יומן דטרויט פיסטונס (2) / אריק חשין

יומן 2 – שיחה בין מאמן למנהל המקצועי

 

צלצול טלפון (lucille crew – what the hell) בפאלאס

 

טים הארדוויי:

הלו, הארדווי כאן, עוד מישהו מתקשר באמצע שאני קורע כאן את הצעירים בתחרות שלשות?

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

היי טימי, מה המצב? נו איך הולך לג'וניור באטלנטה?

טים הארדוויי:

אה, היי בוס. ת'שמע לפחות הארדויי אחד יהיה בפליאוף השנה…

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

לא יפה טים – יש מצב שאני אצטרך להתחיל לחפש מאמן חדש אז אל תתחיל איתי… ואם כבר מדברים על מאמן – איפה קואצ' ואן גנדי?

 

קורע את צעירי דטרויט בתחרות שלשות

טים הארדוויי:

שניה, הוא בדיוק עסוק בקו השני – מדבר עם הפסיכולוג – הוא קצת במשבר זהות. מנסה להבין – תגיד מה הטייק שלך על הקבוצה אנחנו – קבוצת הגנה או קבוצת התקפה? טוב עזוב עכשיו.. הנה הוא פנוי.

קואצ' ואן גנדי:

הלו בוס. מה המצב? דרך אגב, יפה הג'קט שלבשת אתמול.

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

קאט דה בולשיט קואצ'. כבר עברה יותר מחצי עונה ואנחנו מסתכלים על ה50% מהצד הלא נכון. מה לא עשיתי בשבילך ב Off season? רצית לסגור עם הענק, הבאתי לך אפילו עוד אחד, רצית לתת לג'קסון את המושכות, פרגנתי לו בחוזה. רצית את איש קיבלת. אפילו גבוה לבן רצית וקיבלת. ואיפה מה שמגיע לי? דיברנו על לפחות 4, ואם היום נגמרת העונה אנחנו אפילו לא בטוחים בפלייאוף! וואט דה פאק?

קואצ' ואן גנדי:

היי, תקשיב, אמרתי להחתים אותם אבל אתה לא חושב שקצת הגזמת עם הסכומים? הג'קסון הזה נלחם לחוזה, קיבל את הצ'ק השמן וזה עלה לו לראש. ואותו דבר לענק. בסדר פרנצ'ייז פלייר אבל למה חוזה מקס? מה יש לו עוד להוכיח? שנה שעברה אנדרה חי בטבעת היום מדגמן מגבעת. הרסת אותם עם החוזים.

 

קואצ' ואן גנדי

 

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

נו באמת. אתה לא מתבייש? שנה שעברה לפחות היה לך תרגיל אחד שעבד – פיק אנ רול. פתאום אתה מנסה להראות שאתה יודע לאמן ובונה תרגילים וכו'. ואני לא מאמין שאני צריך להסביר לך שביקשתי פחות זריקות מהקו התכוונתי לאנדרה, לא לכל הקבוצה – אנחנו מגיעים הכי פחות לקו עם השחקן שכולם בכוונה שולחים לקו. איך זה ייתכן?

קואצ' ואן גנדי:

ת'שמע בוס, הם רכים. החברה האלה פשוט דור אחר. רק תמונת באינסטגרם, ציוצים ושטויות. דור אינסטנט – איפה תביא לי מישהו שיודע לתת עבודה.

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

עוד מעט RIP מגיע לתלות את הגופייה. איזה שחקן, הוא לא הפסיק לרוץ, חסימה, חסימה וסל. אחח איפה הם השחקנים ההם. אולי המילטון יכול לתת איזה נאום מוטיבציה. ותסביר לי בבקשה איך עדיין רג'י לא הוריד את מספר 1 מהגב אחרי הטקס לצ'ונסי משנה שעברה?

קואצ' ואן גנדי:

ת'שמע אל תזכיר את ג'קסון כאן. ביזיון. מחליט שבועיים לפני תחילת עונה לעבור טיפול רפואי – אחרי שכל הקיץ חגג עם החוזה – וחזר חושך. תאמין לי כבר עדיף בלעדיו – כמה הוא שווה יום בטרייד?

GM ואן גנדי

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

הזכרת תחילת עונה. אז שחקתם הגנה. מה קורה עכשיו? אנחנו בפאקינג דטרויט. מה זה השטויות האלה ממוצע של מעל 100 למשחק? הקהל לא מגיע! עוברים לדטרויט שנה הבאה ובלי הגנה, לא רק שיפטרו אותך, גם יעיפו אותי!

קואצ' ואן גנדי:

לפחות נתנו לבוס הגדול ניצחון ביתי יפה בLA -.

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

חוכמה גדולה…. תגיד איך טים? יש מצב שאתה לוקח חופשה ללא תשלום ואני נותן לו את המושכות, כי נראה לי שאתה לא מצליח לדפוק בחברה ציונות. אף אחד לא נלחם על המולדת.

קואצ' ואן גנדי:

אתה מרמז שאתה רוצה שאני אעזוב?

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

אם אני רוצה לשמור על המשרה שלי – כנראה שאין ברירה…

קואצ' ואן גנדי:

(שקט….)

גנרל מנגר מר. ואן גנדי:

טוב, יאללה אני חייב לרוץ. דש לאישה בבית.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. תודה תודה.

    מזלנו שבמזרח יש שתי אימפריות בהתחרפנות, הבולס והניקס, שקצת מסתירות את העונה המבאסת של הפיסטונז. אולי עוד נעשה פלייאוף, אבל לא בטוח שאני רוצה לראות את הקבוצה מגיעה ככה למפגש עם הקאבס.

    יש הרבה בעיות שנכתב עליהן קודם, אבל העיקרית היא הקצר בציר המרכזי: סטן ון גנדי – רג'י ג'קסון – אנדרה דראמונד. מה שמוליד קבוצה חסרת יציבות באופן כרוני, שדיברה כבר באופן די-מוצהר על שופינג למנהיג שלה, והרבה מדי פעמים משחקת בלי ברק בעיניים ובלי תחושה של קבוצה, במיוחד ההרכב הפותח שלנו. ככה לא נגיע לכלום.

    1. תודה. גודל הציפיה כגודל האכזבה…. אחרי ההצלחה היחסית של שנה שעברה (הגעה פלייאוף אחרי 6 שנים של כלום) אז היו לי ציפיות שימשיכו להשתפר.

  2. נהדר אריק.
    פוסט חזק, במיוחד שקוראים אותו עם הסאונדטראק ברקע.
    דטרויט מאכזבים,צלמרת שחייב להודות שלא ציפיתי מהם להרבה יותר מזה.
    מה שמעניין זה לאן הולכים מכאן. אני דווקא חושב שיציבות זה שם המשחק. כן הייתי משאיר את ואן גנדי הג'מ, אולי מוריד ממנו סמכויות לגבי האימון. מה עם ויני דל נגרו? לא שמענו ממנו מלא זמן.

  3. נהדר.
    הייתי הולך עם הרעיון של אפלטון. ון-גנדי ג'יאם, דל נגרו מאמן, ומעביר את רג'י עבור רכז מוסר ומגן כלשהו (הייתי מסתפק ברוביו בשלב הזה).

  4. משהו שם לא מתחבר, אין ספק. לגבי הביקורת שנשמעה למעלה על החתמת ג'קסון ודארמונד על חוזים ענקיים – לא היתה שום ברירה. זה היה מחיר השוק שלהם בקיץ ותמיד צריך לשאול גם מה היתה האלטרנטיבה או במילים אחרות ויותר ברורות, לא היה משהו יותר טוב בטווח השגה, זה היה מהלך מתבקש.

    1. מסכים לגבי החוזים, אבל מדהים איך לפני החוזה הם קורעים את המגרש ועכשיו הם רגועים…

      דראמנוד היה אולסטאר פעם ראשונה שנה שעברה. השנה הוא לא שיחק כמו אולסטאר. רג'י ממש שלט בסוף עונה שעברה והשנה חושך.

      השאלה מה אפשר לעשות בשביל לשמר את המוטביציה של השחקנים גם שם הם לא בשנה של חוזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט