AUSTRALIAN OPEN- מי תנצח?

2017 הגיע שנה טובה לכולן , היום נדבר על המין היפה! תארו לכן שאתן נערות ומשחקות טניס ומחכות להתחיל את הקרירה ב WTA, הטורניר הראשון שלכן יהיה כמובן הטורניר הראשון בשנה וכך מצאה עצמה מרטינס הבלגית נלחמת על השתתפות בטסמניה הפתוחה. אחד המקומות היפים בעולם! מרטינס נלחמה ב-3 סיבובי מקודמות. עלתה. 5 סיבובי טורניר וניצחון! טורניר טסמניה הוא קצת מחוץ לזרקורים אבל עדיין, הקודמת שעשתה סיפתח לקריירה שלה ונצחה את הטסמניין מהמוקדמות היא מוגרוזה אלופת צרפת…

בשעה שאני מוריד את הטור , שמתי באוזניות את איניואנדו תקליט האולפן האחרון של קווין. בהחלט מומלץ לקרוא ולשמוע !!

בבריסביין ניצחה פליסקובה, הצ'כית הגבוהה, כשהיא קורעת בביגלה וחצי את עליזה קורנט (אלופת העולם בהקפצה כדור טניס על המסגרת). מספר 1, אנג'י קרבר הפסידה לסביטולינה הכח העולה.

בסידני ניצחה ילידת המקום יוהאנה קונטה את אגה ראדוונסקה בצרה מאד משכנעת! סיפור מעניין הוא שאבא של קונטה, מה שהופך אותו לקונטה בזכות עצמו… היה המתפעל של חנות המזכרות במתחם הטניס של סידני ויוהאנה הקטנה היתה מעבירה את הזמן באימנים על סרב כשאבא היה במשמרת. הסרב שלה מושלם ברמות של סארינה. ביחד עם פליסקובה, שגם היא מורידה סרבים של 180-195 קמ"ש, טניס הנשים הופך יותר ויותר לטניס גברים בשידור יותר איטי.

בואו נראה איך נפלו הכדורים במלבורן פארק:

רבע ראשון – קרלה סווארז נבארו

קרבר התאמצה מאד בבריסיין היא כמעט הפסידה לבארטי האוזית. בסוף הפסידה לסביטולינה הרוסית. בסידני הפסידה מאד מוקדם לקסטקינה. וכמובן ששום תחזית למלבורן לא תהיה שלמה ללא הצצה למפה הסינופטית. מלבורן עירי האהובה לא נהנית משכבת אוזון ולכן הקרינה ללא מקומיים היא קטלנית. 15 מעלות מרגיש כמו 20. ביום שני ושלישי יהיה 35+ . מי שלא תשחק בערב פשוט תתאדה! קרבר תשחק בערב. היא צפויה לפגוש שוב בקסטקינה בסבוב הרביעי רק שאני לא צופה שקסטקינה תגיע למפגש…. היא תאודה עוד לפני זה!
בחצי התחתון של הרבע תתמודדנה בסבוב הרביעי מוגרוזה מול  סווארז נבארו. נבארו בנויה טוב יותר לחום התופת של מלבורן היא גם תמשיך לחצי.

רבע שני – סימונה האלפ

רבע טכני של סבב ה WTA לא ייתן שום מקום להפתעות. סימונה האאלפ מול סביטולינה הכח העולה. סימונה האלפ עושה מעט מאד טעויות ובמשחק QF אין מקום לטעויות. ניצחון ב-2 מערכות להאלפ

רבע שלישי – אגה

חביבת המערכת אגנסטה ראדוונסקה המהממת הידעוה בכינויה הנינג'ה של ה WTA משובצת מול קורנט בשלישי ומול אלופת בריסביין פילסקובה ב QF, אני מאבד כל שיקול דעת כאשר אגא עולה למגרש ואני מוסיף את שמה לחצאי הגמר. GO AGA

רבע אחרון – יחי המלכה החדשה!

האתר של ווימבלדון ערך מסלול של כל מתמודדת לתואר הנה זה של סארינה.

Image may contain: 1 person, playing a sport and text

אני קצת חלוק עליהם, אני חושב שזה יהיה בנציץ' ב-3 , לוסי ספרובה (ועייני הזכוכית) בשעתיים , באבוס וסטריקובה במותחנים ואז יוהאנה קונטה האנגליה תגמור אותה תוך שעה ועשר דקות.

 

חצאים: סימונה האלפ – קרלה סווארז. אגא – קונטה (2 הנצחונות בקלי קלות)

וזאת תהיה אלופת אוסטרליה ל 2017:

 

Image result for simona halep
האלופה שלי למלבורן 2017. סימונה האלפ מדגימה פורהאנד.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

      1. להוריד התלהבות מהתמונה. הרומניה הייתה נראית כך בגיל הנוער, אבל היא כבר לא נראית כך – היא עשתה ניתוח להקטנת חזה כי זה הפריע לה במשחק. מבחינת הטניס זה די השתלם לה. היו עוד כמה שעשו את זה (נראה לי שגם ילנה דוקיץ').

כתיבת תגובה

סגירת תפריט