חם מהתנור: בלייק גריפין גמר את העונה / רועי ויינברג

לאחר שנפצע בבוהן במשחק הקליפרס מול יוטה (כרגע הקליפרס מובילה 2-1), האול-סטאר בלייק גריפין יעדר משאר הפלייאוף. זאת השנה השנייה ברציפות שגריפין מסיים את העונה מוקדם בגלל פציעה והוא עם 21.6 נקודות, 8.1 ריב' ו-4.9 אס' במשחק בעונה האחרונה. יתכן כי גריפין, שיכול להיות שחקן חופשי בקיץ, שיחק את משחקו האחרון במדי הקליפרס.

*

קווין דוראנט, כוכב גולדן סטייט שפספס את המשחק השני של הקבוצה מול פורטלנד (ו-19 מתוך 22 המשחקים האחרונים של הקבוצה בעונה הסדירה) חזר להתאמן. הוא לא ישחק אם הוא לא כשיר לחלוטין ובספק גם למשחק השלישי בין הקבוצות, לצד מאט בארנס ושון ליבינגסטון.

*

דניאלו גלינארי הולך לנצל את אופציית היציאה מחוזהו ולהיות שחקן חופשי בלתי מוגבל. גלינארי, העונה עם 18.2 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק במדי דנבר, מקווה לחתום מחדש בשורות הנאגטס.

*

ראז'ון רונדו משיקגו בולס שבר את האגודל ויפספס גם את המשחק הרביעי בין בוסטון לשיקגו, ויתכן שמשחקים נוספים, לאחר שלא שיחק במשחק השלישי. הוא צפוי להיות שבועיים בחוץ. ב-2 המשחקים הראשונים רונדו היה עם 11 נקודות, 8.5 ריב', 10 אס' ו-3.5 חטיפות במשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. רק אומר – כשגולדן סטייט פוגשת בסיבוב הראשון את פורטלנד בלי השחקן הכי חשוב שלה, ובשני את יוטה או את הקליפרס שכל אחת בלי אחד משני השחקנים הכי טובים שלה, האוהדים לא יכולים להתלונן על הדרך הקלה של לברון לגמר.

    1. לא חושב שזה משנה בהרבה וזה לא ממש בר השוואה ולצורך הענין אני מתעב לא פחות את מה שקורה בג״ס למה שקורה במזרח בכלל וללברון בפרט. הנקודה כאן זה הדרך לגמר תעבור אולי דרך סא או יוסטון, עדין קבוצות טובות בהרבה מכל קבוצה שהיא אינה קליבלנד במזרח.

    2. רק אומר – מעניין שלאף קבוצה לא סופרים את הפציעות מולה כמו שסופרים לנו . וכמובן שמתעלמים מהפציעות שלנו כי "ג"ס חזקה מספיק גם בלעדיהם".
      אגב, נורקיץ' היה שחקן מחליף בדנוור. פתאום , אחרי שעבר לבלייזרס , הוא המושיע הגדול של הפלייאוף אם היה משחק . עוד נטיה קבועה – להעצים את כל מי שחסר מולנו . כל אחד כזה הופכים למינימום הול-אוף-פיימר.

      1. נכון שסופרים לכם יותר (די הגיוני, בכל זאת הפייבוריטית של הרוב לאליפות) וגם צריך לציין את זה שהספרס מתמודדים מול ממפיס נטולת טוני אלן.

        נורקיץ' בפורטלנד – 15.4 נק', 10.2 ריב', 3.2 אס', 1.9 חס' בחצי שעה למשחק. מספרים אמבידיים

  2. 1. הייתי אומר מכה אנושה לקליפרס, שגם ככה לא היה בטוח שיעברו את יוטה, אז עכשיו זה שם חותמת סופית על עוד עונה שהולכת לפח.
    2. ג"ס יכולים לחכות לדוראנט שיהיה בריא ב-100%. הבעיה היחידה זה להכניס אותו לכושר משחק תוך כדי סרת סיבוב שני, וכמו שראינו עם קארי שנה קודמת זה לא היה כל כך פשוט.
    המזל של ג"ס שכל 3 האחרים בריאים.
    3. אני חושב שגאלינרי יהיה סחורה חמה, אם כי אני גם חושב שלא מגיע לו חוזה מקסימום והוא לא ממש פרנצ'ייז פלייר. אני מקווה שימצא את עצמו בקבוצה טובה יותר מאשר דנבר. למשל הקליפרס (בהנחה שפול וגריפין נשארים) או פורטלנד שמקבל SF וקופצת כמה מדרגות קדימה.
    4. מכה לא פשוטה לבולס.עושה רושם שרונדו עם הניסיון היה סוג של ברומטר בשבילם, במיוחד אחרי שנכנס לכושר ומצא את מקומו בקבוצה. עכשיו לבולם אין מנהל משחק והם תלויים במהלכי אחד על אחד של וייד ובאטלר.

  3. אני חוזר על מה שכתבתי שנה שעברה: מזל רע? ההפך הוא הנכון, מזל טוב! עכשיו נולד לקליפרס תירוץ מוצלח בשאלה למה הם לא הגיעו לאליפות. אחרת, הם עוד היו צריכים להתמודד עם המציאות שאומרת שהם לא מספיק טובים.

  4. עצוב ששחקן מוגבל כמו סטפן קארי הצליח ליזכות באליפות בזכות פציעות וכישרון גדול כמו כריס פול נופל כל שנה ביגלל פציעות.

    1. עצוב שפרובוקטור הצליח להוציא לנו שחקן חשוב ממשחק קריטי וכך זכה באליפות .
      ומגוחך איך שטרולים מנסים להמעיט משיעור הקומה של השחקן המרגש ביותר ב-NBA בשנתיים האחרונות , ששינה את אופי המשחק בצורה שאף שחקן אחר לא שינה במילניום הזה .

      1. אם אתה שם את קארי בקליפרס בימקום פול הם לא היו מגיעים בכלל לפלייאוף.

        מגוחחך ליראות טרולים שמשווים ביין פציעות בילתי רצויות להרחקה של שחקן מלוכלך.

        1. אתה אידיוט ברמות על . כל פרשן אמריקאי שישמע אותך יפרוץ בצחוק. תמשיך לתפקד בתור ליצן הפורום . ותרסס את הלשון – הסירחון מתחת של לברון נדבק אליה .

          1. ה-ללל מחפשים מועמדים חדשים לתפקיד דובר השקר של חוליית הקאפקייק.

            תיצור קשר עם האשך.

      2. כך זכה באליפות???
        גרין (מעבר לעובדה שההרחקה שלו הייתה סופר מוצדקת ויכול לבוא בטענות רק לעצמו) שיחק במשחקים 6 ו7 (אם אפשר לקרוא למה שהוא עשה במשחק 6 לשחק…).
        היו לג"ס עוד שני משחקים כולל אחד בבית לקחת את האליפות אבל נרמסתם תחת תצוגת יחיד מהטובות שהיו בפלייאוף, ביחד עם זלזול ושביקה מוחלטת של ג"ס.
        סטף לא שינה, הוא היה הגורם המוביל בשינוי. זה כיוון שהליגה הלכה אליו והוא ייצג באופן הכי מובהק.
        הכי מרגש? אולי הכי שחצן. סובייקטיבי לחלוטין. לראות את פול עושה לי את זה פי מליון מאשר לראות את תחרות השלשות של ג"ס.
        למה סופרים לכם פציעות? אולי כי במשך שנתיים שהצגתם קבוצה היסטורית הסדרה היחידה בה התמודדתם מול קבוצה בריאה, הפסדתם. וכן זכור לי שבוגוט גמר את הסדרה. סופרים לכם כי אתם הכי טובים, ככה זה.
        ולא, קרי לא היה פצוע וגם לא איגודלה. שחקן פצוע לא דופק 40 נקודות בגמר המערב ועדיין המתרצים טוענים שהוא פצוע במשק 7 של הגמר.
        זה פלייאוף, כולם סוחבים טלאים של עונה ארוכה, כל השאר זה סתם תירוצים.
        ואולי סופרים לכם סתם כי אתם הקבוצה הכי בכיינית ושחצנית שהליגה הזאת ראתה, עם השחקן הכי דוחה שמשחק בה.

        1. +100
          הווריורס מנצלים את הפציעות והחולשה המערבית הכללית.

          בעונה שעברה הם הגיעו לגמר המערב בלי קארי וזה אומר הכל.

          1. כן . אם אתה בא לעזרתו של הלקקן של לברון , שכל דיון רציני על כדרוסל ממנו והלאה , אז אתה כמוהו . תסתכל שוב על התגובה שלך .

          2. לא בא לעזרת אף אחד, הגבתי לשטויות ולבכיינות שלך.
            עברתי על התגובה, הכל בסדר. או שאתה לא יודע מה זה טרול, או שקשה לך להתמודד עם האמת או גם וגם. אני מהמר על האפשרות השלישית.

      1. קלמנטינה,
        ההבדל ביניהם הוא שכריס פול הופך את כל השחקנים מסביבו לשחקנים מצויינים והוא גם יותר טוב בהגנה.

        זה ברור שאם כריס פול יסגור על מינימום בקבוצה כמו הקאבס אז כל ההישגים שלו ישתפרו.

    1. זה יותר כמו זוכה בדיעבד.
      אין הרבה מה לפרט לצערנו הרב תאונות כאלו קורות מפעם לפעם . סקרפוני היה מטפס נהדר אבל לרוע המזל היה נטול יכולות אחרות שהיו מאפשרות לו להיות מתמודד רציני על זכייה בגראנד טור.
      לפיכך הוא היה כמהפעמים בטופ טן של הג'ירו אבל לרוב לא איים ממש על התואר. גם את הג'ירו שהוא "לקח" הוא סיים בהפרש עצום מאחורי קונטדור.

        1. מה זאת אומרת? תאונות כאלו קורות גם בארץ כל הזמן. רוכב על הכביש בשעות בוקר מוקדמות + נהג מנומנם = תוצאה קטלנית.

  5. מקווה שפול יעזוב את הקליפרס בסוף השנה..שחקן בסדר גודל שלו אמור לסיים עם 3 אליפויות ככינור ראשון מינימום

  6. להתלונן על פציעות בפלייאוף עובד לכל הצדדים. גוברט לא פחות חשוב לג'אז מבלייק. אם מקבלים פציעות של יריבות כשמנצחים אז אותו כנל כשמפסידים

    בנוסף למרות שלעיתים פציעות הן עניין של מזל רע לא מעט פעמים זה נובע מהחלטות לא מקצועיות של מועדונים. לברון ווסטברוק למדו לשמןר על גופם אב הם משחקים באש. לברון משחק מעל 40 דקות כבר הרבה משחקים ולהזכיר שגם קובי נכשב להרקולס לפני שהאכילס נקרע.

    דנילו גאלינארי זו התאמה מצויינת לקליפרס בין אם שומרים על גריפין ובין אם לא. אולי דוק המאמן הוא תותח (אני עוד לא ראיתי אבל בסדר). דוק ה GM חייב להיות מפוטר.

    1. האם הם למדו לשמור על גופם או שאולי זה פשוט עניין של גנטיקה? יש שחקנים פציעים יותר ופציעים פחות, לברון ו-ווסטברוק הם שניים מהשחקנים הכי אתלטים בליגה שנכנסים לסל בתדירויות הכי גבוהות שיש ועדיין בריאים כמו שורים רוב הזמן (במקרה של לברון – כל הזמן). דרק רוז עם כל הנסיונות שלו לחימומים שונים ומשונים לפני משחקים (פעם ראו אותו מדווש על אופניים בזמן פסקי הזמן) ומנוחות יזומות לא מצליח לסיים עונה ללא פציעה באזור כלשהו בגוף.

  7. ערימת הפצועים בפלייאוף הולכת וגדלה ממשחק למשחק. זה מבאס מאוד, במיוחד שרוב הפציעות נובעות לחלוטין מחוסר מזל. לקליפרס אין מזל כנראה, עוד פעם לאבד שחקן מפתח, אם כי את הצאנס האמיתי שלהם הם כבר פספסו אי שם לפני שנתיים כשנחנקו בחצי הגמר ואיבדו יתרון 3-1, במצבם הנוכחי אין להם מה למכור נגד גס עם גריפין ובלעדיו, היו חוטפים סוויפ שהיה מפרק את כל הגרעין הנוכחי לחתיכות. מצד שני, אולי זה יקרה גם ככה בנסיבות הנוכחיות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט