בתקווה לייצר טור קבוע בסגנון המחשבות המיתולוגיות של רועי, ועם הידיעה שהביטויים "מחשבות", "תעיות", "תהיות", "הגיגים" ואפילו "חרטוטים" כבר תפוסים, אז אני עם "מסקנות חפוזות", אם כי זה לא בהכרח אומר שהתוכן יעמוד בקטגוריה הזאת של מסקנות חפוזות. אני גם ממספר את זה מטעמי נוחות וכדי לשכנע את עצמי להתמיד לאורך זמן.
היום המסקנות החפוזות הן על הקליפרס, ניצחון החוץ של אטלנטה וסטטיסטיקות להאדרת לוקה דונצ'יץ'.
1. אז מה הקליפרס יכולים לעשות בפלייאוף?
הקליפרס עברו את דאלאס ולוקה בסופו של דבר ויגיעו לסדרה שתיפתח מחר נגד יוטה, כאשר השאלה העיקרית היא האם הם עברו את המשוכה הגדולה בדרך ויכולים לתת ריצת פלייאוף עמוקה, או שהם בסך הכל עברו בקושי קבוצה חלשה יותר ממה שמצפה להם בהמשך. במשחק האחרון הכל התחבר לקליפרס בשני צידי המגרש וההגנה של יוטה, או כל הגנה אחרת, תתקשה מאוד אם המוריסים למיניהם ימשיכו להשוות שיאי שלשות של סטף קרי.
המפגש בין 2 הקבוצות שאיבדו יתרון 1-3 נגד דנבר בעונה שעברה הוא גם קריטי עבור שתיהן שזקוקות להוכחה שההרכב הנוכחי יכול לרוץ לאליפות, אולי עם שדרוגים קלים, ולא צריך לפרק. רודי גובר יקבל סדרה שהוא חייב להוכיח בה שהוא יכול להסתדר מול שחקני חוץ, כי אפילו בובאן הצליח במידה מסוימת, גם אם בעזרת האזורית של דאלאס שעבדה טוב במשחקים 5 ו-6 ורע במשחק 7.
2. הבלחה חד פעמית של אטלנטה?
אטלנטה קלעו מעולה מכל הטווחים במשחק הראשון – 20/47 לשלוש (42.6%), 44/86 מהשדה (51.2%) ו-20/21 מקו העונשין (95.2% – ותודה לקאפלה עם 1/2), וזה היה המפתח העיקרי לניצחון. למעשה, המחצית הראשונה היא המרשימה במיוחד בתחום – 74 נקודות ב-13/23 לשלוש (56.5%), 13/18 ל-2 נקודות (72.2%) ו-100% מהקו. ההגנה של פילדלפיה השתפרה מאוד במחצית השנייה, אבל עדיין במכלול של משחק אטלנטה קלעו מעולה, ויש להם את השחקנים והיכולת.
זה אמנם נכון שיש לפילי כמה פתרונות הגנתיים טובים, לפחות לחלק מהיכולת ההתקפית של אטלנטה, אבל ריבוי דקות לשחקני הגנה כמו ת'ייבל יפגע בתפוקה ההתקפית, ואמביד כנראה לא יקלע 39 בכל משחק. ההגנה של הניקס עשתה עבודה לא רעה נגד אטלנטה, ויש לדוק ריברס הרבה מה ללמוד ממי שהיה העוזר שלו באליפות האחרונה של בוסטון בתחום הזה, ובניגוד לקבוצה של ת'יבודו, לפילי יש את הכישרון ההתקפי המספיק כדי לקחת את הסדרה עם קצת שיפור בהגנה.
3. לוקה דונצ'יץ' בראי הסטטיסטיקה.
ננסה לתת נקודת מבט סטטיסטית על הסדרה האחרונה של דונצ'יץ' מבחינה אישית, על ידי השוואה לאחרים. אחרי אמש, יש לנו 17 מקרים בהם שחקן הגיע לממוצע של 35 נקודות למשחק לאורך פלייאוף, ומה שנעשה כעת הוא לבחון היכן נמצא הפלייאוף הזה של לוקה בהשוואה לאותם אחרים.
*תודה לרועי ויינברג שסייע לי למצוא את הנתונים האלה
שחקן | עונה | נקודות | TS | יריבות | לאן הגיעו | גיל |
מייקל ג'ורדן | 1986 | 43.7 | 58.4% | בוסטון | 0-3 בסיבוב 1 | 23 |
ג'רי ווסט | 1965 | 40.6 | 53.4% | בולטימור, בוסטון | 1-4 בגמר | 26 |
אלג'ין ביילור | 1962 | 38.6 | 50.3% | דטרויט, בוסטון | 4-3 בגמר | 27 |
אלג'ין ביילור | 1961 | 38.1 | 53.8% | דטרויט, סנט-לואיס | 4-3 בגמר המערב | 26 |
האקים אולאג'ואן | 1988 | 37.5 | 64.1% | דאלאס | 3-1 בסיבוב 1 | 25 |
בוב מקאדו | 1975 | 37.4 | 52.8% | וושינגטון | 4-3 בסיבוב 2 | 23 |
ראסל ווסטברוק | 2017 | 37.4 | 51.1% | יוסטון | 4-1 בסיבוב 1 | 28 |
ווילט צ'מברליין | 1961 | 37 | 49.2% | סירקיוז | 3-0 בסיבוב 1 | 24 |
מייקל ג'ורדן | 1990 | 36.7 | 59.2% | מילווקי, פילדלפיה, דטרויט | 4-3 בגמר המזרח | 27 |
מייקל ג'ורדן | 1988 | 36.3 | 59.8% | קליבלנד, דטרויט | 4-1 בסיבוב 2 | 25 |
דונובן מיטשל | 2020 | 36.3 | 69.6% | דנבר | 4-3 בסיבוב 1 | 23 |
לוקה דונצ'יץ' | 2021 | 35.7 | 57.2% | קליפרס | 4-3 בסיבוב 1 | 22 |
מייקל ג'ורדן | 1987 | 35.7 | 52.9% | בוסטון | 3-0 בסיבוב 1 | 24 |
לברון ג'יימס | 2009 | 35.3 | 61.8% | דטרויט, אטלנטה, אורלנדו | 4-2 בגמר המזרח | 24 |
קארים עבדול ג'באר | 1970 | 35.2 | 60.8% | פילדלפיה, ניקס | 4-1 בגמר המזרח | 23 |
מייקל ג'ורדן | 1993 | 35.1 | 55.3% | אטלנטה, קליבלנד, ניקס, פיניקס | אליפות | 30 |
ווילט צ'מברליין | 1962 | 35 | 50.8% | סירקיוז, בוסטון | 4-3 בגמר המזרח | 25 |
ניתן לראות שברוב המקרים שחקן שקולע 35 נקודות למשחק בפלייאוף הוא כזה שהצוות המסייע שלו לא מספיק טוב, מה שבא לידי ביטוי בהדחות מוקדמות, כאשר מתוך 17 המקרים לא פחות מ-8 הסתיימו ללא ניצחון בסדרה (באפלו של מקאדו עלו אוטומטית לסיבוב השני), ולעומת זאת רק אחד הסתיים באליפות (מסומן בורוד) ועוד 2 בהפסד של הלייקרס לבוסטון של ביל ראסל וחבריו בגמר.
בחצי מהמקרים הנוספים, כלומר 9/17 אם סופרים גם את דונצ'יץ', השחקן המדובר היה בגיל 25 ומטה (מסמון בירוק), אבל דונצ'יץ' הוא הצעיר ביותר, כאשר קארים שחגג יום הולדת 23 במהלך הפלייאוף המדובר (וסיים עם 33 ו-31 יום אחרי יום ההולדת…) הוא הבא בתור. מהצד השני, רק ווסטברוק בגיל 28 וג'ורדן בגיל 30 עשו זאת אחרי 27 ועם ותק של יותר מ-5 שנים בליגה, במקרה של שניהם זה היה בעונה ה-9 ב-NBA.
עכשיו כל מה שנשאר לדאלאס זה להתחזק, ואז אולי נזכה לראות את לוקה דונצ'יץ' מציג לראווה את יכולותיו גם בשלבים המאוחרים של הפלייאוף. עד כה ראינו שלוקה משפר את החולשות שלו באופן שיטתי כבר שנים, ואין סיבה להניח שזה לא מה שיקרה גם הפעם.
שחר אלוני
7 יונ 2021 16:09:54תודה עמיחי, נקודות טובות
הקליפרס זה עניין מנטאלי, כישרון יש להם גם השנה. השאלה איך ג'ורג' יתפקד בהמשך. את דאלאס על הנייר הם היו יכולים לעבור בקלות. בשנה שעברה זה נעצר בסיב' 2, בגלל קטע מנטאלי, נראה איך יהיה השנה.
.
אטלנטה הם קבוצה צעירה ומלהיבה, אבל לא חושב שהם ממש קונטנדרים, את פילי אולי הם יעברו איכשהוא, תלוי בכשירות של אמביד.
.
לוקה נתן סדרה מצוינת, אבל אני לא חושב שיחסית לגילו וא הכי טוב שהיה. ההגנה שלו עדיין לא טובה כל כך, וגם יכולת חלוקת הכוחות שלו טעונה שיפור, הוא ממש דועך ברבעים האחרונים ובמחציות השניות. מלבד זאת לא נראה שהוא משפיע לטובה על חברי הקבוצה ומוציא מהם את המיטב, כמו שעשו ג'ורדן (עם פיל) דאנקן (עם פופ) לברון, במידה מסוימת, וכמובן מג'יק ואחרים
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:16:28אתה נותן דוגמאות של שחקנים בני 23 או יותר כשלוקה בן 22. אני מאמין שבפלייאוף של העונה הבאה כולם יראו שיש הבדל משמעותי. (ג'ורדן היה בן 27 בעונה הראשונה של פיל, הדוגמה של לברון היא 2007 בגיל 23 וגם דאנקן נתן ריצת פלייאוף משמעותית ראשונה בגיל 23 ולמג'יק היה את קארים שהיה טוב יותר בשנים הראשונות שלו בליגה). אני בכוונה לא נכנס לשאלה האם הוא "הכי טוב", אבל הוא בהחלט בטופ.
pini
7 יונ 2021 16:40:56לברון לא היה בן 22 בפלייאוף 2007?
הוא הרי נולד ב30.12.84
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:48:03צודק, טעות שלי. כאמור, גם אם מישהו יאמר שלברון בגיל הזה היה עדיף על לוקה זה לא משנה לי, למרות שאני סבור אחרת והתווכחתי על זה בתגובות של פוסט אחר.
pini
7 יונ 2021 16:58:34הדוש אפפם לא עדיף… הוא יכול להיות טוב יותר…
pini
7 יונ 2021 16:48:15כלומר, לא רוצה להיות נודניק… אבל חזרת על זה פעם אחר פעם.. לברון כן היה בן 22 (וחצי) בפלייאוף 07', עת סחב את הקאבס החלשים להחריד (אפילו יותר מהקאבס 18' לטעמי) לגמר.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:49:14כתבתי את זה פעמיים-שלוש, ואכן טעיתי כמו ששמת לב. תודה על תשומת הלב.
שחר אלוני
7 יונ 2021 16:41:27מסכים שהוא בין הטובים לגילו
golan
7 יונ 2021 16:21:14תודה עמיחי, מסקנות מעניינות.
לוקה באמת ענק, אבל נראה לי שקצת מגזימים איתו, אם דאלאס לא תשתפר, הוא ימשיף להיות ענק ובים בסיבוב השני …
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:29:46גם ג'ורדן היה ענק ובים בסיבוב השני בלי פיפן.
רועי ויינברג
7 יונ 2021 16:21:50אחלה סיפתח, מקווה שהפינה תמשיך. הפוטנציאל ההתקפי של לוקה עצום, אבל יש נקודה אחת שהייתה בעייתית בסדרה (וקצת פחות במהלך העונה) -עונשין. 53% מהעונשין השנה ו-65% בשנה שעברה בפלייאוף (אמנם במדגם לא גדול בשני המקרים) ו-73% בעונה הסדירה. אין סיבה שהוא לא יהיה שחקן של 80% מהעונשין, מאמין גם שזה יקרה.
.
אני גם לא חושב שאטלנטה תקלע 128 נקודות בכל משחק (ופילדלפיה לא 124). הסקור ירד בהמשך ולדעתי כן יש מקום לת'ייבול בחמישייה בשביל שישמור אישית את יאנג, גם במחיר הריווח בההתקפה.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:34:35אני נוטה לומר שהעונשין במקרה של לוקה זו תוצאה של עייפות שגורמת לו להשקיע פחות בטכניקת הזריקה. אני מאמין שהוא מודע לזה ויעבוד על זה ומקווה שזה יועיל.
אני גם מעריך שהסקור ירד בסדרה של פילי, אבל עדיין הסיקסרס יהיו בבעיה אם יהיו הרכבים שלא קולעים.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:45:43הנה הנתונים מהפלייאוף:
2021:
רבע ראשון – 9/14 64.3%
רבע שני – 11/15 73.3%
רבע שלישי – 2/12 16.7%
רבע רביעי – 5/10 50%
2020:
רבע ראשון – 11/17 64.7%
רבע שני – 13/26 50%
רבע שלישי – 16/18 88.9%
רבע רביעי – 2/3 66.7%
סך הכל:
רבע ראשון – 20/31 64.5%
רבע שני – 24/41 58.5%
רבע שלישי – 18/30 60%
רבע רביעי – 7/13 53.8%
אני נוטה לומר שהשנה אפשר לאשש את העניין של העייפות. זה לא מאוד מובהק, כי לא מדובר בקלעי מאוד מוצלח מהעונשין גם ככה, אבל הנתון החריג ברבע השלישי מראה משהו, בניגוד מובהק לעונה שעברה אז לוקה קלע טוב מהעונשין דווקא ברבע השלישי.
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 16:56:18אם טייבול נכנס לחמישייה והוא צריך זה רק במקום גרין. אי אפשר טייבול גרין וסימונס יחד
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:01:40אני מציע חמישייה של סימונס, גרין, ת'ייבל, סקוט והווארד
pini
7 יונ 2021 17:03:03ומי יעשה נקודות?…
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 17:37:29זה היה בדיחה חח פנחס
זה חמישייה טובה לאיקיאה
רועי ויינברג
7 יונ 2021 17:14:45זה קשור לכושר. כתבתי גם בטור שלי מאתמול (ועוד אנשים התייחסו לזה) – אני חושב שהוא יהיה רזה יותר או שרירי יותר בעונה הבאה. לא צריך להיות טנק כמו לברון או זאיון, אבל כן יותר בכושר.
.
ת'ייבול, אם יכנס לחמישייה, אז רק במקום גרין. כל פתרון אחר לא יהיה מספיק התקפי לדעתי. במיוחד כשסימונס לא כל כך פקטור
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:32:45העייפות גם קשורה לכושר וגם לזה שהכל עובר דרכו. זו האחריות שלו לשפר את הכושר ושל קיובן לחזק את הסגל…
אבג
7 יונ 2021 16:27:04כעניין אטלנטה ההגנה של אמביד היתה שערורייתית. אם לא הייתי רואה אותו אף פעם הייתי חושב שהוא לא יכול לשמור – אבל ראינו אותו כבר שומר מעולה.
לוקה ענק. ללא קשר למה שרשמת – לא מבין למה צריך להקטין את מג'יק או לברון בשביל להגיד שהוא ענק. חשבתי שעידן הלוקה יתחיל השנה אבל כנראה שנה הבאה. דאלאס זה לא מינסוטה ויעשו מה שצריך בקיץ
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:30:47אני לא מקטין אף אחד. רק אומר שהוא עושה את שלו בגיל צעיר יותר.
לגבי אמביד – אטלנטה ניצלו את החולשות שלו וקאפלה הוא לא סנטר שינסה ללכת על אמביד ולשחק ליתרונות שלו
אבג
7 יונ 2021 16:40:21רשמתי בלתי תלוי בכתבה. הכתבה הציגה בצורה טובה את זה זה שהמספרים שלו גדולים בגלל שהקבוצה חלשה. פשוט היו הרבה תגובות שאומרות כמה לברון או מג'יק חלשים ורציתי לציין שזה שהוא טוב לא הופך אותם לחלשים וגם לא להיפך.
לגבי אמביד ראיתי אותו סוגר את הצבע לחדירות בעבר. זה לא היה נראה כמו אתמול. יכול להיות שזו אטלנטה אבל נראה ששמר כוחות להתקפה
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:47:11בהחלט ייתכן שאמביד שמר כוחות. לפחות בהתקפה היה לו כוח
ירון, החלום
7 יונ 2021 16:38:00בס"ד
שלום עליכם
לוקה כבר עכשיו אחד השחקנים הגדולים בליגה.
מסכים שדאלאס צריכים חיזוק, פורזי בינתיים לא שווה מקס ואפילו לא חצי.
קליפרס יפה מאד שניצחו משחק 7, אבל משהו עדיין לא מחובר.
אבג
7 יונ 2021 16:40:59אולי פורזי + טימי על בראדלי ביל?
עמיחי קטן
7 יונ 2021 16:48:34נושא טוב לדיון בהמשך. ספציפית זה לא ברור לי מה האינטרס של וושינגטון
טריי זריקה מחשידה
7 יונ 2021 16:57:30מנגר ווש: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
צליל ניתוק….
גיא רוזן
7 יונ 2021 17:13:41כן, מעט חפוז.
.
להכריז על "ממוצע פלייאוף" אחרי סדרה אחת.
.
ההשוואה הנכונה היא שחקנים עם ממוצע של 35 נק' על פני סדרה אחת.
לג'ורדן יש 13 (!!!) כאלו.
ללברון 4,
לווילט 4,
לאלאג'ואן 3,
לשאקיל 2,
לקארים 2,
לווסט 2,
לדוראנט 2,
לקובי 1,
לבארקלי 1,
לקרי 1.
.
עכשיו,
אין ספק שזו חברה טובה. ממש.
אבל עדיין –
לפעמים צריך לברור טוב את ההגדרות,
על מנת שאפשר יהיה להימנע מעיוות (גם אם לא מכוון) של המסקנות.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:24:51אני מסכים שזו ההשוואה הנכונה יותר שלא נעשתה מסיבות טכניות. עם זאת, ברוב המקרים שמישהו הגיע ל-35 לאורך פלייאוף הוא לא הגיע להרבה סדרות, אז ההשוואה מבחינתי תקפה ולא מעוותת, גם אם היה אפשר לעשות השוואה קצת יותר טובה.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:30:01דרך אגב, בכוונה ציינת רק את השמות "המרשימים יותר"?
חסרים לי כאן ביילור, מיטשל, ווסטברוק ומקאדו, ואני מאמין שיש עוד.
חוץ מזה, מדגם של 7 משחקים בסיבוב הראשון לא שונה מהותית ממדגם של 10 משחקים (5 בסיבוב הראשון ו-5 בשני למשל). כשהמדגם הוא 20 יש כבר פער משמעותי, אבל רוב המקרים שציינתי קרובים יותר ל-10 מאשר ל-20, וחלקם אפילו פחות.
גיא רוזן
7 יונ 2021 17:35:10לא הייתה כוונת משורר מאחורי רשימת השמות. אלו קפצו לי לראש.
.
לטעמי, בוודאי שמדגם של 10 קבוצות שונה מהותית. זה מראה שחקן שעמד ברף מול 2 קבוצות שונות, מול 2 הגנות שונות.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:49:02שיהיה. זה לא באמת משנה כי בחצי מהמקרים שציינתי הייתה רק יריבה אחת, ככה שגם אם ההשוואה לאלו שעברו 2 סדרות או יותר נופלת עדיין נותרת ההשוואה בין חצי מהם.
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:25:36מה עם המלך?
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:28:22למי אתה מתכוון?
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:29:45לקינג
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:34:08לברון?
שיחק 14 משחקים בפלייאוף של 2009, היחיד שלו שעומד בקריטריון הזה (34 נקודות ב-2018 במדגם מרשים מאוד של 22 משחקים).
אני מסכים שיש הבדל משמעותי בין זה ובין ה-7 משחקים של לוקה השנה, אבל יש לו עוד שנתיים…
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:35:07דיברתם על סדרה. לא על מה שכתבת בטור.
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:35:30ולא דיברתי עליו.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:36:48אז מי?
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:39:02קינג מה לא ברור?
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:39:46ברנרד קינג?
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:42:49אני לא הזכרתי אותו כי השמות היחידים שאני הוספתי בתגובה הם כאלה שעשו את זה לאורך פלייאוף, מה שאומר בהכרח שגם הייתה סדרה כזאת. במקרה של ברנרד קינג, הוא קלע 42.6 בסיבוב הראשון של 1984, אבל ירד ל-29.1 ב-7 משחקים בסיבוב השני, מה שגרם לכך שממוצע הפלייאוף שלו ירד ל-34.8, ולכן לא ראיתי אותו בנתונים, מה שגרם לכך ששכחתי ממנו.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 18:44:41התייחסתי לזה כמובן כשכתבתי על הסדרה הזאת לפני שנה, אבל עברתי לא מעט טורים מאז אז שכחתי אותו…
עידו גילרי
7 יונ 2021 18:41:23כן. בטח שלא אלברט.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 17:31:47ועוד דבר – הנתון הכי מעוות שיש – לוקה דונצ'יץ' הוא השחקן שמחזיק בממוצע הנקודות בקריירת הפלייאוף הגבוה ביותר בתולדות הליגה (עבר את ג'ורדן בממוצע אחרי המשחק האחרון. 13 משחקים לעומת 179…)
סימור סקגנטי
7 יונ 2021 18:13:07דווקא ת'ייבול היה טוב בהתקפה עם 4 מ 6 מהשדה כולל 2 מ 4 מהשלוש. הוא היה אמנם עם מינוס 12 ב +/- אבל זה בעיקר כי שיחק עם יתר הספסל. מגיעות לו יותר דקות, בעיקר על חשבון דני גרין שהחטיא מהשלוש בדקות ההכרעה.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 20:18:11משחק אחד כזה לרוב לא אומר הרבה, והתקפית אני עדיין מעדיף את גרין שנותן כל פלייאוף את המשחק האחד עם ה-5-6 שלשות על פני ת'ייבל ש-2 שלשות זה הישג משמעותי עבורו. יכול להיות שגרין צריך להיות צמוד לבוגדנוביץ' או לו וויליאמס ולסגור את האפשרות השנייה כשת'ייבל צמוד ליאנג.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
7 יונ 2021 18:53:00תודה רבה עמיחי, אחלה מסקנות.
.
הקליפרס קשים לפיצוח, לא מהמר עליהם ולא מהמר נגדם, הם יגיעו בעיקר עד לאן שקוואי יקח אותם, לא בטוח שזה מספיק לאליפות, בעיקר כשפול ג'ורג' קולע כמו מישהו שבילה שנתיים עם ראסל ווסטברוק…
.
אטלנטה – בפרפראזה לאבי רצון – אני לא חוצה כביש בשביל לראות כדורסל מזרחי…. סתאאם. הם צלפים, אבל אם אמביד בריא אני עדיין נוטה לפילי.
.
לוקה – נחכה ונראה, בינתיים זה נראה מצוין.
עמיחי קטן
7 יונ 2021 20:15:59פול ג'ורג' תורם השנה בפלייאוף יותר מכל כוכב שני שהיה ליד קוואי מאז שהוא נהיה כוכב בעצמו, גם אם ביחס לעצמו היו לו פלייאופים מרשימים יותר. קוואי הוכיח בטורונטו שהוא יכול להוביל קבוצה עד הסוף כל עוד השאר עושים את שלהם, אבל השאר זה סימן שאלה גדול כשמדובר בקליפרס.
אטלנטה מאוד מוכשרים, אבל אם זה יהפוך להיות טריי נגד כולם זה כנראה יסתיים די דומה ללוקה נגד כולם שראינו במערב.