חם מהתנור: סרג' איבקה בטורונטו ולאב 6 שבועות בחוץ / רועי ויינברג

טרייד התבצע הערב בין אורלנדו (31-26) וטורונטו (23-32). במסגרת הטרייד סרג' איבאקה הועבר לטורונטו תמורת טרנס רוס ובחירת סיבוב ראשון ב-2017.

העונה איבאקה עם 15.1 נק', 6.8 ריב' ו-1.6 חסימות במשחק ואילו רוס עם 10 נקודות בערב (44.1% מהשדה, 37.5% מהשלוש). הראפטורס מחזיקים בבחירות הסיבוב הראשון של הקליפרס ושלהם בדראפט 2017 וישלחו למג'יק את הבחירה היותר גבוהה מבין ה-2.

*

קווין לאב, כוכב קליבלנד, עבר ניתוח אורתוסקופי בברכו השמאלית שיוביל לכך שהוא יחמיץ שישה שבועות, כולל את האול-סטאר. העונה לאב עם 20 נקודות ו-11.1 ריבאונדים במשחק, שני הנתונים הגבוהים ביותר שלו במדי קליבלנד. לא ידוע, נכון לעכשיו, מי יחליפו במשחק האול-סטאר.

*

ממפיס (23-34) מתכננת לתת לטוני דגלאס הארכת חוזה עד לסיום העונה אחרי שחתם על שני חוזים ל-10 ימים. ב-13 משחקים במדי הגריזליס הרכז עם 5.3 נק', 2.5 ריב' ו-2.2 אס' למשחק.

*

לאחר התערבות של קומינישנר הליגה, אדם סילבר, ובעלי שרלוט הורנטס, מייקל ג'ורדן (לשעבר שחקן וושינגטון), בוטלה ההרחקה של צ'רלס אוקלי מהמדיסון סקוור גארדן. שחקן העבר של הניקס עדיין מעוניין מהתנצלות מצד בעלי המועדון, ג'יימס דולאן.

*

החזרה של בן סימונס, הבחירה הראשונה בדראפט 2016 של פילדלפיה 76' (34-21) מתעכבת, והוא לא צפוי להשתתף במשחקי אימון של 5 על 5 במהלך פגרת האול-סטאר. קיים סיכוי כי סימונס לא ישחק כלל העונה.

*

בוסטון (19-36) וניו אורלינס (34-22) הביעו עניין בברוק לופז, סנטר ברוקלין (46-9). הפליקנס הציעו תמורת הסנטר, שקולע העונה 20.5 נקודות במשחק (1.7 שלשות), את טירייק אוואנס, טים פרייזר, לנגסטון גאלוואי ובחירת סיבוב ראשון מוגנת בדראפט 2018. ניו אורלינס הביעה עניין גם בג'היל אוקפור, סנטר פילדלפיה.

*

החל מ-2017/18, ליגת הפיתוח של ה-NBA, הדי-ליג, תקרא בשם "NBA גייטורייד ליג", או בקיצור G-League. השינוי בשם נובע מהסכם חסות חדש בין מותג המשקאות וליגת הפיתוח של ה-NBA, אבל אין משמעות לשם החדש מבחינת הקשר של הליגה עם ה-NBA. ראוי לציין כי החל מ-2017/18 קבוצות יוכלו להחתים שחקנים על חוזה דו כיווני עם ה-NBA וליגת ההתפתחות וזאת הודות להסכם הקיבוצי החדש בין הליגה ואיגוד השחקנים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. טרייד אדיר לשתי הקבוצות!!
    טורונטו משיגה בדיוק מה שהיה חסר לה בחמישייה, פאוור פורוורד שמרווח ומשלים את ואלאנצ'ונאס הגנתית, שגם נותן לה אפשרות לרדת לסמול בול כשצריך. על החוסר של רוס בספסל אני מאמין שגוזף ופאוול (אם יקבל מספיק קרדיט) יכסו.
    אורלנדו שולחת את החוזה הכבד של איבקה, מעבירה את גורדון ו4 ומוסיפה את רוס להרכב הפותח. לדעתי עכשיו הם צריכים להחזיר את ביומבו להרכב הפותח, כי ביומבו שולט בצבע בהגנה כשהוא לבדו שם ולא מפריעים לו

  2. טרייד אדיר של הראפטורס ועוד טרייד לא טוב של טורונטו שאומר שאולדיפו,איליאסובה וסאבוניס עזבו בתמורה לטרנס רוס.

  3. בתור אוהד בוסטון אני מבואס האמת. הייתי מאוד רוצה לראות את איבדה בבוסטון, אבל לפי תדירות השמועות, לא נראה בכלל שהסלטיקס יצרו קשר עם אורלנדו (אחד רציני ורציף לפחות). בכל מקרה, זה שדרוג גדול בשביל הראפטורס ואני מקווה שלבוסטון יש מהלך בראש כדי להגיב לכך בהתאם

    אגב, אם אני צריך להכנס לראש של איינג' כדי להבין מדוע המהלך לא בוצע, זה יסתכם בזה:

    1 – שחקן חופשי בסוף הקיץ
    2 – סימני שאלה לגבי היכולת, לאחר סיום פושר ב-okc וחוסר חיבור גם באורלנדו
    3 – המשך של הגישה התומכת בשמירה על נכסים. אם הניסוי של עיסקה לא היה צולח שם, זה היה אומר שהוא "בזבז" נכסים לחינם. זוהי (גישה שמרנית ואף טיפה מפוחדת ללא ספק, אך עד כה היא הוכיחה את עצמה).

    סה"כ זה נראה שאיינג' רואה שהקבוצה רצה מצויין והוא לא יזיז או ישנה משהו, אלא אם כן זה לסופרסטאר.

    אני בטוח שאם וושינגטון וטורונטו ילחצו את הסלטיקס לפינה, יש סיכוי שהירוקים יזמו מהלך מסויים. אני רק אומר מראש – צפו לכך שאם זה יקרה, הוא יתרחש בדד-ליין

    1. הסלטיקס צריכים סנטר טוב , הורפורד עדיף שישחק 4. יש שפע סנטרים לתמרן איתם.
      קזינס בראש הרשימה , אם לא ילך ימשיכו הלאה , ולא חסר "סחורה" בשוק.
      הייתי רוצה את אוקפור בסלטיקס , באווירה אחרת תוך זמן קצר יהפוך לכוכב.

      1. רשמתי זאת כבר כמה פעמים באתר ואחזור על כך, כי חשוב לי שיבינו את הנקודה – הורפורד לא משחק 4. הורפורד סנטר. אני חוזר – הורםורד משחק 5.

        זאת העמדה שלו כבר שנה שנייה. הוא הגיע לבוסטון בידיעה מלאה שמשחק כסנטר באופן מלא וקבוע. והכי חשוב – גם הוא וגם הקבוצה יודעים שמהעמדה הזאת הוא כבר הרבה יותר אפקטיבי. אני לא אכנס לעומק כדי להסביר זאת, אבל כן אגיד שהקבוצה לא הולכת לשנות את זה.

        יש הרבה "סחורה" בליגה לעמדה 5? קאזינס? באמת? השחקן שצבר כבר 16(!) עבירות טכניות ועדיין לא עברה חצי עונה? שאחרי העבירה האחרונה אמר שזאת צורת המשחק שלו? זה השחקן שיוביל את הקבוצה?
        נוסף על כך – להצהיר שאם "לא ילך, ימשיכו הלאה" זה להיות עם בזוקה לרגליים של הקבוצה. בשביל שחקן בפוטנציאל של קאזינס יידרש מהקבוצה למסור המון ממה שיש לה כשכבר ידוע שזה ניסוי מאוד מסוכן. מי שמאורע לעומק בקבוצה יודע שהגישה של הקבוצה מאוד שמרנית והם לא יעשו עסקה מסוג כזה. לא כשמדובר בסיכון כזה. ובצדק.

        ואגב, את מי יביאו לשם כ-5 שהוא כל כך טוב שיציבו את הורפורד ב-4? אוקאפור הוא חוג בהגנה. גם לא ריבאונדר טוב. מה הוא יוסיף לסלטיקס? עוד כח התקפי? זה אזור שפחות דורש חיזוק כרגע. סנטרים הם מצרך נדיר בליגה. השוק לא מלא ב"סחורה" כזאת.
        הורפורד נותן לקבוצה מהעמדה סנטר נייד, שומר מצויין ואחד מהמגוונים בעמדה. הסנטר, משחק האול-אראונד שלו הופך אותו לקטלני. שחקנים שמשחקים בעמדה כמוהו נדירים. אולי יוקיץ', גאסול וקאזינס. אונס ואמביד עדיין לא שלמים כמוהם.

        הסלטיקס דרושים חיזוק ב-4. ריבאונדר רציני ששומר טוב. ובאופן כללי, מה שייצור קפיצת מדרגה ולא רק ישפר אותם זה הבאת כוכב.

    2. לפי hoopshype בוסטון כן פנו לאורלנדו.

      אורלנדו דרשו את רוזייר ואת בחירת הדראפט של הנטס (בחירת טופ 3 3 כנראה).

      חוזה גמור של איבקה לא שווה את הבחירה מס 1 עד 4 בדראפט מאד עמוס

  4. הולך להיות שמח במזרח. מאוד מאוד מעניין יהיה לראות האם גם בוסטון וושינגטון יעשו מהלך וכמובן, מה עושה קליבלנד הן לאור רצונות החיזוק הידועים שלה והן לאור הפציעה של לאב.

  5. הטרייד הקודם של אורלנדו לא רלוונטי. הם ויתרו בשעתו על אולדיפו שחקן אוברייטד ברמות שנהנה היום בקושי מהשאריות של ווסטברוק.סבוניס רול פלייר , גם היום יש לאורלנדו מס 4 עדיף עליו ארון גורדון, גם ביומבו יכול לשחק 4. אילאסובה שחקן בינוני ולא יותר ,הוא כבר מזמן עזב קבוצה.
    טרנס רוס תוספת רצינית ,הרבה יותר טוב מאולדיפו ,רק מה הוא אנדרייטד ברמות . יכול לשחק 2 או 3.
    בנוסף יש בחירה משהו כמו 25 בדראפט מאוד איכותי.
    טורונטו התחזקה לשלושה חודשים. ואז אם איבקה מצליח , יצטרכו לשפוך הרבה מאוד כסף כדי להשאיר אותו.ואז כדי לממן מוותרים על שחקן אחר, אבל בל נקדים את המאוחר (רק 5 חודשים מהיום)

    1. כל מילה אמת (חוץ מזה שאולדיפו קצת יותר טוב ממה שתיארת רק לא התאים ליד פייטון). לגבי הדראפט לאורלנדו אין היסטוריה טובה במיוחד בבחירות. הדראפט השנה נראה מאוד טוב אבל העומק שלו הוא סביב ה-10-12. אולי עוד כמה רול פליירס סבבה לא יותר. למרות שדראפטים לפעמים מפתיאים…

  6. הראפטורס לא יכלו להביא מישהו יותר מתאים בתנאים האלו.
    יש אשכרה סיכוי שהם יתנו פייט לקליבלנד ויגיעו לגמר.

        1. השאלה היא לא את מי הם נתנו, אלא איזו קבוצה יש להם. ומה שיש להם זו קבוצה צעירה עם פוטנציאל גדול ובחירת דראפט סיבוב ראשון.

      1. השאלה מה יש לאןורלנדו אחרי שנתנו מה שנתנו ואחרי בחירת הדראפט. יש להם קבוצה צעירה עם אחלה פוטנציאל

  7. סוף סוף…
    פלאאוף המזרח השנה יהיה אדיר ויותר טוב מהמערב לראשונה מזה שנות דור.
    עןד דיווח:
    לאב בחוץ לחודש וחצי… אני כבר לא בטוח שקליבלנד יסיימו ראשונים במזרח

  8. טרייד טוב לראפטורס, קיבלו PF עם קליעה מרחוק ומגן טוב על כל עמדה. לא יפריע ל-JV בצבע וירווח בשביל לאורי ודרוזן.
    טרייד טוב גם לאורלנדו, הם הבינו שאיבקה יברח להם הקיץ, כי הוא לא התחבר לקבוצה והם שחררו את הפקק שהם גרמו לו בקיץ עם החתמת שני גבוהים (והידיעה שגורדון הוא לא SF). קבלו. SF סולידי שיקבל עכשיו במה ואולי יפרוץ (כמו פורנייה שהגיע מדנבר) במחיר זול + בחירת דראפט סיבוב ראשון בדראפט עמוק.

  9. הכל תלוי בגורדון. אם הוא לא כוכב שום דבר לא היה שווה. עכשו יוכלו להכניס אותו פנימה כ-4 באנגר בהתקפה כשוצ'ביץ' סרטץ' 5. ארון גורדון בן 21 ואחד השחקנים החזקים בליגה. יש לו 2-3 שנים לתת קפיצות רציניות.

    האם אלפרד פייטון הרכז שלהם בשנים הבאות?

      1. לא מסכים כל כך… פייטון שחקן הגנה מעולה וגם גורדון שחקן עם יותר אוריינטציה הגנתית מהתקפית, ששיפר הרבה אספקטים במשחק שלו וצריך רק להראות את זה. לרוס יש גם ידיים לא רעות, כשבכל משחק הוא מנפק חטיפה או שתיים. ביומבו לחמישייה – וזאת חמישיית הגנה מפחידה סטייל הג'אז

      2. שים את ביומבו במקום ווצביץ. ביומבו אפקטיבי כשהוא לבד בצבע ואז הוא יודע לנעול אותו כמו בסדרת הגמר מול קליבלנד. פייטון וגורדון שומרים טובים וגם לפורנייה לא חסר, יש להם חמישייה די מאוזנת עכשיו ושנה הבאה הם יסתמו הרבה מאוד פיות, במיוחד אם יביאו רכז בדראפט הקרוב, למרות שאני אישית כן מחזיק מפייטון על אף החודר בקליעה

  10. אין לאיינג' סיבה לעשות טרייד כי יותר מדי שחקנים רלוונטיים בשנת חוזה ולא יאריכו חוזה כחלק מהטרייד בגלל הקפיצה הצפויה בתקרת שכר

  11. כתבתי את זה כבר בפוסט אחר.הטריידים לקראת הדד ליין היא התקופה השניה שאני הכי אוהב בנבא אחרי הפרי אייגנטס בקיץ.סוף סוף טרייד משמעותי שטורונטו מקבלת שחקן מצוייו לעמדה היחידה שהיא פגיעה בה כבר כמה שנים טובות.הטרייד הבא צריך להיות כרמלו אנתוני לקליפרס ואז זו באמת הופכת להיות תקופת טריידים מהאגדות

  12. רק עניין של זמן עד שטורונטו יבינו שהם צריכים את ניק יאנג תמורת סאלינג'ר ובחירת הסיבוב הראשון הנוספת שלהם בקיץ כדי לתת לעצמם סיכוי אמיתי.

    1. אנילא חושב שהלייקרס יתנו אותו בתמורה לסאלינג'ר ובחירה נמוכה כל כך, כשהם עמוסים דיו בשחקנים צעירים עם פוטנציאל סביר פלוס. גם סאלינג'ר ממש שבק חיים. הוא לא מתפקד בכלל מאז החזרה מהניתוח. ושלא נדבר גם על הצפיפות בעמדות הפנים של הלייקרס.

      הבעייה כאן היא שאני לא חושב שיש הרבה קבוצות שיפנו ללייקרס לגביו. ואלה שכן (למשל וושינגטון) לא בהכרח בעלות הנכסים שיעניינו את הלייקרס. אלא אם הם רוצים להעמיס בחירות.

      1. בחירות זה בדיוק התמורה האידיאלית ללייקרס עבור יאנג (ועבור וויליאמס).

        עוד נכסים לעתיד הקבוצה – בין עם על המגרש או לטריידים) + טנק.

        הטוב שבשני העולמות תמורת שחקן בן 30 שיהיה שחקן חופשי הקיץ.

        והלייקרס כבר עשו הרבה מאד עם בחירות יותר נמוכות מזו שטורונטו יכולה לתת…

        ניק הוא ההתאמה המושלמת לרפטורס אחרי הטרייד הזה, אפילו יותר מלפיסטונז שהיו הפייבוריטים שלי עבורו עד עכשיו.

        וויליאמס מושלם עבור הוויזארדס ובחירת הסיבוב הראשון שלהם, אבל הוא יכול להתאים להרבה הרבה קבוצות אחרות שלכולן יש את מה שאני רואה כנכס האידיאלי ללייקרס – בחירת סיבוב ראשון וחוזה/ים מסתיימים שמתאימים בגודל לטרייד עבור לו.

  13. הרבה כבוד להניגן ואורלנדו שהסכים להודות בטעות, להחליט שהוא לא מעוניין להחתים את איבקה על חוזה ענק בקיץ, ולהציל מה שהיה יכול מהסיטואציה.

    הרבה ג'נרל מנג'רס בליגה לא היו עושים מהלך כזה גם אם היו רואים אותו כטובת הקבוצה בגלל אגו והודעה פומבית (באופן מעשי לפחות) בטעות.

    הבחור עושה שטויות על ימין ועל שמאל. אין לי מושג איך עדיין יש לו ג'וב (למרות שאם לדמפס יש אז הכל אפשרי), אבל על הטרייד הזה הוא מקבל נקודות זכות ממני.

  14. אז באופן בסיסי-המג'יק נתנו את אולדיפו, איליסובה והזכויות על סאבוניס בשביל טרנס רוס ובחירת דראפט שתיהיה נמוכה יותר.
    נשמע כמו בדיחה עצובה

  15. בהמשך להארה של דדי – מה הסיכוי שעוד מנג'ר יקבל השראה ויעביר שחקן שהיה צריך להעבירו כבר בקיץ האחרון? לא יודע…נניח באטלר משיקגו…?

    נעע….אני ממשיך לדבוק בטענה שההנהלה הנחשלת הזאת לא תפוצץ שם את הבועה ותתחיל מהתחלה. הם ימשיכו להגדיש את הסאה. עד שהקבוצה הזאת לא תחתים בטעות מפגע שהוא יפוצץ שם הכל (תרתי משמע) הם לא יניעו שם כלום.

    במקום למכור כשהערך גבוה, הם ימשיכו להסריח ולגרום לבאטלר לרצות לעזוב כשתגיע ההזדמנות בשוק החופשי בעתיד.

  16. שיחק אותה ג'ורדן. שומר על הגב של חבר שלו.
    עכשיו נותר רק להשלים את המהלך ולהוציא צו הרחקה לדולן.

  17. זוהי תגובה לראש המוסד בפועל, חבר הכנסת המכהן ופרשן הספורט בדימוס.
    שק חרא מפונצ'ר,
    אם נראה לך שכל מה שעשית לי בחודש האחרון יעבור לך בשקט, כנראה שהשכל באמת התחיל ליזול לך מהחור של העין.

    חכה, חכה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט