חם מהתנור: כל ההעברות של דד ליין הטריידים – איזייאה, קראודר, וויד, רוז, שאמפרט ופריי הועברו מקליבלנד / רועי ויינברג

היום בעשר שעון ישראל נסגר חלון ההעברות של האנ.בי.איי וקבוצות לא יוכלו לבצע יותר טריידים. בדרך כלל יש טריידים משמעותיים ביום האחרון (למשל המעבר של איזייאה תומאס לבוסטון ב-2015) ולכן אנחנו עושים בלוג חי סמוך לסיום עצמו. כל ההעברות, ושמועות בולטות, יתעדכנו בפוסט ובתגובות. מוזמנים להשתתף, נענה על כל שאלה.

עדכון אחרון: 21:30.

העברות:

קליבלנד (22-31) מקבלת את: לארי נאנס ג'וניור וג'ורדן קלארקסון.

הלייקרס (31-22) מקבלים את: איזייאה תומאס, צ'אנינג פריי, בחירת סיבוב ראשון ב-2018 (מוגנת טופ 3).

הלייקרס ויתרו על קלארקסון ונאנס הצעירים ושלחו אותם לסגנית האלופה. העונה קלארקסון עם 14.5 נקודות בערב (44.8% מהשדה) ונאנס עם 8.6 נקודות ו-6.8 ריבאונדים. תומאס, שחזר מפציעה ארוכה ואשתקד קלע 28.9 נקודות למשחק בבוסטון, עם 14.7 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק ב-15 משחקים, פריי עם 4.8 נקודות בערב. עדיין לא ברור מה ההגנה על הבחירה והלייקרס מתכננים לשמור את תומאס ופריי עד לסיום העונה, כאשר שניהם יהיו שחקנים חופשיים מיד לאחר מכן. ראוי לציין כי מדובר בבחירת הסיבוב הראשון המקורית של קליבלנד, לא זאת שקיבלה מברוקלין בטרייד של אירווינג.

*

מיאמי (26-29) מקבלת את: דווין וויד.

קליבלנד מקבלת את: בחירת סיבוב שני ב-2020 (הועברה לסקרמנטו).

מיאמי מקבלת בחזרה את אחד השחקנים הגדולים בתולדותיה, MVP גמר ב-2006 והשחקן שזכה בכל האליפויות של הקבוצה. וויד העונה עם 11.2 נקודות למשחק.

*

קליבלנד מקבלת את: ג'ורג' היל, רודני הוד.

יוטה (28-26) מקבלת את: דריק רוז, ג'יי קראודר.

סקרמנטו (36-17) מקבלת את: ג'ו ג'ונסון, אימאן שאמפרט, בחירת סיבוב שני ב-2020 (של מיאמי).

טרייד משולש בין קליבלנד, יוטה וסקרמנטו. הקאבלירס מרוויחים את ג'ורג' היל (10.3 נקודות ו-2.3 אסיסטים בערב) שצפוי להיות רכז פותח ורודני הוד, העונה עם 16.8 נקודות למשחק. רוז, ה-MVP לשעבר (9.8 נקודות למשחק העונה) וקראודר מגיעים ליוטה, ג'ו ג'ונסון ואימאן שאמפרט לסקרמנטו.

הטרייד נותן ליוטה עוד שחקן הגנה משמעותי בדמות קראודר. ראוי לציין כי הוד וג'ונסון שחקנים חופשיים בסוף העונה. רוז ככל הנראה ישוחרר מיוטה. מינסוטה מעוניינת בגארד.

*

פניקס (38-18) מקבלת את: אלפריד פייטון.

אורלנדו (36-17) מקבלת את: בחירת סיבוב שני (של ממפיס במקור) ב-2018.

פייטון העונה עם 13 נקודות, 6.3 אסיסטים, 4 ריבאונדים ו-1.5 חטיפות במשחק. הוא פתח בכל המשחקים של אורלנדו השנה וב-234 משחקים מ-281 אפשריים מאז שהגיע לליגה ויכול להיות שחקן חופשי מוגבל בסיום העונה.

*

ניו יורק (32-23) מקבלת את: עמנואל מודיאיי.

דנבר (25-29) מקבלת את: דווין האריס, בחירת סיבוב שני מהניקס ב-2018.

דאלאס (37-17) מקבלת את: דאג מקדרמוט, בחירת סיבוב שני מפורטלנד (דרך דנבר).

טרייד משולש בין 3 קבוצות. הניקס מקבלת בחירת טופ 10 מדראפט 2014, מודיאיי, העונה עם 8.5 נקודות למשחק. האריס עם כמות זהה של נקודות לצד 2 ריבאונדים ו-2 אסיסטים בערב בדאלאס השנה והמאבריקס מקבלים את מקדרמוט שקולע 7.2 נקודות עם 38.7% מהשלוש.

*

ניו אורלינס (25-28) מקבלת את: ראשד וון.

ברוקלין (37-19) מקבלת את: דאנטה קנינגהאם.

הנטס מקבלים את אחד משחקני ה"דבק" המוערכים בליגה, קנינגהאם, העונה עם 5 נקודות ו-3.8 ריבאונדים למשחק. וון עם 2.6 נקודות ב-23 משחקים העונה, כש-22 במילווקי ואחד במדי ברוקלין.

*

דטרויט (27-26) מקבלת את: ג'מיר נלסון, בחירת סיבוב שני ב-2022 (הועברה לממפיס).
שיקגו (35-18) מקבלת את: ווילי ריד, בחירת סיבוב שני ב-2022.

טרייד בין 2 שחקנים שלאחרונה היו מעורבים בטריידים נוספים, שכללו את ניקולה מירוטיץ ובלייק גריפין בהתאמה. העונה נלסון עם 5 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק וריד עם 4.6 נקודות בערב. בנוסף, הקבוצות החליפו בין בחירות הסיבוב השני שלהן ב-2022.

*

שיקגו (35-18) מקבלת את: נואה וולנה.

פורטלנד (25-29) מקבלת את: הזכויות על מילוצ'אן ראקוביץ', יוצרת חריגת טרייד של 3.5 מיליון דולר.

וולנה, בחירה 9 בדראפט 2014, העונה עם 3.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק. פורטלנד העבירה אותו במהלך שמאפשר לה לרדת מתחת לתקרת השכר וליצור חריגת טרייד, מה שאומר שהיא צפויה להחתים עוד שחקן או לבצע עוד מהלך היום או בהמשך. ראקוביץ', למקרה שתהיתם, נבחר בדראפט 2007 ומשחק היום בליגה השוויצרית.

*

מיאמי (26-29) מקבלת את: לוק באביט.

אטלנטה (37-17) מקבלת את: אוקרו וויט.

ההיט מקבלים בחזרה את הפאוור פורוורד שפתח עבורם ב-55 משחקים בשנה שעברה וקולע העונה 6 נקודות ב-44% מהשלוש (3 ניסיונות בערב). לאטלנטה מגיע אוקרו וויט, שחקן קצה ספסל ששיחק ב-6 משחקים השנה במיאמי וקלע בהם במצטבר 20 נקודות.

*

דטרויט מקבלת את: ג'יימס אניס.

ממפיס (36-18) מקבלת את: ברייס ג'ונסון, בחירת סיבוב שני ב-2022.

טרייד קטן שנותן לדטרויט פורוורד שקולע השנה 6.9 נקודות עם 3.5 ריבאונדים למשחק. הגריזליס מקבלים את ג'ונסון, ששותף ב-12 משחקי NBA בשנתיים ולא היה משמעותי מדי עד עכשיו.

*

טורונטו (16-37) מקבלת את: מאלכי ריצ'רדסון.

סקרמנטו מקבלת את: ברונו קאבקולו.

שני שחקנים שקלעו ביחד העונה 87 נקודות (כולן של ריצ'רדסון, 3.5 כאלה למשחק; קאבקולו שותף ב-2 משחקים ולקח ריבאונד ואסיסט בשניהם ביחד). חצי שבוע עבודה של ג'יימס הארדן.

*

אטלנטה מקבלת את: שלדון מק.

וושינגטון (23-31) מקבלת כסף.

מק לא שותף כלל העונה בשל פציעה בגיד האכילס, קיים סיכוי שישחק באטלנטה. אשתקד שיחק 10 דקות למשחק ושותף ב-30 משחקים במדי ההוקס.

*

שחקנים שיכולים להיות משוחררים מקבוצותיהם:

* שבאז מוחמד, מינסוטה טימברוולבס.

* ג'ו ג'ונסון, סקרמנטו קינגס (הועבר היום).

* דריק רוז, יוטה ג'אז (הועבר היום).

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 705 תגובות

      1. זה לא שהזיזו את הטרייד דד ליין פשוט הזיזו את פתיחת העונה והטרייד דד ליין שחל תמיד ביום חמישי של השבוע ה17 של העונה זז איתו

  1. בראדלי לספרס יכול להיות מעניין, השאלה היא כמה מושכת תהיה הבחירה של הספרס עבור הקליפרס (בחירה כנראה בין 5 האחרונות).

  2. לא ברור לי למה טרייד בין צ'נדלר לג'ו ג'ונסון. וילסון אמנם לא בעונה התקפית טובה, אבל הם כן צריכים אותו עדיין בהגנה, ואם כבר SF, אז בנוסף, לא במקום. אין לדנבר מלבדו.

  3. רועי תודה רבה .
    אם הייתי רמטכ"ל הייתי משחרר אותך הביתה בפקודה ביום כזה !
    משום תרומה משמעותית לעם ולארץ !

    1. דיאנדרה יועבר בקיץ, מה הלחץ? כרגע החוזה שלו מאד גדול ושמן והוא סוג שחקן שיכול לתרום רק בקונטנדרית. וקונטנדריות אין כסף בשבילו, גולדן לא יכולה להביאו,יוסטון יש לה את קפאלה וגם אין כסף, לאוק יש אדמס, בקאבס גילברט לא יביא אף אחד, בוסטון יש את אל, אז מי נשאר? הספרס? אין להם כסף בשבילו. לכן הוא תקוע שם, שאר הקבוצות אין להם מה להביא אותו, הוא שחקן מאד מוגבל עם חוזה כבד מאד, לא להתקרב, ככל שהזמן יעבור הוא רק ילך וידעך וזה יהפול כמו החוזים שלכרמלו ולואל דנג.

        1. ברדלי תמורת סוף סיבוב ראשון?? בחיים לא. איזה מנגר מספיק מפגר בשביל זה? הוא שומר טופ 3 בגארדים ושחקן של 15 נק בהתקפה ומשלים נהדר בכל קבוצה.

          1. הספקולציה של רועי היתה שהבחירה הזו תעבור בשביל טייריק אז למה לא בראדלי. אפשר לזרוק כמה בחירות סיבוב שני לעסקה – יש לנו מספיק. זה ילך רק אם הקליפרס הולכים לטנקינג, מה שבכלל לא ברור שהם עושים.

            בראדלי עבר, אם אני זוכר נכון, לפני תחילת העונה. אין לי מושג מה החוק אומר לגבי זה.

          2. כי לטייריק יש חצי שנה לסיום החוזה ולברדלי שנתיים אם אני לא טועה.
            אחרת גם טייריק יותר טוב מבחירת סוף סיבוב ראשון.
            הסיכוי שלך להביא שחקן נורמלי בסוף סיבוב ראשון הוא קטסטרופלי.

          3. איזה מפגר יעשה זאת?

            הוא מסיים חוזה והקליפרס כרגע בתהליך של שינוי כיוון. הם מחזיקים גם ככה בהמון גארדים ולפחות 3 מהם כנראה לא יועברו עקב פציעות (תיאודוסיץ' לא שיחק העונה מספיק ובברלי סיים את העונה), או חוזה גרוע שלא ירצו (ריברס, אלא מי).

            נוסף על כך, בראדלי ידרוש כנראה הרבה כסף והקליפרס כנראה לא ירצו לשלם אותו עבור עוד גארד נמוך לרוטציה. יש להם כבר שומר איכותי בדמותו של בברלי. נכון ששניהם מאחואץרה יהיה נחמד, אבל עבור הסכומים שכנראה ידרוש אני לא רואה את זה קורה. מה גם שבראדלי כנראה יהיה טוב יותר בקבוצה שתהיה בטופ 10 של הליגה ולא קבוצת ביניים (במקרה הטוב) שמחפשת כרגע כיוון עבור עתיד המועדון.

  4. ממפיס פרייארים אם יסכימו ,לשם שינוי השביתו את קונלי לשאר העונה והולכים על טנקינג אז לפחות אם אתם נותנים את השחקן הכי יציב שלכם העונה שהוא תוספת משמעותית לכל ספסל של כל קבוצת פלייאוף הם חייבים לקבל בחירת סיבוב ראשון גבוהה (חצי עליון של הדראפט)

    1. אל תגזים, קבוצות חצי עליון של הדראפט הן בד"כ לא buyers, ואוונס הוא rental לחצי עונה. גם לא כזה שחקן טוב כמו שעושים ממנו.

      1. אוונס טוב לקבוצות שמחפשות סקורר ובזול, לקבוצה כמו דטרויט הוא יכול להיות נכנס אדיר. הוא שחקן מאד כשרוני הבעיה אצלו בראש.

    1. יש גם קיץ והקיץ הזה הולך להיות אש.

      פול, גורג, לברון וקאזינס שחקנים חופשיים.

      הקאבס יתפרקו וכולם ישוחררו, יהיו המון מהלכים בקיץ.

    1. אסף, אתה מסתכל על זה בצורה מאוד שטחית. יש לשחקנים שלהם הרבה ערך בחוץ. בעיקר בתקופה בה קשה למצוא כרגע שחקני אולסטאר שכירים בשוק.
      קבוצות היו עפות עם הצעות על גאסול וקונלי אם היה מתאפשר להם, אך על גאסול לא רוצים לשמוע הצעות וקונלי נפצע וירד מהפרק, אך אני מניח שגם אם היה משחק, התשובה לגביו הייתה כמו על גאסול – Not interested.

      והסיבה היא בגלל שממפיס, בדומה להמון שווקים קטנים בליגה, מתקשים ליצור רווחים ללא שחקנים משמעותיים שבזכותם הם ימכרו מרצ'נדייז ואוהדים יקנו מנויים או אפילו כרטיסים למשחקים ספציפיים.
      בעונה החולפת ממפיס הייתה בפלייאוף והיא הרוויחה בכל העונה מעסקת הטלוויזיה המקומית שלה את מה שהלייקרס הרוויחו בשבוע מהעסקת טלוויזיה המקומית שלהם. ורק אזכיר שהם היו מהגרועות בליגה באותה עונה.

      האחיזה באותם שחקנים נותנת להם אפשרות להישאר רלוונטיים מבחינת האוהדים וליצור רווחים. בנייה מחדש עלולה להרחיק אוהדים ולך תדע מתי שוב יגיע לשם אולסטאר קליבר פלייר.

      1. יונתן מאוד מסכים עם הניתוח שלך על ממפיס והשוק שלהם. העניין הוא שבשלב מסוים שלא נראה מאוד רחוק גאסול וקונלי כבר לא יוכלו לסחוב את העגלה והם עלולים להשאר קירחים מכאן ומכאן….

    1. הת'אנדר? מה…? יש את אדאמס בהגנה. אם כבר, עדיף גבוה בעל אוריינטציה התקפית טובה.

      לעומת זאת, מינסוטה אולי רעיון טוב. נואה יחזור למאמן שתחתיו שיחק הכי טוב בקריירה שלו. הם צריכים נוכחות הגנתית טובה מאחורי טאונס. זה נשמע כמו מהלך יותר הגיוני.

      1. אם תשים לב לאורך זמן, לת'אנדר יש בעייה בהגנה על הטבעת כשאדאמס נח. אפילו האין-הגנה של קאנטר חסרה שם. פטרסון הוא בקושי PF עם התקפה די מוגבלת שעיקרה זריקה טובה מבחוץ. בהגנה הוא תמיד אוכל קש מול הגבוהים של היריב. לאוק' סיטי אין גבוהים נוספים (כרמלו?!). דווקא נואה מהספסל, לתת הגנה ולשים קרש-סל מחדירות של ראסל ופלטון – יכול להיות תרומה לא רעה.
        ד"א, נגד ג"ס אדאמס הסתבך עם עבירות מוקדמות וסטיב קר יכול היה לצאת מהרוטציה שהביא מהבית – ולהכניס את מק'גי מוקדם יותר. זה היה עלול להביך את אוק' סיטי.

        1. מסכים עם ההערכה שלך לגבי החוסר בהגנה על הטבעת מהספסל של הרעמים. יחד עם זאת, הם לא הכי צריכים הגנה על הטבעת כי ההגנה הכוללת שלהם מדהימה גם בלי זה.

          מה שאינני מסכים זה עם הד״א שלך. קר לא יצא כמעט מהרוטציה שהביא מהבית עד להרחקה של דריימונד שהוא הכניס את כספי.

          ההכנסה של מקגי נעשתה כנסיון נואש לשינוי דווקא כשאדאמס כן היה בפנים ואימלל את לוני. ישר בפוזשן הראשון אדאמס עשה על מקגי מוב יפה עם הגב לטבעת שנגמר בסל.

          המשפט ״להכניס את מקגי מוקדם יותר״ הוא פשוט טעות מהיסוד. מקגי בכלל לא ברוטציה כבר כמה חודשים טובים.

          1. אתה צודק בניתוח של ה-ד"א אבל לזה בדיוק התכוונתי – מק'גי לא היה ברוטציה ודווקא כשאדאמס בחוץ כל החצי הראשון – קר היה יכול – אולי – לצאת מהתכנית שלו ולנסות את מק'גי.
            בכל מקרה, במשחק הנתון שלשום – זה לא היה משנה הרבה.

      1. בדרך כלל יש מן הסכם שגם הקבוצה שמרימה את חוזה השחקן משלמת חלק מסויים, אבל אני לא בטוח במאה אחוז לגביי זה.

      2. אם הוא משוחרר הוא מוותר על חלק מהמשכורת והניקס משלמים את שאר המשכורת שלו, כך שהם יכולים לפרוס אותה לכמה שנים. זה ישתלם לניקס רק אם הוא יוותר על כמות באמת גדולה מהמשכורת ולכן לא סביר שישוחרר.

        הוא יהיה שחקן חופשי ויקבל משכורת כלשהי מהקבוצה שיגיע אליה – כנראה מינימום (2.1 מיליון דולר, מינימום שכל אחד מאיתנו היה חותם עליו), בנוסף למשכורת מהניקס. אבל הסיכוי שישוחרר לא גבוה במיוחד

      1. זה ביטוי חשוב מאוד. הקבוצות הגדולות החזיקו וטרנים על הספסל – איגי ושון, בירדמן ואלן, ג'פרסון, מאנו (הוא וטרן בערך מהיום שנולד), ואפשר ללכת רחוק עד קופר, וולטון ו-ויני ג'ונסון.

  5. מקווה שיעשו איזה טרייד טוב בקרוב למה כל שנה אני מפתח ציפיות לקראת הטרייד דד ליין עם כל השמועות והדיווחים אתה בטוח שאיזה אולסטאר הולך לעבור ולשנות את הליגה, ובסוף עובר איזה הרננגומז…

  6. צריכים להישאר עם יד על הדופק עד הדדליין. לצערי גייל ואני עוזבים את הבית לכמה שעות, עד הערב.
    תודה רועי

  7. יופי של טרייד לדטרויט. הם צריכים עוד רכז חוץ מסמית' כשג'קסון פצוע, נלסון מוסיף ניסיון, מכיר את ואן גנדי ויכול לעבוד טוב עם דראמונד בדקות שגריפין בחוץ. אני חושב שהבולס יכלו להוציא יותר – בחירת סיבוב שני גבוהה על נלסון, בכל מקרה אין להם צורך בעוד ביג מן נמוך לרוטציה הלא ברורה שלהם כשיש את פליסיו ופורטיס (בנוסף למרקנן ולופז)

      1. חריגת טרייד היא בעצם מצב שבו קבוצה יכולה לקבל שחקן אחר כשהיא מעל גג השכר (היא צריכה להעביר שחקנים אחרים או בחירות תמורתו). חריגת שחקן פצוע היא אותו דבר מעשית, רק שקבוצה מקבלת אותה בגלל שחקן פצוע. זה בעצם נותן לדטרויט אפשרות לקבל עוד שחקנים שמרוויחים העונה עד 7 מיליון דולר ועד 5.2 מיליון דולר בהתאמה כשהם מעל התקרה.

      2. זה בעצם זיכוי על ההפרש במשכורות של שחקנים המועברים בטרייד המאפשר לקבוצה להעביר שחקנים בטרייד עתידי בסכום ההפרש ש"הפסידו" בטרייד.

    1. לא מבין את ההגיון מאחורי זה. איבקה לא 4 איכותי, אך לא אחד שמרווח את הצבע בצורה איכותית. DJ לידו ייצור פקק לטעמי ודרוסן צריך מקום לפעולה. גם אם הוא התחיל לקלוע מה-3.

      אם כבר, סנטר בעל אוריינטציה התקפית עדיף להם. גאסול יכול היה להיות אופצייה מצויינת, אך הוא לא זמין..

    1. טרייד מצויין לקליבלנד, פריי לא תרם השנה, מאז החזרה של אייזיה הקבוצה תקועה.
      איזייה מסיים חוזה וירצה חוזה מקסימום או קרוב לזה, לא חושב שבקליבלנד כל כך היו בעד…
      מקבלים 2 שחקנים צעירים שיתאימו ליום שאחרי לברון.
      ביחד עם אוסמן זיזיץ והבחירה של ברוקלין פתאום לקליבלנד כבר יש התחלה של עתיד ולא רק הווה מעורפל

  8. מי שאוהד את בוסטון שמע בטח שאביו של IT אוהד את הלייקרס.
    אם לראות את תומאס במדי הקאבס הרגיש מוסר ויצר אנטגוניזם עבור אוהדי בוסטון (לא בהכרח כלפיי תומאס), מעניין מה תהיה התגובה של רבים עכשיו כשהוא יהיה במדי הלייקרס ועכשיו בטח נשמע ממנו דברים כמו "הם רוצים אותי…תמיד אהדתי את הלייקרס כמו אבא שלי..".

    אגב – מעניין שעכשיו לא תהיה יותר בעייה עם הסרטון לתומאס בערב של פירס. מצד שני, אם זה היה אפשרי העונה, להקרין לו סרטון תודה כשהוא במדי בלייקרס בטח גם ירגיש מוזר עבור רבים. אך זה לא יקרה, כי הלייקרס לא משחקים יותר העונה מול הסלטיקס וגם אין לדעת אם תומאס יישאר שם עונה הבאה.

    1. לפעמים האוהדים יכולים להיות כאלה מטומטים, הרי בסופו של דבר לא היה לו שום say בהחלטה להיות מוטרד, לא לקליבלנד ולא ללייקרס.

      ועם טיפה אינטלגנציה, זה ברור ששחקן יגיד דברים טובים על הקבוצה שהוא כרגע הוטרד אליה, לא צריך להיעלב מזה.

      מצד שני, מעולם לא הייתי אוהד שרוף של קבוצה כזאת או אחרת, אז לעולם לא אבין ואזדהה עם ליבו של האוהד המצוי.

      אני אוהד כדורסל נטו, הולך אחרי שחקנים וקבוצות לפני הצורה שבה הם משחקים והאופי שאותו הם מפגינים.

    1. לברון וגורג יהיו שם. תומאס יעוף בטרייד בקיץ יחד עם לונזו האפס ולבר. יש סיכוי קטן שלברון יהיה גם בקליפרס, הוא בטוח יהיה באל איי אני מהמר על הלייקרס עם גורג אלא אם כן ראסל לוקח איזה אליפות העונה או גורר את גולדן לגיים 7 ואז אולי פול ישאר.

  9. הלייקרס מפסידים פה – נאנס כישרון טוב וקלארקסון סקורר לא רע, תמורת 2 חוזים שנגמרים השנה ובחירת סיבוב ראשון מוגנת. יש מצב שיכלו להוציא יותר. טרייד לא רע לקליבלנד שהייתה חייבת להפטר מאיזייאה, אבל אני לא מבין מה הם יעשו – מאמין שנראה מהלך המשך על ווקר או היל.

    1. הלייקרס מרוויחים פה 2 דברים –

      1 – בחירת סוף סיבוב ראשון בהן הם בדרך כלל יודעים למצוא שחקנים טובים

      2 – את הסיכוי שאולי תומאס יהפוך שוב למה שהוא היה בשנתיים האחרונות. מה שכן, אם זה יקרה, הוא עוזב בקיץ או דורש חוזה גבוה שהם לא יהיו מוכנים לשלם לו לטעמי.

      ואסור לשכוח שבסופו של יום, הם ניקו חוזה די גבוה עבורם מהתקרה (קלרקסון).

      1. בתכליס אם תומאס לא מצליח לחזור ליכולת שלו מהשנתיים האחרונות בבוסטון (ועד כה לא הצליח) + העובדה שהוא חור בהגנה, אז סיכוי סביר שהערך שלו כשחקן חופשי לא יהיה כזה בשמיים.
        אם הוא יהיה מבסוט בלייקרס והם ממנו, אני בטוח שהוא יסכים לחתום על חוזה נוח, בטח אם הוא רוצה שיגיעו לשם עוד אולסטארים.

    2. האמת זה גם טרייד רע לקליבלנד, תומאס רק חזר מפציעה קשה וקלארקסון לא סקורר אמיתי ליד לברון (אין להם רכז עכשיו). נאנס על פריי זה שדרוג, אבל עכשיו אין להם אף שחקן התקפה נורמלי כשיר בקבוצה חוץ מ-LBJ. טיפה מהלך פאניקה, אבל לא המהלך האחרון שלהם הערב לדעתי

      1. אתם חיים בסרט אמיגוס קלארקסון ונאנס יעלמו כלא היו, לברון ככ הולך לרדות בהם שאני מרחם עליהם, הוא ישפיל אותם.

    1. אז איך הלייקרס הלכו על זה?

      אני חושב שזה היה יותר להיפטר מהחוזה של קלרקסון ולהשאיר מקום לשחקנים חופשיים. ולמרבה האירוניה, אחד מהם הקיץ יהיה…

      1. מה שעצוב הוא שהקאבס חושבים שאולי יצטרכו הגנה על הבחירה.
        זו גם הפעם הראשונה העונה שמישהו בקבוצה דואג להגנה כלשהיא.

      1. כן ללייקרס. איך בול אמור לשחק עם תומאס? ובכלל נראה לי ׳תומאס ישתולל בכדי להשיג מספרים טובים בשביל החוזה הבא

  10. הקטע המצחיק שאף אחד לא שם לב, קליבלנד אשכרה עזרו ללייקרס לנקות שכר לקראת הקיץ שאולי לברון יגיע אליהם.

  11. רק לי במקום מסויים הטרייד נראה כמו פוטנציאל ליצירת בלבול בתקשורת?

    הלייקרס עוזרים לקאבס להתחזק ואז אולי להשאיר את לברון?
    הקאבס עוזרים ללייקרס לפנות חוזים תחת התקרה ונותנים להם יותר מרווח תחתיה בשביל להחתים אולי את לברון?

  12. איזה טרייד הזוי.
    קליבלנד מכה על חטא עם אייזיאה ויוצרת בסיס צעיר לעונה הבאה.
    הלייקרס מקבלת… כאב בטן

  13. דבר אחד רציתי לראות והטרייד הזה מנע..שמחליפים את תומאס בהגנה ומחזירים אותו בהתקפה כמו שקליבלנד עשו לבוסטון בעונה האחרונה

  14. הלייקרס הלכו על הטרייד מתוך מחשבה לטווח הארוך של לפנות מקום מתחת לתקרת השכר עם החוזה הרע של קלארקסון, גם בעתיד לא יהיה להם מקום גם לרנדל וגם לאינגרם מבחינת תקרה. חבל שוויתרו על נאנס הסימפטי אבל הוא לא היה שחקן כזה מדהים ב-3 השנים הראשונות.

    מבחינת קליבלנד, אין שחקן שיכול ליצור לעצמו סל חוץ מוויד כרגע (ואולי לאב הבריא). עומס התקפי גדול עוד יותר על לברון. לא חושב שזה טרייד טוב לאף קבוצה, אולי הקאבלירס הפסידו טיפה יותר. הם בעצם הפכו את קיירי לג'ורדן קלארקסון, לארי נאנס, ג'יי קראודר ואנטה זיזיץ'

    1. בדרך כלל טרייד על כןכב יראה ככה עם הזמן.
      בעיקר אם הכוכב הוא רק בן 25 ועוד מטפס אל עבר תקרת הפוטנציאל שלו.

  15. אדון שוקו ציין למעלה את העובדה החשובה ביותר בכל הסיפור הזה כנראה – הבחירה של הנטס נשארת אצל הקאבס די בודאות (או שיהיו חייבים להחליף תמורת בחירת דראפט ראשונה של הקבוצה איתה עושים טרייד).

    1. זה סבבה לגמרי לקליבלנד. אייזאה חזר רע מאוד מהפציעה, הוא סרטן בחדר ההלבשה (גם בבוסטון בראדלי למשל לא אהב אותו), פושטק קטן וחוצפן, ויהיה חופשי בסוף העונה, וידרוש סכום אליו הוא לא ראוי.

      נאנס שחקן סבבה לגמרי וקלרקסון גארד קומבו נהדר.
      ושניהם בעלי אופי נוח וצעירים.

  16. כל האנשים שטוענים שקליהךנד צריכה רכז –
    .חשבתם על זה שהקאבס אולי, איכשהו…(או כי לברון אמר להם) ישימו את הקינג בתור רכז וחברו וויד יהיה המחליף ולעיתים גם ישחק לצידו?

    רכזים בקאבס לא עובדים משהו בגלל לברון, שמחזיק את הכדור ומנהל את ההתקפה. הגיע הזמן לנטוש את הגישה המסורתית ולהבין שלקאבס עדיף בעמדה 1 סקורר (כמו מה שתומאס אמור היה להיות) או שומר איכותי (כמו בברלי למשל).

      1. קיירי הוא לא רכז רגיל. והוא סקורר מצויין. לכן הוא הצליח להסתדר לצידו לטעמי.

        הכישרון העצום שלו הביא לכך שזה הסתדר, אבל לא לכולם יילך חלק לצידו.

      2. אגב גיא, נראה לי שקיירי הוא הרכז היחיד שבאמת הצליח להיות שחקן בולט לידו.

        מצד שני, הוא לא שיחק עם כל כך הרבה רכזים איכותיים, אז..

    1. יכול להיות שכן, אבל המשחקים שלהם עם לברון כרכז לא הלכו טוב. יכול להיות שוויד יפתח במקום תומאס עכשיו, אבל עדיין, ההתקפה היא נטו לברון. לא חושב שזה יעבוד והם צריכים עוד שחקנים שיכולים לייצר נקודות בצורה משמעותית, וויד לדעתי לא כזה. הוא גם לא שחקן הגנה כזה טוב.

    2. 1+

      לברון לא מאפשר לרכז להתקיים. בגלל זה כ"כ חיכיתי שאייזאה יחזור, לראות את הפיצוץ מגיע ורגע לפני שהלהבות מתחילות להתחמם לקחו את זה ממני.

        1. לא. ממש לא. זאת רק הייתה ההתחלה.
          אני חיכיתי מהפגרה שהגמד ישכיב את הפוסי ג'יימס על הפרקט עם אגרוף

    3. יש סיכוי שקליבלנד תשאר בלי רכז עד לסוף העונה?!נראלי הזוי..

      כמה אפשר לראות את הכדור ביידים של גיימס…

      מעניין למה שנאו ככ את IT.. 2 טריידים בחצי שנה

    1. חוק סטפיאן. אסור שלקבוצה לא יהיו בחירות דראפט סיבוב ראשון עתידיות בשנתיים רצופות.
      הם העבירו את של 2019 לאטלנטה ועכשיו את של השנה ללייקרס.

    2. קבוצה חייבת להחזיק בבחירת סיבוב ראשון לפחות אחת לאורך שנתיים. כלומר, אם בדראפט האחרון לא הייתה להם בחירה, אז בדראפט הקרוב הם חייבים להחזיק בבחירה. או שלהם או של קבוצה אחרת (במקרה הנוכחי, זאת של הנטס).

      האירוניה היא שהחוק שמונע לבצע זאת חוקק בגלל הקאבס.

  17. מרחם על תומאס ,ברור שהוא לא ישאר עונה הבאה ולא ישלמו לו את הכסף שהוא מחפש בשום מקום
    קשה בליגה של ענקים …תרתי משמע

    1. חח איך הוא אמר לאיינג תכינו את משאיות הברינקס חחחח איך שגלגל מסתובב לו, מסכן האמת הוא עשה הכל בשביל חוזה מקס ואז איינג זיין לו את התחת עמוק.

    1. קבוצה קובעת אם הבחירה שלה מוגנת כשהיא מעבירה אותה. מה זה בעצם אומר: אם אני נותן לך את הבחירה של הקבוצה שלי ואומר שהיא "מוגנת טופ 10", אז אם היא תהיה בין 10 המקומות הראשונים בסיום העונה היא תשאר שלי. אם לא היא שלך. ככה גם עם טופ 15, 3, 20 או כל מספר אחר.

  18. לא עברה שעה וכבר מדברים ב-ESPN על מה שרשמתי בתגובה 45 –
    התקשורת תעוף על זה שהקאבס פתחו ללייקרס את האפשרות להחתים את לברון.

      1. קודם כל, אני לא קיים.

        דבר שני, כמו שאתה יכול לתאר לעצמך, אני "קצת" עסוק היום בפורום האמריקאי שלי, במיוחד בשעות האחרונות 😉

        בלגן וחגיגות…

      1. במקום לוותר על בחירת דראפט בשביל להיפטר מהחוזה של קלרקסון, הלייקרס קבלו בחירת דראפט.
        עכשיו יש להם מקום ל-2 חוזי מקסימום.

        1. עוד לא ממש – במיוחד אם אחד מהם הוא לברון.

          כדי "להכניס" את ג'ורג' ולברון יצטרכו לחתוך את דנג וגם לוותר על רנדל.

          אני מקווה שיהיו מספיק חכמים להיפטר מדנג נקי תמורת בחירות, ואז יש מקום, ואפילו סיכוי סביר לשמור על רנדל.

      2. בית ספר של מג'ינקה.

        רואים שלקאבס אין GM אמיתי.
        הלייקרס "הדליפו" שהם מוותרים על הנסיון לפנות את קלארקסון ומשנים פוקוס ל 2019.

        גילברט מצמץ, והלייקרס עשו את זה – פינו את קלארקסון, קיבלו שחקנים נחמדים לעונה הזאת, והשיגו את אחת משתי הבחירות סיבוב ראשון היחידות שנמצאות כרגע בשוק הטריידים עד כמה שאני יודע. (השנייה היא של הספרס).

        טרייד פשוט מדהים.
        בית ספר.

        https://media1.tenor.com/images/7737272efcdee6f6126e0fe8615c7eaf/tenor.gif

  19. בקליבלנד הבינו את מה שאני טוען מתחילת העונה, איזייה לא יחזור להיות אותו שחקן!
    שחקן בגיל 29 מתחיל לאבד מהאתלטיות שלו, ושחקן כמו איזייה שחייב להיות בשיא היכולת הפיזית שלו לא יכול להוביל קבוצה לאליפות.
    יכל אולי למשוך עוד שנתיים אבל הפציעה שהוא עבר היא משמעותית עבור שחקן בגודל שלו ואני לא רואה אותו חוזר לכושר שלפני הפציעה.
    הייתה לג'וני פלין, מי שזוכר, את אותה פציעה כמעט בדיוק שדי חיסלה לו את הקריירה והוא שחקן שמאוד דומה לאיזייה בפיזיות ובסגנון משחק וג'וני עוד היה הרבה יותר צעיר.

    1. אבל ג'וני כנראה היה בדיעבד פחות מוכשר מתומאס. נוסף על כך, מפציעה כזאת הוא יצטרך עוד זמן עד שיכנס חסרה לכושר.

      אני לא הייתי שופט עדיין את הסיטואציה ומוציא הצהרות נחרצות.
      ייתכן שאתה צודק, אבל תן לזה זמן.

  20. יניב, אני עונה לך כאן על שאלתך על כמה הטרייד מועיל ללייקרס –
    די ברור שהמטרה כאן היא ניקוי המשכורות מתקרת השכר.
    תומאס יעשה בעיות? אין בעייה…אז הוא לא יהיה כבר בקיץ.

    אם יהיו בעיות, זה רק לחודשיים הקרובים. ואם זה אומר שללייקרס יהיה המון מקום תחת התקרה, אז הם יהיו מוכנים להתפשר על אותם חודשיים.

  21. מצויין לקאבס. מצויין ומצויין.
    ללייקרס?
    תלוי. אם הוא יורשה להיות ה-IT שבסלטיקס ואם הוא עדיין יכול, זה יכול לעבוד מצויין. אבל הבעיות, הבעיות…
    לונזו בול. מה יהיה איתו?
    הלייקרס איבדה יותר מדי.
    אבל לך תדע בעולם הכדורסל המשוגע הזה של היום!

  22. קלארקסון היה חושך מהספסל במשחק האחרון נגד פיניקס. אולי הרגיש משהו. יכול לעזור מאוד לקאבס. שחקן יציב בד״כ וסקורר מוכח.
    חבל לי על נאנס ג׳וניור. השתלב נהדר והביא ריבאונדים ו״האסל״. מה יהיה עכשיו בתחרות ההטבעות באול סטאר – הוא יתחרה עם הגופיה של קליבלנד?

  23. אז…אפשר כבר להכריז רשמית על הקאבס כמפסידים בטרייד על קיירי או שאנחנו נחכה לראות מה ייצא מהבחירה שלהם?

    האמת שלקאבס יש הרבה מזל עם בחירות לוטרי גבוהות. אולי הם שוב יגרילו בטעות את המקום הראשון?

    כשאין על מה להישען, תמיד טוב שהמזל קיים כאלטרנטיבה.

    1. זה משהו שקצת עובר מתחת לראדר אבל מה שהקאבס מפסידים כאן זה את אחת מהדמויות הכי חיובוית בלוקר רום הגם ככה מסוכסך שלהם.

  24. תומאס לא הסתדר באף קבוצה שהוא לא היה המספר 1 הבלתי מעורער שלה. בלייקרס אולי יתן מספרים, אבל לא רואה קבוצה שיכולה להצליח יותר מדי איתו כגו-טו-גאי אחרי הפציעה, בנוסף לזה שהוא לא שומר בכלל וששחקנים נמוכים לא מזדקנים יותר מדי טוב בליגה הזאת. הוא בא בשכירות ללייקרס לחודשיים שבהם יוכל לקלוע קצת, אחרי מעניין לאן יגיע – יכול להיות שקבוצה בלי נכסים תחליט להמר עליו.

    1. האמת? הייתי רוצה לראות אותו בנטס ליד ראסל.

      אבל כמו שאמרת, הוא צריך סביבו קבוצה שמשרתת אותו.
      זה אומר קבוצה עם הגנה טובה סביבו ובעיקר קלעים בכל העמדות.
      קבוצה כזאת תחזיק בתקרה ברורה.

  25. איך הלייקרס יכולים להיפטר מלול דנג בקיץ?
    מספיק להם לקנות את החוזה עד הסוף בסכום שנשאר לו(36 מיל דולר)?
    או שהם צריכים לשלם גם קנס?

    1. הם יכולים לקנות את החוזה שנשאר ולמתוח אותו על גבי כמה שנים, ככה שכל שנה ישלמו לו חלק מהחוזה. ראיתי איפשהו שאם הוא יחתום על הארכת חוזה בגודל מסוים ואז ישוחרר הם יוכלו למתוח על גבי יותר שנים, לכן זאת אפשרות. קנס לא יהיה

  26. Three impactful details on trade for Lakers: They'll have space for two max contract slots in 2018 or 2019, replenish first-round pick in 2018 Draft and gets Lakers some shooting for rest of season with Thomas and Frye.

      1. גם אני חושב, אבל אני רואה אותו מוביל את החמישייה השנייה מהספסל, וכרגע עושה רושם שהוא לא יהיה במצב שקבוצה תתן לו חוזה מקסימום בסוף העונה בכל מקרה, אז יש מצב שהוא יסכים לדבר כזה.

    1. בעיניי זה יכול להיות מעניין, כי הם מחזיקים בסגל שיכול להתאים סביבו (הגנה טובה, לא מעט קלעים), אבל אני מתקשה להאמין שחלוקת הכדור תהיה טובה עם מיטשל הצעיר. זה למה רוביו מתאים יותר לידו.

  27. הייתי רוצה לראות הרכב של איזייאה, לונזו, אינגרם (או כל אחד אחר), קוזמה ורנדל. הרבה ריווח והרכב שיכול לאפשר לאיזייאה להיות המוביל, קליעה יחסית טובה ואפשרות לתת ללונזו לחתוך לסל, משהו שהוא יכול להיות טוב בו עם האורך שלו. הגנתית ההרכב הזה על הפנים, אבל כל הלייקרס לא שומרת גם ככה

  28. קליבלנד אותתה בעוצמה ללאב שהם מגבים אותו, טרייד מצויין גם להם שיתן להם אתלטיות וסקורר נוסף וצעיר מהספסל

  29. Utah has traded Rodney Hood to Cleveland, league source tells ESPN.

    Utah will also send Joe Johnson to Sacramento, and Cleveland will send Jae Crowder and Derek Rose to Utah, league sources tell ESPN. Sacramento sends George Hill to the Cavs.

    אשכרה

  30. הוד וג'ורג היל לקאבס, ג'ו גונסון לסקרמנטו, דריק רוז וקרואדר לג'אז.

    בקיצור קליבלנד נפטרים מכל הסוכנים הכפולים שאיינג' שלח להם.

    1. גילברט חושב על העתיד היום שאחרי לברון ומביא צעירים, זה לא טרייד שמחזק אותה בשביל לברון. הייתי בטוח שאיזייה יועבר בקיץ אבל וואלה הקדים גילברט, זה היה ברור, איזייה זה לא מה שהקאבס צריכים ואיזייה צריך את הכדור ביד זו האפקטיביות היחידה שלו ואת זה לא ניתן לקבל ליד לברון.

      טרייד גרוע לליקרס לדעתי אבל איזייה יתן יותר לליקרס לטווח הקצר, לא אתפלא אם איזייה יועבר בקיץ גם מהלייקרס. טרייד טוב לקאבס יחסית לא שזה יתן משהו.

  31. טרייד גרוע ללייקרס
    מילא הויתור על קלארקסון, אבל נאנס היה שחקן נשמה על חוזה רוקי, למה להעביר אותו? היו אופציות יותר טובות, וגם הבחירה תהיה סוף סיבוב ראשון. ואף מילה על דנג.

  32. אז הקאבס הבינו משהו נכון – ההגנה שלהם כבר לא תשתפר פלאים ולכן הם הולכים יותר על החיזוק ההתקפי, בתקווה שזה מה שישפר את הקבוצה.

    על הדרך עפים להם שחקנים מאכזבים לכל פינה. ואיתם כמעט כל הרכזים של הקאבס.

    1. זה לא טרייד בשביל לחזק, זה טרייד ליום שאחרי לברון. בקיץ כל הזקנים יעופו, וויד גי אר שאמפרט לאב, יהיה טרייד על כולם, אמרתי את זה כבר אתמול, על איזייה כבר עשו ככ מהר חח.

    1. ברצינות אתה רושם את זה?

      לא עדיף לנסח זאת ככה? –
      איזה חכמים סקרמנטו. הפכו חוזה גרוע של 60 מיליון לאורך שלוש שנים, לחוזה מסתיים בקיץ.

  33. טרייד מצויין לקליבלנד וללייקרס. תומאס זה סיכון מחושב. אם הם יראו בעיניים שיש שיפור כלשהו הם יציאו לו חוזה נמוך יחסית כי הערך שלו בשוק יהיה אפסי בטח אם יעלה מהספסל. עד שנה הבאה הוא יחזור לעצמו או יתקרב לכך וגם אם זה אייזיה של סקרמנטו ולא של בוסטון הם הרוויחו. אם לא אז הם פינו שכר מקסימום. פריי הוא אחלה חתיכה לחדר ההלבשה הצעיר של הלייקרס ואחד השחקנים הכי חיוביים בליגה. הוא גם סטרץ' אמיתי ב5 מה שמאפשר להקיף את לונזו ב5 קלעים בהרכבים מסויימים. גם אותו כנראה אפשר להשאיר בגרושים שנה הבאה והוא אחד מחבריו של לברון…

    ברור שבשנה של קונים הלייקרס יכלו להשיג יותר אבל בשנת בצורת של מוכרים בלבד קשה היה לקבל ערך.

    לגבי קליבלנד הם עשו יסקה מצויינת! מי שצופה בלייקרס מבין מה קלרקסון מסוגל לעשות. ליד לברון הוא יתן הרבה התלהבות וקליעה ויוריד ממנו את הצורך ליצור נקודות. נאנס הוא חתיכה מצויינת במץ' אפ מול הווריורס כי ניתן גם להזיז אותו ל5. הוא ריבאונדר מצויין ולוחם. בניגוד לתומאס קלרקסון ונאנס לא ידברו על לחימה אלא פשוט ילחמו. לגבי בחירת הדראפט ערך הבחירה תלוי בקבוצה. ללייקרס בחירה כזאת יכולה להניב עוד יהלום. הקאבס לא הוכיחו יכולת סקאוטינג כך שלא בטוח שהיו מוציאים ממנה משהו בכל מקרה

  34. הטרייד המשולש:

    קליבלנד – כאן ועכשיו, אול אין. הוד מסיים חוזה השנה והם לקחו התחייבות גדולה עם היל, אבל לא הייתה להם ברירה כל כך וקראודר לא תרם גם ככה. קליבלנד משלמת איזה 70 מיליון דולר שנה הבאה להיל, קלארקסון, טריסטן, קורבר וסמית'. יותר מדי.

    יוטה – מהלך לא רע בכלל. הוד גם ככה לא היה ממשיך שם ויש להם את מיצ'ל אז קיבלו פורוורד שיכול לתרום מאוד בהגנה וגם להתאים בהתקפה של קבוצה עם שיטה נורמלית (ואת רוז שלדעתי יחתך). קראודר הוא יופי של התאמה שם

    סקרמנטו – מבין לגמרי. נפטרו מהחוזה של היל על שני חוזים שנגמרים השנה וג'ו ג'ונסון יכול להוסיף לא מעט.

  35. יוטה הלכו על העתיד המנצחים הגדולים, הם הבינו שלא הוד ולא גונסון טובים להרכב, שהוד עם בחירת זריקות נוראית שהקבוצה רצה חלק בלעדיו וברוך שפטרנו

  36. לי זה נראה כאילו כל מי שרב עם לברון עובר בטרייד. אני מדמיין אותו יושב על הכס עם הטבעות והכתר, וויד לידו על שרפרף, כל הקאבס עומדים בשורה לנשק את היד, ומי שמסרב, עובר בטרייד. לאב בטח הבא בתור בדרך לשארלוט בשביל קאמבה.

  37. וואוו אייזיה ממועמד לMVP בשנה שעברה לעבור תמורת שני שחקני ספסל ובחירה נמוכה… לא מגיע לו יחס כזה.
    דווקא הטריד הגיוני לשני הצדדים (אני אוהד ליקרס דרך אגב)
    הליקרס מפנים עוד קצת מקום בתקרת השכר לקיץ ומקבלים גם בחירה וגם את השחקן היותר טוב בעסקה + סוף סוף יהיה בסגל קלעי שלשות ראוי (אם פריי בכלל ישחק)+ עמדת ה-PF בליקרס עמוסה עם רנדל נאנס וקוזמה קוזמה לא הולך לשום מקום והליקרס כנראה לא קיבלו הצעה מספיק טובה על רנדל (שאני מאוד אוהב ומקווה שהליקרס מתכוונים להשאיר בקיץ) אז נאנס שהוא הפחות טוב מהשלושה (והתקרה הכי נמוכה) היה חייב לעוף כי הם מפריעים האחד לשני
    להתפתח.

    קליבלנד (גילברט) לא התכוונה לשלם לתומאס שהיה כנראה סוחט אותם כמו סמית' וTT וללא הבטחה מפורשת מלברון שהוא ישאר הם לא ראו שהם יכולים לבנות קבוצה סביב לאב ותומאס+ הם מקבלים שני שחקני רוטאציה שאחד מהם הוא בן של אחד הסמלים הכי גדולים של הקבוצה שהחולצה שלו תלויה בתקרת האולם אוהדי קלבלנד (לא להתבלבל בינם לבין אוהדי לברון) יאהבו את המהלך הזה.
    *********************************
    אני לא פוסל שהליקרס יטרידו את איזיה עכשיו לקבוצה שצריכה סקורר מהספסל (ווישנגטון מילווקי ספרס GSW) תמורת עוד בחירת דראפט

  38. חחחחח סקרמנטו הקבוצה הכי מטומטמת בליגה, החתימו את ג'ורג היל לחוזה ענקי בקיץ שיחנוך את הצעירים, לא נותנים לו לשחק, ואז עושים עליו טרייד בתמורה לג'ו ג'ונסון ולחור תחת שנקרא אימן שאמפרט, ולדה דיואץ' חתיכת אידיוט, עד שחשבתי שהנה הם עושים משהו שונה בקיץ ואולי מתחיל שם משהו יפה הוא בא עם היציאה הזאת.

      1. טוב, לא כזה התגעגעתי ואני כן חושב שהוא עשה טעות שעזב אבל יש משהו טיפה נחמד בזה שהוא חוזר. קשה לי לראות אותו מתאים לסגנון המשחק של החמישייה כרגע אבל ריילי יודע מה הוא עושה

    1. ווייד בשיאו אולי השחקן האהוב עליי בכל הזמנים. שמח שחזר להיט ועזב את הגידול הממאיר שמתפשט בקליבלנד.

      מצרף את אחד מקליפי ההיילייטס הכי מדהימים שראיתי, גם הפסקול מוסיף:

      https://www.youtube.com/watch?v=xsUUDNGXn3s

      פשוט לקט של שחקן שלם. מרכז ב-7 דקות מהלכים מכל הסוגים, דאנקים וירטואוזים, דאנקים על הפנים, חדירות חתוליות כמו שרק וויד ידע לעשות, מהלכי אנד וואן מבפנים, מבחוץ, סלי קלאטצ, שלשות קלאטצ, סלי ניצחון, חטיפות, בלוקים, פשוט שחקן שעושה הכל.

      ווייד ללא ספק הגארד החוסם הטוב מכולם. חבל על הגוף המתפרק שלו שמנע ממנו להיות מדורג יותר גבוה בדירוגים כאלה ואחרים, אבל ממחצית העשור הקודם, שכולם עדיין סגדו לקובי, מי שבאמת הבין כדורסל לא יכל להתכחש שווייד הוא הSG הטוב בליגה.

  39. איפשהו בקאבס עומד לו לברון. הוא חוסם את הדלת בפניי גילברט וההנהלה שלו מלפרק את כל מה שיש סביבו.

    ומהדלת וויד בורח יחד עם תומאס בתוך מזחלת. וויד צועק ללברון HOLD THE DOOR, אבל הוא מתחיל להיכשל וגילברט מצליח לפרק הכל.

    1. גדול.

      זהירות ספויילר לקוראים הנאמנים שהפסיקו לצפות מעונה 5.

      מחכה לספר הבא כמובן, ואם "hold the door" מופיע שם ואכן הוא חשב על זה כבר מלפני 20 שנה, זה שם את g r r כגדול הסופרים הפנטזיים לדעתי. להחזיק כזה wtf moment למשך 20 שנה / 5 ספרים עד הגילוי זה משהו שלא נעשה אף פעם בעולם הסיפורת. ועוד איזה מומנט מרגש..

    1. בטח מישהו בקאבס החליט להעתיק שיעורי בית מאיינג' והם חושבים שאם הם יעבירו 11 שחקנים בבת אחת אז הקהוצה תהפוך לטובה יותר.

      מישהו רוצה לעצור אותם ולהסביר להם שהם מעתיקים לא נכון או שניתן להם להמשיך ונראה מתי הם יקלטו?

  40. רועי, תדע לך שיוטה היו מאוד חמים על קראודר עוד בדיחות על היווארד והטרייד ההיפותטי לבוסטון שניסו לייצר שם בקיץ.

    1. ניקוי אורוות, הוא צודק למה להתחיל הכל בקיץ? הוא מתחיל חצי שנה צריך להכניס שחקנים לכושר ולאימון, הכי גדול יהיה אם גילברט מחזיר מחר את בלאט חחחח

  41. וויד שחקן גמור כמו רוז ושומפרט,עשו נכון שהעיפו את כולם,

    עכשיו רק ד'אנדרה על טומפסון וזה ערב מושלם ללברון.

  42. חחחחחח גילברט עושה מהלכים של אדם שאין לו מה להפסיד, לא יכול לבעוט את לברון אז מעיף את כל השאר.

    לא אתפלא אם ימצאו את ווייד תלוי מרוב מבוכה בשירותי חדר ההלבשה במיאמי, את לברון עם מפרצת במוח מפרפר באמבט הקרח, ודריק רוז… לעולם לא יגיע ליוטה. הוא פשוט ייעלם מהמפה וימצאו אותו נשוי לעז הרים טיבטית בעוד 20 שנה על איזה הר

  43. לא אתפלא עם עד 22:00 לברון יועבר לקבוצה כמו הסיקסר.
    לדעתי לבעלים של קליבלנד נמאס מלברון והחבורה שלו

    1. הסיקסרס הם היחידים שלברון יגיע איתם לגמר השנה. אבל הוא לא יתחייב להם ואם כן הלך על הקריירה של בן סימונס.

  44. לא ייחלתי ולא פיללתי לכזה בלאגן בקליבלנד.
    הדבר היחיד שקצת מבאס, שללברון יהיה את כל התירוצים שבעולם עכשיו להימלט מהכישלון הטוטאלי עליו הוא אחראי העונה בקליבלנד.

    1. לברון כבר לא קובע שם כלום ואיש לא סופר אותו שיעלה רק לשחק ויסתום, לא יעזור לו שום ספין, גילברט סגר את כל הפינות ומפנה את הדרך לקיירי לגמר במודע

  45. אני בעד קליבלנד. אחלה טריידים. זה כמו להתגרש בגיל 45 ולהתחתן שוב עם כלה יותר צעירה ויותר יפה. לברון אשף בליכוד סגל חדש בזמן קצר. יש לו את קווין לאב – הפועל המסור והחרוץ מכולם, יש לו את סמית ו-TT שיתנו לו גב בחדר ההלבשה, וכל מי שהלך – לא נתן את מה שציפו ממנו (עם כל האהבה שלי ל-ווייד, הביאו אותו לחמישיה).
    המפסידות העיקריות – טורונטו ובוסטון.

  46. אוקי אם אני קווין לאב אני לא אופתע אם יעבירו אותי בטריד עכשיו…
    **********************************
    אם אני לברון אני מוותר על הNTC ומתחנן לעוף משם קליבלנד יורה לכל הכיוונים

  47. לפי הדיווחים וויד רצה לחזור למיאמי, וזה הייתה בקשה שלו, בנוסף סקרמנטו מקבלת בחירת סיבוב שני ב2020.

  48. וואוו!! לא זוכר קבוצה שעשתה כזה מהלך באמצע העונה ועוד קבוצה שהייתה בגמר שנה שעברה.
    אני עדיין לא בטוח מה שאני חושב על הטריידים, רק דבר אחד אני יודע איינג' שוב פעם יצא גאון!!!

  49. רודני הוד, היל, קלרקסון ונאנס
    עבור שומפרט ,רוז ,פריי , וייד, IT וקראודר
    זו הפיכה
    ונראה לי שלברון מבסוט

  50. רק אני חושבנשאם הקאבס לא אמורים לרוץ לאליפות אז יש להם קבוצה ממש נחמדה כרגע?

    היל-הוד-לברון-לאב-תומפסון

    ספסל: קלדרון, קלרקסון, גרין, נאנס, זיזיץ'.

    אני לא יודע אם הם יכולים לרוץ לאליפות, אבל זאת קבוצה מאוד נחמדה.

  51. הקאבס עושים קליפרס
    דווקא עשו כמה מהלכים חכמים. נאנס בא על תקן קראודר שעזב וזה נחמד, הוד זה שוטינג גארד פותח מעולה ושידרוג, היל בא על תקן רוז גם זה שידרוג במיוחד הגנתי פלוס קלארקסון המעולה מהספסל, את וויד אני מאמין שנתנו בגלל עודף גארדים (ומי תיקח את סמית?) כנ"ל שאמפרט. מה שכן הם חייבים סנטר ומהר.

    1. זה כולם שחקנים נגרים וצעירים שיחנקו בפלייאוף ליד המלך, לברון לא יוצא השנה מהמזרח, נראה לי גילברט וקיירי מארגנים את זה יחד חח

    1. אחרי מאתיים שנה סופסופ יש להם כדורסל מגוון מהנה ואופציונאלי לפליאוף טוב ןהם רוצים להרוס את זה?מוזר מאוד..

  52. שאלה למבינים בחוקת הליגה –

    מה הסיכוי שהקאבס הולכים להעביר חלק מהשחקמים שהם רכשו בחמש דקות האחרונות תמורת ווקר?

        1. אפשר להטריד כל שחקן שקיבלת עכשיו בטרייד, אבל רק עם מבחינה חישובית הטרייד ה"חדש" שלו הוא אותו שחקן לבדו תמורת שחקן או שחקנים אחרים.

          בלי להיכנס יותר מדי לעומק –

          אפשר למשל טרייד ישיר של קלארקסון תמורת קמבה, ואז הקאבס "משלמים" בטריידים אחרים שעובדים לרעתם.

          בקיצור, זה ההסבר העקרוני.

          מעשית – לא יקרה עם קמבה בלי הבחירה של הנטס.
          בקיצור – לא יקרה…

  53. מרגש לקבל את ווייד בחזרה, וגם קצת מצחיק שזה קורה אחרי שלפני שנה וחצי היו פה כאלה שהצהירו שמיאמי שרפה את עצמה בסאגת ווייד.

    יש לנו בעיות התקפיות העונה ופלאש יוכל להוסיף כוח אש. מאמין שהוא גם יסכים לעלות מהספסל. הוא יוכל לבעוט לשחקנים בתחת כשיהיה צורך.

    יכול להיות שמקצועית זה לא הזיווג המושלם, אבל לווייד יש נסיבות מקלות. ברוך השב!

      1. ווייד הראה העונה שיש לו מה לתת. אני קונה את אותם מספרים.

        בנוסף, המנהיגות והנוכחות שלו יכולות לתרום להיט בפרק הזמן שנותר לעונה, בייחוד אם לוקחים בחשבון את רצף ההפסדים שצריך לשבור.

        אגב, אני לא אתפלא אם זה אקורד הסיום של פלאש.

  54. למרות שנתנו יותר מדי בטרייד עם הלייקרס, הטריידג השני של הקאבס היה מבריק.

    קיבלו שחקנים שהרבה יותר מתאימים לשחק עם לברון, וגם צעירים כדי להמשיך הלאה אחריו אם יעזוב.

    קשה לי לראות איך הכל מתחבר להם בזמן עוד העונה, אבל עקרונית, החלקים בקבוצה מתאימים הרבה יותר טוב עכשיו.

    1. זה נכון, אבל לצפות שקבוצה תתחבר בשליש עונה כשלאב עוד פצוע זה ממש יותר מדי. מה גם שעם מסתכלים על הנייר נטו – זו לא קבוצה לאליפות.

  55. לצערי רועי אתה טועה לגבי שאמפרט
    יש לו אופצית שחקן של 11 מיליון לשנה הבאה.
    מה שהופך תדיל לללא ברור עבור סקרמנטו

    1. גם אם הוא ירים את האופצייה הוא על חוזה מסתיים – זה נכס מאוד סחיר בשוק.
      מועיל להם בוודאות יותר מהחוזה העצום שחתמו עם היל בקיץ.

    2. תראה כמה כסף "נתתם" וכמה קיבלתם (ותחסיר עוד את מה שג'ו ג'ונסון ישאיר מאחור כדי לקבל ביי אאוט…).

      עסקה כלכלית נטו לקינגס.

      עשו טעות עם היל, עשו בשכל לצאת מזה כמה שיותר מהר.

  56. במה שאני רואה שקליבלנד זכו זה 2 שחקנים (הוד וקרקסון) שper 36 דקות קולעים כל אחד 22 נקודות + רכז לגטימי רק שהוא קצת זקן זה בעיקר .
    בקשר להגנה מישהו יכול להגיד לי אם השחקנים שהגיעו הם מעל או מתחת לממוצע בהגנה?

    1. ג'ורג' היל היה שחקן הגנה טוב מאוד שנה שעברה. הוד די ממוצע, נאנס לא יציב כמו כל ההגנה של הלייקרס אבל יכול להיות שחקן הגנה טוב, קלארקסון יותר טוב מתומאס אבל מתחת לממוצע

  57. שימו לב שהקאבס מעבירים אפילו כסאות מתוך האולם בשביל להתחזק וקבוצות מוכנות לקחת מהם נכסים, אבל דבר אחד נשאר שם וכנראה ייתקע עד קץ הימים –

    ג'יי אר סמית' והחוזה המעפן שלו.
    צריך לאחד אותו יחד עם רג'י ג'קסון ולואל דנג תחת אותה קבוצה ולראות מי ה-GM התותח שינסה לצאת מזה.

    1. כבר יש לנו קבוצה כזאת קוראים לה שארלוט (חוץ מווקר כולם שווים לתחת)…
      אל תשכח את נואה/ביאמבו/מיהינמי/מוזגוב
      חמישיה של
      ר.ג'קסון סמית דנג TT נואה/ביאמבו/מיהינמי/מוזגוב זאת החמישייה הכי גרועה שכסף יכול לקנות

    1. אין ספק. אבל הפוטנציאל של הקבוצה הפך לנמוך יותר.
      היל לא יהיה מה שתומאס יכול אולי להיות בהמשך העונה.
      אף שחקן לא ייתן בקאבס לדעתי את מה שוויד יכול לתת עם האיכות והניסיון שלו.

      הקבוצה חדשה לחלוטין ולמרות שלא מריצים דם שום סגנון משחק וזה יותר כמו סטריט בול, עדיין צריך זמן בשביל להתחבר.
      ונחש איפה חוסר חיבור משפיע לרעה? כן כן…בהגנה..

      1. לדעתי היל > תומאס. תומאס נהנה מהמערכת התומכת של קבוצתך והמאמן שלה, כשחקן כדורסל בכל קבוצה אחרת, תסלח לי, אבל הוא סתם גמד שלא שומר, והתבהר שיש לו גם אופי מחורבן בחדר ההלבשה.

        בסופו של דבר, עד שלא יוכח אחרת, והשנה זה עדיין לא נראה כך, לברון
        +4 זה קבוצה עם פוטנציאל לאליפות, הוא הראה את זה לכולם טוב מאוד לפני שנתיים מול הקבוצה ב-ה הידיעה.

    2. לא התחזקו, ישארו אותו דבר או פחות, הם כבר לא יצאו מהמזרח ואם כן לברון יותר גדול ממה שחשבתי וזה בתנאי שלאב לא חוזר וגם יועבר לדעתי אם לא היום אז בקיץ, אוק חייבת להשיג איכשהו את לאב אולי הבעלים שלהם יצא לארג ואת מה שלא נתן להארדן ישלם לכרמלו ויחתוך אותו??

  58. תכלס היה ברור שקליבלנד יעשו משהו דרמטי ודוגרי לא נראה לי שההרכב שיש להם עכשיו נופל מזה דהיה בתחילת היום + העיקר שזה קבוצה שהרבה יותר מכונה לבנייה מחדש. דרך אגב יש עוד חצי עונה לפני הפלייאוף וקליבלנד יכולה להרשות לעצמה שכר לימוד. לא חטשב שיתרון הביתיות בפלייאוף זה כזה דרמטי. יש סיכוי טוב שהם יגיעו בפורמה מציונת לפלייאוף וירכבו לגמר מהמקום שלישי/רביעי.

  59. בסופו של דבר (כרגע) קליבלנד חיזקו את הסגל. הוד שחקן מעולה שיכול לפרוח ליד לברון, היל רכז שמכיר אותו כבר וגם יכול לשחק טוב בלי הכדור ושניהם ביחד זה אחלה קו אחורי. קלארקסון וג'יי אר מהספסל עדיפים על מה שרוז ו-וויד היו. היל של 2016/17 עדיף על תומאס של השנה, אבל היל של השנה היה על הפנים. הוד אחלה שחקן, זה כן.

    מבחינת הקו הקדמי הם טיפה נחלשו – נאנס פחות טוב מקראודר ומעניין איך הם ישחקו עם הרוטציות כשבפרונט קורט יש להם כרגע 4 שחקנים כשירים בערך (לברון, נאנס, תומפסון, ג'ף גרין). חוסר עומק.

    1. אתה שוכח שהקליעה שם של כולם בתחתונים, הם לא קלעי שלשות אמינים בפלייאוף במאני טיים (עזוב סטטיסטיקות שבטח תביאו לי שהם 60% מה3) נראה בפלייאוף. הקאבס נחלשו לדעתי קצת אבל הכשירו את הקרקע ליום שאחרי לברון. גי אר ולאב גם יעופו משם, אם לא היום אז בקיץ.

      יאללה נשאר הכרזה שבלאט המאמן 🙂

  60. אופססססס , המנה שהחלקנו לארוחת הערב של גילברט היתה באמת ענקית,טוב נו ,שיהיה,נחנק המסכן, הלך על לברון ,באמת ליל הסכינים הארוכות פוגש את הסנדק

      1. זה עניין כלכלי בסוף. אם סמארט יעלה להם יותר מדי הם יעדיפו נכס עליו. אבל בגלל זה אני לא מבין למה טרייד על אוונס עוזר, אלא אם הם בטוחים שהם יצליחו להחתים אותו על חוזה סביר בקיץ (נגיד..8 מיליון לעונה).

  61. @wojespn: Denver, New York and Dallas agreed on a three-way deal, league sources tell ESPN. Mudiay to Knicks; Devin Harris to Denver and Doug McDermott to Dallas.

    מה למען השם…?

    אז דנבר מקבלת רכז מבוגר שהיום פחות טוב ממודיאיי
    ניו יורק מביאה רכז "מבוגר" בן 21 מאחורי רכז בן 18.
    ודאלאס? אפשר להגיד שהם חיזקו את הספסל…אבל ייתכן שזה רק לחודשיים.

    1. דאלאס מצעירה את הקבוצה (חושבת לעתיד)
      דנבר מבגרת את הקבוצה (חושבת לעכשיו)
      והניקס… זאת הניקס

  62. שימו לב שדנבר וויתרה אולי על הנכס הכי טוב שהיא יכלה לתת עבור אוונס מהגריזליס. יש לה עוד את צ'אנגלר ואת הבחירה שלהם, אבל על הבחירה הם כנראה לא יוותרו וצ'אנדלר לטעמי לא מעניין ללא עוד נכס צעיר לידו.

  63. ובינתיים מי שנראית שהיא מתחזקת בשביל לרוץ על מקום בפלייאוף התחתון של המזרח – דטרויט. שיפצה קצת, אבל בצורה נחמדה בעיניי.

  64. הטרייד המשולש:

    ניו יורק – יש מצב שיש במודיאיי משהו, עכשיו נגלה. אני חושב שעדיף להשקיע יותר בניטליקינה ולא אופתע אם ברק יועבר בשביל בחירה כלשהי, הוא מחורר רשתות. פילדלפיה יכולה להרוויח ממנו לא מעט.

    דנבר – דווין האריס הוא רכז מנוסה שיכול לתרום לא מעט על המגרש ומחוצה לו. האם יכלו להוציא יותר על מודיאיי? על הנייר יש מצב, אבל הוא בסוף חוזה גם ככה ולא היו מעריכים לו.

    דאלאס – הקלישאה התורנית על זה שעכשיו מקדרמוט יכול לקבל צ'אנס טיפה מיצתה את עצמה. הלאה

  65. מישהו יכול להסביר לי מה הערך של בחירת סיבוב שני? אני לא ממש מבין
    באיזה מצב קבוצה תשתמש בה כנכס לטרייד.

  66. הסוכן של אייזאה מצייץ שהוא לא יהיה מוכן לעלות מהספסל.

    מעניין אם זה נסיון של הרגע האחרון לגרום ללייקרס להטריד אותו.

    1. לדעתי אם הוא מתחיל לעשות בעיות ולהחזיק יותר מידיי בכדור, שישלכו אותו לגלות שיצטרף לדנג.
      או באמת שיעשו עליו טרייד גם.
      אולי דטרוייד? יש להם מה להציע עבורו?

    1. אייזיה לוקח איתו את לונזו, ביחד הם כובשים את ישראל, ומובילים את החמישייה של מכבי לגמר היורוליג

  67. מה זה??

    הלכתי לישון עם ג'וני או'בראיינט ומרקיז קריס וקמתי עם ניקוי האורוות בקליבלנד. וורת' אברי פני.

  68. וואו מה הולך פה.
    בהרגשה ראשונית קליבלנד התחזקו גם השנה שהעיפו את כל המרותכים וויד ורוז ואת אייזיה וקראודר שהיו סרטן בחדר הלבשהו גם שלברון יעזוב שנה הבאה יהיה להם שלד לא רע להתחיל איתו להיות קבוצה נחמדה ולא לצלול לתהומות שוב.קליבלנד תהיה גם השנה בפיינלס למרות שאין לה סיכוי מול הווריירס הרוקטס או התאנדר.לגבי הלייקרס שמח שפינו מקום עכשיו רק איכשהו להיפטר מהחוזה הנוראי של דנג.

  69. Portland has traded Noah Vonleh and cash to Chicago for the rights to Milocan Rakovic, league sources tell ESPN.

    Portland gets under the luxury tax and gets a $3.5M traded player exception.

  70. מה הסיכוי שהנהלת הסאנס תביא את תומאס בתירוץ שהם כעת תיקנו את הטעות מלפנח כ-4 שנים רק כדי לגלות שזה כבר מאוחר מדי והם פספסו את הניצוץ הברקה שהיה לתומאס לתת?

  71. AdamHimmelsbach: One league source says in a text message that Celtics' trade talks appear to be "dead" right now. Could always change quickly, of course.

    איינג' בתגובה: למה אף אחד לא רוצה לשחק איתי? .הפירוק של ברוקלין וקליבלנד לא קשור אליי..

  72. wojespn: Memphis is still without traction on a Tyreke Evans trade and may keep him, league sources tell ESPN. Grizzlies would try to re-sign him using their mid-level exception this summer.

    האם האוויר יוצא מהבלון או שזה עכשיו משחק של "מי ממצמץ ראשון?"

  73. Sources: There's still hope within Kenneth Faried's camp that Denver will find a trade for Kenneth Faried and allow him a fresh start elsewhere. Denver has been talking to teams — including Indiana — but those haven't resulted in a deal.

    יהיה מעניין לראות אותו באינדיאנה

    1. זו הבעיה בכל שיטת הטריידים הזו, כולם מסבירים שהכל ביזנס, אבל בפועל מדובר על אנשים עם רגשות. נראה שגם קראודר וגם תומאס לא ממש עיכלו את הטרייד שלהם מבוסטון. צריך להוסיף איזה אקס פקטור רגשי לטרייד משין….

      1. הכסף שהם מקבלים מפצה על הכל. תמורת עשירית משכרם אני מוכן לעבור במשך 10 שנים כל חצי שנה לבית אחר עם משפחתי.

        1. רק שלהם אין שום ביטחון שאחרי הטרייד הראשון, אחד נוסף יקרה גם אחרי חצי שנה ושהם לא יעלמו מהמפה.
          זה נכון שהם לא מסכנים, אבל משהו בכל זה מצלצל שוק עבדים מודרני.

  74. מכל הבלאגן שהיה היום יש דבר אחד שעובר מתחת לראדאר אבל אני ממש אוהב – דווין האריס בדנבר.
    הוא בול מה שדנבר צריכה – שחקן מנוסה וקר מזג בסיום, עם יד קטלנית מ-3.
    היא כרגע הפכה בעיניי לכוח רציני ביותר במערב, שלישית רק לג"ס ויוסטון (בהנחה שקוואי לא חוזר).

    1. באיזה עולם היד של דווין האריס ל-3 קטלנית? אנחנו גם מדברים על קשיש שלא מסוגל לשחק יותר מ-20 דקות. כמה השפעה כבר תהיה לו.

      1. יותר מלמודיאיי.
        פאק, במחקר ליומן דנבר נתקלתי באחד שבכל הזדמנות דחף את הטרייד מודיאיי – האריס כדבר הכי נכון שאפשר. הוא בטח עושה מסיבה עכשיו.

    2. האריס מנוסה, מאבד הרבה פחות את הכדור, אמין למדי.
      אבל יד קטלנית מ-3?
      ממש לא. 32.6% מה-3 בקריירה, 35.2% העונה.

      1. יש לי הרגשה שזה חיבור שיהיה מוצלח הרבה יותר ממה שנראה על הנייר.
        מהרגשתי ממה שראיתי האריס בסיומי משחקים זה בדיוק מה שחסר לדנבר.
        אני מחזיק ממנו יותר מהנתונים הסטטיסטיים שהוא מביא

    3. יש מצב שאתה מתבלבל עם גארי האריס שכבר נמצא בדנבר?
      דווין האריס לא ממש שחקן שתורם חוץ מזה שהוא חוזה נגמר

  75. די אכזרי יום כזה. עם כל הכיף שלנו מרגיש קצת לא נעים מכל השחקנים עם משפחה וילדים שפתאום אורזים מזוודות ומתחילים חיים במקום אחר.

    1. השכר הממוצע בליגה הוא כמה, 6 מיליון דולר? בסכומים האלה היית מוכן להיות מועבר ממקום למקום ללא התראה, וללכת לעשות את מה שאתה אוהב. הילדים של השחקנים האלה שהם ברובם לפני הגיל של חברויות עמוקות. כמובן שזה לא אידיאלי, אבל זה הכי קרוב לאידיאלי שאפשר להגיע

      1. אין לי בעיה עקרונית עם זה. גם במקצוע שלי זה ככה וגם אצל אנשי צבא בארה"ב. עדיין, כל פעם שזה קורה זה קצת צובט בלב, גם אם זה חלק מהמקצוע.

  76. AlexKennedyNBA: The Philadelphia 76ers continue to make a strong push for Tyreke Evans and remain in discussions with the Memphis Grizzlies, according to league sources. At one point, Memphis asked for Dario Saric, but Philly wasn't interesting in giving up the 23-year-old.

    אם זה נכון, מישהו בממפיס (מעניין מי..) לא ממש מחובר למציאות.
    יש הבדל בין הצבת רף גבוה ויצירת מיקוח יעיל במו"מ, לבין זריקת הצעות לא נורמליות שמראות קצת חוסר רצינות (מזכיר למשל את הדרישות של JAX על החד קרן בדראפט).

      1. עם הסאנס תמיד עלול להיות גרוע יותר – זה יכול היה להיות תומאס וחוזה ענק עבורו בקיץ.

        אז אולי פייטון עדיף? 😕

  77. דיווחים על טרייד משולש בין דטרויט, יוסטון ואוקלהומה:
    ——————————————————————–

    השפם של ון-גנדי עובר לד'אנטוני
    הפאה של ד'אנטוני עושה את הדרך ההפוכה
    בילי דונובן מוותר על הפריזורה עבור ד'אנטוני ומקבל אשך טמיר מסטן-דה-מאן

    לדעתי יוסטון זכו בגדול מהעסקה

  78. חיפשו רכז.
    לא הלך עם קמבה, קיבלו פייטון בגרושים.

    האיש הכי מאושר – בוקר שעכשיו יוכל להמשיך לקחת את כל הזריקות…

    אבל אחלה טרייד.
    זה לא אמור לעלות להם סכום מטורף להחתים אותו מחדש.

  79. לא בטוח שאורלנדו יכלו להוציא יותר על שחקן בסוף החוזה – זאת תהיה בחירה 31-35. למרות שהיה ביקוש גם מהניקס ויכלו להביא עליו משהו יותר איכותי. לא מהלך כזה רע לריבילד נוסף, מספר 3 מאז הטרייד של הווארד אם ספרתי נכון

          1. קודם כל, 6 נק ו 4 ריב' ב 15 דקות זה ממש לא מעודדת, בטח לא בקבוצה המוכשרת בהיסטוריה. ב' – מה הוא עשה בשנים האחרונות בקבוצות האחרות? הוביל אותן? לדעתי עדיפות בהרבה 6 נק' וטבעת אליפות כנראה בווריורס, על 10 נק' בהורנטס. אלא כן מערבים פה כסף כמובן, אבל עומרי הוכיח שזו לא הסוגיה עבורו כרגע בתחילת העונה

          2. הממוצעים האלו הם בעיקר מימי הפציעות שהיו לווריורס. שתהיה לו טבעת, לבריאות, אבל דקות משחק בפלייאוף הוא לא יראה.

    1. אם הדד ליין של השחקנים החופשיים הוא עד ה 1 למרץ יש סיכוי לכספי להיחתך ושהוורירס יביאו שחקן שעשה ביי אאוט.

  80. ShamsCharania: Sources: Boston has made no deals, standing pat at the deadline and keeping guard Marcus Smart. Celtics value Smart tremendously — showed it in talks with other teams.

    AdamHimmelsbach: Although the Cavs reshaped their roster, the Cs have to be pleased that the Raptors, Bucks and Wizards didn't do anything big. The Greg Monroe signing should be made official shortly.

        1. כן מבחינה מקצועית הוא הכי מתאים לרוקטס, שמרו 5 מיליון בשאיפה שזה יספיק לשכנע אותו. אני אישית מעדיף איזה ביג מן אבל אין כזה פנוי בשוק חוץ מבוגוט. לא סביר שהלייקרס יעשו ביי אאוט על לופז.

          1. סליחה יהיה להם הרבה פחות מזה. ה5 מליון זה היה במקרה של טרייד, לביי אאוט יש להם הרבה פחות, בערך חצי. אם גולדן סטייט רוצה אותו רק כדי שלא יגיע לרוקטס הם יכולים בקלות. גם לבוסטון יהיה יותר כסף לתת.

          2. החבר שלי אמר לי שהוא סיכם עם הפליקנס לחתום שם אחרי הדד ליין.

            כתבתי את זה כאן לפני איזה יומיים.

            אני מניח שכל עוד זה לא רשמי הכל אפשרי.

          3. אני לא חושב שלרוקטס יש עניין בו בכל מקרה. דווקא חזרה למילווקי היה נשמע לי יותר הגיוני בשבילו, גם סגירת מעגל וכל זה, אבל פליקנס? אוקיי

    1. צריך לקחת כמה דקות ולעשות רשימה של כל המועמדים לבייאאוט.

      אני בינתיים מתאר לעצמי שבלינלי, איליאסובה וג'ו ג'ונסון נמצאים בה.

  81. היה גם איזה טרייד עלום של אטלנטה עם שלווין מאק.
    פעם ראשונה מאז עידן מורי, יוסטון לא עשו דיל בטרייד דד ליין.

  82. נראה לי שהשחקן שהכי הרוויח מכל הבלאגן היום זה רודני הוד. ליד לברון הוא יוכל לפרוח (בטח על המשבצת של ג'יי אר) ולארגן לעצמו חוזה טוב.

    1. רודני בקץ' אנד שוט היה החלום הרטוב של הג'ז. הבעיה היא שהג'ז רצו כדורסל מהיר ושוטף עם תזוזה של הכדור. הבחור שואף להיות כוכב ואוהב להחזיק בכדור ויהיה מצויין בשיטת הבידודים/מצ' אפים של קליבלנד. קליבלנד מאוד התחזקה לדעתי. לברון ולאב בבירור אופציות 1 ו2 והוד ישמח להשתחל לאופציה שלישית יחד עם קלרקסון. יחד עם היל אלו 5 שחקנים לפחות שנותנים דאבל פיגרס מתוך שינה. נאנס יודע בדיוק מיהו ולשם מה הובא. הוא מחובר לעיר דרך אביו ששיחק שם ובתקווה ישחק לצד לברון ב5 בהרכבים שלאב מתקשה מולם.

  83. פייטון אחלה שחקן, אני צופה לו עתיד טוב בתור פותח בקבוצת "בטן" על גבול הפלייאוף. לא יודע איך פיניקס בדיוק מתכננים לצאת מהבור שלהם אבל הוא פוטנציאל גדול ולדעתי נראה אותו פורח שם כבר בקרוב.
    מה שכן – אם הוא לא יסתפר – יעשו עליו שוב טרייד. קן הציפורים הזה זה בלתי נסבל

      1. ג'וש ג'קסון נראה יותר ויותר כSG. הוא פרח בעמדה הזו כשוורן ב3 ובוקר שיחק PG. אם בוקר חוזר לעמדת ה-SG ופייטון תופס את עמדת הרכז הפונציאל הענק שלך יורד לספסל.

        1. ברור שבוקר וורן וג'קסון לא ממש הולך על הפרקט יחד. אבל טי ג'יי על חוזה טוב ואנחנו נעביר אותו בבוא הזמן. בינתיים ג'קסון יוכל להמשיך להתאפס על הליגה. אני מתחיל להיות אופטימי לגביו.

        1. לבאר עף הביתה עם הלונזו שלו בטרייד לאריזונה לקקטוסים מי זה לונזו בול שיתחשבו בו בכלל? אם לברון מגיע לונזו עף, הוא לא יהיה יחד איתו.

  84. שיטה שמתאימה בול ללברון שפורח עם קלעים לצידו, אני לא אוהב את היל חושב שהוא חוזה נוראי, הוד התאמה מדהימה לידי לברון, יוטה היא המנצחת הגדולה של הלילה לטעמי

  85. יכול להיות שגילברט נלחם בלברון, אבל לדעתי קליבלנד התחזקה במהלכים האלה, ולא יפתיע אותי בכלל אם יגיעו לגמר המזרח.

    1. גם לדעתי קליבלנד התחזקה.היו מגיעים בכל מצב לגמר אבל הפעם יגיעו יותר בקלות.לגבי הגמר גם לפני וגם עכשיו אין להם סיכוי לקחת אליפות.השנה יש 3 קבוצות גולדן סטייט יוסטון ואוקלהומה והכסף שלי הוא לא על הוורירס אם הווריירס מסיימים במקום הראשון ואוקלהומה ב 4-5 או הוורירס במקום השני ואוקלהומה במקום השלישי.הם לא יעברו גם את אוקלהומה וגם את יוסטון.הם יפלו באחת מהסדרות

  86. כואב הלב על IT
    הבן אדם עשה הכל בשביל הקבוצה (ובשביל לראות משאית ברינקס מבפנים) רק להזכיר שעלה לשחק 24 שעות אחרי שאחותו נפטרה ואסף שינים (שלו) מהפרקט כאילו כלום לא קרה

    והיה רחוק רק פציעה אחת ואולי גם פה גדול מידי מהחוזה המובטח .

    עכשיו הוא עובר כמו סחורה פגומה עבור שחקנים שלפני שנה לא ראה ממטר…

    1. נראה שהבעייה הגדולה של IT היתה הפה שלו שהכשיל אותו ואחרי זה כמובן גם המזל עם הפציעה בירך. אני לא חושב שאיינג' היה מתריד אותו אם לא היה פותח את הפה על מה שמגיע לו ואם היה עובר ניתוח מיד אחרי הפציעה. הוא התנגד לכך מה שכנראה האריך את ההחלמה. שני אלה והזמינות של קיירי הכוכב הצעיר בשוק חייבו מהלך מהיר.

  87. לא מבין מה ממפיס עשו עם אוואנס
    הוא לא יעזור להם להגיע לכלום העונה בקיץ הוא שחקן חופשי
    לפי הפרסומים דנבר הציעו להם אחלה עסקה של מודאי ובחירת סיבוב שני , פילי הציעו שתי בחירות סיבוב שני והם לא שחררו אותו…..

    1. הם ראו את הדיל של לו וויליאמס ויהמרו על לתת לו חוזה נוח הקיץ. זה לא הולך להיות קיץ מוצלח לשחקנים חופשיים.

  88. השחקנים שהועברו בטריידים רשאים עדיין לשחק בקבוצה שפלטה אותם?
    נאנס בלייקרס למשל, או שהוא משול לסחורה שנמכרה?

    1. היה איזה מקרה בנטס שג'ייסון קולינס הוטרד והיה להם משחק באותו ערב. שאלו אותו אם הוא רוצה לשחק והוא שיחק באותו ערב.
      היום בטח סוכנים לא יתנו לזה לקרות (במקרה ונפצע באותו משחק).

  89. משתלם למינסוטה להחתים את רוז? זה יפגע בדקות של טיוס גונס ולרוז אין בדיוק קליעה.
    מה שהוולבס לוקים בו קשות

  90. טוב, סוף סוף התפניתי להתעדכן בטריידים,
    ולעבור על כל התגובות כאן.

    דטרויט עשתה 2 טריידים קטנים,
    ולטעמי מחזקת את הסיכויים שלה להשתחל לפלייאוף.
    נלסון יביא ניסיון לעמדת הרכז, וג'ימס אניס לעמדת ה-SF.

    לגבי הקאבס – גילברט ראוי להערצה,
    על היכולת להפוך את השולחן,
    ולזרוק את כל השחקנים שהוא לא חושב שאיתם הוא יוכל להמשיך השנה ו/או בשנה הבאה.
    הוא ממשיך לתת אמון ב-JR, בלאב, בTT ובקורבר.
    כאלה שהיו שותפים מרכזיים לאליפות לפני שנתיים.
    וכל היתר הוחלפו בשחקנים שיוכלו לתרום כבר השנה (הוד הולך לתת קפיצה משמעותית כגרסה צעירה של JR).
    וקלרקסון ונאנס, יבואו להוכיח את עצמם ליד לברון.

    אם העונה הם יגיעו לגמר המזרח ויפסידו בכבוד.
    לברון יישאר גם לעונה הבאה.

    1. הוא זרק בעיקר חוזים נגמרים (ווייד, תומאס, פריי ואפילו באופן יחסי שאמפרט) והתחייב על חוזים יותר ארוכים (היל,קלארקסון) . זאת כשהוא משאיר את החוזים הרעילים של TT ו-JR. כבר לשנה הקרובה הם מעל מס המותרות אם לברון מממש את האופציה שלו מה שאומר שאין מצב שגילברט ישאיר את הוד.
      זה לא בדיוק הסגל שנראה לי שלברון מרגיש שהוא יכול לקחת לאליפות – הוא ילך לחפש אותה במקום אחר.

  91. אפשר כבר להגיד שהלייקרס הם המנצחים הגדולים של הדד ליין…
    ומיד אחריהם קליבלנד ששינה באופן משמעותי את הסגל שלה…וזה יכול מאוד להצליח…

    1. טעות.
      שנה שעברה בחרו אותו ב13.
      הוא די סולידי יש לו קליעה יש לו ריבאונד, מוסר טוב וגוף ענק.
      ואם זה בשביל קבאסלו אז בכלל.
      עשו מהלכים לא לכאן ולא לכאן.
      הייתי מעדיף אם לא היו משנים כלום.
      יהיה להם קשה למשוך בשוק החופשי אז הקאפ ספייס שהשתחרר מהיל לא בהכרח יתורגם יותר טובוהיל עצמו היה אהוב על ידי הצעירים.
      צריכים להמשיך לבנות מהדראפט, לכן לשחרר שני צעירים עם איזשהו אפסייד נראה לא הכרחי גם.

    1. לברון לא נשאר בקאבס אם הוא לא לוקח אליפות ואני עדייןלא רואה סיכוי כזה. חשבתי שאוקלהומה יעבירו את גורג אין שום סרט שהבעלים של אוקלהומה ישלם מס מוצרות רצחני שכזה (115 מליון וצפונהלפי החישוב שלי).

    2. בעיקרון אם לברון נשאר, סביר להניח שהבחירה של הנטס תוטרד עם שחקן או שניים כדי להביא מישהו שיכול לתרום מייד, אז תהיה להם קצת גמישות לנסות להשיל קצת כסף.

      אז אם הוא ישחק טוב ויראה שהוא יכול להישאר בריא, בהחלט יכול להיות שישאירו אותו ויעבירו למשל את קלארקסון כדי לחסוך כסף.
      אי אפשר לדעת.

      בעיקרון גם הייתי אומר לך שההצעות עבור הוד לא אמורות להיות גדולות מדי בשוק הקשה של הקיץ הבא, אבל GM עם חושים חדים יבין שלקאבס יהיה קשה להשוות הצעה מכובדת להוד, ויכול להיות שדווקא בגלל זה הוא יקבל הצעה של איזה 15 מיליון שיהיה קשה לגילברט להשוות…

      בקיצור, שום דבר לא סגור לכאן או לכאן…

      1. תודה.
        עכשיו מבט מהכיוון השני. איזה צעדים הקאבס יכולים לעשות במקרה ולברון חותך? הם כבר עכשיו מעל התקרה לעונה הבאה וגם די חנוקים לעונה שאחרי. אם הבחירה של הנטס לא נופלת מספיק גבוה איך הם יוכלו להפוך את עצמם לרלבנטיים?

        1. מעבירים את לאב תמורת הבחירה הכי טובה שיוכלו לקבל, נפטרים מהיל עבור חוזה קצת פחות גרוע, גם מקורבר, מחתימים מחדש את הוד, והולכים לעונת טנק.

          הוד, קלארקסון, נאנס, הבחירה של הנטס ובחירת הטנק יהיו הבסיס להמשך.

  92. בקיצור לא 2019 ולא בטיח.
    הלייקרס הולכים בכל הכוח על 2018 ויכולים להגיע למצב שיש לה מקום
    ל 3 חוזי מקסימום אם יצליחו להצמיד את הבחירה שקיבלו מהקאבס לדנג.

          1. הו, אני שמח ששאלת. לעניות דעתי מדובר בבחירה של ברוקלין. ולא בזו של קליבלנד. אבל אשמח אם כל אחד יוכל לבוא ולתקן אותי.

  93. עם כל הזעזועים שהיו היום.
    הקונטיינדרית היחידה שממש עשתה מהפיכה זו קליבלנד.
    לוקח זמן עד שמתחברים ובכלל לא בטוח שזה קורה.
    הסלטיקס לא עשו כלום מעבר להבאת מונרו. זה מה שהיו בעצם צריכים. גבוה שלוקח הרבה ריבאונד. אני מאמין שסטיבנס גם יחזק בו את הפאן ההגנתי. מקווה שבסוף השנה החמישייה תהיה קיירי, בראון טאטום הורפורד ומונרו. חמישייה שנייה: סמארט, רוזייר, הייוארד (יש מצב שיחזור בסוף מרץ או באפריל), ביינס ותייס.
    יש מצב שגמר המזרח יהיה בוסטון נגד טורונטו ואם זה יהיה המצב, לברון יעזוב את הקבס בסוף השנה.

  94. די מגניב בשביל נאנס לשחק בקבוצה שהחולצה של אבא שלו תלוייה על הראפטרס באולם הביתי (ועל הדרך סיכוי זכות בתחרות ההטבעות כמו אבא).

  95. אני אניח את זה פה לחובבי הסלטיקס ובכלל
    https://www.bostonglobe.com/sports/celtics/2018/02/08/celtics-stand-pat-trade-deadline/zi1sugULdz6TKM32zgCv2H/amp.html?__twitter_impression=true
    אהבתי את המשפט האחרון של דני לגבי מונרו…
    “We use our big guys with the ball quite often and he’s been a good rebounder throughout his career. He’s a veteran guy who seems really interested in this opportunity to come play for a team that can win some playoff games.”

  96. כואב הלב על IT
    הסרטון הזה אולי קצת מצחיק אבל בתכלס הוא עצוב. שחקני כדורסל הם גלדיאטורים מודרניים…
    https://www.instagram.com/p/Be85qIQgzaB/

    שחקן טוב עם פה וגישה בעייתיים עובר 4 קבוצות ב 4 שנים. השיא היה בבוסטון והגישה שלו בסוף העונה ביחד עם גנרל מנג'ר שלא דופק חשבון לאף אחד חוץ מאשר לבוס זרקה אותו מהשיא בבוסטון לעתיד לא ברור בלייקרס. יהיה מעניין לעקוב אחרי עלילות IT הקטן בעיר המלאכים.

  97. הקינגס שחררו את פפיאניס כנראה בכדי להחתים את זאקר סמפסון שחתום על טו וואי קונטרקט ומשחק טוב.
    לדעתי קבוצות צריכות לתת לו צאנס, יש לו אחלה יד וגודל וריבאונד והוא די מובילי בשביל 2.15, צריך לעבוד חזק על הכח ועל הכח המתפרץ.

    סמפסון הוא שומר טוב, עם קליעה לא רעה מהשלוד.

  98. טעות.
    שנה שעברה בחרו אותו ב13.
    הוא די סולידי יש לו קליעה יש לו ריבאונד, מוסר טוב וגוף ענק.
    ואם זה בשביל קבאסלו אז בכלל.
    עשו מהלכים לא לכאן ולא לכאן.
    הייתי מעדיף אם לא היו משנים כלום.
    יהיה להם קשה למשוך בשוק החופשי אז הקאפ ספייס שהשתחרר מהיל לא בהכרח יתורגם יותר טובוהיל עצמו היה אהוב על ידי הצעירים.
    צריכים להמשיך לבנות מהדראפט, לכן לשחרר שני צעירים עם איזשהו אפסייד נראה לא הכרחי גם.

    1. טעות.
      שנה שעברה בחרו אותו ב13.
      הוא די סולידי יש לו קליעה יש לו ריבאונד, מוסר טוב וגוף ענק.
      ואם זה בשביל קבאסלו אז בכלל.
      עשו מהלכים לא לכאן ולא לכאן.
      הייתי מעדיף אם לא היו משנים כלום.
      יהיה להם קשה למשוך בשוק החופשי אז הקאפ ספייס שהשתחרר מהיל לא בהכרח יתורגם יותר טובוהיל עצמו היה אהוב על ידי הצעירים.
      צריכים להמשיך לבנות מהדראפט, לכן לשחרר שני צעירים עם איזשהו אפסייד נראה לא הכרחי גם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט