גיחה למנצ'סטר / סער ברעם

אני אוהב אירועים ספורטיביים, מוזיקליים ובידור בכללי. אני מגיע להרבה מאוד אירועים כאלה ונשאר מעודכן במה שקורה. במאי האחרון היינו בקלן כדי לראות הופעה של Queen, והם הצליחו להגיע ארצה גם בספטמבר. שלחתי מספר נציגים מהמשפחה כדי לצפות באחלה שואו. עם כל הכבוד ל-Queen ואדם למברט, הצלחנו להשיג כרטיסים במחיר המקורי של חברי מועדון (כי נרשמנו) למנצ'סטר יונייטד נגד מנצ'סטר סיטי באולד טראפורד. כשהייתי ילד הייתי חולם להגיע למשחק חשוב של מנצ'סטר וסוף סוף הצלחנו להגיע לדרבי.

header

בערב היו מתח והתרגשות באוויר. העיר נצבעה בעיקר אדום, אבל הייתם יכולים לאתר את אוהדי מנצ'סטר סיטי התכולים. הם היו רועשים יותר, צועקים יותר, מתלהמים ומתלהבים יותר. אוהדי מנצ'סטר יונייטד הורכבו יותר מתיירים וממנויים של שנים על גבי שנים, כשאפילו ברכבת התכבדנו להכיר מנוי של 35 שנה במנצ'סטר. הוא הדריך אותנו מהרכבת על כל המה-מי-מו, והגענו למשחק כחלק מנהירה של עשרות אלפים לאצטדיון. הרבה שירים בטראם והרבה רגשות של אוהדים. עמדנו בתור ענק של אנשים המחכים לכרטיס ואז הגענו אל המקום המיוחד שלנו בטבעת השלישית, די קרוב לשחקנים, כך שיכולנו לראות אותם טוב מהמקום שלנו. מצטער מראש על הצילומים מהטלפון שלי, כנראה עוד יש לי איזה סדנה לעבור בנושא.

במשחק אין הילוכים חוזרים. פספסת משהו? תראה את זה אחר כך ביוטיוב. זה מה שעושה את ההבדל בין הטלוויזיה למגרש. אתה ערני ושם לב לכל פאס, כל תיקול וכל שחקן ופעולותיו. לאחר שהכרתי לאקסניה, שותפתי למסע, את זלאטן איברהימוביץ' ופול פוגבה, היא התכבדה להבין בעצמה שהם שחקנים חזקים ומומחים בתיקולים ובזכייה בכדור. תותחית. מיד אחרי ההסברים והמסקנות, חואן מאטה סידר לנו את הגול היחידי במשחק. 1:0.

המשחק אמנם לא התעלה לרמה גבוהה מדי, אבל היה אפשר להרגיש את המקום חם (גם כששבע מעלות צלזיוס בחוץ, באצטדיון יכול להיות באזור העשרים) ולעתים אפילו לוהט במהלך תיקול אגרסיבי, מהלך טיפה מלוכלך או בגול עצמו.

הנה הדובדבן שבקצפת. כמנהל מדיה דיגיטלית, אני מאתר מצלמות, פלאשים ואנשים נגישים כמו מים. אחרי סיבון קליל של השדר, הוא היה יותר שמח להעביר לי את הריאיון מאשר שאני אתראיין אצלו. אחלה בחור, השקעתי הרבה מאוד בשביל להבין על מה לעזאזל הוא מדבר.

הראיון ל-United People’s TV:

0:20 – 1:20. מקווה שגם בקרוב אוכל לדווח לכם מזירות כדורסל ולא רק מכדורגל. מקווה שנהנתם מהדיווח!

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. אתה מדבר על חבורת אופני הבי אם אקס ?
      זו הייתה ניקול קידמן
      אוקסנה זו גרושתו השניה מגירושיו הראשונים של מומי.

      תקרא את הספר למען השם !!!!

      🙂

  1. אין על האולד טראפורד,איזו אווירה,הייתי שם פעם אחת ופשוט בכיתי מרוב אושר,זה היה החלום שלי.
    כמובן שלראות דרבי זה בפנזטיות שלי ואני בטוח שזה יקרה.
    תודה על השיתוף. וזכור:
    MANCHESTER IS RED!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט