגיע? נכון: לעוד קלישאה. "יהיה מדהים אם קליבלנד לא תגיע לגמר". לא, ממש לא מדהים. למען האמת – אין יותר צפוי מכך, אם אתה רואה כדורסל. אבל שיהיה: מדהים!
שועל, כדאי שתפנים ותצטרף לאפרוח דל מוח, רכיכה מתעלקת, תולעת צולעת ויתר היצורים החד-משכליים מסביב. JJJJJJ
A.f
20 אפר 2018 21:31:23סביבות ה30 הפרש לקאבס.
השלשות נכנסות באינדיאנה
A.f
20 אפר 2018 21:31:42הקלידו את התגובה כאן…
עידן עופר
20 אפר 2018 22:23:48מעולה ! אז לפי הבראקט שלך בוסטון בגמר המזרח ? מעניין מה אמביד חושב על זה
FuckTheRefs
20 אפר 2018 22:32:40בליגה של היום רק שחקן אחד יכול להפוך קבוצת תחתית לקבוצת צמרת מבלי לשנות הרבה מידי.
לברון הוא היחידי שיכול לעשות זאת.
כי לברון בניגוד לרוב הכוכבים הוא מגיע עם מערכת עצמאית,כלומר הוא המערכת ובניגוד למשל לכוכבים אחרים כמו ראס שגם הוא המערכת ,לברון מבין את המשחק טוב יותר מראס (לצערי) ולכן הוא גם יכול להצליח.
שאר הכוכבים הבעיה שלהם זה שיטת האימון,וחוסר ההבנה של ההנהלה להתאים:
1-שחקנים ספיציפיים לאותו כוכב.
2-שיטת משחק
3-צוות מאמנים מתאים
הבאקס למשל מלאים בכשרון,יש להם סופר סטאר ושחקנים מעל הממוצע (לברון עם קבוצה כזו למשל היה מעיף אותה עד לגמר כי הוא בא עם השיטה מהבית והמאמן סה"כ צריך להיות נחמד ולא להפריע).
במה בדיוק הבאקס טובים מבוסטון למשל?
בשיטת משחק בלבד
כנ"ל מיניסוטה שאינם מתרגמים את הכשרון שלהם הלכה למעשה כי השיטה דפוקה מהיסוד,קאט נשמר ע"י הארדן בלואוו-פוסט אחרי חילוף והוא לא מקבל את הכדור!
קאט השחקן הכי טוב שלך מר טיבודו אז למה הוא צריך לרוץ הלוך חזור בכמה התקפות ולא לגעת בכדור?
למה קאט צריך לעמוד בקשת ה3 כאילו היה רול-פלייר שמרווח את המגרש?
ברור שהבעיה היא אצל קאט עצמו כי הוא אנמי וחסר ביצים לדרוש מהקבוצה את רצונו.
קחו למשל את ניו אורלינס ששינתה את המשחק שלה לאחר נפילתו של בוגי,ג'נטרי המושמץ הבין מהר מאוד מה יש לו ביד ומה הוא יכול להוציא מזה ולזכותו יאמר שהוא הבין איך לעבוד עם רונדו וזה משתלם בצורה מצוינת.
רונדו לא צריך מאמן שישגע אותו כל רגע ויכוון אותו כל פסק זמן,רונדו צריך לקבל מהמאמן תוכנית משחק ולא יותר מזה,הוא כבר יפרק לך לגורמים את היתרונות והחסרונות תוך כדי משחק.
התאנדר למשל קבוצה שהשחקן הוא המערכת (בדיוק כמו לברון בקאבס)
הבעיה שלראס אין את ראיית משחק הכדורסל של לברון ,אין לו את ההבנה מתי ללחוץ ומתי להאט את המשחק כמו למשל רונדו.
ועדיין בזכות הכשרון שלו בלבד התאנדר עדיין מסוגלת ללכת רחוק ואם היה לו מה שיש ללברון הוא היה בלתי עציר בעליל!
דקסטר
20 אפר 2018 23:03:58צודק בגדול
מישהו אחר
20 אפר 2018 23:20:11רפי מרשה לכם להגיד מילה לא מאלילה על ראסל?
השרת
21 אפר 2018 00:03:27+ אלף
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 02:36:24נכון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
21 אפר 2018 07:11:01ניתוח מעולה
פומה
20 אפר 2018 22:50:28מילווקי זו כנראה הקבוצה היחידה הפלייאוף שמחפשת. טנקינג …..
מוזר ,מישהו צריך להסביר להם את השיטה….
השרת
20 אפר 2018 23:47:15נתקלתי בסטטיסטיקה מעניינת מהמשחק אתמול במיאמי.
כשאמביד על הספסל מיאמי ב-5 מ-10 ליד הטבעת.
כשהוא על המגרש הם היו 1 מ-7.
וכסימונס שומר כמו שהוא שומר מחוץ לצבע, ההגנה של פילדלפיה תוביל אותה רחוק…
השרת
20 אפר 2018 23:54:23ועוד משהו מאתמול שלא ראיתי שדיברו עליו בהקשר שמאוד מציק לי, איך זה שצדק ווינסלו (שדפק הופעה) לא קיבל לפחות טכני על הדריכה המכוונת שלו על המסיכה של אמביד.
הנרטיב המוביל של האירוע הזה זה הזילזול הפגנתי של אמביד בנסיון הזה באימרתו שיש לו 50 מסיכות ספייר וההיט יצטרכו הרבה יותר מזה כדי להוציא אותו מהמשחק, אבל לא שמעתי אף אחד מעיר על חוסר הספורטיביות המבחיל שבמעשה הזה. ברור שמדובר בספורט מקצועני וספורטאי על, אבל כשחושבים על זה המעשה משול לזריקת קביים של נכה לנהר, או לשים מקל בגלגלים של נכה
אלון
21 אפר 2018 03:00:04צודק לגמרי! לא חשבתי על זה ככה. מעשה מטונף ממש שכולם מתייחסים אליו בבדיחות הדעת.
ברוך רובין
21 אפר 2018 02:04:26אינדי מחזיקים לךאצבעות
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:06:39ברוך רובין בץור רפה הבנה זה משמח שאני מסכים איתך על משהו מדי פעם
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:15:08קורבר הזה בחיים לא שמר על שחקן
דוד
21 אפר 2018 02:15:56אפשר לינק?
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:17:15ואוו מהצזה השיפוט המחריד הזה
מנחם לס
21 אפר 2018 02:18:36המשחק רק 4 דקות וכבר 6 פאולים…
כל נגיעה – שריקה. מה זה? זה פלייאוף!
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:20:22לברון והמרפק הככ מוכר
דרור
21 אפר 2018 02:21:00עבירת תוקף
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 02:21:16אינדי – קליבלנד
http://acesports.stream/nba/live.html
http://buffstreamz.com/watch/nba-28.php
דרור
21 אפר 2018 02:21:36שיפוט גרוע לשני הצדדים
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:23:30כל פעם שהכדור בידיים של מיילס טרנר והוא רחוק מהסל ולא מתכוון לזרוק, זה כעט בוודאות איבוד לאינדואנה.
הפיק אנד רול צריך להיות גם עם תאדוס יאנג
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 02:30:42וכל עוד סאבויס ויאנג ביחד על המגרש, יאנג חייב ללכת חזק על לברון ולהוציא ממנו עבירות/לעייף אותו
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:35:38אני לא מחזוק מסאבוניס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 02:36:55אבל הוא מעסיק את לאב
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:41:57התפקיד שלו על המגרש צריך להיות קצת יותר מלהעסיק את לאב…
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:31:28תגידו, כל המחמיאים למקמילן:
לברון פשוט מטייל עם סטחבנסון לסל ואין שום עזרה כבר 9 מהלכים.
זה הגיוני?
דרור
21 אפר 2018 02:32:12כפיים לשופטים תוקף
דרור
21 אפר 2018 02:33:42כשהוא לא בטיול לטבעת טרנר מצלם אותו מוסר לצבע איזו נאיביות של אינדיאנה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:34:25קליבלנד ינצחו פה ב20.
זה פשוט קל מדי.
שיתנו לאחרים לנצח – לא ללברון שפשוט הולך לסל כמו כלום.
קבוצה שלא תזרוקצהכל על לברון ותץן לאחרים לנצח פשוט תעוף מהר כשאין להצף שומר על כמו לנארד/באטלר/ג'ורג'/דוראנט וזה מה שמסתמן הולך לקרות.
קליבלנד יחזרו לכדורסל המכוער של 2015 שבו לברון הולך וכולם מסתכלים, פשוט כי במזרח לא הבינו את זה עדיין.
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:37:06איזה כדורסל עלוב לאינדיאנה
פשוט אפסיפ
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:37:46יש דרבל טים על אולדיפו כל מהלך והם לא מסוגלים לנצל את זה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:38:30הנה לברון זורק מבחוץ וברור שזו מקודת הץורפה שלו
חיייבים לצופף את המבע ולגרום לו לזרוק
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:38:59קורי ג'וזף – עוד מתחזה לשחקן.
קונאן הברברי
21 אפר 2018 02:39:11הרודני הוד הזה פשוט טיפש עם הבעה חלולה
ברוך רובין
21 אפר 2018 02:40:44מה קרה לאינדיאנ
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:41:17אם מוציאים את לברון, לאב ואת אולדיפו – לשום שחקן בסגל של שתי הקבוצות אין מקום בסגל של אף קבוצת פליאוף
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:45:19איזה הגנה של טרבור בוקר על לאה!
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:45:46איזה הגנה אחרי הפסק זמן!
כמובן שלברון בספסל זה מקל
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:48:26כדורסל מכןער ולא יכיל של אינדיאנה
ברוך רובין
21 אפר 2018 02:49:26נו זה הקבוצה ראינו מה קרה שאולדיפו יצא בעונה הרגילה, מדובר בשחקנים משלימים שנלחמים אבל לא מצליחים לייצר לעצמם
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:51:02אז שלא ינוח.
אם לברון משחק 40 דקות בגיל 40 – שישחק גם
ניהול דקות וניהול עבירות הוא לא רלוונטי לפליאוף.
כל משחק בפליאוף הוא משמעותי כל עוד הסדרה חיה ואתה לא במרחק של 3 משחקים.
צריך לנצח כי אין מחר
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:05:03לא כולם נולדו בנויים שווים, אני לא זוכר בהיסטוריה משהו כמו לברון גיימס שמשחק באינטנסיביות של היום קארל מלון וקרים זה תקופה שונה לחלוטין ואינטסיביות אחרת של משחק
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:49:35וואו כמה שאינדואנב קבוצה מטומטמת באמת.
אולדיפו כבר נח 900 שנה במקום לתת גז כשלברון בחוץ
נשרף חצי רבע וההפרש נשאר אותו דבר
אלון
21 אפר 2018 02:49:53לאנס סטיוונסון לא מסוגל לקחת זריקה אחת שנראית נורמלי.
חגי - התותח הקטמוני
21 אפר 2018 02:51:00חוץ מזה שהוא בוגד מגעיל יש עוד סיבה שלא קשורה לכדורסל שTT לא משחק?
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:51:39יש סיבה שקשורה לכדורסל בגינה הוא לא משחק – הכדורסל, שאין לו
גיא הרשע
21 אפר 2018 02:53:39בגדול –
העובדה שהמילה "מגעיל " מתארת (גם) את הכדורסל שהוא משחק לאחרונה.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 02:52:33לאנס LOL… אי אפשר שלא לאהוב אותו..
זה שחקן שאתה קונה בגללו כרטיס כשאתה שומע שהסגל פורסם והוא לא כלול.
דרור
21 אפר 2018 02:53:29לאנס לא צריך להיות ככ הרבה על המגרש תוקע את התתקפה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:54:10אולדיפו ובוגדאנוביץ צריכים לשחק עד שהם נופלים מהרגליים
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:56:07גיא, מי הולך לשמור על לברון בסדרה נגד טורונטו?
דרור
21 אפר 2018 02:56:58אינדיאנה מחרפנים אותי….למה צריך ללחוץ את היל בקשת ולעשות עליו פאול? נראים בפאניקה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:57:04שוב שימו לב לטראפ הקבוע על אולדיפו שלא מנוצל!!
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:57:51שוב עבירת תוקף של לברון עם מרפק. מה יהיה?
דרור
21 אפר 2018 02:59:27שלחו אותו לקו ראבאק
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 02:59:55מה בדיוק ץאדוס יאנג יודע לעשות חוץ מלקחת חוזה גדול ולא להועיל
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:01:08מישהו פה באמת חושב שאינדיאנה עוברת קבוצה כלשהי בפליאוף חוץ מהספארס?
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:08:33מילווקי פורטלנד בוסטון. מינסוטה את כל אלא לדעתי היא עוברת
FuckTheRefs
21 אפר 2018 03:20:28עד כמה תמשיך להיות מסומא ולזלזל בסלטיקס?
את פורטלנד הם לא יעברו בחיים כי בניגוד לניו אורלינס אין לאינדי שומרים לגארדים של פורטלנד.
מיני ומילוקי הן 2 קבוצות חסרות שיטה ואימון ולכן יהיה לאינדי סיכוי נגדן
גיא הרשע
21 אפר 2018 03:03:48יואש, אנונובי הצעיר, הוא האיש למשימות מיוחדות בטורונטו.
שחקן הגנה יוצא מן הכלל.
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:07:51אולי השנה הם לא יסריחו כל כך
דרור
21 אפר 2018 03:05:15איך אנונובי הזה בקאראטה?
דרור
21 אפר 2018 03:06:01לא נראה לי שאינדיאנה עוברת את הספרס
חגי - התותח הקטמוני
21 אפר 2018 03:06:26סטיבנסון זו גרסה חיוורת אבל משעשעת של ביל למביר – מנסה להוציא את לברון משיווי משקל אבל לברון נראה לי בסך הכל די משועשע מהעניין
דרור
21 אפר 2018 03:07:58תם הטקס שלא התחיל
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:08:33סטיבנסון פשוט נמוך וקל מדי לשמור עללברון
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 03:09:17אלוהים.. כמה שאני שונא את הקונפרנס הזה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:11:02למה אחי? גיא תיכף יביא לך סטטיסטיקות מתקדמות כדי להראות לך שאורלנדו מג'יק היו מדיחים את הווריורס לו שיחקו באותו קונפרנס
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:10:06מזל שזה יום שישי, את השעות שינה שלי בהחלט לא אקריב בשביל האפסים האלה בצהוב.
קבוצת יורוליג מחיזקת בשחקן שדי נחנק בינתיים במשחק הזה
KingJames23
21 אפר 2018 03:11:30שמעתי שיש מבצע על הטישו בסופר פארם.
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:13:27כן, מומלץ לנגב את הזרע של עצמך כשאתה רואה את לברון
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:10:13זה הסיכון שלוקחים בלהמר על הקליעה של האחרים במשחק הראשון זה עבד במשחק הזה הרבה פחות זה הרעל שקבוצות מתמודדות בלשחק נגד לברון
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:12:47כשאתה מגיע למגרש של היריב ויש ממך 0 ציפיות אז יותר קל לשחק.
במשחק 2 ו3 כשכבר יש ציפיות אז רואים את ההחנקות
דוד
21 אפר 2018 03:11:21לינק בבקשה לראפטורס…
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:11:25ברוך הפ לא הימרו
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 03:13:30לברון הלך לספסל ואמר לסטיבנסון אתה לא יכול לשמור עלי:
אני יותר גבוה ממך, יותר חזק, יותר מהיר ויותר חזק.
אה, אני גם יותר חכם ויותר עשיר
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 03:14:35וושינגטון – טורונטו
http://buffstreamz.com/watch/nba-6.php
דוד
21 אפר 2018 03:15:23מלך
גיא הרשע
21 אפר 2018 03:17:38זה מצחיק, התלונות על הפייסרס "המזרחיים", כאשר הקבוצה הגרועה ביותר שהעפילה השנה לפלייאוף הם הספרס . . .
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:20:45לספארס אין מאץ אפ איתם.
עוד לפני הסדרה היה ברור שגולדן סטייו זכתה כי יש לה את דוראנט חופשי להשתולל ויש לה לפחות 2 שומרים על אולדריג'.
ספארס מאומנת ולכן הגיעה לפליאוף.
אינדיאנה? בעיקר זכתה מההפקר
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 03:20:54יש הבדל בין מדורגת 7 למדורגת 5.
זו הסיבה שבמערב מתאבדים על מיקומים.
ועל רקע גולדן סטייט כל קבוצה בלי יתרון ביתיות הייתה נראית גרוע.
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:37:55גיא תן להם להנות מהנארטיב השקרי והמגוכח מזפח מזפח פרט לשני קבוצות על יוסטון והלוחמים הקונפרסים שווים לחלוטין
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 03:54:06מה זה למעט ?… LOL
זה 2 סדרות פלייאוף איך שלא תהפוך את זה..
סיבוב שני – יוסטון/ גולדן
גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן
בהצלחה עם זה…
שמעון
21 אפר 2018 08:43:53הספרס היו נותנים סוויפ לאינדי ולרוב המזרח. הקבוצות הגרועות בפלייאוף הן מילווקי וושינגטון למרות הנצחונות של שניהן. הספרס היו נותנים בהן סוויפ בלתי נשכח.
גיא הרשע
21 אפר 2018 09:26:52ב-6 הפעמים שהספרס פגשו העונה את וושינגטון/פייסרס/מילווקי, אתה יודע בכמה פכמים הם ניצחו?
לפי מה שכתבת, כנראה שלא.
פעם אחת (וושינגטון).
5 הפסדים.
במילים אחרות –
היה סיכוי לסוויפ, במפגש תאורטי שכזה. סוויפ בלתי נשכח שהספרס היו חוטפים.
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:17:48ברוך אחרי שראית את בוסטון, אתנ באמת חושב שהיא עוברת אותם?
אתה רואה את מידלטון ויאניס? מי בדיוק עוצר אותם בטיילת של אינדיאנ
פורטלנד? הם כמו אינדיאנב רק עם 2שחקנים ברמה של אולדיפו
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:38:36אולדיפו שני רמות מעל לילארד ומקולם, אני מחשיב את ההגנה גם לצד במגרש
FuckTheRefs
21 אפר 2018 03:40:09חחחחחחחחחחח דיייי כבר ברוך,אתה חייב לקחת את הכדורים
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:31:26די כבר יא מטומטים כמה כדורים אפשר לאבד!!!!!
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 03:35:28ג'ורג' הגע הטביע או שאני חולם?!
מלובני
21 אפר 2018 03:37:21רק חזרתי מיציאה ואינדי צימצו ב6 , יש משחקק
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:38:07בוגדאנוביץ ואולדיפו אסור להם לרדת לרגע
dor bloch
21 אפר 2018 03:38:10והקהל במשחק…
מלובני
21 אפר 2018 03:39:53גיא כמו שזה נראה טורונטו בדרך לגמר הnba לא המזרח
מלובני
21 אפר 2018 03:40:26אוי למה זה פורסם פה
מנחם לס
21 אפר 2018 03:38:34הורידו הפרש של 20 ל-8. יש עוד המון זמן
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:39:28ברוך – הקבוצה היחידה הטובה במזרח היא קבוצה שרחוקה מלהיות אפויה.
ולא, אני לא מדבר על טורומטו שעגיין חובת ההוכחה עליהם להראות שבם לא פחי זבל
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:46:01זה נראטיב שקרי ולא נכון, הייתי מוכן להמר על פילי קליבלנד ואינדיאנה נגד המתחרות שלהם במערב פרט לשני קבוצות על הקונפרסים שווים לחלוטין- פילי נגד אוקלהומה שם את הכסף על פילדלפיה נגד פורטלנד על קליבלנד נג
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:47:56על קליבלנד נגד אוקלהומה ועל אינדי מול יוטה, איזה כוכב בדיוק יש ליוטה? לספרס? אבל בואו נצעק מזפח מזפח בלי קשר למציאות פורטלנד הושפלה 40 הפרש אתמול אבל לא היו צעקות על המשחק, מיאמי נגד פילי היה אחד המשחקים הטובים בשנים האחרונות אף אחד לא הזכיר שזה במזרח, מינוסטה ביזתה את הפרקט מול יוסטון אבל שוב המערב נשכח
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:50:30אני יודע שאולי קשה לך להבין אבל יש דבר שנקרא מאץ אפ
והוא קובע בסדרות לא פחות ממה שהדירוג מנבא שיהיה.
ברוך רובין
21 אפר 2018 03:56:56אני יודע שאתה מתקשה לקבל את התמונה של העונה הנוכחית אבל אין הבדל בין מערב למסרח בעונה הזאת פרט לשניי הענקיות ובעוד שנתיים כשפילי תשלט על הליגה (רק שיהיו בריאים) ושבוסטון ומילוןקיתהיה מאחוריה נראה מה תגידו
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:01:06אתה מוכן להסביר לי איך אין הבדל אם "2הענקיות" משמעותן בשביל קליבלנד מערבית :
סיבוב שני – יוסטון/גולדן
גמר קונפרנס – יוסטון/גולדן
?
ההפרש בין פורטלנד לניו אורלינס הוא בדיוק משחק 1… אתה גם יכול לזקוף זאת לטובת נ"א שכולם פה כבר מפנטזים על המאצ'אפ שלה מול גולדן..
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:13:37ברוך,אתה מוריד את יוסטון וג"ס ואז אתה מתחיל גם להתנבא שבעתיד הרחוק פילי מילווקי ובוסטון יהיו מצוינים …אחי אני לא יודע איך אתה מחשב הכל.
במזרח חוץ מפילי ואולי בוסטון בגלל המערכת היחידות שמסוגלות לעשות משהו לאחת מ6 המערביות
מלובני
21 אפר 2018 03:43:00קווין לאב וקרובר לא במשחק
יואל
21 אפר 2018 03:43:09לדה רוזן רועדות הידיים
יואל
21 אפר 2018 03:44:07קייסי יגויאבה, קח פסק זמן ,סדר את הקבוצה,
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:49:18בודאנוביץ גמור. שינוח עכשיו
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:51:34קליבלנד לא קלעה שבוע
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:51:59קוליסון גם לא ככ בנוי למעמד
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 03:52:46כרגע הרמה של המשחק קאבס-אינדי כמו בשלהי דצמבר.
אולי זו העייפות אבל יותר סביר שזו הרמה.
לאב לחלוטין לא מרוכז עם המון איבודים
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:55:54זאת הרמה.
תסתכל מי משחק, זה לא שיש אולסטארים בספסל.
לארי נאנס לא יודע לכדרר
לסאבוניס כל כדור הוא כמו תפוח אדמה רותח
מי שמשחק בקליבלנד הם לברון, סמית, לאב והיל.
כל השאר פשוט גרועים ולא ברמה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 03:54:05בחייאת מנחם, איזה תועלת הביאו כל הטריידים המטופשים לקליבלנג?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 03:58:16הם לא הביאו שום תועלת, זה היה מוצא של חוסר ברירה.
אם אתה זוכר יצאו כאן, באתר הופס היקר, צהלות גיל ושימחה על זה שגילברט סוף סוף זימבר את לברון.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 03:58:56אם קליבלנד המוגבלת הזאת תגיע לגמר המזרח זה הישג מעולה
מלובני
21 אפר 2018 03:54:53רק 6 לברון בקושי מנסה
FuckTheRefs
21 אפר 2018 03:55:07ליראות את לאנס ולברון זאת ההצגה של הערב
מלובני
21 אפר 2018 03:59:15חבל שההצגה לא קשורה לכדורסל
אלון
21 אפר 2018 04:03:29ג'ורדן קלארקסון שחקן כל כך כל כך חלש.
מנחם לס
21 אפר 2018 04:04:56לא יאומן, הא?
מלובני
21 אפר 2018 04:05:27שוויוןןן
מלובני
21 אפר 2018 04:06:05במידה וקליבלנד מפסידים את זה לא רואה אותם מנצחים את הבא
מלובני
21 אפר 2018 04:07:12אולדיפו קולע מזעזע משלוש אבל
מנחם לס
21 אפר 2018 04:06:28איך המומנטום השתנה. לברון נראה עייף מאד. הוא לא מסיים דבר, רק מוסר
מנחם לס
21 אפר 2018 04:06:58רק דיברתי…
מלובני
21 אפר 2018 04:07:57עדיין הוא פאסיבי לחלוטין במשחקו , הוד נראה הכי טוב שם , וככה הם לא יעצחו
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:07:43טיירון לו נתן ללברון לנוח 6 דקות והיה ברור שמשם לברון ימשיך עד סוף המשחק.
אסור לתת לו ללכת לסל בעיקר עכשיו, את כל הזריקות שלו הוא מחטיא כשהוא עייף
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:08:37משחק גרוע של אולדיפו ועדיין אינדיאנה חזק במשחק.
זה מדהים כמה קליבלנג חלשה.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 04:09:50קשה שלא לאהוב את אולדיפו, איזה חמוד הילד הזה
סימור סקגנטי
21 אפר 2018 04:10:04קצת חבל על הפול אפ ג'אמפרס של אולדיפו. מיותר, הפייסרס צריכים לחדור יותר לסל
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:11:47איזה כיף כשקוראים לךלברון גיימס ולעולם לא שורקים נגדך לכלום
סימור סקגנטי
21 אפר 2018 04:12:43לברון מפוצץ את סבוניס בלי שריקה
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:12:46אומייגדדד שרקו ללברון צעדים!!!
בטח כל הכוכבים השמיים מסודרים
מלובני
21 אפר 2018 04:12:58בוגדןןןןןן סל ענק
מלובני
21 אפר 2018 04:13:13הכללי משחק משוגע שלו התקפית והגנתית
TheBirdMan
21 אפר 2018 04:13:04בוגדנוביץץץץץץץץץץץץ'
TheBirdMan
21 אפר 2018 04:14:06הקרואטי עולה באש
מלובני
21 אפר 2018 04:14:0925 נקודות 9 מ11 משוגע
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:14:09בויאן!!!!!!
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:14:29השיפוט מקלקל לי את הקאמבק
dor bloch
21 אפר 2018 04:14:29וואו בוגדנוביץ' מה זה
אלון
21 אפר 2018 04:14:52בוגדנוביץ' רותח
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:15:03הדפוק הזה אבל לא מסוגל לתפור 2 על הקו..
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:16:29הוא היה תשוש אם לא שמת לב
מנחם לס
21 אפר 2018 04:15:18גם אמש אירופאים…גם עתה אירופאי…מה קורה כאן?
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:16:55כנראה שהחיוורים האלה יודעים לקלוע מ3 יותר מהמרחפים שזורקים בעיקר בלוקים
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:17:18לאב 4 עבירות
סמית 5 וממש נזהר
לברון מת מעייפות
זה הזמן לתקוף!!!!!!
מלובני
21 אפר 2018 04:17:46לברון לא ירד להגנה בכלל חח
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:18:18עוד טעות שיפוט
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:18:27BANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
לברון שוב במוד פאסיב
שמעון
21 אפר 2018 04:18:42מעניין אני רואה 🙂
dor bloch
21 אפר 2018 04:19:19איזה עבירה טיפשית, משנת משחק
שמעון
21 אפר 2018 04:20:10דביל הבוגדונביץ בשביל מה העבירה בזאת
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:20:55שיפוט בושה!!!!!
מלובני
21 אפר 2018 04:21:15אולידפו מחרב את המשחק עם השלושות שלו ולברון החליט לנצח, לא טוב
שמעון
21 אפר 2018 04:21:24וואו סאבוניס הזה דביל על
dor bloch
21 אפר 2018 04:21:32אין מה להגיד
מלובני
21 אפר 2018 04:21:45בוגדן יצא לברון עם 6 נקודות בשנייה , מעריך את ההגנה שלו יותר
מנחם לס
21 אפר 2018 04:21:52אלוהים, הלברון הזה
אלון
21 אפר 2018 04:21:56וואו לברון
dor bloch
21 אפר 2018 04:22:28היכולת של לברון טו פליפ דה סוויץ' היא באמת לא יאמנת כמעט כמו הטיפשות של אינדיאנה לאפשר לו שתי שלשות מאותה משבצת מול אותו שחקן
זיו פנמה
21 אפר 2018 04:22:58תצוגת שיפוט מבישה בדקה וחצי האחרונות לרעת אינדיאנה.
השריקות שנשרקות והשריקות שלא נשרקו.
זיו פנמה
21 אפר 2018 04:24:30וזה ממשיך..
ברוך רובין
21 אפר 2018 04:23:05ההגדרה של קלאץ במילון צריכה להופיע עם התמונה של לברון אחד משחקני הקלאץ הגדולים בהיסטוריה אם לא הגדול מכולם
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:23:24די כבר להמציא שריקות דיייי
מלובני
21 אפר 2018 04:23:27איזה טמטום
שמעון
21 אפר 2018 04:23:31לברון רותח בקלאץ!!!! חחח סאבוניס הזה אידיוט על מי אמר שהוא שחקן טוב אחרי אוק? דביל היה ודביל נשאר לא מסוגל לעשות כלום. עבירת משחק על גי אר והחטאת שלשה ו-2 שלשות בראש מלברון, מזל שהדביל לא עם ראסל
שמעון
21 אפר 2018 04:24:09מזל שמקמילן הוציא את הדביל
זיו פנמה
21 אפר 2018 04:28:45שמעון
אולי תתחיל לסנן קצת את השפה?
זה לא מוסיף דבר לאף אחד
שמעון
21 אפר 2018 04:31:16דביל ואידיוט זה ההגדרות של סאבוניס, מה לעשות? לא אני המצאתי. מזל שנייט הוציא אותו רגע לפני שהוא מפסיד לו את המשחק
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:24:28תפסיקו לזיין ץשכל
זה התחיל בעבירה שלא היתה שנתנו לסאבוניס
המשיך ב5 לבויאן
התוקף השנוי במחלוקת
שמעון
21 אפר 2018 04:25:05שנוי? ראית איך הדביל תפס את גי אר ביד?
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:27:28ראית איך לברון פיצץ את סאבוניס?
שמעון
21 אפר 2018 04:24:35אינדי עושים במכנסיים, החיתול מתמלא בקצב רצחני חח
מלובני
21 אפר 2018 04:25:14מההההההה
TheBirdMan
21 אפר 2018 04:25:18בויאן לא בהכרה
מלובני
21 אפר 2018 04:26:19בוגדן אלוהים היום
מלובני
21 אפר 2018 04:26:43גמור
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 04:28:04תדאוס יאנג זאת הגופה הכי טיפשה בכל הליגה
ותפסיקו לבכות על השיפוט נו באמת
ברוך רובין
21 אפר 2018 04:28:09בשעה טובה אינדיאנה
אלון
21 אפר 2018 04:28:20וואו משחק מטורף. זריקות איומות של קליבלנד בקלאץ'.
שמעון
21 אפר 2018 04:29:13איומות? שלשות לבד ל"קלעים המפחידים" חח
אלון
21 אפר 2018 04:30:20גם בריק ומורטי אין מימד בו ג'ורדן קלארקסון צריך לקחת שלשה קשה בקלאץ'
שמעון
21 אפר 2018 04:44:06דווקא על קלקרסון בניתי בפלייאוף הזה, חשבתי שיש בו מן הרוצח, מן הצאלמרס כזה משופר אבל איפה הוא עדיין לא נגמל מהחיתולים
גור גולן
21 אפר 2018 04:28:32אינדיאנה גבריםםםםם
איזה קאמבק
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:28:34יופי !
עכשיו תקחו ת'סדרה..
שמעון
21 אפר 2018 04:28:45חחח איזה לוזרים, לאב, קלקרסון וגי אר מחטיאים שלשות לבד לחלוטין חח
זיו פנמה
21 אפר 2018 04:29:29אתה בטח היית קולע את זה
היהירות הזאת..
מלובני
21 אפר 2018 04:30:29לא זכור לי ששמעון מקבל 15 מיליון בשנה לקלוע את זה
שמעון
21 אפר 2018 04:43:01גיסנו אתה יודע מה זה להיות אוהד בלהט המשחק? התפקיד שלי זה לא לקלוע את זה אלא לרדת על אלו שלא קולעים 🙂
מלובני
21 אפר 2018 04:29:17אויש נו לברון די תפסיד וזהו
dor bloch
21 אפר 2018 04:29:38לא הוא לא יאומן הבן אדם הזה, לא נגמר עד שנגמר
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:31:15מה זה הפוזשן העלוב הזה
אלון
21 אפר 2018 04:31:47וואו איזה פוזשן זוועתי של אינדיאנה
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:32:45היו צריכים לנסות לחדור ולסחוט עבירה למרות שזה עדיין מצב מצב טוב כאשר סחטו את המיץ של 24 השניות
מלובני
21 אפר 2018 04:33:04מה נסגר עם המשחק הזה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 04:33:10לברון חיכה עד שהוא יכנס להגדרה הרישמית של קלאץ' כדי להתחיל לקלוע.
שמעון אתה צריך לרוץ לעדכן את טבלאות האקסל שלך
שמעון
21 אפר 2018 04:41:41כן נתן היום 3 מ-5 בקלאץ ונתן 10 נק (3 שלשות+עונשין) 🙂
מנחם לס
21 אפר 2018 04:33:19אני רואה דשעידן שלנו בוושינגטון
dor bloch
21 אפר 2018 04:33:30טעם מריר של נוסטלגיה עם השלשה הזאת אחרי ריבאונד אחרי החטאה של לברון
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:34:31+100
אלון
21 אפר 2018 04:34:25לאב ענק, איזו קליעה קשה.
שמעון
21 אפר 2018 04:34:42לאבבבב, לברון ענק חח
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:39:12חחחח שמעון ,כמה תגובות למעלה ירדת על לאב
שמעון
21 אפר 2018 04:40:36ברור להט משחק אבל לאב רך בייבי , חלש מאד בסידרה הזאת לא נותן את שלו, אחת הסיבות שהקאבס נראים ככה
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:34:52קווין לאב במחווה לריי אלן
מלובני
21 אפר 2018 04:37:04ניצחון מזעזע אבל ניצחון
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:37:21הרגיש לי כמו גמר קונפרנס אם לא גמר הליגה
אלון
21 אפר 2018 04:37:31לאאאאאאאאאא ג'יי אר סמית' לא יתואר.
dor bloch
21 אפר 2018 04:37:33וואו איזו אנחת רווחה באינדי, משחק 4 יהיה ענק
שמעון
21 אפר 2018 04:39:29לברון יבוא עם רצח
מלובני
21 אפר 2018 04:42:57לא בטוח הוא נראה סחוט, חשבתי שהיום הוא יבוא לפוצץ וזה לא קרה , חצי מהפעמיים בכלל לא טורח ללכת להגנה ומחפש את המסירה במקום הסל בצבע, הוא עדיין מדהים אבל לבד הוא לא יכול השנה
שמעון
21 אפר 2018 04:47:54עזוב הגנה הסיפור ידוע וברור, אחרים אמורים לחפות, בגילו הוא לא יכול להיות כל ההתקפה וגם הגנה לתת. 3 שלשות לבד ללאב גי אר וקלרקסון הקלעים הכי טובים בקבוצה שלך ואף אחד לא קלע, היו מכניסים היה נראה אחרת
יואל
21 אפר 2018 04:38:19יששששששששששש
שמעון
21 אפר 2018 04:38:57כבוד לאינדי ששרדו את זה
זיו פנמה
21 אפר 2018 04:39:51ההשפעה של האירופאים על הפלייאוף השנה מרשימה עד כה
שמעון
21 אפר 2018 05:01:34איך אמר הדוקטור? הלבנים באים, הלבנים באים!!
סימור סקגנטי
21 אפר 2018 04:40:24קלארקסון עמד שם פנוי לגמרי בפינה לשלשה. אם ג'.ר. היה רואה אותו, אולי היה סיכוי לזריקה הרבה יותר טובה
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:40:39היה משחק משוגע ומשונה לאללה ומזל שהגעתי רק למחצית השנייה ולא ראיתי את ההתרברבות לבטח של לה בום במחצית הראשונה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 04:44:31אם לא צפית במחצי הראשונה איך אתה יודע שהוא התרברב?!
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:50:32נו באמת,מי לא מכיר את לברון והפוזות?
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 04:42:53קליבלנד הסריחה את הפרקט בכל החצי השני. ברבע האחרון הם לא היו אגרסיביים מספיק ואף אחד כבר לא עמד על הרגליים. לו חייב להרחיב את הרוטציה (אוסמן?)
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 04:43:07כמה דק' לברון שיחק ?
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:57:0642
יואל
21 אפר 2018 04:43:55http://buffstreamz.com/watch/nba-11.php
מנה עיקרית
סלטיקס
שמעון
21 אפר 2018 04:45:57ושכחתי בויאן בוגדנוביץ וואו הבחור רתח היום ואיזה שלשת משחק הוא דפק ממרחק קרי
dor bloch
21 אפר 2018 04:46:25עכשיו ננסה להביןו מה לעזזאל הולך עם ההגנה של טורונטו
אלון
21 אפר 2018 04:49:06הצופה פול ג'ורג' מחה הערב דמעה מול הטלוויזיה.
שמעון
21 אפר 2018 04:51:52חחח
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:52:04"פליאוף-פי" יש לומר
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:49:48בוגדנוביץ הוא השומר הכי טוב שאינדיאנה יכולה להעמיד בסגל שלה, על לברון.
ויחד עם זאת הוא קלע 30.
שמעון
21 אפר 2018 04:51:33מה דלבדובה חזר מהקבר?
שמעון
21 אפר 2018 04:53:16האיילים נותנים בראש השד האוסטרלי מצחיק לסקרי טרי
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 04:56:23לברון עם ממוצע 42 דקות בדיוק.
FuckTheRefs
21 אפר 2018 04:59:10החייל האוניברסלי דלבדובה הוצא מהקירור ונשלח למשימת חיסול רוז'ייר
שמעון
21 אפר 2018 05:00:47חחח אכן
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:00:55קירילנקו פרש
FuckTheRefs
21 אפר 2018 05:04:09היווני יצא עם הכדור לטיול רגלי עד למולדת
trusttheprocess
21 אפר 2018 05:04:46אני משוכנע ב 99 אחוז שלברון בפילדלפיה , כמה קשה הוא צריך לעבוד כדי להפסיד לאינדיאנה עם עזרה רק מחצי מת קווין לאב והגנה זוועתית.
הוא בא לפילי , משחק בחצי הילוך כל השנה ובפלייאוף זוכה באליפויות
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:08:19זה לא קצת קאפקייק מצידו?
לחתוך לקבוצה שתיתן לו בראש בגמר קונפרנס.. ?
Trusttheprocess
21 אפר 2018 05:10:38מה עדיף , להמשיך להפסיד קליבלנד או ללכת לנשק תינוקות בלייקרס ?
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:16:04אם ככה אז שיצטרף לגולדן.. אם כבר קאפקייק אז עד הסוף.
FuckTheRefs
21 אפר 2018 05:10:05אם אתה אוהד פילי אתה צריך להיות קצת חכם בשביל להבין שלא מביאים מערכת על מערכת שכבר עובדת!
אתה רוצה את לברון שיבוא וישנה את כל מה שנבנה במשך שנים בשביל איזו עונה שלאחריה לבטח יברח או משהו.
מה בדיוק תעשה עם ביג בן ללא הכדור?
מתי לברון ידע לעבוד עם ביג מן ?
אם אתה רוצה להרוס את ה"תהליך" אז יאללה ,אהלן וסאהלן
Trusttheprocess
21 אפר 2018 05:14:36אם אתה חושב שלברון ישנה משהו משיטת המשחק אז יש לי חדשות בשבילך
לברון יבוא לנוח ולקחת עוד 3 אליפויות לפני סוף הקריירה .
הוא יודע לפני שהוא בא שזאת הקבוצה של אמביד וסימונס.
זה כמו שתגיד למג'יק וקארים לא להביא את ג'ורדן.
וכמו שאמרו שזה לא יעבוד להארדן וכריס פול .
שחקנים ברמה כזאת מוצאים דרך שזה יעבוד
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:19:44לפעמים זה עובד ולפעמים לא.
על כל דוגמא של CP3 והארדן, יש 3 עגלקטיקוס.
והארדן ופול עוד לא פרעו שטרות.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:29:46והוא בטח לא בא לנוח כשהשיא של קארים מול העיניים.
40+ דק'.
FuckTheRefs
21 אפר 2018 05:35:19לברון הוא לא אפאחד מהשחקנים שהזכרת
לברון הוא המערכת,הוא לא יכול לשחק בתוך מערכת שאינה הוא
בגלל זה גם קורה מצב כאשר הוא עוזב הוא משאיר אחריו חורבן .
אני לא יודע ולא מבין לשם מה הוא יבוא לפילי כאשר קיים כבר קופי שלו
אתה חושב שלברון יהיה איזה רול-פלייר או השחקן השני או השלישי בקבוצה??
ראינו את הנסיון הזה בעונה הראשונה שלו במיאמי כאשר לברון עדיין לא קיבל על עצמו את המפתחות של הקבוצה איך זה נגמר ורק אחרי שוויד אמר לו בפורש "זה שלך,הקבוצה ביידך" אז הקבוצה הפכה לבצלמו ובדמותו.
אתם ממש חסרי הבנה בסיסית ,אבל "מי אני ומה אני" שאוכיח אתכם
חחחח
21 אפר 2018 05:19:35נכון. אתה אומר לא צריך אותך לשחקן הגדול של הדור…. בטח
רק כי כמה היטרים של לברון מתעוררים בלילה בפאניקה שהוא בדרך לעוד כמה אליפויות חחחח
ברור שלברון עובר, נותן סדרת פרידה למזכרת וקדימה בן וג'וג'ו….
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:24:13לברון לא שווה אליפות בלי סילבר.
ואני ישן ביום.
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 05:06:24טורונטו כרגיל לא מאכזבים, כשהם כרגיל מאכזבים.
שי אבן צור
21 אפר 2018 05:08:10טורונטו ברבע שלישי ביזיוני
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 05:20:13בהמשך לדיון על לברון בפילדלפיה:
בכל הקריירה של לברון, הוא היה הישגי והגיע רחוק רק עם שחקנים משלימים עם יכולות אינדיוידואליות.
לא היה סנטר אחד ששיחק טוב ובטח שהתפתח תחת לברון.
היה את תוצפסון, האסלם ואילגאוסקאס.
אותו כנ"ל לגבי רכזים. ולא,,אירוינג לא שיחק רכז בקליבלנד. הוא שיחק כשוטינג גארד וסקורר לעצמו.
פילדלפיה היא מהמשחק הראשון בעונה, קבוצה של סימונס וכמו שנכתב מעליי – לוותר עליו בשביל עונה אחת של לברון, שילך ברגע שימצא אופציה טובה יותר וכמובן כזו שהוא מטיל בה צל על כל השאר.
וכמובן הסיבה השניה היא שלא בטוח שאמביד ימוקסם לידו.
לברון צריך קבוצה של עושי דברו.
אמביד לא יאכל את החרא שלו כמו תוצפסון וסמית.
לברון ילך ללייקרס או ליוסטון.
יעשו טעות גדולה בפיתוח הקבוצה אם יקחו את לברון.
FuckTheRefs
21 אפר 2018 05:43:20תן להם להרוס את הבייבי של הינק
אני אומר שאם הוא מגיע לפילי הוא יהרוס כל חלקה טובה של הקבוצה הזו
סימונס לא יתקדם כי יהיה פחות רלוונטי ללא כדור (הכדור יהיה ביד של לברון כי לברון ללא כדור הוא גירסה קצת משופרת של ראס ללא כדור).
ואני לא אתפלא אם לא יהיה מצב של איזו הנחתת זקיף של הקמרוני על לברון מהקריז בגלל כל הפאסיב/אגרסיב שלבטח יביא איתו מאקרון
חחחח
21 אפר 2018 06:01:32היי דיוויד!
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 05:21:29השופטים במוד של לדפוק את הורפורד.
כנראה אמר כמה מילים….
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 05:23:47ושוב דופקים את אל…
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 05:36:11אבל לא בגלל זה בוסטון מפסידים. הסלטיקס פשוט גרועים כרגע גם בהתקפה וגם בהגנה. מילוקי יותר מחוייבים.
יואש בן טולילה
21 אפר 2018 05:23:00ולברון בא להוביל את ההצגה.
הוא רוצה אליפויות כפיינלס mvp וכשחקן הכי טוב כל הזמן
הוא לא רוצה להיות חלק מ- אלא ה-חלק.
לברון ילך לאיפה שהוא יהיה מושיע.
כמו בקליבלנד פרק ב'.
ואת זה יש לו בלייקרס
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 05:44:10נכון
סומסום
21 אפר 2018 05:56:27הוא לא נולד בקליפורניה ואין פה שום סיפור של להושיע ולסגור מעגל. זה כבר מאחוריו
מגיע לפילדלפיה כשהוא עדין השחקן הכי טוב ומרכז ההצגה. כדי לעשות כיף עם בן טיפוחיו והיורש הרשמי סימונס והצחוקים של אמביד שמתחנן שיבוא
ומי שחושב שהוא "לא יכול להשתלב " בשיטת המשחק הגאונית של ברט בראון – טוב זה בכלל מצחיק….
דוראנט בשיא הקרירה עבר לגולדן בתור מס 2 לקחת אליפויות. לברון עובר בסוף קרירה לקחת כמה בתור החושך של הילדים. ולאיים על האחרון שנשאר לפניו בסולם. וזה לא קארים
הממזר של סטוקטון
21 אפר 2018 06:18:44כל כך הרבה סתירות לוגיות שאני לא יודע איפה להתחיל.
אם זה מסקרן אותך, אני מוכן לפרט..
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 05:26:10הקהל של מילווקי אולי הטוב בליגה, זוכר אותם מפלייאוף שעבר.
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 05:52:37יש להם את מופע הבובות המתנגשות…
שי אבן צור
21 אפר 2018 05:26:51WTF מה שקורה במילווקי?!?!?!
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 05:43:08איך אני אוהב את דלי. כמה חבל שהוא בצד הלא נכון
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 05:48:08יופי של ניצחון לווש.
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:03:53ראיתי עכשיו את התקציר של אינדי. נראה כמו משחק לפנתיאון
שי אבן צור
21 אפר 2018 06:04:22מה זה הבלואואאוטים המגעילים האלה?
רוצים קצת אקשן!
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:05:07השופטים קיפחו עכשיו את הבקס, היתה מגיעה עבירה ליאניס בכניסה לסל. עבירה ברורה של ביינס….
ברוך רובין
21 אפר 2018 06:08:53מסכים
שי אבן צור
21 אפר 2018 06:11:04אהבתי את האינטגריטי שלך 🙂
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:18:13משתדל להיות אובייקטיבי למרות שליבי עם הסלטיקס. המשחק אגרסיבי מאד למרות שלטעמי הסלטיקס פחות אגרסיביים בהרבה מהבקס.
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:16:13בראון במשחק הכי גרוע שלו העונה בהגנה. מידלטון פשוט חוגג עליו עם השלשות. הילד הזה חייב לעשות את ההגנה טוב יות!
FuckTheRefs
21 אפר 2018 06:17:45לא יודע למה אבל אני עדיין מאמין שהסלטיקס עוד מסוגלים לחזור גם מזה.
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:19:03מבחינתי שיפסידו אבל שיתנו פייט ויצמצמו למתחת ל 10 ולא בזמן זבל…
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:24:34זה מה שיקרה
שי אבן צור
21 אפר 2018 06:23:01עזוב, לא יקרה
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:21:49הנה קפץ למרכוס המוריס. הזהרתי מהקטע הדפוק שלו בעבר. הוא עם פוטנציאל קאזינס….
אף פעם
21 אפר 2018 06:27:24טורונטו – כמה פעמים אפשר לספר את אותה הבדיחה ?
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:33:20בדיחות קרש אפשר לספר כמה שרוצים…
שי אבן צור
21 אפר 2018 06:35:36Maker makes tones of buckets
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:35:48מייקר זה דובי גל גבוה
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:37:03אם רק דניאל ת'יס לא היה נפצע…
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:46:52לדעתי זה לא היה משנה.
היום הבקס באו במוד של מביסים, נו מאטר וואט.
המשחק הבא יהיה יותר צמוד לדעתי.
FuckTheRefs
21 אפר 2018 06:39:50וואוו כל מטאטא יורה אפילו המטאטא הארוך מייקר
FuckTheRefs
21 אפר 2018 06:41:47השאלה שנשאלת היא,האם הבאקס מסוגלים לשחק כך גם במשחק הבא?
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:46:17זאת שאלה מצוינת שאני חושב שלא ניתן לענות עליה
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:45:14עבדול וגרשון עושים ראפ….
סטיבנס השלים עם התבוסה. בראשון תבוא הנקמה?
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:45:17גרשון יבוסלה זה הבן האובד של לבאן מרסר וסרינה וויליאמס
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:47:14🙁
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:49:19קיבל את היכולות של לבאן בטניס, את הכישרון של סרינה בכדורסל, ואת הישבן של שניהם
ד"ר הופמן
21 אפר 2018 06:49:00טוב, פרשתי. שבת שלום לכולם.
אופיר
21 אפר 2018 06:49:02דני אינג' גאון
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:55:44איש המשק של הבאקס כרגע נכנס ומייד דפק שלשה
אשך טמיר המקורי
21 אפר 2018 06:56:58הבעיה הגדולה להמשך מהמשחק הזה – ג'בארי פארקר חזר חזק לעניינים
Berch
21 אפר 2018 09:14:26סיקור מעולה לערב מצויין שפתח את הסדרה.
הכי משמח אותי שפילי לא הפסידה. 🙂
Benjo
21 אפר 2018 09:32:50ראיתי את כל המשחקים בדיליי האופציה של הליג פאס להסתיר את התוצאות מעולה. . חוץ מבוגדנוביץ (לא מפתיע אותי) מי שעשה את השינוי הלילה במילווקי זה דלי הישן והטוב. הוא החליף את בלדסו מוקדם יחסית ופשוט חיסל בהגנה את רוזיר (שהוא האקס פקטור של בוסטון) ניצמד אליו כמו כלב שמירה לא נתן לו לזוז מטר ויחד איתו תקע את כל ההתקפה של בוסטון. התוצאה ריצה מצויינת של הבאקס נפתח פער ובוסטון כבר לא חזרה. יכול להיות שהרואה חשבון הבין שהגיע הזמן להרביץ ואין כמו דלי למשימות האלה. הייתי די מבואס על מילווקי עד עכשיו (הם אצלי מנצחים אצלי בברקאקט את בוסטון ב 7). נחיה ונראה.
מנחם לפחות לגבי אינדי כמו שאמרת אתמול טעיתי טעיתי טעיתי (לגבי וויטסייד) אז – צדקת צדקת צדקת לגבי אינדי. באמת שאין מילים לתאר את החוצפה שיש לקבוצה הזאת וששום מצב עבורה הוא לא אבוד. כמו שאמרת הם פשוט לא שמים על אף אחד ובשום מצב.
וול וברדלי ביל הגיעו היום ביחד ועשו בית בפר לטורונטו הפליאוף הזה עד עכשיו פשוט מעולה. תענוג.
הייט אשברי
21 אפר 2018 09:38:23בהמשך לויכוח איפה לפלופ בשנה הבאה .
הוא לא יגיע ללייקרס . להרגיש בבית ולרצות להיות אלפא דוג מוביל זה חשוב בעיניו , אבל פחות חשוב לו מאשר כיצד יזכרו אותו . הוא יודע שבסוף יספרו לו את האליפויות . ולכן הוא יגיע למקום בו לדעתו הוא ישיג אותן , והוא ילמד להסתדר גם לא כלואי ה-16 של הקבוצה .
לדעתי הוא מגיע לחבורת הזקן ומנהלו האובססיבי , או לפרוסס .
הייט אשברי
21 אפר 2018 09:41:40כמובן שהתכוונתי ללואי ה-14 ( המדינה זה אני ) ולא ללואי ה-16 שגורלו לא שפר עליו . פליטת קולמוס של ווישפול טינקינג .
bobby
21 אפר 2018 11:22:12לדעתי סיכוי סביר יותר שיחליט להישאר בנוחות של המזרח ולהצטרף לפילי. עם שלד של לברון, אמביד וסימונס, לא אמורה להיות לו תחרות קשה מדיי בדרך לפיינלס. טורונטו של השנה אולי חזקים מקליבלנד, אבל לא מפילי בתוספת לברון. היריבה היחידה שתעשה בעיות היא בוסטון עם קיירי והייוורד בריאים, אבל גורלם יהיה דומה לגורל שאר היריבות מתקופת מלכות לברון של 2011-2017 (בהתאם לסרטון המעולה של game of zones שדור העלה).
הסיכוי היחידי שהוא בכלל יפזול להצטרפות ליוסטון, הוא אם הרוקטס והווריורס אכן ייפגשו בגמר המערב, ויוסטון ינצחו. (וגם אז אני לא הייתי בונה על כך שיעבור בהכרח ליוסטון).
כל עוד יוסטון יצליחו להשאיר את קאפלה, ולברון יחתום שם, אז באמת שלא כל-כך משנה מי יהיו שאר השחקנים המשלימים שיגיעו לקבוצה. שלד של הארדן-פול-קאפלה-ופאקינג לברון, הוא אימתני מספיק.
אבל בשביל זה לברון צריך להיווכח שהארדן-פול-קאפלה יכולים לצלוח את הווריורס כבר עכשיו. אם לא, הוא לא ירצה לעבור לשם בשביל הסיכון להסתבך בסדרה עם הווריורס עוד לפני הפיינלס.
דקסטר
21 אפר 2018 10:02:26אם לברון לא יתאפס על עצמו קליבלנד מאבדים את זה.
זה לא הזמן לשחק אותה "מר 50% מהשדה".
הוא צריך לזרוק 30 פעם ולקלעו 40 נק'. לאחוזים ולאנליטיקס אין שום משמעות בפלייאוף.
אינדיאנה קלעה ב 30% מהשלוש ו 46% מ 2. מה זה אומר? כלום!
לכל משחק יש קצב משלו.
לפעמים זה לא משנה כמה פעמים מחטיאים אלא רק כמה פעמים מכניסים.
זה לגמרי משחק להתפרע בו כאשר אף אחד מהקאבס לא מראה ניצוצות.
ואגב טעיתי לגבי קלארקסון ונאנס, הם לא שחקנים 7-8 בקבוצה טובה הם יותר בכיוון של 10-11.
הבינוניות שלהם פשוט מדבקת.
עידו גילרי
21 אפר 2018 12:40:30לאחוזים אין משמעות בפלייאוף? פתאום יש דרך אחת לעשות נקודות שהיא לא מסלים?
אם לברון יזרוק 30 ויקלע 40 הם יפסידו כי כל השאר יצטרכו לקלוע ב-60% אפקטיבי כדי לחפות.
עידו גילרי
21 אפר 2018 12:53:38אני מטעה התייחסתי לזה כאילו הוא יזרוק 40 ויקלע 30.
בכל מקרה התכווני שלאחוזים יש משמעות גם בפלייאוף. אם הוא יזרוק 30 ויקלע 40 זה יהיה באחוזים טובים. די דומה למה שהיה הלילה כשעשה ב-22 זריקות 28.
דקסטר
21 אפר 2018 15:35:27הכוונה היא שקצב המשחק בפלייאוף הוא שונה.
הפלייאוף מתגמל את המנסים והמחטיאים ופחות את היעילים.
בטח במצב של קליבלנד
עידו גילרי
21 אפר 2018 15:56:12אני צריך שתסביר את המשפט הזה. ככה כמו שזה הוא נשמע חסר פשר. איך הקצב משפיע על הנושא ולמה פתאום מי שמחטיא כי הוא ניסה יותר מתוגמל?
שמעון טבדי
21 אפר 2018 17:38:32לגמרי נכון
bobby
21 אפר 2018 11:09:08תודה על הסיקור דור!
זה גם נחמד שאתה מלביש אותו (כהרגלך) על הפוסט של הפריוויו והבלוג החי. נהניתי מאוד לקרוא את תגובות המגיבים מהמשחק של אינדי-קאבס, וואלה מכניס אותך לאווירה של המשחק בצורה לא פחות טובה מצפייה בשידור חוזר 🙂
עידן עופר
21 אפר 2018 11:20:42תודה על ההפנייה ועל הסיקור עצמו, מעולה כהרגלך. עד עכשיו הבראקט ש 2/3 מהאנשים הרוס..אני רוצה להגיד שלברון יעבור אבל הקבוצה הזו נראית כל כך לא טוב שלדעתי הם לא יעברו את הסיבוב הראשון.
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
21 אפר 2018 12:06:43תודה על הסיקור.
בקאבס כל הצוות המשלים נוראי פרט לקווין לאב המצוין.
לא יודע לגבי מעבר של לברון, לי מרגיש שהוא עדיין ישאר.
ההתערבות שלי עם האשך לגביו ולגבי פול ג׳ורג׳ עדיין בעינה (הוא אמר ששניהם עוברים ללייקרס, אני אמרתי שאף אחד מהם)
חגי - התותח הקטמוני
21 אפר 2018 13:33:17מדהים – המניה הכי בטוחה של המזרח נמצאת בירידה תלולה. הייתי בטוח שלהוד נאנס ג'וניור קייל קורבר גף גרין וג'ורג' היל יש יותר מה למכור כרגע זה נראה שהם לא ברמה של הפלייאוף הנוכחי ושלא בטוח בכלל שיש הילוכים נוספים להעלות.
jake the snake
21 אפר 2018 16:13:02הדקה הלפני אחרונה של המשחק בין לברון לאינדיאנה מוסיפה עוד אינדיקציה על ה GOAT…נשבר איבר המין מההשוואות..
לאב, סמית, קלארקסון, סמית…ואולי אני שוכח עוד מישהו..ורק אז לברון נזכר לזרוק..שאפשר היה לראות שהוא מתחרט על המעשה ואיכשהו זה נכנס חלק…
אני מתכוון ל killer instinct אין לו,פשוט מרגיש שהוא לא רוצה/מתחמק מלהשתלט על המשחק ואני לא מצליח להבין למה…
ועדיין הוא יכול לקחת אליפות למרות שהעונה הזאת לדעתי היא מבין המיותרות בשנים האחרונות..לצערי גולדן "רטריבר" סטייט לוקחת
דקסטר
21 אפר 2018 17:00:11לעידו
אני לא יכול להסביר לך כי אתה אנליטי מדי.
אתה יכול לנתח מצוין את המשחק אבל יש רוח ונשמה למשחק שקשה לך להבין. ואני לא אומר את זה בטון מאשים.
זאת אחת הסיבות שבהן השחקנים מסתכלים בעין עקומה על כל הפרשנים שמנסים לנתח בדיעבד עם אלף אנליזות את המשחק שלהם.
עידו גילרי
21 אפר 2018 17:08:48אתה יכול לדבר על רוח ונשמה עד מחר. בסופו של דבר את המשחק מנצח מי שקולע יותר. אז רוח ונשמה (שבהחלט יש להם משקל בפלייאוף) לא מתגמלים החטאות. אתה יכול לקרוא לזה אנליטיות אבל זה פשוט עובדות.
או שתנסח את הטיעון בצורה הגיונית יותר או שהוא ישאר ריק מתוכן.
Ish
21 אפר 2018 23:01:59כנראה זאת הסיבה שקבוצות שקולעות פחות טוב מנצחות כעשרים אחוז מהמשחקים בפלייאוף
חגי - התותח הקטמוני
21 אפר 2018 17:21:26חברים שאלה לא קשורה לסיקור – איך עושים שהכניסה לאתר של הNBA.COM לא תעבור אתר ערוץ הספורט?
Benjo
21 אפר 2018 21:40:05חגי אתה נכנס לאתר ה nba של ערוץ הספורט (אין ברירה בפעם הראשונה) בפינה השמאלית העליונה של האתר יש לינק nba.com
זה מעביר אותך לאתר הרשמי. עכשיו רק תעשה לך קיצור דרך במסך הבית ונגמר הסיפור אתה מתחבר ישירות.