מאמרו של קווין דוראנט בו הוא מפרט על כך שעזב את אוקלהומה לטובת גולדן סטייט. המאמר המקורי: http://www.theplayerstribune.com/kevin-durant-nba-free-agency-announcement/
*
השבועות האלו היו הקשים בקריירה המקצוענית שלי, בפער. הבנתי קוגניטיבית שאני פוגש צומת דרכים באבולוציה שלי כשחקן וכאדם, ושזה בא עם בחירות קשות במיוחד. מה שלא הבנתי לחלוטין, בכל מקרה, היה טווח הרגשות העצום שארגיש לאורך התהליך.
העיקרון המרכזי שפעלתי לפיו במהלך ביצוע ההחלטה היה הפוטנציאל שלה להוביל לגדילה שלי כשחקן, כמו מה שתמיד הוביל אותי בכיוון הנכון. אבל אני נמצא בנקודה בחיים שבה חשובה גם ההתפתחות שלי כאדם: לעבור מעיר מוכרת ומאזור הנוחות שלי לעיר חדשה שבה אוכל לתרום ולגדול אישית כמה שיותר. לכן, החלטתי שאני הולך להצטרף לגולדן סטייט ווריורס..
אני מוושינגטון די סי, אבל אוקלהומה סיטי באמת גידלה אותי. היא לימדה אותי כל כך הרבה על משפחה ועל מה זה להיות אדם. אין מילים שיוכלו לתאר את מה שהארגון והקהילה היו עבורי, ומה התפקיד שלהם בחיי ובליבי לנצח. הזכרונות והחברויות שלי משם הן משהו שיותר גדול מהמשחק. מערכות היחסים המועילות האלו הן מה שהפכו את ההחלטה לכל כך מאתגרת.
כואב לי לדעת שאני מאכזב כל כך הרבה אנשים עם ההחלטה הזאת, אבל אני מאמין שאני עושה את מה שנכון עבורי בנקודה הזאת בחיי ובקריירה שלי.
אתגעגע לאוקלהומה סיטי ולתפקיד שהיה לי בבניית הקבוצה הטובה הזאת. לנצח אוקיר את החברויות שנוצרו בתוך הארגון-החברים וחבריי לקבוצה, עמם הלכתי למלחמה במשך 9 שנים, כל המעריצים ואנשי הקהילה. הם תמיד תמכו בי ללא תנאים, ואני לא יכול להיות יותר מוקיר תודה בקשר למשמעותם עבורי ועבור משפחתי.
רועי ויינברג
4 יול 2016 19:07:05הכל טוב ויפה, חוץ מזה שהוא עף בגמר המערב שנה הבאה. עם כל הציפיות יהיה לו מאוד קשה להתרגל לתפקיד של מספר 3/4 בקבוצה אחרי שהוא תמיד היה הגו-טו-גאי (גרין וקרי לפניו, אולי גם קליי).
נ.ב-ווסטברוק MVP שנה הבאה.
עידו גילרי
4 יול 2016 19:09:03בדיוק חשבתי על איך ווסטברוק ישחק כשהוא בהיי של נקמה.
גור גולן
4 יול 2016 19:14:32היי עזיבה אתה מתכוון
יותם פלדהיים
4 יול 2016 19:14:45גם חשבתי על זה. שנה הבאה הולכת להיות שנה וווסטברוק הולך לשבור שיאים אישיים בכמויות, אולי לא יוביל את הקבוצה לשום מקום. אבל הכמות טריפל דאבלים שהוא יעשה…
לירון
4 יול 2016 20:18:14כמות הטריפל דאבלים שלו היתה בגלל היה לידו דוראנט שקלע באחוזים גבוהים. עכשיו כשיהיה חסר, כמות האסיסטים תרד משמעותית
john
4 יול 2016 19:20:55ווסטברוק בהיי וברגשנות זה איבודי כדור והירובול מפסיד. ווסברוק צריך לחזור לסוף הסדרה עם ס"א ותחילת הסדרה עם הווריורס בו הפך לרוצח שקט שמפרגן לחבריו ללא הכרה. כשהוא מרוכז ושיטתי יש לו את כל הכלים הפיזיים והכדורסלניים להיות השחקן הטוב בליגה. אני במקומו קיץ שלם מתאמן על זריקה ל-שלוש. בנוסף אולי זה הזדמנות עבורו לעבור לשחק כגארד ליד קמרון פיין המוכשר ולשחק אוף בול יותר (כמו הקפיצה שעשה קארי שנה שעברה כשהכדור עבר לידיים של גרין יותר.
Ljos
5 יול 2016 00:18:10זה בסדר, ווסטברוק יוכל לא למסור למישהו אחר.
סילפן
4 יול 2016 19:40:35למה נראה לך…
הוא יהיה הגו טו הראשון בהתקפה. יש לו את הסט הכי מגוון בפער.
אסף
4 יול 2016 19:53:12אם יש צדק ראס לוקח את אוקלהומה כל הדרך לטבעת השנה …. (אין לי מושג איך אבל אין איסור על הזיות פה נכון?)
שמייקל
4 יול 2016 20:14:39אתה טועה… הוא יקח אליפות, כולם יוותרו על האגו בשבילו ויקלעו קצת םחות וימסרו יותר ויצרו את ההתקםה הטובה בהיסטוריה.
אגב עש להם מקום בתקרת השכר להבעא את ווייטסייד?
סטיב
4 יול 2016 20:15:01מי תעיף אותם בגמר המערב? הקליפרס? פורטלנד? היחידים שיש להם סיכוי הם הספרס שעד היום היתרון היחיד שלהם בחמישיה היה בעמדת הסמול פווארד שם לאנרד היה עדיף, אבל מול דוראנט אין לו יתרון משמעותי אם בכלל. (קרי לוקח את פרקר, קליי לוקח את גרין, גרין ואלדריג' שווים, דאנקן/דיאו/מרינוביץ' לא עדיפים בכושר הנוכחי על בוגוט).
חוץ מזה, לא חושב שהוא יהיה אופציה שלישית ובטח שלא רביעית אלא שנייה לקרי.
נריה
4 יול 2016 20:24:17זאת שנת MVP של לברון!!!
למרות שאני חושב שלברון משחק בשנתיים האחרונות בצורה שהוא לא משחק את המקסימום שלו בעונה הרגילה, אני כן מאמין שהשנה הוא יבין שזה האופציה האחרונה שלו כנראה לזכות בMVP, והוא יתן פוש חזק על התואר הזה.
בטח כשיש לו את קיירי לעזרה בפלייאוף..
נריה
4 יול 2016 20:25:57אני שונא את גולדן סטייט.
אבל חמישיה של קרי, תומפסון, איגודלה, דוראנט ודריימון גרין מפחידה!
The Big 5..
Smiley
4 יול 2016 22:05:00לא בטוח שגרין ותומפסון יהיו לפניו כאופציות. הנחה שלי ששיטת המשחק תשתנה קצת בשבילו. איך שלא מסתכלים על זה, ששחקן כמו דוראנט בא אליך אתה לא שם אותו כאופציה 3-4.
נדב
5 יול 2016 01:01:03לא רואה איך גרין הוא גו טו גאי לפני דוראנט ולאור תצוגות הפלייאוף של קרי, גם הוא לא גו טו גאי לפני דוראנט
גיא
4 יול 2016 19:13:25מה עכשיו יגידו ללל??
מעתה אמור *ללד*
ליגה להשמצת דוראנט
גור גולן
4 יול 2016 19:14:54ממש לא
זו תהיה סימפוניית כדורסל
גיא
4 יול 2016 19:22:39זה צביעות גדולה מצידך
רועי ויינברג
4 יול 2016 19:28:42נכון. היית כל כך אנטי לברון גם כשהוא הביא את לאב ואירווינג ואני מניח שגם כשהוא הקים את הסופרגרופ של מיאמי. והוא עזב קליבלנד חלשה בהרבה.
גור גולן
4 יול 2016 19:29:251. זה שונה לטעמי
2. אני לא שונא את לברון רק בגלל זה (לא התחלתי לשנוא אותו במעבר..)
גיא
4 יול 2016 19:36:17זה צביעות גדולה מאוד מצידך, אתה השתמשת לא מעט בטיעון הזה, ואילו עכשיו שדוראנט עוזב קונדטורית כדי להצטרף לקבוצה שלימה ואדירה, אולי אחת הטובות בהיסטוריה זה פתאום בסדר מצידך.
מה שאומר שמעולם לא עניין אותך הטיעון הזה פשוט השתמשת בו כדי לנגח את לברון.
אני לכשעצמי מצפה מאוד לראות את גולדן, אני מחבב את הקבוצה הזאת, וזו תהיה הצגת כדורסל מופלאה
גור גולן
4 יול 2016 19:54:31אני אותו דבר כמוך – מצפה לראות את הקבוצה הזאת.
לברון עזב את ביתו בתוכנית טלוויזיה בשידור ישיר… אני לא יכול להגיד שאני שונא את דוראנט שעזב את קבוצתו בשביל קבוצה היסטורית שתרשום שיאים כל כך רבים.
עגל
4 יול 2016 20:53:40גור אני מצטער אבל מה שאתה אומר לא נשמע טוב
דדי
4 יול 2016 19:13:56http://d.pr/i/1eQaa+
הייט-אשברי
4 יול 2016 20:34:50ג'רי ווסט הוא האיש שלפי השמועות היטה את הכף בהחלטה של KD , באותה שיחת טלפון שקיים איתו שלשום .
דדי
4 יול 2016 19:14:48מעניין אם יצליחו לשמור על אזילי.
לפי החישובים שלי, זה מאד קרוב לאפשרי.
רועי ויינברג
4 יול 2016 19:17:06הבנתי שמבטלים את ה-QO שהגישו לו
אפלטון
4 יול 2016 19:20:36דדי ברצינות עכשיו, אתה לא חושב שאם למישהו בלייקרס היה טיפת תעוזה ויצירתיות היה נכון להציע מקסימום לבארנס רק על הצ'אנס שדבר כזה יקרה? לקבוצה כמו הלייקרס הוא היה מושלם. במקום נפל על דאלאס הלא קשורה רק כי קיובן היחיד עם ביצים.
יותם פלדהיים
4 יול 2016 19:25:16הלייקרס כבר לא יכולים להציע לו מקס? מה הבעיה שיציעו עכשיו?
דדי
4 יול 2016 19:25:42אפלטון – זה לא היה משנה שום דבר מבחינת גולדן סטייט, ומבחינת הלייקרס דנג עדיף בהרבה.
k_700
4 יול 2016 19:28:04חחח מקסימום לבארנס???
מה ההגיון בזה??
בחרנו את אינגרם מסיבה מסוימת ולכן אם כבר אתה מביא שחקן על העמדה שלו אז שומר מצוין כמו דנג, שחקן עם נסיון וכזה שגם יכול לשחק 4 בסגנון של וולטון.
אין שום הגיון להביא את בארנס ללייקרס ועוד על מקס', תעשו לי טובה ובהצלחה למארק קיובן עם החוזה הזה.
אין ספק אחרי פארסונס חייבים למלא את החלל בעוד חוזה לא הגיוני.
שרמבו
4 יול 2016 21:53:33אולי יש מצב שיצליחו להביא את פצ'וליה?
אם כן זה לדעתי שיחוק יותר גדול מאזילי
גור גולן
4 יול 2016 19:15:24וואו איזה קבוצה !!!! מ-ט-ו-ר-ף
מדהים איזה חמישייה
john
4 יול 2016 19:23:04מי לוקח ריבאונדים בקבוצה הזאת?
גור גולן
4 יול 2016 19:31:05למה בארנס לקח ריבואנדים יותר לדוראנט?
סתם אחד
4 יול 2016 21:22:28לא, אבל בוגוט כן.
נדב
5 יול 2016 01:04:29קל – גרין, דוראנט ואיגי בחמישייה, בוגוט מהספסל
Ghost Rider
4 יול 2016 19:18:30קשה לי לכעוס על השחקן הזה אבל אני מבואס מאוד.
לא יכול להיות נגדו ולא יכול לאהוב את גולדן סטייט.
וכן, אני בטוח שהפעם השלם לא יהיה קטן מסכום חלקיו, זו תהיה קבוצה מדהימה.
גור גולן
4 יול 2016 19:31:26+10000
זו דעתי גם כן
דדי
4 יול 2016 19:20:33ההפסד של הווריורס בגמר סידר להם רצף מטורף של אליפויות שיגיע עכשיו.
עסקה משתלמת…
tripledouble
4 יול 2016 19:21:29אני מתחיל להאמין שזה היה מתוכנן
john
4 יול 2016 19:38:50בספק… הוא ניסה לגייס את הורפורד ל-OKC. הוא ווסטברוק אחים בנפש. אני חושב שזו הייתה אופציה לקיץ הבא, אבל נראה לי שמשהו בשיחה עם ג'רי ווסט (דיברו שעתיים על כך שג'רי עד היום בגיל 78 כואב כל אליפות שהוא הפסיד) עשה את ההבדל. כסף הוא מפסיד בטוח.
tripledouble
4 יול 2016 19:54:11הוא ניסה לגייס את הורפורד לOKC ולא היה מוכן להתחייב ליותר משנה! כמה כוכבים הוא צריך בקבוצה שלו כדי שירגיש שיש לו סיכוי טוב לאליפות?
ואם עד עכשיו היה לי ספק, כעת אני בטוח יותר מאי פעם שהיחסים בינו לבין ווסטברוק היו הצגה לתקשורת ושוב אחוות אחים לא הייתה שם.
tripledouble
4 יול 2016 19:54:32שום*
דדי
4 יול 2016 19:21:31קדימה לייקרס – אינגראם תמורת ווסטברוק.
עכשיו.
k_700
4 יול 2016 19:30:29מיד אבל!
אלוהים זה יכול להיות מדהים עם ווסטברוק.
גור גולן
4 יול 2016 19:31:59הלוואי
john
4 יול 2016 19:22:27דוראנט עשה מהלך פחדני. כנראה שהשיחה עם ג'רי ווסט הפחידה לו את הצורה. הוא רואה כיצד ג'רי ווסט ווילט תמיד עוברים לטיר השני של ההיסטוריה בגלל שהאצבעות שלהם יחסית ריקות. הוא רואה איך לברון אחרי שהשנאה והכעס על החבירות שלו יורדות גורף אליפויות ובונה לגסי. הוא מבין שאין למספרים שום משמעות אם אין אליפויות.
אני לא אוהב את המהלך ואולי יהיה כיף לראות את הוורירס אבל את הסימפטיה שלי הם איבדו (אהדה לא הייתה לי אליהם בלאו הכי…)
גיא
4 יול 2016 19:24:16אין בכלל השוואה לברון בנה קבוצה בנה מורשת, הוא מצטקף לקבוצה בנויה
john
4 יול 2016 19:33:31לגבי קליבלנד אין ספק. לגבי מיאמי פט ריילי ווייד לא פחות חשובים למורשת של ההיט. הם הסיבה שמכתחילה לברון רצה לבוא לשם (הרי יכל לשכנע את וויד ובוש לבוא איתן לקליבלנד).
אין לי ספק שהמהלך של דוראנט הוא הרבה יותר פחדני משל לברון. לברון נראה כרגע כיצור טהור ומלאכי.
הרי אם דוראנט היה נשאר עוד שנה אחת! מזורגגת עם OKC והיא שוב לא הייתה מובילה לשום מקום אז הייתי מבין את ההחלטה. אבל הם היו רחוקים מעט מאוד מגיחה לגמר. כנראה שהגישה של אכול היום כי מחר נמות עשתה את שלה.
אני עדיין מאמין שהוא התחיל את המסע הקיץ בידיעה שהוא חוזר ל-OKC (ניסה בכלל לגייס את הורפורד להגיע!). מישהו בווריורס הצליח לגעת בו בנקודה רגישה וזה עשה את העבודה.
הייט-אשברי
4 יול 2016 20:38:40לברון לא בנה כלום . הביאו לו את מי שהוא רצה . גם במיאמי וגם עכשיו בקליבלנד. בקליבלנד הנוכחית אפילו חרגו בתקרת בשכר והפכו להיות הקבוצה היקרה בליגה.
Ghost Rider
4 יול 2016 19:23:00בשנה הזו הם שברו את שיא הנצחונות וכל מה שחסר להם לאליפות זה ניצחון אחד, אז בשביל זה להביא את דוראנט?
ידידיה
4 יול 2016 19:39:04סל אחד…
טיפה סרוחה
4 יול 2016 19:23:18מבאס תחיים ניפגש עוד 3 4 שנים
הייתם אחלה
המשגיח
4 יול 2016 19:25:26הלם. אני פשוט בהלם.
john
4 יול 2016 19:25:39מה שאיחד את הווריורס השנה זה הקבוצתיות. אם כמה שקארי היה מדהים אף אחד לא היה נגר בקבוצה. לכולם היה רשיון להוביל כדור, למסור או לזרוק. אני לא רואה איך קארי או תומפסון באמת מבסוטים מהמהלך הזה. את שניהם זה דוחף אחורה.
עומר
4 יול 2016 19:30:55תראה, נשמע שהם רדפו אחריו, גם הם עצמם אישית לא מעט זמן.
והיו בפגישה בשביל לעודד אותו להגיע. הרי אני מניח שהוא חשב על זה. אז כנראה שבתיאוריה הם בהחלט מוכנים לזה. על המגרש, יהיה מעניין לראות.
אבל תכלס, מלבד מלחמות אגו ביניהם, זאת קבוצה היסטורית, לגמרי. זה ממש כמו אולסטאר ב nba2k. בארנס היה מהחלשים בג"ס, ועכשיו אתה מחליף אותו בדוראנט, זה שדרוג רציני, שבוגוט לא משנה כלום לעומתו.
כמובן לדעתי
דדי
4 יול 2016 19:27:57חשבנו שראינו תצוגות קליעה בלתי אפשריות מהווריורס בעונה שעברה ?
העונה הזאת הולכת להיות מדע בדיוני.
לא היה דבר כזה בהסטוריית הכדורסל.
Ghost Rider
4 יול 2016 19:54:08זה יהיה פשוט לא הגיוני, מול רוב קבוצות הליגה זה ירגיש כמו הארלם גלובטרוטרס נגד קבוצת תיכון.
מלובני
4 יול 2016 19:28:57עזבו שטויות , למי אכפת מהמציאות ? איך ננצח עכשיו בNBA2K17 שיש להם את דוראנט ? קשה מידי
דדי
4 יול 2016 19:29:55אני חושב שטים דאנקן הרגע פרש….
🙂
גור גולן
4 יול 2016 19:32:17😀
Dalazred
4 יול 2016 19:32:15מעניין מה הולך לקרות, נראה לי דורנט הולך להפוך לספוט אף שוטר ויקבל בידודים מדי פעם כשההתקפה תקועה, ככה שלי זה נראה שיעשה טוב
לביא
4 יול 2016 19:32:22ומצומת הדרכים של דוראנט לזו של אוקלהומה וראסל. יכול להיות הMVP של העונה הבאה. השאלה היא לאן זה יביא אותו, ואת אוקלהומה.
דעתכם: יש סיכוי שהם שולחים אותו עכשיו בטרייד ונכנסים לבניה מחדש? או שהם ינסו לעבוד על העונה הקרובה?
דדי
4 יול 2016 19:34:39הטרייד על איבקה נראה אפילו יותר טוב עכשיו.
אחד היתרונות הגדולים של הטרייד הזה תמיד היה שהוא ממצב את הקבוצה מצויין למקרה שדוראנט עוזב הקיץ.
אשר יגורתי בא !
*** גיא !!! עזוב אותי באימשך…. :))
john
4 יול 2016 19:35:38אני לגמרי בעיניין של מיניסוטה שנה הבאה. מישהו מצטרף יש הרבה מקום על ה band wagon
מאוריציו
4 יול 2016 19:40:03נשמע טוב. אתה יכול לתת לנו עדכון? 🙂
john
4 יול 2016 20:52:30כריס דאן שהוא רונדו הצעיר +קליעה +יציבות נפשית
ריקי רוביו – אם ישאר הוא תוספת נחמדה בכאבי הגדילה של כריס דאן
זאק לוין – שיפר את הקליעה ומוכן לקפיצה של השנה השלישית.
אנדרו וויגינס – שהשמועות אומרות שהוא עובד באובססיביות על הקליעה שלו. והעלה מסת שריר מפחידה http://bringmethenews.com/2016/06/30/andrew-wiggins-is-looking-scary-good-this-summer/
קארל טאונס – הולך לתת קפיצה ולהיות אול סטאר השנה. חיה רעה!
אם הם מחטימים את גאסול אז זאת קבוצת פלייאוף השנה. אם לא הם בהחלט אופציה להתפוצץ ולהתקרב לפלייאוף
Smiley
4 יול 2016 22:10:34הכל טוב ויפה עם מינסוטה, אבל לא מנצחים עם פוטנציאל על נייר. ורק טאונס הראה שיש על מה לדבר.
אני מצפה מוויגינס ולאבין לתת השנה קפיצה שתיקח אותם לפלייאוף, אם זה לא יקרה מדובר בעוד שחקני NBA טובים (ואף טובים מאוד) אבל גם רודי גיי כזה.
מוש השור
4 יול 2016 20:51:34אני איתך
רועי ויינברג
4 יול 2016 19:38:56גולדן סטייט עפים קרוב מדי לשמש. בקרוב יתחילו להשרף להם הכנפיים.
john
4 יול 2016 19:40:02גדול…
נדב
5 יול 2016 01:08:05ימים יגידו, דוראנט קבוצתי באופיו, ניתן לאימון ויכול להתאים נהדר לווריורס.
עידן
4 יול 2016 19:41:14מבין את המבקרים את המהלך אבל אני בציפייה לראות את הארבעה ביחד[כן דריימונד גרין האהוב עליי ביותר].מקווה שערוץ הספורט ישדרו את כל 82 המשחקים של גולדן העונה.היה שווה האכזבה של הכמה שעות מזכיית לברון באליפות אבל מעז יצא מתוק.אם גולדן היו זוכים דוראנט לא היה מגיע
מאוריציו
4 יול 2016 19:42:00אני חושב שספציפית KD יכול להשתלב באופן מופלא בכדורסל של הווריירס.
מסכים עם הדעה שזה מעשה פחדני מצידו. אם היה מחכה עוד שנה הם הרי לא היו שוברים שוב את השיא, זה היה מתקבל ומרגיש אחרת.
המשגיח
4 יול 2016 19:42:51אני ממש בהלם
מאוריציו
4 יול 2016 19:43:44+1
המשגיח
4 יול 2016 19:43:24זה אומר שבשנה הבאה אנשים יעודדו את לברון האנדרדוג נגד דוראנט וקרי?
סולי
4 יול 2016 19:44:03"לעבור מעיר מוכרת ומאזור הנוחות שלי לעיר חדשה שבה אוכל לתרום ולגדול אישית כמה שיותר"
רק אני מרגיש שהמשפט הזה של דוראנט לא מחובר למציאות- להצטרף לקבוצה עם 3 אולסטארים זה לצאת מאזור הנוחות שלך? מעניין…
ולחלק השני של המשפט בכלל אין לי מה להגיד …
מאוריציו
4 יול 2016 19:46:16+1
גם אני חשבתי כך כשקראתי את המכתב.
רועי ויינברג
4 יול 2016 20:12:31מכתב ש-95% ממנו בולשיט. אבל זה המאמר הכי חשוב של השנה באנ.בי.איי, בפער, ולכן תרגמתי.
אבוס ראסברוק
4 יול 2016 19:44:56גדול!!
ממש מתחשק לי להגיד שגס לא ייקחו, מישהו יפצע, משהו לא יסתדר, חייב לקרות משהו, לא ייתכן שינקו אליפות בכסף
דדי
4 יול 2016 19:48:40קבוצה ניצחה 73 משחקים בעונה שעברה, ועכשיו הוסיפה את אחד מ 3 השחקנים הטובים בליגה…
john
4 יול 2016 19:52:10תגידו יש מצב לדאנדרה ג'ורדן 2? הרי הוא יכול להתחרט לא? ומה אם הווריורס יעבירו חצי קבוצה כדי לפנות לו מקום ואז הוא יעשה אחורה פנה ויחזור ל-OKC כדי לפרק את הווריורס החסרים?
רועי ויינברג
4 יול 2016 20:12:49טכנית כן
Eytan majar
4 יול 2016 19:52:48מאכזב.
בשביל הליגה והאוהדים הנייטרלים.
מנחם לס
4 יול 2016 19:55:31תזכרו מה שאני אומר (ואני לא זורק זאת סתם לאוויר): אין שום דרך שג"ס מנצחת בעונה הבאה.
רק זיכרו מה אני אומר.
אני לא מאשים את דוראנט. הוא עשה מה שהוא חשב שהכי טוב בשבילו, ושהגיע הזמן לדאוג לעצמו, אבל אני לא מאמין שדוראנט עם קרי ות'ומפסון יצליחו יחד לפרוח. הירידה של קרי התחילה כבר בפלייאוף הזה, ועם דוראנט, גרין יפסיד את רוב מה שהיה לו לתרום לווריורס.
קבוצות יחזרו לשחק כדורסל של פעם עם תשומת לב בעיקר לסנטר ופרונט ליין, וכך ינצחו אותם.
חכו וראו.
john
4 יול 2016 20:01:26אני לגמרי מסכים עם השורה התחתונה שלך (לא בגלל ירידה כלשהיא של קארי). אני לא רואה איך הם מתחברים מבחינת כדורסל והם יצרו חור עמוק בפרונט ליין שלהם. אחד הדברים שאני מתעקש עליהם זה שהאובדן של בוגוט בגמר הייתה סופר קריטית (זה ומשחקיהם האנמיים של בארנס ואזילי). מי מגן על הטבעת בקבוצה הזו?
מנחם – אם כבר שנינו בציפיה לחזרה של הסנטר לעיניינים האם אתה כמוני מאמין שמיניסוטה עושה פלייאוף השנה?
מנחם לס
4 יול 2016 20:09:18לדעתי מינסוטה עומדת לעשות הרבה הרבה רעש!
john
4 יול 2016 19:57:14מה שחסר ביום ההזוי הזה שה טרייד של לאב ל-OKC תמורת ווסטברוק.
קיירי ווסטברוק ולברון + איבה גלויה בן דוראנט לווסברוק הנבגד…
מאנו המלך
4 יול 2016 19:59:26עם כל הכבוד עדיין יהיה חסר להם סנטר אמיתי ראינו מה קרה לגולדן אחר שבוגוט נפצע.
במידה והספרס יצליחו להביא את פאו גאסול יהיה לגולדן קשה להתמודד איתם.
אני מהמר בשנה הבאה על סאן אנטוניו.
גולדן ייפלו כמו שלייקרס נפלו שהביאו את קארל מלון
דדי
4 יול 2016 20:02:37"נפלו" בגמר אחרי שמלון נפצע ?
חתיכת נפילה.
john
4 יול 2016 20:05:24הלייקרס לא נפלו בגלל קארל מלון מכיוון שקארל מלון היה פצוע בגמר. הלייקרס נפלו מכיוון שהקבוצה הזו היתה מסוכסכת ביותר (קארל מלון וקובי, שאק וקובי) ושאק שיחק בכושר ירוד בגלל מוסר עבודה נמוך ומשקל עודף.
גולדן סטייט תיפול מכיוון שכדורסל עדיין מצריך ריבאונד והגנה על טבעת ומכיוון שקארי תומפסון וגרין היו בדרך למעלה ודוראנט שם טריז לשלושתם שהופכים לשחקני משנה.
tripledouble
4 יול 2016 20:07:01בוא נשווה את מלון ופייטון בסוף הקריירה שלהם לדוראנט בשיא הקריירה שלו שמצטרף לקרי, תומפסון וגרין שהשיא עוד לפניהם.
מבין קטן
4 יול 2016 20:01:33וואו!!!!
נראה לי שנמאס לו להיות בקבוצה שלא מצליחה להביא FA אחד לרפואה (בעיקר לקח קשה את הכישלון עם הורפורד השנה ואת הכישלון עם פאו גאסול שנה שעברה). לא האמנתי שיעשה צעד בעיקר בגלל היחסים שלו עם ווסט, אבל כמו שכתבתי הוא רוצה להיות פעם אחת פייבוריט אמיתי. מגיע לו. נראה לי שהוא מאמין שהוא יכול להיות ה-mvp בגולדן סטייט, ואני חושב שהוא באמת יהיה מספר 1 בהיררכיה שלהם.
מדהים!!!
Ata98
4 יול 2016 20:02:57זה הגיוני מבחינת שכר שג.ס תחתים גם את גאסול?
דדי
4 יול 2016 20:04:05רק אם הוא יסכים ל 2.9 מיליון…
דדי
4 יול 2016 20:04:28לפי השמועות מציעים לו פי 7 מזה…
john
4 יול 2016 20:08:22לגאסול יש אליפויות שיש לו חלק ארי מהם. להיות פרט שולי וזניח אצל קונטנדרית זה בזבוז זמן. יש לו עוד חוזה אחרון לפדות צ'קים והוא מטומטם אם הוא חותם למקסימום שיוכל. מיניסוטה אגב יכולה להינות ממנו מאוד
k_700
4 יול 2016 21:00:18גם הייתי רוצה את גאסול במינוסוטה ולא במקום אחר.
מאוד מתלהב מהאפשרות שלו לשחק שם(אגב, כסנטר).
Smiley
4 יול 2016 22:13:45גאסול לאן שיגיע יהיה תוספת אדירה. אם הוא עושה מעשה דיוויד ווסט ונוחת בג"ס זה מטורף!!!
k_700
4 יול 2016 20:59:30סן אנטוניו מייד תתחיל להציע לו את הסכומים האלה כדי למנוע אפשרות שזה בכלל יעבור לו כזיק במוח.
דדי
4 יול 2016 20:05:49צריכים סנטרים זולים.
אולי ורג'או ישאר ?
היברט
בירדמן
john
4 יול 2016 20:11:12אולי למצוא נגרים זולים בסאמר ליג. חבל שרוברט אפשאו מסטול. אולי פילי רוצים לתרום את אוקפור 🙂
רועי ויינברג
4 יול 2016 20:15:36כריס אנדרסן סנטר פותח בקונטנדרית? ב-2016?
john
4 יול 2016 20:17:16האקים ומוטומבו יכולים לחזור מפרישה. הם בכושר משחק לא רע
דדי
4 יול 2016 20:08:43http://i.imgur.com/CPvks2M.jpg
אלי לס
4 יול 2016 20:09:05שאלה לדדי ולשאר המבינים,
למה גולדן סטייט לא יכולה אם היא רוצה להשאיר את בוגוט או כל אחד אחר ולחרוג מהתקרה ולשלם מס מותרות?
מנחם לס
4 יול 2016 20:11:02היא יכולה. זה עולם חופשי.
אבל אתה יודע כמה זה יעלה להם?
john
4 יול 2016 20:13:56כי לא כולם דן גילברט…
אנדרו בוגוט בטוויטר בתמונה עם מדי אוסטרליה… שום מילה על KD 🙂
דדי
4 יול 2016 20:18:38כי אי אפשר לחרוג מהתקרה על ידי החתמה של שחקנים חופשיים מקבוצות אחרות.
אם הם רוצים את דוראנט – הם חייבים ליצור את המקום עבורו מתחת לתקרה, וכדי שזה יקרה, בוגאט חייב ללכת עבור "כלום".
(אל תקשיה למנחם, תודה)
דדי
4 יול 2016 20:19:26ואגב, זה ייצור להם בעיה בקיץ הבא להחתים את דוראנט מחדש, אבל זה כבר סיפור לפעם אחרת…
סילפן
4 יול 2016 20:11:17אני לא יכול לחכות לראות מה סם פרסטי יעשה
john
4 יול 2016 20:16:25טרייד על ווסברוק שעומד לעזוב בכל מקרה שנה הבאה?
אולי ראסל לקליפרס תמורת כריס פול ודיאנדרה?
סילפן
4 יול 2016 20:25:42מה הוא עשה בזה?
וסטברוק יותר טוב מפול ואדאמס יותר טוב מדיאנדרה.
john
4 יול 2016 21:08:05תכלס… אבל תאר לך מצב שכריס פול משחק עם דיאנדרה ואדאמס באותה חמישייה ווסטברוק ובלייק מטביעים לאנשים על הפרצוף…
עזוב סתם הזייה
לביא
4 יול 2016 20:16:41כנ"ל
גיא
4 יול 2016 20:16:34תסריט הזוי, OKC, מביאה את לברון, ומפרקים להם תתחת
נמרוד
4 יול 2016 20:18:04אני במקום ווסטברוק עובר למינסוטה, ביחד עם וויגינס וטאונס זה הפוטנציאל הכי גדול לתת פייט עוד שנתיים
john
4 יול 2016 20:20:24איתן שטראוס שמסקר את הווריורס בשביל ESPN צייץ אץ זה בקיץ 2013:
https://twitter.com/SherwoodStrauss/status/355407552940486656
איצקו
4 יול 2016 20:20:52מה הסיכוי ל82:0 עונה הבאה?
דדי
4 יול 2016 20:24:14לגבי אוקלהומה –
מה שפרסטי צריך לעשות זהוא דבר ממש פשוט וזה הולך ככה –
מכיוון שאוקלהומה כרגע ירדו מתחת לתקרת השכר, הם יכולים "לעצב" מחדש את החוזה של ווסטברוק ולהציע לו לוותר על העונה הבאה שבה הוא אמור להרוויח פחות מ 18 מיליון, תמורת חוזה יותר ארוך – נגיד 3 שנים תמורת כ 26 מיליון לעונה.
אם ווסטברוק מסרב להצעה, הם צריכים להבין את הרמז לחפש עליו טרייד עכשיו לפני שיאבדו אותו בקיץ הבא.
זה עד כדי כך פשוט.
k_700
4 יול 2016 20:57:05לדעתי הם כבר יודעים את התשובה(שהוא לא הולך להאריך שם חוזה).
זה שעון מתקתק עכשיו ווסטברוק, פיי איך אני מקווה שלא נפספס את זה.
דדי
4 יול 2016 20:38:27אם ווסטברוק יסכים להתחייב לטווח ארוך – אני מאמין שהוא יגיע לבוסטון.
אם הוא לא רוצה לשחק שם, לדעתי ללייקרס יש סיכוי אמיתי.
אמיר
4 יול 2016 20:48:05דבר אחד לא יוצא לי מהראש מאז שקראתי על ההחלטה של KD וזה כמה ״ההחלטה״ המקורית שינתה את הליגה ולדעתי הרסה אותה לחלוטין.
הקבוצה הזאת של מיאמי נתנה בסופו של יום לגיטימיות למהלכים דוחים מהסוג הזה והובילה (ועדיין מובילה) אותנו ליום בו מלבד 2-3 קבוצות הליגה הפכה לבית שימוש.
עצוב…
p
4 יול 2016 22:13:09בוסטון התחילו עם זה.
בנו את הביג-3 שלהם.
מיאמי שידרגו את בוסטון.
ג"ס שידרגו את מיאמי.
אפשר לומר גם שבוסטון שדרגו את הלייקרס.
עכשיו נשאר לפחד מה יהיה השדרוג הבא (לברון פול וייד ומלו?)
אמיר
4 יול 2016 23:15:09חייב שלא להסכים…
בבוסטון הסיטואציה היתה שונה לחלוטין, מדובר היה ב3 ווטרנים שהתכנסו בשביל סיכוי אחרון לטבעת, היה ברור שזה פרויקט קצר מועד ולראיה משך הזמן שהוא החזיק.
האסון שנבע מההחלטה הוא שכיום זה לגיטימי ששלושה, ארבעה, חמישה ואלוהים יודע כמה עוד סופרסטארים בשיא הקריירה שלהם יתקבצו להם יחדיו וירמסו את הליגה. זה האסון הגדול וההשלכה של המהלך הפחדני שנעשה אז
דדי
4 יול 2016 20:48:21https://pbs.twimg.com/media/CmiOjKOUkAEORgr.jpg
מנחם לס
4 יול 2016 21:06:16ללברון אין מה לחשוש. הווריורס תפסיד לפני הגמר
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:08:52מי בכלל רוצה אותו ? שיישאר במזרח . שמנחם יזיל עליו ריר .
דדי
4 יול 2016 20:50:40https://pbs.twimg.com/media/CmiaI7mWIAApqrl.jpg
מנחם לס
4 יול 2016 21:05:09אילו נשארו כך היו להם כבר שתי אליפויות
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:07:44עם השומר הדגול שמחבק את KD הם לא היו מגיעים לכלום .
קוין ג'ונסון
4 יול 2016 21:28:53"השומר הדגול" חחחח קרעת אותי
עגל
4 יול 2016 20:52:58העתקתי שוב:
אני מקווה בשביל דוראנט שייקח אליפות. פחות אכפת לי על גולדן סטייט, בעצם לא אכפת לי בכלל. הוא קיבל החלטה נכונה מבחינתו, בדיוק כמו לברןן פרט לזה שהגיע אל קבוצה היסטורית ולא פח.
חבל לי על אוקלהומה, אולי זו הנקמה של סיאטל אבל מה אשמים האוהדים? חבל גם על ווסטברוק, יאללה שיעבור לקבוצה עם סיכוי לאליפות.
לצעירים כאן, ההרגשה היא זהה להרגשה שהיתה כשרודמן עבר לשיקגו — לקחו את הקבוצה הכי טובה וחיזקו אותה עוד הרבה.
יהיה מסקרן לראות אותם משחקים.
כל העונה הם יפזרו עומסים ויחלקו את הדקות, ילמדו לשחק ביחד, ובפלייאוף יתפוצצו. או שהכל יתפוצץ להם? אינשאללה לברון לוקח שוב . . .
דינגו
4 יול 2016 21:07:30לא כמו רודמן.
בכלל לא.
לא חושב שהיה משהו קרוב לדבר הזה, כשקבוצה היסטורית של 73-9 ומרחק 2 סלים מאליפות מקבלת את אחד מחמישיית הליגה.
זה פשוט מטורף.
Smiley
4 יול 2016 22:18:18ששיקאגו הביאו את רודמן הוא לא נחשב ל-game changer, הם חיפשו PF בגלל שהוראס גראנט עזב.
רודמן הגיע אז עם כל הצרות שעשה בספרס ולא ממש רצו לגעת בו בליגה. הוא נחשב למקרה ראש שארטסט לידו זה ילדה קטנה עם קוקיות.
עגל
4 יול 2016 20:58:35עוד נקודה חשובה: KD בדיוק כמו לברון לפני כן כבר עבר 7 שנים מאוד שחונות באותו מועדון. הוא מרגיש שהוא עדיין צעיר ורוצה שינוי. כמה מכם היו ממשיכים באותו מקום עבודה אחרי שמחזרים אחריהם כל כך באינטנסיביות? חבר'ה צעירים רוצים שינוי טוב שכך. הוא מרגיש שהוא גם השחקן הטוב ביותר בליגה (עזבו דרוגים, הוא בשורה אחת עם כל הגדולים) וגם נתן את כל כולו, את הגוף והנשמה. זה לא הספיק, יאללה נקסט. הוא מספיק צעיר כדי להתחיל דף חדש.
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:09:529 שנים !
עגל
4 יול 2016 21:20:51מה זה ביני ובינך שנתיים?
🙂
ידידיה
5 יול 2016 00:07:44אני לא חושב שמתרעמים על העזיבה כמו שמתרעמים על היעד…
מנחם לס
4 יול 2016 21:01:41מה שדוראנט עשה זה להפוך קבוצה שהיתה הדרלינג של עולם הכדורסל (לקראת הסוף קצת פחות) ולהפכה לקבוצה שכולם יחכו שתיכשל.
(במיוחד אני, ועל זה אלך כל העונה הבאה, אז מוטב שתדעו מה הולך לקרות כאן באתר: בעל האתר (ועורכו הראשי) יתפלל שהווריורס יפסידו, וכל הדרכים כשרות!
חשבתי איזה שעתיים לפני תגובתי:
דוראנט הוא פחדן. 'פוסי'. היה רחוק כחוט השערה מאליפות, והרבה בגללו הפסידו. אז במקום לחזק פה ושם ולנסות שוב, הוא בורח ותופס טרמפ עם קבוצה לוזרית אחרת – הווריורס – שהובילה 1-3 והתפרקה לרסיסים עם 3-4!
k_700
4 יול 2016 21:55:18מנחם, אתה גדול.
אני איתך!
אבל חייבים גם לשנוא את לברון(לפחות למראית עין).
איל
4 יול 2016 23:06:31ענק מנחם, תודה שהתרעת מראש 🙂
tripledouble
4 יול 2016 21:02:44אני לא מאמין ששאר השחקנים בליגה יעברו על זה בשתיקה והם ישחקו מאוד מלוכלך נגד הווריורס.
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:11:111000 –
tripledouble
4 יול 2016 22:22:13Alex Kennedy: Getting a lot of “SMH” texts from NBA players regarding the Kevin Durant news. This is bad news for other contenders.
ואם אתה חושב שזה ייגמר רק בהודעות טקסט אתה טועה
john
4 יול 2016 21:04:24https://twitter.com/dwyanewade
יש מצב שוויד הולך לחתוך? מה זו התגובה הזו?
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:12:08יחבור לפוסי ג'יימס בשכר סמלי ?
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:18:38כבר לפני חודשיים כתבתי כאן שאם דוראנט יעזוב את OKC , זה יהיה לווריורס . אבל האמת שהייתי די בטוח כמו כולנו שהוא יישאר בת'אנדר לפחות לעונה הקרובה .
כנראה שההשפעה העיקרית עליו היתה של ג'רי ווסט . כתבתי כאן אתמול על השיחה הטלפונית הארוכה שהם ניהלו ביום א' . ווסט נתן לו פרספקטיבה של זמן איך מרגיש אחד הגדולים לאחר סיום הקריירה , ואת תחושת ההחמצה שהוא חי איתה עד היום בגלל הזכייה הבודדת שלו , שהגיעה רק כשהוא היה בן 34 וכבר שקל פרישה בעונה שקדמה לה .
יניב
4 יול 2016 21:20:57פייר איכזב. כמו לברון הוא איבד מבחינתי את הלגיטימיות להיות הטוב ביותר. לא האמנתי שהוא באמת יעשה את הצעד הזה. הדבר הכי מאכזב זה שכרגע לפחות זה נראה שגם המערב וגם המזרח סגורים. ואפשר להתכונן לגמר. הקטע במעבר מעבר לכך שגולדן הפכו למפלצת אז באותו מהלך הם גם נפנפו את ההתנגדות היחידה שהייתה להם במערב. ועדיין אחרי הכל לא בוגד בללל ואם התחזית תתממש וזה לברון נגד גולדן עדיין אהיה עם גולדן
ohad
4 יול 2016 21:29:52למה אף אחד לא מדבר על הניתוח המקצועי?
חוץ מאלה שאומרים שצריך גם ריבאונדים ומגן על הטבעת.
לדעתי יש 2 נקודות לעניין המקצועי.
* נניח שgs ישחקו הירובול אבל בצורה קבוצתית (חחח כן זה נשמע הזוי) ואני מתכוון לזה שיתנו את הכדור לשחקן שמנצל את המאצאפ הכי טוב , למשל נגד קליבלנד לתת לקארי להפציץ כלברון עסוק בלעשות הכל ובפרט לשמור על דוראנט(שהוא עושה ביעילות לצערי לאורך כל הקריירה)
* אם gs ילמדו מsas 2013 להעביר תכדור מיד ליד עד שהוא מגיע לשחקן עם הזריקה הכי טובה , הם בקלות יהיו קבוצה של 60%+ FG ,
ואיך שדוראנט וקרי (וגם קצת קליי) ימשכו תהגנות גרין דווקא יהיה הזה שזוכה.
הייט-אשברי
4 יול 2016 21:48:32ג"ס לא תשחק הירובול , אלא בהנעת כדור בלתי פוסקת בהתקפה . זה מה שיפה – השיטה תישאר בדיוק כפי שהיתה , רק שעכשיו יהיה איום רציני מאוד על הסל של היריבות גם מעמדה 3 , בנוסף ל-1 ו-2 .
ohad
4 יול 2016 21:58:55ראינו בגמר שהיה חוסר של הירו בול וקליבלנד ניצחו בזכות ההירו בול
Smiley
4 יול 2016 22:20:34קליבלנד ניצחו בהירו בול כי זה מה שהיה לה למכור עם שניים מהיוצרים היותר טובים היום במשחק.
ג"ס הפסיקה לשחק את המשחק שלה ועשתה שטויות, ובצירוף לחולשה המנטלית, גרמה לאיבוד האליפות בעצמה
סומסום
4 יול 2016 21:33:56בהחלטה הזו דוראנט, וקארי שלא בטובתו, מוותרים מראש על תחרות היסטורית עם לברון.
עד הודעה חדשה, כל אחד מהם לא יתקרב לדגדג את מה שלברון עשה העונה, גם אם יסיימו עם 0-82 ו147 נק' ממוצע. לכל אחד.
זה כמו שהדרים-טים הוא לא יותר מהערת שוליים צבעונית בלגאסי של ג'ורדן.
גיא
4 יול 2016 21:39:07קשה שלא להכריז על הלוחמים כפייבוריטים לזכייה באליפות –
אבל אם הקאבס יתעוררו (ואין לחץ. גם פברואר זה זמן טוב), וינצלו את לאב + הטרייד אקספשין (9 מיליון שקיבלו על וארז'או) בשביל להתחזק בהגנה (לאב שחקן מצוין. לא נגד הלוחמים) –
אז ההימור שלי יהיה רפיט של הקאבס.
Smiley
4 יול 2016 22:21:16קאזינס? גריפין?
גור גולן
4 יול 2016 22:34:49גיא זה לא יהיה פייר ולכן לא אתערב איתך 😜
מנחם לס
4 יול 2016 22:49:48מעתיק תובה שהכנסתי לפוסט אחר:
וואללה נדמה לי שהכדורסל עבר את הכדורגל בפופולריות, כי אני לא מאמין שאפילו מעבר של מסי למנצ'סטר יונייטד היה מעורר מהומה כזאת כפי שהתעווררה כאן (ובעולם!)