חם מהתנור: בוז'אן בוגדנוביץ' בוושינגטון / רועי ויינברג

הפוסט יתעדכן באופן שוטף במהלך היום. אתם מוזמנים להעלות שמועות, רעיונות טריידים, דעות, מהלכים שהקבוצות צריכות לעשות וכל דבר אחר בתגובות.

*

וושינגטון (21-34) וברוקלין (47-9) ביצעו טרייד, במסגרתו בוז'אן בוגדנוביץ' וכריס מק'לו עברו לושינגטון תמורת מרקוס ת'ורנטון, אנדרו ניקולסון ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2017. העונה בוגדנוביץ' עם 14.2 נקודות במשחק (35.7% מהשלוש), ת'ורנטון עם 6.6 נקודות במשחק, מק'לו וניקולסון עם 2.5 נק' ו-1.2 ריב' בערב כ"א. (23:10)

*

הניקס (34-23) מעוניינים בבחירת סיבוב ראשון תמורת קייל או'קווין, שעם 6.4 נק', 5.4 ריב' ו-1.4 חס' במשחק העונה. (22:40)

*

אחרי שלא שיחק מאז ינואר, כריס פול יכול לחזור לשורות הקליפרס (21-35) כבר בחמישי כשהם פוגשים את גולדן סטייט. חבר חמישיית ההגנה הראשונה עם 17.5 נקודות ו-9.7 אסיסטים בערב במשחקים בהם כן שיחק העונה.

*

אינדיאנה (28-29) בודקת את העניין שיש ברחבי הליגה על פול ג'ורג'. האול-סטאר העונה עם 22.3 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.6 חטיפות במשחק. (21:38)

*

שמועות על שיחות בין יוסטון (18-40) וקליבלנד בקשר להחלפה של אימאן שאמפרט ופטריק בברלי. העונה בברלי, שחקן יוסטון, עם 9.6 נק' (39% מהשלוש), 5.6 ריב', 4.4 אס' ו-1.5 חט' במשחק ושאמפרט עם 7.8 נק' (40.3% מהשלוש) בערב. גם הניקס והבולס מעוניינות בבברלי. (21:38)

*

קליבלנד (16-39) הזמינה את סנטר מילווקי לשעבר, לארי סאנדרס, לאימון (לצד פגישה ובדיקה רפואית) עם הקבוצה. סאנדרס לא שיחק ב-NBA מאז אמצע 2014/15. לאלופה, שמתכננת להחתים היום את דריק וויליאמס על חוזה שני לעשרה ימים, יש מקום פנוי בסגל עקב הטרייד של כריס אנדרסן לשרלוט. (17:43)

*

פניקס (39-18) מעוניינת בדריק פייבורס מיוטה ג'אז. העונה פייבורס עם 9.2 נק' ו-6.1 ריב' ב-23 דקות למשחק. (12:13)

*

דאלאס (34-22) מוכנה להעביר את אנדרו בוגוט ודרון וויליאמס בדד-ליין, כשכנראה בוסטון מעוניינת בבוגוט ויוטה בוויליאמס, בה שיחק בעבר. העונה בוגוט עם 3 נקודות, 8.3 ריב', 2 אס' וחסימה במשחק ודי-וויל עם 13.1 נקודות ו-6.8 אסיסטים בערב. (12:13)

*

אוקלהומה סיטי (25-32) מעוניינת בשחקן כנף שיוכל לעזור לה בטווח הקצר. וילסון צ'נדלר הוזכר בעבר כמועמד אפשרי לתפקיד. (12:13)

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 121 תגובות

  1. חוזר על מה שצוין בפוסט אחר, דטרויט מעוניינת (כבר תקופה) בסוואפ על רג'י ג'קסון ב-1.
    בנוסף, השם של אנדרה דראמונד עלה על השולחן, בקשר לטרייד על בוגי קאזינס (סקרמנטו סירבה לדיל, שכלל גם את היליארד ובחירת סיבוב ראשון). דראמונד עדיין מונח שם, סחיר לגמרי, במחיר הראוי.

      1. אני לא רוצה טרייד עליו. מוקדם מדי ויש לו עוד המון לאן לצמוח. בעיני, אחרי קאזינס וקא"ט, מגיע דראמונד. גאסול נפלא אבל הוא כבר בסוף, ובממפיס, דיאנדרה מוגבל יותר (ולא חלם להגיע למה שאנדרה נותן עכשיו בגיל 23), ווייטסייד גם מתחתיו. דרה הוא סנטר העתיד ב(כמעט) כל קבוצה בליגה, שאיננה יוטה.

        הייתי הולך לבוסטון, למשל, שתקבל סנטר לנצח (בוסטון היא הקבוצה הגרועה בליגה, רק אחרי דאלאס, בריבאונד). על להיפטר מאמיר ג'ונסון, ביחד עם ג'יי קראודר ובחירת דראפט/ מרכוס סמארט.

        מהקאבס הייתי מבקש את טריסטן, שמפרט וליגינס, וזה עדיין מעט מדי, כי אין להם מה להציע לי בבק-קורט, וצלפי השלשות שלהם (קורבר, ג'יי.אר) מבוגרים מדי ונועדו לקדנציה הקרובה ביותר. הקאבס אגב היו חוטפים הצעה כזו.

        או החלפה של ראש תמורת ראש. ג'ימי באטלר משיקגו, למשל. או קליי תומפסון – נשמע מופרך, אבל בעיני לפחות, זה יהפוך את הווריורז ממש אימתניים ואת התארים שלהם סגורים בפלומבה. דטרויט לא יכולה פחות מזה עבור הפרנצ'ייז פלייר שלה.

        1. קליי תומפסון? למה?

          עזוב אותך מזה שתומפסון כנראה שחקן שיטה ולא אחד שבהכרח יכול ליצור מצבים לעצמו לאורך זמן וכנראה ירד מגדולתו מול קבוצות בלי גרין וקרי לידו, אבל מבחינת גולדן סטייט, למה?

          לא משנה איזה שחקן תשים ליד קרי בחמישייה הוא יקלע פחות טוב ויהיה מי שאפשר להפקיר בגמר כמו האריסון בארנס. גם דרומונד לא יודע בדיוק לייצר נקודות לעצמו, ואז אפשר להתמודד איתם הגנתית.

  2. הייתי רוצה לראות טריעד משולש בין קליבלנד, ניו אורלינס ודאלאס.
    קליבלנד תקבל את שרון וויליאמס, הפאלס יקבלו את שאמפרט ויכסו את החור ב-2. דאלאס תקבל את סולומון היל לחיזוק הספסל, שחסר שחקני כנף (לא שביל באמת שחקן כנף כל כך, אבל הוא גם עדיף על פאוול ב-4 לדעתי). חוץ מזה, היל ירוויח מכך שיגיע לקבוצה שכנראה תדרוש ממנו דברים יותר רציונאליים (לתרום מהספסל בכמה עמדות ולא להיות 3 פותח, שזאת בכלל לא העמדה הטבעית שלו). אם קרלייל יצליח להפוך אותו שוב לרלוונטי, הם הרוויחו שחקן שעדיין צעיר, עם פוטנציאל מסויים, בחוזה מצויין ב-CBA החדש של הליגה.

    רק שיש בעייה אחת עם הטרייד הזה….אני לא רואה את דאלאס מסכימה לו בלי לקבל בחזרה בחירת דראפט סיבוב ראשון. ולקליבלנד אין כרגע בחירות כאלה לזמן הקרוב ושל ניו אורלינס בדראפט הקרוב עברה לסקרמנטו.

    באסה…

    1. אגב, לכל אוהבי הספקולציות – לקליבלנד הטרייד יכול להיות מצויין נגד היריבה הראשית גולדן סטייט, כי היא מחזקת את המועמדת העיקרית למקום 8 ובמידה ושאמפרט יגיע לשם, אני חושב שיהיה להם כישרון גבוה יותר מלדנבר. ניו אורלינס, עם חמישייה של הולידיי, שאמפרט, כספי/קאנינגהאם, דייוויס וקאזינס ועל הספסל את מור וכספי/קאנינגהאם יהיה מצויין מול גולדן סטייט

    1. שוד לאור היום של יוסטון. אחלה חוזה. הסדרה של יוסטון גולדן סטייט אם תגיע תניב ערבים של 135-130

      ברואר עוזר ללייקרס איך? מקווה שהם שמו עין על יהלום בבחירה 28-29
      אם זה היה מהלך כדי לקדם טאנקינג יכלו להושיב את ווילאמס על הספסל יותר. יש לך הסבר טוב יותר?

  3. חייב לציין שדרק פייברס לפיניקס זה רעיון לא רע!

    אני בכלל חושב שפיניקס יכלה לקבל את אוקפור כסקורר בלאו פוסט בזול מבלי לאבד יותר מידי. ואולי אפילו להיפטר מהחוזה הדפוק של ברנדון נייט.

    משהו בסגנון אוקפור והנדרסון לפיניקס – – טי ג'יי טאקר וברנדן נייט לפילי. טאקר זו דמות נהדרת לחברה הצעירים של הסיקסרס ונייט לא יפריע יותר מידי (זה לא שהם קרובים לתקרת השכר)

  4. שימו עין על דטרויט ובוסטון לגביי טרייד של דראמונד וסמארט (כמובן עם עוד שחקנים כדי לאזן את העסקה כלכלית).
    כולם מדברים על באטלר וממה ששמתי לב בשנים האחרונות, בסוף בוסטון עושה מהלך שלא כל כך חשבו/דיברו עליו.

    קבוצות (אלא אם אתם סקרמנטו) מעדיפות לא לפרק הכל בדד-ליין, פשוט כי זה יותר בעייתי מבחינת מגבלות (למשל – אי אפשר שיהיו יותר מ-15 שחקנים בקבוצה, לכן מקשה מבחינת תחלופת שחקנים).

    אז למה שדטרויט יעבירו את דראמונד? בדיוק בגלל זה…בקבוצה מתחילים לחשוב שדראמונד הוא לא שחקן פרנצ'ייז שניתן לבנות עליו. לכן, זה מהלך שיש בו המון הגיון. אני מאוד אוהב את סמארט, זה שחקן של משחקים גדולים בעיניי, אך אני יודע שאני גם לא אובייקטיבי לגביו. זה מוקדם לחזות, אבל לטעמי, סמארט ודראמונד הם לא שחקנים שיובילו בראשיתם פרנצ'ייז לאליפות. ומאידך, כל אחד מהם יתאים כמו כפפה לקבוצה השנייה. סמארטפון הוא רכז מצויין והראה יכולות ניהול משחק טובות מאוד בסלטיקס. בנוסף, הוא באד בוי בהחלט. ומה שגם טוב בו זה שהוא עדיין על חוזה רוקי ואם דטרויט גם תעיף את ג'קסון תמורת חוזה נגמר למשל, הם פתאום ירווחו את התקרה והם יוכלו להחתים שחקנים בקיץ + בחירה יחסית גבוהה בדראפט, כי בטח הם יכוונו למקום נמוך אחרי מהלכים כאלו.

    למה שבוסטון יסכימו? כי ביצוע המהלך מאפשר לאיינג' לבצע את מה שאמר טובים מתעלמים ממנו – "אני מחפש עסקה שלא תהיה פלסטר, אלא גם תשפר אותנו וגם תתרום לטווח הארוך". בנוסף, החוזה של דראמונד הוא ל-5 שנים. וסמארט הופך לשחקן חופשי מוגבל בקיץ הבא וזה קורה בקיץ שתומאס ובראדלי שחקנים חופשיים. מישהו יהיה חייב לעבור…ואסיים את הסיבות בכך שזה מהלך שגם הוגן כלפיי סמארט. הריי תומאס כרגע הוא המרכז של הקבוצה. בראדלי כרגע תופס את המקום השני בחמישייה. הקבוצה מכוונת כרגע להשאיר את הבחירה בדראפט ואם הכל יהיה על פי רצונו של איינג', הוא בוחר בפולץ שגם הוא קומבו-גארד. לסמארטפון מגיע הזדמנות לשחק קבוע בחמישייה בליגה ואני לא יודע אם הסלטיקס יוכלו להציע לו את זה לפי איך שהתוכניות שלהם לטווח הארוך נראות כרגע. הבעייה היחידה היא שאני חושב שהוא יקשה יותר להחתים סטאר בקיץ וכאן נשאלת השאלה – האם איינג' יהיה מוכן ללכת על זה בכל מקרה? כי אני יודע שהוא נלחם על האפשרות הזאת ונמנע מלבצע לא מעט מהלכים כדי שיהיה לו כסף להציע בסוף העונה. (אני אישית חושב שכן, כי רוב השמות הגדולים בקיץ כנראה יסיימו במועדון האחרון שלהם).

    אז שוב – כולם מדברים על באטלר, אבל אני לא בטוח שלשם הקבוצה עדיין מכוונת…אני חושב שאיינג' זרק רמז בראיון האחרון שנתן לתקשורת לפני כשבוע ולא מספיק לוקחים את זה בחשבון. יתרה מכך, לא לוקחים בחשבון שאיינג' שונא להרגיש שהוא מפסיד הרבה בטרייד. זה מהלך יחסית מאוזן, כך שזה מוסיף להגיון מאחוריו.

    1. תגובה 3.1.1.
      סמארט הוא רק אחד בחלקים, אתה לא נותן סנטר טופ-5 (אם לא טופ-3) עבור פוינט מחליף, סבבה ככל שיהיה.

      1. השאלה האם דטרויט יסכימו לטרייד מול בוסטון שלא כוללת את הבחירה של הנטס.
        לאור מה שקורה יש לי הרגשה שכן

      2. סומסום אני בראש שלך לגביי הערך שמתחלף מבחינה יבשה.

        אבל אני רוצה לציין לך כמה דברים שאולי יגרמו לך להרהר קצת על האפשרות.

        1 – אני לא בטוח שואן גאנדי כבר חושב ככה…

        ההתקדמות של דראמונד נעצרה העונה (בין אם זה אולי כי הקבוצה כולה נעצרה או לא, הציפייה משחקן פרנצ'ייז שהוא יתקדם וישתפר בלי קשר לקבוצה). כחלק מניסיון להעריך את ערכו של ג'קסון ודראמונד בשוק, הוא חזר מאוד מאוכזב מאיך שמעריכים את דראמונד בליגה.
        הוא בעצמו טען שלא יהסס לבצע כל מהלך ופחות משבוע לקראת הדד-ליין, גורמים המעורבים בקבוצה טענו שאין שחקן "מוגן" בקבוצה מטרייד. וחשוב גם לציין – כרגע, אין עסקאות "שוות" בערך העונה. תמיד נעשו עסקאות שמקדמות אג'נדות מסויימות של כל צד ולא בהכרח מאוזנות בתחלופות.

        2 – סמארט לא באמת רכז מחליף.

        השחקן הזה מסוגל להמון אם תינתן לו ההזדמנות לפתוח. בוסטון היא בדיוק הדוגמא לכך, כאשר הביאה את תומאס בזמנו והוא היה באותו זמן הרכז השלישי של פניקס. נכון שמה שבוסטון נתנו הוא לא אותו הדבר,אך הנקודה כאן היא שגם אם השחקן על הספסל, זה לא אומר שהוא לא בעל פוטנציאל גבוה במיוחד שעשוי להתממש. לסמארט פשוט אין את המקום להיות שחקן פותח באופן קבוע בבוסטון. בדטרויט כן. ומדובר פה על בחור שבמידה ויממש את הפוטנציאל שלו – הוא יהיה רכז מצויין. וזה מה שדטרויט צריכים כרגע.

        3 – תורם כלכלית.

        גם אם יעיפו את ג'קסון תמורת כלום, זה החוזה של דראמונד בעיקר שחוסם את היכולת של הקבוצה להשתפר, פשוט כי הוא הכי גבוה. שאר החוזים הגבוהים הם דווקא טובים יחסית בגלל הסכם הליגה החדש. כרגע, דטרויט מקום 3 בתקרת השכר בליגה. שנה הבאה הם עדיין יהיו בטופ 6 לטעמי והכי חשוב לציין – עדיין קרובים במיוחד ל-100 מיליון, כך שהחתמת שחקנים לא בטוח תתאפשר. אז גם אם התקרת שכר עלתה ויש יותר גמישות. זה פחות מדבר לדטרויט. הם לא עשו קפיצה נוספת העונה וזה מעלה שאלות לגביי הרכב השחקנים הקיים ואיך ניתן לשפר אותו. ואן גאנדי יודע שהוא חייב להפוך משהו כדי להזיז שם את העניינים וכמו שזה נראה, האפשרויות דלות. אם הוא מצליח להוציא את החוזים של ג'קסון ואנדרה מהמשוואה, לקבוצה יהיה בערך תקרה של כ-70 מליון דולר ובכך יתפנה מקום להחתמת סטאר אחת לפחות. יתרה מכך, אם אחרי היפטרות מהם, הקבוצה מבצעת טנקינג מסויים וגם מצליחה להשיג בחירת דראפט לקיץ הזה באחת מאותן עסקאות על ג'קסון ודראמונד – יהיו לה שתי בחירות בדראפט עמוס כשרון. וגם אם הבחירה לא הקיץ הזה – עדיין זו נכס עתידי וזה חשוב כשמדובר בקבוצה צעירה.

        ואני רוצה לציין בפסקה נפרדת משהו על המשפט האחרון שרשמתי – הבעייה בהרבה קבוצות צעירות בליגה, זה שבשלב מסויים נעצרת ההתקדמות, כי הנכסים לא נערמו מספיק לטווח ארוך ואז פתאום הגמישות שהייתה לקבוצה נעלמת באותה מידה כמו שהושגה. הסיכוי של קבוצות להיות כמו גולדן סטייט ולהפוך לאימפריה רק מהדראפט היא לא גבוהה במיוחד. צריך שתהיה לקבוצות גמישות בכלל האפשרויות – דראפט, תקרת שכר נמוכה וגם חזוים נוחים של השחקנים הקיימים. אם כל זה לא ימשיך להישמר במידה מסויימת, קבוצות יסיימו כמו פורטלנד והוויזרדס (שהשיפור שלהם עכשיו נתקע, כי אין להם מקום בתקרת השכר להביא עוד שחקנים).

        אני חושב שזאת לא עסקה מאוזנת, אבל כדאי לתת עליה כמה ערעורים משני הצדדים. היא עשוייה באמת לתרום ולא להיות כמו זאת של קאזינס. אם זה ישפר את הרגשתך, אולי בוסטון יצרפו את הבחירות של הקליפרס וממפיס העתידיות שיש להם. זה גם נכס טוב

        1. אלא אם כן העבדות חזרה (לך תדע, עם טראמפ), והשחורים מהמוטור-סיטי עוברים למטעים במסצ'וסטס (יש שם מטעים?) – אין בדל הגיון בעיסקה כזו 🙂
          אולסטאר, בן 23, שנותן כבר היום 14-14 כל ערב, חוטף מצטיין, עם תקרה גבוהה, בעיני הפאנל של הופס הסנטר מס' 2 בליגה – אוקיי, נגיד אפילו 5 – כמתנה עבור בוסטון, הקבוצה הגרועה בליגה בריבאונד (פרט לדאלאס), בחוזה לעוד 4 שנים – וכל זה עבור מרכוס סמארט ועוד סוכריה, שנרגיש יותר טוב? בוסטון תקבל סנטר לעתיד, בתמורה לשחקן משני ותו לא?

          לפחות סמארט, ג'יי קראודר ובחירת הדראפט של הנטס. הסלטיקס כ"כ להוטים על 1-2 בדרפאט הקרוב, אז טופ 2 פרוטקטד, והחלפה לעונה הבאה, אם אכן זכיתם בפולץ או לונזו בול.

          טנקינג טנקינג, כל מה שאמרת מאוד-מאוד הגיוני ומנומק (כדרכך) מבחינת הורדת עומס – אבל זה לא איזה מוזגוב, או ברנדון נייט, או מעמסה אמיתית על התקציב, שאתה תחתוך כמעט בפרוטות. זה שדראמונד לא מסתדר עם svg, הכל טוב ויפה. הם לא יוותרו עליו בנזיד עדשים. למדו משהו ממקרה קאזינס.

          1. חחחח ענק אתה סוסמום.

            תקרא בבקשה את תגובה 8.1.3.1.1 שלי.

            תגיד מה אתה חושב.

            אין ספק שדראמונד ענק, אבל הנקודה שלי היא שלפעמים עסקאות לא מתבצעות רק על עניין הפוטנציאל בלבד. לפעמים יש עוד דברים מאחורי הקלעים. ויש סיכוי שעסקה בין הקבוצות תראה כמו שרשמתי. ייתכן מאוד גם שבוסטון תעברי את את הבחירות של ברוקלין מוגנות טופ 3, אבל לטעמי זה יחסית כל מה שיידרש כדי לסגור את זה מבחינת הפיסטונס (זה וכמובן שחקנים נוספים שיאזנו זאת כלכלית ולדעתי זה לא יהיה קראודר או בראדלי).

          1. אגב, בינינו…דראמונד בגג טופ 5 בליגה בעמדתו.

            טאונס, מארק גאסול, קאזינס ורודי גובר טובים ממנו. הם תורמים יותר לקבוצה, גם אם חלקם (גובר) בעלי נתונים טיפה פחות מרשימים. וזה באמת בטיפה…

            ואל תשכח – כרגע יש עוד שחקן סנטרים שמתקדמים בצעדי ענק לעקוף את דראמונד בדירוג הזה – אמביד ויוקיץ'.

            סומסום, דראמונד כרגע לא מתקרב בתרומתו לאותם גבוהים בעמדתו. הם מוסרים יותר, הם מגוונים יותר וחלקם שומרים הרבה יותר טוב (ה-DEF EFFICIENCY של דראמונד בכלל לא יוצא דופן ולכן הוא גם לא שומר עילית בעמדתו, כמו שעושים ממנו). לא סתם הוא לא נבחר העונה לאול-סטאר. אם היה ממשיך בעלייה שלו, אולי הוא היה ראוי להבחר שוב. אבל אני מאמין שנהייתה שם מן עצירה ועכשיו גם חסן וויטסייד היה בעל יותר קולות ממנו בכל הקטגוריות של הבוחרים (מאמנים, עיתונאים/שחקנים והאוהדים). ואל תשכח שהוא משחק בקבוצה פחות טובה, כי היא מדורגת נמוך יותר באותו זמן וגם עכשיו.

            אפשר אפילו להתווכח שדיאנדרה ג'ורדן טוב ממנו, כי הוא גם שומר טוב ממנו בעמדה (ג'ורדן מדורג 5 בדירוג הסנטרים המשפיעים על נצחונות הקבוצה בהגנה בליגה. דראמונד? 23…).

            צריך לשים את הקלפים על השולחן – ייתכן שזאת עסקה לא רעה בכלל. לדעתי לפחות…

          2. לדעתי יוקיץ' כבר עקף אותו.
            מאז שיוקיץ' הפך למרכז ההתקפה של דנבר, הוא הפך לסנטר ההתקפי מס' 1 בליגה.

            טאונס, אמביד, יוקיץ' וקאזינס כרגע תופסים את 4 המקומות הראשונים, ובהפרש ניכר לפני השאר –
            גובר, ווייטסייד, גאסול, דרומונד.

          3. הוא הכי מעניין לניו אורלינס כי היא מקבלת שחקן חמישייה ומגן מצויין בקו האחורי שמשלים את דרו הולידיי. הוא גם יודע לנוע לשטחים ריקים ולחכות למסירות מדאבל טים. אני כן חושש שלברון מעלה לו את האחוז לשלוש ושהאחוז הריאלי שלו בכל קבוצה אחרת הוא סביב ה-33-34%. אבל ניו אורלינס בהחלט מרוויחה.

            קליבלנד כביכול מרוויחה אבל להזכיר לך שב-2014-2015 מו וויליאמס היה שחקן של 14 נק ו-6 אסיסטים. קליבלנד התפטתה להחזיר אותו לשחק בקליבלנד עם לברון שנה אחרי. הוא נתן כמה משחקים טובים בעונה הרגילה אבל נפל מהרדאר בפלייאוף. בסוף הוא היה לא רלוונטי כי ההגנה לא אפשרה לו להישאר על הפרקט בפלייאוף. זה מה שיקרה לדרון ווילאמס בשלב הזה של הקריירה.

            לגבי סולומון היל לדאלאס – אני פחות מבין מה הבחור עדיין עושה בליגה לומר לך את האמת. הוא הגיע לליגה כ-3D. את ה3 הוא קולע ברמה בינונית . ההגנה שלו אולי מעט מעל הממוצע אבל ב-28 ששיחק לא הראה כלום. בשביל 10 דקות שבארנס על הספסל יש חוזים פשוטים יותר. אולי הוא דמות של חדר הלבשה.

            לסיכום: הפליקנס מרוויחים בגדול, קליבלנד מקבלים עושה משחק אבל מוותרים על ה-SG הטוב שלהם לפני שהם יודעים מה מהמצב של JR ודאלאס מפסידים כלום ומרווים כלום (אלא אם כן ווילאמס חונך את הפוינטים יוגי פארל וסת' קארי)

            אבל היי משנה מקום משנה מזל… הכל ספקולציות

          4. יונתן, אתה עושה עבודה מאוד יפה לייצג את הקליינט שלך.
            אבל אם בוסטון מרובת הנכסים כ"כ מעוניינת בדראמונד, ויש הרבה הגיון למה היא כן – שתתכבד ותשלם נא מאותם מרובי נכסים.
            כמו שאמרת, זה עניין של סיטואציה. אמביד, יוקיץ', קאזינס, גאסול או גובר לא ישחקו בירוק בשנים הקרובות. אף סנטר מבטיח לא מסתמן בדראפט. לפלייאוף הקרוב אתם הולכים עם אל הורפורד, האיש שהצליח לקחת כריבאונד בערך בסדרה האחרונה מול הקאבס. כמו שאמר המשורר א' גפן: רוצים שינוי? תשלמו. מחיר הוגן.

          5. יש לילות בהן הורפורד מתעורר פתאום, מזיע כולו, אחרי שעוד פעם המפגש מול הקאבס באותה סדרת פלייאוף נכנס לו לחלומות…

          6. במקום סדרה בין בוסטון לקליבלנד פשוט יעמידו את טריסטן תומפסון מול אנדריי דרמונד לתחרות קליעה מהעונשין.

            סומסום אם דראמונד הוא טופ 3-5 בעמדה שלו והוא דמות חיובית למה הוא צריך לעזוב? אין ריבאונדר יותר זול שהסלטיקס יכולים להביא? דווין דדמן מהספרס אולי?

          7. איך הפך דראמונד לריבאונדר ותו לא? ציינתי רק את אחת הנקודות.
            דרה הוא הסנטר הכי טוב על השולחן עכשיו, by far. ולעוד שנים. חוזה של 4 שנים. לבוסטון לא תהיה הזדמנות יותר קורצת מזו עוד הרבה זמן. קראודר, סמארט ובחירת הנטס (מוגנת 3) זה נשמע הוגן פלוס.

            1. קראודר+סמארט+בחירת הנטס על דראמונד זה יותר מדי בשביל מה שהוא הראה עד עכשיו. על וויטסייד הייתי לוקח את זה, ואני לא חושב שיש ויכוח בקשר לזה שוויטסייד טוב יותר מדראמונד.

          8. אין ויכוח בעיני מי? מזכרוני הקלוש היית היחיד שלא הכניס את דראמונד לרשימת 10 הסנטרים שלנו. האחרים דירגו אותו 2
            כך שהכל בא מהפוזיציה. אוהד מיאמי במקרה? 🙂
            כך או אחרת, מה זה משנה מה ווייטסייד שווה או כמה אמביד סבבה. הכל עניין של היצע וביקוש. הם אינם. גם לא היתר. דראמונד הסחורה הכי חמה בעמדה 5. רוצה בוסטון, תשלם. לא – טריסטן, לאב ולברון מחכים להורפורד למפגש השנתי. בכיף.

    2. סומסום אני לא מבכים איתך בכלל כלפי דראמונד כסנטר טופ 3? חמישה שמות שעולים לי בפה לפניו הם :טאונס קאזינס גוקיץ אמביד וגובר (הלא מוערך) לפניו לדעתי..המוגבלות שלו מורגשת ואין שיפור בשום אלמנט של המשחק (השנה חלה ירידה). אני לא מבין איך יוסטון שדדו אותנו ככה ומפתיע אותי שוושינגטון לא קפצה על מציאה כזאת עם הספסל הרעוע שלה.
      לארי סאנדרס איחר את הרכבת אני לא מדבר על המחלת נפש ממנה סובל, הוא החמיץ את כל המהפכה שעברה על הליגה בשנים שפרש אני לא רואה אותו בקליבלנד.
      אני לא רואה שום קבוצה מחתימה את הגופה בוגוט.
      את האחוזים מהשדה של שחקני קליבלנד צריך לקחת בעירבון מוגבל, לברון הופך את השחקנים האלה לטובים שחקנים שבלעדיו ובלי קיירי לא בטוח שיש להם מקום בליגה, כמות המבטים הפנויים שהוא מסדר להם מדהימה.

  5. הלייקרס יכלו להוציא יותר על לו…
    כנראה שווישינגטון לא רצו לוותר על אוברה, אני יכול לדמיין אותם מציעים בחירת סיבוב ראשון ללייקרס.

  6. מחר בערב הפליקנס ויוסטון בקרב חצי אירוני, בהתחשב בימים האחרונים.

    מישהו יודע אם מי מהשחקנים שהוטרדו אמור לשחק? ואם לא, אז מתי?

      1. תודה רועי

        ממשחק רגיל זה הפך להיות משחק די מעניין. פתאום יש סיכוי שייפגשו איכשהו בפלייאוף. בכלל, כל קבוצה ממעלה הטבלה במערב שתשחק עכשיו מול השקנאים צריכה לחשוב על הפוסט סיזן.

    1. מעניין..
      הרוקטס יכולים להסתדר בלי שחקן אחד פחות במידה ולו עדיין לא יגיע (ברואר מן הסתם לא יהיה בכל מקרה), אבל לפליקנס תהיה בעיה בלי קאזינס וכספי.. חח הם יצטרכו להעלות איזה נער מגבות או שניים.

  7. טריידים שצריכים לקרות:

    טוני סנל על טרנס ג'ונס (מילווקי וניו אורלינס).

    קליבלנד מקבלת את ריקי רוביו, מינסוטה את אימאן שאמפרט. ככה יש רכז בקליבלנד ושחקן שיודע לשמור בעמדות הגארד במינסוטה.

  8. תודה רועי. לא מעט שמועות על רוביו תמורת רוז, טרייד שיהיה טוב לשתי הקבוצות. רוז מסיים חוזה בקיץ ולא יחתום מחדש כי דאן יקבל את המפתחות ורוביו הוא אולי הרכז שיניע את ההתקפה שלהניקס עם יכולת המסירה שלו. מעניין איפה אוקאפור יגמור ולפי איך שזה נראה עכשיו זה יהיה כשחקן ספסל. באופן משעשע סקרמנטו הוזכרה כמועמדת.

    1. אני לא בטוח שמינסוטה רוצה לתת את המפתחות לקריס דאן.
      אני מאוד מסמפט את הילד, אבל בינתיים הוא לא מרשים במיוחד, וזה הימור די רציני לתת לו להוביל קבוצה מתפתחת.

  9. תגידו, אתם לא חושבים שקצת התאהבנו יתר על המידה במושג ״תקרה״ ?

    כי מרגיש לי שאנחנו מבססים עליה יותר מידי טיעונים. עד לפני כמה חודשים לא כל כך זכור לי שימוש כזה מאסיבי במושג הזה. קצת הגזמנו, כי בסופו של דבר התקרה של שחקן, לא באמת ידועה לנו, וכל אחד יכול לפרוץ את תקרתו.

    סליחה ותודה 🙂

    1. בפיתוח שחקנים זה חשוב. אבל החישובים של אנשים לא תמיד נכונים. למשל אם שחקן בן 23 קולע ב33% משלוש זה לא אומר שהתקרה שלו זה 40%. אם שחקן הוא בעל קפיציות אבל רזה זה לא אומר שיוכל להעלות במסת שריר ואוטומאטית גם לשמור על הניתור.

      כשאני חושב על תקרה אני מסתכל על 4 משתנים:
      1. אופי. האם זה שחקן שבכל פגרה יכנס למוד של פיתוח וישפר את משחקו. האם הוא מוקף בצוות או מנטור שילווה אותו. האם הוא למדן? כמה כבוד הוא נותן לצוות האימון. כמה חזק אפשר לדחוף אותו.

      2. מבנה גופני. לאן הגוף יכול להתפתח. לג'וליוס רנדל ניבאו תקרה נמוכה מכיוון שבגיל 17 היה לו גוף של בן 25. הוא התפתח מוקדם מדי. וכך היתרון שלו מול היריבים הצטמצם ככל שהתקרב לnba. ידיו היו קצרות יחסית לגובהו והניתור שלו סביר. כך ידעו שהוא לא יגדל דרך הגוף כמו יאניס או פול ג'ורג' אלא דרך כישורי משחק כמו כדרור מסירה וקליעה.

      3. סיטואציה. פרנצ'ייזים גרועים מורידים את התקרה וטובים מעלים אותם. לכן אני צוחק לעיתים על מועדונים שמצטערים על כך שפספסו את קאווי לנארד או יורדים על המג'יק לגבי ארון גורדון. תהפוך את הסיטואציה וקאווי היום שחקן מוכשר כנראה ללא הקליעה של היום שבעיקר מתמחה בהגנה. האם גורדון בספרס היה כבר שחקן עם קליעה מבחוץ? או בעל יכולות הובלת כדור כמו גרין?

      4. בריאות. פציעה זה לא רק פגיעה בגוף. זה פגיעה בגרף הלימודי ברגש למשחק ולקבוצה. זה שחקן שצריך ללמוד מחדש את הגוף שלו וכו.

      1. מסכים לחלוטין עם הנקודות שלך, אבל לא הגבת למהות דבריי, אתה לא חושב שאנחנו מייחסים יותר מידי משקל לתקרה (על פי הנקודות שלך לדוגמא) בדיונים כאן ?

        או במילים אחרות, יש נטייה להתייחס לתקרה כמשהו קשיח ועובדתי, בעוד שבפועל היא לא יותר מתוצר הדמיון שלנו.

  10. תתכוננו לעוד מהלך של מורי.
    ניחוש שלי – טייסון צ'נדלר או קוסטה קופוס.
    מרק סטיין מדווח שיוסטון מחפשת לעשות טרייד של שחקן בטווח 10-12 מיליון תמורת חוזים מסתיימים (ננה) והורדת השכר מהתקרה. (זה אומר שיוסטון בוחרת לעבוד מעל התקרה, מהלך חשוב ושהיה עד עכשיו את הגמישות להחליט).

    1. חיזוק של יוסטון בצבע בנוסף לטרייד של לו וויליאמס אתמול הופך אותם מבחינתי לקבוצה מס 3 בליגה לפני סן אנטוניו בוסטון קליפרס או טורונטו

      1. מבחינת כדורסל נטו צ'נדלר הרבה יותר מתאים, הם צריכים גופה חזקה ברחובות, שחקן שיוכל לעשות פיקנרול בהתקפה ולהחזיק את המקום שלו בהגנה.
        מבחינת חוזים זה יהיה קצת טריקי כי צריך למצוא חבילה שתתאים לטרייד. בגלל זה אולי קודם יחליפו את מקדניאלס במישהו עם שכר קצת יותר גבוה.

          1. העובדה שמורי רוצה שחקן עם טווח משכורות כזה למרות שאין לו ממש את מי להעביר חוץ מננה ומקדניאלס אומר שיש לו דרך לגרום לזה לקרות. אני בטוח לא מבין איך הדברים האלו עובדים מבחינת השוואות שכר. בכלל לא חשבתי שטרייד כמו שהיה עם קאזינס אפשרי מבחינת ההשוואות שכר.

          2. אוקיי אז הנה ממומחי השכר באתרי האוהדים. תגיד אתה אם זה עושה לך הגיון כי אני לא לגמרי הבנתי. מאוד מורכב ומתאים למורי.
            אז איך מכניסים משכורת של 12 מיליון?
            אם בטרייד על ברואר עדיין לא חתום סופית מכניסים קבוצה נוספת.
            משכורת נכנסת: וויליאמס (7 מיליון)
            משכורות יוצאות: ברואר (7.6 מליון, מקדניאלס 3.3 מיליון, ננה 2.9 מיליון, אניס )- סה"כ 13.8 מיליון.
            ואז יש מקום להכניס בסביבות ה-12 מיליון (5 מיליון הבדל בין שכר נכנס לשכר יוצא.
            זה מסוג הדברים שצריך באמת להבין כל טריק בחוק כדי לגרום לחזה לקרות ומראה כמה מזל שיש ג'י. אם שאשכרה מכיר את החוקים על בוריים

  11. כספי: "אני סופר מתרגש. סופר מתרגש מההזדמנות הזאת". אמר מה שהיה צריך להגיד, אבל ברצינות הוא יכול לפרוח שם כפלור-ספייסר ובהרכבים עם גבוה אחד. ג'נטרי מאמן שמתאים לו.

      1. הוא כבר אמר בראיון בסוף שבוע האולסטאר שהוא רוצה לזכות בתארים ואם זה לא יהיה באינדיאנה אז זה יהיה במקום אחר.הם מצידם אמרו שינסו להביא לו עזרה עכשיו אולי ישנו כיוון ויעשו עליו טרייד לקבל כמה שיותר נכסים.אם אני בוסטון זה בדיוק השחקן שאפשר לוותר על הבחירה של ברוקלין בשבילו

        1. אני מוותר על יותר מזה בשביל גורג, לפני הפציעה טופ 3 בליגה, בקבוצה כמו בוסטון הוא יכול לחזור לשם, אינדיאנה של היום זה לא אותה אינדיאנה.

      1. אל תדאג לא יקרה. בכלל לא מבין מה יש לקליבלנד לדבר עם יוסטון אלא אם כן זה ממש בלוק בסטר שמערב את אנדרסון ואריזה (ואז אולי בברלי) תמורת לאב ושאמפרט.
        מן הסתם דיבורי סרק

        1. מקווה מאוד שלא.
          מקווה מאוד שמורי לא מצא איזו סטטיסטיקה שמראה ש, בסדר כימיה על המגרש ויכולת טובה, אבל שמפארט מסוגל לקלוע מנקודה מאוד ספציפית ב-1.1% יותר מבב.
          אנדרסון ואריזה תמורת לאב דווקא הייתי רוצה לראות.

  12. אם הייתי קליבלנד הייתי עושה טרייד של שומפרט על עסיק מניו אורלינס
    ככה גם קיבלתי סנטר וגם עם שאמפרט ניו אורלינס מעייפים את גולדן סטייט בפליאוף חבלעל הזמן

    1. לבחור יש את אחד החוזים הגרועים בליגה.
      כמעט 10 מיליון על 2.7 נק' למשחק (בפחות מ-50% , לסנטר, כזה שההגנות מתעלמות מקיומו בכל דקה שהוא על הפרקט).

  13. דראמונד יכול להיות חיזוק רציני לסלטיקס, אבל אני עדיין מעדיף מאצ' אפ ללברון ולא בא לי לראות את באטלר עם הווייב השלילי שלו תחת סטיבנס, אז אני פשוט מתפלל להתעורר בסופשבוע עם פול ג'ורג' בירוק.

      1. הבחירה של הנטס מהשנה, קראודר, מרקוס סמארט (וטיילר זלר בשביל לפנות מקום מתחת לתקרה אם יהיה בכך צורך).

        אני הייתי משאיר את סמארט ומוותר על מישהו אחר, אולי ג'יילן בראון או הזכויות על אנטיץ' ויאבוסל

    1. אני לא חושב שהם צריכים סופרסטאר בעמדה 5 אלא איזה אנדרו בוגוט (א שחקן אחר של ריבאונד, הגנת צבע ותנועה בלי כדור). בעמדה 3 סטאר קווליטי לא תזיק, אבל בכל מצב לא הייתי מוותר על איזייאה, הורפורד, בראדלי וסמארט.

  14. אינדיאנה בבעיה.
    אין להם ממש שותפה הגיונית לטרייד על ג'ורג' חוץ מהסלטיקס והלייקרס, ועושה רושם שבוסטון לא ממש בעניין.

    הלייקרס צריכים להציע לא הרבה מעבר לאינגראם.
    לביארד ומג'יק יש יחסים טובים.
    צריך לדבר עכשיו, אבל להטריד בקיץ.

    חבל לבזבז את הטנק עכשיו.

    1. שמע, בשביל החוזה הגרוע של ניקולסון והבחירה הלא משהו שלהם כרגע, זה חיזוק נחמד +.

      בוגדנוביץ' נותן להם את התרומה ההתקפית. השאלה היחידה היא אם הם יצליחו גם להתחזק הגנתית בענף כמו שהם קיוו

      1. וגם נפטרו מת'ורנתון אבל וויתרו על בחירת סיבוב ראשון.
        סך הכל בסדר לשתי הקבוצות. וושינגטון וויתרו על סרח עודף שעלה יותר מדי וקיבלו חיזוק, גם אם מינורי.
        ברוקלין קיבלו בחירת סיבוב ראשון בסביבות ה-20, יש להם כבר שניים. סחטיין על שון מארקס להוציא מיץ מהלימונים שקינג השאיר שם.

  15. בסך הכל טרייד מעולה לברוקלין שהצליחה להוציא שחקן שיכול לנפח מספרים בשקט בדרך לחוזה הבא ואת הבחירה ה-23. יש להם בחירות שיהיו כנראה 23+24 בדראפט, זה לא רע בכלל ואולי הם יצליחו להעביר את זה לקבוצה שמחפשת עומק לספסל בשביל בחירה יותר גבוהה בדראפט הקרוב.

    מבחינת וושינגטון גם מדובר במהלך לא רע, אבל הם עדיין צריכים רכז לספסל. אם קלדרון לא מסיים בקליבלנד הוא יכול להתאים שם מאוד, אבל יש משהו שאני לא מבין – אם הם היו מציעים אותו דבר ללייקרס על לו וויליאמס, איזה סיבה הייתה ללייקרס לא להסכים (חוזה נגמר ובחירת דראפט גבוהה יותר)?

    1. מינימום שני בחירות, גם ככה הוצאנו מעט מדי מלו וויליאמס (אני מסרב להאמין שזאת ההצעה הטובה ביותר שהייתה עליו מרגיש שפשוט נשדדנו) השאלה עם מסאי יוגרי יבין שזה מה שחסר לו.

  16. טריד מעולה לוושיהגטון שגם אם לא תצליח להשאיר את הגדנוביץ לפחות הם פינו את החוזה של ניקולסון ויוכלו להחתים את פורטר ושלם פחות מס

  17. טרייד נחמד לוושינגטון, אחרי שלו הלך להם הם קיבלו תמורה לא רעה. ויפה גם לראות את ברוקלין משתקצים בדראפט עם בחירות שהם משיגים מכלום. קינג באמת הרס אותם.
    יש עוד טרייד שקרה הלילה, ארבן איליאסובה מפילי עובר להוקס תמורת ספליטר ושתי בחירות סיבוב שני. לי לפחות זה מריח כאילו פילי לא מכוונים יותר לפלייאוף העונה.

    1. ארסן שחקן חופשי(כמו גם ספליטר) הוקס נתנו שתי בחירות סיבוב שלישי כדי להשכיר את ארסן ל 25 משחקים.
      פילדלפיה לא היו מחתימים את ארסן מחדש כשעל המשבצת שלו נמצאים סאריץ' וסימונס , שניהם שחקנים יותר טובים ממנו עכשיו ובעתיד.

  18. מישהו יכול להסביר מה קורה עם הבחירת סיבוב שני של פילי ? היא מוגנת או משהו ? כי היא כלולה גם בחבילת טרייד של מיו אורלינס תמורת קאזינס וגם של פילי תמורת ספליטר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט