יעדים אפשריים לפול ג'ורג' / רועי ויינברג

כידוע, פול ג'ורג' אמר שהוא הולך לעזוב את אינדיאנה בסיום העונה הבאה. סביר שהפייסרס ינסו לעשות עליו טרייד, ויש מספר קבוצות שיכולות להיות יעד אפשרי.

*

לוס אנג'לס קליפרס

הקליפרס מקבלים את: פול ג'ורג'.
אינדיאנה מקבלת את: ג'מאל קרופורד, החוזה של פול פירס, בחירת סיבוב ראשון ב-2018 (ללא הגנה*), בחירת סיבוב ראשון ב-2019/2020, בחירת סיבוב ראשון ב-2021 (ללא הגנה).

* הגנה על הבחירה – מצב שבו קבוצה מעבירה בחירת דראפט, אבל היא נשארת שלה במידה ונמצאת באזור מסויים. למשל, בחירה שמוגנת טופ 5 אומרת שבמידה והיא תהיה בין ה-5 הראשונות היא תשאר של הקבוצה המקורית, ובכל מקרה אחר של הקבוצה שקיבלה אותה בטרייד.

הקליפרס יודעים שזה קיץ מכריע בשבילם. אחרי שנים של מפחי נפש, ג'יי ג'יי רדיק (32), כריס פול (32) ובלייק גריפין (28 ואחרי מספר פציעות משמעותיות) לא ישארו בשביל פחות מסיכוי רציני לאליפות שהם יכולים להשיג בכמה יעדים אחרים. ריברס צריך לעשות צעד גדול בשביל להגדיל את הסיכוי שלו לשמור על השלישייה הזאת ולהפוך לקונטנדרים של ממש, ואם יש שחקן פנוי שיכול להפוך קבוצה לסופר-טים, זה ג'ורג'.

חמישייה של פול, רדיק, ג'ורג', גריפין ודיאנדרה ג'ורדן כוללת 4 סקוררים טובים מאוד, 3 שחקני הגנה מוערכים (פול, ג'ורג' וג'ורדן) ויכולה לתת תחרות למה שהולך בסן אנטוניו וגולדן סטייט. אפשר לחלום על גמר אזורי ראשון למועדון הזה, ויכול להיות שג'ורג' ימשיך, הוא הביע בעבר את רצונו לשחק ב-LA (אבל בצד השני של העיר). מה שהפייסרס יכולים להרוויח, בדומה לבוסטון בקיץ 2014, זה המון בחירות דראפט.

בחירת הסיבוב הראשון של הקליפרס ב-2018 יכולה להיות שלהם, וגם הבחירות ב-2019 או 2020. אם הבחירה של 2019 לא תהיה בחירת לוטרי אז היא תעבור לבוסטון. אם היא תהיה בחירת לוטרי, היא אמורה להשאר של הקליפרס. אותו דבר תקף בקשר ל-2020, ואינדיאנה יכולה לדרוש (ולקבל) את הבחירות במקרה שהן אכן בחירות לוטרי. בעוד 3/4 שנים רוב שחקני הקליפרס, אולי מלבד גריפין וג'ורג', יהיו מעבר לשיא כך שהם יוכלו להשיג בחירות גבוהות. זה הימור, אבל אחד שיכול להשתלם לפייסרס. קרופורד מגיע מסיבות כלכליות ויכול להיות מועבר לקבוצה שצריכה כוח אש מהספסל תמורת בחירת סיבוב ראשון בטרייד עתידי.

*

אוקלהומה סיטי ת'אנדר

אוקלהומה מקבלת את: פול ג'ורג'.
אינדיאנה מקבלת את: דומאטס סאבוניס, אלכס אברינס, החוזה הנגמר של טאג' גיבסון, הבחירה ה-21 בדראפט השנה.

אחרי העונה הפסיכית של ווסטברוק, הת'אנדר הבינו שיהיה להם קשה להתקדם בלי סופר-סטאר לידו. קווין דוראנט כבר לא יחזור, אבל אם יש סמול פורוורד שיכול לקלוע 24 נקודות באחוזים טובים ולתת הגנה נהדרת זה ג'ורג'. הוא יכול להיות סייד-קיק מצויין לצ'יטה ולהחזיר את הת'אנדר לטופ 3 במערב לצד הספרס והווריורס, כשאנדרה רוברסון חוזר לעמדתו הטבעית ואולאדיפו עולה כשחקן שישי מהספסל. חמישייה עם רוברסון, ג'ורג' ואדאמס היא חמישיית הגנה נהדרת, אפילו כשווסטברוק איתם.

מה שאינדיאנה מקבלת פה אולי לא נראה כמו משהו ששווה את ג'ורג', אבל אני לא חושב שקבוצות יתנו יותר מדי בשביל לקבל סופרסטאר בשנה האחרונה לחוזה שעושה קולות של עזיבה ללוס אנג'לס. הם עדיין מקבלים בחירת סיבוב ראשון, שחקן אחרי עונת רוקי לא רעה שפתח ב-66 משחקים אצל קבוצת פלייאוף ואת אלכס אברינס שנתן דקות לא רעות כשזכה לזמן משחק. קו קדמי של סאבוניס וטרנר בני ה-20 יכול להוביל את אינדיאנה בשנים הבאות, ולעשות עבודה לא רעה בכך.

*

מינסוטה טימברוולבס

מינסוטה מקבלת את: פול ג'ורג'.
אינדיאנה מקבלת את: ריקי רוביו ואנדרו וויגינס (או זאק לאבין והבחירה השביעית לצד רוביו).

על הנייר, זאת ההצעה הכי טובה שאינדיאנה יכולה לקבל. ריקי רוביו יכול להנות מאוד מהשימוש בשחקן כמו טרנר, שמצויין בחדירות לסל ויודע לקבור את העור מרחוק. טרנר הוא אחד השחקנים שירוויחו מרכז של pass-first כמו רוביו בגדול וזה יכול להפוך אותו לסנטר של 20 נקודות למשחק. לאבין ו-וויגינס יושבים על אותו תפקיד בגדול ואין למינסוטה כל כך צורך בשניהם. כל אחד מהם, שיגיע, יוכל להיות סקורר וכוח אש נוסף ליד טרנר. המחיר של לאבין יותר נמוך בשל הפציעה שעבר ב-ACL, ולכן הבחירה השביעית היא משהו שאינדיאנה יכולה – וצריכה – לדרוש יחד איתו בטרייד.

גם מינסוטה תהיה מסודרת. קריס דאן לא זכה ליותר מדי קרדיט בעונת הרוקי מת'יבודו אבל הפוטנציאל שבזכותו נבחר בבחירה החמישית בדראפט, ולצד טאונס ולאבין/וויגינס יש פה בסיס נהדר לשנים הבאות. המכשול הכי גדול בפני הטרייד הוא החוזה הקצר של ג'ורג'. הבחור יהיה שחקן חופשי בסוף 2017/18, ומינסוטה אף פעם לא משכה שחקנים חופשיים טובים. השם הכי גדול שהם החתימו בקיץ הוא ג'ו סמית', ולא בכדי – העיר לא מעניינת את רוב שחקני ה-NBA. לכן יהיה להם קשה להשאיר את ג'ורג' ולכן רוב הסיכויים שהטרייד הזה לא יקרה, למרות שזאת כנראה ההצעה הטובה ביותר לה הפייסרס יכלו לקוות.

*

מיאמי היט

מיאמי מקבלת את: פול ג'ורג'.
אינדיאנה מקבלת את: ג'וש ריצ'רדסון, ג'אסטיס ווינסלו, ווין אלינגטון, ג'וש מקרוברטס, הבחירה ה-14.

אם החבילה הזאת נראית לכם מוכרת, אז זה בגלל שמנחם הציע אותו דבר תמורת כרמלו אנטוני. ג'ורג' מרוויח פחות ממנו בשנה הבאה ושחקן טוב בהרבה בשני צדדי המגרש, כך שהחבילה יכולה להתאים גם תמורתו. הטרייד הזה יתן לפייסרס בסיס לא רע בכלל לעתיד: בחירת סוף לוטרי לצד שחקן שנבחר בבחירה העשירית בדראפט ונתן 5.2 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בקבוצה חלשה מאוד.

מלבד ווינסלו, יש גם את ג'וש ריצ'רדסון שיכול להיות שוטינג גארד פותח לגיטימי בליגה ולקלוע 15 נקודות בערב. חמישייה שכוללת את ריצ'רדסון, ווינסלו ומיילס טרנר יכולה להפוך למשהו נחמד בכמה שנים. מקרוברטס ואלינגטון נועדו להשלים משכורות ויכולים להיות רול פליירס לא רעים, אבל יש סיכוי גבוה שיחתכו. זאת אופציה שיכולה להיות על השולחן מבחינת 2 הקבוצות.

מיאמי מרוויחה לא מעט מהטרייד הזה. כשמוסיפים שחקן ברמה של ג'ורג' לקבוצה שהייתה בקצב של 60 ניצחונות לעונה במחציתה השנייה (30-11), מקבלים קבוצה שיכולה להפוך לאיום הגדול ביותר על קליבלנד בנמצא. פט ריילי זה אחד שיודע למשוך שחקנים חופשיים ומוכן להמר על העתיד בשביל לנצח בהווה, והשידוך הזה יכול לתרום לא מעט ל-2 הקבוצות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 125 תגובות

  1. 2 נקודות שחשטב להבהיר:
    ג'ורג' כבר הביע את הרצון שלו לשחק בלייקרס. בין אם זה יקרה ובין אם לאו אני לא חושב שמינסוטה או אוק סיטי הם מקומות מספיק אטרקטיביים שג'ורג' ירצה לעבור אליהם
    הנקודה השנייה היא על הטריידים שהצעת עם הקליפרס והתאנדר. אין מצב שהקליפרס יציעו כל כך הרבה על ג'ורג'. נניח שהתרחיש הזה קורה עדיין הם אנדרדוג מול גולדן סטייט. מה גם שהם ממשכנים את העתיד שלהם ואם זה יהיה ככה אז הם יהיו בתחתית של הליגה למשך עשור עבור שנה אחת עם ג'ורג' שלא בטוח תעבוד.
    לגבי התאנדר, הם מציעים כלום ושום דבר על ג'ורג'. אינדיאנה יכולה לקבל הצעות הרבה יותר טובות מכמעט כל קבוצה בליגה.

    1. בס"ד
      גם מסכים. בחיים הקליפרס לא צריכים לעשות את הטעות של ברוקלין. אחרי ברוקלין אף אחד לא אמור לתת המון בחירות דראפט ללא הגנה.
      במיוחד שהקבוצה שלהם זקנה ויהיו חייבים חידוש.

    1. 2014 הלכה וכבר לא תשוב…

      מלו איבד צעד בהתקפה, והוא מגיע הרבה פחות לטבעת מבעבר.
      זה משאיר לו את הסטפ-באק הקטלני, וזריקה לא רעה מה-3.

      ג'ורג', להבדיל,
      בשיאו האתלטי. הוא מסוגל להגיע לטבעת, ולקלוע מבחוץ.
      כיום, האחוזים שלו טובים יותר מכל הטווחים.

      אז אולי נכון יותר היה לרשום:
      "מלו היה לא פחות טוב מג'ורג' בהתקפה…"

      1. מלו מעולם לא היה טוב קרוב לטבעת (אלא אם כן במונח "טוב" אתה משתמש לתאר שחקן שנחסם ע"י כל הליגה בערך) ותמיד היה מגן זוועה. הוא שחקן שבקושי זז על המגרש ומשכך הוא לא מרווח ותמיד רק מגיע לזריקות קשות שמהם הוא איכשהו הוא משיג את ה40%. אם אני לברון לא נוגע בו גם עם מקל

        1. גם היום מלו שחקן פוסט אפ לא רע –
          0.92 נק' למהלך זה לא רע בכלל.
          באזור של לברון/בלייק גריפין/נוביצקי/הורפורד.

          תוסיף לזה קאצ' אנד שוט מה-3 ברמה הגבוהה ביותר (42.6%),
          ותקבל מתכון לשחקן שבקונסטלציה מסוימת בהחלט יכול להיות ה-X פקטור בקבוצת אליפות.

          כשחקן שישי הוא יפגוש מגנים פחות טובים, מה שיאפשר לו לנצל טוב יותר את יכולותיו ההתקפיות,
          והקאצ' אנד שוט שלו תפור לסגנון של קיירי ולברון.

          אבל שלא יהיה ספק –
          הוא לא משתלם לקאבס אם העסקה היא תמורת לאב.

  2. תודה על המאמר
    אני רק קטנה גורג זה שחקן שעבר פציעה קשה בעבר ששנה הבאה אמור לקבל חוזה לפנים. לדעתי הןא ישמור על הרגליים שלו בכל קבוצה שהיא לא הקבוצה שהוא בונה עליה
    ככה שכל קבוצה שהוא בא אליה רקלשנה אחת מקבלת שחקן שמעביר את הזמן עד החוזה הגדול שלו

    1. אני רק קטנה על הקטנה שלך.

      הפציעה שגורג עבר אמנם קשה ונראית זוועתית אבל ההחלמה ממנה היא מלאה ואפילו יותר, שבר חלק בעצם מתאחה בקלות ואפילו נהיה חזק יותר מאשר לפני השבר. הוא לא הראה סימנים של שמירה על הרגליים והוא גם לא יראה. זה לא כמו פציעה בקרסול או בברך שנכנסת לשחקן טוב טוב לראש ומגבילה אותו מנטלית.

  3. מיאמי הקבוצה היחידה שיכולה לעשות טרייד עליו ולשכנע אותו להישאר בקיץ-אחלה עיר, ארגון מצוין והכי חשוב,כסף. אני לא אפול מהכיסא אם ריילי יכנס לסיפור.

  4. לדעתי לייקרס יעשו טעות גדולה אם לא יעשו עליו מהלך כבר עכשיו.
    הזחיחות הלייקרית כבר עלתה להם בכמה שנים של התפלשות בבוץ, מקווה שילמדו שם

    1. מסכים איתך.זאת ההזדמנות של הלייקרס לעשות סוף סוף משהו חיובי.אז נכון ששנה הבאה אפשר יהיה לקבל אותו חינם בלי לאבד שום דבר אבל עדיין לא הייתי לקוח את הסיכון.אני חושב שהוא הולך לקליבלנד השאלה האם הם מוותרים על לאב או לא.

    2. זה גם מתייחס לקרייתי ממקודם – השאלה היא מה הלייקרס מוכנים להעביר. הם יהיו חייבים להעביר שחקן צעיר אחד לפחות, או את קלארקסון/ראסל ורנדל. אני הייתי מוכן להעביר עליו את אינגרם, אבל אני לא חושב שמג'יק יעשה את זה.

      אם מעבירים את ראסל ורנדל אין יותר מדי קבוצה מסביבו, לכן דילמה.

      1. אינגרם וג׳ורג על אותה משבצת. אם אני הלייקרס הייתי מציע את אינגרם ובחירת סיבוב ראשון של שנה הבאה מוגנת טופ 5 (כך שהיא תשאר אצל הלייקרס אם זו הבחירה הראשונה ואם זו בחירה 2- 5 היא במילא צריכה לעבור לבוסטון) ואם לא אז בחירת סיבוב ראשון של שנה אחרי בלי הגנה.

        1. וזה טוב לפייסרס בגלל שהם מקבלים שחקן צעיר בעל פוטנציאל שיכול להשתלב בצורה מעולה בקבוצה הצעירה שנראה שהם בונים.

      2. כפי שגם אחרים ציינו,במידה וג'ורג' מגיע ללייקרס זה לא בשביל הצעירים,אלא המטרה תהיה למשוך עוד כוכב. לדוגמא הייתי מוותר על ראסל או על אינגרם ואז יש חמישייה של בול(בהנחה שהוא נבחר),קלרקסון/ראסל,ג'ורג',רנדל וזוביאק.
        חמישייה שרצה כל העונה משתפשפת ואז שנה הבאה קאזינס למשל פנוי או פנטזיה שלי אמביד שסירב להארכת חוזה אצל פילי נוחת גם אצלנו(למרות שההגעה של פולץ נראת לי טורפת את הקלפים).

    3. אם גורג באמת רוצה רק ללייקרס אז גם בשבילו עדיץ שזה יקרה בשנה הבאה כי אז הלייקרס משאירים לעצמם נכסים להתחזק, הרי גורג לא ירצה סביבו קבוצת ילדים שצריכים 3-4 שנים לפחות לגדול לכדי קבוצה רצינית ובעלת שאיפות אלא כוכבים שאיתם הלייקרס יהפכו לקונטנדרית.

        1. אפשר לעקוף את זה איכשהו, עם "החלפת בחירות". בוסטון קיבלה מברוקלין את הבחירות של 2016, 2017 ו-2018, כשאת 2016 ו-2018 היא קיבלה וב-2017 רק קיבלה אופציה להחליף בין הבחירות אם היא רוצה. אותה פרקטיקה תשומש בטרייד שאני מציע במידה והוא יקרה.

          1. מה זה איכשהוא?
            בטרייד על גארנט בוסטון קיבלה את הבחירות של 2014/2016/2018.
            את זו של 2017 הם נתנו זכות החלפה. מה יוצר לפייסרס מהזכות להחליף בחירת סיבוב ראשון עם הקליפרס המחוזקת? זה כמו לא לקבל כלום.

          2. הקליפרס כבר העבירו את בחירת 2019 שלהם ולכן כל מה שאתה מציע לא ייתכן. לא משנה שהוא גם לא משתלם. כי אינדיאנה תהיה חלשה במקרה כזה משמעותית מהקליפרס בשנים הקרובות אז מה היא מרוויחה מהאפשרות להחליף את הבחירה איתם?

          3. הבחירה הזאת פרוטקטד 1-14, כלומר אם היא נשארת בלוטרי היא של הקליפרס. לכן זה טיפה בעייתי, אבל אפשרי.

            ולא בטוח שאינדיאנה תהיה חלשה מהקליפרס בשנים הקרובות – תראה את הטרייד של בוסטון וברוקלין. יכול להיות שג'ורג', גריפין, פול ושות' יעזבו אחרי שנה ואז הקליפרס יהפכו לסוג של הנטס. שלושתם עברו פציעות רציניות בקריירה

          4. זה לא משנה. זה מונע את הטרייד על הבחירה של 2018 ו-2020 ורק מאפשר להעביר את הבחירה שנתיים אחרי. כלומר הכי מוקדם שהם יכולים להעביר זה את 2021 אם אופציה שזה יהפוך ל-2022.
            הסיטואציה עם הנטס הייתה ברורה פחות או יותר לכל מי שלא היה בהנהלה שלהם. המצב כאן מאד שונה. אם ג'ורג' מגיע ומשאירים את פול וגריפין היא לא תהפוך לקבוצת לוטרי ב-3 שנים הקרובות.

  5. 1. ג'ורג' מספר בכל אפשרות שהוא רוצה לייקרס. זאת נורת אזהרה הכי גדולה שאפשר לקבל בשביל כל קבוצה למה לא לקחת את הסיכון איתו כי אחרי שה הוא בורז לצהובים-סגולים.
    2. לייקרס – פשוט לשבת ולחכות לשנה הבאה ולהחתים אותו על חוזה. למה לבזבז עליו נכסים אם אפשר לקבל אותו "בחינם" עוד שנה.
    שחקני הלייקרס בינתיים צוברים עוד דקות משחק וניסיון, הרי גם עם ג'ורג' השנה הם לא בדיוק יאיימו על משהו מלבד כניסה לפלייאוף.
    הדבר היחיד שיכול לסכן את זה היא פציעה אבל אני לא מאמין שזה הולך לקרות.
    3. אינדיאנה פשוט נדפקו מהמלך הזה – אף קבוצה לא תציע להם יותר מדי. והלייקרס יכולים לחכות בסבלנות בלי לאבד נכסים.

    1. הבעיה עם לשבת ולחכות ש"כוח המשיכה" יביא את ג'ורג' ללייקרס זה שהרבה דברים יכולים לקרות בשנה. גם דיעות ומחשבות של שחקנים כמו ג'ורג'.
      כך שגם להסכים לוותר על שחקן כמו אינגראם שיושב בדיוק על המשבצת של ג'ורג' וגם עדיין יש לו מספיק הייפ כדי לא לוותר על הרבה מלבדו זה לא דיל נורא בכלל ללייקרס.
      איך הולך הביטוי עם הציפורים והעצים?

      1. שמע, יתכן ואתה צודק.
        בכל מקרה אני חושב שהכוח פה נמצא אצל הלייקרס ואינדיאנה די כבולים.

        אם אני אינדיאנה אני מעדיף לנסות טרייד עם קליבלנד לבנות סביב לאב/ארווינג.

  6. אם מינסוטה חכמים שילכו עליו גם ככה יש להם ים נכסים , רוביו לווין /דאן ג'יאנג / בחירה 7 +רוביו/לווין / דאן , גורג במיני יכול להקפיץ תקבוצה יחד עם טואנס , יש להם מספיק נכסים בשביל לקחת סיכון , בכל מקרה הייתי עושה סדר בקבוצה חוץ מטואנס ודאן הייתי בודק את על השאר לגבי טריידים , גם דנבר יכולה ללכת על זה

    1. הבעיה היחידה שלהם זה שאני באמת לא רואה שום מצב שבעולם שגורג' יסכים להאריך את החוזה במיניסוטה.
      מה הוא יעשה כל היום יראה פארגו?

      1. בתכלס כולם אומרים שהכי חשוב אליפות , להצטרף לטאונס ויגנס , הוא לא ימצא משהו טוב יותר , טואנס שחקן טופ 5 תוך שנתיים ויגנס טופ 20 , מאמן טוב כמו טיבודו

        1. עצם זה שהוא מצהיר שהיעד שלו זה הלייקרס מראה שהוא חושב אחרת.
          העניין שגם במידה וגורג מגיע למיניסוטה הם עדיין רחוקים 3 שנים לפחות בשביל לאיים על תואר.ג'ורג' להערכתי הסיכוי היחידי שהוא יסכים לוחתום הארכה זה בקליבלנד או בבוסטון ששם הוא יחוש אשכרא מאבקים אמיתיים על אליפות וזה יכול לשנות את דעתו,כל אופציה אחרת לא רלוונטית

  7. כאשר ברור לכל שג'ורג' עוזב,
    ושהיעד שלו הוא הלייקרס –
    אני רואה רק טרייד אחד שהוא סביר עבור 2 הקבוצות:

    הלייקרס מקבלים את ג'ורג'.
    הפייסרס את אינגראם + צפרדע בשם מוזגוב.

    מצד אחד אולי הלייקרס מאבדים פרוספקט,
    אבל הם מרוויחים אול סטאר שמגיע עם זכויות הבירד שלו (בלי התחרות על שירותיו בשוק השחקנים החופשיים).
    הם גם מרוויחים את היכולת לפנות את החוזה המופרך של מוזגוב.

    אינדיאנה, הם משלמים על אינגראם בכך שהם מסכימים לבלוע צפרדע (מוזגוב).

    1. השאלה מה אנידיאנה יעדיפו בהנחה שקליבלנד נכנסת חזק לתמונה,האם עדיף את לאב או אפילו בחירות דראפט.תחשוב שיש מצב שבחירת דראפט של קליבלנד ב2020 יכולה להיות שווה הרבה או אינגרם או ראסל או מה שהלייקרס יציעו

    2. גיא אם אני אינדיאנה אני מסרב להצעה הזאת. די בטוח שיוכלו לקבל את אינגראם בלי השכר של מוזגוב שיתקע אותם לשנים קדימה. אם הלייקרס יהיו שאננים הסיכוי שהם אלו שיאכלו צפרדע גדל.

      1. זה לא כך כך פשוט.
        יש פער של 10 מיליון (בערך) בשביל שטרייד ג'ורג'/אינגראם יעבוד.

        דנג (18 מיליון), מוזגוב (16 מיליון), קלרקסון (11.5 מיליון),
        או צירוף של החוזים של ברואר ובלאק (14 מיליון ביחד) –
        אלו החוזים שיכולים להשלים טרייד שיעבוד.

        1. אז אינגרם, בלאק וברואר על ג'ורג'.

          בלאק יכול להיות סנטר מחליף מצויין בכל קבוצה ויהיה שווה בחירת סוף סיבוב ראשון (5.7 נקודות ו-5.1 ריבאונדים ב-16 דקות למשחק העונה), והחוזה של ברואר הרבה יותר קטן וקצר. זאת ההצעה היחידה שהייתי מקבל במקום אינדיאנה, וקווין פריצ'ארד ידע מה לעשות עם זה בטריידי המשך, ביחוד עם בלאק.

          1. זה שזה עדיף לאינדיאנה – זה ברור.
            רק שנקודת הפתיחה שלהם במשא ומתן היא לא משהו…
            אופציה א. לאבד את ג'ורג' תמורת כלום.
            אופציה ב. לקבל את אינגראם במחיר של לבלוע צפרדע מוזגובית.

            התבוננות במצב שלהם מתחת לתקרת השכר מלמד שמוזגוב הוא צפרדע שאפשר לבלוע.
            בשנה האחרונה של החוזה שלו, החוזה יהפוך לבעל ערך,
            והתקופה עד אז –
            הזמן של אינגראם וטרנר לצמוח ולהשתפר יחדיו.

        1. יש מקום לג'ורג' תמורת אינדראם רק אם הם מוותרים על הזכויות על אניס ושלום עולמי.
          לא שזה וויתור גדול…

  8. אני חושב שהקליפרס הם היעד הכי אטרקטיבי. אם הם יסכימו לטרייד משולש בו הם מקבלים את ג'ורג', מעבירים לבוסטון את גריפין ואינדיאנה תקבל את אמיר ג'ונסון והבחירה הנוכחית של בוסטון בדראפט כולם יצאו מורווחים.

    1. גריפין ןאמיר ג'ונסון שחקנים חופשיים.
      הם צריכים להסכים לסיין אנד טרייד בשביל שטרייד כזה יקרה.

      אבל אם גריפין מסכים לחתום בבוסטון, אז למה שבוסטון ייותרו על בחירת הדראפט???

      1. אמיר ג'ונסון חופשי אבל סיין אנד טרייד דווקא טוב לו (אני בספק אם ישיג חוזה יותר טוב ממה שבוסטון יציעו). גריפין באותו מצב כמו ג'ורג' יש לו עוד שנה לחוזה.

        1. לגריפין, להבדיל מג'ורג', יש סעיף שחרור מוקדם (יכול לסיים את החוזה בקיץ).
          אבל אתה צודק, אפשר להשתמש (בהסכמתו) ביכולת שלו לוותר על השחרור המוקדם בשביל דיל שמביא אותו לבוסטון.

          צריך כמובן גם הסכמה של ג'ונסון לחתימה בפייסרס.

  9. טוב שלא רשמת את בוסטון, כי זה לא יקרה. אם המשא ומתן עם בירד לא הצליח, אז עוד אחרי זה הוא גם עזב, כך שמקרה דומה כמו שהיה עם מקהייל ב-2008 לגביי גארנט יורד מהפרק.
    נוסיף לזה את העובדה שהשחקן רוצה להיות בלייקרס ואני מתקשה להאמין שזה ייצא לפועל.

    אחרי מעקב קפדני אחר המהלכים שאיינג' ביצע בשנים האחרונות, אני מאמין שמבחינת טריידים אנחנו יכולים לצפות להתעניינות של הקבוצה רק בבאטלר וב-AD מהפליקנס (וזה עדיין לא מבטיח בכלל שהקבוצות מהצד השני יסכימו – שיקגו וניו אורלינס).
    באשר למצב הכללי עצמו של בוסטון עכשיו – לטעמי שווה יותר כבר להשקיע בעתיד הקבוצה. יש לטעמי מעט מאוד סטארים מוכחים שניתן יהיה לרכוש והם באמת יביאו לאיזושהי טריפת קלפים בפסגת הליגה. הווריורס שמו את הקבוצות במצב שיהיה קשה מאוד לבנות תחרות שווה מולם. נניח, אם אני מסתכל על נבחרות האול סטאר או האול-נבא, יש בהן מעט שחקנים שאני מאמין שהתאגדות שלהם תביא לקבוצה שווה לווריורס, כאשר בנוסף לכך, מתוך המעט האלה ייתכן שגם אף אחד לא ניתן להעברה כרגע.
    ועדיין – אני מאמין שאיינג' הולך לנסות להמשיך ולבנות סוג של קונטנדרית, אשר מכילה בתוכה גם גרעין צעיר (סוג של המודל של הספראס בתחילת-אמצע העשור, רק שבמקום כוכב צעיר אחד בקאווי, זה יכול להיות גם 3 כאלה). אני חושב שאולי יש בו אמונה שהוא הולך להמציא את הגלגל עם תהליך הבנייה שלו ולצד אוסף כשרונות צעירים, יהיה לו גם קבוצה שמאוד וורסטילית בהגנה ויכול לקלוע טוב.
    עכשיו נצטרך לחיות ולראות אם הוא הולך להתבדות בעמק או לא לצחוק על כולנו.

    1. במידה ואין טרייד גדול אז הוא הולך להתבדות ובגדול.
      לגבי התאגדות של כוכבים אז ג'ורג' בקליבלנד שם אותם חזק מאוד מול הלוחמים אפילו במחיר של ויתור על לאב.כל מה שהם יצטרכו אחרי הטרייד הזה זה להעיף את קורבר ווילאמס ולחכות לסוף עונת הטריידים שם הם יקבלו בשאיפה קורבר ווליאמס משופרים והם בהחלט עומדים ראש בראש מול הלוחמים

        1. סטיבנסון ולברון באותו חדר הלבשה??? מקווה שהוא יהיה מרושת היטב במצלמות אבטחה… פוטנציאל לקרב אגרוף והרבה דם.

      1. יניב, לדעתי הקאבס לא מנצחים בחיים את הווריורס בלי לאב בשיאו + ג'ורג'.

        קשה לי להאמין שמול קבוצה של 4 סטארים בשיאם, שניים מהם הינם מ-10 הטובים בליגה, אחד מהם הוא מהטופ 5 שומרים הטובים בליגה ואולי העוזר הכי טוב בליגה בהגנה. והרביעי? אולי אחד הקלעים הטובים בהיסטוריה ואף אחד לא מבין את זה מספיק כי הוא משחק עם קלעי יותר מדוייק ממנו. זה אבסורד…

        לברון, עם כל גדולתו, לא לוקח עוד אליפות בלי נוכחות נוספת בצבע מהספסל (בוגוט בריא הוא אופציה טובה, אבל לא יודע כמה בריא הוא כבר יהיה אחרי עוד פציעה מסיימת עונה..) + ג'ורג' ולאב.
        למה? כי הם ינצחו את הווריורס רק בעזרת התעלות עליהם באינטנסיביות. שזה כולל בעיניי יתרון בריבאונד ויתרון בסגירת הצבע, כך שעיקר העבודה יהיה לנסות לעצור אותם על קו ה-3 וכשנמנע מהם היתרון בצבע (שהוא זה שניצל להם את הסדרה), אז השמירה על קו השלוש תהיה קלה יותר.

        וויתור על לאב והצבת לברון ב-4 לא תתרום, כי לברון בכלל לא אוהב לשחק פוסט אפ. וחוץ מזה, אני חושב שלנסות לשחק עם ג'ורג' ב-2 והשארת לברון ב-3 דווקא תועיל יותר ותעשה אותם מאוד גבוהים.

        אבל בשורה התחתונה, הכל זה דיבורי סרק…נראה אם בכלל יקרה משהו. אבל אני מניח שגם הקאבס יודעים שהחלפת לאב בג'ורג' יוצרת להם יותר גמישות, אבל לא יוצרת להם עדיין יתרון מול הווריורס.

        1. יתרון בטוח שלא אבל בהחלט נותנת לה אפשרות להתמודד מול גולדן סטייט.
          הגמר אמנם נגמר 4-1 אבל זה היה יותר צמוד ממה שזה נראה .3 משחקים קליבלנד בהחלט היו במשחק.ברגע שאתה מעמיד את ג'ורג' יש לך כאן שחקן שגם התקפית צריך תשומת לב מירבית מההגנה וגם בהגנה הוא ייתן פתרון לדוראנט וככה לברון פחות יתאמץ.כמו שגם אמרתי אתה מוסיף 2 שחקנים במקום קורבר ווילאמס,אחד מהם שוטינג גארד ואחד סנטר.סתם השערה לא בדקתי אם זה בכלל מתאים או לא אבל נניח צ'אנדלר מסיים חוזה עוד עונה ובפרבואר שפיניקס עדיין חזק בלוטרי הוא ירצה לעבור לקונדיטירית ואופס הוא בקליבלנד.

          1. לא בטוח. משחק 3 היה כבר בידיים שלהם,משחק 4 ניצחו ומשחק חמישי גם היו בתמונה לאורך כל המשחק.תחשוב שבמקום 3-1 היה 2-2.

  10. הטרייד של הקליפרס לא הגיוני בעליל
    למינסוטה אין שום סיבה לוותר על וויגנס + עוד שחקן עבור ג׳ורג׳
    מיאמי ? חיבור לחשפנית הסכסוך בינו לבין היברט
    אינדיאנה צריכה לקבל את המקסימום מהלייקרס – דנג + ננס ג׳וניור + דיאנג׳לו ראסל

    1. יכול להיות מעניין השילוב הזה מידן למרות שאני במקום הלייקרס מחפש מישהו אחר לתת במקום נאנס ג'וניור שלדעתי הראה השנה שיש בו הרבה יותר מעוד סתם רחפן אנושי

  11. איזה סיבה יש לקבוצות לוותר על כל כך הרבה בשבילו? גם הסיכוי להשאיר אותו הוא נמוך, וגם לאינדיאנה אין שום leverage בכל שיחות טרייד אפשריות

  12. מלא בלבולים וטעויות.
    התסריטים של הקליפרס והת'אנדר בכלל בלתי אפשריים.

    אני אהיה בשוק אם הלייקרס יתנו את אינגרם עבור ג'ורג'.
    ראסל הוא לא אופציה.

    היעד הכי הגיוני היא קליבלנד.
    ההצעה המקסימלית של הלייקרס צריכה להיות קלארקסון, רנדל, 28.

    1. קלרקסון ,רנדל ובחירת סוף סיבוב ראשון אני במקום אינדיאנה לוקח בשתי ידיים. קלרקסון יכול לתפוס את המקום של אליס בחמישייה, רנדל בהחלט יכול בקונוטציות כאלה ואחרות לשחק לצד טרנר ושניהם יחסית צעירים שעוד יכולים להתפתח והבחירה של סוף סיבוב ראשון יכולה להיות שווה הרבה לפי הדיבורים על עומק הדראפט הנוכחי.

  13. מעולה, תודה רועי. אני חושב שאף אחת מהקבוצות הללו ובכלל בליגה לא תתן הרבה בשביל ג׳ורג׳ כי כולם יודעים שזו ״השכרה״ לשנה הקרובה וההימור הוא ענק. קשה לי לראות את אינדי משאירים אותו שנה שלמה ומשחררים אותו ללא תמורה אז אלא אם הוא ימצא את עצמי בקליבלנד ויקח אליפות אני לא רואה אותו בשום מקום אחר מלבד הלייקרס בקיץ 2018.

  14. מישהו מוכן להסביר לי מה ההתלהבות של ג'ורג' דווקא מהלייקרס?
    קבוצה כושלת, ניהול כושל, שחקנים שלא מממשים את הפוטנציאל.

    יש לפחות 20 קבוצות שאיתן הוא יגיע יותר רחוק.

      1. נשמעת לי כמו סיבה די חלשה.
        שחקן בשיא הקרירה שהולך לקבוצה בבניה צריך לטעמי סיבה קצת יותר רצינית מלהתגעגע למכולת השכונתית ולחברים מגן שושי.

  15. שיבוא עלינו לפליקנס , אחרי הטרייד של קוזינס היו דיבורים שמנסים להביא גם אותו , תאמת שאני לא יודע מה יש לנו להציע אבל כבר קרו דברים מעולם , ואולי דווקא בגלל המצב שלנו ניתן תהצעה הטובה ביותר

  16. אולי כדאי לקליבלנד לתת את קרובר וגיי אר סמית פלוס עוד שחקן משלים טוב וכמה בחירות דראפט תמורת גורג. בכל מקרה קרובר גפרסון ופריי צריכים לעזוב למה לא לתת אותם תמורת גורג? אגב אינדיאנה יכולה לנצל אותם בצורה טובה נגיד לתת את גיי אר סמית לבוסטון תמורת בחירת דאפט או שתיים טובות שהיא קיבלה מהלייקרס או פילדלפיה. אגב עוד יעד מעניין ששווה לבדוק הוא ניו אורליס. לקבוצה הזאת יש את העמדות 4 ו5 הטובות בליגה דייויס וקאזינס הם חייבים גארד או פאורפאוד טוב ויש להם לפי דעתי מקום בתקרת השכר אולי שווה לאינדיאנה להעביר אותו לשם תמורת כמה בחירות דראפט ששני אורליס מחזיקה

  17. מספר לא מבוטל של מגיבים הלינו מרה על דוראנט על שהצטרף לג"ס ולא הלך לקבוצה אחרת. דורנט עזב בסיום החוזה שלו.

    לעומתו גורג, שיכול היה להודיע על רצונו בשקט להנהלת אינדיאנה, תקע בחצוצרה והודיע שהוא רוצה לשחק רק בלייקרס ויעזוב בסוף השנה כשהוא מותיר את אינדיאנה שדודה וללא יכולת לקבל תמורה משמעותית עבורו, לא ערמת הבררה של קליבלנד אינה נחשב לתמורה ראויה.

    אבל טרם קראתי מילה רעה על גורג.

    1. ככה זה כשהוא מצהיר שהקבוצה שהוא בוחר היא, נכון לעכשיו, ערימת פח. תהיה בטוח שאם דוראנט היה מחצרר שהוא עובר לאורנלדו אף אחד לא היה קופץ.

    2. אפשר לטעון שגורג יותר בסדר כי הוא נותן התראה של שנה מראש ומאפשר לאינדיאנה להרוויח משהו מטרייד, בעוד דוראנט נתן תחושה שישאר אבל לבסוף עזב ללא תמורה

      1. לא. אי אפשר. הוא הודיע בפומבי לפני הדראפט ומנע מאינדיאנה את הסיכוי לסגור עליו עיסקה בלי שהצד השני ידע שהוא עוזב בכל מקרה.

        הוא פשוט דפק את אינדיאנה

  18. לא מבין את הזלזול השלד הצעיר של הלייקרס, אני אכתוב תגובה מפורטת שיהיה זמן.
    אני לא מוותר על אינגרם aka מר untouchable, רק בעד הדיויסים למינהם (לא יקרה), ורסל בשנה השנייה נותן סטטיסטיקה היסטורית.
    הקשר ללונזו, לפני שיקרתי עליו מספיק אמרתי שבאסט רשום לו על המצח, ואז ראיתי את הshot chart שלו…

      1. כרגיל עם הסטטיסטיקות הלא נכונות.

        עכשיו תתרגם ל 36 דקות ולגיל שבו הוא עשה את זה, וחפש איזה שחקנים בליגה עשו את המספרים האלה…

        אני חושב שהכי "חלש" מהם היה לילארד, אבל אני כבר לא זוכר.

        1. יש חלשים יותר –
          אריק גורדון, אוקפור, קליף רובינסון, ת'אד יאנג.
          הרשימה הייתה ארוכה יותר, אם הייתי מחפש לפי וותק, ולא לפי גיל.

          1. אתה אמיתי ? קליף רובינסון ? תסתכל על גארדים. תסתכל על המספרים של כל הגארדים באול סטאר השנה פר 36 כשהיו בגילו.

          2. To really understand the projection Russell’s career should take, we must look at how he compares to these star guards in their first two seasons in the NBA.
            The first comparison will be to Damian Lillard. Lillard averaged 19.9 points, 6.1 assists and 3.3 rebounds in 37.2 minutes per game in his first two seasons . Lillard is one of the best guards in the league now and was off to a great start due to the high minutes he was playing.
            The next comparison is MVP candidate Russell Westbrook. After two seasons in the league, Westbrook averaged 15.7 points, 6.7 assists and 4.9 rebounds per game. Just as Lillard averaged high minutes, so did Westbrook with 33.4 minutes per game.
            The last guard for comparison will be Wizards star John Wall. Wall averaged 16.4 points, 8.2 assists and 4.6 rebounds per game. Wall’s minutes were right on par with Lillard’s as he averaged 37 minutes per game.

            http://thegamehaus.com/2017/03/08/dangelo-russell-future-star/

          3. Considering he is playing far fewer minutes, his stats are still pretty similar to theirs.
            This season, Russell is averaging 14.9 points, 4.8 assists and 3.7 rebounds per game. Per 36 minutes, those numbers jump to 19.7 points, 6.4 assists and 4.9 rebounds. If Russell was playing more, he would be averaging around the same numbers as these stars were in their second seasons.

          4. גיל 20 ומעטה, לפחות 48% אפקטיבי, לפחות 20 נקודות ל-100 פוזשנים:
            דווין בוקר, קיירי אירווינג (פעמיים), דרק רוז, קובי בראיינט, ברנדון נייט, ג'רו הולידיי, טוני פארקר, גילברט ארינאס, אריק גורדון, זאק לוין, מג'יק ג'ונסון, ד'אנג'לו ראסל.

          5. הרשימה המצומצמת (יחסית) היא בגלל הגיל. יש לא מעט רוקים עם סטטיסטיקה כזו, אבל הם הגיעו לליגה אחרי גיל 20.

            לא שכתבתי שהוא שחקן גרוע.
            אבל "רסל בשנה השנייה נותן סטטיסטיקה היסטורית" זו הגזמה.

          6. את הנתונים הבאתי לבקשתו של דדי.
            אני אומר שד'אנג'לו ראסל שחקן מבטיח,
            אבל לכנות את מה שהוא עשה בשנה שעברה "סטטיסטיקה היסטורית" זו הגזמה.

            דרך אגב, מי שבאמת נתן עונה שנייה נהדרת, בקנה מידה היסטורי, זה קרל אנטוני טאונס.

          7. גיא
            לא אמרת מתישהוא ש בסקטבול זה לא מתמטיקה ?
            אתה ממשיך וממשיך להשען על סטיסטיקות
            לפעמים זה מועיל אבל בדרך כלל זה רחוק מאוד מבסיס השוואתי
            אם אני לא טועה השוות את אינגרם בעבר לאנתוני בנט בסטטסטיקה מנורמלת או משהוא כזה … אני יכול להבטיח לך שאינגרם לא יגמור בפנרבחצה
            ביחס לגילו דיאנגלו בסדר גמור הוא סיפק פה ושם ניצוצות והפוטנציאל העצום שלו ושל אינגרם עדיין קיים ושריר

          8. Now, consider, this past season there were only eight players in the NBA who shot at least 35% on six or more 3 point field goal attempts per game while also tallying more than 4.5 assists per night with an assist percentage of 25% or higher. They’re names you’ll know quite well:

            Steph Curry
            Isaiah Thomas
            Damian Lillard
            Kyle Lowry
            Mike Conley
            Kyrie Irving
            Kemba Walker
            D’Angelo Russell
            Besides Russell, Kyrie is the youngest player on that list and he’s a full 4 years older than Russell at 25 years old. Lillard is the least “experienced” player on this list, with this past year being his 5th season in the NBA. Russell just completed his 2nd season. In fact, if you search for players who have posted those stats in their 1st or 2nd seasons, only 4 players in history have done it: Lillard, Russell, Damon Stoudemire, and Van Exel (all of whom were at least 2 years older than Russell at the time).

          9. הגבת ומייד גם החלטת כמובן מהי הסטטיסטיקה הרלוונטית –
            מסתבר שרק שתי קטגוריות, כשאחת מהן בכלל לא מתייחסת לדקות המשחק, ואף אחת מהן לא מתייחסת לעמדה שבה הוא משחק, לגיל 20 או לשנה שנייה בליגה.
            לא ממש קלאסיקה של ניתוח סטטיסטי הייתי אומר…

          10. גיא,
            אני לא מגיב הרבה, אבל קורא באדיקות במשך שנים.
            היסטורית אולי מוגזם, אך לא צריך להשים דגש עת המילה שבחרתי( אני בעלייה לאוויר של פרוייקט וכותב מהטלפון, לכן סלחו לי על שגיאות הכתיב).
            אני מסכים עד דד,י והסטטיסטיקות שהתכוונתי אליהם הם המנורמלות ל36 דק לגארד מתחת גיל 20.
            הכוונה פה הייתה שאתה לא נותן שחקן כזה בתמורה לגורג בסיטואציה הנוכחית.
            גורג לא יהפוך את הלייקרס לקונטנדרית לבדו, ולתת שחקן מהשלד הצעיר בשביל שחקן שהטיים ליין שלו שונה משאר השלד, זה בעייתי.
            בנוסף, חשיבות הקליעה בליגה היא עצומה בזמננו, ראסל הקלע הטוב של הלייקרס בפער – ניק יאנג שחקן חופשי, ואם זאת שנהנה בלוס אנג'לס, הוא לא יחזור לעונה הבאה.
            צפיתי בכל המשחקים של הלייקרס העונה, אני לא מאמין שמישהו כאן, שהוא לא אוהד, מספיק שונא את עצמו בשביל לענות את עצמו מספיק בשביל לעשות דבר כזה.
            מבחן העין שלי, על אף שאני לא באמת אובייקטיבי(רק משתדל) ראה הן בראסל והן באינגרם, פוטנציאל עצום.
            הגודל של אינגראם עצום לעמדה שלו, וקיים סיכוי שהוא עוד גדל (הוא פאקין בן 19) , 6-9 עם מוטות ידיים של 7-3 , הוא הראה יכולות לאחר פגרת האולסטר מחצי מרחק, בכניסה לסל, סיום ובקולג היה נחשב כקלעי , כך שדי סביר- אם כי לא מחייב, שהקליעה תתורגם מתישהו גם לנבא.
            כרגע החיסרון הכי גדול שלו, זה המשקל ורגלי הבמבי, לשחקן שאפתן כמו אינגראם ( אוכל 5000 קלוריות ביום , ולא עוזב את הג'ים), אני לא רואה סיבה שלא יגדל משמעותית.
            אני יביא סטטיסטיקות לחזק את מה שכתבתי כשאהיה פנוי יותר.
            דיון נעים.

  19. גיא צודק, הלייקרס בקנטים לשנים רבות, מנחם עוד יצטרך לשנות את מועד יציאתם מבור הצואה לשנת 2046, וגם אז בגלל שייאסרו רשמית בורות צואה לא מקומפסטים בחוק.

    אינגרם זה בלוף, שחקן ככה-ככה כזה, פרווה, שנאחזים בו כאילו היה עגל הזהב.
    ודיאנג'לו, אוי, דיאנג'לו… איזה ילד כאפות. מתבגר מחוצ'קן דור ה-ז שמאוהב בעצמו עד מעל הראש, לא מכיר את המושג הישגיות קבוצתית, כל מה שמעניין אותו זה בילויים, חרטוטים וסטטיסטיקות אישיות.

    לייקרס אתם בקנטים! תודו בזה!!

  20. עדיף כבר להיות אוהד פיניקס ריאלי וממורמר מאוהד לייקרס שחי באשליות ושם משקפיים ורודים.

    הלייקרס בדיחה והולכים להישאר כך, במיוחד עם מג'יק בתור קובע המהלכים

    1. דווין בוקר, לברון ג'יימס, קיירי אירווינג –
      היחידים להשיג 22+ נק', 3+ רב', 3+ אס', בגיל 20 או פחות.

      אפשר למצוא יופי של חיתוכים (למרות שהחיתוך של "פחות מ-30 דקות" הוא משעשע…) בשביל להאיר באור חיובי כל שחקן.
      לדוגמה, אותם 30 דקות. קיירי אירווינג השיג את כל המדדים של ראסל ב-30.5 דקות,
      רק שהוא קלע 22.5 נק' (15.6 ראסל) ב-51.7% אפקטיבי (48.3% לראסל).

      הבאתי את הדוגמה של דווין בוקר בכוונה.
      הוא לא ברמה של קיירי ולברון. ומי שבוחן את נתוניו, וראה את משחקו, יודע.
      אחלה שחקן, פוטנציאל גדול, יכול להיות אולסטאר בעתיד.
      אבל לברון הוא HOF, וקיירי הוא שחקן האחד על אחד מס' 1 בליגה.

      וזו הייתה הכוונה שלי כאשר כתבתי על "מספרים היסטוריים" שזו הגזמה.

      1. לא ממש עוזר לקייס שלך כשאתה טוען שעם עוד קצת גמישות אפשר להוסיף גם את קיירי לרשימה, אבל בכל זאת אני מעריך את העבודה הקשה.

        1. אם אתה לא מבחין בנתונים שרירותיים,
          זה עליך.

          הקייס שלי?
          שחקן טוב. ללא ספק הרבה פוטנציאל.
          לכתוב על נתוניו "היסטוריים", זו ממש הגזמה.
          לא שונה בכלום מבוקר, מנתוניו, וממשחק 70 הנקודות שלו.

          מי מבין שחקני שנה 2 ב-NBA שבאמת נתן נתונים היסטוריים יחסית לגילו, זה קרל אנטוני טאונס.
          במקרה שלו אני לא צריך לתקוע חץ ולצייר סביבו מטרה בדמות חיפוש מממוקד שיתאים לדעה שלי. במקרה שלו אחרי כל חיתוך נתונים אפשרי, התוצאה היא שהוא נתן עונה מדהימה.

  21. שני השחקנים היחידים תחת גיל 20.3 שנים עם 10.37 ppg, 2.763 apg, 0.14 oreb, 5.48 steals per game
    …ושגם יודעים לירות לאחור בעליה לדאנק משמאל והשם שלהם נגמר ב"סון" ובלי w, שיחקו במילווקי באקס בשנת 65. גורדון ג'קסון ועמנואל הלפרסון…

    די חבר'ה די נו…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט